Hráči Slavie

Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

Slavii posílí argentinský záložník Aldo Baéz, který přichází ze slovenského Trenčína a ve Slavii podepíše tříletou smlouvu.

Aldo Baéz (ročník narození 1988) je střední defenzivní záložník, který z Argentiny přišel ve svých 20 letech do Trenčína a od té doby nezměnil klub. Odehrál tak na Slovensku tři druholigové sezóny a tři prvoligové, ve kterých Trenčín skončil postupně na pátém, třetím a druhém místě. Baéz patřil jednoznačně do základní sestavy, když vždy odehrál alespoň 23 z 33 ligových utkání. Loni si rovněž zahrál tři zápasy v Evropské lize.

Příchod Baéze může naznačovat, že na spekulacích o odchodu Marcela Gecova ze Slavie přeci jen něco pravdy bude. Argentinský záložník projde zítra zdravotní prohlídkou a po ní podepíše smlouvu na tři roky. Do tréninku s týmem se zapojí ve středu a je tak možné, že nastoupí už v sobotu k ligovému zápasu proti Slovácku.

"Jsem moc rád, že se nám povedlo získat velkou posilu do záložní řady z AS Trenčín. Aldo v několika sezonách prokázal své kvality a stál v Trenčíně u přerodu týmu ke stabilnímu účastníkovi evropských pohárů. Svou kvalitu prokazoval každý rok. Dnes se Trenčín prezentuje skvělým fotbalem a věřím, že to přenese Aldo i do Slavie. Jde o velice kvalitního užitečného středopolaře, který hru skvěle čte a kontroluje. Je přesně tím typem hráče, kterého jsme hledali," řekl pro oficiální web sportovní ředitel Slavie Karol Kisel.

"Jsem šťastný a těším se na novou výzvu ve Slavii. Poprvé jsem se o zájmu Slavie dozvěděl po našem vzájemném přípravném utkání na Slovensku, kdy mi můj agent řekl, že má o mě Slavia zájem. Hned jsem odpověděl, že do Slavie chci. Je to velký klub a pro mě osobně posun v kariéře," řekl webu slavia.cz argentinský záložník. "Těším se na tréninky, na spoluhráče a vůbec na celý klub. Mluvím slovensky, stejně tak nebude problém s češtinou. Obě země mají hodně společného, v tomto nevidím žádné úskalí," vysvětlil Baéz, že problémy s adaptací jistě mít nebude.

Komentáře (139)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    Travinho     před 10 lety 21.07.2014 19:11 |  
    0 0

    Super, jeden z nejlepších hráčů Slovenské ligy. Podobný typ jako Mascherano, samozřejmě v trochu horším provedení.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Ravik     před 10 lety 21.07.2014 19:14 |  
      0 0

      Defenzivní half?

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Travinho     před 10 lety 21.07.2014 19:24 |  
        0 0

        Ano, je to vyloženě šestka, ale má i velice slušnou rozehrávku. Jen je slabší ve hře hlavou, ale jinak velice dobrý kup. Občas má ještě problémy s disciplínou...Jen mne trochu mrzí, že to není úplně post, který potřebujeme posílit. Trochu si říkám, zda nezkusit Dobrotku na krajním beku.

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          Ravik     před 10 lety 21.07.2014 19:26 |  
          0 0

          asi se potvrdí suba náznak, že odejde Gecov a co si budeme povídat, šestka která umí fotbal je základ. Tím fotbalem myslím přehled, rozehrávku a hlavně konstruktivní a bez faulů kradení míčů. Ani jedno Marcel pořádně neumí, i když se snaží.

          • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

            denydzlSKS     před 10 lety 21.07.2014 19:33 |  
            0 0

            Bez faulů asi úplně nehraje, když dole někdo zmiňuje, že má každý rok okolo 10ti karet;-)

            • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

              Travinho     před 10 lety 21.07.2014 19:37 |  
              0 0

              Fauluje ještě víc než Marcel, ale co si budeme povídat, takovýhle hráči mají mnohdy největší respekt a soupeřovi střední záložníci pak nejsou schopni podat úplně optimální výkony. U Marcela mi nevadí, že dost fauluje, jako spíš to, že fauluje často v blízkosti vápna.

              • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                Socrates (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 20:54 |  
                0 0

                Poslyšte, vy jste nějaký chytrý ... mám pocit, že byste to mohli vyřešit, celej ten problém, co? Dejte vědět, kluci ;-)

              • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                jesus76     před 10 lety 22.07.2014 08:57 |  
                0 0

                U Marcela mi nevadí, že dost fauluje, jako spíš to, že fauluje často v blízkosti vápna...
                To je stejné, jako kdybys napsal - nevadí,že dost krade, jako spíš to,že krade v blízkosti pošty...
                To je zas jednou s prominutím argumentace.

                • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                  Travinho     před 10 lety 22.07.2014 09:21 |  
                  0 0

                  Rozumíte kopané? Víte kolik faulů za zápas je užitečnějších, než nechat jít borce bez balonu dál? Ale je otázka v jakém prostoru ten faul provedete.

                  • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                    jesus76     před 10 lety 22.07.2014 13:13 |  
                    0 0

                    Žádný faul nemůže být nikdy užitečný, už jen z podstaty toho,že je to faul a míč má tedy soupeř. Samozřejmě při ideálu,že hráč či mužstvo hraje tak,aby faulovali co možná nejméně.
                    A omlouvám se, pakliže jsem se Vás dotkl předchozím příspěvkem.

                    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                      Kenny     před 10 lety 22.07.2014 16:03 |  
                      0 0

                      Opravdu jste ještě nikdy neslyšel termín užitečný faul? A nebo při utkání neslyšíte trenéra křičet :" Přeruš!!! "????

                      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                        jesus76     před 10 lety 22.07.2014 18:46 |  
                        0 0

                        Ale ano, samozřejmě že slyšel. Bohužel. A mrzí mě, že to učí (ne všichni a doufám, že ne v SKS) trenéři mládeže své svěřence, protože si myslím, že tyto "pokyny" k modernímu fotbalu nepatří.
                        Slavia byla vždy tým, který produkoval technický kombinační fotbal a tyto "zbytečnosti" k našemu projevu zkrátka nepatří, byť k nim dochází. Bohužel.

