Fanoušci Slavie

Otevřený dopis prezidentovi Slavie

V reakci na včerejší ostudný výkon a výsledek v ligovém zápase s Teplicemi píší fanouškovská sdružení Slavie otevřený dopis prezidentovi Aleši Řebíčkovi.

Vážený pane prezidente,

jsme nuceni Vás oslovit v souvislosti s pondělním ostudným výkonem fotbalového mužstva SK Slavia Praha v ligovém zápase s FK Teplice. Kvůli výkonu našich hráčů jsme pro smích doslova všem a image našeho klubu utrpěla šrám, jenž hned tak nezmizí...

Jelikož investujete do našeho klubu spoustu peněz, doufáme, že ani Vám nemůže být aktuální situace vedoucí v konečném důsledku ke znehodnocení značky Slavia Praha lhostejná. Jsme přesvědčeni, že byste měl přistoupit k razantním krokům, a proto Vás žádáme, abyste:

- potrestal každého hráče kádru A-týmu finanční sankcí ve výši jeho jedné měsíční odměny z důvodu poškození a znevážení dobrého jména a pověsti klubu,
- obdobně potrestal i realizační kádr A-týmu, tj. všechny trenéry a vedoucího mužstva,
- obdobně peněžně postihl sportovního ředitele M. Držmíška a generálního ředitele J. Šeterleho, kteří nesou přímou zodpovědnost za fungování A-týmu,
- v případě vyřazení Slavie Praha v nadcházejícím utkání Poháru České pošty celkem Chomutova zopakoval popsaný finanční postih vůči shora zmíněným hráčům a činovníkům.

Věříme, že si výše uvedené osoby konečně uvědomí svoji zodpovědnost vůči Slavii, fanouškům i majiteli. Ušetřené finanční prostředky mohou pomoci k posílení kádru, což by byl v této sezoně asi první pozitivní krok, jenž by naši hráči vůči klubu udělali.

Dále Vás chceme požádat, aby A-tým SK Slavia Praha neoblékal sešívané dresy na veškeré domácí ani venkovní zápasy, a to do okamžiku, kdy tým dosáhne minimálně na páté místo tabulky GL či dokud nedojde k razantnímu zlepšení hry mužstva. Hráči si nezaslouží tuto čest, kterou před nimi měly osobnosti jako Bican, Puč či Veselý.

Nemusíme s Vámi souhlasit v mnoha ohledech, ale zde jsme, pevně věříme, zajedno: není možné opakovat „teplickou“ ostudu, není možné sedět dále s rukama v klíně!

Za hnutí Sešívaní drží spolu

FO SK Slavia Praha – Odbor přátel
Tribuna sever
Fanklub

V Praze dne 20. srpna 2013

Komentáře (106)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    Barra     před 11 lety 20.08.2013 19:46 |  
    0 0

    Rád se ihned přidávám k této výzvě.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 09:24 |  
      0 0

      Zdar,také se připojuji k výzvě.Od pondělního večera je mi nějak divně po těle a smutno.Včera jsem si pořádně užil posměšků a vtípků na naší adresu.Teď si tu přidám můj pohled na věc.To co ty Srá.. předvedli a k tomu ještě doma.Já nevím ale nemám pro to pojmenování.Takovejhle debakl jsem nezažil ,pouze v LM s Arsenalem a s Ostravou tuším 0:5 či 1:5,něco se Sraltou ,ale vše venku.Doma ne!Jediný hráč co snese hodnocení je Ondra Petrák a možná ještě Kisel.Ostatní hráči,jestli se tak dají nazvat,na náš dres nemají.Naivně jsem doufal,že Michal odejde středem a sám to u těch nýmandů skončí.Já bych toto netrénoval ani za milion.Takže je čas.Chceme Vlastu Petrželu!!!Sám by do Slavie rád,tak proč mu nehodit lano.Nebo KJ,ten by si je srovnal.Ale nevím jestli není někde v Arábii.A začít opět na našich odchovancích,tak jak začal KJ.Je jich plná liga,mládež máme výbornou.Dejte jim šanci,horší než teď to být nemůže.A nebo zpět tyto hráče:Vaniak-Kozel,Ašanin,Suchopárek(Tavares),Suchý-Bejbl,Ulich,Šmicer,Berger-Kuka,Adauto(Necka) to jen výběr asi od 93,samozřejmě jako pokus o vtip.Jestli jsem na někoho zapoměl(jako že určitě)tak se moc omlouvám.SKS Navždy!!!Jarda

  2. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    subHuman     před 11 lety 20.08.2013 19:48 |  
    0 0

    Plne se stotoznuji a schvaluji, prestoze neverim, ze by k temto opatrenim klub pristoupil.

    Obavam se toho, ze vse skonci udelenim pokut, ultimat, porizenim 1 hrace a pojede se dale, coz z dlouhodobeho hlediska neresi pricinu problemu, ktera je v systemu. Ryba smrdi od hlavy. A obavam se, ze je cim dal jasnejsi, kdo je povestnou zabou na nasem prameni.

    Za aktivnejsi cast fanousku rikam, ze toto prohlaseni neni poslednim krokem.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      mirros     před 11 lety 20.08.2013 20:00 |  
      0 0

      s pokutami bych souhlasil, ale ty dresy i když má Quelhar morální pravdu a souhlasím s ním, tak tato žádost je trochu nemožná...myslím, že dresy se odsouhlasují před sezonou jako oficiální...

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        quelhar (admin)     před 11 lety 20.08.2013 20:04 |  
        0 0

        Jen upozornuju, ze to neni muj text, ale text OP, FK a TS. Ja jsem jen nahodil, co jsem dostal do mailu. Pro jistotu zmenim autora clanku, at to lidi nemate.

        Osobne se navic zrovna s temi dresy neztotoznuji, jakkoli pohnutky autoru chapu. Ja bych apeloval a zadal od prezidenta jine veci, nez zrovna vymenu dresu, byt je mi symbolika tohoto kroku jasna.

        Jak uz jsem psal Martinu Krobovi do mailu, radsi bych videl kvalitni Slavii v sesivanych dresech nez bandu zoufalcu v jinych dresech a proto bych chtel po prezidentovi kroky, at nastane ta prvni varianta a ne ta druha :o)

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        subHuman     před 11 lety 20.08.2013 20:08 |  
        0 0

        Minimalne symbolicky je meli sundat vcera. A tomu, abychom je sundali sami, logicky zabranila security.

        Rady FACR noc takoveho nezakazuji, barvu dresu lze vymenit i hodinu pred vykopem.

        Pro mne je toto minimum. Zaroven rikam, ze je nunte sportovni usek zmenit, chyba je nejen personalni, ale predevsim systemova.

        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.08.2013 20:14 |  
          0 0

          No jo, ale co když nastoupí domácí, co mají právo výběru, v tmavých dresech? To ti pak nezbude nic jiného než vzít světlou, u nás tedy sešívanou variantu.

          • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.08.2013 20:32 |  
            0 0

            určitě máme i záložní variantu, třeba celobílou.

            • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

              Alanor (admin)     před 11 lety 20.08.2013 20:34 |  
              0 0

              O tom právě pochybuji.

        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

          mirros     před 11 lety 20.08.2013 21:03 |  
          0 0

          s tou výměnou dresů se mi to subhumane nezdá..Jsou domluveny dresy domácí a venkovní...a s tím počítá i soupř..to by v tom byl neskutečnej bordel....hlavně jiná sady než domácí sešívané a venkovní sešívané prostě nemáme...

          • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

            dArtagnan     před 11 lety 20.08.2013 21:10 |  
            0 0

            Hlavně sponzorům by se to asi moc nelíbilo...

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        pes (přítel SN)     před 11 lety 20.08.2013 20:11 |  
        0 0

        Souhlasím, ale myslím si, že pokud se neudělá závažnější řez v podobě vyhazovu jak směrem k hráčům, tak směrem k realizačnímu týmu, tak se toho moc nezmění. Bohužel vyměnit majitele je neřešitelné, snad jen jak jsem včera v nadsázce navrhoval, udělat sbírku fanoušků. A ty dresy jsou technicky nemožné.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 11:01 |  
      0 0

      Se vsadim, že žádná posila nepřijde ...

