A - TÝM
Něftči Baku - SLAVIA
24. 06. 15:30
příprava v Rakousku, Uttendorf



1.
Plzeň
30
54:21
65
2.
Sparta
30
55:23
63
3.
Liberec
30
46:34
54
4.
Jablonec
30
49:41
49
5.
Olomouc
30
38:29
47
6.
Dukla
30
48:37
46
7.
Slavia
30
41:33
42
8.
Boleslav
30
34:43
38
9.
Slovácko
30
37:41
37
10.
Jihlava
30
36:42
36
11.
Teplice
30
36:47
32
12.
Příbram
30
27:39
32
13.
Brno
30
34:53
32
14.
Ostrava
30
34:44
29
15.
Budějky
30
24:49
26
16.
Hradec
30
27:44
25

Přezdívka:
Heslo:
Menu bez smajlíků
Lidé na chatu:
Marrak, Socrates

1.
Brno
34
61:20
72
2.
Slavia
34
79:37
69
3.
Olomouc
34
77:36
65
4.
Hradec
34
70:45
63
5.
Jablonec
34
79:64
56
6.
Sparta
34
66:52
50
7.
Příbram
34
80:69
49
8.
Boleslav
34
52:50
47
9.
Jihlava
34
69:77
47
10.
Plzeň
34
59:60
46
11.
Liberec
34
65:73
43
12.
Slovácko
34
68:68
41
13.
Dukla
34
55:69
41
14.
Budějky
34
50:74
38
15.
Teplice
34
48:72
34
16.
Táborsko
34
44:86
30
17.
Bohemka
34
45:83
27
18.
Ostrava
34
43:75
23

1.
Sparta
5
81:5
35
2.
Slavia
5
103:11
28
3.
Plzeň
5
25:63
15
4.
Hradec
5
24:44
14

Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada!

Téma: Aktuality z médií
Publikováno: Čtvrtek, 03.05. 2012 - 15:56:40
Publikoval: jane   Téma: Aktuality z médií
Aktuality z médií iSport zveřejnil článek, podle kterého se má příští sezónu stát trenérem Slavie dosavadní trenér Teplic Petr Rada. Údajně už má se Slavií podepsanou smlouvu.

V článku se zmiňují jména dalších trenérů, jejichž angažmá nevyšlo - Vítězslav Lavička odmítl kvůli sparťanské minulosti, Luboš Kozel nechtěl odejít z Dukly, o Dušana Uhrina nebyl ze strany Slavie zájem, Jaroslav Šilhavý nechtěl odejít z Liberce kvůli pohárům. Nad Petrem Radou visel otazník do té doby, dokud byly Teplice ve hře o domácí pohár.

Tisková mluvčí Slavie Soňa Nouzáková tuto zprávu okomentovala následovně: "Nemám informaci, že by byla vybrána konkrétní osoba či dokonce podepsaná smlouva. Podle posledních informací jednání stále probíhají. A ve hře je více jmen. Mezi nimi i jméno Martina Poustky."

Reklama adFOX

 



"Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada!" | Přihlásit/Registrovat | 94 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře vlastní jejich autoři. Neodpovídáme za jejich obsah.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím zaregistrujte se.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Fallen - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:02:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Na to, abych byl slávistou jsem se vážně narodil tak o 70 let později, než jsem měl.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: huhu - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:08:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Někdo tenkrát musel udělat něco fakt ošklivého, jinak si nedovedu vysvětlit, že si na nás matka příroda takhle zasedla.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:07:06
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tehle volbe se nelze divit, naopak tomu leccos nasvedcovalo. No, Teplice nemaji v kadru taky zadne super zazraky a hraji v prvni pulce tabulky, takze totez budu cekat od Slavie v pristi sezone, pokud se to potvrdi. A jako bonus by si Rada mohl nejakeho hrace z Teplic privest, bohuzel se zda, ze posilou by pro Slavii byl takrka kdokoli z jejich zakladni sestavy.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: lassiter - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:12:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
co tomu nasvědčovalo a proč se tomu nelze divit?
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: quelhar - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:22:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Prakticky se tu opakuje - treneri, ktere bychom chteli my fanousci (Kozel, Silhavy, Vrba), k nam jit nechteji, tudiz se nelze divit, ze prijde nekdo, koho nechceme.

