B - TÝM
Hořovicko - SLAVIA
26. 05. 17:00
Divize A

KOPANÁ ŽEN
SLAVIA - Sparta
26. 05. 14:00
1.liga žen - SK Horní Měcholupy



1.
Liberec
30
68:29
66
2.
Sparta
30
51:25
64
3.
Plzeň
30
66:33
63
4.
Boleslav
30
49:34
50
5.
Teplice
30
36:30
46
6.
Dukla
30
42:35
42
7.
Slovácko
30
29:32
41
8.
Jablonec
30
54:43
40
9.
Příbram
30
44:56
39
10.
Budějky
30
30:51
35
11.
Olomouc
30
42:38
34
12.
Slavia
30
28:34
34
13.
Hradec
30
22:38
31
14.
Ostrava
30
31:48
28
15.
Bohemka
30
20:54
24
16.
Žižkov
30
23:55
19

Přezdívka:
Heslo:
Menu bez smajlíků
Lidé na chatu:

1.
Sparta
4
103:5
31
2.
Slavia
4
93:8
28
3.
Slovácko
4
33:38
16
4.
Brno
4
23:53
10

Termíny prvních dvou kol

Téma: Gambrinus liga
Publikováno: Sobota, 14.01. 2012 - 09:36:45
Publikoval: jane   Téma: Gambrinus liga
Gambrinus liga Včera byla oznámena termínová listina prvních dvou kol Gambrinus ligy. Slavia začne jaro v Příbrami 18. února.

Zápas s Příbramí se odehraje v sobotu 18. února od 16 hodin. První jarní domácí zápas sehrají slávisté v pondělí 27. února od 18 hodin před kamerami ČT4. Poslední kolo se hraje 13. května, o týden dřív kvůli mistrovství Evropy.
Reklama adFOX

 
· Více o tématu Gambrinus liga
· Další články od autora jane


Nejčtenější článek na téma Gambrinus liga:
Sparta - Slavia 1:4




"Termíny prvních dvou kol" | Přihlásit/Registrovat | 75 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.

Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Sobota, 14.01. 2012 - 11:21:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
V novinách (Dnes) psali, že Koreš se má vrátit až v létě. Má jít na operaci kůstky v kotníku. Pořád mi to přijde divné. Proč na to nepřišli doktoři dříve? Proč jde až teď, když skoro celý podzim nehraje. Co mu vůbec je.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: jane - Sobota, 14.01. 2012 - 11:29:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Kores uz na ty operaci byl. Na podzim mel problemy s necim jinym.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: qazwerty - Sobota, 14.01. 2012 - 13:05:48
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Dnes v brzkých ranních hodinách jsem narazil na Jandu v Techtle Mechtle, takže je asi v plné přípravě na další angažmá...:D
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Sobota, 14.01. 2012 - 13:21:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No, cim dele je o Jandovi ticho, tim vetsi je sance, ze jeho dalsi angazma bude stejne jako to dosavadni... Treba tam zapijel zal, ze mu nevysel Galatasaray :o)
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: dejva - Sobota, 14.01. 2012 - 16:04:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Do Istambulu přišel na místo pravého záložníka mladý turecký reprezentant. Nechci tady v žádném případě zpochybňovat Petrovi fotbalové dovednosti. Otázka ale je, zda-li angažmá Jandy v Galatasaray mohlo být vůbec reálné. Spousta fanoušků vidí Petra jako bojovníka, který jde do všeho naplno. Sportovce s výbornou fyzičkou. Navíc je to hráč, který byl Slavii opravdu věrný. Víc jak 6 odkopaných let v našem klubu hovoří za vše.

To vše má ale jeden háček. Na Petrovi bylo poslední dobu vidět, že by to rád zkusil někde jinde. Když hrál na podzim o zahraniční angažmá, pod dohledem scoutů na hřišti jakoby pookřál a dokonce se začal prosazovat i střelecky. Pokud tedy zůstane (vrátí se do) ve Slavii, nebude to podle mého názoru dobré ani pro jednu stranu. Janda začne opět stagnovat, protože by automaticky patřil do základu. A vzhledem k tomu, že léta nikdo nezastaví, mohl by se sen o jeho zahraniční štaci na dobro rozplynout.

