Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 29. kolo

Ačkoliv už ani jeden z týmů o nic - kromě své cti - nehraje, tak zápas Hradec - Slavia příliš zajímavého fotbalu nenabídl. Pozitivně se tak dá hodnotit alespoň výhra na hřišti soupeře.

Zastaralý hradecký stadion "Pod Lízátky" viděl, minimálně v současné podobě, zřejmě svůj poslední prvoligový duel. A utkání věru příliš vzruchu nenabídlo. Hlavně v prvním poločase šlo o fotbal neligových parametrů. Mdlý pohyb obou týmů, žádná střela na branku a jediná kloudná akce, která ještě byla zastavena ofsajdem. Ve druhé půli pak slávisté přeci jen zabrali a odevzdaného soupeře přehráli. Z několika dobrých šancí využili aspoň jednu a zaslouženě zvítězili. Navzdory zaslouženým třem bodům z venkovního prostředí je hodnocení poněkud přísnější, což však podle mého názoru koresponduje s úrovní zápasu a s kvalitou hry sešívaných.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 5 - Měl jediný pořádný zákrok, když ve druhé půli dobře lapil dalekonosnou ránu Malinského. Jinak byl bez práce, takže lepší pětka.

Michal Švec - 5 - Obrana hrála jistě, Hradec ji však téměř vůbec neprověřil. Podpora dopředu pak byla slabá.

Jiří Bílek - 5 - Lepší ze stoperů. Byl aktivní a jistý, i když pořádnou práci skoro neměl. Lepší pětka.

Marek Kodr - 5 - V defenzivní práci jednou výrazněji chyboval, jinak jistý. Má ale tragickou rozehrávku, když téměř vše dával zpět dozadu. Pokud se bude bát hrát, tak z něj nikdy pořádný fotbalista nevyroste. Horší pětka.

Martin Dostál - 5 - Dozadu bez problémů, dopředu nic světoborného, ač se snažil. Povedla se mu ale parádní přihrávka na Škodův gól. Lepší pětka.

Simon Deli - 6 - Ve středu pole velice dobrý. Jistě odebíral míče a zastavoval útoky Hradce, z čehož podle mne těžila naše obrana, která měla minimum práce. Blýskl se i parádní přihrávkou na Vukadinoviče.

Karel Piták - 4 - Nepříliš viditelný. Dopředu ho převyšoval Kenia, dozadu zase Deli.

Vukadin Vukadinovič - 4 - V první půli hrozný, ve druhé se zlepšil. Dostal se do dobré šance, kterou i docela dobře řešil. Kuciak bohužel vytáhl kvalitní zákrok.

Levan Kenia - 6 - Hráč zápasu, byť spíše jednooký král mezi slepými. Perfektně poslal do tutovky Deliho. I ve zbytku zápasu se snažil. Vyzdvihl bych jeho napadání, v tomto směru byl nejaktivnějším slávistou. Schytal i několik tvrdých zákroků, po nichž měla Slavia standardní situace. Nevadilo mi, že odehrál jen hodinu, protože se skutečně vydal a ten čas odjezdil nejvíce z týmu.

Jaromír Zmrhal - 5 - Lepší než Vukadinovič, nicméně zapadl do nemastného neslaného výkonu mužstva. V prvních minutách ukázal pěknou techniku, když si míčem ve vzduchu obhodil protihráče.

Milan Škoda - 6 - Dobrým zakončením rozhodl zápas, takže si nadprůměrnou známku zaslouží. Jinak se mu ale nedařilo jako obvykle a herně příliš nevyčníval.

Robert Hrubý - 5 - Vystřídal Keniu a podal slušný výkon. Sice občas nevyřešil situaci dobře nebo míč předržel, ale patřil k aktivnějším a pětku si zaslouží.

Milan Černý není hodnocen, hrál jenom pár minut.

Komentáře (117)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    slamacek (přítel SN)     před 9 lety 26.05.2015 12:26 |  
    0 0

    z jineho soudku. co si myslite o Varnsdorfu v 1. lize. rok v jablonci a pak jestli da mesto cca 100mil. na rekonstrukci stadionu tak pokracovani pokud nespadnou...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Tomski     před 9 lety 26.05.2015 12:29 |  
      0 0

      postoupí Zlín...

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        ashley     před 9 lety 26.05.2015 12:45 |  
        0 0

        Osobně to vidím stejně, u Žižkova není jistý, jestli bude vůbec hrát druhou ligu a pak už jsou tam jen dva ,,věčně postupující'' a to je Zlín a Karviná. Varnsdorf to podle mě hrát nebude a přihlásí se o postup Zlín.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          janko (přítel SN)     před 9 lety 26.05.2015 13:29 |  
          0 0

          Já to vidím tak, že za ně bude lobovat čuromedán. Pustí je k sobě domů (pronájem) a bude mít krásných šest bodů ještě než se kopne do míče. Pomůže jim z pozice šéfa asociace shánět peníze (min.školství, kraj,..) no a pak tam Syner začne stavět. Oni si zažijou v peltonci svých 5 minut slávy, pak sestoupěj a budou dál žít ve druhé lize. Zůstane tam pomník za sto mega kam bude chodit tisícovka diváků a prasopes shrábne všimné od Synera. Je úplně jedno kdo tu ligu hraje, hlavní je vymáčknout erár a poslat to přes beton domů..

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            slamacek (přítel SN)     před 9 lety 26.05.2015 14:04 |  
            0 0

            jen bych doplnil, ze padnou min. do CFL :(

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Nosorozec     před 9 lety 26.05.2015 12:37 |  
      0 0

      Pokud budou tu první ligu skutečně hrát, tak tipuju, že po první sezoně hned sestoupěj. Maj hodně nezkušenej kádr - polovině týmu je okolo dvaceti, nejstaršímu hráči v poli je 27 let.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    DavidM     před 9 lety 26.05.2015 12:43 |  
    0 0

    Fotbal byl strašný.. Moc nechápu proč Hradec může hrát na svém stadionu a Varnsdorf ne, stadion Hradce je naprosto strašidelný.

    Myslím že výsledek se moc neřeší, daleko více se řeší co bude se slavií a kam povedou její kroky. Obávám se že i přes dobré zprávy na twiteru cca měsíc zpátky se nic nestane s prodejem takže čekám odchod Zmrhala i Škody. Jen doufám že Zmrhala prodáme po Euru ven a Škoda ať jde třeba do Rakouska. Zmrhala jsem nikdy moc nemusel ale pokud by jeden z nich odešel do Jablonce, bude to nesmyslný krok a Karol by to měl zabalit.

    Pokud Škoda odejde, náhradu vidím v Rabušicovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 26.05.2015 12:46 |  
      0 0

      Nevím, jestli Hradci končila výjimka nebo se zpřísnila opatření, ale příští sezónu už by se tam liga hrát nemohla také.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Pepino44     před 9 lety 26.05.2015 13:00 |  
    0 0

    Ještě k tomu Varnsdorfu- odchází jim trenér Frťala. který má podle mne velké zásluhy na postupu. Nevím kdo přijde,ale obávám se,že Frťalu asi v plné míře nenahradí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      klimi     před 9 lety 26.05.2015 13:03 |  
      0 0

      Proč odchází, když dotáhl tým k postupu?

