Archiv

Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

Na vaše přání vám přinášíme anketu, ve které můžete hlasovat, jaká dvojice útočníků by pro Slavii byla ta nejlepší.

Na hlavní stránce vpravo nahoře můžete vybírat ze všech možných kombinací pěti útočníků, kteří se objevili jak včera ve zdejší diskuzi, tak posléze v deníku Sport. Nelze tak hlasovat například pro slovenského hráče Sládka, který poslední sezóny střílel za Myjavu a patří Slovácku a o kterém se v diskuzích rovněž spekulovalo.

Komentáře (132)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    Kornovo     před 11 lety 06.01.2013 21:42 |  
    0 0

    diky,paradni servis

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      petrjir     před 11 lety 06.01.2013 21:44 |  
      0 0

      To je rychlost, díky!!!!

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      mike-k (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2013 21:46 |  
      0 0

      ale víš jak to redakce schytá od pana J, že kopírují jen nápady jiných a že je to nenapadlo samotný? :D

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        petrjir     před 11 lety 06.01.2013 21:47 |  
        0 0

        V tom případě se za to redakci předem omlouvám..

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          mike-k (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2013 21:51 |  
          0 0

          no zavařil si jim to. A propo, na co ankety, když tu máme Nostradáma co vždy vše ví, vše věděl, ale nemohl prozradit, aby nekompromitoval své zdroje. Jistě ví i jak dopadne anketa.

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            quelhar (admin)     před 11 lety 06.01.2013 21:57 |  
            0 0

            Navic zasveceni stejne dobre vedi, ze ta anketa je jen piar, ktere si u nas nekdo objednal. Zrovna jsem si zapalil doutnik petitisicovkou :o)

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              mike-k (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2013 22:01 |  
              0 0

              doufám, že aspoň Cohiba 1966

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              Barra     před 11 lety 06.01.2013 22:06 |  
              0 0

              Nezapomněl sis konec doutníku stylově namočit do cognacu?
              Noblesse oblige :-)

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2013 22:38 |  
              0 0

              Tak to je nam jasny, vyber utocniku samotnej je tendencni a cela anketa bude zmanipulovana..:)

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              bongor     před 11 lety 06.01.2013 22:53 |  
              0 0

              Příště mi quelhare tu pětilitrovku pošli a já Ti pošlu stovku,s tou doutníky taky dobře chytají.Ušetříme 4900 Kč a účelu bude dosaženo.A pozor,teď přichází účel transakce:Já Ti pošlu polovinu
              zpět a oba máme po 2450-Kč.

              • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                Barra     před 11 lety 06.01.2013 22:56 |  
                0 0

                :-)

                And everybody is happy...

                • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                  slaviator     před 11 lety 07.01.2013 01:47 |  
                  0 0

                  Všichni budou šťastní, až se zavede doutníková daň a těch 4900 Kč sebere stát. Quelhar si doutník zapálí dobře i s tou stovkou, stát bude mít vybranou daň (a na výběr té daně padne 4899 Kč, takže bude spokojen i úřednický aparát) a bongor bude také spokojen a šťasten, že nebude muset přemýšlet, za co by ty peníze utratil. :-)

                  • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                    Barra     před 11 lety 07.01.2013 07:22 |  
                    0 0

                    A co Bongor? Tomu žádné štěstí nepřeješ?

                    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                      edenian     před 11 lety 07.01.2013 11:31 |  
                      0 0

                      Bongor se proste projevil jako spekulant. A my prece vime, ze kdyz to nevyjde s Quelharem, vyjde to jinde. Hlavni je mit to vsude podchyceny :-)

                    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                      edenian     před 11 lety 07.01.2013 11:31 |  
                      0 0

                      Bongor se proste projevil jako spekulant. A my prece vime, ze kdyz to nevyjde s Quelharem, vyjde to jinde. Hlavni je mit to vsude podchyceny :-)

                      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                        edenian     před 11 lety 07.01.2013 11:32 |  
                        0 0

                        Aha, tak uz vim jak se posilaj prispevky dvakrat.

                    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                      slaviator     před 11 lety 07.01.2013 11:59 |  
                      0 0

                      však píšu, že "bongor bude také spokojen a šťasten, že nebude muset přemýšlet, za co by ty peníze utratil" :-)

                      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                        Barra     před 11 lety 07.01.2013 15:39 |  
                        0 0

                        Byl jsem ještě ospalý, tu posledni větu jsem nějak nevnímal :-)

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        petrjir     před 11 lety 06.01.2013 21:50 |  
        0 0

        Jsem zvědav, kdy se naší ankety chytne Deník Sport a zveřejní naše přání (zatím to vypadá na vítěze Depetris-někdo, takže asi nesplnitelné).

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          mike-k (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2013 21:52 |  
          0 0

          už proto že všichni chtějí Depetrise, tak jsem hlasoval jinak. (doufám, že reálnějí)

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      pinochet     před 11 lety 07.01.2013 00:02 |  
      0 0

      Jenom nechápu, proč nezkusit Keriče.

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        Borris     před 11 lety 07.01.2013 01:32 |  
        0 0

        toho jsem k nám chtěl ke konci jeho angažmá v Liberci, protože na něm bylo vidět že už potřebuje změnu a tak jsem si říkal že by to pro nás mohla být zajímavá posilka. Ale teď už bych ho asi nechtěl, protože ten za tu dobu co je ve Spartě tak neuvěřitelně vyčichnul, že to snad ani není možný. Bohužel Kerič je jen dalším hráčem v řadě, kterýho Sparta s prominutím zkurvila.

  2. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    Tom     před 11 lety 06.01.2013 21:45 |  
    0 0

    Bože hlavně ne Hubníka to je snad větší tragéd než Škoda

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      Kornovo     před 11 lety 06.01.2013 23:02 |  
      0 0

      co to meles?takoveho utocnika jsme tu nemeli nekolik let.pospech se s nim absolutne nemuze srovnavat

  3. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    Alanor (admin)     před 11 lety 06.01.2013 21:57 |  
    0 0

    Depetris je jasná jednička. K němu jsem nakonec zvolil Škutku. Ale budu se opakovat, myslím, že každý útočník bude v naší situaci plusem.

