Rozhovory

Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

Josef Hušbauer neproměnil v nastavení penaltu, a tak se po zápase logicky upřela největší pozornost na jeho osobu. Přečtěte si jeho pozápasové vyjádření pro novináře.

Josefe, jak hodnotíte tento zápas, který jste ztratili v závěru. Vy jste mohl rozhodnout v nastavení z penalty.

Měli jsme určitě vyhrát. Za stavu 2:1 jsme měli nějaké šance, které jsme měli dát, měli jsme asi hrát víc odvážnějc, bohužel jsme si nechali vyrovnat. Ale i tak jsme hráli furt dopředu a měli jsme penaltu. Moje chyba, měl jsem ji dát.

Na penaltu jste byl určený? Šel by Milan Škoda, kdyby byl ještě na hřišti?

Milan byl taky určený, ale já také a věřil jsem si.

Jiný hráč ji nechtěl kopat? Třeba Kenia.

Kenia na ni nebyl nominovaný. Máme nějaké hráče určené a ti by tam měli jít.

Stalo se vám už někdy, že jste penaltu neproměnil?

Je to moje první neproměněná.

A kolik jste jich kopal celkově?

To nevím přesně, tak pět, šest.

Vaše ofenzivní trápení bohužel nekončí.

Nemyslím si, myslím si, že dnes jsme hráli dobře ofenzivně a měli jsme hodně šancí, které jsme nedali.

Ale vaše osobně...

Moje určitě. Bohužel mi to vystihl. Ani z penalty mi to tam nešlo.

Ohledně penalty byla velká diskuze ze strany teplických hráčů. Viděl jste ten zákrok?

Vůbec jsem to neviděl. Já jsem to kopal, takže jsem to měl přes půlku hřiště.

Říkal jste, že jste hráli aktivně, ale i Teplice daly dva góly. Z čeho vyplynuly ty chyby?

Ten první gól byl ze strany. Tam jejich hráč prošel, když jsme se nějak nedomluvili. U druhého gólu byla chyba, mělo se to odehrát dřív, bohužel trefil útočníka a pak už to pro ně bylo lehké.

Komentáře (164)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    AdJap     před 8 lety 24.04.2016 10:53 |  
    0 0

    No...co zase k tomu a už bez emocí. Jedinou výhodou je, že my Slávisté jsme tak otrlí, že nás jen tak něco nerozhodí. Fotbal to byl koukatelnej, ale to díky oběma týmům a především Teplicím, který k nám nepřijeli jen bránit a očividně věděli, proč to dělaj. Na našem týmu je nejhorší, že neumí hrát do plných (to pak hrajem strašnou srágoru) a když si to s náma nějaký tým naopak rozdá na férovku (v tomto případě letos hodně bídné Teplice), tak s náma odehraje minimálně vyrovnaný zápas. Já souhlasím s názory, že pod DU není na jaře vidět žádný posun. Posily za desítky milionů a ono furt nic. I tak bych mu dal ale ještě čas, jelikož tenhle rok opravdu beru jako uklidnující, ale jestli podzim nové sezony bude stát za stále stejný kulový jak výsledkově (není možný doma takle rozdávat body, doma musí tým bojující o poháry uhrát 35+ bodů alespon), tak herně, tak by měl opravdu přijít někdo jinej (Kozel, Trpišovský, Vrba, Šilhavý,...). My nemůžeme čekat 3-4 roky, než si to sedne, to prostě v naší situaci nelze. Další rok už musíme bejt na úrovni Bolky a tlačit na Plzen se spartou.

    K Hušbauerovi. Penalta se nedá, to se stane, ale nervy měl udržet, kor když hrál ve spartě, kde byl vystavěn tlaku zápas co zápas. Ta simulace byla na přesdržku, ale není první ani poslední, kdo to takle zkusil. On bojuje, ale od posily za 12 míčů (údajně) si představuju úplně jinej level hry a tak trošku alibisticky vyznívá hodnocení DU, že Pepa plní to, co od něj čekal, protože pokud si dobře pamatuju, tak po jeho příchodu tvrdil, že nedáváme goly ze střední vzdálenosti a že nám chybí střelec-záložník. A statistiky mluví jasnou řečí. Hušbauer 0 golů.

    Co mě taktéž štve, je ta ignorace Kenii. Já netvrdím, že má hrát 90 minut, když (údajně) nemá kondici, ale dát ho do hry na 5 minut ... to si myslím, že je pro nás hodně velkej luxus. Já neberu názory na to, že obraně nedává to, co má. Obránci zase nedaj ofenzivě naopak to, to Kenia. To je hráč, kterej umí vymyslet finální přihrávku, o který většina našich hráčů ani neví, že by mohla přijít. A to nepočítám, že je to snad jedinej hráč v týmu, kterej tu finálovku umí dát z prvního doteku a přesně o tom současnej fotbal je. Myslím, že dříčů máme v sestavě dost a prostor pro fotbalistu by se měl najít i kdyby tam měl přijít vždycky až na začátku druhé půle.

    A také se vyslovuju za myšlenku vrátit do hry Latku. Působíme jak larta lekloušů. Potřebujem tam nějakýho magora, kterej to seřve a ze kterého ostatní budou cítit respekt. Prostě kápa.

    Takže takle - Dát DU ještě čas, aby si tým připravil v létě k obrazu svému a to už po aklimatizaci všech zimních posil. Taktéž zainvestovat a přivést mu ještě alespon 2 opravdu kvalitní hráče, kteří budou převyšovat zbytek ligy. Samozřejmě udržet současné lídry (Deli, Souček, Bořil, Škoda ...). A na podzim se ukáže.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      urs (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 11:03 |  
      0 0

      jak píšeš, dát ještě DU čas, přeci jen přerod týmu v dokonale vylazený stroj opravdu nejde udělat za pár týdnů, v našem případě ani měsíců - záleží na materiálu, štěstí, pojetí, filozofii, umu trenéra a kdo ví, čím vším ještě..

      ale kdyby přeci jen došla vedení s DU trpělivost, z tvého výčtu trenérů bych si přál jen Kozla - podle mého by mohl být on tím pravím, kdo to namíchá jak bude potřeba - vidím v něm potenciál podobný jako měl pan Vrba v Plzni :)

      tak zdar a sílu - nic nás nezlomí, protože jsme slávisti otrlý!

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Humessi     před 8 lety 24.04.2016 11:29 |  
        0 0

        Já byl dlouho ten, kdo DU hájil i když s jeho příchodem do Slavie jsem nesouhlasil. Ale jako fanouškovi mi trochu dochází trpělivost. Pořád říkáme (i já to říkal), že potřebuje čas, že ne všechno jde okamžitě, vždyť vzpomeňte na Deliho, kdy ho prvních pár zápasů každej vyhazoval za jeho fatály a teď? Hráč řekl bych světových kvalit..Nicméně trpělivost mi trochu došla a začínám si říkat, že se jedná jen o alibismus. Vzpomeňte na dobu, kdy pod KJ přišlo 10 hráčů, nikdo je neznal - Belaid, Tavares, Dřížďal,.... nestály tolik peněz (jako současné posily) a sehrání trvalo opravdu chviličku.... Bohužel se čím dál častěji začínám vracet k mým původním myšlenkám a to, že DU není trenér pro "top úspěchy", dle mě je to trenér, kterej vytáhne průměrnej tým do lehkého nadprůměru, ale o čelo prostě hrát neumí (někdo namítne, že v zahra měl úspěchy).... A já tvrdím (můj názor), že pokud budeme hrát stejnou holomajznu i zbylé 4 zápasy, nemělo by se na nic čekat a riskovat, že protrpíme další sezonu... Ta mě tedy říkám, nevyhazovat teď, dát šanci, ale jen zbylé 4 zápasy, které ukážou, jestli tam vůbec nějaký progres byl.. PS: nevidím bohužel žádný systém a vytáčí mě střídání(nestřídání)

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          vavicek     před 8 lety 24.04.2016 11:51 |  
          0 0

          Relativní úspěchy měl pouze v Rumunsku a Gruzii. Ještě byl na Kypru a v Bělorusku, tam úspěch tedy neměl. A nejsem si jisty jestli zrovna titul z Gruzie je známka nějakého úspěchu.

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          donford     před 8 lety 24.04.2016 11:52 |  
          0 0

          Mužstvo měla na sehrání času dost. V zimě asi 6 zápasů doma, pak 4 ve Španělsku, kolik jich je potřeba? 10 nestačí, tak 20? Za Jarolíma se nakoupili hráči, Belaid, Dřížďal (2. liga) Tavares,Šenkeřík, Brabec, atd. a hrálo se proti Ajaxu! Dodnes si pamatuju jak byl Vlček zděšený, že není komplet ani jedenáctka a vedení mu slíbilo, že hráče sežene.Za Šenkeříka tenkrát vezli prachy v hotovosti.
          Co mi štve, že ani Železník, ani Mešanovič nejsou skoro na hřišti vidět. To byli dva elitní střelci ze Zlína a z Jihlavy. Když nehraje Škoda, oni nejsou schopni dát gól!Kdo je tedy má dát? Zmrhal a Jablonský jsou oba zklamání. Zmrhal je leklá ryba, už lepší nebude. Stagnuje. Levá strana neexistuje. Hušbauera je vzadu velká škoda. Tam skoro ani nevystřelí. Takže máme tři elitní střelce, prakticky s nulovou potencí. Přitom ti tři (Ž + M + H.) by měli za sezonu znamenat 30 golů. Jo, a jestli má Vrba rozum, jistě že má, vezme Škodu na ME, protože to je jediný náš útočník, co dává spolehlivě goly hlavou. Necid ten spíš sřílí po zemi.

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          malan (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 12:45 |  
          0 0

          A kdo Uhrina vyhodí když má 100% podporu i s tou holomajznou co hrajeme (a změna je v nedohlednu) ?

