Rozhovory

Smolař Škoda o neproměněných šancích

Útočník Milan Škoda se po derby ohlédl hlavně za neproměněnými šancemi.

Milane, měl jste velkou šanci zdramatizovat i vyrovnat zápas. Jak velká šance to byla z vašeho pohledu?

Šance to byla obrovská. Já si myslím, že když nedám přesně takovou šanci, tak to degraduje všechno, co jsem předtím proměnil. Je to velké zklamání.

Těch šancí jste měli docela hodně, že?

Já myslím, že jsme měli spoustu šancí. Tři z toho byly stoprocentní. Prohráli jsme si to tím, že jsme nedávali šance.

Jaké to bylo derby?

Podle mě bylo dobré. Přišlo hodně diváků, byl to docela dobrý fotbal. Sice Sparta více držela balón, hrála kombinačně, ale my jsme jí byli vyrovnaným soupeřem. Chodili jsme do brejků, měli jsme velké šance. Oni góly dali, my ne.

Jak moc vás mrzí ty neproměněné šance?

Strašně, ale teď už s tím nic neudělám.

Co se dalo udělat jinak? Kde byla chyba?

V té největší šanci stačilo trefit bránu a byl by to určitě gól.

Mířil jste na zadní tyč?

Dával jsem to křížem, ale zbytečně moc. Mně tam ještě v první chvíli proběhlo hlavou, že golman jde ven, takže jsem se asi trochu zalekl. Na to se ale vymlouvat nebudu.

Dnes se asi dalo bodovat, že?

Určitě, myslím si, že jsme bodovat měli. Sparta je kvalitní soupeř, ale měli jsme tolik šancí, že jsme body uhrát měli.

Nepřekvapilo vás, kolik těch šancí bylo?

Tak nepřekvapilo. Hráli jsme nějakým stylem, kdy jsme si ty šance chtěli vytvářet a částečně se nám to dařilo. Pak jsme ale bohužel zklamali v koncovce.

Trochu paradoxně jste s Plzní tolik šancí neměli a vyhráli jste, zatímco dnes jste prohráli.

Souhlasím, že s Plzní jsme tolik šancí neměli. Ale je to jiný zápas.

Dnes je to další porážka v řadě.

To je to nejhorší. Už máme čtvrtou porážku v řadě, ale kdybychom hráli jako dnes s ostatníma soupeřema, tak jsme určitě něco uhráli. Ale my musíme takto hrát další zápasy a určitě ty body sbírat budeme.

Zeptám se ještě na ty dvě ruce v pokutovém území, jak jste ty situace viděl?

Přiznám se, že ze svého postavení jsem ani jednu situaci dobře neviděl.

Komentáře (27)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

    Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 28.09.2014 21:23 |  
    0 0

    Nevadí, to se stane, hlavně teď vyhrát v Jihlavě, aby byl před pauzou klid. Navíc pak máme doma Jablonec a to bude zápas proti 14, protože jim brutálně pískají rozhodčí, proto je opravdu potřeba za každou cenu přivézt tři bodíky z Jihlavy.

  2. Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

    Pepino44     před 10 lety 29.09.2014 09:46 |  
    0 0

    Tak to prostě je. Milan je poctivý fotbalista,odmaká téměř každý zápas,ale prostě každou šanci proměnit neumí. Kdyby ano,rozhodně by nehrál za Slávii. K té snaze a poctivosti je potřeba také trochu štěstíčka,a to nyní rozhodně nemá. Před zápasem s Bohemkou jsem o tomto psal a napsal jsem,že mu to tam nyní nepadá. Okamžitě jsem byl napaden nějakým odborníkem (nechci to hledat), jak to,že mu to tam nepadá,když dal v pěti zápasech 6 golů. Ano v počátečních zápasech goly dával (to se k tomu lepilo to štěstíčko) v posledních zápasech potom vycházel naprázdno. Prostě k naší smůle mu to tam přestalo padat. To není jenom o tom střelci,každý kdo hrál fotbal ví,že jsou zápasy,kdy se ujme všechno do čeho kopnete a jsou zápasy,kdy se gol nedá z vyložených situací a ať děláte co děláte. Takový prostě fotbal je. On i takový střelec jakým byl Pavel Kuka jak jsme s oblibou říkali potřebuje 5 šancí na jeden gol,důležité je,aby se do těch šancí dostával. Věřím,že zase příjde ta vlna toho štěstíčka a Milanovi a ostatním to tam zase začne padat. Důležité je,aby tomu štěstíčku šli naproti svojí bojovností a poctivou prací.

    • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

      naplavnik     před 10 lety 29.09.2014 11:42 |  
      0 0

      Můj tajný tip v derby byl 2:0 v náš prospěch, s tím, že obě branyk dá Škoďák. No nedopadlo to (snad je to i důvod, proč nechodím tipovat), ale Škoďák se do těch šancí dostával, což je dobrý předpoklad pro jeho další úspěšné trefy. A je to opravdu tak, kdyby dával gol z každé druhé šance, tak není tam, kde je. To je prostě realita.

      • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

        AlesJa     před 10 lety 29.09.2014 13:05 |  
        0 0

        já měl 1:0 a Škoďák gol

  3. Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

    martyni (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 10:14 |  
    0 0

    Netreba veset hlavu, myslim ze nepromeneni sanci vykon Milana nedegraduje. Ano, body nejsou. Ale jeho vykon byl proste uplne na jiny urovni nez v minulosti pri jeho pusobeni na hrotu, silny na mici, vyhrava souboje, nabiha si do spravnych prostor, je poradnou hrozbou pro soupere. Nekdy se stane, ze nevyjde koncovka, ale to sebevedomi z dobre hry by si mel prenest do dalsich zapasu, mne se jeho vykon tedy moc libil.

  4. Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

    no-nick     před 10 lety 29.09.2014 10:15 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/215713/klic-k-derby-lafata-je-desetibojar-skoda-ma-ze-strelce-jen-neco.html

    Velmi zajímavý údaj je 18 úspěšných přihrávek z 21i, to je na útočníka velmi slušne.

    Jinak včera jsem byl na obědě v pěkne plzeňské italské restauraci. Před restauraci jsem obdivoval nádherné nové ferrari. Prijdu dovnitř a vejram na ovarovou hlavu Berbra. Hned mi oběd zhorkl. A ta blondynecka, s kterou tam byl, jako Dáša nevypadala. Dopil vino, nasedl a odpálil to, aby to slyselo cele sídliště. Pak si nedělní oběd užijte.

    • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

      Navyseals     před 10 lety 29.09.2014 11:08 |  
      0 0

      měl jsi mu vypustit pneumatiky

      • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

        no-nick     před 10 lety 29.09.2014 12:17 |  
        0 0

        Kdyz ja jsem takovej Dusin, ja bych ani pivo po souperovic gólmanovi nehodil:)

  5. Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

    Huzgi (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 11:14 |  
    0 0

    Tak superstřelec Lafata taky nedal penaltu, a to je asi ještě daleko větší šance než ty Škody a Zmrhala. Kdybychom my dali jednu z těch našich a skončilo to 1:1, tak by za spalovače byl Lafata. A otázka do diskuse, je takové zastavení rozběhu, které Lafata pravidelně předvádí, v souladu s pravidly?

    • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

      biggris (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 12:37 |  
      0 0

      Tak podle me neni, ale uz dlouho jsem nevidel, ze by se kvuli tomu penalta opakovala. Ani ve svete. Na druhou stranu to je stejny jako, ze golman musi bejt na care...

      • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

        Ryange     před 10 lety 30.09.2014 18:29 |  
        0 0

        Zastavit přímo ne, ale může zpomalit. Hlavní je ale to, aby se nezastavil a dál pokračoval v pohybu.. tímhle stylem se už v dnešní době běžně kopají penalty, že hráč se rozběhne, zpomalí, skoro až zastaví a podívá se kam skočí golman a pak to teprv kopne..

  6. Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

    Navar (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 11:25 |  
    0 0

    Milan Škoda nikdy nebude super kanonýr typu Lafaty, který dá 15 gólů každou sezonu. Dokazují to statistiky, které v jeho věku už věrně vypovídají o gólových schopnostech.
    Přesto jsem si Milana strašně oblíbil. Je to hráč, už něhož jsem se nejvíce spletl ze všech fotbalistů. Měl jsem ho za dřeváka a přeceňovaného hráče, ale to, co letos předvádí, mě ohromilo. sledoval jsem ho i v derby, jeho schopnost udržet míč, obejít (!!!) protihráče, přesně přihrát, jeho přehled na hřišti, to všechno jsem už léta u žádného hráče Slavie neviděl.
    Je to hráč jednoznačně do základní sestavy Slavie, potřebuje k sobě jen gólového útočníka. Mohl by jím být možná Balaj.
    Mimochodem, už pochopil jsem pana Beránka, proč staví Škodu pod Balaje. To je totiž přesně jeho místo. Milan není sujperstřelec, ale i přes svou výšku spíše podhrotový útočník.

    • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

      Navyseals     před 10 lety 29.09.2014 11:36 |  
      0 0

      to jak připravil šanci pro Zmrhala, to byla paráda

      • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

        martyni (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 11:48 |  
        0 0

        Presne! Udrzel mic mezi tremi a presne prihral. A nebylo to v zapase poprvre. V tom klukovi to je, i kdyz mnozi z nas ho povazovali za drevaka. Z jeho vykonu jsem byl nadsenej, velka skoda hlavne ty posledni hlavicky...

        • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

          Navar (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 11:59 |  
          0 0

          Souhlasím. Už dva roky si nekupuji permanentku (kterou jsem měl nepřetržitě deset let), proto jsem na derby okusil jámu lvovou v podobě sedadla v oblouku mezi jižní a hlavní tribunou. Díky tomu jsem ale měl celý druhý poločas před sebou právě Milana Škodu a byl jsem ohromen tím, jak si s ním rudoši nevěděli rady.

    • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

      AlesJa     před 10 lety 29.09.2014 13:11 |  
      0 0

      ano přesně tak, poctivý kluk co bojuje a dře a hlavně si na nic nehraje. Já pořád věřím, že ještě ukáže, to jak v tréninku zakončuje a jak mu MB věří není samo sebou. Lafata je o pět starší a jeho statistika před pěti lety ročník 2008/2009 10 a 2009/2010 11 golů proč by nemohl Milan té jeho úrovně dosáhnout. A roky před tím Lafata 7,3,5 golů to není žádný zázrak

  7. Radotínský

    Mike     před 10 lety 29.09.2014 12:17 |  
    0 0

    Trochu mimo téma. V záhlaví je odkaz na článek Tomáše Radotínského z Hattricku, o jaké posily bychom se měli ucházet. Považuju ho za slušného novináře a komentátora, který má přehled. Ale tady je úplně mimo mísu. Prý bychom v první řadě potřebovali stoepra, středního záložníka, co umí dopředu a dozadu a gólového útočníka. Tudíž lidpvě řečeno ,,střední osu týmu". Ale v Edenu i každá uklízečka ví, že momentálně nás nejvíce tlačí bota po stranách, a že nemáme moderní krajní obránce ani rychlé dynamické křídelní záložníky. Takže to je přece momentální úkol na doplnění a ne osa týmu stoper-centrhalv a střední útočník. Více to snad nemusím rozebírat. Je to prostě článek, který je úplně chybný.

    • Re: Radotínský

      1rytir     před 10 lety 29.09.2014 13:18 |  
      0 0

      Ale my nemáme ani toho tvůrce hry...

      • Re: Radotínský

        AlesJa     před 10 lety 29.09.2014 15:14 |  
        0 0

        Damien B.

        • Re: Radotínský

          Pepino44     před 10 lety 29.09.2014 15:18 |  
          0 0

          Podle mne za Slávii Damien nechce hrát.

          • Re: Radotínský

            AlesJa     před 10 lety 29.09.2014 16:23 |  
            0 0

            NO PŘIJDE MI TAKÉ NYNÍ OTRÁVENÝ

  8. Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

    Pepino44     před 10 lety 29.09.2014 12:38 |  
    0 0

    Jinak zase o něčem jiném,za Admiru nastoupil v základní sestavě - Prošek,Balaj a Sodoma. Vašek Prošek dával krásný třetí gol,když upláchl po křídle a celkem z ostrého uhlu zakončoval tvrdou ranou. Tu se podařilo brankáři vyrazit,ale Prošek pokračoval a opět tvrdou ranou,tentokrát levou nohou brankáře prostřelil. Bylo vidět,že pokračovat v akci se mnohdy vyplatí. Trochu škoda,že jinak,zrovna tak jako Balaj a Sodoma nijak nevynikal. Od hráčů,kteří jsou v kádru Ačka prvoligového teamu bych čekal,že přeci jenom budou vidět ve hře trochu víc. Admira v tomto utkání porazila Jirny 3:1.

    • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

      naplavnik     před 10 lety 29.09.2014 12:43 |  
      0 0

      A něco blíže k Bekimovi a Sodomovi?

      • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

        Pepino44     před 10 lety 29.09.2014 13:46 |  
        0 0

        Jak jsem již napsal,na to,že se jedná o hráče kádru Ačka prvoligového mužstva jsem si představoval jejich výkon trochu jinde. Hráli prostě tak,jako by do mužstva Admiry patřili.

        • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

          naplavnik     před 10 lety 29.09.2014 14:03 |  
          0 0

          Aha, pochopil jsem to, že to bylo vztáhnuto k Proškovi. Ale ono v případě BB chápu, že mu třeba chybí motivace, když měsíc před tím si zahrál proti CR7. V jeho případě je to hlavně se nezranit, což potom může vypadat jako matný výkon.

          • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

            Pepino44     před 10 lety 29.09.2014 15:24 |  
            0 0

            Ano,takhle to chápu i já. Podle mne ale vzhledem k tomu,že proti spartě nesměl nastoupit,tak si měl zahrát alesň za Admiru,aby nevyšel ze zápasového rytmu,chápu obavy ze zranění,ale já si myslím,že i takovéhle zápasy by tito hráči neměli odchodit. Je lehké takto zpohodlnět a pak je i v lize vidět nasazení jako proti Bohemce. Vzhledem k tomu,že se Bohemce zápas povedl,mohl to být při větším nasazení z naší strany superzápas.

            • Re: Smolař Škoda o neproměněných šancích

              Ladislav (přítel SN)     před 10 lety 29.09.2014 19:30 |  
              0 0

              Zapomněl jsi napsat jednu důležitou věc, Admira dohrávala o devíti lidech. Ona jedna červená ovlivní zápas, natož pak dvě. To se pak už mužstvo do útoku moc nedostane a všichni naši kluci jsou ofenzívní hráči.