Fortuna liga

Ligové branky Slavie - jaro 2016

Přinášíme vám volné pokračování podzimního článku (zde) o tom, odkud Slavia střílí v lize branky a odkud naopak inkasuje.

A začneme stejně jako po podzimu obrázkem dokumentujícím jarní vstřelené branky Slavie.


Jistě je potěšující, že na obrázku najdeme dostatečný počet (25) teček a pět z nich, tedy 20 %, zpoza pokutového území. Přesto bych byl v tomto ohledu opatrný s nějakou bezbřehou spokojeností. Fakt je ten, že 13 z 25 jarních vstřelených branek Slavie, tedy více než polovina, přišla až v posledních třech ligových zápasech. Do té doby to nebylo nic moc nejen co do celkového počtu branek ale také co se týče střel z dálky. Tomáš Souček dal Baníku jednu ze svých branek střelou těsně za hranicí vápna, ta však byla tečována, což znemožnilo brankáři Šromovi zasáhnout. A na další gól z dálky jsme si museli počkat až do zápasu se Slováckem, kdy Slavii rozdílovým gólem uklidnil Hušbauer. V Příbrami dal další gól z dálky Souček, opět tečovanou střelou, dvě parády v posledních dvou zápasech pak předvedl Barák.

Jinak lze při porovnání s podzimem usoudit, že Slavia začala více střílet branky z ideálních prostorů těsně za hranicí malého vápna, branek z velkých úhlů ubylo, najdeme takové jen dvě, Barákovu proti Slovácku a Součkovu proti Ostravě. Celkově vzato však na této grafice nenajdeme příliš nestandardních ukazatelů, zhruba takto asi bude vypadat běžné rozložení míst, odkud ve fotbale padají branky.

Inkasované branky dokumentuje následující obrázek


Inkasovaných branek je docela málo, jen 11. Čtyři z nich však přišly z bezprostřední blízkosti po dorážkách či dohrání akcí neobsazenými hráči. Další góly uvnitř vápna jsou standardní brankové pozice, mezi nimi je také Magerova penalta ze zápasu v Mladé Boleslavi. Střelami mimo pokutové území inkasovala Slavia dvakrát, ostravský Azevedo skóroval po velké chybě Martina Berkovce, boleslavský Rada zase překvapil z dálky Pavlenku, který při tomto gólu také neměl úplně čisté svědomí. Od té doby, tedy v posledních deseti zápasech, však brankáři Slavie už z dálky neinkasovali, s tím můžeme být jistě všichni spokojeni. Zajímavostí je, že oproti podzimu téměř úplně vymizely branky z prostoru na hranici malého vápna, tedy tam, odkud se na jaře naopak slávisté často trefovali do sítě soupeřů.

Pokud z této amatérské DIY grafiky vyčtete další zajímavosti, nezapomeňte se o ně podělit v komentářích pod článkem.

Komentáře (133)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

    Barra     před 8 lety 24.05.2016 12:13 |  
    0 0

    Perfektni prace, super analyza, dekuji! A verim ze ne jen zajimava pro nas fandy ale take pro trenersky stab. A co se tyka tecovanych strel Soucka z dalky - vubec to neni podstatne, jen tak dal. Ukazuje se ze takova strela se snadne trefi do nejakeho (proti)hrace a vyusti se z gol. V nove sezone ocekavam zasadne daleko vice dalekonosnych strel od Husbauera, verim ze se mame na co tesit. Jeste jednou dik za tento prehled.

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      Barra     před 8 lety 24.05.2016 12:14 |  
      0 0

      ... a vyusti se z ni gol.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Liborekk_SKS     před 8 lety 24.05.2016 14:32 |  
        0 0

        Jen čistě z jazykového hlediska...vyústí v gól/vytěží se z ní gól...;-)

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Barra     před 8 lety 24.05.2016 20:12 |  
          0 0

          Dik!

  2. Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 12:28 |  
    0 0

    Hlavně mlčet a nic neprozradit, to je alespoň pořádnej adrenalin! Když před půl rokem hlásil pan Tvrdík jednu posilu za druhou, byl jsem vděčný za každý twit, i když to vždy nevyšlo, bylo to o řádných emocích!...díky kritikům můžeme poděkovat za současný rádobyprofesionalismus a čekání, že uvidíme nové hráče možná až na stadioně.

    A co se v důsledku stalo? Díky zveřejňování koupila Sparta Šurala za pořádnej balík, dala mu hodně navýšený plat a my se můžem jen usmívat...Slavie bylo všude plno...ostatně není špatná reklama lepší, než žádná??

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      Barra     před 8 lety 24.05.2016 12:33 |  
      0 0

      Chudak JT - tomu se asi bude vycitat i spatne pocasi. "Diky zverejnovani koupila Sparta Surala"? Myslim ze snad kazdy klub mel o Surala zajem, ne jen Slavie. JT ma nulovou vinu na tom, ze Sural se nakonec rozhodnul pro Spartu.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Malvin     před 8 lety 24.05.2016 12:37 |  
        0 0

        Díky tomu koupila sparta Šurala ZA POŘÁDNÝ BALÍK.

        Podle mě tím chtěl naznačit, že jsme díky zvěřejnění vyšponovali cenu nahoru.

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          bongor     před 8 lety 24.05.2016 21:13 |  
          0 0

          Takhle tomu taky rozumím.Ještě dodám,že ten hoch za nějakej větší balík ani nestál.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        kjandourek (admin)     před 8 lety 24.05.2016 12:39 |  
        0 0

        Myslím, že jste příspěvek kolegy výše pochopil úplně obráceně, než měl vyznít...Já to chápu tak, že ... "Díky JT a jeho Twitterům dala koupila Sparta za Šurala daleko dráže"..... než kolik by dala, kdyby věděla, že prostě chce za každou cenu nim...

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Barra     před 8 lety 24.05.2016 12:42 |  
          0 0

          Mate pravdu, jsem blbec... Sorry Chluppe ;-)

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Borris     před 8 lety 24.05.2016 12:43 |  
          0 0

          Nemluvě o tom, že tam Šural zatím nic neukázal a ještě se zranil

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 14:09 |  
            0 0

            Ale na EURO pojede, i kdyby byl na vozejku :-)))

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          kjandourek (admin)     před 8 lety 24.05.2016 12:44 |  
          0 0

          Taky jsem se do toho pěkně zamotal :-)

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 12:42 |  
        0 0

        O Šurala vůbec nejde, jsem rád jak to dopadlo... mě nejvíc mrzí, že jsme přišli o tu radost a absolutní společenskou celorepublikovou emoci, kdy se psalo jen o Slavii a měli jsme se na co těšit a o čem diskutovat, těch 14dnů bylo neopakovatelných, všude Slavie všude Slavie!