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      Barra     před 11 lety 06.01.2013 22:21 |  
      0 0

      S volbou Depetrise - Škutky musím souhlasit. Oba jen 24 let, společně tuto sezónu 29 branek, hlavně u Depetrise je jasné, že to má v krvi, Škutka bude muset ještě potvrdit (minulou sezónu jen 1 branku v 24 zápasech).

      Petr Rada by měl celkem luxuzní problémy, jak sestavit mužstvo.

  4. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    tantalos     před 11 lety 06.01.2013 22:02 |  
    0 0

    Fořt a Míňa Černý

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      petrjir     před 11 lety 06.01.2013 22:08 |  
      0 0

      Fořt někde rok zpátky uvedl, že se do české ligy nikdy nevrátí. Že nemá důvod. Podle mě pokud se vrátí, tak spíš by ho mohla zaujmout třeba Plzeň, o které mluvil, že je to jeho domov, má tam rodinu a z Německa je to kousek, ale říkám, že to už je jen můj názor.

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      spojka     před 11 lety 06.01.2013 22:25 |  
      0 0

      Fořt by při současné kvalitě kádru rozhodně nebyl posilou. Předváděl by něco podobného jako Škoda. To bychom museli mít kádr na úrovni let 2008/2009 a každého soupeře 90 minut tlačit před branku, aby nám k něčemu Fořt byl.

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      Matlafous     před 11 lety 06.01.2013 22:34 |  
      0 0

      Souhlasím.

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      Barra     před 11 lety 06.01.2013 23:06 |  
      0 0

      Milan Ćerný na pozici útočníka? Jako středopolaře jsem ho měl rád, střílet branky mu bohužel moc nejde. Nějakých 8 gólů za celou kariéru není zrovna ta nejlepší vizitka.

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        tantalos     před 11 lety 07.01.2013 11:07 |  
        0 0

        Milan Černý je především chytrý kluk s dobrou kličkou, technikou a myšlením. Gólů dává míň, protože dostával víc obranných úkolů. Samozřejmě to není bourač, ale i ve Slavii dával hodně gólů Kisel, což je hráč podobného charakteru.
        Pro střelce je charakteristické, že dávají víc gólů, když jsou starší a zkušenější. Předpokládám, že se Míňa za tu dobu hodně naučil, získal sebevědomí a přece jen fotbalově vyrostl. Vidím v něm ideálního podhrota

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          edenian     před 11 lety 07.01.2013 11:37 |  
          0 0

          Zkusenosti ?Vzdyt nehraje.

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          Betynka58     před 11 lety 07.01.2013 12:04 |  
          0 0

          Také bych tu Míňu moc rád viděl, ovšem mnohem více jako ofenzivního záložníka než jako útočníka, i když góly umí dávat pěkné (pamatuji si na jeden parádní, tuším, že proto Bolce).

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            Kornovo     před 11 lety 07.01.2013 13:17 |  
            0 0

            nebo jak daval gol proti plzni kdyz jsme chvili pred koncem prohravali o dva banany

  5. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2013 22:37 |  
    0 0

    Vzpomnel jsem si, ze kdyz se poradala anketa o trenerovi, vysledky nepamatuju presne, ale tipnul bych si, ze na poslednich mistech se umistili Straka a Rada..:). Tak uvidime, jak to dopadne s utocniky..:)

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      petrjir     před 11 lety 06.01.2013 22:42 |  
      0 0

      To je pravda. Rozhodně si ale nemyslím, že jsme v situaci, kdy se budeme zlobit a nadávat, že z výše napsaných útočníků přišel ten či onen. Už jen to, že to nebude (snad) fotbalista ala Bohm je úspěch.

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      slaviator     před 11 lety 07.01.2013 01:49 |  
      0 0

      proto jsem hlasoval pro Fenina se Šebem :-)

  6. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2013 22:39 |  
    0 0

    Myslím že Depetris a Sebo budou pro nás nedostupný co se týká jejich představ o penězích, tak že zbývají ti ostatní.

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      bongor     před 11 lety 06.01.2013 23:02 |  
      0 0

      Já myslím ,že anketa by měla mít dvě otázky:
      1/Koho byste si přáli,aby hrál na jaře za Slavii/výběr z uvedených dvojic/.
      2/Kdo bud hrát za Slavii ve skutečnosti?
      U první otázky odpovídám:Depetris,Škutka
      Na druhou otázku odpovídám:Škoda a Vošahlík

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        Kornovo     před 11 lety 06.01.2013 23:04 |  
        0 0

        mozna dojde aspon nekdo z divize nebo treti ligy

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        Barra     před 11 lety 06.01.2013 23:22 |  
        0 0

        A jestli Latka zůstane, uděláme opět z něho útočníka. Může z něho být druhý Koller. Sklepnout míče umí, hlavičkou se prosadí, svou fyzickou proporci může přitáhnout dva obránce na sebe.
        Ve středu obrany máme Bortela (jsem velmi zvědav), Dobrotku (snad se mu vyhne další zranění), a stálici Hubáčka.
        A eventuálně můžeme ze Škody opět udělat obránce:-)

  7. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    Barra     před 11 lety 06.01.2013 23:41 |  
    0 0

    Právě vyšlo na oficiálkách:

    tak ako slovanista musim povedat ze filip sebo je prikladny bojovnik hociktory hrac by si od neho mohol brat priklad,dokaze makat a behat cely zapas.ale neviem ci pojde k vam do slavie.on v slovane totiz bral poslednu sezonu viac ako 20 000 eur mesacne plus bonusy za odohraty zapas za gol atd, ziadnych 10 000 ako som tu cital a urcite si chce este zarobit a s platom dole nebude chciet ist.depetris je uplne nerealny pre ceske a slovenske kluby

  8. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    slaviator     před 11 lety 07.01.2013 01:51 |  
    0 0

    A co Milan Baroš? I když ten snad míří někam do Kataru, ale to by byl útok... Baroš-Šebo :-D

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 11:13 |  
      0 0

      Ja se obavam, ze Baros je utocnik, ktery se uz nechyti nikde.. je to ten typ, u kteryho to hrozi.. ztratil rychlost a sebevedomi, jeho styl s hlavou dole vede jen k vecnym ztratam mice.. nevzal bych ho ani zadarmo.. ok, zadarmo asi jo..:).

