B - TÝM
Hořovicko - SLAVIA
26. 05. 17:00
Divize A

KOPANÁ ŽEN
SLAVIA - Sparta
26. 05. 14:00
1.liga žen - SK Horní Měcholupy



1.
Liberec
30
68:29
66
2.
Sparta
30
51:25
64
3.
Plzeň
30
66:33
63
4.
Boleslav
30
49:34
50
5.
Teplice
30
36:30
46
6.
Dukla
30
42:35
42
7.
Slovácko
30
29:32
41
8.
Jablonec
30
54:43
40
9.
Příbram
30
44:56
39
10.
Budějky
30
30:51
35
11.
Olomouc
30
42:38
34
12.
Slavia
30
28:34
34
13.
Hradec
30
22:38
31
14.
Ostrava
30
31:48
28
15.
Bohemka
30
20:54
24
16.
Žižkov
30
23:55
19

Přezdívka:
Heslo:
Menu bez smajlíků
Lidé na chatu:

1.
Sparta
4
103:5
31
2.
Slavia
4
93:8
28
3.
Slovácko
4
33:38
16
4.
Brno
4
23:53
10

Slavia - Parma 0:0

Téma: Přípravná utkání
Publikováno: Středa, 20.07. 2011 - 17:40:12
Publikoval: quelhar   Téma: Přípravná utkání
Přípravná utkání Slavia v předposledním přípravném zápase remizovala s italskou prvoligovou Parmou 0:0.

Slavia - Parma 0:0

Slavia: Berkovec (46. Hanuš) - Kaufman, Cicman (82. Dostál), Hubáček, Trubila - Prošek, Milutinovič (63. Vlček), Janda (63. Petrák), Jarolím, Koreš (75. Hurka) - Pospěch

Slavia vstoupila do zápasu velmi dobře a hned v prvních minutách se dostali do šancí dalekonosnou střelou Jarolím a dvakrát Pospěch, žádný z nich však do branky míč nedostal, stejně tak se vedlo v rychlém brejku Jandovi. Pak začal hrát také soupeř, který zahrozil nejprve po rohu a poté hlavičkou Biabianyho, která letěla těsně nad. Zbytek poločasu už nebyl tak bohatý na zajímavé akce, hra byla vyrovnaná a dospěla do bezgólového poločasu.

I ve druhé půli pokračoval celkem vyrovnaný fotbal, do branky Slavie nastoupil Hanuš, který se blýskl dvěma dobrými zákroky, když nejprve vyrazil přímý volný kop Giovinca a deset minut před koncem zlikvidoval samostatný průnik střídajícího Feltschera. Slávisté si připravili několik zajímavých situací ve střední fázi druhého poločasu, Kaufmanovu střelu s námahou vyrazil golman Parmy, střídající Vlček v dobré šanci pálil vysoko nad a stejně se vedlo ve velké šanci Pospěchovi, který mohl nahrát úplně volnému Vlčkovi. Závěr zápasu opepřil ostrým zákrokem na útočné polovině Pospěch, který dostal červenou kartu a odstartoval menší potyčku. Ta se však rychle uklidnila a zápas po čtyřech minutách skončil bezbrankovou remízou, která je teprve druhou neprohrou Slavie v přípravném období. Generálku na ligový start s Bohemians odehrají slávisté v sobotu proti Laziu Řím. 

Reklama adFOX

 
· Více o tématu Přípravná utkání
· Další články od autora quelhar


Nejčtenější článek na téma Přípravná utkání:
Slavia - Slovan Bratislava 2:0




"Slavia - Parma 0:0" | Přihlásit/Registrovat | 117 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.

Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: JS - Středa, 20.07. 2011 - 18:00:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://fcparmatv.twww.tv/video.php?lang=EN#video.php?nav=1&lang=EN

přímý přenos..
Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: Chlupp - Středa, 20.07. 2011 - 19:24:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Hrozný fotbal..klasické vesnické nakopávání, pouze bojovnost a spousta odevzdaných balonů, žádná technika, nahrávka, střela na bránu, hra úplně bez nápadu a myšlenky, hodně smutné pokoukání..

Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: tolsimir - Středa, 20.07. 2011 - 18:08:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
tak podle debaty na CT4 Cerny do Turecka za nejakych cca 0.5M euro, no to je gol
Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: JS - Středa, 20.07. 2011 - 18:10:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
podle debaty platil placa takovy nesmysly a kecy, ze jsme se vubec nic nedozvedeli.. vypovedni hodnota toho poradu je nulova
Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: klimi - Středa, 20.07. 2011 - 18:11:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A co jsi myslel, že ti řekne?
Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: JS - Středa, 20.07. 2011 - 18:17:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
samozřejmě že nic, ale Kozohorský měl alespoň pokládat otázky, na který bysme se mohli dočkat aspoň konkrétnější odpovědi... tohle bylo fakt divadlo, reportér, kterej se neumí ptát (ani mluvit vlastně) a platil, kterej místo odpovědi použije taková slovní spojení, až z toho jde hlava kolem a nikdo tomu nerozumí (což je účel).. a Jarolím tam byl proč, na něj šla asi jedna otázka a to jak si užije návrat do Itálie.. fakt fraška..
Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: martin08 - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 08:33:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
a to je presne ono, to je kazdou predligovou debatu, kazdej kamelot.. ono to je i v kdejakym chatu. oni casto odpovidaj nicnerikajici kecy, a do jiste miry to je zpusobeno prave zpovidajicim resp. otazkama..
na to jaky by mela CT moznosti na to pekne serou, ale to tady vetsina lidi vi a je to obrovska skoda..
Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: sTizz - Středa, 20.07. 2011 - 18:16:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak napriklad novinka je,ze za velky podil na Hlouskovi nam Pelta nedal jen tech 10 milionu,ale umoril pry i dluh Slavie z dob,kdy Hlouska od Jablonce kupovala.
Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Středa, 20.07. 2011 - 18:16:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
"no rozhodně to není tolik co se uvádí v mediích..noo je to tak půlka...prostě to není 100 milionů" :D Bylo to pěkné no :) Ale to byly vážně jen plky, i když by to bylo hezké.

Spíš mě zase šokoval Petrouš "ale jo skauting funguje výborně, pan Bartoníček je denně na internetu" No když už skauting u nás funguje takhle, tak to panejo aspoň neříkat veřejně...
Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: Citrus - Středa, 20.07. 2011 - 18:30:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To bylo krásný, z toho sem břečel smíchy. Prej - Bartoníček denně brouzdá na internetu. :-)
Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: Eluin - Středa, 20.07. 2011 - 19:09:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://eluin.blog.cz
 
To mě taky dostalo :-)
Aspoň je Petrouš upřímný (viz dotaz ohledně komunikace s fanoušky).
To Platil tradičně plácal.
Suma sumarum - nic moc nového.
Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: Euforak - Středa, 20.07. 2011 - 19:26:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Co jinýho taky umí,tupec jeden.
Re: Slavia - Parma 0:0 v 1. pol. (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Středa, 20.07. 2011 - 21:15:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já se taky hlásím do skautingu.Taky denně brouzdám.Jestli by ale nevadilo,že jsem byl v mládí spíš u sokolů a potom u pionýrů a skautingu jsem se nevěnoval.

Posily... (Hodnocení: 1)
Od: Euforak - Středa, 20.07. 2011 - 18:24:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Myy chceme po-si-ly :-)

takovej bohemáckej fotbal (Hodnocení: 1)
Od: tantalos - Středa, 20.07. 2011 - 19:23:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
V ofenzívě byla Slavia jalová, v defenzíve velmi slušná. Ten Petrák ani Cicman nevypadají zle, tedy jestli Cicman zůstal zdravej
Re: takovej bohemáckej fotbal (Hodnocení: 1)
Od: Eluin - Středa, 20.07. 2011 - 19:27:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://eluin.blog.cz
 
Snad ten sval bude v pořádku.
Vzhledem k tomu, že v naší lize je určujícím faktorem defenziva, tak snad to bude na střed tabulky stačit.
Re: takovej bohemáckej fotbal (Hodnocení: 1)
Od: PetCC - Středa, 20.07. 2011 - 20:56:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
V naší lize stačí defenziva na druhé místo :-)
Re: takovej bohemáckej fotbal (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Středa, 20.07. 2011 - 21:17:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Mohla by stačit i na titul,ale kdo na to bude chodit?
Re: takovej bohemáckej fotbal (Hodnocení: 1)
Od: JS - Středa, 20.07. 2011 - 22:01:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
stejně na to nikdo nechodí :D
Re: takovej bohemáckej fotbal (Hodnocení: 1)
Od: Eluin - Středa, 20.07. 2011 - 23:47:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://eluin.blog.cz
 
2000 věrných tam bude vždy :-)
A to je v naší GL skoro optimum.