  2. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    denydzlSKS     před 10 lety 21.07.2014 19:20 |  
    0 0

    Hráče neznám a nebudu ho soudit. Jen jsem si přečetl, že je to def. záložník. Tak buď fakt odejde Gecov nebo tomu moc neorzumím. My když vyprodukujeme nějakého mladíka použitelnýho do ligy, tak je to defenzivní záložník (a celkově je to naše asi nejméně problémová pozice) přesto pak na tu pozici berem v každém přestupním termínu nejvíce nováčků.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      sasky     před 10 lety 21.07.2014 19:23 |  
      0 0

      No viděl bych to na Dobrotku na marodce, tzn. Bílek na stopera a Gecov pryč. Pak by to smysl dávalo.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        denydzlSKS     před 10 lety 21.07.2014 19:30 |  
        0 0

        To je pravda:-) Doobrotka se rozsype nejpozději ve třetím kole a dle SubHumanových náznaků to asi opravdu vypadá na Gecovův odchod (i když je zvláštní, že dostával v přípravě takový prostor, jestli už se pár týdnů ví, že by měl odejít). Jinak já osobně jsem Gecovovi začal přicházet na chuť, takže by mně to možná i mrzelo, ale třeba dá Baez rychle zapomenout.

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          sasky     před 10 lety 21.07.2014 19:32 |  
          0 0

          No nebo horší varianta - Hrubý pryč. V přípravě tolik nehrál a je to celkem dobrý "artikl" :(

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        chmelik     před 10 lety 21.07.2014 19:29 |  
        0 0

        Je rychlejsi nez Gecov,technictejsi,behavejsi a neboji se jit do skluzu

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          Kenny     před 10 lety 21.07.2014 19:42 |  
          0 0

          Nějak mi nepřijde že by byl rychlejší,každopádně dokáže zrychlit hru včasnou přihrávkou a netahá to. Škoda že nám ještě nepřibalili Simona.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        bongor     před 10 lety 21.07.2014 19:33 |  
        0 0

        Gecovův odchod by mě dost mrzel,je to bojovník k pohledání
        a moc takových hráčů v kádru nemáme.

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          luboslavia     před 10 lety 21.07.2014 20:37 |  
          0 0

          Jestli bude furt hrát Gecov,tak se nikam dopředu nepohneme,protože na jeho postu musí být i umění a ne pouze snaha a boj s vlastní nedokonalostí.Já myslím,že už je nejvyšší čas najít někoho ,kdo nemá problémy s přesnou přihrávkou,se střelou atd.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Heretic (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 20:23 |  
        0 0

        Z videa se nedá hodnotit hráč, ale to zrychlování hry do útoku je úžasné..

  3. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    RaDDa521     před 10 lety 21.07.2014 19:30 |  
    0 0

    Je super, že umí skvěle slovensky, jak dokazuje toto video https://www.youtube.com/watch?v=K46gVdjAobU&feature=youtu.be jsem na něj zvědavý, asi se bude s Ljevakovičem přetahovat o to, kdo bude mít víc žlutých karet. Každou sezonu jich má kolem 10 a minulou sezonu 12. Ze Slovenska na něj jdou výborné reference, ale víme, jak to s tou kvalitou u sousedů je. Tak uvidíme, rozhodně příjemné překvapení :)

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Barra     před 10 lety 21.07.2014 19:40 |  
      0 0

      Tak byl jsi rychlejsi. Mi to holt trva, nez neco napisu, nevidel jsem ze jsi mezitim take psal o kartach. Nechtel jsem spachat plagiat!

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      el_moscardon     před 10 lety 21.07.2014 20:02 |  
      0 0

      Je prý pomalý. 86 zápasů, 40 ŽK a 4 ČK, to je docela masakr.

  4. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    Barra     před 10 lety 21.07.2014 19:38 |  
    0 0

    Tak se nam to pekne rozrusta. Vedet ze prije Aldo tak bych moji vcerejsi prognozu asi prispusobil a vylepsil -:)

    Aldo Baez, 25 let, 168 cm, takovy maly certik na hristi, jak se zda. Minulou sezonu celek 15 (12v lize, 3 v Evrope) zlutych karet behem 27 zapasu, sezonu predtim 10 karet stejne jako v 2011-12. Celkem 35 karet, dela to prumer zluta karta co 170 minut, tedy nepotrebuje ani 2 zapasy k tomu. Musime tedy s tim pocitat, ze hezky pocet zapasu nam kazdou sezonu bude chybet kvuli trestu.

    Vzhledem k tomu, ze Beranek si hrace peclive vybiral, jsem ale v klidu a Aldo bude urcite dobra posila. Tesim ze na sobotu, uz aby se liga rozjela!

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Kornovo     před 10 lety 21.07.2014 22:31 |  
      0 0

      ze slovenska jdou zpravy, ze je to cisty DZ, takze nekdo ze soucasneho kadru asi pujde z kola ven. jinak samozrejme, ze nahrat umi, takze aspon uvidime jaky je rozdil mezi ceskym a argentinskym pojetim hry DZ. pokud to bude tavares hadra nebudem se zlobit :)

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 16:24 |  
        0 0

        Zmrhal nebo Hrubý můj tip. Spíše Hrubý, bude dražší, v přípravě moc neodehrál, navíc Zmrhal může hrát i křídlo.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Kornovo     před 10 lety 21.07.2014 23:18 |  
      0 0

      fanda z trencina tvrdi, ze vetsina karet byla za takticke fauly. takze snad to nebude takova bruska jako napr. ljevakovic

  5. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    Viking     před 10 lety 21.07.2014 19:41 |  
    0 0

    Takže někdo z trojice Gecov, Hrubý, Boudjema pryč...

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Eluin (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 19:53 |  
      0 0

      Tipoval bych asi Hrubého, ten se dá nejlépe střelit...

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 16:28 |  
        0 0

        Taky tipuji Hrubého, Gecov hrál v přípravě pravidelně. Ještě někdo z dvojice Koreš či Prošek na hostování.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Arutha     před 10 lety 21.07.2014 19:56 |  
      0 0

      Boudjemaa je typologicky úplně jiný fotbalista, takže jeho "odstřelení" by vůbec nedávalo smysl...

  6. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 19:42 |  
    0 0

    Aldo Baéz, 168 cm, 76 kg :) vypadá jako slušnej řízek :)

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      bongor     před 10 lety 21.07.2014 19:52 |  
      0 0

      To vypadá,má zřejmě natrénováno v posilovně a takoví hoši mívají vždy respekt.Rumuni třeste se.

