Ženský fotbal

Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

Díky výhře 2:1 v prvním zápase slávistkám stačila bezbranková remíza 0:0 k postupu mezi 8 nejlepších týmů v Evropě.

Hlavní rozhodčí dnešního zápasu byla čtyřicetiletá Morag Pirie ze Skotska. Slávistky opět oblékly modré dresy, domácí dresy červené. Trenér Mišovec udělal oproti střetnutí v Praze jednu změnu v základní sestavě, Malinová nahradila Benýrovou. Domácí kouč Aleksić udělal změny hned tři. Jen na lavičce zůstala brankářka Zvarichová, útočnice Nahiová (střelkyně jediného gólu Zvezdy v Edenu) a kapitánka Suslovová, přes kterou šel v úvodním střetnutí první gól slávistek. Do hry šly od začátku Kochnevová, Boychenková a Nurgalievová.

V úvodu byly slávistky mírně aktivnější, první roh zápasu zahrávala Svitková. V 11. minutě domácí Pantyukhinová zahrávala přímý kop, brankářka Votíková míč vyboxovala, poté však musela být ošetřována na hrací ploše. Naštěstí pro Slavii se nejednalo o žádné vážné zranění, i když následný první odkop místo Votíkové provedla stoperka Budošová. Domácí začaly přebírat iniciativu, v 16. minutě po nebezpečném průniku Apanaschenkové zakončovala Andrushchaková, Votíková kryla. Ve 23. minutě šel míč po ose Apanaschenková, Andrushchaková až k Pantyukhinové, ta zakončovala mimo. O minutu později střílela domácí Andrushchaková z velké vzdálenosti těsně nad. Hra se následně přelila před branku Zvezdy, Svitková měla během dvou minut tři rohy (jeden pravou nohou směrem od brány, dva levačkou, kdy se míč točil směrem do brány), žádný se však výrazněji neujal. Ve 32. minutě měla roh domácí Pantyukhinová, ale už o minutu později následoval další od Svitkové, ta našla na přední tyči Pěničkovou, která hlavičkovala mimo. Ve 34. minutě střílela Apanaschenková z levé strany mimo branku. Za další tři minuty si aktivní Svitková seběhla na autové vhazování Chlastákové a sama pak na Kochnevovou vyslala nebezpečnou střelu, ta si však s jejím pokusem poradila. Ve 39. minutě zahrávali domácí po faulu na Boychenkovou přímo kop z nebezpečné vzdálenosti, Apanaschenková ale míč poslala mimo tři tyče. Ve 42. minutě vybojovala na druhé straně Divišová také přímý kop z velmi nebezpečné vzdálenosti. Míč si postavila Pěničková, Svitková reklamovala postavení zdi, za což si od rozhodčí vysloužila žlutou kartu. Pěničková následně orazítkovala břevno. V poslední minutě prvního poločasu ještě Chlastáková napálila odražený míč po rohovém kopu Svitkové mimo.

Ve druhé půli se hra přiostřila, naloženo v soubojích dostaly Kožárová a Bartovičová. V 55. minutě si po centru Makarenkové střelecký pokus zapsala Andrushchaková. Zvezda musela začít hrát, další střelu měla v 57. minutě Nurgalievová. Za dvě minuty na druhé straně hlavičkovala Pěničková po centru od Svitkové mimo. V 62. minutě se míč po kombinaci Tomáškové s Divišovou dostal do vápna až k zakončující Budošové, která střílela přímo do rukavic Kochnevové. Zvezda začala více držet míč na svých kopačkách, slávistky čekaly na rychlé brejky. V 67. minutě našla Kožárová rozběhnutou Divišovou na pravém křídle, ze šance byl roh. Na zadní tyči si míč našla právě Divišová, jejíž tečovaný pokus Kochnevová kryla. V 74. minutě trefila Pozdeevová svou ranou břevno, následnou dorážku Pantyukhinové vykopla z brankové čáry za už překonanou Votíkovou Budošová. Slávistky se začaly už jen soustředit na obranu. Čtyři minuty před koncem inkasovala Kožárová žlutou kartu za zakopnutý míč. V poslední minutě základní hrací doby střílela mimo Kožárová po nahrávce od Pěničkové. V nastaveném čase ještě zkusila poslední nákop do vápna domácí Makarenková, ten se ale neujal.

Nadále tak platí, že slávistky v kalendářním roce 2015 prohrály pouze dva soutěžní zápasy v základní hrací době - neuvěřitelná bilance. Barbora Votíková zaznamenala své první čisté konto v Lize mistrů. Andrea Budošová s Blankou Pěničkovou nastoupily do všech dvanácti zápasů Slavie v Lize mistrů. Anton Mišovec upravil svou bilanci v Lize mistrů na dvě výhry, tři prohry a jednu remízu.

Zvezda 2005 - Slavia Praha 0:0


Slavia: Votíková - Malinová (77. Juračková), Necidová, Budošová, Tomášková (88. Němečková) - Divišová, Pěničková (K), Bartovičová, Svitková, Chlastáková - Kožárová (90+1. Houzarová)
Zvezda: Kochneva - Aleksanyan, Makarenko, Orlova, Kipyatkova - Boychenko, Andrushchak, Apanaschenko (K), Nurgalieva, Pantyukhina (78. Nahi) - Kurochkina (69. Pozdeeva)

Komentáře (182)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

    Humessi     před 8 lety 19.11.2015 15:24 |  
    0 0

    Holky to budou mít hodně těžký. Vůbec jim počasí nezávidím. Stream tedy nejde, co? :(

  2. Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

    Orlik66     před 8 lety 19.11.2015 15:30 |  
    0 0

    27'

    Corner Slavia Prague W.
    26'

    Corner Slavia Prague W.
    25'

    Corner Slavia Prague W.
    3'

    Corner Slavia Prague W.

    Start of the first half

  3. Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

    Humessi     před 8 lety 19.11.2015 15:35 |  
    0 0

    Omlouvám se za OT, ale:

    Disciplinární komise fotbalové asociace zastavila činnost Levanu Kenijovi ze Slavie na tři soutěžní duely za nesportovní chování v duelu s Olomoucí.

    Nehrál proti Bohemce, znamená to, že další 2 zápasy nesmí hrát nebo to znamená, že do pauzy nesmí hrát vůbec. Řekl bych, že je to velice účelové rozhodnutí. Třeba takovýmu Peltonci se to hodí bych řekl

    • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

      Alanor (admin)     před 8 lety 19.11.2015 15:47 |  
      0 0

      Co vím, tak je Kenia stejně do konce podzimu zraněný, takže prakticky nám to vadit nebude.

      Ale ten trest mi taky připadá nepřiměřený. Měl dostat max. 2 zápasy, když 3 dostal Petržela, který to dělal opakovaně.

      • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

        Jiri1     před 8 lety 19.11.2015 15:51 |  
        0 0

        Mne to prijde primerené, nelze posuzovat různé případy z jednoho uhlu, navíc bych rád zdůraznil, že je otázka jestli tady zůstane , Uhrin naznacoval svuj názor , že mu moc nejde pod fousy.

    • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

      quelhar (admin)     před 8 lety 19.11.2015 15:52 |  
      0 0

      Znamena to, ze nesmi hrat do konce podzimu, nemel predbezne zastavenou cinnost, posledni zapas nehral pro zraneni.

      • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

        Humessi     před 8 lety 19.11.2015 15:56 |  
        0 0

        ok, dík za info.

    • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

      PetCC     před 8 lety 19.11.2015 16:48 |  
      0 0

      A za co to vůbec je? Si na nic nevzpomínám.

      • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

        Barra     před 8 lety 19.11.2015 17:36 |  
        0 0

        Levan Kenia slapnul/doskocil pri zapase s Olomouci na zemi lezicimu Houskovi na kriz, i kdyz ho podle me mohl preskocit. V mych ocich to byl spinavy faul.

    • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

      zeleznik2     před 8 lety 20.11.2015 12:12 |  
      0 0

      Je to blbec, opravdu tak výborný hráč a udělá takovou kravinu, my jej potřebujeme na hřišti ne na tribuně, Dušan jej určitě vyrazí, ale není prvním hráčem Petržela, Costa atd.. oba dostali tři zápasy, takže stejné měřítko trestu.

    • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

      hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 16:42 |  
      0 0

      jak to hrajeme prosím? Nikam se nemůžu dostat

        • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

          PetCC     před 8 lety 19.11.2015 16:51 |  
          0 0

          Tak zdá se, že je konec a 0:0

  4. Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

    mike-k (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 16:50 |  
    0 0

    To jsou nervy

  5. Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 16:51 |  
    0 0

    Gratulace k postupu!

  6. Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

    Travinho     před 8 lety 19.11.2015 16:52 |  
    0 0

    Paráda, čtvrtfinále LM v edenu :) Zní to hezky.

  7. Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

    Prochy     před 8 lety 19.11.2015 16:53 |  
    0 0

    Videl jsem na streamu druhy polocas a holky to odjezdily! Zaslouzeny postup a velka gratulace! Cislo 23 nejlepsi na hristi!

  8. Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

    postovni (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 16:53 |  
    0 0

    Je to tam. Teď už prosím někoho atraktivního z nějaký civilizovaný země.

    • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

      Kuliss9     před 8 lety 19.11.2015 17:02 |  
      0 0

      Teď už tam jsou pouze týmy od nás směr západ :), případně jeden na Sever.

      Za mě bych holkám za odměnu přál Wolfsburg :)

      • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

        sadlos (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:19 |  
        0 0

        Bych jim přál repete s Barcelonou. Bude tam teplo, mají šanci a má to zvuk :-)

        • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

          Kuliss9     před 8 lety 19.11.2015 17:31 |  
          0 0

          Barca bude nenasazená :) stejně jako my

          • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

            sadlos (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:38 |  
            0 0

            jsem doufal, že to bude jak u mužů a od čtvrtfinále se to nebere...

            • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

              Kuliss9     před 8 lety 19.11.2015 20:08 |  
              0 0

              Tak nakonec je to opravdu jak sis myslel ty, na koeficient se již nyní nehledí, takže za mě Barca nebo Wolfsburg :)

              • Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

                postovni (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 20:56 |  
                0 0

                Já bych chtěl Barca, Lyon, Paris.

  9. Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

    lassiter     před 8 lety 19.11.2015 16:53 |  
    0 0

    Paráda

  10. Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

    steev (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 16:53 |  
    0 0

    Obrovská gratulace holky.Neskutečný úspěch! jdu na panáka.

  11. Re: Osmifinále Ligy mistryň: Zvezda - Slavia

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 16:54 |  
    0 0

    Paráda! Děkuji za krásný zážitek!

  12. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    tantalos     před 8 lety 19.11.2015 16:55 |  
    0 0

    Fantazie!!! Obrovská gratulace!!!

  13. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    eomer (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 16:55 |  
    0 0

    ÚŽASNÉ!! ohromná gratulace !!

  14. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:02 |  
    0 0

    HOLKY děkujem

  15. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    Navar (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:10 |  
    0 0

    Úžasné. Jsem dojatý, fakt. Holky jsou nejskromnější bytosti v celé Slavii a moc jim to přeju.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:16 |  
      0 0

      My všichni slávisti jim to přejeme z celého srdce

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Pepino44     před 8 lety 19.11.2015 20:18 |  
        0 0

        Hamlo, jak jsem si přečetl na netu, tak oni jim to přejí i někteří slušní sparťané. Je vidět,že i mezi tou svoločí je několik slušných lidí.

  16. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    Januacek (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:12 |  
    0 0

    Velká gratulace!!!!

  17. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    Januacek (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:12 |  
    0 0

    Velká gratulace!!!!

  18. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:14 |  
    0 0

    Snad se teď po postupu Slavie do čtvrtfinále Ligy mistryň FAČR s Peltou probudí a konečně začnou aspoň něco dávat do ženského fotbalu (Twitter Pavel Procházka).

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Jiri1     před 8 lety 19.11.2015 17:20 |  
      0 0

      Peltu probudi až nové volby sefa svazu, jinak skutečně dobry vysledek , snad jen mohl marketink a pan neviditelny tiskovy popracovat s CT na nejaké větší reportáži a věřím , že místo jistě kvalitního programu CT Sport nám nabídnou oba zápasy holek , ono to narozdíl od mužů zase moc nestojí, vidte Richarde zas budete navysovat rozpočet, cili asi to zaplatí majitel nebo ty výtěžky byt malé, ale docela mne zaujala zminka , ze zeny mají na svou ligovou soutěř víc než 1.5 mil. korun. je to opravdu tak

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:23 |  
        0 0

        Nadherne patrit mezi osm nejlepsich klubu Evropy. Presne tam Slavia patri. Historicky uspech zenskeho fotbalu. Gratulace jmenem vedeni CEFC (Jaroslav Tvrdík).

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          bongor     před 8 lety 19.11.2015 19:03 |  
          0 0

          Skvělý holčičky,ukázaly jste,kam historicky patří celá Slavia.Snad se kluci taky chytnou a do tří let je uvidíme taky minimálně ve čtvrtfinále.

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Barra     před 8 lety 19.11.2015 19:39 |  
          0 0

          Gratulace krasna - ale trochu se divim ze JT ji dava jmenem CEFC. I kdyz je JT spojen s CEFC, jedna se jen o jednoho spolecnika. Nebo mame ocekavat ze JS bude zvlast vlastnim jmenem gratulovat a JT jmenem CEFC? Jsem prece na jedne lodi, jde o Slavii, tahame za stejny provaz.

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            Gino     před 8 lety 19.11.2015 20:08 |  
            0 0

            Podivuješ se zbytečně. Naopak je to od JT hezké, že se tím takto snaží, aby bylo vidět, že CEFC "na tom záleží". Navíc je evropským zástupcem CEFC, takže za mě uplně OK.

            • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

              Kara (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 21:48 |  
              0 0

              By jim mohli dát třeba lepší podmínky, když "na tom CEFC záleží". :) já mám sice tyhle popelkovské příběhy ráda, ale myslím, že je spravedlivější se od modelu "za málo peněz hodně muziky" posunout...

              • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                Gino     před 8 lety 20.11.2015 08:37 |  
                0 0

                Naprosto souhlasím a doufám, že to bude bráno jako samozřejmost :-) Myslím, že holky už teď nějakou tu odměnu mají, ale vylepšit podmínky dlouhodobě by bylo lepší.

  19. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    mart     před 8 lety 19.11.2015 17:21 |  
    0 0

    Gratulace vsem!
    Kdy se to hraje to Ctvrtfinale??

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      mart     před 8 lety 19.11.2015 18:41 |  
      0 0

      tak uz sem to nasel. Hraje se b breznu 2016

      Los - to je to kde dostaneme Wolfsburg, je 27.11.2015

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 20:02 |  
        0 0

        Čtvrtfinále se hraje na konci března, losovat se bude 27. listopadu.

        Tournament calendar
        Quarter-final & Semi-final draw: 27 November
        Quarter-finals: 23/24 & 30/31 March
        Semi-finals: 23/24 & 30 April/1 May
        Final: 26 May

  20. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    orias (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:23 |  
    0 0

    Obrovská gratulace !!!

    Možné soupeřky na čtvrtfinále jsou Frankfurt, Lyon, Wolfsburg, PSG, Barcelona, Brescia a vítěz Verona - Rosengard. Takže samý velký jména.