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 11:15 |  
        0 0

        zadarmo jo. a ukazoval bych ho ostatním hráčům, jako odstrašující příklad :-)

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          Kornovo     před 11 lety 07.01.2013 11:46 |  
          0 0

          vy jste magori hosi

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 12:25 |  
            0 0

            možná jsem magor, ale Baroše rozhodně ne-e. Frajírka s nosem až na nebi a podivným vztahem k fotbalu, kerej žije jen z minulosti? e-e

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              Kornovo     před 11 lety 07.01.2013 13:16 |  
              0 0

              ty milana znas nebo proc tak machrujes?ja znam lidi z jeho okoli a ti rikaji ze je dobry kluk,tak si ho zbytecne neber do huby.ja taky nenadavam treba na fenina,i kdyz ma mozna jeste horsi obraz v mediich jak milan,ale to je jen medialni realita.fotbalove milan prevysuje hrace z ligy,takze pokud by k nam sel byl by to zazrak ale ty se ve fotbale nedeji

              • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 16:30 |  
                0 0

                klid, je to prostě můj názor, no... ty si měj svůj

                • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                  Kornovo     před 11 lety 07.01.2013 16:35 |  
                  0 0

                  tohle jako nazor fakt neberu.diky takovym lidem s radoby nazorem jako jsi ty,milan skoncil v repre a kdovi jestli se vubec vrati k do nasi ligy.stacilo by jen trochu ucty a respektu kamarade

                  • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 19:26 |  
                    0 0

                    Díky bohu, že skončil. Vždyť v posledních letech měl v repre produktivitu horší jak Škoda u nás. Jestli se s ním dobře chlastá je my vcelku buřt. Jako fotbalista už je k ničemu.

                    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                      Boss82     před 11 lety 07.01.2013 23:29 |  
                      0 1

                      Hlavně, že jeho nástupci oplývají vskutku mimořádnou produktivitou, že:-)?

                  • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                    Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 08.01.2013 00:05 |  
                    0 0

                    kvůli mně skončil Baroš v reprezentaci? :-))) Spíš asi skončil proto, že mu to nešlo, ne?

                    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                      Boss82     před 11 lety 08.01.2013 01:03 |  
                      0 1

                      To Wulfstan: Je mi líto, jestli máte problémy pochopit psaný text, ale já opravdu nepsal, že skončil v reprezentaci kvůli Vám. Ale skončil kvůli takovým lidem, jako jste Vy a kvůli celkové náladě, kterou lidé, s podobnými názory, jako Vy, kolem Baroše a národního týmu vytvořili.

                • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                  Boss82     před 11 lety 07.01.2013 18:42 |  
                  0 1

                  Sorry, chlape, je sice hezké, že je to Tvůj názor, ale názor totálné hloupý! Kdyby (jako že se to samozřejmě nestane) u nás Milan Baroš zakotvil, tak by zcela jistě patřil k tomu nejlepšímu, co se v české lize pohybuje. Nějakých 15 gólů za sezonu by nastřílel určitě a i lidi jako Ty by ho rázem vzývali jako boha.

                  Bohužel, právě lidé, jako jsi Ty, vyštvali Baroše z repre, a teď se všichni hrozně diví, že všichni ti vzývaní Pekhartové a jemu podobní, jsou v tom Bílkově stupidním systému ještě jalovější, než byl M. Baroš. To furt bylo řečí od rádobyznalců "než to kopyto Baroše bych tam dal nějakého mladého kluka, který se bude rvát". A tak se zkouší Vydra, Kadlec, Pekhart a další a ejhle - ono to stojí za starou bačkoru!

                  Lidé jako Ty velmi rychle zapomínají, že M. Baroš nastřílel 41 gólů za národní tým, že nastřílel 41 gólů v anglické lize, 63 gólů v turecké lize, 7 gólů ve francouzské lize a jako úplný mladíček 23 gólů v české lize. Jaký jiný aktuálně aktivní český fotbalista se může podobnou bilancí pochlubit? Jmenuj, Wulfstane! A rád bych připomněl, že ani EURO 2012 nebylo od M. Baroše úplně špatné a byl jedním ze strůjců postupu ze skupiny a byl mu upřen zcela regulérní gól!

                  Takže nechte těch nesmyslů o tom, že Baroše ani zadarmo. Být ve Slavii, tak bychom si tady všichni chrochtali blahem.

                  • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 19:33 |  
                    0 0

                    Nastřílel tam tolik, támhle zase nastřílel tolik. Ano v minulém čase. Je spíš otázkou pro něj proč fotbalově zakrněl když mu bylo 29 a od té doby jde strmě dolu. To, že v repre skončil je dobře. Ano neseděl mu systém hry, ale ono už mu to nejde ani v těch klubech jako dřív.

                    A že by u nás dal 15 golů za sezónu? To asi těžko, sám jsi napsal, že mu nevyhovuje systém jakým hraje repre, ale Slavie teď hraje (bohužel) uplně stejně. + Rychlost jakou měl před 5 lety už taky nemá, takže by stejně nikomu sám neutekl, a hraje s hlavou dole.

                    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                      Boss82     před 11 lety 07.01.2013 23:27 |  
                      0 1

                      To Steve2924: Jenže tohle je právě velmi rozšířený omyl, že jde strmě dolů: v sezoně 10-11 dal gól v každém druhém zápase za Galatasaray, v sezoně 11-12 dal sice gólů jenom 8, ale s jeho výkony byla v klubu stále spokojenost. A znovu připomínám, že na EURO 2012 rozhodně patřil k našim lepším hráčům, pusťte si záznamy našich utkání a uvidíte.

                      Pravdu máte v tom, že systém, jakým hraje Slavia, by mu nejspíše neseděl, jelikož je to prakticky to samé, co hraje národní tým. Ale po rozhovoru s Radou, který říká, že spoustu věcí přehodnotil, tajně doufám, že se vrátíme ke hře se dvěma útočníky a zde by byl Baroš velmi platný. Navíc v české lize, kterou kvalitami výrazně převyšuje.

                      Podívejte, já nejsem žádný obhájce M. Baroše, ale ten hon, který se na něj poslední roky strhnul a nakonec ho vyštval z národního týmu, mne leží v žaludku dodnes.

                      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                        Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 08.01.2013 00:16 |  
                        0 0

                        jen jestli on si pan Baroš ten hon tak trošku nevykoledoval sám svým chováním...

                        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                          Boss82     před 11 lety 08.01.2013 01:01 |  
                          0 1

                          To Wulfstan: A jakýmpak chováním, prosímvás? Já jsem si vážně nevšiml, že by svým chováním nějak vybočoval z průměru ostatních fotbalových reprezentantů.