  3. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    naplavnik     před 11 lety 20.08.2013 20:04 |  
    0 0

    tak to je tak to minimumum, co pro to můžeme dělat. ale připojuji se.

  4. Nesouhlas

    rudahvjezda     před 11 lety 20.08.2013 20:09 |  
    0 0

    Tak to mi prijde jako absolutni silenstvi a doufam, ze fanousci o tom, kolik kdo bere a jakou dostane pokutu, nikdy rozhodovat nebudou. Ten vicemene ultimativni ton mi prijde jako zcela mimo. Vest debatu, upozornit, ze prozivame tezke obdobi, to chapu. Klast pozadavky a namety kolik ma kdo dostat pokutu, to fakt NE

    • Re: Nesouhlas

      subHuman     před 11 lety 20.08.2013 20:22 |  
      0 0

      Upozornujeme uz 5 let a kam jsme touto cestou dosli je myslim kazdemu jasne.

      Slavia ma snad nejmirumilovnejsi a nejtolerantnejsi fandy. Cim si prochazi Slavista dokaze malokdo pochopit. Ale co je moc, to je moc a nekdy je holt treba pristoupit k razantnejsim postojum, prestoze, jak jsem jiz napsal, se nezdaji byt proveditelne. Jde o nas postoj - s temito vykony nejsou hraci opravneni obleci si tento posvatny dres.

      • Re: Nesouhlas

        rudahvjezda     před 11 lety 20.08.2013 20:42 |  
        0 0

        Mne unika logika a legitimita toho pozadavku. Proc nezakazat rovnou Rebickovi vstup na stadion, dokud nekoupi obrance? Proc nedat Petrousovi ultimatum, ze musi prestat stavet Skodu? Proc E-Sidu nenaridit, ze musi prestat nicit plochu koncerty? Proc Setrlemu nenakazeme sehnat sponzora aspon za 50mio a do te doby pozadat Rebicka, aby mu prestal vyplacet mzdu? Mne to proste prijde uchylny. Sere mne ta prohra, je nedustojna, zmenilo to muj vztah k nekterym hracum, ale Slavie je znacka. Neni to zajmovy sdruzeni, skaut ani moje firma. Slavii fandim bez ohledu na to, kdo ji vlastni a co s ni dela, budu rad, kdyz mne vyslechne, ale nebudu ho arogantne poucovat a klast si pozadavky. Prijde mi to na hlavu postaveny

    • Re: Nesouhlas

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.08.2013 20:34 |  
      0 0

      Požadavky si může klást kdo chce a jaké chce. Je na protistraně zda vyhoví a v jakém rozsahu. Tedy jak se k tomu postaví a jaký nám vyšle zpět signál.

  5. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.08.2013 20:18 |  
    0 0

    přijde mi to takové dětsky naivní, obzlášť to s dresy, byť symboliku chápu.

    Kdo čeká nějaký třesk, tak je asi naivní. Hráči dostanou nějakou na oko pokutu, udělá se bububu, pár zápasů to možná půjde a pak se to bude opakovat. Jak už tu zaznělo, jde o systémovou chybu začínající v top managementu a kapři si rybník nevypustí.

    Přijde mi, že jako fanoušci jsme tak trošku mimo hru. Vedení nekomunikuje, hráčům je to buřt a pomalu by snad byli radši, kdyby hráli před prázdným stadionem.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      subHuman     před 11 lety 20.08.2013 20:24 |  
      0 0

      Souhlasim s Vami. Predevsim jde o to, zaujmout nejaky jasny postoj a dat najevo svuj nazor - necinnost by byla to nejhorsi.

      Pokud ma nekdo lepsi napady, sem s nimi.

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        Edwardtheiron     před 11 lety 20.08.2013 20:47 |  
        0 0

        Já si taky spíš myslím, že je to trochu infantilní a nic se nestane. Největší problém je v tom, že ta naše situace vlastně žádné řešení nemá. Klub rozdá pokuty a co bude dál. Hráči budou hrát líp? Těžko. Na nové hráče ovšem nejsou peníze a další naivní nápad, který se tu občas mihne, výměna majitele, je taky nerealizovatelný. Žádný movitý zájemce není. Počítám, že klub tedy vezme prohlášení na vědomí, slíbí nápravu, která buď přijde nebo ne a pojede se dál. V zimě odněkud přivedou dva černochy, aby ukázali, že máme skauting a když se neprosadí, dozvíme se, že prostředí ve Slavii je ak specifické, že se v něm nemůže prosadit každý. A nastane další kolotoč keců a výmluv, slibů atd., čehož jsme svědky už pátý rok.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      Kactus     před 11 lety 20.08.2013 20:32 |  
      0 0

      co naivni
      me to pripomina prvomajova hesla
      tady je potreba neco trochu jineho. pro uvod jednoznacne najit noveho majitele.

  6. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 20.08.2013 20:33 |  
    0 0

    Uz vcera v Edenu jsem se zarekl, ze se k zapasu vubec nebudu vyjadrovat, protoze by ze me vytryskl takovej vztek, ze bych se za sebe musel za nejaky cas stydet. Celej dnesek jsem byl jeste z vysledku otraveny a nastvany. Poprve jsem se dnes usmal az ted, kdy jsem videl slozeni studia CHL na Prime. Kaja Gott, to je goool :) PS: jen aby byoo jasno, me to neurazi, celkem dobrej joke.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 20.08.2013 20:36 |  
      0 0

      To je pecka :) Rozbor presinku Plzne od Kaji :)

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 00:14 |  
      0 0

      Káju Gotta moc nemusím, ale kolikrát umí pěkně udeřit hřebíček na hlavičku, když se k něčemu vyjadřuje. Konspirační teorie má docela v malíku a ve sportu taky není úplně mimo.

  7. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    Alanor (admin)     před 11 lety 20.08.2013 20:39 |  
    0 0

    Já osobně jsem byl proti (a s quelharem zajedno), aby pod touto výzvou byly podepsány i SN.

    Pokuty jsou interní věcí klubu. Beru jako samozřejmost, že padnou nejvyšší možné tresty v rámci smluv. Těžko si však mohou fanoušci diktovat, ať se seberou peníze za měsíc nebo za rok, to záleží právně na těch smlouvách a je naivní a v podstatě zbytečné vypouštět takové požadavky.

    U dresů chápu symboliku, ale je to asi to poslední, co by se mělo ve Slavii teď řešit.

    Žádná symbolická gesta Slavii z marasmu nedostanou, měly by příjít systémové změny. A právě na ty by se fanoušci měli zaměřit a požadovat je.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.08.2013 20:42 |  
      0 0

      Proto tuto výzvu beru spíše jako takový výkřik do tmy, na který by měly navázat serioznější snahy o zlepšení stavu Slavie.

      Ale pořád lepší se jakkoliv ozvat než mlčet. Musí nastat konec benevolence ze strany fanoušků.

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        th     před 11 lety 20.08.2013 23:57 |  
        0 0

        Souhlasím. Na jednu stranu výše SubHuman správně píše, že je potřeba systémových změn, na druhou stanu horuje za text, který si klade požadavky, které lautr nic do budoucna neřeší (jen žádá bububu pokuty, které by přišly tak jako tak - i bez tohoto výkřiku) a tématům, která je třeba skutečně otevřít (ať už směrem k majiteli, tak veřejnosti), se naprosto vyhýbá.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      klimi     před 11 lety 20.08.2013 20:48 |  
      0 0

      Já bych taky raději viděl vystoupení pověřených lidí, představení nějaké koncepce na dlouho dobu, tvorbu scoutingu, apod...