Na špičkový klub to asi nebude, v Rakousku by to Petr zkusit mohl...
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Neděle, 15.01. 2012 - 20:08:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Hlavně, aby neměl techtle mechtle se Spartou. Ale ten bude mít maximálně techtle :-))

http://www.youtube.com/watch?v=dVi-FVaGW5I
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Sobota, 14.01. 2012 - 13:50:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Aha. Tak to má smůlu. Nejdřív promarodí podzim a pak musí na operaci. Snad se dá přes jaro do pořádku.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: EdCable (edcable@seznam.cz) - Sobota, 14.01. 2012 - 14:09:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
"Zranění jsem si přivodil vlastně už v létě, někdy na konci července, a i teď  mi noha stále bolí. Je to se mnou trochu složité, protože ani lékaři moc dobře nevědí, co to vlastně je. Neustále mám na noze otok a musím čekat, až mi splaskne. Prvních šest zápasů podzimu jsem sice odehrál, ale pak už to nešlo."

Stepan Kores, rozhovor pro Domazlicky denik. Jinak sadru mel na noze uz v rijnu, ted byl na operaci..
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: tasatunga - Pondělí, 16.01. 2012 - 15:35:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ne, měl problémy právě s tímhle, ale naši doktoři opět potvrdili svoje kvality a problém odhalili až nyní, když stačilo 1 banální vyšetření na CT

Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Sobota, 14.01. 2012 - 14:20:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Paprčiak ted dva fiky Liberci, třeba se nám v tom Ústí na jaře rozehraje a budeme mít dalšího talentovaného kluka jak se říká k "použití". Možná že mohl dostat na jaře někde šanci i Prošek, kdo ví jestli ho bude Straka stavět, a možná že to u něj fakt ještě na základ ani není.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: janko - Sobota, 14.01. 2012 - 15:26:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
videl jsem to, dle meho nejlepsi z ustecanu. Prvni gol dorazka po rohu, druhej byl peknej, obhodil si protihrace a vypalil z hranice vapna. Myslim ze pulrok v usti mu prospeje...
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Citrus - Sobota, 14.01. 2012 - 15:34:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A Naumov se trefil za Budějovice.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Eluin - Sobota, 14.01. 2012 - 18:52:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://eluin.blog.cz
 
Paprčiak mě potěšil, útočníku není nikdy dost (kvalitních).
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Sobota, 14.01. 2012 - 20:19:30
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Souhlasím s názorem,že by bylo lepší,kdyby Jandys přestoupi.Třeba jen do toho Rakouska,aby si taky vydělal nějaký peníz na stará kolena.Kdyby zůstal,tak i když věřím,že by to nebylo naschvál,tak by toho moc na dobré úrovni nenahrál.To už je holt taková psychická deka,člověk,kterému nevyjde realizace jeho snu,automaticky podlehne stresu.To není záležitost,která by šla odbourat vůlí,přichází to samo a těžko se to léčí.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: petrjir - Sobota, 14.01. 2012 - 20:26:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak zrovna Janda by šel naplno do souboje i za možnost zlomeniny. U něj bych se nebál, že kdyby zůstal, tak by nějaký souboj vypustil. A v současném stavu našeho kádru by bylo vhodné, kdyby zůstal.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Sobota, 14.01. 2012 - 22:45:53
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Máš pravdu,nic by nevypustil,o to strach nemám.Ale pořád by měl v hlavě,že už není žádný zajíc a pořád ještě nemá pořádně vyděláno a
to by ho určitě znervozňovalo.Hlavně ale si zaslouží nějakou pěknou trafiku na západě,nebo aspoň v tom Turecku a tak i když bych ho hodně rád viděl v červenobílém i nadále,tak mu přeju ať uspěje a někam se podívá.

