Přípravná utkání

Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

Přípravný zápas Slavia - Teuta Durrës, který měl mít výkop dnes v 18:00, je zrušen kvůli korupční aféře v albánském klubu!

Slavia nebude hledat náhradního soupeře a místo zápasu bude jen trénovat. "Program nám to určitě nenaruší. Máme tady výborné podmínky a tři kvalitní zápasy. Budeme normálně trénovat a už se soustředíme na úterní utkání s FC Rostov," vysvětlil trenér Dušan Uhrin pro oficiální web. Slavia se fanouškům, kteří se zápas chystali navštívit, omlouvá.

Poslední zápas na rakouském soustředění odehraje Slavia v úterý v 15:00 proti ruskému vicemistrovi z Rostova na Donu.

Komentáře (92)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 15:49 |  
    0 0

    Nedá se sehnat náhradní soupeř? Dle prvních dvou zápasů potřebujeme hrát, každý přátelák je důležitý...

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

          před 8 lety 25.06.2016 15:58 |  
      0 0

      Už je domluvený zápas s Hannoverem, zítra po ránu - CEFC pro ně posílá letadlo

      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 16:00 |  
        0 0

        V kolik má zápas začít?

        • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

          no-nick     před 8 lety 25.06.2016 16:08 |  
          0 0

          V 6:30 psali, Hannover musí být zpět na odpolední trénink.

          • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 16:12 |  
            0 0

            Díky, nastavím si budíka.

            • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

              JS (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 17:36 |  
              0 0

              :D

              • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 21:52 |  
                0 0

                A co si zavolat Ústí nad Labem?

  2. Zápas zrušen ?

    houston (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 16:00 |  
    0 0

    Do pr..le, proč vyberou takovýhle soupeře ? To už mohli vybrat i mančaft z Kosova, když už jsou v UEFě, ne ? S takovýma bychom se neměli vůbec zahazovat, pánové z vedení ! Jejich soutěže neberou ani tipovačky kvůli nedůvěře v čistotu ! Je to i naše ostuda.

    • Re: Zápas zrušen ?

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 16:01 |  
      0 0

      Proč vybrali takovýho soupeře? Možná proto, že většina týmu v 2. předkole bude na podobné úrovni?

    • Re: Zápas zrušen ?

      Barlblog     před 8 lety 25.06.2016 16:09 |  
      0 0

      Můj bože - to je konec světa!!!! Očekávám rezignaci sportovního vedení!!!!

      • Re: Zápas zrušen ?

        donford     před 8 lety 25.06.2016 16:38 |  
        0 0

        Když po nebetyčné ostudě nerezignoval Pelta a Vrbou, tak proč by měli naši? jako recese dobré.

    • Re: Zápas zrušen ?

      no-nick     před 8 lety 25.06.2016 16:13 |  
      0 0

      Real nabízel, ale to nemělo smysl. Všichni hráči na euru, kvalitnější zápas nabízel tenhle soupeř...

      • Re: Zápas zrušen ?

        bloudil     před 8 lety 25.06.2016 16:22 |  
        0 0

        Jednak jak je tu psáno výše, chtěli hrát s podobným týmem, který nás čeká v EL a za druhé zápasy se domlouvají vždy přes různé agentury, které dle specifikací nabídnou většinou balík zápasu na celou přípravu tak bych to neházel přímo na naše vedení, tam si myslím, že soupeři byli vybráni velmi dobře. A musí se taky brát v potaz, kdy jsme s přípravou začali, hodně celku s přípravou teprve začíná.

        • Re: Zápas zrušen ?

          houston (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 17:28 |  
          0 0

          Jsem rád, že to všichni berou tak lehce. Jen bych nerad tady po čase četl, že těch zápasů na sehrání mohlo být víc. Ukecali jste mně...

          • Re: Zápas zrušen ?

            no-nick     před 8 lety 25.06.2016 19:57 |  
            0 0

            Tak pokud vím, právě teď moc lepších týmů netrenuje, prostě vzali co bylo. Jestli máš pocit, že jsme doteď měli špatný soupeře, já teda vůbec. Že byl jeden horší a pak se to tak pokazilo, z toho bych nic nevyvozoval, a už vůbec bych tu neječel jak histerka;)

          • Re: Zápas zrušen ?

            no-nick     před 8 lety 25.06.2016 19:58 |  
            0 0

            Mimochodem hrajeme zápasy teď v tak krátkých intervalech, že je ani nestíhám sledovat. Fakt jich není málo. Že tenhle odpadl - škoda no, ale na paniku to fakt není

            • Re: Zápas zrušen ?

              DomeCZek     před 8 lety 25.06.2016 23:01 |  
              0 0

              Leška ven! Toto uz neustojí!

  3. Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

    glokva     před 8 lety 25.06.2016 17:28 |  
    0 0

    Tak se aspon muzu v klidu divat na Wales-Sev.Irsko.

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      spino     před 8 lety 25.06.2016 17:44 |  
      0 0

      Fandím Severnímu Irsku.