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        sasky     před 11 lety 20.08.2013 22:00 |  
        0 0

        Souhlas, to už mělo přijít dávno. Představení nějaké vize. A) Chceme stavět na vlastních odchovancích a vzhledem k tomu, že nejsme schopni jich vyprodukovat dost a v dostatečné kvalitě, hodláme podniknout tyto kroky .... B) Hodláme zřídit skautingové oddělení, mládež budeme mít jen aby se neřeklo a budeme stavět hlavně na hotových hráčích z ČR i zahraničí
        Neříkám, že to musí být přímo takhle, ale zhruba v těchto rysech.
        Kisel coby manažer mládeže taky selhává, protože měl jakousi vizi ohledně sponzoringu každého mládežnického týmu apod. A s výsledky se klub opět nějak neobtěžoval nás seznámit.
        Vždyť to jsou ale věci, které zajímají každého fanouška i konkurenčních klubů, zajímá to tisk, zajímá to sponzory. Je to jedna z možností, jak budovat image klubu. Já osobně hltám každé info o Slavii, ale těch informací jde z klubu zoufale málo. A novináře Slavia momentálně zajímá akorát v momentě, kdy dostane nářez jak prase (jinak se to říct nedá).
        Ovšem to opět předpokládám, že majitel má se Slavií dlouhodobější záměry a ne, že chtěl jenom vyprat koruny a teď se mu nedaří sehnat kupce.

        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

          honzah (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 00:31 |  
          0 0

          Taky zajímavý článek, byť ne se vším souhlasím

          http://pazdera.blog.idnes.cz/c/357261/Fotbalova-Slavia-jako-Alfa-Romeo-Kdo-chce-ridit-ted.html

          Jinak představení koncepce - bojím se, že by zůstalo stejně jen u řečí. Na druhou stranu lepší něco než nic.

          Pod Řebíčkem nečekám nic moc dobrého. Čekal jsem tak jednou za tři roky postup do pohárů, ale ten vývoj začíná vypadat ještě daleko hůř.

          Jinak mám dojem, že ani juniorka nenabízí moc nových stoperů a útočníků, zato máme dohromady asi 25 záložníků :-(

          Ale nesleduji to zase tak pozorně.

        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

          honzah (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 00:33 |  
          0 0

          Taky zajímavý článek, byť ne se vším souhlasím

          http://pazdera.blog.idnes.cz/c/357261/Fotbalova-Slavia-jako-Alfa-Romeo-Kdo-chce-ridit-ted.html

          Jinak představení koncepce - bojím se, že by zůstalo stejně jen u řečí. Na druhou stranu lepší něco než nic.

          Pod Řebíčkem nečekám nic moc dobrého. Čekal jsem tak jednou za tři roky postup do pohárů, ale ten vývoj začíná vypadat ještě daleko hůř.

          Jinak mám dojem, že ani juniorka nenabízí moc nových stoperů a útočníků, zato máme dohromady asi 25 záložníků :-(

          Ale nesleduji to zase tak pozorně.

  8. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    (host)     před 11 lety 20.08.2013 20:40 |  
    0 0

    Ja s prohlasenim i pozadavky souhlasim. To, co SDS pozaduje, tedy vzdani se platu, melo prijit jiz vcera po zapase od hracu, pokud maji jen trochu soudnosti. Ono to totiz nebyl vybuch jeden zapas, ale dlouhodobe spatne vykony. Dalsi, co meli okamzite udelat, bylo zaplaceni vstupneho a obcerstveni fanouskum na dalsim zapase - je to gesto, ktere uz nekteri hraci jinych klubu v minulosti udelali.

    A co se tyce dresu - ano, kdyz si neuvedomuji, za jaky klub hraji, musime jim to pripomenout my, fanousci. Osobne nechapu, jestli jsou vsichni z nich tak kratkozraci a neuvedomuji si i to, ze nehraji jen za Slavii, ale i za svou dalsi karieru - je jim fuk, jestli je bude chtit nekdo v zahranici, zajimaji je hlavne momentalne jejich vytunene karky, kabelky od Vuittona a komedie na hlavách?

    Myslim, ze pokud hraci nebudou reflektovat na to, co je od nich pozadovano, tak to od fanousku dost znacne pociti. Je prohlaseni od fanousku nehorazne v tom, ze hracum nemame co diktovat, co maji delat? Ano, je, protoze inteligentni clovek by pochopil sam od sebe, ze za chyby, lenost a nezajem o svou praci se plati, a prisel by sam s alespon nejakou napravou.
    jane

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 00:59 |  
      0 0

      Souhlasím, výstižně napsáno.

  9. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    jarodo57     před 11 lety 20.08.2013 21:10 |  
    0 0

    Uznávám, že je třeba se ozvat ,ale ty požadavky a návrhy trestů apod. je úplná hloupost. Jako fanoušci bychom měli být zajedno a neúčastnit se dalších zápasů a tím dát jasně najevo,že nejsme bulíci a že takovou lumpárnu nebudeme dále podporovat .Postihy bych nechal na vedení.Určovat jim kolik jim mají dát pokutu apod. mě připadá hloupost.Jsem členem OP ,ale pod takto zbrkle sepsanou petici se nemohu podepsat.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      YsoEz     před 11 lety 20.08.2013 21:31 |  
      0 0

      Presne tak, bojkot domacich utkani me prijde jako efektivnejsi projev nespokojenosti se situaci ve Slavii

  10. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 20.08.2013 21:35 |  
    0 0

    Rozhodně jsem pro, aby hráči nosili druhou sadu dresů a nehanobili tak červeno-bílé sešívané.

  11. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    edenian     před 11 lety 20.08.2013 21:51 |  
    0 0

    Me potesil Alanor s Quelharem ze se k tomu nepripojili. Myslim si, ze je to naprosto infantilni blabol. Jeste tady seriozne resit dresy ano dresy ne, pokuty atd.
    Vyzyvat tzv. majitele, kteryho nikdo uz dobry dva roky nevidel / vyjma Narodniho divadla / a neslysel v souvislosti se Slavii cokoli rici, oznamit, proste nejak komunikovat prece nejde v ucte o neco prosit. Nebo se dovolavat cehokoli smysluplnyho kdyz nikdo z nas nechape o co mu vlastne jde. Za celou dobu, kdy je v pozici tzv. majitele klubu prece neudelal nic, co by jsme nejak mohli chapat jako praci, at uz pro klub nebo pro zisk, to je fuk. Snad vyjma koupe fotbaloveho arealu. Celou dobu vlastne vypada jako nejakej exotickej blbec, kterej nevi o rizeni fotbaloveho klubu ne ktery si pujcil od deti vubec nic a radi se zrejme se stejnymi pitomci. Nechapeme proc vybral trenery ktere kdy vybral, nechapeme proc vybral takove sportovni reditele ktere vybral, donekonecna tu resime proc neni scouting, proc je drzmisek, proc jsou takovi hraci a proc nejsou takovy, komu patri tohle a komu tamto, o co jde se stadionem, NEVIME NIC O MOTIVACICH, protoze proste nejsou srozumitelne, pochopitelne, to jsou prece zasadni otazky. Aby bylo jasno, treba jsou to vsechno spravne kroky, ja nevim, ale nikdy nikomu nikdo ve Slavii poslednich let nedal nejak najevo, o co komu jde. Takze apelovat na cokoli smysluplneho na tyto osoby je zbytecne. A bohuzel i smesne / to se tyka textu, samozrejme, ze tomu zklamani u vsech rozumim/.
    Nemam ambice znovu sepisovat "Cervenobile temno" jako za Straky, ale jak vidime, stale plati, ze "temno trva".
    Ja bych se proste ptal verejne a verejne zadal odpovedi.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 00:21 |  
      0 0

      Řebíček je dost možná psychicky nemocný člověk, ty jeho změny vizáže o tom dost svědčí.

      Bohužel podstata problému je daleko hlubší než ,,Straka na lavičce´´ či ,,teplický výprask´´.

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        edenian     před 11 lety 21.08.2013 10:13 |  
        0 0

        yes.

  12. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    ll2ful     před 11 lety 20.08.2013 22:00 |  
    0 0

    Se vším souhlasím kromě odstavce o dresech, který je totální žvást a píčovina.