        Teď jen ticho, nuda a šeď...

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Robinator     před 8 lety 24.05.2016 12:49 |  
          0 0

          Brzo se dočkáš neboj..Já už z mých zdrojů vím o 2 hráčích téměř před podpisem, ale taky budu mlčet .) Profesionalismus je správnej, ať radši nic netvítuje a oznámí to až to bude na 100% až není ostuda :D

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            Humessi     před 8 lety 24.05.2016 12:58 |  
            0 0

            A budeme se všichni ještě hodně divit? Jsi s těma dvěma skoroposilama spokojenej? Nic víc vědět už nechci :-).

            Bylo sice supr, když jsme věděli všechno, co se šustlo, ale pak když ti hráči přišli, tak to už takový vzrůšo nebylo. Jen počkej Chluppe, až se na internetu na oficiálkách dozvíme, že přichází ten a ten (o kom se nevědělo dopředu), tak to taky bude vzrůšo :-).

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            Sedrousek     před 8 lety 24.05.2016 18:30 |  
            0 0

            a z mojeho zdroje zní že robinatoruv zdroj kecá

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          martyni (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 12:50 |  
          0 0

          No ted je ticho, ale az nakoupíme, bude nas všude plno, tak staci vydrzet. Moje obavy jsou spis z toho, ze nakoupíme draze a zas budem mit plno dobře placenych hracu a pojedeme opet na dluh. Coz muze fungovat, dokud nas bude někdo dotovat. Ted si to uzijeme, jen doufam, ze za 5 let zas nebudem v konkurzu.. Milejsi by mi byl tvale udrzitelny rozvoj, ale nic, ted asi ale není ten spravnej cas na sejckovan.. :)

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            donford     před 8 lety 24.05.2016 14:04 |  
            0 0

            Jestliže bude vbrzku 81% patřit jednomu, movitému majiteli, snad nebudeme muset hovořit o jetí na dluh. On nás nedotuje, patříme jemu.Takže se jedná o předem spočítané náklady a případné výnosy.

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 12:54 |  
          0 0

          Přesně tak Kjandourku a Malvine, to je svatá pravda...nebýt pana Tvrdíka, šel by tam za půlku a měl poloviční plat...ale hlavně díky zveřejňování a zvažování posil, jsme o nikoho jiného nepřišli a byla to nádhera sledovat vše tzv.online, tímto bych chtěl vyzvat pana Tvrdíka, jestli by přece jen nemohl sáhnout ke svému předešlému stylu a vytáhnout něco z podpokličky, tohle se nedá vydržet!!:)

            • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

              Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 13:09 |  
              0 0

              Jsem bohužel jen na tel a nemohu si Tvou 'vtipnost' pustit, až později odpoledne...ale vem na to jed, že bych byl mezi prvními kdo by to snědl:)

              Hlavně ať pan Tvrdík odblokuje Twitter a uvolní embargo, nemůžete mu to někdo vyřídit? Že je tady silná poptávka!:)

              • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 13:12 |  
                0 0

                Robinátore řekni alespoň o jaké jde posty!

                Případně počáteční písmena nebo z jakých jsou klubů, snad tě neubyde:)

                • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                  afro     před 8 lety 24.05.2016 14:31 |  
                  0 0

                  A počet samohlásek v příjmení. Dík. :-)

                  • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                    smely (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 14:44 |  
                    0 0

                    nebo alespon velikost kopacek...

                    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                      Tomski     před 8 lety 24.05.2016 15:37 |  
                      0 0

                      mějte trochu pokory pánové :-D

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 14:14 |  
            0 0

            Pockej pockej,vy si tady vazne myslite,ze jeho twieeovani zvedlo Suralovu cenu???? To snad ne..
            Jeho cenu zvedl nas zajem,kterej byl i bez tweetovani a Sparta o tom zajmu samozrejme vedela uplne vsechno i bez twetu. Od toho je tam
            Manazer hrace,kterej ty nabidky sponuje schvalne co nejvys a predava presne info prostistranam,nekdy dokonce i nadsazene..

            Takze klid a ja jsem teda rad,ze JT nedela dalsi PR neplechu a uplne mi ke stesti staci az to oznami natvrdo,podepsany a pak se rozjede ta diskuze..

            • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

              Gino     před 8 lety 24.05.2016 14:54 |  
              0 0

              Já rád nejsem. Tvrdíkův tvitr zpět!! :D

            • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

              martyni (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 15:18 |  
              0 0

              Uplne nerealny mi to neprijde.. rudy se museli asi dost vydesit, když to cetli, mohli něco prihodit..

              • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                Kmotr (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 18:31 |  
                0 0

                Sorry ale to je naivni predstava.. Pracujou uplne s jinyma a pro ne dulezitejsima informacema jako treba od agenta..

            • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

              winter (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 18:27 |  
              0 0

              Přesně tak, souhlas!

              Taky si radši počkám a nechám se rád (doufám že mile) překvapit než abych věděl všechno měsíc dopředu s nejistým výsledkem a třeba se i na nějakou posilu těšil a když by pak nepřišla tak byl zklamanej...

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          bongor     před 8 lety 24.05.2016 21:16 |  
          0 0

          Pro mě jsou diskuse o posilách,ať už skutečných,nebo jen chtěných kolikrát zajímavější,než průběh ligy.

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      Gino     před 8 lety 24.05.2016 14:54 |  
      0 0

      Úplný souhlas!!! Chci zpět Tvrdíkovi informace :-)

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      Gino     před 8 lety 24.05.2016 14:56 |  
      0 0

      Byl to jedinej majitel (zástupce majitele) v ČR, který takto s fanoušky komunikoval a my místo, abychom si to chválili a nastavili tak nový trend (!!) tak ve všéí své malosti jsme ho rozcupovali na kusy tak, že se poslušně vrátil zpět do nory. Ale to není jenom o slávistech, tohle je celosvětový problém, kdy ti výjimeční z nás jsou často nenáviděni.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        JS (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 15:00 |  
        0 0

        lol

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Gino     před 8 lety 24.05.2016 17:15 |  
          0 0

          Děkuji, že jsi svým výsměchem potvrdil má slova :-))

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 18:20 |  
            0 0

            Promiň, ale chování JT bylo těžce neprofesionální.