  4. Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 25.06.2016 22:00 |  
    0 0

    Místo dnešního přípravného utkání s Teuta Durrës sehráli slávisté modelové utkání Červení vs. Zelení. Utkání ovládli zelení 3:2. Góly: van Buren, Voltr, Zmrhal - Mešanovič, Souček.
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10154288632549231.1073742426.317292689230&type=3

    Regenerace v plném proudu ...
    http://tv.isport.blesk.cz/video/2753020/jako-mali-kluci-slaviste-i-s-posilami-radili-v-bazenu-i-na-toboganu.html

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      Pedro08     před 8 lety 26.06.2016 08:01 |  
      0 0

      Van Buren se trefil. Super. Ale Paixao dal na tréninku přes 38 gólů, z toho 4 jesličkama. Van Buren má co dělat, než s ním bude rozvázán kontrakt, nebo než bude přeřazen do juniorky.

      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

        Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 26.06.2016 15:16 |  
        0 0

        Zatím jsem se k posile van Buren nevyjadřoval, ale mám na něho od začátku svůj názor. Když bereme útočníka, tak by měl být v nějaké činnosti výborný, měl by tam být nějaký potenciál, aby byl gólový. Tohle vidím u Škody, Murise i Železníka (a třeba u Linharta taky a proto nesouhlasím, aby na něho měl klokan opci), ale u van Burena ne. Dost mě taky šokoval v zápase s Razgradem, když jsme šli v brejku do otevřené obrany a on šel s míčem jeden na jednoho a místo aby si dal fóra a šlápl do toho (pokud by obránce udělal, šel by sám na bránu), tak se skoro zastavil a nahrál zpátky. Samozřejmě, je tady velmi krátce, dejme mu čas, třeba ještě překvapí.

  5. Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

    Petr9608     před 8 lety 26.06.2016 00:00 |  
    0 0

    A Chorvati jsou v pr.....

    Nejlepší generace, první místo ve skupině po výhře nad obájcema titulu a je z toho jen umístění na úrovni vyřazení ve skupině na minulejch Eurech...

    Bílek uhaluzil TOP 8 :-P

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      bongor     před 8 lety 26.06.2016 08:37 |  
      0 0

      Fotbal Ch-P byla hrozná antireklama.Asi těm klukům zapomněli říct,že se hraje na branky.První střela na branku byla ve 117.minutě.

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 26.06.2016 10:00 |  
      0 0

      Náhodou to byl fantastickej fotbal, pro Portugalce se šťastným koncem.

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 26.06.2016 11:29 |  
      0 0

      Chce to holt nekdy i kliku a tu chorvati nemeli. Ale urcite budou mit v hlave, ze proto mohli udelat vic, zapas meli pod kontrolou, ale hrali dost opatrne, snazili se je sestrelit z centru, ale centry byly nepresny nebo ve vapne meli malo lidi. Asi meli zkusit i nejakou kombinaci, kdyby si to strcili modric s rakiticem..

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      PetCC     před 8 lety 26.06.2016 11:36 |  
      0 0

      Klasicky si to podělali.

  6. Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

    Artur (přítel SN)     před 8 lety 26.06.2016 11:02 |  
    0 0

    Pristi trener repre, Slavie, Sparty atd. Bude z redakce DS. Jejich moudrost je nezmerna....

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      kickme     před 8 lety 26.06.2016 19:04 |  
      0 0

      Tak ja myslim, ze by mohl byt i z rad diskutujicich na SN ;)

      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

        PetCC     před 8 lety 26.06.2016 21:13 |  
        0 0

        Tak na trenéra mám hodně mezer. Ale jako konzultant pro trenéra nebo hráče, to klidně :-)

  7. Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

    Pablo     před 8 lety 26.06.2016 12:37 |  
    0 0

    Bénes ze Žiliny do Borussie Monch. Škoda, doufal jsem, že o něj budeme mít zájem. Krásný příklad do jakých klubů v současnosti přestupují mladí Slováci, sice mají daleko slabší ligu, ale co se týče jednotlivců, mají celkově lepší hráče.

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      malan (přítel SN)     před 8 lety 26.06.2016 17:57 |  
      0 0

      Zajem by mozna byl, ale prachy ne:-) Navic, dle slov zastupcu Borussie ho sledovali od 14ti let, v te dobe tu o nem nemel nikdo ano poneti.

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      Travinho     před 8 lety 27.06.2016 10:24 |  
      0 0

      No, vzhledem k tomu, že šel zhruba za 150 milionů, tak asi náš zájem nikoho moc nezajímal.

  8. Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

    judy     před 8 lety 26.06.2016 18:54 |  
    0 0

    Nemá někdo info. jak to teda bude s Latym ?

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.06.2016 19:39 |  
      0 0

      Je to zajímavé, že odejitý hráč se vrací na herní soustředění. Je DU nespokojený se stávajícími stopery? Neznamená to, že je tedy konkrétní zájem od Bonyho?