  7. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    Eluin (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 19:49 |  
    0 0

    A jak já k tomu přijdu, vypisuju se tam s tipem, kdo dá kolik gólů a vedení si dovolí přivést dalšího hráče. Díkybohu je to aspoň hráč defenzivnějšího charakteru, takže tam gólové hody nehrozí...., to by ještě scházelo :).

    Ale vážně, jsem za Baeze rád.

  8. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    Viking     před 10 lety 21.07.2014 20:02 |  
    0 0

    Tak snad z té trenčínské umělé trávy nebude mít vysypaná kolena...

  9. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    Nosorozec     před 10 lety 21.07.2014 20:12 |  
    0 0

    Baéze vůbec neznám, takže nemůžu hodnotit jeho kvality. Vzhledem k tomu že je to hráč na post, na kterym nás bota netlačí však předpokládám, že někdo z našeho současnýho kádru odejde (Gecov nebo Salašovič). Každopádně držim Baézovi palce, ať se mu u nás daří. :)

  10. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    vlk30 (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 20:14 |  
    0 0

    Jen se obávám že při obecně známé přízni rozhodčích vůči Slavii to bude samá redka.

  11. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    mike-k (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 20:21 |  
    0 0

    dneska jsme s tátou koupili permice a ejhle hned se ty naše vložené peníze zhodnotily. Takže dobře já. :D :D :D

  12. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    buri     před 10 lety 21.07.2014 20:52 |  
    0 0

    Jsem potěšen, ještě Rabušic a můj tip vyjde...!!!

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Kornovo     před 10 lety 22.07.2014 07:20 |  
      0 0

      ze by se za pul toku vratil z italie jako spraskany pes a jeste k tomu do slavie? to bych mu jako hraci urcite nepral, ale pro nas by asi byl dobra posila. MB ho zna z brna myslim,ne? to bych mohl ukecat treba surala

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 16:29 |  
      0 0

      Rabušic by byla bomba, ale nevěřím, zvláště když přichází Vukadinovič.

  13. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    tolsimir     před 10 lety 21.07.2014 21:00 |  
    0 0

    Jsem asi jediny, ale jsem ohledne tohoto prichodu spise skeptik. Jednak mame strednich zalozniku, ze nevime co s nima, a mezitim na beku hraje Juhar a v utoku mame jedineho hrace. Ale hlavne, to uz tu nekolikrat bylo, ze prisla hvezda slovenske ligy, aby se pak zjistilo, ze to nema zadnou relevanci. Nejcerstvejsi pripad je treba Pauschek, opacne bych zase jmenoval tragickeho Rilkeho, co mel sotva na Most, aby pak zaril v Ziline. A pak - kdyby byl Baez skutecne tak dobry, tak by ho skutecne nikdo za tech 6 let, co stravil v Trencine nechtel koupit? Treba alespon Slovan?

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Barra     před 10 lety 21.07.2014 21:20 |  
      0 0

      Prave jsem dodoukal jeho sestrih na you tube. Samozrejme ze tam je 'the best of', presto si nemyslim, ze mame ted v kadru hrace, ktery by tak umel soupere obrat o mic. Ma dobrou pozicni hru, dobry timing, nenecha se odtlacit v duelech, rychle dobre prihrava. Ja tedy jsem velmi spokojen. Jinak bychom nemeli zapomenout, ze Beranek opakovane mluvi o posilach, tedy v pluralu. Nevylucuji, ze na tebou vyjmenovane pozice jeste prijdou posily, mezitim mame ale podle me perfektni "vysavac" v zaloze, ktery bude pro Damiena vybojovovat mice, ale ktery umi take sam se rychle rozhodnout a prihrat. Dal osm assistu v minule sezone.

      A hlavne - mejme duveru v Berankovi. Zajiste by Aldo Baez neprisel proti jeho vuli, to ze ho chtel, je pro me dostatecna znamka kvality.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Heretic (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 21:27 |  
      0 0

      Jeho malá postava ho nepředurčuje k hlavičkám + ty karty jsou přímo děsivé. A to hrál v týmu, kterému se dařilo.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Edwardtheiron     před 10 lety 21.07.2014 21:28 |  
      0 0

      Já jsem se sice zařekl, že letos nebudu nijak hodnotit a kritizovat přípravu a nové hráče, ale tady souhlasím. Zase záložník, zase defenzívní hráč, přitom pořád nedáváme góly. Navíc ta jeho záliba v karbanu, to si na něm Berbr Boys určitě smlsnou. Nevím, zaujal prý v zápase s Trenčínem, což tedy nevypovídá o nějakém skautingu, nemluvě o tom, že je opravdu zvláštní, že ho doposud nikdo nechtěl. Ale uvidíme, budu věřit Beránkovi a nadávat začnu až tak po pátém kole...

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Citrus (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 21:38 |  
      0 0

      Nejsi jediný. Uvažuju stejně s těmi příklady minulých transferů. Já osobně si vždycky vzpomenu na Vomáčku, oporu Žiliny. :D Slovensko prostě není měřítko kvality. Ale hráče neznám, takže nebudu zatím hodnotit. Nic od toho v tuhle chvíli nečekám, můžu být jen překvapen.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      quelhar (admin)     před 10 lety 21.07.2014 21:49 |  
      0 0

      Pokud je opravdu Gecov na odchodu, tak hrace podobneho typu bylo docela zapotrebi privest. Muze se celkem snadno stat, ze Baez se ukaze ve Slavii jeste lepe nez Gecov. Samozrejme bez toho, ze nejaky stredni zaloznik odejde, prichod Baeze opravdu nedava valny smysl.

      Ja jsem si pri cteni reakci ze Slovenska vzpomnel, jak odchazel do Slavie Dobrotka. To take fanousky jeho byvaleho tymu hodne mrzelo. A Dobrotka se - kdyz je zdravy - ve Slavii ukazuje v celkem dobrem svetle.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Barra     před 10 lety 21.07.2014 21:59 |  
        0 0

        Presne, pri 51 obdrzenych branek minulou sezonu se mi zda zpevneni obrany ukol cislo 1, o to vice jestli, jak pises a subHuman tady trochu zamlzene naznacoval, Marcel Gecov by mel odejit.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      dArtagnan     před 10 lety 21.07.2014 21:50 |  
      0 0

      Taky už jsem na ty "hvězdy" Corgoň ligy alergický a je dost možné, že kvůli tomu nejsem k Aldovi fér... ale nemůžu si pomoci - ten hráč má evidentně problémy se životasprávou a podle karet i buď s disciplínou, anebo s kondicí. Tříletá smlouva je velké riziko.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        rybka     před 10 lety 21.07.2014 22:13 |  
        0 0

        Chápu,že většina fanoušků Slavie je alergická na posily ze Slovenské ligy ale chci připomenout,že tentokrát kupujeme Argentince.Proto by bylo dobré počkat s hodnocením alespoň 5 kol.