A ze je to Rada? Je to uz zkusenejsi trener narozdil od jmen jako Vavruska nebo Psotka. Tuhle sezonu vedl ligovy tym, nebylo to spatne (prvni pulka tabulky, semifinale poharu), ale zaroven se nedostal do evropskych poharu, tudiz je ochotny zmenit tym. Treneru, kteri do takove charakteristiky spadaji, zas tolik neni...
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: harry - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:26:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
proboha, jděte už pryč s tím zaklínadlem o "zkušenosti" trenéra, tohle je vážně neuvěřitelná hloupost. Raději stokrát nezkušeného Vavrušku, který může tým budovat i z no-name hráčů než ligou protřelé mazáky jejichž největším úspěchem bylo sem tam 4.,5. místo v lize...
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Kactus - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 22:09:07
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jo, o Ulicnem se neda rict ze by byl nezkuseny trener a az ted neco vyhral, na duchod! to tedy nasrat na takove zkusene trenery
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 21:27:21
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zkusenejsi trener? No tak to je fakt mimoradnej predpoklad :-)
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: harry - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:18:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
tak já bych naopak oponoval, že Teplice mají v kádru mnohem více individualit než my - od nich by cokoliv než horní půlka tabulky byl propadák...
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jarodo57 - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:59:17
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nesouhlasím s tebouQ-Už jen to ,že za několik málo sezón změnil několik klubů a byl i mimochodem i u nás ,tak něčemu nasvědčuje.Doba střídačů trenérských štací je pryč(Kotrba,Uličný,právě Rada,Radolský atd.) je tu jiný fotbal i když přiznávám,že ho odnikud nehnali sviňským krokem jako Straku odevšad.Ale mě nejvíc irituje jeho povaha,která není daleko od povahy Straky- impulzivní,cholerický,negramotný a za tou poslední si stojím.Někdo zde napsal ,že taky nebude laciný a to zrovna také nepotřebujeme.A jestli si to Řebíček upekl zase v nějaké Teplické hospodě jako se Stakou tak je stejný ..... jako on.A z nás opravdu dělá debily.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:43:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Na škodu by nebyl Petr Lukáš, hlavně už nebrat Vachouška! Ty Jugoše těžko odhadovat, raději bych Vůcha s Láchou, anebo v mezích reality nějakého Veverku a spol. z Ústí :-))
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: harry - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 18:36:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vůch a Lácha???žiješ v realitě?:-))
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:38:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Myslím, že to sebezbrždění jsem provedl ještě uvnitř souvětí.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: winter - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:10:28
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
trenér co v trenérské kariéře nedokázal vůbec nic, nikdy nedokázal hrát hezký fotbal, repre pod jeho vedením byla nejhorší v historii a k tomu všemu je ubrenčenější než tříletý dítě, nás má vytáhnou ze sraček ????

to je v píči... nejenže se nikam neposunem, ale navíc budem zase za ubrečenej klub... mrdat na všechno
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: denydzlSKS - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:14:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
To s tou ubrečeností mě taky napadlo. On je na to specialista. Horší než on jsou snad už jen trenéři "anglický čtyřky" ti se totiž chovaj jak kojenec, kterýmu roste první zub..
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: golux - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:04:59
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Obávám se, že ještě ubrečenější jsme my, stále tady brečíme...stále se něco nelíbí. Jarolím fuj...a ejhle, je zraněný nehraje a najednou chybí... a všichni to uznávají. Hubáček fuj... ale on si to svoje uhraje....

