Domácí pohár

Nový Bydžov - Slavia 0:7

Slavia dnes začala svou pouť domácím pohárem v Novém Bydžově na půdě místního třetiligového Unionu. A šlo o úspěšný první krok, když svého soupeře deklasovala poměrem 7:0! Hattrick zaznamenal Voltr, dvě branky dal Červenka.

Nový Bydžov - Slavia 0:7 (0:3)

Branky: 20., 36. a 39. Voltr, 54. Štohanzl, 73. a 83. Červenka, 80. Zmrhal

Sestava: Hrubeš - Mikula, Latka, Bílek (46. Deli), Dostál - Štohanzl, Souček, Hrubý (55. Červenka), Zmrhal - Bazal - Voltr (67. Diop)

Trenér Uhrin udělal oproti vítěznému zápasu v Ostravě pět změn - v brance se představil Hrubeš, v obraně Bílek s Dostálem, na levé křídlo nastoupil Zmrhal a v roli podhrota se za Slavii poprvé v základní sestavě soutěžního zápasu ukázal Bazal. Šetřeni zůstali reprezentanti Škoda s Delim, zatímco "lvíčata" Souček s Hrubým v základu nechyběla.

První příležitost si připsali sešívaní, když Štohanzl vybojoval rohový kop a Hrubého centr prodlužoval Bílek. Míč ale ukryl ve svých rukavicích domácí brankář. O minutu později centroval znovu Hrubý, tentokrát z nebezpečného přímého kopu, Souček ale zakončit nedokázal. Úvodní opravdu vážnou příležitost si ale připsal Union, když po akci z levé strany zakončoval jen těsně vedle Motyčka! Jako první se tak prosadili sešívaní. Ránu z hranice vápna nejdříve zastavilo břevno, ale po odrazu od něj dopravil míč do odkryté branky Voltr! A náš útočník byl při chuti, za další čtvrthodinu zvýšil po centru Zmrhala již na 2:0! Poté uplynuly jen tři minuty a Radek Voltr završil přesnou střelou k tyči hattrick!

Do druhé půle nahradil na místě stopera Bílka Deli. A Slavia se mohla gólově prosadit i na začátku druhé půle, ale Bazal v dobré možnosti vychytal včasným vyběhnutím Nguyen. Čtvrtý gól však červenobílí přidali záhy. Voltr ani Bazal ještě zakončit nedokázali, ale Štohanzl již dopravil míč do sítě! Na hřiště se poté dostali Červenka místo Hrubého a Diop za Voltra. A právě Červenka završil populárního "bůra", když rozvlnil síť po přihrávce Štohanzla! Na 6:0 upravil Zmrhal, když dorazil Červenkovu vyraženou střelu. Sám Červenka si dal po chvíli repete a tentokrát už Nguyena překonal - 7:0! Více už se nestalo a sešívaní tak napodobili pohárovou výhru 7:0 z Chomutova z předminulé sezóny.

Komentáře (91)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:1 v 1. poločase

    goop     před 9 lety 28.08.2015 18:06 |  
    0 0

    Sláva, doufám, že to nepoděláme a vyhrajem.

  2. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:2 v 1. poločase

    goop     před 9 lety 28.08.2015 18:07 |  
    0 0

    Gooooooooooooooooooooooool

  3. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:3 v 1. poločase

    goop     před 9 lety 28.08.2015 18:11 |  
    0 0

    gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllll!!!!!!

  4. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:3 v 1. poločase

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 28.08.2015 18:12 |  
    0 0

    Voltr hattrick...ikdyž je to "jen" třetiligový soupeř, tak stejně klobouček. Radek se nám rozjel! Snad mu to vydrží i do ligy.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:3 v 1. poločase

      vlk30 (přítel SN)     před 9 lety 28.08.2015 18:21 |  
      0 0

      Jen at blbne,prodají Skodovku s tím, že nám jeden kanonýr stačí :-) No,ale jinak super,mohlo by z něj něco být.

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:3 v 1. poločase

        patras     před 9 lety 28.08.2015 19:16 |  
        0 0

        Radek má v sobě velkej potenciál, líbil se mi už v přípravě. Myslím si, že Radek se nám hodně vyplatí.... Ten se ještě ukáže ! !

  5. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7 ve 2. poločase

    Orlik66     před 9 lety 28.08.2015 19:13 |  
    0 0

    Dobrá hláška z onlinu:

    "Dostál rozehrál roh z levé strany na krátko, ale sešívaní se ke střele nedostali."

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7 ve 2. poločase

      fredydj (přítel SN)     před 9 lety 28.08.2015 20:19 |  
      0 0

      ?

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7 ve 2. poločase

      alois_veliky (admin)     před 9 lety 28.08.2015 20:21 |  
      0 0

      tak to je hláška století

  6. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    Majkl8     před 9 lety 28.08.2015 19:23 |  
    0 0

    Kontrolní otázka. Kdy jsme naposled vyhráli 7:0? Pamatuju asi 18 let starou výhru nad Uherským Hradištěm 9:1 :D

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      quelhar (admin)     před 9 lety 28.08.2015 19:25 |  
      0 0

      V lize jsme tolik gólů dali naposled Zlínu na Strahově (7:1). V poháru před dvěma lety Chomutovu.