      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

        JS (přítel SN)     před 8 lety 26.06.2016 19:39 |  
        0 0

        Chci říct Simona :D

        • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

          judy     před 8 lety 26.06.2016 19:49 |  
          0 0

          Nikde jsem nezaregistroval že by se připojil k týmu.. vím že měl dovolenou a dnes mu skončila že ?

          • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

            JS (přítel SN)     před 8 lety 26.06.2016 20:07 |  
            0 0

            Někdo to psal na Twitteru.

            • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

              Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 26.06.2016 20:22 |  
              0 0

              Psali to na 'SlaviaFans'.

      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

        EdCable     před 8 lety 26.06.2016 20:35 |  
        0 0

        Latka ale oficialne nikdy odejity nebyl. Oficialne dle prezentace klubu mel jenom dlouhou dovolenou, protoze ligu nekoncil zdravotne v poradku. Ostatni veci (predevsim clanky v novinach) byly vzdy neoficialni.

  9. Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

    Borris     před 8 lety 26.06.2016 21:15 |  
    0 0

    Komentátor Jiří Štěpán teď neopoměl zdůraznit, že Beerschot dodal do belgické repre nejvíc hráčů a že jde o proslulou mládežnickou líheň. Barro můžeš být na svůj klub právem hrdý a kéž by jednou naše Slávka chrlila podobně kvalitní fotbalisty.

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      JS (přítel SN)     před 8 lety 26.06.2016 21:20 |  
      0 0

      Jestlipak on Jiří Štěpán nechodí na SN a nečte tu Barrovy příspěvky a poznatky ohledně belgického fotbalu. :D

      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

        naplavnik     před 8 lety 26.06.2016 21:50 |  
        0 0

        Tak již pravidelně se zde chodí novinářská obec edukovat a sbírat materiál,ještě aby byli schopní vyhmatnout příspěvky s nějakou výpovědní hodnotou ;-) Btw konečně se ni dablove začínají líbit,jsem zvědavý,co předvedou proti těm silnějším týmům,nicméně musím se zastavit u týmů jako Irsko,Maďarsko.Tyhle dříve a snad i dnes vysmivane reprezentace předvádí sebevědomejsi a modernější fotbal,než ten trapas,co jsme předváděli pod Vrbou my.

        • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

          Vhoo (přítel SN)     před 8 lety 26.06.2016 22:26 |  
          0 0

          přesně, navíc pro nás může být madarská liga zajímavá, je to jedna z těch lig odkud si myslím si můžeme dovolit nakupovat a znít zajímavě pro jejich hráče.

          • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

            PetCC     před 8 lety 27.06.2016 09:42 |  
            0 0

            Kdy konečně pochopíte, že je to v okamžité formě jednotlivců a celeého týmu, kdy to Maďarsku zrovna hodně ssedlo a nám naopak.
            Ty hráči nejsou lepší než naši, jen to mohli líp namíchat, tak aby to fungovalo.

        • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

          Kornovo     před 8 lety 26.06.2016 23:05 |  
          0 0

          Belgie dostane bud od Walesu nebo v dalsim kole od Portugalska, na vic nemaji

          • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

            Barra     před 8 lety 27.06.2016 00:05 |  
            0 0

            Klidne muzes mit pravdu ze nepostoupíme v 1/4 finale pres Wales nebo kdybychom se dostali az do 1/2 finale pres Polsko/Portugalsko. Jako vzdy je zapotrebi mit trochu stesti. Ale jak jednou sarkatiscky na hloupy dotaz novinare odpovedel Johan Cruijff, v ten okamzik jiz trojnasobny drzitel Zlatého mice, cim lepe hraju, tim vice mam stesti :-) Jestli mame na vic nebo ne, v tom nazoru se asi trochu lisime, ale uz jsem si zvyknul na to ze mas nejaky ten belgicky komplex.

            V kazdem pripade chutna dnesni vyhra sladce, zapas jsem si uzil, Nasadit muzstvu ktere potrápilo Portugalsko ctyri branky, na to musis mit doopravdy sakra velkou davku stesti. Vive la Belgique.

            • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

              Kornovo     před 8 lety 27.06.2016 05:28 |  
              0 0

              videl jsem ted asi 10 minut z prodlouzeni Chile-Argentina a bylo to zabavnejsi nez vetsina zapasu na nasem Euru, holt v Americe se sportem chteji bavit. Messi nedal penaltu a nakonec to obrecel protoze prohral treti finale za posledni tri roky. obrovska pruda, ale Chilani si za tim proste sli.

              • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                Barra     před 8 lety 27.06.2016 07:46 |  
                0 0

                Sice stale nechapu co to ma spolecneho s tvym tvrzenim ze Belgie "na vic nema", ale na tve pravidelne rihani jakmile prijde rec na belgicky fotbal jsem si uz zvyknul, a hlavne me celkem bavi. Ja jsem na Chile-Argentinu nekoukal, o to vice jsem si vychutnal vcera genialniho a fenomenalniho Edena Hazarda, De Bruyneho, Witsela (je jeden z nejdulezitejsich hracu muzstva), Courtoise a spol.

