B-Tým

Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

Slávistická juniorka slaví titul! V posledním zápase sezóny porazila na Xaverově Baník Ostrava 4:1 a juniorskou ligu vyhrála o dva body před Brnem.

Slavia - Ostrava 4:1 (2:1)
Branky:
5. Vondráček, 15. a 64. Sodoma, 54. Verner (pen.) - 12. Šašinka

Slavia: Řehák - Čepelák, Souček, Kolařík, Bejbl - Zámečník (67. Valenta), Salašovič, Šimeček (67. Prosek), Verner, Sodoma (77. Mensah) - Vondráček (58. Liška)

Slavia měla vynikající vstup do utkání, již v páté minutě totiž dorazil vyraženou střelu do prázdné brány Vondráček a Slavia vedla 1:0. Jenže hosté brzy vyrovnali, prakticky z první útočné akce vybojovali roh a po jeho rozehrání pokračovali v útoku, který završil gólovou hlavičkou nehlídaný Šašinka. Slávisty inkasovaná branka nepoložila a odpověděli už za tři minuty, když se po individuální akci na levé straně prosadil střelou do vzdálenější šibenice Sodoma - 2:1. Za dalších sedm minut byla Slavia blízko třetí brance poté, co si jeden ze stoperů Baníku málem vstřelil vlastní branku, na poslední chvíli ošemetnou situaci ve spolupráci se svým brankářem však vyřešil. Slavii v zápase podporoval také cca desetičlenný kotel za jednou z branek, v jeden okamžik se pustil do útoků na osobní integritu místopředsedy svazu Berbra, sudí Vít však zápas nepřerušil. Závěr poločasu se odehrál v poklidném tempu, žádný z týmů si nevytvářel šance ani střely, držení míče bylo mírně ve prospěch domácí Slavie.

Do druhé půle vyběhla Slavia v nezměněné sestavě. Jako první zahrozil střelou zpoza vápna Salašovič, byl z toho jen roh. O chvíli později hlavičkoval Sodoma těsně vedle. V 51. minutě po dobré práci Sodomy šel do brejku Verner, stihl se k němu však vrátit jeden z obránců a zblokoval jeho pokus na roh. Další akce Slavie pak skončila pokutovým kopem, který proměnil Verner - 3:1! Čtvrtý gól mohli slávisté přidat po hodině hry, pěknou akci Sodomy zakončoval Zámečník, bohužel slabě. Sodoma se na to asi nemohl dívat a o minutu později vstřelil branku sám, když se ocitl volný na levé straně hřiště a jistě obstřelil brankáře Maceje. Ojedinělou střelu Šašinky na druhé straně kryl golman Řehák. Na poslední čtvrtinu utkání nastoupil ke své premiéře v dresu juniorky Tomáš Valenta (ročník 96). A byl to právě Valenta, který mohl přidat další gól Slavie, po přihrávce Vernera skrz pokutové území však trestuhodně přestřelil prázdnou bránu. Slávisté zápas kontrolovali až do konce a po závěrečném hvizdu mohly propuknout oslavy!

Na rozhovor přišel trenér Daniel Šmejkal mokrý nejen od šampaňského, ale i od vody, kterou na něj hráči chrstli kýblem. Ještě si s nimi zakřičel vítězný pokřik a pak se elegantně vyhnul vyhazování do vzduchu - nad hlavami hráčů tak lítal asistent Luboš Přibyl, který spoléhal hlavně na to, že děravé ruce při chytání nebude mít Karel Hrubeš.

"Myslím, že jsme zápas zvládli dobře, i když po vyrovnání na 1:1 jsme začali být poměrně nervózní, což bylo vidět. Kluci si s tím ale poradili a zvládli to perfektně. Hráli jsme dnes, co jsme potřebovali, a naštěstí se nám to povedlo," zhodnotil utkání rozzářený Dan Šmejkal. Oslavy kalil fakt, že slávisti nedostali žádný pohár pro vítěze. "Dostal jsem pouze informaci, že dnes ho nedostaneme, kdy nám ho dají, to nevím. Je to škoda, přijde mi to smutný." Hráče čekaly velké oslavy. "Dnes máme společnou večeři, zítra se tady ještě sejdeme a máme dovolenou."

Komentáře (108)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    quelhar (admin)     před 10 lety 05.06.2014 17:50 |  
    0 0

    Po dlouhe dobe jsem videl juniorku zase zive. Bylo to dnes pohodove vitezstvi, zadne nervy, od zacatku kontrola hry a zaslouzene ctyri branky. Ve hre se mi hodne libil Sodoma, solidni a snazivy vykon dle meho podal i Verner. Vesmes o rok mladsiho soupere Slavia pustila snad do dvou sanci za cely zapas.

    Zajimavosti byl deseticlenny kotel, ktery se nekolikrat pustil do pritomneho Grajciara (za zradu jenom jeden trest, Grajciare, ty jsi hovado), az musel na pokyn sudiho hlasatel upozornit, at se nepouzivaji pri fandeni hanliva slova.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      Navyseals     před 10 lety 05.06.2014 17:53 |  
      0 0

      ten bude rád, že je zpátky asi :-)

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      Tomski     před 10 lety 05.06.2014 18:06 |  
      0 0

      já bych mu dal šanci...o Slávii se nevyjadřoval nijak zle, co si pamatuji...a kdyby měl výkonnost, tak by mohl být posilou...