KJ (Hodnocení: 1)
Od: Mac - Sobota, 14.01. 2012 - 21:40:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Koukám, že KJ vede saudskoarabskou ligu - http://www.futbol24.com/team/Saudi-Arabia/Al-Ahli-Jeddah/
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: Eluin - Neděle, 15.01. 2012 - 12:15:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://eluin.blog.cz
 
KJVCD :-)
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Neděle, 15.01. 2012 - 14:57:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Pořád dokazuje, že je to skvělý trenér. Bohužel se mu asi nesmí dát absolutní moc jako u nás. Musí být někdo, kdo ho bude hlídat.
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: mirecek1111 - Neděle, 15.01. 2012 - 15:37:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No jenomže to musí být aspon relativní odborník v dané věci = ten co ho hlídá. Já už jsem nedávno psal, že si myslím, že nakonec bylo pro Slavii dobře, že jeho angažmá mělo takové kontury jaké mělo, že si to prostě celou dobu dělal všechno po svojem.
Jinak bychom možná nikdy neměli ty tituly ani LM. Když si přestavím jak mu do toho brblá Doležal, Držmíšek nebo nedej bože i Vrabec..tak jak by to asi dopadlo...

ted když nemáme odborníka ani na postup trenéra, tak se jasně ukazuje v jaké prdeli jsme, když ten klub vedou lidi co tu zbyli + výměna Doležal/Platil, to je prašť jak uhoď.
Jarolím se sice viní za ten upadek, ale od toho co odešel už je to pořádná doba a my jsme se nepohli ani o milimetr z místa.

Vždyt jsme na tom v tabulce vlastně ještě hůř, než jsme byli, když se to začalo Jarolímovi celé jaksi "posírat".. A tou svou přestupovou politikou po druhém titulu si ténkrát kádr oslabil daleko víc než jaká je jeho současná síla. Tenkrát v útoku Naumov a Vlček=oba úplně mimo už tenkrát, v posledním roce jsme měli Pospěcha, v obraně byl Vomáčka, ted máme Latku, Krajčík byl už tenkrát mimo ted máme vcelku solidního Nitriasnkého, Trubila se taky oproti minulosti aspon trošku zmátořil, máme vcelku solidní mladíky v záloze...a stejen jsme na tom hůř než v té sezoně po titulu... v čem to asi může být...
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: Eluin - Neděle, 15.01. 2012 - 16:29:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://eluin.blog.cz
 
KJ je určitě dobrý trenér, možná se do Slavie ještě někdy vrátí, ale stejně..., už asi navždy bude spojen se začátkem pádu týmu. Pravdou však je, že někoho pořádného na trenérskou lavičku skutečně potřebujeme, doufám v realizace jména Kozel.
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Neděle, 15.01. 2012 - 20:14:25
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Navzdy bude spojen s nejuspesnejsim obdobim Slavie. Predevsim.
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Neděle, 15.01. 2012 - 22:18:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Ano, kdyby mi někdo v létě 2007, po 11 sezónách bez titulu a LM řekl: ,,Chceš LM a 2 tituly v řadě i za cenu, že dalších 5 let bude Slavia bez pohárů.´´, asi bych odpověděl kladně.
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: mats - Pondělí, 16.01. 2012 - 17:33:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
stopro... taky jsem za těch pár sezón náležitě rád...
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: travel - Pondělí, 16.01. 2012 - 20:07:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ale ne snad za cenu,že bude Slavii hrozit pád kdoví do jaké soutěžě,nebo dokonce zánik(možná vznik nové falešné Slavie) a že Slavii budou ovládat mafiáni.
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Úterý, 17.01. 2012 - 09:18:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ale Travele, kdo je majitelem Slavie, na to neměl Jarolím vůbec žádný vliv. Samozřejmě utrácel nezanedbatelné peníze za hráče, ale to mu zase vždycky schvalovalo vedení klubu.
Tehdejší "čachry" s akciemi Slavie to byla (a myslím, že pořád je) o hodně vyšší hra. Tím nechci říkat, že je Jarolím můj oblíbenec, ale už mně několikrát napadlo, že po jeho odchodu jsme nespadli o třídu níž, ale spíš o dvě.
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: travel - Úterý, 17.01. 2012 - 10:05:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ladislave,s tím co píšete souhlasím,ale má poznámka v tomto případě nebyla směřována na Jarolíma, ale na Sisáka,Franze,Rosena, Doležala,Platila ,oba Řebíčky.Dovolil jsem si polemizovat,zda LM a 2 tituly opravdu za to vše,co jsme si protrpěli (a bohužel to ještě zdaleka neskončilo) skutečně stály. A co Váš optimismus,ještě Vás neopustil?
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Úterý, 17.01. 2012 - 10:48:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To máte asi pravdu, ale na druhou stranu, historie neřeší co kdo musel protrpět, ale jenom fakta = tituly. I když, kdo to má pořád vydržet, že ano.
Jinak můj optimismus mne stále neopustil, jenom bude potřeba trochu víc trpělivosti. Myslím, že od léta už bychom se měli zvednout, otázka je, kam až to půjde.
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: travel - Úterý, 17.01. 2012 - 14:44:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
V toto věřím (spíš doufám) i já. Měl jsem na mysli,Ladislave, jestli trvá Váš nezdolný optimismus s P.K.
Re: KJ (Hodnocení: 1)
Od: Ladislav - Úterý, 17.01. 2012 - 17:23:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Travele, to je běh na delší trať, sám Řebíček bude mít Slavii několik let a pak se teprve uvidí. No, termín nezdolný bych nepoužíval, ale jinak je má odpověď kladná.

Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: qazwerty - Neděle, 15.01. 2012 - 13:40:04
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://fotbal.idnes.cz/nejsem-nastrcena-barbie-zaprisaha-se-nova-mluvci-fotbalove-slavie-1ca-/fotbal.aspx?c=A120114_1716505_fotbal_ten
To opravdu nejste...:D A její odpovědi raději nebudu komentovat...;)
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: siskin - Pondělí, 16.01. 2012 - 02:59:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Souhlasim. Mozna by to prave tu nastrcenou barbie chtelo. Podle svych slov ji fotbal nezajimal, ale z nejakeho duvodu nam nevadi ji za to platit.
Mluvci je v podstate zbytecna posice. Staci vydavani tiskovych zprav a komentare stejne vezme na sebe Platil. To jsou mi radosti od Noveho roku.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Kactus - Pondělí, 16.01. 2012 - 10:13:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
nahodou, jako mluvci dobra - mnoha slovami nerekla ani jednu podstatnou informaci, co vic chtit ? :)

Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Artur - Pondělí, 16.01. 2012 - 12:53:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Asi jsem objevil ameriku ale ...


Odpočet

Stávající smlouva Františka Straky ve Slavii vyprší za............ mě opravdu pobavilo, ani nevim jak dlouho to tam je :))
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Pondělí, 16.01. 2012 - 15:52:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Par dni, nijak jsme se s tim nechlubili, kdyz to clovek objevi jen tak nahodou, treba ho to (vic) pobavi. Kdyz Platil rekl, ze postoj fanousku bude mit vliv na Strakovo setrvani... :o)
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: janko - Pondělí, 16.01. 2012 - 16:30:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Podle to jak je to zase spočítaný na sekundy tak tuším čí to asi byla práce:-)))
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Fasher - Pondělí, 16.01. 2012 - 16:34:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Bude na poslední minuty odpočítávání nějaká velkolepá akce, třeba před Edenem? :))
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Pondělí, 16.01. 2012 - 16:56:49
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Co ja vim, treba Slavia vyhraje vsechny jarni zapasy, Spartu porazi 4:0 hattrickem Vlcka a prvni brankou Hubacka v sesivanem dresu a 30. cervna budeme pred Edenem vsichni na kolenou prosit, aby Straka neodchazel trenovat Barcelonu, ale zustal u nas ;o))
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: travel - Pondělí, 16.01. 2012 - 20:09:48
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Pokud by se Platil řídil postoji fanoušků,tak by měl v první řadě skončit ve Slavii on,lhář ulhanej.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: travel - Pondělí, 16.01. 2012 - 20:13:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A Straku vzít samozřejmě s sebou.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: urs - Úterý, 17.01. 2012 - 09:56:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jedna straka jaro nedělá :)

Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: vojtechusv - Pondělí, 16.01. 2012 - 15:31:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://www.ceskatelevize.cz/ct4/exkluzivne-na-ct4/160423-ziju-svuj-sen-rika-spolumajitel-sport-investu-spalenka/

Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: marek018 - Pondělí, 16.01. 2012 - 15:48:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://aktualne.centrum.cz/sportplus/fotbal/zahranicni/clanek.phtml?id=729132

Jako přeju mu to, odehrál u nás dost. Ale proč pořád Turecko? Proč radši třeba nezkusit Rakousko, Francii, 2. Německou, nebo něco na západ a ne tyhle divočiny.. Prachy sice dobrý, ale když si vezmu, kolik hráčů si tam nabylo tlamu.. Jsem zvědavý, jak se prosadí..
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: opicemag - Pondělí, 16.01. 2012 - 17:11:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A někdy ani ty peníze být nemusí. S tím má myslím nedávnou zkušenost J. Černý a Rajnoch.

Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Pondělí, 16.01. 2012 - 17:11:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/115876/janov-touzi-po-bronzovem-mladikovi-simicovi-ze-slavie.html

na kolik si ho tak asi pan ředitel cení?
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: JS - Pondělí, 16.01. 2012 - 18:36:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no jestli Janov nabídne víc než 1M Euro, tak se s nim můžeme rozloučit. A to se ani jednou nepředstravil v áčku, protože Straka radši stavěl pětatřicetiletýho Hubáčka..
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: marek018 - Pondělí, 16.01. 2012 - 19:05:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
mega euro? Když tohle stačí za Hurku, tak si myslím, že Simiče by střelili i za 300tis euro :-( No, jestli ho prodají, tak je to pro mě neskutečné zklamání a dukladné nakálení na plán práce s mládeží.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: petrjir - Pondělí, 16.01. 2012 - 19:46:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdravím,
jestli mohu poprosit někoho (třeba redakci), kdo jdete ve středu na setkání s vedením (já se zúčastnit bohužel nemohu, budu v Ostravě), zkuste se zeptat právě na Šimiče. Jestli ho nechají odejít nebo kdy mu naopak chtějí dát prostor ve vyšší věkové kategorii a co s tím Hurkou. Jestli Platil plácnul 25 mega jen tak nebo ho doopravdy chtějí zpeněžit co nejdříve. A kdyby došlo třeba i na dotaz, zda se alespoň pokusí oslovit D. Jarolíma pro příchod v létě. Myslím si, že odpovědi na tyto otázky by zajímaly více lidí. Moc děkuji.
Petr
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: marek018 - Pondělí, 16.01. 2012 - 19:58:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
ano, na to se zeptat chci, sám sem zvědav na odpověď, jestli ta slavná koncepce je lež, než to je jen další Platilova debilita.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: dejva - Pondělí, 16.01. 2012 - 22:12:58
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Pokud přijde do Slavie David Jarolím, tak to rozhodně nebude v létě 2012. David ještě v loňském roce patřil neodmyslitelně do základní sestavy SV. Letos s příchodem nového trenéra místo v týmu ztratil. Nic to ale nemění na tom, že se stále jedná o špičkového hráče, který bude po odchodu z Hamburgeru zcela určitě pokračovat v Německu. Zájem o jeho služby má hned několik klubů z první ligy. (o druhé BL ani nemluvě)

Lukáš se do novin vyjádřil, že by si s bratrem ve Slávii rád zahrál. Oběma bych to samozřejmě přál, ale doufám, že to bude maximálně v silvestrovském derby, protože pokud se David do Slavie vrátí, nebude to dřív než za 2-3 roky a to už tady snad náš současný kapitán-přihrávka dozadu-nebude.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: petrjir - Pondělí, 16.01. 2012 - 22:55:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já si naopak myslím, že ne vždy hráči po třicítce jde již tolik o kvalitu soutěže a peníze. David má vyděláno na celý život, atmosféry na zápasech si užil taky již dost a vzhledem k tomu, že jeho snem si bylo zahrát s bráchou a jako otec rodiny se bude chtít usadit tam, kde bude domov jeho dítěte. Jen mluvil o 2 letech vrcholového fotbalu a o poslední profesionální smlouvě, tak si myslím, že by byla velká škoda ho alespoň neoslovit. Plat by měl sice v týmu nejlepší, ale nemusel pro tým zruinovatelný ( jako měl v minulosti třeba Ragued). A především určitě alespoň částečně by se jeho příjem zaplatil zvýšenou návštěvou díky němu. A pokud to páni Řebíčkové s ambicemi na Evropu myslí vážně, pak koho jiného oslovit než jeho. Odchovanec a ještě nedávno hvězda bundesligy. Od něj by se talenti mohli učit, nalákal by diváky, konečně by v kabině byla velká osobnost a s ním bych na poháry věřil. Ještě teď ho oslovit. Ale radši místo něj budeme platit Frejlachy a Blažky!!!!
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: petrjir - Pondělí, 16.01. 2012 - 22:59:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jinak vzpomeňme si, když se vracel Šmicer. Taky mohl klidně zůstat v zahraničí a jak, byť jen jeho přítomností v kabině, tým šlapal. Prostě si myslím, že by byla neskutečná chyba vedení neoslovit Davida. Bohužel toto dokáže jen Sparta přemluvit velké hráče k návratu do ligy (Poborský, Řepka, Jarošík).
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Gordon - Úterý, 17.01. 2012 - 00:43:37
 