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Rottax (přítel SN)     před 9 lety 26.05.2015 13:18 |  
        0 0

        Asi proto,že nevěří,že bude Varnsdorf hrát ligu :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        janko (přítel SN)     před 9 lety 26.05.2015 13:24 |  
        0 0

        Prý mu končila smlouva a byl tu 4 roky bez rodiny. Jedná s nějakým slovenským týmem (Slovan??).

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Dresco     před 9 lety 26.05.2015 13:53 |  
      0 0

      Na netu by to ale melo dal fungovat stejnym zpusobem, ne?

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      spino     před 9 lety 26.05.2015 14:18 |  
      0 0

      Doufám, že tohle bude poslední hřebíček českému fotbalu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Barra     před 9 lety 26.05.2015 15:03 |  
        0 0

        Doufam, ze naopak to pozene vice fandu na stadion. Ted vidi kazdy zapas zdarma, takze proc by se namahali a platili vstupne? V kazdem je momentalni situace snad evropsky unikat. Co se tyka me, nemely by byt prime prenosy, a kdyz tak jen za poplatek. Sice pohodli fandu to pohorsi, klubum naopak polepsi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          no-nick     před 9 lety 26.05.2015 18:44 |  
          0 0

          Zrušení na webu by pro mě znamenalo, že neuvidím z časových důvodů 28 zápasů v sezóně, ale jen 5. Takže snad bude net.

          S placením to zajímavá myšlenka je - proč zadarmo? Souhlas

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Barra     před 9 lety 26.05.2015 21:27 |  
            0 0

            Tvoje prvni poznamka plati i pro mne, stejne jak pro radu dalsich Slavistu, kteru nemaji moznost chodit na kazdy zapas. Presto, zdarma vsechny zapasy na webu je cesta do pekel pro kluby. A proto jsem reagoval na poznamku Spina, ze doufa ze planovany placeny fotbal je posledni hrebicek do rakve ceskeho fotbalu.

            Takze souhlas s tvoji poznamkou "proc zadarmo" - i kdyz se samozrejme jeste nevi, jaky bude klic rozdelovani poplatku. Cast pro O2, cast pro kluby samozrejme. Kolik ale, se jeste uvidi.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 26.05.2015 13:10 |  
    0 0

    Situace kolem Karla Pitáka se mi jeví podobná té, která byla kolem Horváta ve Spartě. Tam byl nepotřebný, ale když mu v Plzni uměl Vrba najít správnou pozici a správné úkoly, prodloužil mu fotbalový život a pomohlo to týmu. Karel Piták býval jedním z nejlepších středopolařů na našich trávnících a jeho kopací technika bývala skvělá. Ale nemůžeme po něm chtít v jeho věku odmakat 90 minut od vápna k vápnu. Stále si myslím, že hráče jeho kvalit bychom měli umět lépe využít. Hlavně ty kvality, které stále ještě má.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Alanor (admin)     před 9 lety 26.05.2015 13:20 |  
      0 0

      Z mého pohledu to přirovnání nesedí. Pitáka jsme měli vzít po jeho návratu, Peltovi odvedl velice dobré služby a patřil k nadstandardním ligovým hráčům. Bohužel s věkem jeho výkonnost klesala, čehož si byli v Jablonci dobře vědomi, když ho pouštěli.

      Tady už to od Karla není žádná sláva. Byly tu mnohem větší propadáky a on občas odehraje dobrý zápas, celkově je to ale maximálně ligový průměr a lepší už to nebude. On není úplně typem hráče, který by zvládl utvářet hru jako Horváth. A jak už jsi psal, tak chtít po něm odmakat zápas od vápna k vápnu, je utopií.

      Proto bych se v létě s Karlem rozloučil nebo s ním počítal jako záskokem za Hrubého, který už v současnosti podle mě má stejnou výkonnost jaok Piták a mnohem větší perspektivu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Tomski     před 9 lety 26.05.2015 13:38 |  
        0 0

        oba máte pravdu...Piták by se dal využít lépe, ale věk už zastavit nejde...smlouvu mu Jarolím měl nabídnout místo LJ nebo Kisela...v té době byl mladší než oni a jako fotbalista byl vždy o parník před oběma...smlouvu bych ještě o rok prodloužil a využíval ho jako náhradníka (stejně se pak vrátí do sestavy, protože je pořád lepší než Hrubý :-D)

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Barra     před 9 lety 26.05.2015 14:55 |  
      0 0

      Myslim, ze Horvath chtel jit sam, po te, co ho hrube urazeli vlastni fandove a brali mu za zle, ze Slavie vyfoukla Sparte titul v koncovem sprintu ( http://fotbal.idnes.cz/je-mi-hrozne-jsem-v-soku-rekl-horvath-po-urazkach-od-vlastnich-fanousku-13a-/fotbal.aspx?c=A080517_190851_fotbal_min) Jestli si dobre pamatuji, tak Slavie po hloupe cervene karte Horvatha v derby 208 prohrala s nami a prisla tak o 3 body, ktere ji schazelo k titulu. A nepadl ten druhy nam nejak do klina opet par zapasu pred koncem ligy diky blikancum a cervene karte Repky, ktery pak schazel a kde Sparta ztratila svuj naskok v bodech?

      Myslim, ze jak Kretinsky tak fandove Sparty si od te doby tisice krat vycitali, ze prave Horvath byl na hristi mozkem Plzen a Spartu obral minimalne o 2 tituly (ten letosni nepocitam, tam uz hral okrajovou roli). Sparta tak prisla o stamiliony z evropskych poharu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Barra     před 9 lety 26.05.2015 14:59 |  
        0 0

        208 = 2008 samozrejme

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Betynka58     před 9 lety 26.05.2015 22:12 |  
        0 0

        Víš, Barro, mne vždycky zamrzí, když se tu vytáhne, že Slavii spadl v sezóně 2007/2008 titul do klína zásluhou Řepkova blikance. Nějak se přitom zapomíná, že v téhle sezóně byla Slavia rozhodně podstatně více kol na čele než Sparta, a tedy si ten titul tenkrát rozhodně zasloužila.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Barra     před 9 lety 26.05.2015 23:03 |  
          0 0

          Hezky vecer, Betynko. Lituji, ze jsem se spatne vyjadril, spadnout so klina nemelo byt pejorativni ani odebrat zasluhy Slavii, ktera vedla temer celou sezonu. Na konci jsme ale dostali v 26. a 27. kole uppercut, kdyz se proti Teplicim a Zizkovu prohralo a pritom jsme inkasovali 2 x 3 branky, kde Sparta naopak svoji ztratu na nas otocila v naskok 4 bodu.