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: naplavnik - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 08:36:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
OT: hotová věc?

http://sport.ihned.cz/fotbal/c1-52354130-byvaly-ministr-rebicek-ovladne-slavii-rebicek-natland-70-30
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 09:18:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já si myslím, že jo, že už se dohodli. Už to složení nového představenstva to naznačilo (Natland v menšině, jen jeden hlas). Příští týden se koná valná hromada společnosti Viscontia, která byla založena účelově ke shromáždění akcií Slavie, tam se to rozhodne ...
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: travel - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 09:55:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vidíte Ladislave,mysleli jsme si ,že to Natland připravuje pro P.K. a on to bude Řebíček!
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: tantalos - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 10:31:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A pro koho to připravuje Řebíček?
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 10:44:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Travele musím souhlasit s tantalem, aby to mělo celé smysl a dalo se na tom ve finále vydělat, tak v tom musí být i stadion. A obávám se, že na to je potřeba někdo bohatší, než Řebíček, o řád výš, než stovky milionů.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 10:46:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
těžko říct, ale můj tip je, že pro své bratry, syny a vnuky
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:11:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Travele, když připustíme. že to Natland pro někoho cíleně připravuje, tak jsou samozřejmě domluveni dopředu. Ale Řebíček se snaží Natland přesvědčit, aby mu část prodali, aby měl majoritu on. Takže ta Vaše úvaha nesouhlasí, Řebíček prostě není ten cílový subjekt.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: travel - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:30:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ladislave,nezdá se mi logické,pokud cílový subjekt měl být P.K.,proč by do toho vstupoval po Natlandu nový majoritní vlastník Řebíček a po něm teprve P.K.Připadá mi to jako nelogický,zbytečný mezistupeň.Vy víte něco nového kolem stadionu?
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:03:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Mě se to nezdá zase tolik nelogické, je přece jedno kdo mu to předá (a určitě ne zadarmo, proto to AŘ dělá, i když je to slávista) a Natland by prý něměl prodat všechno, to taky o něčem svědčí (že např. budou ve své práci pokračovat). O stadionu zatím nemám nic nového.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: piero - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 14:30:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Travele, já ti zkusím odpovědět.Klub se 100 milionovým rozpočtem je ideálním prostředkem ke ztlegalizování peněz získaných ne zrovna čistým způsobem. Mimochodem Řebíček bude prodávat klub příštímu již zde zmíněnému vlastníkovi v součinosti s druhým investorem, která vlastní práva ke stadionu. Oba tito investoři mají blízko k panu Platilovi!!
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 15:59:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
piero, investor, která vlastní práva ke stadionu je předpokládám ten subjekt, který odkoupil pohledávku E-SIDE asi 600 mega a navýšil o to základní jmění společnosti.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: travel - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 16:34:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jo díky piero,to dává smysl,ale Platil mě tam,omlouvám se, se.e.

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Barlblog - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 09:43:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Po větší část zápasu se hrálo dost bídně, to může být i začátkem herní přípravy a rychlostí presingu Parmy. Šance byli tak 50:50. Golmani a obrana NA JEDNIČKU. Záloha s útokem slabší, TŘI AŽ ČTYŘI.

Možná se mu budu muset omluvit, ale pořád mě nemůže přesvědčit Milutinovič. No uvidíme.

Dle mého názoru se situace kádru moc neměni. Dokončit příchody Voráčka a Cicmana a přivést mladého a kvalitního stopera, středního záložníka a asi silnějšího hrotového útočníka. A když budeme mít štěstí a hráčům se budou vyhýbat zranění, můžeme hrát kolem 5. - 6. místa.

Pokud u nás funguje scouting tak, jak to s velkou slávou publikoval Petrouš, neočekávám, že příjdou zajímavý, ale skovaní hráči, například v Bosně, v nižších soutěžích u nás, na Slovensku, a to je velká škoda, neboť, jmen je hodně...
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 10:02:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
V podstatě souhlasím, co se týče příchodů, tak je něco zajímavého rozjednáno (záložník a útočník), ale o dalším obránci se Platil nezmiňoval. Asi chtějí jít do ligy jen s obránci co už máme a to se mi zdá málo.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: naplavnik - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 10:04:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Co jsem viděl na italském on-linu, tak velký dojem na mě dělá Prošek, nicméně u něj bude potřeba zapracovat na defenzivě. Jinak oba čepájevové solidní, standard u Huba a Lukáše. Kraje obrany nevýrazné, ale tak proti Giovincovi a Crespovi zase nějaké riskantní toulky na útočné polovině raději nepraktikovat. Cico se nejeví zle, ale jeden na jednoho možná slabší. Janda hraje víceméně Karolkův part, no, dynamiku na to má... Štěpán nevýrazný a nyní Zoran, no, nějak se tam Lukášovi motá. Nepřipadá mi jako typický DM a rozehrávku většinou řídí Lukáš. No nevím, co s ním má Petrouš za plány. A Zbyňa? Tutovky co měl tak nedal, což se v jeho pozici vlastně jediného hrota stávat nesmí.

Jinak Parma do toho vlítla asi rovnou z přípravy, takže spíše pouťák, ale i tak se výsledek počítá.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Barlblog - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:02:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak Prošek je dle mého jasný kraj zálohy. U něj se dá počítat s kolísavou formou a chybami, ale je velká pravděpodobnost, že nám to v budoucnu vrátí. Podržet v základu, zatím co jsem viděl, jeví se dobře.

