Fortuna liga

Slavia - Jihlava 4:0

Slavia v Edenu sestřelila Jihlavu ze vzduchu, zvítězila vysoko 4:0, když první tři branky přišly po standardních situacích. Dvě branky zaznamenal Milan Škoda, po jedné přidali Simon Deli a Tomáš Souček.

Slavia - Jihlava 4:0 (2:0)
Branky:
 8. a 65. Škoda, 29. Deli, 59. Souček 

Slavia: Berkovec - Mikula, Bílek, Deli, Jablonský (60. Švec) - Štohanzl, Souček, Hrubý, Černý (78. Zmrhal) - Voltr (84. Bazal), Škoda

Trenér Dušan Uhrin udělal po mizerném výkonu v Brně několik změn v sestavě, jen na lavičce zůstali například Jaromír Zmrhal nebo Karel Piták, do obrany se pak zasunul Jan Mikula, aby uvolnil místo na pravé straně zálohy posile z Mladé Boleslavi Janu Štohanzlovi. Mimo to také trenér změnil rozestavení na 4-4-2, do útoku poslal vedle Milana Škody také Radka Voltra. Na levé straně zálohy nastoupil Milan Černý. Na soupisku k zápasu se vůbec nedostali zranění Martin Latka a Levan Kenia.

Padesát minut před zápasem začalo v Edenu silně pršet a zápas tak začal na značně promočeném trávníku ve velmi těžkých podmínkách. První šanci si Slavia vytvořila už po dvou minutách, centr zprava promáchl ve vápně Škoda, odražený míč pak napálil Jablonský, bohužel jen doprostřed brány, kde s ním Hanuš neměl příliš práce. Tím odstartoval tlak Slavie, který vyústil v úvodní branku zápasu, v osmé minutě zahrával Hrubý rohový kop, našel ve vápně Škodu, který hlavou nedal Hanušovi šanci - 1:0! Po vstřelené brance se Slavia zatáhla a přenechala iniciativu hostům, ti si ale dlouhou dobu nedokázali nic vytvořit. Postupem času působila Jihlava víc a víc nebezpečněji, vysunula presink a slávisté nedokázali podržet míč. Když ale ojediněle vybojoval Radek Voltr rohový kop, sešívaní se opět radovali. Hrubý s Jablonským rozehráli roh na krátko, přišel dobrý centr do vápna, kde se prosadil hlavou tentokrát Simon Deli - 2:0! Hned po rozehrávce měli první šanci i hosté, Mešanovič střílel jen do náruče Berkovce. Další zajímavou střelu si připsal Batioja, který dostal 25 metrů od brány příliš mnoho prostoru, kulatý nesmysl naštěstí napálil nad. Velice nebezpečný brejk tři na jednoho pak naštěstí hosté "zadrbali" a obránci v červenobílých dresech se stihli vrátit. Vypadalo to však, že slávisté si jsou vědomi toho, že vést v poločase 2:0 je past, a snaží se pro jistotu inkasovat ještě do konce první půle. To se naštěstí nepovedlo, a tak sudí Zelinka odpískal konec poločasu za dvoubrankového vedení Slavie.

Dušan Uhrin neměl důvod v sestavě něco měnit, základní sestavu ponechal na hřišti i trenér Jihlavy Luděk Klusáček. Sešívaní začali aktivním presinkem, Jablonský získal míč a táhl rychlý protiútok, vzápětí jej ale zazdil nepřesnou přihrávkou. Na druhé straně se po nevinné akci zjevili před Berkovcem dva úplně volní útočníci a možná ještě teď nevědí, jak je možné, že tato situace neskončila brankou. Velké varování pro defenzivu Slavie. A nestačilo, za chvíli Berkovec vytáhl nad nebezpečnou střelu Vaculíka. Jihlava ovšem zatlačila domácí Slavii do hluboké defenzivy a inkasovaný gól vyloženě visel ve vzduchu. Střelu Marka po odvráceném přímém kopu pak jistě lapil Berkovec. Branka brzy padla, naštěstí však na druhé straně. Po přímém kopu hlavičkoval prudce a nebezpečně Deli, Hanuš jeho pokus skvěle vyrazil, ovšem jen pod nohy dobíhajícího Součka, který měl jednoduchou práci, aby vstřelil svůj první ligový gól - 3:0! Touto brankou se zápas zlomil. Jihlava pochopila, že body už získá jen velmi těžko, slávisté našli ztracené sebevědomí a nejlépe to demonstroval Milan Škoda, ke kterému se dostal míč asi 30 metrů od brány, kapitán Slavie mohl nahrát volnému Voltrovi do strany, ale míč potáhl kolem obránce a napálil do vzdálenějšího rohu brány - 4:0 a Eden slavil! Pátou branku mohli slávisté přidat deset minut před koncem, míč táhl střídající Zmrhal po levé straně, místo centru na Škodu do kapsy mezi stopera a golmana zvolil přihrávku na hranici vápna na Součka, jeho střela však trefila právě Škodu, který se navíc nacházel v ofsajdu. Další střídající hráč Bazal jen taktak nevyužil zisku míče nad Kryštůfkem, před Hanušem už neměl prostor k zakončení. V nastaveném čase ještě pěkně centroval Zmrhal, Škoda v těžké pozici přestřelil a zápas tak skončil vysokým vítězstvím domácí Slavie 4:0!

Trenér Jihlavy Luděk Klusáček hodnotil zápas takto: "Podle výsledku to vypadá jako jednoznačné utkání, ale hra našeho týmu kromě prvních deseti minut měla slušné parametry, byli jsme na míči. Rozhodla ale produktivita Slavie ze standardních situací, dostat takto tři góly je moc. Hráče nepochválím za standardky, ale ke hře jako takové nemám příliš výhrad. Začátek byl u nás pasivnější, inkasovaný gól nás trochu nakopl. Kdybychom proměnili šance na 2:1, tak bychom to utkání třeba i otočili, ale to je jen kdyby. Jedna vstřelená branka ve čtyřech zápasech je hrozně málo. Věřím, že se ta produktivita bude zlepšovat, máme dopředu kvalitní hráče. Slavia měla velkou kvalitu v zahrávání standardních situací, jak při jejich kopání, tak v nabíhajících hráčích - Škoda, Deli, Souček jsou výborní hlavičkáři."

Dušan Uhrin mohl být s vítězstvím spokojený: "Zaplaťpánbu jsme vyhráli. Dobře jsme se připravili, hráli jsme zodpovědně. Měli jsme dobře přečteného soupeře, hráči to konečně zvládli na jedničku. Lidé, co se na nás chodí dívat, už potřebovali, abychom vyhráli. Nasazení Štohanzla jsem nijak dlouho nezvažoval, chtěl jsem ho sem, když jsme věděli, že koketuje s jiným mužstvem na Moravě, hned jsme jednali. Kde bude konkrétně hrát, jsem nevěděl hned, ale věděl jsem, že nastoupí v základní sestavě. Chybí nám stále Martin Latka, je to vůdčí typ, v kabině působí velmi pozitivně. Pevně věřím, že jej na Baník dají fyzioterapeuti dohromady. Kenia je zase zraněn a musí si rozmyslet, jestli tu chce hrát nebo ne. Zraněný hráč pro mě není žádný hráč a když pořád s něčím marodí, tak ničemu nepomůže. Pro mě to není opora, musí teprve dokázat, že bude opora. Máme pořád málo bodů na to, abychom byli v nějakém klidu. Jablonský má natažený zadní stehenní sval a na příští utkání asi bude chybět."

4.kolo - Neděle 16. 08. 2015 17:00

Synot liga, 2015/2016
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

8. Milan Škoda
29. Simon Deli
59. Tomáš Souček
65. Milan Škoda

FC Vysočina Jihlava
FC Vysočina Jihlava

Komentáře (177)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 15:27 |  
    0 0

    Poprvé v sezoně hrajeme na dva útočníky, na to jsem hodně zvědavý. Buď jak buď, hůř než v Brně hrát nemůžeme. Věřím dneska v první tři body, tipnu výsledek 2:1 pro nás.

  2. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 15:45 |  
    0 0

    Právě vyjizdim a těším se (opět, nenapravitelný optimista:)).

  3. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    Travinho     před 9 lety 16.08.2015 15:47 |  
    0 0

    Jsem rád, že hraje Škoda, ale to je bohužel tak jediné. Tohle totiž není sestava, která by měla velké šance na výhru.

  4. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    tupoleff (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 15:49 |  
    0 0

    442 se ale mělo hrát spíš proti brnu... no nic, vidím pozitivum v tom, že snad nebudeme hrát, jako od jarní prohry s bolkou, nefunkční 4-2-3-1 - teda spíš 5-3-2. nicméně myslim, že do středu té čtyřky by se zmrhal vešel, jistě je lepší než souček. trochu mám pocit, že s jeho výkony slavia roste a padá už poslední dva roky a teď je tedy asi na odchodu - tedy doufám že to není tak, že ho uhrin rozložil.

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      Travinho     před 9 lety 16.08.2015 15:58 |  
      0 0

      Podle mě je to spíš tak, že Zmrhal stojí a padá s výkony slavie.

      • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

        tupoleff (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 16:13 |  
        0 0

        to je samozřejmě taky možný - ale pak bych čekal, že slavia zahraje něco i bez něj, a na takovej zápas si nevzpomínám. tak snad dnes

  5. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    Travinho     před 9 lety 16.08.2015 16:02 |  
    0 0

    Ještě rozeberu důvody, proč se sestavou spokojen nejsem.
    1. Nevěřím, že levá strana může být pro soupeře nebezpečná, to už spíše pro nás. Černý dlouhodobě nepřesvědčuje a pořád hraje (zajímalo by mne co za tím je)
    2. Dva střední záložníci a z toho jeden Souček. Hrubý bude jediný, kdo si bude ve středu chodit pro míče a bude zase zatavený. Takto se hrát nedá. Trochu doufám, že to bude 4-5-1 uprostřed ještě s někým.
    3. Místo Voltra by pro mne byl jasná volba Červenka. Udělal by svou silou a běhavostí Škodovi velké množství prostoru.
    4. Štohanzl s námi dvakrát trénoval a hned základ? Kde mají brát motivaci hráči jako Bazal, Diop, či Červenka?

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      japhy     před 9 lety 16.08.2015 16:08 |  
      0 0

      Mě hlavně vadí Černý místo Bazala. Jinak jsem rád, že nehrají dva z bídné trojice Jablonský, Zmrhla, Piták.

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      Thane (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 16:21 |  
      0 0

      Ja jsem rad ze
      1) Mikula se presunul do obrany a nehraje svec nebo dostal
      2) Konecne hraje Voltr na kteryho jsem hodne zvedavej a myslim ze na dobrym postu
      Vazne nechapu proc hraje Cerny kterej je zaprve strasnej a zadruhe Bazal toho ukazal za pet minut v Brne vic nez zbytek tymu..Kdyz po ted nedostal sanci tak nevim kdy uz..
      Dale bych vyndal hrubyho kterej me drasa svym chronickym nedurazem a klidne bych tam dal Zmrhala..

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 16:25 |  
      0 0

      Černého vlevo na úkor Bazala také nechápu, jinak jsem ale se sestavou velmi spokojen a věřím, že bude vítězná.

      Jsem rád, že Uhrin zareagoval na naprostou herní krizi, ve které jsme. 4-4-2 přinese určité zjednodušení, což naše hra potřebuje. Jsme v prdeli, jsme dřeváci, co si nenahrajou, takže musíme hrát jednoduše a účelně.

      V systému 4-5-1 máme problém, že jsou ve středu 3 hráči, přesto je střed neskutečně průchozí. Možná je to alibismus hráčů, že když nepůjdu do souboje já, tak tam půjdou ti zbylí dva. Ve výsledku ale nejde do souboje nikdo a nejčastější obraz naší hry je, že se v přehuštěném středu motá pár našich hráčů a efekt je jedna velká nula. V tomto systému nemůžu nikdo nic vypustit, všichni musí jet naplno.

      Jinak za Štohanzla v základu jsem rád. Jenom mi chybí Diop na lavici, přecejen když hrajeme na dva hroty, tak by se hodili také dva útočníci na lavičce.

  6. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 1. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 17:42 |  
    0 0

    Milan Černý je bohužel i přes vedení opět naprosto zbytečný hráč, ještě jsem od něj neviděl nepokaženou přihrávku.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 1. pol.

      sasky     před 9 lety 16.08.2015 18:58 |  
      0 0

      To byl vtípek? Hrubý, Černý, Škoda a Deli dnes naprosto super výkony.

  7. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    honza_sl     před 9 lety 16.08.2015 17:50 |  
    0 0

    Tak poločas 2:0, hm. Podle mě je to past, nejhorší, co se Vám může stát. I když, jak tak o tom přemýšlím, 3:0 by bylo asi ještě zrádnější...

  8. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 1. pol.

    sTizz (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 17:52 |  
    0 0

    Z ceske ligy se vytratili spilmachri,poslednim byl P.Horvath. Tezko hledat nejake jmeno,ktere vybocuje. U nas je to Laty,ale jen v nasem slavistickem svete:)

  9. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    Unionjack     před 9 lety 16.08.2015 17:54 |  
    0 0

    Každý z nás má nějakou představu o ideální sestavě. ale pro mě je hlavní, že ať už jsou změny v sestavě jakékoliv, důležité je, že Uhrin se odhodlal něco změnit a reagovat na předešlé špatné výkony.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 18:07 |  
      0 0

      Souhlasím, tady vidím největší rozdíl mezi Uhrinem a Beránkem. MB prostě nic neměnil, ikdyž jsme hráli otřesně.

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 18:15 |  
        0 0

        Beránek naopak změnil relativně fungující hru s dvěma útočníky na nefungující hru s jedním.

        • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

          sTizz (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 18:21 |  
          0 0

          a Plzen zmenila trenera..Krejci a Horvath

  10. Re: Slavia - Jihlava 3:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 9 lety 16.08.2015 18:23 |  
    0 0

    A najednou to jde 3:0 Jihlava dnes není tolik nebezpečná.

  11. Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

    Barra     před 9 lety 16.08.2015 18:29 |  
    0 0

    Tri branky po trech centrech Roberta Hrubyho. A jinak Milan Skoda kapitanskou pasku.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

      slaviator     před 9 lety 16.08.2015 22:39 |  
      0 0

      tím je od začátku sezony... :-)

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

        Kenny     před 9 lety 17.08.2015 17:52 |  
        0 0

        V 1. kole Latka, v2. a 3.Piták.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

        Kenny     před 9 lety 17.08.2015 17:52 |  
        0 0

        V 1. kole Latka, v2. a 3.Piták.

  12. Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

    Fulham     před 9 lety 16.08.2015 18:38 |  
    0 0

    Jestli Simon nebude v sestavě kola , tak se vzdavam mudrovani k fotbalu....uzasnej výkon! Samo bráno s ohledem na soupeře atd. Ale prostě vybornej.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

      Barra     před 9 lety 16.08.2015 18:51 |  
      0 0

      Souhlas, celkem jsem mu i ten druhy gol, ktery dorazel Soucek, pral. Jinak by nekdo mohl hlasateli v Edenu vysvetlit ze Simon Deli pochazi z Pobrezi Slonoviny, kde je uredni jazyk francouzstina. Tedy zadne "Sajmon Deli", ale "Simon".

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

        bongor     před 9 lety 16.08.2015 19:00 |  
        0 0

        Výsledek potvrzuje co říkám.I s tímto kádrem se dá vyhrávat,jenom makat ,pracovat a dělat.Tady v Česku nejsou vynikající hráči,jenom průměrní a trochu lepší,nebo trochu horší.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

          Barra     před 9 lety 16.08.2015 19:08 |  
          0 0

          Souhlasim. Chce to take trochu stesti, psychickou pohodu, sebeduvery. A pochopil jsem ze v prvni puli byla hlavne prava strana s Stohanzlem nebezpecna. A konec koncu faktor Milan Skoda: jeho hlavicky jsou fenomenalni, druha branka magistralni. Vykop Berkovec, hlavicka Svece, a pak Milan, ktery jako pravak dal levackou tento nadherny gol. Ze by mu kapitanska paska extra pomohla a motivovala? Klobouk dolu.

          • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

            Betynka58     před 9 lety 16.08.2015 19:16 |  
            0 0

            Ta přihrávka hlevičkou byla dle mého od Milana Černého.

            • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

              Barra     před 9 lety 16.08.2015 19:20 |  
              0 0

              Diky za opravu, prave mezi temi dvema jsem uvazoval. Tim lepe pro Minu, jsem pro neho rad.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

          sTizz (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 19:14 |  
          0 0

          Presne. Minulou sezonu borci ukazali,ze muzou bojovat o pohary,jen mit lepsi psychickou odolnost,vuli po vitezstvi,coz muze zmenit Uhrin. V tomhle rocniku me nenapada hrac,ktery by byl legendou ci alespon pojmem.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

        Kenny     před 9 lety 16.08.2015 21:18 |  
        0 0

        Už jsem to tady kdysi psal, ale zopakuji. Je divné, že se sám Deli v zimním videu představuje jako "Sajmon".

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

        Dobi     před 9 lety 16.08.2015 21:22 |  
        0 0

        I já jsem si toho všiml a dokonce jsem mu to vzkazoval. Ale tady v Česku platí, že jen a jen angličtina, dokonce na Hajduk zpočátku mluvili anglicky... Divím se, že ho nevyslovuje "dýlaj" či podobně. A vysvětlovat někomu, že Pobřeží slonoviny je v originále (nemám žel fr. diakritiku) je Cote d´Ivoire, to už bychom chtěli přespříliš.
        V úctě "doubaj", co jak by mě mohl někdo prznit... Allons, enfants!

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

          Dobi     před 9 lety 16.08.2015 21:27 |  
          0 0

          Já jsem česky a rusky Míša, německy Micha (sasky vysloveno krátce Miša), maďarsky Misi (čti Miši), francouzsky Michel (mišel), anglicky "Majkl" a řecky "Mihajlos". Asi se Simon chtěl přiblížit....

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0 v 2. pol.

          Barra     před 9 lety 16.08.2015 22:53 |  
          0 0

          Dobry vecer Kenny a Dobi. To video jsem nevidel, jestli Deli se sam predstavuje jako Sajmon je to OK. Asi si Deli uz zvyknul na to ze vetsinou je takto osloveny a pravdepodobne komunikuje take v anglictine, kterou vice lidi ovlada nez francouzstinu. Kdyz jsem dnes slysel jak oslovuji Simona, trhalo mi to usi a povazoval jsem tuto ignoraci jako projev nezdvorilosti k jeho osobe z strany slavistickeho hlasatele. Naopak jsem ziral, jak Kadeřábek mel na triku spravne jeho jmeno, s hackem a carkou, stejne jako Václav Černý u Ajaxu, naopak Petr Čech je jednoduse 'Cech'. I v tom se pozna velikost klubu, kdyz si da zalezet na tom aby respektoval identitu svych hracu.