          V 28. kole tak neschazelo moc Sparte, aby slavili titul. Osobne si myslim, ze absence Repky v trech poslednich zapasech (pocitam i ten proti Brnu protoze Repka byl jiz po 2 minutach vylouceny) byla citelna, a Sparta ziskala v te h zapasech 0 bodu z 9. My jsme naopak 2 x vyhrali a jednou remizovali, a ztratu 4 bodu jsme zmenili na finalni naskok 3 bodu na konci sezony. Ale tobe a jinym Slavistum to vlastne nemusim popisovat ani pripominat, mysljm ze ten zaver spojeny s otevrenim Edenu je kazdemu jeste zivy pred ocima.

          Takze titul jsme si urcite zaslouzili, ze nam tech 0 / 9 Sparty v poslednich 3 zapasech pomohlo podle me take plati. Ale souhlasim, ze vyraz 'padlo do klina' nebyl stastny.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Huzgi (přítel SN)     před 9 lety 26.05.2015 13:17 |  
    0 0

    Ještě mimo téma Slavie něco k Dovalilově jednadvacítce. Přijde mi nedůstojné, jak Dovalil čeká na drobky, které spadnou ze stolu Vrbovi reprezentace. Místo aby budoval tým, tak k sobě lepí hvězdy a hvězdičky. Ve fotbale ale většinou síla kolektivu má navrch nad souborem primadon. Dovalilovi zůstane nesehraný tým, kde se hráči budou poznávat až v zápasech o vše. Nechce se mi věřit, že by přesný pozorovatel nenašel mezi hráči dané věkové kategorie fotbalisty, které by mohl zabudovat do svých plánů. Řeči, že v celé generaci nejsou už žádní jiní útočníci kromě Vydry a Kadlece (který útok už leta nehraje), se mi zdají zvláštní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Barra     před 9 lety 26.05.2015 13:59 |  
      0 0

      Dobra zprava, zaslouzil si to!

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        steev (přítel SN)     před 9 lety 26.05.2015 15:18 |  
        0 0

        Dobrá zprava to určitě je,ale trochu to nechápu.Ten gól mi přišel jako jasnej vlastňák.To bych spíš čekal že by uznali ten gól co dal Teplákům.Ale co,Milan by si korunu krále střelců zasloužil takže ještě 3 kusy se Slováckem a neni co řešit :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          siskin     před 9 lety 26.05.2015 16:30 |  
          0 1

          Hlavne chybi penalty, to by byly minimalne tri goly navic.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Nosorozec     před 9 lety 26.05.2015 17:00 |  
            0 0

            Milan řikal, že v průběhu sezony na ně stejně nebyl určenej, takže by je nekopal. Zahrávali jsme letos dvě - jednu kopal Piták a druhou Latka. Ale pokud bysme kopali penaltu proti Slovácku, už by na ní šel on.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Barra     před 9 lety 26.05.2015 17:10 |  
            0 0

            Lafata kopal 2 penalty a ani jednu nepromenil. Tak jde jejich souboj ciste o branky strelene z sanci a tam je vzhledem k neme uhranym minutam jasny vitez Milan. Byl take pravidelnejsi, dal branky ve vice zapasech nez Lafata.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Betynka58     před 9 lety 26.05.2015 22:21 |  
          0 0

          Ale psali, že to zpětně uznali na základě protestu Slavie a Milana, který tvrdil, že míč podrážkou tečoval. Nemám důvod mu nevěřit.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Roman11     před 9 lety 26.05.2015 14:10 |  
    0 0

    S hodnocením příliš nesouhlasím,proto předkládám svoje,které je však totožné s hodnocením MF Dnes 25.5. / 1nejlepší až 5/

    Berkovec 2,5
    Švec 3
    Kodr 2,5
    Bílek 3
    Dostál 3
    Deli 3
    Piták 3,5
    Vuka 2,5
    Kenja 2
    Zmrhal 3,5
    Škoda 2
    Hrubý 2

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Plos     před 9 lety 26.05.2015 14:18 |  
      0 0

      což znamená, že nepředkládáš svoje...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Barra     před 9 lety 26.05.2015 14:44 |  
      0 0

      Takze prepocteno na 10 bodu ma Pitak s Zmrhalem od tebe 7 bodu (coz je hodnoceni za velmi dobry vykon), a Kenia jen 4, tedy podprumer.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Alanor (admin)     před 9 lety 26.05.2015 14:49 |  
        0 0

        V MF Dnes hodnotí jako ve škole. Tedy 1 je nejlepší a 5 nejhorší. ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Barra     před 9 lety 26.05.2015 14:57 |  
          0 0

          Jejda, tak to se omlouvam za hloupy prispevek. Jsem zvykly na jine znamkovani. U nas se ve skole hodnoti od 10 dolu, kde 10 je max a 1 je absolultni propadak, na vysoke skole pak od 1 do 20, kde 20 je maximum. Mea culpa -:(

  7. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    klimi     před 9 lety 26.05.2015 14:29 |  
    0 0

    S hodnocením víceméně souhlas. U Kodra bych dal čtyřku, protože ta rozehrávka, to byla extrémní tragedie. Já myslel, že takhle hraje už jen stoper někde v okrese...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Roman11     před 9 lety 26.05.2015 16:22 |  
      0 0

      Je velmi zajímavé ,že rozehrávku která není příliš ofenzivní ale bezchybná , hodnotíš takhle. Špatnou rozehrávku předvádí hlavně Deli,který mimo jiné, jasnou šanci zazdí příhrou do ofsajdu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Alanor (admin)     před 9 lety 26.05.2015 16:37 |  
        0 0

        Byl to tuším Deli, kdo parádní přihrávkou vyslal do vyložené šance Vukadinoviče. Pokud ale hledíš jen na procentuální úspěšnost přihrávek, pak je možná lepší Kodr. Přihrávka brankáři je ale úplně k ničemu a hře Slavie nic nepřinese. Buď Berkovec nakopne, čemuž jsme se chtěli kombinací vyhnout, nebo musí začít od začátku. Nehledě na to, že když už se Kodr osmělil a dal dlouhý míč, tak šel většinou mimo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        klimi     před 9 lety 26.05.2015 18:20 |  
        0 0

        S takovým přemýšlením se ale nikam neposuneme...Můžeme alibisticky nakopávat dopředu, abychom nic nezkazili. Co je na nákopu na Škodu, který je sám mezi čtyřmi hráči soupeře a prakticky nic z toho neudělá tak bezchybného? Vždyť je to ztráta míče, stejně jako zkažená přihrávka po zemi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          vavicek     před 9 lety 26.05.2015 19:22 |  
          0 0

          Pozoruhodné. Když kazí rozehrávku oblíbenec, tak za to může špatně hrající střed zálohy. Když kazí neoblíbení odchovanci, tak za to může jejich údajné neumětelství.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            klimi     před 9 lety 26.05.2015 22:22 |  
            0 0

            Kdo je neoblíbený odchovanec?