  13. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    Barra     před 11 lety 20.08.2013 22:05 |  
    0 0

    Myslím si, že tady jde hlavně o symboliku této výzvy, a že sdružení podtrhlo, že pohár trpělivosti fandům Slavie přetekl. Nejde o to, jestli pokuta (a pokuty budou určitě padat) má být 5, 20 či více tisíc korun – jde o to, aby hráči to citelně poznali na své výplatní pásce. Vzhledem k tomu, že hráči jako Zmrhal budou mít jiný kontrakt než Kisel, je logické, že pokuta nebude pro všechny stejná, ale bude se ukládat pro rata jejich kontraktu.

    Jinak bych nenechával hráče nehrát v sešívaném dresu ´až budeme minimálně na pátém místě´ (to bychom možná také dlouho museli čekat), ale příští domácí zápas by hráči symbolicky klidně pro mě za mě jako formou zadostiučinění mohli odehrát v černém venkovním dresu.

  14. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    Nosorozec     před 11 lety 20.08.2013 22:32 |  
    0 0

    Doufám, že si pan Řebíček ten dopis alespoň přečte a nepoužije ho hned jako podtácek pod pivo nebo pod demižon slivovice.

  15. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    Viking     před 11 lety 20.08.2013 22:46 |  
    0 0

    Tahleta prohlášení jsou k smíchu. Prostě přestat chodit na fotbal a hotovo.

  16. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 20.08.2013 22:50 |  
    0 0

    Při veškeré úctě - asi je skutečně lepší udělat alespoň něco - mám stále pocit, že si jen zoufale málo lidí uvědomuje, k jakému poplivání a znevážení jména a historie Slavie včera došlo. Nebo ještě lépe, v jak kolosální ostudu vyústilo několikaleté zneuctívání a hanobení všech tradic a zásad, na jakých byla Slavia více než jedno století budována. To skutečně nemohou spravit ani pokuty, ani výměna dresů...

    Posměšky rudochů a jiných, kteří najednou vylezli ze svých nor a vzpomněli si, že někomu (rozuměj ne Slavii) fandí, jsou to poslední, co mě v téhle chvíli trápí. To, čeho jsme svědky v posledních letech, nemá nic společného se skutečným obsahem hrdé tradice a jména Slavie. Pouze sklízíme trpké plody působení lidí, kteří se v našem hrdém klubu nikdy neměli objevit. Je mi smutno a jsem rád, že se toho nemusel dožít můj táta...

  17. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    Citrus (přítel SN)     před 11 lety 20.08.2013 23:05 |  
    0 0

    Dopadne to tak, že nějakým finančním postihům se Řebíček vysměje, do toho nikomu nic není a aby se neřeklo, tak vyhoví alespoň druhému požadavku. A my budem bez dresů. :-( Oceňuju snahu něco udělat, je to lepší než mlčet. Pod tohle se ale nepodepisuju.

  18. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 00:04 |  
    0 0

    Nevím, jestli bych to takhle napsal, pochybuji hodně o smyslu. Navíc mi to přijde strašně emotivní, nejdoucí k podstatě problému.

    Nápad se sešívanými dresy je pěkný, ale obtížně prosaditelný.

    I kdyby to šlo, nepodmiňoval bych to návratem na 5. místo nebo neměřitelným pojmem ,,razantní zlepšení hry´´.

    Podmínil bych to dosažením nezáporného rozdílu ve skóre (tj. aspoň vyrovnané), to by mělo vnitřní logiku a museli by se hoši taky pěkně nadřít, z těch současných 5:13.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      golux     před 11 lety 21.08.2013 01:45 |  
      0 0

      Víte, co člověk, to názor. Nápad s dresy je především symbolika a mně se líbí! Finanční postihy by měly rovněž přijít. Čili s článkem (dopisem) souhlasím. Že je emotivní? Fotbal je o emocích a dopis má především upozornit majitele, že se něco musí řešit. Je tady hodně kritiků, ale konkrétní řešení neví nikdo. Pokud by se nic nenapsalo, bude se nadávat, že OP, TS i FK nic nedělají. A že by bojkot či nějaká defenestrace něco řešila, to si nemyslím. Ne, dopis je napsán jako výzva majiteli, aby s tím už konečně něco začal dělat! A s tím se dá jen souhlasit!

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        bongor     před 11 lety 21.08.2013 06:38 |  
        0 0

        To je pravda,je to takové probouzení A.Ř.z jeho zimního spánku.
        Prostředky by si měl ale volit on sám,pokuty rozhodně ano,ale jejich výši musí stanovit vedení tak,aby měly skutečně citelný dopad.
        Především nevidíme do mezd hráčů,nevíme jaká je pevná složka ani jaká je pohyblivá složka.Majitel je natolik zkušený manažer,že by jeho rozhodnutí mělo být účinné.Jiná věc jsou dresy,zvlášť mi vadí,když někdo v dresu s podpisem jednoho z největších fotbalistů dějin této hry podá tak ostudný výkon,jaký jsme viděli v pondělí.
        Ale jak tady zaznívá ze všech stran,chce to hlavně systémové řešení,kosmetické úpravy by byly k ničemu.Rozhodně bych se rozloučil s těmi,kdo nechápou jakou ctí je nosit nejkrásnější dres na světě.Určitě s Feninem,nebo s těmi co na to evidentně nemají.To však může posoudit jedině nový trenér.
        Každopádně to vyžaduje úplnou změnu skautingu.I když vidíme,jakým přínosem jsou slovenští fotbalisté třeba pro Plzeň,tak obracet se pouze na Slovensko je kontraproduktivní.Dodneška nikdo přesně neznáme náplň práce sportovního ředitele,ale předpokládám,že by pan Držmíšek neměl jenom rovnat papíry,ale hlídat si personální politiku.Samostatnou kapitolou je A.Ř.Je možné,že přestal mít zájem,když zjistil,jak drahou záležitostí je držet si jako hračku fotbalový klub.V tom případě by se měl poohlédnout po případných zájemcích.Nevěřím,že si Aleš nashromáždil majetek srovnatelný třeba s taškářem a ten navíc pořád vydělává na dalších svých aktivitách,kdežto u A.Ř.si tím momentálně nejsem jistý.
        Myšlenka postupného odkupu akcií fanoušky je určitě přínosná,ale je to asi trošku časově náročné.Ale začít bychom klidně mohli.Potom bychom mohli více zasahovat i do chodu klubu.

  19. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    hiker42     před 11 lety 21.08.2013 08:13 |  
    0 0

    Na Slavii jsem přestal chodit, když jsem se dověděl, že ji má Sisák a jak se k ní dostal. Sešívané dresy naší rodiny jsem složil a dal do spodního šuplíku. A zařekl se, že dokud Slavii nebude mít někdo, komu můžu aspoň trochu věřit, že nechce jen dojit její jméno, pověst, že se nikoli gesty, ale svými činy hlásí k naší tradici, chodit nebudu.

    Doteď nechodím, protože za těch 5 let se skoro nic nezměnilo a jestli, tak k horšímu. Nikdy bych si nepomyslel, že se Slavia stane hračkou lidí jako Janoušek nebo Řebíček. Dokud boudou ve Slavii, nic se nezmění. Straka na lavici, Slávisti ve všech ostatních klubech, jen ne ve Slavii, a nakonec i ta teplická potupa, to všechno jsou "jen" důsledky.

    Jsem smířenej s tím, že nějaký čas ještě na Slavii chodit nebudu. Mám ale taky nezlomnou víru, že když Slavia přežila nácka a komanče, přežije i toto.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      edenian     před 11 lety 21.08.2013 10:12 |  
      0 0

      Zosobnene " gesto bez cinu "

  20. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    petrjir     před 11 lety 21.08.2013 08:37 |  
    0 0

    Myslím si, že velkou chybou bylo odmítnout Davida Jarolíma a na jeho post přivézt Gecova. To je přesně typ hráče, který by ostatní dokázal ukočírovat. Navíc je ve věku, kdy může ještě dva roky hrát na vysoké úrovni a měl ke klubu vztah, ne jako 95 % hráčů Slavie. O tom, že za sportovního ředitele Držmíška nebyly vůbec žádné výsledky a Slavie se rok od roku za jeho působení stává pouhým průměrným klubem, nemá smysl ani mluvit.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      bongor     před 11 lety 21.08.2013 09:22 |  
      0 0

      Jistě,David je osobnost po tatínkovi.Další super kravina byl nezájem o Rudiho.Zdůvodňovat to tím,že už je pomalejší,to je jen výmluva.Ti o deset let mladší kluci jsou snad rychlejší?Schválně jsem se díval třeba na Zmrhala,taky to není žádný sprinter.Ale v mužstvu musí být i přemýšliví plejeři,typ Horvatha,bez toho tam ti rychlíci budou jen běhat,od ničeho k ničemu.