                  • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                    Kornovo     před 11 lety 07.01.2013 19:35 |  
                    0 0

                    diky shefe,mluvis mi z duse

                  • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                    Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 08.01.2013 00:10 |  
                    0 0

                    "Tvůj názor je hloupý" - to můžu napsat i já Tobě...
                    A já jsem nikoho z repre nevyštval, protože mě repre ani nijak zvlášť nezajímá... Já prostě Baroše ve Slavii nechci, což ovšem samozřejmě nemá žádný vliv na Slavii, ani na Baroše. Jo a určitě nepopírám, že v minulosti něco dokázal.

                    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                      Boss82     před 11 lety 08.01.2013 01:05 |  
                      0 1

                      Že je můj názor hloupý sice napsat můžete, ale také by to chtělo podpořit nějakými argumenty. Jinak je to jen Váš kec.

                      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                        qazwerty     před 11 lety 08.01.2013 08:01 |  
                        0 0

                        Je vidět, že máte přehled a ve fotbale se orientujete a nejste pouhý zaslepený fanoušek...:-D Souhlas s Vámi...

                • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                  Barra     před 11 lety 07.01.2013 18:48 |  
                  0 0

                  Tak Wulfe, přece se říká i o Super Tomovi, jak je mimo fotbalového hřiště fajn kluk...

                  Ale teď beze srandy: nemyslím si, že by nám teď Milan Baroš moc pomohl, ale celkem mu jeho kariéru závidím. Určitě jeho období u Liverpoolu sportovně, no a co si budeme říkat, i nějakou tu tureckou libru si určitě dal bokem. A to ho ještě lákají šejkové s petrol-dollary... Jó, být nějakou tu dekádu mladší, určitě bych se více snažil na fotbalovém hřišti při tréninku...

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        slaviator     před 11 lety 07.01.2013 12:03 |  
        0 0

        Tak samozřejmě je ve 32 pomalejší než když mu bylo 23 a hrál v Portugalsku na EURU... A že mu neprospělo, když v repre se hrál pořád styl "na Kollera", ale místo 202 cm vysokého Dina, který sklepával míč, a Baroš byl ten kdo dostával pasy do brejků, tak najednou to byl se 184 průměrně vysoký Baroš, který musel podstupovat hlavičkové souboje. V Turecku se mu ale celkem dařilo. Na českou ligu si upřímně myslím, že by stačil. Ale opravdu má namířeno někam do Kataru, naštěstí :-)

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          bongor     před 11 lety 07.01.2013 18:19 |  
          0 0

          Hlavně aby z toho nedostal katar.

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 08.01.2013 00:17 |  
            0 0

            :-))

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 09.01.2013 14:31 |  
              0 0

              Pratele.. to je mi debata.. Baros je profesionalni fotbalista, bere slusny penize za svou praci, jejiz soucasti je i vztah k fanouskum a mediim. A on ten vztah absolutne nezvladl. Kdyz hraje fotbal na repre urovni, je sledovanej kazdej muj pohyb, kazda strela, klicka.. to je taky duvod, proc si tolik vydela.. musi se tedy ke svym fanouskum - klientum, chovat uctive a s pokorou a umet prijmout kritiku.. jeho ublizenecke vystupy,nekomunikace s medii, okazaly konec v reprezentaci, to vsechno je vysledkem jeho neprofesionalnimu pristupu a nici to jeho karieru..muze to byt fajn kluk, ale v tomhle selhal.. mozna dostane jeste jednu smlouvu nekde, ale pokud se neprosadi, pes po nem nestekne. Ze kdysi byl dobrej a daval goly, to mu nepomuze, je treba bejt dobrej porad. A on hraje ted zcela neproduktivnim zpusobem, nema nekdejsi rychlost, hraje individualisticky, prohrava souboje, prijde o vetsinu micu, ktery se k nemu dostanou. O takovyho utocnika nestoji nikde. Kdyby hral dobre a snasela se na nej kritika nespravedlive, lidsky bych to chapal, ale on nehral nic a jeste se rozciloval, ze je kritizovan.

  9. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    klimi     před 11 lety 07.01.2013 06:33 |  
    0 0

    Nevíte, zda už nějaký z našich dorostů bude hrát tenhle týden nějaký přátelák? Mám tenhle týden dost volna, tak jsem koukal, že bych se na nějakou přípravu zašel podívat. Přinejhorším hraje ve středu Dukla s Žižkovem.

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      quelhar (admin)     před 11 lety 07.01.2013 08:57 |  
      0 0

      O priprave dorostu je neco se dozvedet z webu prakticky nemozne. O vikendu hrala U19 halovy turnaj v Radotine (treti misto za Spartou a Motorletem), ale o tom jsem se dozvedel jen z tweetu Sparty, ktera "mohutne" slavila vyhru nad Slavii.

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        subHuman     před 11 lety 07.01.2013 10:48 |  
        0 0

        Souhlas, zjistit si toto je detektivní práce... Nicméně pokud bys náhodnou na něco narazil - od U17 nahoru, dej mi prosím vědět, když budu mít čas půjdu se podívat a pošlu pak info...

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          subHuman     před 11 lety 07.01.2013 10:48 |  
          0 0

          Překlep - od U16 nahoru...

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          quelhar (admin)     před 11 lety 07.01.2013 12:00 |  
          0 0

          Poslal jsem Sone dotaz, tak uvidime. Kazdopadne spis bych cekal, ze ted i mladez bude ve fazi fyzicke pripravy. I kdyz teda ta U19 zrovna o vikendu hrala halovy turnaj.

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            quelhar (admin)     před 11 lety 07.01.2013 15:02 |  
            0 0

            Tak nevim, zda to bylo na zaklade meho (tedy potazmo vaseho) podnetu, ale priprava dorostu je nyni zverejnena i na oficialkach a pristala i mi v mailu jako odpoved od Michala Bycka. Pro tento tyden je tam jen stredecni pratelak U19 proti becku Zizkova.

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        bongor     před 11 lety 07.01.2013 18:21 |  
        0 0

        Jak by neslavili,když se jim po sérii porážek konečně jednou podařilo zvítězit,to se jim potom chudákům nemůžeme divit.

