Ženský fotbal

Slávistky se Spartou pouze remizovaly

Fotbalistky Slavie na výhru v derby nedosáhly, zápas bez výrazných šancí skončil bez branek. Do nadstavby jsou tak holky s dvoubodovým náskokem. Videorozhovory v článku!

Na derby dorazilo hodně fotografů i novinářů, nechyběla Česká televize. Bohužel dnes to nebyla ideální reklama na pohledný fotbal v podání žen. K vidění byl velký boj bez výrazných šancí. Do zápasu šly jako favoritky slávistky, ale úvod vyšel lépe domácím. Díky aktivnímu presinku Sparťanky vybojovaly míč a následně několik minut byly na útočné polovině, výsledkem byl ale pouze pokus Mocové z dálky, kdy chtěla využívat nepodařeného odkopu Sladké. Do hry se ale dostaly i slávistky a byly lepším celkem, nejdříve před vápnem Vršatové byl menší závar, ale první možnost ohrozit branku měla Pěničková ze standardní situace, bohužel přestřelila. Slavia držela míč a snažila se o kombinaci, občas zajiskřilo, a proto brzy měly sparťanky dvě žluté karty. V 17. minutě na hranici vápna Krejčiříková sestřelila Pěničkovou, z následné standardní situace Svitková trefila připravenou Vršatovou.  Po chvíli to zase zkusila z dálky Cahynová, ale mezi tyče nezamířila. Sparta se nedostávala do hry, dobře jsme bránili a drželi míč. Až v závěrečné čtvrthodině se hra opět vyrovnala, kdy se ke střelám  z dálky dostala Pivoňková a Vyštejnová, ale ani jeden pokus nemířil mezi tyče. Po prvním poločase tedy slávistky na branku mířily jednou, Sparta ani jednou.


Ve druhém poločase jsme už viděli pouze boj, slávistky si žádnou šanci nevytvořily, pouze několik náznaků. Hra byla často přerušovaná a diváci mohli sledovat atraktivnější jev, a to zda se na obloze objeví sluníčko či se zase zatáhne. Ještě v úvodu málem zahrozila Sparta, ale na centru Bartoňová nedosáhla. Jak se blížil konec zápasu, tak se Sparta začala více tlačit před slávistickou branku a naopak slávistky se více soustředily na defenzivu, aby zbytečně neinkasovaly. V nebezpečné pozici se objevila opět Bartoňová po přízemním centru Danihelkové, ale přestřelila. Slávistkám postupně docházely síly, takže musely ukázat bojovného ducha, aby závěr zápasu zvládly. Dvakrát nám však ještě zatrnulo, v 85. minutě po dlouhém pasu gólmanka zasáhla před Szewieczkovou, odražený míč do branky Bartoňová neusměrnila a přestřelila. V 87. minutě Bartoňová z brankové čáry dostala míč na Křivskou, ale i ona mířila nad branku. Mezi tyče nakonec Sparta zamířila jednou, Slavia také jednou. Ani jeden pokus však nebyl pro gólmanky nebezpečný.

Nyní začne nadstavbová část, ve které kromě Slavie a Sparty jsou Slovácko a Bohemians. Body se krátí, takže v tabulce nyní má Slavia 19 bodů, Sparta 17 bodů, Slovácko 13 bodů a Bohemians 10 bodů. Další derby se Spartou je na programu 3. května.

Sparta - Slavia 0:0
Sparta: Vršatová - Tauberová, Bertholdová, Blažková, Vyštejnová - Ringelová (58. Szewieczková), Krejčiříková, Pivoňková (84. Křivská), Bartoňová, Dědinová (60. Danihelková) - Mocová
Slavia: Sladká - Tomášková (90. Bartovičová), Budošová, Pincová, Malinová (39. Odehnalová) - Divišová, Cahynová, Pěničková, Svitková, Benýrová (82. Jášová) - Kožárová (75. Necidová)
ŽK: 8. Pivoňková, 16. Krejčíříková, 64. Blažková - 30. Malinová, 73. Kožárová

Komentáře (116)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 16.04.2014 22:13 |  
    0 0

    Mizerný zápas, ale remíza je dobrá. Snad holky Spartu ještě porazí a letos konečně titul zíkají.

  2. Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

    Barra     před 10 lety 17.04.2014 08:27 |  
    0 0

    Skoda ztraty tech dvou bodu, mit proti Sparte po 2 zapasech 6 na 6 by jinak bylo krasne. Holky nastrilely behem 14 zapasu 73 branek, prumer pres 5 branek na zapas, a jen ted vysly na prazdno. Ale nevadi, i tak jsou hrdinky. Proc mimochodem vcera hrala Necidova jen poslednich 15 minut? Ne, ze bych byl odbornik na damskou ligu, ale mel jsem pocit ze byla posledni dobu velmi uspesna. Ale mozna ze byla slecna Kozarova jeste uspesnejsi, nevim. V kazdem pripade preji holkam aby se jim moc darilo v tech poslednich 7 zapasu. Double by byl krasny a mel by byt inspirativni do budoucnosti pro nase pany.

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      Jiri1     před 10 lety 17.04.2014 11:38 |  
      0 0

      Mel jsem tu cest vcera se svymi ctyrmi lidmi stat u tribuny, samozrejme ze jsem to vzal hlavne kvuli holkam, melo dorazit par divaku ,nakonec jich bylo hodne pres trista.
      Fotbal nic moc spis boj, trosku negativne mne prekvapila p. rozhodci a jeste vice slaby druhy polocas, nakonec bod dobry, ale Spartanky se vyrazne zlepsily, bylo videt , ze maj dobrou fyzicku, nase mi prisly technictejsi , meli vice napadu , ale ta realizace.
      Dostavili se i panove z Pregue Boys, tedy jejich mladsi odnoz, par starsich hools ze Sparty , kteri to spis pohjali jako pivni sou a nase tradicni fanynky tetokrate opet s originalnim pitim, i kdyz si kluci s holkami obcas prohodili par vyrazu vse bylo v klidu, dost se nam to vsem libilo, byl peknej den vstupny zdarma , prohlidky zadne , potesilo mne hodne rodin s detmi i rodinnych prislusniku hracek

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 17.04.2014 11:55 |  
        0 0

        Jj, atmosféra byla celkem fajn. Sparťanští hool si neodpustili své "židovské" nesmysly, ale to už k nim asi tak nějak patří...

  3. Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

    Viking     před 10 lety 17.04.2014 14:33 |  
    0 0

    Co to je za nesmyslný model, kdy se body před nadstavbou půlí???

    A dále např. Bohemka - před nadstavbou 19 bodů, po redukci 10. To už tam mohli rovnou nechat těch 9,5.

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      Richi (admin)     před 10 lety 17.04.2014 20:47 |  
      0 0

      Bylo to tak i loni, prostě se to takto rozhodlo.

  4. Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

    Barra     před 10 lety 18.04.2014 22:26 |  
    0 0

    Sice to tu nepatri, ale Bohemians remizovala v Jihlave a jsme tedy na 15 a sestupovym miste. Mam obavu, ze tam budeme i v pondeli po zapase s Plzni. Nevim jak vy, ale mam z toho depku. Neni cas na experimenty, doufam ze v tom pripade to bude znamenat louceni s Pastoorem.