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          Karlsson (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 22:23 |  
          0 0

          Správně jsi řekl, že většina fanoušků je alergická na posily ze slovenské ligy a ne na slovenské posily, takže tvoje poznámka je jaksi bezpředmětná. Nicméně počkat s hodnocením je každopádně na místě.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Travinho     před 10 lety 21.07.2014 23:56 |  
        0 0

        Aldo a problémy s kondicí? To je jako byste napsal, že nás prezident je vyhlášený abstinent a maratonec. To fakt ne:D Moc běhavějších hráčů neznám.

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          dArtagnan     před 10 lety 22.07.2014 11:34 |  
          0 0

          Je to jen dedukce. Fauluje hráč, který je v soubojích pozdě. Kvalitu slovenské ligy ale všichni známe dobře, tam netřeba dedukovat. Ne náhodou jsou koeficientem za Ázerbajdžánem. Tam by si Slavia taky mohla dovolit hrát pohlednější fotbal, v ČR tyhle pokusy končily debakly. Mimochodem, nedávno jsme s Trenčínem hráli, oni generálku na ligu, my s kombinovanou sestavou... rozdíl koňských délek se jaksi neprojevil.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Travinho     před 10 lety 21.07.2014 23:47 |  
      0 0

      Nikdo z vás ho neviděl a už ho hodnotíte, stejně tak je to i se Slovenskou ligou. Já do Trenčína toho času jezdil docela pravidelně a podle mne je to výtečný hráč. Jasně je spousta případů kdy se hráči ze Slovenska neprosadili, jenže je taky spousta případů, kdy ano. Navíc jde o hráče současného Trenčína, tedy týmu, který nás převyšuje o koňskou délku a to především krásou předváděné hry. A zrovna Aldo zde patřil ke klíčovým hráčům, mimochodem Slovan jej chtěl několikrát, ale Baéz vždy tvrdil, že na Slovensku nikde mimo Trenčín hrát nebude a tak to také zůstalo. Pro západní kluby potom neměl za a) věk, b) statistiky a za c) hru v EP a bez toho si vás bohužel nevšimnou. Já za sebe opakuji, že jsem velmi rád z příchodu tohoto hráče!

  14. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    Druid     před 10 lety 21.07.2014 21:30 |  
    0 1

    Ještě Jaroslav Machovec z Budějovic na post levého obránce, který dal za Dynamo loni 10 branek z toho dvě z penalty, ale jinak dobrá bilance ve FNL a myslím, že se letos zachráníme s předstihem...a co Milan Černý a ten Maicon... ty jsou stále ještě na testech...

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Navyseals     před 10 lety 21.07.2014 21:32 |  
      0 0

      Milan přijde, Maicon ne

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 16:25 |  
        0 0

        Díky za info, očekávaná zpráva.

  15. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    KrystofWalker (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 22:21 |  
    0 0

    Jestli přijde ještě Machovec (a samozřejmě ideálně ještě posila do útoku, aby na to Bekim nebyl sám), tak by to mohlo vypadat nějak cca takto:

    Berkovec
    Mikula (Nitrianský), Latka, Bílek, Machovec
    Baéz, Gecov (Dobrotka)
    Černý, Boudjemaa (Hrubý), Piták
    Balaj

    Co Vy na to?:-)

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      rihy10 (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 22:39 |  
      0 0

      Že bych místo Bílka viděl Dobrotku a místo Gecova Hrubého, jinak bych to postavil stejně :)

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Kornovo     před 10 lety 21.07.2014 22:42 |  
      0 0

      machovce jsem nikdy nevidel hrat a uroven NFL je asi dost nizka a navic spousta pisatelu tu tvrdi, ze je zranen a jeste v priprave nekop do balona. ostatni posty jsou docela slusne, ale golovych hracu nebo kteri aspon daji finalku tam mame furt sakra malo

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Travinho     před 10 lety 21.07.2014 23:51 |  
      0 0

      Místo Bílka Dobrotku, za Gecova Koreš a za Černého Nitrianský

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 16:27 |  
      0 0

      Dnes už změna

      Berkovec
      Mikula (Nitrianský), Latka, Bílek, Machovec/ Juhar
      Baéz, Gecov (Dobrotka)
      Černý, Vukadinovič/ Škoda, Zmrhal/Vukadinovič
      Balaj

      Boudjemaa zraněný, Piták po zranění
      Hrubý s otazníkem, zda nebude prodán

  16. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    no-nick     před 10 lety 21.07.2014 22:24 |  
    0 0

    Nemám valné mínění o kvalitách informací na iSportu. ale tam tvrdí, že je ofenzivní:

    "Baéz patří k tvořivým typům hráčů, uprostřed hřiště by měl rozdávat pasy spoluhráčům a řídit hru. "Jde o velice kvalitního užitečného středopolaře, který hru skvěle čte a kontroluje. Je přesně tím typem hráče, kterého jsme hledali," upřesnil Kisel."

    Tady se píše o něm jako o def. Kde je pravda? (Tuším že tady:))

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      rihy10 (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 22:37 |  
      0 0

      A to se vylučuje, prosim Tebe, jak?

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        no-nick     před 10 lety 21.07.2014 22:47 |  
        0 0

        To máš vlastně pravdu. Omluv mou natvrdlost, u nás se vlastně pořádně nevyskytují defenzivní tvořiví záložníci. Buď jsou def., nebo tvořiví. Proto jsem jej pokládal za off. Už to neudělám;)

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Navyseals     před 10 lety 21.07.2014 22:41 |  
      0 0

      říká se tomu "box to box"

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Kornovo     před 10 lety 21.07.2014 22:43 |  
        0 0

        Luis Gustavo nebo Blaise Matuidi :)

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          biggris (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 22:56 |  
          0 0

          No, zrovna Gustavo nebude nejvhodnejsi priklad, to je spis stit. Pod box to box si predstavim hrace jako Wilshere, Ramsey, Gerard nebo treba Khedira v posledni dobe.

          • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

            Kornovo     před 10 lety 21.07.2014 23:21 |  
            0 0

            tak teda Paulinho, kdyz jsi takovy znalec PL :)

            • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

              biggris (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 23:38 |  
              0 0

              No, za znalce se rozhodne nepovazuju, koukam vyhradne na Arsenal (proto si napsal hrace Kohoutu, vid?:-))

              • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                Kornovo     před 10 lety 22.07.2014 07:18 |  
                0 0

                ani ne, ty 2 znam z brazilie, jinak me PL nebavi, jen zahranicni hraci. takze arsenal jo, tam naglana abys pohledal :) ja doufam, ze do arsenalu nepujde i khedira, to by bylo slusne posileni. jestli to chapu dobre, tak box to box je jakoby defenzivni postaveni, ale ti hraci co to hraji venku by v nasi lize hrali podhrota uplne snadno, viz treba tebou jmenovany gerrard

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        rihy10 (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 23:05 |  
        0 0

        Jako box to box ho zrovna moc nevidím :) osobně mi připomíná Garyho Medela, když hrál v Cardiffu def. záložníka, jak vzrůstem tak stylem hry (předcházím námitkám, vím, že na MS hrál na stoperu)

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        bongor     před 10 lety 22.07.2014 06:47 |  
        0 0

        Já mám dojem,že hráče až moc škatulkujeme.Nevidím důvod,proč by kvalitní DZ nemohl hrát tvořivě,záleží na tom ,co mu MBVCD zadá za úkoly.Když mu řekne Aldo budeš tvořit hru,tak určitě neřekne"Ale pane Beránek,já jsme tady od bránění a ne abych ještě řídil hru".

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Travinho     před 10 lety 21.07.2014 23:50 |  
      0 0

      On Aldo tvořit umí a docela dobře, ale jeho doménou je defenziva. V ofenzivní části oceňuji to, že hraje strašně rychle, nedrží zbytečně míč a umí najít spoluhráče. Nicméně nějaké nabízení se v ofenzivní části hry u něj až tak časté není.

  17. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    rybka     před 10 lety 21.07.2014 23:00 |  
    0 0

    Věřím,že většina Slávistů bude spokojena s tím,kolik nových hráčů do Slavie přichází.Snad vedení pochopilo,že loňský kádr je potřeba rozprášit a ponechat jen některé jedince.

  18. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 21.07.2014 23:47 |  
    0 0

    Baéz sa po necelých siedmich rokoch lúči.

    Vernosť klubovým farbám sa vraj dnes príliš nenosí. Sú však hráči, ktorí ešte aj v tejto dobe uprednostnia svoje srdce. Jedným z nich je argentínsky stredopoliar AS Trenčín Aldo Baéz. Pod Čákov hrad prišiel v devätnástich rokoch ako celkom neznámy hráč. Za pár rokov rokov sa však vypracoval na najlepšieho defenzívneho stredopoliara v najvyššej súťaži a jedného z najviac cenených hráčov ligy. Po necelých siedmich rokoch však prišiel čas, kedy aj on potreboval zmenu. Rodiskom Argentínčan, ale časťou srdca Trenčan dnes mení dres. Klubové farby však zostávajú. Už v utorok sa totiž hlási v Slavii Praha.
    „Aldo počas tých rokov zanechal v Trenčíne nezmazateľnú stopu. Je jedným z hráčov, ktorí sa stanú symbol tohto obdobia. Prežil s nami skutočne všetko. Na ihrisku nechal vždy aj kus svojho srdca a to mu fanúšikovia nikdy nezabudnú. Na jednej strane nás jeho odchod zarmucuje, ale na druhej máme radosť, že jeho kariéra sa môže ďalej rozvíjať v slávnom klube. Práve on by mal byť jedným zo základných stavebných kameňov novej Slavie a my sme presvedčení, že sa mu nové mužstvo podarí posunúť na priečky, kam historicky patrí,“ povedal generálny manažér AS Trenčín Róbert Rybníček.
    „Aldo bude mať v Trenčíne vždy dvere otvorené. Urobil pre tento klub veľa a naopak. Vytvorila sa silné puto. Nikdy sa netajil tým, že chce našu dôveru splatiť. Dvakrát predĺžil zmluvu a čakal na tú pravú ponuku. Svojim postojom sa odplatil aj spoluhráčom v kabíne. Pre mnohých musí byť príkladom. Cítili sme, že toto je ten správny krok pre jeho ďalší futbalový život, a preto sme urobili všetko, aby sme sa so záujemcom o jeho služby dohodli,“ skonštatoval Rybníček a na záver dodal: „Práve toto je cesta vzájomného vzťahu hráča s klubom a klub s hráčom. Týmto smerom sa chceme uberať a ďalej napredovať.“

    http://www.astrencin.sk/spravy/index.php?clanok=4448

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      bongor     před 10 lety 22.07.2014 06:55 |  
      0 0

      Slova pana Rybníčka by se měla zlatým písmem vyrýt do mramoru.
      To je funkcionář na svém místě,řekl to moc hezky.Navíc je vidět,že
      na Slovensku má Slavia pořád po právu významné jméno.
      Díky pane Rybníčku a věřím,že to Trenčínu půjde i nadále tak dobře,jako dosud.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 17:58 |  
        0 0

        Souhlas bangore, navíc z toho rozhovoru se dá vyčíst ještě druhá a pro nás velice důležitá věc, že Aldo je charakter. A takové hráče do Slavie moc potřebujeme !!! Pan Rybníček je opravdu formát, ale tak by to v ideálním případě mělo být, hráč vyšel Trenčínu několikrát vstříc, tak mu to teď klub vrátil a asi i snížil cenu, aby mohl přestoupit k nám.

  19. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    Barlblog     před 10 lety 21.07.2014 23:52 |  
    0 0

    Jeden z mých oblíbených hráčů je u nás. :-) Super! Samozřejmě mě trochu děsí narůstání kádru. Kdyby odešel Gecov, už to nemusí vadit. V tvrdosti o nic nepřijdeme a získáváme techničtějšího hráče.