  21. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:29 |  
    0 0

    Jiří Šimáně - Šéf červenobílého klubu o sobě, posilách i českém fotbalu (vyjde zítra v Sport Magazínu - páteční příloha deníku Sport).

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Jiri1     před 8 lety 19.11.2015 17:55 |  
      0 0

      Neměl by spíše poskytnout rozhovor třeba Slavistickym novinam, hodně Slávistů tento list necte a vy dobře víte proc.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        no-nick     před 8 lety 19.11.2015 18:16 |  
        0 0

        Jedině dobře, že to vyjde v novinách s takovým nákladem. Jen se tak rozšiřuje povědomí o Slavii, že se s námi opět musí počítat.

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Jiri1     před 8 lety 19.11.2015 18:18 |  
          0 0

          noviny s takovým nákladem, to jste sebral kde.......

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            sadlos (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 18:33 |  
            0 0

            Víš o nějakých jiných sportovních novinách s větším nákladem v ČR?

            • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

              Pepino44     před 8 lety 19.11.2015 20:27 |  
              0 0

              Problém je v tom, že Jiří 1 to vidí z několika uhlů. Jeden uhel z Prahy a ten druhý snad ze Šumavy.

              • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                Jiri1     před 8 lety 20.11.2015 12:37 |  
                0 0

                Deník Sport míval hlavně mnohem větší náklad a poslední léta je rád , kdyýž se s průměrem motá okolo 39000 výtisků.

              • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                Jiri1     před 8 lety 20.11.2015 12:37 |  
                0 0

                Deník Sport míval hlavně mnohem větší náklad a poslední léta je rád , kdyýž se s průměrem motá okolo 39000 výtisků.

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Barra     před 8 lety 19.11.2015 18:46 |  
          0 0

          Presne tak. Denik Sport mel v zari prumerny naklad 42.714 prodanych vytisku. Interview s JS si tak precte o nejakych 40tis zajemcu vice, nez by bylo tady na SN - a hlavne, predpokladam ze drtiva vetsina hracu si Sport kupuje. Kez bychom timto zvysili zajem o Slavii jak u hracu tak u velkeho publika. Ale nic proti odlisnym nazorum, samozrejme.

          http://www.unievydavatelu.cz/cs/deniky/fakta_cisla_denicich/prodany_naklad_deniku/314-deniky_celostatni

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 19:04 |  
        0 0

        Jiří a co venkovní zápasy, ty nenavštěvuješ?

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          mirecek1111     před 8 lety 19.11.2015 19:38 |  
          0 0

          jako, že by jste mu dali na výjezdu do huby jo :D btw. jestli tady má jiri1 už dva dny hrůzu kolik lidí si zítra ten deník sport koupí, tak vám to klidně ráno ofotím, jsem předplatitel.

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 20:19 |  
            0 0

            Tak jsem to rozhodně nemyslel, ani nemám důvod dát mu, jak píšete ''do huby'' a ani takový nejsem. Jiří je hold jiný než většina diskutujících. :-) Ale to rozhodně není na škodu. :-)
            Zpět k mému příspěvku... Pokud jsem Jiřího (to, co napsal výše) pochopil správně. (nákup Sportu => peníze pro Křetinského => peníze pro spartu) Tak moje reakce byla, že pokud jede na výjezd, řekněme do Uherského Hradiště na zápas Slovácko-SLAVIA (21.11.) podporuje tím klub z Uherského Hradiště (nákup lístku => peníze jdou Slovácku)

              • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                Heretic (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 09:05 |  
                0 0

                Spojené nádoby.

            • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

              davy     před 8 lety 19.11.2015 22:08 |  
              0 0

              Domnívám se, že Jiří je zásadový nesouhlasitel a v případě rozhovoru pro SN by naopak argumentoval, že tady si to přečte pár lidí a že pokud ten rozhovor má mít smysl, tak by měl být třeba pro Sport. :-)

              • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                Eluin (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 08:45 |  
                0 0

                Také jsem chtěl napsat něco podobného :).

  22. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    Barra     před 8 lety 19.11.2015 17:32 |  
    0 0

    Hluboka poklona k tomuto historickemu postupu. Myslim ze to urychli uvahy Slavie o zavedeji semi-profesionalite u nasich holek. A doufam ze i Jezisek to jmenem JS patricne oceni. Holky si to zaslouzily. Klobouk dolu!

  23. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:54 |  
    0 0

    To je reprezentace slavie, jak se patri! Velka gratulace a diky!

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:59 |  
      0 0

      Přesně tak ! Samozřejmě také velké gratulace.

  24. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    travel (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 17:59 |  
    0 0

    Před chvílí jsem přijel domů a moje první kroky vedly sem na SN a to kvůli našim děvčatům.Byl jsem nervozní,než jsem uviděl výsledek.Obrovská gratulace a moc děkuji.Už se těším na QF.A jak už někdo psal,zaslouží si bohatého ježíška.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Dobi     před 8 lety 19.11.2015 20:04 |  
      0 0

      Já jsem na tom podobně - stram se mi nechytil, pak jsem měl nějaké povinnosti a pak přišel dom a s třesoucí rukou jsem pouštěl SN.
      Gratulace, klobouk dolů fantazie!!!!!

      Jen mě mrzí, starého rýpala ten zápis ruských jmen. Budiž, bavili jsme se o tom po prvním zápase a třeba pro dánského čtenáře jak přepsat třeba "Ščipačova" jinak než s anglickou transkripcí.... Ale přechylovat, to už je na mou toleranci přesilné kafe - "Shtchipatchewa" - která by zapsali "Shtchipatchewová".

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        bongor     před 8 lety 19.11.2015 20:08 |  
        0 0

        No jo,to je ta básnířka.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Ferguss     před 8 lety 19.11.2015 20:35 |  
        0 0

        Já s Vámi souhlasím, čeština se pro přepis ruštiny hodí mnohem víc než angličtina a oficiální pravidla pro transkripci jsou samozřejmě ty se š,č atd. Ale je to jedno ve čtvrtfinále už naštěstí tenhle problém řešit nebudeme a holkám k postupu velká gratulace.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Barra     před 8 lety 19.11.2015 21:57 |  
        0 0

        Myslim ze jmena by byly psane 'cesky', kdyby se jednalo o pratelsky zapas a Slavie by sama uvadela sestavu. Holky hraji v damske lize mistru, kde panuji (alespon predpokladam) celkem prisne rozkazy (jak tomu je u muzu) a kde se resi sebemensi detail. Predpokladam ze Slavie dostala sestavu ruskeho muzstva takhle napsanou a ji jen prebrala a ze ruske hracky mely svoje jmena stejnym zpusobem na dresu. Ale chapu tve stanovisko.

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Dobi     před 8 lety 19.11.2015 23:15 |  
          0 0

          Pozor! Já se (ale nerad) podřizuji anglické transkripci v komunikaci UEFA, i když ji třeba v českém textu nechápu. Ale proč se anglicky psaná jména pak přechylují (nemyslím sestry Wiliamsovy nemám je rád stejně jako Šarapovovou nebo Sharapova- Ale proč vznikl kočkopes?
          Já vím, naše Slavia postupuje, obrovská radost, štěstí a oprávněná gratulace...Ale stejně je tu pořád čeština úřední jazyk. Až by se to, nedej Bůh, přepisovalo z nebo do arabštiny, tak tento problém by zmizel, stejně jako asi kopaná žen...

