B - TÝM
Hořovicko - SLAVIA
26. 05. 17:00
Divize A

KOPANÁ ŽEN
SLAVIA - Sparta
26. 05. 14:00
1.liga žen - SK Horní Měcholupy



1.
Liberec
30
68:29
66
2.
Sparta
30
51:25
64
3.
Plzeň
30
66:33
63
4.
Boleslav
30
49:34
50
5.
Teplice
30
36:30
46
6.
Dukla
30
42:35
42
7.
Slovácko
30
29:32
41
8.
Jablonec
30
54:43
40
9.
Příbram
30
44:56
39
10.
Budějky
30
30:51
35
11.
Olomouc
30
42:38
34
12.
Slavia
30
28:34
34
13.
Hradec
30
22:38
31
14.
Ostrava
30
31:48
28
15.
Bohemka
30
20:54
24
16.
Žižkov
30
23:55
19

Přezdívka:
Heslo:
Menu bez smajlíků
Lidé na chatu:

1.
Sparta
4
103:5
31
2.
Slavia
4
93:8
28
3.
Slovácko
4
33:38
16
4.
Brno
4
23:53
10

Statistiky podzimu: A tým

Téma: Statistiky
Publikováno: Čtvrtek, 15.12. 2011 - 14:54:37
Publikoval: quelhar   Téma: Statistiky
Statistiky V předvánočním čase se ohlédněme za podzimním působením Slavie v Gambrinus lize.

Slavia je po šestnácti z třiceti kol v lize až na desátém místě. Získala s bilancí 5-5-6 20 bodů, skóre má záporné 15:20. Za devátou Duklou sešívaní zaostávají o pět branek ve skóre. Na třetí (poslední pohárovou) příčku ztrácí Slavia deset bodů, na patnáctou (první sestupovou) má náskok třinácti bodů, lze tedy říci, že je v klidném středu tabulky a na jaře jí nejspíš nebudou hrozit ani sestupové starosti ani příjemné starosti s bojem o poháry. Pouhých patnáct vstřelených branek řadí slávistickou ofenzivu na páté místo od konce, hůř jsou na tom pouze Žižkov, Hradec, Bohemians a Baník. O to ostudnější je, že ze zápasů s těmito soupeři získala Slavia jen dva body. Dvacet inkasovaných branek říká, že defenziva Slavie je na tom lépe. Lepší obranu měli na podzim v lize jen Sparta, Boleslav, Slovácko, Jablonec, Liberec a Teplice.

Detailní pohled na jednotlivé zápasy hovoří o tom, že hned v sedmi zápasech z šestnácti (tedy téměř polovině!) Slavia nedokázala vstřelit ani jedinou branku. Pětkrát se slávisté prosadili jednou a jen ve čtvrtině odehraných ligových zápasů vstřelila Slavia více než jednu branku, konkrétně dvakrát dvě branky (Budějovice, Plzeň) a dvakrát tři branky (Příbram, Slovácko). Čisté konto udržela obrana Slavie pětkrát (ovšem jen dvakrát to vedlo k vítězství), šestkrát brankáři Slavie inkasovali jednu branku. Pokud červenobílí dostali dva nebo více gólů, nezískali ani bod - dvakrát to byly právě dvě branky (Bohemians, Liberec venku), dvakrát tři (Sparta, Liberec doma) a jednou čtyři (Jablonec).

Slavia téměř v polovině podzimu vyměnila trenéry, ti si tak rozdělili podzimní zápasy téměř rovnoměrně. Michal Petrouš jich odtrénoval devět s bilancí 2-3-4 a tedy průměrem přesně jeden bod na zápas. Z těchto devíti zápasů odehrála Slavia čtyři doma (2-2-0) a pět venku (0-1-4), což jasně dokumentuje, kde měla Slavia největší problém. Na obranu Michala Petrouše se hodí uvést, že venku hrál vesměs se silnými týmy - prohrál s vedoucí Spartou, druhým Libercem, pátým Jabloncem, remízu uhrál na hřišti sedmých Teplic, jako velký propadák se tak jeví pouze prohra v prvním kole s dvanáctými Bohemians.