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      rak (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 11:33 |  
      0 0

      Má to jednu vadu. Pro nového trenéra je určitě lepší, když může dojít před přípravou. Stejně tak pro Kozla, souhlasím, že to může být dobrá volba, by bylo i lepší a jednodušší odejít z Dukly po sezóně. Během sezóny nepůjde. Takže čekání znamená minimálně do zimy a nebo celou další sezónu. Být to na Šimáněm, určitě by se s Uhrinem rozloučil hned. Myslím, že k němu byl rezervovaný už od samého počátku resp. kritizoval způsob hry.
      Bohužel Tvrdík to neudělá. Drží se asi obecného pravidla dát trenérovi čas. V daném případě ale nevím, jestli je to dobrá volba.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Divizni (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 11:37 |  
      0 0

      Napsal jsi to podle mě hodně dobře. Bohužel nejenom Hušbauer, ale i další hráči zůstali za očekáváním. Penaltu neřeším, těch ještě nedáme. Zatím bych to asi také všechno nepřekopával, ale zklamanej jsem teda totálně! Zásadně nedávám tipy na sestavu a nebudu hodnotit ani střídání z toho důvodu, že hráč celý týden nevidím.

  2. Rozbor

    Mike     před 8 lety 24.04.2016 11:35 |  
    0 0

    Několik mých postřehů z Edenu, po mnoha letech, kdy se hrálo o titul a pak o záchranu, tak letošní zápasy na psychiku už nejsou tak vypjaté, takže člověk to může sledovat trochu z nadhledu, všímat si i soupeře, a nevidět všechno černobíle, nebo spíše červenobíle.

    - výborný nákup Pavlenky, chytí hodně věcí navíc- podle mě z něi roste špičkový gólman

    - po dlouhé době jsme dali 2 branky- díky Škodovi. Pokud pominu Hušbauerovu penaltu a netrefení brány Mihalíka v 1.poločasu, tak si nevzpomenu, že by měl někdo jiný šanci. Milan jich měl asi 4-5, takže výborná produktivita. Jenže jsme stále na něm šíleně závislí. Nevím, jak to má s event. příslibem přestupu do zahraničí, ale letošní zvýšenou gáži by zasloužil opět zvednout.

    - střed hřiště- kromě úseku 2.půle s Jabloncem si nepamatuji, že bychom někoho přehrávali. Podrobnosti psát nebudu, nejsem trenér, všechny věci tady byly opakovaně napsány. Doporučuji nastudovat kolegu Dropta- famózní analýzy. Tady nás tlačí bota nejvíce- mě by se do středu hřiště moc líbil Martin Pospíšil z Jablonce. Jeho přednosti a nedostatky vysvětlovat nebudu, snad jenom, že udrží míč, rozehraje a hodně toho oběhá.

    -Pán bůh díky za Deliho, při jeho kličkách a ze způsobu hry, jak z ostatních hráčů dělá pitomce, si vždy vzpomenu na rok 1982, nebo 1983, kdy k nám přestoupil z Hradce Luboš Kubík. Ty samé kličky a elegance, navíc střely jak z praku. Také dokázal vykličkovat ve vlastním pokutovém území, a ani se u toho nezpotil. Deliho osoba je záruka kvality a zábavy zároveň.

    - nutně potřebujeme levého beka, Jablonský hrál na podzim slušně, docela mě překvapil, na jaře je to horší, včera podle mě ho tam Fillo pěkně větral, podpora dopředu nulová. A včera ještě působil dost nemotorně. Ale kde brát, tento post je hodně nedostatkové zboží.

    - Jarda Zmrhal- už to nikdy nebude hráč typu Krejčího, že hráče dokáže obejít ve stoje. Má slušnou rychlost, takže dobrý do otevřené obrany, má slušnou střelu, ale moc ji nepoužívá. Podle mě už se asi posunovat výkonnostně moc nebude. Kacířská myšlenka, pokud to nestačí v hodně zápasech na naši ligu, nebude to stačit ani v Evropě.

    -Štěpán Vachoušek- stále na naši ligu výborný- přehled, technika, stále velmi platný hráč. Tohle jsem si představoval od Pitáka.Štěpán ještě ligu s prstem v nose může kopat 2-3 roky.

    -trenér Uhrin. Přiznám se, že jsem byl dlouho jeho zastánce. Ale čím více začínám mít dojem, že na podzim najel na určitou výkonnostní linii a obraz hry je prakticky stejný. Nejsem trenér, on hráče vidí na tréninku denně, jeho způsob nebo spíše nezpůsob hry tady je rozebírán dokola. Mám dojem, že není vidět na naší hře žádný jeho rukopis. To je otázka na vedení. A otázka do pranice. Pokud nepostoupíme do Evropy po slušném podzimním umístění a zimním posilování, tak bych se s Dušanem rozloučil. Pokud postoupíme, a on trenérem zůstane- je nějaká šance i po předpokládaném letním posilování nějakého herního posunu ? Na to nedokážu odpovědět. Za mě- možná příkrý názor- já bych se s ním rozloučil a angažoval bych Luboše Kozla. Výsledkově by to horší nebylo, a hra Dukly byla byla v době jeho angažmá docela koukatelná.

  3. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    mirecek1111     před 8 lety 24.04.2016 11:59 |  
    0 0

    Já to vidím takto:

    1) Uhrin by měl okamžitě stabilizovat sestavu. Zmrhal by měl mít své místo, Mihalik své místo, Bořil své místo, apod apod.

    2) Uhrin by měl také zapomenou na ten systém 4-4-2, nejenže to nefungovalo proti elitním týmům, my nedokážeme v takovémto rozestavení pořádně přehrát ani Ostravu, Zlín nebo Teplice. Hráči jako Hušbauer nebo Souček se do něj prostě nehodí. To bychom museli mít ve středu hřiště hráče, co by tam běhali jak střelení prakem.. A ne Součka s Hušbauerem. To, že se Uhrin z minulých zápasů nepoučil a znova to zkoušel s 4-4-2 jde už k jeho tíží. Někteří místí diskuteří tady na to poukazovali už během zimní přípravy, když jsme tak začali hrát se Souček a Hušbauerem. A on tak hraje, když to poté reálně skutečně nefunguje zápas co zápas.. Jak by to asi na podzim vypadalo v Evropské lize?..

    3) Přestupy nejsou jen chybou trenéra ale celé sportovní rady včetně Jinocha. A někteří hrači co tady přišli byli pořádné výstřely do tmy. Minimálně oba útočníci. Myslím, že by se neměl řešit jen trenér ale i sportovní ředitel.

    4) Hušbauer by se měl posunou dopředu, úplně pod Škodu. Hrát "diamant" Souček - Barák a před nimi volný hráč Hušbauer. Když už tady je a hrát prostě bude..

    5) Máme čtyři zápasy do konce ligy, měli bychom stabilizovat jak rozestavení, tak 11 hráčů pro základní sestavu a prostě to tak dohrát. Budto půjde vidět aspoň nějaký posun nebo ne. Ale pokud budeme pořád dále točit rozestavení i hráče tak si můžeme za měsíc řici, že jsme promarnili celou půlku sezony, protože ani za měsíc nebudeme vědět, na čem vlastně stavět pro novou sezonu. Po těch všech změnách co nastaly a již velké (směroplatné :) ) porci jarních zápasů si zatím můžeme snad jen odfajfknou, že máme o chlup kvalitnější post brankáře.. Za šedesát zimních mega..

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      brugy     před 8 lety 24.04.2016 12:26 |  
      0 2

      ad 4) naprosty souhlas, domnival jsem se, ze nakupem Husbauera resime prave hlavne pozici podrotoveho hrace ne rozdavace balonu z vlastni poloviny ala obťoustly Horvath v zaveru kariery

  4. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    brugy     před 8 lety 24.04.2016 12:13 |  
    1 1

    Husbauer je pan fotbalista, navic maka vic nez jsem u nej predpokladal, s Delim a Mihalikem nejlepsi technika a prace s balonem, z pozice kterou hraje 15 golu za sezonu davat nebude. Aby zrovna on kopal v 93. minute penaltu za stavu 2:2 pred nasim kotlem v dobe kdy se jemu i tymu dari pod ocekavani je velmi nestastne. Z DU nikdy top kouc nebude, chybi mu socialni empatie, neni psycholog, ani nema prirozenej instinkt (viz jeho stridani). V hracich je vetsi potencial nez co tym predvadi jako celek. Jsem zklaman ani ne tak z predvedene hry, umisteni, vysledku, ale spise z probihajiciho (ne)progresu. Jsem rad, ze nam Slavka nespadla, nezbankrotovala a tak, ale za momentalni konstelace si nemyslim, ze budeme v dohledne dobe patrit mezi top tymy, at uz vysledkove, predvadenou hrou nebo koncepcni praci. Domnivam se, ze fanousci (navstevy zapasu Brno, Bohemka) nebyli v ocekavani okamziteho prevratu ve vysledcich ci predvedene hre, ale uverili tomu, ze Slavie konecne ma pevne zaklady, na kterych se da stavet. ? ma je skutecne ? pokud nema, verim, ze mit casem bude....

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      brugy     před 8 lety 24.04.2016 12:15 |  
      0 2

      jinak mam pocit, ze Pepa pred druhym obdrzenym golem na pulce vic venoval rozhodcimu nez hlidani si sveho hrace, to bych mu zazlival vic nez nepromenenou penaltu....

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Ravik     před 8 lety 24.04.2016 12:36 |  
        0 0

        Hezky napsáno.

        Začínám být alergický na prohlášení typu: co chceme, vždyť jsme ještě v srpnu krachovali a tým potřebuje čas, přišlo hodně nových hráčů atd.

        To, že fanoušci chtějí po týmu, aby odevzdal maximum a po trenérovi, aby to z hráčů dostal, postavil co nejlepší sestavu z těch co má k dispozici, co nejlépe je připravil takticky, fyzicky a psychicky na zápas je snad v pořádku ne?

        Za mě DU tedy na jaře totálně pohořel, marně hledám nějaká pozitiva této části sezóny, ze kterých by se dalo usuzovat ano, to bude na podzim fungovat, tým se sehrává, progres je vidět. Místo toho vidím neustále tápání nad rozestavením, nevhodné posty pro jednotlivé hráče a zvláštní střídání a reagování na vývoj zápasu, malou nabuzenost hráčů a zdá se mi i špatnou kondici.

        Přehráli jsme: Jablonec, Ostravu a snad i Brno, pak možná ještě Zlín a Jihlavu v první půli
        Vyrovnaný zápas: Dukla, Teplice
        Pohořeli jsme v porovnání s: Boleslaví, Spartou, Olomoucí

        Podařený části zápasů doma, nejsem ale schopni soupeře dorazit. Venku jsme neškodní.