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        PetCC     před 10 lety 05.06.2014 18:15 |  
        0 0

        Jako doplněk k ose týmu klidně. Jenže my teď žádnou nemáme a Grajciar by to určitě nevytrhnul.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        RaDDa521     před 10 lety 05.06.2014 18:26 |  
        0 0

        Já Grajciara nechci a to ani nenahlížím na jeho minulost. Ale už nechci další nepotřebné hráče, kteří rok nehráli fotbal a v posledních měsících se dostávali ze zranění. Tohle nikam nevede..

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

          Travinho     před 10 lety 05.06.2014 18:36 |  
          0 0

          Je to rychlostní typ a univerzál, který může hrát i pravého beka, kde nás hodně tlačí pata. Já bych mu šanci dal...

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

            martyni (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 18:45 |  
            0 0

            Taky bych mu dal sanci.. idealne misto Juhara.

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

              gurman99     před 10 lety 05.06.2014 18:48 |  
              0 0

              juniorka je mistrem a vy tady řešíte nějakou snad ani ne posilu

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                Travinho     před 10 lety 05.06.2014 18:57 |  
                0 0

                Snad jen pro připomenutí. Před odchodem do Turecko to byl náš nejlepší hráč...

                • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                  vavicek     před 10 lety 05.06.2014 19:02 |  
                  0 0

                  Fenin byl zase nejlepší v Teplicích.

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                martyni (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 19:00 |  
                0 0

                Tak je to samozrejme hezky, ale hlavnim cilem juniorky je vychovat hrace.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

            fredydj (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 19:12 |  
            0 0

            Fenin, Juhar, Mičola, Necid, Gecov, Lička.....

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      rybka     před 10 lety 05.06.2014 19:16 |  
      0 0

      Velká gratulace juniorce a take staršímu dorostu.Budu na dálku držet palce holkám aby se i jim podařil titul.Jak je vidět,ne vše je ve Slavii špatně.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      Papol     před 10 lety 07.06.2014 22:39 |  
      0 0

      Kluci, děkujem, je to paráda, že jste získali titul. Udělali jste nám všem velkou radost a snad se řada z vás podívá i do velkého fotbalu. Držím palce a ještě jednou díky. Papol

  2. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    Kara (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 18:10 |  
    0 0

    No pěkný :) evidentně se daří většině týmů SKS, jen ten nejviditelnější, tedy áčko, jaksi selhal

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      PetCC     před 10 lety 05.06.2014 18:16 |  
      0 0

      Lepší něco než nic, ne? :-)

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        Kara (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 18:23 |  
        0 0

        Rozhodně :) to byla spíš taková ironická poznámka

  3. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    Markus     před 10 lety 05.06.2014 18:24 |  
    0 0

    Super sezona, dobrá práce a velká gratulace! :)

  4. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 18:59 |  
    0 0

    Gratulace juniorce k vyborne sezone. Zajimave bude sledovat, kdo se uchyti v acku. Nemene zajimave je, ze ackoli ve slavii vypada, ze je totalni bezvladi, evidentne nekdo o necem preci jen rozhoduje, kdyz se podepsal Prošek, Berkovec a prijel Grajciar.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    naplavnik     před 10 lety 05.06.2014 19:02 |  
    0 0

    Vetsi nez male mnozstvi slavisticke radosti. Rozhodl duraz v zakonceni a neduraz v obrane. Mezihra a kombinace prilis kvalitni nebyly ani na jedne strane, nejvice me zaujala pozice hracu vuci sve typologii.Cepelka na pravem beku,zajimave reseni,ale dopredu toho na opacne strane vice odbehal Bejbl. Vondracek na hrotu je reseni vtipne,preci jen to postavou neni zadny Koller,ale on ma docela kvalitni kryti mice.Naopak Sodoma zleva... No jak rikam,vtipne,ale efektivni,tim receno vse. Jinak Salasovic do roku dvou misto Gecova,ten na sve pozici nema mnoho nedostatku, Verner na desitce taky sikovny, jen se to chce vyhrat. Jednoznacne z pohledu progresu Kolarik,Simecka,Zamecnik i Cepelak pristi sezonu na hostovani,uz to na ligu je, jen ne dle naroku a tlaku ve Slavii. Zaverem gratulace juniorum!

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      ortevor     před 10 lety 06.06.2014 00:28 |  
      0 0

      souhlas, doufam ze se s tema hracema co zminujes bude dale pocitat, a ze dostanou sanci se vyhrat bud v prvni nebo druhy lize..zbavovat se Kolarika nebo Simecka by byla velka skoda...a i ten Zamek je hrac se se zajimavym potencialem..

      Cepelaka bych vzal v lete do pripravy s ackem

  6. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    Mac     před 10 lety 05.06.2014 19:11 |  
    0 0

    Vítej zlatý hattricku - juniorka, U19 a U18 mistři! Velká gratulace, je to úžasný úspěch mládeže Slavie. Média to samozřejmě ignorují, pro ně je mnohem zajímavější bída áčka. Přitom kdyby se tohle povedlo Spartě, tak Konečník zahltí Twitter a všude bude plno oslavných článků o úžasné líhni a budoucnosti klubu. Tak snad to ještě dovrší ženy.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      bongor     před 10 lety 05.06.2014 19:18 |  
      0 0

      gratulace juniorce,dík kluci.Co se Grajciara týče,pokud je zdravý a má formu,bral bych ho.Asi moc na výběr mít nebudeme a nikdy to nebyl špatnej kopáč,ani neudělal pokud vím žádnou váchovinu.

