Hráči Slavie

Jakub Jankto odchází do Udine

Agentura Sport Invest Group Viktora Koláře na svém facebooku oznámila, že záložník Jakub Jankto přestupuje ze Slavie do italského Udinese Calcio, kde podepsal pětiletou smlouvu. Později přestup potvrdili jak hráč, tak klub.

O přestupu Jakuba Jankta se spekulovalo ve slávistických diskuzích již asi dva týdny, dokonce proběhla informace, že by mohl být ve hře AC Milán, nakonec však hráč přestupuje do Udine. Server idnes.cz spekuluje o přestupové částce blížící se 20 milionům Kč, což by v situaci, ve které se Slavia v současnosti nachází, byla opravdu nabídka, která se prostě nedá odmítnout.

Jakub Jankto se stal doslova jarní kometou Slavie. Uplynulou sezónu totiž začal jako hráč týmu U18 a v nominacích reprezentační kategorie U18 se neobjevoval na podzim ani jako náhradník. Ve slávistické U18 sice patřil do základní sestavy, o kategorii výš však nehrával. Teprve v zimní přestávce přišel přesun o kategorii výš a brzy také následovaly reprezentační nominace. Nejstaršímu dorostu Slavie se dařilo a v závěru jara k tomu výraznou měrou přispíval také Jankto, který nastřílel například 4 branky v domácím zápase proti Budějovicím, aby totéž jen o pár dní později předvedl také v reprezentačním dresu při výhře 5:0 nad Černou Horou. Skvělá forma znamenala, že si Jankto v závěru jara připsal i tři starty za juniorku jako střídající hráč a pro letní přípravu byl zařazen do kádru A týmu. Zde si stihl připsat i branku proti Slovanu Bratislava na turnaji v Čelákovicích, to už však byla skoro jeho derniéra ve slávistickém dresu. Poté už odehrál jen 24 minut proti Vlašimi a poločas v nepovedeném utkání proti Štěchovicím.

Nyní Jankta čeká velká výzva, prosadit se v mezinárodní konkurenci v Udine jistě nebude snadným úkolem. Nezbývá než mu popřát mnoho štěstí; Slavii pak více takových talentů.

"Italský klub Udinese projevil v posledních týdnech o Jakuba eminentní zájem, čemuž se nelze divit vzhledem k jeho výkonům v dorosteneckých týmech Slavie i reprezentaci. Pro Jakuba je to veliká šance, může jít ve stopách jiných skvělých reprezentantů jako Marek Jankulovski a Slavia mu v jeho dalším kariérním postupu nechtěla bránit. Navíc je to pro nás velké uznání práce naší akademie a všech mládežnických trenérů a finanční podmínky přestupu po dlouhých jednáních nakonec odpovídaly představám vedení klubu," uvedl pro oficiální web sportovní ředitel Karol Kisel.

"Jsem Slavii vděčný za to, že mě fotbalově vychovala. V práci s mládeží je to jeden z nejlepších, možná vůbec nejlepší klub v Čechách. Zároveň bych chtěl poděkovat vedení klubu, že mi umožnilo přestup do Itálie. V Udinese mě čeká nová výzva, na kterou se moc těším a věřím, že uspěji," rozloučil se se sešívaným dresem sám Jakub Jankto.

Komentáře (174)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    moody     před 10 lety 16.07.2014 14:39 |  
    0 0

    Ať se daří Jakube! Pokud je to okolo 700k EUR, je to příjemná injekce i pro nás :)

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      leoneig     před 10 lety 16.07.2014 15:13 |  
      0 0

      Ja bych mu teda spíše přál Juve či AC,každopádně držím palce.Nebude to jednoduchý a podle mě mohl jeste třeba rok,dva u nás hostovat a pak jít pryč.Ale chápu že 20 mega plus další benefity *předpokládám bonusy za další přestupy atd jsou pro klub nejen výhodné,ale i potřebné,v kontextu toho,že nemáme nového investora

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        Travinho     před 10 lety 16.07.2014 15:29 |  
        0 0

        Osobně si myslím, že 20 melounů to je spíše až s těmi benefity a suma bude spíše poloviční, nicméně kdoví. Injekce je to tak jako tak určitě solidní.

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        RaDDa521     před 10 lety 16.07.2014 17:04 |  
        0 0

        Tak Udine má dobrou práci s mládeží a navíc může jít jako Simič později do většího klubu :)

  2. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    edenian     před 10 lety 16.07.2014 14:41 |  
    0 0

    Nackove z Udine muzou zacit pohrbivat dalsiho naivku.

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      spino     před 10 lety 16.07.2014 15:04 |  
      0 0

      Proč náckové?

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        PetCC     před 10 lety 16.07.2014 15:32 |  
        0 0

        Jo, v Itálii jsou to fašisti :-)

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          edenian     před 10 lety 16.07.2014 15:38 |  
          0 0

          Nene, vazne, ve Friulskem kraji / Udine je toho hlavni basta / je to fakt beze srandy.

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            spino     před 10 lety 16.07.2014 16:48 |  
            0 0

            Aha, dík.

            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

              Dobi     před 10 lety 16.07.2014 20:51 |  
              0 0

              Když hrála Slavia UEFu v Udine, hrozila při odletu mlha (jinak docela slušní lidé!!!). A hrozil odlet z (celkem) blízké Lublaně. A všichni říkali, že jediný, kdo z toho může mít radost, je jugofil Dobi.. Přiznám se, že lidsky na tom byla hůře Bologna, tam pár fašounů, i když je dost levicová. A Řím? No, raději budu obhajovat lidi z Udine!!! Když hooodně přeženu, jsou to trochu poturčení Slovinci. Kousek je Trst, Miramare...Na Udine a Friuli tedy nedám dopustit!

              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                bongor     před 10 lety 16.07.2014 20:58 |  
                0 0

                Můj děda pocházel z Pirano-Capodistria,to je nedaleko.Ale přesto nadšenej nejsem.Dvacet mega se rozplyne jako nic a supertalent navždy fuč.Doufám že neskončí v tom ochotnickém tyátru na Letný.

                • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                  Tomski     před 10 lety 16.07.2014 22:16 |  
                  0 0

                  ale když skončí tak jeho chyba...on chce do Udinese...

              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                edenian     před 10 lety 16.07.2014 23:19 |  
                0 0

                Cau Dobi, ja samozrejme respektuji tvoje "jizni" znalosti. Me informace jsou od meho byvaleho spolupracovnika, ktery mel mnoho zkusenosti z Italie, ty z Udine a Furlandska ktere mi vypravel byly dost smutne, nakonec se kvuli tomu odtam spakoval a vypad, lepsi reseni nebylo. No ale hlavne je mi lito ofenzivniho zaloznika, to predevsim.

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            mpik     před 10 lety 17.07.2014 07:44 |  
            0 0

            Jste idiot.

            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

              edenian     před 10 lety 17.07.2014 08:23 |  
              0 0

              Ne ze byste mne snad mohl urazit, ale tohle bych si tedy nedovolil.

            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

              mudrc     před 10 lety 19.07.2014 10:49 |  
              0 0

              ty jsi prostě mpik :(

  3. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 16:13 |  
    0 0

    Osobně by se mi více líbilo, kdyby jej tu Udine nechalo třeba aspoň na půl sezóny, sezónu rozehrát, ale tento krok chápu, byť z nej nemám velkou radost.

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 16:21 |  
      0 0

      Ono to je těžký,pokud Slavie za něj dostane 18-19 mega a vezmem-li že rozpočet je 100-120 mega plus zaplatit za hráče co ted k nám přišli taj je to celkem slušný obnos do kasy.No dohadovat se s Italama zda ho tu nechají nebo ne, asi taky moc nejde.Co pamatuji tak myslím ,že za Hůrku v jednu chvilku mohla slávka dostat taky slušnej peníz a kde je dnes,jasně že jsou i opačné příklady.

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      Travinho     před 10 lety 16.07.2014 16:35 |  
      0 0

      Rozehrát? Stěží by byl v základu, takže nevím nakolik by se rozehrál.

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        Eluin (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 17:17 |  
        0 0

        Měl jsem na mysli spíše juniorku a tu a tam pár minut za áčko.

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          Navyseals     před 10 lety 16.07.2014 17:37 |  
          0 0

          a to mu dá víc než Itálie? to bych neřekl

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            Eluin (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 18:27 |  
            0 0

            To nejsem sto posoudit, určitě by to ale více potěšilo některé fanoušky a umožnilo hráči pozvolnější vývoj (nakolik je to ale u Jankta určující je pro mě těžko říci, "live" jsem ho viděl jen 1x).

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            Tomski     před 10 lety 16.07.2014 22:19 |  
            0 0

            já si myslím, že určitě ano...tam jsou podmínky pro rozvoj lepší než tady...

  4. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    dubas     před 10 lety 16.07.2014 16:15 |  
    0 0

    Ti kluci jsou nepoučitelní, ale ať ti to vyjde, přeji hodně štěstí.

  5. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 16:28 |  
    0 0

    přeju mu, ať se mu daří, ale mám z toho docela obavu, málokdo z těch mladíků, co šli pryč, se nějak zásadně prosadil..