  8. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 26.05.2015 15:56 |  
    0 0

    OT 2 : V dřívějších letech se dalo spekulovat o možných příchozích hráčích(kteří několikrát opravdu přišli) , lze spekulovat i teď ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Woltaire     před 9 lety 26.05.2015 16:16 |  
      0 0

      Vsadil bych si, že příjde Janda a tajně si přeju Masopusta nebo Štípka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        fredydj (přítel SN)     před 9 lety 26.05.2015 16:20 |  
        0 0

        Štípka snad ne v Hradci byl tragickej

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        AlesJa     před 9 lety 26.05.2015 17:22 |  
        0 0

        Janda, Voltr

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        ashley     před 9 lety 26.05.2015 17:22 |  
        0 0

        Pedra očekávám taky, ale je to s ním nějaký špatný. Má z toho Turecka a jejich léčení problémy s kotníkama a nějakej velkej problém s kyčlí. Takže sám moc neví, jak to s ním bude.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Petr9608     před 9 lety 26.05.2015 17:47 |  
    0 0

    No, dívám se na Tretru a je třeba říct, že stadion je to pěkný. Nutno říct, že by bylo škoda, kdyby se tam nehrál ligový fotbal. Nicméně - FCB patří do Slezska.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 26.05.2015 18:17 |  
      0 0

      Ono jim stejně nic jiného nezbyde,nevěřím ,že v dohledné době někdo bude cpát peníze do Bazal.Když je čerstvě zrekonstruovaný jiný stadion v OV.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Travinho     před 9 lety 26.05.2015 19:55 |  
      0 0

      Tak po letošních výkonech většiny zmiňovaných bych to tak hrozně neviděl...

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        spino     před 9 lety 26.05.2015 20:04 |  
        0 0

        Pochopte už všichni, že ani jeden ze zmíněných hráčů za sestup nemohl! Pan Pitter samozřejmě kolem sebe kope, svaluje výslovně vinu na hráče, jeho podřízení zase připomínají, že jim chybělo srdcařství. To je jeho pohled na věc, on si chybu nepřizná a je to asi logické, já bych sice asi chybu uznal, ale to je jeho věc.

        Podstatné jsou ty nekonečné zástupy chyb, kterých se Pitter dopustil, které úplně podryly a rozvrátily klub, tým i fanoušky. To nebyly zdaleka jen chyby sportovního rázu, ale také organizačního, komunikačního či marketingového! Ke všemu bych mohl uvést několik příkladů.

        Zatímco třeba u fotbalové Slavie, pokud by sestoupila, bych vinu částečně na hráče házel (zdůrazňuji částečně), protože tam bylo několik lemplů, který na to vyloženě kašlali, tak v hokeji je to přesně naopak, místo hněvu je mi jich strašně líto, protože za to nemohli a navíc vím, že jsou to srdcaři a situace jim nebyla lhostejná.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Navyseals     před 9 lety 26.05.2015 20:23 |  
          0 0

          Ty jsi neskutečnej naiva. Polovině toho kádru byla Slavia úplně u prdele a ty říkáš, že je ti jich líto.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            spino     před 9 lety 26.05.2015 20:43 |  
            0 0

            Bohužel, je to jinak. Ta polovina, o které mluvíš byli Pitterovi trájauti. To je ta jeho koncepce, která rozvrátila tým. Ti kluci za to nemohou, přišli si zahrát, smlouvy měli jinde, takže jim to bylo logicky ukradené. Ten kdo je přivedl je zodpovědný!

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          sasky     před 9 lety 26.05.2015 22:56 |  
          0 0

          Jo a ti srdcaři jdou do háje hned jakmile Slavia spadla. Pěkně děkuju za takový srdcaře. Vedení dělá (pravděpodobně nemalé) chyby, nicméně o udržení se bojovalo na ledě a tam byli hráči. Navíc co mám informace, tak tréninková morálka některých hráčů a jejich připravenost nebyla úplně v pořádku. A rozklad klubu začal údajně už za Růžičky, který pak odešel raději pryč. Mám to od zdroje, který je blízko klubu, ale netroufám si hodnotit, co je na těch informacích pravdy. Nicméně na každém šprochu...

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            spino     před 9 lety 26.05.2015 23:50 |  
            0 0

            Rozklad kabiny začal tím, že odešel Růža a v kabině se vytvořil konflikt mladí (jen část - ti flákači, kteří už dnes ve Slavii nejsou) x staří (možná tam ten konflikt byl už dřív, ale za Růži si nikdo nic nedovolil). Nemalou měrou k tomu přispěla mizerná trenérská dvojice, která brala staré hráče jako své kamarády, kdežto vůči mladým uplatňovala bič. Své si k mladým řekl také Jarda Bednář a dílo zkázy dovršil Pepa Beránek, když vyvolal vzpouru proti trenéru Gregorovi. Takže když se ohlédneme, tak defakto u týmu všechno špatně.

            Viníkem je ovšem opět (jako ostatně u všeho) Pitter, který jakožto sportovní manažer nedokázal provést hráčské trejdy, které by tyto hráče, kteří narušovali jednotu kabiny vyměnili jinam. Stejných chyb se dopustil u trenérské dvojice. Prvotní duo Lubina-Beránek ospravedlňoval tím, že jim dal šanci před Růžou doporučovaným Kopřivou (který vytáhl CHomutov do extraligy), neboť si navzájem vyhoví. Pak se dozvíme od hráčů, že každý měl úplně jinou filozofii. Bylo také komické, když například trenér Gregor se rozhodl podat rezignaci a Pitter byl tou dobou (těsně před baráží v nejkritičtější fázi sezóny) na dovolené. Následně se v médiích potvrdí to, o čem se už v průběhu sezóny spekulovalo, že Pitter vlastně dojížděl na Slavii jednou týdně a klub se vlastně tak nějak řídil (ovšem bez odpovídajícího managmentu) sám.

            Pitter také evidentně neměl zkušenosti s poskytováním odpovídajícího servisu pro hráče, když například potvrdil, že autobus do Třince vyslal v den zápasu s doporučením, ať se hráči vyspí v autobuse. Navíc před letošní sezónou nechal Pitter většině hráčů snížit výplaty o 20-30%, což jistě také udělalo své.

            Takže takhle nějak se řídil extraligový klub.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    zeleznik2     před 9 lety 26.05.2015 19:02 |  
    0 0

    Výkon tragický, ale vyhráli jsme, to je nejdůležitější, se známkami problém nemám, ale začínám mít averzi na proměňovaní šancí ze strany Vukadinoviče a Hrubého...Škoda po zásluze nejvyšší 6, klidně bych to dal i Berkymu třetí nula se taky počítá.. a líbil se mi docela i Deli taky výborná 6, ale ten odkop v našem vápně tam mi teda zatrnulo.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 27.05.2015 03:31 |  
    0 0

    Od nové sezóny české fotbalové Synot ligy dojde k poměrně výrazné změně v distribuci přenosů. Právo první volby přenosu z každého kola bude mít nový placený sportovní kanál O2 Sport Petra Kellnera. Společnost O2 získala právo první volby utkání pro nejbližší tři sezóny. Synot liga vyplní nedělní večery a odpoledne O2 Sport, který odstartuje 15. srpna 2015. Stanice bude dostupná výhradně abonentům O2TV. Nový program O2 Sport budou mít klienti v základní nabídce za necelých 300 korun měsíčně. Celá televizní nabídka O2TV bude také dostupná v rámci aplikace O2 TV Go. Funkce Mozaika umožní sledování přenosu z konkrétní kamery.

    http://www.radiotv.cz/p_tv/nejatraktivnejsi-zapasy-fotbalove-synot-ligy-budou-exkluzivne-na-o2-sport/

  12. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Barra     před 9 lety 27.05.2015 08:13 |  
    0 0

    A ihned dostane ten titul Plzne horkou prichut, ale to se vedelo ( http://www.efotbal.cz/clanek-148753-Plzen-si-dala-vlastni-gol-Proc-na-jejich-oslavach-krepcil-i--Chrestys-.htm)

    Jinak kopala Plzen tuto sezonu jiz 11 penalt, nepromenili 2. Takze kazda 7 branka kterou Plzen tuto sezonu strelila byla penalta, coz je cca 13 % celkove produkce. Asi nebude prekvapeni z v poslednich 5 sezonach, od 2010-11, kopala vzdy Plzen nejvice penalt ze vsech muzstev.