                A mozna ze ztroskotame proti Wales, ktery nas ve kvalifikaci na Euro jako jediny porazil. Muze vyhrat jen jeden, mpzna ze jsme si vcera vybrali nasi porci stesti. Ale ani to nebude kazit pocit dobre odvedene prace. Za poslednich temer 5 let jsme meli jen 3 prohry v oficialnich zapasech, a to jsme se ucastnili jak MS, tak ted ME. Proti Argentine na ME v 2014, proti Walesu v kvalifikaci, ted na ME proti Italii. Vyjmenuj kdo byl lepsi nez Belgie.

                • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                  Kornovo     před 8 lety 27.06.2016 11:36 |  
                  0 0

                  co se zas chytas kazdeho sluvka mily pane? ja jen pisu, ze QF nebo SF je belgicky strop na tomto turnaji. vcera hrali slusne, ale kdyz to Madari rozbalili se svou utocnou hrou, tak jste meli problemy. Obrana bez Vincenta nestoji za nic a proti silnejsim souperum to uvidis (viz Italie). Jinak Messi je tak zdrceny, ze chce koncit s repre, snad se do MS jeste zbrcha, nedovedu si predstavit, ze by turnaj byl bez nej. to by nebylo MS

                  • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                    Barra     před 8 lety 27.06.2016 12:25 |  
                    0 0

                    Ve 4 zapasech 3 x vychytana nula, s 8 brankami nejlepsi utok vsech ucastniku. A diky za tu prohru proti Italii, coz není zadna hanba. V pripade remizy bychom koncili v skupine na prvním miste a hrali dnes místo Italii proti Spanelum. Vincent si poslední rok jinak toho moc nezahral, ani v Man City, ani za narodni. Mam obavu ze ve veku 30 let jeho kariera je pomalu u konce, stava se z neho druhy Rosicky, ma jedno svalove zraneni za druhym. Pochybuji ze by Guardiola moc s nim pocital.

                    Jinak beru na vedomi ze Messi je zdrceny a ty jak se zda take :-)

        • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

          donford     před 8 lety 26.06.2016 23:12 |  
          0 0

          Opravdu, byl to moc hezkej, takovej čistej fotbal hranej po zemi s maximální snahou o výsledek, bez záludných faulů, bez simulování. Hazard dnes fenomenální! Maďarům všechna čest! Dřeli a útočili do poslední minuty!
          No, naši, - byli hodnocení s Rusy a Ukrajinci jako nejhorší. Daleko lepší než my Albánci, Rumuni. Není taky divu, když jsem dnes viděl ty centry, vzpomněl jsem si, jak je ani Šural, ani Krejčí, ani Skalák dávát na ME neuměli. Třeba Krejčího a Šurala by to pan velkohubý Šťastný ještě mohl naučit. Naučit se přihrávat dopředu, po zemi a ne alibistické zasekávačky a přihrávky dozadu, to by mělo ale ovládat celé repre.

          • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

            afro     před 8 lety 27.06.2016 14:44 |  
            0 0

            Byl to moc pěknej fotbal, taky jsem si to užil. Maďarům jsem přál alespoň čestný gól, šance tam měli. Ale jinak samozřejmě Belgie zaslouženě zvítězila a tipuju, že se do finále dostanou. Turnaj začali nemastně, neslaně a skoro jsem si říkal, že budou zklamáním jako na posl. MS, kde jsem měl od nich očekával hodně a nepředvedli moc dobré výkony, ale zatím to vypadá, že jim forma roste.

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      Barra     před 8 lety 27.06.2016 00:32 |  
      0 0

      Jé, Borrisi, tak to moc potesi. I Jaromir Bosak se na MS v Brazilii jiz v tom smyslu zminil. Znamena to ze novinari se poctive pripravili na zapas a prostudovali materiály ktere jsou k dispozici. Jinak se to tyka jen hracu, kteri (cast) svého mladi u nas stravili.

      Pred casem vysel clanek, ve kterem se mluvilo o hracich kteri jednou u nas hrali (mimo tech mladiku kteri ted jsou internacionalove) a jsou stale aktivni u jinych klubu. Jejich hodnota merena v castce posledního prestupu mela neuveritelnych 65 mil eur, v prepoctu tedy 1,75 miliard korun. V to nebyl zapocteny Victor Wanyama, ktery ted byl transferovan do Tottenhamu za 15 mil eur, tedy pres 400 mil kc. My jsme ho jako 17-leteho kluku pritahli zdarma, po 3 letech jsme ho transferovali do Celticu. Vzhledem k tomu ze pusobil jako hrac pod 21-let u nas, dostane B. cast prestupove castku, kterou Tottenham ted za neho zaplatil Soupthamptonu.

      Jsou tyto povedene transfery a dale hraci kteri v mladi u nas pusobili a dotahli to na nejvyssi pricky nahoda nebo stesti? Tezko.

      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 08:51 |  
        0 0

        O Wanyamovi píšeš asi po 10., myslím, že už tady všichni víme, že pro velká fotbal jej vychoval B.

        • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

          Borris     před 8 lety 27.06.2016 09:16 |  
          0 0

          Prosimtě klid, snad se zase tolik nestalo ne?

        • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

          Barra     před 8 lety 27.06.2016 09:34 |  
          0 0

          Neumis pocitat. Podle me po druhe, a ted jsem se zminil protoze pred 3 dny byl transferovan do Tottenhamu. Guly chlapce, mas to zapotrebi? Ze te to bavi.

          • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

            Aloha     před 8 lety 27.06.2016 10:08 |  
            0 0

            Hlavně v klidu je zbytečné se dohadovat. Já natipoval Belgii jako celkového vítěze, tak doufam, že dojdou až do finále :)

            • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

              naplavnik     před 8 lety 27.06.2016 10:15 |  
              0 0

              Pavouk mají hezkej, ale Ronaldo s Nanim je hodně potrápí. Jinak favoriti se asi fakt vymlátí před finále. :-) Tipuju to na Belgie x Německo ve finále, tam děj se vůle Boží :-)

          • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

            Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 18:21 |  
            0 0

            Evidentně počítat neumíš ty nebo máš ještě horíš paměť, než já a to je co říct.

      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

        martyni (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 10:15 |  
        0 0

        Taky by me zajímalo, z jakeho zdroje Stepan cerpal :). kazdopadne Barro, gratuluju k vitezstvi a vybornymu vykonu. Belgie jako jedina predvedla ve sve casti pavouka suverenni vykon, klidne muzeme po vypadnuti Chorvatska rict, ze je tady nejvetsim favoritem na postup do finale. Samozrejme to chce trochu stesti a pevny nervy, uz pristi zapas s Walesem muze byt neprijemny, Wales bude betonovat a vepředu zlobit Bale. Tipuju ale semifinále Belgie - Polsko:)

        • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

          Kornovo     před 8 lety 27.06.2016 11:38 |  
          0 0

          jen ne Polaky prosim. nemeli ani na ty Svycary a postup vylozene zhaluzili

          • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

            martyni (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 11:41 |  
            0 0

            Nejvetsi haluz postup maj na svedomi Portugalci, kteří zatím v normalni hraci době nevyhrali ani zapas. Tipuju, ze přes Polsko uz nepujdou.

          • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

            Jachym     před 8 lety 27.06.2016 12:32 |  
            0 0

            Přesto Polákům jako poslednímu zástupci slovanské "Slavie" budu fandit :-)

            • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

              donford     před 8 lety 27.06.2016 13:35 |  
              0 0

              Stejně je to zajímavé - bývalé soc. země vypadly skoro jako první. Rusové, Ukrajina, Češi, Albanie, Rumunsko, v dalším sledu Maďaři, Slováci, Chorvati, zbývá opravdu jen to Polsko. Samozřejmě, dostat se do čvrtfinále je proti našemu představení velký úspěch a ti ve čtvrtfinale opravdu bojovali. Zejména Slováci a Maďaři určitě na maximum svých možností. Chorvati mi trochu zklamali, myslím, že mají na víc. I když ke konci měli dost smůlu. Škoda, vidět Luku Modriče byl zážitek.

              • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                afro     před 8 lety 27.06.2016 14:33 |  
                0 0

                Jestli ona ta menší kvalita u zemí bývalého (nebo i současného) východního bloku není z části zapřičiněna i deficitem tzv. "migrantů", resp. jejich dětí. Oni ti Hazardové, Khedirové, Pogbové a další do toho docela umí čutnout. Ale na druhou stranu mi to menší obohacení u našeho národního týmu ani trochu nevadí.

                btw. Jestli na vás komentář působí jako politicky nekorektní nebo z něj čiší xenofobie a nacionalismus, je to čistě váš subjektivní pocit.

                • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                  Barra     před 8 lety 27.06.2016 15:30 |  
                  0 0

                  Slapnul jsi pekne vedle v pripade Edena Hazarda -:) Oba rodice jsou Belgicane jako poleno, jak matka tak otec hrali profesionalne take fotbal. Eden a jeho 3 bratri se narodili v Belgii, maji belgicke obcanstvi...

                  Jinak, co v pripade Romelu Lukaku a jeho bratra Jordana, ktery je take na ME jako nahradnik!? Oba se narodili v Antwerpach, jsou belgicane. Rodice byli ale cizinci. Do kdy tato nalepka bude platit pro rod Lukaku? Budou jejich deti uz "normalni" Belgicane? Nebo teprve deti jejich deti? Nebo maji tu smulu ze maji tmavou plet a ze tedy v ocich nekterych budou navzdy migranti? Tak moje dcery maji tedy kliku ze jsou blondyny a tedy povazovane za "prave" Belgicanky, i kdyz jejich matka je "migrant", a i kdyz maji dvojite obcanstvi. Nastesti jen malokdo u nas uvazuje v termech "jina plet" = migrant. 60% Americanu by nebyli pravi obyvatele Ameriky, idem ditto pro Anglii, Francii, Holandsko, Belgii atd. A to neni vubec utok na to, co jsi tady nahodil, jen vec k zamysleni. V kazdem pripade 'nekrivdi' Hazardovi.