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      Kornovo     před 10 lety 17.07.2014 07:33 |  
      0 0

      ono je to asi tezke odmitnout, ale prestupy 18 letych kluku se mi nelibi. vzpominam jen na mateje vydru, ktery se opravdu venku prosadil, ale ne v udine, a ten v dobe odchodu hral nejaky cas hodne dobre 1. ligu. uvidime, ale kluci jako jirasek nebo kysela se vratili, o dalsich ani netusim. treba to kubovi vyjde, v mladeznickych akademiich v italii se bude mit asi lepe nez tady v nasem marasmu.

  6. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 16:56 |  
    0 0

    Videl jsem Jankta v Celakovicich a byl to zazitek, tesil jsem se na nej ve slavistickem dresu...kdyz uz to dopadlo jak dopadlo, doufejme, ze Slavia bude profitovat z jeho dalsiho prestupu, pripadne se jednou v budoucnu vrati...

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      Chlupp (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 17:23 |  
      0 0

      Pokud jsou podobne prestupy vyhodne pro obe strany, hlavne pro Slavii, da se to akceptovat, ale siri se zvesti o odchodech talentovanych mladych hracu do sparty, pokud je to pravda, melo by se v tom Hrebickovi a Kiselovi zabranit!!

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        Navyseals     před 10 lety 16.07.2014 17:39 |  
        0 0

        kde se to zase šíří? ve Voslově vylízaný palici?

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          spino     před 10 lety 16.07.2014 17:46 |  
          0 0

          Nebuďte trapný, prosím.

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            Navyseals     před 10 lety 16.07.2014 17:48 |  
            0 0

            promiň, lezu ti do zelí, to je tvoje parketa

            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

              knl66 (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 19:32 |  
              0 0

              viz předchozí diskuse k tématu České Budějovice - Slavia (aneb kdo umí číst, umí ffšecko)
              přispěvatel 1rytir, 14.07.2014, 12:03:52: Omlouvám se za změnu tématu, ale mám dotaz na zdejší znalce slavistické mládežnické kopané. Právě se ke mě dostala zpráva, že by měli naši trenéři U 15 nabízet Havránka a Dobeše Spartě (!) Pokud je to pravda, pak tomu nerozumím...

              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                Navyseals     před 10 lety 16.07.2014 19:48 |  
                0 0

                Může to bejt drb a nikde nemáš zaručenou kvalitu. Přestupy mezi pražskýma "S" jsou častý v mládeži. Viktor Šimeček je taky ze sparty.

                • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                  knl66 (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 20:23 |  
                  0 0

                  Taky z toho nešílím, juniorku vůbec nesleduju. Takže nevím, zda je to jen drb, zda ti kluci fotbalově za něco stojí, jak to v juniorce chodí, co za tím popřípadě všechno je. Proto jsem se kromě odkazu do diskuse nezapojil, protože nemám informace. Dal jsem jen odkaz pro ty, kteří by se o to zajímali a chtěli vědět zdroj téhle informace.

                • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                  chcipak     před 10 lety 17.07.2014 00:01 |  
                  0 0

                  Mám takový pocit, že odtamtud k nám zamířil i Karl Hrubeš.

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        klimi     před 10 lety 16.07.2014 18:45 |  
        0 0

        Kdo je Hřebíček?

  7. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    steev (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 17:11 |  
    0 0

    Tak hodně štěstí v novém klubu Jakube.Ať se ti daří a třeba zas někdy u nás.

  8. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    sasky     před 10 lety 16.07.2014 18:24 |  
    0 0

    Je samozřejmě škoda, že takový talent odchází ze Slavie, nicméně v současné situaci je to asi nejlepší řešení pro Slavii. Jak tu bylo zmíněno, bůhví, co by se s ním mohlo stát za rok, dva. Buď by šel ven za částku 4x vyšší anebo taky může vyhořet. A asi to není hráč, který by současnou Slavii vytáhl k titulu potažmo příjmům z evropských pohárů. Áčko je momentálně dost mladé se spoustou odchovanců (Hrubý, Salašovič, Prošek, Berkovec, Hrubeš, Mikula, Tusjak, Kodr, Koreš, Bejbl, Červenka, Vyhnal) + další hráči na hostováních (Bazal, Čepelák, Verner,...) a všechny prostě udržet nemůžeme :( Samozřejmě by bylo krásné udržet ty největší hvězdy, ale nejdřív se musíme vyhrabat ze dna, vybudovat portfolio sponzorů, natáhnout zpět fanoušky a tím naplnit kasu. Pak budeme moci teprve podržet takové talenty a prodat je mnohem později (nejlépe se zkušenostmi z evr. pohárů a repre) mnohem výhodněji. Ale momentálně to nejde. Jinak samozřejmě doufám, že Slavia nebyla hloupá a dala si do smlouvy nějaké zajímavé procento z dalšího přestupu.

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      vavicek     před 10 lety 16.07.2014 18:40 |  
      0 0

      Opravdu? Já si zase pamatuji, že nejvíc hrála mládež v době ekonomického nedostatku. Jinak tady prakticky nehrají. Ostatně stačí se podívat na poslední sestavu. Ono je zajímavé, že vedení chce hrát s vlastními, ale přesto ty nejlepší pouští pryč a zbytek různě po hostování ze kterých se vrací v horším stavu než odcházeli. Možná by bylo dobré, kdyby si to už konečně ujasnili.

  9. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 22:46 |  
    0 0

    OT: Podle tweetu O. Kocourka se do Slavie vrátil Matyáš Písačka, který minulou sezónu (asi) hostoval v Mladé Boleslavi. Co si pamatuju, tak to byl taky dobrý hráč, reprezentant.

    Jinak co se týče Jankta, tak je to za tu sumu (pokud je to pravda) asi dobrý krok, snad se tam chytí jako Simič. Samozřejmě bych byl radši, kdyby zůstal u nás, ale na áčko by to asi hned nebylo a spíš by hrál v juniorce, pro něj je to taky životní šance.

    A ještě jedno OT: Minulou sezónu v U19 hrál František Mysliveček, který ale teď není v juniorce, nevíte kam šel?

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      klimi     před 10 lety 16.07.2014 22:48 |  
      0 0

      Není stále v U19?

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 22:49 |  
        0 0

        Mysliveček? To byl tuším ročník 95 tudíž ne.

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          Travinho     před 10 lety 16.07.2014 22:56 |  
          0 0

          Není nahodou marod? Nehraje ani Maršálek, nemyslím si, že bychom takové hráče pouštěli...Ale je to jen spekulace. Nicméně na konci jara chyběl.

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      quelhar (admin)     před 10 lety 16.07.2014 22:55 |  
      0 0

      Těch hráčů ročníku 95, co nebyli původně napsaní v článku na oficiálkách že jsou v kádru juniorky, je víc, napadá mě třeba Maršálek, taky hráč se zkušenostmi z mládežnické repre. Kdo ví, třeba se k juniorce připojili později a jsou tam...

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 23:03 |  
        0 0

        Snad jo, zrovna tito dva (Maršálek, Mysliveček) jsou podle mě hodně dobří. Jinak Jirka Sodoma psal na twitteru něco o středečním zápase Kolín - Louňovice, na stránkách Litoměřic je ale fotogalerie z dnešního zápasu a normálně hrál za nás. Podle té galerie je stále ve Slavii taky ten Brazilec Maicon.

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          quelhar (admin)     před 10 lety 16.07.2014 23:17 |  
          0 0

          A, koukám z fotek, že za juniorku hrál i Bejbl.

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            klimi     před 10 lety 16.07.2014 23:20 |  
            0 0

            Stejně tak Salašovič.

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 23:21 |  
            0 0

            Kodr i Salašovič taky (foto 26)

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 16.07.2014 23:17 |  
        0 0

        Jediný odchod o kterém vím, tak je Nehoda, který šel do Zlína. Ten ale stejně moc nehrál.

  10. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    Barra     před 10 lety 17.07.2014 00:20 |  
    0 0

    Mimo tema, podle me si to prece zaslouzi poznamku. Pri prilezitosti MS 2006 v Nemecku byla zalozena organizace Bigfoot, ktera vyuziva svetove sampionaty k tomu, aby shanela financni prostredky k tomu, aby poskytla detem z tretiho sveta nutne medicke zakroky (vice o projektu na http://www.bigshoe.info/en/).

    Mesut Oezil financoval v prvni instanci 11 operaci detem z brazilske jungli v oblasti Coroata, v severo-zapadu Brazilie, kde nemecti chirurgove operovali v improvizovane polni nemocnici deti, ktere meli problemy s pohyblivym aparatem, a kvuli tomu nebyli schopni dochazet do vzdalene skoly. Po ziskani titulu prispel Oezil na dalsich 12 operaci - tedy celkem na operaci 23 deti, stejny pocet jako Nemecko melo hracu v kadru na MS. Samozrejme, ze Mesut Oezil kvuli tomu nebude trpet hladem, ale presto. Je to dukaz ze Oezil, ktery se vypracoval na jednu z hvezd svetoveho fotbalu, neztratil kontakt s realitou.