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      JS (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2014 22:39 |  
      0 0

      Což by byl jen další experiment..

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Alanor (admin)     před 10 lety 18.04.2014 22:45 |  
        0 0

        Co se týče Pastoora, tak už snad ani jedna volba není správná. Jeho případným odvoláním se Slavia zesměšní ještě víc, na druhou stranu jeho ponecháním na lavičce riskuje více než dost. Já být ve vedení, tak bych asi přešel vlastní hrdost a neomylnost, které už stejně nikdo vně klubu nevěří, a Pastoora po případné porážce odvolal. Ať to dojede nějaký srdcař, který ví, o co se hraje, a který hráče aspoň namotivuje. Za mě Franta Cipro (ačkoliv je podle mě jinak trenérsky dávno za zenitem), pokud by na těch 5 zápasů k nám vůbec chtěl chodit.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          spino     před 10 lety 18.04.2014 22:50 |  
          0 0

          Souhlas - Cipro, klidně i Petrouš. Jara umí. Hlavně prosím ne Poustku!

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Alanor (admin)     před 10 lety 18.04.2014 23:03 |  
            0 0

            Na Poustkovi se shodneme, (minimálně zatím) vůbec nemá na to, aby Slavii vedl jako hlavní trenér.

            Rozdílný názor mám na Petrouše, který by byl podle mě také špatnou volbou, ačkoliv ho profesní kvalitou řadím výše než Poustku. Za prvné by to byl totální výsměch a dokončení absurdního kolečka trenérů a za druhé Petrouš na podzim absolutně nevěděl, která bije, a profesně selhal.

            • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

              spino     před 10 lety 18.04.2014 23:13 |  
              0 0

              Co se týče Petrouše, vidím ho v určitých aspektech jako hodně kvalitního trenéra. Má ale dvě velké slabiny: 1) kondiční příprava - největší slabina, vždycky jsme sotva dohráli podzim. 2) disciplína u hráčů - to je z poloviny problém těch lemplů, kdyby Petrouš přišel k ambicióznímu týmu, tak tohle neřeší, ale Slavie je bohužel pro polovinu hráčů spíše dobře placená zašívárna, kde se nikdo moc nepředře a nemá ambice.

              Poustka - jeho herní filozofie u A týmu se mi nelíbí, její realizace je snad ještě horší. Nevím to, ale myslím si, že třeba onen brilantní pokus se zdvojením krajních obránců v derby byla jeho práce. Také se mi nelíbí, jakým způsobem pracoval se sestavou U19. Asi bych z něj udělal jen agenta, aby vyhledával hráče, protože o trenérských kvalitách mě zatím nepřesvědčil.

              • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                Alanor (admin)     před 10 lety 18.04.2014 23:15 |  
                0 0

                Tak jako vyhledávač talentů se s Mensahem taky zatím moc neosvědčil. :)) Ale to je příliš brzy na hodnocení, je to jeden hráč, navíc mladý kluk a třeba se chytí.

                • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                  spino     před 10 lety 18.04.2014 23:20 |  
                  0 0

                  Tak on těch úspěchů ani u skautingu moc neměl. Ale pořád lepší nic, než velké nic. :D

                  Já třeba dodnes nepochopil, proč Poustka doporučoval do Slavie Juhara. Jako v nynější situaci bych se tomu nedivil, teď bereme vše co má ruce a nohy a je levné, koncepce nekoncepce, ale tenkrát jsme byli technický tým a teď si představ, že by mezi takové hráče přišlo tohle netechnické nemyslící kopyto. S nim by Jarolím udělal krátký proces. ;)

                  • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                    Barra     před 10 lety 18.04.2014 23:27 |  
                    0 0

                    Nech prosim te Juhara byt a bud rad, ze ho mame.

                    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                      spino     před 10 lety 18.04.2014 23:45 |  
                      0 0

                      Je pravda, že je v současnosti jednooký mezi slepými. Ale v tehdejší době bych asi nad Juharem kroutil hlavou.

              • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                spino     před 10 lety 18.04.2014 23:16 |  
                0 0

                * teda scouta. Sorry za překlep.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Barra     před 10 lety 18.04.2014 23:01 |  
        0 0

        Muze to jit jeste hur? Nasel jsem ve Sportu z 30 brezna interview s Smicerem, dva dny po jeho nastupu. Je tam ale hlavne tabulka po 22 (pro nektere kluby 21) odehranych zapasu. Slavia byla na 12 miste (21 zapasu, ten s MB nas jeste cekal), a to s 22 body. Na 15 a tedy predposlednim miste byla Zbrojovka, s 19 body, take po 21 zapasech.

        Jaky je ted stav po 24 zapasech pro Slavii a Brno?

        Slavia ziskala z tech 3 zapasu 1 bod. Strelila 1 branku, dostala 6 branek proti, mame 23 bodu, a jsme predposledni na 15.miste.

        Brno ziskale 7 bodu(!), dalo 5 branek, dostali proti 2, maji 26 bodu, jsou desati.

        Ma Brno, Bohemians, Znojmo, atd vazne spatnejsi muzstvo? Neni jasne ze nejvetsi pitomost co mohli Kisela Korneev udelat bylo vyhodit Koubka po 10 zapasech? Jeste neni vse ztraceno, ale v pripade prohry s Plzni, s cim pocitam, bude nasledujici zapas proti Bohemce zapas o pretrvani v prvni.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          vojta     před 10 lety 19.04.2014 01:44 |  
          0 0

          taky brno hralo ty posledni 3 kola vsechny zapasy doma a proti slabsim souperum, slavie naopak hrala na letny a v bolce, takze jen z toho bych nejaky zavery o kvalite kadru nedelal

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 01:54 |  
          0 0

          Odpověď na řečnickou otázku: není to jasné. A zajímalo by mě, proč jste si jistý, že za současný stav může výměna trenéra a že s Koubkem by byla situace růžová (růžovější).

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Barra     před 10 lety 19.04.2014 07:49 |  
            0 0

            Ostatni kluby sbiraji na rozdil od nas pravidelne body. Od jara vyhrala Zbrojovka z 8 zapasu 3 x, 2 x remizovala, ma za sebou zapasy na Sparte, v Liberci, na Slovacku, Bodovala v 5 zapasech, my jen ve 3, a z toho patri jedna vyhra Koubkovi.

            Pod Pastoorem 4 prohry z 6 zapasu jsou katastrofalni. Samozrejme neni nikdy absolutni jistota, ze Koubek by byl uspesnejsi. Pod nim jsme ale bodovali v 6 zapasech z 10, co Slavii vedl, a mluvi take vysledky z minulosti. Take jsem kladl recickou otazku, jestli na tom jeste muzeme byt hur. Jinak jsem patril mezi ty, kteri vehemente hned 3 brezna upozornovali na to, ze vymenit Koubka neni spravne. Nas fotbal je bez radu, propadli jsme se nad dno, ale Pastoor zustava optimista. Jak jsem psal, to byl take do posledniho dne u NEC, kdy z 13 poslednich zapasu ani jednou nevyhral a naopak 12 x prohral. Kdyz si pustim jeho interview u prilezitosti jeho posledniho zapasu pred vyhazovem, je tam stejna lehka ironie, stejna sebeduvera i jako ted, stejny pocit neomylnosti jako ted. Neni cas na vtipky.