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        Barra     před 11 lety 21.08.2013 09:58 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, David Jarolím by se mi určitě líbil, ale otázka je, myslím si, jestli by byl k zaplacení. Boleslav si přece může dovolit něco jiného než my, v Hamburku ale i v Evianu platí jiné normy než u nás. Dále beru v úvahu velkou tíhu jeho příjmení. Jak oproti tátovi, tak bratrovi existovala v klubu poslední roky silná averze. Nejsem si vůbec jistý, jestli DJ měl zájem za nás hrát.

        Co se týká Rudiho Skácela, tam jsem byl s spolu s tebou jeden z největších příznivců jeho příchodu. Bohužel si myslím, že jeho éra vypršela. Rudi moc vyčkával, Slavia mu dala příležitost minulé léto, aby trénoval s A-čkem, neměl ale zájem u nás nastoupit, našel si koncem října Dundee, kde sotva hrál a kde ho po 3 měsících poslali domů – neprodloužili mu smlouvu, takže i tam neuspěl. U nás se mi líbil jak se rval v mužstvu na Spartě, jednalo se ale o ojedinělé okamžiky. Bohužel ale fyzicky mě nepřesvědčil. Jestli by byl Sklácel ve finančních možnostech Slavie a nechal na tréninku na Petrouše dojem že bude přínos pro mužstvo, pochybuji o tom, že by Petrouš o něho nestál a nechtěl si ho udržet.

        Rudi je jinak 15 měsíců od pořádného fotbalu, za tu dobu odehrál ekvivalent devíti zápasů. V jeho věku není návrat jednoduchý.

        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 12:34 |  
          0 0

          David Jarolím v nejednom rozhovoru řekl, že by do Slavie šel. Ale když se měla zájem Slavia tak ještě chtěl hrát za Hamburg a když se rozhodl vrátit do GL tak se Slavia vůbec neozvala, protože si našla Gecova. Takže tady chybu vidím.

          Co se Skácela týká tam sám nevím. Ruda si uškodil hodně tím, že v době příprav nikam nepatřil a hledal si angažmá. Vynechat jednu přípravu dohnat jde ale vynechat 3 (4?) to už je horší. A také tím, že sem přišel s tím, že se chce rozehrát a asi to na něm bylo při tréninku a mimo derby i při zápasech znát. Ale i tak si myslím, že jsme ho měli udržet.

  21. osobní odpovědnost

    trochar     před 11 lety 21.08.2013 08:44 |  
    0 0

    Zdravím vás! po letech, co čtu příspěvky na tomto fóru, jsem se rozhodl přispět i já svou trochou do mlýna. osobní angažovanost je nutná, pakliže jsme alespoň trochu zainteresovaní v problému. a jelikož jsem jednou fanouškem, má potřeba promluvit právě nastala. takže ve zkratce.

    celou dobu, od chvíle, co jsem přijal zprávu o výsledku, přemýšlím nad tím jestli se najde někdo, kdo z něj vyvodí osobní odpovědnost. Slušný a poctivý člověk by s něčím takový jistě přišel. Ovšem čekat to od lidí ze současného vedení klubu je jen zbožné přání. Hněv fanoušků se obrací na hráče a trenéry, kteří nesou za výsledek přímou odpovědnost a jsou první na ráně, ale tam jednoduché to není. Trenér, podle mého názoru, slušný člověk je a jak jsme se již přesvědčili několikrát, tak se změnou na trenérském postu se naše situace nijak výrazně k lepšímu nemění. O hráčském kádru se nemyslím, že je tak špatný, aby prohrál 7:0 s Teplicemi. Ostatně hra, kterou předváděli stejní hráči prvním a druhém kole vypadala vcelku obstojně a i když výsledky nepřišly, předpokládal jsem, že přijdou. Mám za to, že v týmu musí být něco shnilého, co tam bují a rozkládá to zdravé a fungující. Chtít vyvodit osobní odpovědnost od současných hráčů, je myslím bohužel naprosté scifi. Nemám z nich totiž pocit, že by jim na Slavii nějak výrazně záleželo. Nechci paušalizovat, ale jsou to kopáči, kteří jsou placeni za kopání a víc je nazajímá. Alespoň takový mám z nich pocit, když je sleduji, jak jsou zapáleni do fotbalu, jak obětavě bojují za naše barvy, jak jim záleží na klubu za který hrají. Od kisela bych čekal, že složí funkci kapitána, popřípadě že skončí úplně. Má tohle ještě pořád v 36 letech zapotřebí? Když je tak frustrovaný, proč neskončí? A je jeho přínos skutečně tak ohromující, že bychom si bez něj neporadili? Ostatně neporadili bychom si bez drtivé většiny našich kopáčů, kteří pobíhají po hřišti? Kisel mi příjde jako kapitán té výletní lodi, která ztroskotala asi před 3 lety u italských břehů. Z paluby odešel jako první, aby se na zkázu své lodi díval z pohodlí břehu a barového pultíku. Čekal bych, že vyvodí nějakou osobní odpovědnost, ten náš kisel.

    Ovšem za největší zlo považuji, a jak léta pročítám diskuzi tak zjišťuji, že nejsem sám, vedení našeho klubu. Ne nadarmo se říká, že ryba smrdí od hlavy. V případě našeho klubu to platí skutečně dvojnásob. ŘEBÍČKY nepovažuji za důvěryhodné osoby a to jsem velmi slušný. konstatuji, že tito pánové jsou pro mě morální spodinou nezasluhující si jakoukoliv úctu.(tím absolutně odsuzuji jejich blahořečení v momentě, kdy zachraňovali náš klub. v tomto případě se nelze ničím a nijak vykoupit. na druhou stranu nejsou dosud odsouzeni a tak je třeba to respektovat.) s nadějí v koutku duše očekávám, že je to přestane bavit a vrhnou se na jiné odvětví lidské činnosti, kdy by své morální i profesní kvality mohli uplatnit.

    Zkrátka a dobře nejsem přesvědčen, že když tu bude současné vedení, tak se věci změní. Obávám se, že slušných lidí, kteří se budou chtít podílet na fungování slávii už moc není. Měl jsem za to, že takový Kusý a Kubík jsou prvními vlaštovkami, ale mýlil jsem se. Vzývání trenéra Kozla je také marné, jelikož on se do té stoky, kterou podle mého představuje naše vedení, nehodlá z pochopitelných důvodů namáčet.

    kde není vize, tam není progres. kde není naděje, tam přichází zmar a ten se teď šíří mezi sešívanými fanoušky. jak mu čelit? jak ho zastavit? mám pocit (a již i několikaletou zkušenost), že od vedení se nedočkáme žádného kroku, který by dával smysl a kterým by vedení jasně deklarovalo, co se teď stane, co se bude dít v následujících měsících a kam ta snaha povede. Myslím, že právě majitelé jsou tím skutečným problémem našeho klubu a proti nim by měl být namířen onen nesouhlas a jasné občanské stanovisko.


    možná to chtělo právě takovou facku, aby se věci daly do pohybu. možná by stálo za to, tuto energii vložit do nějakého smysluplného projektu, který by pomohl nastartovat změny. Ovšem projekt otevřeného dopisu tím smysluplným, podle mého není. Angažovanost dává smysl, ale diskuze se zlosynem je zbytečná. Proto nejsem zastáncem komunikace s těmi pány ve vedení. Jsem fanouškem slávie navzdory tomu, kdo ji vede. Jsem fanouškem slavie a hluboce nesouhlasím s touto výzvou. Jsem fanouškem slávie a nesouhlasím s tím, aby náš kotel hučel na hráče tmavé pleti, jako se to teď stalo. taky nesouhlasím, aby zloba byla namířena výlučně na hráče a trenéry. Osobní odpovědnost nesou ŘEBÍČCI a jejich přisluhovači ve vedení.