Janda je hrozně důležitý hráč, já bych se ho nebál stavět do středu, ani na levý kraj, kde mimochodem hrál své nej zápasy, Ajax atd. Univerzál každým coulem.

Zase musím říct, že problém u Milutinoviče vidím v tom, že není moc do kombinace, dost zdržuje, střelu má asi nejlepší v kádru, ale na to se moc nehraje, takový Prošek, Tusjak, ale i Petrák se mi jeví v kombinaci mnohem jistěji a lépe zvládají náš systém. On i v minulé sezoně se vlastně hlavně ukázal jen ve dvou zápasech, Hajduk a Teplice a i v nich se moc do kombinace nezapojoval, vždy na konci kombinace a snaha o střelu. Taky mě dost zaráží fakt, že se neprosadil v Přibrami. Nevím jak hrál za Hlučín, na to jsou možná povolanější, ale u něj nevím.

Vzhledem k tomu, že opravdu asi nebudou peníze na nic většího, musí se trenér rozhodnout, zda chce preferovat 4-4-2, nebo 4-5-1. A pak tedy přivést ještě jednoho hráče do každé řady, nebo jednoho stopera a dva záložníky.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:23:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Barlblogu, v tomhle konkrétním případě o peníze zase "tolik" nejde, ty hráči přijdou na hostovačku a to není drahé. Ale musíme se s nimi domluvit na platu. A pokud to klapne, tak to bude skutečná posila do základu, ale jenom na přechodnou dobu, tzn. bez opce.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Barlblog - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:37:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Takže posila na hovno. Sežere nám 100k měsíčně a za půl roku, nebo rok se odporoučí...

Vím, že teď můžete argumentovat Kiselem, ale to je hráč, který přicházel na pevno, hráč charakterových vlastností, které bohužel nejsou pravidlem. A jeho projev na jaře už nebyl takový, s jistotou odchodu...

To by ty posily museli být Kalouda, nebo Holek, kde je pravděpodobnost, že je pak mateřský klub nebude chtít, protože přivede další hráče, nebo hráči z Turecka, tam je "koncepce" podobná.

Nikde se tenhle způsob neosvědčil, ukažte mi jediný klub hrající na špici, nebo se o to snažící, který má hráče základní sestavy jen na hostování bez opce.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:52:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Na kvalitní hotový hráče na přestup nejsou peníze, tak se to vyřeší takhle (tedy doufejme, že přijdou).
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: klimi - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:56:31
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Máš nějaké signály nebo jen čerpáš s vyjádření Platila?
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Barlblog - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:04:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To je hlavně nebytyčná hloupost, ukazuje se jen omezenost lidí ve Slavii. Sakra, měl by přijít ten nový sportovní ředitel.

Mě už to vážně rozčiluje, já sám vím minimálně o PĚTI hráčích, kteří by nám pomohli a jejich cena by se pohybovala maximálně kolem 200-300k Euro. Což bychom z odchodů Milana Černého a Ćelůstky, měli dát dohromady. Jenže je jasné, že pokud hoši sedí u internetu a nezajedou se podívat do Třince, Karviné, Ustí nad Labem, Poznaně, nebo na Balkán, kam je to 8 hodin autem, o žádných hráčích neví.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 13:03:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Barlblogu, jak můžeme investovat do nových hráčů, když ještě nejsou umořené všechny dluhy z minulosti. To je zatím priorita. Bohužel.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: travel - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:17:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Podle mě čerpá Ladislav z informací Platila na VH,ví i o které dva hráče se jedná,ale nesmí je jmenovat (škoda).
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: travel - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:25:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak doufám,že toto jsou jen výplody bujné novinářské fantazie,holt okurková sezona:
http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=91547
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Khadgar - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:28:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jestli myslíš to s Řepkou, tak to je blbost. A kromě toho, že to je blbost, tu je ještě problém s penězi.
Spíš bych se zaměřil na ten poslední odstavec...
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: travel - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:33:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jo myslím Řepku,ten poslední odstavec je zajímavej,ale odporuje to informacím,že příští týden se má stát majoritním vlastníkem Řebíček.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: marcocruz - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 13:02:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ta druhá polovina článku je snůška nesmyslů a hovadin, nic víc. A to i ten konec.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: sasky - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:56:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Prošek se mi taky líbil. Nicméně z toho přenosu (postavení kamery) jsem se dost špatně orientoval. Kraje obrany asi měly za úkol se tolik nevysouvat. Co se mi osobně nelíbilo (možná to opět bylo spíš tím, že byla kamera nízko) bylo to, že se v záloze vždycky najednou "motalo" moc lidí. Pokud hraje 4-5-1 a k tomu by se měli ještě vysouvat krajní obránci, pak se musejí vysunout i krajní záložníci (Prošek a Koreš), jinak se ukopeme ve středu pole sami. Mě osobně se hra na jeden hrot nelíbí, klasika 4-4-2 je podle mě daleko účinnější (útočník není sám na dva stopery, napadání je efektivnější), ale slavia by napřed musela druhého kvalitního útočníka sehnat, ale to je obecně problém v české lize. No necháme se překvapit, ale jak říkám, systém 4-5-1 bez podpory křídel, případně i jednoho stř. záložníka mi radost nedělá.