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      quelhar (admin)     před 10 lety 18.04.2014 22:39 |  
      0 0

      Kdyby tabulka vypadala takto po 30. kole, tak nesestoupime, protoze mame lepsi zapasy jak se Znojmem (2 vyhry) tak s Bohemkou (1 vyhra). Nicmene treba to aktualni 15. misto - ktere se nepochybne bude omilat cely vikend a cele pondeli - bude na hrace pusobit jako stimul, aby se konecne zacali snazit.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        eomer (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2014 22:58 |  
        0 0

        tomu nevěřím, když je nezajímá ani derby , tak už asi nic...

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Barra     před 10 lety 18.04.2014 23:26 |  
        0 0

        Mas pravdu se vzajemnymi zapasy. Prozatim je Slavia ale nejmene uspesna ze vsech konkurentu (beru v uvahu tech poslednich 6 zapasu po vyhazovu Koubka), a to s 4 body, spolecne s Banikem ktery 4 x remizoval. Bohemians maji skvelou bilanci 2 vyher, 3 remiz a jen 1 prohry z poslednich 6 zapasu. To my jsme prohrali hned 4 krat. Takze mam obavu ze Bohemians jeste nejake body nasbiraji do konce sezony a ze budou pred nami. Co udela Banik po zmene trenera budeme o vikendu vedet.

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      Alanor (admin)     před 10 lety 18.04.2014 22:42 |  
      0 0

      Příspěvek sem patří - když není nový článek, tak přeci nebudeme zakazovat diskusi, jen ať běží pod tím nejnovějším.

      Nevím, co si mám o záchraně myslet, zvlášť když se množí spekulace, že jsme v lize nechtění. Ústrky ze strany FAČRu a rozhodčích probíhají (nejenom tuto) celou sezónu. Teď se jim nehodí do krámu, že se Slavia zastala vlastních fanoušků při útoku policie...

      Zaslechl jsem i spekulace, že Rusáci jsou se zařezáváním Slavie spokojeni - alespoň to tlačí na nenasytného Řebíčka. Kam to ale až zajde? Převzali by klub i ve 2. lize?

      Do toho všeho je třeba ještě započítat apatické hráče, kteří už asi stejně s dalším angažmá ve Slavii nepočítají, neschopného trenéra Pastoora, který je úplně mimo, točí se sestavou jako blázen a třeba nejlepšího brankáře Rakovana nepustí ani na lavici, a v neposlední řadě je třeba vzít do úvahy i práci dua Kisel, Kornějev s jejich novou velkolepou vizí...

      Za normálních okolností bych byl přesvědčen, že se Slavia zachrání. Jenže okolo současné Slavie není normálního vůbec nic.

      P.S. Jen doufám, že se dohraje zápas s Plzní, která je podobně anti-peltovsky naladěna (ačkoliv těm šaškům nevadí, když Berbr s Damkovou roky vedou rozhodčí ku jejich prospěchu). Pokud by se do toho vložila asociace tak absurdně a nestoudně s kontumováním zápasů za svobodný projev na adresu zkorumpovaných lidí, tak se na celý český fotbal, promiňte mi to slovo, radši vyseru.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        spino     před 10 lety 18.04.2014 22:53 |  
        0 0

        Pokud máte hodně peněz, tak si vsaďte později na Slavia - Slovácko. Slyšel jsem, že tady už je jednička předem domluvena.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          travel (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2014 23:30 |  
          0 0

          Moc tomu nevěřím,ale i kdyby,tak si bude muset dát Slovácko vlastní gól(y).

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            spino     před 10 lety 18.04.2014 23:46 |  
            0 0

            Nevím no. Ze spojení Řebíček - Habanec může vzejít cokoliv.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          Edwardtheiron     před 10 lety 19.04.2014 08:18 |  
          0 0

          Jako jsi slyšel, že Berkovec jde na Spartu a Hruška k nám? Že tě to pořád baví psát tyhle nesmysly.

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Alanor (admin)     před 10 lety 19.04.2014 08:45 |  
            0 0

            Náhodou o snaze Sparty získat Berkovce jsem slyšel i ze zdrojů z Bohemky. ;) Nevím, co je na tom pravdy, ale doufám, že vše dopadne, jak má. Tedy že Berkovec bude příští rok hájit branku Slavie v první lize.

            • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

              travel (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 08:57 |  
              0 0

              Když už jsme u těch brankářů.Včera v utkání Jihlavy s Bohemkou na jedné straně Hanuš (24 r.),na druhé Berkovec (23 r.,hostování) oba naši odchovanci a za nás chytá Černý (40 r.,nic proti Radkovi,jeden z mála skutečných slávistů) a záda mu kryje Čonto (35 r. ?).

              • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                Alanor (admin)     před 10 lety 19.04.2014 08:59 |  
                0 0

                Ta situace v našem brankovišti je směšná a je důkazem amaterismu vedení i realizačního týmu. Z našich brankářů je jednoznačně nejlepší Rakovan, který se ale nedostane ani na lavičku.

                • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                  spino     před 10 lety 19.04.2014 09:47 |  
                  0 0

                  Já bych jim tohle zase tak nepřičtal. Vymyšlené to s tim Berkovcem měli dobře. Problém je ten, že Petrouš věřil Čontovi, který na jaře chytal kvalitně. Netušil, že je mu všechno úplně u prdele a radši se místo fotbalu bud věnovat chalupě.

            • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

              Edwardtheiron     před 10 lety 19.04.2014 09:16 |  
              0 0

              Upřímně řečeno, zdroje z Bohemky mohou o Berkovcovi tak akorát mlčet, když mlčí i zdroje ze Slavie. Naproti tomu Sparta deklarovala zájem o Hrušku. Vocel si zkrátka čas od času vymyslí nějakou pitomost u níž má dvě možnosti: buď mu to vyjde nebo ne.

              • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                spino     před 10 lety 19.04.2014 09:44 |  
                0 0

                To, že zájem veřejně nedeklarují neznamená, že ho nechtějí.

                Jinak, měli bychom urychleně podepsat Masopusta, jestli nechceme po Pilařovi, Teclovi a Benešovi přijít o dalšího mimoklubového slávistu.

                • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 10:39 |  
                  0 0

                  Hele já jsem slyšel, prej povídal Forejt že nás zrušej a budou v Edenu chovat bejky.

                  • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                    mats     před 10 lety 19.04.2014 16:19 |  
                    0 0

                    Ha, pamětník seriálu Dobrá voda... :-)))

                • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                  Nosorozec     před 10 lety 19.04.2014 11:16 |  
                  0 0

                  Taky bych u nás viděl Masopusta moc rád, ale levnej rozhodně nebude.