            Samozřejmě, že fanoušci mohli být vděční. Ale třeba já osobně jsem za současný stav rád. Zklamání z (ne)přestupu Šurala pro mě bylo tak velké, že si teď mnohem raději v klidu počkám na oznámení PODEPSANÝCH posil, tak jak je to běžné v normálně a profesionálně fungujících klubech všude na světě.

            • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

              Barra     před 8 lety 24.05.2016 19:39 |  
              0 0

              Osvez mi pamet, Bububu, v cem konkretne bylo chovani JT neprofesionalni? Dle me vse, co slibil, splnil, nebo snad ne? Afera Sural - 95% je stale mene nez 100, nebo ne? Jake zklamani, moc to nechapu, kazdemu snad mohlo byt jasne ze ńic jeste neni definitivni. Mimochodem, ani Sural sam jak se zda vubec nevedel ze jeho agent s Slavii ten vecer jednal. |Ze se nakonec Sural rozhodnul jinak, no Boze. Stejne jako JT uvedly Slavisticke noviny zpravu ze jednani probehlo dobre a byla zminka o onen "95 procentech". Dle tebe se tedySN take chovaly neprofesionalne? A i kdyby JT v tom pripade selhal, coz podle me nikoliv, no a co? Kdo nedela chyby? SN ji tedy udelaly take, stejne jako kazdy z nas je pravidelne dela. Kdo je dokonaly, at se hlasi.

              Vazne nechapu ten hon na carodejnice co se tyka JT. Udelal pro Slavii za posledních 9 mesicu vice nez kdokoliv v minulosti, veskere sve sliby plnil. To ho vazne chcete kvuli tomu ze 95-procentni Sural nakonec nevysel ukrizovat? Nechapu. Ale chápu ze JT ztratil trpelivost aby nas vubec na Twitteru dal informoval. Kdyz jsem tam cetl nektere urazlive a hloupe prispevky na jeho adresu, neudrzel bych se jako JT, ktery celkem noblesne reagoval. Myslim ze mam velkou trpelivost, ale prasknul bych s tim daleko drive nez JT.

              • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                JS (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 20:52 |  
                0 0

                Vážně nechápu tuhle "logiku". Protože nemá smysl znovu a znovu argumentovat, otáži se Tě Tvou otázkou: v čem konkrétně bylo chování JT profesionální?

                Bylo to snad v tom, že nereflektoval existenci a pozici majoritního vlastníka a bez porady s ním zveřejňoval interní informace? Bylo to snad v tom, že nereflektoval tiskové odd. klubu a zveřejňoval informace bez porady s experty na komunikaci? Bylo to snad v tom, že pouštěl do "éteru" informace, které mohly vést k poškození jednajících stran a jednání samotného? (Ať už při /ne/akvizicích hráčů nebo při posledním sporu s JŠ). Nebo snad zveřejnění sestavy asi deset hodin před utkáním?

                Barro, jestli Ty mi vyčítáš, že jsem demagog, tak Ty jsi to samé. Aneb jak souvisí plnění slibů z pozice vlastníka fotbalového klubu s tím, že se nechová profesionálně ve směru komunikace s veřejností? Nijak. Nikdo tady nezpochybňuje JT jako toho, díky němuž má Slavie nejen šanci přežít, ale hlavně šanci fungovat důstojně svému jménu. Ale to nijak nesouvisí s tím, že jeho online výlevy byly vysoce neprofesionální.

                • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                  Gino     před 8 lety 25.05.2016 08:26 |  
                  0 0

                  Ty nejsi demagog, to můžeš být v klidu. Ty jsi prachvobyčejnej blb. Omlouvám se Barrovi za zkažení úrovně diskuze, ale zároveň mu připomenu jedno zlaté pravidlo: "nedohaduj se s blbcem příliš dlouho - mohlo by to nakonec vypadat, že mezi Vámi není žádný rozdíl" ;-)

                  • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                    bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 08:44 |  
                    0 0

                    Když nemáte argument ad rem, hoďte tam argument ad hominem.

                    Tleskám.

                    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                      Gino     před 8 lety 25.05.2016 10:08 |  
                      0 0

                      Já neargumentuju, pouze vyjadřuji svůj pohled na konkrétní osobu vytvořený dlouhodobými neshodami. S diskuzí to nemá nic společného, je to OT. Ale za námahu s potleskem přesto děkuji ;-)

                      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                        JS (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 10:30 |  
                        0 0

                        To je v pohodě, Bububu, tady kolegovy příspěvky jsou vždycky jedno velké OT a s diskusí nemají nic společného. Člověk by se podivil, co tedy pohledává v diskusním fóru, ale podivné jsou motivace slabomyslných.

                        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                          Gino     před 8 lety 25.05.2016 10:44 |  
                          0 0

                          Víte, říkám si přesně to samé o Vás :-) Vaše příspěvky se sice tváří jakože nejsou OT, ale v podstatě bývají uplně mimo, včetně výberu hráčů ;-)

                          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                            bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 12:17 |  
                            0 0

                            Především vůbec nechápu ten konfrontační tón. Nechápu, proč máte potřebu tady rozjíždět flame war a nadávat někomu do blbů. Tohle patří na oficiálky, tady bych to chtěl vidět co nejméně.

                            • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                              Gino     před 8 lety 25.05.2016 12:59 |  
                              0 0

                              Víte - z mého pohledu je celkem jedno, jestli někoho označíte za demagoga, nebo za blba. Vy v tom možná vidíte rozdíl, já v principu nikoliv.

                              • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                                Barra     před 8 lety 25.05.2016 15:25 |  
                                0 0

                                "Flame war" - tak to slovo jsem tady uz dlouho neslysel, naposledy od jednoho kolegy ktery se zahadne z SN vytratil -:)

              • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                bububu (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 21:18 |  
                0 0

                Ano Barro, opravdu nechápeš.

                JT zásluhu na současném stavu SKS nikdo neupírá, chraň bůh. Pro mě zůstává JT velice pozitivní postavou, doslova spasitelem, navzdory jeho předchozí politické kariéře (tu jsem se rozhodl ignorovat, podstatné pro mě je jeho angažmá ve Slavii).

                Každopádně nemůžu souhlasit, že by se JT dříve (rozuměj před uzavřením twitteru) choval ve věci komunikace směrem k veřejnosti profesionálně. Nešlo pouze o Šurala, ale třeba taky o propálení přestupu Železníka asi měsíc předtím, než skutečně podepsal (a prý to notně zkomplikovalo jednání se Zlínem). Vrchol všeho byla následná mediální přestřelka se Šimáněm, to bylo opravdu nedůstojné.