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            Barra     před 8 lety 20.11.2015 07:29 |  
            0 0

            Myslim ze posledni veta neni tady na miste, zbytecne to muze opet vest o debate o tom zdali nekdo je jeste pravy Nemec ci nikoliv, jakou jsme tu nedavno meli, a jak by 'to za Ady nebylo pravda'. Neberu nikomu jeho uvahy, ale doufam ze nesklouznem do debat ktere se vedou na oficialkach. Myslim ze denne se potkavam s vice cizinci a take muslimy nez bezny Cech za cely jeho zivot. Problematiku vubec nepodcenuji, ale take nehazim 1 miliardu lidi do jednoho pytle. Ja jsem zazil koncem '60 a '70 let terror Rote Armee Fraktion a jinych skupin v zapadni Evrope. Proto nebudu tvrdit ze vsichni Nemci jsou spatni. Klidne ale nekdy u piva pred nebo radeji po viteznym zapase Slavie. Jinak moc dobre nechapu tu poznamku o prechylovani. Brankarka Permu je prece uveda jako Kochneva a ne Kochnevova, obrankyne Makarenko a ne Makarenkova, atd.

            • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

              Dobi     před 8 lety 20.11.2015 11:47 |  
              0 0

              Mno, Barro, jak s Tebou v drtivé většině souhlasím, tak tady ne. V reportáži ze zápasu právě přechylováno je. Jak už jsem napsal, připadá mi pirozené napsat "sestry Wliliamsovy" než cokoliv jiného. Ono to přechylování taky není - viz Pavlů, Šerých, Dolejší. Ale když se eská žena píše Aneta Vopršálek, tak mě jímá vztek...Prostě všeho s mírou. Pokud je zápis slovanských jazyků psaných cyrilicí, budiž, je to z of-zápisu. Ale pak přechylovat...
              Šarapovová je míněno dcera nebo manželka Šarapova apod... Ale tuhle diskusi asi nikdo, kdo žije na západě v neslovanských zemích, nepochopí.
              Pamatuji, že když nás poprvé navštívili (směli navštívit) přátelé z NDR z Míšně a já jsem zavolal na tátu "Táto", tak můj fotřík byl pro ně TATO. Jako patnáctiletý kluk jsem vysvětlil principy češtiny a pátý pád, tak to rychle pochopili a už to byl Tata. Nebo Vaschek a nakonec to byl Vati aus Prag / Vati aus Meißen! Chce to jen chtít se vcítit do mentality čtenáře či posluchače.... Česká jména se (kromě slovinštiny a chorvatštiny) používají bez háčků...A nikomu to nevadí, stejně jako nemám na klávesnici přímo polské nosovky nebo francouzské stříška, obrácené čárky či stříšky... Ale mezi Slovany prznit slovanská jména anglickým přepisem a přechylováním? Nět!

              • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                Barra     před 8 lety 20.11.2015 16:04 |  
                0 0

                Ahoj Dobi, vychazel jsem s sestavy, ktera je otistena pod clankem a ktera je jak predpokladam z ruky Uefy. Ze nasledne v tekstu samem autor tuto anglickou verzi ponechal sice bez ceskych hacku ale s prechylovanim mi pripada logicke, jinak by to byl doopravdy kockopes.

                • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                  Dobi     před 8 lety 20.11.2015 23:57 |  
                  0 0

                  Barro, při vší úctě k Tvým zkušenostem ze Západu opět nemohu souhlasit, ale vycházelo se zřejmě z ofi-dokumentu UEFA. Sestava je -budiž - skřípu zuby, ale chápu v anglické transkripci, přece se soudruzi z UEFA nebudou učit azbuku či úplný pravopis češtiny či chorvatštiny a nedej Bůh maďarštiny, která má 2 druhy Umlautů neboli přehlásek - dlouhé a krátké! Dobře. Semjonova je psána Semyonova. Ale proč Semyonovová a ne Semjonovová. I když i tady je spor, některá ruská jména jsou také přechýlena, třeba právě toto. Rusky už ale naštěstí nepotkáme, takže tento problém už nenastane. Smiřuji se s tím, že velké národy, kde ouředním jazykem je angličtina, němčina či fránina, se nebudou zajímat co znamená háček na r, nebo čárka nad a... Ale najdeme toleranci u národů počtem srovnatelnými, třeba zrovna v Belgii? Budou uctívat Pěničkovou, Penickova, Penicka či Pěnička????

  25. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    Astrocytoma (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 18:45 |  
    0 0

    Velká gratulace a ted Barcelona:)

  26. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 19:13 |  
    0 0

    Jste skvělé holky, výborný úspěch! Těšíme se do Edenu na další zápas! Může někdo ze zainteresovaných napsat, jak je možné, že jste hrály oba zápasy v modrých dresech a nebylo možné alespoň v Rusku nastoupit v naší krásné kombinaci?

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 19:30 |  
      0 0

      Perm má jednu kombinaci červenou a druhou bílou, takže podle všeho to možné nebylo. Každopádně jim to ale, jak vidno, vůbec nevadilo :)

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 19:40 |  
      0 0

      Ale byly to nervy, hlavně asi tak 15 min. před koncem, když Zvezda trefila břevno a hned Budošová vykopávala míč z brankové čáry, ale štěstí přeje připraveným. Teď by to chtělo na jaro posílit, např. Slovácko má v repre Radku Bednaříkovou, Nikolu Sedláčkovou a Vendulu Strnadovou.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      kleofas     před 8 lety 19.11.2015 19:46 |  
      0 0

      A vítězné dresy se nemění

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 19:51 |  
        0 0

        Kdepak, vítězná sestava se nemění.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 21:08 |  
      0 0

      Nastesti psat si muzou co chteji :-)

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 21:19 |  
        0 0

        Ještě mi tam chybí větička, gratulujeme Slavii k postupu. Jo, i prohrávat je nutné se naučit.

  27. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    spino     před 8 lety 19.11.2015 23:34 |  
    0 0

    OT: Alex Král z U19 přestupuje do FK Příbram.

    Když si myslí, že mu tam bude líp...

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 19.11.2015 23:45 |  
      0 0

      Za chvíli bude v Holandsku...

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 00:26 |  
      0 0

      Zdroj?

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      bongor     před 8 lety 20.11.2015 05:38 |  
      0 0

      To se mu nedivím.Příbram je světoznámý klub se skvělou historií a hraje tam i český Ronaldo Bednář

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Barra     před 8 lety 20.11.2015 07:43 |  
        0 0

        Pribram se nerovna Bednarovi a jak Starku a Dobese absolutne nemusim, myslim ze Pribram se za svoji mladeznickou akademii nemusi stydet. Vysli spravnou cestou, jejich koncepce se mi libi, nevim jestli ses nekdy dival na webstranky akademie pod fapribram.cz. Moc bych si pral aby u Slavie se opravdu investovalo do mladeze (a samozrejme take do zen, ale to se uz tady probralo). Je to dlouha cesta, ale jedina spravna.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        slamacek (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 08:17 |  
        0 0

        tak ja se mu taky nedivim. do ligy se tam ma daleko vetsi sanci dostat uz ted, nez u nas. pribram ma vybornou akademii, takze mu to neuskodi. na druhou stranu, je otazkou na kolik je tak dobry a na kolik je to tlacenka otce. Kdyby to byl takovy zazrak nemyslim si ze by jej klub jen tak poustel. ale nevidel jsem jej a tak nemuzu soudit.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 09:22 |  
      0 0

      Jsem zvědav, co z něj vyroste. Sebevědomí mu rozhodně nechybí. Letošní výkony, co jsem online sledoval, se mi moc nezdáli.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 21.11.2015 12:33 |  
        0 0

        Hrozná hrubka.

  28. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    mirecek1111     před 8 lety 20.11.2015 07:38 |  
    0 0

    Tak k tomu rozhovoru v příloze deníku sport. Je to celkem dlouhé povídání, ale jsou tam více méně věci co už v různých rozhovorech Šínaně nastínil.