                  • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                    AlesJa     před 8 lety 27.06.2016 15:56 |  
                    0 0

                    a ještě má zde jméno afro :-)

                  • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                    afro     před 8 lety 27.06.2016 16:07 |  
                    0 0

                    Ad Eden H. (sympatické jméno :-)) Aha, tak to je pěknej ústřel...

                    Normou ve fotbale to už v některých zemích asi je, i když ten vývoj za posledních dvacet let je neuvěřitelnej. Pamatuju si, že takovej Tigana ve francouzském nároďáku byl svého času docela exot a ejhle, za třicet let je poměr skoro opačnej.

                  • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                    Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 18:33 |  
                    0 0

                    Kéžby to byli jenom bratři Lukakovi. Tomu týmu by spíš slušel název Demokratická Republika Kongo než Belgie. Mrzí mě, že neevropský tým vyřadil Evropský.

                    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                      Barra     před 8 lety 27.06.2016 23:21 |  
                      0 0

                      Mrzi me, ze Slavie ma tak hloupe fandy, kteri rychleji pisi nez mysli.

                      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                        Guly (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 08:54 |  
                        0 0

                        Mě zase těší, že Slavia má některé fanoušky, co vědí všechno. :-))

                • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                  martyni (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 16:19 |  
                  0 0

                  Jj, je to dneska oblibenej sport, pridat si svoji davku nesnasenlivosti, když uz i ti britove prestali byt politicky korektni a verejne rekli, ze ty Polaky nenavidi (zvlast ti na venkove, co zadnyho polaka nikdy nevideli zivyho). Každý takovy příspěvek roznasi tuhle nenavist mezi lidmi. Ale na druhou stranu to není nic nového, ta nenavist a nesnasenlivost mezi nama proste je a vždycky byla, jen nas nasilim snazili po 2. svetovy valce naucit, ze ji nesmíme davat verejne najevo, protože se bali, ze se tu zas pobijeme. Ale lidi jsou proste takovy a lepsi nebudou.

                  Migranti jsme samozrejme všichni, kazda rodina odnekud prisla a nekde se usadila, málokdo z nas je z rodiny, která na jednom miste zije vic nez pul stoleti. A kazdou rodinu nekdy nesnaseli ti, ke kterym se pristehovala, a kazda takova pristehovalecka rodina nesnášela novy prostředí, který bylo pro ne cizi.

                  Tak se omlouvam za tohle OT, fakt to sem asi nepatri. Jen me napadlo, jestli se afro třeba zamyslis nad tim, jakej ma kazdej takovej příspěvek dopad. Samozrejme je cool bejt nekorektni a ja jsem uplne mimo, pac jsi nic nerek ani nic nenaznacil, zejo.

                • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                  martyni (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 16:19 |  
                  0 0

                  Jj, je to dneska oblibenej sport, pridat si svoji davku nesnasenlivosti, když uz i ti britove prestali byt politicky korektni a verejne rekli, ze ty Polaky nenavidi (zvlast ti na venkove, co zadnyho polaka nikdy nevideli zivyho). Každý takovy příspěvek roznasi tuhle nenavist mezi lidmi. Ale na druhou stranu to není nic nového, ta nenavist a nesnasenlivost mezi nama proste je a vždycky byla, jen nas nasilim snazili po 2. svetovy valce naucit, ze ji nesmíme davat verejne najevo, protože se bali, ze se tu zas pobijeme. Ale lidi jsou proste takovy a lepsi nebudou.

                  Migranti jsme samozrejme všichni, kazda rodina odnekud prisla a nekde se usadila, málokdo z nas je z rodiny, která na jednom miste zije vic nez pul stoleti. A kazdou rodinu nekdy nesnaseli ti, ke kterym se pristehovala, a kazda takova pristehovalecka rodina nesnášela novy prostředí, který bylo pro ne cizi.

                  Tak se omlouvam za tohle OT, fakt to sem asi nepatri. Jen me napadlo, jestli se afro třeba zamyslis nad tim, jakej ma kazdej takovej příspěvek dopad. Samozrejme je cool bejt nekorektni a ja jsem uplne mimo, pac jsi nic nerek ani nic nenaznacil, zejo.

                  • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                    JS (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 17:09 |  
                    0 0

                    :)

                  • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                    afro     před 8 lety 27.06.2016 19:42 |  
                    0 0

                    Ten prispevek nebude mit vliv absolutne zadnej, protoze je to hole konstatovani skutecnosti. Vyvoj zastoupeni jinych narodnosti nebo rekneme zemi puvodu hracu nebo jejich rodicu/prarodicu, nez byl po dlouha leta standardem je u nekterych reprezentaci neuveritelne dynamickej a je to takova mala ukazka toho, jak se do budoucna bude menit Evropa i mimo fotbal.

                    A byly by tymy jako Svycarsko, Francie nebo Barrova Belgie slabsi, kdyby tyto zeme nebyly do jiste miry multikulturni nebo ne?

