O Slavii

Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

V insolvenčním rejstříku se dnes objevily dva nové dokumenty, jeden ze strany Slavie, jeden ze strany Zbyňka Kusého.

Slavia v dokumentu podává návrh na odmítnutí insolvenčního řízení a zároveň návrh na vydání předběžného opatření. V dokumentu jsou uvedeny tyto konkrétní body:

- insolvenční návrh má formální vady. Dokumenty sloužící jako výpisy o společnosti Online Services z obchodního rejstříku nejsou řádně opatřeny apostilou (apostila je doložka, která ověřuje razítko nebo podpis na dokumentu, aby bylo možné jeho uznání v jiném státě - vydává ji pouze apostilní orgán - pozn. redakce). Apostilou je oveřen pouze průvodní dopis od Úřadu pro mezinárodní finance Samoa, nikoliv však už přiložené dokumenty - Osvědčení o existenci firmy Online Services LTD datované 21. března 2013 a Osvědčení o výkonu funkce datované 21. března 2013. (V tomto konkrétním případě je jako apostilní orgán uveden Zástupce správce rejstříku mezinárodních a zahraničních společností, nicméně podle informace zde se zájemci o apostilu mají obracet na Ministerstvo zahraničních věcí a obchodu Samoy - je možné, že Ministerstvo je odkáže jinam - pozn. redakce)

- navrhovatel (Online Services) tedy neosvědčil svou právní subjektivitu výpisem z obchodního rejstříku (již jsme dříve informovali, že společnost Online Services není možné najít v obchodním rejstříku Samoy - pozn. redakce)

- průvodní dopis hovoří o přiložených dokumentech, ty se však v přiložených listinách nevyskytují (Zakladatelská smlouva a Stanovy společnosti)

- odstranění formálních vad podání je v insolvenčním řízení zákonem vyloučeno, soud by tedy neměl v insolvenčním řízení pokračovat. Soud by měl přezkoumat řádnost apostily a pokud ji nezjistí na výpisu z registru navrhovatele, měl by insolvenční návrh odmítnout

-  Slavia upozorňuje, že podstatou podání insolvenčního návrhu není řešení úpadku společnosti, ale dosažení jiných obchodních zájmů navrhovatele a způsobení škody dlužníkovi

- pohledávka je uplatňována na základě neplatné smlouvy, Slavia tvrdí, že Z. Kusému pohledávka vůbec nevznikla a o jejím postoupení firmě Online Services se dozvěděla bezprostředně před zahájením insolvenčního řízení, protistrana nepředložila žádné důkazy, že by o postoupení Slavii v minulosti informovala

- pohledávka F. Nevese je v tomto případě irelevantní a neměla se posuzovat v rámci tohoto řízení

- pohledávka Prahy 10 nebyla v době podání splatná a rozhodnutím zastupitelstva z února 2014 nárok na uhrazení poplatku ze vstupného zanikl

- požadavek na předložení seznamu hráčů A týmu i mládeže vybočuje ze zákona - seznam hráčů není ani seznamem majetku, ani seznamem závazků a navrhovatel se snaží pomocí insolvenčního řízení získat informace, které by jinak nezískal, a chce je dále uplatňovat

- pokud insolvenční soud rozhodne o úpadku, dojde k vyloučení klubu z FAČRu a ztratí licenci k účasti v profesionálních soutěžích - nebude mít tedy příjmy na splácení dluhu

- všechny pohledávky Z. Kusého Slavia odmítá, je připravováno trestní oznámení pro podvod při simulaci tvrzené pohledávky

- Slavia disponuje dostatečnou majetkovou sférou, ze které by mohl nárok Z. Kusého uspokojit cestou legálního právního vymáhání (nebylo třeba podávat návrh na insolvenci)

- Slavia žádá soud u vydání usnesení: Soud nařizuje předběžné opatření, kterým ruší veškeré účinky spojené se zahájením insolvenčního řízení

- Slavia do zítra předloží požadované seznamy zaměstnanců, majetku a závazků a žádá o jejich nezveřejnění

Druhý dokument je ze strany Zbyňka Kusého zastoupeného advokátem Janem Kvapilem.

