B - TÝM
Hořovicko - SLAVIA
26. 05. 17:00
Divize A

KOPANÁ ŽEN
SLAVIA - Sparta
26. 05. 14:00
1.liga žen - SK Horní Měcholupy



1.
Liberec
30
68:29
66
2.
Sparta
30
51:25
64
3.
Plzeň
30
66:33
63
4.
Boleslav
30
49:34
50
5.
Teplice
30
36:30
46
6.
Dukla
30
42:35
42
7.
Slovácko
30
29:32
41
8.
Jablonec
30
54:43
40
9.
Příbram
30
44:56
39
10.
Budějky
30
30:51
35
11.
Olomouc
30
42:38
34
12.
Slavia
30
28:34
34
13.
Hradec
30
22:38
31
14.
Ostrava
30
31:48
28
15.
Bohemka
30
20:54
24
16.
Žižkov
30
23:55
19

Přezdívka:
Heslo:
Menu bez smajlíků
Lidé na chatu:

1.
Sparta
4
103:5
31
2.
Slavia
4
93:8
28
3.
Slovácko
4
33:38
16
4.
Brno
4
23:53
10

Béčko vstoupilo do přípravy

Téma: B tým
Publikováno: Úterý, 10.01. 2012 - 19:29:31
Publikoval: jane   Téma: B tým
B tým Do zimní přípravy vstoupila i slávistická juniorka, která dnes poprvé trénovala.

Hráči včera absolvovali testy fyzické kondice na FTVS a dnes poprvé trénovali. V sobotu odehrají první přátelák v Nové Pace a poté se pět dní budou připravovat v Krkonoších. S týmem se tento týden připravuje i Jan Blažek, který prodělal virózu, a Václav Prošek, který neodjel s áčkem na soustředění kvůli studijním povinnostem.

V kádru béčka došlo k několika změnám, hostování skončilo Cousensovi v Ovčárech, do týmu se vrátil i Bassirou Dembelé. Na testech ve Vlašimi s možným půlročním hostováním bez opce je Marek Červenka, Petr Kolařík jde na půlroční hostování do Jihlavy. Lukáš Palko odešel do 2. rakouské ligy a angažmá si hledají Marek Kindel, Radek Gulajev, Filip Duranski, Daniel Galus a Petr Kučera.

Kádr béčka pro přípravu:

Brankáři: Jiří Měsíček, Patrik Malina

Obrana: Jakub Šimkovský, František Vodrhánek, Michal Hell, Ladislav Brůžek, Jakub Sudek, Lukáš Mráz

Záloha: Jan Mikula, David Smolák, José Diego Alvaréz Peréz, Marek Čepelák, Jaromír Zmrhal, Bassirou Dembélé

Útok: Nail Cousens, Filip Žák, Daniel Veselý

Reklama adFOX

 
· Více o tématu B tým
· Další články od autora jane


Nejčtenější článek na téma B tým:
Jablonec B – Slavia B 0:1




"Béčko vstoupilo do přípravy" | Přihlásit/Registrovat | 67 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.

Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: mibu - Úterý, 10.01. 2012 - 19:55:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
tak to mě překvapili a hned dvakrát Dembelého se fakt nečekal ale kdyby hrál dobře tak může i do áčka a tam by se mhol hodit a taky kouká že proběhla slušná ČISTKA
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Středa, 11.01. 2012 - 12:31:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Prichod Dembeleho je vyustenim urciteho jednani ,ktere probehlo, nejsem si jenom jist , jestli u nas hrac zustane , kazdopadne je dobre , ze klub pochopil, ze spor s nm o mzdu nemohl vyhrat a resil vse smirem.Bylo to docela trapny , kdyz mu v ramci uspor zrusili i stravovani a pak se mastili , kdo za co muze, nejsem si jisty kvalitou jeho hry , pokud vim tak moc netrenoval. Opet je videt , ze jsme hlavne ve reseni techto situaci pokrocili. jinak obmea v kadru bcka je logicka a spravna , jen mi tam chybi par onech dorostencu pro ktere tady nekteri ak horovali a ktere chteli videt v lize.

Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 09:07:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jako trenér by se mi líbil Lavička, přiznává šéf Slavie Miroslav Platil
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/115640/jako-trener-by-se-mi-libil-lavicka-priznava-sef-slavie-miroslav-platil.html

Proboha, zakazte tomu Platilovi mluvit na verejnosti... On to snad dela schvalne, jen aby znovu nasral fanousky. Ach jo :o(
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 09:31:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No zrovna Lavička mně nevadí. Děsím se ale toho, že Straka by mohl i zůstat (i ta možnost je tam naznačena) a že je tu množnost prodat Hůrku. Ach jo.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 09:46:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Lavicka by mi vadil o dost mene nez Straka, ale nejvetsi hovadiny tam jsou prave o tom, ze Straka by snad mohl zustat a ze je pomalu nejvyssi cas strelit Hurku, protoze si ho ceni uz na 1M Eur. Uplne mam strach, aby ta Vrbova prestupova bomba do Plzne misto Pilare nebyl prave Hurka, ktereho strelime za 10 a dostaneme jako nahradu Filla na hostovani...

"Pokud všechno bude na jaře fungovat a fanoušci to vezmou, tak proč si Straku nenechat? Musíme brát i ohled na spokojenost fanoušků, jsou to naši zákazníci." - tohle povazuju osobne za slavisticky vyrok roku 2012 a neverim, ze to behem dalsich 11 a pul mesice muze neco prekonat.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: janko - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 09:50:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
...stejná myšlenka, jen jsi byl rychlejší....
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: marek018 - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 10:30:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
já dycky ty sr.čky strávím, pak vyleze Platil a člověk by zaplakal. Tohle je taková neúcta ke Slavii...
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: petrjir - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 11:05:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Taky se bojím, aby Hurka nešel do Plzně. Neskutečný je, jak takový idiot může něco takového říct do médií, že je jeho cena 25 mega. Sparta by okamžitě mluvila o 4 milionech euro, koneckonců si Krejčího tak cení a ten přitom není bůhvíjak lepší než Hurka. Já bych za tuhle naši přestupovou politiku střílel.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 12:05:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já myslím, že se to zbytečně přehání. Všichni víme, že v rozhovorech není příliš obratný. Navíc přece rozhoduje Řebíček a určitě vnímá, že bude i finančně výhodnější si ještě minimálně rok Hůrku ponechat.

Já to co řekl Platil čtu tak, že prostě řekl, že máme nadějného mladého kluka, jehož cena je ted dle jeho odhadu taková a taková a že v budoucnu bude vyšší. Nikde neřekl, že ho chce ted prodat. I když mě v souvislosti s tímto též okamžitě napadl výrok Vrby o přestupové bombě. A upřímně, já být Vrbou tak do takového přestupu jdu.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: EdCable (edcable@seznam.cz) - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 12:58:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ja teda nevim, ale opravdu si myslite, ze plzenaci budou vnimat Hurku jako bombu nahrazujici Pilare, ze s tim budou spokojeni? Podle tech vyjadreni bych cekal spise nekoho na urovni repre.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: wymaz - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 14:38:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Mě napadl v souvislosti s Plzní David Jarolím a to i když je to jiný post .
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: dArtagnan - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 15:23:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Mirečku, jsi až příliš taktní. Platil je arcizmrd a je třeba se obávat nejhoršího. Docela mě quelhar vyděsil:-(
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: janko - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 09:48:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No to je těžký, když celý život trávil na straltě tak jiné než sralťanské trenéry znát nemůže....
Takže direktor oznámil do světa cenu Hurky a zároveň Vrba prohlásil, že chystají utratit ranec pokud odejde Pilař. Asi slyším trávu růst, ale nehrají Pilař s Hůrkou na stejných postech?....
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 10:04:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Bohužel těch perel je tam trošku víc. Třeba když pan ředitel vysvětluje, jak se splácí staré dluhy.
"Někde jsem upřímně s placením ani nespěchal, protože platy Belaidů a Raguedů mi připadaly neúměrné." wtf?
Dobré je i úvaha o odvolání trenéra - "Pokud bude postoj fanoušků Slavii dál brzdit, pak nám asi nezbyde nic jiného." (rozuměj odvolat Straku). Chm
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: janko - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 10:13:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No super, takže vlastně řekll: "vytvořte nesnesitelný tlak a bojkot a my ho odvoláme" :-)
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 10:28:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdravim a co jste cekali, ze oprabvdu nekdo vytahne 300 melounu ,polozi a rekne zaplatte, to je blbost , tak to nefunguje nikde a hlavne je to bezne v celem svete , ze se kluby odluzuji pomalu, aby je nahodou nikdo neobvinil z nejakyho zvyhodnovani nekterych veritelu, pro mne osobne je daleko dulezitejsi , aby neodesel zadny talent a podle vseho to nebude zatim ani Hurka , predstava , ze by Plzen vysolila 25 melounu je smesna , vsechny sve hrace zatim porizovala daleko levneji a to nemluvim o tom , z jedna s nekym jinym, jina vec je angazma trenera Straky , kdyz se tak divam na jeho vcerejs nic nerikajici rozhovor , tak bychc htel jen zduraznit , ze pode polozenych dotazu existuje jen smesna minoritni cast fndu , ktera ho nemuze, to bylo samy , drahy Frantisku, velice Vam dekuju, kdybych denne nemluvil alespon s nekolika Slavisty , tak mam poct , ze proti nemu brojim sam. A skutecne o jeho odchodu rohodnou jen a jen vykony tymu, nikoliv kecy pana GR.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: mats - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 20:01:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ten zbytek asi "velký Franz" nepovažoval za konstruktivní dotazy. Píšou tam, že vybíral ty konstruktivní... ;-) No a na to, že tam taky píšou, že dotazů se sešlo kolem 500, tak tam těch zodpovězených zas tolik není, ne?
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Pátek, 13.01. 2012 - 10:55:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
"Někde jsem upřímně s placením ani nespěchal, protože platy Belaidů a Raguedů mi připadaly neúměrné."