    Kolik je těch, kteří stále vidí světlo na konci tunelu?

  22. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    afro     před 11 lety 21.08.2013 08:53 |  
    0 0

    Dopis vítám, i když bych byl asi v tom návodu (pokuty, umístění do 5-tého místa) spíš obecnější. Co se týče dresů, měli je chlapci odevzdat hned po zápase...

    Obávám se ale, že s tímto majitelem, resp. zástupcem skrytého majitele se budeme těžko z tohoto marastu vyhrabávat. Jak se říká, hlava smrdí od hlavy a vzhledem k celkové netransparentnosti toho, co se dělo za Rosena/Doležala, Platila, Natlandu nebo ohledně vlastnictví stadiónu, kdy byly soustavně pošlapávány zákl. principy na kterých by měl klub fungovat nelze očekávat stabilizaci a návrat k hodnotám, na kterých Slavia vznikla. Pana Řebíčka považuji pouze za pokračovatele linie, která nás dostala až do aktuální situace.
    My jsme tak nějak přistoupili na hru, že A.Ř. zachránil Slavii a je jejím vlastníkem, ale vzpomeňte si na majitele France... Dokud se majitelem nestane zcela jiný subjekt neprovázaný s pražskou ODS, Key investments, Rosenem a já nevím kým ještě, z místa se nehneme a může to trvat roky.

  23. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    spino     před 11 lety 21.08.2013 08:59 |  
    0 0

    Dětinské, naivní, nereálné.

    Přijde mi, jako kdyby ten dopis posílali žáčci základní školy. Pořád marně přemýšlím, co svléknutí dresu a pokuty vyřeší.

    Můj dopis by měl jasně určenou kostru: "Pane Řebíčku, buď Slavii prodejte, nebo vyhoďte..."

    1) Miroslava Držmíška
    2) Jiřího Tepeše
    3) Soňu Nouzákovou, Michala Býčka a Vojtěcha Raimana
    4) Hráče, o kterých je trenér Petrouš přesvědčen, že na Slavii nemají

    Pokud se povede očistit klub od těchto parazitů a Řebíček na jejich místa přivede schopné lidi a dá jim plnou důvěru, jsem přesvědčen, že Slavia se brzy vrátí na vrchol.

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      Barra     před 11 lety 21.08.2013 09:09 |  
      0 0

      Dětinské? Naivní? Nereáln? A ty požaduješ po AŘ ať Slavii prodá?!

      Jsem si celkem jistý že jestli AŘ přineseš mecenáše, který by byl ochotný Slavii odkoupit a mu vrátit jeho investice, AŘ s velkou radosti Slavii prodá. Samozřjmě by zůstala v tom případě otázka, jestli s novým majitelem věci šly lépe.

      Jinak jsi zapomněl říct že ty bys hlavně šel protestovat na Václavák.

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        spino     před 11 lety 21.08.2013 09:11 |  
        0 0

        Buď měli napsat dopis s reálnými požadavky, nebo, pokud to chtěli vést uveřejněnou formou, přitlačit na pilu a požadovat vyhazov hlavních viníků.

        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

          Barra     před 11 lety 21.08.2013 09:32 |  
          0 0

          Osobně se naopak myslím že

          (A) tvrdé finanční potrestání je ten nejlepší bič (hráči neodvedli svojí práci – je absolutně normální že nedostanou zaplaceno. To ale spíš pochopíš až už nebudeš student a budeš si muset vydělávat na své živobytí) a

          (B) že nápad zákazu nosit sešívaný trest má naopak obrovskou symbolickou hodnotu. Jak jsem ale psal, nikoliv tak dlouho až budeme na pátém místě v tabulce, ale určitě by mi nevadilo, kdyby příští domácí zápas jako formou zadostiučinění hráči nastoupili v černém venkovním dresu.

          Jinak mi například nějaký Raiman a Býček jako zástupci Nouzákové vůbec nevadí – nevím jak jejich odchod by měl prospět
          k vylepšení sportovních výsledků - a o to snad primárně jde. To bys pak už mohl vyhodit všechny, včetně paní Schejbalové a jiných.

          • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

            spino     před 11 lety 21.08.2013 09:36 |  
            0 0

            Býček a Raiman jsou zodpovědní za stav webových stránek, který je skutečně tristní a pod panem Kusým už by za takovéto usnutí na vavřínech dávno letěli.

            • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

              Barra     před 11 lety 21.08.2013 09:55 |  
              0 0

              Ale jdi. Tvé starosti bych chtěl mít.

            • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

              quelhar (admin)     před 11 lety 21.08.2013 09:56 |  
              0 0

              Pan Kusy byl jejich sefem rok, stav webu byl stejny nebo jeste horsi a nikdo nikam neletel...

              • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                spino     před 11 lety 21.08.2013 10:01 |  
                0 0

                Jenže to se dalo omluvit kompletní rekonstrukcí webu. Ten web se postupně vylepšoval, ale poslední měsíce se na to webmastři vykašlali úplně. Nechci dělat z Kusého boha, i když ho považuju za nejlepšího ředitele posledních let, ale zrovna v oblasti marketingu by takovéto lajdáctví nestrpěl.

          • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

            spino     před 11 lety 21.08.2013 09:38 |  
            0 0

            Co se týče:

            A: To je jen částečné řešení. Chyba není úplně v hráčích.

            B: S těmi dresy mi to prostě přijde jako blbost a nejsem si jistý, jestli je to vůbec možné.

            • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

              Barra     před 11 lety 21.08.2013 09:53 |  
              0 0

              Nikdy jsem netvrdil, že vina je jen v hráčích. Jinak respektuji tvůj názor co se týká dresů.

          • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

            sasky     před 11 lety 21.08.2013 10:35 |  
            0 0

            Souhlasím s pokutami i se svlečením sešívaného dresu. Asi ne do doby, než budeme na pátém místě, ale symbolicky na 1 - x domácích zápasů, aby si hráči uvědomili, že si sešívaný dres musí zasloužit.
            Jinak co se PR a marketingu týče, je to opravdu velká ostuda. Web bez obsahu, o Slavii se nikde nepíše, prostě klub není vidět. A tam je jednoznačně zodpovědná paní Nouzáková a její tým. Ale to je opět na systémové řešení.

            • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

              th     před 11 lety 21.08.2013 11:53 |  
              0 0

              Svlečením dresů by byli potrestáni jen fanoušci, jen by to jitřilo jejich rány, ale hráčům, kterým je Slavia u zádele, je úplně šumák, jaké triko mají na sobě. Sáhnout jim na peníze je trochu jistější metoda, ale i tak jim rychle otrne. Jenže co s nimi? Když se mnou nejvíc lomcoval vztek, tak jsem si říkal, že nejlíp to vyřešit staromódně, těch 14 borců po zápase zamknout v kabině, rozdělit na dvě poloviny po sedmi, z každé vylosovat dva a ostatním rozdat baseballky, aby dotyčné museli zmlátit do bezvědomí. Výsledek je neomluvitelný a kolektivně zaviněný všemi na hřišti, tak co a podruhé by si něco takového rozmysleli. Bohužel doba pokročila.

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        klimi     před 11 lety 21.08.2013 09:14 |  
        0 0

        Upřímně mě ty požadavky v dopise nějak neuspokojují.

        Pochybuji, že Řebíček dá Šetrlemu s Držmíškem pokuty, když to je všechno jen velký "kamarádšaft".

        Uvedené body nic neřeší, má se prostě tlačit na vedení klubu, jestli s tím hodlá něco dělat.
        Šetrle vykřikuje, že Slavii chybí další vůdce a že v týmu je jen Kisel. Jak dlouho ve Slavii je? To to zjistil až teď?