    Snad zase bezi nekde nejake telefonni odposlechy a casem to praskne. I kdyz, Sadek si uz asi nebude tolik volat s Svobodou - kolem 100 x mesicne uz neni pratelsky pokec, clovek by spis mel dojem ze mezi nimi neco krasneho je, kdyz jak oba tvrdi se vubec nejednalo o nejake intriky. Skoda ze obsah techto hovoru neni znamy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 27.05.2015 09:19 |  
      0 0

      ja myslim zevetsi hnus je spise toto jak uvadi jeden z diskutujicich:

      Bez zajímavosti není, že za titul Plzně dostane bonus i Jihlava, jelikož to bylo součástí dohody o přestupu Tecla. Tohle už je určitě za hranicí fair play, jestliže je do přestupových klauzulí zatažen i kolektivní úspěch týmu bez ohledu na angažovanost samotného hráče.

      nevim zda je toto beznou praxi, ale pokud ty dva kluby hraji v jedne soutezi? tak to mi prijde dost odvazne

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        afro     před 9 lety 27.05.2015 09:50 |  
        0 0

        Ano, nám to asi bude připadat jako nehoráznost, ale v lize, kde je majitelem klubu a jen zázrakem neusvědčený korupčník v kauze "Ivánek" zároveň předsedou FAČR a místopředsedou STBák Berbr to bude papalášům na svazu jedno.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Barra     před 9 lety 27.05.2015 09:56 |  
        0 0

        Nevim jestli je to vetsi hnus nez organizovana korupce ve fotbale, kde rozhodci dostavaji 'vsimne'. O te dohode mezi Plzni a Jihlavou jsem nic necetl, ale je to celkem bezna praktika, ne jen v Cesku - viz Manuel Neuer, Schalke a Bayern ( http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-liga-mistru/234400/za-neuera-plati-bayern-vic-a-vic-schalke-za-postup-pridal-55-milionu.html)

        Jestlize vysledky zapasu mezi Jihlavou a Plzni nejsou podezrele a neni evidentni ze by Jihlava umyslne ubrala plyn a nechala Plzen vyhrat, tak s tim problem nemam. A ze tomu tak neni, je jasne z vysledku zapasu mezi temito kluby : v 2013-14 ztratila Plzen v Jihlave 2 body po remize 1-1, tuto sezonu dokonce Jihlava v 16.kole porazila doma Plzen 2-1. Myslim ze jde o zbytecny poplach. Plzen nepotrebuje nejaky tajny deal s Jihlavou, ze bude mit 6 bodu z obou zapasu, to si urcite umi zajistit sama diky penaltam a golum z offsidu, ktere jim prochazi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        sasky     před 9 lety 27.05.2015 14:13 |  
        0 0

        To je jedna z poměrně běžných klauzulí. Jak ve fotbale, tak např. v NHL, že dodatečné plnění (peníze, právo v draftu, ...) klub vyplatí v případě týmového úspěchu. Nicméně je pravda, že v Čechách se toho dá "využít"...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Betynka58     před 9 lety 27.05.2015 10:12 |  
    0 0

    Tak doufám, že si vedení Slavie bude stát za svým a Pelta nakonec utře. Jestli je pravda ten zájem Basileje, tak to by byla krásná adresa, moc bych Milanovi společný dres s Márou Suchým přál. I když pochopitelně nejvíc by se mi líbilo jeho další setrvání v tom nejkrásnějším dresu. http://sport.aktualne.cz/basilej-nebo-nemecke-kluby-skoda-je-hit-pelta-ostrouha/r~9d94c1aa03bd11e5b5ba0025900fea04/

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Barra     před 9 lety 27.05.2015 10:20 |  
      0 0

      Myslim ze Svycarsko by Milanovi perfektne sedelo. Basilej je mistrem, v evropskych poharech se jim dari, tlak bude mensi nez v Nemecku, zivobyti v Svycarsku je krasne (o tom by mohl urcite take Quelhar svedcit), co se tyka financni stranky by mel Milan na ruzich ustlano. Za 1,5 mil eur, tedy 40 mil kc, bych ho pustil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        afro     před 9 lety 27.05.2015 10:36 |  
        0 0

        Já za těch 40mil taky, ale za předpokladu, že by z této částky bylo cca 30mil investováno do posil. Má to ovšem dva háčky. Předně si myslím, že 40mil je hodně nadsazená částka (odhaduju tak max. 20) a nejsem AŘ, kterej bude lepit rozpočet na další sezónu zřejmě horko těžko.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Pepino44     před 9 lety 27.05.2015 11:10 |  
          0 0

          Tak to,že Škoda odejde mne velmi mrzí,ale pokud to bude do ciziny,tak mu to přeji. Tam se skutečně točí větší peníze a ať si tedy přijde na nějaký peníz na starý kolena. Pokud by šel do Jablonce,tak by nejenom oslabil Slávii, ale i posílil našeho soupeře a peníze ? Sice by si asi polepšil ale ne o mnoho. Takže Milane,ať Ti to střílí i v dalším působišti (v cizině),pro Slávii jsi toho udělal dost ať na stoperu nebo v útoku. Díky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            slamacek (přítel SN)     před 9 lety 27.05.2015 11:27 |  
            0 0

            jeste nikam nejde. prestupni okno bude snad az od 1.7. a do te doby se toho muze stat opravdu hodne. predne se treba zmeni majitel, vyplni se varianta Kellner a pak Skoda zustane a prijdou dalsi posily.... a pak jsem se probudil :)
            v kazdem pripade vyhlaseni Vrby mne tesi. Pokud by sel ven za 30, tak je to OK. Ikdyz si zase budouvat pozici, kdyz ted ma naslapnuto i do repre? no tezka otazka...

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Plos     před 9 lety 27.05.2015 11:29 |  
        0 0

        Za tolik peněz hráče s jednou povedenou sezonu v takových letech nikdo nekoupí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      naplavnik     před 9 lety 27.05.2015 12:32 |  
      0 0

      Sice by to bylo obrovské oslabení a bylo by mi to líto, ale ven za těch cca 1 mil éček bych bral. Milan se taky potřebuje trochu zajistit a více šancí asi už moc mít nebude. A za dva roky může být zpět u nás a věřím, že by se ještě jednu dvě sezony v týmu pak u nás uplatnil.

