Info o SN

Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

Do tipovačky nového ligového ročníku se doposud přihlásilo 121 soutěžících, pojďme se podívat, jak úspěšné zatím jejich tipy byly.

1. kolo - Slovácko
Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 97
- Tipů na výhru Slavie: 40 (41.24 % tipujících)
- Tipů na remízu: 37 (38.14 % tipujících)
- Tipů na prohru: 20 (20.62 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 14x (1x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 22x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 6x
- Bodovalo: 63 lidí (64.95 %)
- Rozdáno bodů: 429.5 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
1:1 - 26x
0:0 - 11x
1:2 - 8x
3:2 - 2x
0:2 - 6x
2:1 - 14x
2:0 - 10x
0:1 - 3x
1:0 - 8x
3:1 - 4x
2:3 - 1x
1:3 - 1x
0:3 - 1x
4:0 - 1x
3:0 - 1x

Tipovaní střelci:
14x - Škoda Milan
1x - Dobrotka Martin
8x - Juhar Martin
2x - Gecov Marcel
1x - Hrubý Robert
1x - Boudjemaa Damien
2x - Piták Karel
2x - Bílek Jiří
16x - Latka Martin
2x - Petr Jakub
65x - Balaj Bekim
2x - Černý Milan
1x - Baéz Aldo
1x - Vukadinovič Vukadin
Nejvíc bodů: 17,5 - koty1985

2. kolo - Ostrava
Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 103
- Tipů na výhru Slavie: 87 (84.47 % tipujících)
- Tipů na remízu: 16 (15.53 % tipujících)
- Tipů na prohru: ( % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 15x (8x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 54x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 10x
- Bodovalo: 87 lidí (84.47 %)
- Rozdáno bodů: 674.5 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
3:1 - 15x
2:1 - 25x
1:1 - 13x
0:0 - 3x
2:0 - 23x
3:0 - 5x
1:0 - 18x
5:0 - 1x

Tipovaní střelci:
1x - vlastní
1x - Koreš Štěpán
27x - Škoda Milan
2x - Zmrhal Jaromír
6x - Juhar Martin
18x - Piták Karel
22x - Latka Martin
1x - Mikula Jan
1x - Petr Jakub
88x - Balaj Bekim
16x - Černý Milan
4x - Baéz Aldo
5x - Vukadinovič Vukadin
Nejvíc bodů: 33,8 - darphin

3. kolo - Liberec
Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 104
- Tipů na výhru Slavie: 85 (81.73 % tipujících)
- Tipů na remízu: 19 (18.27 % tipujících)
- Tipů na prohru: ( % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 1x (0x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 9x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 2x
- Bodovalo: 87 lidí (83.65 %)
- Rozdáno bodů: 513.2 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
1:0 - 12x
2:1 - 28x
0:0 - 4x
4:1 - 1x
2:0 - 26x
3:1 - 10x
1:1 - 13x
3:0 - 4x
3:2 - 1x
5:1 - 1x
2:2 - 2x
4:2 - 1x
5:0 - 1x

Tipovaní střelci:
64x - Škoda Milan
5x - Zmrhal Jaromír
5x - Juhar Martin
1x - Boudjemaa Damien
8x - Piták Karel
2x - Bílek Jiří
13x - Latka Martin
1x - Petr Jakub
71x - Balaj Bekim
13x - Černý Milan
12x - Baéz Aldo
5x - Vukadinovič Vukadin
Nejvíc bodů: 18,4 - plechovka

Pohár - Chrudim
Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 67
- Tipů na výhru Slavie: 67 (100 % tipujících)
- Tipů na remízu: (0 % tipujících)
- Tipů na prohru: (0 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 8x (0x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 0x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 27x
- Bodovalo: 67 lidí (100 %)
- Rozdáno bodů: 390.2 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
4:1 - 12x
3:0 - 16x
5:0 - 8x
2:0 - 5x
4:0 - 12x
5:2 - 2x
3:1 - 8x
1:0 - 1x
5:1 - 2x
2:1 - 1x