                  • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                    spino     před 10 lety 19.04.2014 11:59 |  
                    0 0

                    Tady jde o to, že si necháme unikat výše zmíněné srdcaře (ve Spartě příklad Bednáře) a místo toho nabíráme Slováky a další nekopy, kterým je Slavia u prdele.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        eomer (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2014 22:54 |  
        0 0

        Jsme úplně mimo, bez zájmu a bez systému. Vyhodit Pastoora po Plzni je jediná naděje, aby se tým zkusil naposledy restartovat pro zápas s Bohemkou. Jinak už do konce sezony nevyhrajeme ani jeden zápas. Setrvání v současném nastavení znamená jistý sestup. Jako spíše pesimista dávám záchraně tak max. 20%. Vyhození Koubka v naší situaci byla největší blbost co mohli udělat. Měli to řešit po sezóně.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          spino     před 10 lety 18.04.2014 23:00 |  
          0 0

          Jenže Koubek by jim nezhodnotil mladé hráče na prodej. ;)

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            eomer (přítel SN)     před 10 lety 18.04.2014 23:06 |  
            0 0

            to je fakt, takto můžou prodat celý mančaft, protože ten druholigový bude levnější a možná z 50% z juniorů. No a další rok v ČFL....

  5. Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

    Fulham     před 10 lety 19.04.2014 08:22 |  
    0 0

    Ahoj Barro - Tvá averze proti AP mi začíná zavánět rivalitou dvou třetin BeNeLuxu.....:-)))

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      Barra     před 10 lety 19.04.2014 11:08 |  
      0 0

      Ahoj Fulhame. Averze? Mozna, ale dana z toho, co se deje za poseldnich 58 dnu, tedy od nastupu Alexe Pastoora. Propadli jsme se na same dno a nikde nevidim ani znamku a prislib tiho, ze bude lepe. Naopak, zapas od zapasu jsme v tom vice a vice namoreni. Nekritizoval jsem Pastoora prvni zapasy, jen Kisela, daval jsem Alexovi sanci. Ale posledni 3 tydny vidim, ze jeho vysledky z Holandska, kde v Eredivisie ziskal jen 37% vsech moznych zapasu nebyly nahoda. Precetl jsem si stare interviews s Kiselem, Korneevem, Pastoorem. Je sice krasne ze Pastoora predstavovali jako trenera s 20 letou praxi, kde dnes se pohybuje tepve paty rocnk v placenem fotbale. Upozornil jsem na to, ze tezko mohl ziskat diplom pod legendarnim Rinus Michelsem, kdyz ten byl jiz leta po smrti kdy Pastoor ho v 2009 ziskal. Precelt jsem si snad vsechny mozne clanky na webu o a s Pastoorem, poslechl vsechny mozne interviews. Pastoor je sympatak, co jsem ihned o nem psal, ma drive, urcite snahu, ale to z neho jeste nedela dobreho trenera. Zitra bude mit za sebou sedmy zapas v Gambrinuslize. Prozaimni bilance jeho poslednich 13 odtrenovanych zapasu v Eredivie plus tech doposud 6 u nas je 5 bodu na 57. Doufam ze v pondeli neco ulovime, sance ze vysledky Pastoora budou zitra 5 na 60 je velka.

      Proti Holandanum nemam averzi, mam mezi nimi strasne moc znamych a pritely (moc Holandanu bydli na sever Antwerp, pres holandskou hranici, a to z fiskalnich duvodu). Nic proti "syrovym hlavam" nebo kaaskop, jak jim rikame na oplatku jejich tvrzeni "jak jsou ti Belgicane blbi". U Pastoora mi ale chybi heslo Feyenoordu "geen woorden maar daden, tedy zadne slova ale skutky". Beerschot byl minulou sezonu vymazan s povrchu, se Slavii mam poskedni tyden pocit, ze se ritime do propasti. Kisel jako by se ztratil, mlci jako hrob, nastavana loutka Pastoor to ted musi nejak s Smicerem zvladnout. Slysim ze strany Alexe silacke slova, a posledni tyden hleda viniky. Slavie je podle neho v jkritickem stavu jiz 2, 3 mesice a okonce celou sezonu, ted kdyz doopravdu tecr do bot nahlas kritizuje hrace. Alanor tady trefne popsal nesmyslne kroky Pastoora za posledni tydny, nebudu je opakovat. Jsem si ale jisty ze kazda zmena na postu trenera nemuze byt k horsimu, ze muze naopak hrace nakopnout. Pro me ma Pastoor jit a kazdy zapas, co tady bude dele, je zrata casu.

      Pastoor sam uprimne v Holandsku ihned priznal ze je u Slavie na 4 mesice. Zitra bude u nas mit 7 tydnu za sebou, ktere mi osobne staci. Vinu ale nekladu u Pastoora, urcite si myslel ze to pujde lepe, a to hlavne kdyz duo K & K proklamovalo, ze jdou s nim do toho vedle Pastoora. Vinu nese podle me zminene duo, ktere dalo Pastoorovi tento darek.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Barra     před 10 lety 19.04.2014 11:13 |  
        0 0

        Omlouvam se za chybu: zadnych 37 % vsech zapasu, ale bodu. 117 na 315, presne receno.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Fulham     před 10 lety 19.04.2014 11:33 |  
        0 0

        Ahoj - nebylo to myšleno vůbec zle,jen zhmotněné pošťouchnutí . Vidím,že podobné ,jako když jsem Ti přál Ježíška....:-))) Jinak si myslím,že bychom vši měli začít myslet pozitivně a burcovat sebe i ostatní k pondělní navštěvě Edenu...ukázat kdo jsme a podpořit legendu o věčnosti. Příkladem budiž můj nick - před třema kolama poslední,polosmrt,děsivá ztráta - přišla mobilizace,otevřený trénink, 3500 fans na Villa Parku a vyprodáno na Craven Cottage proti Kanárkům....výsledkem 6 bodů a z beznaděje posledního fleku reálný boj o PL. Majitel nemajitel,trenér netrenér. A psalo se o elektrizující atmosféře na CC. Moc bych si přál ,aby to v pondělí bylo podobné.... A Peltové,Berbrove,Damkové a já nevím kdo ještě ať nám vylížou ,vlezou na záda. Při vší úctě k soupeři - my jsme Slavie. Podpořit celý tým , tedy i AP.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          Barra     před 10 lety 19.04.2014 13:31 |  
          0 0

          Ja vim Fulhame -:)

          Jsem jen frustrovavy z toho jak se topime. Preji tve druhe lasce aby dnes dobre dopadli proti Tottenhamu.

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 14:13 |  
            0 0

            Já bych byl frustrovenej jen v tu chvíli kdyby Slavii zrušili bez náhrady,myslím že víc frustrování museli být Slavisté když kolem roku 1963 byla Slavie na sestup z druhé ligy a ani se nejmenovala Slavie.Jinak si myslím že lidé okolo přátel Slavie jsou schopni garantovat rozpočet kolem 40 mega ročně a s tím se třeba pro začátek dá hrát v pohodě třetí liga,když by to dospělo až do takového stadia.Tudíž se obejdem bez rusů a jiných potencinálních sponzorů neslávistů.Bohemka nám může být příkladem, tam tomu také dost pomohli fanoušci,kterých má navíc Slavie nepoměrně víc.

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Fulham     před 10 lety 19.04.2014 14:15 |  
            0 0

            Proto bych tu frustraci překlopil do pozitivna. FFC jsem dával jako příklad i vynikajícího marketingu jak fandy naladit na jednu vlnu s klubem ,když je ve sračce
            To nám strašně schází . Kéž bych po pondělku mohl říct,že se pletu....už se hodně těším.

            • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 14:45 |  
              0 0

              Já myslím že ještě nenastal čas, to absolutní souznění s klubem nastane ve chvíli pádu třeba do té druhé ligy a kdy by se fanoušci mohli spolupodílet na řízení a financování klubu.Jinak samozřejmě i ted máme nejvěrnější fans.

  6. Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

    Fulham     před 10 lety 19.04.2014 08:35 |  
    0 0

    Holky a chlapi pro nás co bydlíme mimo Matičku jedno důležité info na pondělí - nejede áčkovej krtek,tak si dejte fóra!

  7. Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

    Alanor (admin)     před 10 lety 19.04.2014 08:54 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/201422/pastoor-pro-zachranu-slavie-si-klidne-zlomim-nohu-a-hraci-musi-taky.html

    Nemá někdo ten rozhovor naskenovaný (Edwarde? O:) )?

    Jinak jak jsem psal na fb, Pastoor by neměl vykládat blbosti o zlomení nohy a měl by radši vymyslet účinnou taktiku a postavit funkční sestavu.

    Dost zaražen jsem i veřejnou kritikou Škody. Zajímalo by mě, jestli takto kritizoval více hráčů, nebo si vytáhl jen jeho za obětního beránka. Myslím, že takové jednání moc tým nepovzbudí.

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      petrjir     před 10 lety 19.04.2014 09:06 |  
      0 0

      V minulých rozhovorech se takto kromě Škody vyjadřoval i k Nitrianskému a Necidovi - u něj nemluvil o nezájmu jako o formě.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Alanor (admin)     před 10 lety 19.04.2014 09:11 |  
        0 0

        To vím, ale tam se vyjadřoval ve smyslu, že od nich čeká více a vyjadřoval se pro oficiální slávistický web. Podle mě je něco jiného takové vyjádření pro noviny, ale záleží na kontextu celého článku, zda se opřel do více hráčů, když už chtěl jmenovat, nebo vypíchl jen pár nešťastníků, na které to hodil.

        Co se týče Škody, tak mám z pozápasových rozhovorů pocit, že je celou tou situací hodně frustrovaný. Štve ho naše výkonnost a zároveň se necítí na místě stopera tak jistě, aby byl oporou. Pokud je celý tým v rozpoložení jako on, tak se nedivím, že to nefunguje.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          spino     před 10 lety 19.04.2014 09:46 |  
          0 0

          Škoda mi připadá jako jeden z mála, který maká a kterému to není jedno.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Barra     před 10 lety 19.04.2014 09:31 |  
        0 0

        A mozna ze by se Pastoor mohl pustit do autokritiky a zamyslet se na tom, jestli mohl neco udelat lepe. Clanek jsem necetl, ale vyse jsem psal jak se Pastoor vyjadroval v Holandsku, poslechl jsem si snad vsechny dostupne komentare. Sarkasmus, ironie nechybely, presvedceni o vlastni nepochybnosti hralo prim. Krasne ze mluvi o Excelsioru se kterym v prvni sezone koncil na 16 miste z 18, a nasledovou sezonu posledni a degradoval. Mohl by klidne mluvil o NEC a vysvetlit kde byl problem v sezone 2012-13, kde z poslednich 10 zapasu ziskal 1 bod, a nasledne v 2013-14 tri prvni zapasy prohral, coz vedlo k nejrychlejsimi vyhazu v historie Eredivisie.

        Hned po jeho nastupu jsem ukazoval na nejvetsi problem, ktery vidim, a to je rozdil v mentalite, coz znam velice dobre z vlastni zkusenosti. Ze Skoda moc nepromluvi? Nekdo je timidni, nekdo se citi mistr sveta. Holandane ten pocit az na vyjimky maji, jsou stejne sebevedomi jako Americane, stejne hlucni. At klidne Pastoor kritizuje za chyby behem zapasu, ja pro me za me jsem rad, ze Skodu mame v obrane, jinak bychom na tom nebyli tak dobre. Pro sebeduveru Skody je urcite dobra vec, ze Pastoor se pustil do verejne kritiky.
        Ma se verejne chvalit, vycitky maji byt mezi 4 oci. Pastoorovi evidentne tece do bot posledn
        tyden, stejne se poprve vyjadroval po Jablonci, projevuje se panika, kterou ventiluje na hracich. Osobne si myslim ze dostal nuz na krk , a po Plzni se rozhodne co dal.

        Jinak diky za prohlaseni ze hraci si klidne maji zlomit nohu, jen aby ji nezlomili souperi a nepadaly karty.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          Markus     před 10 lety 19.04.2014 10:18 |  
          0 0

          Špinavé prádlo by se mělo prát doma, v tom souhlasím. Kritika hráčů do médií nepatří, trenér by měl za svými hráči před médii stát.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Alanor (admin)     před 10 lety 19.04.2014 09:14 |  
        0 0

        Super, díky moc!

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Markus     před 10 lety 19.04.2014 09:32 |  
        0 0

        Děkuji moc :) Jsem rád, že mi Pastoor potvrdil co jsem si o něm, respektive jeho návycích myslel. Nemyslím si, že hraje nějakou mediální hru, prostě říká věci naplacato. Úplně typické pro západní svět je "Hráči by měli být schopni odehrát zápas bez trenéra, postarat se sami o sebe" a tohle plně zastávám i u fungování týmů v organizacích obecně, je to více o mentoringu, koučování, zatímco řízení je spíše o tom říci si kolektivně strategii a naučit se, co v které chvílí volit za taktiku. Bolí to, ale v tomhle by se mělo ve Slavii pokračovat, krátkodobě je to nezvyk, dlouhodobě organizace které na tyto agilní metodiky najely už z nich nechtějí couvat zpět, je to efektivnější, výsledky přijdou a více to motivuje lidi, cítí se více jako součást organizace. On tam vlastně pořád mluví o tom, že na hřišti chce mít co intenzivně spolupracuje a táhne za jeden provaz, ale tohle nehraje zdaleka každý, jen tam nemá koho dát místo nich. Souhlas, tak to prostě je, je co napravovat. Teď se ještě zachránit .. raději se dávat dohromady v dolních patrech první ligy než spadnout do druhé ligy.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          Barra     před 10 lety 19.04.2014 12:46 |  
          0 0

          Ahoj Markusi. Pozitivni mysleni neni sice prerogativa zapadu, ale souhlasi s tim, ze lide tam vice veri tomu, ze maji osud ve vlastnich rukach, ze se musi starat o sebe. Neni ale ani tak divu, v Cesku ztratili 2 generace, behem kterych rezim rozhodoval co je dobre pro sve obcany a co ne. Az moc jsem slysel odpoved 'to ale nejde, nesmi se to'. Lide ve velnem a svobodem svete se tim min uspokoji, budou si kladat otazky proc by neco nemelo jit a co eventualne udelat aby to slo. Myslim si ze jsou zvykli aby se snazili byt kreativni. Mylsim ze je tady znamo, ze nepatrim mezi ty, kteri se hlavne snazi aby videli tu dobrou stranu ve vsim. Takze pozitivni pristup Pastoora mi nevadi. Presto mam pocit, ze jeho vzhled na veci je obcas mimo

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Barra     před 10 lety 19.04.2014 13:23 |  
            0 0