- Z. Kusý informuje insolvenční soud, že jeho pohledávka 6 050 000 korun vůči Aleši Řebíčkovi, která byla po splatnosti a na základě které byly vedeny exekuce, byla uhrazena

- Městský soud v Praze 10 dne 19. června rozhodl, že zamítá návrh soudu I. stupně na odklad vykonavatelnosti rozhodčího nálezu (rozhodnutí z 21. 1. 2015 o peněžním plnění ve výši 12 908 400 vůči Z. Kusému). Vzhledem k tomu, že Slavia je v současné době v insolvenčním řízení, není možné nyní částku Z. Kusému vyplatit

- Slavia v době vynesení rozsudku argumentovala tím, že úhrada částky by výrazně ovlivnila její schopnost dostát svým dalším závazkům v rámci rozpočtu a byla by pro ni likvidační

- Z. Kusý naopak vyvracel toto tvrzení tím, že listiny doložené Slavií nevykazují pravdivý stav majetku a že disponuje takovými aktivy, které umožňují dluh uhradit


Pozn. Jedná se o laickou interpretaci dokumentů redakcí, budeme rádi, pokud se v diskuzi k obsahu dokumentů vyjádří právníci z řad diskutujících.

Komentáře (40)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

    carfi-sks (přítel SN)     před 9 lety 14.07.2015 21:52 |  
    0 0

    Lze z toho vyčíst, kdo "vede"?

    • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

      knl66 (přítel SN)     před 9 lety 14.07.2015 22:02 |  
      0 0

      Tak, jak je výše popsáno, by se celá slavná insolvence měla zamítnout... Když máš splnit nějaké podmínky a nesplníš je, je potom úplně jedno, zda jsi v právu nebo ne. Prostě jsi třeba v návrhu nespecifikoval přesně dlužníka, neuvedl přesnou částku, nebo nedoložil potvrzení, že tvoje společnost existuje. Aspoň tak bych to chápal.
      Vycházím i z různých požadavků na granty z EU a různých států, kde je púředepsán třeba i font a velikost, kterým má být co napsané. Žadatel předloží úžasný projekt, který je zamítnut v prvním kole - nesplnil formální požadavky. Když není schopný splnit takovouto "banalitu", proč číst obsah a zabývat se jím... Tak to prostě je.

      • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

        Barra     před 9 lety 14.07.2015 22:39 |  
        0 0

        -:))

        Jedna se jen o argumenty Slavie, nic vic nic min. Ne kazda nicotnost je absolutni, viz napriklad argument Slavie ze smlouvy s Kusym nejsou platne protoze Rebicci pry nemeli podpisove pravo. Argument, ktery byl rozhodcim soudem podle me pravem smeten ze stolu. U grantu z EU jde o cizi penize, ktere se daji zdarma ziskat, je logicke ze tam se tresta kazde nesplneni potrebnych formalit. Nas pripad je o necim jinym. Hazet na stul mozne nicotnosti je spravny postup pravniku, aby se snazili tim predejit rozhodovani o opravenosti pozadavku zadajici strany. Pockejme si na odpoved Holase, pockejme na argumentaci soudkyne.

        • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

          knl66 (přítel SN)     před 9 lety 14.07.2015 22:44 |  
          0 0

          Granty z EU byly jen příklad, nic než PŘÍKLAD!
          Jinak jsem vycházel z výše zmíněného textu. Nejsem odborník na právo.
          A hádám, že nemusíme v podstatě o ničem diskutovat, viď? Prostě si počkáme na argumentaci a rozhodnutí soudkyně. ;)

          • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

            Barra     před 9 lety 14.07.2015 23:18 |  
            0 0

            Mas pravdu, neni na nas abychom moc o tom diskutovali. Proto jsem take psal abychom pockali na odpoved protistrany a hlavne rozhodnuti soudkyne. Jen me trochu rozesmala tvoje poznamka, ze cela insolvence by se mela zamitnout podle toho, jak zni argumentace kterou Slavie uvadi.

            • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

              knl66 (přítel SN)     před 9 lety 14.07.2015 23:40 |  
              0 0

              Vycházel jsem z výše zmíněného bodu č.4. Cituji: odstranění formálních vad podání je v insolvenčním řízení zákonem vyloučeno, soud by tedy neměl v insolvenčním řízení pokračovat.
              Osobně nevím, zda je vyloučeno nebo ne. Ale třeba si myslím, že by si Slavia (prokristovydrahérány!) nevzala za právníka nějakého diletanta nebo začátečníka.
              Ale máš pravdu, nechám to koňovi. Howgh.

              • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

                arestei     před 9 lety 15.07.2015 08:03 |  
                0 0

                Já nechci diskutovat, nebo diskuzi šířit, ale mé právní vědomí studenta práv říká, že špatné doložení osoby navrhovatele je skutečně zásadní formální vadou, jelikož kdyby to soud připustil, tak by se mu mohlo v půlce řízení stát, že věřitel neexistuje a ze sporného řízení by najednou bylo řízení jednoho proti nikomu. Takže z logiky věci by osoba navrhovatele měla být řádně doložena, přinejmenším výpisem z rejtříku daného státu ověřeného patřičnými doložkami - proto se ty doložky zaváděly, aby nedocházelo k podvodům (tak snadno)...

                • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

                  Barra     před 9 lety 15.07.2015 18:37 |  
                  0 0

                  Ceske pravo neznam dostatecne, nemate ale take neco jako absolutni nicotnosti (slovo jsem si musel najit v slovniku, snad je to spravny vyraz) a relativni nicotnosti. Prvni se nedaji napravit, druhe ano, nebo nejsou tak zavazne aby soud kvuli tomu ukoncil rizeni. Nase pravo je zalozeno na Code Napoléon, a u nas by Slavie s svym argumentem neuspela.Kdyz js3m reagoval na kolegu Knl66, bylo to jen abych zkrotil presvedceni a nadseni, ze by se insolvence mela zamitnout. A hned jsem dodal, ze bychom meli pockat na odpoved Holase, a hlavne stanovisko soudkyne.

                  Jinak, i kdyby soudkyne souhlasila s nazorem Slavie, nic nebrani samozrejme Holasovi tomu, aby zitra slozil novou zadost kde napravi svoji chybu a cely insolvencni proces zacal nanovo. Nestojim na strane Kusyho a spol, chci ien varovat pred az moc velkym optimismem. Ne vse, co napise Slavie na svoji obhajobu, proto musi byt validni.

                  • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

                    knl66 (přítel SN)     před 9 lety 15.07.2015 21:32 |  
                    0 0

                    Milý Barro, myslíš, že když jsem použil ve svém příspěvku PODMIŇOVACÍ způsob (mělo BY), dal jsem najevo nadšení? Přesvědčení a nadšení se vyjadřuje úplně jinak, člověče! V příspěvku jsem napsal, že vycházím z bodu 4 výše zmíněného článku, resp. vyjádření Slavie k tomuto, avšak sám nevím, zda tomu tak opravdu je. Takže moje "nadšení a přesvědčení" nijak krotit nemusíš. Nadšení ze situace kolem Slavie už nemám několik let :)))
                    Jinak tě můžu ujistit, že pojem relativní a absolutní neplatnost je v našich zemích znám již hodně dlouho.
                    Ty sice jedním dechem napíšeš, že nemá cenu diskutovat (...), druhým dechem dodáš, že "české právo neznám dostatečně", avšak v dřívějších diskusích zde na SN ses i ty sám o tuto causu zajímal a zaujímal jsi i nějaká stanoviska.... Trochu tomu sice přestávám rozumět, ale budiž, můj problém. Stačí, když tomu rozumíš ty sám.

                  • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

                    knl66 (přítel SN)     před 9 lety 15.07.2015 21:32 |  
                    0 0

                    Milý Barro, myslíš, že když jsem použil ve svém příspěvku PODMIŇOVACÍ způsob (mělo BY), dal jsem najevo nadšení? Přesvědčení a nadšení se vyjadřuje úplně jinak, člověče! V příspěvku jsem napsal, že vycházím z bodu 4 výše zmíněného článku, resp. vyjádření Slavie k tomuto, avšak sám nevím, zda tomu tak opravdu je. Takže moje "nadšení a přesvědčení" nijak krotit nemusíš. Nadšení ze situace kolem Slavie už nemám několik let :)))
                    Jinak tě můžu ujistit, že pojem relativní a absolutní neplatnost je v našich zemích znám již hodně dlouho.
                    Ty sice jedním dechem napíšeš, že nemá cenu diskutovat (...), druhým dechem dodáš, že "české právo neznám dostatečně", avšak v dřívějších diskusích zde na SN ses i ty sám o tuto causu zajímal a zaujímal jsi i nějaká stanoviska.... Trochu tomu sice přestávám rozumět, ale budiž, můj problém. Stačí, když tomu rozumíš ty sám.

