Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

Po skončení jarní části se ohlédněme za tím, jak si v ní hráči Slavie vedli a na jakou průměrnou známku v našem hodnocení dosáhli.

Na své podzimní vítězství navázal Simon Deli, který se z mého pohledu zcela zaslouženě stává slávistickým hráčem sezony 2015/2016! Jeho výkony byly ozdobou Synot ligy a zvedaly diváky v Edenu ze sedadel. Na jaře se navíc Deli vyvaroval jakýchkoliv větších zaváhání a co se týče soustředěnosti na zápas, tak posunul svou hru o další úroveň výše. Zajímavostí je, že Simon atakoval maximální průměrnou známku, kterou dosud držel Milan Škoda za minulé jaro. A asi i vinou zranění, kdy náš stoper vynechal tři poslední zápasy, které se týmy nadmíru povedly, nakonec slávistického kanonýra nepřekonal. Nejvyšším průměrným hodnocením za půl sezony tak stále zůstává známka 6,21.

Druhý se umístil Antonín Barák, který zvláště v závěru ukázal svůj obrovský potenciál. Ale minimálně na průměrnou známku 5 dosáhlo na jaře hned 12 hráčů (samozřejmě jsou počítáni jen ti, kteří byli hodnoceni alespoň v polovině zápasů a jejich známka je tudíž relevantní), což je samozřejmě rekord, protože v minulosti jsme byli zvyklí na mnohem nižší hodnoty. Zajímavostí je, že oba brankáři odchytali po polovině zápasů (když nepočítáme 8 minut navíc při zranění Pavlenky v zápase se Slováckem). Z tohoto souboje vyšel jednoznačně lépe Jiří Pavlenka, který je také třetím nejlépe hodnoceným hráčem. Pochvalu si zaslouží i spolehlivá dvojice Bílek, Souček, která odehrála většinu jarních utkání (Souček dokonce všechny) a držela si v nich vysoký standard (blíže k 6 než 5). Vyloženě nepovedené jaro má pak za sebou z hráčů, co pravidelně nastupovali, jen Lukáš Železník. Tomu přeji brzké uzdravení a následně i mnohem lepší výkony v sešívaném dresu.

Přečtěte si i podzimní souhrn!

Hráči, kteří byli hodnocení alespoň v polovině zápasů:

1. Deli....................6,17 (12x hodnocen)

2. Barák.................6,00 (7x)

3. Pavlenka............5,86 (7x)

4. Bílek..................5,60 (10x)

5. Souček...............5,57 (14x)

6. Kenia..................5,29 (7x)

7. Bořil....................5,27 (11x)

8. Mihalík...............5,18 (11x)

9. Frydrych.............5,13 (8x)

10. Mešanovič.........5,10 (10x)

11. Zmrhal...............5,08 (12x)

12. Škoda.................5,00 (8x)

13. Jablonský...........4,86 (7x)

14. Hušbauer............4,85 (13x)

15. Berkovec............4,71 (7x)

16. M. Vukadionvič..4,63 (8x)

17. Železník.............3,86 (7x)

Hráči, kteří byli hodnoceni v méně než polovině zápasů:

1.-2. Latka.................5,00 (2x)

1.-2. Piták..................5,00 (2x)

3. Mikula...................4,50 (6x)

4. Štohanzl................4,00 (1x)

3 nejlepší zápasy dle průměru hodnocení:

1. Slavia - Plzeň 5:0.....................6,62

2. Slavia - Slovácko 5:1...............6,33

3. Slavia - Brno 2:0......................6,09

3 nejhorší zápasy dle průměru hodnocení:

1. Mladá Boleslav - Slavia 2:1.....3,92

2. Olomouc - Slavia 1:1...............4,38

3. Sparta - Slavia 3:1...................4,42

Komentáře (145)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    dexter07     před 8 lety 22.05.2016 16:36 |  
    0 0

    Tak akorát to potvrzuje jasný fakta.
    Deli nejlepší. Dej Bůh nám sílu, ať zůstane! :)
    Barák se Součkem překvapení sezony a Bílek se nečekaně (aspon pro mne) našel. Přiznám se, že jsem mu moc už nevěřil.
    A Pavlenka zaslouženě vybojoval post jedničky.
    Zklamal mě Vuki, po přípravě jsem mu věřil, že to bude to překvapení jako Tonda.

    Neskutečně se těším na novou sezonu, kašlu na ME (pokud nepostaví Škodu) i OH, hlavně aby už to začalo :) SKS

  2. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    Fulham     před 8 lety 22.05.2016 16:49 |  
    0 0

    Simon nr. 1!!! A jenom si dovolím malou poznámku k Součkovi a jeho povedenemu jaru. Myslím, že na tom má velkou zásluhu Pepa, který na sebe naložil aspoň polovinu Tomášova břímě za střed pole. A myslím, že to Tomáš ví. Sedlo jim to spolu. Tomášova radost z gólů Hušbyho nešla přehlédnout.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 16:59 |  
      0 0

      Já jsem přesvědčen, že trojlístek ve středu pole Souček - Barák - Hušbauer, nám příští sezonu ještě ukáže velký věci. Nešlo si nevšimnout, že když začali hrát spolu, že jim to sedlo. A pokud spolu takhle absolvují ještě i letní přípravu, vůbec bych se toho pak nebál.:-) Souček podával až na výjimky celou sezonu kvalitní výkony, Barák je prostě bombarďák, dlouho jsem nebyl z žádnýho hráče takhle nadšenej, nejenom kvůli výkonum, ale i kvůli povaze, příští sezonu jednoznačně hvězda ligy. A na Hušbym bylo strašně vidět, jak to z něj po tom vstřelenym gólu Slovácku všechno spadlo a jeho výkon šel od tý doby rapidně nahoru, příští sezona bude z jeho strany jednoznačně mnohem lepší.

  3. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    JS (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 17:04 |  
    0 0

    Quelhare, tak jak je to s těmi klauzulemi u Deliho? Kolik procent jde Spartě? A jakou má minimální výkupní částku? :)

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Alanor (admin)     před 8 lety 22.05.2016 17:23 |  
      0 0

      Radši se ani neptej. :) A quelhar bude stejně napínat, protože je na vycházce. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 17:33 |  
        0 0

        Jak si může dovolit jít na vycházku, když má nějaký povinnosti.:-) Lajdák!

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          Alanor (admin)     před 8 lety 22.05.2016 17:36 |  
          0 0

          To jo, vyrazit v dnešním počasí na vycházku je vyloženě hřích. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        JS (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 18:05 |  
        0 0

        Takže to vidím, že to pujde Spartě celý... :D Tak pak snad aby ta výstupní klauzule byla co nejmenší.

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          Alanor (admin)     před 8 lety 22.05.2016 18:10 |  
          0 0

          O Spartu se neboj, tam se taky budou všichni ještě hodně divit! :)

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 18:12 |  
            0 0

            Začíná mě už pěkně štvát, jak se všichni všemu budou divit :)

            • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

              Alanor (admin)     před 8 lety 22.05.2016 18:18 |  
              0 0

              Tak to je na SN hláška už naprosto klasická. :)

              • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

                seky1989 (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 18:24 |  
                0 0

                Poslední dobou má ovšem zdatnýho konkurenta.:-D #vidlickyanoze

                • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

                  Alanor (admin)     před 8 lety 22.05.2016 18:25 |  
                  0 0

                  To se budou všichni divit ještě víc než u Deliho, až se bude sekaná jíst vidličkou a nožem! :))

                  • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

                    Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 19:54 |  
                    0 0

                    To snad se snad i Elvis stane zase členem OP. :-D

              • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

                Guly (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 18:47 |  
                0 0

                Nejenom na SN...

  4. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    quelhar (admin)     před 8 lety 22.05.2016 18:21 |  
    0 0

    Nedůstojný průměr Zmrhala jen dokazuje, jak je vůči němu Alanor zaujatý. Jsem zdrcen.

    :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Alanor (admin)     před 8 lety 22.05.2016 18:26 |  
      0 0

      Nedůstojné výkony, nedůstojný průměr. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        JS (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 18:38 |  
        0 0

        :D a Mikula, odehrál-li by o utkání navíc, by byl mezi nejhoršími. How sad.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 20:32 |  
        0 0

        trochu úcty :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          Alanor (admin)     před 8 lety 22.05.2016 20:38 |  
          0 0

          Však to byla nadsázka na quelharovy vtípky. Jinak podával Zmrhal na jaře lehce nadprůměrné výkony celkově, takže nemůže být řeč o nedůstojných výkonech.

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

                před 8 lety 22.05.2016 22:02 |  
            0 0

            Já jsem rád že Piták je lepší než Mikula.

            • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

              Betynka58     před 8 lety 23.05.2016 00:27 |  
              0 0

              A proč?

              • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

                    před 8 lety 23.05.2016 10:05 |  
                0 0

                proč je lepší Piták, nebo proč jsem rád?