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jarodo57 - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:12:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Jsem 50 let slávistou a zůstanu ,ale aby si ze mě a z většiny z nás někdo neustále dělal prdel tak to už říkám řádně ne.Byl jsem celou dobu loajální k Řebíčkovi i k tomu STBákovi Platilovi ,neschopnýmu kašparovi Strakovi ,ale podruhý Radu už ne.Děkuji .Asi už jsem pokud je to pravda nevkročím.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jarodo57 - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:19:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Pokud se to potvrdí tak tímto se tady s vámi loučím.Jednou se snad Slavia zase zvedne v to doufám.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: harry - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:16:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tohle je vážně snad zlej sen...Jinak neočekávám, že Rada bude zrovna levný trenér....
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: podvinho - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:44:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No, když byl Rada v Liberci, tak byl nejhůře placeným trenérem ligy, měl "jen" 40 000 měsíčně, což bylo oproti ostatním opravdu hodně málo. I Petrouš měl a nejspíš i stále má více. Je jasné, že teď už má asi více, ale zase bych neřekl, že bude nějak drahý.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Pavlik - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:22:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Hlavně přestaňte panikařit a dělat chytrý.Straka se nikomu nelíbí,Rada se nikomu nelíbí....Každej v tomhle státě může dělat trenéra.Netvrdím proboha,že Rada je nějaká extratřída-není.Ale už tady každej dopředu ví,že to špatně dopadne.Jen tak namátkou-Teplice s tím málem co tam je mu celkem šlapou.Můžete se mnou nesouhlasit,ale jsou šestý.V minulosti pokud si dobře pamatuju tak Jablonec mu celkem taky šlapal.Nedělejte proboha hlavně závěry když jěště ani nenastoupil.Taky Slávii miluju jako vy,chodím na ní 35 let a už jsem s ní věřte mi něco zažil
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:30:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
A co charakter trenera, jeho vztah ke klubu, predchozi trenerske vysledky, da se nekde vysledovat nejaka koncepcni prace nebo pekny fotbal? Z meho pohledu ho pro praci ve slavii nekvalifikuje nic, krom toho, ze ma trenersky zkousky...
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: janko - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:50:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jako v situaci, kdy vztahy klub-fanoušci jsou na bodu mrazu, návštěvy se snižují, tým se potácí nad sestupem, přivédst trenéra který "vyhrál" anketu "toho do Slavie nikdy", to je fakt vrchol profesionalismu. Sorry, ale ti pánové co to vedou mají fakt v hlavě nasráno...
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: janko - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:50:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Jako v situaci, kdy vztahy klub-fanoušci jsou na bodu mrazu, návštěvy se snižují, tým se potácí nad sestupem, přivédst trenéra který "vyhrál" anketu "toho do Slavie nikdy", to je fakt vrchol profesionalismu. Sorry, ale ti pánové co to vedou mají fakt v hlavě nasráno...
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jarodo57 - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:06:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já jsem z těch poslední ,který panikaří.Za tu dobu co Slávii fandím už jsem si prožil své,ale opravdu pokud se toto potvrdí tak tady přede všemi prohlašuji, že se chýlí konec.Jednoho tajdrdlíka jsme se zbavili a on ten ministerský ožralý tajdrlík chce přivézt dalšího tajdrlíka a k tomu ještě s důstojnickýma výslužkama.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:41:03
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Řekl bych, že má větší kvalifikaci než Netscher s Držmíškem a Brabcem dohromady. Ovšem, za normálních okolností by to stejně bylo málo. Teď ale normální okolnosti nejsou.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: SvatyBojovnik - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:41:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Bože todleto ne.... Nelíbí se mi jeho herní styl - tedy pokud vůbec nějaký je... Je to bez koncepce jen aby se nám nějak zalepila huba... Jde to s námi z kopca a jaksy fofrem... :-(

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Citrus - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:48:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Je to jako s posilama. Prostě se někdo přivede, aby se neřeklo. Jestli se k nám opravdu nikdo nežene, tak bych radši dal volnou ruku Poustkovi, aby si sestavil vlastní realizační tým a vedl to dál on. Sice se na něj v poslední době množí kritika, ale radši budu trpět chyby člověka se vztahem ke klubu, který se může neustále zlepšovat, než tu mít rádoby zkušenýho trenéra, za kterým nejsou stejně žádné výsledky a ke všemu je to uřvanej hulvát.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: janko - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:51:01
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
přesně

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: patapuf - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 16:48:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
no moc horších variant už nebylo. opět zklamání a beznaděj. úpadek pokračuje a s radou to bude ještě horší protože řebíček mu asi 6 hotových fotbalistů nekoupí.navíc ty kecy o tom, že hledají trenéra podle fanoušků. k čemu tam doprdele jsou, co sportovní vedení, nějaká strategie do budoucna. asi nic. to mohli nechat hlasovat na internetu a prvních 6 oslovit. co Mirek Janů? Zákostelský? kdokoliv jen ne rada. řebíčku prober se. snad jsou to jen fámy

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Matysek - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:00:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Straka, CHovanec, Rada- horší trenery v cechach bez nenajdeme.... Rada je spatna volba, narodak spatnej, jablonec posral....

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: spojka - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:01:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tohle je ten trenér, jemuž bude do dvou let Česko malé?