Tak to je přímo kabinetní kousek jazykového jevu zvaného pluralis dehonestans (množné číslo hanobící, opak vůči pluralis maiestaticus). Hodně ho slyšíme z úst bolševiků (V. I. Lenin: ,,Různí ti pánové Ceretělijové a Kautští.´´ // Radim Uzel: ,,Proti sexuální výchově bojují různí Beránkové, Sluníčka a svatí Josefové."), ale mám dojem, že se mu ve své mluvě nevyhnul ani Klaus (Nebudou mě poučovat Bursíkové a Al-Gorové...) či Paroubek (Chtěl bych vzkázat pánům Topolánkům a Dalíkům...).

Vzhledem k minulosti páně Platila se mi vybavuje staré české přísloví: ,,Okolo močadla chodě, nádše neujdeš.´´
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: marek018 - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 10:28:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
na tohle bych se také rád zeptal na setkání.

protože co si myslet o manažerovi, který do novin vyhlásí, že bysme rádi v dohledné prodali Hurku za cenu okolo 1M euro? Tohle udělá prostě jedině idiot! Jak pak můžeme chtít jednat o nějaký rozumný částce, když tohle vyhlásí? Hurkovi není ani 20, hraje pravidlně ligu, dává góly, byl vyhlášen 2. nej dorostencem a my ho vyexportujem za 1M euro? Bože.