                    • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

                      Barra     před 9 lety 15.07.2015 23:29 |  
                      0 0

                      Mas doopravdy zapotrebi takhle jizlive a smesne reagovat? Slovickarit, prekrucovat kdo co napsal? Podivje se, me kritizujes za to, ze uvadim ze ceske pravo dostatecne neznam, ale ze presto mam zapotrebi se k teto kauze vyjadrovat a se o ni zajimat. A kvuli tomu ti tedy prestava rozum stat? Takze podle tebe jen odbornici na ceske insolvencni pravo se muzou vyjadrovat? Plati to i pro fotbal? Bezny fanda at tedy drzi hubu, budou tady jen diskutovat lide s A-licenci? Nebo jak to mam pochopit? Ano, nejsem cesky pravnik, snazim se celou kauzu interpretovat dle meho pravnickeho vzdelani. A co je na tom spatneho? Tomu prestavas rozumet?

                      Nemyslim si, ze jsem te urazel tim, ze jsem zaujal jine stanovisko. Na to je tady snad diskuse, k ktere nas redakce prave v teto kauze vyzvala. Dobra, pamatuji si tedy z tveho prispevku, ze nerozumis tomu ze pravnik skoleny v cizim pravu se k teto problematice vyjadruje. Zajimave ze jsi sam napsal, nejsi odbornik na pravo, ale presto se k teto zalezitosti vyjadrujes. Asi jsme si tedy kvit.

                      Jen mimochodem, rad diskutuji, nikdy jsem nepsal, ze "nema cenu diskutovat". Reagoval jsem na tvoje slova, ze "v podstate neni o nicem diskutovat", dal jsem ti za pravdu. A stejnym dechem jsem psal, ze bychom meli pockat na odpoved Holase a hlavne jak soudkyne rozhodne.

                      • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

                        knl66 (přítel SN)     před 9 lety 16.07.2015 00:14 |  
                        0 0

                        Máš pravdu, že diskuse tu jsou proto, aby si lidé pokecali a poklábosili. I když zastávají jiný názor, proč si vjíždět do vlasů a nadávat si?
                        Možná jsem tak jízlivě reagovat proto, že zrovna od tebe totiž marně čekám již několik měsíců na omluvu, kdy jsi mě bezdůvodně a jen na základě svých domněnek dost ošklivě z něčeho osočil a napadl a dodal jsi, že se mi rád omluvíš, pokud prokážu opak. Když jsem na to reagoval, udělal jsi to samé, co dnes podsouváš mně: slovíčkařil jsi, překrucoval, zesměšňoval, ale omluvy jsem se nedočkal. Proto dnes ta (z mojí strany zbytečně uražená) reakce - pocit dluhu z tvojí strany. :))

                        • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

                          Barra     před 9 lety 16.07.2015 05:47 |  
                          0 0

                          ???

                          Osklive z neceho osocil a napadl? Zesmesnoval? Dluh z me strany? Tak ted jsem z toho jelen. Netusim o co se jedna, cim jsem te tak urazil ze mas jeste po mesicich zapotrebi si takhle vyrizovat ucty.

  2. Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

    knl66 (přítel SN)     před 9 lety 14.07.2015 21:54 |  
    0 0

    Díky za informace, je to možná napsané laicky, ale srozumitelně.
    Osobně bych jen přivítal rozdělení výše zmíněných bodů do skupin a podskupin, aby se pak diskutující (a čtenáři) neutopili v detailech a nedorozuměních. Něco na způsob Samoa-1, Samoa-2, SLA.01, SLA.02, atd. atd.
    Takhle nemusí být laikovi hned zřejmé, k čemu se někdo zasvěcený vyjadřuje. Díky.

    • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

      Kornovo     před 9 lety 15.07.2015 18:39 |  
      0 0

      sezona 07/08 hmm. kdyz budem v sezone 17/18 tam, kde tehdy tak budu nadsen

  3. Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

    Haala (přítel SN)     před 9 lety 15.07.2015 08:17 |  
    0 0

    špína, že by vítr foukal z nečekaných míst?

    http://sport.aktualne.cz/zakulisni-demon-hrdlicka-dolicek-se-porad-jeste-muze-bourat/r~b521bc2a2a0411e595f70025900fea04/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-22

    ....."Bývalý ministr dopravy Aleš Řebíček, současný vlastník fotbalové Slavie, jistě z celé situace nemá úplně klidné spaní.