Eden se bourá, parazituje v něm Bohemka, Slavie je v něm na obtíž, řediteluje tomu sparťan, sportovní ředitel je trapná figurka, béčko vede klokan, na lavičce áčka sedí další sparťan... a trénovat to přichází lampasák, za nímž není jediný vidět jediný výsledek... alespoň pro mě je to asi ta pověstná poslední kapka. Na tohle nervy nemám. Myslím, že pokud chtěl někdo zjistit, jak to Řebíček se Slavií myslí dál, tak už není nutné čekat na léto.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:14:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jak to mysli, to nevim, ale vim jak to dela.. blbe..
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:37:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Kdybys to vedl ty, tak přivedeš José Mourinha. Že to Řebíček vede blbě, to je jasný, ale Rada je zástupný problém a mě v dané situaci ani moc nevadí.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: golux - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:16:42
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
tak nějak se mi zdá, že jsme nejen ubrečení, ale i hysteričtí, alespoň podle reakcí. Tak to běžte trénovat sami nebo situ Slavii kupte. Podle mého je nevole vyvolána mediálním obrazem Rady. Rád bych věděl, kdo ho osobně zná. Možná by stálo zato, připravit článek o jeho trenérské historii, aby promluvila reálná fakta a ne histerie. Docela by mě zajímaly úspěchy tkového Psotky, který je tady vzýván. Spousta věcí se mi nelíbí a nic není ideální a touhle histerií a negací ničemu nepomůžeme.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:47:43
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ty jsi ho asi nikdy nevidel " v akci " co? No to budes cumet. A ten fotbal co produkuje, na ten se taky muzes tesit. Pak este na tiskovky, to se budes stydet tejden.
Hruza hruza hruza. Zatim nechci ani pomyslet, ze by to mohla bejt pravda.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: MartinH - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 19:21:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Promiň, ale je to úplně jednoduché. Nikdo normální ze Slávistů nechce, aby Slavii trénovali: Straka, Chovanec, Rada a Bílek. Je to tak těžké pochopit? Je přeci spousta dalších slušných trenérů, kde je alespoň naděje, že se vypracují a může to fungovat. U Rady taková naděje opravdu není.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: MartinH - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 19:22:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Když ti TOP čeští trenéři k nám tedy zrovna moc nechtějí. (což se jim bohužel nemůžeme moc divit...).
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Matysek - Pátek, 04.05. 2012 - 09:21:23
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ja bych pridal jeste Csaplara...
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:12:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Bilance přehledně (bez probíhajícího jara)

http://www.fotbal24.cz/trener/petr-rada/

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Chlupp - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:36:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Tak to je z bláta do louže...škoda Lavičky i Kozla...a co Vrba?

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:42:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
Kterak během 12 měsíců protočit na lavičce nekvalitního klokana, nekvalitního sparťana, nekvalitního slávistu a nekvalitního lampasáka. Ale pozor, jsou v tom 2 bývalí reprezentační trenéři!

Jinak si myslím, že ten Rada není až taková tragédie, Řebíček byl jistě schopen i horších jmen. Na jaře nehraje s Teplicemi zase tak špatně, do nepohody to není špatná volba. Touhle volbou se snižuje naděje na útok na poháry (beztak nízká), ale i hrozba sestupu (ta byla vysoká).

Mimochodem, třeba naše rozumbradování tady na SN dojde konečně ohlasu. Neboť hru na dva útočníky ve Slovinsku hájil slovy ,,národ si to přál´´.

Kdybych to měl shrnout - po tomhle trenérovi jsem neprahnul ani omylem, ale při nekompetentnosti vedení jsem se bál i horších scénářů. Doufám, že Poustku nechá jako asistenta, kde je jeho místo.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: golux - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:44:50
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Konečně rozumný pohled
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:56:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
"Ale pozor, jsou v tom 2 bývalí reprezentační trenéři!", to je teda perla.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 22:22:19
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Tak mám rád kuriozity, no :-)
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: MartinH - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 19:24:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No můžeš mi tedy říct, jaké další horší varianty kromě Rady a Chovance tedy byly? Já žádné horší nevidím...
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 22:24:02
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Poustka, Tobiáš, Medynský, Žák, Malura, Petrouš, Pivarník, atp.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 22:38:13
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
a Capi !!!!!!!!!:-)
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: capi - Pátek, 04.05. 2012 - 16:29:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ja se na to ještě necítím... :-)
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Sobota, 05.05. 2012 - 09:10:09
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ajajaj Capi to se ti omlouvam, uz nikdy nepouziju tvuj nick jako despektovanou prezdivku jednoho z nasich oblibenych, uspesnych a respektovanych treneru, Pepicka Czaplara. Sorryyyyyyyy!

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 17:50:14
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
" A ve hře je více jmen " proboha to asi znamena ze o tomhle jmenu se vubec uvazuje ?!?! Porad este mame kam padat. Sracky bezedny.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jigsaw - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 18:17:51
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
V tom vedení jsou takový idioti! Rada je jedna z nejhorších možností - je to typickej českej trenér, kterej nic neumí, nic jako trenér nedokázal, jeho týmy akorát bráněj, a i přesto se pořád najdou týmy, který ho angažujou. Je to plus minus stejný jako Straka, ale Rada je víc drzej a ukecanej. Jde vidět, že vedení nejde o nějaký výrazný pokrok.

Nejhorší je, že se nakoupí pár průměrných posil, bude se hrát střed tabulky a nikdo si nebude na Radu stěžovat. To ho tu pak taky můžeme mít klidně dva roky.

Já na Radu přestanu nadávat, pokud Slavia začne opět hrát útočný fotbal.

PROČ NEOSLOVILI KOMŇACKÝHO? Pokud nás neodmítnul, tak se ta možnost úplně nabízí.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: MartinH - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 19:26:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Komňacký by byl samozřejmě super, ale ten asi do takového bordelu nepůjde. Ten to nemá zapotřebí... Byla by to pro něj sice velká výzvy, a strašně bych si to přál, ale nevidím to nadějně.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:27:44
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Jeho týmy akorát bráněj. Tři exemplární příklady z letošního jara: Teplice - Plzeň 3:4, Teplice - Olomouc 3:1, Sparta - Teplice 2:2.