František Straka si v sedmi zápasech připsal bilanci 3-2-2 a má tak průměr 1,57 bodu na zápas. Čtyři zápasy odehrál doma (2-1-1) a tři venku (1-1-1). Že měl František Straka v průměru lehčí soupeře dokazuje následující statistika: pokud zprůměrujeme konečné pořadí soupeřů obou trenérů v podzimní tabulce a jejich bodový zisk, vyjde nám, že průměrný soupeř Michala Petrouše obsadil po podzimu něco mezi šestou a sedmou pozicí a nasbíral přes 25 bodů, zatímco v případě Františka Straky vyjde soupeř s pozicí mezi devátým a desátým místem v tabulce a méně než dvaceti body. Podobná charakteristika vyjde i při uvažování mediánu a nikoli průměru.

Pohledem na podzimní tabulku také identifikujeme nejcennější výsledky Slavie, těmi jsou domácí výhry nad Plzní (Straka) a Příbramí (Petrouš) a výhra na Slovácku (Straka). Největšími propadáky pak jsou jednoznačně prohra na Žižkově (Straka), domácí remíza s Baníkem (Straka) a prohra "venku" s Bohemians (Petrouš). 

Nyní obraťme pozornost k hráčům, kteří za áčko na podzim nastupovali. Nejvíce odehraných minut má stálice obrany Slavie David Hubáček, který nechyběl ani minutu a má tak plný počet 1440 minut. Následuje Lukáš Jarolím, který stál jen jeden zápas vinou karetního trestu (1350 minut), Kamil Čontofalský (1170) a Zbyněk Pospěch (1127). Přes tisíc minut mají ještě Nitrianský (1080), Hurka (1061) a Trubila (1034). Naopak nejméně minut odehráli Tusjak (3), Zákostelský (5), Duranski (11), Vondráček (45) a Paprčiak s Voráčkem (61).

Smutný je pohled na známkování deníku Sport, kde se za podzim přes známku 5,0 dostalo jen šest hráčů v pořadí Latka (průměrná známka 5,714 v 7 zápasech), Janda (5,583 12), Čontofalský (5,462 13), Koreš (5,400 5), Jarolím (5,200 15), Trubila (5,077 13). Pro zajímavost průměrná známka fanoušků Slavie v soutěži stejného deníku je 6,80 v patnácti zápasech.

Ani na tabulku střelců Slavie není radostný pohled, s pouhými třemi brankami jsou na jejím čele Janda a Pospěch následovaní dvoubrankovým Hurkou. Jednu ligovou branku na podzim zaznamenali Hloušek, Jarolím, Vlček, Koreš, Trubila, Blažek a Latka.
Reklama adFOX

 
· Více o tématu Statistiky
· Další články od autora quelhar


Nejčtenější článek na téma Statistiky:
Statistiky podzimu: A tým




"Statistiky podzimu: A tým" | Přihlásit/Registrovat | 46 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.

Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Tonda - Čtvrtek, 15.12. 2011 - 15:34:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
pěkný rozbor, neměl by jsi tam taky statistiky poločasů, nebo celkového počtu nastoupivších hráčů, popř. karetních trestů apod.?
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: jane - Čtvrtek, 15.12. 2011 - 15:50:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Hráčů nastoupilo 30, jedna červená karta a 42 žlutých, nejvíc, pět, nasbíral Lukáš jarolím, následován Hlouškem, latkou, Petrákem a Trubilo se čtyřmi kartami.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 15.12. 2011 - 16:06:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Doplnim jeste ty polocasy:
Prvni polocasy odpovidaji celkove statistice, tj. bilance 5-5-6 a skore 9:13.
Zajimava je ovsem statistika druhych polocasu: 3-8-5 a skore 6:7. Gol ve druhem polocase jsme dali jen ve ctyrech zapasech! Liberec venku na 1:2 - nic neresil - a stejne tak Liberec doma na 1:3. Naopak dva goly ve druhe puli do site Budejovic a Pribrami rozhodly prislusne zapasy.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Tonda - Čtvrtek, 15.12. 2011 - 16:13:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
JJ díky Quelhare, nikdo mi nevymluví že máme tak slabý tým, abysme v těch druhých poločasech tak odpadávali... hodně to bylo vidět ve všech strakových zápasech.. nevím jestli to není tím že straka jaksi v poločasové přestávce neumí dostatečně namotivovat hráče, taktiku bneřeším, tu straka nezvládá naordinovat ani v prvních poločasech. Kondicí to být nemůže, a pokud ano, potom bych kondičního trenéra vyrazil i s dveřma.