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      Nosorozec     před 10 lety 17.07.2014 00:37 |  
      0 0

      Pro Özila rozhodně palec nahoru!

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      Kornovo     před 10 lety 17.07.2014 07:29 |  
      0 0

      urcite super pocin, ale ja mit plat 10 mil. euro rocne tolik roku co on, tak taky sypu na charitu :). s tou 20 co mam ted tak akorat vyziju

  11. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    zeleznik2     před 10 lety 17.07.2014 08:41 |  
    0 0

    Tak bohužel musím říct škoda, je to hráč s velkým potenciálem, který mohl ještě dva, tři roky zůstat, ale na druhou stranu, pokud je cena opravdu taková(700 tis € - 1 mil€), v naší finanční situaci, posily a chod klubu, se musí z něčeho zaplatit, když navíc rusové nedorazili a poháry nehrajeme tak to majitel řeší tím to způsobem, raději bych však měl prodat někoho jiného např. Zmrhal. Ale jde zákon o nabídky a poptávky, za dva roky nemusí být o něho tak velký zájem, či může přijít zranění...

  12. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    Helmic     před 10 lety 17.07.2014 09:12 |  
    0 0

    V aktuální situaci asi nejlepší možná varianta. Prachy potřebujeme a jestli jsou ve smlouvě ještě procenta z dalšího prodeje nebo odehraných zápasů za A, tak výborné. Je pravda, že kdyby jsme ho udrželi něaký ten rok, tak ho můžem prodat dráž a ještě by dost zahrál v Áčku - SKS(nebo taky ne). Teď nemůžeme riskovat. Doufám že za to vedení investuje na správné místa. Za 20 mega se nechá koupit hodně slušný bek nebo dokonce dva. Jen pořádně vybrat a né ukvapeně koupit něaké pometlo. Chtělo by to rozjet scouting.

    Nevíte jak to dělá Karel Jarolím, že má tak dobrý přehled o mladých francouzích. Jezdí tam na dovolenou a kouká po nich, nebo má něaké vazby s kluby. ?

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      Tomski     před 10 lety 17.07.2014 09:15 |  
      0 0

      tak 20 mega je rozpočet na cca. 3 měsíce...KJ hrál stejně jako jeho synové ve Francii a dokonce tam trénoval...

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        Barra     před 10 lety 17.07.2014 09:29 |  
        0 0

        Presne tak. Je take dobre si uvedomit, ze drive nebo pozdeji by Jakub Jankto odesel po vyprseni jeho smlouvy za tabulkove, tedy kapesne. Podstatne ale je, ze rozhodnuti odejit je ciste rozhodnuti Jakuba (a i kdyz je plnolety, tak prece i jeho rodicu). Nastale situace, kde jak Slavie tak hrac na transferu vydelali, ale v kazdem pripade mel Jakub Jankto finalni slovo.

        Jakub bude ale muset ukazat jeho psychickou odolnost. Zajiste ne vsichni jeho vekove stejne stari konkurenti v Primavera lize na Jakuba cekaji s otevrenou naruci, dostat se alespon sem tam o kategorii vys, tedy do A-cka, nebude snadne. Udinese, Granada a Watford maji stejneho majitele a celkem kolem profesionalnich 110 hracu, kteri se tlaci o misto v prvnim muzstvu ve svych ligach. Vubec bych se nedivil, kdyby i Jakub nezustal dlouho u Udinese a byl poslan na hostovani do jineho klubu.

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          Tomski     před 10 lety 17.07.2014 09:33 |  
          0 0

          a hlavně je mu osmnáct a může tam hrát i za dorostence, pak za juniorku (mám pocit, že jsou tam i tyhle kategorie)...Udinese si ho může "dochovat"...

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          quelhar (admin)     před 10 lety 17.07.2014 09:37 |  
          0 0

          Obavam se, ze si to rozhodovani prilis idealizujes. Samozrejme, ze Jakub asi nebyl proti, ostatne kdo by v 18 byl, kdyz mu nabidnou prestup na zapad, kde si zrejme vydela nasobne vic nez ve Slavii. Ale rozhodnuti o prestupu - obavam se - dela agent a nikoli hrac. A sikovny agent lehce presvedci rodice i samotneho hrace, ze tohle je pro nej ten nejlepsi krok.

          A ze by odesel Jankto po vyprseni smlouvy? Ale no tak, Slavia by takovemu hraci samozrejme vcas nabidla jeji prodlouzeni.

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            Barra     před 10 lety 17.07.2014 09:42 |  
            0 0

            Samozrejme, ze agent ma dulezite slovo. Jinak, jestli ma Jankto sikovneho agenta, tak nejsem si vubec jisty, jestli by hrac pristoupil na prodlouzeni smlouvy.

            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

              quelhar (admin)     před 10 lety 17.07.2014 09:45 |  
              0 0

              Ano, to je obecný problém celého fotbalu, agenti jsou ti, kteří na něm parazitují nejvíce a při prodlužování smluv vydírají kluby. Bývaly časy, kdy prodloužení smlouvy mladého odchovance bylo prakticky samozřejmostí. Teď by opravdu všehoschopný agent asi byl schopný hráče přesvědčit, ať se na mateřský klub vykašle, že mu sežene lepší angažmá jinde.

              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                lassiter     před 10 lety 17.07.2014 09:55 |  
                0 0

                Taky bývaly doby, kdy mateřské kluby nechávaly podepisovat hráče v sedmnácti sedmileté smlouvy :-). Já myslím, že ve finále je to vždycky hlavně na hráči a jeho rodičích a ne agentovi, svéprávní jsou. A mám pocit, že zpravidla se velcí talenti s českými kluby na smlouvě dohodnou, jakkoli je asi jasné, že agenti při vyjednávání možnost neprodloužení smlouvy rádi používají. Na druhou stranu myslím, že oproti době tak pět deset let zpátky se agenti až na výjimky typu Chovance celkem zkultivovali, ale to je možná jen můj dojem.

              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                Barra     před 10 lety 17.07.2014 10:03 |  
                0 0

                Mas pravdu.

                Jinak se hra dat take sikovne hrat jako to delala Sparta pred odchodem Vaclava Kadlece. Smlouva mu mela koncit v lete 2014, hrozilo ze pujde zdarma do zahranici. Po dlouhych tahanicich se klub a hrac dohodli na prodlouzeni smlouvy o 2 sezony, az do 2016. Stalo se tak v cervenci 2013, sest tydnu pozdeji souhlasila Sparta s odchodem do Frankfurtu. Bezpochybne sla cast castky 90 mil Kc, kterou Sparta ziskala, jako bonus Kadlecovi. Klub povolil hraci s odchodem do zahranici, odmenou ziskala Sparta 90 mil Kc, ktere by o rok pozdeji prisla.

                Jinak se urcite i u Udine bude jednat o castky, ktere by Jankto nikdy u Slavie nevydelal. Pamatuji si z dob, kdy se psalo o Januzajovi a jeho prechodu do A-cka Man U, ze tehdy vydelaval jako junior 1 tis liber tydne, mesicne tedy 4,5 tis liber nebo 135 tis Kc. Jiz jako 18lety kluk.

                • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                  Barra     před 10 lety 17.07.2014 10:17 |  
                  0 0

                  Jen abych byl kompletni: nejen Januzaj, ale vsichni juniorsti hraci u Man U meli stejnou castku.

                • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                  Huzgi (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 10:19 |  
                  0 0

                  Ono se velmi často argumentuje počtem mladých hráčů, kteří odchodem nic nezískali a talent vyšuměl. Ale takové osudy má i celá řada hráčů, kteří v lize nebo u nás v republice zůstanou. Když poprvé hrál za Slávii mladý Nečas, tak jsem v něm viděl obrovský potenciál a kde je mu dnes konec a podobných osudů je mnoho. V Brazílii zazářilo mnoho hráčů těsně nad 20 a nedovedu si představit, že k takovým výkonům by hráče připravila česká liga. To píšu s tím, jak moc bych takové talenty viděl dál v našem dresu a v naší lize.

                  • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                    Barra     před 10 lety 17.07.2014 10:52 |  
                    0 0

                    Souhlasim. Zustanu u prikladu, ktere znam osobne: Courtois byl jednicka v Acku RKC Genku v 17 letech, stejne jako Kevin De Buyne, Lukaku hral v prvnim muzstvu Anderlechtu kdyz mu bylo 16, Kompany v 17 letech, Dembele u Beerschotu v 17 letech, Eden Hazard debutoval v Lille v 16 letech, jako 17 lety hral jiz svuj prvni interland za Belgii, Mirallasovi bylo take 17 let, atd, atd. Presto, vynikali jiz u mladeze a proto se prosadili bez problemu u senioru, kdyz jeste ani nebyli plnoleti.

                    A za tim stoji koncepcni prace, o ktere se ted mluvi v souvislosti s Nemeckem. Byt sefem ceskeho fotbalu, bych se hlavne soustredil na mladez. Pritom staci kopirovat cestu kterou se vydalo Nemecko, Belgie, Svycarsko, nebo kluby jako Lille a jine. Mozna to vidim az moc zjednodusene, ma ale trener Vrba doopravdu tolik prace, ze se narodnimu muzstvu musi venovat denne od rana do vecera, full time? Urcite by dostal veskerou posilu, kterou by potreboval, kdyby chtel pripravit scenar moderni koncepce vychovy mladeze.

