O Slavii

Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

Gambrinus liga si vybírá reprezentační přestávku a tak můžete o víkendu vyrazit třeba na Strahov na béčko.

A tým
V reprezentační přestávce tým spočivá na devátém místě tabulky, uklidňující dva body za aféru s Pejičem od ředitele ligy nedostal a hráči se připravují na sérii klíčových domácích zápasů se sestupem ohroženými týmy .

B tým
Béčko se na stadionu Přátelství na Strahově utká s Chomutovem, po dvou jarních jednobrankových porážkách už nutně potřebuje bodovat. Uvidíme, zda se na hřišti nepředstaví také nějaké opory z áčka.
neděle 27.3., 10:15, Strahov-Přátelství: Slavia B - Chomutov (první zápas 2:6)

Dorosty U19 + U17
Dorosty jedou do Mostu, který by měl být podle postavení v tabulce pro U19 snadným soustem, zatímco sešívaní tabulce vévodí, Most je se čtyřmi body poslední. Mladší dorost Mostu je na tom přeci jen lépe a jako desátý v tabulce hostí čtvrtou Slavii.
sobota 26.3., 11:00, Most: Most U19 - Slavia U19 (první zápas 1:8)
sobota 26.3., 13:15, Most: Most U17 - Slavia U17 (první zápas 1:4)

Dorosty U18 + U16
Zbylé dva dorostenecké týmy se utkají v Edenu s o rok staršími výběry Jablonce, u staršího dorostu jde o souboj čtvrtého se šestým, u mladšího třetího s pátým.
neděle 27.3., 13:00, Eden: Slavia U18 - Jablonec U19 (první zápas 1:0)
neděle 27.3., 15:15, Eden: Slavia U16 - Jablonec U17 (první zápas 5:1)

Žáci U15 + U13
Ligoví žáci hostí v Edenu Kladno, v kategorii U15 jde o souboj druhé Slavie s třináctým Kladnem, v kategorii U13 je na tom Slavia stejně, ale Kladno je s jediným bodem beznadějně poslední.
sobota 26.3., 10:15, Eden: Slavia U15 - Kladno U15 (první zápas 1:0)
sobota 26.3., 12:00, Eden: Slavia U13 - Kladno U13 (první zápas 15:0)

Žáci U14 + U12
U14 a U12 jedou do Jablonce, kde se střetnou se stejně starými výběry soupeře. Slávistické týmy jsou na pátém, resp. prvním místě, soupeři jsou na 11., resp. 12. místě.
neděle 27.3., 10:00, Jablonec: Jablonec U14 - Slavia U14 (první zápas 2:6)
neděle 27.3., 11:45, Jablonec: Jablonec U12 - Slavia U12 (první zápas 1:5)

Ženy A + dorost
Po výhrách v Teplicích hostí slávistky Ostravu, jejíž výběry jsou na čtvrtém (áčko) a pátém (dorostenky) místě. Týmy Slavie jsou v obou soutěžích druhé.
sobota 26.3., 12:30, P10, Turínská: Slavia - Ostrava (první zápas 7:0)
sobota 26.3., 14:45, P10, Turínská: Slavia (dor.) - Ostrava (dor.) (první zápas 5:1)

Ženy - žákyně
Žákyním po podzimu zbývá odehrát jen tři kola, která se odehrají v dubnu.

Komentáře (24)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

    thc     před 13 lety 25.03.2011 20:12 |  
    0 0

    Do prde*e ten Bílek si s nás dělá srandu nebo co ??? Jak může postavit Rezka do základu je vidět že je to jeho oblíbenec přitách si ho do Sparty do Plzně sráč jak muže postavit trošku nadpruměrnýho utočníka gambrinus ligy na ukor morávka nebo hlouška který hrajou pravidelně bundesligu a Morávek se celkem často i trefuje stejný je to s pudilem ty vole bejt neckou nebo hlouškem tak mám nervy jak pí**

    • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

      Markus     před 13 lety 25.03.2011 22:01 |  
      0 0

      Peníze hráčských agentů hejbou českým fotbalovým světem už 20 let. Na všech úrovních ...

      • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

        bongor     před 13 lety 25.03.2011 23:47 |  
        0 0

        Ostudná sestava,ostudnej fotbal.Takhle kdyby hrál každej,tak za pár roků nepřijde na fotbal ani noha.Jedině Čech snese vyšší měřítko,jinak ještě ucházející Pudil a bohužel i můj "oblíbenec"sivok.
        Jinak děs a bída.

        • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

          Wommi     před 13 lety 26.03.2011 07:52 |  
          0 0

          ..ja jsem cekal, jak si dneska prectu nejaky komentare v denicich o tom, jak jsme hrali tuzku a tedy ze bychom si vlastne ani nezaslouzili vyhrat a clovek se skoro docte oslavu naseho "fotbalu". Samozrejme se historie nepta, ale osobne musim rict, ze za tedle nefotbal, beton a v podstate jen braneni by snad clovek ani nemoh chtit ty body.
          Vyzdvihl bych Cecha a pak ten Plasiluv gol, ten byl peknej, jinak ani slavisticti hosi nic moc a nemuzu si pomoct ale mnohymi opevovanej Baros by mel proste sedet na lavici a meli by mit moznost jini, treba budou hrat stejne jako on, ale treba prekvapi,..horsi to nebude!

          • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

            harry     před 13 lety 26.03.2011 09:30 |  
            0 0

            S touhle "kvalitou" na české straně se ale proti španělské mašině skoro nedá hrát jinak.Koneckonců,i Němci kosící na MS jednoho soupeře za druhým byli v SF Mundialu nuceni jen pobíhat bez míče a de facto se skoro nedostali před branku.
            A moc bych chtěl vidět ty,jež vykřikují,že budou radši když prohrajem 4:0,ale předvedem "útočný" fotbal:-))

            • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

              bongor     před 13 lety 26.03.2011 09:45 |  
              0 0

              Tady ani tak nejde o útočný fotbal,ale o fotbal ke koukání,aby člověk po skončení zápasu mohl říct,pobavil jsem se.Pokud je někdo masochista,tak ho "pobaví"i náš včerejší antifotbal,ale hráči našeho repre místy připomínali žáčky,co se teprve učí přihrávat na víc než tři metry,učí se stopovat balony a daší základní fotbalové znalosti,bez kterých se o hráči nedá říct,že je profesionál..
              Když si člověk poslechne komentář,že Bílek vybírá hráče podle toho,jak je zná z dřívější spolupráce v klubech,lehce si to přeloží do češtiny.Třeba takový Rezek,Hubník a Baroš v současné formě,ale bohužel 80% dalších včerejších aktérů,vůbec nemá šanci uspět proti
              evropské špičce.Někdo řekne nejsou lidi,ale to už by snad bylo lepší
              postavit nároďák z hráčů jednadvacítky,ať třeba prohrajou,ale proboha ať nedělají ostudu jako naši včera.

  2. Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

    bongor     před 13 lety 26.03.2011 09:52 |  
    0 0

    Teď koukám na idnes a čtu zprávu z oblasti absolutního blbismu:
    "Nezasloužili jsme si prohrát",řekl Bílek.Ano pane Bílku, touhle filozofií
    se zabíjí fotbal,možná že jste byl na nějakém jiném zápase?

    • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

      slimak     před 13 lety 26.03.2011 10:45 |  
      0 0

      bongore, bílek fakt neni muj oblibenec, ale co sis myslel, že budem hrát? otevřený fotbal? to by byla sebevražda a hlavně fakt nesmysl. se španělskem a barcelonou nemůžeš chtít hrát útočně..narozdíl od tebe si myslím, že naše taktika byla jediná možná. Vzpomeň si, jaký fotbal jsme hráli na EURU 96 a jak je ted tehdejsi repre oslavována.

      Problém byl včera v individuálních chybách - hubník a rezek tam prostě nemají absolutně co dělat.

      • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

        urs (přítel SN)     před 13 lety 26.03.2011 12:18 |  
        0 0

        nejlepčí obrana je útok :)
        jak chceš útočit s rezkem? nebo pudilem? (podle komentátorů včerejšího utkání - tzv. rychlostními typy? :D)
        ještě nějaké otázky?

        de Bílek VEN :)

        • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

          Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 26.03.2011 13:35 |  
          0 0

          taky nemusím Bílka ale někteří uživatelé mi přijdou naivní, podívejte se jak hrál útočný arsenal na barceloně, vpodstatě to samé , když se ktomu připočte že máme tak stokrát horší kádr co tam asi měli hráči předvádět, jediné co bych včera vytknul bylo nasazení Rezka jinak vše ok, Baroš bojoval o balony a snažil se aspon trochu to znepříjemnit obráncům, takový Necid ( a to je to můj hodně velký oblíbenec ) by tam byl včera nic platnej , a na stopera místo Hubníka nikoho lepšího nemáme, ano Suchý možná někdy v budoucnu ale zatím to byla v národáku bída a včera ho nasadit by byla sebevražda , hráli jsme to na co náš momentální kádr má.

          • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

            urs (přítel SN)     před 13 lety 26.03.2011 15:45 |  
            0 0

            to je jedna strana mince, já mám stále ještě v paměti lobanovskiho éru v dynamu kyjev, kdy dostala doma barca bůra a pokud bych se chtel jako trenér něčemu přiučit - tj. jak na barcu/španěli - i přes ten "věkovej" rozdíl bych to teda udělal.. dále byhc se podíval na zápasy nedávné, kde měla Barca/spain viditelné problémy a snažil se poučit - de Bílek podle mě na tohle úplne sere, protože na to slavný koučování zkrátka nemá kvalitu..

            takovej je můj názor a ještě jeden přidám - petržela by se v tý sestavě včera vyjímal jako plzeňák daleko víc než to nemehlo rezek - v tom bych ti dal za pravdu :)

            • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

              edenian     před 13 lety 26.03.2011 18:37 |  
              0 0

              Ja myslim ze se docela poucil / od svycaru treba /. Ale ja teda vidim prvni problem v tom, ze si nadame vic nez tri prihravky. Tim to konci a co je dale vsichni vime.
              Myslim ze minuly trener spanelu rikal:" Na nekterych postech nemame nejlepsi hrace na svete, ale nejlepe prihravajici hrace na svete" a to je vono. Muzes vymyslet co chces, ale sam to nudelas, takze... Technicka kvalita nasich hracu - vsech soucasnych, to zcela obecny stav - je katastrofalni o rychlosti ani nemluve.

              • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

                urs (přítel SN)     před 13 lety 28.03.2011 00:14 |  
                0 0

                buďme tedy realisté a hrajme alespoň fotbal se soupeři nám rovnými.. faktem zůstává, že na španělsko nemá v současné době asi opravdu nikdo, ikdyž tomu tak nutně nemusý být a určitě existuje nějaký způsob, jak jejich hru eliminovat, jen se na něj asi ještě nepřišlo :)

  3. Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

    podol (přítel SN)     před 13 lety 26.03.2011 11:42 |  
    0 0

    K utkání se Španělskem není co příliš dodat.Nejde ani o předvedenou hru,málokteré mužstvo z Evropy by dokázalo i
    více útočit.A historie bude vidět jen těsnou prohru.To nejhörší
    však je,že nominaci do nároďáku ovládají lidé,kteří sledují
    jen svůj vlastní finanční zisk a dle toho vypadá i sestava.To se
    děje již řadu let a výsledky se dostavují.A pokud se to urychleně
    nezlepší,bude ještě hůř.Kdepak jsou skutky po slibech p.Haška
    před volbami do svazu?Bohužel,i většina novinářů mlčí,buď se
    bojí píchnout do vosího hnízda,či jim to nějak vyhovuje.
    Podol

    • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

      Markus     před 13 lety 26.03.2011 12:49 |  
      0 0

      Hašek toho nikdy moc nesliboval, to lidi z něj udělali spasitele našeho fotbalu. Ukazuje se, že Hašek nebude tím proaktivním manažerem, co s jasnou vizí v hlavě a dostatečně silnou pečlivě vybudovanou autoritou transformuje transformovat náš fotbal v něco lepšího. Ivan Hašek se pro mě stal jen další z mnoha šedých myší v naší společnosti.

      • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

        urs (přítel SN)     před 13 lety 28.03.2011 00:15 |  
        0 0

        bohužel tomu tak asi oprvdu je :(
        škoda - vypadal nadějně a skutek utek..

  4. Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 26.03.2011 12:16 |  
    0 0

    Podle mě jsme hráli směrem dopředu maximum možného, ale směrem dozadu tam bylo stále příliš děr. Známky:
    Čech 1 / Pospěch 2-, Sivok 3, Hubník 3-, Kadlec 2- / Rezek 4, Hübschman 2-, Rosický 3, Plašil 1, Pudil 2 / Baroš 2. Střídající hráči nehodnoceni.

    • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

      bongor     před 13 lety 26.03.2011 15:42 |  
      0 0

      Těšme se z prohry ve Španělsku. Vyhrál přece fotbal
      Jedno mužstvo celý zápas hraje tak, že se na to nedá koukat. V hlubokém destruktivním obranném bloku ´mučí´ fanoušky fotbalové krásy. Bohužel mu dlouho pomáhá štěstí. To mužstvo se k naší lítosti jmenuje Česko.