  5. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    Heretic (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 18:42 |  
    0 0

    Průměrné hodnocení hráčů po 30 zápasech je již poměrně jasně vypovídající o výkonu celého týmu. Vždyť považte aby měl nejlepší hráč a ještě Deliho charakteru měl známku pouze 6,17?

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Alanor (admin)     před 8 lety 22.05.2016 18:50 |  
      0 0

      Známkování naprosto odpovídá průměrům i v jiných médiích. Na iDnesu (nejlepší 1, nejhorší 5) má nejlépe hodnocený hráč ligy Krejčí průměr 2,02, Deli má jako šestý nejlepší 2,23. Ve Sportu jsou ty známky taky na téměř totožné hladině jako zde.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Heretic (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 10:26 |  
        0 0

        Ale já nenapadám tvé hodnocení. Jen poukazuji na to, že tým rozhodně nehrál nijak kvalitně.

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          Alanor (admin)     před 8 lety 24.05.2016 09:50 |  
          0 0

          Aha, i tak si ale myslím, že to nebylo vůbec špatné jaro. V článku už je zmíněno, že se rekordní počet hráčů dostal na alespoň průměrnou známku. Nicméně prostor pro zlepšení tam samozřejmě stále je značný.

  6. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    quelhar (admin)     před 8 lety 22.05.2016 18:51 |  
    0 0

    Níže jsou jen mé názory, tak to prosím berte v úvahu.

    a) Kvalitu i optimální cenu Deliho můžeme vidět jakkoli. Tam bych i docela souhlasil s tím, že třeba cena kolem 100 milionů CZK by odpovídala jeho ligovým výkonům - ovšem na druhou stranu berme v úvahu, že kromě startů za reprezentaci (kde taky nemá místo v základní sestavě jisté a pokud hraje, tak na kraji obrany a ne v jejím středu) nemá vůbec žádnou mezinárodní konfrontaci. To je velký handicap směrem k tržní ceně hráče. To, jak si vede v nějaké zaprděné české lize, pro kluby jako Marseille není příliš silné měřítko. Ceny nad 100 milionů mi přijdou přestřelené i v případě, kdy by si Slavia opravdu mohla říkat, kdy jej prodá a kdy ne. Což, jak se zdá, není Deliho aktuální případ. Ostatně, bylo by jen přirozené, kdyby Deli nějakou výstupní klauzuli ve své smlouvě měl. A vzhledem k tomu, kdy a za jakých okolností do Slavie přicházel, asi není těžké odhadnout, že zrovna dvakrát vysoká nebude. Suma sumarum, pokud by se ze Slavie prodal za sumu, o které spekuluje Sport, dost možná by z toho Slavia vyšla ještě líp než by v nejhorším případě mohla.

    A když si zaspekuluju ještě o jednu úroveň dále - je samozřejmě přirozené se ptát, jak je možné, že se po podzimních Deliho výkonech nejednalo hned o vylepšení smlouvy a zbavení se nebo navýšení oné klauzule. A v takovém případě je jednoduchá odpověď v osobě, která ve zmíněné době ve Slavii měla rozhodovací pravomoc. Ale jak jsem psal výše, jsou to jen mé názory a spekulace. Třeba se hluboce mýlím.

    b) Teď k doplnění kádru.
    Nejhorší varianta: oproti jarnímu kádru přijdeme z různých důvodů o Deliho, Latku, Pitáka, Štohanzla, Černého, Keniu, Zmrhala, Škodu a půlku podzimu nebudeme mít k dispozici Železníka. To je 9 hráčů. Oproti tomu se nám vrátí s kvalitami pro A tým bojující o poháry snad Hrubý a Švec. Obávám se, že už nikdo jiný, že hráči jako Bazal, Voltr, Prošek, Kodr, Červenka nebo Dostál prostě pro A tým ve Slavii s ambicemi, jaké pro příští sezónu má, už nejsou.

    Takže v tomhle případě bychom potřebovali 6 nových hráčů jen na doplnění stavu z jara. Jenže když bychom se náhodou dostali do skupiny EL a nevypadli hned v domácím poháru, hrozí nám 32 soutěžních zápasů na podzim. Plus reprezentace, kam patří už nemalá část kádru, to jsou pro dotčené hráče další tuším 4 zápasy navíc. Na takovou porci zápasů je potřeba hodně široký kádr. Podle mě tak 23 hráčů do pole (8 obránců, 6 středních záložníků, 5 křídel a 4 útočníci) a tři brankáři. Z filozofického pohledu je lepší mít tolik hráčů k dispozici co nejdřív a když se nepostoupí do skupiny, tak se části zbavit na hostování, než to dělat naopak, na poslední chvíli po případném postupu shánět dva další hráče, kteří logicky nebudou s týmem vůbec sžití.

    I kdyby se nám podrželo udržet Škodu a Zmrhala, tak můj názor je takový, že potřebujeme doplnit kádr podobně jako v zimě co se týče kvantity, ale navíc ještě o level vyšší kvalitou, aspoň v případě těch 3-4 hráčů do základní sestavy. Protože aktuální stav je takový, že máme docela dobrou základní sestavu, ale za ní je opět díra, podobně jako v zimním přestupním období.

    Navíc ani když tohle všechno proběhne, nemáme co se týče kádru vyhráno a další část výměny musí přijít i v zimě, protože i po letní velké obměně zůstanou v kádru hráči, kteří kvalitou nebudou odpovídat boji o první trojku. Ale to už je hudba budoucnosti.

    Problém samozřejmě je, že v mládeži prostě zřejmě není až na naprosté výjimky kde brát. Když ti hráči nestačili na ligu v době, kdy Slavia hrála podprůměr a dorost s juniorkou na čele svých soutěží, těžko čekat, že se tam najdou hráči dobří pro Slavii v první trojce, když oba zmíněné týmy jsou na tom špatně nebo ještě daleko hůř.

    Možná budu s tímto názorem v menšině, ale myslím, že při obměně kádru tak, aby byl schopný splnit cíle, které máme, nejsme ještě ani v polovině.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 19:00 |  
      0 0

      S tím se nedá nesouhlasit. Zvlášť s posledním souvětím.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      TSeguinTS     před 8 lety 22.05.2016 19:08 |  
      0 0

      Sečteno odhadnuto, potřebujeme 10 hráčů :)) Těším se na oznámení prvních posil .)

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      tupoleff (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 19:09 |  
      0 0

      tak jaksi přirozeně z řečeného vyplývá otázka - kdo, podle tebe, tu kvalitu má? ani ne poloviny znamená deset hráčů, škrtnu-li plánované odchody, zbyde asi : hušby-barák-souček (hrubý?), mihalík, bílek- frydrych, berkovec-pavlenka, mešanovič. je to tak?

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        pinochet     před 8 lety 22.05.2016 19:20 |  
        0 0

        Chybí Ti tam Bořil

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          tupoleff (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 20:07 |  
          0 0

          ok. Takže : Pavlenka, Berkovec, junior - bořil, bílek, frydrych, ? - souček - mihalík,hušbauer, barák, ? - mešanovič; na lavici hrubý.... možná mikula, s jablonským se dá počítat proti slabším soupeřům, švec... to skutečně nevypadá jako hotovej pohárovej mančaft.... ale osa vypadá slušně. a co ty mladý (95,96) na hostovačkách? prosek, batka, kodr, atd., skutečně z nich nic nebude? sleduje někdo jak si vedli?

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            Travinho     před 8 lety 23.05.2016 14:27 |  
            0 0

            Všichni hráli stabilně, ale třeba Batka s jeho pohyblivostí na ligu fakt ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 20:08 |  
        0 0

        Tak pokud to fakt proškrtáme o těch +- deset jmen, tak ono tu toho moc víc ze současného kádru Áčka nezustane, než oni vyjmenovaní, plus jak již napsal kolega, Bořil. Osobně bych přidal ještě Jablonského. Jako backup je myslím si dobrý, pro ligu se ukázal jako dobrý bek. Samo, nelze to na něm stavět při TOP3, ale myslím, že jako odchovanec, slávista a srdcař by tu roli dvojky na levém beku v kvalitní Slavii bral.
        Dá se čekat, že by podobnou pozici mohl mít v nové sezoně už i Holík na druhým beku.
        Při tom počtu, kolik hráčů budeme potřebovat tak či onak, je zcela zjevné, že i když budeme lovit opět v domácích vodách, deset plejerů takové kvality tu nenajdeme. TOP2 nám stěží prodaj jednoho hráče základu, natož půlku kádru :D Toho Schicka co do kvalit a ochoty jej prodat vidím z našich vod jako první možnost a jednu z mála, které bych viděl jako posilu...

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      houston (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 19:16 |  
      0 0

      Né, že nejsme v poločase, my jsme se ještě ani nerozestavili na pozice...