                    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                      dArtagnan     před 10 lety 17.07.2014 12:45 |  
                      0 0

                      Nevěřím, že je tady práce s mladými nějak výrazně špatná. U malých zemí se prostě jednou za čas sejde dobrá generace a pak následuje hlušší období. Když tady v českém dresu běhali Nedvěd, Šmicer, Poborský a spol, taky se tady všichni mládežničtí trenéři bili v hruď, jak jim máme děkovat za tak skvělý tým, jak je to díky jejich skvělé koncepční práci. Ale ti samí jsou tam i teď. Stejně jako u vás. Kolik let jste čekali na slušný tým?
                      Jedinou výjimkou jsou podle mě Holanďané, ti jediní dokáží i s malou základnou dlouhodobě konkurovat Němcům a podobným.

                      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                        Barra     před 10 lety 17.07.2014 14:48 |  
                        0 0

                        Cekalo se deset let a mezitim se tvrde pracovalo. A celou dobu se kladl duraz na to, ze vysledek neni nejpodstatnejsi, ale zpusob hry. Nevybrat si tu snadnou cestu, klast duraz na techniku. Ano, Slavie se stala mistrem u juniorky, i predchozi sezonu bojovala do posledni chvile o titul. Takze vsechna cest, jsem pro kluky rad, zaslouzili si to. Ale s jakymi hraci? Bylo by mi vice sympaticke, kdyby za juniorku nehral ani jeden hrac z A-cka, a naopak byli postaveni hraci, kteri jsou vekove mladsi, nez jejich souperi. Vitam postup Fotra do juniorky, ani Jankto by se tam neztratil. Tak by to melo byt. A ne, ze juniorku posili starsi hraci z A-cka. Zapasy by mely byt narocnejsi pro hrace - protoze pak se najednou objevi ten velky rozdil mezi prvni ligu. A to neplati jen pro juniorku, ale pro celou mladez. Nezvolit si tu snadsi cestu, ktera vede rychleji k uspechu. Mozna je prave dano tim, ze v zahranici hraci jiz v mladsim veku zvladaji prechod na profesionalni fotbal.

                        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                          dArtagnan     před 10 lety 17.07.2014 15:23 |  
                          0 0

                          Nesouhlasím, podle mě je potřeba přistupovat k nim individuálně, současný model mi přijde správný. Někteří fyzicky dospívají dříve, jiní později. Kdybys je plošně stavěl proti starším tak některým to sice prospěje, ale jiné tím úplně odrovnáš. I v Čechách je dost případů, kdy dostávají kluci šanci v lize už někdy v 18 letech. Když na to mají, je to dobře. Ale podívej se na naše mladé okolo tohoto věku. Drtivá většina má ještě úplně dětskou postavu, těm by Matulové a Nešporové končili kariéry po pár minutách na hřišti. U slávistů to platí dvojnásob, my si do mládeže vybíráme hlavně techničtější hráče. Vzpomínáš, jak náš kdysimegatalent Hurka odlétal ze soubojů jako papírový dráček?
                          Jestli naznačuješ, že naše juniorka byla starší než ostatní týmy... nemám statistiky, ale nemyslím si to. Obecně mám za to, že jediný Bolševik posílá mladší výběry, ostatní jsou cca nastejno. Nebo ne?

                          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                            Barra     před 10 lety 17.07.2014 15:45 |  
                            0 0

                            Muze byt, uspechy mladych hracu v Benelux lize, ve Francii atd dokazuji neco jineho. Proc se zapojuji tito hraci bez problemu do seniorskeho fotbalu? O tom se tady psalo uz vice krat, nema smysl to opakovane rozebirat, staci ukazat na model Ajaxu. Jinak jak rika Jakub Jankto vyse - "Hrac musi na sobe pracovat. Musi si davat treninky navic, aby neceho dosahnul. Spousta rodicu si mysli, ze detem staci hodka a pul a ono to pujde samo. Nepujde."

                    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                      Alky (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 12:59 |  
                      0 0

                      Jen poznámečka. Máš pravdu, ale existují i příklady jako Bojan (Dejan)? Krkic. A našli by se další. Jen u nás třeba Hurka. Ale třeba i Švec. Podle mě 98% hráčů nemá v tomhle věku fyzické předpoklady na to, hrát pravidelně za muže. Existují výjimky, ale je jich málo. Samozřejmě u např. afrických hráčů jsou jejich fyzické předpoklady jinde, ale myslím to obecně a zejména pro "původní" evropské obyvatelstvo. Myslím, že nejlepší věk pro vstup do dospělého fotbalu je 19-20 let. Hráči, kteří hrají dříve pak v budoucnu buď "vyhoří" (př. Hurka-řekněme hlavně psychický), nebo mívají problémy se zdravím (Rosický, Švec, Černý, Necid, Pacanda a další). Je to samozřejmě i otázka vývoje, před dvaceti lety by to problém nebyl vůbec, ale v dnešním fyzickém fotbale ano. Můj názor je ten, že tělo má dospět, než se začne pouštět do větších akcí.

                      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                        Tomski     před 10 lety 17.07.2014 13:03 |  
                        0 0

                        souhlas...

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            Alky (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 13:02 |  
            0 0

            ...spíše na jih. :-)

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      quelhar (admin)     před 10 lety 17.07.2014 10:28 |  
      0 0

      Pekny rozhovor. Nabidce z Jablonce se vubec nedivim, Jablonec prakticky nema svou mladez a tak se snazi kupovat zajimave hrace vsude mozne po republice - takhle prakticky ukradli z Hradce treba mladeho Bredu.

      Skoda toho zraneni, Kadavy toho ani na jare v dorostu moc neodehral, naskocil prakticky az v uplnem zaveru na par minut. Snad se na podzim v juniorce dostane do formy a treba uz v zime pujde do pripravy s ackem. Vzhledem ke kvalite krajnich beku v A tymu by bylo vic nez vhodne, kdyby se z Kadaveho vyklubal hrac pro ligu co nejdrive.

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        Tomski     před 10 lety 17.07.2014 10:31 |  
        0 0

        takhle by to ale mělo vypadat i u nás...hledat zajímavé mladíky jinde a snažit se je přetáhnout...

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          quelhar (admin)     před 10 lety 17.07.2014 10:39 |  
          0 0

          Slavia to dela, kdyz je tem klukum 12-15 a ne kdyz je jim 18 a pomalu se presouvaji do dospeleho fotbalu.
          Osobne nevidim rad, kdyz talentovaneho kluka, ktery je na prahu vstupu do dospeleho fotbalu pretahne klub bez mladeze z klubu, ktery do jeho vychovy investoval nekolik let a tedy nemale prostredky. Tedy v kauze Breda (viz http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-domaci-souteze-druha-liga/191946/breda-prisel-o-praci-v-hradci-talentovany-syn-utekl-k-peltovi.html) jsem moralne jednoznacne na strane Hradce.

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            Tomski     před 10 lety 17.07.2014 11:00 |  
            0 0

            tak tady jde bohužel morálka stranou...když mám možnost přivést dobrého 17-18 hráče s potenciálem, tak o tom nemůžu přemýšlet, ale jednat...fotbal je v tomhle čistá bafunařina...kdysi jsme takhle přivedli Bergera...a těch případů bude víc...

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 10:53 |  
          0 0

          Slavia to udělala právě v případě Kadavého, když ho přetáhla z Hradce. A pravděpodobně to dělá i v případě jiných kluků, akorát je nemožné se o to nějak dozvědět.
          Poslední co si ještě pamatuju, tak byl hráč dorostu Vavrouš (96), který přestoupil z Pardubic. Součástí přestupu byl i sjednaný přátelák (5:1 pro Pardubice).
          Ještě jsem našel, že Ondřej Badocha (97), Daniel Stropek a Ondřej Pek (98), přišli z FK Sokolov

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 11:05 |  
            0 0

            Batka přišel z Neratovic, Čepelák z Hořovicka, Šimeček ze Sparty, Kuchta ze Sparty, Salašovič tuším z Meteoru, Alex Král z Brna. Jak říkám bude jich ještě daleko víc.

            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

              Navyseals     před 10 lety 17.07.2014 11:22 |  
              0 0

              Salašovič je z Motorletu

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            Navyseals     před 10 lety 17.07.2014 11:07 |  
            0 0

            Vaněk tenkrát přišel v patnácti z Brna

  13. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    podol (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 11:25 |  
    0 0

    Nebudu vyvracet či chválit předchozí komentáře. Osobně cítím
    smutek z odchodu Jakuba do Itálie. Sledoval jsem jej několik let
    a předpokládal jsem jeho úspěch v družstvech dospělých. Že ho Slavia pustila nyní, za peníz, který mi nepřipadá příliš vysoký, tak nepostupuje stabilizovaný klub, který chce hrát o špičku domácích soutěží či EP. Zřejmě pro současnou Slavii je KKD a nepracuje s perspektivou a výhledem do budoucnosti. Také sdílím obavy, co bude Slavii stát příchod hráče ze Sralty, nic není zadarmo.
    Jakube Jankto přeji Ti úspěch a věřím, že nezapomeneš na klub, ve kterém jsi vyrostl.
    Podol.