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          zeleznik2     před 8 lety 24.04.2016 20:08 |  
          0 0

          +3 absolutní souhlas. Je zajímavé, že jsme zklamali zrovna v těch nejdůležitějších zápasech krom Olomouce. Ještě bych zmínil 16.kolo v Liberci. Ale tam hrál ještě podzimní kádr.

  5. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 12:28 |  
    0 0

    Uhrin na Slavii prostě nemá, dostal důvěry a prostoru dostatek, jediné zápasy, které pod ním byly koukatelné, byly v přípravě. Nemá koule a odvahu, nezvládá alchymii mužstva a nedokáže reagovat na vývoj utkání , těch doslova prokaučovaných zápasů je už moc!

    Jediná varianta pro Slavii je Vrba a alespoň tři opravdu kvalitní hráči, udržet Škodu a Deliho, velký potenciál je v Pavlenkovi, Mihálikovi, Bořilovi, Součkovi i Zmrhalovi, je rozhodně na čem stavět, ale chce to dobrého trenéra, který bude mít respekt a půjde mu o Slavii a ne osobní sympatie!

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Grobar     před 8 lety 24.04.2016 13:07 |  
      0 0

      Pokud letos budou poháry, měl by Uhrin pokračovat. Pokud příští sezónu skončíme do třetího místa, měl by Uhrin pokračovat. Pokud to tak nebude - konec. Pokud se nedostaví úspěchy a zlepšená hra, raději bych viděl na jeho místě Trpišovského, myslím že i Kotal nebo Pánik jsou lidé na svých místech.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      TSeguinTS     před 8 lety 24.04.2016 15:37 |  
      0 0

      Nejvyšší potencionál osobně vidím v Barákovi.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 16:18 |  
        0 0

        Barák určitě, na toho jsem v tom zklamání zapomněl, na lavičku asi jedině Vrba!

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 16:23 |  
          0 0

          Uhrin do konce sezóny a konec, není schopen z mužstva nic vymáčknout a zapracovat na nějakém systému, těch zoufalých připosraných výkonů už bylo moc, s Teplicema byl vidět náznak snahy, ale opět neschopnost střídat a oživit hru...

          Jediný kdo zasluhuje ocenit je Škoda, Deli a Pavlenka...trochu málo..

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Edudant     před 8 lety 24.04.2016 23:24 |  
      0 0

      Nemůžeš držet Śkodu když je mu třicet a má poslední šanci. To by bylo nemorální, jedině mu dát to, co by dostal venku.

  6. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 12:45 |  
    0 0

    Chce to v létě Slavii vyčistit a ozdravit od všech kámošů, leváren a osobních ambicí, to že sem chtěl Šimáně kolotočáře golfistu Poulíčka, o golfistovi Trundovi není vidět ani slyšet co je rok dlouhý, gaunera cinklouše Horníka, teď se mluví hodně nahlas o Jinochovi, jak si jeho manželka založila jakési s.r.o. kde zůstávají peníze za nákupy hráčů! Všechny vymést ze Slavie, udělat revoluci a dosadit čisté lidi, kterým půjde pouze o úspěch Slavie!!!

    Ať jdou do prdele všichni, kteří si dělají vlastní kšefty a na Slavii parazitují!!

  7. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    kerim1969     před 8 lety 24.04.2016 13:23 |  
    0 0

    Po konci sezóny bych si prosil mít 50 bodů, Škoda nejlepší střelec ligy, Boleslav
    vítěz poháru, Brno na 6 místě a v létě postoupit do základní skupiny EL pod vedením
    Pavla Vrby. V příští sezóně min.60 bodů, průměrnou návštěvu 10 tisíc a hrát
    pohledný kombinační fotbal. Vzhůru Slavia !!!

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 15:47 |  
      0 0

      Ja tedy nevim, co na tom Vrbovi vidite. Pred Plzni nic moc nedokazal, v Plzni se mu samozrejme darilo, ale byla to souhra mnoha priznivych okolnosti. Ke konci to taky uz zadny slagr nebyl. Repre je podle meho i pres postup na Euro docela bida. Navic je strasne arogantni. Ja bych ho urcite tedy ve Slavii nechtel.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 16:31 |  
        0 0

        Tak on toho jako hlavní trenér moc neodtrénoval před tou Plzní...
        Jinak vyhrál ligu s Žilinou a pak jsme proti nim hráli v LM (předkolo), taky byl u zisku titulu Baníku Ostrava. (jako asistent trenéra)

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Edudant     před 8 lety 24.04.2016 23:32 |  
        0 0

        Já bych řekl, že Plzeň z jeho práce žije dodnes. A repre? Prostě z hovna řízek neuděláš.

  8. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 13:24 |  
    0 0

    Jaroslav Tvrdík (2.4.2016):
    ''DU je nejblizsi rok neodvolatelny a dostane k praci vse, co potrebuje. Slavia musi mit spickove zazemi a vlastni stadion. Nase vize plati.''

  9. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Gino     před 8 lety 24.04.2016 13:58 |  
    0 0

    Já bych Vám, mudrcům, vlastně ten odchod DU i přál. Přiveďte si Kozla, nebo Trpišovského... koho chcete. A já budu jen zvědavý, koho budete vzývat pak... už Vám nikdo nezbyde :D

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      sasky     před 8 lety 24.04.2016 15:26 |  
      0 0

      Děkuju. Trenéři se tu točí jak figury na orloji a je to stále k ničemu. Chce to zachovat chladnou hlavu. Vedení má stále ještě 2 roky čas, ať se nám to líbí nebo ne.
      Co bych Uhrinovi ale také vyčítal jsou momentálně dvě věci.
      1. Systém 4-4-2, který nám absolutně nefunguje. Hušbauer i Souček v něm mají evidentně defenzivní povinnosti a tím prakticky nemáme nikoho ve středu hřiště. Když se k tomu přidá Zmrhalova neforma a Jablonského neútočení, tak jsou dva způsoby jak dostat míč dopředu. Nákopem anebo vpravo. Nákop je k ničemu, protože míč není ani komu sklepnout a pravou stranu si soupeř je schopen pohlídat.
      2. Neustálé stavění Součka, který je od poslední repre pauzy na hřišti tak nějak řečeno k ničemu. On by tam i mohl být, ale v pětičlenné záloze. na DZ tedy Souček (zejména defenziva) - Hušbauer (rozehrávka, podpora dopředu), před nimi trojice Mihalík - Barák - Vukadinovič (?), v 60 za Baráka Kenia. Zejména trojice Mihalík - Barák - Hušbauer v některých zápasech dokázala, že si jsou schopní vyhovět.
      Střídání bych Uhrinovi až tak nevyčítal, není to nic, co by nějak zásadně hru obvykle ovlivnilo (dobře... Táborský se včera Teplicím povedl, stane se), ale zejména to rozestavení a velká díra mezi útokem a zálohou je pro mě velký problém.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 22:25 |  
        0 0

        Střídání není nic, co by hru zásadně ovlivnilo? To nemyslíš vážně, že ne?

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          sasky     před 8 lety 25.04.2016 14:29 |  
          0 0

          Může a nemusí. Málokdy střídající hráč totálně změní obraz hry. Jsou to vždycky jenom kdyby... kdyby střídal dřív, kdyby nestřídal vůbec, kdyby kdyby. Nic exaktního.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 26.04.2016 16:22 |  
        0 0

        Podívej se ale, jaký tým měli k dispozici předešlí trenéři a jaký má k dispozici Dušan.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Edudant     před 8 lety 24.04.2016 23:37 |  
      0 0

      A ty jsi spokojený?

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Gino     před 8 lety 25.04.2016 06:56 |  
        0 0

        Jo, zatím docela jo ;-)

        Jedna řečnická - Vy jste byl někdy spokojený? :-)

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          Edudant     před 8 lety 25.04.2016 09:25 |  
          0 0

          Jo, docela jo.

          • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

            Gino     před 8 lety 25.04.2016 10:13 |  
            0 0

            Věříte-li, že za Kozla bude líp, volejte po něm. Já věřím, že i za Kozla by se křičelo "Kozel ven". Kdo z nás dvou je na omylu může ukázat pouze budoucnost.

  10. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    slavistou50let     před 8 lety 24.04.2016 14:01 |  
    0 1

    Jedna neproměněná penalta=0. X zápasů vedených Uhrinem - průser, proboha má nějako vizi, nějaký herní systém, je to totálně v prdeli.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 16:12 |  
      0 0

      strašný, hrozný, hlavně si pro příště nakupte kapesníčky

  11. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    xavi     před 8 lety 24.04.2016 14:06 |  
    0 0

    Slavia by měla mít trenéra s útočnou vizí,což Uhrin v žádným případě neni.Hráči absolutně nevědí co hrát,hra nemá žádný systém,přitom hráče na naší ligu má nadprůměrné,ale nedokáže z nich dostat to nejlepší a zužitkovat jejich přednosti,Hušbauer se nemůže stahovat pro míče až mezi stopery,jeho místo je při zakládání útoku od středového kruhu po vápno soupeře.Stálo by za vyzkoušení posunout Deliho do zálohy,při jeho kvalitách a formě by to byl přínos.Za Uhrina by byl ideál jeden z trojce Kozel,Vrba,Zeman.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Humessi     před 8 lety 24.04.2016 14:11 |  
      0 0

      Obávám se, že Vrba (i přes peníze Číňanů) je v tuhle chvíli nereálnej. Budu kamenovanej, ale já chci Jarolíma. Případně Kozla nebo Trpišovskýho. Nikoho jinýho

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Mac     před 8 lety 24.04.2016 19:02 |  
        0 0

        Taky bych chtěl Jarolíma. Náhodou ta Šimáněho dvojice Nezmar-Jarolím se mi líbí víc než Jinoch-Uhrin.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Betynka58     před 8 lety 24.04.2016 19:06 |  
        0 0

        Já Tě tedy rozhodně kamenovat nebudu, mám stejné přání, i když to je asi v nejbližší době nereálné. Ale jednou se KJ do Slavie určitě vrátí, o tom jsem přesvědčen.