  7. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    Pepino44     před 10 lety 05.06.2014 19:18 |  
    0 0

    Chlapci,velká gratulace a poděkování,ono to tady psalo již několik lidí,skoro všechny věkové kategorie nám dělají radost. Když si uvědomím,že třeba kategorie U 8,která vyhrála velký turnaj ve Francii poráží taková mužstva jako FC Barcelona, AC Monaco a další známá mužstva,tak snad nemusíme mít o budoucnost Slávie obavy. Doufejme.

  8. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    klimi     před 10 lety 05.06.2014 19:53 |  
    0 0

    Verner a Salašovič okamžitě do áčka, Kolařík to samé a dostat větší šanci. Nikolas musí být jednoznačně lepší ne Gecov. Míra dneska hrál oproti jindy mnohem výše a svědčilo mu to.
    Čepelák si to odlítá a navíc má ještě i náznak talentu a kvality, narozdíl od Dostála.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      klimi     před 10 lety 05.06.2014 19:58 |  
      0 0

      A o Sodomovi to snad ani psát nemusím :)))

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      Travinho     před 10 lety 05.06.2014 21:10 |  
      0 0

      To snad nemyslíš vážně? Kolařík na áčko absolutně nestačí rychlostně, zde musí být jednoznačně preferován Souček, který je na tom výkonnostně minimálně stejně, ale je o 4 roky mladší. Nikolas je pořád zraněný, může být dobrý, ale lepší než Gecov? To ani náhodou, ale do přípravy ano. Nicméně nejsem si úplně jistý jestli v lize nebude přílišnou překážkou jeho "rychlost". Verner jednoznačně do áčka, Čepelák se Zámečníkem na přípravu taktéž, určitě si tu šanci zaslouží.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        klimi     před 10 lety 05.06.2014 21:57 |  
        0 0

        Mně zase Souček zas tak excelentní nepřijde, ale budiž, ten názor beru.

        Jestli nebude Nikimu v lize překážkou jeho "rychlost"? Podívej se na Gecova, to je extrémní pomalík, z toho také vzniká většina jeho faulů...

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

          Travinho     před 10 lety 06.06.2014 06:37 |  
          0 0

          Marcel je určitě rychlejší než Nikolas, naštěstí pro tento post není rychlost to klíčové.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        klimi     před 10 lety 05.06.2014 22:13 |  
        0 0

        Jinak jsem to samozřejmě bral tak, že Souček je člen A-týmu, proto je jasné, že by měl být v přípravě také :))

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      ortevor     před 10 lety 06.06.2014 00:35 |  
      0 0

      ja souhlasim s klimim, pro mne je Kolarik v porovnani s ostatnimi stopery ve Slavii svetla vyjimka jako ten, kdo ma velmi dobrou rozehravku ... kdyz vezmu jeho dalsi klady oproti te rychlosti (ale ktery z nasich stoperu ma rychlostne na ligu - v tomto ohledu neni Kolarik urcite horsi nez treba Smejkal..)
      rozhodne bych mu sanci dal, na podzim se svezl v te mizerii s ostatnimi, a v nekterych zapasech se mi dost libil...
      kdyz muze dostat stagnujici Zmrhal milion sanci, proc by ji nemohl dostat i Kolarik ? ja v nem vidim velky potencial, a Soucek se mne oproti nemu taky tolik nelibi..navic je kazdy trochu jiny typ hrace, a misto vysokych kolohnatu (Smejkal, Skoda, Soucek) bych rad v kadru acka videl technictejsiho stopera, schopneho rozehrat a vyvezt mic - coz jsou Kolarikovy jednoznacny vyhody..a za cele jaro v juniorce mi prisel Kolarik jistejsi a vyhranejsi nez Soucek, ten se mi naopak na jare v juniorce moc nelibil..

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        ortevor     před 10 lety 06.06.2014 00:37 |  
        0 0

        i kdyz k te rozehravce a vyvazeni mice..prijde mi, ze driv to delal Kolarik mnohem vic..nevim jake ma ted pokyny nebo jak s nim pracovali Koubek, Smejkal a spol...ale prislo mi, ze pod Petrousem hral vice sebevedome, vic si v rozehravce dovolil a vice vyvazel mic...ted se vic drzi zpatky, coz mi prijde skoda, protoze jako jeden z mala tohle vyvazeni balonu a rozehravku ma v sobe..

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        Travinho     před 10 lety 06.06.2014 06:39 |  
        0 0

        Tak Smejkal je opravdu extrémně pomalý, ale myslím si, že zrovna Kolařík není cesta. Na stopera musíme posílit minimálně jedním borcem odjinud a doufat, že bude Dobrotka zdravý.

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

          ortevor     před 10 lety 06.06.2014 09:17 |  
          0 0

          ja si myslim, ze prave narozdil od jinych ma Kolarik ty dalsi prednosti, diky kterym stoji za to s nim pracovat..rozehravka, perfektni cteni hry a predskakovani protihracu (napr. jak naprosto vygumoval Pospecha tehdy na Dukle..potom to musel dohravat Skoda, protoze Kolarika nekdo zprasil v souboji, ale myslim ze treba v tom zapase jednoznacne ukazal, ze ma smysl, aby se s nim pracovalo,a ze potencial ma)
          takze by tu rychlost mohl eliminovat dalsima prednostma...
          I kdyz by asi i pro Kolarika bylo lepsi, aby sel nekam hostovat, kde bude hrat zaklad, a vrati se vyhranejsi a zkusenejsi..nez aby sedel v acku na lavicce

          jinak kvalitativne pro mne mezi Smejkalem a Kolarikem neni velkej rozdil..Smejkal pro mne neni lepsi