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      subHuman     před 11 lety 21.08.2013 10:03 |  
      0 0

      Nechápu, na základě čeho opakovaně voláš po vyhození p. Trepeše. Za sebe říkám, že zaplať příroda že tu je a s Tribunou Sever komunikuje on. Osobně jsem před zápasem na Dukle mluvil s jeho protějšky na Dukle a ti kdyby byli v Edenu, tak by mě asi trefilo.
      Trepeš se za nás naopak opakovaně postavil.

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        spino     před 11 lety 21.08.2013 10:14 |  
        0 0

        Máš pravdu, ale tahle situace ve které Tepeš je, je velice sporná.

        Pokud mi okolnosti neumožňují, abych vykonával svou práci kvalitně, pak můžu učinit jen dva kroky. Zaprvé zjednat nápravu a to jakýmkoliv způsobem. Nebo za druhé odejít, protože to, jak je mi umožněno vykonávat svou práci, škodí mé pověsti.

        Přirovnal bych to třeba k pozici Emila Háchy. Mohl se buď zastřelit, protože se ve své funkci podílel na nacistickém zlu, a pro národ by byl za hrdinu, nebo zůstat ve funkci a tupit nacistický teror, ale pak se nemohl divit, že se stal pro národ kolaborantem.

        Já jsem spíše ten typ, který pokud mi není umožněno vykonávat svou práci tak, jak bych si představoval a byl přesvědčen, že jí vykonávám dobře, tak bych prostě rezignoval.

        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

          subHuman     před 11 lety 21.08.2013 10:18 |  
          0 0

          Ty víš, co je v jeho gesci a jaké má pravomoce?
          Zrovna on nemá se sportovní výkonností vůbec nic společného.

          • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

            spino     před 11 lety 21.08.2013 10:25 |  
            0 0

            Já jsem nemluvil jen o sportovní výkonosti, ale o celé očistě klubu.

            Držmíšek - sportovní výkonost

            Komunikační oddělení - tam je to jasné. Mimochodem, JEŠTĚ NYNÍ nejsou zveřejněny rozpisy dorosteneckých kategorií. To je fakt neslýchané!

            O Tepešovi už jsem psal svůj názor. Jednou z jeho gescí by měla být organizační "režie" domácích utkání. A k tomu mám velké výhrady. Vím, že s lidmi kolem stadionu je to těžké, ale k tomu platí, co jsem napsal výše.

        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 11:26 |  
          0 0

          Ježiš jak můžeš srovnávat práci pro nacisty a práci pro fotbalový klub. Probuď se do reality!

          • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

            spino     před 11 lety 21.08.2013 11:36 |  
            0 0

            Sice to přímo nesouvisí s tím, co jsem chtěl vyjádřit, ale když už jsme u toho, tak já žádný rozdíl mezi nacisty a majiteli stadionu nevidím.

            • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 12:36 |  
              0 0

              Fakt nevidíš? A to studuješ politologii? Ach jo....

              • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                spino     před 11 lety 21.08.2013 12:46 |  
                0 0

                Jaký je rozdíl mezi člověkem, co během války nechal zastřelit židovskou rodinu a člověkem, co ukradl stamiliony důvěřivých investorů, kteří se pak v lepším případě museli přestěhovat na chalupu, v horší případě spáchali sebevraždu?

                • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                  Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 13:20 |  
                  0 0

                  No ... já nevim co říct, promiň ale jsi na tom hůř než jsem si kdy myslel. Na to jak si hraješ na člověka co má nastudovanou historii a politologii máš hodně omezené chápaní. Fakt promiň ale tahle diskuse nemá žádnou cenu. Jen malý hint Nacisté rozhodně nemají na triku jednu židovskou rodinu. A nevím které investory Řebíček okradl o stamiliony... já vlastně už vůbec nevím jak jsi se k tomu dostal od osoby pana Tepeše, který má na starosti organizaci domácíh zápasů...
                  A jo něco napíšu. Když se člověk nechá někým napálit a přijde o prachy tak je to i jeho odpovědnost. Bránit se proti rozhodnutí, že tě někdo zastřelí jen proto, že jsi se narodil jako žid nelze. To je tak sakra velkej rozdíl, že jestli to pořád nechápeš tak si nafackuj.

                  • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                    spino     před 11 lety 21.08.2013 13:28 |  
                    0 0

                    1) Že nemají na triku jen jednu rodinu samozřejmě vím a to, že to připomínáte svědčí o tom, že mě hodně podceňujete.

                    2) Nemluvím o Řebíčkovi, ale o někom jiném.

                    3) "Když se člověk nechá někým napálit a přijde o prachy tak je to i jeho odpovědnost." Vítejte ve světě Václava Klause!

                    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 13:40 |  
                      0 0

                      Spíš vítej v reálném světě, kde se prostě o sebe musíš umět postarat.

                      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                        spino     před 11 lety 21.08.2013 13:47 |  
                        0 0

                        Zisk je kořist! ;)

            • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

              Barra     před 11 lety 21.08.2013 12:48 |  
              0 0

              Nezlob se Spino, ale poslední gram sympatie nebo lépe snahy k pochopení, kterou jsem k tobě měl, jsi tímto výrokem ztratil. Žiješ v izolovaném myšlenkovém světě, Spino.

            • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

              Barra     před 11 lety 21.08.2013 13:51 |  
              0 0

              Spino, jediný zločin mé matky byl, že pracovala jako pomocná kuchařka v rodině vrchního státního zástupce v Antverpách v roce 1940. On sám byl zatčen gestapem, stejně jako celá jeho rodina a všichni, kteří se v jeho domácnosti nacházeli a byli poslaní do koncentračního tábora v Breendonk. Moje matka tam strávila 2 roky. Měla štěstí, přežila.

              Mluvit o situaci ve Slavii s porovnáním tohoto období a opakovaně přitom brát do úst slova jako SS, Hitler, vypálení vesnic, kulka, zastřelení židovské rodiny a jiné výroky, se kterými dáváš do souvislostí dnešní dění ve Slavie s tímto nejhorším obdobím nedávné historie, je tak hnusné a odporné jak jenom může být.

              Jen totální ignorant a další ostřejší slova si raději nechám pro sebe, může takové věci hodit na papír a přitom se pyšně podívat do zrcadla a být spokojený se sebou.

              Na Slavistu se chováš nedůstojně.

                • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                  Barra     před 11 lety 21.08.2013 14:29 |  
                  0 0

                  Nechápeš vůbec nic, bohužel. Je mi tě líto.

                  • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                    th     před 11 lety 21.08.2013 17:41 |  
                    0 0

                    Srovnávat druhořadého zloděje (tunelů bylo, jak víc, tak líp udělaných) s lidmi, kteří se snažili vyvraždit několik národů ... jen piš dál, čím víc píšeš, tím víc je vidět, že nemáš páru o čem ;-)

              • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                slaviator     před 11 lety 21.08.2013 15:24 |  
                0 0

                Já to nechápu, co spino psal... Můj praděda z mámy strany byl nuceně nasazen v Německu a zemřel na železnici při pokládání kolejí...

                • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                  Barra     před 11 lety 21.08.2013 16:25 |  
                  0 0

                  Slaviatore, jsem po čtení těchto příspěvků Spina tak naštvaný, že jsem si po sakra dlouhé době musel jednu zapálit.

                  Na téměř každém webu má Spino ban, není se tomu divit. Já bych neváhal ani vteřinu ho i tady v první instanci na měsíc vyloučit. Když už chce psát ptákoviny, tak by alespoň měl z úcty k těm desítek miliónu obětí, které zahynuly během druhé světové války, si vybrat jiné porovnání když chce apelovat na možné chyby lidí, kteří jsou spojení se Slavii.

                  • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                    spino     před 11 lety 21.08.2013 17:03 |  
                    0 0

                    Bohužel jste polovinu mých slov vytrhl z kontextu a druhou polovinu nepochopil.