            Nejak se mi podarilo cast prispevku predcasne odeslat. Sorry za zmatek.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          Barra     před 10 lety 19.04.2014 13:08 |  
          0 0

          Ahoj Markusi. Pozitivni mysleni neni sice prerogativa zapadu, ale souhlasi s tim, ze lide tam vice veri tomu, ze maji osud ve vlastnich rukach, ze se musi starat o sebe. Neni ale ani tak divu, v Cesku ztratili 2 generace, behem kterych rezim rozhodoval co je dobre pro sve obcany a co ne. Az moc jsem slysel odpoved 'to ale nejde, nesmi se to'. Lide ve velnem a svobodem svete se tim min uspokoji, budou si kladat otazky proc by neco nemelo jit a co eventualne udelat aby to slo. Myslim si ze jsou zvykli aby se snazili byt kreativni. Myslim ze je tady znamo, ze nepatrim mezi ty, kteri se hlavne snazi aby videli tu dobrou stranu ve vsim. Takze pozitivni pristup Pastoora mi nevadi. Presto mam pocit, ze jeho vzhled na veci je obcas mimo realitu. Jak se pise ve Sportu, v teorie ma pravdu, ale prevest to do praxe je jina vec. Pred casem jsem tady dal odkaz na mladeho Pastoora, s fotkou jak drzi slepici v ruce. Je to interview po te, co se ve veku 22 let dostal do prvni ligy. Popisuje tam, ze vedle fotbalu byl vzdy pojistovak a k tomu ze rad pise clanky o fotbale jako zurnalista pro mistni tisk. Jak sam pise, rad moralizuje, rad si hraje na ucitele venkovske skoly ktery vsechno vi a zna, rad popichuje. Mam pocit, ze ted, po 25 letech, vidime logicky od Pastoora to stejne. Moralizovani, popichovani, ale otocit teorii do praxe neni tak jednoduche. Kolik hracu na
          hristi, tolik osobnosti. Vic nez moralista ma trener byt psycholog.

          S tvrzenim Pastoora, ze by si hraci na hristi meli umet poradit bez trenera, ale nesouhlasim, stejne tak je pro Mourinho, Guardiolu, Diego Simeone a jine Van Gaaly rozdavani taktickych pokynu a provadeni korekce behem hry stejne dulezite, jak treninkova priprava. Orchestr nemuze byt bez dirigenta. Tady mam spis pocit, ze Pastoor se ospravedlnuje a prenasi cast sve odpovednosti jako trener na hrace.

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Barra     před 10 lety 19.04.2014 13:10 |  
            0 0

            Tak samozrejme si prave myslim, ze se snazim byt pozitivni a videt mozne dobre v kazde sitaci.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        klimi     před 10 lety 19.04.2014 10:56 |  
        0 0

        Díky!

        Tak je to přesně tak, jak jsem myslel, hráči prostě nejsou schopní zahrát bez toho, aby je trenér musel vodit za ručičku.

        Ono jak asi taky, na hřišti nikdo nemluví a nediriguje hru, ani Gecov, ani Škoda a golmani už vůbec ne.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 11:12 |  
        0 0

        Bezva, dik!

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      Edwardtheiron     před 10 lety 19.04.2014 09:27 |  
      0 0

      S tímhle se nedá nesouhlasit. Jestli si Pastoor tuhle sestavu staví sám, bez vnějších vlivů, tak patří do blázince. V bráně má být Rakovan, který není ani na lavici, na derby se nominuje hráč,který půl roku nehrál, když předtím hrál, tak hrozně a nikdo o něj nemá zájem, Vošahlík jde hrát za Admiru, ale v kádru je jakási "posila", o které nikdo nic neví a to už nemluvě o Zmrhalovi, kterého vytrvale staví, přestože na hřišti od začátku jara působí jako dvanáctý hráč soupeře. Byl jsem pro odvolání Koubka, fotbal pod ním se mi nelíbil, ale tohle je magorárna na entou.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Markus     před 10 lety 19.04.2014 09:35 |  
        0 0

        Tak zrovna Vošahlíka v tom článku vysvětlil, prostě se mu nelíbil jeho přístup k týmové hře, stejně tak u Proška, což mě trošku překvapilo.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          Edwardtheiron     před 10 lety 19.04.2014 09:39 |  
          0 0

          Já s ním nechci polemizovat o Vošahlíkově přístupu, i když třeba na hřišti mi zrovna on nepřipadal, že se fláká. Ale určitě je zkušenější než mlaďas Eschmann, nemluvě o tom, že derby je pro Vošahlíka asi něco víc, než pro tu "posilu". Koneckonců, naposledy na Letné dal gól.

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Thane (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 14:32 |  
            0 0

            Mne neprislo ze by kdy poradne makal na hristi..

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 10:41 |  
      0 0

      Je mě to celkem jedno,ale zkorumpovaná rozkradená pražská radnice by spíš měla podporavat kluby v Praze jako to dělají v jiných městech.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Edwardtheiron     před 10 lety 19.04.2014 10:49 |  
        0 0

        Když on je problém, že to možná tak docela jedno není. Člověk je už dneska schopen pomalu věřit všemu a jedna z těch spekulací říká, že Pelta ani moc netouží po tom, abychom se zachránili, protože bychom pro druhou ligu nemuseli zaclánět v Edenu a byl by prostor pro tu nesmyslnou rekonstrukci.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 11:10 |  
          0 0

          To je sice možný,ale co pak ? To tam bude hrát národák párkrát do roka a jinak bude stadion opuštěnej,nevěřím že by jim tam někdo šel hrát místo Slavie.Tak že poté by si s tím stadionem mohli vytapetovat hajzl.

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Edwardtheiron     před 10 lety 19.04.2014 11:27 |  
            0 0

            Samozřejmě, že každý, kdo má alespoň tři smysly pohromadě ví, že je to nesmysl, rozšiřovat stadion, na který stejně lidi chodit v takovém množství nebudou. Jenže Pelta chce zkrátka něco postavit, pochopitelně prostřednictvím spřátelené firmy Syner.
            Já jsem nikdy nebyl fanda spekulací, ale, jak už jsem psal, na zápase s Brnem jsem zaslechl ty řeči, které jsem znovu popsal výše. Zvláštní je, že o dva dny později se najednou začalo o tomhle, v tu dobu už zapomenutém projektu, mluvit. K tomu nelze vyloučit, že Pelta je schopen trochu finančně zatlačit i na ty případné ruské investory, kterým, když už to nevyšlo s pohárem, možná ta druhá liga až tak vadit nebude. Zvlášť, když se sníží cena, kterou by Řebíčkovi zaplatili. Což je další věc, Řebíček licitoval a Rusové ho možná umravňují tímhle stylem, "Chtěl jsi víc, my to necháme spadnout a dostaneš mnohem méně."

            • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

              travel (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 11:50 |  
              0 0

              Edwardtheirone,kde bereš jistotu,že rusové budou druholigovou Slávii chtít a to ještě bez stadionu.Už se vůbec nedivím Navarovi,Sokratesovi a pierovi,že propadli skepsi a také si myslím,že to vysvětluje proč hráči na to kašlou.Kéž bych se mýlil.

              • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                Edwardtheiron     před 10 lety 19.04.2014 15:39 |  
                0 0

                Já žádnou jistotu odnikud neberu, vycházím z toho, že Slavii chtějí a chtějí ji za co nejnižší cenu. Pokud budou chtít stavět nový tým, tak jim může být jedno, jestli od první ligy za nějaké peníze, nebo od druhé ligy za nepoměrně méně peněz. Ptát se mě na jistotu, když jsem několikrát použil slovo spekulace není moc na místě.

            • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 11:56 |  
              0 0

              Já to neylučuji,ale v tom případě je Alda ve vleku událostí a žádný vliv už nemá.Na tom sestupu,ale musí spolupracovat Kisel aspol,nevěřím že by to šlo úplě mimo ně.Pár lidí tvrdí že to je tak dohodnutý,mě to přece jenom přijde jako hodně přitažený za vlasy.

              • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                travel (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 12:03 |  
                0 0

                Já si myslím,že největší zájem,aby Slávie sestoupila má pelta-samozřejmě za předpokladu,že dotáhnou do konce tu kandidaturu.Kisel a spol. to mi přijde nelogický,když by chtěli profitovat z prodeje hráčů,o druholigový venku zájem v podstatě nebude.

                • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 13:55 |  
                  0 0

                  Jenže když Slavie sestoupí tak celá 1 liga přijde o prachy,to musí vedět i cinklý jaro.Leda že nám chce ukázat jakou že má moc otázka je zdo to pro něj nebude kontraproduktivní.

                  • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                    travel (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 14:01 |  
                    0 0

                    Mám obavu,že peníze za ME jemu a FAČR to bohatě vynahradí.Docela by mě zajímalo,kdo má to rozšíření kapacity financovat,když to se vším "okolo"má stát 1mld.Na tom nemůže vydělat a nevím,kdo od něj stadion v budoucnu koupí.Že by FAČR?

                    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 14:15 |  
                      0 0

                      Píšou že se cinklý jaro dohodlo s majitelem stadionu.

                      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                        travel (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 14:20 |  
                        0 0

                        Takže to bude FAČR,jak píši.

                  • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                    Edwardtheiron     před 10 lety 19.04.2014 15:48 |  
                    0 0

                    Nepřijde o žádné extra velké peníze, televizní práva přejdou k Vackovi a přenosy na placené TV. Už dnes nemá liga nějak velkou sledovanost a to, že přenosům ubude padesát sto nebo stopadesát tisíc lidí nikoho moc trápit nebude. Naopak si myslím, že liga bez Slavie, s přihlédnutím k těm okolnostem, bude pro Peltu a spol. zajímavější.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 11:09 |  
        0 0

        Tak s tím tedy zásadně nesouhlasím. Ani korunu z veřejných peněz fotbalovým klubům. A že soused krade ještě neznamená, že mám krást taky.

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      spino     před 10 lety 19.04.2014 10:55 |  
      0 0

      K tomu nesmí dojít !!!

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        travel (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 11:05 |  
        0 0

        Nechci strašit,ale jestli k tomu dojde ,tak 2. liga volá a kdoví zda jenom to.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          Jiri1     před 10 lety 19.04.2014 11:44 |  
          0 0

          Jen velmi strucne , zajem o Berkovce je zatim nesmysl, ma ve Slavii snlouvu jeste na rok a bylo mu jasne naznaceno , ze se s nim od podzimu pocita jako s jednickou , ani lide z jeho okoli nemaji zatim zadnou zpravu o jakem koliv zajmu, neco neoficialne pry rekl o nem a o Proskovi Karel Jarolim , ale spis to bylo na dotaz , koho by si ze soucasne Slavie vybral.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 14:00 |  
          0 0

          No a co komunisti nás taky nezničili,proti tomu je Pelta nic.Pokud se nezničíme sami a když tak začnem od nuly jen to prostě bude běh na delší trat.

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Edwardtheiron     před 10 lety 19.04.2014 15:43 |  
            0 0

            Tohle si právě nemyslím, že je srovnatelné. Tehdy fungoval jakýsi vzdor a odpor k režimu a Slavii hodně pomohlo to nadšení. Dnes bude kdekdo suše konstatovat, že tohle je kapitalismus a nazdar. Nemáš prachy? Zmiz! A dám svou starou nerozvážnou hlavu na špalek za to, že se určitě k záchraně Slavie nezvedne kulturní fronta tak, jako tehdy.

            • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

              Edwardtheiron     před 10 lety 19.04.2014 16:09 |  
              0 0

              A ještě jedna věc k tématu: Úplně první, co bychom v případě sestupu slyšeli, je tohle: Tvrdili jste, že vás likvidovali komunisti a spadli jste i bez nich.

              • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

                vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 18:53 |  
                0 0

                Neboj lidi by se zvedli třeba i kvůli tom čurákovi Peltovi a jiným,samo e by v tom museli být podnikatelé a i ti umělci,podvej se jak se angaýoval Trojan nebo Síp u čochtanů.

  8. Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

    Pepino44     před 10 lety 19.04.2014 12:46 |  
    0 0

    Nazdar všichni. Tak po přečtení různých článků jsem došel k názoru,že se asi pondělní utkání s Plzní nedohraje. Různá vyhlášení těch hajzlů ze Strahova nás na to pěkně připravuje. Prostě je potřeba ukázat (alespoň na jednom zápase),že to myslí vážně a chtějí si dokázat svou tvrdost (jako to udělalí policajti na Čechově mostě). Proč právě pondělní utkání? Protože podle nich jim to spíše sežere široká veřejnost. Pokud bude utkání kontumováno v neprospěch Slávie,dost lidí si řekne "no a co,vždyť by s Plzní stejně nevyhráli". A protože je potřeba mít odstrašující příklad,tak se bojím,bojím.

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      travel (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 14:19 |  
      0 0

      Tak jsem byl na stránkách ultras a už tam plánují,jak dají najevo,co si o peltovi myslí.Takže můj tip,že bude utkání předčasně ukončeno,prohrajem kontumačně 0:3.A to jsem si myslel,že by Plzeň nemusela hrát naplno,otázka je ,zda by hráli naši. Jak na to budou reagovat sázkové kanceláře-myslím do budoucna?

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 19.04.2014 14:48 |  
        0 0

        Tak se nenapíše že Pelta je čurák, ale že je tchurák teda třeba například.

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      Markus     před 10 lety 19.04.2014 17:41 |  
      0 0

      Znojmo x Ostrava 10 minut před koncem 0:3, po Bohemce nám i Ostrava ukazuje, jak se opravdu bojuje o záchranu.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        spino     před 10 lety 19.04.2014 17:46 |  
        0 0

        Začíná to být hodně zábavné. Plzni už o nic nejde, navíc se jí proti nám nedaří. To znamená, že bude stačit k vítěztví pouze bojovnost. A když ta nepřijde, tak už bych fakt ty lemply místo děkovačky pokropil pivem.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Barra     před 10 lety 19.04.2014 18:17 |  
        0 0

        Anebo se jedna o pozitivni efekt vymeny trenera.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 02:16 |  
          0 0

          nebo o negativni efekt nedostani dotaci..