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          před 8 lety 22.05.2016 19:49 |  
      0 0

      Krásně napsáno

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Kajula     před 8 lety 22.05.2016 20:06 |  
      0 0

      Naprostý souhlas... Je rozumné to pročišťování, protože tady nelze hovořit o okysličení, rozložit na 2-3 přestupová období... Snad můžeme říct, že pro 2-3 následující roky se tu vytváří kostra týmu, na kterou je třeba nabalit další hráče...

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      sasky     před 8 lety 22.05.2016 20:11 |  
      0 0

      Ahoj Quelhare,
      hezky sepsáno. Nicméně předpokládám odchod pouze Škody, Deliho doufám klub za každou cenu minimálně na příští sezónu udrží vzhledem k proklamované vizi bojovat o poháry a v pohárech. U Zmrhala nějaký extra zájem snad ani nepředpokládám. Piták, Černý, Štohanzl byli hráči spíš do počtu a za ně bych klidně přivedl nějaké talentované mládí za "lidovku". Kde nás velmi tlačí bota je dle mého názoru levá obrana (snad Švento) s Jablonským jako alternativou. Další problém při hře na 2 DZ (Souček, Hušby) je, že není nikdo za ně (možná Hrubý a Švec...???). Na křídla pak jsou akorát Zmrhal a Mihalík, s tím, že udržení Vukadinoviče je takřka nutností (je v týmu zapracovaný a potenciál dle mě má, navíc je to velmi rychlostní hráč, kterých moc nemáme). Každopádně jedno křídlo (nejlépe levé) nám opět chybí. Ofenzivní záložník - tam máme vlastně Baráka a bylo by fajn udržet i toho Keniu, ale to moc nepředpokládám. Jako alternativa se tam jeví Hušby, ale ti jsi jsou zase schopni vyhovět ve trojici se Součkem a Barákem, takže by byla škoda stavět buď Baráka nebo Hušbyho. Takže opět ofenzivní záložník je nutností. No a do útoku (popravdě doufám, že Škoda dostane zelenou k odchodu, bylo mu to slíbeno... Kdyby sám od sebe chtěl zůstat, bylo by to ale jedině dobře) máme Mešanoviče (což bude IMHO útočník č. 1 a pak dlouho nic, a pak trojici Železník, Kuchta, Fotr, kde bych 2 z těchto 3 viděl na hostováních). Takže minimálně jeden útočník bude nutností. Takže suma sumárum: LO no. 1, LZ no. 2, DZ x1 (+ jeden návrat z host), PZ no. 2, OZ no. 2, Ú x1. A to je popravdě velmi optimistická varianta, že udržíme Deliho a Zmrhala a neodejde Latka. Ideální by pak bylo ještě navíc přivést do každé řady jednoho mladíka jako investici do budoucna, ale to už bych chtěl asi moc :)

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        sasky     před 8 lety 22.05.2016 20:15 |  
        0 0

        A ještě vlastně jedna věc. I v té velmi optimistické variantě, že se prokoušeme až do skupiny EL by to pro nás podle mě letošní sezónu neměla být priorita. Je to možná trochu kacířská myšlenka, ale nesmíme se zbláznit a honit mnoho zajíců najednou, tak daleko ještě nejsme. Soustředil bych se na ligu, pak možná na EL a jako poslední asi MOL cup. Potřebujeme stabilitu zejména v lize, to že jeden rok uděláme úspěch v EL nám stabilitu nezaručí.

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          quelhar (admin)     před 8 lety 22.05.2016 20:33 |  
          0 0

          Výrazně nesouhlasím. Hoňme všechny zajíce a proboha, hlavně už tentokrát nedopusťme vypadnutí z Mol Cupu na podzim. Pohár je nejjednodušší cesta do Evropy. Když se přežije podzim, tj. dvakrát vyřadit tým z nižší soutěže a ve dvojzápase tým z dolní poloviny ligové tabulky, tak jsme pět zápasů od jistoty Evropy.

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            Fallen (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 22:10 |  
            0 0

            Vypadnout 4x za pět let ve 3. kole poháru je pro mě brutální memento Řebíčkovské éry...

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            Betynka58     před 8 lety 23.05.2016 00:38 |  
            0 0

            Pevně věřím, že Slavia bude v příštím roce natolik silná, že pro ni naopak bude nejjednodušší cesta do Evropy přes ligu.

            • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

              sasky     před 8 lety 23.05.2016 00:58 |  
              0 0

              Taky doufám. Navíc pohár je taková soutěž, kde jedno zaváhání může klub stát titul. V dlouhodobé tabulkové soutěži by se kvalita měla projevit v každém případě.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Kara (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 20:34 |  
      0 0

      Takže nejpozději příští pátek čekáme nějakou novou posilu...

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      quelhar (admin)     před 8 lety 22.05.2016 20:36 |  
      0 0

      Ještě mě napadl jeden dodatek - z toho, co jsem napsal, mimo jiné vyplývá, že si opravdu nemůžeme teď v létě dovolit se zbavovat hráčů jen proto, že nejsou z různých důvodů mezi fanoušky příliš oblíbení. Protože za každého takového hráče (Mikula, Jablonský, Zmrhal, Železník, doplň si sám svého otloukánka) musíme přivést další náhradu. A i bez nich se bavíme o nějakých osmi nových hráčích, což je strašný zásah do kabiny.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        TSeguinTS     před 8 lety 22.05.2016 21:27 |  
        0 0

        Souhlas. Navíc existuje šance, že některé z doposud odsuzovaných donutí okolnosti (kvalita týmu, výkony v lize a EL, možnost finanční odměny, konkurence, čas) ke zlepšení.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        JS (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 23:22 |  
        0 0

        Radši zasáhnu do kabiny, než abych měl na krajích obrany Mikulu s Jablonským. To fakt ne, to není ani průměr, to je podprůměr, a ten nestačí už vůbec..

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          Betynka58     před 8 lety 23.05.2016 00:43 |  
          0 0

          S tím podprůměrem výrazně nesouhlasím. Je pravda, že třeba Mikula neměl z nějakého důvodu vydařené jaro, ovšem na podzim sehrál řadu opravdu kvalitních utkání, v nichž dokázal, že to dobrý ligový fotbalista opravdu je.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Barlblog     před 8 lety 22.05.2016 20:37 |  
      0 0

      Čistě z pohledu potencionálního počtu zápasů je samozřejmě velikost kádru v tebou navrhovaných dimenzích racionální, myslím ale, že se v případě posil zapomíná na jednu věc, a tou je charakter. Tým v našich podmínkách nemůžeš mít sestaven jen z velkých hvězd a drahých jmen. Je potřeba mít minimálně v kabině hráče jako Piták, Latka, Bílek, Mikula; tzn. bojovníky, odchovance a vedoucí kabiny.

      Každý velký zásah do týmu mu může, zvlášť v našem případě, uškodit, i když hráči jsou na papíře výborní. Odchod Kenii a Štohanzla takový problém není. Odchod Pitáka a potencionálně Černého je už diskutabilní a to nemluvím o Latkovi. Kdyby se měla zhroutit i částečná kvalitativní osa mužstva DELI - ZMRHAL - ŠKODA, nevím, kde a jak chceme během 14 dnů sehnat náhrady, které okamžitě zapadnou jak charakterově, tak herně.

      Při započtení našich dosavadních ztrát je myslím nutné využít Bazala, Hrubého i Švece. Bazal jistě není hráč, který by nějak oslňoval, ale může se vypracovat na důležitého 12. - 13. hráče směrem do zálohy. Švec zase přesvědčil, že pokud ho využijeme ve středu pole, může odehrát slušné zápasy, pokud se Souček vykartuje, nebo se potká s poklesem formy.

      Do obrany potřebujeme beka. Někdo tvrdí, že pravého, někdo že levého. Pravdou zůstává, že napravo může hrát Mikula, Bořil, Frydrych, kdežto levá strana je obsazena Jablonským, nebo Bořilem přes nohu. Dle mého potřebujeme leváka a vzhledem ke skladbě obrany to nemusí být zkušený levák, ale klidně kvalitní cizinec.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        xavi     před 8 lety 22.05.2016 21:02 |  
        0 0

        Slavie musí mít jen to nejlepší a to mezi náhradníky,takže Mikula,Bazal,Hrubý,nechat Zlínu nebo Jihlavě

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          Barlblog     před 8 lety 22.05.2016 21:19 |  
          0 0

          Dobře, a kdo to zaplatí, z čeho to bude platit, bude to udržitelné, když náhodou platit přestane?

          Další otázka je pak identita klubu a chemie v kabině.

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            xavi     před 8 lety 22.05.2016 21:53 |  
            0 0

            Myslím že máme dost silného majitele,který chce hrát evropské poháry a na to potřebujeme kvalitu,proto už žádné Mikuly nebo Bazaly

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 10:09 |  
            0 0

            a proč tohle řešit? My za toto nemáme odpovědnost, ani to nefinancujeme, ani do toho nevidíme.