                Naopak současná situace, kdy se JT poučil a svoji praxi změnil, je pro klub to nejlepší možné řešení. I za cenu toho, že zde někteří budou brečet, že se nic nedozvíme atd. Jestli s tím má někdo problém, budiž. Já jsem naopak rád, že dnes Slavie v tomto ohledu funguje jako standardní klub.

                • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                  Barra     před 8 lety 24.05.2016 21:23 |  
                  0 0

                  Dobry vecer, Bububu a JS. Dnes nemam cas ani naladu, ozvu se zitra.

                  • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                    Barra     před 8 lety 25.05.2016 10:49 |  
                    0 0

                    Dobry den, JS a Bububu. Protoze sliby se maji dodrzet, vratim se dne k vcerejsi diskusi i kdyz se musim priznat ze jsem velmi dlouho uvazoval jestli to vubec ma smysl - a to se tyka tebe, JS.

                    Pred par tydny jsi tady uvadel jak "tvrdim" ze vse co dela vedeni Slavie je perfektne v poradku. Proti tomu jsem se obratil, nikdy a nikde jsem to nepsal, naopak. Vyzval jsem te abys to dolozil. Vysledek samozrejme nulovy, naopak jsi vesele pokracoval dal. Psal jsem ti abys nevymyslel, nefabuloval, nevkladal jinym do ust co vubec nerekli, abys nenasledoval zpusob diskuse a neklesl na uroven ruznych tvrzeni p. Jiriho1 - lhat se nema. Rad diskutuji, vymenuji nazory. Ze mame odlisne videni na radu veci je prirozene, na diskusi snad SN slouzi. Budme ale dospeli chlapi - kdyz neco tvrdim o jinym, musim si za tim stat, popripadne to dolozit, ale hlavne si nevymyslet. Takova diskuse je ztrata casu, hloupa a nezlob se, na urovni materske skolky.

                    Myslim ze jsem realista, postavit Slavii na opet na nohy po sestiletem trapeni a temer zaniku potrebuje svuj cas, ne par mesicu. Jestli mas pocit ze doopravdy vse je spatne a nutne musis neustale utocit na vedeni, DU, transferovou politiku, hrace, uroven hry, CEFC a vse co s Slavii souvisi, prosim, poslus si. Jen mi pripomen - napsal jsi tady vubec nekdy neco pozitivniho? Nepamatuji si, ale musim se priznat ze mi je to uz celkem jedno.

                    Ad Bububu. Reagoval jsem hlavne na tvoji poznamku "ze zklamani z ne-prestupu Surala bylo pro tebe velke". Netusim cim JT by ten prestup mel zkazit - mozna by bylo dobre abys si opet precetl clanek s titulem "Prichod J. Surala velmi blizko", ktery tady SN publikovali 7.1.2016 v 21.25 h a diskusi ktere naslednovala. Stejne tak nechapu co vycitas JT v pripadu Zeleznika. Vzdyt se o tom vice krat psalo v Sportu a jinych webech. Jeho prichod brzdil spis Simane ktery nechtel tolik platit jako CEFC, jak sam pri tiskove konferenci pred zahajenim zpetneho kola uvedl. Jinak - JS nedal na posily ani korunu, vse financovala CEFC.

                    Uvadis jako selhani medialni prestrelku s JS. S prominutim, ale jestli se nekdo choval neprofesionalne, tak podle me zasadne JS, ktery bez konzultaci s jeho partnerem do medii oznamil ze rezignuje na pozici predsedy predstavenstva a to kde se nasledujici rano mel setkat s JT aby si veci vyrikali. Nasledovalo jestli si dobre pamatuji behem par dnu kolem 5 rozhovoru p. Simane pro Sport a Dnes, kde si stezoval ze jeho slovo nemelo zadnou vahu, atd. JS dostal a vyuzil veskery prostor aby svoje nazory vysvetlil, a ty beres JT za zle, ze tak ucinil na svem Twitteru, kde jestli si dobre pamatuji snad 2 x neco psal?

                    Ano, JT se choval nadsene jako fanda na Twitteru, ale vubec mu to neberu za zle. Vazne nemam pocit ze by profesne pri tom moc selhal. Mozna je ale lepe ze JT sve prispevky (prozatim) ukoncil (tedy do budoucnosti omezil pristup vybranym). Ja bych nemel nervy na to, abych reagoval na podpasovky a hloupe reakce a utoky, kterym tam dlouhodobe celil.

                    Jinak, dekuji JT ze jsem meli alespon nejakou informaci. Z oficialniho kanalu jsme se toho moc od zari nedozvedeli, az na par meteo-zprav ohledne prestupu. V tom vidim velke pole na zlepseni ze strany vedeni, mam pocit ze fandove stali a stoji doposud celkem stranou a ze chybi potrebna komunikace ze strany klubu. Nastesti mame tady SN, ktere nas zasobuji novinkami a nas informuji. Jsem napriklad nesmirne rad za rozhovory s J. Pliskem (a tesim se na slibene pokracovani). SN napadlo si s nim sednout a promluvit o budoucnosti mladeze a tedy Slavie, stejne jak s rozhovorem s p. Tvrdikem pod titulem "Pristi rok uz jedeme naostro". Oficialni web nema v mych ocich uroven ktery by si klub jako Slavie zaslouzila.

                    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                      JS (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 11:35 |  
                      0 0

                      Takže znovu demagogie, je mi líto Barro, ale neodpověděl jsi mi na mou diskusní otázku, v čem tedy bylo chování JT profesionální. Místo toho tady rozebíráš, jestli jsem někde lhal nebo ne. Moje motivace ohledně tvrzeních o Tobě jsme rozebrali pod minulými diskusemi. Vraťme se k tematu profesionality JT ve směru komunikace s veřejností. Jestli Ti moje argumenty výše také přijdou hodné mateřské školky, co mám potom říct o Tvé reakci?

                      Nechci se zde napadat, mně by vážně zajímalo, proč se tak radikálně lišíme s pohledem na stejnou situaci. Výše jsem jasně uvedl, že jsem dalek zpochybňování JT jako člověka, díky němuž Slavie nejen přežila, ale snad se vrátí do Evropy silnější, než dříve. Šlo mi čistě o ony "mediální excesy".

                      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                        Barra     před 8 lety 25.05.2016 12:03 |  
                        0 0

                        Ne, JT, lituji, nic jsme nerozebirali. Drz se faktu, nevymyslej si, to je zaklad. Ocividne mas s tim problem. Myslim ze nejsem sam kdo pochopil ze diskuse s tebou vubec nema cenu. Ja na tebe uz nereaguji, udelal jsem to ted jen protoze ses vcera zapletl vymeny nazoru kterou jsem mel s kolegou Bububu.