    A co na to Tomáš Hrdlička? "Slavia v insolvenci je problém Řebíčka. Třeba bude Slavia za 1 Kč a prodá ji. Ale bez nájmu na stadionu, kdo by ji chtěl? Takže se bude muset domluvit zase s vlastníkem stadionu. Myslím, že je to super jízda. "....

  4. Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

    Haala (přítel SN)     před 9 lety 15.07.2015 08:20 |  
    0 0

    Jinak je mi celkem líto Roberta Hrubého, jehož (jako jediného) smlouva byla zveřejněna v rámci dokumentů, které Slavia naposledy vložila do ISIR.

    • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

      Navyseals     před 9 lety 15.07.2015 09:05 |  
      0 0

      To je pěknej hajzl. Asi by mu měl někdo domluvit.

      • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

        Markus     před 9 lety 15.07.2015 09:56 |  
        0 0

        Ale jdi. Hrdlička patří mezi relativně slušné cizopasníky města pražského :) Slavia už pod ním asi byla, když jí vlastnil chvilku Natland. Není hloupý aby značku Slavia ničil, kdyby se k němu dostala, to soužití by mělo větší šanci na přežití než většina ostatních scénářů co tu nastala. Jako místnímu mecenáši Slavie by mu lidi mnoho odpustili, měl by prostor pro PR, čas zamete mnoho staré špíny. Historie je takových případů plná.

    • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

      Markus     před 9 lety 15.07.2015 09:49 |  
      0 0

      To je od Hrdličky hezké, že si na Slavii vzpomenul :) V té souvislosti připomenu domněnky mnoha lidí, že Hrdlička a Janoušek jsou skrytými významnými podílníky v Natlandu. Osobně těmto domněnkám věřím a vzhledem k pozici Janouška v chládku budou jednání o čemkoliv více stát na Hrdličkovi. Byl to Natland, kdo Řebíčkovi Slavii předával pardon prodával sem samozřejmě chtěl napsat. Natland má stále relativně čerstvé informace o stavu Slavie, prováděl důkladné audity a konsolidoval stav věci. Natland má prostředky, má sílu. Když se objevila insolvence Slavie, viděl jsem to jako účinný způsob snížení její ceny. To má zjevný dopad do sportovní přípravy klubu do nové sezony, mimo jiné nikdo teď nebude blbnout s novými smlouvami, ještě by je soud chtěl vidět a nedejbože publikovat. Z jiného úhlu mi to tu včera potvrdil i zveřejněný rozhovor s Bílkem (doufám, že z toho nebude mít problémy). Nečetl jsem nic aktuálního na téma stadion, poslední informace se snad týkala hotelu, vztah ke Slavii nevím jak je dohodnutý. Hrdličkova slova mohou být jen nevýznamným zavrčením hladového vlka přes sklo k řezníkovi ale také ten vlk může z kopce pozorovat stádečko nechráněných oveček. Hrdlička je místní hráč číslo jedna, je jasné že situaci sleduje.

      • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

        spino     před 9 lety 15.07.2015 11:22 |  
        0 0

        Nejste vy Hrdličkův známý? Já myslel, že snem slávistů je získat seriózního majitele, nikoliv skočit do té mafiánské žumpy ještě více než v současnosti.

        • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

          Markus     před 9 lety 15.07.2015 12:22 |  
          0 0

          Vypadám snad jako něco vyhovující jeho rozlišovací schopnosti? :) Občas jsem v minulosti měl vlny, kdy jsem se více zajímal o dění na pár radnicích a magistrátě. Díky práci občas potkávám lidi, co mají zajímavé názory na mnohé věci a lidi, upřesním si tak mnohé. Jistě, že bych si přál opravdu seriozního a bohatého majitele, co by Slavii dokázal dát do pořádku a spojit s ní svou prestiž. Jenže také znám náladu alespoň v části té seriozní společnosti a fotbal je u nich mrtvý. Je těžké narazit na byznysmany, co dnes jdou do českého fotbalu. Investiční společnosti se fotbalu zdaleka vyhnou, tady pšenka roste pomalu a škůdci jsou přemnožení. Třeba bude lépe a třeba taky ne. Můžeme se pokorně vrátit do velikosti, ve které dokážeme fungovat sami bez cizí pomoci, ale vzhledem k tomu, kolik jiných klubů má příjmy z šedé zóny, propadneme se hodně hluboko. Ona není úplně tragická ani varianta s Řebíčkem, kdyby přenechal řízení věcí lidem zkušeným řídit fotbalový klub. Ale Řebíček udělal příliš chyb, změny nebyly ani na druhou dobrou a prostředky co byly jsme propálili bez výsledku. Takže by mi třeba ten Hrdlička už ani tolik nevadil. Ale neboj, on do toho nepůjde, určitě jsou mnohem lepší způsoby, kde dokáže investovat a fotbalový klub asi není nic, co by chtěl aktivně řídit.

  5. A. Řebíček znovu k soudu

    antygl     před 9 lety 15.07.2015 11:14 |  
    0 0

    Finanční ředitel Slavie Adam Řebíček půjde znovu před soud. Společně se dvěma bývalými policisty čelí obžalobě z braní úplatků a zneužití pravomoci. (ČTK)

    • Re: A. Řebíček znovu k soudu

      Jiri1     před 9 lety 15.07.2015 11:47 |  
      0 0

      Tak ted se v tom vyznej, studoval jsem dostupné materialy k věci a vypadá to jednoznačně, jenže on pracoval na citlivejch věcech , kde to může bejt i jinak.
      Pozitivně hodnotím přístup p. Trundy , takže zítra budeme znát alespon naří pozici i současný vývoj, jen škoda , že nás k tomu dotlačila zase media.
      P. Dobiáši nikdo nepopírá ty vaše léta v přátelích, jenže to co se poslední léta za vaší hojné účasti děje ve Slávii je pro normálního fandu šílené. Víte Sube je jistě perfektní , že jste se s GR setkal již před tremi nedělemi, jaké info jste nám dal , co jste udělal pro informovanost Slavistické obce Vy i ostatní z výboru, nepostřehl jsem tady jediné komplexní info, třeba i názor pravníků, když nepočítám jednoho, který opakovaně píše , že Kusý je dobytek a to je teda fat díra od vysokoškolsky vzdělaného člověka , proč jste tady nedali prostor Kusému i dalším, Bohužel provázanost některých lidi s přátel je s vedením i dalšími lidmi daleko větší než bývala , možná by to chtělo prostě s lidmi jen více pracovat, je nás hodně nečlenů vašeho spolku, kteří fandí , ale nemají ani stejnou pozici a bohužel ani přístup k infu.
      Baro vy prominte , fakt jsem se zaradoval, byla to moje chyba , jen jsem prostě doufal ,
      což se ve Slávii trestá, takže vám adresuji svou omluvu i když i dnes mne zarazola jedna vaše zmínka k probíhajícimu řízení.

    • Re: A. Řebíček znovu k soudu

      Markus     před 9 lety 15.07.2015 12:30 |  
      0 0

      Jen doplním, je to stále to samé, za co už byl dvakrát neúspěšně souzený a nijak to nesouvisí se Slavií, jde o události z roku 2002.