  20. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    klimi     před 10 lety 22.07.2014 05:29 |  
    0 0

    Vy všichni, co tu vykřikujete o Machovcovi, tak si uvědomte, že je zraněn a kvůli tomu neodehrál v přípravě za ČB ani minutu. Takový hráče chceme?

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      luboslavia     před 10 lety 22.07.2014 07:38 |  
      0 0

      Jo takovýho hráče chceme,protože až se uzdraví,tak nás posune o trochu výš

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Barra     před 10 lety 22.07.2014 08:17 |  
        0 0

        -:))

        Kdyz prisel Latka k nam v lete 2011, miril primo na operaci a vynechal prvnich osm ligovych kol. Takze co resime?

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Travinho     před 10 lety 22.07.2014 09:25 |  
      0 0

      Raději bych dal šanci Tusjakovi nebo se pokusil přivést někoho opravdu pořádného. Machovec má vynikající kopací techniku, ale jinak je to na můj vkus průměrný ligový hráč. Dozadu to od něj mnohdy není žádné terno. Proč nedat šanci našemu mladému hráči, který může být o půl roku klidně dál, jen musí dostat šanci.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        luboslavia     před 10 lety 22.07.2014 10:31 |  
        0 0

        No nevím,Tusjaka jsem vcelku sledoval,když hrál v Táborsku,ale pokud se výrazně nezlepšil,tak i když ho mám rád,tak na Machovce nemá ,ale tady je divný ,že Tusjaka každej trenér časem odšoupne a dává přednost různým mrnilům jako teď toho dřevěnýho, rychlýho a ne moc chytrýho Slováka.To mi nejde do hlavy.

  21. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    haon     před 10 lety 22.07.2014 06:53 |  
    0 0

    Když už nakupujeme na Slovensku, chtělo by to přivést Tawambu Kanu z Ružomberka. Už tam s ním nepočítají a hledá si angažmá.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Edwardtheiron     před 10 lety 22.07.2014 07:32 |  
      0 0

      A taky Milana Lasicu, Mariána Labudu a Andera z Košíc. Ti by byli pro tým stejným přínosem, ale je s nimi aspoň sranda. :-)

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        haon     před 10 lety 22.07.2014 08:08 |  
        0 0

        Když myslíš, a tebe by mohli poslat do Košic, protože tam patříš a fotbalu nerozumíš

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 09:18 |  
          0 0

          don´t worry, někteří jedinci tu mají holt potřebu utírat druhé, aniž by měli nějaké argumenty, popř. věděli o čem mluví.

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          Edwardtheiron     před 10 lety 22.07.2014 09:44 |  
          0 0

          Fotbalu pochopitelne nerozumim, jinak bych videl ty zastupy kvalitnich hracu z Corgon ligy,jichz je bezesporu plna Evropa.Ona je vubec slovenska liga meritkem kvality, coz nam predvedl nejlepsi strelec Depetris, ktery s Olomouci spadl a predtim se nechytil ve druhe turecke lize, a rovnez druhy nejlepsi strelec Skutka, s nimz jsme meli tu cest ve Slavii.

          • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

            Tomski     před 10 lety 22.07.2014 09:58 |  
            0 0

            s tím Depetrisem je to trochu složitější...ve 2. turecké lize se prosadil, ale v první pod novým koučem už nedostal skoro žádnou příležitost, tady přišel v pátek, v sobotu nás sestřelil, vůbec neabsolvoval zimní přípravu...měl lepší statistiky než např. Necid...

            • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

              Travinho     před 10 lety 22.07.2014 12:10 |  
              0 0

              Depetris hlavně potřebuje balony do vápna a mimo něj je jalový, to se ukázalo i v Trenčíne, kde kopal 2. ligu a dal 35 branek, první rok v lize, kdy se Trenčín ještě obtížně prosazoval dal asi jen 10 a potom za podzim 18, kdy mu to tam zase létalo ze stran a byli v tlaku.

          • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

            Barra     před 10 lety 22.07.2014 10:31 |  
            0 0

            Tvrdit ze Cargon liga je slaba a davat jako priklad Depetrise a Skutku, kteri neuspeli, je stejne jako tvrdit ze Hamsik, Skrtel a spol nestoji za nic. Co pak Dusan Svento, nebo Karol Kisel, Breznanik a mnoho dalsich, kteri v Cesku uspeli?

            Co se tyka Skutky a Depetrise, posledni slovo jsme jeste neslyseli. Utocnici jsou zavisli na ostatnich hracich, neni nahoda ze take Necid kompletne selhal. Hrat v muzstvu jako Slavie nebo Olomouc, kteri celou minulou sezonu flirtovali s druhou ligou, neni tak lehke jak mnozi si mysli. Proc strili Messi naslepo jednu branku za druhou za Barcu, kde mu to u narodniho muzstva jde o poznani mene? Skutka u nas nemel to stesti ze mel spoluhrace, kteri mu vytvareli sance.

            • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

              Edwardtheiron     před 10 lety 22.07.2014 10:53 |  
              0 0

              Barro, sorry, ale Corgon liga je slaba soutez, dokonce vyrazne slabsi, nez nase liga. Hamsik nebo Skrtel jsou z jine doby, od nas taky uz neodchazeji Nedvedove a Rosicti.Ja si fakt nemyslim, ze po slovenskych travnicich behaji budouci hvezdy ceske ligy, nerkuli velkych evropskych soutezi.

              • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                Barra     před 10 lety 22.07.2014 10:58 |  
                0 0

                Jako vzdy ti tvuj nazor neberu -:)

              • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                Sedrousek     před 10 lety 22.07.2014 13:46 |  
                0 0

                No na Slovensku běhá nějakej Fořt a kdyby byl u nás tak by jsme na něj stejně nadávali kolik toho spálí. A na Slovensku se mu celkem daří. Tak že s tou úrovní je to podobný. Jo jasně nemůžeš srovnávat Sraltu třeba s Prešovem ale stejný je to když srovnáš Znojmo a Slovan.

            • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

              Tomski     před 10 lety 22.07.2014 11:23 |  
              0 0

              k Breznaníkovi bych z posledních let ještě přidal Kweukeho, Bakoše, Ďuriše, Dobrotku, Kucku...

              • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                Barra     před 10 lety 22.07.2014 11:35 |  
                0 0

                Vidis, na ty jsem uplne zapomnel.

            • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

              zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 16:58 |  
              0 0

              Corgoň liga(nyní Fortuna liga) není úplně slabá, ale také to není žádný zázrak, kvalita je zde určitě nižší než u nás. S Messim naprosto souhlas v Barceloně na něj ostatní hrají, v repre to zas tak super nebylo. Švento a spol, přišli v jiné době, Škutka či Depetris určitě doplatili na jiné podmínky než měli v Košicích či v Trenčíně, ale čekalo se od nich mnohem víc, co Dávid v Ostravě?1 gól a Depetris v Olomouci?jediný povedený zápas proti nám, pak už nic celkem 13z/3g hovoří za vše. Dávid měl dostat u nás větší šanci, nepopírám, ale ta zahozená šance proti Brnu hodně bolela.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Travinho     před 10 lety 22.07.2014 09:27 |  
      0 0

      Oni by s ním rádi počítali, ale on chce na západ. Otázka zda je platově dostupný, ale jinak bych ho bral všemi deseti. Rychlý, fyzicky zdatný a vcelku i technicky vybavený útočník by se nám nemálo hodil.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Oja     před 10 lety 22.07.2014 09:32 |  
      0 0

      Spíš by to chtělo Mosese Simona z Trenčína. Je mu čerstvých 19, v první sezoně dal za 14 zápasů 7 gólů a v té letošní už stihl za 2 zápasy 4 trefy! To bude terno!

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Navyseals     před 10 lety 22.07.2014 11:05 |  
        0 0

        toho si nemůže dovolit ani Sparta

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Sedrousek     před 10 lety 22.07.2014 13:50 |  
        0 0

        To bys mu ale musel dát šanci a nechat ho hrát i když by hned a místo koho by jsi ho stavěl třeba místo Hrubího. Tak naši mladí nadějní by šoupali 2 roky lavici a radši by pak odešli do Jablonce potom do Sračky nebo rovnou ven. Toho se nechci dožít

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          Oja     před 10 lety 22.07.2014 14:46 |  
          0 0

          Mmmm, co na tohle napsat :-)) ... Pokud by byl ten hráč takhle produktivní, tak by samozřejmě hrál na úkor někoho horšího, ať už je to odchovanec nebo ne.

  22. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    afro     před 10 lety 22.07.2014 08:01 |  
    0 0

    Tento přestup mě v tomto přestupovém období překvapil asi zatím nejvíc. Díval jsem se na ten sestřih a minimálně to vypadá, že nemá problém se zpracováním míče a s přihrávkama což třeba takový M. Gecov bohužel má, i když koncem minulé sezóny se dost zlepšil. Příchod Baéze opravdu naznačuje odchod Marcela, který se ale v přípravě dost objevoval, tak vám nevím...

    Nevím, jak aktuální je fotka na ofic. stránkách, ale vypadá to, že má dost nadváhu. Takovej oplácanější Diego Maradona. :-)

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Navyseals     před 10 lety 22.07.2014 08:40 |  
      0 0

      to se zdá, je malej a podsaditej

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Markus     před 10 lety 22.07.2014 09:11 |  
      0 0

      No pěkné je, že tihle hráči už vypadají jako opravdové posily. Navíc jsou to bojovníci, kteří dokáží tvrdě jít za svým cílem. Tohle už musí týmového ducha vyvolat a já doufám, že to bude duch silný a hlavně vítězný! Tohle už není náhoda, cíleně přivádíme bojovníky. Vrátil se Martin Latka, jehož sílu všichni známe. Pracovitou včelkou je ale i Michal Bílek, ten bude ještě hodně vidět. Teď přišel Baéz, který má v tomto směru také výbornou pověst a ještě se mluví o Machovcovi, který do té skládačky perfektně zapadá. V ofenzivě konečně i chováním typický útočník Balaj a do zálohy jako žolík Petr, který nás ještě věřím překvapí svými střelami a hlavně góly. Teď už se nebudu strachovat o tým, ale aby měl trenér Beránek klid na svou práci a nemusel řešit nějaké kostlivce vypadnuvší z klubových skříní.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Radus22     před 10 lety 22.07.2014 09:40 |  
        0 0

        Říkáš Michal Bílek? :-)

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          Markus     před 10 lety 22.07.2014 10:38 |  
          0 0

          Oops, pardon :) Samozřejmě Jiří Bílek, ale je fakt, že jsem při psaní o něm vzpomínal na jeho strejdu (kterého jako trenéra opravdu nemusím, ale hráč to byl výborný, snad se mu jeho synovec přiblíží).

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        smely (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 10:00 |  
        0 0

        zdravim, je to vsechno jenom nahoda ? Beranek, Berkovec, Bilek,Baez, Balaj......jeste teda Budjemaa, a par hracu to holt bude tim pocatecnim pismenem kazit, no... :-))

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          Sedrousek     před 10 lety 22.07.2014 14:02 |  
          0 0

          Banán tech jim nasázíme Bandita uhrajeme body s kterýma nikdo nepočítal Balon je
          kulatej a stát se může všechno Buldozer všechny nahrneme do nějaký díry a Bagr poslední pětiletku zahrabeme. k tomu výše jmenovaný a máme tu novou Slavii. A pak si dáme Budvar a budeme slavit a nebo Birell a budeme střízlivět.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        spino     před 10 lety 22.07.2014 10:23 |  
        0 0

        Těch kostlivců je ve Slavii tolik, že je budou muset odvážet sklápěčkama. :D

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      petrjir     před 10 lety 22.07.2014 09:14 |  
      0 0

      Pokud opravdu ma Gecov odejit, pak by me zajimal duvod. Take by me zajimalo, zda jeste chceme Deliho a Machovce a co ten senegalsky utocnik?

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        afro     před 10 lety 22.07.2014 09:55 |  
        0 0

        No, mě příp. taky, ale nemám ohledně jeho odchodu žádné info. Vařím jen z toho, co tu naznačoval SubHuman v jeho, dovolím si říci, legendárním postu. :-) Ale třeba se ještě budeme divit...

        Imho pokud MBVCD a Dobrotka bude hrát jednoho z DZ, tak na tato dvě místa máme ještě Baéze, Gecova a Hrubého. Mně tam mimochodem ten Dobrotka nějak nesedí, ale spíš pocitově, hrát jsem ho tam neviděl.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      petrjir     před 10 lety 22.07.2014 09:14 |  
      0 0

      Pokud opravdu ma Gecov odejit, pak by me zajimal duvod. Take by me zajimalo, zda jeste chceme Deliho a Machovce a co ten senegalsky utocnik?