    Co se týká části o posilách, tak se mu libí mladí Houska a Sadílek. Tak třeba tady některý z nich v zimě skončí, ale ty hotové hráče o které se zajímáme samozřejmě nesdělil. Ale prý není v lize nikdo finančně nedostupný, ani Skalák a Šural. Jednat se dá prý vždy, ale musí to být racionální. Tak uvidíme v zimě :)

    A chtěl Horníka...ale kvůli nám to neudělal.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      petrjir     před 8 lety 20.11.2015 08:04 |  
      0 0

      Nešlo by to prosím naskenovat? Domů se dostanu bohužel až pozdě a pochybuji v noci o dostupnosti deníku. Děkuji moc.

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Heretic (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 09:29 |  
          0 0

          Děkuji.

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Gino     před 8 lety 20.11.2015 09:33 |  
          0 0

          Taky díky.

          Zaujal mě upřímný názor na Horníka a taky, že Tvrdík je hybnou silou marketingu a velmi důležitým při získávání nových partnerů a teda taky to, že už s několika má Slavia podepsanou dobrou smlouvu, nebo smlouvu o smlouvě budocí alespoň.

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            Gino     před 8 lety 20.11.2015 09:35 |  
            0 0

            No a taky to, že se kolem nějak motá Dospiva :-) (jasně, Penta vlastní Fortunu, sponzora)

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            Heretic (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 10:32 |  
            0 0

            Jsem rád, že pan Šimáně má stejný názor na Horníka a zdejší hysterii kolem něho jako já.

            • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

              vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 13:45 |  
              0 0

              Nejsi sám,sice bych neskálal radostí ,ale že bych hystericky vyváděl a vytvářel petice to také ne.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      zeleznik2     před 8 lety 20.11.2015 12:06 |  
      0 0

      Zajímavé, já si myslím, že Šural příjde, pokud nebude chtít rovnou ven, odmítl podepsat v Liberci novou smlouvu, takže na jaře bude úplně volným hráčem, Liberec nám ho ještě s radostí prodá v zimě, ale ještě lepší by pro nás bylo, kdyby nepostoupili v EL, to by se lépe jednalo. Skálak je sparťan, ikdyž kope dobře trestňáky a zažívá životní sezonu v Bolce, já bych ho nechtěl. Navíc ta klauzule o přednostním nákupu Sparty, podle mne půjde v létě ven. Spíše tedy Chramosta do útoku a ještě je tu Pavelka, ale ten asi podepíše novou smlouvu.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 12:18 |  
        0 0

        Proč Chramostu? Ten kluk je stejně skleněný jako Kenia a takových už tady bylo dost.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        smely (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 16:51 |  
        0 0

        uz jsem to tu myslim psal, jestli k nam pujde Sural se bude dat pravdepodobne vysledovat z toho, jestli proti nam nastoupi posledni zapas v Liberci. je to vlastne 1. jarni kolo, cili pokud by byl s nami domluven, tak tipuji, ze nebude ani na lavicce...

  29. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    smely (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 10:44 |  
    0 0

    OT: zemrel Kusy...

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Barra     před 8 lety 20.11.2015 10:53 |  
      0 0

      Pro Kriste Pana... at se stalo cokoliv, odejit ze sveta ve veku 49 let je vzdy skoda. RIP a soustrast rodine.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 11:23 |  
        0 0

        Přesně tak. I přes všechny spory, které s námi vedl, je mi ho srdečně líto.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Pepino44     před 8 lety 20.11.2015 12:38 |  
        0 0

        Také já se připojuji s upřímnou soustrastí rodině. Ke Slávii se nezachoval dobře, ale za to mu asi nikdo smrt nepřál. A nakonec i to jeho jednání přivodilo zvrat a pro Slávii jenom dobře.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      malan (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 11:04 |  
      0 0

      Boží mlýny....

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Nosorozec     před 8 lety 20.11.2015 11:37 |  
      0 0

      V poslední době mě dost štval, ale smrt jsem mu v žádnym případě nepřál. R.I.P. Škoda každýho mladýho života.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        japoko     před 8 lety 20.11.2015 12:11 |  
        0 1

        To by Ti ruka upadla, kdybys místo přiblblého "RIP" normálně česky vyjádřil soustrast?

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          no-nick     před 8 lety 20.11.2015 12:25 |  
          0 0

          ??? To chce klid;)

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 12:45 |  
          0 0

          Co máte proti latině?

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Nosorozec     před 8 lety 20.11.2015 13:40 |  
          0 0

          Ano, Japoko, upadla by mi ruka. A teď si představ, kdybych to pak v budoucnu udělal ještě jednou. To by mi upadla i druhá ruka a neměl bych už čím psát! :(

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Barra     před 8 lety 20.11.2015 14:17 |  
          0 0

          RIP neboli requiescat in pace znamena neco jineho nez soustrast.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Betynka58     před 8 lety 20.11.2015 11:41 |  
      0 0

      Taky to pro mne byla po ránu pěkná rána. Upřímnou soustrast rodině. Přes všechny nepříjemnosti, které Slavii natropil, budu na něj jako pardubický patriot vzpomínat spíše v dobrém za to, co pro pardubický hokej udělal, než jako na člověka, který stál málem za zánikem našeho milovaného klubu. R.I.P.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      AlesJa     před 8 lety 20.11.2015 11:49 |  
      0 0

      prý infarkt

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      stromovous (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 11:53 |  
      0 0

      slavia.cz: Bez srdce nemáte šanci

  30. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    zeleznik2     před 8 lety 20.11.2015 11:57 |  
    0 0

    Holky velká gratulace, čtvrtfinále je naše!!!přeji přijatelného soupeře při losování, tak chlapi a v sobotu ukažte Slovácku...

  31. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    zeleznik2     před 8 lety 20.11.2015 12:01 |  
    0 0

    Téma Kusý: Tak to je rána ve věku 49 let, to je opravdu smutné. Pro náš klub však bude navždy spojen s téměř klinickou smrtí našeho klubu, navíc se ještě soudil o peníze, které jsme mu dlužili(údajně) z lidského hlediska je mi ho líto a upřímnou soustrast rodině, ale ze sportovního hlediska jsem jej rád neměl. Hokej a fotbal jsou dvě odlišné sportovní odvětí a tři vítězství v Pardubicích a za nároďák neznamenají, že bude člověk rozumět fotbalu.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 12:16 |  
      0 0

      Neznamenají, ale já osobně jsem byl opravdu rád když sem přišel a čekal, že Slávii opět pozvedne.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 14:02 |  
      0 0

      Denne zemrou desitky hrdinu,doktoru,zdrav.sester atd. ,kteri by si opravdu zaslouzili verejne kondolence

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        malan (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 14:23 |  
        0 0

        přesně tak.

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Barra     před 8 lety 20.11.2015 15:55 |  
          0 0

          Ktere ale nezname a proto jim take nekondolujeme. Denne zemre (udaje z roku 1979, kdyz jsem uvazoval o civilni sluzbe v Africe misto vojny) 25,000 deti na podvyzivu. Denne. A samozrejme ze i oni by si zaslouzili aby se nekdo nad tim pozastavil.

          Kusy byl spojen s Slavii, organizoval jeji oslavu 120.vyroci zalozeni, byl jako generalni reditel jeji tvar. Tak asi proto kondolence. A jinak - neobhajuji Kusyho, neobhajuji ale ani bratry Rebicky. Kdo ale mimo techto primo ucastnenych vi co presne bylo dohodnuto mezi Kusym a Slavi? Jasne ze podminky smlouvy byly nehorazne - kdyby mi je ale nekdo nabidnul, asi bych take nevahal, jako nikdo z nas. Kdo vi jak toresne bylo, at vstane.

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            sTizz (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 17:07 |  
            0 0

            Mas pravdu,jako byvaly reditel si na techto strankach zaslouzi vzpominku,vice mi vadi zprava ve vsech hlavnich mediich,svet je nespravedlivy. Tyden ci dva pred terorem v Parizi probehlo medii video o postrileni 200 malych syrskych kluku do zad samopalem a zadny politik nezareagoval.