      • Re: A. Řebíček znovu k soudu

        Dobi     před 9 lety 15.07.2015 17:23 |  
        0 0

        Tak. Rozmýšlel jsem se, zda mám na pana Jiřího1 ještě reagovat. Určitý pud sebezáchovy i úcta k 99% přispívajícím však velela: ANO.
        Já jsem se třeba někdy možná i slovně vyhrazoval vůči příspěvkům SPINA. Protože i já ctím už více než 50 let slávistický hokej, ale i ostatní oddíly (víte, co je to za tragédii, že se rozpadl ženský volejbal?), tak stále s větší chutí čtu Spinovy příspěvky (nejen) o hokeji. Asi každý procházíme určitým vývojem a vidím, že hlavní je a mělo by být heslo slavného filozofa Voltaira ve smyslu "sice s Vámi plně nesouhlasím, ale učiním vše, abyste mohl svůj názor svobodně šířit!".
        Pan Jiří1 si vytipovává vždy některé spolupřispěvatele, které občas griluje. Teď jsem byl třeba na řadě já, ale třeba si odnesl své i Barra a další.
        Já chci pro těch 99% chápajících vysvětlit jen maloučko z historie OP, který vznikl v roce 1964 jako jeden z oddílů/odborů velké Slavie. Jiná možnost nebyla. Mělo to výhodu, že byl na stejné úrovni třeba s kuželkáři, volejbalisty či fotbalem (tehdy "kopanou")... A každý to tak bral, pomáhalo se i ostatním oddílům, ale hlavní byl fotbal!
        Sloučení s FO v roce 1991 bylo možná míněno dobře, ale znamenalo sešup do průměru. Dnes je po NUTNÝCH transformacích na s.r.o. a pak i a.s. OP jen občanským sdružením, stejně jako zahrádkáři, rybáři, běžkaři, přátelé hor - nebo i dalšími spolky ctícími Slavii. Toho chtěl zneužít třeba i Doležal a jemu podobní ke snaze zničit OP. Ten musel bránit vlastně jen svou existenci, odbočky, třeba i postupný kladný vztah k TS, protože poznal, že do fotbalu mluvit nemůže, není mu dáno! Takový je stav.
        A já se závěrem pokusím o bonmot. Já mám rád hory - české, moravské, slovenské, i třeba Alpy, Velebit či Biokovo, dnes už spíše jen zespodu. A ač srdcem Krušnohorec, mám rád i Šumavu. A pokud kritik řady z nás - pan Jiří1 - je skutečně Šumavák, dovoluji si se zeptat - Co jste udělal proti kůrovcové katastrofě? Že to nesouvisí? Ale ano! Já těma rukama, co píši i tyto řádky, jsem pomáhal obnovavat "své" Krušné hory po exhalační katastrofe!

  6. Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

    Dresco     před 9 lety 15.07.2015 14:54 |  
    0 0

    OFF TOPIC Ted jsem cetl rozhovor s Kericem. Nechapu jak se takovy hrac mohl timto zpusobem zakopat, ten prestup do Sparty ho fakt uplne odrovnal. Si pamatuju jak jsem si pral, aby sel k nam tehdy. Nevim jak je na tom ted, kdyz hral nekde v Lucembursku, ale asi nic moc...

  7. Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

    ElvisPresley     před 9 lety 15.07.2015 15:05 |  
    0 0

    Jako advokát mohu konstatovat, že insolvenční řízení sleduji od samého začátku. Slavia bohužel nemůže uspět s tvrzením, že šlo o pouhý návrh smlouvy s Kusým, tady bohužel končíme. Ohledně samotného ins. řízení záleží na insolvenční soudkyni, jak k věci přistoupí. Úplně v klidu si obhájí, zda něco jde či nejde nad rámec dokazování v ins. zákoně a celý případ bude posuzovat oholeně a zaměří se na skutečnost dal, má dáti. Další nesrovnalost vidím bohužel např. i v tom, že Trunda vydal čestné prohlášení o jmenování do funkce až před týdnem a mohlo by se pokračovat dále. Šavlovačka ohledně rozhodčího nálezu je v této fázi úplně mimo insolvenční řízení. Slavia nyní na soud podala celkem kvalitně zpracované vyjádření, bohužel o 5 minut potom na soud došel dokument o ukončení exekuce, kdy Kusý již vše uhradil. Bude to boj, bohužel pokud někoho nařknu, že mně dluží milion, on nebude na nic reagovat a zpochybňovat, klidně mohu i vyhrát. Takto bych to asi přiblížil... Slavia by potřebovala kvalitnější právní zastoupení a směřovat insol. řízení poněkud jiným směrem.

    • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

      edenian     před 9 lety 15.07.2015 15:12 |  
      0 0

      No konecne :-), Elvisi dik.

    • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 15.07.2015 16:43 |  
      0 0

      Ano, nespojoval bych insolvenční řízení a nalézací řízení ohledně rozhodčího nálezu. V případě insolvence se ztotožňuji s právním názorem Slavie, že insolvenční řízení je naprosto nemístné. Jedna věc mohou být formální důvody nedoložení právní subjektivity navrhovatele, ale především zde neexistují nejzákladnější předpoklady pro prohlášení úpadku dle ustanovení § 3 insolvenčního zákona. Čili insolvenční řízení by mělo být brzy ukončeno odmítnutím, příp. zamítnutím insolvenčního návrhu.