Koneckonců, co do herního projevu nebyla jeho repre horší než ta Bílkova, i když výsledkově tam rozdíl samozřejmě je.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: qazwerty - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 18:26:10
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
To už je opět apríla?

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: harry - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 18:37:24
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Otázka zní - přežije i tuhle výměnu nesmrtelný Béďa Vrabec?:-)
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: rek - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 21:24:33
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
"Podle informací by se realizační tým měnit neměl, dosavadní trenér Martin Poustka by se měl přesunout zpět na místo asistenta, zůstat mají i druhý asistent Petr Vrabec, trenér brankářů Martin Vaniak i kondiční trenér Jan Netscher, jenž posílil realizační tým české reprezentace."
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 22:25:46
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Netscher, to je takový Mackie Messer českého kondičního tréninku.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: MartinH - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 19:16:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Pane Bože - to je první co mě napadlo. Co jsme komu provedli. Další neskutečný úlet pana Řebíčka. Rada - největší tragéd a nula mezi českými trenéry. Trenér bez respektu a uznání veřejnosti. Looser, který se všude jen nacpal. Jak se máme ztotožnit s týmem, který bude trénovat takový nímand. Já chápu, že do současné Slavie se nikdo moc nehrne, ale proč tuhle hrůzu. Stejně to s jeho úspěchy bude zase na půl roku. Straka, Rada a deBílek - tři největší sračky naší trenérké scény. A dva z toho už máme (měli) ve Slavii. Pane Řebíčku PROČ? To jste mohl nechat trénovat další rok Poustku. Tam by byla alespoň nějaká naděje a je to člověk, se kterým se dá ztotožnit a fandit plným srdcem Slavii. Ach jo... další důvod Slavii ignorovat i příští rok.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jarodo57 - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 19:44:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Máš pravdu.Srát nám na hlavu dokážou ze všeho nejlíp.Já jsem asi ještě ze starý školy.Kde je vidět po Radovi nějaká koncepční práce?V Liberci hrál skoro o sestup ,Kopli ho do prdele a budou mistři.Reprezentace to byla jenom groteska . U nás byl půl roku a úplný hovno.Stejně jako Straka -žádný progres jenom tajtrdlíkování a tzv EMOCE .Na to mu se... pes.A co jeho minulost :upřednostňovaný lampasák(v jeho reprezentačních dobách bylo několik daleko lepších beků) stejně jako další lampasáci(Macela,Fiala aspol.).Když nebyl v repré Sparťan tak tam byl lampasák z Dukly a nebo slovák samozřejmě ze Slovanu(bratislavská Sparta).Mohl bych se rozepsat i o dalších protěžovaných komunistických kopálistů,ale to sem asi nepatří.Jednoznačně ,ale tvrdím,že jako trenéra i jako člověka ho neuznávám a můžete mít proti mě všichni výhrady a pro budoucnost Slávie to je jedna možná z posledních hřebíčků do hrobu.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:23:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
To, co tu tvrdíš v úvodu, je v rozporu s objektivními fakty. Do Liberce přišel po 13. kole, měli 13 bodů, on ve zbylých 17 kolech udělal bodů dalších 30. Takže dosáhl (ve srovnání s Petříkem) okamžitého posunu od 1 bodu na zápas na 1,76 bodu na zápas.

Teď mají se Šilhavým zatím 2,26 bodu na zápas. Takže v tomhle smyslu se na jejich zvednutí prokazatelně podílí. U nás odtrénoval (jako hlavní) jen závěr sezóny 1997/98, s bilancí 3-2-0, skóre 5:2.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:25:00
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Já teda radši budu s půlkou srdce ve středu tabulky, nežli s celým srdcem ve 2. lize. Martin by měl dál dělat asistenta a dozrát.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jarodo57 - Pátek, 04.05. 2012 - 13:39:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nevím jaký jsi ročník ,ale podle toho ,že do všeho taháš statistiku tak asi mladší.To je od dod sportovního komentování fotbalu rádoby fotbalových reportérů z řad Radotínský a spol. moderní. Dobře i statistika je důležitá k nějakému hlubšímu rozboru ,ale jinak je z hlediska reality a momentálních výkonů úplně k ničemu.A když jsme u té statistiky soudruha kapitána (nebo majora- nevím co mu soudruzi dali za hodnost) tak jsem si vyhledal s kým hrál(sestava) a proti komu.Tak např.Kromě Č.B. nevstřelili tehdy naši fotbalisti více jak 2 góly nikomu.Prohráli v Drnovicích , remizovali v Bohdanči ,tehdy s provinčním týmem z Plzňě vyhráli 1:0 , prohráli na Dukle.Ale ze všeho nejlepší je si přečíst tehdejší sestavu a doufám,že objektivní čtenáři si obrázek udělají sami(asi kromě těch ,kteří svým věkem tehdy patřili k novorozeňatům) Stejskal- Kozel-Ašanin Vlček,L.Došek-LerchUlich,Horváth(labant)Lasota- Pinjo,Vágner(Kučera,T.Došek).Takže co že to na Slávii přišlo za odborníka?
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Úterý, 08.05. 2012 - 19:34:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Tak to bylo jaro 1998, kdy už jsem fotbal sledoval, byť ještě poněkud začátečnicky. 2,2 bodu na zápas (66 na sezónu) zhruba odpovídalo našemu tehdejšímu kádru (asi jej mírně přesahovalo).