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

            Travinho     před 10 lety 06.06.2014 10:09 |  
            0 0

            Pro mne Smejkal lepší je, ačkoliv taky to není stoper, který by nás měl vytrhnout z nějaké bídy. Nicméně předskakování, čtení hry, rozehrávka, to jsou vše věci, které se dají naučit, rychlost a hru hlavou se člověk s časem nenaučíš. Navíc ona kvalitní rozehrávka v juniorce ještě pro áčko nic neznamená. Nemyslím si, že stopeři z áčka by v juniorské soutěži, jež se hraje v úplně jiném tempu a kde se jim nabízí spousta hráčů oproti áčku, měli problém s rozehrávkou.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

            AlesJa     před 10 lety 06.06.2014 12:30 |  
            0 0

            no jo jenže ani Škoda tu rychlost nemá a dva pomalý stopeři, to víme kam to je cesta, Kolařík jako třetí stoper ani klidně, nebo prát se se Škodou ale musí přijít stoper č.1 a ten být obratný a rychlejší než tito dva.

  9. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 22:27 |  
    0 0

    z rozhovoru s Dostálem mi vyplývá, že Slavii uplatnila opci v jeho smlouvě. Po pravdě, to mi moc rozum nebere. Sice je to poctivec, ale ten kluk je nekvalitní i na lavičku, jeho stroj je průměrný tým v 2. lize.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      Navyseals     před 10 lety 05.06.2014 22:38 |  
      0 0

      ten musí mít odněkud tlačenku jinak to není možný

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 22:50 |  
      0 0

      Zvláštní rozhodnutí. Dostál na lavičce náhradníků by mi nevadil, ale do základu bych raději někoho lepšího, pokud se tedy nechceme motat okolo desátého místa.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      fredydj (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 23:09 |  
      0 0

      odkaz na rozhovor ?

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        fredydj (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 23:14 |  
        0 0

        tak už to mam :)

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      Corfe     před 10 lety 05.06.2014 23:49 |  
      0 0

      Jestli se to, jak se obávám, potvrdí, tak to pro mě bude po sedmi letech silnej důvod, proč si nekoupit permanentku. Stále mám docela chuť si jí koupit, i po nepovedený sezoně jako typický slávistický nevyléčitelný optimista věřím v lepší zítřky a protože jsem věděl, že Dostálovi končí smlouva, tak jsem se těšil, jak se ho konečně zbavíme.

      Ale tahle zpráva mě otrávila. Chodit se znova koukat na jeho tupou poziční hru, se kterou se obvykle nechá obehrát a pak dýchá soupeři na záda, přihrávky dozadu, ani jednu přesnou dopředu a centry zásadně na hlavu soupeře, děkuju, milé vedení, to fakt vidět nechci!

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        spino     před 10 lety 06.06.2014 00:02 |  
        0 0

        Musíme pořád doufat, že je to zatím jen taková pojistka a miliony od nových majitelů už brzy dopadnou na úrodnou půdu. ;)

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      spino     před 10 lety 06.06.2014 00:00 |  
      0 0

      Tak Dostál nám slibuje, že se poučí. Jemu bych to možná i věřil, i když kvalitativně je to takový poctivý střed druhé ligy, ale kdo poučí Nitrianského, Juhara, Vošahlíka a další?

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        Travinho     před 10 lety 06.06.2014 14:50 |  
        0 0

        Z čeho poučí? Díky tomu bude rychlejší, obratnější a fotbalovější? Těžko

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      Travinho     před 10 lety 06.06.2014 14:51 |  
      0 0

      Na druhou stranu, zrovna Dostál má poměrně nízký plat a přijde mi zbytečné tu opci neuplatnit...

  10. Nejlepší hráč Juniorské ligy

    (host)     před 10 lety 05.06.2014 22:52 |  
    0 0

    Koho si tipnete, že bude vyhlášen jako nejlepší hráč letošního ročníku juniorské ligy? Nejlepší střelec ligy Vávra z Brna? Koho byste vyhlásili jako nejlepšího hráče Slavie? Za mě asi Verner. jane

    • Re: Nejlepší hráč Juniorské ligy

      klimi     před 10 lety 05.06.2014 23:29 |  
      0 0

      Za mě také Verner, odehrál téměř vše, co odehrát mohl, na jaře byl skvělý.

    • Re: Nejlepší hráč Juniorské ligy

      ortevor     před 10 lety 06.06.2014 00:38 |  
      0 0

      taky Verny..snad vyberou nekoho z mistrovskeho tymu :)

    • Re: Nejlepší hráč Juniorské ligy

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 06.06.2014 08:17 |  
      0 0

      já bych si tak nějak tipnul, že to bude spíše někdo z Brna, když loni to byl Šimeček. Ale je pravda, že co do předváděné hry a vstřelených gólů jsme soutěži dost dominovali.

    • Re: Nejlepší hráč Juniorské ligy

      Travinho     před 10 lety 06.06.2014 10:06 |  
      0 0

      Osobně bych asi od nás nejlepšího hráče neviděl, přece jen ti co kralovali na podzim už byli na jaře jinde. Jinak pokud bych měl vidět hráče, které předváděl kvalitu na podzim i na jaře, tak to bude také Verner.

      • Re: Nejlepší hráč Juniorské ligy

        naplavnik     před 10 lety 06.06.2014 10:53 |  
        0 0

        Za celou ligu nevím, fakt nemám vůbec přehled. A to málo, co jsem viděl juniorku, bych volil asi Salašoviče nebo Zámečníka. Verner mně taky přišel zajímavý, ale co jsem jej viděl, tak jsem registroval dost nevynucených ztrát z jeho strany. U něj ani nevím, zda je jeho standardní pozice na desítce, nebo kde...