                    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                      Barra     před 8 lety 28.06.2016 09:01 |  
                      0 0

                      Vazne nevim co ti mam na to odpovedet, Afro. Stejne jako snad kazdy clovek bere za samozrejmost, ze obyvatele dnesni USA nejsou uz jen puvodni Indiani, kteri ted mají sve rezervaty a naopak se jedna o mix Evropanu, potomku byvalych otroku z Afriky, Latino-Americanu a ostatních pristehovalcu, je pro me normalni ze v Belgii neziji jen "puvodni" Belgicane, tedy potomci tech kteri tam byli v 1830 pri vzniku Belgie. Dam priklad - nas Dusan Svento hral 5 let za Salzburg, ma pritelkyni Rakusanku, mají spolu malého syna. V mych ocich je Salzburg prekrasny, nedivil bych se kdyby po ukonceni kariery se rodina Svento tam definitivne umistila. A ted - otec malého Dusana-Damiana je Slovak, matka Rakusanka. Nevim jestli uznava Slovensko/Rakousko dvojitou narodnost, ale rekneme ze ano, ze dite bude tedy ´take´ oficialne Rakusak. Maly Dusan veruste v Rakousku, bude tam chodit do skoly, pracovat. Bude v tvych ocich "pravy" Rakusak, kdyz je jeho otec Slovak? Nebo zustane jen takovy polovicni? A kdy se v tom pripade konecne stane ´beznym´ Rakusakem? Budou to az jeho deti? Nebo jeho vnoucata? Ptam se protoze v národním muzstvu Belgie mame hned x-hracu, kteri mají matku nebo otce Belgicana, a druhého rodice cizince. Je to priklad Kompanyho, Nainggolanga, Witsela atd. Narodili se v Belgii, mají belgickou narodnost, chodili tam do skolky a do skoly, studovali. V mych ocich normalni, bezni Belgicane, u kterých u nas jen male hrstka ultra nacioanlistu a rasistu se bude divat na barvu jejich pleti a tvrdit, ze nejsou Belgicane. A presne v stejnym pripade jsou moje dcery. Mají jako matku Cesku. And so what? Kdybych jim rekl ze nejsou v ocich nekterych plnohodnotne Belgicanky, by rekli jako moje nejmladsi kdysi "asi jsou ti lide kteri je berou jako cizinky tak trochu ťuk ťuk na hlavicku".

                      Lukaku, Fellaini, Carrasco - mají jako rodice cizince, presto se narodili v Belgii, kam se jejich rodice prestehovali a kdy pracovali. Otec Fellainiho je napriklad jiz temer 50 let v Belgii. Muzeme v pripade jeho syna tvrdit ze je imigrant a ze není pravy Belgican? Jen protoze ma jinou barvu pleti? A kdy se tak stane? Nebo nikdy a bude stale cizinec? Ne, samozrejme. V UK, Francii, Spanelsku, Italii, Nemecku abych napred vyjmenoval velke zeme ale i v Holandsku a Belgii a Skandinavii je normalni, ze potomci tech kteri tam pred lety prisli jako ekonomicti pristehovalci a se tam definitivne umistili, jsou bezni obcane te zeme. Uvazovat jinak je stejne hloupe jako bychom tvrdili ze Obama není pravy American, i kdyz mam obavu ze i mezi Slavisty se najdou takovi kteri to tak budou videt.

                      Cesi nejsou ještě moc zvykli na cizince, i kdyz tomu pred valkou bylo jinak. John Madden byl tomu priklad, stejne jako Raymond Braine, atd. Hranice statu bývalého východního bloku se otevrely az po padu zelezne opony a tim mate o nejakych 40 let skluz s vnimanim cizincu oproti zapadni Evropy, USA atd. Neodsuzuji, jen konstatuji. Mam jako manzelku Cesku, moje dlouholeta sekretarka byla Holandanka, muj svedek pri svatbe americky novinar s tmavou pleti. Byvaly belgicky premier byl syn italských pristehovalcum, nas momentalni belgicky kral ma jako matku Italku, jeho babicka byla svedska princezna. Jinak byl nas první kral, Leopold van Saksen-Coburg Gotha, původem nemecky hrabe, který si vzal za zenu francouzskou princeznu, druhy kral mel jako manzelku Rakusanku, treti Nemku, ctvrty tedy Svedku, paty Spanelku, sesty jak receno Italku - az ten sedmy, momentalni kral, ma "jen" Belgicanku.

                      Jinak, jen spoléhat na "vlastní krev" by casem asi vedlo k incestu a degeneraci naroda.