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 09:23 |  
            0 0

            Taky mi přijde, že už se definitivně dozvěděli, že v první lize nezůstanou tak na to začli kašlat. Poslední dva výsledky tomu dost napovídaj 1:5 0:4, což pro nás není od věci

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      jarodo57     před 10 lety 20.04.2014 16:57 |  
      0 0

      Já mám ze zítřejšího zápasu také jako Pepino hrůzu z toho, že to skončí předčasně. Každý víme jak to chodí s rozhodčími k Plzni . Do 20 minuty nám odmávají 2 nesmyslné auty naopak Plzni 3 pustí a ve 43 minutě foukne hlavní proti nám penaltu.Do toho pro nás pár žlutých možná i 1 červená a je vymalováno. Tribuny bouří a soudruzi z Peltový akademie rozhodnou o ukončení a kontumace.Nevím co za vším stojí,ale my se potřebujeme z toho marastu dostat sami i za nepřízni rozhodčích,svazu a já nevím koho. Zítra prosím všechny Slávisti ať hlavně fandí a serou na Peltu a jeho mafiánskou bandu.Zítra se také uvidí jestli Pastoor je trenér nebo jenom kecka zabalený do holandského papíru. V týdnu nesmyslně zkritizoval Škodu a začíná mi připomínat dlužníka , který dluží kde se dá , ale on za své dluhy nemůže protože za to můžou všichni ostatní jen ne on. Sestavou točí zápas co zápas ,hráči mu evidentně nerozumí nebo nechtějí rozumět. Jeho pozitivní myšlení nenachází ornou půdu ba naopak vnáší chaos. S morálkou svého týmu se nezabývá(před derby volno ani společný oběd,po derby chlast a flámy) a tím dokazuje, že o našem fotbale neví lautr nic.Načasování jeho příchodu bylo asi opravdu neslýchanou chybou.Bohužel. Teď se to už nevrátí. Klidným mě nechává,že bude Šmicer v Liverpoolu nebo Vrba bůhví kde.Jejich přítomnost nám zápas nevyhraje.Já s body s Plzní moc nepočítal ,ale jestli odvedená hra bude stejná jako v derby ,tak jsem pro okamžité odvolání trenéra .

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        jarodo57     před 10 lety 20.04.2014 16:59 |  
        0 0

        Omlouvám se . Ne auty ale ofsajdy

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          patras     před 10 lety 20.04.2014 17:26 |  
          0 0

          Taky se toho bojím. Musíme se vysrat na nějakýho zasranýho Peltu, neřešit ho! Musíme fandit a pomoct klukům!! Jakmile to ukončej předčasně, tak se povezem do nížší soutěže. Nehledě na to, že by nás čekal další flastr a tuším, že by to už nebylo nějakejch 20.000 litrů. Chci porosit TS ať jsou rozumní a nedopustí zápas ukončit!! JDE O SLAVII, NAŠI SLAVII!!na peltu příjde řada jindy ale prosím zítra NÉÉÉÉÉ!!

  9. Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

    Khadgar     před 10 lety 20.04.2014 12:07 |  
    0 0

    Tohle je něco pro Jiriho, který si může opět rýpnout. Vladimír Šmicer nebude zítra při zápase s Plzní přítomen, v tu dobu se totiž bude blížit ke konci exhibice v Liverpoolu, která se hraje pro rodiny obětí tragédie na stadionu Hillsborough.

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      kobo (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 14:22 |  
      0 0

      Je velký rozdíl zúčastnit se charitativní akce, než si jet komentovat fotbalový zápas jako Jiří Vrba...

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Khadgar     před 10 lety 20.04.2014 14:43 |  
        0 0

        Ne, je to v principu naprosto stejný. O tomhle zápase i o Vrbově smlouvě se při jejich nástupu do Slavie vědělo a obojí klub povolil, i když je to odvádí od práce pro Slavii.

        • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

          kobo (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 14:58 |  
          0 0

          Princip... Já vidím velký rozdíl v tom, že Vrba tam jel (do)dělat svůj business a Šmicer tam jede vyjádřit podporu. Možná je to pro tebe lidsky stejné, pro mě ne.

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Khadgar     před 10 lety 20.04.2014 15:15 |  
            0 0

            Jasně, že to není stejné. Ale dopad je pro Slavii stejný.

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            steev (přítel SN)     před 10 lety 20.04.2014 15:20 |  
            0 0

            Ani Jirka Vrba ani Vláďa Šmicer nás nezachrání když se hráčům nechce hrát.Navíc by mě zajímalo jak by nám mohla uškodit nepřítomnost ředitele komunikace na zápase.U Vládi by to za určitých okolností nějaký vliv mít mohlo ale určitě ne zásadní.Navíc se dá přepokládat že u obou se to vědělo dopředu.
            Spíš by jsme se měli zmobilizovat na zejtřek a dorazit v co největším počtu,třeba to hráčům dojde nebo jim to bude alespoň blbý ten zápas odchodit.
            Takže si na zítra nachystejte ten nejkrásnější dres,šálu a hurá do Edenu.

          • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

            Edwardtheiron     před 10 lety 20.04.2014 15:21 |  
            0 0

            A jak víš, že Vrba neměl ty přenosy nasmlouvané už před příchodem do Slavie a jen dojíždí smlouvu? Mě osobně připadá tohle trochu jako snaha nadávat za každou cenu. Slavia má momentálně mnohem větší problémy, než je neúčast tiskového mluvčího.

            • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

              mats     před 10 lety 20.04.2014 21:14 |  
              0 0

              Taky bych se přikláněl k názoru, že Vrba asi dojíždí nějaký nasmlouvaný kontrakt... A co se týká Vládi Šmicra... asi těžko by moh za sebe poslat do Liverpoolu třeba Nitrianskýho a tady to odehrát místo něj. Asi by se to poznalo... :-)

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      Kornovo     před 10 lety 20.04.2014 15:18 |  
      0 0

      nehadejte se kvuli takovym chujovinam. prece vite, ze nejvetsi chyba je na strane vedeni slavie, kdyz si neumi ani oshifovat sve zamestnance aby pro ni delali na plny uvazek. jsem spis zvedavy na dnesni zapasy, pokud brno a sigma zaboduji, budeme v radne riti.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Khadgar     před 10 lety 20.04.2014 15:25 |  
        0 0

        Já jsem se nechtěl hádat, jen jsem byl zvědavý, zda se tu objevi Jiri a spustí svou smršť splašek.
        Stejně jako steev si myslím, že krátká absence tiskového mluvčího nebo pseudoasistenta trenéra nám zápas neprohraje. Problém je jinde.

    • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

      Barra     před 10 lety 20.04.2014 15:32 |  
      0 0

      Hillsborough predstavuje nejvetsi tragedii, ktera se kdy na (evrposkym) hristi stala. Mi pritomnost Smicera jako dlouholeteho hrace Liverpoolu absolutne nevadi. Jedna se o uctu a respekt ke kazde z 96 obeti, kteri tam zahynuly. Fakt, ze Smicer zitra nebude u nas na lavicce, nebude mi zadny vliv na finalnim udrzeni nebo padu do druhe ligy.

      • Re: Slávistky se Spartou pouze remizovaly

        Edwardtheiron     před 10 lety 20.04.2014 15:38 |  
        0 0

        Přesně tak! Nemluvě o tom, že Šmíca sám prohlásil, že je spíš ve funkci poradce než trenéra. |A jako poradce zcela jistě na lavičce chybět nebude.