        • Re: Nejlepší hráč Juniorské ligy

          Travinho     před 10 lety 06.06.2014 14:52 |  
          0 0

          Nikolas půlku promarodil a zámek měl výrazně slabší podzim...

  11. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    koscheen (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 23:05 |  
    0 0

    Zajimalo by me kdy si zamestnanci klubu Sparty pisici do deniku sport na tweetech vsimnou ze nasi cajickove vyhrali juniorskou ligu..

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      PetCC     před 10 lety 05.06.2014 23:50 |  
      0 0

      Až to někdy za pár let vyhraje i Sparta, tak to zmíní ve statistice :-)

  12. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    gurman99     před 10 lety 05.06.2014 23:18 |  
    0 0

    Obrovská gratulace juniorům.
    Poslední krok je vždy nejtěžší,ale kluci to zvládli s noblesou.
    Moc díky!!

  13. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    steev (přítel SN)     před 10 lety 05.06.2014 23:33 |  
    0 0

    Gratulace mistři!!!

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      spino     před 10 lety 06.06.2014 08:53 |  
      0 0

      Pelta to řekl jasně: "Jsme jedna rodina."

      Takže jdeme proti všem! :)

  14. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    kleofas     před 10 lety 06.06.2014 09:03 |  
    0 0

    Super, na A vidím výhledově: Řehák, Souček, Bejbl, Valenta), Salašovič, Sodoma

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      ortevor     před 10 lety 06.06.2014 09:13 |  
      0 0

      Bejbl ???? toho doufam, ze se teda nedoziju...
      zajimavy nazor, nevybrat si treba Vernera, podle mne nejlepsiho hrace minimalne jara, a tradicne nejhorsiho Bejbla videt na acko...

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        kleofas     před 10 lety 06.06.2014 09:25 |  
        0 0

        Pamatuju starýho Bejbla v dorostu, nic moc, tenkrát zářili Kášek, Vizvári, Janoušek, Barták..., kde je jim konec, bohužel stejně vidím Vernera...

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

          Travinho     před 10 lety 06.06.2014 10:16 |  
          0 0

          Tak to nevím nakolik si jej pamatujete, protože Radek už v 18 kopal za áčko a právě v 18 přišel z Boleslavi, tudíž toho za náš dorost ani moc nenahrál a už v Boleslavi hrál za dospělé.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

            kleofas     před 10 lety 06.06.2014 15:27 |  
            0 0

            Miloš Krucký: To byl tedy takový můj začátek u mládežnické kopané. Z té mládeže vzešlo mnoho ligových fotbalistů, například Jaromír Blažek, v 16 letech byl obrovský talent, tehdy jsem myslel, že určitě bude chytat za národní mužstvo. A těch kluků bylo ještě víc, kteří prošli mýma rukama a kterým jsem pomáhal zasvětit do fotbalu, ať to byl Pavel Kuka, František Veselý mladší, Jiří Jeslínek, Radek Bejbl, Tomáš Hunal, Pavel Řehák, který tu dnes dělá asistenta, Jiří Štajner

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

            Tomski     před 10 lety 06.06.2014 14:58 |  
            0 0

            na wiki bych vždycky nesázel...

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

          kleofas     před 10 lety 06.06.2014 15:05 |  
          0 0

          Odchovanec Nymburka hrál od dorostu ve Slavii, se kterou v roce 1996 získal titul. Téhož roku po ME odešel do Atlétika Madrid, kde působil čtyři roky

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

          gurman99     před 10 lety 06.06.2014 18:11 |  
          0 0

          Píšeš,že na juniorce jsi byl dvakrát,tak co tě opravňuje takhle Vernyho soudit? Znáš ho vůbec? Taky koukám,že podle tebe : táta dobrej tak kluk bude taky........ať žijí Klabzubáci!! :-)

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

            kleofas     před 10 lety 06.06.2014 18:16 |  
            0 0

            Kdes to vzal, kolikrát jsem tam byl? Jo, a za Slavii hrál i jeho děda.

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

              gurman99     před 10 lety 06.06.2014 18:38 |  
              0 0

              Ty tady píšeš,že jsi Mensaha viděl jen dvakrát......a jelikož hraje prakticky jen za juniorku (teda hlavně sedí na lavici,protože jsou tam lepší hráči),tak jsem usoudil,že jsi tam byl dvakrát.
              Nebo jindy jsi na něj schválně nekoukal?
              Ale stále jsi mi neodpověděl: co tě opravňuje tohle o Vernym napsat?
              jo a děda Klabzuba je 2 toho prvního filmu?

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

              kleofas     před 10 lety 06.06.2014 18:56 |  
              0 0

              O Mensahovi jsem nenapsal ani řádku, a Verner mě prostě neoslovil, to se snad smí. A jak dopadnou všichni v budoucnosti? Ví bůh...

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                gurman99     před 10 lety 06.06.2014 19:20 |  
                0 0

                Pamatuju starýho Bejbla v dorostu, nic moc, tenkrát zářili Kášek, Vizvári, Janoušek, Barták..., kde je jim konec, bohužel stejně vidím Vernera...
                x
                x
                pořád si myslím,že jenom proto, aby jsi obhájil Bejbla,je to vůči Vernerovi divný konec věty,ať už Tě oslovil nebo ne. Mimochodem,když se odvoláváš u Bejbla (a nic proti němu) na poctivý přístup,tak jsi napadl kluka,který má jako jediný 100% účast na trénincích.Uvědomuješ si to,co to vlastně znamená? Ani jednou neabsentoval na treninku za podzim a jaro!!!!Ty ho vidíš zářit jako Janouška,ale neoslovil tě......?Píšeš,jen aby jsi něco napsal..

                • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                  kleofas     před 10 lety 13.06.2014 11:41 |  
                  0 0

                  Do přípravy A-týmu nastoupí kromě Jankta a Kodra i Salašovič a Bejbl. asi tomu nidko kromě tebe nerozumí...

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        Pepino44     před 10 lety 06.06.2014 10:02 |  
        0 0

        Nebuď s Bejblem takový pesimista, podzimní část hrál opravdu mizerně,dost jsem na něho nadával,ale jaro to bylo opravdu něco jiného. Dost velkej kvalitativní skok,a když se bude takto stále zlepšovat,tak není o čem. Je to poctivec se snahou zlepšovat se a tatík jej drží oři zemi,aby mu nenarostl hřebínek.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      naplavnik     před 10 lety 06.06.2014 10:49 |  
      0 0

      Těžko to odhadnout, ten přechod je prý docela krizové období. Myslím, že všichni by mohli mít šanci se prosadit v první lize, kdo by měl dle mého šanci hrát na úrovni A-týmu Slavie? Za mne asi jen Salašovič, Prosek a Liška (a to jen proto, že útočníky produkovat neumíme skoro vůbec).

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      birkin     před 10 lety 06.06.2014 11:35 |  
      0 0

      to je hodne odvazna predpoved...myslim, ze bude uspech, pokud se jeden dva hraci chytnou v lize, pokud to bude ve Slavii samozrejme o to vetsi...

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      klimi     před 10 lety 06.06.2014 14:06 |  
      0 0

      Bejbl? To je takový Dostál, akorát ještě horší...

  15. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 06.06.2014 09:31 |  
    0 0

    Od jednoho staršího pána na tribuně jsem slyšel, že by měl Bazal zůstat na Žižkově i příští sezónu, nevím jak moc je to důvěryhodné, ale říkal do poměrně přesvědčivě.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      Tomski     před 10 lety 06.06.2014 10:07 |  
      0 0

      tak pro něj možná dobře...Žižkov půjde nahoru a přece jen měl výkyvy, kdy hrál jen ČFL nebo dával branky ve FNL...kdyby tam zůstal bez opce....

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        naplavnik     před 10 lety 06.06.2014 10:37 |  
        0 0

        Na druhou stranu, podobné hostování jako Hurka, moct toho na těch hostováních hřáči nenahráli. A neřekl bych, že byli nějak zranění.

  16. Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

    Travinho     před 10 lety 06.06.2014 10:23 |  
    0 0

    Tak titul je doma, ale je třeba se zamýšlet co s tímto týmem? Nechat hrát většinu hráčů juniorskou ligu by byl podle mě nesmysl. Tam by se mělo posunout to, co hrálo letos za dorost.
    Viděl bych to nějak následovně:
    Příprava s áčkem (buď se prosadí nebo hostování) : Hrubeš, Čepelák, Verner, Šimeček, Zámečník, Sodoma, Souček
    hostování (druhá nebo třetí liga): Řehák (možná by mohl zůstat v juniorce), Kolařík (vzhledem k věku bych možná zvážil i jeho odchod), Salašovič, Vondráček
    odchod : Mensah, Mac, Smolák
    Zůstat v juniorce: Valenta, Prosek, Bejbl, Liška, Peterka, Kodr...
    Dále bych do juniorky posunul: Jankto, Soukup , Fialka, Maršálek, Pelikán, Rejka, Möglich, Brož, Mysliveček, Batka, Fotr, Zdichynec

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      spino     před 10 lety 06.06.2014 10:27 |  
      0 0

      Souhlasím se vším, kromě Mensaha. Myslím, že potenciál má velký, ale musí se naučit hrát evropský fotbal.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        naplavnik     před 10 lety 06.06.2014 10:40 |  
        0 0

        Tak tady fakt nevím, viditelnou předností je dynamika, rychlost a snad i hra s míčem, ale na druhé straně v tomto věku a na této úrovni je to i o poziční hře a taktické nazrálosti. Nevím, jak je s ním komunikováno, zde jsem si ale nějakého progresu nevšiml, i když připouštím, že jsem jej viděl všehovšudy dvakrát ;-)

        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

          AlesJa     před 10 lety 06.06.2014 12:33 |  
          0 0

          s taktikou mají problém všechny africké repre, to se dá natlouci do hlavy, chce mu to najít post přímo pro něj a třeba ho tolik nesvazovat.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

            naplavnik     před 10 lety 06.06.2014 12:37 |  
            0 0

            Máš asi pravdu, ale nevím jak je to právě ohledně komunikace a posléze jeho vnímavosti (inteligenci). Ale i z hlediště si lze všimnout, že ta komunikace vázne i na hřišti. "Hej" považuji za nedostatečný pokyn spoluhráči, aby ti to dal... :-)

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

              lassiter     před 10 lety 06.06.2014 13:28 |  
              0 0

              A co by sis představoval, něco jako "Pane Vernere, prosím pěkně, nabíhám si do ulice, mohli byste mi to tam poslat?" Hej je úplně v pohodě :-)

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                naplavnik     před 10 lety 06.06.2014 14:22 |  
                0 0

                Základěm je naučit se jména spoluhráčů, resp. jejich přezdívky. Alespoň za našich časů, když člověk vlezl do nového týmu, to tak bylo... ;-)

                • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                  Barra     před 10 lety 06.06.2014 14:38 |  
                  0 0

                  Podivejme se na to z jineho uhlu. Kdyby tebe hodili do muzstva, kde vsichni hraci by meli cernou plet, nezdalo by se ti take, ze vsichni se podobaji?