      Nejraději ale samozřejmě budu, když zůstane, i když samozřejmě nevěřím, že by letošní mimořádnou sezonu mohl ještě někdy zopakovat. Vždy jsem říkal, že Škoďák je tak 10-15 golový střelec, ale vyloženě 30 golový zabiják to není.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Barra     před 9 lety 27.05.2015 12:51 |  
        0 0

        Tesim se na nejaky rozhovor s Milanem, kde rekne proc se mu letosni sezona tak darila. Pohodli v soukromi, pritelkyne? Pridal se na treninku? Posilovna? Psychicka pohoda, delal pro to neco zvlast? Faktor Beranek? Osobne si myslim, ze mu i ta sezona v obrane pomohla, ale je to jen muj nazor. Anebo zustalo vse pri stejnym a holt jen se ted vice darilo? To si nejak nemyslim.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          naplavnik     před 9 lety 27.05.2015 12:59 |  
          0 0

          Někdo už při rozhovoru dotaz vznesl, tak jeden faktor je již známý, a to nová přítelkyně. Tak či onak, na koncovce zapracoval(i)...

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            fredydj (přítel SN)     před 9 lety 27.05.2015 15:28 |  
            0 0

            Tak to se ani nedivim že mu přitelkyně pomohla, je to fakt kůstka :))))

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Betynka58     před 9 lety 27.05.2015 13:07 |  
          0 0

          Můj názor je, že je to jednoznačně Beránkova zásluha. Když mu po svém nástupu jasně řekl: "Zapomeň na stopera, u mne jsi jednoznačný útočník č.1", tak to muselo Milana hrozně povzbudit a asi začal na sobě ještě víc pracovat. Ona vzájemná důvěra dělá hrozně moc a řekl bych, že si ti dva asi i lidsky sedli.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            AlesJa     před 9 lety 27.05.2015 13:15 |  
            0 0

            ač mě osobně MB v určitých věcech zklamal, souhlasím s názorem, že forma Škoďáka je z části i jeho velká zásluha. Jinak pokud bude nabídka okolo 20 mil kč, říkám prodat, Milan má super sezonu a je to asi i výborný kluk do kabiny, ale podle mého takovou sezonu mít již nebude, a přeji mu to v jeho věku si zahraničí zkusit.

            jinak v HK nechce působit Halilovič, což je levý záložník. Bosenský mládežnický reprezentant.

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              Vhoo (přítel SN)     před 9 lety 27.05.2015 13:27 |  
              0 0

              tak někteří útočníci ožijí až po třicítce a můžou mít ještě 3-4 roky super, já myslím že Milan by si přes těch deset golu dal i příští sezonu i když by to možná už tak slavný nebylo, osobně a lidsky bych si přál aby zůstal ale jemu přeju at si vydělá někde venku ještě nějakou tu kačku.

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                AlesJa     před 9 lety 27.05.2015 15:48 |  
                0 0

                já taky věřím, že by třeba dal třeba kolem 10 gólů, což je na útočníka Slavie super :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            naplavnik     před 9 lety 27.05.2015 13:30 |  
            0 0

            Ještě jeden faktor bych zmínil, tím jak z něj opět udělali útočníka (nikoli stopera), tak se Milan mohl hecnou, že do obrany se žádnou cenu nevrátí, a prostě zamakal na tom dávat jeden gol za druhým. A ještě jedna věc, a tou je asi Levan, ale tam nevím, jak je to s asistencemi a předasistencemi u Milana. Není tu nějaký statistik, který by to doplnil, případně sumář, z jakých situací těch 19 golů padlo? :-) Třeba to dáme dohromady.

            1. gol (SLO:SKS, 1:2)-roh Juhar, hlava v malém vápně

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              klimi     před 9 lety 27.05.2015 13:57 |  
              0 0

              2. gol (SKS:OVA) Trefen tuším Baezem.
              3. gol (SKS:LIB) Výkop Hrubeše, chyba Rajnocha a brankáře.
              4. gol (SKS:LIB) Po přihrávce Pitáka z vápna v klidu k tyči.
              5. gol (TEP:SKS) Po rohu Pitáka gól (?) hlavou.
              6. gol (MB:SKS) Namazl mu obránce soupeře.
              7. gol (DUK:SKS) Po centru Budži a chybě brankáře Škoda uklízí.
              8. gol (SKS:HK) Po rohu Vuka Škoda hlavou
              9. gol (LIB:SLA) Po přihrávce Levana
              10. gol (LIB:SLA) Po přihrávce Zmrhala
              11. gol (LIB:SLA) Po centru Vuka a chybách obrany
              12. gol (SKS:TEP) Po standartce Hrubého.
              13. gol (SKS:MB) Po přihrávce Zmrhala z blízka Škoda
              14. gol (spa:SKS) Sólo akce, přihrávku jsem nedohledal
              15. gol (JAB:SKS) Po rohu Tamáse hlavou.
              16. gol (SKS:BUD) Po centru Levana hlavou.
              17. gol (SKS:BUD) Po samostatné akci, nahrávku jsem nedohledal.
              18. gol (pří:SKS) Po centru Tamáse.
              19. gol (HRA:SKS) Po přihrávce MARTINA DOSTÁLA.

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                naplavnik     před 9 lety 27.05.2015 14:16 |  
                0 0

                Dobrá práce klimi, napočítal jsem 6 branek hlavou, to bych snad řekl i více. Pak tedy 13 branek vevnitř, nebo na hranici malého vápna??? Jinak na gol na letné přihrával na půli tuším Hrubý.

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                Tomski     před 9 lety 27.05.2015 14:23 |  
                0 0

                v prvním kole po rohu hlavou...

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                violence     před 9 lety 27.05.2015 14:29 |  
                0 0

                Při derby to byla přihrávka tuším od Proška, což byla jeho jediná světla chvilka v zápase.

                • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                  afro     před 9 lety 27.05.2015 14:53 |  
                  0 0

                  Ale dokud byl Prošek na hřišti, nedostali jsme gól, tak si nech ty jízlivosti... :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        1rytir     před 9 lety 27.05.2015 13:07 |  
        0 0

        Souhlasím, do naší ligy nepouštět, ale ven za nějaký milion eur, prosím. Mělo by to ještě jeden efekt. Beránek by už nemohl hrát systém "vše na Škodu"!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          edenian     před 9 lety 27.05.2015 13:33 |  
          0 0

          Nemeli bychom nejak trpet :-) Vsichni vime, ze Skodovka udelal za karieru utocnika jedinou sezonu. Do lonska byla jeho bilance tragicka, takze pravdepodobnost, ze pristi rok bude vse pri starem tady je, klidne nemusi dat gol dalsi dva roky :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            afro     před 9 lety 27.05.2015 14:26 |  
            0 0