Tipovaní střelci:
2x - vlastní
7x - Nitrianský Milan
23x - Škoda Milan
10x - Zmrhal Jaromír
20x - Juhar Martin
10x - Gecov Marcel
10x - Hrubý Robert
27x - Boudjemaa Damien
29x - Piták Karel
5x - Prošek Václav
2x - Bílek Jiří
3x - Kodr Marek
2x - Latka Martin
1x - Mikula Jan
26x - Petr Jakub
24x - Balaj Bekim
11x - Černý Milan
5x - Baéz Aldo
3x - Vukadinovič Vukadin
21x - Diop Dame
Nejvíc bodů: 12,8 - klada007

4. kolo - Teplice
Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 102
- Tipů na výhru Slavie: 49 (48.04 % tipujících)
- Tipů na remízu: 42 (41.18 % tipujících)
- Tipů na prohru: 11 (10.78 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 7x (1x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 1x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 31x
- Bodovalo: 48 lidí (47.06 %)
- Rozdáno bodů: 276.7 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
0:3 - 1x
0:0 - 9x
2:1 - 19x
1:0 - 12x
1:1 - 30x
1:2 - 7x
2:0 - 7x
3:0 - 1x
3:1 - 6x
3:2 - 2x
2:2 - 3x
4:3 - 1x
1:3 - 2x
4:1 - 1x
0:1 - 1x

Tipovaní střelci:
1x - vlastní
2x - Nitrianský Milan
50x - Škoda Milan
5x - Zmrhal Jaromír
9x - Juhar Martin
1x - Hrubý Robert
2x - Boudjemaa Damien
10x - Piták Karel
1x - Kodr Marek
3x - Latka Martin
51x - Balaj Bekim
3x - Černý Milan
4x - Baéz Aldo
2x - Vukadinovič Vukadin
Nejvíc bodů: 15,7 - jeronimo

5. kolo - Plzeň
Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 86
- Tipů na výhru Slavie: 25 (29.07 % tipujících)
- Tipů na remízu: 37 (43.02 % tipujících)
- Tipů na prohru: 24 (27.91 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 4x (3x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 18x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 19x
- Bodovalo: 46 lidí (53.49 %)
- Rozdáno bodů: 311.4 bodů

Přehled tipovaných výsledků:
2:2 - 17x
1:4 - 1x
1:1 - 16x
2:1 - 11x
1:2 - 11x
0:3 - 2x
0:1 - 2x
3:2 - 4x
0:2 - 3x
1:3 - 3x
1:0 - 4x
3:1 - 4x
0:0 - 1x
3:3 - 2x
4:4 - 1x
2:0 - 2x
2:4 - 1x
2:3 - 1x

Tipovaní střelci:
1x - Nitrianský Milan
55x - Škoda Milan
4x - Zmrhal Jaromír
2x - Juhar Martin
10x - Piták Karel
1x - Bílek Jiří
13x - Latka Martin
35x - Balaj Bekim
7x - Černý Milan
1x - Vukadinovič Vukadin
3x - Diop Dame
Nejvíc bodů: 16,9 - heretic, ladislav, recak, stahler

Komentáře (43)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

    Thane (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 11:22 |  
    0 0

    to mi pripomina ze jsem zapomnel tipovat..:(
    Jak me to netrefi s rozbehem do obliceje tak si toho nevsimnu..

    • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

      slaviator     před 10 lety 28.08.2014 12:58 |  
      0 0

      Já zapomněl taky párkrát tipovat, zrovna třeba ted naposled... :-(

    • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

      biggris (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 14:06 |  
      0 0

      Nevim, ale podle me se Prochazka plete. A ted jeho odstavec 21 mi prijde pouzitej znacne ucelove a sam urcite musi cejtit, ze to neni Nitrianskyho pripad.

      • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

        quelhar (admin)     před 10 lety 28.08.2014 14:11 |  
        0 0

        Mno, také tam jsou odstavce 20 a 19.