            Máme silného majitele, těšil bych se z toho a otázku financí bych nechal na něm.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 22:53 |  
        0 0

        Bazala jsem několikrát viděl na jaře v Jihlavě a ten kluk na Slavii momentálně nemá ani náhodou a opravdu si nemyslím, že by někdy měl. Je hrozně měkkej a nějakou extra technikou nebo rychlostí taky neoplývá, absolutně nevyčníval, spíš naopak a celkem po právu byl na hraně základu/střídačky. Pokud má do Slavie přijít hráč z průměrného nebo podprůměrného českého týmu, tak v týmu musí bejt o parník lepší než všichni ostatní. A možná bych se ani nebál říct, že tam někdo o parník lepší je a tím je Kučera, na kterém hra Příbrami přímo stála. Špatný je, že pokud se nepletu stále patří Plzni.

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 15:57 |  
          0 0

          Jíhlavy samozřejmě...

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Barra     před 8 lety 23.05.2016 08:54 |  
      0 0

      Diky za tento prehled, Quelhare. Ani jsem si neuvedomil ze (A) nam hrozi v nejhorsim pripade takovy exodus hracu a (B) ze v pripade postupu do skupiny EL hraci budou na podzim hrat kolem 32 oficialnich zapasu. Nechtelo se mi to pomalu verit, zkontroloval jsem to podle zapasu ktere odehral Liberec na podzim - mas pravdu. Bude to orisek.

      Osobne si nemyslim ze udrzime Milana, slovo JT ma. Je to pro nas velka skoda, Mistr 50% se jen tak nenahradi. V tom smyslu si dovolim malou odbocku. V tydnu byl v belgickych novinach interview s jednim belgickym obrancem, ktery ma sezonu v cinske lize za sebou. Nemuzu ten clanek najit, ani si nevzpominam na jmeno tohoto hrace - je to hrac kolik se jich vleze 12 do tuctu. Zadna hvezda, zadna minulost, sam se priznal ze v Belgii by nasel jen misto v nejakem druholigovem klubu. Jeho agent mu nasel klub v Jizni Koreji, kde se mel velmi dobre. Po roce ho koupil jeden cinsky klub ktery se toci nekde ve stredu tabulky. V Koreji vydelaval podle svych slov velmi slusne, ale platil poradne dane. V Cine se polepsil, ale jak pise vsechny vydelky jsou netto, ciste. Psal ze platove by se dostal v belgicke lize do top 10 nejlepe placenych hracu, coz znamena ze ma minimalne 30 mil kc cisteho rocne. Opakuji, jde o hrace ktery patril v sedemu prumeru u nas, ani si jeho jmenu uz nevzpomenu.

      Psal take ze fotbal je obrovsky hit v Cine a ze za prumerne hrace kteri se transferuji mezi cinskymi kluby se plati castky kolem 10 mil eur, tedy kolem 270 mil kc. Jak jsem se smiril s odchodem Milana Skody, myslim ze i on by tedy mohl odejit za na ceske normy vysokou castku. Nam by to umoznilo se poradne pohybovat na prestupovem trhu. Jinak se zda ze tech 60 mil kc, ktere mohl Milan v lednu vydelat za 18 mesicu v cizine, jsou realne - a jinak celkem bezne v Premier league, v Turecku atd. Milanovi to preju, i kdyz takove penize jsou celkem nepredstavitelne pro moji generaci, ve kterech byli Cruijff, Beckenbauer a spol hvezdy a vydelali s porovnanim s dneskem jen kapesne.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 10:02 |  
      0 0

      Teoreticky, pokud by Deli s námi nyní prodloužil o rok smlouvu, bylo by možné upravit výstupní klauzuli, respektive podmínky prodeje? Pokud by chtěl za každou cenu odejít, byla by to pro něj hloupost. Ale na druhou stranu, jaké si poděkování Slavii, proč ne. Je několik případů, kdy hráč prodlouží smlouvu, aby zvýšil svoji cenu a následně jej klub prodá.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        sasky     před 8 lety 24.05.2016 23:36 |  
        0 0

        Pro hráče je jakékoliv navýšení jeho prodejní ceny naprostý nesmysl. Agenti i hráči moc dobře vědí, že co kupující tým ušetří na kupní ceně, může následně rozpustit do platu, případně jednorázově jako podpisový bonus. Žádná "vděčnost" neexistuje, já bych to taky neudělal.

  7. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    navzdyslavia     před 8 lety 22.05.2016 19:20 |  
    0 0

    Hm tak je potreba 10 hracu,ale mame jen 100 mio na nakupy. Tak snad nekoupime prumer a podprumer. Musime koupit tak 3-4 hotove top hrace a pak je vhodne doplnit. Za chvilku zacina druhe predkolo EL a hraci se musi sehrat.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      sasky     před 8 lety 22.05.2016 19:44 |  
      0 0

      Zase když ti odejde za 50 mil. Deli, a za přibližně stejné částky Škoda se Zmrhalem, tak to jsou další peníze na nákupy. Za 250 mil. už se dají sehnat dobré posily - 10x 25 mil je solidní. Ale popravdě bych byl velmi velmi nerad, kdyby Deli odešel. Snad nebude trojčit a ještě sezónu vydrží.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 20:09 |  
      0 0

      Nebyla to 100M injekce jen na zimu? Ve chvíli kdy od června bude mít CEFC 81% už si bude moc dělat co chce. Ta raketa na zimu byla pro klub schůdná si myslím jn s ohledem na pana Dr.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        navzdyslavia     před 8 lety 22.05.2016 20:27 |  
        0 0

        Co tim myslis,ze kdyz maji 81%, ze si uz budou dělat co chteji.

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          Falk     před 8 lety 22.05.2016 20:53 |  
          0 0

          Myslím ,že Qulhar moc přehání a můžeme přijít o Deliho a Škodu,ti ostatní jsou nahraditelni ,a quelhar vychází z posledních 3 zápasů a tak to prostě není.
          Nevěřím v masovost a neškodilo by ,abychom si občas nepřečetli posily pro Liberec (Trpišovský ).Ten má v hlavě jasno ,stačí mu naše liga a praktikuje parádní fotbal.My nepotřebujeme odchovance a zase budeme nakupovat nekoncepčně .
          Všichni se už vyjadřuji koho by chtěli a my zase nic a quelhar ještě kádruje .
          Aspoň opisujme a zajímejme se o dobré hráče z ligy

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            Fallen (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 22:13 |  
            0 0

            Naši odchovanci se v současnosti producírují na chvostu juniorské a dorostenecké ligy...

  8. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    Pablo     před 8 lety 22.05.2016 21:50 |  
    0 0

    Quelhar má v leččems pravdu, nicméně já bych to viděl takto.

    Kdo končí: Piták, Štohanzl, Černý, Kenia (jemu bych se smlouvu nesnažil prodloužit, je to sice výborný fotbalista, ale bohužel není spolehnutí na jeho zdraví a takový hráč nás nemůže dlouhodobě táhnout).

    Z hostování bych taky zpátky vzal: Hrubý (náhrada za Pitáka), Švec (jako středního záložníka!, konkurence pro Součka)

    Poté je tu Vukadinovič - snažil bych se ho získat natrvalo, často taky nezahrál dobře, ale má rychlost, techniku, umí obejít hráče, to je to nejdůležitější, navíc za ten rok udělal velký pokrok a j bych s ním pracoval dál.
    Dále Mikula - podle mě nemá na to hrát v klubu o špici. Na hraně je Jablonský.

    Reálně vidím odchod Škody, když přijde nabídka, pustil bych ho. Myslím si, že na Zmrhala dobrá nabídka nebude, ale pokud by přišla podobná jako v zimě, prodal bych ho, nevidím u něj takovou jistotu v konstantních výkonech a abychom potom nepřebrali a už ho nikam neprodali....