  32. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    zeleznik2     před 8 lety 20.11.2015 12:09 |  
    0 0

    Co říkáte na flastr Kenii?přesně tři zápasy do konce podzimu, podle mne ve Slavii dohrál, Dušan ho stejně moc nemusí a tak se mu distanc bude hodit, aby měl záminku jej vyrazit, moc bych se divil, kdyby na jaře pokračoval, očekávám adieu...

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      malan (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 12:17 |  
      0 0

      Pokud přijde adekvátní náhrada...Spolu se Štohanzlem momentálně asi naši nejkreativnější hráči, ale bohužel s chatrným zdravím. A to je základ.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Jiri1     před 8 lety 20.11.2015 12:34 |  
        0 0

        Stonhanzl zatím spíše vynika na akcích s fanousky , že by vynikal jinde to se mi moc nezdá a Kenia , ono je to tak i z druhé strany ani on Uhrina moc nemusí, už v létě spíš počítal s odchodem, ale pak ui to nevyšlo, byl o něj zájem nejen v CR, ale i i v Nemecku
        podivné umrtí Kusého vzbuzuje mnoho otázek, je známo , že byl v posledním období pod velkým tlakem.

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 12:43 |  
          0 0

          No jo lidi z východu holt pracují rychle :-)))))

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          malan (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 12:45 |  
          0 0

          Nic o vynikání jsem nenapsal, píši, že mají oba chatrné zdraví, takže ani vynikat nemohou, bez pochyby jsou však nejfotbalovější z celého našeho ansámblu.
          Pro mě byl Kusý záporná postava českého sportu (i když se asi uměl vyznat) a nebýt Šimáněho, mohl být jedním z důvodů konce Slavie. Rozhodně pro někoho takového nehodlám truchlit jako někteří jiní s krátkou pamětí...

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            Jiri1     před 8 lety 20.11.2015 12:54 |  
            0 0

            Upřímně pokud Stonhanzl nezlepší životosprávu , rád mu popřeji vše dobré na cestu do Bolky a Kenia maroodí, nebo je to zase jen kino , jak o tom třeba hovořil Uhrin, oba mají ve Slávii platy, za které by Vám třeba nejlepšíí hráči Ostravy líbali zadek.

            • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

              klimi     před 8 lety 20.11.2015 13:28 |  
              0 0

              Bývalý kapitán Baníku ve Slavii sedí, takže asi tak o hráčích Baníku. Kdo je podle Vás nejlepší hráč Baníku v současnosti?

              • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                Jiri1     před 8 lety 20.11.2015 14:17 |  
                0 0

                To je ale trochu j z jiných důvodů, nemá natrénováno a je to často vidět , když dostava šanci, přesto mu věřím, Postavím to jinak , do Slavie bych bral Kukece , Pvlenku i když i oni hodně potřebují potrénovat a útočník , asi byste chtěl slyšet Narh , ale osobne mne moc nepřesvědčuje.

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Pepino44     před 8 lety 20.11.2015 12:47 |  
          0 0

          Opět konspirační teorie. Zemřel sice mladý, ale vzhledem ke stresu ve kterém žil selhání srdce není nic podivného. Měl nějaké dluhy, možná tlak od jeho insolvenčních partnerů ( které navezl do svého sporu) , jeho podnikání ve východních Čechách také nebylo úplně košér, takže není se co divit, že to srdíčko nevydrželo.

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            Jiri1     před 8 lety 20.11.2015 12:50 |  
            0 0

            Konspirační teorie v čem, četl jste tu zprávu i další věci okolo něj, snad alespon víte , jak se rychle pakoval z Pardubic a kdo za něj podával ty žaloby na náš klub.

            • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

              smely (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 15:06 |  
              0 0

              jojo, prej nekdo videl chlapce z Boo-Ya Tribe pohybovat se v okoli Pardubic...aneb za vsim hledej Samou

              • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                Jiri1     před 8 lety 20.11.2015 15:18 |  
                0 0

                Vítám už jste se asi posilnit, tak to tady to svoje šou rozjedte a nezapomente , o víkendu se hraje liga v basketbalu .

                • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                  smely (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 15:21 |  
                  0 0

                  :-) diky

                  • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                    Barra     před 8 lety 20.11.2015 15:57 |  
                    0 0

                    Coz mas spolecneho s basketem? Posledni dva dny te na to p. Jiri v kazdem prispevku upozornuje, stejne jako predtim ze mas uz nechat toho psani na oficialkach!

                    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                      smely (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 16:28 |  
                      0 0

                      Barro, rad bych Vam na Vasi otazku nejak smysluplne odpovedel, bohuzel netusim co ma Jiri1 na mysli, at jiz s mym udajnym dopisovanim na oficialni diskuzi (zkousel jsme se ho zeptat, ale neodpovedel) nebo s jeho aktualni obsesi basketem, ale treba se budeme jeste divit :-)

                      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                        davy     před 8 lety 20.11.2015 16:34 |  
                        0 0

                        Dlouho jsem přemýšlel, proč jsou příspěvky jiriho1 tak nepříjemně ironické, a už to asi vím. On je to děd Vševěd a nelíbí se mu, že s ním nekomunikujeme ve verších. :-)

                        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                          smely (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 16:38 |  
                          0 0

                          on neni v jadru zly, ale umi take ukazat zuby...

                      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

                        Barra     před 8 lety 20.11.2015 17:10 |  
                        0 0

                        Ja vim -:) Take jsem opakovane osloven jako velky priznivce Rebicka, JW van Dopa, Korneeva a (alespon kdysi placeny) "píár" kazdeho, koho p. Jiri nema v dannem okamziku v lasce, jako momentalne JS a TS (Tomas Syrovatka). Ale sranda alespon je, to se musi ocenit.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 14:44 |  
      0 0

      Tak já jsme vždy považoval Berbra za tu největší žumpu. Ale tahle žumpa ani nemá dno...

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Navyseals     před 8 lety 20.11.2015 14:48 |  
        0 0

        To je fandovská stránka, vy blázni :-)

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 14:56 |  
          0 0

          Aha, já byl na Twitteru poprvé... Tak to (jen) trochu mění situaci. Taky jsem si říkal, že by blázen kdyby něco takového napsal. Ale klidně bych věřil, že si to myslí...

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          Gino     před 8 lety 20.11.2015 14:59 |  
          0 0

          A z čeho to jako máme poznat?? Mimochodem, pokud, tak i JT naletěl...

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            Petr9608     před 8 lety 20.11.2015 15:22 |  
            0 0

            No právě - "OU!" bylo na adresu toho, že Tvrdík naletěl, ne na to, co napsal falešnej Berbr.

            • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

              Gino     před 8 lety 20.11.2015 15:32 |  
              0 0

              A na tebe taky - a to jsme jako měli poznat jak? :D :D

  33. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    Barra     před 8 lety 20.11.2015 15:42 |  
    0 0

    Docetl jsem obsahly rozhovor s Jirim Simane, ktery me velmi potesil. Pane Simane neznam, ale postupne si clovek umi slozit kousky mozaiky do sebe. Za me rikam - chvala Bohu ze mame Jiriho Simane (ktery, budme uprimni, se k nam dostal hlavne diky afere Kusy) a za spolumajitele CEFC. Poctiva prace musi prinest dobre vysledky a ja verim ze Slavie bude v nasledujicich letech uspesna.

    Jak JS v uvodu sam rika, je racionalne myslici clovek, ale neskryva sve emoce. A tak to ma byt, kombinace hlavy a srdce je klic k uspechu. Jak rika, fotbal je business, a jako v kazdem businessu ktery ma mit uspech je zapotrebi kazdodenni tvrde a odpovedne prace. Simane si vytvoril na prvni pohled dobry team kolem sebe, kde kazdy ma sve ukoly delegovane a nese svoji odpovednost. Libi se ji ze nechce koupit celo nove muzstvo hvezd, ale poctivou praci chde vybudovat novou Slavii, kde se sejde smes mladi a zkusenosti, ze dava absolutni prioritu vychove mladeze. Ale tech dobrych myslenek je tam moc a musim rict ze me v nicim nezklamal.