                  • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                    Travinho     před 10 lety 06.06.2014 14:55 |  
                    0 0

                    Na druhou stranu, oni mají černoši všichni krátké vlasy a tady to může rozlišovat alespoň dle toho a za půl roku bych je stejně poznal všechny spolehlivě.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                      Barra     před 10 lety 06.06.2014 15:12 |  
                      0 0

                      Tak napriklad Lukaku mel peknou hrivu kdysi, Feillani ma kvetak, Drogba a Neces drdol... Nevim v Antwerpach mame China town, cinskou ctvrt, a v mych ocich vypada vetsina z mistnich, ktere potkavam na ulici uplne stejne -:)

                      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                        Travinho     před 10 lety 06.06.2014 21:58 |  
                        0 0

                        To jsou ale vyjímky, nerozeznat Lišku, Zámečníka nebo Čepeláka od Šimečka či Vernera může jenom dement...

                        • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                          ortevor     před 10 lety 07.06.2014 10:02 |  
                          0 0

                          :))

                    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                      naplavnik     před 10 lety 06.06.2014 15:13 |  
                      0 0

                      Myslím, že Pepík o některých kreacích, např. v podání účesů Lišky, bude doma svým blízkým dlouho vyprávět. :D

                  • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                    naplavnik     před 10 lety 06.06.2014 15:10 |  
                    0 0

                    Asi jsem to chybně formuloval, téměř to dělá dojem nějaké xenofobní výtky z mé strany. Šlo mi o to, že s cizím hráčem, ve kterém se vidí potenciál, je nutné aktivně pracovat, komunikovat, udělat vše pro dobou adaptaci. V náznacích a z vnějšku však po půlroce vidím, že je v juniorce poměrně izolovaný a komunikace se spoluhráči je... opatrná. Tím to nikomu nekladu za vinu, jen si nejsem jistý, pokud se za půlrok udělalo jen tolik, kolik je z vnějšku vidět, zda ten risk ho podepsat za to stojí.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                      Barra     před 10 lety 06.06.2014 21:49 |  
                      0 0

                      Neblazni Naplavniku, víš že jsem háklivý na projevy racismu, xenofobie, ale u tebe jsem nic takového necítil ani neviděl. Takže klid, já vím že to myslíš dobře. Ze zkušenosti jsem chtěl jen říct že afričtí fotbalisté to obzvlášť mají těžké kvůli kompeltní změně prostředí, ať je to počasí, kultůra, jiné zvyky, mentality, jídla a tísíc a jedna jiných věcích, nemluvně o kompletně jiném fotbalu. Viděl jsem jich u nás desítky a desítky začínat. V Belgii to mají navíc lehčí, u nás je francouzština úřední jazyk, Anglie je jen kousek od belgického pobřeží, ani jeden film není u nás dabován ale v angličtině, takže i anglicky se každý bez problému domluví a adaptace pro takového hráče by měla být daleko snadnější.

                      Hraje ale také stýskání po domovu, rodině a kamarádech, navím Pepa je jen 19-letý kluk. Takže nemá to lehké, rve se o to, aby mu dali kontrakt, vzhledem k tomu že je jen na zkoušce.

                      Myslím že i Slavie by měla vytvořit lepší podmínky pro takové hráče, a nenechat je na jejich osudu - viz poznámky jak se to řeší u nás. Ale určitě je tomu tak, že snaha musí také přijít od hráče samého, musí se snažit integrovat. Jestli se ale jedná o introvertní osobnost, tak to jde o to hůř. Pepu Mensah neznám, ale být Slavii tak bych mu dal smlouvu na rok, s opci, a dal mu možnost aby dokázal co umí. Viz Bony Wilfried - také mu to moc ze začátku nešlo, potřeboval svůj čas.

          • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

            Barra     před 10 lety 06.06.2014 13:22 |  
            0 0

            Mas samozrejme pravdu. Joseph Mensah je tu teprve 4 mesice, je mu 19 let. Odtrhnuty od rodiny, pratel, v cizim prostredi. Samozrejme ze se musi adaptovat, naucit jazyk, integrovat se. Netusim, jestli bydli na hotelu nebo nekde na pensionu, tezko asi neco pronajimal kdyz ani nevi jestli mu prodlouzi smlouvu - je tady na zkousce. Kdysi jsem tady psal, ze u Beerschotu bylo pevne pravidlo, ze kdyz prisel cizinec o kterym se da predpokladat, ze nebude mit lehkou adaptaci a ktery je sam (a navic tak mlady), ze klub se postaral o to, aby ten kluk byl ubytovan v rodine Slavistu. Klub daval prispevek na ubytovani a stravu, hrac mel jistotu teple postele, jidla, rodineho pohodli, integrace. Pani domaci by varila, prala mu jeho pradlo, s panem domacim se mohl bavit o holkach, fotbale, vsem moznym a tak se ucit cesky, a alespon by byla jistota ze tento hrac bude vcas vecer doma. Jestli to tak u Slavie nefunguje, byl by cas na tento system prejit.