    Co se týče posil: Tvrdík řikal, že chce zkušené hráče, nevím, co tím přesně myslí, ale já bych se zaměřil na kvalitní hráče max. do 25 let, rychlý, technický...o tom to všechno je, musíme jít s Evropou, rychlost a mládí, jinak nevidím dlouhodobě šanci na úspěch. Koupil bych:

    1 útočník - ať už Škoda odejde nebo ne, 1. Vydra, dále už vidím v česku jen Chramostu, možná Tecla, Schick je nereálný. Plus bych dal větší šanci Kuchtovi (hlavně při odchodu Škody), v přípravě nebyl vůbec špatný, podle mě není o tolik horší než Pulkrab a koukněte, jak hraje Pulkrab, Trpišovský se mu jen nebál dát šanci

    1 ofenzivní záložník místo Kenii - vzal bych Bénese, akorát, že je od března zraněný, kdyby nevyšel: Havlík nebo Trubač

    1 křídlo - JANKTO - pro mě by to byla přestupová priorita, je výborný, pracovitý, slávista....záleží, jak moc je to reálný, ale nebál bych se za něj zaplatit sumu blížící se 1 mil. eur, náhrada: Havlík

    1-2 beci : Švento, Sýkora (někdo tu psal, že je nerálný, podle mě je reálný, musíme akorát dát dobrou sumu, Plzen už nedává velké častky za hráče), výhoda u obou je, že můžou jít i do zálohy, kdyby jeden z nich nevyšel, nechal bych si Jablonskýho

    1 stoper - Pokorný - taky bych se ho snažil hodně získat, když nabídnem dobrý peníze, prodaj nám ho, podle mě bude jednou v repre, mínus je, že s Karlem se špatně vyjednává, aby nechtěl hráčskou náhradu. Bral bych jako náhradu za Deliho, kdyby Deli neodcházel, tak bych se rozloučil s Latkou, je to sice můj velký oblíbenec, ale na špičku a Evropu už bohužel nemá.

    Bohužel nevím, jak je to s dorostem, přístupem těch hráčů, nemohl by někdo zasvěcený tuhle situaci popsat, ty hráči přece nejsou špatní, vyhráli spoustu pohárů, jsou v repre, je problém v přístupu?
    Obecně si myslím, že reprezentanti U19 by už měli být v áčku: vzal bych do přípravy Holíka, Krále (prý nehrál za juniorku vůbec špatně), Součka (byl zraněný a moc nehrál, takže podle připravenosti...jestli by nepotřeboval mezistupeň v juniorce). Dále ještě Fotr.
    Na konci chci jen poupravit názor na Hušbauera, nechtěl sem, aby přišel a první půlku jara hrál špatně, za tím si stojím, ale teď přišlo velký zlepšení, líbí se mi jeho přístup, bojovnost a fotbalově se víc a víc dostává do pohody, uvidí se dál, ale doufám, že se bude dál zlepšovat, začínám mu věřit.

    Na stejnou úrověn důležitosti jako áčko řadím vyřešit i mládež, poslední roky jasný propad, Plíškovi věřím, ale chce to i vyměnit trenéry, zkusit přinést nový progresivní, co třeba ten Barák z Příbramy?! Musíme jít po vzoru Sparty a Hřebíka, jestli to nenastane, za pár let nás Sparta semele a můžeme mít peněz, kolik chceme....snažil bych se mládež doplnit i hráčsky a zase vybírat podle vzorce: rychlost, technika, pracovitost, přístup.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Pablo     před 8 lety 22.05.2016 21:54 |  
      0 0

      Doplnění: už v zimě sem tu psal mezi potencionální posily Simice a většina byla proti, ale stále si myslím, že bychom se měli informovat na něj a jaká by byla šance ho získat, jasně nehraje, ale pořád patří mezi 4 stopery AC. Před rokem hrál v Serii B výborně, věřim, že by se u nás postupně rozehrál a věřil bych, že časem by byl ještě lepší než Deli, potenciál má obrovský, je to velký lídr a slávista, už v takovym věku by dokázal mužstvo táhnout, kdyby hrál.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Thane (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 22:14 |  
      0 0

      Nechal bys odejit Zmrhala ale v posilach mas jen jedno kridlo? Smim se zeptat kdo by hral krome Mihalika? Ja velkej problem vidim tady a podle me musi prijit minimalne dva hraci..

      Uprimne jsem zvedavej z jakych luhu a haju prijdou posily..
      Nevim co vidite na Teclovi. Golovy neni coz je problem. Kvalitu neprokazal v Plzni a neoslnil ani v Jablonci. Chramosta se za poslednich 10 let neposunul ani o kousek. Nechtel bych ho ani zadarmo. Obecne bych rek ze ty tipy co tady padaj jsou bud nerealny nebo to neni ze bych si rek to je presne ten hrac co nas pozvedne. Myslim v kontextu toho ze tech hracu musi prijit dost. V tom souhlasim s quelharem a tvrdil jsem to uz po zime. Proto by me zajimalo kolik (jestli vubec) prijde hracu ze zahranici.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Pablo     před 8 lety 22.05.2016 22:19 |  
        0 0

        Dalšího hráče za Zmrhala sem neuvedl, protože opravdu nevěřím, že odejde, jinak by to samozřejmě náhradu chtělo, jinak sem tam psal, že v záloze může hrát Dušan a nechat si Jablonkýho. S těmi útočníky to hitparáda neni, to je pravda, ale oni prostě nejsou! Ty sem nepřivedeš hotovýho zahraničního útočníka, aby nás hned táhnul, to je nerálný, to už by měl takovou kvalitu, že by do česka ani náhodou nešel, když přivedeš nadějnýho, tak se bude potřebovat aklimatizovat, bude to trvat...vem si Fataie, o moc lepšího cizince nepřivedeš, a vidíš jak na jaře zapadl? Co se týče ostatních hráčů, tak už nevím, jaký lepší český hráče by si chtěl.

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          xavi     před 8 lety 22.05.2016 23:18 |  
          0 0

          stoper-jestli udržíme Deliho,tak trio Bílek,Deli,Frydrych doplněné o nadějného dorostence stačí,horší je to na krajích obrany,kde máme vlastně jen Bořila,jako posilu bych bral Švento,Rajtoral,Costa,střed zálohy při předpokládaném odchodu Kenii a Pitáka,doplnit o někoho z tria Hořava,Bero,Rada,na kraji zálohy nám při odchodu Zmrhala zůstane jen Mihalík a možná Vukadinovič,jako posily Konate,Masopust,Navrátil,v útoku nám při odchodu Škody a zranění Železníka zůstane jen Mešanovič,tady se z naší ligy jako posila nabízí Poznar,Fatai,Beauguel

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            TSeguinTS     před 8 lety 23.05.2016 00:15 |  
            0 0

            Tři stopeři plus naděje nestačí. Co když se jeden zraní, druhý vykartuje a budeme hrát více zápasů? Costa, Fatai, Navrátil, Konaté? Mám diametrálně odlišnou představu o letních nákupech :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            Pablo     před 8 lety 23.05.2016 01:11 |  
            0 0

            Většina hráčů, cos napsal, na Slavii takovou, jakou ji chceme, nemá...Poznar, Fatai, Beauguel ani Konaté, Rajtoral jde poslední rok už dolů, je mu 30 a půjde dolů dál, Costu si tu neumím představit a doufám, že to je jen velká kachna, navíc už je mu taky 30 a je strašně zbrklý. Masopust nic velkého poslední rok nepředvedl, byl rád, když vůbec byl v základu. Hořava by byl dobrý, ale Plzen nám ho neprodá, myslím, že ani Boleslav Radu. A za Bera bych rozhodně víc než milion eur neplatil a Slováci maj daleko vyšší představu o jeho ceně. Možná by se snad dalo uvažovat o Navrátilovi.

            • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

              pinochet     před 8 lety 23.05.2016 07:17 |  
              0 0

              Chci upozornit na mladé, kteří na jaře upoutali:Holzer, Greguš a z Jablonce, který bude určitě prodávat i Pospíšil, jehož jarní formu ovlivnilo zamítnutí přestupu k nám(bral bych i Tecla, který hrál na jaře moc dobře a je typově jiný než naši útočníci), Ševčík, Pulkrab(Sparta má útočníků moc).

              • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

                koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 11:09 |  
                0 0

                S Gregušem souhlasím. Pospíšila nebrat. Pokud by tvá úvaha byla pravdivá, tak takové hráče ve Slavii nechci. Neprodali mne, budu hrát tužku.

              • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

                Pablo     před 8 lety 23.05.2016 16:43 |  
                0 0

                Ano, Holzer by po nás také mohl být hráč na kraj. Greguš je dobrý, ale toho bych nebral z jiného důvodu. Tenhle post máme docela solidně obsazený a navíc ikdyž je mládež teď špatná, tak snad akorát na tenhle post mame v mládež výborné hráč: právě Král, Souček nebo potom Beňo. Opravdu bych vzal ty reprezentatny U19 do přípravy a pak se uvidí. Koukněte se na Turynu, je to s nimi kvalitou srovnatelný hráč, taky základ repre, a Turyna jestli nebude v přípravě ve Spartě s áčkem, tak jen proto, že ve Spartě teď mají spoustu mladejch výbornejch utočníků.

            • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

              Robinator     před 8 lety 23.05.2016 09:18 |  
              0 0

              Na Konateho se jezdi divat scauti z evropskych klubu, ale na Slavii nemá...zajímavý

            • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

              Guly (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 13:09 |  
              0 0

              Navrátil mě taky napadl, jako možná posila. Je to technický hráč, kterej by mohl být přínosem. Akorát teď bude pěkně dole, něco jako když Pavlenka přicházel k nám. Taky měl sebevědomí na bodu mrazu, ale postupem času se rozchytal k velice kvalitním výkonům. Něco podobného bych čekal i od Návratila. Nebude ani moc drahej, ale někde jsem četl, že něm společně s Ševčíkem sahá Liberec.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 22:55 |  
      0 0

      Barák už nepůsobí v Příbrami, ale už je u reprezentace (myslím, že u nějaké U??) a ohledně výkonu Hušbauera, tak přístup a bojovnost měl od prvního kola stejnou, spíš jde o to, jaký úkol mu dal DU a v tom bych viděl jeho největší problém...