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 10:31:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
To je seznam ...

http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/gambrinus-liga/peklo-ceskeho-fotbalu-kdyz-se-unasi-a-vrazdi_207478.html
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: travel - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:19:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Taky jsem to četl Ladislave,hrůza.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Pátek, 22.07. 2011 - 15:16:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Travele, já jsem se na VH dozvěděl jedno info o KJVC a to je teprve hrůza. A to mne jen tak něco nepřekvapí ...
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: travel - Sobota, 23.07. 2011 - 15:34:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Co jste se Ladislave dozvěděl sem zřejmě napsat nemůžete,ale že si KJVCD udělal ze Slavie dojnou krávu to není žádné překvapení.

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:05:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
První neprohra v přípravě? A co ta remíza s Bayernem U23?

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: vizzir (vizzir@centrum.cz) - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:07:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
A co do zalohy Papouska? zase poradny exekutor primych kopu...
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:16:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Ano, když o něj může usilovat Žižkov, proč by nemohla Slavia?!
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Citrus - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:33:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
V dnešní době už pohužel jen exekutor přímých kopů, nic víc. Toho prosím nebrat.

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:13:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
Helemese, jakej levičáckej humus se sem řítí. To je ještě než hymna Příbrami :-((
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:14:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Mám na mysli tohle, nějak mi to vypadlo

http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/gambrinus-liga/hip-hop-a-fotbal-sparta-a-slavia-maji-nove-hymny_207523.html
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:49:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
asi věc názoru ty levičáckej humuse
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Clarinet - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:15:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Byl bych převelice rád, kdybych tu podobný výroky už víckrát číst nemusel. Jsem zvyklej na to, že se tu lidi urážej, že neuměj napsat větu bez deseti pravopisnejch chyb, že se tu neustále někomu nadává. Byť v porovnání s oficiálníma stránkama pořád v dost omezený míře. Ale všechno má svý meze.
Jsem levičák a nemám pocit, že bych proto byl "humus", hlupáku.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: PetCC - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:28:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
O pocity nejde :-)
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Clarinet - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:47:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Budu dělat, že nechápu.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Eluin - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 13:43:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://eluin.blog.cz
 
Pod Clarinetův příspěvek se připojuji.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: klimi - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:17:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ježiš, z toho si hymnu udělali jen ti novináři...
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 16:36:48
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ty jsi mi ale kokot :) Krásně tolerantní k názorům ostatních lidí a navíc by mě opravdu zajímalo kde v té písni slyšíš levičáctví :) ňuf :) :) :)
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Nemo - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 20:52:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To ti vysvětlim za něj, je možný , že se mýlim, ale moc tomu nevěřim.
Pan Honzah je součástí určitého uskupení "lidí" kteří jsou tolerantní k názorům druhých, pokud jsou dostatečně bloňdatí a modroocí. A hip hop to je přece hudba pocházející od Afroameričanů. A původní Evropan poslouchající či dokonce tvořící takovouhle hudbu je jistojistě feťák a levičák.
Asi tak.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Sobota, 23.07. 2011 - 20:52:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Křivdíš mi.

Nejsem ani blonďatej, ani modrookej, dokonce trochu pocházím z etnika, které to za nácků dost odskákalo.

Náckové nejsou levičáci, ale nacismus je ideologie spíše levicová.

Já jsem člověk středově-konzervativní až mírně pravicový.

Ty předsudky vůči hip-hopu ale nepopírám.

Uznávám, že na tenhle web nepatří politika a pro jistotu ani všechno, co ji připomíná. Takže budu příště dvakrát měřit, než sem nějaký rychlý soud hodím. Omlouvám se všem, kterých jsem se dotkl.

Doufám, že tento komentář bude brán jako politická tečka za politickým vláknem a tím to všechno skončí.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: klimi - Sobota, 23.07. 2011 - 11:00:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/239862-po-bezhlave-palbe-norskeho-strelce-zemrelo-na-ostrove-pres-80-lidi.html

Ano,ano. Tady vidíš, co udělá šašek pravičáckého smýšlení...
Takže radši hnusnou hymnu než 80 mrtvých.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Sobota, 23.07. 2011 - 11:27:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Tak sorry. Navíc levičáctví a levicovost je něco trochu jinýho. Asi jako pravičáctví a pravicovost. Přehnal jsem to, tak klídek.