Myslím, že statistika prostě nasvědčuje mému dojmu, že jsme přivedli průměrného a zkušeného trenéra. V tom chaosu, který tu je, to je relativně solidní počin.

Ročník jsem 1985. Pokud někdo řekne A, ale statistika ukazuje non A, tak je to prostě fakt a můžu na to upozornit. Co z toho budeme vyvozovat, to je věc druhá.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: mpik - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 20:06:36
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Já jsem rozhodnutý už dávno nekoupit si permici (po letech co ji mám). A angažmá Petra Rady? Jen mé rozhodnutí potvzuje, tenhle neschopa je varianta na úrovni Straky.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: DrFe1 - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 21:12:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Pohled optimisty: Řebíček se zlepšil, když sem po Strakovi nepřived Bílka, Siegla ani Chovance. Ale jen vzteklého lampasáckého trpaslíka. To je změna k lepšímu.

Pohled realisty: Panebože to je debil !
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: MartinH - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 21:18:38
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Bohužel výstižné...
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:35:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Debil ten Řebíček bezesporu je, a tak si myslím, že to mohlo dopadnout hůř než Radou.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: eomer - Sobota, 05.05. 2012 - 07:46:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
:-))

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 21:21:40
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Nějak nesdílím znechucení okolí...jo, atraktivní fotbal Rada zrovna nepraktikuje, to je pravda...ale jinak si myslím že na klubové úrovni je rozhodně nadprůměrný trenér a třeba vloni v Liberci to dost pozvedl. Není to trenér se kterým bychom vyhrávali tituly, ale na sestavu a podmínky které momentálně máme, je podle mě ideální pro to, abychom se pozvolna vrátili aspoň do boje o poháry.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: honzah - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:33:57
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu) http://janhoffmann.blog.idnes.cz
 
Když se jeho jméno objevilo v roce 2010 v úvahách, tak se mi to nelíbilo, teď si myslím, že je to při naší situace relativně průměrná volba. Jednoznačně lepších trenérů k mání moc nebylo a dál je to otázka vkusu. Už ta skutečnost, že začíná být nějak jasno, co dál, člověka v téhle nejisté době potěší.

Na mě taky působí nesympaticky, ale zase je vidět, že je to takovej medvěd bručoun, který se svých svěřenců umí zastat, někdy i na úkor objektivity. Jestli na TOP Five v lize pod Řebíčkem stejně nemáme, tak mi nevadí, pokud si ten střed tabulky (a třeba i výhru v národním poháru) odbojujem pod rutinérem, který aspoň má koule, i když někdy poněkud zapařený.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: edenian - Pátek, 04.05. 2012 - 15:23:27
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Medved brucoun? :-) Hele, ja ho teda vnimam mezi trenery trochu jako Repku mezi hraci. Repka je sice regulerni psychopat, ale Rada je proste mimoradne vulgarni cholerik. A taky me nijak nezajima zastavani se sverencu, me zajima to, aby hrali. Pak neni treba se jich zastavat.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: steev - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 21:26:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Rada? To je nějaká sranda že jo?!