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      moody     před 8 lety 23.05.2016 08:26 |  
      0 0

      Jedno jméno tu nepadlo, přesto není podle mě úplně mimo. Jan Lecjaks.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          před 8 lety 23.05.2016 09:02 |  
      0 0

      přečetl jsem si ze začátku Hrubého a Švece a již jsem dál nečetl, s takovou se do Evropy nedostaneme...

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 10:07 |  
        0 0

        tady panuje furt hrozná posedlost odchovanci.

        Sám jsem to sobě zažil u Bazala. Pořád jsem si říkal, proč ho nestaví? Na Žižkově super! Pak párkrát nastoupil a byla to katastrofa, ligový podprůměr.

        Na těchto hráčích nejde stavět tým bojující o první 3 místa či brzy o titul. Naše juniorka i dorost jsou letos naprosto ostudní. Sparta má mladé hráče úplně jinde a stejně se do kádru příliš nedostanou.

        Všichni si tu laťku musíme nastavit výš, hráči jako Tusjak, Prošek ad. prostě v této etapě na Slavii nemají ani na lavičku.

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          Tomski     před 8 lety 23.05.2016 10:45 |  
          0 0

          tak zrovna Hrubý se Švecem jsou něco jiného než Tusjak, Prošek či Bazal...Hrubý potřebuje ale hlavně hrát což ve Slavii ještě nepůjde a Švec by byl ideální alternativou za Součka, ale tam je otázka zdraví a dokdy má smlouvu...jestli mu končí teď tak asi novou stejně nedostane...

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 11:07 |  
            0 0

            Švec tu byl dva roky, tuším, a moc toho nepředvedl. Často zraněný.

            Hrubý podle mě budoucnost má, ale v tento okamžik ne jako tahoun týmu. Ještě rok na hostování v 1. lize by mu dal víc, než lavička ve Slavii.

            • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

              Tomski     před 8 lety 23.05.2016 11:12 |  
              0 0

              taky ale hrál něco jiného než za co je teď ceněn v Bohemce a byl tu jen rok...

            • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

              vavicek     před 8 lety 23.05.2016 12:37 |  
              0 0

              Švec je momentálně jediný hráč Slavie, který pokud byl zdravý, tak byl konkurenceschopný v lize na Západě. Nejspíš i jediný ligový hráč. To, že ho cpali do obrany je věc jiná.

              • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

                Travinho     před 8 lety 23.05.2016 14:30 |  
                0 0

                No jenže co bylo před pěti lety není dnes. Navíc Michal sám tvrdil, že se cítí již jako krajní bek.

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          Falk     před 8 lety 23.05.2016 11:44 |  
          0 0

          Nepovedl se mu zápas s Duklou ,co Brno ,co Boleslav?
          Bez kvalitních odchovanců budeme všem pro smích a nikam to stejně nepovede,co když jednou zjistíme ,že kasa neni bezedná.
          Tým musí mít chemii a ne pořád v puse peníze ,jména tým nedělají .Z jara jsme nehráli lepši fotbal jak na podzim ,jedinou zatím super posilou je Barák

  9. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    Faris (přítel SN)     před 8 lety 22.05.2016 22:43 |  
    0 0

    Tipuju, že odejde pouze Škoda (nepočítám hráče z lavičky), na Euru dá 2-3 goly a jde do Číny, aspoň za 50M.
    Nemyslím, že je dobré podepsat nových 8 hráčů, pokud se udrží Vukadinovič,vrátí se Hrubý a Švec, tak na stopery bych nešahal, kraj obrany k Jablonskému, levý záložník, možná podhrot. Bohužel i útočník, když je Železník mimo. Musíme šlapat už od začátku, žádné tři měsíce sehrávání. Já věřím, že poslední tři kola, ač nejsou 100% vypovídající, nám ukázala, že takto by to šlo. I bez Škody a Deliho. Ve skupinu evropské ligy moc nevěřím, ale doufám, možná jako snílek, v boj o titul. Řeči o tom, že jsou Spa a Plzeň o dost dál neberu. Sparta v druhé půlce jara hořela, ano zranění apod, ale i tak by hořela. Plzeň to je otazník, tam Pivarník může mít problémy s kabinou, Liberec odpadne, MB bude kousat. Dávám nám 20% na titul, což může znamenat Ligu mistrů v další sezoně, pokud se vítěz EL kvalifikuje ze své ligy. Současný model Ligy mistrů platí do sezony 2018, pak se obávám, že dojde k úpravě podmínek tak, aby tam bylo více týmů ze silných zemí a méně ostatních Takže ani naše 12místo nemusí znamenat vstup do LM. Proto tajně doufám v titul a když Pánbůh dá, LM v roce 2017/2018.

  10. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    honzah (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 08:14 |  
    0 0

    Vaniak jako trenér brankářů do Plzně...

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      smely (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 09:00 |  
      0 0

      vaniak je pivarnikuv svagr...dalo se to cekat :-)

  11. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    fredydj (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 08:58 |  
    0 0

    I kdyby Deli neodešel již letos v létě, ale třeba za rok, náhrada by za něj měla přijít již toto přestupové období.....

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      kjandourek (admin)     před 8 lety 23.05.2016 10:04 |  
      0 0

      Náhrada za něj přišla už loni v září... Proč bychom jinak kupovali Frydrycha?

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Navyseals     před 8 lety 23.05.2016 10:27 |  
        0 0

        Deli je v rámci ligy nenahraditelnej. A pokud za něj neseženeme odpovídající náhradu z venku, tak to silně pocítíme na inkasovaných gólech.

  12. Taky se připojím k posilám

    Marcelo10     před 8 lety 23.05.2016 10:40 |  
    0 0

    Projel jsem si všechny letošní týmy SL a podle mě v úvahu připadají jen tito hráči. U většiny z nich si nejsem jistý, jestli by to vůbec byly posily, nebo rozšíření kádru.
    SLovácko - Havlík
    Baník - Holzer?
    Dukla - Marek Hanousek, Nestor?
    Zlin - Jugas
    Jablonec - Karavajev, Greguš, Pospíšil, Tecl?, Wagner?
    Boleslav - Čmovš?, Rada, Ščuk
    Teplice - Luftner
    Liberec - Coufal?, Pokorný, Bartošák?
    Sparta - Shala?
    Plzen - Baránek, Hořava (oba nereální)
    Jihlava - Kučera?
    Brno - Keresteš?

    V naší lize nikdo jiný není. Hráči s otazníkem by spíše byli doplnění kádru.

    • Re: Taky se připojím k posilám

      AlesJa     před 8 lety 23.05.2016 10:57 |  
      0 0

      Slovácko: Sadílek
      Bohemians: Acosta, Mosquera
      Dukla: Štětina

      • Re: Taky se připojím k posilám

        Marcelo10     před 8 lety 23.05.2016 11:10 |  
        0 0

        O těhle hráčích jsem taky přemýšlel. Mosquera se mi libil až ted na jaře. Vždy mi přišel jako plašák. Acosta měl dobrý zápasy, ale oba jsou podle mě na Slavii málo. Sadílek je talent do budoucna, ale v základní sestavě Slavie si ho nyní nedovedu představit :)

        • Re: Taky se připojím k posilám

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 11:16 |  
          0 0

          Rozumné by tedy bylo koupit Sadílka a nechat jej na hostování ve Slovácku.

          • Re: Taky se připojím k posilám

            Marcelo10     před 8 lety 23.05.2016 11:19 |  
            0 0

            Spolu s Havlíkem a nechat je ještě rok na Slovácku.

    • Re: Taky se připojím k posilám

      Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 11:18 |  
      0 0

      konečně realistický pohled na posily. S tímhle by se dalo souhlasit. Reálně je liga strašně probraná a každý má nerealistická finanční očekávání.

      Za mě by byly dobré posily - Karavajev, Greguš, Coufal, Pokorný, Tecl a takové vysněné, nereálné - Kovařík, Hořava/Rada. Ostatní se asi bude muset najít mimo ligu, zdá se mi.

      • Re: Taky se připojím k posilám

        Tomski     před 8 lety 23.05.2016 11:20 |  
        0 0

        ten Coufal mi příjde jako lepší Mikula...