  10. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 08:29 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Pokud bych si mohl přát, asi bych preferoval Depetrise a Hubníka.
    Ale beru to jen jako takovou hru, aby bylo co dělat a tím i děkuji Quelharovi, že nás nenechá v zimním spánku......... :-)
    Jsem spíše zvědavý na to, jak se bude dál vyvíjet přestup Lafaty na Spartu. Křetínský tlačí na Peltu přes "svou tašku". Co se týče Váchy, tak Liberec chce Spartu docela podojit (což je moc dobře) a tak se ukáže, co je ta "taška za humus". Vím, že Paclík není žádný "hodný kluk", ale tady mám pocit, že Křetínský přecenil schopnosti Pavlína Jirků a jeho "Timurparty" a Paclík už mu na to přišel, což je vidět i z toho, že ani jeden z těch, co původně říkali, že něco dostali, už nic nechtějí dodat a mlčí. A co se týče Pelty a orgánů UEFA, tak v této věci sklidíme pořádnou ostudu jako celý český fotbal...... Jak mi řekl můj přítel a kamarád, který vlastně od r. 1968 žije v zahraničí (Švédsko), že mi prostě máme urputnou snahu všechny zákony nedodržovat, obcházet. Prostě s každým "vyčůrat"...... No a na tomto případu se to ukazuje obzvláště........ Prosím a neberte to tak, že bych tu chtěl moralizovat nebo nějak jinak poučovat.
    "Vigilantibus iura skripta sunt"
    (Zákony jsou psány pro Ty, kteří dbají svých práv)
    Sokrates55

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      Matlafous     před 11 lety 07.01.2013 08:49 |  
      0 0

      "Prostě máme urputnou snahu všechny zákony nedodržovat, obcházet."

      Nejen my, viděli jste co včera provedl Suaréz? Jeho morálka je postavená na vratkých základech: "Co rozhodčí ve fotbale nevidí, to můžu udělat. A když to vyjde, je to moje chytrost, žádná prasárna."

      Je až neskutečný, co si ten hajzl dovolí.

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        Barra     před 11 lety 07.01.2013 13:56 |  
        0 0

        Že Suarez je podvodník, se ukázalo v zápase Ajax-Slavia z prosince 2008. V nastaveném čase předvedl hereckou etudu, do které rozhodčí naneštěstí skočil a neexistující penaltou vyrovnal na 2-2. Stálo nás to vítěztví.

        Jsem si ale jistý, že tento gól rukou mu v Anglii jen tak neprojde, očekávám potrestání od Football Association. Na fair play si v Anglii obzvlášť potrpí.

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          Khadgar     před 11 lety 07.01.2013 14:27 |  
          0 0

          S potrestáním těžko říct. Postavilo se za něj hodně hráčů, stejně tak bývalý rozhodčí Graham Poll. Na druhou stranu, v Anglii už byl jednou nespravedlivě potrestán, takže nemá jednoduchou pozici.
          S fair play a Anglií to nemůžeš myslet vážně. Je to tam stejné jako všude jinde. Kdyby si na to opravdu potrpěli, tak by měl Manchester United asi tak o 8 titulů méně :)

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          Matlafous     před 11 lety 07.01.2013 14:48 |  
          0 0

          To jak proti Ghaně na MS vyrazil gól rukou na brankové čáře mi ještě dnes pije krev. Stejně tak neustálé simulování a brečení.

          Nejen v Čechách jsou ochcávači a svině.

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            mart     před 11 lety 07.01.2013 19:35 |  
            0 0

            To je docela zajimava poznamka :).
            Ta Ghana myslim. Nedavno jsem mel docela ostrou (ne z me strany .... me je to spis jedno :) diskusi s jednim se zdejsich fanousku Evertonu. Nema smysl predstirat, ze nemel podobny nazor jako vy. Za ruku na lajne kriminal, provaz... a tak podobne.
            Tak sem se ho pokusil trosku popichnout. Rek se4m mu, ze nema pravdu, ze za ruku na lajne je cervena karta a penalta ... a ze jako kdybych byl ja trener a hrac mi trvdil, ze by ve stejne situaci nepouzil ruku, ... nebo obe, ... tak ze bych ho prodal nejakejm dobrakum :)..... nasledne jsem byl take odsouzen k dlouho letemu vezeni :D, stejne jako Suarez.
            Uplne cerstve jsem probiral onen problem s byvalym trenerem mladeze(LFC), ... delat treba Gerarda , nabo Owena..... ale i Robie Fowlera, ktery mi tak nejak potvrdil, ze to je naprosto normalni reflex, ... a ze kdo tvrdi, ze by tam tu ruku nedal bud keca, nebo je blb :)
            No nic, jen jako zajimavost.
            Jinak Suarez je tak trochu typicky jihoamerican, ... hru miluje a nenavidi porazky, ma zazite urcite nemravnosti, ale fotbalista je neskutecne dobrej. Skoda, ze neni v Quelharove nabidce :D
            Zdravi mart

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              Khadgar     před 11 lety 07.01.2013 21:37 |  
              0 0

              Já hlavně nechápu, jak někomu ta ruka s Ghanou může ležet v krku. Šel za to ven a byla penalta. A když někdo nedá penaltu, tak si nemůže stěžovat.
              Jinak kdo hrál fotbal, tak ví, že dát v tomhle případě ruku před míč je opravdu reflex.

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          bongor     před 11 lety 07.01.2013 18:26 |  
          0 0

          Ono to hovado si ještě políbilo na kameru tu ruku,kterou dal ten "gól".Skutečně ukázka honorace.

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            Khadgar     před 11 lety 07.01.2013 18:55 |  
            0 0

            Takhle slaví všechny své góly...

  11. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 11:14 |  
    0 0

    Depetris a Škutka. Ale Škodu bych rozhodně neodepisoval

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 12:09 |  
      0 0

      A už vůbec ne Vošahlíka, podle mě nám ještě nějaké své umění ukáže (i když u něj je dost problematická samotná podstata jeho "pobytu" u nás - je tam opce/není?).

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        quelhar (admin)     před 11 lety 07.01.2013 12:10 |  
        0 0

        Oficialne tam opce neni.