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 11:21:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
Takže podle mě nějak takhle :-))

A-sestava
Čontofalský - Kaufman, Cicman, Hubáček, Trubila - Prošek, Janda, Jarolím, Koreš - Vlček, Pospěch

B - sestava
Hanuš - Dostál, Zákostelský, Čepelák, Palko - Milutinovič, Petrák, Šimeček I, Tusjak - Voráček, Vyhnal

C - sestava
Berkovec - Kindel, Neuberg, Galus, Mareš - Rejka, Šimeček II, Hájek, Hurka - Perez, Cousens
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: murko - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:19:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vlcek uz asi neeee. Stanik uz asi krouti posledni sezonu a vcera jim to spolu moc neslo.

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 12:52:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://fotbal.idnes.cz/ostravsti-fandove-muzou-na-fotbal-i-za-dvacku-nejvic-se-plati-v-edenu-1ia-/fotbal.aspx?c=A110713_154023_fotbal_pes

Nějak naše vedení zapomíná, že již nejsme (v současnosti) špičkový klub.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Viking - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 14:40:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No jo, když byly úspěchy, Doležal argumentoval kvalitou nabízeného produktu. Když hrajeme o sestup a jsme o padáka, tak je cena stejná.

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: martin08 - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 13:46:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
ja bych toho Papouska bral..

Udine nabízelo za Proška 6mil (Hodnocení: 1)
Od: JS - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 14:39:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
viz článek:
http://isport.blesk.cz/clanek/titulni-strana/107995/slaviste-uhlidali-crespa-kouce-zklamal-pospech.html
Re: Udine nabízelo za Proška 6mil (Hodnocení: 1)
Od: JS - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 14:40:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
a ještě jedna pecka:
"Sparta usiluje o bývalého slávistu Petera Grajciara. Příchod slovenského záložníka záleží na tom, jestli bude stvrzen sestup Konyasporu."
Re: Udine nabízelo za Proška 6mil (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 15:10:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
On k nim stejně nepůjde. Na svým Facebooku píše, že ho Toaletná oslovila, ale že má nabídky z prvoligovejch klubů z Turecka a že tam asi zůstane. Navíc je to srdcař.
Re: Udine nabízelo za Proška 6mil (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 22:29:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ale sralta přece nikoho nepotřebuje.Teď jsem si přečetl nadšený článek o jejím vítězství nad Jihlavou 2-1,z toho jeden gól klasicky z pentle.Toaletnou často zněl nadšený potlesk,jak byli diváci nadmíru spokojeni,Kweuke ukazoval,jaký v něm má bolševik těžký kalibr,Blažek uchvátil kličkou útočníkovi a všichni ostatní museli hrát nadpozemsky,vždyť taky porazili samotnou Jihlavu.Píšou to tam,jako by právě rozdrtili Barcelonu.Tak na co Grca,ptám se,když je to tam jeden Messi vedle druhého?
Re: Udine nabízelo za Proška 6mil (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 15:18:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Je tam zajímavé info na konci článku, Udinese nám nabízelo 6 maga za Proška a my jsme odmítli. Konečně rozumný přístup.

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: sTizz - Čtvrtek, 21.07. 2011 - 15:23:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Bossovi fotbalové Slavie nadále hrozí pět let vězení

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=708077

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Artur - Pátek, 22.07. 2011 - 09:58:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ano Ladislave je to srdcař!!! :-))

Vedle Jarošíka hodlá Sparta získat také nedávného slávistu, slovenského záložníka Petera Grajciara, který je necelý rok v tureckém Konyasporu.


Čeká nás spousta zápasů, tím spíš, když vedle domácí nejvyšší soutěže chceme uspět i v Evropské lize. Takže je jasné, že k posílení dojít musí a konkurence v mužstvu se zvýšit musí. Grajciar sám projevil zájem hrát za Spartu, jenže teď tenhle přestup komplikuje vyšetřování korupční kauzy v tureckém fotbalu.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Artur - Pátek, 22.07. 2011 - 09:58:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Z článku s JCH ..na http://fotbal.idnes.cz/jestli-bude-stoper-repka-v-zakladu-nereknu-tak-pravil-chovanec-p7c-/fotbal.aspx?c=A110722_095023_fotbal_mn
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: mart - Pátek, 22.07. 2011 - 10:09:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:), tak ted vazne nevim, komu mam verit.
Pepovi z Kockoviec ?
Jasne.
Budu verit Pepovi z Kockoviec !
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Artur - Pátek, 22.07. 2011 - 10:16:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No osobně si myslim ze slo spis o zajem jeho agenta. Ale nepochybuji ze by to Grajciar podepsal nebo podepise. V dnesni dobe fotbalových rytířů.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Barlblog - Pátek, 22.07. 2011 - 10:29:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tohle mě nechává klidným, na Spartu nemáme ani teď. A Grajciho asi těžko zaplatíme. Je to prostě typický fotbalista, výjimky jsou, ale on ji viditelně není.