Víceméněš se ukazuje že trenérské řemeslo spíše ukazuje Petrouš, který ěl ale smůlu na soupeře, ale alespoň vzdáleně byl vidět nějaký herní styl, za straky vidíme v prvních poločasech náhodu a v druhých snahu o brejky.

a už mlčím pač jsem zase blízko k tomu abych se rozčílil jak na tom po herní stránce jsme.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 15.12. 2011 - 16:46:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Je pravda, ze ackoli Straka vyhral tri zapasy, tak jen jeden ve druhe puli (a to jeste proti Budejovicim hrajicim v deseti lidech), jinak je jeho bilance druhych polocasu 1-4-2...
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Tonda - Čtvrtek, 15.12. 2011 - 16:06:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
díky Jane,
30 hráčů.. toho jsem se obával - potom se není čemu divit že hra vypadá jak vypadá. njn, tak snad se to na jaře trochu uklidní.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 15.12. 2011 - 16:09:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No, tri z nich hrali jen v poharu (Sudek, Smolak, Berkovec), takze v lize nastoupilo 27 hracu, dalsi ctyri z nich maji polocas nebo jeste mene. Jde to trochu na vrub zacatku sezony, ktery byl takovy zbesily, zrovna tohle bych nevidel zas tak tragicky, myslim, ze tech hracu zas tolik nemame ;o)
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Tonda - Čtvrtek, 15.12. 2011 - 16:17:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no to sem si taky říkal že máme sotva pár hráčů na lavičce, tak jak je možné že se protočilo tolik hráčů.. ale i tak, pokud se protočí za sezonu (16 ligových zápasů) vice než 20 hráčů, potom se není čemu divit že se na tu hru nedá koukat. Prostě 20 je maximum. Neříkám když se hrají poháry k tomu, ale to v našem případě na podzim nebylo, nepčítám 2 zápasy v ondrášovce.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Tonda - Čtvrtek, 15.12. 2011 - 16:19:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ještě dodám že v kombinaci s kvalitou na trenérském postu se ta herní hrůza ještě násobí. :)

Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Citrus - Čtvrtek, 15.12. 2011 - 16:00:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Na tenhle článek se vždy těším, takže za něj děkuji. A v této souvislosti bych se rád zeptal, proč jste zrušili pravidelné statistické okénko po jednotlivých kolech GL? Podle mě je to škoda.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 15.12. 2011 - 16:11:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Uprimne receno to byla kombinace nekolika faktoru, jednak jsem casove mirne nestihal, pak jsem mel pocit, ze to nikoho moc nezajima a konecne me moc nebavilo psat o tom, jak jsme zase nedali gol a nevyhrali. Snad to na jare bude lepsi a treba tradici zase obnovim...

Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Pátek, 16.12. 2011 - 09:06:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Manažer bundesligového Norimberku Martin Bader potvrdil magazínu Kicker, že šestnctý tým německé ligy má zájem o českého fotbalistu Adama Hlouška.

http://www.sport.cz/clanek/195438-norimberk-potvrdil-zajem-o-slavistickeho-univerzala-hlouska.html
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Pátek, 16.12. 2011 - 10:33:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vypadá to, že moc jeho zápasů na podzim neviděli.

Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Ferguss - Pátek, 16.12. 2011 - 10:13:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Bohm je zřejmě hotov: http://fkvz.cz/novinka.asp?id=16394&typ=
Ještě, že alespoň Tusjak je zdá se bez opce. Pokud bude hrát dává to docela smysl.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Pátek, 16.12. 2011 - 10:28:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Výbroný je tenhle nadpis:

" Slavia ulovila střelce ze Žižkova"

střelec = 3 góly

Jinak Mareš je zdá se s opcí, Tusjak bez opce.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: petrjir - Pátek, 16.12. 2011 - 10:39:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Bohužel Mareš je s opcí a to se mi nezdá výhodné. Mareš v přípravě vždy makal a vypadal nadějně a nebojácně a pak šanci nikdy nedostal. Doufám, že je opce nastavená tak, že Žižkov nebude mít prachy, protože jeho by byla škoda. Nehledě na to, že Bohm ani Žižkovu nepatřil, byl tam jen na hostování.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Pátek, 16.12. 2011 - 10:45:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Osobne myslim, ze at je opce nastavena jakkoli, tak Zizkov nebude mit prachy... Obema nasim klukum preju, at na Zizkove odehraji co nejvic zapasu, ve Slavii by si na jare asi moc nezahrali.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Ferguss - Pátek, 16.12. 2011 - 11:14:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ale jo, souhlas, Bohm sice není žádná hitparáda, ale snad je alespoň důrazný ve vápně, což potřebujeme jako sůl. A třeba takovému Trubilovi hostování na Bohemce vyloženě prospělo. Pokud budou kluci pravidelně hrát můžeme jen vydělat.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Tonda - Pátek, 16.12. 2011 - 11:17:48
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
nerad rypu, aler kdyz se jim bude darit, takovy pelta je schopny zizkovu pujcit prachy na to aby na hrace uplatnili opci.. a potom si ho nejak rafinovane muzou pretahnout k sobe do jabkace.. u pelty je mozne cokoliv, nezapomente jak nam vyhodne prodal hlouska.. ma za to 3 talentovane hrace plus stale nakonec "vlastnbi" hlouska
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: hamlo1 - Pátek, 16.12. 2011 - 11:44:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
s Libercem u Dočkala se taky nepočítalo s tím, že by Karl vyplatil tak vysokou opci
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: mart - Pátek, 16.12. 2011 - 11:48:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
....take nerad rypu :).
Radeji se proste zeptam ..... doporucujete nafouknout kadr na 75 placenych profesionalnich fotbalistu ? (aby nam nahodou neunikl nejaky talent?)
Jestli se nepletu, tak takova akce tu uz jednou byla.
No a pokud se opet nepletu, tak to bylo prave jako reakce na odchod Dockala....
Tak jak?
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 16.12. 2011 - 14:03:32
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no ja nevim, ale nebylo to spis proto, ze tu byl nejaky intenzivni pocit, ze je treba porizovat nejake jine hrace nez ty, ktere uz v kadru mame, cimz se stavali ti stavajici nepotrebnymi a ti nove prichozi se mnohdy take casem ukazovali jako nepotrebni, takze bylo nutne porizovat zase dalsi hrace..