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 09:53 |  
        0 0

        důvod odchodu Gecova? Podle mě je psychicky dost slabej a jako kapitán tomu týmu prostě v krizi nepomohl, není to lídr. A když k tomu připočtu jeho hru, kdy solidně zahraje jednou za pět zápasů a zbytek jsou samé fauly, hloupé ztráty a ukázky špatné techniky..

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          afro     před 10 lety 22.07.2014 09:59 |  
          0 0

          Já stále nerozumím tomu, že by Fulham před pár lety koupil Gecova s tím jeho příšerným zpracováním a přihrávkou. Ale jinak úplně nesouhlasím, že by týmu jako kapitán nepomohl. Podle mě patřil v posledních kolech k tomu lepšímu a příkladně bojoval (já vím, že by to měla být samozřejmost... ;-))

        • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

          subHuman     před 10 lety 22.07.2014 10:01 |  
          0 0

          Pokud k tomu odchodu dojde tak ver, ze duvodem
          neni vykonnost...

          • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

            petrjir     před 10 lety 22.07.2014 10:22 |  
            0 0

            Asi se nemuzes vice rozepsat (chapu, pokud ne)? A muzes alespon naznacit, jak to vypada se senegalcem ci zminovanym obrancem? Diky moc aspon za neco...

            • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

              Barra     před 10 lety 22.07.2014 10:34 |  
              0 0

              Asi mi neco uteklo, ale s jaky Senegalcem? Mluvilo se prece jen o hraci z Afriky, nic vic?

              • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                petrjir     před 10 lety 22.07.2014 10:42 |  
                0 0

                Na oficialkach nejaky Rybicka1 (uz parkrat mel pravdive info) psal, ze to bude Senegalec, ktery snad ma prijit do konce mesice. Ze ten brazilsky utocnik nakonec nevysel a misto nej je Balaj. Taky psal o Delim, ale ted vyslo, ze se zajimame o Machovce, tak pochybuju, ze budem chtit oba. I kdyz na stopera alternativu nemame a o levem obranci nema cenu ani mluvit.

                • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

                  Barra     před 10 lety 22.07.2014 10:47 |  
                  0 0

                  Dik! Vse ostatni jsem postrihl, az na Senegal.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Tomski     před 10 lety 22.07.2014 10:09 |  
      0 0

      tak to trochu sleduj a pochopíš...na DZ máme Gecova, který nejspíš odejde, pak Bílka s Dobrotkou, kdy jeden z nich hraje stopera a druhý nemá stoprocentní zdraví...Zmrhal a Hrubý neubrání nikoho...když to takhle seškrtáš zjistíš, že DZ potřebujeme, pak třeba Hrubý se Zmrhalem nebudou muset hrát štít, když to neumí...

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 16:15 |  
        0 0

        Gecov pokud odejde pak bych příchod Baéze pochopil, ale zatím neodchází, pokud vůbec odejde, třeba odejde Hrubý či Zmrhal, protože ty by se dali lépe zpeněžit. Jo a náhrada za Damiena Vukadinovič....

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 lety 22.07.2014 10:21 |  
      0 0

      Tady se pořád míchají jablka a hrušky. Co jsem měl možnost vidět, tak Baez hraje z hloubi pole a je dost kreativní, zároveň dobře odebírá míče a solidně prasí:) Damien i Piták budou hrát těsně pod útokem, ti si nijak nekonkurují i když budou zdrávi.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        zeleznik2     před 10 lety 22.07.2014 16:20 |  
        0 0

        Jasně, že vím, že Baéz je DZ, měl jsem na mysli, že potřebujeme posílit hlavně post Damiena, který je zraněný a za něj máme jen Karla Pitáka, který je však po zranění a celý zápas zatím nezvládne. Ale dnes už je to jedno na tento post příchází Vukadinovič.

  23. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    Barra     před 10 lety 22.07.2014 11:10 |  
    0 0

    Tem, kteri chteji take cloveka Aldo Baez lepe poznat, doporucuji nahravku na kterou ukazuje Michal Bycek na twitteru http://m.youtube.com/watch?v=YKWTwGKcT-0&feature=youtu.be

    Vsemu ve slovenstine nerozumim, me si ale Aldo ziskal svym sympatickym vystoupenim. Ty, kteri nejsou tak nadseni protoze pochazi 'jen' z Corgon ligy, vsak presvedci na hristi.

    A meli bychom novym hracum dat stejnou podporu, jako to delaji fandove v Trencine. Myslet pozitivne, ne ihned skuhrat, dat Berankovi sanci ze ma spravnou vizi a ze prichozi hraci zapadaji do jeho predstavy. A brat v uvahu, ze dilci vysvedceni se bude vystavovat az na podzim, po 16 zapasech.

    • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

      Navyseals     před 10 lety 22.07.2014 11:23 |  
      0 0

      Hlavně se tady pak neustále zastává věčnejch talentů jako je Zmrhal, Prošek nebo Hurka. Ten kluk byl mládežnickej reprezentant Argentiny, na Slovensku byl nejlepší středovej záložník ligy.

      • Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

        Barra     před 10 lety 22.07.2014 11:33 |  
        0 0

        Musime ale byt uprimni a rict si, ze je mu uz 25 let, a ze je o neco starsi nez zminovani hraci. Ve dvaceti letech take jeste nebyl na urovni, jako ted. Vse potrebuje svuj cas.

  24. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    Sedrousek     před 10 lety 22.07.2014 13:42 |  
    0 0

    A co když začneme vyhrávat? Jak se na nás budou Pelta a spol koukat? O nás budou mluvit jako o nějakých exotech. Už to slyšim takhle to dál nejde s tím se musí něco udělat musíme jít tomu štěstíčku trochu naproti. To budou zářezy. A my po úvodní euforii zase budeme chodit domů nasraní.

  25. Re: Do Slavie míří argentinský záložník Aldo Baéz

    zeleznik2     před 10 lety 25.07.2014 16:37 |  
    0 0

    Ještě jedna poznámka na závěr, jak se před časem psalo, mají přijít tři hráči, dva jihoameričané, jeden z nich vynikající a jeden hráč z české ligy, přišli Balej, Maicon(na zkoušku) a Baéz, takže do puntíku splněno.