  13. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    zeleznik2     před 9 lety 16.08.2015 19:08 |  
    0 0

    Dnes obrovská radost tolik gólů jsme nevstřelili ani nepamatuju. Škoda zase exceloval, mohl dávat i další branky, ale to bychom chtěli asi moc Deli taky dobrý a premiérový gól zaznamenal i Souček. Teď to potvrdit i v Ostravě, snad nás vítězství přivede k lepším zítřkům.Na čtvrtý pokus konečně vychytaná nula to se také počítá. A ještě ke Koubkovi velice rychle se v Plzni pakoval. Vaz mu zřejmě srazil brzký konec v Lize mistrů. Uvidíme co předvede Horváth s Krejčím.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Fallen (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 19:42 |  
      0 0

      Naposledy 10. srpna loni.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        zeleznik2     před 9 lety 17.08.2015 10:34 |  
        0 0

        Ano už jsem dohledal, výhra nad Libercem 4:1 3 kolo, teďka jsme dali stejný počet v kole čtvrtém. Poté ještě 3 x jsme dali tři branky.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      bongor     před 9 lety 16.08.2015 19:42 |  
      0 0

      Koubkovi to nepřeju.Ale na druhou stranu ta ztráta na AC Taškáři narůstá a nelze se tedy Paclíkovi divit,že mu tečou nervy.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        zeleznik2     před 9 lety 17.08.2015 10:46 |  
        0 0

        Ani titul nic neznamená, poháry jsou přednější, neuspěješ, nepostoupíš a letíš. Ani v lize žádný zázrak, jediná výhra zrovna nad námi.

  14. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    kleofas     před 9 lety 16.08.2015 19:40 |  
    0 0

    Evidentně musí před zápasem přijít bouřka a pak to jde...

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      mart     před 9 lety 17.08.2015 08:16 |  
      0 0

      .....to byl Vrba ?

  15. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Eluin (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 19:48 |  
    0 0

    Za to zmoknuti fotbal určitě stál. Přiznám se, že jsem tuto sezónu Škodovi moc nevěřil, respektive nevěřil jsem, že mu to tam bude padat jako loni,ale jsem za svůj omyl rád.
    Vyzdvihl bych i výkon Deliho a líbil se mi rovněž Štohanzl, jen ten Milan Černy...

    A abych nezapomněl, plus i trenérovi za to, jak se nebál sáhnout do sestavy.

  16. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 19:49 |  
    0 0

    Dneska super výkon, jsem rád, že jsme hráli zodpovědně (skoro) celých 90 minut. Zasloužené tři body!

    Ačkoliv jsme většinu branek vstřelili po standardních situacích, změna rozestavení na 4-4-2 byla jednoznačně dobrý krok, plus samozřejmě zařazení nových tváří do sestavy. Střed hřiště ve složení Hrubý Souček zaslouží absolutorium, paradoxně hráli mnohem lépe než s Pitákem před nimi. Vynikající výkon samozřejmě Škoda a Deli, dále se mi pak líbil Voltr, Mikula a Jablonský. Štve mě trošku ten hejt na Milana Černého, ačkoliv dopředu je jeho přínos slabší, dnes odvedl obrovské penzum práce směrem dozadu!

    Jednoznačně doufám v sestavu s dvěma útočníky i do příštího zápasu s Baníkem, lepší Voltr než vyčpělý Piták. Snad jsme si zvedli sebevědomí a dokázali si, že fotbal hrát umíme.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Tomis68 (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 20:19 |  
      0 0

      Dneska po dlouhé době opravdu povedený výkon více méně od všech. Souhlasím, že i mně se nejvíc líbila čtveřice Škoda, Deli, Souček, Hrubý. Asi by před zápasy Slavie mělo pršet častěji :-).

      U Štohanzla to bude chtít na nějaké vážnější soudy čas, ale dneska se mi taky líbil, takže snad bude opravdu posilou a ne jen rozšířením kádru.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 21:22 |  
        0 0

        Na Štohanzlovi bylo vidět, že není s týmem logicky vůbec sehraný, ale potenciál naznačil. Především nic nevypustil! Až se sžije s týmem tak bude platnou posilou.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 09:08 |  
          0 0

          Takových řečí jsme za poslední dobu slyšeli mnohokrát. Ale rovněž doufám, že posilou přeci jen bude.

          • Re: Slavia - Jihlava 4:0

            bububu (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 09:25 |  
            0 0

            Tak těžko někdo mohl čekat nějaký supervýkon, když se k nám připojil asi 3 dny před zápasem. Já byl spokojen a věřím, že příště už to bude zase lepší.

  17. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Barra     před 9 lety 16.08.2015 20:22 |  
    0 0

    http://slavia.cz/clanek.asp?id=Lide-v-Edenu-si-zaslouzi-abychom-vitezili-rika-po-zapase-s-Jihlavou-trener-Uhrin-13281

    Dle Uhrina se musi Kenia zamyslet nad tim, jestli chce dal za Slavia hrat. Moc toho neodehral, ted je zase zraneny - a zraneny hrac neni zadny hrac pro trenera. Cizinec musi navic ukazat ze je lepsi hez domaci hrac. Mam takove smutne tuseni ze si uz moc Levana nevychutname. Skoda ze zdravotni zpravy ze strany Slavie jsou nulove, ze nevime zu mu vlastne je.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      notrax     před 9 lety 16.08.2015 20:27 |  
      0 0

      Kromě Martina Latky ze zdravotních důvodů nemůže nastoupit ani Levan Kenia, kterého trápí ze soboty stehenní sval.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        bongor     před 9 lety 16.08.2015 20:33 |  
        0 0

        A nedivil bych se,kdyby se o Keniu poprali také ti dva múzami políbení.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Nosorozec     před 9 lety 16.08.2015 20:35 |  
      0 0

      Tomuhle moc nerozumim. Kenia přece nemůže za to, že je zraněnej. Nebo si snad Uhrin myslí, že se zranil schválně?

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        quelhar (admin)     před 9 lety 16.08.2015 20:37 |  
        0 0

        Vypadalo to na tiskovce přesně tak. Tón, jakým Uhrin o Keniovi mluvil, byl naprosto jednoznačný. Kenia to má podle mě spočítané a už ho v soutěžním zápase za áčko neuvidíme.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          Navyseals     před 9 lety 16.08.2015 20:50 |  
          0 0

          Potom je Uhrin horká palice a pitomec. Zbavit se takovýho hráče, to by byl vrchol.

          • Re: Slavia - Jihlava 4:0

            lassiter     před 9 lety 16.08.2015 20:53 |  
            0 0

            Tak ten hráč zatím nebyl schopen za rok odehrát jeden zápas v kuse.

            • Re: Slavia - Jihlava 4:0

              Navyseals     před 9 lety 16.08.2015 21:09 |  
              0 0

              Hrál od svýho příchodu asi až na jeden zápas.

              • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                edenian     před 9 lety 16.08.2015 21:11 |  
                0 0

                A kolik jich dohral ?

                • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                  Navyseals     před 9 lety 16.08.2015 21:20 |  
                  0 0

                  On se ale celou dobu nezastavil. Až by se toulal hřištěm jako Hrubý, tak by taky s prstem v nose vydržel celej zápas v suchým triku.

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                    Arutha     před 9 lety 16.08.2015 21:41 |  
                    0 0

                    Ty jsi ale neskutečně zaujatý...

                    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                      Navyseals     před 9 lety 16.08.2015 21:58 |  
                      0 0

                      Dobře, když myslíš. Až se zase proberete z dnešní výhry a vrátí vás do reality příštích pár zápasů, tak si na můj příspěvek vzpomeneš.

                      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                        Arutha     před 9 lety 16.08.2015 22:34 |  
                        0 0

                        Nemám se z čeho probírat, že to výkonnostně nebyla žádná paráda vím moc dobře. Jde mi jen o to, že v každém druhém příspěvku kopeš do Hrubého, ať už hraje jakkoliv. Dnes rozhodně patřil k nejlepším a rozhodně nemám pocit, že by zápas nějak odchodil

                        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                          Navyseals     před 9 lety 16.08.2015 22:47 |  
                          0 0

                          Mám k tomu důvody, proto si nemyslím, že jsem zaujatej. I dneska měl momenty, kdy naprosto vypustil souboj, stejně jako dělá zápas co zápas.

                          • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                            vavicek     před 9 lety 17.08.2015 09:29 |  
                            0 0

                            Opět kecáš blbosti. To, co popisuješ dělá více než 90% fotbalistů české ligy. Dělá to i např. Škoda, který většinu zápasu vyklusává/chodí a vůbec neatakuje protihráče. Ostatně i Kadeřábek přiznal, že v lize měl pasáže kdy si prostě "odpočinul".

                          • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                            Kenny     před 9 lety 17.08.2015 17:58 |  
                            0 0

                            Momentálně náš nejkreativnější fotbalista, pro přechody do předfinálu teď moc důležitej.

                • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                  kleofas     před 9 lety 16.08.2015 21:31 |  
                  0 0

                  Blbost

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                    edenian     před 9 lety 16.08.2015 22:00 |  
                    0 0

                    Blbost ? Pripocti ty jeho nesmyslny zluty, kvuli kterejm stal treba zrovna se Spartou. Nevydrzi, polovinu sanci zadrbe, neumi se ovladat. Co s nim jako ma trener delat?