To co mě straší je náš kádr. Janda odjel domů a není jisté zda bude na Bohemku. Milutinovič, má také problémy. Nastává přesně situace, kterou tady zmiňujeme všichni.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Pátek, 22.07. 2011 - 10:36:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdravim, no snad se opravdu opo navratu se soustredeni dopracuje kadr a nebude to zase jen retoricke cviceni Platila a Rebicka. Urcite naznaky jsou jen bych vyloucil nejakou vetsi kvalitu, pry se jedna momemtalne se tremi hraci , tak uvidime co z toho vyleze. Jinak vysledek s Parmou je vice nez solidni, jen je otazka jestli Italove pristoupili k zapasu opravdu zodpovedne , protoze vlastne pripravu zacinaji a jsou ve velkem fyzickem zatizeni.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Pátek, 22.07. 2011 - 10:41:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Tak přijde na řadu Petrák :-))

Ale je jasné, že každý další zajíc na hřišti zvyšuje riziko kolapsu. Obzvlášť, když jde o zajíce, kteří nedokázali udržet ani ČFL :-((
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Pátek, 22.07. 2011 - 10:50:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ale o to tady prece nejde , v pripade zraneni 3 a vice hracu jsme v podstate v hajzlu , protoze nebude mit kdo hrat, snaha panu udrzet pocet pouzitelnych hracu zhruba na 19 je proste malo a becko nema v soucasne dobe prave kvalitu , ktera by pomohla a to nemluvim o dalsich problemech, zejmena o soubezich mladeznickch repre na podzim , kde jsou nekteri hraci zastoupeni a kde se proste ligove zapasy neodkladaji.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: goop - Pátek, 22.07. 2011 - 12:16:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak Janda má svalové zranění. To je v háji.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Pátek, 22.07. 2011 - 11:18:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No jo no, asi změnil Grco názor resp. prachy plus jeho manager.
Ale ať si koupí Chovanec koho chce, mě je to putna.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: mart - Pátek, 22.07. 2011 - 11:24:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No nevim, asi bych spis vyckal...
Ale verit Pepovi cokoliv , byt by to byl pozdrav, se mi zda ponekud naivni.
Tim ovsem v zadnem pripade nechci tvrdit, ze by byl Pepa prolnanec prolhana, .... to tedy v zadnem, ale naprosto zadnem pripade netvrdim.
Nakonec je to i jedno. Hlavne dodelat toho Cicmana, a pristi tyden dalsi dva hrace..... a nakonec to snad i pude :)
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Pátek, 22.07. 2011 - 11:30:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No pro mne je docela zajimava ta absence Ericha brabce , to znamena , ze po prestrelce , ktera se strhla okolo Repky , kdy on a trener Hassek rekli , ze si to umi predstavit i bez nej , nakonec sedi prave Brabec a Hasek je opet v roli kom,parzisty asistuje Chovancovi.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: mart - Pátek, 22.07. 2011 - 11:42:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ale jo, zajimavy to jiste je...
Nicmene, jak tady nekteri, ... vlastne vschni (:D), vcetne Vas Jiri spravne rikaji, starejme se hlavne o sobe.
Jeste k Vasemu predchozimu prispevku s temy cisly. (19 hracu, a pak uz nikdo...) Pokud to takhle zustane (v coz nedoufam, ale...) tak by to bylo skutecne trosicku strasidelne....
Cili jeste jednou starejme se o sebe, a drzme si palce :D
(teda aby jeste nekdo prisel....)
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Pátek, 22.07. 2011 - 11:42:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdravím Jiří, já si spíš myslím, že absolutně nevědí co chtějí, před několika měsíci nebyli nespokojení s Brabcem a ten už se po něčem porozhlížel, teď chtěli odstavit Řepku, ale před týdnem nebyli zase spokojení s Zápotočným, ten teď dal góla a tak má asi zase "černého petra" Erich. Není nad to, když je jasná koncepce a důvěra v hráče (ale to my taky známe, že - KJVC).
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Pátek, 22.07. 2011 - 11:45:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Oprava, samozřejmě byli nespokojení (pardon)
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Viking - Pátek, 22.07. 2011 - 11:54:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Podle mě čekají na Jarošíka a chtějí ho mít na stoperu se Zápotočným. Řepky i Brabce se chtějí výhledově zbavit.

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Barlblog - Pátek, 22.07. 2011 - 12:48:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jiri, prosim vás a i Ladislava, pokud něco víte, naznačte alespoň posty.