  12. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    5094     před 8 lety 24.04.2016 15:36 |  
    0 0

    Když jsem včera v noci jel zmrzlej, v tom lijáku, tak jsem šíleně zuřil. Recitoval jsem si, co vše tady o pánech Bílkovi, Hušbauerovi, Uhrinovi a asi osmi dalších napíšu. Výlet na fotbal mne stojí cca 500Kč a chtěl jsem se jich zeptat, co mi za ty prachy chtějí nabídnout. K psaní jsem se naštěstí dostal až teď a už nikoho urážet nebudu. Mám jen 2 poznámky a nečekám, že by se mnou někdo souhlasil a spíš se nad tím zamýšlím. Za DU jsem nikdy nebyl rád, na druhou stranu si nemyslím, že by Kozel nebo Trpišovský byli o několik levelů výš. Myslím, že v "Čechii" není žádný nadprůměrný trenér, možná?? Vrba. Nikdo tady neuvažuje o trenérovi ze zahraničí a já se zamýšlím nad tím, že v česku nejsou ani žádní nadprůměrní hráči, kteří by napnili naše nejvyšší ambice. Pokud by tedy v létě přišla velká část posil ze zahraničí, proč k nim nevzít špičkového, zahraničního trenéra. A druhé zamyšlení: když je náš tým ke konci zápasu ve výsledkové krizi a to je skoro v každém zápase, proč nezkusit dát na hrot Latku. Je to bijec do vápna

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Khadgar     před 8 lety 24.04.2016 15:49 |  
      0 0

      Tak on ani ten Vrba neměl v Plzni okamžitou cestu na vrchol, ale chvíli to trvalo. Už si ale nepamatuji, jakou hrou se ten tým před tituly prezentoval.
      I Jarolímovi to nešlo hned, měli jsme tam šílený období a zlomilo se to až v té památné sezoně, kde jsme teda taky měli slušný kolapsy. Na to by se nemělo zapomínat.

      Takže ti vyvolávači okamžitého odvolání by se měli napřed zamyslet.
      Prostě to není tak jednoznačné, jak se některým zdá. Taky je možné, že ten náš kádr není tak zázračný a kdybychom neměli Deliho se Škodou, tak bychom se o pohárech nebavili třeba ani hypoteticky, protože by to byla utopie.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Gino     před 8 lety 25.04.2016 06:57 |  
        0 0

        Volání do jednoduchém (rychlém) řešení je vlastní pro jednoduché lidi...

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          Edudant     před 8 lety 25.04.2016 09:30 |  
          0 0

          A už je to tu zase. Kdo má jiný názor, má prostě iq tykve, že?

          • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

            Gino     před 8 lety 25.04.2016 10:12 |  
            0 0

            To jsem přece nikdy neřekl. Přestaňte si vymýšlet. Pokud máte jiný názor, napište ho.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      japhy     před 8 lety 24.04.2016 17:48 |  
      0 0

      Zahr. trenér fakt ne, myslím, že riziko je moc veliké. A žádný špičkový sem nepůjde, proč by to dělal. Protože si myslíme, že půjdeme nahoru? To jsme si před jarem mysleli taky.
      Hušbauer - mě se prostě jeho hra povětšinou líbí, opět na něj bylo řekl bych nejvíce faulů ze všech našich hráčů. Ale radši bych jeho prostor viděl tak o 20m dále.
      DU - ten se mi zase povětšinou nelíbí, ale s vyhazovech bych nespěchal. Poprvé mě zklamal už když avizoval, že chce Hušbyho a zároveň hrát 4-4-2. I kdybychom na to měli perfektní křídla, pořád by nám zbyl nedynamický střed. Jeho zvláštní střídání taky nic moc a v poslední době mě hodně vadí jeho nekritické hodnocení naší hry. A samotná hra je jistě taky kamenem úrazu, zvlášť přechod dopředu vypadá tak, jakoby to snad ani netrénovali. Bílek s Jablonským jsou bohužel mistři v odkopávání míčů, i když nejsou pod velikým tlakem a sledovat tým, jak se chvílemi prakticky rozpůlí a ty dvě poloviny jsou od sebe strašně daleko je utrpení.
      Vím, že takhle bídně nehrajou pořád, ale na můj vkus více, než je zdrávo. Skoro to až vypadá, že nevidím zrovna moc důvodů, proč tu DU nechávat. Já bych ho tu ale nechal prostě jen proto, že už ani nepamatuju, kdy naposledy nám byla výměna trenéra pořádně co k čemu a tak to prostě zkousnout. Uznávám ale, že kdybychom takhle bídně hráli třeba ještě celý podzim, asi by to dál nešlo.

  13. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    navzdyslavia     před 8 lety 24.04.2016 17:41 |  
    0 0

    Co furt mate proti DU. Hrajeme koncepcne a to chce cas!! Bohuzel!! Kdyz prijde Kozel nebo Jarolim a s teamem co dneska mame a budeme hrat v prvmi polovine tabulky a prijde krize,tak se taky bude rvat Jarolim nebo Kozel ven??? Chce to v lete privest 2-3 top hrace!! Penize mame!!! Ja bych se nebal sahnout do druhe anglicke ligy nebo na Balkan. Tavares byl top hrac z Francie. Chce to vic zamakat na scoutingu nebo ho vice posilit. Ale urcite nervat DU ven. Proc nevyuzit penize,ktere mame. A mame jich dost. Kdyz si cinska liga může dovolit hrace v castkach miliarda az dve miliardy za JEDNOHO HRACE,tak proc si my nemuzeme dovolit koupi hrace s CEFC v cene 50 az 90 mio za jednoho hrace. Za ucadt v LM se ty penize vrati,kdyz za postup do LM se inkasuje cca 300 mio Kc.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Corfe     před 8 lety 24.04.2016 20:03 |  
      0 0

      +1

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Gino     před 8 lety 25.04.2016 06:58 |  
      0 0

      Samozřejmě, že by se tu řvalo "Kozel ven" :-) Bláhový, kdo myslí, že ne :-)

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Travinho     před 8 lety 25.04.2016 08:13 |  
      0 0

      Já tam tedy žádnou koncepci nevidím...

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        sasky     před 8 lety 25.04.2016 14:38 |  
        0 0

        Kritici... Co byste si po půl roce představovali za viditelné výsledky koncepce? Znovu. Vedení deklarovalo pro návrat na vrchol 3 roky. Koupilo se 8 hráčů jako částečně doplnění, částečně posílení kádru. Kupuje se stadion, dává se dokupy akademie. Sestavuje se rozpočet s injekcí od vlastníka o 50% vyšší než za Řebíčka (nepočítaje v to nákupy hráčů). Je to posun doslova jako kráva. Naše netrpělivost je přesně to, co teď klub nepotřebuje. S chladnou hlavou dohrát sezónu, vyhodnotit si ji a pak případně dělat nějaké závěry. Přiznávám, že bych si dokázal představit i lepší hru, ale jsem ochoten ještě dát Uhrinovi minimálně podzim (2. reálné přestupní období + letní přípravu).

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 27.04.2016 10:15 |  
          0 0

          Promiň, ale 8 měsíců už je dost dlouho na to, aby se tým nějak prezentoval.

  14. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    navzdyslavia     před 8 lety 24.04.2016 17:41 |  
    0 0

    Co furt mate proti DU. Hrajeme koncepcne a to chce cas!! Bohuzel!! Kdyz prijde Kozel nebo Jarolim a s teamem co dneska mame a budeme hrat v prvmi polovine tabulky a prijde krize,tak se taky bude rvat Jarolim nebo Kozel ven??? Chce to v lete privest 2-3 top hrace!! Penize mame!!! Ja bych se nebal sahnout do druhe anglicke ligy nebo na Balkan. Tavares byl top hrac z Francie. Chce to vic zamakat na scoutingu nebo ho vice posilit. Ale urcite nervat DU ven. Proc nevyuzit penize,ktere mame. A mame jich dost. Kdyz si cinska liga může dovolit hrace v castkach miliarda az dve miliardy za JEDNOHO HRACE,tak proc si my nemuzeme dovolit koupi hrace s CEFC v cene 50 az 90 mio za jednoho hrace. Za ucadt v LM se ty penize vrati,kdyz za postup do LM se inkasuje cca 300 mio Kc.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 17:46 |  
      0 0

      Hráč z 2. anglické k nám nepůjde... Možná kdybychom hráli LM, tak na to by ho šlo nalákat, ale peníze v 2. anglické a u nás jsou diametrálně odlišné! Domnívám se, že hráče za 50M+ nebudeme kupovat...

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        navzdyslavia     před 8 lety 24.04.2016 17:58 |  
        0 0

        Nechce se to bat kupovat a investovat. Pokud mas top hrace tak muzes i myslet na postup ze skupiny v LM. A ne jen postup do LM a hned vypadnout. CEFC chce byt videt a proc by nechtela byt videt na dresech v zapasech nejsledovanejsi LM. Verim,ze p.Tvrdik s CEFC v lete radne zainvestuje a koupi top nejen jednu posilu. CEFC nebude cekat 5 let az si tyleam sedne a sehraje se. CEFC cyce byt videt hned popr.co nejrychleji.

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          xavi     před 8 lety 24.04.2016 18:08 |  
          0 0

          na LM pod Uhrinem zapomeň,ani kdyby mu Tvrdík přived půl nároďáku

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          Edudant     před 8 lety 24.04.2016 23:51 |  
          0 0

          Asi tam děláš šéfa, když vykřikuješ jak dáme padesát mega tam padesát sem. Nemůžeš věřit všemu, co říká velkej Jára, ten taky rád rozhazuje cizí prachy.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      JS (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 20:34 |  
      0 0

      A jakou koncepci má Uhrin?

  15. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Grobar     před 8 lety 24.04.2016 17:48 |  
    0 0

    Brno zatim proti Pribrami hraje rozhodne hure, nez my vcera. Polocas 0:0. Mohlo by to tak i skoncit. Aspon nejake pozitivum. Ve stredu vyhraje jeste Sparta a uz bude skoro vymalovano.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      houston (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 18:15 |  
      0 0

      Tak si myslím, že po dnešním zápase Brna můžeme na pátý flek zapomenout ! Jak dlouho bude mít DU ještě důvěru ? Nic nedokázal a to máme výběr zbytku ligy...

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Grobar     před 8 lety 24.04.2016 18:16 |  
      0 0

      Beru zpet. Uz je to 2:0. Nebudem mit ani paty flek.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Fallen (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 18:37 |  
        0 0

        Zakřikl jsi to, no...

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Mac     před 8 lety 24.04.2016 18:57 |  
        0 0

        Jestli půjde do pohárů Brno místo nás, tak to bude neskutečná ostuda.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Alanor (admin)     před 8 lety 24.04.2016 19:04 |  
        0 0

        Tady je zase jasnovidců... Všichni stažený kalhoty, aniž by vůbec vyšli z domu, natož se přiblížili k brodu.