                        Jinak netusim co bych ti mel odpovedet na otazku v cim by melo byt "chovani JT profesionalni" a jaky dukaz bych ti v tom smyslu mel dat. Psal jsem ze JT se na Twitteru choval nadsene jako fanda a ze mu to neberu za zle. Ale ani tam nevidim zadny duvod abych JT neco vycital. Na oficialnich kanalech Slavie, at se to tyka webu nebo TK, jednal podle me profesionalne, a to na rozdil od JS, ktereho si i tak velice vazim. Mozna ze nemel JT zminovat castku kterou JS dostal za prodej podilu v Travel Servisu, mozna tak ucinil umyslne s nejakym odkazem ve smeru JS, netusim. Ale o tom nemam chut dale diskutovat.

                    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                      bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 12:23 |  
                      0 0

                      Dobře, vidíš to tak, že "JT se choval nadsene jako fanda na Twitteru, ale vubec mu to neberu za zle".

                      Já mu to za zlé bral, protože JT nebyl v tu chvíli primárně fanda, ale předseda dozorčí rady Slavie.

                      Nebudu se konkértně vyjadřovat k Šuralovi Železníkovi, přestřelce s JŠ. Já to považuji za neprofesionální, ty ne. Já jsem za současný stav rád, ty ne. A to je asi tak jediné, co s tím můžeme dělat. Tímto bych výměnu názorů na toto téma rád uzavřel.

              • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                bongor     před 8 lety 24.05.2016 21:23 |  
                0 0

                V téhle diskusi podporuji názor Barry a to do puntíku

                • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                  Barra     před 8 lety 24.05.2016 21:46 |  
                  0 0

                  No konecne, chlape, kde jsi byl?! Uz jsem mel vazne obavy. Jsem rad ze jsi zpet.

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            JS (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 19:09 |  
            0 0

            Jasně, pokud by platila rovnice "píšu nesmysly = jsem výjimečný".

            • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

              Gino     před 8 lety 25.05.2016 10:45 |  
              0 0

              Taková rovnice zcela jistě neplatí. Proto si můžeme být jisti, že Vy mezi výjimečné nepatříte a můžeme si oddechnout ;-)

              • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                JS (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 11:30 |  
                0 0

                Narozdíl od Vás jsem to nikdy netvrdil. :)

                • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

                  Gino     před 8 lety 25.05.2016 12:07 |  
                  0 0

                  Já jsem to o Vás taky nikdy netvrdil :-)) (ani o sobě)

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        winter (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 18:30 |  
        0 0

        Jediný trend který to rozjelo bylo že jsme byli opět všem pro smích, Tvrdík byl středobodem všech vtipů ve všech ligových táborech. Ta přemíra tweetování nebyla profesionální ať se ti to líbí nebo ne.

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Pablo     před 8 lety 25.05.2016 00:24 |  
          0 0

          Souhlas

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          před 8 lety 24.05.2016 15:32 |  
      0 0

      Skvělá práce a přístup od JT - díky mu

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 17:19 |  
        0 0

        Nemámradsparto máš jistě pravdu, po oznámení posil to jisté vzrůšo bude, ale takové spíše konstatování nás okrade o to napětí a těšení se, bude to spíš taková klasika v čem a onom je kdo dobrý, rychlý nebo nedej bože pomalý...v posledním online přenosu to bylo výjimečné stejně jako samotná Slavie!

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      Alanor (admin)     před 8 lety 24.05.2016 17:12 |  
      0 0

      Myslím si, že takto to je lepší. Klub si má posily oznámit sám a ne aby na svůj soukromý twitter strhával pozornost její majitel. Navíc má takhle pan Tvrdík i klid od médií a mnoha internetových haterů, kteří jeho přímé komunikace využívali (nebo zneužívali?) k osobním útokům na něj.

      Takže z mého pohledu je standardizace klubové komunikace krok vyloženě správným směrem, ačkoliv chápu, že mnohým dychtivým fanouškům ty informace přímo z jednání chybí.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 18:15 |  
        0 0

        Alanore mně teda chybí víc, než jsem si byl schopen připustit, já s panem Tvrdíkem usínal a probouzel se a kolikrát v noci sondoval, jestli mi něco neuteklo, jak k tomu teď přijdeme, že kvůli několika zneužitelům přicházíme o svou vášeň? Ať najde pan Tvrdík způsob a možnosti, jak si nenechávat vše pro sebe, to je přímo nespravedlivé a narušující slavistickou morálku!

        Stavím se netrpělivě do dlouhé fronty dychtivých čekatelů na cokoli nového z našeho tábora!

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Pepino44     před 8 lety 25.05.2016 10:05 |  
          0 0

          Nechápu to kamenování JT za jeho informace ze zákulisí Slávie. Nebyli to fanoušci Slávie, kteří neustále žádali nové informace ? A za to, že i JT podlehl euforii, že se něco děje a vypadá slibně a uveřejnil některé informace jej nyní kamenujeme ? Nevím, proč by nemohl zveřejnit na svém twiteru svojí radost a podělit se s fanoušky. Musíme si uvědomit, že zastupuje majoritního vlastníka, který Slávii financuje. Ohledně pana Šimáněho, kterého si vážím, že vlastně on zachránil Slávii, protože do toho šel jako první, kdo z Vás ví jak probíhala jednání mezi ním a JT? Nyní je jasné, že v přístupu ke Slávii byl mezi nimi diametrální rozdíl. JT do Slávie chtěl sypat peníze od číňanů a pan Šimáně jako opatrný obchodník nechtěl svými penězi dorovnávat. Tím vlastně vznikl ten spor, který vyvrcholil stažením se pana Šimáněho z vedení Slávie. Mnoho fanoušků zde vyžaduje aby Slávia hrála poháry, ale to by se cestou pana Šimáněho podařilo tak možná za pět let, jestli vůbec. Že JT prozradil sestavu 10 hodin před zápasem? Vždyť to nemusela být oficielní sestava od trenéra, pouze domněnka JT, neboť sestava na ten zápas byla jasná snad každému, kdo fotbalovou Slávii sleduje. Ono to snad jinak postavit ani nešlo.

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            Gino     před 8 lety 25.05.2016 10:46 |  
            0 0

            Takovým všeznalým chytrolínům, jako je třeba JS, tohle nikdy nevysvětlíš.