                      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 28.06.2016 12:50 |  
                        0 0

                        Je to o zvyku a vlastní zkušenosti. Tvoje argumenty jsou samozřejmě logické a racionální, ale naráží to na vnitřní nastavení a emoce. A s tím se nedá lehce hnout, to chce čas (řekl bych generační čas). Však i my máme svého migranta Thea. Dokonce nemá vůbec české jméno, které je u nás obvykle dobrým maskováním, a přesto ho drtivá většina nepovažuje za nějakého vetřelce. Snad jen úplný rasista řekne, že by neměl být v české reprezentaci. Belgie a západní Evropa jako koloniální země měly jiný vztah a zkušenost se zámořskými krajinami. Pravda my jsme bývali multikulturní země, ale ve středoevropském pojetí + něco z východu, nějaký ten Ital, Francouz nebo Skot (s velkým S)(a díky za něj btw!). Takže dovedu pochopit lidi, kterým pohled na např. francouzskou sestavu nebo švýcarskou soupisku jmen nějak neštimuje. I když nejsme ani 1000km vzdálení, obecně těm zemím nerozumíme. A čemu člověk nerozumí, toho se bojí nebo se tomu brání. A nějaká logika jde stranou.

                        • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                          Barra     před 8 lety 30.06.2016 07:29 |  
                          0 0

                          Ano, jednoducha dedukce pro lidi s v omezenym IQ. Je to na urovni klasického prikludu logiky "muj otec je plesaty - zaba nemá vlasy - muj otec je zaba".

                          Takze lide s jinou barvou pleti davas do souvislosti s zvirati? Mas pravdu, vlastne není treba slov. Co jiného se vlastne od tebe dalo ocekavat? Nastesti ze ne vsichni Slaviste mají stejne omezeny vzhled na svet jako ty a vykompenzuji to, co tobe evidentne nebylo doprano.

          • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

            Kornovo     před 8 lety 27.06.2016 14:17 |  
            0 0

            chorvati si za to mohou sami, hrali houby, mozna meli po vyhre na obhajcem nosy nahore. naopak Portugalci super, druhy polocas bylo videt, ze jdou za vyhrou vice, dokazali vymyzat Modrice a to v podstate stacilo. jinak fantasticky Renato Sanchez, v Bayernu se prosadi, pokud bude zdravy a bude velkou hvezdou. urcite jim fandim, aspon umi neco s micem, ne jak psonci

            • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

              martyni (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 16:25 |  
              0 0

              Portugalci jen branili, jestli myslis, ze sli za vyhrou lepsi obranou, tak to asi jo..:). S micem asi umeji, ale zatím to krome druhého polocasu s Madary nepredvedli. Mozna na treninku:).

              • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

                Kornovo     před 8 lety 27.06.2016 17:37 |  
                0 0

                ja to tam od Portugalcu proste videl martyni :) uz dost diskuzi a radeji si vychutnejme jeden z mala tymu, ktery na Euru hraje utocny fotbal. Spanelska rozborka si s Italy pohraje a Island by taky mohl, i kdyz bych radsi videl Anglany porazene az v dalsim kole od domacich

  10. Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

    PetCC     před 8 lety 27.06.2016 09:46 |  
    0 0

    Vzkaz pro oficiální web slavia.cz, vzhledem k tomu, že jsem tan nikde nenašel, kam to napsat:
    Nejde mi RSS webu. A zvhledem k tomu, jak je ofic.web hnusnej a naprosto mimo jakoukoliv přehlednost, tak se nemám jak dostat k informacím. Takže doufám, že se to opraví.

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      no-nick     před 8 lety 27.06.2016 13:05 |  
      0 0

      Jak by řekla Indra Vostrá, děkujeme za milá slova:) Tady si to asi nikdo nepřečte.

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      chrobak     před 8 lety 27.06.2016 13:10 |  
      0 0

      Mě funguje.Tím, ale neříkám, že na oficiálním webu není nic k vylepšení.

      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

        PetCC     před 8 lety 27.06.2016 13:54 |  
        0 0

        Teď se tam objevil jeden odkaz, tak dofám, že to zas bude fungovat. Nic tam nebylo asi 3 dni.
        Upřesním, že je to http://www.slavia.cz/rss.asp a já to normálně otvírám ve Firefoxu, v Chrome ani Edge to rovnou otevřít nejde.
        Já přes RSS lezu i na Sport http://isport.blesk.cz/rss , protože to je další web, kde se nedá nic najít.

  11. Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

    zeleznik2     před 8 lety 27.06.2016 13:44 |  
    0 0

    Hm tak to je škoda, zrovna s tímhle soupeřem jsme si mohli docela zastřílet. No nic zítra nás čeká Rostov, tak snad konečně zvítězíme a vstřelíme víc než, jen jednu branku...

    • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

      Jachym     před 8 lety 27.06.2016 14:04 |  
      0 0

      Pokud si chceme zastřílet, objednáme si jakou sparringpartnere Hoštice. Jenže takoví soupeři nás bohužel v české ani Evropské lize nečekají...

      • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

        Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 27.06.2016 14:37 |  
        0 0

        A co MOL Cup? Tam můžeme dostat podobného soupeře...

        • Re: Dnešní zápas proti Teutě Durrës zrušen!

          Jachym     před 8 lety 27.06.2016 14:53 |  
          0 0

          To je pravda. Ale na něho by naši profesionálové neměli potřebovat speciální přípravu nebo soustředění...:-)