Jsem zas od rána naštvaný:-(
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 10:41:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jo uz Vas prolustrovali, jste zadouci, ne ale vazne , uz jsme si meli zvyknout , ze pan Platil neni klasicky GR, jeho kecy uz nebere nikdo moc vazne a majitele stejne jedou svoji lajnu, o tom budte ujisten , druhou veci je jeho celkove angazm , ktere snad uz koncne speje ke zdarnemu konci, nekdo tady zminoval cerven 2012 tak uvidime.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: japhy - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 11:04:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
O té "lajně" jste to trefil. Při čtení jsem si tak říkal, kdože je u nás vlastně šéfem. Se divím, že ještě nemá zákaz mluvit do médií, protože to, co z něj leze je prostě strašný.
No, a jelikož nedodržel mojí podmínku pro svoje setrvání ve fci( bejt v kanclu, starat se o prachy a MLČET), tak už by se měl pakovat:)
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: travel - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 13:03:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jiri 1,pokud už i Řebíčkové neberou Platila vážně,tak proč už neskončil po podzimu ? Proč se čeká až na konec sezony? Připadá mi to stále stejná šaškána!
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 13:23:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Neberou vazne , to si az tak nemyslim, proste si vyhradili sve rozhodujici slovo, obcas mi to , ale prijde , ze p. reditel se chce blejsknout a pak teda pada info. Tohle je zajimava otazka,uz na podzim se mel sam Platil nekolikrat vyjadrit , ze uz na Slavii dlouho nepobude , pak se oblevila spekulace , ze to bude v cervnu 2012, ale myslim, ze vse se odviji od situace ve firme a ta je stabilni. Navic ho mmentalne nijjak nic netlaci , uvedomte si , ze uz nema kam spechat , ma sice samozrejme i jine aktivity , ale .......Navic se zna samozrejme s kde kym z fotbalove branze ,coz je v tomto svete hodne potrebne a pri tak odbornych manazerech, kterym je bezesporu Drzmisek i Hurych se muze klidne stat hlavnim poradcem obou bratru on. Navic ,co si budeme nalhavat je verejnym tajemstvim, ze diky svym dlouholetym kontaktum pomohl vyrazne treba Rosenovi a spol., jinak by to zrejme vse nskoncilo jen nicnerikajicim auditem.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: travel - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 16:10:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zkrátka se to zametlo pod koberec.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: capi - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 11:03:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jen to potvrzuje, že nejsme na cestě na vrchol, ale zakotvili jsme v průměrnosti. Čím dříve si to uvědomíme, tím se některým stále ještě optimistům uleví. Naším konkurentem už není Sparta, ale zcela jiné kluby. Zajimavé je, že to tam dovedli sparťané v našich řadách a pak taky dlouholetí slavisté, které nikdo nikdy na Slavii ale neviděl.
Otázka je, kdy dojde zbytku fanoušků, že nechtějí platit za tuzemák stejně jako za patnáctiletý karibský rum.
Platila nemá smysl komentovat. Ten člověk by měl být v base a ne v pozici, ze které se takto stále vyjadřuje...
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: petrjir - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 11:19:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A máte někdo informace, kdo by mohl být onen slovenský obránce a Čech vracející se ze zahraničí? To bude asi Mičola, co?
Jinak mám od rána díky Platilovi špatnou náladu. Jak něco takového o Hurkovi může napsat do médií je hnus. A snad Plzeň nejedná s Latkou.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: petrjir - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 11:22:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jinak Fillo je asi uzavřená kapitola, i přesto, že by si ho Strakapoud přál?
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: Fasher - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 11:32:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Takových už tu bylo... Reprezentant vracející se ze zahraničí atd.... Jak tomu může ještě někdo věřit?! :)
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 11:52:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak pokud vim, Micolu chteli uz v lete a ted to asi zkouseji zas, ovsem kdyz se hrac do medii vyjadruje jen o Baniku, jak by mu strasne chtel pomoci, tak mi to taky neprijde zrovna stastne. Navic by to asi byla vypomoc jen na pul roku, neverim, ze by ho chtel Brest hned zase prodat.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 12:01:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Prosim vas , kdo by ho jako chtel koupit , Brest by ho prodal, ale nikdo ho nechce , ani tam ,hledali mu angazma sami, zatim ho neudali ani do nizsi souteze , a Banik , tam to vse bude jasne az se Petera probudi a bude schopen vysvetlit , jak si predstavuje vstup novych investoru do klubu a co jim vyjma dluhu muze nabidnout.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 17:05:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Hlavně, aby ten slovenský obránce nebyl Marián Had. Ten když hraje, tak si vzpomenu na Trhák:

- A kde je Had, měl se připlazit jako první! Já ho roztrhnu jako hada!
- Sorry, šéfe, to nešlo stihnout!
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: mats - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 20:02:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
...nech brouka žít... :-))
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Pátek, 13.01. 2012 - 13:45:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Být tak jednou jeden děravý padák, mohl stát o poločase zápasu Slavia - Plzeň na hřišti jeden zaražený pilot :-D
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 11:26:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdravim, mne to uz trochu prijde jako vyvolavani duchu, Platil klubu pomohl, v dobe , kd uz Rosen balil kufry a Dolezal zadonil o teple mistecko na svazu se alespon pokousel zachranit klub , na jehoz zachranu by si nikdo nevsadil, obeti byly znacne , vydelal na nas , kdo mohl , to neni jen Pelta ....., dnes je situace trochu jina , vedeni klubu , nebo-li zakladni pravidla urcuji Rebickove , je pravdou , ze se zatim urcite nehrnou sponzori jako v dobe , kdy jsme byli na vrcholu, je taky pravdou ze by p. Malik mel mozna vice realizovat svou strategii mezi fandy , protoze vstupne jako dnes ma svou hodnotou mizivou , tedy jeho vyber ,ale je zajimave.ze o prumernem klubu mluvili uz tenkrat Slaviste seznameni ze zakulisim i nekteri lidi z svazu.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: petrjir - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 14:57:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Je Škoda, že Slavie neoslovila Davida Jarolíma a trcohu si myslím, jestli ona přestupová bomba Plzně není SKácel nebo Jarolím David?
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: petrjir - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 15:11:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak Fillo asi do Boleslavi. Na Deníku Sport píšou, že by nás mohl posílit D. Jarolím, ale pochybuju, že Platil s ním jednal.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: antygl - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 18:04:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Fotbalisty Plzně posílí z Mladé Boleslavi defenzivní univerzál Václav Procházka, který se na západ Čech vrací po čtyřech a půl letech. V pátek s Viktorií podepíše smlouvu na 3,5 roku. Opačným směrem zamíří křídelní hráč Martin Fillo, oba kluby o formě jeho působení jednají. Zřejmě půjde o půlročním hostování. V pátek už Fillo vyrazí s Boleslaví na soustředění. O transakci dnes informoval mluvčí Plzně Pavel Pillár.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: marek018 - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 18:23:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
uff, Filla bych nechtěl, stačí problémoví Blažek a Pospěch..
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: janko - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 18:36:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
...a tím pádem jsou vyřešeny i ty nesmysly okolo Latky....
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: marcocruz - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 20:03:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak Latka se nechal slyšet, ze by do Plzně stejně nešel a zrovna jemu bych to i věřil.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 19:56:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Když chce Platil trenéra TYPU Lavička nebo Šilhavý, tak to klíčové slovo ukazuje, že jen to jen jeho neurčitá představa a nejspíš jednání s těmito lidmi vůbec neběží. Spíše Platil vůbec netuší, co se děje. Snad si aspoň AŘ předjednává toho Komňackého a Platila si jen vydržuje jako takového neškodného mluvku...
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: mats - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 20:04:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Možná to bylo celý koncipovaný tak, že Platila vypustili před novináře jenom kvůli zmatení nepřítele... :-)
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 22:19:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jenom jestli tím nepřítelem nejsme my - fanoušci Slávie :-o
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 22:47:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Může být. Řebíček se snažil nějak komunikovat, ale když začali být dotazy fandů moc všetečné, tak zavelel jako Zeus z Olympu: ,,Vypusťe Krakena!´´ :-D
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: mats - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 23:26:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:-D ...tak nějak bych to viděl...

Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 13:28:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Četl jsem si rozhovor s Platilem a říkám si proč já sem vůbec chodím, když mě to pokaždý tak nasere ? ! Je tohle vůbec možný ? No není ! Proč je to to ultrahovdo pořád ve funkci ? To chce Řebíček Slávii úplně odrovnat nebo je taky úplně blbej ? ! Ach jo ...........

Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: mpik - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 19:05:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ještě půl sezóny s Platilem, Strakou, mafiánskou s dvojicí sourozenců. Pak už si permici nekoupím. Leda by se stal zázrak a tyto osoby byly pryč...

Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 23:09:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
No tak Platil jednou prolomil mlceni a hned je to pruser.. nejsem si jist ovsem, zda je to tim, co rika, nebo spis jak to rika.. nebo jeste jinak.. jeho projev je tak neobratny, ze skutecny obsah jeho sdeleni se tezko odhaduje, at uz jde o trenery nebo treba o Hurku.. napr. slova o tom, ze fanousci jsou zakaznici, muze byt i znamka novych zjisteni popr. pokynu od majitelu.. na druhou stranu kontext, ve kterem to pouzil, je vice nez matouci.. a tak je to se vsim, co rika..

Jinak zajimave jde, ze Fillo jde do MB.. no, jsem rad, ze ne k nam..

A zaujalo me i toto.. http://fotbal.sport.cz/clanek/196472-stat-hleda-penize-zvazuje-moznost-vyvlastnit-pozemky-fotbalove-sparty.html
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: mats - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 23:28:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jo, to s těmi pozemky jsem taky viděl... ještě aby tak někdo začal uvažovat o tom, že by Sparta mohla hrát vlastně v Edenu a komedie bude dokonána ;-)
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 12.01. 2012 - 23:40:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
On se s tím nápadem Platil iniciativně přihlásí :-(

Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Pátek, 13.01. 2012 - 09:28:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Zajimavou informaci prinesl Jakub Konecny (redaktor Sportu) na Twitteru - Slavia kupuje areal v Xaverove, bude tam hrat juniorka a dorosty. Potvrdil tak spekulaci, ktera tu nedavno padla.