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 12:30 |  
            0 0

            Nevšiml jsem si, že by někdo JT kamenoval. Naopak všichni upozorňují na to, že JT Slavii doslova zachránil.

            Je důležité si uvědomit, že JT si (bohužel pro něj) již nemůže ze své pozice vrcholného zástupce klubu dovolit být pouhým fanouškem a "podléhat euforii". Víte, ono je něco jiného, když napíšu já nebo kdokoliv odsud, že někdo jde do Slavie, a když to napíše nejvyšší představitel klubu.

            Pravdu v tomto má Alanor, quelhar, Ondra Zlámal - nastavená informační strategie ze strany JT nebyla šťastná, a ano, nebyla profesionální. O to jsem radši, že se z toho JT poučil a svoji praxi změnil. Jakkoliv to tady může někoho štvát, tak se tak stalo výhradně ku prospěchu Slavie.

            Spekulovat o možných posilách přísluší fanouškům, novinářům a kde komu, ale oficiální reprezentant klubu by se toho měl zdržet.

            • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

              Gino     před 8 lety 25.05.2016 13:02 |  
              0 0

              Kdo určuje, že si to nemůže dovolit? Kdo určuje, jestli to je, nebo není profesionální? Současný standard/trend? Napsal jsem výše, že jsme mohli nastolit trend nový. Místo toho jsem i každému dalšímu, kdo by chtěl funkci vykonávat s nadšením a pro fanoušky ukázali, že ho zašlapeme do země, jen co se o to pokusí.

              No a pak se tedy nedivme, že s námi nikdo nemluví a že s ekolikrát zdá, že na nás "ti nahoře" (protože se to dá vzdáhnout na všechny veřejné funkce) kašlou. Je to výsledek našeho vlastního snažení a nevůli ke změnám. Rádi zaprděně sedíme na svém písečku a čekáme.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        dubas     před 8 lety 25.05.2016 16:45 |  
        0 0

        Alanore, máš v to co tvrdíš, že si má posily oznamovat klub sám, naprostou pravdu. Na druhé straně, naše tiskové oddělení co se týče informací, nepatří k zrovna k nejrychlejším a že k nám někdo přestoupil, se člověk dozvěděl v době, kdy dotyčnému hráči končila tříletá smlouva. Přiznejme si, že o faktu, že k nám někdo přestoupil, psaly oficiálky jako poslední. Jarda je zjevně větší srdcař než jsme si byli ochotni připustit a vzal to trošičku v překotných dobách na fanoušskovsko, ale rozhodně bych ho za tohle nehaněl, tohle by mu mělo sloužit ke cti.

  3. Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

    martyni (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 12:45 |  
    0 0

    Hezky prehled, diky, quelhare.

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      th     před 8 lety 24.05.2016 16:36 |  
      0 0

      Souhlasím a děkuji quelharovi. Ta prázdná levá strana u vstřelených branek je z důvodu slabší formy/schopností tam hrajích hráčů (Mihalík, Mikula atd.) nebo proto, že z té strany chodily ne střely ale centry, ze kterých se kolem vápna zakončovalo (goly v pravé části vápna)?

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        th     před 8 lety 24.05.2016 16:41 |  
        0 0

        Jinak řečeno krom bodů by byl i zajímavý obrázek se souhrnem "vektorů" mezi pozicí zakončení a finální nahrávky.

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          quelhar (admin)     před 8 lety 24.05.2016 17:44 |  
          0 0

          To je dobrý nápad, to se pokusím vyrobit taky :o)

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Gino     před 8 lety 24.05.2016 17:16 |  
        0 0

        Mě tedy obrázek připadá celkem vyrovnaný :-))

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          th     před 8 lety 24.05.2016 17:31 |  
          0 0

          Ve vápně 5-7 z prava, jen 1 z leva a zbytek ze středu se mi zdá jako nepoměr. Mimo vápno 1 z prava, 2 z leva, 1 ze středu.

  4. Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

    Petr9608     před 8 lety 24.05.2016 18:10 |  
    0 0

    Ještě se dívám na přehled klubů v pohárové Evropě a je docela vtipné, že kdyby se SSSR + SFRJ udržely, tak by je v Evropě reprezentovalo třeba 6 + 5 = 11 klubů, zatímco v současné situaci je to 46 + 26 = 72 klubů!

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      Falk     před 8 lety 24.05.2016 18:53 |  
      0 0

      Velmi zajímavé shrnutí branek ,super ,diky

  5. Škoda

    rak (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 19:38 |  
    0 0

    Vrba sice ještě definitivní rozhodnutí neudělal, ale nevypadá to, že by právě Škodu vyřadil.

      • Re: Škoda

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 19:54 |  
        0 0

        Pro mě osobně to je velké překvapení, že Milana bere. Na jaře mu to moc nepálilo a ještě k tomu byl nemocnej a asi 2x zraněnej. Doufám, že dostane "čuchnout" a nějakou tu minutu odehraje, protože nepředpokládám, že by hrál nějakej zápas od začátku.

        Btw absolutně nechápu angažování Lafaty, kterej na mezinárodní scénu nemá. Možná měl někdo Vrbovi říct, že v zápasech na EURU nebude lítat jeden míč za druhým do vápna soupeře...

        • Re: Škoda

          donford     před 8 lety 24.05.2016 20:52 |  
          0 0

          Pořád si myslím, že Škoďák je z našich útočníků nejlepší ve hře hlavou. A je i rychlejší než Necka. Obavu mám, jak se bude třeba Lafata prosazovat proti lamákům v soupeřových obranách. Např. Piquet + Ramos? Pro mě je trochu překvapení angažování Šurala po delší absenci. Snad se ještě rozehraje. Velká neznámá je taky Rosický. Ovšem z principielních důvodů bych nebral ani Lafatu, ani Limberského.

        • Re: Škoda

          Faris (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 20:58 |  
          0 0

          Proč by byl Škoda překvapení? Je tu někdo lepší? Útočník je primárně od toho, aby dával góly. Kdo z našich útočníků góly na jaře dával? Ano, byl zraněný,nemocny, ale stejně dal na jaře čtyři góly. Věřím, že se dostane do pořádné formy a nevidím důvod, proč by neměl být v základu. Dokonce si myslím, že pouze s Milanem ve formě máme šanci. Necid je v repre marný, stejně jako Lafata.