    A dovolim si prece nakousnout jeho uvahy o Hornikovi, kde se opet s JS ztotoznuji. Dle JS je Hornik fotbalovy odbornik ktery sice udelal chyby, ale za to byl potrestan na rozdil od ostatnich ted vysoko postavenych lidech - druha sance kterou si kazdy zaslouzi - ale protoze by to Slavisty rozdelilo ma dva tabory, coz si nikdo nemuze dovolit, se jevilo jeho pusobeni v Slavii nerealne. Jinak pouziva JS dva krat slovo pokrytectvi.. Tahle uvahy jsem popsal take, za co padly slova o spatne vychove, slusnosti a nepredani zasadnich hodnot rodicu. Ale budis, nad takovou diskusi muzu jen pokrcit rameny. Stejne jako Jiri Simane, ktery rika ze "Slavia je klub meho otce, dojizdel autobusem na vsechny jeji zapasy". Alespon tedy predpokladam ze nikdo si netroufne rict JS primo do oci ze na rozdil od neho nedostal JS dobrou vychovu a ma spatne vnimani slusnosti.

    I kdyz jsem ale dlouho premyslel nad tim, jestli tady mam nakousnout jeden prispevek z te doby, myslim ze je to spravne:

    'Jak clovek starne, tak si postupne tvori kolem sebe okruh pratel, kteri sdileji jeho hodnoty. S nimi muze sdilet svuj pohled na svet. Ja osobne se pratelim vlastne uz jen s lidmi, kteri uznavaji Vaclava Havla, nekradou, nepodvadeji na DPH, nepodvadeji, nehrbi se, neberou uplatky, plati dane, nepodvadeji s nemocenskou... Tito lide me formuji, delaji me lepsim, uci me hodnoty zivota. Uci me napravovat hrichy mladi. Je mi s nimi dobre. Krome pratel, ktere si clovek vybira, ale patri automaticky i do nejake komunity: rodiny, sousedu ci... ano fotbaloveho klubu. Jak starnu, uvedomuji si, ze komunita lidi ve Slavii neni takova, jakou si vysnil. Ze je to ruznoroda skupina, k niz na jedne strane patri panove Bican, Ondricek ci Smicer, ale na druhe strane nesnasenlivi nacci se severni tribuny, agresori napadajici hrace, zlodeji vlastnici Slavii ci nekteri mistni diskuteri, kteri jsou ochotni pro uspech obetovat dest, slusnost a etiku. Je jim jedno, at Hornik udela cokoliv, kdyz to Slavii pomuze: uplati rozhodci, zaridi penalty, ziska si vliv ve svazu. Vzdyt to delaji vsichni! Prave to me ted trapi nejak vic, nez jsem si byl ochoten pripustit. Proste si uvedomuji, jak moc mi je cast diskutujicich Slavistickych novin, kteri jsou uz nejmene deset let soucasti meho okoli, vzdalena. Jak moc jsou jini. A uvedomuji si, ze mnohem radeji budu kamaradit se Spartanem, ktery bude sdilet stejny pohled na svet, nez s mnohymi mistnimy pokrytci. Ano, Slavia je ma laska. Ale ne jeji majitele, hraci ci priznivci. S mnohymi nechci mit nic spolecneho'.

    Autora nebudu uvadet, s jeho prispevkem muzu na 99% souhlasit. Jeho hodnoty jsou moje hodnoty. Jen mi neni jasne jestli si podle neho Hornik nejakou druhou sanci zaslouzil, nebo jestli jednou hrisnik znamena na vzdy hrisnik. Jestli mezi temi, kteri jsou autorovi vzdaleni, jsou i ti Slaviste, kteri uznavaji chyby Hornika, ale rikaji ze si sve za to odpykal. Kteri meli za to, ze v Bohemce v minule sezone ukazal, ze fotbalu rozumi, coz hraci jako Hovorka, Folprecht a Bartosak potvrzuji v Liberci. Kteri de facto meli stejny nazor jako Jiri Simane v dnesnim rozhovoru a nebyli proti jeho pusobeni v Slavii. Kteri samozrejme nevolali po uplaceni, podvodech, ovlivnovani, ale poctive praci Hornika v Slavii, stejne jak to mel pred ocima JS.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      travel (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 15:59 |  
      0 0

      Malou opravu,ne v Bohemce,ale ve Viktorii Žižkov.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Barra     před 8 lety 20.11.2015 16:05 |  
        0 0

        Jasne, blby preklep. Diky za opravu.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Betynka58     před 8 lety 20.11.2015 16:53 |  
      0 0

      Napadla mne, Barro, taková paralela s tehdejším angažováním Straky. Nepochybuji o tom, že to Řebíček před těmi čtyřmi roky myslel dobře, určitě věřil, že motivátor Franz Slavii pozvedne, ovšem hrubě podcenil sílu slávistických fanoušků. A právě v tom se od něj pan Šimáně liší, jelikož si uvědomuje tu ohromnou hodnotu, kterou Slavia ve svých fanoušcích má, a také to, že rozdělení slávistické obce by angažováním velice kontroverzní osoby, byť kvalifikované a odborně nesporně na výši, mělo velmi neblahé následky. A za to si ho velice vážím.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        Barra     před 8 lety 20.11.2015 17:02 |  
        0 0

        Urcite mas pravdu. Jak jsem nikdy otevrene nekririzoval AR, tak jaky rozdil mezi temi pany a zpusob prezentace Slavie. JS jednoznacne zije Slavii a fotbalem, a verim ze mu i rozumi, jak sam uvadi. Ja se strasne tesim na unor a ne jen posily, ktere maji/by mohly prijit.

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            Barra     před 8 lety 20.11.2015 21:11 |  
            0 0

            Ahoj Pepine, Zdenek Ondrasek se mi ztratil z oci, nic mene zda se ze se mu v Norsku celkem darilo. 110 zapasu, 47 branek, 17 asists, to jde. V Tromso ma jinak prezdivku "Kobra", coz urcite bude mit souvislost s jeho Tor-Instinktem.

            Vyhledal jsem si norske clanky na webu, z ceho jsem pochopil ze Tromso mu chtelo smlouvu, ktera bezi do 31.12.2015 obnovit, ze ale odmitnul. Jeho agent Emil Kovarovic klubu jen SMS-zpravou zdelil, ze ma jine nabidky a jedna s jinymi kluby. Dale je uvedeno, ze je momentalne v Praze. Takze... Jinak rika JS ze v tymu potrebujem grazly. Myslim ze Ondrasek tomu celkem odpovida. Nechme se prekvapit. Verim ze vznikla sportovni rada bude mit svuj spravny Urteil jestli Ondrasek by pro nas byl posilou ci nikoliv. Ja myslim ze ano, dalsi vyhoda je ze prijde zdarma, takze riziko by snad stalo za to.
            (Jinak jsem ziral ze fotbal je v Norsku nejpopularnejsi sport a ze 8,5 % obyvatel ho aktivne hraje v klubu. Temer 400tis hracu, z ceho pres 100tis zen).