pokud jde o bohma, ja vazne nevim, toho hrace neznam.. jen mi to prijde v duchu predchozich obchodu..
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Pátek, 16.12. 2011 - 20:41:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Všichni víme,co je to za hajzlíka.Otec-zakladatel kaprligy,manipulátor
a "obchodník"bez skrupulí.Tak co byste od něho čekali?
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 16.12. 2011 - 10:42:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
hm.. ze bychom pokracovali v tradici? za jednoho prumernyho hrace alespon dva odchovance? no, neberte to.. S tim Maresem je to zahada, jevil se kdysi velmi dobre.. nevi nekdo, cim to, ze slavie o nej ztraci zajem, zadrhla se nekde jeho kariera?
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Pátek, 16.12. 2011 - 10:45:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Kdyby šli oba na hostování bez opce, bylo by to pro nás výhodné. Mají šanci se rozehrát (u nás to zatím nevypadalo, že by měli šanci se dostat do sestavy). Ta opce to trochu kazí, že... Ale kdo ví, jaké v ní budou podmínky. Žižkov na tom není finančně moc dobře.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: mart - Pátek, 16.12. 2011 - 10:54:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vetsina vidi prichod Bohma neutralne, nebo spis negativne. Jelikoz si myslim, ze je to typove hrac, ktery by Slavii mohl pomoci, tak se ozvu.
Jake k tomu mam duvody.
1. je mu sice 24, ale hraci jeho typu dozravaji trochu pozdeji. (Vyslovene fyzicky hrac). Muze se za sest mesicu podstatne zlepsit. (samozrejme - nemusi :)
2. pokud je Pospech zranenej, nebo z formy.... nikoho typove podobnyho tam nemame.
3. i kdyby treba jen stridal na zaver ... mel by byt vepredu platnejsi nez varianta Latka.
4. to ze nacas zmizel z profesionalniho fotbalu (duvod nevim) by klidne mohlo znamenat, ze bude "hladovej" .... a to neni spatna vlastnost.
Zaverem nutno podotknout, ze v minulosti sem byl primo nadsen z prichodu nekolika hracu, ..... kteri pak povetsinou nesplnili ani minimalni ocakavani - nejlepsim prikladem byl pan Kovac z Nitry .... toho mi tady par lidi hezky omlelo o ..usta (zaslouzene). Nezbyva mi tede nez doufat, ze tentokrat to treba nebude uplny vybuch :D.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: urs - Pátek, 16.12. 2011 - 11:09:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
podle mě je Böhm zajímavý hráč právě z oněch důvodů, které zmiňuješ.. navíc mu je myslim 24 let snad právě dnes, čili zase tak starý nejni a pokud jde o jeho hráčské/útočné kvality - ty tam dozajista také jsou, protože pokud byl někdo na žižkově na podzim zajímavej (sorry kaliči..), byl to právě tento borec :)

já jeho příchod vítám, akorát si nemyslim, že by udělal nějakej velikej výkonostní progres pod současným trenérem :/

takový hráč potřebuje podporu a práci zbytku týmu, aby byl úspěšný :/

nechme se překvapit, třeba to nebude tak pitomý, ikdyž ten straka to je poděl jakej dlouho nepamatuju a nedá mi to kolikrát ani spát..