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          kobo (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 19:12 |  
          0 0

          To není jasnovidectví, to je bohužel realistické vidění současné situace Slavie.

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          Mac     před 8 lety 24.04.2016 19:14 |  
          0 0

          Ale podívej se na los Brna - v Liberci, doma s Jihlavou, doma se Spartou a v Ostravě. 6 bodů vypadá poměrně reálně a klíčový je jejich souboj se Spartou ve 29. kole, kdy už asi Spartě o nic nepůjde. Brno je doma velice silné a na obě S se vždy namotivuje, navíc má nyní skvělou formu a hraje v klidu a bez nervů. Podle mě klidně může Spartu porazit a celkově těch 9 bodů získat = 49 bodů.

          V tom případě my musíme získat bodů 7. Hrajeme na Bohemce, doma Slovácko, v Příbrami a doma Plzeň. Dokážeme to?

          • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

            Mike     před 8 lety 24.04.2016 19:20 |  
            0 0

            Tak to můžeme vzít z druhé strany- Liberci jde o 3.místo, Jihlavě o kejhák, pokud nepůjde o nic Spartě v 29.kole, tak nepůjde ani Plzni o nic ve 30.kole, a v Ostravě asi vyhrají. Takže třeba získají body jenom 4. To by nám stačili ostudné 2 body.

            • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

              Pava1     před 8 lety 24.04.2016 19:28 |  
              0 0

              To je ale k hovnu,my musíme koukat na sebe!

            • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

              Mac     před 8 lety 24.04.2016 19:31 |  
              0 0

              Kéž bys měl pravdu. Já jsem skeptik a tipuju Brno na 49 bodů. :-(

              Poháry strašně moc chci, další rok bez nich by bylo obrovské zklamání.

          • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

            Alanor (admin)     před 8 lety 24.04.2016 19:23 |  
            0 0

            Počítám, že bude třeba udělat 4 body a věřím, že je uděláme. A rozhodně tu nebudu psát kraviny, že přijdeme i o 5. flek, když jsou 4 kola do konce.

            • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

              Mac     před 8 lety 24.04.2016 19:28 |  
              0 0

              To psal Grobar, já ne. 4 body uděláme, ale 7 podle mě ne. Takže budeme muset fandit Spartě nejen proti Jablonci, ale i v Brně.

              • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                Alanor (admin)     před 8 lety 24.04.2016 19:32 |  
                0 0

                Však jsem taky reagoval na něj a ne na tebe.

                Máme 2 body náskok a nemáme horší los, takže tu nebudu předjímat, jak je hotovo a 5. místo ztracený jako jiní experti. Věřím, že se zvedneme a nakonec to zvládneme. A samozřejmě budeme muset doufat ve shodu výsledků v poháru...

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          houston (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 19:29 |  
          0 0

          Ne, že brod je ještě daleko, ale naše výkony jsou strašně daleko od představ,které jme oprávněně měli do ligového jara ! Co nás opravňovalo k optimizmu ? Zcela jiné výkony v přípravě, než-li podáváme v lize i proti týmům z konce tabulky. A důvod tohohle rozdílu ať mi někdo polopaticky vysvětlí ! Né kecy o stresech z ligy, o rozdílných pozicích a úlohách nových hráčů, atd. To snad DU & co. museli vědět, že noví lidé nebudou plnit stejné role jako ve svých klubech, ne ? Tak proč je brali, když nic lepšího oproti podzimu nevidíme ? Jsi-li stále optimistou, nech kalhoty tak, jak je máš. Já už Uhrínovi nevěřím...

          • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

            Alanor (admin)     před 8 lety 24.04.2016 19:34 |  
            0 0

            Teď to nejde, to je pravda. Ale nevidím důvod, proč bychom po dnešní výhře Brna nad Příbramí měli zapomenout na 5. místo. Já teda rozhodně doufám, že hráči nejsou podobní sralbotkové, aby to teď zabalili.

            • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

              Grobar     před 8 lety 24.04.2016 19:56 |  
              0 0

              Každopádně nám nic nehraje do karet, snad se k nám trochu štěstí přikloní...

              • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                Alanor (admin)     před 8 lety 24.04.2016 20:17 |  
                0 0

                Jak nic nehraje do karet? Los Brna mi tedy nepřijde snadný. A pokud o nic nepůjde Spartě, tak to samé platí o Plzni, kterou navíc máme doma.

                • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                  Robinator     před 8 lety 24.04.2016 22:47 |  
                  0 0

                  Brno má podle mě těžší los,už sem to tu i psal...dle mého na bohemce budeme opět plichtit,Slovácko bude za tri body,Příbram za jeden a Plzeň taky za jeden, to je pět bodů,uvidíme s čím se vytasi Brno ))

                  • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                    Barra     před 8 lety 25.04.2016 05:51 |  
                    0 0

                    Kdyz podle tebe je 1 + 3 + 1 + 1 = 5 ..., tak asi nic, no.

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          Gino     před 8 lety 25.04.2016 07:01 |  
          0 0

          Přesně to jsem chtěl napsat... připosranost.

          Ti vykřikující mají vlastně jenom obrovský strach. Oni se bojí, tak s nimi mějme soucit.

  16. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Pava1     před 8 lety 24.04.2016 19:23 |  
    0 0

    Vložím se ještě jeden můj názor!!!!! CHLAPY UVĚDOMTE SI,ŽE PŘED CCA DVĚMA LETY JSME SE ŠTĚSTÍM NESESTOUPILY.!!

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      malan (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 19:32 |  
      0 0

      :-D

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        fredydj (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 19:41 |  
        0 0

        :))

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      houston (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 19:36 |  
      0 0

      A to máme zářit štěstím, že letos s výběrem zbytku ligy /bez Sp. a Plz./ nám to nehrozí ? Díky, ale mně je to málo !

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      brekekeSKS     před 8 lety 24.04.2016 20:19 |  
      0 0

      Jen se neupejpej! Názori jsou koření dyskuse!

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        urs (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 21:54 |  
        0 0

        ta neshoda předmětu s přýsudkem je do očý byjýcý :D

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Edudant     před 8 lety 25.04.2016 00:01 |  
      0 0

      A taky si sakra chlapi vzpomeňte, že nám v v osmačtyřicátým komouši rozebrali půl mančaftu. Na to taky nesmíme zapomínat.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        warhammer (přítel SN)     před 8 lety 25.04.2016 01:15 |  
        0 0

        A v roce 1903 nám přetáhla Sparta naše tři nejlepší hráče Koška, Baumruka a Kummera. Na to taky nesmíme zapomínat.

  17. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    fredydj (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 19:34 |  
    0 0

    Nevíte někdo jestli je Milan Černý zraněný nebo se s nim už nepočítá jako se Štohanzlem? Poslední dobou nebyl ani na lavičce....

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 21:19 |  
      0 0

      Teď v létě mu končí roční smlouva.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        steev (přítel SN)     před 8 lety 25.04.2016 08:47 |  
        0 0

        Milan byl zraneny.

  18. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Petr9608     před 8 lety 24.04.2016 20:37 |  
    0 0

    Dnes by mohli rudí přijít (takřka) o oba tituly. Zajímavé.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Mike     před 8 lety 24.04.2016 21:03 |  
      0 0

      Škoda, že vyhráli na Julisce. Mohla být třeba korunovace na 2 místech zároveň.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Petr9608     před 8 lety 24.04.2016 21:52 |  
        0 0

        Dobrá sranda, no. :-D

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          hiker42     před 8 lety 24.04.2016 21:56 |  
          0 0

          je hotovo :-))

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        zeleznik2     před 8 lety 24.04.2016 22:02 |  
        0 0

        Křeťu to stálo asi dost a ono to bylo na nic

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      zeleznik2     před 8 lety 24.04.2016 22:01 |  
      0 0

      Už přišli!!!to mám radost nejdřív Liberec a teďka Plzeň navíc krásný výsledek 0:3. Jo a Dočkal je ještě větší nemehlo než Pepa Hušbaeur. Dobrou noc to se mi bude dobře spát...

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Mike     před 8 lety 24.04.2016 22:37 |  
        0 0

        Neříkal Matějovský po zápasu, že ještě v titul doufají, nebo už to vzdali ?

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          Dobi     před 8 lety 24.04.2016 23:52 |  
          0 0

          SpěME sladce!!!!

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          Dobi     před 8 lety 24.04.2016 23:52 |  
          0 0

          SpěME sladce!!!!

  19. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    DrFe1     před 8 lety 24.04.2016 22:00 |  
    0 0

    Krásný večer všem nesparťanům ! Dnešní dvojitá sparťanská poprava mě zahřála na duši. Blahopřeji Plzni a hokejovému Liberci k zaslouženému titulu !

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Alanor (admin)     před 8 lety 24.04.2016 22:03 |  
      0 0

      Rozjeli éru druhých míst úplně ve všem. :) Nás táhnou alespoň ženy v hokeji (kde už titul mají) i fotbale (kde jsou na nejlepší cestě ke 3. titulu v řadě).

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        afro     před 8 lety 24.04.2016 22:07 |  
        0 0

        Vecne druhy a jeste k tomu rudy.
        #sousedovakozapajdanaobenohy

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 22:03 |  
      0 0

      Jo, jo. Takovy Spartansky antidouble. :-)

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Mike     před 8 lety 24.04.2016 22:39 |  
        0 0

        Tak Konečný ve Sportu tipoval 3-1 pro Spartu s tím, že Sparta dokáže, kdo je u nás nejlepší a Plzeň sroluje jako koberec. To musí být těžký život a tvrdé vystřízlivění.

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          Robinator     před 8 lety 24.04.2016 22:42 |  
          0 0

          lepší druhý než v hokeji ve druhý lize a ve fotbale se prát o páté místo..trošku sebereflexe by neškodilo ;)

          • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

            malan (přítel SN)     před 8 lety 24.04.2016 23:17 |  
            0 0

            Sebereflexe se na SN nenosí, každopádně každý výbuch rudých dobytků potěší, takže díky do Liberce a Plzně, tím bych toto téma ukončil.

            • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

              Ravik     před 8 lety 24.04.2016 23:25 |  
              0 0

              ještě bych podotkl, že oba časově kolidující zápasy rudých, navštívilo dohromady 35 tis diváků... (z Plzně a Liberce cca. 5 tis)

            • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

              Dobi     před 8 lety 24.04.2016 23:49 |  
              0 0

              Souhlas' Nebýt těch nabubřelých keců a drzosti po lumpárně na Dukle, bylo by mi to vlastně fuk.... A v hokeji? To, že bylo třeba nás vyhnat z O2-arény, aby se tam z Fučíkárny nastěhovala sralta, to nebylo nic moc... Ale Čurdové a Quislingové se vždy natjdou! O to více mě jako Severočecha těší titul, tentokrát pro Libe, Libe, Liberec!

          • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

            Gino     před 8 lety 25.04.2016 07:04 |  
            0 0

            Ty aby sis nenašel chvilku, jak někomu pokazit radost, co? No jestli brečíš rád, breč někde v koutě a neobtěžuj ostatní.

          • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

            Barra     před 8 lety 25.04.2016 07:53 |  
            0 0

            Mike se zminil o Konecnym a Sportu, tvoje poznamka je uplne mimo. A srovnavat druhou Spartu a patou Slavii? Objektivne az za 12 let a po investici pres 1 miliardy korun, jak je tomu v pripade Sparty a Kretinskeho. Mas pravdu, trochu sebereflexe by neskodilo. Nekdy vazne nechapu o co ti jde, Robinatore, malokdy jsem videl tak negativniho cloveka jako tebe. Vidim ze ani operace zlucniku kterou jsi podstoupil ti nepomohla. Asi ti odstranili jen kameny, misto celeho zlucniku. V zari jsme nemeli ani korunu abychom zaplatili smesne dluhy par par tisic korun, Slavie byla temer mrtva, v predchozich sezonach jsme se az na vyjimku strachovali o udrzeni v lize. Mozna ti neni uplne jasne, ale i v pripade sestym miste na konci sezonu bude se jednat o nejlepsi vysledek od roku 2009, kdy jsme slavili posledni titul.

            Co tak se smirit s tim ze muzstvo ktere bude hrat o titul se nepostavi na nohy behem par tydnu a ze prognoza panu Simane a Tvrdika ze o titul budeme hrat do 3 sezon je realisticka? Jak jsi tomu zase rikal? Sebereflexe? Nebo patris snad k tem, kteri na co sahnou ihned promeni v zlato?

            • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

              Betynka58     před 8 lety 25.04.2016 10:08 |  
              0 0

              Příjemné ráno, Barro. Nechci se Robinatora nějak zastávat, možná, kdybych vyhledal jeho předchozí příspěvky, bych s Tebou v názoru na jeho zbytečně negativistický postoj souhlasil, ale třeba touhle větou jen chtěl naznačit svůj nesouhlas s tím, jak tady mnozí slávisté oslavují včerejší debakl Sparty, který na šance Slavie dostat se do pohárů nemá sebemenší vliv. A v tomto s ním docela souhlasím, se ztotožněním se s radostí na sousedovic chcíplou kozou mám dost velký problém.

              • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                Barra     před 8 lety 25.04.2016 10:30 |  
                0 0

                Dobre rano, Betynko. Nejsem vubec skodolibny, ale musim se priznat ze prohra Sparty a tedy posledni teoreticka moznost aby se stala mistrem mi nevadi, urcite ne po cirkusu ktery ji na Dukle zajistil vyhru. Presto si myslim ze Sparta se ted o to vice bude snazit ziskat alespon jednu trofej ve forme MOL-poharu, coz nam urcite pomuze, tedy za podminku ze skoncime do pateho misto.

                Jinak jsem alespon ja mel pocit ze Robinator reagoval na Mika, v opacnem pripade mel lepe davat pozor pod kterym prispevkem svoji reakci umisti. Ale jde jen o drobnost.

                • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                  Robinator     před 8 lety 25.04.2016 11:03 |  
                  0 0

                  na Mika jsem nereagoval..ale to je už fuk

                  • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                    Barra     před 8 lety 25.04.2016 11:10 |  
                    0 0

                    Skoda tedy ze jsi to dal pod komentar Mika. Jak se pak clovek v tom ma vyznat?

            • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

              Robinator     před 8 lety 25.04.2016 10:18 |  
              0 0

              pozitivni směrem k našemu týmu budu doufám brzo..zatím není důvod, krom toho,jak tu teda každý den někdo rád připomíná, že jsme mohli sestoupit. za to jsem samozřejmě vděčný,ale to už je za námi, na to já nemyslím, žiju tím co je teď. a tudíž musím být mírně negativni,jelikož nás způsob hry je stejný, jako pod jakýmkoliv trenérem,ktery se tu objevil od toho roku 2009, který zminujes. jestli to vidíš jinak a jses spokojený, neberu ti to. a na závěr, nejde mi ani tak moc o umístění v tabulce, ale o úplně jiné věci..

              • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                Barra     před 8 lety 25.04.2016 11:03 |  
                0 0

                Ne, Robinatore, nejsem 100% spokojeny, snazim se ale byt realista. V sobotu se ukazalo ze nas ctyr-zapasova absence Milana Skody pravdepodobne stala body. A kdyz se vyhrava tak to automaticky pusobi na sebevedomi hracu, hraje se lepe, bez zabran. V priprave se ukazalo, ze mame na vic, jestli nekdo chce zlehcit fakt ze jsme meli absence kvuli nemoci, ze hraci kteri nastoupili nebyli 100% v poradku, tak proti tomu samozrejme nic nezmuzu.

                Ano, ty zijes ted, presto jak se zda rad zapominas jake leta mame za sebou a ze jsme jeste pred 8 mesici dluzili kam se jen da, dokonce par tisic kc za obcerstveni. Zapominas take jak se zda na to, ze prvni cast ligy byla nad ocekavani uspesna a ze to DU dokazal s temer stejnym kadrem jako Beranek pred nim.

                Pripada mi smesne jak tady radi tradicne vyhazujeme trenery, jakmile nastane slabsi obdobi. Za posledni 6 sezon, vcetne te ktera prave probiha, jsme meli Jarolima, Petrouse, Straku, Poustka, Radu, Petrouse, Koubka, Pastoora, Beranka, DU. Celkem tedy 10 treneru behem 6 sezon. Nikdo, nikdo nedostal sanci na vice nez 1 sezonu. A to neni normalni. Bud je byt trenerem v Slavii proklete remeslo, anebo fandove maji az moc velke ocekavani.

                Rada Slavistu si preje Lubose Kozla jako trenera. Dovolim si pripomenout, ze vypiskali Michala Petrouse jako trenera kdyz ziskal v 2011-12 z prvnich 9 zapasu 10 bodu z 27, nez ho vystridal Straka, v sezone 2013-14 to bylo 7 z 24, nez ho nahradil Koubek. V stejnem obdobi mel Kozel jako bilanci u Dukly 5 bodu z 36, v minule sezone 11 z 33, atd, a to v Dukle, kde neni zadny tlak jako v Slavii. Jak dlouho by tedy podle tebe mel dostat sanci v Slavii, tedy za predpokladu ze by k nam jednou prisel? Alespon 1 sezonu, nebo vyhnal bys ho kdyby u nas mel serii s 5 bodu z 36? Silhavy? V stejnym obdobi 2013-14 kdy u nas mel Petrous 7 z 24 a Kozel 5 z 36, mel Silhavy u Liberce 8 bodiku z 30. My jsme Petrouse vyhodili, Liberec a Dukla dali dal duveru Silhavemu a Kozlovi. Jakou mel Vrba bilanci v prvni sezone u Plzne? Mel k dispozici Petrezelu, Kolare, Limberskeho, Rezka, Horvatha, presto i on se trapil a uhral serii 6 z 27. U nas by se davno volalo po jeho vyhazovu, Plzen mu dala duveru.

                Nejsem 'slunickar', i kdyz to slovo nenavidim vzhledem k tomu jak smesne se toto slovo casto pouziva, nejsem ale ani nocnickar. Snazim se byt realista. Deset treneru a volani po jedenactym behem celkoveho obdobi 72 mesicu mi pripada hloupe. A s prominutim, byt trenerem bych vazne dlouho, dlouho premyslel jestli bych chtel trenovat klub kde vedeni neumi trenera podrzet a panikuje. Fakt ze Beranek byl doposud jediny od Jarolima ktery dostal alespon sanci na celou sezonu a tedy 30 zapasu mluvi za vse.

                Nemyslim si ze zmena trenera je ted ta spravna cesta. Jestli DU dostane v lete posily, tak si zaslouzi sanci na dalsi sezonu.

                • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                  Robinator     před 8 lety 25.04.2016 11:18 |  
                  0 0

                  ale já jsem tu Barro nikdy nepsal DU ven a podobne, naopak jsem psal, že to není třeba, protože dle mého se to stane tak jako tak. Psal jsem tu, že bych mu dal šanci na prvních cca 10 zápasu nové sezóny a pokud nebudeme herně někde jinde a v tabulce horší jak 3-4, měl by jít. Momentálně mi nejde až tak o umístění, ale o to jakou hrou se prezentujeme, protože to je to hlavní,co nás bude příští sezonu posouvat níže ci výše. DU je tu bez pár týdnů rok, a dle mého názoru to vypadá spíše na variantu níže,rád bych se pletl, taky bych tu chtěl trenéra ,který by nás vedl vzhuru, ale to dle mého DU nebude, mluví za něho jak predvadeny styl hry, tak i jeho trenérské statistiky za posledních x let. a na závěr k tomu mému negativismus. Kdyby ses pohyboval jako ja velmi často v ohruhu mládeže a viděl bys, že lidi, kteří byli spolupachatele toho marasmu, který tu x let byl, jsou stále ve svých funkcich a nikdo s nimi nevymetl podlahu, možná bys mě trošku více pochopil..a to je jen jedna z věcí .. a Tvrdík+ DU taky není kombinace, které bych odevzdal moji důvěru..snažím se věřit,někdy věřím min,někdy víc..ale je to tak jak to je. Ať žije Slavia

                  • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                    Barra     před 8 lety 25.04.2016 11:43 |  
                    0 0

                    Takze by DU v pristi sezone po 10 zapasech mohl jit, kdyby se nedarilo. Zajimalo by mel ktery perspektivni trener by behem sezony byl k dispozici jako nahrada. Pravda, Petr Rada a Frantisek Cipro jsou bez prace. Nechci byt sarkasticky, ale to neni reseni.