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          petrjir     před 11 lety 07.01.2013 12:22 |  
          0 0

          Mě by celkově zajímalo, jak to s tím Vošahlíkem je. Opce tam není. Nikde nepsali, že by prodloužil v Jablonci smlouvu (poslední zmínka je o tom, že mu končí v červnu 2013), ale zase pochybuju, že by ho Pelta nechal jen tak prchnout. Ale Kusý zase uvedl, že šance, aby tu zůstal je vždy, ale je to vždy otázka peněz, takže předpokládám, že asi nemluví o tabulkovém odstupném, ale o vyrovnání s Jabloncem. Navíc mluvil v souvislosti s ním o tom, že nerad vychovává cizí hráče. Podle mě ho budou chtít v Jablonci zpět po tom, co jim odejde Lafata a už tam není Komňacký. Typologicky i dle postu mě připomíná toho Sládka ze Slovácka, tak jestli spíš neuvažovat o něm o Vošahlíka pustit, pokud by za něj chtěli moc peněz.

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 12:27 |  
            0 0

            Jak je to s Vošahlíkem neví asi ani on sám... uvidíme :-)

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 17:02 |  
            0 0

            Tak když má udajně smlouvu do června tak to je Peltovi houby platný může odejít kam chce,teda alespon myslím,jenže on si vždy nějak poradí,aby z toho vytloukl co nejvíc.

  12. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    quelhar (admin)     před 11 lety 07.01.2013 13:13 |  
    0 0

    Tak jsem se dival na druhy polocas zapasu U18 Cesko - Azerbajdzan na Granatkin Cupu v Rusku a byl to teda dost smutny pohled, kdyz Azerbajdzan (ktery hral navic poslednich 20 minut v deseti) nepustil Cechy za cely polocas do sance a pusobil nebezpecneji a predevsim o dost rychleji po fyzicke strance. Zapas skoncil 1:1, my jsme dali gol po par minutach prvni pule po pekne akci, souper vyrovnal ve druhem polocase.
    Cesi budou hrat v zakladni skupine turnaje jeste s Litvou (ve stredu 9:00), na webu turnaje (granatkin.com) je odkaz na zive prenosy zapasu.
    Zatim tabulka nasi skupiny po dvou zapasech: Ukrajina 4 body, Azerbajdzan 4 body, Cesko 2 body, Litva 0 bodu. Na postup do boju o prvni misto bychom museli porazit Litvu o pet golu a Ukrajina remizovat s Azerbajdzanem.

  13. Začínam se bát

    Philliip     před 11 lety 07.01.2013 14:23 |  
    0 0

    Už by to chtělo, aby se nějaký ten útočník podepsal a mohl se připravovat s mužstvem. Trošku se obávám toho, že místo zmiňované pětice nakonec přijde někdo značně průměrnější. Kdo ví jestli zrovna Šebo, Depetris nebo Fenin vůbec mají zájem do Slavie jít. Já bych i řekl že variantu Slavia berou jako zadní vrátka. Ale třeba (snad) se mýlím. Nemáte někdo třeba přehled o dalších dostupných útočnících?

    Btw. trošku odlehčeně. Ze zvědavosti jsme zapnul Football Manager 12 a do Slavie vzal Depetrise a Šeba. Depetris výtečnej a produktivní. Šebo spíše průměr. Fenin ke mě přestoupit nechtěl:))

  14. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 14:28 |  
    0 0

    Já si stejně myslim, že ve hře jsou ještě i jiní útočníci, o kterých se vedení nezmínilo a tutlá a jedná a nakonec třeba budem i překvapení. Vůbec bych se nedivil kdyby vedení tyhle spekulaci nepodložených jmen některých vyhovovalo a mohlo se díky tomu soustředit na utajené útočníky. Ale třeba je to nakonec všechno úplně jinak:D

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      petrjir     před 11 lety 07.01.2013 14:30 |  
      0 0

      Abychom nebyli překvapeni ve špatným slova smyslu

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 14:41 |  
        0 0

        No právě, já jsem spíš skeptickej v tomhle směru.

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        Jiri1     před 11 lety 07.01.2013 14:53 |  
        0 0

        Musite si uvedomit, ze prestupni kolotoc se zacina teprve roztacet a hrac zvykly na mnohem vetsi penize nez je onech 100 az 150 tisic urcite okamzite nekyvne na nabidku Slavie.
        O tom nakonec svedci i pripad Seba , ktereho uz videl Rada pod cepcem a on zatim uziva dovolene.Neni zadnym problemem , aby hrac nastoupil do herni pripravy a behem ni dohanel treninkove manko. Hysterie , kterou treba okolo De Petrise nebo Skutky vyvlala nektera media i nekteri i redaktori je proste jen ukazkou neinformovanosti medii, De Petris ci Skutka zatim cekaji , jak se vyvine situace ohledne Lafaty a pak teprve je mozne , ze by podepsali jiny konktrakt, navic u prvne jmrnovaneho je nove ve hre i nejaka Bundesliga , coz by byl pri soucasnem nezajmu o cizince z byvaleho post sovetskeho bloku maly zazrak.
        Presto si myslim, ze i za nase prachy by mohli dorazit slusni hraci.

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 17:08 |  
          0 0

          Taky myslím,no máme k tomu alespon přidanou hodnotu ve jménu Slavie i když dnes už se na to zdaleka tak nehraje.Sám jsem zvědavěj jak se to vyvine.

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          zeleznik2     před 11 lety 07.01.2013 17:19 |  
          0 0

          Naprostý souhlas s tvým názorem...

  15. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    zeleznik2     před 11 lety 07.01.2013 17:18 |  
    0 0

    Není důležité, kdo se líbí nám fanouškům, ale otázka zní na koho máme finačně, pokud vedení dá peníze, není problém sehnat dobrého a kvalitního útočníka, ikdyž Pavlík Kuků byl jedinečný. Myslím, že přijde Fenin a jeden z dvojice Šebo/Škutka, realněji druhý z nich Šebo upřednostňuje Ameriku. Fenin byl talent, ale otázka co jeho hlava, bude schopný hrát naplno?aby to nebyli vyhozené peníze, nebo případ Pospěch. Koho ve Slavii nechci je určitě Hubník, to je druhý Böhm, co se týče Depetrise je vedoucí střelec Čorgoň ligy, což je dobrá vizitka, otázka zda to bude stačit na Gambinus Ligu, Lazzaro Liuni jeho krajan se též prosadil v Liberci a slušně i ve Spartě, takže proč né. Pavel Fořt je Slávista vždy se mi líbil a ikdyž ho lidi kritizovali, titul nám vystřílel právě on. Míňa Černý je též slávista, ale do útoku se opravdu nehodí, pod hrotový hráč typu Mičoli nebo Kisela navíc o nich se nemluví, takže asi spíše ne. Mě zaujal Vydra nebo Ondrášek, ale oba stojí moc peněz. Závěrem tedy bych vzal Vydra/Ondrášek a k tomu Fořta, Vydra je šikovný, rychlý, umí si připravit šance, Fořt vysoký hlavičkář, hráč do vápna, ideální kombinace. Realněji to vidím na duo Fenin(pokud se dohodnou na penězích) a Škutka. Případně Depetris a Škutka. Jsem zvědavý jak to v lednu dopadne Martin.