          • Re: Škoda

            JS (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 21:28 |  
            0 0

            Je fakt zvláštní, že Český fotbal postrádá pořádné útočníky. V době mladého Necida a Pekharta jsem myslel, že máme reprezentační útok na dlouhou dobu jistou. Ale všichni se nějak zakopali. Pekhart je úplně v háji, ačkoliv to byl megatalent a ještě když kopal u nás na hostování z Jablek, tak jsem s ním byl naprosto spokojený. KJ ho dorazil.
            Neckova tragédie byla v tom, že ho donutili odejít za sto mega do Ruska, kam nechtěl. A kdyby se tam na dva roky nezranil, kdoví, kde by byl teď? Zájem Juventusu svědčil o lepších možnostech.
            Kozák je permanentně zraněný. Přitom je to vysoký urostlý bijec s dobrou hlavičkou, ten by tam měl být, kdyby byl rozehraný.
            Kadlec se taky zakopal, kdovíproč v poslední době spoustu Čechů skončí na rozmezí první a druhé bundesligy.
            Koho mohl Vrba zkusit dál? Papadopulose? Ten se teď rozehrál v Polsku, ne? Vydrovu absenci upřímně nechápu.

            • Re: Škoda

              Arutha     před 8 lety 24.05.2016 21:43 |  
              0 0

              Pekhart tu byl na hostování z Tottenhamu, do Jablonce odešel až poté. Byl tu naprosto tragický, i Fořt byl lepší než on...

            • Re: Škoda

              Faris (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 21:49 |  
              0 0

              Nevim, Vydra dal za sezonu tri goly v lize a sest v poharu, buhvi proti jakym tymum.. A jak jsem psal vyse, utocnik je od toho, aby goly daval. Ta rovnice je jednoducha, takovy utocnik nam moc nepomuze.

            • Re: Škoda

              fredydj (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 23:07 |  
              0 0

              Vydrova absence je naprosto v pořádku, v repre naprosto tragickej a línej, jeden z nejpřeceňovanějších hracu

      • Re: Škoda

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 07:59 |  
        0 0

        Za mě určitě dobrá zpráva.
        Překvapuje mě ten Šural, kvalitu sice má, ale těžko říci v jaké je formě (inu, Vrba to posoudí lépe než já od notebooku :)).

        Já jsem za Milana rád ještě z jednoho důvodu, mám totiž aspoň zvýšenou motivaci EURO sledovat. V posledních letech mě totiž zápasy reprezentace moc nebavily a bylo pro mě těžké fandit hráčům, které zrovna v oblibě nemám (Vácha a spol.). Jistě, úspěch jsem přál vždy, ale osobně rozlišuji mezi "přát úspěch" a "fandit".

        Tak snad letos to bude o "fandění".

        A pevně věřím, že Milan několik minut dostane (vzhledem k soupeřům kteří nás čekají a kde by byl IMHO platnější než letec Lafata).

        • Re: Škoda

          Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 21:57 |  
          0 0

          Nevím, zda jste četli rozhovor s Vrbou, ale jasně z něho vyplývá, že se rozhodoval mezi dvojicí Necid x Vydra. Tzn, že Lafata a Škoda pro něho byli jasní, že na ME jedou (pokud se samozřejmě ještě někdo nezraní a nahradí ho Schick).

  6. Věčná Slavia

    knl66 (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 22:16 |  
    0 0

    OT pro ty, kdož nestihli dřívější vysílání:
    VĚČNÁ SLAVIA, dokument: čtvrtek 25.5., 20:15, ČT Sport.

    • Re: Věčná Slavia

      knl66 (přítel SN)     před 8 lety 24.05.2016 22:17 |  
      0 0

      pardon, středa 25.5.

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      bloudil     před 8 lety 25.05.2016 03:57 |  
      0 0

      A Kerestes patrne do MB (eurofotbal.cz)
      Miroslav Keresteš má v rámci české nejvyšší soutěže změnit dres. Slovenský obránce patří Brnu, v dohledné době pak má přestoupit do Mladé Boleslavi, k dotažení transferu zbývá doladit poslední detaily. (sme.sk)

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 08:47 |  
      0 0

      O Greguše bych se rozhodně pokusil; pro mě je to jeden z mála hráčů z ligy, kterého bych chtěl u nás vidět.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Navyseals     před 8 lety 25.05.2016 08:53 |  
        0 0

        Co jsem ho viděl párkrát na jaře, tak bych ho nechal jít kamkoliv jinam, jenom ne k nám. Aby hrál na úkor třeba Baráka, to teda fakt ne.

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 09:22 |  
          0 0

          Dělat nějaké velké závěry z pár nepovedených zápasů je stejná blbost jako opačný přístup - dělat hvězdu z někoho, komu se povedlo půl sezony.

          V Gregušovi i např. Pospíšilovi to je, i přes slabší výkony na jaře. Ostatně ne nadarmo je Greguš v (zatím širší) nominaci Slováků na EURO.

          Jestli podle předpokladů skončí Piták a neprodlouží se smlouva Keniovi, tak máme na 3 pozice uprostřed zálohy přesně tři hráče (Souček, Hušbauer, Barák). Tady musíme chtě nechtě posílit a já v naší lize nevidím lepší adepty, než výše zmiňované. Samozřejmě, že posily do středu zálohy nemusí přijít pouze z ligy.

          Snad se budeme všichni ještě moc divit :)

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 10:01 |  
            0 0

            Ještě máme Hrubého do středu.

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      Alanor (admin)     před 8 lety 25.05.2016 08:59 |  
      0 0

      Ten zájem beru jako vtip. Greguš jede na Euro a snad tam má i šanci hrát. Jestli bude přestupovat, tak do lepšího klubu než Jablonec, na Slovensko se vracet nebude.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Thorklaer (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 09:57 |  
        0 0

        mně to také přijde jako úplné sci-fi, hlavně Trnava těžko bude platit přestupní částku okolo 15-20 M.

    • Re: Voltr

      Heretic (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 13:07 |  
      0 0

      Volná parafráze - "Pracovitý to on je, ale bohužel za ním není vidět ta práce."

  7. Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 11:20 |  
    0 0

    Asi přijde ten stoper Ngadeu z Rumunska:

    "Ngadeu from Botosani to Slavia Prague. Club's owner told me he has a pre-contract with Slavia. 500k the price. The club has 2 more offers." - Emanuel Rosu

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      Tomski     před 8 lety 25.05.2016 11:37 |  
      0 0

      to asi znamená odchod Latky nebo Deliho...

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Dresco     před 8 lety 25.05.2016 11:54 |  
        0 0

        Tipnul bych spis asi Deliho...