        Pravidlo 12 - výklad pravidel - bod (20): Za úmyslnou hru rukou je třeba považovat, jestliže hráč zadržením nebo zahráním míče rukou získá pro sebe nebo pro své družstvo výhodu. Při posuzování, zda se jednalo o úmyslnou hru rukou, musí rozhodčí posoudit
        tyto aspekty:
        • zda se jednalo o pohyb ruky k míči nebo pohyb míče k ruce,
        • zda ruka hráče byla v přirozené pozici odpovídající pohybu hráče,
        • zda se hráč snaží předejít tomu, aby se míč dotkl jeho ruky,
        • zda hráč měl možnost kontaktu ruky a míče předejít,
        • zda nepoužil ruky nebo paže k úmyslnému zahrání míčem.
        K tomu ještě v bodě (19):
        Aby při posuzování hry rukou v pokutovém území nedocházelo k závažným přehmatům doporučuje se, aby rozhodčí v případě, že má pochybnosti o tom, zda bránící nebo útočící hráč zahrál rukou skutečně „úmyslně“, rozhodl ve prospěch bránícího družstva.

        Čím se Nitrianský provinil? Šel rukou k míči? To jistě ne, skluzoval mimo Koláře, který mu ruku nastřelil. Byl v nepřirozené pozici? Taky bych neřekl. Mohl předejít tomu, aby se míč dotkl jeho ruky? Opravdu těžko.

        Tedy jestli hrál Nitrianský rukou úmyslně, je minimálně sporné. A v takovém případě má sudí dle bodu 19 rozhodnout ve prospěch bránícího mužstva.

        • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

          Thane (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 14:39 |  
          0 0

          Ja s nim souhlasim zasadne ohledne onoho papouskovani, to je hroznej mor nejen sportovnich novinaru..

          Pokud jde o ruku, myslim si ze se piskat mela, protoze takovehle ruce "se piskaji." Uz jsem to nekolikrat psal, ze se sport piska zvykove a pokud je tedy soulad v piskani nevadi mi to. Treba s tim posuzovani nesouhlasim, ale pokud je jednotne, je to v poradku. Ruce jsou pomerne zasadni problem a kazdorocne se vydava doporuceni, pricemz pravidla se nemeni. Je to jako kdyz se kdysi zacaly piskat vsechny zakroky hokejkou v hokeji, pritom pravidla se taky nezmenila.

          Pokud by se ruce piskaly tak jak pises, pak treba zakrok rukou na pulce hriste (ktery by vedl k velmi nebezpecnemu protiutoku, jako se stalo ted s Plzni) nebyl nedovolenym zakrokem. Potom bychom urcite videli jak hraci chodi do souboju s rukama od sebe (zaroven co nejvic prirozene) a tohohle by vyuzivali. Jako reseni bych videl posuzovani rukou jinak v pokuovem uzemi. Je to sice pomerne schizofrenni situace, ale aspon by to bylo uprimny a delalo by se to podle pravidel a ne "na cerno" jako ted.

          • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

            quelhar (admin)     před 10 lety 28.08.2014 14:52 |  
            0 0

            Ono je to tezke, jedine ruce, ktere opravdu "se piskaji", jsou takove, kdy je evidentni, ze hrac po mici rukou machne, udela umyslny pohyb. Vsechny ostatni jsou sporne a sudi si je rozhoduji tak, jak zrovna uznaji za vhodne. Uznavam, ze do vykladu pravidel se proste vsechny situace nevejdou.

            • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 14:56 |  
              0 0

              prave no..jinak mi hrozne vadi kdyz se doslovnym vykladem pravidel zacnou ohanet rozhodci protoze v tu chvili je jasne ze to tak byt nemelo. Kdyby se to totiz aplikovalo zpetne, tak vetsinu zakroku toho typu posoudili do ty doby spatne..

            • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

              Thane (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 14:57 |  
              0 0

              prave no..jinak mi hrozne vadi kdyz se doslovnym vykladem pravidel zacnou ohanet rozhodci protoze v tu chvili je jasne ze to tak byt nemelo. Kdyby se to totiz aplikovalo zpetne, tak vetsinu zakroku toho typu posoudili do ty doby spatne

          • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

            lassiter     před 10 lety 28.08.2014 14:56 |  
            0 0

            Celé to pravidlo s rukama je hodně podivné. Já bych tuto taktéž pocitově písknul a s interpretací Procházky nesouhlasím. Pod slovem "pád" si představuju něco jiného než úmyslný skluz. Myslím, že pokud jde někdo ve vápně do skluzu, pak si musí být vědom, že z toho plyne určité nebezpečí a riziko. Obecně by se mi líbilo jako nejlepší řešení pískat penalty pouze po ruce úmyslné (jako nedávno v Boleslavi), nepískat ruce zcela neúmyslné (při nastřelení z metru) a u ostatních nařídit nepřímý kop. Typicky nepískat nic poté, co hráč sám sebe nešikovně nastřelí, mi přijde špatně, za chyby se prostě platit má.

            • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

              quelhar (admin)     před 10 lety 28.08.2014 15:10 |  
              0 0

              Na druhou stranu Nitrianskeho ruka byla "nastrelena z metru", ne? Nitriansky sel do skluzu, pri kterem prirozene ruce u tela nejsou. Neprislo mi, ze by delal rukama nejaky neprirozeny pohyb. Souper ho proste nastrelil.

              • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

                martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 15:14 |  
                0 0

                Vidim to taky tak.. "kdyz je ruka nastrelena", tak se penalta nepiska. Nebyla ani v zadny neprirozeny pozici zabranujici strele nebo prihravce, temer nemela vliv na hru. Nepisknul bych ji.

              • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

                lassiter     před 10 lety 28.08.2014 15:14 |  
                0 0

                Nevím no, pro mě je skluz ve vápně bránícího hráče asi celkově nepřirozený :-) Když to vezmu z druhé strany, pokud by v můj prospěch rozhodčí takovouto penaltu nepísknul, asi bych byl naštvaný...

        • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

          biggris (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 14:40 |  
          0 0

          Jasne, ja nerikam, ze to ruka bezpochyby byla (a naopak), pouze jsem chtel zpochybnit zpusob Procjazkovy argumentace. Ja ho mam celkem rad, ale jakmile jde o Slavii, stava se z nej obcas demagog:-) Na druhou stranu, tak nejak pocitove, bez znalosti pravidel, bych tu ruku asi pisknul. Ale prijde mi to vazne jako osemetna zalezitost:-)

          • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

            Navyseals     před 10 lety 28.08.2014 15:14 |  
            0 0

            Procházka jen vždycky řekne to, co se ostatní bojí říct, aby na ně nenaběhlo tucet sparťanů nebo plísňáků

            • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

              martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 15:23 |  
              0 0

              Tak pobavil me dnesni PR clanek na idnes o treninku s rozhodcimi. Takovi mili lide to jsou a ta jejich prace je zatracene tezka. Tak se na ne nezlobte. To je opravdu nezavisla zurnalistika jak vino.

        • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 15:06 |  
          0 0

          Skvely pravni rozbor quelhare. Skoda ze pravidla neumeji pouzivat novinari, pravidlovi experti a dokonce ani sefka komise rozhodcich. I kdyz v jejim pripade je jeste zavaznejsi, ze ji pravidla vubec nezajimaji, je to hnus, jak účelově hodnotí výkony rozhodčích. Neuvědomuje si zrejme, jak velky skody tim pacha, jakej vliv ma ze svy funkce na vnimani fair play a dodrzovani ve fotbale u nas. Co si z toho odnesou kluci, ktery si jdou zahrat na placek? Ze ruka je, kdyz to zahlasi silnejsi?

          • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

            Kenny     před 10 lety 28.08.2014 18:16 |  
            0 0

            Oni to ti rozhodčí opravdu nemají jednoduché. Dokonce i pravidlo 12B popisuje přestupky ke kterým došlo PODLE NÁZORU ROZHODČÍHO. A často se stane že i výklad pravidlových expertů k různým situacím není jednotný a tudíž nejsou zajedno ani v názoru na potrestání či nepotrestání přestupku. Každopádně i jako slávista jsem názoru že PK se měl písknout a nesouhlasím s quelharem v popisu situace. Nějakým nedopatřením tady nikdo nezmiňuje článek 19 kde se mimo jiné uvádí že :"Za porušení pravidla se rovněž považuje zahrání míče rukou z nedbalosti, neopatrnosti nebo nedostatečné předvídavosti následků boje o míč." A že zákrokem Nitrianský získal výhodu pro své družstvo to je myslím bez debat.

            • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 18:59 |  
              0 0

              Jak mohl získat výhodu pro své mužstvo, když Plzeň zůstala v držení míče a v útočné akci?

              • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

                Kenny     před 10 lety 28.08.2014 19:31 |  
                0 0

                To sice zůstala, ale všimni si jak se tou změnou směru a rychlosti pohybu míče změnilo během okamžiku i rozestavení hráčů a ze slibně se vyvíjející útočné akce Plzně v tom okamžiku nebylo nic. Ta původní přihrávka směřovala na Pilaře, který okolo sebe 5 metrů neměl soupeře a stál na hranici pokutového území takže mohl přímou střelou ohrozit soupeřovu branku a nebo vracet nabíhajícímu Limberskému. Ale jakmile Nitrianský míč rukou zasáhl ten směřoval najednou k Latkovi čili nezpochybnitelná výhoda pro Slavii. To že byl u míče i tak rychleji Limberský nic nemění na faktu, že situace se zásahem ruky Nitrianského výrazně zlepšila pro Slávii.

    • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

      lassiter     před 10 lety 28.08.2014 15:07 |  
      0 0

      Nemyslím, že by to tam někomu pomohlo, je to prodchnuto celým klubem (My jsme Praha...) a boží mlýny jak se roztočí... Věřím dnes Neckovi, který si tam jistě užije svoje. Kdyby to tak chtěl v poslední minutě rozhodnout :-)

      • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

        Kactus     před 10 lety 28.08.2014 15:29 |  
        0 0

        co v posledni minute, hattrick jim tam soupnout :)

        • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

          martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 15:52 |  
          0 0

          tak v posledni minute by to taky bylo sladky:)

      • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

        Sedrousek     před 10 lety 28.08.2014 17:58 |  
        0 0

        A kéž by pod svým dresem měl ještě ten nejkrásnější a všem ho potom ukázal. To by byla nádhera. Ty by se asi pos....

    • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

      martyni (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 15:21 |  
      0 0

      Ale jo, umi uhodit hrebicek na hlavicku:).

    • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

      PetCC     před 10 lety 28.08.2014 16:13 |  
      0 0

      Tak já to viděl (psal jsem to několikrát už dívno před Malmö) stejně jako Hřebík. Zopakuju to, Sparta má hodně silně nadprůměrných ligových fotbalistů, kterým stačilo předvést svůj individuální kvalitní výkon a Sparta v lize bez problémů vítězila. Jenže v Evropě nejde uspět na individualitách, tam je mají taky. V Evropě se musí ukázat týmová kvalita. A tu Sparta, i díky nesmyslné podpoř od rozhodčích, v lize vůbec nepoužívala.
      Naopak od Plzně, která v Evropě prorazila právě týmovou prací, podpořenou výbornými individuálními výkony, které byly ovšem maximálně podřízeny týmu.
      Mimochodem, Sparta už začínala mít problém doma s Talinnem, ale to se jí šťastně podařilo zvrátit. A to, že Sparta pak nevyhrála venku, i to ukazovalo na malou vůli.
      Mimochodem, Lavička, nevím, co si o něm mám vlastně myslet, protože ty jeho klišovité projevy jsou jak od tiskového mluvčí a ne od trenéra.

      • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

        Thane (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 16:43 |  
        0 0

        Ja si nemyslim, ze by nehrali tymove. Naopak si myslim, ze souhra tam videt byla uz proto, ze tocili asi 13 hracu. Tymove hre Plzne se teda rovnat nemuzou, maji taky daleko vic silovych a mene dynamickych hracu nez Plzen, ktera je na tom postavena. Vlastne krom krejciho a Kaderabka takove hrace nema. To je v evrope velka nevyhoda. Rychlostni srovnani Duris, Petrzela vs Dockal je jednoznacny. Jestli jim neco chybelo, pak pomereni s evropou, uz kuli tomu ztratili soudnost. Velmi jim taky uskodilo jak snadno vyhravali. Pomoc rozhodcich jim urcite nepomohla. Jestli vypadnou, tak to budou mit velmi tezky, protoze vypadnout z pohru na rok se da, ale na dva uz je to velkej problem. Taky je ted velmi srazela individualni forma hracu. Tady se ukazalo, ze bud 1) nemaj tak sirokej kadr jak si vsichni mysleli, nebo 2) Lavicka neposadi hrace, prestoze hraji hrozne, dokud tech zapasu neni vic po sobe. To je ve fazi, kdy kazdej zapas je rozhodujici problem a vyraznej. Forma Costy a Dockala byla priserna, ze by je mozna i Rada stridal pred osmdesatou minutou. Husbauer je letos spatnej. Krejci nic moc, matejovsky vacha svejdik..jedinej kdo si drzi svuj lonskej standard je kaderabek. A lafata je asi druhej nejlepsi. Prekvapilo me taky, ze nevyuzivaj vic Nespora a cpou tam Bednare, kterej posledni dobrej zapas zahral asi v patym kole lonsky sezony (a pokazdy jako nahradnik)

        Mne skoro prijde ze aby se sparta posunula tak musi Lavicka pryc. Bohuzel pro rudochy ale nejsou k dispozici zrovna kvalitni treneri z cehoz mam uprimnou radost a o to vic doufam ze vyletej..Rada, Bilek, Chovanec, Csaplar, Pulpit (i kdyz zrovna trenuje) cekaj na svou sanci u rudejch svini!!!

        • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

          Sedrousek     před 10 lety 28.08.2014 18:02 |  
          0 0

          Uhrin ml. by je určitě posunul ale nahoru určitě ne. Je může posunout jenom Křetínský ale ten je tlačí už hodně dlouho. Chtělo by to asi nějakej kufr. Kabela už nestačí

    • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

      Sedrousek     před 10 lety 28.08.2014 17:53 |  
      0 0

      Na co číst? Stačí že se umím pěkně učesat a že mi to sluší !

  2. Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

    PetCC     před 10 lety 28.08.2014 15:56 |  
    0 0

    Ať je nějaká sranda, podle mě ta ruka při dotyku míče ve vápně nebyla :-)
    Neviděl jsem to tak ani na stadionu a ani tv záběr nebyl zcela jasný. Problém toho záběru je ten, že je odněkud ze středu hřiště. V tu chvíli se dá zjistit místo dotyku vcelku jednoznačně jen, když je míč na zemi. Jinak je to dost velká spekulace.
    A proč mi z tv záběru nepřipadá, že to bylo ve vápně? Je vcelku jasně vidět, že přihrávka míří směrem z vápna ven a trefuje ruku ve chvíli, kdy ten míč je zhruba někde nad čárou. Jenže ta ruka je směrem z vápna a podle mě rozhoduje místo doteku, ne postavení hráče, ani míče. Alespoň tak se pískají ruce brankářů.
    Jo, a stejně tak je neprůkazný záběr gólu Švancary, tohle sice rozhodčí skoro vždycky písknou, ale dost často je to zpracováno prsama a roka je jen v průmětu toho dotyku.
    Tak to bylo něco pro zábavu, ať je o čem mluvit :-)

    • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

      Thane (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 16:45 |  
      0 0

      Fanklub defenzivniho fotbalu jiste zaplesal ze se nepiskala penalta protoze z toho casto vyplyne prasarna v podobe golu a reknete kdo z vas by to chtel??

      • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

        biggris (přítel SN)     před 10 lety 28.08.2014 17:32 |  
        0 0

        :D takovy prasarny zady prece bebudeme trpet, ne? Kdo se na to ma koukat:D

        • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

          Sedrousek     před 10 lety 28.08.2014 18:12 |  
          0 0

          Naopak očekávám že se 70 zápasu bez pentle nedočkáme. To jen aby byl klid a on opravdu bude, všechno utichne a Damková zase v klidu potlačí Plzeňskou káru.

          • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

            slaviator     před 10 lety 28.08.2014 20:36 |  
            0 0

            Tak někdy za stavu 2:0 v 80. minutě tu penaltu taky čekám. Vlastne se divim, ze jsme ji nekopali proti Liberci...

  3. Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

    Sedrousek     před 10 lety 28.08.2014 18:07 |  
    0 0

    Povídám chci do Vršovic.
    Je li ruka nastřelená,ruka se nepíská!
    Igor Hnízdo

  4. Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

    slaviator     před 10 lety 28.08.2014 20:04 |  
    0 0

    Jen tak jako perlička něco z historie...

    Damková ovlivnila zápas s Libercem
    Publikováno: Úterý, 22.11. 2005 - 17:55:07

    26. minuta – střela Šventa zasáhla z bezprostřední blízkosti ruku Zápotočného nad tělem (hráč ve skluzu) – názor komise je, že se jedná o nevědomé - neúmyslné hraní rukou, tudíž komise považuje posouzení situace sudí Damkovou za správné

    • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

      japhy     před 10 lety 28.08.2014 21:19 |  
      0 0

      Díky :)
      Tohle byl moment, který mám pořád v paměti. Strašně se mi líbilo, jak Damková pískala, když ji k tomu pustili, ale tenhle záps jsem nepochopil. Byla tam ještě jedna ruka ve vápně, ale tahle byla TAK do očí bijící... Navíc pak to potrvzení komise.
      Mě je to v podstatě jedno, ať si pískaj co chtěj, ale JEDNOTNĚ. Nebo teda spíš ať to jednotně potom hodnotí, v zápase k chybám bude docházet.
      Dalším pro mě kultovním momentem byla červená na Letné pro Dosoudila, kdy to taky potom odborně obhajovali. OK, ovšem od tý doby si nepamatuju, že by tohle někdy někdo písknul.

      • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

        slaviator     před 10 lety 28.08.2014 22:57 |  
        0 0

        Nebo Fořt (nebo Latka?) dostal jednou myslím v derrby CK za faul loktem, snad poo nějaké standartce... Prej ze je to trend. Dostal někdo jinej někdy? Třeba Libor Došek? Nebo co ta pokuta za simulování pro Jardu Černého, kterej kdyby nevyskocil tak ma po kariéře jako mel později Naumov? A ze se simulace musí trestat zpětně... Kdo dostal další trest? Limbersky, Petržela, kupa sparťanů, Bosnanu? Az Chramosta a to ani ne za ten jeho legendární "Jasná penalty! Sah na me a to se nesmí!", ale když simuloval v poháru proti Kroměříži a ta ma vlivného majitele... a od ty doby zase nic...

  5. Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

    Edwardtheiron     před 10 lety 28.08.2014 20:15 |  
    0 0

    Jen něco pro zasmání, dnes v deníku Sport- výňatek z dopisu čtenáře:
    "Dopustit se podobných skluzů na nohy protihráče či opakovaných zápasnických chvatů ve stylu kung-fu v pokutovém území např. tepličtí hráči Ljevakovič či Matula, obdrželi by červenou kartu po opakované žluté již v prvním poločase. Latka? Žlutá až po pátém takovém zákroku!"
    Jiří Dušek, Teplice

    • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

      Nosorozec     před 10 lety 28.08.2014 22:07 |  
      0 0

      Matula by měl dostávat červenou kartu preventivně už když nastupuje na hřiště :D

      • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

        bongor     před 10 lety 29.08.2014 08:06 |  
        0 0

        Koukám na aktuality,jak rudý hajzlíci vulgárně uráželi Necku.
        Asi by jim to nemělo jen tak projít.Jenže jsme v Evropě a taškář koupil třetinu akcií v úklidu Prahy.

        • Re: Statistiky tipovačky 1.- 5. kolo

          afro     před 10 lety 29.08.2014 09:03 |  
          0 0

          To se dalo čekat, ale abychom byli spravedliví, tak Lokvenc si před lety na Strahově v zápasu s Kaiserslauternem vyslechl taky svoje...