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      Navyseals     před 10 lety 17.07.2014 11:32 |  
      0 0

      zadarmo to nebylo, stál 6 mega a někteří zde jsou extrémně paranoidní, každej není Pelta

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 11:39 |  
      0 0

      Mě zase ten peníz přijde celkem rozumný,vzhledem k tomu kolik talentů u nás zhaslo,taky bychom za něj časem nemuseli dostat,ale taky třeba kotel, no v tuto chvíli se mě toto řešení zdá lepší.Samozřejmě doufám, že máme ošetřený procenta či bonusy když bude hrát áčku nebo přestoupí do jiného mužstva.

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      Barra     před 10 lety 17.07.2014 11:55 |  
      0 0

      Ahoj Podole. Chapu, ze je ti lito odchodu Jakuba Jankta, presto bylo to hlavne jeho rozhodnuti (a jak upozornil Quelhar, jeho agent mel urcite podstatne slovo).

      Transfer castka nebyla myslim az tak mala, umozni to Slavie vice zajistit chod klubu a mozna zbyde i na posily. Meli bychom se ale koukat dal. Odchod Jankta bude urcite stimulans pro ostatni mladiky, a jsem si jisty ze vetsina z nich by se rozhodla stejne, kdyby meli tu prilezitost. Jen abych se vratil k oblibenci Spina - Oskar Fotr ma smlouvu de konce pristi sezony. Jestli se nepodari tuto smlouvu otevrit a prodlouzit, mohlo by se klidne stat ze Oskar za rok odejde (temer) zdarma. V juniorce zacal dobrym zpusobem, v prvnim pripravnem zapase ihned 2 branky. S Berankem ma podle me vice sanci nez kdykoliv predtim si "cuchnout" k A-cku a nejake ty minuty posbirat, vzhledem k tomu jak nase utocna sila vypada. Doufam, ze Karol Kisel nezaspi a vcas si sedne k stolu s Oskarem Fotrem a ostatnimy hraci, na kterych by Slavie do budoucnosti mohla stavet. Proti jejich vuli je stejne neudrzi kdyz prijde nejaka solidni nabidka, meli bychom se ale alespon snazit tyto hrace kontraktualne navazat na Slavii, aby i klub z jejich pripadneho odchodu profitoval, jako v pripade Jakuba Jankty.

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      naplavnik     před 10 lety 17.07.2014 12:49 |  
      0 0

      Je to tak, stabilizovaný klub s nejvyššími sportovními ambicemi by mladý talent za těchto podmínek nejspíše neprodával, ale ani nejsme stabilizovaným klubem a nemáme ani ty nejvyšší ambice. Z mého pohledu za uveřejněných podmínek ne špatný krok. Jasně, že bych byl raději, kdyby za daných podmínek odešli někteří současní hráči ačka, bez kterých bych se osobně obešel, ale to (nejspíše) na stole prostě není. Takže pro mne logický a pragmatický krok v naší situaci.

      Samozřejmě bych byl ale nerad, aby se z tohoto stala norma, tedy že by do budoucna ti nejtalentovanější odcházeli tímto způsobem (tedy za těchto podmínek), ale v aktuální ne zrovna ideální situaci klubu prostě přijatelné řešení.

      Holt nejsme v pozici, že si můžeme dovolovat "předržovat" hráče v týmu a čekat až vzrostou na ceně, jako je tomu u rivala v případě Hušbauera, Krejčího apod.

  14. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    Tomski     před 10 lety 17.07.2014 12:17 |  
    0 0

    Víte jak nastoupila juniorka ? nominace na zápas ? vždy když si říkám, že tiskové centrum začíná fungovat kvalitně, tak tam usnou...vyjádření k hostování Nevese, také není...

  15. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    Barra     před 10 lety 17.07.2014 12:30 |  
    0 0

    http://www.voetbal.com/news/_n1023291_/pastoor-wil-terug-naar-nederland/http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/209673/ruske-miliony-jsou-pryc-rebicek-jednal-marne-slavia-nema-investora.html

    Zajimave, jak Sport prebral clanek z Aktualne.cz, ktery uz tady byl uveden, trochu po pozmenil a hodil na iSport. Nejak se stranky musi plnit, zda se. V obou pripadech jsme se nedozvedeli nic noveho, nez co uz je par tydnu jasne.

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 13:22 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem.
        Sám za sebe k celé věci dávám svůj názor.
        Byl jsem optimistou a doufal jsem, že se povede myšlenka holandsko-rusko- českého konsorcia.
        Od počátku dubna však jednání začala směřovat úplně jiným směrem a tak jsem rád, že se AŘ rozhodl, že to prostě vezme na sebe a zkusí to jinak. Slávie tedy bude dál bez petrodolarů a budeme se muset uskrovnit. To už i umíme. Lepší než běhat s kabelkama na "větrnou hůrku" a hrát tam divadýlka o zdrceném Peltovi a ect.
        Už když AŘ vzal Mirka Beránků, bylo mi jasné, že "ruskou cestou" nepůjdeme, protože nepřekročitelnou podmínkou AŘ bylo, aby měl ve Slávii svůj neopomenutelný podíl. Vím, že mnozí z Vás AŘ nemusí, a respektuji to. A ani můj článek AŘ před některými doslova "úlety" jeho osobu nechce obhajovat. Jen se domnívám, že jdeme sice možná tou bolestnější cestou, ale třeba nás tato cesta očistí. Prostě tomu věřím
        Jen bych rád připomenul všem, že pokud se domnívají, že Sparta patří "kabellkáři", tak se velice mýlí, protože za tímto "neprávníkem" stojí úplně jiný, pro levověrnésparťany bohužel cizí hráč. Jinak však musím uznat, že fotbal hrají pod p. Lavičkou velmi dobrý.
        Tak pěkný den Vám všem a doufám, že slávisté z Olomouce podají v sobotu dobrý report o zápase.
        "Sum cuide tribuere" - Dejme každému, co jeho jest.
        Sokrates55

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          spino     před 10 lety 17.07.2014 13:48 |  
          0 0

          Dobrý den, Sokrate. Nevíte prosím ještě, jak se vyvíjí situace se stadionem? Zakopali už oba majitelé válečné sekery a může dojít v budoucnu k propojení, nebo je mezi nimi pořád propast?

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          naplavnik     před 10 lety 17.07.2014 14:06 |  
          0 0

          Střízlivý pohled na věc, bude to asi bolet, nebude to hned a kdo ví, jak to nakonec dopadne. Ale za sebe po zkušenostech s reálnými kroky (viditelnými kroky) zase tak zklamaný z odchodu Kornějeva a celé té party tak zdrcený nejsem. Pro zapomětlivé - Ritchie, Mensah, Da Costa, Koubek x Pastoor, skoro sestup... Nevládnu latinou jako Sokrates, ale jen můj příspěvek: Po ovoci poznáš je...

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            klimi     před 10 lety 17.07.2014 14:07 |  
            0 0

            1:5 v Olomouci například :))

            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

              Barra     před 10 lety 17.07.2014 14:21 |  
              0 0

              Kde Slavie absolutne nehrala spatny zapas. Ano, experiment se Zmrhalem se nepovedl, ale za to bych zasadne neukrizoval Koubka. Kdyby dostal Smejkala drive k dispozici nez jen 24 hod pred zapasem, mohl by ho Koubek alespon na treninku vyzkouset a mohl by od zacatku hrat. Vycitky za pozdni prichod Smejkala bys mel adresovat jinam. Nebo mas vazne pocit, ze s Ritchiem v obrane bychom to bylo lepsi?

              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                Tomski     před 10 lety 17.07.2014 14:42 |  
                0 0

                tak řekl bych, že když Ritchie hrál nehořel, tak jako Zmrhal...

                • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                  Barra     před 10 lety 17.07.2014 15:07 |  
                  0 0

                  Ahoj Tomski, nevim, myslim ze zasadni bylo, ze v Olomouci nehral od zacatku Smejkal jako stoper, a to vycitam vice Kiselovi a spol, nez Koubkovi. Dovest jen 1 den pred zapasem klicoveho hrace, o kterym se vedelo ze bez neho se neobejdem, byl stejny hazard jako nutit Petrouse k tomu aby zacal sezonu bez nahrady pro Dobrotku a Huba.

                  Keegan Ritchie odehral za Slavii 5 zapasu, 4 v lize a 1 v poharu proti Brne. Meli jsme 1 vyhru proti Znojmu, 4 prohry. Slavie zacala zbirat nejake body az kdyz Ritchie vypadl se zranenim a Neves sel opet na levou stranu. A budu patrit k mensine, ale lituji, ze Neves uz u nas neni. Nemusel hrat v zaklade, ale obrancu a levonohych hracu nemame dost, myslim ze by se nam jeste hodil. Mozna mel ale tezky kontrakt, i kdyz, co umi Pribram platit, meli bychom take.