                    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                      Barra     před 11 lety 21.08.2013 21:08 |  
                      0 0

                      Ne Spino, laskavě si opět přečti co jsi tady dnes plodil. Nic jsem vytrhnul z kontextu, nebylo co bych z mé strany špatně měl pochopit. Stejné kecy že nebyli pochopení měli Dalík a Topolánek, když první porovnával svojí pozici u Topolánka k tomu, co byl Martinu Bormann pro Hitlera, a druhé buran prohlašoval ´Es kommt der Tag´, vyhrožoval noci dlouhých nožů, žvastal o ´osvětimské lži´, atd. Topolánek také tvrdil, že byl špatně pochopen a že jeho výroky byly vytrhnuté z kontextu, Dalík alespoň moudře držel hubu.

                      Nevím, odkud pochází tvoje fascinace pro toto nejtemnější období lidstva a proč máš zapotřebí v souvislosti se Slavii opakovaně mluvit o SS, židech, vraždách, Hitlerovi, vypálení vesnic, atd., atd.
                      Klesl jsi velmi hluboko, jestli si chtěl být zajímavý, tak se ti to hluboce nepovedlo.

                      To co cítím s této souvislosti můžu jen vyjádřit německým výrazem ´es ist zum Kotzen´.

                      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                        spino     před 11 lety 21.08.2013 21:15 |  
                        0 0

                        Vy jste úplně zaslepený. Ale úplně! Bohužel asi nejste schopen pochopit smysl toho, co jsem psal a obhajovat to v dalším příspěvku už nebudu, protože už na to nemám energii.

                        Dám vám radu. Přečtěte si ještě jednou, co jsem napsal.

                        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                          slaviator     před 11 lety 22.08.2013 00:54 |  
                          0 0

                          Kdybys porovnal Řebíčka k Al Caponemu, tak by to bylo příliš, ale budiž... Ale tohle fakt bylo DOST přes čáru

                          • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

                            spino     před 11 lety 22.08.2013 09:46 |  
                            0 0

                            Já tady celou dobu o Řebíčkovi nemluvil!!!

        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

          Barra     před 11 lety 21.08.2013 11:28 |  
          0 0

          Zajímavý názor Spino :-)

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.08.2013 11:30 |  
      0 0

      Teď jsi mě pobavil. Tak celkem logický dopis, který jsi bohužel tak uplně nepochopil, označíš za dětswky naivní - a to ho dávali dohromady lidé, kteří jsou jak inteligenčně tak sociálne na mnohem vyšší úrovni než ty -. A pak napíšeš svojí variantu, která je naivní jak kdyby jí psal 12letej klučík.

      - on totiž ten dopis je psán proto aby jasně vyjádřil nespokojenost nás fanoušků, proto je tam návrh trestů, ten návrh vystihuje to co si naši fanoušci myslí a to, že výkon byl tak hrozný, že si za něj hráči nezaslouží zaplatit a zároveň byl totálně dehonestující jména Slavia, že si hráči nezaslouží oblékat náš dres. Myslím, že ani autor dopisu nečeká, že se Řebíček bude řídit jeho požadavky. Ale postoj fanoušků to deklaruje jasně.

      Tvůj slint naopak deklaruje to, že nic nevíš a máš touhu do všeho kecat.

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        spino     před 11 lety 21.08.2013 11:40 |  
        0 0

        Ano, takže když velitel SS nechá vypálit vesnici, tak se obrátíš s protestem na Hitlera?

        Hráči jsou až druhořadý problém. Tím hlavním je Řebíček, takže jemu by jsme měli posílat ultimáta, aby on sám změnil své myšlení při řízení klubu a ne požadovat tresty pro ty, co plní jeho vůli.

        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

          Barra     před 11 lety 21.08.2013 12:06 |  
          0 0

          Spino, musím se přiznat že po čtení tohoto příspěvku ti přestávám kompletně rozumět. Dobře, budeme tedy žádat AŘ ať vyhodí například Nouzákovou. Tímto krokem dostanou hráči určitě křídla a už se nebudou nechávat zesměšňovat na hřišti. Hráče bys tedy vůbec netrestal, Soňa je vina toho, že jsme předposlední s jediným bodíkem náskoku, že Příbram má téměř dvojnásobek bodů než my, že po jedné šestině ligy nám Plzeň a Sparta utekly
          o 9 bodů.

          Asi paní Nouzáková moc vzrušuje hráče její minisukni a výstřihem, chudáci mají při zápase spíš hříšné myšlenky a neumí se soustředit. Ano, potrestejme web-mastery, ti jsou ti praví viníci. Ano, hráči plní jen vůli Řebíčka, proto není logické je trestat.

          Die Gedanken sind frei – ale myslím si, že bys mohl přestat míchat do diskuse Slavie Háchu, kulky, velitele SS, vypálení vesnic, Hitlera. To jsou dětinské úvahy, abych použil tvůj vokabulář. Nebudu se snižovat na tvojí úroveň, kde reakci jiných diskutérů nazýváš ´debilitu´.

          • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

            spino     před 11 lety 21.08.2013 12:48 |  
            0 0

            Já tady nikdy o žádném řešení sportovní krize v souvislosti s Nouzákovou nemluvil. Klub je prohnilý odshora a Nouzáková je jeden ze střípků téhle mozaiky.

            • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

              Barra     před 11 lety 21.08.2013 12:52 |  
              0 0

              Pleteš se, nevíš sám co píšeš.

        • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

          start72     před 11 lety 21.08.2013 12:14 |  
          0 0

          Co sem taháš nacismus?! Typický příklad člověka, který se v diskusi z důvodu nestandardní mozkové výbavy utíká k obrazoboreckému vyjadřování. Je ukázkou nepochopení situace, deklasovat otevřený dopis nejapnými přízvisky. Je jasné, že co člověk, to názor, jak situaci řešit. Nelze ale v takovém dopise říct majiteli, aby zmizel, aby vyházel toho či onoho. Naopak, já dopis považuji za velice kultivovanou reakci fanouškovského tábora, která vedle návrhu finančního postihu lemplů obsahuje i skvělý symbolický moment, totiž odepřít omezeným milovníkům káviček a rychlých aut možnost nosit posvátný sešívaný dres. Však potom hned novináři skočili a možná se lavina utrhne a dočkáme se i radikálnějších změn. Opakuji dopis je důležitým momentem sám o sobě - fanoušci zas po dlouhé době trpělivosti naznačili, že takto, pánové, nelze pokračovat. TS slibuje další kroky. Věřím, že budou stejně osvícené, jako otevřený dopis.

          • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

            spino     před 11 lety 21.08.2013 12:52 |  
            0 0

            Asi jste mě špatně pochopil. Někde už jsem to vysvětloval, nevím jestli tady nebo jinde, ale řeknu to tedy znovu. Pokud má dopis tyto NEREÁLNÉ požadavky, pak by se nemělo zůstat při zemi a poslat ostřejší nótu - viz. mé požadavky, které jsou přímočařejší, avšak stejně nereálné. Pokud bych ale chtěl, aby můj dopis měl být brán vážně, pak bych pokládal úplně jiné otázky a požadavky, než dětinské svlékání dresů, určování výše pokut atd.

            • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

              Barra     před 11 lety 21.08.2013 12:59 |  
              0 0

              Neboj se Spino, myslím že tady doopravdy nikdo tebe a tvé názory už nebere vážně, až na tebe samého a tvé možné nicky.
              ¨

  24. Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

    spino     před 11 lety 21.08.2013 10:07 |  
    0 0

    To jsme to dopracovali, že už nám i žvanil Csaplár radí, jak se má vést klub. :(((

    • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

      Alanor (admin)     před 11 lety 21.08.2013 10:15 |  
      0 0

      Jojo, expert na slovo vzatý. To je ta poslední figurka, co nám tady v té naší úžasné skvadře ještě chybí.

      • Re: Otevřený dopis prezidentovi Slavie

        spino     před 11 lety 21.08.2013 10:20 |  
        0 0

        Přitom by stačilo, kdyby přišel renomovaný sportovní ředitel, který by Řebíčkovi jasně řekl: "Jednou mi do toho začneš kecat a končím!"

        A nikoliv ustrašený úředníček Držmíšek, který se hlavně snaží nadřízeným zalíbit.