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jirkka - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 21:57:15
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Ani já nejsem z Rady nadšen, ale nesdílím ani všeobecný odpor, který se proti němu zvednul. Musíme si přiznat, že v naší situaci, po odmítnutí Lavičky, Kozla není moc kde brát. Vrbu nám Plzeň nepustí a Šilhavý asi nemá důvod k nám jít. Takže jsme museli vzít někoho z průměru.
Rada je určitě přísný trenér a při pohledu zvenku mám pocit, že mnoha našim fotbalistům se víc nechce, než neumějí. Takže doufám, že přísný Rada je donutí makat.
Navíc si myslím, že Rada i celkem něco dokázal. Nevím, jetli si pamatuji dobře, ale mám pocit, že s Teplicemi hrál kdysi pohár, v Liberci připravil mužstvo tak, že s ním ,,nýmand,, Šilhavý dokáže snad vyhrát titul.
Navíc si myslím, že Rada je ambiciozní, protože v předposledním angažmá pozvednul Liberec, a i když ho tam diváci a hráči měli rádi odešel do Teplic. Údajně proto, že mu Karl nechtěl doplnit kádr, aby s ním byl schopný hrát o poháry. (no, tady se Rada trošku spletl :), tak si myslím, že bude mít ambice i něco uhrát u nás.
Ať je to jak chce, doufám, že dostane klid a čas na práci, protože ta rotace trenérů v pojarolímovském období je u nás šílená. Jestli si dobře pamatuji tak Jarolím - Cipro, další rok Jarolím - Petrouš, a letos Petrouš - Straka - Poustka (z toho dva trenéři začátečníci). Mám pocit, když odmyslím všechny mimofotbalové vlivy, že i tahle nekoncepčnost na trenérském postu nás dostala do těch sraček v jakých jsme teď.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 22:42:52
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Naprostý souhlas.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: DKNL - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:06:47
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Nemám rád Radu, pro mne další zklamání.

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: podvinho - Čtvrtek, 03.05. 2012 - 23:49:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Já nějak nevím ani proč, ještě před rokem bych ho nesnesl, ale teď by mi jeho volba ani nevadila. Jsem realista a Vrby či Kozla jsem se dávno vzdal. Upřímně, proč by v současné době někdo do Slavie chodil? Musí to být někdo, kdo buď práci nemá (nechápu nezájem Slavie o Uhrina mladšího - jedině peníze) a nebo je blázen do fotbalu a třeba i má rád výzvy. A to Rada je. Navíc je to trenér, který se nesmíří se špatnými výkony, ten tým na hřišti musí nechat duši. A to Slavie potřebuje především, protože kvalita momentálně trochu chybí. Koncepční práce je super, ale bez kvality a peněz zároveň je to hodně těžké.

Petr Rada... (Hodnocení: 1)
Od: Tommy - Pátek, 04.05. 2012 - 00:23:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Nemůžu si pomoct, ale mně tenhle trenér nikdy v životě nic neříkal a jeho styl fotbalu a celkově trénování se mi nelíbí, já jsem pro Františka Komňackého, ale můj názor rozhodnutí Řebíčka asi zrovna dvakrát neovlivní....

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jane - Pátek, 04.05. 2012 - 08:43:05
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Radu dvakrat s nadsenim nevitam, ale kdyby byli s Poustkou na stejne urovni, tj. jako dva hlavni treneri, prislo by mi to zajimavy a dobry reseni.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 04.05. 2012 - 11:33:35
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Nevim, pro me Rada jako trener je predstavitelem ceskyho zaprdenyho defenzivniho fotbalu, se kterym dosahuje vysledku presne takovych, jakych s nim lze dosahovat, tedy prumernych, nikde zadny pruser, nikde nic zajimavyho. Nic, na co bych se v edenu tesil. Jako clovek casto ztraci soudnost sam nad sebou, coz je dost neprijemny. Jedine, co pozitvniho me napada, ze v Liberci mohl udelat celkem dobrou praci..
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jarodo57 - Pátek, 04.05. 2012 - 13:46:18
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Já se více o s.Radovi vyjádřil v příspěvku od hanzah výše
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: martyni - Pátek, 04.05. 2012 - 13:59:11
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
no, pises to trochu expresivneji..:). dalo by se rici, ze Rada nas nezaujal ani jako odbornik, ani jako clovek.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jarodo57 - Pátek, 04.05. 2012 - 14:36:56
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Přesně.Tenhle typ lidí nemám rád.Ale nejde o můj názor na něho ,ale opravdu o to, že to je fakt jedna z nejhorších variant.Vždyť se nabízí i přesto, že odmítli momentálně ty nejlepší trenéři(alespoň podle výsledků a předváděné hry)ještě hodně lepších variant.Nejdůležitější je to co řekl Poustka.Jestli jim řekl,že se na to ještě necítí tak samozřejmě se musela hledat náhrada.Pokud jim,ale tohle neřekl ,tak se naskýtá varianta, že by to mohl trénovat on sám.A já jsem pro.I přesto,že v jeho činech vidím určité chyby tak je to pro mě určitá naděje.Kádr při posílení (Kisel,Švec,D.Jarolím navrátivšíse Koreš,Prošek,Hůrka a další)si myslím,že má navíc než předváděl v poslední době.Samozřejmě tam musí přijít i odchody nekopů(Dostál,Trubila,)a flákačů(Cicman,Škoda,Pospěch,Jarolím ?,Milutinovič atd.).A pokud to na svoje bedra zatím nechce vzít tak je tam př.Cipro učitel-Poustka žák,Janů atd.Ale stejně se nedokážu zbavit dojmu,že hlavní problém je ve sport. řediteli,který by měl toto vše zaštítovat a také i rozdodnout.Ale jistě všichni víme koho máme za sport. ředitele.Tady už jsem jednou svůj názor vyjádřil.A to ,že by se mi v této roli a nebo v roli šéftrenéra ,případně trenéra líbil Kubík a jemu podobní lidé,kteří jsou dle mého názoru daleko inteligenčně fundovaní od soudruha Rady
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jane - Pátek, 04.05. 2012 - 14:44:37
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Podle mych informaci Poustka dava prednost prichodu nekoho zkusenejsiho.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: jarodo57 - Pátek, 04.05. 2012 - 15:19:16
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Ale jo já jsem pro,když se na to opravdu necítí,ale proč zrovna Rada a proč zrovna v téhle době?teď přeci je ta nejvhodnější doba(i když ta nejvhodnější doba se prošustrovala příchodem Straky a tím se prohospodařil celý rok práce s mladými talenty) dát možnost trenérovi,který chce pracovat jinak než ty profláknutý trenéři jako je právě Rada a jemu podobní.Namátkou:Janů,Czaplár,habanec atd.A teď mě napadlo jestli pak nabídli možnost převzít jako hl. trenéra Slavii Vrabcovi?Pokud ano a on to odmítl ,tak už dnes by tam nebyl.Už se tam bez sebevětší odpovědnosti přiživuje bývalý sparťan na můj vkus hodně dlouho