                  • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                    Navyseals     před 10 lety 17.07.2014 15:09 |  
                    0 0

                    Jeho hostování v Příbrami táhneme z většiny my

                    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                      Barra     před 10 lety 17.07.2014 15:22 |  
                      0 0

                      A to mi prave nejde do hlavy. Proc tedy neplatit o neco vice a mit hrace k dispozici? Mam vazne obavu, ze nam bude chybet.

                      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                        Tomski     před 10 lety 17.07.2014 15:26 |  
                        0 0

                        tady souhlasím...pořád nechápu co je s Tusjakem...když jsem ho viděl (ať v přípravě nebo pod Radou), tak mi přišel dobrý...

                  • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                    Tomski     před 10 lety 17.07.2014 15:23 |  
                    0 0

                    dostat 5 branek od nejhoršího týmu ? to je vina trenéra...ta obrana mohla klidně vypadat třeba takhle Dostál, Škoda, Neves, Nitrianský nebo Nitri, Škoda, Gecov, Neves...jak Pastoora, tak Koubka mám ve vzpomínkách jen jako mluvky...

                    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                      Barra     před 10 lety 17.07.2014 16:01 |  
                      0 0

                      -:)

                      Tak jsem tedy moc rad, ze tato mluvka pripravila takticky perfektne hrace na zapas v Plzni, kde 3 minuty pred koncem Rakovan chytil Horvathovou penaltu a kde Skoda hral jako stoper a Juhar jako utocnik. Ten bod z Viktorie znamenal pro nas zachranu v lize. Tu druhou zminenou mluvku ti nebudu rozmlouvat.

                      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                        klimi     před 10 lety 17.07.2014 16:02 |  
                        0 0

                        A obyčenej tělocvikář tam i v deseti dokázal vyhrát :)))

                        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                          Barra     před 10 lety 17.07.2014 16:23 |  
                          0 0

                          Toho "obycejneho telocvikare" rad necham pro tve konto. Zajimave, jak Slaviste radi ponizuji a vysmivaji se svym trenerum, hracum. Nikdo nemel tak perfektni vysledky jako Petrous na jare 2011 nebo na jare 2013. Co se tyka vysledkum na podzim 2012-13 a minulou sezonu, by bylo dobre se predem podivat s jakymi hraci musel Petrous do boje. On to nevzdal, jini treneri by podekovali za cest.

                          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                            klimi     před 10 lety 17.07.2014 16:27 |  
                            0 0

                            Já jsem to ohledně Petrouše myslel ironicky, toho jsem měl vždycky rád a opět jsem si vzpomněl, jak s ním bylo častokrát vypečeno...

                            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                              Barra     před 10 lety 17.07.2014 16:29 |  
                              0 0

                              Beru zpet, spatne jsem to pochopil -:)

                      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                        Tomski     před 10 lety 17.07.2014 16:33 |  
                        0 0

                        s Plzní to bylo dobré utkání v tom máš pravdu, ale i Pastoor měl 3x dobré utkání (Teplice, Znojmo, Příbram)...bohužel u obou si vzpomínám hlavně na spoustu slov...Petrouše bych si radši vůbec nepamatoval...

                        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                          Barra     před 10 lety 17.07.2014 19:47 |  
                          0 0

                          -:)

                          Dohodnuto. Pastoor je tvuj, Petrous muj - tedy favorit. To je prave to krasne na fotbale, ze kazdy ma svoji vizi.

                          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                            Tomski     před 10 lety 17.07.2014 22:25 |  
                            0 0

                            můj favorit je Beránek :-) na pány trenéry z minulé sezony se v dobrém vzpomínat nebude, stejně jako na celou loňskou sezonu...

              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                klimi     před 10 lety 17.07.2014 15:39 |  
                0 0

                Ano, ale dostali jsme bůra od nejhoršího týmu jara. Navíc měl Koubek celou přípravu na to, aby zjistil, že Zmhral je na beku úplně k ničemu, však už to bylo vidět v přípravě...Neříkám, že Ritchie byl dobrý.

                • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                  Barra     před 10 lety 17.07.2014 16:28 |  
                  0 0

                  Mas na mysli, ze celou dobu mu byl prislibeny prichod stopera. Ale rekni, proc se chytas toho jednoho zapasu, kde Olomouci vse vyslo prvnich 45 min, kde ale Slavie zasadne nehrala spatne? Jen neomylny clovek nekdy pochybuje, a to si myslim Koubek nikdy o sobe netvrdil. Meli Silhaveho po 6-0 prohre v Plzni snad lynchovat? Proto je Silhavy spatny trener?

            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

              naplavnik     před 10 lety 17.07.2014 14:28 |  
              0 0

              No myslel jsem průběh odvolání a kvalitu rozhodnutí angažovat Alexe.

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          Barra     před 10 lety 17.07.2014 14:26 |  
          0 0

          Dobry den Sokrate. Nevim, ale po jarnich udalostech ve Slavii nejak ani nelituji, ze namluvy s ruskym investorem tak dopadly. Nevim, a ani se nechci vyadrovat k tomu , na cim to ztroskotalo. Divne nakupy Ritchieho, snaha prinest do Slavie da Costu, experiment Eschmann, rosada s trenery, fakt ze temer ihned po nastupu Pastoora se Korneev s Kiselem jako by vyparili, atd ve me vzbudily rozpaky ohledne serioznosti potencionalnich kupcu a hlavne co maji v umyslu se Slavii.

          Zprava ze ani Kretinsky neni ten, kdo Spartu vlastni, me prekvapuje, ale je to mozna i logicke. Je jen malo filantropu, kteri bezohledne cpou do fotbalu penize jako Ambramovic nebo arabsti sheikove. I v pripade Slavie neslo podle me o to, Slavii vratit na vyslunni, ale o prostredek jak vydelat penize. A proto ani nelituji, jak to dopadlo. Po prichodu Bekima Balaje se mi oddechlo, uz nemam obavu. A mozna ze prave fakt, ze budeme muset si hlidat rozpocet, nas dovede k tomu, abychom nekupovali hrace hlava nehlava, ale soustredili se na doopravdove posily. Myslim, ze Slavie s Latkou, Cernym, Petrem, Bilkem, Balajem a udrzeni Boudjemaaye se vydala na spravnou cestu. A meli bychom jeste vice sazet na
          kartu mladeze. A jak jsem vyse uvedl, vek 18 let uz neni takova vyjimka ve fotbale, naopak. A v tom verim Berankovi. Mimochodem, jeho prohlaseni ze to byl Rebicek ktery trval na dlouhe smlouve me jen potesil.

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            naplavnik     před 10 lety 17.07.2014 14:34 |  
            0 0

            Díky Barro, na Eschmanna bych skoro zapomněl. :-) Ještě jednu věc a teď vím, že asi pláču na nesprávném hrobě, ale jak jinak třeba tomu klubu v této době pomoci, než masivním vykoupením permanentek.

            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

              Barra     před 10 lety 17.07.2014 20:41 |  
              0 0

              Souhlas. Minulou sezonu prodal Beerschot necelych 6,5 tis permanentek, musim se trochu pochlubit, ted v ctvrte lize by to urcite nemelo byt mene. Beru v uvahu, ze vzdalenosti v Cesku jsem vetsi, u nas se do hodiny kazdy dostane do Antwerp, ale presto... Pevne jadro Slavistu si zaslouzi veskerou cest, bohuzel se dokazalo ze halda divaku jde jen na zapas kdyz se dari - viz navstevy kdyz Slavia hrala mistra. Presto si myslim, ze klub jako Slavie, ktery sidli v metropoli, by urcite mel mit vzdy kolem 10 tis divaku. V tom smyslu je skoda, je JW van Dam uz nepusobi v klubu. Jak ve Feyenoordu, tak v Utrechtu byl chvalen za vybudovani dobrych vztahu s fanouskami.

              Daval jsem fady v minulosti recept, jak Beerschot na to kdysi sel. Tombola s prvni cenou auto, k vylosovani mez permanentkari, losovani zapasoveho micu ktery je podepsan vsemi hraci, tombola s cenou vyjezdu s A-ckem na soustredeni s pobytem v stejnym hotelu, kde cena zahrnuje jak leteckou dopravu tak hotel, atd, atd.

              Minulou nedeli mel Beerschot prvni trenink, ktery daval moznost aby se fandove predem sesli s hraci, aby se s nimi fotili, aby sli na hon na autogramy, atd. Prislo pres 3 tis fandu, atmosfera byla bajecna, byly stanky s pivem, hot dogy, frity (hranolky), uzili jsme si to.

              Jsem presvedceny, ze Skoda Auto by se nachala premluvit na spolupraci k minene tombole, kde by prvni cena byla rekneme Octavia. Kolik stoji v ochode? Kolem 350 tis Kc? Jsem si jisty, ze za nejakych 250 tis by se u Skodovky dala koupit. Kdybychom vzali nejlevnejsi permanentku za 1,800 Kc, tak cenu vozu by krylo ani ne 140 extra prodanych permanentek. Nebylo by to lakadlo? U nas to v kazdem pripade fungovalo.