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        Falk     před 9 lety 28.08.2015 19:33 |  
        0 0

        To soupeři tak nešlo nebo my jsme hráli slušně,dejte někdo report,kdo to viděl

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      goofy38     před 9 lety 29.08.2015 11:57 |  
      0 0

      Pamatuju si výhru nad Baníkem 7:0.

  7. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    Barra     před 9 lety 28.08.2015 19:37 |  
    0 0

    Ani si neumim predstavit titulky Sportu, kdyby se tohle podarilo Sparte, a to jeste bez Lafa-ta-ta-ty.

    V kazdem pripade velka pochvala, vetsinou maji tito souperi extra motivaci aby se ukazali. Jsem rad pro Voltra, zaslouzi si to.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      Falk     před 9 lety 28.08.2015 19:45 |  
      0 0

      Také připojuji všem velkou pochvalu

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        Barra     před 9 lety 28.08.2015 20:03 |  
        0 0

        A ze nas kluci rozmazluji. Za poslednich 12 dnu treti vyhra v rade, s celkovym skore 14-1. A ted si musime ohnout pres koleno Boleslav - stale mi lezi arogance Jarolima z minule sezony, kdyz umyslne vrazil do Alda Baeze a branil mu vhazovani na zaludku. A samozrejme tesi ze Boleslav je momentalne v tabulce za nami s jiz 12 inkasovanymi brankami, tedy s prumerem 2,4 na zapas.. Obrana tedy nic moc, at se duo Skoda - Voltr ukaze a at si ten zapas vychutnaji.

        • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

          smichov_1     před 9 lety 28.08.2015 20:53 |  
          0 0

          když je trénuje K. Jarolím, tak je jasné, že obrana je komedie. Přece pamatujeme Arsenal, atd., atp.

          • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

            honza_sl     před 9 lety 28.08.2015 22:03 |  
            0 0

            Tak já nevím, ale připadá mi, že pod vlivem Arsenalu a Jarolímova konce to vidíte zkresleně. KJ nastoupil na jaře 2005. Odtrénoval kompetní tyto sezony:

            2005/6: SKS na 3. místě, 34 obdržených branek (5. místo), ale také 56 vstřelených a 22 rozdíl (obojí 1. místo)
            2006/7: SKS na 2. místě, 23 obdrženo (2.), 44 vstřeleno (2.-4. dělené místo), 21 rozdíl (3.-4.)
            2007/8: SKS 1., 24 obdrženo (1.), 45 vstřeleno (3.), 21 rozdíl (3.)
            2008/9: SKS 1., 25 obdrženo (1.-3.), 57 vstřeleno a 32 rozdíl (obojí 1.)

            V další sezoně KJ odstoupil a počítat jenom ty zápasy, co odkoučoval jsem línej a přenechám to s radostí Barrovi, bude-li se mu chtít.

            K těmto statistikám mám jen pár poznámek:

            a) Co bychom za tyto statistiky dnes dali (Andělíčku, můj strážníčku, ať už se ta doba vrátí...)

            b) Takhle prostě nevypadají statistiky týmu, co má propustnou obranu. Prostě se vlivem konce zapomíná, jakej super fotbal SKS pod KJ předváděla - v útoku i obraně. Srovnávat to s Arsenalem, kterej byl tehdy (a je i dnes) o cca 3-5 úrovní kvality výš, je nesmysl...

            • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

              Barra     před 9 lety 29.08.2015 00:38 |  
              0 0

              Tak jó, tedy -:)

              * Sezona 2009-10, pod Jarolinem 22 zapasu, 8 vyher, 7 proher, 7 remiz, skore 27-24, + 3 (nasledne nastoupil Cipro: 8 zapasu, 3 vyhry, 4 prohry, 1 remiza, 10-11, - 1)

              * 2010-11, navrat Jarolima: 9 zapasu, 2 vyhry, 4 prohry, 3 remizy, skore 10-15, - 5 (vystridal Petrous: 21 zapasu, 7 vyher, 4 prohry, 10 remiz, 31-21, + 10).

              Po uspesnych sezonach ktere jsi uvedl se v 2009-10 a 2010-11se Jarolimovi uz tak nedarilo. Ale Jarolim se za svoje trenerske uspechy absolutne nemusi stydet. Kdyz pusobil u nas jeho arogance nevadila, tak ted mi jde proti srsti a jsem rad ze i pres nase veskere trouble a omezene financni moznosti jsme (i kdyz jen o skore) pred Boleslavi. A doufam ze tomu tak zustane i za 2 tydny (jeste celych 14 dnu do toho zapasu - tato 3-tydenni prestavka nema snad nikde obdobu).

              • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

                Barra     před 9 lety 29.08.2015 00:40 |  
                0 0

                * Kdyz pusobil u nas MI jeho arogance nevadila...

          • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

            Zdendanek     před 9 lety 28.08.2015 22:22 |  
            0 2

            To si snad děláš srandu, že jo. Tak velkej blbec zase nemůžeš být!

            • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

              Dobi     před 9 lety 28.08.2015 22:42 |  
              0 0

              KJ určitě nebyl / není špatný trenér. ALE: Jak u něj převážila jeho až už proslulá i z dob hráčské kariéry "moderní numismatika", tak to šlo do kopru... U mne se to zlomilo Tiraspolem a je pro mne osobně třídním nepřítelem č.1. Takže kvůli němu Boleslav řadím ve své "neoblibě" ke sraltě a peltonci...

              • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

                Merlinus (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 00:43 |  
                0 0

                Naprostý souhlas. Pro mě zůstane Jarolím už na vždy absolutně persona non grata. To čeho sportovně dosáhl jednozančně překrylo to, že i díky němu (a s velkým podílem) Slavia málem skončila a roky se pohybuje ve obrovským problémech. Bylo mi na zvracení, když jsem dostal nové "Červenobílé listy" na titulce "Nejlepší trenéři Slavie" se ve vybrané společnosti gentlemanů objevuje i Jarolím. Fuj. Hanba.

                • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

                  dubas     před 9 lety 29.08.2015 07:14 |  
                  0 0

                  Pánové nezlobte se, ale představa, že všechny nebo drtivou většinu peněz prošustroval KejDžej, je taková úsměvná, trenér likviduje sta miliony a nikomu to nevadí, to byl v tom klubu sám?

                  • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

                    Dobi     před 9 lety 29.08.2015 21:33 |  
                    0 0

                    To nikdo neříká. Ale že to je "pan peněženka" někdy s hulvátským chováním (třeba ten Baez nebo hráči, které doslova vyhnal jak Němčoury ze Sudet) to mi nikdo nevyvrátí!

                • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

                  Dobi     před 9 lety 29.08.2015 21:46 |  
                  0 0

                  Mno, ač jsem se jinými články podílel, nestačil jsem při vyjití kulit oči po spatření té holé hlavy... Mně osobně tam třeba chyběl Jirka Nedvídek, který 1969 Slavii nenápadně, ale cíleně zachránil. Vybrat desítku je úkol složitý, ne-li nesplnitelný. Proto si třeba vážím více než jiné Jareše i Nedvídka, kteří vytáhli Slavii ze dna jakéhosi hnoje. Než ty, kterým silný kádr umožnil větší (a zaslouženější) úspěch. U mne je srdce a slušnost vždy na prvním místě! Kdybych vypsal - což neudělám - anketu o nejlepšího politika od roku 1918, kolik by se objevilo jmen? 100, 1000? A bylo by to objektivní, když jsme třeba TGM ani Honzu Masaryka v drtivé většině nezažili. Objevil by se třeba Hácha (který podle mnohých zabránil nejhoršímu), Dubček nebo Antonín Novotný, který v určitém smyslu kladné body i dnes získává? A teď vybírejme znova 10 trenérů! Vypadl třeba Rýgr, kterého pamatuji, který rád chodil na schůzky nás, tehdejších vlajkonošů. Již zmíněný Nedvídek. Havránek. A i ten Pastoor určitě nebyl blb blboucí, při besedě v Příbrmi ukázal, jak to má docela v hlavě srovnané. Jen přišel do Slavie v blbý čas v blbé konstelaci... I proto nemám ankety a podobné výběry rád. Ale souhlasím, že Jarolím nemá v TOP TEN co dělat, i když za něj byly úspěchy, ale i Tiraspol....

  8. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    Humessi     před 9 lety 28.08.2015 19:50 |  
    0 0

    Doufám, že absence Škody znamená jen šetření. Mám strach, aby se náhodou neřešil jeho přestup. Pokud se nepletu, tak je jedinej, koho šetřili (ještě teda Deliho, kterej střídal)

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      dubas     před 9 lety 28.08.2015 20:23 |  
      0 0

      Škoda je s repre, ne.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      honza1947     před 9 lety 28.08.2015 20:33 |  
      0 0

      Škoda v Bydžově byl (v teplácích), seděl na tribuně. Patrně nehrál kvůli reprezentaci, aby se náhodou nezranil. Chválihodné je, že to kluci vzali vážně a hráli jak z partesu. A tentokrát byl rozdíl dvou tříd znát jak v rychlosti tak fotbalovosti. Ne jako v Převýšově. Je také dobře, že i Bydžov hrál rozumně a že nedošlo k žádným zraněním ani na jedné straně. Ty 2 žluté karty byly za tahání, ne za nějaké nebezpečné skluzy a pod. a to ještě na naší straně.

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        Pepino44     před 9 lety 28.08.2015 21:09 |  
        0 0

        Můžeš podat trochu podrobnější report?

        • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

          Woltaire     před 9 lety 28.08.2015 21:56 |  
          0 0

          Výbornej Bazal, Voltr a kupodivu se mi moc líbil Dostál, kterej makal a přehrával svou stranu. Všichni hráli o dvě třídy výš, těžko někoho hodnotit špatně. Za mě bych špatně hodnotil toho jednoho fanouška, který před děkovačou hodil dělobuch. Pyro mám rád, ale dělobuchy bych zakázal. Možná bylo trošku vidět na Latkovi, že se rozehrává po zranění a Diop mohl dát minimálně dva góly, škoda, že to je takový plašan. Jo a ještě se mi líbil Souček s jeho přehledem a klidem na balónu.

          • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

            notrax     před 9 lety 28.08.2015 22:05 |  
            0 0

            Tomu borcovi pak bylo vytknuto.

            • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

              dubas     před 9 lety 28.08.2015 22:50 |  
              0 0

              Doufám, že mu bylo vytknuto pěstí a okovanou botou.

        • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

          sTizz (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 03:28 |  
          0 0

          vybornej Bazal?? koukal jsem na nej cely druhy polocas z nekolika metru a ten kluk byl tragickej,naprosto! Nedokazal zpracovat,kdyz uz mel mic,tak to zpomalil utok,jedinej mic nevybojoval,nehlede na to,ze asi patej gol padl z ofsajdu a faul tesne vedle sestnactky nebyl.. Jinak musim pochvalit bydzovacky poradatele,byl to prijemny vecer i v nasem sektoru,zadny provokace a dokonce probehlo zertovani na tema rodily bydzovak a slavisticka vlajka s puvodnim nazvem FK Novy Bydzov,lehce kontraproduktivni: Super vyjezd

          • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

            Woltaire     před 9 lety 29.08.2015 09:54 |  
            0 0

            Mě se teda Bazal moc líbil, hlavně v první poločase. Nehledě na to, že včera přihrál na tři góly a založil spoustu akcí...

            • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

              ortevor     před 9 lety 29.08.2015 23:44 |  
              0 0

              Bazal byl skvelej, a opet jiz po x-ty ukazal, ze je nepravem opomijenej...celou pripravu jeden z nejlepsich hracu, ted opet..ostatne, to ukazoval uz pred odchodem na Zizkov...
              snad dostane sanci uz i v lize poradnou...
              myslim, ze v nem mame vetsi poklad nez v Hrubym nebo Souckovi..

  9. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    Zdendanek     před 9 lety 28.08.2015 22:11 |  
    0 2

    Někdo se tu zmínil o hodnocení hráčů v dnešním zápase. Zaujal mě Bazal, Štohanzl a střídající Červenka. Ale to není důvod proč sem píšu. Nejhorší co mě zaujalo byla skupinka "asi fanoušků" v černých tirčkách, kteří svým chováním znechutili celé utkání. Těch pár zfetovaných idividuí, kteří asi provázejí Slavii na všech utkáních, si zaslouží jen opovržení. Bylo jich pár, ale udělali Slavii tu nejhorší reklamu. A hodit do vlastních hráčů, kteří těm slušnějším přišli poděkovat dělobuch, to mluví za vše. Až někdy potkám takyfanouška se šálou přes hubu, který propaguje pyreo a podobné zhovadilosti, dostane takovou přes držku, až se z toho po.....

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      notrax     před 9 lety 28.08.2015 23:09 |  
      0 0

      Ten dělobuch hodil dementní jedinec, tak nechápu proč odsuzuješ celou tu skupinu, co oni udělali? A nazývat zrovna tyhle kluky zfetovanými, haha.

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        Zdendanek     před 9 lety 30.08.2015 21:36 |  
        0 2

        Ne, ne. Celý problém začal až, když policie!!! přivezla asi 20 puber'táků na stadion. To, že byli zhulený a ožralí bylo vidět na první pohled. O to víc zaráží skutečnost, že je tam policajti pustili. Rvali se mezi sebou, ničili oplocení a vůbec je nazajímal průběh zápasu. Hlavně se honosili tričkama tribuna sever. Pak si udělěj úsudek co jsou zač.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      Woltaire     před 9 lety 29.08.2015 01:23 |  
      0 0

      Zrovna tihle kluci a feťáci? Tak to asi ne Zdendo...

      Další věc je, že nikdo z týhle skupiny tam nezapálil ani jedno pyro, je třeba umět rozlišovat mezi jednotlivýma skupinama uvnitř TS... Kluk, co hodil dělobuch, podle ohlasu dostal vyčiněno, tak nevím o co ti jde? O to, že i díky tomu fandění a skákání, co proběhl ve druhém poločase se zvedla úroveň fandění asi tak o 100%? Poslední dobou to tady je opravdu eDřevěnka.com. Všechno špatně.

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        bongor     před 9 lety 29.08.2015 08:08 |  
        0 0

        Nejlepší je,když se tady objeví zcela neznámý nick.To se to potom dřevěnkuje.

        • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

          Woltaire     před 9 lety 29.08.2015 12:25 |  
          0 0

          Bohužel to je i u těch stávajících :/

        • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

          Zdendanek     před 9 lety 30.08.2015 21:30 |  
          0 2

          Nevěděl jsem, že pokud chci přidat příspěvěk, musím se jako nový přihlášit u pana bongora.

  10. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    KubaM     před 9 lety 29.08.2015 02:01 |  
    0 0

    Skvěle!!

    Jinak hádám, že dnešním zápasem jsou dny Kenii ve Slavii definitivně sečteny. Jistě v tom bude něco závažnějšího, protože pakliže by šlo pouze o chatrné zdraví, spíš by se Uhrin obrátil proti Mičolovi. Keniu jsem měl moc rád, nicméně jak jsem psal na jiném místě, Uhrin má u mě plnou důvěru, a tedy věřím, že to bude rozhodnutí odůvodněné a rozumné. Nicméně doufám, že Keniu alespoň řádně zpeněžíme, či vyměníme za nějaké hráče do defenzivy, čili nedopadne to jako s Boudjemou, kde i rozvázání smlouvy muselo být finančně extrémně náročné (a tudíž dle mého nerozumné řešení). Kenia svou hodnotu jistě má. Vždyť se loni po dlouhé době vrátil i do národního týmu Gruzie.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      bongor     před 9 lety 29.08.2015 08:10 |  
      0 0

      Kenia do sralty!!