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 11:58 |  
      0 0

      Nejsem teda dobrej angličtinář, ale pochopil jsem to tak, že už na přestupu k nám byli domluveni, ale teď na něj jsou 2 další nabídky... Takže šance, že přijde, se snížila.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Navyseals     před 8 lety 25.05.2016 12:02 |  
        0 0

        Naopak, ten hráč má podepsaný předběžný kontrakt s námi, uvádí cenu přestupu, ale že na něj má ještě další dvě nabídky.

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 12:34 |  
          0 0

          Upřímně jsem se s předběžným kontraktem ve fotbale ještě nesetkal. takže netuším, na kolik je to závazný.

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            Jalapeno     před 8 lety 25.05.2016 13:00 |  
            0 0

            To je normálně směroplatný, neboj :-)

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            Ferguss     před 8 lety 25.05.2016 13:05 |  
            0 0

            Podle mýho je podespaný předběžný kontrakt a finální podpis proběhne po zdravotní prohlídce. Ostatně i s tím máme z minulosti nepěknou zkušenost.

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            quelhar (admin)     před 8 lety 25.05.2016 13:14 |  
            0 0

            Transfer News Live ‏@DeadlineDayLive
            Barcelona player Javier Mascherano has reached a pre-contract agreement with Italian giants Juventus. (Source: SPORT)

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Saul_Hudson (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 12:03 |  
        0 0

        Mělo by to být tak, že je dojednaná nějaká předběžná dohoda, možná i podepsaná. Klub na něj má ještě dvě další nabídky, ale asi půjde k nám za 500 tisíc eur.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        naplavnik     před 8 lety 25.05.2016 12:25 |  
        0 0

        Tak z toho highlightu bych řekl, že dobrá hlava, překvapivě rychlej, ale nohama mu to zase až tak nejde :-( Ale řízek to je slušnej :D

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            Fallen (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 13:18 |  
            0 0

            Než jsem to po minutě a půl vypnul, s nadsázkou jsem zjistil jen to, že týpek umí přihrát na deset metrů. Aplaus :D Tahle videa... :D

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      mike-k (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 12:14 |  
      0 0

      Tak podle toho co jsem koukal tak je to pěknej kousek 190 cm 93 kg, vypadá to že balón mu nepřekáží a nějakej ten gól při rohu dát taky dokáže.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        smely (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 12:40 |  
        0 0

        no me by se od stajnyho agenta este libil v balcku s nim belgickej utocnik Baptiste Guillaume (20) z Lille...co vy na nej Barro ? :-)

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 12:35 |  
      0 0

      Byl bych rád, ikdyž to asi znamená konec Simona, což mě mrzí. Ngadeu ale vypadá solidně.

      Tohle je ten typ posil, které si tu přeji vidět.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        JS (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 12:44 |  
        0 0

        Souhlasím. Vypadá tělesnou konstitucí jako Latka, techniku a eleganci Deliho nejspíš nemá, ale důležitá je efektivita. Ten sestřih je zajímavý.

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Gino     před 8 lety 25.05.2016 13:04 |  
          0 0

          Není to tak dávno, co se tu kritizovalo hodnocení "posil" podle sestřihů na videu. Pamatujete si na to? (otázka na všechny) No a neroztál ještě ani sníh, lidově řečeno a mění se názor přesně ve stylu: "když to dělám já, je to v pohodě, ale jak to začnou dělat jiní, hned je pomluvím".

          • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

            bububu (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 13:44 |  
            0 0

            Promiňte, ale vy jste opravdu demagog.

            Končím komunikaci s Vámi. Nemám zájem vést "diskuzi" s někým, kdo diskutovat vůbec nechce a permanentně chce jenom útočit a vytrhávat z kontextu. A to se vztahuje i k postu s Tvrdíkem.

            • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

              Gino     před 8 lety 25.05.2016 13:46 |  
              0 0

              Neomlouvejte se. Já se na Vás nezlobím.
              PS: přiznávám, že mám, jako každý, nějaké slabiny a mou zdejší slabinou je JS :-) Proto vždy, když se budete snažit vyjadřovat (plést se) do mé (ne)komunikace, nebude z toho nic přínosného.

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          hiker42     před 8 lety 25.05.2016 14:25 |  
          0 0

          Mic vypadá výborně, těším se, že to vyjde :) jen tak dál

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      Cantona (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 12:41 |  
      0 0

      To bude pro strašáka celkem výzva číst před zápasem soupisku :))

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      mpik     před 8 lety 25.05.2016 12:45 |  
      0 0

      Figuru má dobrou. Sestřihy jsou nicneříkající. Musel by ho člověk vidět aspoň ve 2-3 zápasech.

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        bedy     před 8 lety 25.05.2016 12:48 |  
        0 0

        Viděl jsem poslední zápas Botosani a vypadal celkem ok.

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Humessi     před 8 lety 25.05.2016 12:56 |  
          0 0

          Hodnotil bych až ho uvidíme, vzpomeňte na Kevina Lafrance, ten se mi ze začátku taky zdál skvělej. Video taky dobrý. A pak nic. Měl perfektní hlavičky, i přesto celkem hořel. A postavou to byl taky takovej tank.

          Když už jsem u toho, vzpomněl jsem si na Francka Madoua, podobnýho týpka bych chtěl do útoku. Ten snad neprohrál souboj, protihráči od něj lítali, jak kdyby byli z papíru

    • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

      afro     před 8 lety 25.05.2016 13:00 |  
      0 0

      Prvni dojem je dobrej, zvlaste ty fyzicky parametry. Sestrih jsem videl, ale to neberu jako bernou minci. Pozitivni je, ze ho chvalil ten rumunskej novinar. Na jasot to ale moc nevidim, protoze to bude nejspis kus za kus a Delimu asi udelame pa-pa. P

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        smely (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 13:16 |  
        0 0

        mno, treba bude do dvojice se Simonem a udelaj si z takovyho Chramosty trhaci kalendar...takovy Black panthers po Cesku...

      • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

        Alanor (admin)     před 8 lety 25.05.2016 14:12 |  
        0 0

        Tak Ngadeu má přijít bez ohledu na Deliho a ideálně by s ním měl vytvořit stoperskou dvojici. Reálně to ale asi náhrada bude.

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          smely (přítel SN)     před 8 lety 25.05.2016 14:32 |  
          0 0

          to by byla supr varianta, hlavne by na sebe mohli mluvit francousky a utocnici by jim nerozumeli...magnifique...

        • Re: Ligové branky Slavie - jaro 2016

          Barra     před 8 lety 25.05.2016 14:47 |  
          0 0

          Za podminku ze bude lepsi nez Jiri Bilek -;)