                    Jinak je myslim dost znamo ze jsem velky zastance vychovy mladych hracu, z zkusenosti kterou mam ale je k tomu zapotrebi cas. Jedna z priorit nove Slavie je prave mladeznicka akademie a vse co s tim souvisi. Muzu jen doporucit se opet precist oba rozhovory s Jirim Pliskem (a Jane, tesim se na treti dil :-)). Cesta to bude dlouha, ale jedina mozna. A pridam se, at zije Slavia.

                    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                      Barra     před 8 lety 25.04.2016 11:49 |  
                      0 0

                      Vidis, a malem jsem zapomnel, ale Dusan Uhrin jr. vazne nema tak spatnou bilanci, jak se sem tam tvrdi. Vyhry 50,4%, remizy 26,3%, prohry 23,4%. Mimochodem, prumer bodu s Viktorii 1,91, Vrba je s 1,98 lepsi. Rozdil 0,07 bodu na zapas dela na konci sezony rozdil 2 bodu. Takze ani tady to nebylo tak spatne.

                    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                      Robinator     před 8 lety 25.04.2016 13:56 |  
                      0 0

                      Ja se taky těším na další rozhovor a Pliskovi věřím, jen se nesmí bát do toho víc sáhnout a udělat poradny změny co se tyče realizačních týmu. Jak dlouho by měl mít podle tebe Barro DU dobu hájení?

                      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                        Barra     před 8 lety 25.04.2016 14:13 |  
                        0 0

                        Nejde o dobu hajeni, ale o budovani noveho muzstva. Na podzim me DU nezklamal, 26 bodu a pate misto bylo nad ocekavani. Zimni priprava byla vice nez v poradku, ani tam nemam co vycitat. Myslim si, ze kdybychom meli celou dobu zdraveho Milana k dispozici, ze bychom meli o par bodu vic. A vim ze nejde jen o body, ale jak jsem se jiz zminil, pri uspechu roste i sebevedomi, pohoda, hraci si dovoli vice.

                        Myslim ze DU by mel do konce pristi sezony mit cas vybudovat nove muzstvo.

                        Jinak si dovolim jeste male porovnani s Zdenkem Scasnym. V Sparte ma k dispozici hrace s kterym musi hrat o titul, k tomu take odpovida jeho prumer 2,06 bodu na zapas. U ostatnich muzstev to bylo horsi - v Teplicich mel jen 1,39 na zapas, v Panathinaikosu 1,76, u OFI Kreta 1,46, takze nic moc.

                        Me si vzdy libil Habanec, Trpisovsky je prozatim uspesny. Osobne bych ale DU prozatim nevymenil, nechal bych mu prostor aby jasne vrazil sve razitko na hru Slavie. Opakuji, zimni priprava se mi osobne libila. A kdyby uz by na konci pristi sezony vysledky nebyl ono, tak by se mi asi nejvice libil Vrba.

                        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                          Robinator     před 8 lety 25.04.2016 20:28 |  
                          0 0

                          ok, díky za odpověď. Ale myslím si, že pokud by hra měla vypadat jako teď,tak mu ani Tvrdík neda čas do konce další sezony, ale uvidime, jsem sám zvědavý..Zase budou nový hráči,odchody..A hlavně čím dál větší nároky

                • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                  TSeguinTS     před 8 lety 25.04.2016 11:24 |  
                  0 0

                  Děkuji ti za tu práci s porovnáním bodové úspěšnosti trenérů. Také bych chtěl vidět co by lidi dělali a psali pokud by se tak po odvolání DU stalo :)

                  • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                    Robinator     před 8 lety 25.04.2016 11:28 |  
                    0 0

                    já například nevím,koho bych místo něho angažoval,upřímně.

                    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                      TSeguinTS     před 8 lety 25.04.2016 13:06 |  
                      0 0

                      Tak je u nás pár trenérů, kteří jsou ASI lepší. Ale odvolat trenéra takhle brzo je prostě nesmysl. Nemáme nejmenší záruku toho, že další trenér bude mít od začátku lepší výsledky. Akorát to bude vést k dalšímu odvolávání jako v 10 případech předtím.

                    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

                      Betynka58     před 8 lety 25.04.2016 14:42 |  
                      0 0

                      Když tak o tom teď přemýšlím a s přihlédnutím k reálnosti event. příchodu mi vychází jako jednička Šilhavý, který je momentálně volný. Myslím, že za ním v Liberci i v Jablonci zůstala spousta kvalitní práce a jsem přesvědčen, že se Pelta unáhlil, když ho v zimě odvolal.

  20. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Petr9608     před 8 lety 24.04.2016 22:13 |  
    0 0

    I když teda že bych to Plísni ten titul nějak extra přál, to se říct nedá.

    Tomu Liberci celkem jo.

  21. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    zeleznik2     před 8 lety 24.04.2016 22:13 |  
    0 0

    Už jsem po včerejšku vychladl. Pepa udělal sebekritiku a neschovává se. Stále věřím, že jeho potenciál ještě přijde. Rozhodně jeho post je podhrot a tam bude jeho výkon úplně jiný než ve středu hřiště, jak tady zmínili kolegové. Jinak Rumuni dnes konečně padli, už na Dukle nebo na Bohemce mělo být hotovo. Ščasný už si může začít balit kufry, Dočkal dnes potvrdil, že se tam hodí, po zápase žvásty, že kdyby dal pentli, tak dnes vyhráli!!přitom měli jen tu desítku a pak jednu možná dvě šance. Plzeň zaslouženě mistrem, ještě bodík s Ostravou a je to. Sparta stejně rupne v Teplicích.

  22. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Petr9608     před 8 lety 24.04.2016 22:14 |  
    0 0

    Vzkaz na Letnou: Měli byste svým fanouškům aspoň dopřát radost ze zisku národního poháru.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Borris     před 8 lety 24.04.2016 23:37 |  
      0 0

      Stačí když jim dopřejí radost z postupu do finále, ať mají sbírku druhých míst kompletní :-D

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        smely (přítel SN)     před 8 lety 25.04.2016 07:57 |  
        0 0

        no, nikde neni napsany, ze treba nemuzou bejt este treti...nebo i ctvrty... :-)

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          Barra     před 8 lety 25.04.2016 08:32 |  
          0 0

          Tak jest. Z poslednich 5 zapasu ulovila Sparta jen 7 bodu z 15, oproti 13 pro MB. Nebyt Kocourka na Dukle, by jich bylo dokonce jen 5 z 15. Myslim ze MB je schopna se dostat na druhe misto, i kdyz ma jeste zapasy proti Liberci a Plzni pred sebou. Sparta hraje take proti Liberci a hlavne v Brne. Myslim ze o to vice se bude Sparta snazit ziskat alespon ten pohar, a rad ji bude pri tom fandit.

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          malan (přítel SN)     před 8 lety 25.04.2016 08:52 |  
          0 0

          nikde neni napsany,ze budeme pati, klidne sesti,ze?Pak bude uplne jedno kdo vyhraje pohar...

          • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

            smely (přítel SN)     před 8 lety 25.04.2016 09:25 |  
            0 0

            ano, i to se samozrejme muze stat, nutno dodat, ze i 6. misto by bylo nase nejlepsi umisteni od sezony 09-10...nejaka dalsi fakticka poznamka ?

            • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

              malan (přítel SN)     před 8 lety 25.04.2016 09:37 |  
              0 0

              Bez komentáře:-)

  23. Aukro

    Mike     před 8 lety 24.04.2016 22:35 |  
    0 0

    Teď jsem četl na Aukru, že někdo našel Bořkův míč na Třídě Milady Horákové. Takže míč je na prodej a Dočkal má na něj předkupní právo.

  24. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Borris     před 8 lety 24.04.2016 23:30 |  
    0 0

    Nic si z toho nedělej Pepo, dej hlavu nahoru, dál makej a ono to přijde neboj. Fandím ti!

    A jinak velká gratulace a poděkování do Plzně i do Liberce. Takovýhle dvojitý sparťanský pohřeb si dám líbit. Krásný!

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Dobi     před 8 lety 24.04.2016 23:41 |  
      0 0

      Trum, trududumdum tum dům dům dům. Tak nějak lze zapsat pochod padlého revolucionáře. Oni již padli na Julisce, ale podvod Lžifaty a Kocour Mikeš je ještě zvednul. 0:3 hovoří za vše! A Dočkalovo míč prý přistál turistce ze San Marina na Staromáku na kloboučku. Za český národ se jí omlouvám!

      Boží mlýny zase jednou správně po Julisce zamlely... A hokej se k tomu přidal.. Ale všem kritikům zdůrazňuji - Kdo seje vítr, třeba i přes kabelu, sklízí bouři!!! Nejprve Libe, Libe, Li-be-rec, pak i ten skromňoučký výsledek 0:3!

  25. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Koky (přítel SN)     před 8 lety 25.04.2016 00:10 |  
    0 0

    Někdo tu zmiňoval Uhrinovu neschopnost empatie a vůbec jeho neschopnosti v oblasti psychologie...pod tohle bych se podepsal snad tisíckrát.

    Podle mě můžeme Uhrinovi dávat čas klidně deset sezon a je možné, že jednou dostane tým, který bude hrát jak z partesu a bude mít tu vnitřní sílu, která tomu současnému týmu chybí.

    Jenže právě tohle je to, co dělá ty nejlepší trenéry ještě lepšími. Myslím si, že to je i důvod proč se Plzeň veze pořád na té vlně i přes ty všechny pomoci od Berbra, tak tam Vrba vytvořil určitou chemii, která funguje dodnes. A za tu dobu, co u nás je Uhrin mě teda rozhodně nepřesvědčil o tom, že on je schopnej něco takového vytvořit - o to víc, když se kolikrát veřejně o různých hráčích vyjadřoval, tak ja se vyjadřoval. Nechci tím rozhodně snižovat jeho schopnosti, je to podle mě kvalitní trenér, ale ani ten lepší průměr prostě nestačí..