            Africti hraci jsou kouzelnici s micem, ktery ale neradi odevzdavaji a nejradeji by vsech 10 hracu na poli chtelo strelit svuj gol. U nas se prvni sezonu trapil Yaya Toure, a kam to dotahnul, stejne jamo Aruna, Eboue, Yapi Yapo a tolim dalsich. Nedelal bych ted velke
            zavery, a mel trpelivost. Jinak muzou samozrejme spoluhraci jazykove pomoci, da se ocekavat ze kazdy z tech mladych kluku bude mluvit anglicky, coz je uredni jazyk v Ghane. A uz jsme v minulosti tady o tom psali v souvislosti s jinym africkym hracem, ktery se ve volnem case loudal kolem Edenu (jmeno mi unika, byl u nas na zkousku). Proc se nekdy neobjetovat a pozvat takeho mladika do hospody na veceri? Jsem si jisty, ze takovy projev zajmu a mozne kamaradstvi by se vyplatilo a ze by Joe Mensah na takovou dobrou slavistickou dusi nikdy nezapomnel. A kdo rika ze se casem nemuze dostat jako Toure do Premierleague?

            • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

              Barra     před 10 lety 06.06.2014 13:26 |  
              0 0

              Ten hrac nebyl samozrejme ubytovan v rodine Slavistu ale Beerschotaku, ale to kazdy pochopil.

              • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                bongor     před 10 lety 06.06.2014 19:34 |  
                0 0

                Myslím si,že by Pepa Mensah mohl být tím naším černouškem,které tolik závidíme teplákám,Ostravě a dalším,co nás s tímhle potřebným zbožím předběhli.Myslím,že by to byla taková pozvánka pro další kluky z regionu,kde je fotbalista hrající v Evropě nadějí celé rodiny.
                Proto si nemůže dovolit cokoliv odfláknout jako někteří nši "talenti"feninovského typu.Ten divnej hoch si dokonce stěžoval na hráčské asociaci,že je mu tady znemožňováno hrát fotbal,který tak miluje.To si člověk musí říci"bože,do čeho jsi to dal duši".

                • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                  Travinho     před 10 lety 06.06.2014 22:01 |  
                  0 0

                  Možná to bude tím, že Mensah vnímá kopanou jako individuální sport a nikoliv kolektivní...

                  • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

                    gurman99     před 10 lety 06.06.2014 22:28 |  
                    0 0

                    Plně s tebou Travinho souhlasím,viděl jsem ho skoro ve všech zápasech juniorky.Mám otázku:řešili byste toho kluka s takovouto mizernou výkonností a fotbalovým myšlením, pokud by nebyl černej?
                    Asi ne! a to je stokrát horší než stejně starý Zmrhal.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 06.06.2014 10:49 |  
      0 0

      Liška by buď mohl jít někam na hostování, nebo být pro příští sezónu v juniorce útočník č.1, pokud by i v příští sezóně jen vysedával na lavičce, tak by to bylo zabíjení dalšího talentu.

      Juniorka by se měla celkově omladit, tzn. posun co nejvíce dorostenců, všechny 95 + nejlepší 96 (Jankto, Valenta, Kodr, Batka, Fotr atd..), pokud by se posunuli i oba brankáři, tak Řehák určitě na hostování.

      S odchody souhlasím, až na Mensaha, ještě si podle mě nezvykl na zdejší styl, ale potenciál určitě má.

      • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

        Travinho     před 10 lety 06.06.2014 15:00 |  
        0 0

        U Mensaha je to velká otázka toho, kolik vlastně bere. Podle toho s jakou pompou jsme jej přiváděli, tak mám trochu obavu, že to nebude úplně nejlevnější hráč a asi bych se zbavil. Klidně si jej nechat, ale nedávat mu hned smlouvu na 4 roky jako Ritchiemu, protože kdo to pak bude platit?
        U golmanů plně souhlasím. Otáhal by mohl do juniorky a chodit chytat klidně i za dorost ať odchytá co nejvíce.

    • Re: Juniorka: Slavia - Ostrava 4:1

      ortevor     před 10 lety 06.06.2014 15:58 |  
      0 0

      ja bych se nezbavoval Mace, podle mne taky v nem neco je, tedka toho moc nenahral, byl po zraneni a byl tam soucek s kolarikem, ale jinak predtim podle mne taky Mac prokazoval potencial, umel vyvezt mic, zautocit, vysoky, na svoji vysku i solidne technicky vybaveny...rozhodne bych kolem nej prave tu obranu postavil..a uz pred zranenim myslim podaval velmi dobry vykony

    • Re: OT: Peltonec

      quelhar (admin)     před 10 lety 06.06.2014 13:33 |  
      0 0

      Jojo, taky me fascinuje, ze to nikdo v mediich neresi. Provincni klub z Jablonce, na ktery nechodi divaci a nema zadnou mladez, ktera by stala za rec, ma rozpocet 120 mega a predseda FACR si tam stavi dream team, aby se dostal za rok do poharu. Nema problem pretahnout lokalnimu rivalovi trenera a stahovat si hrace z cele ligy, nektere dokonce ukrast jako v pripade Dolezala nebo Bredy.

    • Re: OT: Peltonec

      Aloha     před 10 lety 06.06.2014 13:35 |  
      0 0

      Už jsem to psal jinde, Pelta rozhoduje o přidělování dotací a každý kterému něco přiklepne mu za to musí odvést zpátky nějakou část. Ale je to samozřejmě JPP. Slovy Dana Křetínského "nepřímost druhé kategorie" :)

    • Re: OT: Peltonec

      spino     před 10 lety 06.06.2014 13:47 |  
      0 0

      Syner získal zakázku na stavbu nové budovy FAČR a Pelta dostane malou (spíš velkou) domu pro své Galacticos.