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: venator - Pátek, 04.05. 2012 - 09:19:08
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Vím, že je Zdeněk Zeman nereálná varianta, ale posílám odkaz kam jsem uložil jeho rozhovor z magazínu Sportu z minulého týdne. Doporučuju Vám si ten rozhovor přečíst. Je to prostě "světově" úspěšný Slávista a hlavně morálně čistý člověk. Sice tam nijak neřeší Slavii, ale stejně to jeho povídání "pohladí" po naší tírané duši. Odkaz zde: http://www.uloz.to/xfgbyid/zdenek-zeman-mdi
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: venator - Pátek, 04.05. 2012 - 09:20:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
*týrané* :)
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Jiri1 - Pátek, 04.05. 2012 - 09:55:55
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Zdravim, vubec jsem netusil , ze mi budete takhle mluvit z duse, Rada byl hodne dlouho bez angazma , hodne casu prosedel na Julisce ve VIPCE s Fialou, J. Bergrem a podobne , na dotazy okoli reagoval vzdy nic , bohuzel nic, ubehlo par mesicu a dostal se do Liberce znehoz pro mne pekvapive odkracel do Teplic , pry pro lepsi penize , ktere tam mel dostat. V Teplickach bohuzel mel kadr na Evropu, ale nedokazal zkrotit divoky Balkan s tradicni Teplickou nemoci ala Verbir. proto s nim prestali pcitat, jestli je pravdou jeho angazma ve Slavii, je to lepsi nez rana , tragedii by pro mne bylo setrvani soucasneho realizacniho tymu, to uz by opravdu byl vysmech, ale mozna ma pravdu Nouzakova s tou ucelove vypustenou zpravou , aby bylo videt , ze vedeni dela alespon neco.. Osobne jsem si pral ambiciozniho trenera , mladsi generace treba Vavrusku, jenze zcela uprimne v tom hnoji by nemel sanci uspet, hlavne pokud by si nemohl vybrat svuj realizacni tym a Kozel , tak to uz by se muselo hodne zmenit.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Pátek, 04.05. 2012 - 12:43:45
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Přečetl bych si ho rád, ale je to v nějakém roztodivném formátu. :)
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: venator - Pátek, 04.05. 2012 - 19:41:20
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Je to formát Document Imaging což je program na scanování pod MS Office. Do vyhledávací lišty zadej "imaging" a mělo by ti to najít ten program nebo si otevři přes programy všechny nástroje a programy pod MS Office.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Jakubisko - Sobota, 05.05. 2012 - 22:15:41
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
vzhledem k tomu že používám mac, tak žádný z těch programů použít nemohl a i kdybych mohl, tak ho stahovat nebudu. myslím že je logické nahrát soubor ve formátu, který se dá normálně číst bez stahování a instalování nějakých programů které jindy v životě nepoužiji.
Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: slaviator - Neděle, 06.05. 2012 - 13:14:39
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
jj, .pdf je ideální...

Re: Kozel nabídku odmítl, fotbalisty Slavie převezme trenér Petr Rada! (Hodnocení: 1)
Od: Markus - Sobota, 05.05. 2012 - 17:44:26
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Nějak nemám chuť k tomu napsat více, než jen: Hmm.