                    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                      kleofas     před 9 lety 16.08.2015 22:31 |  
                      0 0

                      Reagoval jsem na srovnání s Hrubým

                      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                        edenian     před 9 lety 16.08.2015 22:40 |  
                        0 0

                        ok

            • Re: Slavia - Jihlava 4:0

              edenian     před 9 lety 16.08.2015 21:10 |  
              0 0

              Ale spousta lidi tady by ho stavela i na 3o minut kdyz je odehraje naplno :-)

            • Re: Slavia - Jihlava 4:0

              Barra     před 9 lety 16.08.2015 21:22 |  
              0 0

              Souhlasim. Skoda, ale za poslednich 5 sezon odehrat Kenia jen neco kolem 3 tis minut, coz je nedostacujici, je to jen neco pres 20% zapasu. Vim ze ztratil 2 sezony kvuli zraneni, ale jak se zda je strasne krehky. Uhrin vychazi samozrejme take z toho co vidi na treninku. Mozna ze Levan je extra opatrny aby se opet nezranil a stahuje radeji nohu zpet, mozna ze je az moc precitlivy, ale s takym hracem nemuze trener jit do valky, nemuze s nim pocitat.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          bongor     před 9 lety 16.08.2015 21:07 |  
          0 0

          Spíš to ale vypadá,že se Kenia do hraní za Slavii nijak nehrne.Ví že po něm skočí
          hned několik výše postavených mužstev /tabulkově i politicky/ a že si tam i mnohem víc vyrejžuje.Znám hafo marodů,co se dokázali zázračně uzdravit,kdy bylo třeba.
          Tím ale nechci Keniu podezřívat,co když ho Uml.nechce?I to je varianta.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Borris     před 9 lety 16.08.2015 21:02 |  
        0 0

        Těžko říct jestli v tom není i něco jiného víš jak? Kdo ví jestli třeba Levan nechtěl jít někam jinam, nebylo mu to třeba umožněno a on teď třeba ty zranění trošku předstírá. Ale to už opravdu spekuluju. Ale jsem si jistý, že důvod rozhodně nebude jen v tom že je zraněný. Protože přesně jak říkáš, za to přece by on nemohl. To by musel třeba Mičola dostat strašně za uši :-)

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          bongor     před 9 lety 16.08.2015 21:46 |  
          0 0

          Ale to moc nespekuluješ,to je obvyklá reakce hráčů,co se cítí uražení,že je klub okamžitě nepustil za lepším.A bohužel co dnes není lepší než hrát za Slavii?Je to smutný,že i já tohle musím napsat.
          Třeba zrovna Zmrhal,ten mi přijde kyselej jako citron,údajně měl taky již být prodán
          a teď se asi cítí zneuznanej.Nenapadne ho,že by měl hrát o to líp,aby zájemci případně něco přihodili a že nejhorší je se urazit.Uražení škodí především sobě.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          Nosorozec     před 9 lety 16.08.2015 22:42 |  
          0 0

          Mě trošku přijde, že Uhrin moc nemusí zahraniční hráče. Viz. ta jeho hádka s Nevesem, když ještě trénoval v Plzni. Nebo současný odstavení Diopa, kterej se nevejde ani na lavičku. Těžko říct, jak je to teď s tim Levanem, klub jeho zranění nijak nespecifikoval. Každopádně, pokud odejde, bude to škoda, protože se jedná o kvalitního hráče.

          • Re: Slavia - Jihlava 4:0

            Eluin (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 08:27 |  
            0 0

            Tak to aby se Deli začal bát o místo v sestavě :-).

            • Re: Slavia - Jihlava 4:0

              Nosorozec     před 9 lety 17.08.2015 16:22 |  
              0 0

              Hráče základní jedenáctky repre Pobřeží Slonoviny se snad zbavovat nebude :)

  18. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Nosorozec     před 9 lety 16.08.2015 20:36 |  
    0 0

    Doufám, že odteď už budeme hrát vždycky na dva útočníky! Loni nám to v prvních pěti kolech prospívalo a dneska se náš výkon také zvedl!

  19. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    lassiter     před 9 lety 16.08.2015 21:05 |  
    0 0

    Dneska zaslouží pochválit všichni, i ten kritizovaný Milan Černý. Zejména pak ovšem Deli, Hrubý a Souček, o Škodovi nemluvě. Souček dává vzpomenout na Ondru Petráka a má našlápnuto moc dobře, velmi pěkné od něj. Kdybysme tak chtěli vyhrát i v Ostravě...

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Heretic (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 08:57 |  
      0 0

      Co Ondru Petráka. Richarda Dostálka. Skutečně se mi včera moc líbil.

  20. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    quelhar (admin)     před 9 lety 16.08.2015 21:46 |  
    0 0

    Asi budu vypadat jako šílenec, ale mám za to, že bychom měli vidět zápas realisticky a ne pod pokřivenou optikou jednoznačného výsledku. Ano, vyhráli jsme, dali jsme 4 góly, poprvé v sezóně neinkasovali, potud si opravdu všichni zúčastnění zaslouží pochvalu.

    Když se ale na zápas podíváme podrobněji, tak v úseku hry od začátku do vstřelení třetí branky, která zápas rozhodla, jsme opravdu dobře hráli jen deset minut. To skončilo vstřelením úvodní branky a pak náš výkon postupem času klesal a klesal, dostávali jsme se víc a víc pod tlak, až na začátku druhé půle inkasované branky přímo visely ve vzduchu a soupeř zahodil opravdu stoprocentní šanci. Jak by zápas vypadal, kdybychom inkasovali na 2:1, raději ani nechci domýšlet. Ani za mák nevěřím, že by ten tým byl schopný takové vedení udržet do konce zápasu.

    Branky na 2:0 i 3:0 padly po standardních situacích, které přišly tak trochu proti proudu hry v té době. Před 2:0 byla hra naprosto vyrovnaná a žádný z týmů se nedostával k brance soupeře. Před 3:0 jsme byli pod obrovským tlakem, ze kterého jsme se nebyli schopni vymanit. Po vstřelení třetí branky zápas prakticky skončil a už se jen dohrávalo a byla otázka, kolik přidáme odevzdanému soupeři branek. Vycházet z této pasáže pro další utkání by bylo scestné.

    Suma sumarum - s chválením kvality hry bych byl velmi, velmi opatrný. Dobré momenty jsme měli i proti Liberci, kdy jsme hráli 3-5-2, dokonce to trvalo déle než jen deset minut jako dnes. Byli jsme velmi efektivní při standardkách, ale to je tak vše. Ze hry jsme si nevytvořili do doby, než byl zápas rozhodnut, skoro nic.

    Při hodnocení jednotlivců bych tedy nakonec chválil jen 4 hráče - střelce branek a Hrubého, který dnes velmi dobře zahrával standardní situace. U ostatních hráčů v poli jsem nadprůměrné výkony neviděl.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      quelhar (admin)     před 9 lety 16.08.2015 21:48 |  
      0 0

      Proti Liberci jsme samozřejmě hráli 4-5-1, omlouvám se. Pointa je, že dnešní rozestavení 4-4-2 nevidím jako klíč k dnešnímu úspěchu a nevidím důvod si po dnešku myslet, že by to měl být klíč k budoucím úspěchům.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Euforak (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 21:54 |  
        0 0

        Nikdo neříká, že je to klíč. Jen se radujeme z vítězství, které jsme už dlouho neudělali ;)

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          quelhar (admin)     před 9 lety 16.08.2015 21:57 |  
          0 0

          Možná to zatím nikdo neříká, ale nepochybuji, že si to plno lidí myslí :o)

          • Re: Slavia - Jihlava 4:0

            Nosorozec     před 9 lety 16.08.2015 22:49 |  
            0 0

            Já bych rozhodně v rozestavení 4-4-2 pokračoval. Neřikám, že nám to pomůže vyhrát každej zápas, ale Škodovi prostě svědčí, když má vedle sebe ještě jednoho útočníka. Buď si pak obránci soupeře budou hlídat Škodu a to dá prostor tomu druhýmu útočníkovi a nebo budou muset rozdělit pozornost mezi ně oba a to pak dá větší prostor k útočení Škodovi. Vím samozřejmě, že důležitý je kolik hráčů se zapojuje do útočení, ale sami jsme viděli, že když jsme hráli 4-5-1, tak se jich většinou moc do útočení nezapojovalo.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Heretic (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 23:25 |  
        0 0

        Souhlas. Je vidět,že jsi prostě člověk na svém miste. hrali jsme zandoura a podarile se snadardky. Ale zaplat Buh . ten klid a pokoj v ochozech. ani se nefandilo. Jaka to byla spokojenost. Je to vazne skvely pocit chodit s temi 5 tisíci vzdy a za kazdou cenu. Nekdy se to vyplati.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      kleofas     před 9 lety 16.08.2015 22:10 |  
      0 0

      Nestandardní byla pravé ta bojovnost

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Dobi     před 9 lety 16.08.2015 22:15 |  
      0 0

      Quelhare, použiji citát z Vesničky mé střediskové - "má pravdu, předsedo" i "má pravdu, předsedo!". Těžko se bude snižovat euforie z vítězství po nádherných brankách, ale i ta trošinka skepse, kdy to (podle mne nejvíce na začátku druhé půle přímo pode mnou) pořádně skřípalo. Určitě to viděl i pan Uhrin a uvědomuje si to. I my víme své! Ale nekažme si krásný večer skeps!í Kdy jsme naposled vyhráli o 4 branky a - nedej Bůh - jak dlouho na to zase budeme čekat? Užijme si zbytek večera a věřme, že to není náhoda, ale začátek toho dobrého, co nás čeká!
      Spartu neberu, tam je tlak ze všech stran enormní, co jsme viděli v MB, je jen potvrzením toho všeho, co jsme si zde kdy psali. Věřím, že i Thun spolehne na to, že v Evropě se (většinou) píská fér a tam pak nemá S ani PM šanci.
      Mimochodem, co říkáte tomu, že Koubek dokoubkoval? Je v tom kus zadostiučinění i lidské tragédie! Škoda, že Peltonec v poslední minutě vyrovnal, byl by jinak soupeř, který by těm podvodníkům pořádně funěl na záda...