        • Re: Taky se připojím k posilám

          klimi     před 8 lety 23.05.2016 11:24 |  
          0 0

          Tak to je ten tvůj Čogley taky a jak jsi ho chtěl do Slavie... :D

          • Re: Taky se připojím k posilám

            Tomski     před 8 lety 23.05.2016 11:26 |  
            0 0

            tak Čogley je ale asi jedinej hráč v lize od kterýho se Deli odrazil...frajer snad půl roku neprohrál souboj :-D

        • Re: Taky se připojím k posilám

          koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 11:25 |  
          0 0

          Coufala jsem viděl, když hrál první zápasy za Liberec a patřil jednoznačně mezi nejhorší hráče. Zřejmě se hodně zvednul, nyní jsem ho dělší dobu neviděl, ale také si nemyslím, že by nám zrovna on vytrhl trn z paty. Nicméně, snad sport. rada ví, co dělá :-)

          • Re: Taky se připojím k posilám

            Marcelo10     před 8 lety 23.05.2016 11:32 |  
            0 0

            Pokud vím, o Coufalovi se ve sportovní radě neuvažuje, ne? :)

            • Re: Taky se připojím k posilám

              koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 12:01 |  
              0 0

              Vycházím ze spekulací, které jsem četl na internetu. Napsal jsem to tedy trošičku s nadsázkou :-)

            • Re: Taky se připojím k posilám

              Barra     před 8 lety 23.05.2016 12:02 |  
              0 0

              A o kym ano? Musim se priznat jsem ze strany sportovni rady jeste neslysel jedni jedine jmeno. Coz neberu jako spatne, o to vic verim ze se pilne pracuje na posileni kadru a ze se jeste budeme divit. Predpokladam ze malokdo bude odsuzovat zimni posily s Pavlenkou, Borilem, Mihalikem, Barakem a k tomu beru i Husbauera a Murise, od kterych ocekavam jeste krasne okamziky ve sluzbach Slavie - dovolim si tady take pozdravit Lukase Zeleznika a preji mu aby se rychle dal do kupy a vsem kritikum ukazal proc jsme ho koupili!

              Ale jestli ma nekdo 'inside' informace o planech sportovni rady, budu se moc tesit!

              • Re: Taky se připojím k posilám

                Marcelo10     před 8 lety 23.05.2016 14:10 |  
                0 0

                Mě by se za posily líbili hráči, co již mají zkušenosti s Evropskými poháry, popř.lepší soutěží. Proto si myslím, že ač Pokorný talent je, v současnosti není lepší než Frydrych. Pokud posilu na stopera za Simona, líbil by se mi Ondřej Petrák. Stejně jako Deli začínal v záloze, takže má konstruktivní rozehrávku. Otázka je, jestli by se chtěl vracet. Na levýho beka by se mi moc líbil Jan Lecjaks, ale je to stejný případ..má důvod jít ze Švajcu k nám? Jinak v Rumunských mediích proběhla informace, že jsme se přiblížili podpisu Michaela Ngadeu - Ngadjuiho - kapitána FB Botosani-

                • Re: Taky se připojím k posilám

                  Barra     před 8 lety 23.05.2016 14:45 |  
                  0 0

                  Ondrej Petrak byl stale muj oblibenec, takze snazim se byt nekriticky. Tuto sezonu ale vice nehral nez by hral za 1. FC Nurnberg v druhe lize, kde minulou sezonu byl jasna volba. Proc nehraje? Pokles formy?

                  Stejnou poznámku mam ohledne Michaela Ngadeu. Jeho Botosani je slaby rumunsky klub, ktery podle tradice Slavie co sezonu meni trenéra. Budis, ale Ngadeu celkem 18 x vubec nebyl selektovan, nebyl ani na lavicce jako nahradnik. Otazka je jak to tedy s jeho kvalitou je a jestli znimka rumunského novinare nema spis slouzit aby se pro Ngadeu nasel nejaky klub.

                  Osobne bych nedelal drama z toho jestli ma posila zkušenost s evropskym poharem ci nikoliv. Pokorny jinak 8 zapasu odehral za Liberec v Evrope. No, nechame se prekvapit, prodpokladam ze vzhledem k tomu, ze trenink zacne jiz pristi tyden v čtvrtek by jmena posilby se mely zacit pomalu objevovat.

                  • Re: Taky se připojím k posilám

                    Marcelo10     před 8 lety 23.05.2016 15:21 |  
                    0 0

                    U Ondry si kladu stejné otázky jako ty, Barro :) prostě jen tak nějak věřím, že by se opět mohl chytit.
                    Co se týče Ngadeua, nechci, aby to vypadalo, že se ho snad zastávám. Vůbec ho neznám, podal jsem jen info, které jsem se dočetl.
                    Eurofotbal píše, že v této sezoně odehrál za svůj klub 23 zápasů a dal v nich 4 branky. Dříve měl být v Norimeberku, ale nikde jsem nenašel, jestli si tam vůbec zahrál, popř. jak dlouho tam vůbec byl.

                  • Re: Taky se připojím k posilám

                    quelhar (admin)     před 8 lety 23.05.2016 15:37 |  
                    0 0

                    Na druhou stranu onen slaby rumunsky klub je dve kola pred koncem souteze naprosto realne ve hre o misto v predkole Evropske ligy. Ja si kladu spis opacnou otazku - proc by z Rumunska odchazel k nam, muzeme mu nabidnout vyssi plat nez bere tam?

                    • Re: Taky se připojím k posilám

                      Barra     před 8 lety 23.05.2016 18:46 |  
                      0 0

                      ? Neco mi unika. Rumunska liga ma 14 muzstev, v zakladni skupine se odehralo 26 zapasu. Nasledne se hraje play off s prvnimi 6 o mistra a umisteni v poharech, poslednich 8 hraje play off o zachranu v lize.

                      Botosani skoncilo v zakladni skupine po 26 zapasech na desatem miste, s ziskem 26 bodu z 78, a bilanci 6 vyher, 8 remiz a 12 proher. V skupine o zachranu se jim dari, po 12 z 14 kol se zachranili, jsou na tretim miste v degradacni skupine. To jim alespon podle me nedava sanci na umisteni v Uefa Europe league.

                      Mista v poharech si rozdeli Astra (mistr) a Steau (oba do Champions league predkol), dale Pandurii a Dinamo Bucaresti (Europe league). Nebo vidim to spatne?

                      Proc se pise ze ma jit k nam netusim - potrebuje ho klub prodat aby ziskali finance na chod? Nevim, neznam ho. Jen mi bylo divne ze v polovine zapasu vubec nebyl selektovany, az ted, v degradacni skupine, kde se stal i kapitanem muzstva.

                      • Re: Taky se připojím k posilám

                        quelhar (admin)     před 8 lety 23.05.2016 19:39 |  
                        0 0

                        Barro, tentokrat ti opravdu neco unika. Dinamo Bukurest a Kluz (vitez poharu) nemaji od UEFY licenci pro ucast v poharech a tym ASA Targu Mures ma od UEFY pro zmenu zakaz ( http://ponturi-bune.ro/stiri-si-actualitate/echipe-romanesti-europa/). Protoze jde do Evropy pet tymu a ve skupine o titul je sice sest tymu, ale dva nemohou startovat, jde do Evropy taky vitez skupiny o sestup. A tam je na tom, jak pises, Botosani docela solidne a je jeste ve hre o prvni misto. Viz tez wikipedia o teto sezone rumunske ligy: https://en.wikipedia.org/wiki/2015%E2%80%9316_Liga_I

                        • Re: Taky se připojím k posilám

                          Barra     před 8 lety 23.05.2016 19:46 |  
                          0 0

                          Sklanim pokorne hlavu a uz mlcim ;-) Priucil jsem se neco, dik za vysvetleni.

  13. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    Philliip     před 8 lety 23.05.2016 11:01 |  
    0 0

    Subjektivní srovnání kvality základní jedenáctky Sparty a Slavie. (Dovolil jsem si započítat do naší sestavy Šventa)

    Špit 7 - Pavlenka 7
    Zahustel 7,5 - Bořil 7
    Brabec 8 - Bílek 7,5
    Holek 7,5 - Deli 9
    Kadlec 8 - Švento 8
    Dočkal 8 - Mihalík 7
    Mareček 7,5 - Souček 7,5
    Vácha 7,5 - Barák 7,5
    Frýdek 7,5 - Hušbauer 7
    Krejčí 8 - Zmrhal 7
    Lafata 8 - Škoda 8,5
    SPARTA 84,5 - SLAVIA 83

    Domnívám se, že Sparta nemá o moc lepší hráče než my. Navíc vidím v naší sestavě větší potenciál. Především naše záloha ještě může hodně růst. V potaz také musíme brát, že jsme podstoupili značnou obměnu kádru a trvalo dlouho, než se mužstvo zžilo. Poslední zápasy ukázaly, jakým způsobem bychom měli hrát. Největší rozdíl je zřejmě v šířce hráčského kádru. Sparta má další hráče jako Mazuch, Kováč, Costa, Šural, Jiráček, Matějovský, Konate,Fatai nebo Juliš. Ovšem i naše lavička se výrazně zkvalitnila (Berkovec, Latka, Frydrych, Jablonský, Kenia, Vukadinovič, Mešanovič). Další rozdíl vidím v mentalitě hráčů. Ve Spartě se automaticky hraje o titul. Do každého zápasu chodí s tím, že se očekává výhra. U nás to tak dlouho nebylo. Náš tým nebudil takový respekt a hráčům samotným chyběla větší sebedůvěra a týmový zápal. Nyní věřím, že i v tomto směru se rozdíl srovná. Současná Slavia je nejsilnější za posledních x let a hráči podle toho musí přistupovat. Co se týče posílení kádru, tak skutečně je potřeba přivést max 3-4 výrazné posily za předpokladu, že neoslabíme. Pokud odejde Deli, Škoda i Zmrhal, tak budeme nuceni výrazněji obměnit kádr a minimálně pro začátek sezony to může být komplikace.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      smely (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 11:05 |  
      0 0

      zdravim, u bolsevika ti chybi Rosicky, na 99% zdroj : primo od nej...