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        tupoleff (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 10:40 |  
        0 0

        jako vážně? osobně si myslim, že z trojice zmrhal-škoda-kenia je nejlíp zpeněžitelnej (tedy že lepší vzhledem ke zdraví asi už nebude, takže ztráta nehrozí, a přitom hotovej hráč a relativně mladej, s delší smlouvou) a zároveň nejmenší oslabení. Takže já bych jim ho klidně střelil, pokud siou potřeba peníze

        • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

          bongor     před 9 lety 29.08.2015 16:34 |  
          0 0

          Ale ne,to jenom je fabulace při vyhlášené nenažranosti bolševika

  11. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 02:55 |  
    0 0

    Vím, že to bude znít komicky po skore 7-0, ale za prvních 15 minut mě naši pěkně namíchli, hlavně nasazením, kdy jsme přijali tempo domácích, hráli takový profesorský fotbal a dvakrát si velmi koledovali. Poprvé za stavu 0-0, kdy jsme přišli o balon ve středovém kruhu a domácí šli do rychlého brejku, následoval prudký centr z levého křídla na malé vápno a zcela volný hráč domácích byl sám před odkrytou bránou (100 % šance) naštěstí ho ještě atakoval náš vracející se hráč a to nejspíš pomohlo k tomu, že útočník míč jen tečoval těsně vedle branky, obrovské štěstí, mohli jsme prohrávat. Podruhé to bylo za stavu 0-1, kdy se domácí hráč opět na levém křídle skvěle uvolnil přes Štohanzla, nacentroval na bližší tyč, kde útočník ve velké šanci hlavičkoval těsně nad šibenici, tady se „lámal chleba“, pokud by skórovali, určitě by vzrostla jejich bojovnost, přidali by se diváci a zápas mohl jít jiným směrem … Naštěstí se to nestalo. Jinak zápas rozhodla velká pohotovost a gólovost Radka Voltra. Jasně bylo vidět, že po třetí brance si už domácí přestali věřit a druhý poločas se hrál jen na jednu bránu a i domácí fanoušci si všimli, že za prvních 15 minut druhé půlky jsme jim nepůjčili balon. Za stavu 0-6 ještě začali domácí riskovat a vysouvali se ve více hráčích (chtěli si dát čestný gól) a dostali se během minuty do dvou velkých šancí, ale skvěle je vychytal Hrubeš. My jsme otevřenou obranu využili k rychlým a nebezpečným brejkům, sice bez úspěchu, ale domácí se raději zatáhli a přestali pokoušet osud. Nemá cenu hodnotit naše jednotlivé hráče, každý si odehrál svoje, jen jsem naivně čekal, že na ně „vlítneme“ hned od začátku. A ještě jeden postřeh na závěr, Dame Diop šel na tři standardky a třikrát si našel míč a prosadil se hlavou (poprvé domácí brankář fantasticky vyrazil jasný gól, podruhé šel míč podél branky těsně vedle a potřetí šla jeho hlavička nad bránu). On není nějaký excelentní hráč do kombinace, ale vidím ho jako výborný žolík do vápna, např. na závěr zápasu. Bylo to příjemné odpoledne. O našem dalším soupeři rozhodne zítřejší zápas FK Kolín (III.liga) – FK Ústí n.L. (II.liga) a mělo by se hrát za měsíc (23.9.).

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      podol (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 07:31 |  
      0 0

      dík za info

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 14:31 |  
        0 0

        Ještě jeden postřeh, na začátku druhé půle za stavu 0-3 už bylo "po zápase", každý to pochopil a domácí kotel začal v jednu chvíli cíleně urážet náš kotel (podle reakcí domácích fandů to nebylo poprvé), snažili se prostě naše kluky vyprovokovat. Náš kotel to naprosto ignoroval a tak toho domácí nechali a nic se "nesemlelo". Velký respekt k našim klukům z Tribuny Sever.

        • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

          bongor     před 9 lety 29.08.2015 16:36 |  
          0 0

          Respekt má u mě TS stabilně.

          • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

            Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 17:06 |  
            0 0

            U mě samozřejmě taky, ale nenechat se vyprovokovat je někdy těžký, když si představím na jejich místě rudý kotel, tak ti by to asi neustáli a byla by pěkná mela.

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        sTizz (přítel SN)     před 9 lety 30.08.2015 18:36 |  
        0 0

        no kdyz deseticlenny kotel domacich zacal kricet vesnice Eden,tak to na tvarich pritomnych slavistu vykouzlilo jen usmevy..

  12. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    klimi     před 9 lety 29.08.2015 08:03 |  
    0 0

    Tak za mě taky něco málo k zápasu...
    Bazal mě popravdě zklamal, byl to výkon jak od Černého, hodně ztrácel míče, ale pár dobrých momentů tam měl. Dlouho ale nehrál...
    Po střídání Červenky šel hrát střed Štohanzl a tam se mi dost líbil.
    Voltr prostě famózní...

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      AdJap     před 9 lety 29.08.2015 09:15 |  
      0 0

      Mně osobně by se Štohanzl ve středu docela líbil. Zatím, co ho tam sleduju, tak má na noze docela klid a myšlenka mu taky nechybí. Minimálně jako alternace za předpokladu nedostatku by se s ním na tento post podle mě dalo počítat.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      ortevor     před 9 lety 29.08.2015 23:48 |  
      0 0

      souhlas...Bazal spatna prvni pule, ve druhy uz hral dobre a darilo se mu je tam motat...
      Stohanzl se mi taky libil na stredu, na kraji bych radsi videl Bazala..