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Hektor     před 9 lety 16.08.2015 22:56 |  
      0 0

      Jsem rád, že to napsal někdo za mě, já bych to psal půl hodiny. Výsledek pro Jihlavu krutý a hlavně tady nezačněte volat po pohárech, ta hra tomu opravdu neodpovídala. Co se týká Kenii, můžeme se my, nezasvěcení jen dohadovat, ale pokud to Uhrin pustil do éteru, nějaký problém tam bude.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      lassiter     před 9 lety 16.08.2015 23:19 |  
      0 0

      Myslím, že obrovský tlak a branky visící ve vzduchu vypadají trošku jinak. Ta šance byla samozrejme jasná, i kdyz trochu náhodná.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      biggris (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 02:06 |  
      0 0

      Presne tak, lip bych to nenapsal. Vsak po zapase jsem rikal, ze jsme nijak slavne nehrali, jen se nam podarilo kopnout tri standardky. Navic dve z nich, jak spravne rikas, byly po pasazi hry, kdy to spis vypadalo, ze cekame az gola dostaneme. Hodne krutej vysledek pro Jihlavu, ale samozrejme jsem za nej rad. Treba to ty nase kluky trochu nakopne. Hlavne aby si nemysleli, ze to pujde samo. Dneska se mi libil Deli (opet, pro me nejlepsi nakup za posledni leta), Soucek (kterej opravdu dava lehce vzpomenout na Petraka) a byl jsem spokojenej i s pristupem Stohanzla, coz by mela bejt samozrejmost, ale vsichni vime, jak to v ty nasi zaprdeny lize chodi. A uz od zacatku sezony citim zretelny zlepseni u Roberta Hrubyho, kterej to, zda se, vzal za spravnej konec, a vsechny zapasy patri k tem nejlepsim (jakkoliv bizarne to ve spojeni se Slavii musi znit:-) ).
      Libil se mi i zapal Voltra, i kdyz se mu spis nedarilo, ale holt musime se naucit ocenovat i snahu, coz by asi nemelo byt uplne standardem:-) Jeste bych rad videl, jak by si ved Bazal namisto Cernyho, ale takovejch nas bude zrejme vice.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Travinho     před 9 lety 17.08.2015 10:27 |  
      0 0

      Musím souhlasit. Celkově to zase bůhvíjaká podívaná nebyla. Pochvala, ale s vykřičníkem.

  21. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Dresco     před 9 lety 16.08.2015 21:53 |  
    0 0

    Nejvic me na dnesnim vykonu potesilo to nasazeni, agresivita, pressing. Jaky rozdil oproti Brnu. Jinak bych rekl, ze Brno predvedlo horsi vykon nez Jihlava dnes, to je paradox. A i ten Zmrhal se dnes za tech deset minut snazil vic nez za cele sve pusobeni na hristi v Brne, bojoval. Cim to, ze dnes se hraci snazili?

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 16.08.2015 21:59 |  
      0 0

      Prisla vyplata?
      Vnitrni motivace?
      Faktor Uhrin zapusobil?

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Dresco     před 9 lety 16.08.2015 22:03 |  
        0 0

        Doufam, ze to je tim promichanim sestavy a hraci si uvedomili, ze nemaji misto jiste a zacali makat vsichni.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Travinho     před 9 lety 17.08.2015 01:20 |  
      0 0

      Zkus si někdy něco přečíst o dopadu psychiky na hru hráče. Pak to pochopíš.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Dresco     před 9 lety 17.08.2015 11:44 |  
        0 0

        No tak tohle s psychikou moc spolecneho nemelo, protoze v Brne od prvni minuty lemry, tady od prvni minuty maximalni nasazeni, takze v tom musel byt nejaky vedlejsi faktor a nejaka specialni motivace.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          Travinho     před 9 lety 17.08.2015 21:40 |  
          0 0

          Ale ne. Prostě v Brně si možná mysleli, že to půjde samo, pak jim začal skákat balon od nohy, těžko se jim dýchalo a už to máš.

  22. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Falk     před 9 lety 16.08.2015 22:31 |  
    0 0

    Tak přátelé super super super, byť góly ze standardek, tak hra už byla trochu kombinační, byť na těžkém terénu. Zmrhalovi nepostavení do základu může jenom prospět a může se znova nakopnout, protože ty jeho bochánky a zařazení jedničky, občas dvojky nebylo k ničemu. Chtěl jsem zkritizovat nasazení Stohanzla první půlka slušná, druhá půlka nic, nechápu jeho odehrání celého zápasu a ještě ať Uhrin více staví Bazala a budu spokojený, protoze Voltr, Bazal, Souček a Hrubý jsou mladí fotbalisté, kteří chtějí hrát po zemi a jejich hra je koukatelná. Nákopy a bochánky za obranu jsou úplně k ničemu. Nelíbí se mi nerozhodné Berkovcovo rozehrávání a jeho nákopy, které nejsou fotbalové. Trenére vidíte, když vám teče do bot, začínáte normálně uvažovat a najednou vidíte normálníma očima, jen tak dál. Dneska po dlouhé době můžu zvolat Slavia je věčná, díky hoši, díky trenére.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      SPAMD     před 9 lety 16.08.2015 22:39 |  
      0 0

      Dneska poprvé koukatelné náznaky, o kvalitním kombinačním fotbale se zatím mluvit nedá, ale dnes aspoň supr výsledek a jeste nezapomínejme na bojovníka Červenku, měl by dostávat víc šancí plus Bazal, ale to je věčně omílané téma tady, proč ten kluk nedostává víc šancí, když je jasné, že bez osy týmu to jde.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Dobi     před 9 lety 17.08.2015 08:05 |  
        0 0

        Pod všechna kladná hodnocení výše se podepisuji, s neutrálními i kritickými v podstatě souhlasím. Berme, že to je teprve první krůčíček, sice krásný, milý, povznášející, ale hafo práce je ještě přede všemi. Pro mě to je světélko na konci tunelu, ale i snaha, něco s tím dělat. A za to Uhrinovi tleskám. Vždyť ta sestava byla dost překopaná a nevyjít to, tak asi dopadl jak Koubek. Jen mi je nějak líto Kenii, při besedě ve Veleni byl lidsky super, fotbalista to je, Latka věděl, koho doporučil. Ale čert ví, co za tím vězí?
        Snad je to nakoplo před Baníkem, protože pak jsou nesmyslné 3 týdny ligové přestávky... Kdo tohle vymyslel?????

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          AlesJa     před 9 lety 17.08.2015 11:50 |  
          0 0

          on marodí celou krátkou kariéru, bohužel, cizinec za lepší peníz než domácí prostě má hrát.

  23. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Travinho     před 9 lety 17.08.2015 00:05 |  
    0 0

    Velmi mne potěšil excelentní výkon Součka a ještě lepší Deliho. Od Škody a Hrubého jsem to i očekával, ale musím vztyčit prst nad i dnes špatnou ofenzivní hrou našich křídel a nechápu, proč ještě nedostal Bazal šanci.

  24. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Borris     před 9 lety 17.08.2015 00:31 |  
    0 0

    Zápas jsem bohužel neviděl, tak jen řeknu že jsem moc rád za takhle výrazné vítězství a teď to chce jen vyhrát za týden s Baníkem, aby ta výhra neztratila svojí cenu. Je náhodou super, že se nám konečně povedlo pořádně udeřit ze standartek. Moc se nám poslední sezóny nedaří dávat góly ze standartek a vždycky se tady na to nadávalo, že z nich nejsme nebezpečný. Takže za to buďme rádi a nekňourejme, že ze čtyř vstřelených gólů byl jen jeden ze hry. Jinak pochvala zejména našemu Djangovi. Byl u dvou gólů a je vidět, že ve vzduchu je strašně silný. Takhle nespoutaný bude doufám i za týden v Ostravě :-) radost mi udělal tradičně Škoďák a i zápas od zápasu lepšící se Souček. A jinak vy z vás co jste zápas viděli, jak hrál Honza Štohanzl?

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Travinho     před 9 lety 17.08.2015 01:08 |  
      0 0

      Z mého pohledu to nebylo nic moc. Dopředu byl hodně nevýrazný. Měl jednu nebo dvě dobré akce, ale jinak se skoro nepotkal s míčem.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        no-nick     před 9 lety 17.08.2015 06:49 |  
        0 0

        Za mě dobrý výkon. Řekl bych, že ztratil naprosté minimum balonu, a to jich dostal dost do souboje, rozhodně to často neměl jednoduchý. Takřka pokaždé to ale dokázal vyskrabnout a posunout na spoluhrace. Žádný Svento to není, ale prospěšný byl.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        honza_sl     před 9 lety 17.08.2015 10:06 |  
        0 0

        Po většinu zápasu byl průměrný, ale na začátku byl super, ten úvodní tlak, z něhož byla úvodní branka, byl z velké části jeho zásluhou, jihlavské tam motal, vybojoval několik faulů. Podle mě klíčový výkon k vedení 1:0.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          Travinho     před 9 lety 17.08.2015 10:31 |  
          0 0

          To je možné. Přiznám se, že jsem úvodních 5 minut kvůli tomu, že neměli na pokladně na vrácení nestihnul (neskutečný opakující se amaterismus), předpokládal jsem, že se nic zásadního neudálo.