Nejsem si jisty, ale nerika se o davidovi ze je obcas hodne nerudny a nesnese se s kazdym v kabine? To me jen tak blesklo hlavou ze sme to pred par lety zaslechl...
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: bongor - Pondělí, 16.01. 2012 - 22:16:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tento postup je geniální přínos soudruha platila k omlazení kádru Slavie.To jen my to nechápeme.Prodá se dvacetiletý Hurka a místo něj už se bude připravovat nějaký o tři roky mladší dorosteneček.
Je to omlazení kádru?Je.Prodá se sedmnáctiletý Simič a místo něj se připraví čtrnáctiletý kopáč.A tak dále,až bude mít áčko Slavie věkový průměr 14-15 let,to bude nejmladší kádr v Evropě.A přitom i nějaké ty penízky se vydělají.Je to opravdu povzbuzující vyhlídka do budoucnosti

Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: 1rytir - Pondělí, 16.01. 2012 - 18:40:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak jsem zabrousil na oficiální stránky CSKA Moskva a zjistil jsem, že Pilijev neodcestoval s týmem na soustředění do Španělska (Necid a spol tam odletěli 11.1.) Kromě toho klub slaví letos kulaté výročí vzniku a k té příležitosti na titulku webu umístil prolínající se foto fotbalistů v sovětských uniformách někdy po válce a dnes. Jsem zvědav, kolik z vás na té fotce pozná Tomáše. Hledejte na: http://www.pfc-cska.com/splash/

Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Viking - Pondělí, 16.01. 2012 - 22:28:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Admožný nákup v Xaverově - logicky mi z toho vyplývá, že místo tréninkových hřišť v Edenu tam budou stát byty pana Řebíčka.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Gordon - Úterý, 17.01. 2012 - 00:42:10
 
nebo se tam azcne stavet ten hokejovy stadion pro slavku,
Ruza pred sezonou rikal, ze pokud nepostoupej do playoff do pristi sezony se vrati do garaze, jelikoz se jim nevyplati tam zustavat. Otazkou je, zda to byla vyjednavaci finta ci realna moznost... Mylsim ze by to mnoho fandu uvitalo, jelikoz mnoho z nas na hokeji v edenu vyrustalo...
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Úterý, 17.01. 2012 - 10:50:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
to tedy, stará plechárna, molitan pod střechou, růža rozmlacejíc půl minuty hokejku o manťák poté co dostal v derby se spartou do konce zápasu, to je můj první zážitek se slávistickým hokejem, nezapomenutelné a navždy :-)
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Úterý, 17.01. 2012 - 11:04:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdrvm, ono to s tou halou outu bude vubec zajimavy , maji odejit nekteri sponzori, ocekava se i mensi vynos z penez z VIP boxu, navic cast akci kvuli nevyresenemu vlastnictvi se radeji presunula jinam, personal v arene take nevi co s nim bude , co se tyce Slavisticke haly v Edenu,navrat by byl mozny jen po investicich do tribun, jinak se v ni extraliga hrat nemuze , co se tyce Xaverova , pockal bych na oficialni info a pokud e potvrdi , nemusi to znamenat okamzite zmeny v arealu v Edenu.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Úterý, 17.01. 2012 - 11:30:54
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Misto treninkovych hrist v Edenu nic stat nebude, na Xaverov poputuji jen juniorka a dorosty, ktere ted vyuzivaji Strahov.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Úterý, 17.01. 2012 - 11:34:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdravim, mamobavu , ze Vase informace nejsou uplne
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Úterý, 17.01. 2012 - 11:48:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A jake jsou tedy uplne informace?
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Úterý, 17.01. 2012 - 11:54:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nezlobte se v tuto chvili je predcasne zatim cokoliv komentovat, jak dohody ohledne Pocernic , tak treba i dalsi zamyslene vyuziti arealu v Edenu.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Úterý, 17.01. 2012 - 11:55:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:o))
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Úterý, 17.01. 2012 - 12:08:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
tesat do kamene :D
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Gordon - Úterý, 17.01. 2012 - 12:08:17
 