Já už jsem to tu psal několikrát, kvality je v nižších soutěžích a v okolních zemí spousta, chce to jen hledat. Při našem štěstí ale přivedeme Papouška...
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Pátek, 22.07. 2011 - 13:18:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Chtějí přivést na hostování útočníka a záložníka. A jeden z nich je v cizině, šel tam za velké peníze a teď poslední dobou nehrál. Proto si vedení myslí, že to vezme.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: goop - Pátek, 22.07. 2011 - 13:25:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A ten druhý? Je z ligy nebo je v cizině?
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Euforak - Pátek, 22.07. 2011 - 13:27:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Svěrkoš/Papadopulos.. Ale je to jen obyčejnej "populismus" od vedení :))
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Pátek, 22.07. 2011 - 13:39:31
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ona je ale otázka, jestli by Slavia měla jít při hledání hráčů cestou hostování bez opce. Podle mě ne a raději dát šanci dalšímu mladému klukovi z juniorky.
Asi existují argumenty proč takové operativní činy asi skousknout, ale já bych tyto obchody nedělal ani teď. Už z principu.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: klimi - Pátek, 22.07. 2011 - 13:41:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já bych je právě udělal, v současné situaci můžou takový dva hráči pomoci k postupu do pohárů. Za rok sice odejdou, ale to může být fin. situace naprosto jiná. A zase nemůžeme do týmu zapracovat 5 hráčů z juniorky...
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Pátek, 22.07. 2011 - 13:58:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Souhlasím s klimim, že hostování bez opce, ale kvalitního a hotového hráče, by nám v "naší momentální situaci" určitě pomohlo a za 1/2 roku už bude jiná situace, budeme oddlužení a snad budou i peníze na posily. Samozřejmě to není systémové, ani dlouhodobé řešení, ale my taky nejsme v normální situaci.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Pátek, 22.07. 2011 - 14:05:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Euforaku, ke konkrétním jménům se vyjadřovat nebudu, ale "populismus" od vedení to zaručeně není, myslí to opravdu vážně, jako myslí vážně hostování Adama Hlouška ve Slavii za pohledávku od Pelty. Považují to za reálnou možnost a snaží se o to. Druhá věc ale je, jestli se jim to podaří zařídit. No, každopádně, někdo přijít musí.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ferguss - Pátek, 22.07. 2011 - 16:01:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Podle mě se čeká na definitivní potvrzení přestupu Č+Č, pokud by to nedopadlo, tak je blbost přivádět hráče na hostování bez opce.
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: klimi - Pátek, 22.07. 2011 - 16:09:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak ona by to blbost nebyla, jen by na to asi nebyly finance(?).
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: klimi - Pátek, 22.07. 2011 - 13:38:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Za velké peníze? Naposledy Fenin...
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: goop - Pátek, 22.07. 2011 - 14:03:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Morávek?
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: klimi - Pátek, 22.07. 2011 - 14:15:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ano, ten taky, ale po výkonech v K´lauternu si myslím, že si ho Schalke nechá... :)
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Sobota, 23.07. 2011 - 10:56:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
A co tenhle?

http://www.youtube.com/watch?v=EAcID2-mr6s
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Eluin - Pátek, 22.07. 2011 - 13:42:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://eluin.blog.cz
 
Otázka je, co jsou "velké peníze".
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Fasher - Pátek, 22.07. 2011 - 13:46:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Když podle Petrouše "pan Bartoníček brouzdá denně po internetu", tak by se tu snad taky mohl objevit nějaký výsledek toho jeho jeho brouzdání :-)
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: goop - Pátek, 22.07. 2011 - 14:04:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Myslíš odkaz na nějaký lechtivý stránky? :-)
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Fasher - Pátek, 22.07. 2011 - 14:12:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Přesně to mě taky napadlo:))

Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Gino - Pátek, 22.07. 2011 - 13:54:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak slováci už taky začali dávat občanství nadějným cizincům :))
http://denniksport.sk/article/181594/guede-je-obcanom-slovenskej-republiky
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: tupoleff - Pátek, 22.07. 2011 - 14:13:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
naopak, právě slováci tak sbíraj úspěchy už dlouho - namátkou Anastasia Kuzminová či Sergej Movsesjan...
Re: Slavia - Parma 0:0 (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Pátek, 22.07. 2011 - 14:49:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Sergej Movsesjan to je dobrý příklad, ten stále žije v Pardubicích a před x lety žádal o české občanství. Tehdy měl od šachové federace vyjímku a reprezentoval ČR v šachu. A tehdy šel za úřednicí co to schvaluje (Movsesjan mluví mimochodem perfekně česky) a ještě ji řekl, že už reprezentuje Česko v cizině a ta "bába" se na něj podívala, ušklíbla se a řekla, že lže a že to není možné. A zamítla jeho žádost ... (Slováci mu pak dali občanství velice rychle)