      Zcela jiná věc je Řebíček ca. Kusý, kde Řebíček vyhrál a celá dlužná částka byla vymožena exekucí. Další věcí je potom řízení o zrušení rozhodčího nálezu, které může dopadnout vpravdě jakkoliv; jak potvrzením rozhodčího nálezu, tak jeho zrušením. Neznáme skutkový stav, takže odmítám spekulovat.

      Přinejhorším bude SKS platit částku přiznanou rozhodčím nálezem, což ale nijak nezakládá důvody k úpadku SKS.

  8. Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

    edenian     před 9 lety 15.07.2015 17:05 |  
    0 0

    ""Individuální tréninkový program mají Martin Latka a Karel Piták. Zdravotní problémy také nepustí do hry Levana Keniu, Milana Černého a Tomáše Mičolu""

    Jeste to nezacalo a uz takovahle sranda.

    • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 15.07.2015 17:22 |  
      0 0

      Já teda od nové sezony nečekám nic jiného než od předchozích, čili tuhý boj o záchranu do posledních kol. Kádr je šíleně úzký, stačí, aby se zranil jeden dva hráči a už se vezeme. Za předpokladu, že všechny opory udržíme a podepíšeme hráče, kteří s námi trénují (Voltr, Jablonský) nám pořád citelně schází kvalitní stoper/kvalitní defenzivní záložník (za předpokladu, že Deli bude hrát stopera). Kraje obrany taky nic moc, hlavně teda levý bek, ale na víc asi nejsou možnosti. Vyloženě katastrofický stav je ale na krajích zálohy, kde v tuto chvíli jsou použitelní pouze Vukadinovič s Bazalem + věčně zranění a nehrající Černý s Mičolou. Když bude toto duo zdravé, tak by to snad mohlo stačit, jestli si ale do nové sezony přenesou zdravotní neduhy z posledních let, tak pak máme zásadní problém.

      Bohužel mi přijde, že se přes léto nic zásadního nezměnilo, změnu trenéra vítám, ale kádr je opravdu slabý. Čekám umístění mezi 8. - 12. místem, na víc v současnosti bohužel nemáme.

      • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

        Markus     před 9 lety 15.07.2015 17:55 |  
        0 0

        Proč by Uhrin šel do takového stavu? Pořád si ještě říkám, posuzuje kdo na to má a kdo ne, pak (bohužel až během sezony) přijdou nějací hotoví hráči. Riziko, že se hned od začátku ligy budeme pohybovat dole je samozřejmě velké. Pohádkový úvod jako měl Beránek se často nekoná, navíc mu tehdy hráli pěkně Baéz, Balaj, Vukadin Vukadinovič a Škoda měl hvězdnou formu.

        • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

          bububu (přítel SN)     před 9 lety 15.07.2015 18:14 |  
          0 0

          Jak říkám, klasická sezona: odehraje se 5 utkání, aby se zjistilo, že to takhle dál nejde, a ke konci přestupního termínu se přivedou 2-3 "posily", rozuměj hráči, kterým někde skončila smlouva a nikdo je nechce.

  9. Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 15.07.2015 19:19 |  
    0 0

    Lehce mimo téma: Byl někdo na zápase s Táborskem? Zajímal by mě report ze strany zdejších znalců.

    • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

      klimi     před 9 lety 15.07.2015 19:33 |  
      0 0

      Měl jsem tu čest. Co říci, proč hledat krajního beka, tahat sem nějakého Jablonského, když máme Martina Dostála? Dnes náš nejlepší hráč, škoda jen špatné přihrávky v poslední minutě, jinak naprosto s přehledem...

      Ostatní tak nějak těžce hodnotit... Dobrý v druhé půlce Zmrhal, líbil se mi i Souček, Škoda klasika naprosto s klidem a přehledem.

      V první půlce herně nic moc, šancí málo, v druhé půlce o málo lepší...

      • Re: Kusý vs Slavia: Slavia má zítra zveřejnit informace

        Mike     před 9 lety 15.07.2015 19:52 |  
        0 0

        Děkuji za hodnocení- Voltr do základu ? Dal podle mě v přípravě hodně branek, otázka je , na jaké místo se s ním počítá, pokud Škoda zůstane.