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 19:01 |  
      0 0

      Nikdy nepochopím co tě nutí psát takto dlouhé texty, ale dneska se mi to moc líbilo. Je to takové vyrovnané/vybalancované. Jen si myslím, že citovaná osoba to bohužel myslela v těch negativních směrech - jednou podvodník - vždycky podvodník - druhou šanci nedávat. A slovo pokrytci je tam uvedeno stylisticky naprosto chybně, protože to slovo znamená např.: že káže proti něčemu co sám dělá/dělal a to schvalovatelé Horníkových podvodů nečiní. Naopak sám pisatel říká, že se celý život zlepšuje(díky svému okolí), z čehož usuzuji, že v mládí také "zlobil" a teď moralizuje a odmítá Horníka(druhou šanci nedává) - v tom já vidím to pokrytectví, o kterém také mluví pan Šimáně.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        postovni (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 20:29 |  
        0 0

        Můj názor na Horníka je jasnej. Trest, kterej dostal, je směšnej - zasloužil si basu. Že v tom nebyl zdaleka sám a ostatní vyšli bez trestu, na tom nic nemění. Druhou šanci si jistě zaslouží, ale ne ve Slavii. Ne v klubu, kterej svojí identitu odvozuje od čistoty sportovní myšlenky. Howgh.

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 20:54 |  
          0 0

          Z tohoto hlediska žádný velký rozdíl mezi třeba Aldou a jeho bratrem nebo třeba Pučkem a Ivánkem nevidím,tak že ta čistota není tolik vařící.Jistě by se našlo vícero kontroverzních lidí.

  34. Sadílek

    Humessi     před 8 lety 20.11.2015 17:49 |  
    0 0

    Doufám, že se o Sadílka taky pokusíme, když řekl JŠ, že se mu líbí. Hraju managera, kterýho vytvořil můj kamarád, manager je propracovaný a hráči jsou tam reální z ligy a dorosty a podobně. Bylo tam i jméno Sadílek a byla u něj velká kvalita. Zajímalo mě, kdo to je, a tak jsem se z dostupných materiálů o něm snažil cca před rokem něco vyzjistit, od tý doby ho víceméně sleduju, když je možnost. Ten kluk bude mít jednou velkou cenu a bojím se, že možná už teď je pozdě na to ho získat. Uvidíme, já bych si ho přál moc. Normálně bych to asi nenapsal teď, ale popíchlo mě k tomu i vyjádření JŠ a taky Liganaruby na deniksport.cz.

  35. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    winter (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 18:15 |  
    0 0

    OT

    Umřek Kusý a tady se jedou bomby v podobě hromadných kondolencí... ten člověk mohl způsobit "smrt" Slavie, to on schválně prodal část své pravděpodobně vymyšlené pohledávky aby vznikla mnohost dlužníků a na Slavii byla uvalena insolvence. Já samozřejmě nikomu smrt ani nemoci nebo zranění (i když u Váchy by se dalo pro případy zranění polemizovat) nepřeju, ale tenhle člověk, ke kterýmu jsem měl zpočátku velký respekt, se v mých očích nakonec ukázal jako šmejd, takže za mě žádná kondolence nepřipadá v úvahu. Holt přísloví na každou svini se vaří voda se nám opět ukázalo, leč připouštím, že nyní v extrémní podobě.

    Mě by v souvislosti s jeho smrtí zajímala více jiná věc a to jak to nyní bude vypadat s jeho sporem se Slavií? Pohledávka smrtí domnělého věřitele zaniká nebo přechází na dědice? Nějaký právník kdo by nám sem mohl napsat jak to je?

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 18:33 |  
      0 0

      Pohledávka je součástí pozůstalosti, takže standardně přejde na dědice. Vzhledem k tomu, že se šušká, že Kusý byl docela zadlužený, bych se ale nedivil, kdyby dědici dědictví odmítli.

  36. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    spino     před 8 lety 20.11.2015 18:36 |  
    0 0

    Co napsat k úmrtí Kusého...

    Když odhlédneme od jeho charakteru a sporu se Slavií, tak odešel bohužel asi druhý nejlepší hokejový manažer v České republice, který z Pardubic udělal hockeytown a zajistil tamnímu klubu vše, aby mohl následně vyhrávat tituly a stát se na deset let nejlepším týmem extraligy. Z toho důvodu mě jeho smrt mrzí, jeho angažmá u nás už raději nepitvejme, o mrtvých jen dobře.

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      Borris     před 8 lety 20.11.2015 18:55 |  
      0 0

      Pod tenhle tvůj příspěvek bych se podepsal spino. Jako Pardubak rozhodně musím uznat, že právě díky němu hokejové Pardubky opravdu byly deset let nejlepším klubem extraligy. Ale to že kvůli němu málem padla fotbalová Slávka, moje srdeční záležitost, to mu neodpustím ani po smrti. Měl jsem ho předtím hodně rád, ale po tom jak nás málem potopil.... Ale smrt jsem mu v žádném případě nepřál a asi nikdo z nás.

  37. Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

    steev (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 18:50 |  
    0 0

    OT

    Nevíte někdo jak to vypadá s Alexem Králem?Vím že se vrátil z toho testu na Viktorce.Ale nijak se netají tím že by radši hrál 3ligu na Žižkově než za U19 u nás.Tak jestli někdo nevíte něco bližšího. Ten kluk na mě působí tak,že má nos trochu nahoru ale to je jen můj pocit. Talent asi má ale trocha skromnosti by neškodila. Myslím že za současné situace kdy chceme stavět na odchovancích, je zvláštní že by chtěl mladý hráč odcházet. Není třeba jeden z důvodů to,že jeho kolega z repre Holík,jen co přišel, hraje za Juniorku a trénuje s Ačkem?

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      spino     před 8 lety 20.11.2015 19:04 |  
      0 0

      Už se to tady řešilo, odešel do Příbrami.

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 19:11 |  
        0 0

        A ten zdroj?

    • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

      spino     před 8 lety 20.11.2015 19:05 |  
      0 0

      " nijak se netají tím že by radši hrál 3ligu na Žižkově než za U19 u nás" To by chtěl hrát asi každý. :D Potíž je v tom, jestli na to má...

      • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

        steev (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 19:13 |  
        0 0

        Díky Honzo,to jsem vůbec netušil.Přestup?
        Jinak hrát u nás,i když jen za 19 ( s možností postupu do A) je snad lepší než se plácat ve 3lize v krachující Viktorce ne?

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          spino     před 8 lety 20.11.2015 19:52 |  
          0 0

          Já jsem tu celou anabázi s Viktorkou abych řekl pravdu nepochopil, přišlo mi to i trochu komické

          Nicméně, včera na FB oznámil, že odchází do Příbrami, ale asi za hodinu ten příspěvek smazal, tak možná nakonec zůstane, i když si spíš myslím, že šlo jen o načasování oznámení.

          Důvod proč Příbram a ne Slavia mi taky není jasný, možná to tak vyhodnotil agent Paska, nebo ten jeho trenérský štáb, že odtamtud bude mít větší šanci se propracovat do áčka. Uvolnil bych ho tam jen na hostování, abychom o něj v případě prosazení nepřišli.

        • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

          klimi     před 8 lety 20.11.2015 20:19 |  
          0 0

          Rozhodně je lepší hrát ČFL než dorosteneckou ligu...

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            spino     před 8 lety 20.11.2015 20:22 |  
            0 0

            To by podle mě bylo i lepší, než hrát v juniorce. Ale Král zatím nehraje ani za tu juniorku.

            • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

              klimi     před 8 lety 20.11.2015 20:40 |  
              0 0

              Ano, obzvláště když je to farma někde v Praze, no snad příští rok budeme uvažovat nad B týmem.

              Kocourek jde zítra za Žižkov.

          • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

            steev (přítel SN)     před 8 lety 20.11.2015 21:26 |  
            0 0

            Ja to klimi nemyslel co do kvality souteze. Spis jestli je lepsi prestoupit do tymu ktery hraje treti ligu nez se poprat o misto v Acku. Protoze to mne moc logicky neprrijde.

            • Re: Zvezda - Slavia 0:0. Slávistky jsou ve čtvrtfinále LM!

              spino     před 8 lety 20.11.2015 23:09 |  
              0 0

              On nakonec zřejmě zůstává (poslední info na FB).