              Mozna jeste neco k cenam permanentek. Mladez do 16 let mela u nas vzdy slevu
              ve vysi 60 %. Jakych 20 % sleva pro studenty jako u Slavie? Klidne dejte tuto slevu tem, kteri jeste studuji a nejsou vydelecni, ale mladez pod 16 let by mela mit podstatnou slevu. A hned by byly tribuny vice zaplnene.

              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                naplavnik     před 10 lety 18.07.2014 09:16 |  
                0 0

                Velmi dobře Barro, snad si to někdo z marketingu přečte a zamyslí se. Marketing je o podobných tricích, stačí si to jen spočítat a něco málo zorganizovat. Taky proběhl před minulou sezonou průzkum trhu, no, asi byly jiné starosti, ale nic patrného jsem nezaznamenal, takže výsledky asi mířily do šuplíku.

              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                Travinho     před 10 lety 19.07.2014 07:38 |  
                0 0

                S většinou se dá souhlasit, ale to auto? Permanentku si kupuji kvůli tomu, že chci podpořit slavii a ne kvůli tomu, že mám nějakou mizivou šanci vyhrát škodovku a myslím, že u drtivé většiny lidí je to stejně tak. Nevěřím tomu, že by se díky tomu našlo těch 140 lidí co by si permici navíc koupili. Podle mne by to bylo jen čtvrt milionu vyhozeného v nenávratnu.

                • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                  Barra     před 10 lety 19.07.2014 10:35 |  
                  0 0

                  Pisu, co jen fungovalo u nas, prodej permanentek se navysil o nejakych 20 procent. Ty nepotrebujes k tomu, abys sel na Slavii nejaky stimulans, neplati to ale pro kazdeho. U nas si koupili permanentku lide, kteri by jinak obcas sli na nejaky zapas, ted tedy zaplatili vice, s relativne velkou sanci vyhrat novy vuz. Kolik permanentek prodava Slavie bezne? Nejakych 3 tis?

                  Jestli mas jine napady jak navysit navsevnost, sem s tim. A odpoved, ze napred musi hraci lepe hrat, mi nestaci. Fandove maji klub podporovat i kdyz se nedari - prave tehdy. Prijit jen kdyz se dari, neni spravne fandeni. Radeji mlcim, kdyz opakovane tady a na oficialkach ctu pravidelne uvahy, ze nekteri uz na fotbal nebudou chodit. Takovi fandove by si ani nezaslouzili to auto vyhrat.

                  • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                    Barra     před 10 lety 19.07.2014 10:36 |  
                    0 0

                    Tedy, pisu jen, co fungovalo u nas, samozrejme...

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 14:35 |  
          0 0

          Vidím to hodně podobně,ty investoři vůbec žádný vztah ke klubu neměli a kdo ví jak by to dopadlo, nějaké neblahé zkušenosti už jsou.Na víc si myslím že Alda má nějaký plán v záloze,zase není uplnej finační sebevrah napadá mě např. Chvalovský .Protože kdyby byl uplně na huntě tak by asi prodal,ostaně příchody hráčů a setrvání DB nasvědčuje tomu, že na tom ještě není tak špatně,stejně to dle mého nefinacuje jen on sám.

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            spino     před 10 lety 17.07.2014 14:48 |  
            0 0

            Zato Chvalovský, ten bude mít ke Slavii určitě výborný vztah. Skutečný srdcař. Stěžovali jsme si tady, že Doležal a Sisák přišli do Slavie v krátkodobém horizontu zbohatnout a utéct, protože neměli ke Slavii žádný vztah. V čem se tito lidé liší od Chvalovského? Abychom za pár let zase netruchlili.

            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

              vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 15:15 |  
              0 0

              Chvalovský je protřelej šíbr se spoustou kontaktu a určitě má zmáklýho tchuráka i estébáka, tudíž by Slávka nemusela bejt bitá od kdekoho ,že byl v teplákách tak to nebylo za fotbal.Jenže o tom Chvalovským je to jen moje spekulace nebo doměnka,sice se už jednou kolem nás točil...

              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                spino     před 10 lety 17.07.2014 20:12 |  
                0 0

                Totéž se říkalo o Šeterlem a nezmohl nic.

                • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                  vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 20:59 |  
                  0 0

                  Ale houby ono by se to pohnulo,kdyby nebyl odejit.Chvalovský by taky byl v trochu jiné pozici.No je zbytečné o tom spekulovati.

                  • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                    spino     před 10 lety 17.07.2014 21:09 |  
                    0 0

                    Jsem zvědav, jak k nám budou tuhle sezónu přistupovat, protože co vím, tak se na svazu od Berbra až po Peltu všichni klepali strachy z toho, že by Rusové v případě vstupu do Slavie silně narušili mocenskou hierarchii v českém fotbale a i to byl jeden z důvodů (společně s nezaplacenym jízdnym), proč nás tolik řezali. Nyní musejí všichni mafiáni ze svazu děkovat Řebíčkovi, že k tomuto obchodu nedošlo, protože z něj mají spíše srandu, než respekt.

                    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                      Barra     před 10 lety 17.07.2014 21:15 |  
                      0 0

                      ???

                    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                      Navyseals     před 10 lety 17.07.2014 21:20 |  
                      0 0

                      kdo ti to prosím tě zase říkal? tvůj imaginární kamarád?

                    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                      vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 22:30 |  
                      0 0

                      No hlavně se klepali abychom nesestoupili,pač by se v kaprlize přišlo o prachy.Protože kdyby opravdu chtěli tak nás do druhy ligy dostanou.

                      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                        spino     před 10 lety 17.07.2014 22:57 |  
                        0 0

                        Pelta nechtěl abychom sestoupili, to určitě ne. Ale věřím, že tady byl tlak na to, aby k obchodu nedošlo. Ani Rusové určitě nepočítali s tím, když přivedli Pastoora, že budem hrát o záchranu (a hodně tomu napomohou rozhodčí).

                        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                          Barra     před 10 lety 17.07.2014 23:53 |  
                          0 0

                          Je uz pozde a nejak mi to uz nemysli. Kdy konkretne za Pastoora nas rozhodci okradli? A podle tebe se tedy jedna o jednou velkou konspiraci, ve ktere byl zapleteny FACR, ktery dal rozhodcim prikaz, aby skodili Slavii a tim odradili a vyhnali ruske invesfory? A jak do toho ma zapadat tvrzeni, ze vlastne vse bylo dohodnuto, ale ze AR nechal obchod ztroskotat tim, ze chtel 80 mil kc vice nez bylo dohodnuto? Byl AR tedy take soucast teto velke konspirace, spolu s Peltou a spol?

                          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                            honza_sl     před 10 lety 18.07.2014 09:53 |  
                            0 0

                            Ahoj Barro, me teda napada min Teplice a Bolka, pokud si to dobre pamatuju. Dalsi zapasy uz nevim, ale taky uz byl ten tym tak sesypanej, ze nebylo treba...

                            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                              honza_sl     před 10 lety 18.07.2014 09:57 |  
                              0 0

                              To je k te otazce o rozhodcich

                            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                              Tomski     před 10 lety 18.07.2014 10:02 |  
                              0 0

                              + derby (penalta na Necida), Plzeň ("faul" Smejkala před přímákem), Jablonec (ukončení před naší standartkou)...těch chyb, ze strany rozhodčích, nejen pod Pastoorem byla spousta, ale nemyslím si, že by zatím bylo nějaké spiknutí...

                              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                                honza_sl     před 10 lety 18.07.2014 10:06 |  
                                0 0

                                Ja za tim taky nevidim spiknuti. Proste obecne rozhodci obvykle rezou vedome ci podvedome slabsi tymy (tabulkove ci kvalitou) a to my jsme proste ve vetsine pripasu byli.

                            • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                              Barra     před 10 lety 18.07.2014 10:53 |  
                              0 0

                              Ahoj Honzo, ahoj Tomski, jak jsem psal, bylo uz pozde a moc mi to uz nemyslelo -:(

                              Marne jsem si lamal hlavu nad Spinem proklamovanym spiknuti FACR a rozhodcich, kterym melo jit o to odradit ruske investory od vstupu do Slavie, protoze, jak pise Spino, a ted cituji, 'vsichni od Berbra do Petly se trepali strachem, aby Rusove silne nenarusili mocenskou hierarchie v ceskem fotbale', coz byl podle Spina duvod proc 'nas tak rezali, spolecne s neplacenym jizdnem'. Tomu rikam krasne mozkove piruety.

                              Mate pravdu s Plzni a Spartou, i kdyz v poslednim pripade by nas penalta na faul na Necida asi nespasila. Co se tyka Jablonci, nevybavuji si ihned nejaky podezrely zakrok, ale je to mozne. Myslim ze v Teplicich nepiskal rozhodci spatne, ale urcite mel Matula dostat cervenou, cim by pravdepodobne ta jedina branka tesne pred koncem nepadla. O tesnym offside v Boleslavi se psalo tady dost. Ze se jednalo o offside ukazaly az opakovane, zpomalene zabery, kde se na obrazovce nakreslila cara, podle ktere bylo jasne ze se jedna o jeden z nejtesnejsich offsidu, ktery muze byt. Ano tedy, offside to byl, ne podle me, co se
                              tyka mozneho umyslu rozhodcich. Jinak o tyden drive se mohla piskat penalta proti nam pri zapase s Duklou, kde se provinil Smejkal ve vapne.