          • Re: Slavia - Jihlava 4:0

            honza_sl     před 9 lety 17.08.2015 11:07 |  
            0 0

            V pohodě, to je jasný. Úvod byl právě o tom, že jsme na vlítli a Jihlava nestíhala. A Štohanzl v tom byl neuvěřitelně vidět, ten zápal a chuť z něj přímo stříkaly a podle mě i trochu strhnul ostatní.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Tomski     před 9 lety 17.08.2015 08:44 |  
      0 0

      vždyť loni jsme dávali branky hlavně ze standartek...

  25. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    mpik     před 9 lety 17.08.2015 07:56 |  
    0 0

    Protože stále platí, že nehodlám panu Řebíčkovi přispět ani korunou, nechodím na domácí zápasy. Ale díky úspěchu na benefičním fotbalovém turnaji v Edenu, který Slavia částečně podpořila, jsem získal několik voucherů na vstupenky. Tak jsem si pro návštěvu se synem vybral včerejší mač. A byla to neskutečně dobrá volba.

    Po dlouhé době jsem viděl zápas, kdy se za předvedený výkon dalo zatleskat. Naprosto souhlasím s těmi, kdo sem napsali, že pomohla mimořádná produktivita. Slavia neměla drtivý tlak, nehrála jako Barcelona. Např. ve druhé půli jsme dlouho čekali, až se bude hrát blíž "před námi" - na půli hostujícího týmu.

    Pokud někoho pochválit, pak jednoznačně Deliho. Vyčníval během celého utkání. Stejně tak Milan Škoda. Útočníky posuzuji jinak. Ti nemusí být v zápase vidět ve hře. Pokud dávají góly. A Milan je dává.

    Syn si užil góly a radost a já po čase můžu tým pochválit. Jen se bojím, že to byla výjimka.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      wotlemburg     před 9 lety 17.08.2015 11:10 |  
      0 0

      Ten první odstavec je neskutečnej. Řebíčkovi ani korunu, na Slavii nechodím, ale od Řebíčka vouchery, to jo, to půjdu. Zásadový člověk jako ty by ty vochery nepřijal, nebo je někomu dal.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        edenian     před 9 lety 17.08.2015 11:16 |  
        0 0

        Prvni odstavec je fakt perla :-)

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        bububu (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 12:07 |  
        0 0

        Především peníze ze vstupného vůbec nejdou Řebíčkovi :D

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        spino     před 9 lety 17.08.2015 13:17 |  
        0 0

        Já jsem to ještě rozšířil na "Řebíčkovi nezaplatím za lístky a Bestsportu nezaplatím za občerstvení". :)

  26. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    mart01     před 9 lety 17.08.2015 08:39 |  
    0 0

    Od kamaráda (hráče juniorky) mám zprávu, že výplaty chodí cca s 15 denním zpožděním. To ale nemusí nic znamenat.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      honza_sl     před 9 lety 17.08.2015 10:08 |  
      0 0

      Podle mě to neznamená nic. Hráči jsou OSVČ, co by dal klasický živnostník za skluz v proplácení faktur jen 15 dní...

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        bongor     před 9 lety 17.08.2015 18:14 |  
        0 0

        Já jsem například měl největší skluz 11 roků od splatnosti faktury

  27. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 10:34 |  
    0 0

    Jen k těm poznámkám, že jsme dali 3/4 golu ze st. situací a, že to není zlepšenou hrou. A zamysleli jste se nad tím, že ty standartky musíš taky získat? Že to bylo díky rychlému přechodu do útoku po nějaké době co nás Jihlava mačkala a tím jsme získali faul. Ten nezískáš tím, že nakopáváš balóny k soupeřovým obráncům (jako to často hrajeme). To samý rohoy. Ty taky nedostaneš jet tak ale musíš k nim obranu soupeře donutit. To neaktivní hrou bez střel a napadání nejde.

    Takže já jsem spokojenej. Tým předvedl výrazně větší aktivitu a chuť hrát fotbal než v předchozích zápasech. Jasně kvalita tam uplně není ale ta nepřijde přes noc. Já dávám trenérovi a hráčům palec nahoru. Trenérovi za změnu rozestavení a změny v sestavě. Kdy se mu povedlo využít naší sílu ve vzduchu a zároveň potlačit slabinu v záloze, kde to zatím na kombinační fotbal a dlouhé držení míče bohužel není. Hráčům za to, že konečně začli makat.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      bububu (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 10:45 |  
      0 0

      Souhlasím do puntíku!

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      edenian     před 9 lety 17.08.2015 11:14 |  
      0 0

      Trenerovi za vcerejsek rozhodne. O tom neni pochyb. Mimoto ani ty standardky jsme nehrali, do ted jsme nehrali proste vubec nic. A Skoda Deli Soucek ve vapne pri rozich a podobne podle me obranu zenou do chaosu. Nevim jak s lepsimi souperi, ale ja bych to dal proste piloval, to je sila kterou jinde nemame.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 13:53 |  
        0 0

        Pilovat je potřeba všechno a obranu zvlášť :) i včera tam byla jedna nepochopitelná hrubice.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Barra     před 9 lety 17.08.2015 12:12 |  
      0 0

      Souhlasim! A jinak mam standartky osobne rad. Dali jsme celkem 7 branek, z toho hned 4 po standartce Roberta Hrubyho. Kde jsou ty casy, ze nase rohove kopy byly predem zmarene sance. Klobouk dolu, jde videt ze na treninku se pilne piluje a pracuje na teto casti hry. Jinak u dalsich 2 branek byl zapleteny Cerny - proti Plzni skoroval Skoda po akci Cerny-Latka, vcera perfektni hlavicka Cerneho na Skodu. Sedmy a posledni gol si vypracoval sam Mikula. Milan Skoda zari, 4 branky v 4 zapasech. Myslim ze napriklad v Plzni by velmi radi naseho Milana meli. Doufam ze neodejde do jineho klubu Synotligy, presto by me zajimalo vedet jak by se mu darilo v klubu kde by dostal daleko vice sanci behem zapasu nez u nas. Mam take pocit ze pracoval na svoji hre hlavou, ze kdysi nebyl tak nebezpecny. Ted to jsou rany jako od buvola, take vyber mista ma perfektni. A stale zasnu nad jeho poslednim golem vcera levackou. Krasa!

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Horis     před 9 lety 17.08.2015 13:13 |  
      0 0

      Na zápase jsem byl tentokrát bez dětí a tak jsem šel přímo do kotle. Skvělá volba... Výkon sice ideální nebyl, ale mně se líbil. Naši hráči konečně chtěli hrát fotbal po zemi, po křídlech a ne jen nakopávat balony na Škodu. Ano, Jihlava tam za stavu 2:0 měla 2 sance, ale na to se nehraje... My byli produktivni a zcela zaslouženě jsme vyhráli. Samozřejmě musíme být nohama na zemi, porazili jsme "jen" Jihlavu a vyhráli jsme první zápas... Bral bych to pozitivně, je důležité, že jsme neprodloužili sérii bez výhry... Psychice hráčů to pomůže... Z individualit mě potěšili Deli (super výkon), Škoda (odehrál si svoje a dal 2 góly - ten druhý stál za to - líbilo se mi, že to napálil levačkou a nesnažil se to přehazovat na pravou), Souček (ten se mi líbí, hraje fotbalově), Hrubý (snaží se hrát po zemi a navíc mu včera vyšly standardky). Ale pochválil bych celý tým, fotbal je kolektivní sport... A dokonce i Zmrhal byl za těch 10 minut hodně vidět. Příjemně mě překvapil i Jablonský... Teď bude důležité potvrdit zlepšení ve Vítkovicích a vyhrát i tam. Pak jen doufám, ze nas z rytmu nevyvede ta šíleně dlouhá repre pauza (tu teda opravdu nechápu)...

      Věřím, že na příští zápas doma s Mladou Boleslavî přijde víc lidí a nenechají fandění jen na tribuně Sever... Vždyť alespoň tleskat může opravdu každý... Vždyť to zvládá i můj sedmiletý syn... Však do Edenu nechodíme do divadla, tak můžeme tleskat a povzbuzovat klidně celý zápas... Hráčům to může hodně pomoci...

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Travinho     před 9 lety 17.08.2015 21:38 |  
      0 0

      No, ale my těch standardek tolik nezískali. Spíš jsme měli abnormální procento využití.

  28. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Gino     před 9 lety 17.08.2015 11:20 |  
    0 0

    Asi jsem byl na jiném zápase, než quelhar a další, co si neumí užít radost :-)

    Mě se to fakticky líbilo a nemám zapotřebí hledat pořád nějaký mínusy a brblat čím vším to mohlo být, že jsme náhodou podali fajn výkon. Po vyhraném zápase se má slavit, truchlit po prohraném, nebo ztraceném a my jsme všichni slavili :-) Atmosféra parádní a ač byl se mnou kamarád sparťan, rozhodně si žádného tlaku Jihlavy nevšiml a nepochyboval, že celé utkání hrajeme na vítězství - to od rivala potěšilo.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      quelhar (admin)     před 9 lety 17.08.2015 11:34 |  
      0 0

      Já si umím užít radost a užil jsem si ji i včera. Jen si prostě nemyslím, že jsme podali fajn výkon :o)

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        honza304     před 9 lety 17.08.2015 14:29 |  
        0 0

        Určitě jsme nehráli jako Bayern, ale já hodnotím velice pozitivně bojovnost a nasazení, neprohrávali jsme tolik soubojů. Jestliže hrajeme s nasazením, nejsme u balónu věčně pozdě, pak přijde i to štěstí a stane se, že proměníme 4 ze šesti nebo sedmi šancí. Nebudu rozebírat nějaké kdyby (Jihlava dala gól a my se psychicky položili), to se nestalo, je to fotbal. Po dlouhé době jsem jel domů s dobrou náladou. Klukům to taky určitě psychicky pomůže, Jihlava hrát umí, má rychlé hráče. Ještě bych vyzvednul trenéra, že kluky dobře připravil, věděli, co hrát.