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 11:19 |  
        0 0

        Teď jen, zda by byl Rosický pro spartu opravdu posila. Takový Dosoudil či Matula by se do něj trochu opřeli a dále víme jak to s Tomášem je. A když si vezmeme jeho měsíční plat, který mu Křetinský nabídne ..

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          vavicek     před 8 lety 23.05.2016 12:40 |  
          0 0

          Dosoudil a Matula by ho nejspíš ani nestihli atakovat. Pokud by to vydržel fyzicky, tak je to na ligu naprosto hvězdný hráč.

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 13:35 |  
            0 0

            Jasně, za celý zápas s ním nebudou mít jediný fyzický souboj.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Tomski     před 8 lety 23.05.2016 11:14 |  
      0 0

      hele ten Špit tam patnáct let už nehraje :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 11:14 |  
      0 0

      podle mě naprosto nerealistický pohled :) Navíc mají pořád hráči daleko více zkušenosti z těžkých zápasů, my nemáme např. z Evropy, repre skoro žádné zkušenosti.

      P.S. Co ten Špit?

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        smely (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 11:15 |  
        0 0

        spit je novej nick koubka...

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Philliip     před 8 lety 23.05.2016 12:35 |  
        0 0

        Můj mozek má ještě neděli, omlouvám se :) Pochopitelně jsem měl na mysli Bičíka, nikoliv Špita. Nevím proč, ale vždy se mi tyto dvě jméma pletla.

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          kjandourek (admin)     před 8 lety 23.05.2016 15:33 |  
          0 0

          Upřímně řečeno, měl jsem za to,že máš na mysli spíše Štěcha... Každopádně se obávám, že jedničkou RB bude v příští sezóně Koubek..

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            JS (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 15:47 |  
            0 0

            RB :D :D :D

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      afro     před 8 lety 23.05.2016 11:45 |  
      0 0

      Já si myslím, že těm našim čutálistům docela nadržuješ... ;-) A v intencích tvého hodnocení bych viděl Dočkala na 10 a Krejčího na 9.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 12:02 |  
        0 0

        Nebo ponížit Jardu Z. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Jachym     před 8 lety 23.05.2016 12:19 |  
      0 0

      Člověče, začal si Špitem, který nebude chytat už ani v Jablonci... O jednotlivých postech můžeš tlachat donekonečna. Sparta má bohužel pořád ještě kvalitnější tým, navíc má na jednotlivé posty alternativy.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      Travinho     před 8 lety 23.05.2016 14:32 |  
      0 0

      Tohle fakt ne. Myslíš si, že Škoda, který celé jaro marodil a když hrál, tak se s formou moc nepotkával si zaslouží o půl bodu více než Krejčí, který táhl Spartu, jak v lize tak v pohárech?

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Philliip     před 8 lety 23.05.2016 15:20 |  
        0 0

        Nehodnotím hráče jen za poslední půlrok. Obecně byl Škoda daleko víc klíčovým hráčem pro Slavii než Krejčí pro Spartu. A věřím, že by další sezonu odehrál Škoda zas ve výborné střelecké formě.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 15:26 |  
      0 0

      Tohle je fakt těžce mimo, bohužel.

      Osobně sleduji diskuze o možných posilách s lehkým úsměvem na rtech; problémem je, že většina fanoušků nevidí za horizont české ligy, což je vcelku pochopitelné. Já doufám, že sportovní rada má násobně větší záběr a posuzuje především akvizice hráčů ze zahraničí, ideálně Balkán, Rumunsko, Bulharsko, východní Evropa.

      Je jasné, že nemůžeme přivést samé cizince, nicméně by měli podle mě tvořit většinu letních posil. Z ligy si tu umím představit jako reální posily max. 5 hráčů.

      Takže opět připojím přání, aby se přestupové tipy drtivé většiny místního osazenstva pokud možno nevyplnily :)

      A dejte už prosím pokoj s Coufalama a Teclama: #prumernestaci!

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Hesmir (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 23:44 |  
        0 0

        Razítko, podpis. Ač quelharovo hodnocení výše zní logicky, Deliho MUSÍME ještě sezonu udržet. Dovést už za něj dalšího negříka, který se bude rozehrávat v nějaké příbrami či jinde aby byl pro nás platný po Džangově odchodu. Ono už i těch pár zápasů v EL zvednou cenu o hezkých pár melounků... Rád bych viděl hrát za SKS mladý tým, ale ne ne dle měřítek naší ligy. To musí být takový mlaďoši, jako tahá ze západu na Slovač ten jejich KimIrSen :D

  14. Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

    Robinator     před 8 lety 23.05.2016 11:50 |  
    0 0

    tak jak to vidíte: dle mého nejhorší možní spoupeři pro nás jsou ze severu, např. Sönderjyske.,Reykjavík...

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      quelhar (admin)     před 8 lety 23.05.2016 11:57 |  
      0 0

      Já myslím, že nejhorší soupeři pro nás jsou z Polska, ale proti úplně komukoli bychom ve druhém předkole měli být favorité a podle toho by taky měl ten dvojzápas dopadnout. Vzhledem k národnímu koeficientu samozřejmě ideálně se dvěma výhrami.

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Robinator     před 8 lety 23.05.2016 11:59 |  
        0 0

        taky doufám, že to zvládneme hladce :)

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        bububu (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 15:27 |  
        0 0

        Co vzhledem k národnímu, ale teď už především našemu koeficientu :)

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          quelhar (admin)     před 8 lety 23.05.2016 16:18 |  
          0 0

          Vzhledem k našemu koeficientu je úplně jedno, jestli postoupíme po dvou výhrách nebo po dvou remízách. Bohužel.

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 16:25 |  
            0 0

            Jak to? Prosím o osvětlení...

            • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

              quelhar (admin)     před 8 lety 23.05.2016 19:40 |  
              0 0

              Napisu o tom clanek, protoze jak vidno, lide o tom nemaji prehled. V predkolech se do kluboveho koeficientu nepocitaji zadne body za zapasy, jen bonusove body za postupy do prislusne faze...

              • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

                bububu (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 20:01 |  
                0 0

                Tak to se přiznám, že jsem vůbec netušil. Teď to čtu, že body za výhry/remízy se do klubového koeficientu počítají až v hlavních fázích.

                Jinými slovy, abychom vybudovali nějaký solidní klubový koeficient, tak zkrátka budeme muset mít alespoň v jedné sezoně štěstí a postoupit do základní skupiny a tam se snažit urvat co nejvíc. Bez toho budeme v závěrečných předkolech asi pořád nenasazení.

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 12:53 |  
      0 0

      + Stabaek a možná i ti bulhaři, fotbal u nich jde docela nahoru

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Deba     před 8 lety 23.05.2016 21:28 |  
        0 0

        Stabaek by byl v pohode, loni meli vyjimecnou sezonu, ale letos se zase placa tam, kam dlouhodobe patri :)

    • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

      MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 16:12 |  
      0 0

      soupeře ze severu by dle mého byli super. naopak nechci hrát v půli července na Balkáně. chci přejít aspoň to 2.PK, proto Vaduz, Talinn Irové nebo ti Islanďani ... navíc krásný zájezd.
      bojim se Balkánu kvůli vedru a špičku polské ligy fakt ne

      • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

        Robinator     před 8 lety 23.05.2016 16:16 |  
        0 0

        Kolik cca stojí výjezdy pořádané klubem?

        • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 23.05.2016 16:46 |  
          0 0

          jo to nevim. dost zalezi podle destinace. obvykle jsou 2 varianty. vicedenni poznavaci a jednodenni na zapas.

          • Re: Hodnocení slávistů - králem jara i sezony Deli!

            Robinator     před 8 lety 23.05.2016 21:45 |  
            0 0

            jasný dík :)