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      Koky (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 17:27 |  
      0 0

      Tak Vydra je snad ještě větší utopie vzhledem k jeho pozice ve Watfordu. :))
      Já si myslím, že je těžké odhadovat jakým směrem se vedení vydalo, bezesporu s uvedenými hráči jednáme, ale je klidně možné že přijde jen jeden z nich a jak již bylo řečeno, přijde někdo úplně jiný, ještě více z východu nebo úplně odjinud. Každopádně bych se pokusil o toho Sládka...

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      Kuliss9     před 11 lety 07.01.2013 17:52 |  
      0 0

      Prosím tě co je tohle za spekulace? Koukal jsi někdy na dění ve fotbalovém světě? Jak vůbec můžeš napsat Vydra a spojení s námi??? Nejlepší střelec Watfordu ve druhé anglické lize (Navíc momentálně na pozici zaručující play-off o premiere league) by se určitě hnal do Gligy. Promiň za můj útočný post, ale celkem jsi mě pobavil s tou spekulací, buďto si cca 4 slavistické roky prospal nebo nevím co kde myslíš, že se Slavia momentálně nachází

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 18:10 |  
      0 0

      Vydra by se mi také líbil, ale jeho příchod je asi tak pravděpodobný jako kdyby měl do Hubáčka uhodit blesk z čistého nebe.

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        mig52     před 11 lety 07.01.2013 18:39 |  
        0 0

        Jsi opravdu přesvědčen,že nám Skácel tolik pomůže,pokud by přišel,jak se všeobecně očekává? Já ne,snad se mýlím. Už při posledním krátkém aagažmá ve Slavii nijak zvlášť nevynikal.

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      petrjir     před 11 lety 07.01.2013 18:17 |  
      0 0

      Taky jsem nepochopil toho Vydru. Zvlášť když odcházel, tak za něj dali 100 mil. korun a on se bude z druhý anglický vracet zrovna k nám. No nic.
      Souhlasím s Jiřím1, že zatím není žádná tragedie, že k nám nepřišli hráči s tím, že fyzické manko mohou dohnat stále ještě v přípravě, ale myslím si, že pro sehranost týmu by to výhoda byla. Navíc mnoho hráčů říká, že je daleko lepší absolvovat přípravu s týmem, než potom přijít do rozjetýho vlaku. Uvidime, kdo u nás nakonec zakotví, ale snad se Kusý s Kubíkem vytáhnou. A jinak si dovolím zaspekulovat ohledně Skácela. Poslední dva zápasy už nebyl v základu a z toho jeden z nich se nedostal ani na hřiště. Má do konce smlouvy 3 zápasy a na jaře 8. U nás by jich měl 14. Jestli stále vnímá počet startů jako důležitou součást, pak doufám, že u nás už v zimě zakotví. Pokud by se podařili dva hráči do útoku a nemuseli by to být zrovna nějaké pecky (Hubník, Sládek, Fenin) a k nim Skácel, pak se nebojím, že se nebude dařit.

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        bongor     před 11 lety 07.01.2013 18:39 |  
        0 0

        Rudu bysme určitě skoro všichni chtěli,jen aby to neprotahoval tak dlouho,že posléze přijde o francouzských holích a kustod ho přivítá,tak pojďte stařečku,koho tady prosím hledáte?

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      koscheen (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 18:36 |  
      0 0

      Hele ty zelezniku, sleduju te asi tri prispevky zpet a timhle poslednim sis rekl o to abych zadny dalsi nesledoval. Doporucuji vypnout novy FMko..

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        zeleznik2     před 11 lety 14.01.2013 17:11 |  
        0 0

        Nemusíš, když nechceš, já nikoho nenutím číst moje příspěvky, je demokracie, každý si může psát a říkat co chcete, jen mne zaráží, že si nestěžuješ, že na další diskuzi je volba prezidenta, která sem vůbec nepatří!!!!!

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      opicemag     před 11 lety 07.01.2013 21:52 |  
      0 0

      Vydra. To má být vtip. A čím bychom ho sem nalákali a hlavně vykoupili z Anglie?

  16. Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 21:00 |  
    0 0

    Trochu mimo téma.

    Tak co ten Zlatej míč????? Jak by jste hlasovali vy pánové???

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      paweza (přítel SN)     před 11 lety 07.01.2013 21:33 |  
      0 0

      1. Messi
      2. C. Ronaldo
      3. Ibrahimovic

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        Kornovo     před 11 lety 07.01.2013 22:24 |  
        0 0

        ronaldo loni dotahl real k titulu a do semifinale ligy mistru.kdo jiny by mel vyhrat?messi ziskal mozna spanelsky pohar.je to nesmyslne,ze to ziskal hrac ktery nevyhral ani titul.fotbal je kolektivni sport.

        takze 1.Ronaldo
        2.Messi
        3.Iniesta

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          Kornovo     před 11 lety 07.01.2013 22:27 |  
          0 0

          btw: mozna tohle byla posledni kapka pro ronnieho aby odesel z realu a mohl ten zlaty mic zas vyhrat

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          quelhar (admin)     před 11 lety 07.01.2013 22:32 |  
          0 0

          Ronaldo ma oproti Messimu navic prave jen ten titul. V LM jsou na tom nastejno, v repre skoncilo Portugalsko v semifinale Eura. Zlaty mic navic bere v uvahu cely rok a podzim celemu Realu dost hrube nevychazi, zatimco Messi strili branky porad. Ja bych to dal taky Messimu.

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            bongor     před 11 lety 07.01.2013 22:55 |  
            0 0

            Úplně jasně Messi,je to výjímečný fotbalista a kromě toho sympaťák,umí se chovat.Kromě toho se na podzim Real dívá hvězdářským dalekohledem,aby vůbec viděl Barcu v čele ligy.