  29. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Tomski     před 9 lety 17.08.2015 13:34 |  
    0 0

    tak zajímavý článek v tištěných lidovkách...DB a se připojil k Ličkovy a Nevesovi a skrz Haindlovou se snaží vymáhat peníze, co mu dlužíme ...pak je tam o tom, že tím kdo stojí ve stínu a chce obrat Řebíčka o Slavii pomocí insolvence je "majitel" stadionu K. Pražák...

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      spino     před 9 lety 17.08.2015 13:37 |  
      0 0

      Nešlo by to prosím ofotit?

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Tomski     před 9 lety 17.08.2015 13:51 |  
        0 0

        bohužel jsem to četl při čekání na oběd náhodou...

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          Tomski     před 9 lety 17.08.2015 13:54 |  
          0 0

          ale včera jsem něco ohledně změny majitele v blízké době slyšel...což by s obsahem toho článku mohlo souhlasit...ale dokuď se to oficiálně neoznámí tak ničemu nevěřím...

          • Re: Slavia - Jihlava 4:0

            martyni (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 14:12 |  
            0 0

            Neni tam nic objevneho. Ze by za tim mohl byt Prazak, je tam vzpomenuta sms Rebicka, ze mu uz Slavii prodal, pak se pise o Simanem, ze zrejme pujcuje primo Rebickovi a ze ma Rebicek u nej zastaveny dum nekde v Italii nebo kde.

            • Re: Slavia - Jihlava 4:0

              Tomski     před 9 lety 17.08.2015 14:33 |  
              0 0

              tak mě to, že by za insolveníc mohl být Pražák nenapadlo...

              • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                Borris     před 9 lety 17.08.2015 14:45 |  
                0 0

                Spíš by mě hlavně zajímalo, co by tím Pražák sledoval, pokud by to byla pravda....

                • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                  Tomski     před 9 lety 17.08.2015 14:50 |  
                  0 0

                  zbaví se Řebíčka a cena Slavie tím půjde ještě níž...Pražák = Kellner a půl miliardy a třeba 100 mega je rozdíl ne ?

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                    Tomski     před 9 lety 17.08.2015 14:51 |  
                    0 0

                    to je jen moje spekulace...

                    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                      naplavnik     před 9 lety 17.08.2015 15:19 |  
                      0 0

                      Ano, vítr fouká od stadionu.

                • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                  martyni (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 15:11 |  
                  0 0

                  Tak ma stadion a na nem hraje klub rizeny amaterem Rebickem. To je trochu nevyhodny. Lepsi by urcite bylo mit oboji a zaridit, aby klub hral na stadionu dobry zapasy, na ktery bude chodit hodne lidi.. Myslim, ze to je jedna z variant, co se tu probirala.

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                    vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 15:47 |  
                    0 0

                    Podle mých včerejších info by se i prodávalo.ale není komu,tedy alespoň v současné době.

            • Re: Slavia - Jihlava 4:0

              Barra     před 9 lety 17.08.2015 16:01 |  
              0 0

              Jinak dnes na webu Ihned clanek Ludka Madla o Pavlu Zikovi. Sport Invest prodal a chce se po 4 letech opet pustit do kseftu. Ne jen transfery a byt agentem, ale buduje firmu ktera bude mit zajem i o jine sporty, propojeni na marketing a poradani vlastnich akci (v minulych letech uz byl aktivni v organizaci (operenich) koncertu v CR). A rozpovidal se o Slavii: "Jeste vice me ale boli situace Slavie. Nejstarsi cesky klub, krasny fotbalovy stadion, obrovska zakladna fanousku. Tam lezi velky potencional vzrustu". A dodava jake ma kontakty na reditele Realu, ktery ma velkou stavebni firmu, majitele Rennes ktery patri mezi nejbohatsi Francouze a jine, a ze jiz neco podarilo realizovat v oblasti stavebnictvi a developmentu v CR. Kdo vi kdo nas jeste v telenovele Slavie, insolvence a skrytych zajemcu prekvapi.

              http://ihned.cz/c1-64467810-hra-ludka-madla-kdysi-zika-privedl-cecha-do-chelsea-ted-se-vraci-a-zaklada-velkou-firmu

              • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                AlesJa     před 9 lety 17.08.2015 16:53 |  
                0 0

                díky zajímavý článek, ale vzhledem k tomu co se ve Slavii děje poslední léta, velmi pesimisticky čtu mezi řádky "ve Slavii a jejím stadionu a fans je ještě skulina jak něco vytunelovat"

                • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                  bububu (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 18:24 |  
                  0 0

                  Na Slavii již není co tunelovat, jsme jen zadlužená prázdná skořápka.

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                    spino     před 9 lety 17.08.2015 18:49 |  
                    0 0

                    Ve které se perou prachy.

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                    AlesJa     před 9 lety 17.08.2015 20:25 |  
                    0 0

                    ale stále je, i ti hráči sice ne top mají svou cenu, plus mládež a prachy od fanoušků pořád je toho dost co odklonit.

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                    AlesJa     před 9 lety 17.08.2015 20:27 |  
                    0 0

                    nejvíc zadlužená své majiteli přes půjčky pokud půjde z cesty ven a šikovně to proženou insolvencí najednou se objeví jiná Slavia z které půjde stále něco vytáhnout

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        podol (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 14:31 |  
        0 0

        Spino, mám to ofocené, mohu poslat v příloze. Když chceš, napiš na janus2@atlas.cz

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          Dobi     před 9 lety 17.08.2015 19:39 |  
          0 0

          Za všemi problémy stojí hlavně stadión. Krásný moderní, ALE... Koncem 80.let se podařilo sehnat i za bývalého režimu prachy na stadión, byla tady solidní stavební firma IPS, patronátní podnik (dnešními slovy generální sponzor). Ale po Listopadu se pár lidí chtělo zviditelnit a snad až poplivat IPS v tisku. Výsledkem bylo, že vše šlo přes kontrolní orgány a ty přidělené peníze "zhabaly". Musím opakovat, že největším nepřítelem Slavie jsou často "slávisté"!!!

  30. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Borris     před 9 lety 17.08.2015 14:27 |  
    0 0

    Tak jsem dnes ve sportu koukal na hodnocení. Django 9, Škoďák 8 a zbytek 7 nebo 6. Jen jediný Voltr měl 4 což mě docela zaskočilo. To včera opravdu tak zaostával za ostatními našimi hráči?

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      slamacek (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 14:55 |  
      0 0

      Tak to je dost ulet. Asi nema Voltra rad, protoze podle mne nehral spatne. myslim ze to byl vykon na 5, 6, a snad jen u skody za 7. ale 9, 8 to ne. zas tak uzasny zapas to tedy nebyl.
      ale krasne jsem si vecer uzil

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Borris     před 9 lety 17.08.2015 16:22 |  
        0 0

        No já právě to včera neviděl, ale přecejen mě ta známka překvapila, vzhledem k tomu jaké známky měly ostatní. Abych tedy předložil komplet menu tak:

        Berkovec 5
        Mikula 6
        Bílek 6
        Deli 9
        Jablonský 6
        Štohanzl 6
        Hrubý 7
        Souček 7
        Černý 6
        Voltr 4
        Škoda 8

        A ještě střídající Švec 5. Zmrhal s Bazalem nehodnoceni.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Arutha     před 9 lety 17.08.2015 14:58 |  
      0 0

      Mě se třeba Voltr hodně líbil...

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        ashley     před 9 lety 17.08.2015 18:47 |  
        0 0

        Souhlas, 4 pro Voltra mi přijde hrozně málo, to tam byli horší. Hodně bojoval a hlavně uvolnil prostor pro Škodu, jeho práce byla dobrá, udělal spoustu černý práce.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Falk     před 9 lety 17.08.2015 18:45 |  
      0 0

      Hru jednoznačně oživil a byl přínosem ,4 naprosto nezasloužená

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Dobi     před 9 lety 17.08.2015 19:31 |  
        0 0

        Je to děs. Býval jsem x let pravidelným abonentem Československého sportu a později Sportu, dokud byla roznáška novin hned po ránu a do práce jsem to stihnul. Pak trafika... Pak se z toho stal deník Spart a tohle já podporovat nemusím!!! Takže pokud by napsali k V otrovi třeba hodnocení -3 nebo nulu, mě to nezajímá, protože názory navedených blbů zásadně nerespektuji. Snad si z toho ani Voltr nic nedělá, jen by mu měli říci, že hodnocení nesestavil novinář, ale pisálek-blb!!!

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          Borris     před 9 lety 17.08.2015 20:12 |  
          0 0

          Tak mě to zarazilo o to víc, že hodnotitelem byl Hrabě, kterého považuju za jediného vcelku normálního redaktorka Sportu. I když s ním také samozřejmě vždy nesouhlasím.