Jiri nezlobte se na me, ale pokud enco vyvracite tak prosim odpovezte nebo o tom nehovorte vubec. Viz Querhal... To je jak kdyz si namazete chelba, ale uz do nej nekousnete... to ho radeji nechte v chlebniku... diky.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Ferguss - Úterý, 17.01. 2012 - 12:12:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já neříkám tak ani tak, ale na moje slova dojde.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Úterý, 17.01. 2012 - 12:21:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Urcite info mam , i proto rikam pockejme az bude skutecne vse vyreseno.
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: SKS70 - Úterý, 17.01. 2012 - 12:35:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Dobrý den,

a máte nějaké info ohledně zimáku v Edenu? Vypadá to, že se bude stavět něco nového anebo se nadále počítá Kyslíkárnou?
dík
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Úterý, 17.01. 2012 - 12:49:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nova zimni hala v Edenu zatim nebude, odchod do Plecharny taky zatim nevidim moc realne , to by byla investice v radu milionu, aby se tam dala dluhodobe hrat extraliga, proste samozrejme , ze navratnost investice do Pocernickeho arealu neni x desitek let , ale nekolik let, ale je tam pro mne spousta otazniku, proto pisi ze jsem zvedav , jak se s tim pripadny kupec popere a nezapomente prosim na dalsi , ze pozemky v Edenu je vec dalsi.......
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: marek018 - Úterý, 17.01. 2012 - 13:32:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jiří, vy mě už pár let na tomhle serveru bavíte:) O všem víte, než se to stane, ale nemůžete nic říct. Pak se to stane a řeknete, že jste to říkal :-D
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: marek018 - Úterý, 17.01. 2012 - 13:34:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
také si myslím, že tyhle pohádky už jsou dost velká paranoia, protože tyhle plochy jsou v katastru evidovány jinak, než jako stavební plochy, i jsem o tom někde četl nějaký rozbor, mám dojem..
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Úterý, 17.01. 2012 - 14:09:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ja uz se zase par let sleduji , jak se všetsina mych zprav splni, rozbory o pozemcich popripade katastralni mapy jsou jedna vec a konkretni zajmy vec druha. A paranoia , ne netrpim jsm proste krajne neduveivy ke zpravam, jak prijel bohaty kupec , vsechno koupil, protoze ho vlastne ani byznys nezajimal a prisel delat charitu, jenze vsechno ma sve urcite duvody, nebo si snad opravdu myslite , ze naivita svetem vladne, obcas by mne treba zajimalo,proc kdyz nekdo vyslovi opravnene pochyby , tak je vniman jako skudce a kdyz na jeho slova dojde , tak to vlastne vedeli vsichni predem. A to neni nic proti majiteli, ono totiz s tou Viktorkou je to vsechno trochu slozitejsi.

Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Úterý, 17.01. 2012 - 11:00:31
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
OT - "Bývalý sekretář komise rozhodčích Josef Krula má od února nastoupit do mezinárodního oddělení Sparty." :-)) o své věrné je třeba se postarat...
Re: Termíny prvních dvou kol (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Úterý, 17.01. 2012 - 11:15:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdravim, aspis si myslim, ze Bata se chysta ve svych letech /je mu hodne pres 80/ na odchod a tu agendu ma delat Krula, ten zas tak velky vliv na delgaci rozhodcich hlavne v poslednich letech nemel.Jinak bys takhle treba na Slavii musel mluvit o Ulrichovi, nebo treba Filipkovi.