      Za devadesát minut vystřelí jednou pořádně na branku.

      Druhé mužstvo se celý zápas tvoří. Vymýšlí, kličkuje, pokouší se o narážečky, centruje a bombarduje branku soupeře. Bohužel má dlouho smůlu. Španělsko.

      Španělsko naštěstí vyhraje 2:1.

      Trenér Česka Michal Bílek pak řekne: „Nezasloužili jsme si prohrát.“

      O lidech, z nichž se sypou takové nesmysly jako z Bílka, říkala moje vesnická babička, že spadli z višně.

      České reprezentační mužstvo si navzdory své velké a obdivuhodné snaze zasloužilo prohrát.

      Statistika nuda je, má však cenné údaje, neklesejme na mysli, ona nám to vyčíslí. Je určitě k mání z páteční noční Granady. A kdo se na ni nezaujatě podívá, nemůže nikdy prohlásit: „Nezasloužili jsme si prohrát.“

      Ani po deseti pivech a pěti velkých rumech.

      Hlavní důvod, proč si Češi zasloužili v Granadě prohrát, je však - alespoň pro mě - jiný než drtivá španělská převaha úplně ve všem.

      Kdyby totiž taková hra k nekoukání přinášela týmům body, vrátila by se kopaná o čtyřicet let zpátky do temných dob italského cattenacia. Nebo o šedesát let zpátky do švýcarského ´riegl´ systému.

      Pak by bylo lepší koukat se na Ordinaci v růžové zahradě než na fotbal. To bych vážně nechtěl. I když fandím Česku, a ne Španělsku.

      P.S. Co jsem tak slyšel a četl kolem sebe, tak chudák Rezek. Tu ´nesmyslnou´ penaltu na 2:1 pro Španěly, kdy zkosil v rohu vápna Iniestu, mu předhazuje skoro každý.

      Myslím ale, že za svůj zdánlivě nepochopitelný faul Rezek nemohl. Vždyť místo hraní fotbalu běhal 72. minut jak šílený ve vysilujícím a ohlupujícím bloku. To by přišel o rozum každý. I nositel Nobelovy ceny za jadernou fyziku.

      A kdyby nechyboval on, selhal by při tom strašlivém závěrečném španělském tlaku někdo jiný.

      Nebuďte smutnej, pane Rezek! A těšte se fanoušky na celém světě z toho, že v Granadě zase jednou vyhrál fotbal nad antifotbalem. Tak jako na podzim v Praze při utkání Česko - Skotsko 1:0.

      Miloslav Lubas
      Tenhle pan Lubas zcela vystihl realitu.

      • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

        hamlo1 (přítel SN)     před 13 lety 26.03.2011 17:29 |  
        0 0

        podle mně je to trefné, bohužel

      • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

        wymaz     před 13 lety 26.03.2011 21:42 |  
        0 0

        Totální souhlas. Jen nechápu,proč nehrajeme dopředu,je jedno zda 1:2 nebo 0:5,ne??

      • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 26.03.2011 21:48 |  
        0 0

        Ale jo, na zápas Arsenal - Slavia taky vzpomínám rád, to byl nádherný fotbal :-))

        • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

          bongor     před 13 lety 27.03.2011 11:46 |  
          0 0

          Arsenal byl extrem z druhé strany,bylo to podle mě přeceněním
          schopností našich kluků.Tohle Španělsko to bylo pouhé přizdisraní bez zájmu hrát fotbal.

          • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

            Jakubisko     před 13 lety 28.03.2011 00:34 |  
            0 0

            Ty zápasy se nedaj srovnávat, na Arsenalu jsme dostali gól hned z první akce, tudíž jsme museli otevřít hru, k tomu se přičetlo trochu smůly a fakt, že ten den Arsenalu vyšlo úplně všechno na co sáhnul...nemám pocit že bychom je v tom zápase nějak vysloveně špatně bránili, nebo dělali minely (až na tu Pudilovu). Tehdy s nimi prostě nešlo neprohrát rozdílem třídy.

            • Re: Slávistický víkend (26. - 27. 3.)

              bongor     před 13 lety 28.03.2011 08:14 |  
              0 0

              Ano souhlasím,ale navíc tu byla jakási euforie z postupu do LM a přecenění vlastních schopností.Arsenal nás brzy posadil zpátky na zem a probudil do reality.Ještě navíc složení mužstva a jeho fotbalová filozofie byly útočné.