  31. Dobi

    Kornovo     před 9 lety 17.08.2015 15:26 |  
    0 0

    ahoj Dobi nebo nekdo jiny, kde sezenu kontakt na nekoho z OP Slavia Frenstat? od nas uz nikdo na zapasy nejezdi a na Banik a do Zlina to mam blizko

      • Re: Dobi

        spino     před 9 lety 17.08.2015 17:54 |  
        0 0

        Najdeš tam i novou odbočku, kterou jsem založil já. :D

        • Re: Dobi

          Dobi     před 9 lety 17.08.2015 19:26 |  
          0 0

          Upřesním: Ve Frenštátě bývala nádherná odbočka OP, vzali mezi sebe i začínající hvězdičku Ivetu Bartošovou, řádným a aktivním členem byl i olympijský vítěz Jura Raška, báječné byly jejich Valašské guláše. Odbočka v roce 1990 uspořádala perfektní Memoriál Vlasty Kopeckého, pak ale ti mladší organizátoři pomřeli a zůstal jen Tonda Knězek, který jezdíval tak na 3-4 zápasy do Prahy, kde má vnuka. nebo na Sever ,(dvakrát jsme se potkali v Mostě). Nechyběl ani na Setkáních slávistů, jen letos jsme jej v Hodoníně postrádali a nemám o něm zprávy. Kéž se ho podaří zkontaktovat komukoliv z nás!

  32. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    PetCC     před 9 lety 17.08.2015 16:20 |  
    0 0

    Krásný výsledek. Jenom mě hodně mrzí, že se toho nedočkal náš kamarád Jirka, velký slávista, s kterým jsem zažil většinu zápasů Slavie na Strahově a v Edenu za posledních 15 let. Bude nám moc chybět.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      bongor     před 9 lety 17.08.2015 18:25 |  
      0 0

      Neboj se,Jirka to viděl.Asi ho sice neznám,ale musel to být fajn kluk a určitě uvidí takových zápasů mnohem víc.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Dobi     před 9 lety 17.08.2015 19:18 |  
        0 0

        I takových lidiček, kteří se radovali z každého úspěchu. Nejen třeba pan Růžek nebo Šulc, ale v poslední době zemřelý pan Bartůněk, pan Maik, pan Tábor ze Žirovnice a další a další!!! Slavia je i v tomto věčná, protože všichni tito lidičkové žijí v naších myslích dále a při každém úspěchu na ně právem myslíme a vzpomínáme!

  33. Re: Slavia - Jihlava 4:0

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 17.08.2015 23:49 |  
    0 0

    Konečně vítězství, které jsme nutně potřebovali, navíc jednoznačný výsledek, výborné standartky, velká bojovnost celého mužstva, pozitiva určitě převažují, ale je tady jedno velké ALE a to jsou „hluché“ pasáže ve hře a to je malér. Dnešní fotbal je o aktivním přístupu, agresivitě a pokud je někdo pasivní, tak nikdy nic pořádného nevyhraje. Jak už jsem dříve napsal, u našeho mužstva vidím potenciál, ale veliký problém je psychika. Když se nad tím zamyslíte, tak je to logické, kdo z našeho mužstva poznal úspěch, jedině Latka a Piták, mladí za posledních 5 let asi těžko a proto si moc nevěří (jsou samozřejmě výjimečné osobnosti, vůdčí typy, ale těch moc není, u nás jedině Martin Latka). Potvrzuje to i rozhovor Tomáše Jablonského v bulletinu Poločas k utkání s Jihlavou, který říká: “Teď by pomohlo, abychom začali hrát týmový a účelný fotbal. Aby všechno klapalo na hřišti i mimo něj, aby tu byla dobrá parta a nebáli jsme se ukázat, co v nás je. Myslím, že s tím vším půjdou ruku v ruce výsledky. Musí to jít postupně, je vidět, že máme problémy, co se týká hry. Jsme dobří fotbalisté, jsme tu z nějakého důvodu a až se přestaneme bát a budeme hrát, jak umíme, výsledky přijdou a Slavia půjde vzhůru“. Chce to ještě mužstvo doplnit o jednoho nebo lépe dva zkušené fotbalisty a nechat mu čas.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:0

      Falk     před 9 lety 18.08.2015 08:13 |  
      0 0

      Moje úvaha k trenérovi a týmu .V zahraniči se používá trenér nebo manažer.Znamená to ,že řídí celý tým a připravuje podmínky i pro zisk týmu .Buď vítězné tažení nebo prodej hráčů .Takový systém nám chybí u našich trenérů .Příklad- Souček jednoznačně vytlačil ze sestavy Zmrhala ,tak zkusíme najít Jardovi post ,ale Jarda prostě neni křídlo a nikdy se nemůže prodat jako křídlo(tak to je ) ,takže bud bude na lavičce nebo musí jít do jiného týmu hrát středního záložníka .Druhý příklad ,Štohanzl přišel a hrál celý zápas.Že hrál to je trenérovo rozhodnuti ,ale v druhé půli mu to nešlo a trenér tam nedá Červenku nebo Bazala výrazně dřív ,aby se potencionálni zboží mohlo ukázat tomu nerozumím,Štohanzl po zápase prohlásí ,že snad ještě nikdy neodehrál celý zápas je k zamyšlení ( proč zas u nás vyjímka ) Jinak trenére diky za změny v sestavě ,za změny v rozestavení ,jenom chci mírně varovat ,že by to chtělo i manažerské rozhodnutí .Tento prvni zápas vám snad naznačil ,že si zaslouží šanci i další a že bez opor začínáme hrát trošku fotbal.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:0

        Barra     před 9 lety 18.08.2015 08:41 |  
        0 0

        Falku, "ze snad jeste nikdy neodehral cely zapas"? To Stohanzl vazne rekl?!

        • Re: Slavia - Jihlava 4:0

          Falk     před 9 lety 18.08.2015 09:06 |  
          0 0

          Na oficiálkách je jeho rozhovor ,kde řekl ,že si ani nepamatuje kdy odehrál celý zápas ,jak se to čte Červenkovi nebo Bazalovi ,kterým to šlo v přípravě a hrát pár minut je k smíchu

          • Re: Slavia - Jihlava 4:0

            Arutha     před 9 lety 18.08.2015 09:25 |  
            0 0

            To je myšleno tak, že v MB už dlouho nehrál...

          • Re: Slavia - Jihlava 4:0

            Barra     před 9 lety 18.08.2015 09:26 |  
            0 0

            Tak to je snad neco jineho nez tvoje prohlaseni ze jeste nikdy neodehral cely zapas -:) Jinak je priprava jedna vec, ted jsme o par tydnu pozdeji. Mluvi se moc o Bazalovi - zajimalo by me kdo videl naposledy Bazala hrat nebo na treninku. Jakou ma ted formu? Pochybuji, ze by Uhrin umyslne nestavil nejsilnejsi muzstvo, pritom je to on, kdo vidi sve hrace kazdodenne na treninku. Nebo hraje v tve poznamce o Stohanzlovi snad take roli ze "neni nas"? Jinak Voltr take hral dobre v priprave, strilel branky, a presto musel cekat na svoji sanci.

            • Re: Slavia - Jihlava 4:0

              Falk     před 9 lety 18.08.2015 09:39 |  
              0 0

              Tady neni sporu o tom koho si dá trenér do základní sestavy,ale jestliže nic nehrajeme musí prostě musí něco změnit .Nemám nic proti Štohanzlovi,ale uvědom si ,že neni náš a už asi nebude prodejné zboží .A neříkej mi ,že za stavu 3:0 musí hrát celý zápas !Vzpomeň si na Beránka - Kodr,Zmrhal ,Černý ,Latka je osa týmu a jak dopadla ta osa,musela být rozprášena.Uhrinovi zatím hodně fandím ,viděl jsem asi 5 zápasů,posun je jasný ,ale ve hře to pořád neni ono ,vázne kombinace a fotbalovost ,to musí vidět každý .

              • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                koudys2 (přítel SN)     před 9 lety 18.08.2015 09:57 |  
                0 0

                My vyhrajeme 4:0 a kritizujeme Uhrina, že tam neposlal Bazala. Ach jo ..

                • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                  Falk     před 9 lety 18.08.2015 10:09 |  
                  0 0

                  To je reakce úplně mimo .Byla to jen úvaha k zamyšlení

              • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                Barra     před 9 lety 18.08.2015 10:08 |  
                0 0

                A proto opakuji - jakou ma Bazal momentalni formu? Vychazet z toho co bylo pred par tydny nejde. Myslim ze Uhrin se neboji zasahnout kdyz je zapotrebi, Zmrhal byl uz vice krat obetovan, Svec nebyl z zakladu, Pitaka nepostavil. V tom smyslu mu podle ke neni co vycitat. A jinak - s tim "nasim" jsem u Stohanzla mel na mysli jeho udajnou naklonost k Sparte. Ze je jen na hostovani a tedy neni nas v tom smyslu, vubec neresim. Jde nam o body a udrzeni v lize. Co bude v cervnu, se uvidi pak.

                Jinak - stridat za v 60.minute za stavu 3-0 jen aby se stridalo mi nepripada rozumne. Uz jsme museli nucene stridat Jablonskeho, do konce zapasu bylo jeste pul hodiny. Co kdyby se nekdo dalsi zranil? Myslim ze Uhrin udelal dobre ze stridal podruhe az nejakou ctvrt hodinou pred koncem, a potreti az k konci zapasu. Ale to jsou jen moje uvahy, respektuji tvoje nazory. Samozrejme ze plati co Slavista, to trener.

                • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                  Falk     před 9 lety 18.08.2015 10:12 |  
                  0 0

                  Přesně tak ,chci diskutovat na dané téma a né se hádat a přít

              • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                AlesJa     před 9 lety 18.08.2015 10:59 |  
                0 0

                máš pravdu kombinace vázne a chybí fotbalovost, ale není to i tím materiálem ?

                • Re: Slavia - Jihlava 4:0

                  Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 19.08.2015 20:11 |  
                  0 0

                  Možná někdy taky, ale ta psychika je větší problém, strašně moc by pomohly tři body z Ostravy.