  26. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 25.04.2016 07:37 |  
    0 0

    Věřím, že Hušbauerův čas ještě přijde (třeba příští sezónu).
    A teď něco k tématu :). Je sice super, že Sparta titul na 99,9% nezíská, ale upřímně musím přiznat, že hrát tak jako oni, tak bych byl spokojen (a nemám tím teď na mysli zmatky na Dukle, včerejší galapředstavení s Plzní, apod.). Snad se toho v příštích letech také dočkáme. Můžeme se jim posmívat, ale bohužel jsou stále v mnoha věcech dost před námi, čemuž se po těch našich letech bídy asi nemůžeme divit.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      navzdyslavia     před 8 lety 25.04.2016 08:11 |  
      0 0

      Sralta na rozdil od nebyla ve srackach a nehrozila ji insolvence. Ale na to,kolik tam Kreta dava rocne penez,tak uspechy nemaji zadne. Zadna trofej,žádný titul. My zaciname jak se rika od nuly,tak se nemuzes divit,ze jsme tam kde jsme a hrajem to na co momentalne mame. Takze zadna kritika. I p Simane s p.Tvrdikem rikal,ze letos pohary a titul druhy az treti rok. Takze zadna zavist smerem k toaletny.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Taho     před 8 lety 25.04.2016 08:25 |  
        0 0

        Doufám, že vzhledem k tomu, že ztratili ligu, budou teď tlačit na zisk poháru.
        Nastane nepříjemná situace, kdy budeme (potají) fandit Spartě. Už se "těším".

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          afro     před 8 lety 25.04.2016 08:34 |  
          0 0

          To se dá vnitřně ospravedlnit. Holt jednomu týmu budeme přát prohru o něco víc. ;-)

          • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

            smely (přítel SN)     před 8 lety 25.04.2016 08:43 |  
            0 0

            idelani scenar pro cleny klubu #sousedovakoza by byl prohrane finale poharu a ctvrtej flek v lize ... ( ja vim Malane, jsme na SN...)

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      afro     před 8 lety 25.04.2016 08:38 |  
      0 0

      Jasně, bolševik je na tom herně o parník před námi, ale tady se jásá zejména když dostane na frak ta jejich nabubřelost, arogance a pocit vlastní nadřazenosti.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        smely (přítel SN)     před 8 lety 25.04.2016 08:45 |  
        0 0

        +1 ... pisu si obcas pres TWTR s Davidem Novotnym...a od vcerejska je najak ticho po pesine...

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          afro     před 8 lety 25.04.2016 10:10 |  
          0 0

          :-)

          Ještě bych dodal, že s mým komentářem pěkně koresponduje (proč se nepochválit) choreo sparťanských fans jako poděkování "Lafimu". Tady párkrát pomůže Hušbauer pádu a my se z toho můžeme zbláznit, ale sparťani uvažujou holt jinak a malujou srdíčka tý jejich hérečce. :-)

  27. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    naplavnik     před 8 lety 25.04.2016 09:43 |  
    0 0

    Je to z mé strany opět malinko OT, ale byl jsem se po dlouhé době podívat na ženské derby, a durdil jsem se radostí, když jsem slyšel pana otce sparťanské rodinky sedící nade mnou, jak po každé druhé akci sparty pronesl "To je špatný" :-) Toto zaznělo asi stokrát, nic jiného v podstatě neřekl. :-) Bylo to takový téměř dvouhodinový "To je špatný" monolog... Jinak parádní zápas, dostatek branek, vítězství a krásné holky (v tom správném dresu) ;-)

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      edenian     před 8 lety 25.04.2016 10:55 |  
      0 0

      To je dobry, to je dobry :-)

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      Alanor (admin)     před 8 lety 25.04.2016 11:38 |  
      0 0

      Taky jsem tam byl a byl to opravdu pěkný zápas před velice slušnou návštěvou. Sparta podle mě hrála velice dobře, zvláště v první půli byla remíza 1:1 pro nás ještě dobrým výsledkem. Přestávka a střídání pak Slavii pomohly, holky přidaly a nakonec zaslouženě zvítězily.

      Velice pozitivně hodnotím i to, že jsme v hledišti měli jasnou hlasovou převahu - holky se mohly cítit jako doma.

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Jiri1     před 8 lety 25.04.2016 13:31 |  
        0 0

        Na rozdíl od devcat je úroven acka muzu hrůzostrašná, Husbauer se uz stihnul omluvit temer vsem , zbýná uz jen rodina a prezident Ceské republiky , ale body nad takhle odfláknutou penaltou nám to nebráti, proc o tom hovorím v souvislosti z holkama , ty totiz drou , hrajou na rozdíl od nasich hvezd o kařždí balon. A to narozdíl od chlapu je Tvrdíkuv výzvedný tým neproveroval i z toho morálního hlediska , jak se vsude psalo u chlapu.
        Proc o tom mluvím, blíží se konec soutezí a s tím přestupy , Skoda uz zase zrejmě drzí v ruce nejakou lutraktivní nabídku a zacal ho najednou bavit zivot, Deli sní o angazma kdesi na ostrovech a nemá k nemu daleko, Berkovec , pokud nebude chytat bude trvat na svém prestupu a Znrhal se uz uci rusky, i proto bych volil trosku jiný metr na posily, znazil bych se získat cizince, kterí uz mají něco za sebou a nedelal stejné chyby jako v zimě.
        Urciite bych klidne uvolnil Dusana Uhrina do jeho zeme zaslíbené a doufal bych , ze si sebou odtáhne celý realizacní tým acka vcetne Standy Vlcka a bude volno i prp ambiciozní mladé bafíky , kterí nevysedí na strídacce důlek a budou mít motivaci zmenit udolí tvrdých hlav na zemi tvrdé práce.

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          donford     před 8 lety 25.04.2016 14:31 |  
          0 0

          Prosím vás,nechte už Pepu Hušbauera být, vždyť tu stojí sám proti několika tísícům. Všichni "víme", jak by měl hrát, co by měl hrát, jak by měl kopat desítku. Slušně se za ni omluvil a nemusel a rozhodně ji kopnul o něco líp než specialista Dočkal. Tam pomalu hledali sparťanští poskoci míč až na ulici. Přesto se Dočkal do televize dokázal vytahovat, že kdyby tu desítku dal.... atd., určitě by vyhráli! A on se za ni neomluvil. Pepík to nemá lehký. určitě by chtěl, určitě by se na hřišti rozdal a určitě je za vše smutný. Není mu to jedno a nevymlouvá se. A věřte, že na fotbalu život nestojí. Minulý týden mi umřel celoživotní kamarád slávista, 71 let, na rakovinu. To beru jako tragédii, jako smutek. Ale Hušby nám naproti tomu určitě přinese ještě hodně fotbalové radosti. Uvidíte, že jeho doba přijde. Držím mu palce.

          • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

            Jiri1     před 8 lety 25.04.2016 14:51 |  
            0 0

            Vaseho kamaráda je mi líto, ale Husbauer je profik, který hraje za nemalé peníze, problém není v oné penaltě , ale v tom, ze nepodává takové výkony a velmi často do toho nedá ani srdce. A to už problém je , znal jsem spoustu fotbalistů Slávistů, kterí neměli v zivote tak ustláno jak Husbauer a nejen on, a pdobné výkony by znamenali konec snového zivota.
            A o to tady jde hráci musí jezdit po zadku a ne do odklusat ci odchodit, zavdávat důvody ke spekulacím, ze výplaty mají jisté zpoždění a ve vedení nevladne jednota.
            Stacil pohled na trenérský nesoulad , ne nedůvěru Uhrina vůci ostatním trenérům, veřte , že to bylo jasně vidět a mrzí mi to. Informace , že jsme zas udělali dalsího hráče mi neprijde moc zajímavá a spís bych uz cekal moplexní změny a to i u mládeže, kde se nezmenilo vůbec nic , vzdyt se zatím nedotáhlo ani to tréninkové centrum za Prahou a ve vedení klubu vládnou amateri, kterí spís zvládnou nabor zprízněných novinárů nez vedení fotbalového klubu a to je důvod naseho preslapování, to se musí vyresit.

            • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

              sicilianbrno     před 8 lety 25.04.2016 15:11 |  
              0 0

              Jak sis vlastně včera užil svátek Jiříku? S rodinou?

  28. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    navzdyslavia     před 8 lety 25.04.2016 13:36 |  
    0 0

    Nevite nekdo kdy ma byt ta odlozena TK a co nam tam oznami? Porad premyslim,co to muze byt. Spise mi vychazi stadion a odlozeni proto,ze se treba cekalo na neci podpis.

  29. Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

    wotlemburg     před 8 lety 25.04.2016 14:54 |  
    0 0

    Tady se dost často řeší 5. místo a postup do pohárů (upřímně nevím, co bychom tam v současné době hledali) ale nějak se tu zřejmě nesleduje tabulka. Stačí prohrát na Bohemce a Brno je při výhře před námi. Ti hoši si tak nenápadně klestí cestu a nikdo je nijak zvlášť nesleduje. Tak na to pozor.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      utrzeny_ze_retezu     před 8 lety 25.04.2016 14:56 |  
      0 0

      Začít se nějak musí, ne?

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Jiri1     před 8 lety 25.04.2016 15:03 |  
        0 0

        Já si myslím, že se veci dají ovlivnit velmi rychle, zacít se musí výmenou viníka celé situace , to je trenéra a déle musí prijít hráci se Slávistickám srdcem a nejen s nastavenou penězenkou, jinak tam bude Tvrdík a jeho ochranka brzo sama a nikdo je alespon nebude rusit pri jejich zákulisních sachách.

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          sicilianbrno     před 8 lety 25.04.2016 15:10 |  
          0 0

          Zpětně ti přeju k včerejšímu svátku vše nejlepší Juro

        • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

          Pepino44     před 8 lety 25.04.2016 15:22 |  
          0 0

          To je pěkné, ale bohužel se na to již nehraje. Hráč se slávistickým srdcem byl jako poslední Franta Veselý a transplantace jeho srdíčka už je pasé. Kde ty hráče se slávistickým srdcem chceš vzít? Jedině snad v IKEMU, tam by se snad nalezlo alespoň nějaké sešívané.

    • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

      smely (přítel SN)     před 8 lety 25.04.2016 15:00 |  
      0 0

      tak jestli Brno vyhraje v liberci, tak si to zaslouzi...

      • Re: Hušbauer: Moje chyba, penaltu jsem měl dát

        Jiri1     před 8 lety 25.04.2016 15:19 |  
        0 0

        To snad ne, i kdyz je fakt ze poradi v lize uz je asi jasné a vzhledem k odchodům půlky zakladní sestavy Liberce by to nebylo az tak překvapivé, na na nejakou moralku uz ve fotbale moc neverím.