p.s. čert vem marhudovce a jejich lelky
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: tantalos - Pátek, 16.12. 2011 - 11:52:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ad 1 a 4 - souhlas, nicméně jeho mnohaměsíční odchod z "vrcholového" fotbalu se jeví podivně. Opět evidentně problémový hráč.
ad 2. Pokud je Pospěch zraněný, mohli zkusit Zákostelského (odehrál ani ne deset minut) tipově je podobný a hrou v obraně jistě získal potřebnou větší tvrdost v soubojích.
3. Pochybuji, že bude v útoku platnější než Latka, ten má mnohem víc zkušeností, a to i v útoku.
Závěrem, mýlíme se občas všichni, ale každopádně bych se v jeho případě zatím vyhýbal výrazu posila. Jde zatím pouze o doplnění kádru. Pokud jde o to, zda jeho akvizice je či není výplod zdravého rozumu, uvidíme, až se dozvíme víc o jeho smlouvě.
Akvizice pro béčko to vzhledem k jeho věku být vlastně ani nemůže. Takže i já shodně s martem doufám, že to třeba nebude úplný výbuch.
.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: mart - Pátek, 16.12. 2011 - 12:29:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jen snad s tim Zakosteleckym ....
1. je dobre, ze hraje
2. je mladej (20 je mu), a i kdyz urcite pribral na vaze i svalove hmote (proti minule sezone), myslim si, ze to je jeste porad malo. Nerikam, ze je Bohm lepsi.... ale myslim si, ze byc mu (alespon pro tento rok) dal pred Kostou prednost. (naprezrok to muze byt treba opacne).
No a to s tim Latkou - :) tam se priznavam, ze mozna prani otcem myslenky.
No a vyraz doplneni kadru.... je pro tedka asi nejspravnejsi (snad se to casem zmeni v lepsi).
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: mart - Pátek, 16.12. 2011 - 10:58:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jinak je docela zajimavy pohled na web Viktorky .....
Neco mi to pripomina(ten format hlavne, .... nakonec i ty barvy:), ... ale ted si nejak nemuzu vzpomenout co to je ?
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: petrjir - Pátek, 16.12. 2011 - 11:21:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Něco mi říká, že je to první a poslední útočník, který v zimě přijde do Slavie. Myslím si, že tento post nás trápí taky poměrně dost. Ale asi na hráče typu Wagner či Ondrášek nejsou prachy, škoda.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: denydzlSKS - Pátek, 16.12. 2011 - 11:34:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já nevím, ale když přivedem reprezentanta U21 Nitrianskýho, tak snad Wágner nebude takovej rozdíl, ne? Podle mě by za něj Příbram nechtěla 25M jako Dynamo za Ondráška..
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Pátek, 16.12. 2011 - 14:44:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Jiří Vrba má zkrátka jasně vymezený vkus :-))
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: denydzlSKS - Pátek, 16.12. 2011 - 11:21:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já nevim no, Böhm mě zkrátka nijak neuchvátil. Naopak mě trochu překvapuje nezájem o Mareše. Přecejen v druhý lize toho odkopal relativně dost a že by jsme měli kromě Trubily nějak senzačně pořešenej post levýho obránce, to se taky říct nedá. A i když Viktorka opci třeba neuplatní, tak je to podle mě jasnej signál, že se s ním nepočítá. Tusjak si alespoň kopne první ligu, to je super(teda pokud nebude mít pořád ty trable s kotníkem).
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: capi - Pátek, 16.12. 2011 - 11:24:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
SK Zápy - zřejmě slušný oddíl... Jinak prý máme zájem ještě o Nešpora z klubu klokanů. To by už možná byla i okamžitá posila ve spojení s Pospěchem. Žádný technik, ale důrazný a velmi rychlý.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: denydzlSKS - Pátek, 16.12. 2011 - 11:31:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak to můžem jen tipovat, koho tam Klokanovi pošlem na oplátku... Paprčiak bez opce a Prošek s opcí?!
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Viking - Pátek, 16.12. 2011 - 11:44:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já jsem zase slyšel o Škodovi (i když tam nikdo neví komu patří tak mi to moc nehrálo..).
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: mart - Pátek, 16.12. 2011 - 11:50:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Skodu nebrat :)
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: slavoj71 - Pátek, 16.12. 2011 - 11:59:48
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já bych to zobecnil: z Bohemky nikoho nebrat!! Pokud máme něco budovat (nebo máme-li tomu alespoň věřit...), pak tam v současnosti není jediný hráč, který by pro nás mohl mít nějaký jiný smysl než zvýšit konkurenci na lavičce.
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 16.12. 2011 - 14:04:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
hm... a ve viktorce jo?
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Pátek, 16.12. 2011 - 14:13:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ale kde brát? Nemůžeme brát v Liberci, Jablonci, spartě, Plzni, Boleslavi. Nemáme na Ondráška či Hořavu. Tak kde brát?
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Pátek, 16.12. 2011 - 14:49:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Já bych se toho nebál, tyhle spory se táhnou léta, ten hráč je už kolikrát penzista a vy se toho rozsudku ani nedožijete. (Srovnej: Švestka)
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Pátek, 16.12. 2011 - 13:55:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ten se mi velmi líbil v zápase proti Plzni. Bral bych ho hned.

Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: harry - Pátek, 16.12. 2011 - 11:37:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Viděl jsem ho vlastně jen v zápase s námi a kus zápasu s Ostravou a opravdu mi nepřišel jako posila hodna Slavie - spíš to ukazuje na marast do kterého jsme se dostali...
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: Kactus - Pátek, 16.12. 2011 - 12:22:22
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
co chces, takovy trener jako mame my by nechal sedet i messiho

straka ven!
Re: Statistiky podzimu: A tým (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Pátek, 16.12. 2011 - 14:47:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Ono je to právě spíše naopak. Když někde psali, jak tady Pilijev v listopadu nadchnul trenéra, tak jsem si říkal, že k vyvolání nadšení stačí u Franze dost málo. Teď mě napadá třeba i ta sekaná u Tomáše Kuchaře, kterou by hned nominoval do nároďáku :-))