A kdyz se nic extra ve Slavii nedeje a neni o cem psat, tak alespon prosim o zahlasovani v ankete na hlavni strance vpravo. Zduraznuji, ze je to anketa o tom, kdo si myslite, ze bude trenovat Slavii a ne o tom, koho byste si prali, aby nas trenoval. Diky!
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Pátek, 13.01. 2012 - 09:46:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Zahlasoval jsem "někdo jiný", jelikož tipuji Komňackého :-))
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Pátek, 13.01. 2012 - 09:59:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Na nej jsem si bohuzel nevzpomnel, ale kdyz ho chce Gottvald do Olomouce, tak trochu pocitam s tim, ze skonci tam...
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: Kactus - Pátek, 13.01. 2012 - 09:49:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
co tak hlasovat o tom, koho bychom si neprali ? :)
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Pátek, 13.01. 2012 - 10:00:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Bohuzel v systemu nejde nastavit hlasovani pro vice moznosti, coz by takova anketa prakticky vyzadovala ;o)
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: Kactus - Pátek, 13.01. 2012 - 10:19:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
spis je jasny vitez, nas oblibeny strakaven :)
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Pátek, 13.01. 2012 - 10:51:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No já myslím, že by to mohlo být ještě horší. Siegl.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: mart - Pátek, 13.01. 2012 - 11:34:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Pravda :D,
nebo ja :), ale to by me museli vykoupit z kontraktu :D
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: marcocruz - Pátek, 13.01. 2012 - 11:43:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No nejhorší by byl asi Chovanec
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 13.01. 2012 - 12:03:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zebricek nejhorsich by bylo mozny sestavit snaz.. hur uz zebricek oblibenych, pac je jasny, ze krom Vrby bychom prskali u vsech navrzenych.. a jeste hur se odhaduje, kdo to bude..
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: dejva - Pátek, 13.01. 2012 - 15:28:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A já se až do dneška domníval, že právě pan Komňacký bude ten kdo vystřídá na jaře Straku.

Nic proti trenéru Vrbovi nemám, ale je třeba si uvědomit, že tento kouč získával a získává úspěchy s hráči, kteří, ty ostatní svoji kvalitou o dost převyšují. Navíc se majitel Plzně nedávno vyjádřil, že se ho zbavit nehodlá. Pokud odejde, tak patrně jen do zahraničí. Podle mého názoru, ale v Plzni zůstane. Zní to sice hrůzostrašně, ale současná Slavia mu nemůže momentálně nabídnout ani z poloviny tolik co Viktoria. Myšleno na poli sportovním.

Naopak pokud máme zůstat u avizované práce s mládeží, byl by současný trenér Jablonce asi tím nejvíce vhodným. V Ružomberoku a právě na severu Čech předvedl, že se nebojí svěřit vůdčí role v týmu mladým nadějným hráčům. Po sezóně mu navíc končí smlouva.

Protože se nedá očekávat, že by se do "Řebíčkovi" Slavie hrnuli sponzoři horem dolem, bude náš klub odborníka, který je schopen rozpoznat talent velmi nutně potřebovat. Pan Komňacký jim bezesporu je.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: marcocruz - Pátek, 13.01. 2012 - 15:41:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Podle slov Platilových nemá na Vrbu Slavia ani finančně bohužel. Navíc ho prý neoslovili.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Pátek, 13.01. 2012 - 15:56:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Platil toho uz nakecal tolik a vetsina z toho byly kecy, ze bych tomu neprikladal vubec zadnou vahu. Na co Slavia ma nebo nema financne, o tom rozhoduji Rebickove a stejne tak i o trenerovi, jak ukazal pripad Straka. To, ze s nikym nejednal Platil, jeste neznamena, ze s nikym nejednal Rebicek...
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: japhy - Pátek, 13.01. 2012 - 20:47:48
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A je totok normální? Že by si každý jel to svoje?
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 13.01. 2012 - 21:02:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no esli to nebude tak, ze platil o vsem nevi..
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: japhy - Pátek, 13.01. 2012 - 21:53:48
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Když nevím, tak mlčím.
A stejně mi přijde, že jeden z nich tam je zbytečnej.
Re: Béčko vstoupilo do přípravy (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Pátek, 13.01. 2012 - 23:07:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jen jeden?