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            Kornovo     před 11 lety 07.01.2013 22:58 |  
            0 0

            neni to oceneni za minulou sezonu jenom?jinak s tim podzimem souhlas,messi kraluje ale lonskou sezonu to tak nebylo

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              quelhar (admin)     před 11 lety 07.01.2013 23:07 |  
              0 0

              Abych pravdu rekl, tak si nejsem zas tak jisty, ale vzhledem k tomu, ze se to vyhlasuje v lednu, tak mam podezreni, ze jde o kalendarni rok. Samozrejme dosazene trofeje za minulou sezonu hraji vetsinou hlavni roli.

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              slaviator     před 11 lety 08.01.2013 00:20 |  
              0 0

              za kalendářní rok

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              slaviator     před 11 lety 08.01.2013 00:21 |  
              0 0

              btw Standa Hrabě hlasoval taky pro Messiho .-)

              • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                mike-k (přítel SN)     před 11 lety 08.01.2013 07:19 |  
                0 0

                To si právě myslim, že né. Dal ho až jako 3.

                1. Ronaldo, 2. Iniesta, 3. Messi.

              • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                brotheus     před 11 lety 08.01.2013 07:54 |  
                0 0

                Nehlasoval.

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          Philliip     před 11 lety 07.01.2013 23:05 |  
          0 0

          Já bych taky rozhodně dal Messiho. Souhlasím, že fotbal je kolektivní sport, ale tohle je individuální ocenění. I v kolektivním sportu jsou lepší a horší hráči. A v současném fotbale není lepšího fotbalisty než je Messi. Byť je to těžko porovnatelné a hodně by mě zajímalo jak by to vypadalo kdyby si na nějakou dobu vyměnili kluby. Když si odmyslím který klub či reprezentace měly větší úspěchy, je pro mě o něco lepší Messi.

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            Kornovo     před 11 lety 07.01.2013 23:16 |  
            0 0

            pamatuju na rok 2010 kdy byl forlan nejlepsi hrac mistrovstvi sveta,vyhral i evropskou ligu a stejne zlaty mic nevyhral.tehdy jsem si rikal,co uz by mel hrac udelat vice.aby tu cenu ziskal

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              Philliip     před 11 lety 07.01.2013 23:26 |  
              0 0

              Ber v potaz že MS je pár zápasů oproti celé sezoně. Baroš byl nejlepším střelcem ME a taky zdaleka nebyl jedním z top hráčů v celém roce:)

    • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

      brotheus     před 11 lety 08.01.2013 07:54 |  
      0 0

      1. Ronaldo, 2. Ibrahimović, 3. Van Persie

      Na Messiho začínám mít alergii. Ať si dá klidně 100 gólů za rok, fotbal v jeho podání ale nikdy nebude tak zábavnej a pestrej jako ten, kterej předvádí třeba mnou uvedená trojice.

      Člověk nutně musí mít pocit, že se vždycky najde důvod, proč by neměl vyhrát Ronaldo. Když dá víc gólů (předchozí ročník, pokud se nemýlím), nevyhraje, protože nezískal žádnej titul. Když získá titul, nevyhraje, protože nedal dost gólů. K smíchu.

      • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

        Alanor (admin)     před 11 lety 08.01.2013 08:39 |  
        0 0

        Je to ocenění za KALENDÁŘNÍ rok. Koukni se, jak se Realu daří teď. A Messi měl po individuální stránce výjimečný rok, který ve fotbale nemá obdoby. Volba jasná podle mě.

        • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

          brotheus     před 11 lety 08.01.2013 11:58 |  
          0 0

          Jsem si toho vědom, však taky píšu za rok, ne za sezonu. Na mym názoru to nic nemění.

          • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

            slaviator     před 11 lety 08.01.2013 12:21 |  
            0 0

            Ačkoli Messi překonal rekord v počtu branek za sezonu? A ačkoli Ronaldův Real je na podzim v útlumu? Beru, kdybys dal Messiho na druhé, i na třetí místo. Ale vynechat ho úplně?

            • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

              brotheus     před 11 lety 08.01.2013 14:56 |  
              0 0

              Svý důvody tam píšu, ne? Jeho hra mě prostě nebaví, to je celý. Navíc jsem skálopevně přesvědčenej o tom, že v jinym týmu a jiný lize by se takovym způsobem neprosazoval.

              • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                Boss82     před 11 lety 08.01.2013 15:55 |  
                0 1

                Naprostý souhlas! Jistě, že Messi je extratřída, o tom není sporu. Ale je opravdu až tak dobrý, jak se o něm říká? Barcelona je tým špičkových hráčů a celá hra tohoto týmu je Messimu šitá na míru. Stejně tak mu vyhovuje technická španělská liga, kde jsou obrany soupeřů přecijen průchodnější, než třeba v anglické nebo německé lize. Navíc ve španělské lize za prvními čtyřmi celky zbytek ligy výkonnostně zaostává o dost výrazněji, než v jiných soutěžích.

                Ronaldo, ať je jako člověk jaký chce, se stal megastar již v Anglii, nyní v Realu na to navázal a je zároveň ústřední postavou portugalské reperezentace. Je to samozřejmě spekulace, ale jsem si jist, že Messi by byl v libovolném týmu v Anglii, v Německu nebo ve Francii poloviční, než je teď. Důkazem budiž jeho výkony v národním týmu, kde zůstává HODNĚ dlužen své pověsti.

                Za mě tedy určitě:

                1. Ronaldo
                2. Van Persie
                3. Ibrahimovič
                4. Rooney
                5. Messi

                • Re: Jací útočníci jsou pro Slavii ti praví?

                  slaviator     před 11 lety 08.01.2013 19:24 |  
                  0 0

                  Tak Messimu je 25 let. Cristiano do Realu přestoupil z MUFC ve 24. Takže v tom případě, ať po sezoně přestoupí Messi do třeba Bundesligy a ukáže. Upřímně si myslím, že právě Bundesliga je nejlepší liga na světě (fanoušci, z TOP5 je nejvyrovnanější, ve Španělsku hrajou o titul vždy jen dva týmy, v Anglii MUFC a někdy k tomu Chelsea nebo teď City, v Německu se to střídá). A že v Anglii by dopadl tak, jako dopadnul Rosa po přestupu... To není nic o fotbalovosti, ale o tělesné muskulatuře.