            Za sebe musím říci, že jsem Škodovi před touto sezónou moc nevěřil a viděl jsem ho jako náhradníka (univerzál do útoku nebo středu obrany). Koho by napadlo, že se takhle chytí? Musí v tom hrát velkou roli psychika (je to s podivem, když tým hraje jinak kulový) a ano, určitě má na tomto vzestupu podíl MB a důvěra, kterou od něj Škoda cítil. Každopádně mu můžeme děkovat, že to letos nedopadlo ještě hůř.

            btw. Já ho pořád vidím v tom přestávkovém rozhovoru v Olomouci, kdy hrál ještě stopera... :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              afro     před 9 lety 27.05.2015 14:29 |  
              0 0

              Jen pro zajímavost:

              Balaj v Rijece: 14 zápasů, 9 gólů

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          janko (přítel SN)     před 9 lety 27.05.2015 14:33 |  
          0 0

          Před časem se tu na něj nadávalo a teď kde je. Kladu si otázku, zda je Červenka schopen taky se takto "hryznout" a vytáhnout.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            Nosorozec     před 9 lety 27.05.2015 15:58 |  
            0 0

            Marku Červenkovi je nyní 23 let. V jeho věku měl Milan Škoda odehráno v první lize 24 zápasů v kterých vstřelil 4 góly.

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 27.05.2015 18:37 |  
              0 0

              Jestli po bráchovi zarputilej a dříč,tak by to ještě někam mohl dotáhnout,alespon mu dost věřím.

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                spino     před 9 lety 27.05.2015 18:38 |  
                0 0

                Já taky, ale potřebuje dostat šanci. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            klimi     před 9 lety 27.05.2015 18:57 |  
            0 0

            Červenka dal v téhle sezóně 7 branek na podzim ve FNL.
            Na jaře pak 4 góly za Admiru, 3 za juniorku a jeden za Áčko.

            Dle mě solidní čísla.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    spino     před 9 lety 27.05.2015 16:44 |  
    0 0

    OT: http://files.uloziste.com/ec3da9f25df85959/trio.jpg

    Tito lidé nejvíce symbolizují hluboký úpadek českých tradičních klubů.

    Je mi opravdu smutno z toho, když se podívám na tabulku SL, které po Spartě vévodí jablonecký klub Miroslava Pelty, kterému přitékají peníze z černé díry pro honění svého vlastního ega, jehož následuje další umělý klub Jardy Starky, o jehož návštěvách je mi stydno mluvit. Naproti tomu Slavia, Baník, Zbrojovka a Bohemka se plácají na chvostu tabulky.

    Podobná situace je v hokeji. Dávno už nehrají prim tradiční kluby jako Sparta, Slavia, Pardubice, ale hvězdy se kumulují v Třinci, který sice vždycky dobře platil, ale nikdy nepatřil k české špičce, dále Syrovátkovu Liberci, klubu, který v posledních letech vyrostl prakticky na zelené louce a nejnověji Chomutov, klub Jardy Veverky s bezedným měšcem a štědrou podporou od města.

    A já se ptám, co se v českém sportu stalo, že ty nejcennější značky vlastní různí hochštapleři a pochybní majitelé, zatímco jiní mecenáši jsou ochotní pumpovat peníze do regionálních klubů, které za hranicemi města prakticky nikoho nezajímají? :(((

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      davy     před 9 lety 27.05.2015 17:04 |  
      0 0

      Tak on Chomutov měl v hokeji dávnou tradici, ale potom šel výkonnostně dolů, doplatil i na leteckou nehodu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        spino     před 9 lety 27.05.2015 17:14 |  
        0 0

        O tom nejsem přesvědčený. Českou ligu v prvopočátku nehrál a Mistroství Československa od roku 1929 zřejmě také ne (pokud ano, pak nezaznamenal jediný dílčí úspěch). To už byla slavnější třeba BK Mladá Boleslav, Horácká Slavia Třebíč, nebo Havlíčkův Brod.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Kornovo     před 9 lety 27.05.2015 19:13 |  
          0 0

          Litvinov je stejne vydrtil. to nemuzes tak brat, aby vepredu byly jen slavne kluby, takhle proste nesmis uvazovat. co te to napadlo? paris saint germain zalozili v roce 1970 a je to klub skoro s nejvice fandy ve francii. a co je pro tebe dukla jihlava a praha? vzpamatuj se

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            spino     před 9 lety 27.05.2015 19:23 |  
            0 0

            Ale tak samozřejmě to nelze vztáhnout na všechny kluby, ale přece jen, když se zamyslíš...

            Jablonec, Příbram, Dukla x Slavia, Baník, Zbrojovka - to jsou kluby, které mají mnohem vyšší hodnotu své značky a přesto se třesou o sestup, zatímco kluby bez fanoušků, které s výjimkou slavné minulosti Dukly nikoho nezajímají bojují o poháry. Pouze Plzeň se dokázala marketingově zhodnotit, ale u Jablonce, Příbrami a Dukly tomu nevěřím.

            V hokeji je to logičtější z důvodu regionálních vazeb, ale i tam ty značky dostávají silně na prdel. Třeba si myslím, že Pardubice budou mít příští rok co dělat, aby se s námi nepotkali v první lize. To je podobně rozvrácený klub jako Slavia (po odchodu Kusého - paralela s Růžou), akorát mají výhodu, že zatím mohou sosat z městského fondu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

              Betynka58     před 9 lety 27.05.2015 23:07 |  
              0 0

              To srovnání Pardubic se Slavií ale nemyslíš vážně, že ne? Nevím, kde jsi přišel na to, že Pardubice jsou rozvrácený klub. Jistěže po odchodu Kusého ustoupily z té absolutní špičky, ale pořád jsou to stabilizovaný klub, který bude i nadále pravidelně hrát play off.

              • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

                spino     před 9 lety 28.05.2015 08:01 |  
                0 0

                Uvidíme. Nevěřím tomu, že v další sezóně postoupí do play-off.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    ashley     před 9 lety 27.05.2015 17:00 |  
    0 0

    Zdravím, trošku OT za což se omlouvám. Ale zajímalo by mě, jaký máte Vy, kdo více sledujete juniorku, názor na Dame Diopa? Myslím, že když někdo dokáže dát takové množství gólů za juniorku, resp. se poměrně pravidelně prosazuje, tak to není náhoda, je vidět, že ten kluk má čich na góly (což ostatně ukázal i v lize) a umí si najít prostor. Nenadešel tedy čas,aby dostal větší prostor v ačku, případně na nějakém hostování, které by ho na ligu připravilo? Díky

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Barra     před 9 lety 27.05.2015 17:29 |  
      0 0