  13. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    zeleznik2     před 9 lety 29.08.2015 10:45 |  
    0 0

    I bez Škoďáka to jde, ikdyž šlo jen o pohár, Radek Voltr je čím dál tím lepší, tři góly to je moc dobré, kdyby Milan odešel, Radek by ho mohl jednou nahradit. Štohanzl taky dobrý, Červenka dva góly za pár minut taky není marné. Bydžov kousal, šance byly, takže jsme maximálně spokojen, s postupem i s nulou vzadu.

  14. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    Maeden (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 10:51 |  
    0 0

    Dorazil jsem cca v 9. minutě. Nejdřív to vypadalo, že může být průser, domácí měli dvě šance, z toho jednu vyloženou. Dvakrát jsme dostali kartu za taktické složení hráče, když propadla záloha. Pak to vzal na sebe Voltr, včera opět hráč zápasu. Aktivní, dobře čte hru, nebojí se zakončení. Jeho a Zmrhalova aktivita nás dostala do klidu, už před půlkou bylo jasno.
    Ve druhé půli se mi líbili Štohanzl, Diop, Červenka, Souček. Už to ale byl spíš trénink na jednu bránu, domácí chtěli hrát a dát aspoň gól, předvedli ale už jen dvě zajímavější střely za stavu 0:5, kdy si trochu zachytal Hrubeš.
    Hezký dojem kazilo jen tragicky dlouhé čekání na teplý gambáč. Zato klobása z udírny byla fantastická.

  15. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    Majkl8     před 9 lety 29.08.2015 11:38 |  
    0 0

    Vůbec nevím z jakého důvodu se tu najednou začíná stavět proti Kenijovi. Vůbec nevíme co se tam odehrává a jestli je to opravdu kvuli tomu zranění, ale řekl bych že on sám vůbec neni šťastnej že nemůže hrát. V tom případě co tu dělá ještě Mičola? Kterýho mám sice rád ale 3 roky nehraje, v tomhle mě Uhrin v tom nedávném vyjádření trošku namíchl

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      KubaM     před 9 lety 29.08.2015 12:02 |  
      0 0

      Právě proto usuzuju, že slova o "neustálém zranění" byla jen zástěrkou. Možná je tam problém v motivaci, kdo ví. Možná také v poměru k jeho jistě ne malé výplatě.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      Kornovo     před 9 lety 29.08.2015 12:11 |  
      0 0

      z toho co rikal uhrin usuzuju, ze zahranicni hrac musi ceske prevysovat. kdyz nemuze behat, tak to jde tezko

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        Humessi     před 9 lety 29.08.2015 12:59 |  
        0 0

        Já se obávám, že hlavní důvod je, že se teď zbavujeme hráčů, který stojej přehnaný peníze. A dle mě Kenia je jeden z nich. Nebo možná Uhrina štve to, že vydrží hrát naplno max hodinu.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      edenian     před 9 lety 29.08.2015 15:47 |  
      0 0

      Kdyz nevis nic o komunikaci Uhrina a Kenii tak co tady vymejslis?

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        Majkl8     před 9 lety 29.08.2015 23:54 |  
        0 0

        Protože mi to nepřijde normální, to už by Mičola musel bejt dáávno pryč

  16. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 14:51 |  
    0 0

    Radek Voltr dal včera tři branky, měl výborný den, ale mnohem víc mne na něm zaujalo něco jiného. Byla to už jeho obrovská radost po vstřeleném gólu v Ostravě, vůbec nepamatuju, kdy by se někdo takhle masívně ve Slavii radoval. O něčem to vypovídá. A druhá věc je jeho vyjádření po Bydžovu: "Každý má svou cestu a musí překonávat překážky. Já si vždycky věřil, že se prosadím. Ve Slavii jsem šťastný, jsem rád, že můžu klukům pomáhat". Má to v hlavě velice dobře srovnaný, je skvělé, že jsme ho přivedli.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      bongor     před 9 lety 29.08.2015 16:42 |  
      0 0

      Takovýhle slávisty my potřebujeme.Slavia byla vždycky založená na klubismu a velká většina hráčů minulosti,byli skuteční srdcaři.Když vím za co bojuju,přidává mi to k výkonu určitě slušných pár procent.Škoda toho Bartošáka,taky slávista a vypadá to,že výbornej fotbalista.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      Eluin (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 16:57 |  
      0 0

      Ano, také jsem si všiml. Ten kluk (snad mi označení "kluk" odpustí :)) hraje dobře a navíc je vidět, že se hrou baví a nedělá to "jen jako práci". Na to se pak dobře kouká.

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 17:07 |  
        0 0

        Ten Bartošák mě napadl taky, velká škoda, že jsme ho prováhali.

        • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

          Borris     před 9 lety 29.08.2015 20:47 |  
          0 0

          Bartošák psal v rozhovoru, že měl velké dilema mezi námi a Libercem. Ale že si nakonec vybral Liberec kvůli pohárům. A to je právě to o čem jsem psal v diskuzi pod článkem hodnocení hráčů za Baník. Že by jsme český pohár neměli podcenit a zkusit napodobit Liberec. Je to cesta jak opět nakouknout do Evropy. A přesně jak jsem psal, opět se zviditelníme, hned se budou lépe lákat nejen sponzoři ale právě i případné posily. A potom se může stát, že se opět dostaneme do stejné situace jako teď s Bartošákem. A když bychom se přes pohár do té Evropy dostaly a my se pak třeba zajímaly o nějakého hráče spolu např. s Bohemkou, tak jasně že ten hráč by přihlédl k tomu, že u nás by nakoukl do pohárů. Takže o tom to je.

          • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

            Barra     před 9 lety 29.08.2015 20:54 |  
            0 0

            Tak to je.

            • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

              Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 21:56 |  
              0 0

              A proto je dobře, že jsme postoupili, pohár je ošidný, např. dneska: FC TVD Slavičín (divize) - 1.FC Slovácko 2-0 (1-0)

  17. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    Barra     před 9 lety 29.08.2015 20:07 |  
    0 0

    OT Nechapu transfer Filipa Novaka do Midtjyllandu. Pelta prodal sve eso?! Jako levy bek dal 11 branek v minule sezone. Ze by dosly penize, nebo dostal Pelta doopravdy neodolatelnou nabidku od Danu? V kazdem pripade dostalo vybudovani Dream Teamu trhlinu.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      bongor     před 9 lety 29.08.2015 20:16 |  
      0 0

      Asi dostal mimořádně dobrou finanční nabídku,tak prodal.I neodolatelná touha bolševika po titulu a tím možná po přímém postupu do LM v tom mohla hrát roli.
      Peltonec byl pro ně až moc silný soupeř a konec konců vrána vráně oči nevyklobe.

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        bongor     před 9 lety 29.08.2015 20:17 |  
        0 0

        Četli jste článek o FaČR jako bony a klid?Co tomu říkáte?

        • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

          Barra     před 9 lety 29.08.2015 20:53 |  
          0 0

          Ja ne, za to jsem se snazil co nejvice sledovat Isport a ruzna prohlaseni/tvrzeni Kovarika. Mame pred sebou okurkovou sezonu, nebo alespon 2 tydny bez fotbalu, bude cas se k teto problematice vratit. I kdyz se mi odhodlani s jakym se ted Sport zakousnul do Berbra a Damkove spis presvedcuje o tom, ze kopa hlavne za zajmy Sparty, presto se jedna o mor ceskeho fotbalu, ktery je zapotrebi vyhubit.

          Jiz v minulosti jsem rikal ze problematika by se mela prenest pres ceske hranice - tak dlouho jak se o tom bude jen psat v Cesku, se nic nezmeni. Tito akteri maji hrosi kuzi a zajmy jsou stamilionove, takze nejaka sebereflexe nejde ocekavat. Mela by se sepsat cerna kniha hrichu Berbra a Damkove, ale take Pelty a spol, a Uefu a zahranicni tisk (a nejen sportovni noviny) opakovane informovat o podivnem denni v ceskem fotbale. Ze to nepomuze? Skodit to take nebude, a kdo nic nezkusi take nic nedocili.

          Bony a Klid neboli Bony & Clyde - vzdy jsem rikal ze achillova pata Berbra jsou finance a jejich tok. Vsak Al Capone se take nakonec dostal do vezeni jen kvuli danovym podvodum. A tady vidim moznosti. Rozhodci si sami museli platit dle Kovarika za pobyt na Mallorce, za to ze reklamovali zpozdeny let a chteli nahradu byla petice rozhodcich potrestana, Berbr pry řádil protoze planoval hromadne zadat o tuto nahradu. Jestli si dobre pamatuji melo podle Kovarika jit celkem pro vsechny rozhodci o castku kolem 800tis kc. A to uz jsou slusne penize. Takze by se melo proverit jestli nekdo za zbytek rozhodci dal zadost o tuto nahradu (a divil bych se kdyby si Berbr tyto penize nechal utect) a jestlize byla tato nahrada vyplacena, kde skoncila. Vzhledem k tomu ze rozdodci si sami museli platit letenky a pobyt, meli penize dostat oni. Jestlize Berbr je strcil do vlastni kapsy, vidim tam moznosti.

          Ale tech moznosti jak Berbra a spol otravit vidim vice. Ale to je na jindy.

          • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

            bongor     před 9 lety 29.08.2015 21:46 |  
            0 0

            Ahoj Barro,velice dobře jsi hned v začátku příspěvku popsal,o co vlastně jde.
            Jsou tu dvě party,které se zřejmě zatím nedokázaly dohodnout.Jedna je propírána v Luhového článku,druhá není pojmenována,ale Milan si myslí,že by UeFa měla prozkoumat události kolem cinklého jara/ono jich pochopitlně bylo mnohem víc,těch cinklých jar/.
            Ty dvě party bojují o půl miliardy za účast v LM.My ostatní jsme v téhle hře outsidery
            a defacto jen to křoví.Pokud se tyto dvě party neodstaví od koryta,doporučuje Luhový přestat se zajímat o český fotbal a vybrat si k sledování nějakou korektní evropskou soutěž.

                • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

                  Barra     před 9 lety 30.08.2015 07:15 |  
                  0 0

                  Diky Láďo za odkaz. Pavel Zeman a Lenka Bradacova jinak ani nepotrebuji aby je media zadala o akci, maji moznost a take povinnost samostatne konat, jakmile tusi ze se stal trestny cin. A kdo vi, co uz snad bezi, mozna ze budeme vsichni jeste prekvapeni -:) Je znamo ze fotbalove prostredi dava moznost k obrovskym machinacim s penezi - at uz se jedna o cerne penize, nebo uplatky, ci penize vydelane diky ovlivnovani zapasu pres sazky.

                  Kdysi davno jsem psal jak korupcni afera Standardu Liege u nas v letech '80 vyhustila k alespon castecne ale presto dukladne ocistce fotbalu. Standard si jiz byl jisty titulu, aby je v poslednim zapase sezony jejich souper moc neunavil, rozhodli se hraci Standardu 'darovat' svoje premie hracum souperu. Tomu uz o nic neslo, jen Standard mel par dni pozdeji hrat finale evropskeho poharu a chtel se tedy setrit. Afera vysla najevo, kapitana Standardu Eric Gerets byl zatcen primo pri treninku narodniho muzstva. Vetsina hvezd Standardu si na nejaky cas uz nezahrala - a spustila se kontrola ucetnictvi vsech klubu. Predseda nejstarsiho belgickeho klubu Antwerp FC, Eddy Wouters, byl zatcen protoze odmital spolupraci. Wouters byl tehdy velky sef Kredietbank, nejvetsi belgicke banky. Bylo to jako by v Cesku na mesic zavreli predsedu predstavenstva napriklad Komercni Banky. A vida, kluby spechali s tim, aby sami predlozili sve ucetnictvi, odhalili cerne fondy, zaplatili pokuty. Mam takove smutne tuseni ze by to take pro Slavii nemuselo dopadnout nejlepe, ale
                  byl to u nas zacatek uklidu a poradku.

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        hamlo1 (přítel SN)     před 9 lety 30.08.2015 10:48 |  
        0 0

        sleduju všechno kolem těch rozhodčích docela poctivě. To co řekl Jílek, něco v tom smyslu, že si Kovařík všechno vymyslel, tak má jediné štěstí, že už je po holašovických slavnostech, kde už jsem mu chtěl dát přes hubu už loni.

  18. Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

    bububu (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 21:50 |  
    0 0

    Může mi někdo vysvětlit, proč se tento víkend nehrála liga? Chápu, že bude reprezentační sraz, ale proč se teda všechny ostatní ligy v Evropě normálně hrály? Dát po 5 kolech třítýdenní pauzu fakt může vymyslet snad jen FAČR...

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      bongor     před 9 lety 29.08.2015 21:51 |  
      0 0

      Nevysvětlitelné nejde vysvětlit.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      bongor     před 9 lety 29.08.2015 21:51 |  
      0 0

      Nevysvětlitelné nejde vysvětlit.

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        Ladislav (přítel SN)     před 9 lety 29.08.2015 21:58 |  
        0 0

        Protože se místo ligy hraje český pohár, tedy MOL Cup.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      kleofas     před 9 lety 29.08.2015 22:13 |  
      0 0

      A hlavně na západě mají méně odehráno, liga jim nezačíná v červenci jako u nás. To by bylo v říjnu hotovo...

      • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

        Barra     před 9 lety 29.08.2015 22:57 |  
        0 0

        Take jsme zacali 24.7, mame celkem 40 zapasu prvni ligy (30 + 10 play off), k tomu take belgicky pohar. Presto se tento vikend jeste hraje, pak nasleduje repre prestavka 2 tydnu do 12.9. Zimni prestavka je u nas 3 tydny, hraje se jeste 26.12, pak opet 15.1.2016 - Synotliga ma 9-tydenni prestavku. Ano, ceske klimatologicke podminky, jasne, presto nebude predpokladam velky rozdil mezi zimou v CR a tu v Mnichove nebo Norimberku, kde se v lednu take hraje. Myslim ze je to v CR danne tradici, nezda se mi ale moc racionalni ze po skonceni ligy 2014-15 dne 30.5.2015 nova liga jiz zacla o 8 tydnu pozdeji. Letni prestavka je podle me moc kratka, zimni moc dlouha.

        • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

          Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 30.08.2015 09:20 |  
          0 0

          Tak fotbal se má hrát v létě. To mě zase nevadí, že je zimní pauza delší než letní.

          • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

            Barra     před 9 lety 30.08.2015 10:54 |  
            0 0

            V lete je cas dovolene. Osobne mam tedy radeji ligu mezi srpnem a reknem kvetnem. Ale je to individualni.

            • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

              Steve2924 (přítel SN)     před 9 lety 30.08.2015 18:32 |  
              0 0

              Já to myslel hlavně ve vztahu k naší lize. Vzhledem k počtu kol budu radši když bude zimní přestávka delší než letní. Jestli se začne poslední týden v červenci nebo první v srpnu je mi celkem jedno. Jen by mi přišlo divné hloupé hrát třeba od září do prosince.

    • Re: Nový Bydžov - Slavia 0:7

      Travinho     před 9 lety 30.08.2015 17:10 |  
      0 0

      Opakovaně jsem na to ve svém blogu upozorňoval a bylo mi někým ze svazu odpovězeno, že tím chtějí zvýšit prestiž poháru... Dokonalé...