                              Jak ale pisete, take si nemyslite ze se jedna o jeden velky komplot, kdo spicky svazu se
                              sesli spolu s rozhodcimi, a dohodli se bude piskat proti Slavii. Neumeli jsme si vytvaret sance, padlo moc hloupych a zbytecnych cervenych karet, ktere nas citlive oslabily, o tom ze jsme ztratili strasne moc bodu v poslednich peti minutach pred koncem polocasu nebo pred koncem zapasu, se take psalo dost. Podle me to nemelo nic spolecneho s kondici, jak nekteri proklamovali, ale s ztratou koncentrace, se strachem z toho "ze opet jednu branku schytnem a ztratime body", tedy s psychickou nepohodou. Chybeli nam vudci na hristi,
                              kteri by tahli zbytek sebou a je motivovali. Kdyby na jare hral Karolko na sve obvykle urovni (a nemam na mysli jeho hystericke vypady a zbytecne karty ruznych barev), tak verim ze bychom zazili klidne zpetne kolo. Schazel nam vudce, kapitan. Doufam, ze Berkovec
                              potvrdi svoji excelentni sezonu v Bohemians, vzadu nemam obavy s Latkou-Bilkem (ktery se hlasite nechava slyset), v zaloze mame s Damienem, Petrem, Milanem Cernym dost zkusenosti, libi se mi ze Beranek veri Skodovi a ten se minuly tyden v kombinaci s Bekimem Balajem osvedcil. Prichod Deliho a dalsiho utocnika by mi absolutne nevadil, a podle toho co jsem od subHumana v tydnu pochopil, prijdou jeste posily, minimalne jedna. Ja si troufam typovat na sezonu 2014-15 celkovy zisk 45 bodu a seste/sedme misto v tabulce. A urcite se zamerit na cesky pohar a tyto zapasy nepodcenovat.

                              • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                                honza_sl     před 10 lety 18.07.2014 14:32 |  
                                0 0

                                Ahoj Barro, vidim to dost podobne.

                        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

                          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 18.07.2014 08:37 |  
                          0 0

                          Bože....

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 19:49 |  
      0 0

      Mne se to libi..
      5 nejlepsi!!!! :)

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      sicilianbrno     před 10 lety 17.07.2014 22:35 |  
      0 0

      Za mě jasná první nebo druhá možnost, ta decentní hvezda je tam zvolená skvěle a bez ní by to proste nešlo :-)

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        Tomski     před 10 lety 17.07.2014 22:38 |  
        0 0

        taky jsem dal dvojku...

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 18.07.2014 12:01 |  
        0 0

        Mne se prave ta hvezda na pozadi moc nezda..pripada mi takovy nasilny tam a ne prilis elegantni..nicmene neurazi :)

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      biggris (přítel SN)     před 10 lety 17.07.2014 22:57 |  
      0 0

      Ja hlasoval pro 1, ale jako ve vsech anketach, dotaznicich a volbach muj nazor opet zustane v mensine:-)

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      naplavnik     před 10 lety 18.07.2014 09:11 |  
      0 0

      Nápad dobrý, jakýkoliv marketingové aktivity beru. U 1,2 je ta dominantní hvězda ale špatně natočena. Chápu, že jako fiktivně rotuje prostorem, ale tohle je pozdrav Rudé armády... Takže za mě asi ta 5, další varianty jsou příliš hranaté.

  16. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    Betynka58     před 10 lety 18.07.2014 11:48 |  
    0 0

    V dnešním Sportu je celá stránka věnována 13. výroční narození Jana Koška. Upřímně řečeno mě mrzí, že na ofociálkách o tom není ani zmínka.

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      klimi     před 10 lety 18.07.2014 11:55 |  
      0 0

      Tak ono je to zmíněný v okně Twitteru na oficiálních stránkách, takže to tam je :)

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 18.07.2014 12:17 |  
      0 0

      Po dlouhé době jsem si Sport koupil. Ten článek je asi spíše cílen na čtenáře ne zase tak obeznámené s historií našeho fotbalu, ale stejně díkybohu za něj.

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        jufoun (přítel SN)     před 10 lety 18.07.2014 16:00 |  
        0 0

        Cau nemohl by jsi to prosim oskenovat o Koškovi a nekam to nahrat?

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        bongor     před 10 lety 18.07.2014 21:58 |  
        0 0

        že by šli sparťáci do sebe?

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          subHuman     před 10 lety 19.07.2014 10:48 |  
          0 0

          Je to zasluha Odboru pratel a jednoho z mala slavistu v deniku Sport - Standy Hrabete.

  17. Stav Týmu

    jira123     před 10 lety 18.07.2014 16:45 |  
    0 0

    Má někdo přehled o zraněných (Piták, Berkovec, Budjema) .
    Neví někdo jak si vede ten Brazilec + jestli u nás míńa zůstane??

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      PetCC     před 10 lety 18.07.2014 20:50 |  
      0 0

      A já podle dresů mysle, že je to Dukla.

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      ortevor     před 10 lety 19.07.2014 09:37 |  
      0 0

      husty, koukam Jankto je slusnej frajer...vzdycky jsem si rikal, ze kdyz fotbalisti porad mastej Fifu, jestli by se z nich nekdo prosadil jako profi gaming hrac..a koukam, ze prosadil :))

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        Navyseals     před 10 lety 19.07.2014 09:52 |  
        0 0

        jako není to od věci, dneska už je ta hra dost realistická a může tě něco naučit, vždyť jezdci F1 taky trénujou na herních konzolích

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          Eluin (přítel SN)     před 10 lety 19.07.2014 10:49 |  
          0 0

          No, já nevím, to srovnání s formulemi mi přijde trochu irelevantní. Počínání řidiče vozu se dost blíží tomu, co dělá u počítače (má například externí volant a pedály přes usb, apod.), kdežto u fotbalu je klíčová fyzická vyzrálost, kondice, kterou těžko natrénují u počítačů a konzolí. Možná snad trochu fotbalové taktiky, ale to je podle mě vše.

          • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

            dArtagnan     před 10 lety 19.07.2014 12:11 |  
            0 0

            Fyzička je u F1 ještě důležitější než u fotbalu. Zatímco fotbalistu bez kondice prostě vystřídáš, pilot, který neustojí to šílené přetížení se zabije.

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          PetCC     před 10 lety 19.07.2014 14:21 |  
          0 0

          Já nevím, fotbal na počítači jsem nehrál přes 10 let právě pro to, že je to fotbal jen z vnějšíhjo pohledu a s tím, co mě na fotbalu baví, to nemělo vůbec nic společného. A když jsem průbežně četl recenze, tak mi to nepřišlo, že by se to realitě taktiky a strategie nějak moc blížilo.
          Leda kdyby hrálo 11 lidí proti 11 :-)

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 20.07.2014 00:11 |  
          0 0

          Hraješ to někdy? Na to, že je to hra, to vypadá realisticky dost, ale k realitě to má opravdu hodně daleko a vážně tě to nic nenaučí.

  18. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    no-nick     před 10 lety 19.07.2014 10:29 |  
    0 0

    Proc hraje Berkovec za juniorku?

    • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

      janko (přítel SN)     před 10 lety 19.07.2014 10:46 |  
      0 0

      protoze byl zranenej, celou pripravu nechytal tak proc ho nenechat rozjet v juniorce?

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        Marcelo10     před 10 lety 19.07.2014 10:57 |  
        0 0

        Kdo je Vitarigov? .)

        • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

          quelhar (admin)     před 10 lety 19.07.2014 13:22 |  
          0 0

          Stejne jako vetsina ostatnich hracu soucasne juniorky i Vitarigov je nas hrac, ktery se presunul z dorostu.

  19. Re: Jakub Jankto odchází do Udine

    Oja     před 10 lety 19.07.2014 11:15 |  
    0 0

    Juniorka hraje proti týmu mezinárodního kempu hráčů bez angažmá. Koukám na soupisku a je tam psaný i M. Dougras. Buď shoda jmen a nebo už víme, kde byl vyscoutován :) http://milujemfotbal.cz/hraci-cafh-proti-tymu-kima-granta/
    btw. škoda, že u nás není na testech brazilec Palma :))

      • Re: Jakub Jankto odchází do Udine

        Barra     před 10 lety 19.07.2014 11:39 |  
        0 0

        Pockej, pred casem (cca 2 tydny) jsem o tom myslim cetl na (belgickem?) webu. Bud se jednalo o nejake ex-hrace s urcitou reputaci, nebo o agenty, uz presne nevim, kteri chteli prave hracum kterym koncila smlouva a nedostali prodlouzeni nabidnout sanci, se ukazat potencialnim zajemcum formou soustredeni - kempu.

        Jinak kloubouk dolu pred Banikem, jak jsem dnes cetl, nasli opet slibne hrace z Columbie, jestli se nemylim, dalsi hrac s Afriky nastoupil u juniorky. Tady myslim promeska Slavie obrovske prilozitosti. Zkouska s Douglasem je ok, meli by ale vice soustredene hledat primo v Jizni Americe, podle me.