      Zdravim Ashley. Nemuzu posoudit Dame Diopa na zaklade jeho vykonu, chtel bych presto prosit o trpelivost. Hraci z Afriky potrebuji delsi cas na adaptaci, nemeli bychom nekoho odepisovat po 4 mesicich jak tomu bylo s Josephem Mensah, ani ne po roce jako v pripade Diopa. Kompletne nove zivotni prostredi, kultura, ztrata rodiny a pratel, zpusob hry ktery je zasadne odlisny od toho, na ktery byl v Senegalu zvykly. Wilfried Bony take potreboval svuj cas, mlady Yaya Toure zacinal v Belgii jako 18lety mladik u skromneho Beveren, a prvni mesice pusobil v lize velmi rozpacite, abych to elegante rekl (a to vzhledem k tomu ze francoustina je jeho matersky jazyk nemel sebemensi problem se domluvit v Belgii). Ve veku 24 byl uz ale v Barcelone, o 3 roky pozdeji v Man City. Takze trpelivost je na miste. Az na konci pristi sezony by se mel vynest Urteil, jestli Dame na to ma, ci nikoliv.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        ashley     před 9 lety 27.05.2015 17:45 |  
        0 0

        Určitě, v podstatě ve všem s Vámi souhlasím. Sám osobně mu velmi fandím, protože v něm cítím velký potenciál. Střílet góly je umění a je jedno, jestli v lize nebo mezi juniory. Musíte mít schopnost se prosadit, najít si místo a mít i štěstí. To podle mě splňuje a velmi mu přeji, aby se prosadil.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Barra     před 9 lety 27.05.2015 17:15 |  
    0 0

    http://sport.aktualne.cz/pelta-k-zatykani-ve-fifa-blatterova-pozice-je-ted-oslabena/r~89457458045111e5bfa2002590604f2e/

    Ze by dlouha ruka spravedlnosti zasahla i proti Peltovi a spol v budoucnosti? Dle Loretty Lynch, americke ministrine spravedlnosti, je to teprve zacatek. USA si vyhrazuji pravomoc zasahovat jakmile je jen jedine spojeni s USA, staci pouziti informacniho systemu ktery ma sve koreny v USA nebo pouziti americke banky.

    Jinak je Pelta jeden z hlasujicich, ktery spolu s svymi kolegy odsouhlasil sampionaty v Kataru, Rusku, volil Blattera atd. Jak rad bych byl, kdybych se nakonec vsichni divili co vejde ven.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 28.05.2015 17:22 |  
      0 0

      O tom, že má Blatter hroudu másla na hlavě, není pochyb.

      Nicméně to vypadá na tvrdou politiku - západní federace by teď měli volbu odložit nebo zablokovat do prošetření, místo toho se budou bezmyšlenkovitě sypat hlasy nějakému arabskému šejkovi.

      Takže to vypadá, že jde o účelovou snahu zpochybnit MS v Rusku (přitom najdou maximálně něco na Katar). Máme ještě v živé paměti účelové znevažování olympiády v Soči.

      Nasvědčují tomu i ultimáta, že bude-li UEFA zítra přehlasována, tak pozastaví členství ve FIFA apod. Také nevěřím, že bude UEFA jednotná - Rusko, Bělorusko, Kazachstán, Arménie, možná Ázerbájdžán, Srbsko, Řecko, Kypr a Turecko budou hlasovat s Asií a Afrikou.

      Já bych za daných okolností navrhoval volbu zablokovat a vyčkat dalšího vývoje.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    JirkaD     před 9 lety 27.05.2015 19:15 |  
    0 0

    Dotaz do pléna na váš názor. Proč se hraje druhá liga, když postoupit může stejně pár klubů. První liga je de facto uzavřenou soutěží pro cca 20 týmů. Ostatní dělají pouze stafáž. Přitom který klub si svůj stadion postavil sám? Většina je vlastněna městem a města ho v příhodnějších letech postavila. Myslet si, že jakýkoliv klub je schopný po postupu za cca 100 mega postavit stadion je utopie. Místo aby klub investoval do hráčů, je tlačen do investic do stadionu, které se nikdy nevrátí a jen přihrají peníze vhodným stavebním firmám. Místo aby se využil potenciál, kdy v nových destinacích by lidé na fotbal přišli, tak jsou kluby posílány do exilu, kde se opravdu hraje pro "lidi".

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 28.05.2015 17:25 |  
      0 0

      Jedno zajímavé vysvětlení z diskuse na idnes, které bych si troufl uvážit jako relevantní: ,,Protože žádné město Vám nezaplatí stadión, když mu řeknete, že se možná napřesrok dostanete do ligy.´´

      Možná řešení jsou v zásadě dvě: a) zúžení 1. ligy na 12 týmů, b) prodloužení lhůty na výstavbu stadionu na 2 roky.

      Blahodárnější pro český fotbal by bylo řešení a), průchodnější řešení b). Navíc a) by mohlo poněkud poškodit Slavii.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Petr9608     před 9 lety 27.05.2015 20:09 |  
    0 0

    Tak nakonec fajn, že jsme o ten 5. flek nebojobali :-D

    Ale je to SUPER!!!!! Aspoň bude komu v těch pohárech fandit.

    Teď chci vidět Peltiče. :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      edenian     před 9 lety 27.05.2015 21:04 |  
      0 0

      A to jeste nevi, ze si pro neho jede svycarska policie :-))))
      A do Plzne mozna taky vyrazi nejaky komando :-))))

      Dneska Pelta v televizi - on opravdu neni schopen dat dohromady souveti, ubohost strasliva.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        edenian     před 9 lety 27.05.2015 21:24 |  
        0 0

        AJAJAJAJ, prave jsem se docetl, ze policejni kolona bourala na jizni spojce. Tak skoda, tentokrat to nevyslo. Skutecne budeme muset pockat na ty svycary :-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Petr9608     před 9 lety 27.05.2015 21:32 |  
    0 0

    Nevíte, kolik stál skutečně Eden? Píše se o 1 000 000 000 Kč, je ta částka reálná nebo byla citelně (o několik dalších set mega) vyšší?

    Rekonstrukce stadionu ve Vítkovicích prý vyšla 893 000 000. A i když ten stadion nevypadá zle, tak na Eden to určitě nemá.

    Nicméně se Vítkovice přiřadí (dejme tomu) k šestici největších a nejlepších stadionů v zemi (Eden, Letná, Stínadla, Vítkovice, Štruncáky, Andrův stadion). Dokázal bych si představit, že se tam brzy podívají zápasy reprezentace.

    Co ale musí být pro Baníkovce bolestivé je to, že město nenašlo peníze na Bazaly, ale našlo peníze (v podstatě) kvůli jedné Tretře.

    Tedy předpokládám, že každá zpráva o vzestupu Tretry byla pro Baníkovce jako sůl do rány, která více a více přiživovala šance na to, že se budou sypat peníze do Vítkovic na úkor Bazal.

    Jak by to asi bylo s Vítkovicema, kdyby Tretra byla někde na úrovni Memoriálu Josefa Odložila, na který přijde tak 3 - 4 tis. lidí, přestože je vstup volný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Plos     před 9 lety 27.05.2015 23:34 |  
      0 0

      S tím "největších" trochu prr...pokud myslíš kapacitu, tak jsou tam jiní aspiranti

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Plos     před 9 lety 27.05.2015 23:40 |  
        0 0

        Ikdyž vlastně teď mi došlo, že jediný tebou nezmíněný je Evžen....sorry :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      honzah (přítel SN)     před 9 lety 28.05.2015 17:27 |  
      0 0

      Já mám za to, že Eden stál tehdy 1,1 miliardy.