Evropská liga

Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

Měla to být pohodová a vcelku nudná odveta. To však po prvním zápase vůbec neplatí, naopak. Slavii čeká těžký úkol, když po ostudě v Estonsku bude muset vyhrát minimálně o dvě branky. Zda se jí to podaří můžete sledovat mj. na ČT Sport.

Slavie, Slavie. Cos nám to minulý týden udělala... O úvodním slávistickém zápase v evropském poháru v této sezóně toho bylo napsáno a nadiskutováno již moc a moc, přesto však, ač mě z toho bolí u srdce, se u něj nakrátko zastavme. Zápas nám totiž potvrdil, že kvalita je jednoznačně na straně Slavie. Ale byla promrhaná asi jako matematický talent pravidelného žadatele o pár drobných na Hlavním nádraží. Trošku pak člověka zamrzí, když namísto očekávaného pádu na zem si přečte či vyslechne tak maximálně o smolném nepovedeném zápase a že postup je stále povinnost a že je velká šance, že se to v Praze zvrátí, protože teď se neproměnila tahle a tamhleta šance. Jistě, to všechno je pravdou, všemu se však dalo s trochou svědomitostí předcházet. A tak věřme, že právě onu svědomitost zítra uvidíme.

Hráči soupeře, tedy Levadie, totiž cítí velkou šanci na možná i historický úspěch. Ono jak by také ne, když vyhrajete první zápas tři ku jedné. Inspirací pro ně by mohlo být hned několik zápasů na nedávném evropském šampionátu, kde papíroví outsideři statečně odolávali velkým favoritům. Ono dobře bránit, to je vždy věc jednodušší než dobře útočit. Navíc, i přes ten nadějný výsledek si hráči estonského týmu uvědomují, že stále nemají vůbec co ztratit, nic je netíží. Když se nepovede, tak se řekne škoda, ale jede se dál. Nervozita tak bude na kopačkách borců v červenobílém. 

Jak se s ní dokáží vypořádat? Ideálně samozřejmě brzkým gólem, ale ani případný bezbrankový poločas by neměl být tragédií a závdavkem pro skleslé hlavy v kabině o poločasové přestávce. Jestli slávisté svědomitě trénovali, měli by mít na svojí straně mj. i kondici, což svoji roli rovněž může sehrát. A podobně jako například Španělé nepropadají panice, i když se soupeř stále brání a ne a ne vstřelit ten gól, neboť věří ve své kvality, měli by věřit i slávisté. Jak řekl i trenér Uhrin, stačí dát góly třeba v 85. a 88. minutě.

Kdo gól jistě zítra nedá, to bude například Jasmin Ščuk, ale i Švento nebo Železník. Všechny do hry nepustí zranění. Zejména absence Ščuka je vzhledem k výkonu zálohy v prvním zápase citelná. Slavia by si však zítra měla poradit i bez něj a připravit svým fanouškům hezký dvojzápas proti Rio Ave.

Tip na sestavu: Berkovec - Mikula, Bílek, Deli, Bořil - Souček - Van Kessel, Hušbauer, Kenia, Mihalík - Škoda

2. předkolo - Čtvrtek 21. 07. 2016 19:00

Evropská liga, 2016/2017
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

10. Milan Škoda
67. Gino Ronald van Kessel

FC Levadia Tallinn
FC Levadia Tallinn

Komentáře (116)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Komix     před 8 lety 20.07.2016 17:51 |  
    0 0

    Dneska jsem měl noční můru, že Slavia prohrála 2:1. Ale taky jsem byl slávistickým kapitánem, náš gól vstřelil Latka a hrálo se před prázdným Edenem, tak snad na tom nebude nic pravdy..:-) SKS!

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Staršina     před 8 lety 20.07.2016 20:59 |  
      2 0

      Nevěděl jsem jak to nazvat. Ano noční můra. Před Ajaxem jsem ji měl. Měli jsme vyhrát 3:1. Hlas řekl, ale vyhráli jste jen 2:1. Já, to nevadí postup. Jsem trochu pověrčivý, tak jsem nevsadil. Švagr je profi sázkař. Dal jsem mu tip. Chtěl jsem aby vsadil 1000 s tím, že když to nevyjde, tak mu to zaplatím. Trouba nevsadil. Teď jsem tu můru měl opět. Vlastně dvě. První. GvK pumelenice. Že je to gól se zjistí až se míč zastaví v brance. Druhá. SKS-Tallin 6:0. Je mi lépe.

  2. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 17:58 |  
    0 0

    S Tvou sestavou se neztotožňuji. Do brány jednoznačně Pavlenka. Na pravýho beka Bořil místo Mikuly (potřebujeme vyhrát minimálně o 2 goly, ne bránit výsledek). Doleva Jablonský. Na stopera místo Bílka bych dal Frydrycha. Na levou zálohu asi Zmrhala. VTallinnu mi přišel nejlepší, měl dost průniků a centrů a byl i v šanci. Střed zálohy Barák-Hušbauer-Kenia.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 17:58 |  
      0 0

      Zbytek stejně.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        tupoleff (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 18:31 |  
        1 0

        za van kesselem, u kterýho je vůbec s podivem, že ho tam po těch pár trénincích dá, asi nemůže hrát ofenzivní bek; podobně suk - nemůžeš tam nechat plápolat keniu a nejistit záda. Někdo bránit musí, aspoň první půli:) ale souhlasim, že zmrhal by měl hrát.

        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 18:33 |  
          1 0

          Víc staženýho může hrát Hušbauer, koneckonců stejně ho hraje tak i tak. Souček by hrát neměl.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      sksjardab     před 8 lety 20.07.2016 21:16 |  
      0 0

      hlavně ne Mikulu,obrana Jablonský,Bílek,Deli a Bořil

  3. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    donford     před 8 lety 20.07.2016 18:46 |  
    3 0

    Víte, co je na tom všem nejhorší? Ta nejistota. Všichni chceme, víme i jak, ale ten blbý červíček nejistoty hlodá a hlodá. Je Škoda ve formě? Bude si rozumět s pro nás velkou neznámou, s Van Kesselem? Nebude tento příliš sólovat? Neudělá Deli nějakou minelu? Tallinn bude bránit v jedenácti, umějí brejky a i když dostanou jeden gól, pořád mají ještě šanci. Budou to nervy a nebo taky ne - třeba je rozstřílíme. Ale ten červíček zatím bude hlodat nelítostně dál. Už aby tu byl zítřek večer. A s ním vítězná euforie.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      mirecek1111     před 8 lety 20.07.2016 19:34 |  
      0 0

      Jestli chceme v budoucích sezonách bojovat o český titul, hrát v základních skupinách EL a snad i Ligy mistrů, tak nás těžkých zápasů čeká mraky a budou v nich proti nám stát úplně jiné týmy než zítra. Minulý týden to hráči pořádně podělali, ale nemůžeme se kvůli tomu přece hroutit před nějakými Estonci na úrovni druhé české ligy. Hráči si to zavařili sami, ale zítra je prostě musíme smést a tečka. Jaké bychom chtěli mít ambice, kdybych zítřejší výzvu nezvládli. Zítra to v klidu zvládneme a za měsíc si na ten dvojzápas už ani nevzpomenem, protože nás snad čekají úplně jiné výzvy než zítra. Až už v české lize nebo EL.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        pinochet     před 8 lety 21.07.2016 00:50 |  
        0 0

        Hráči určitě nejsou bez viny, ale hlavní díl viny vidím na Uhrinových experimentech, které si mohl nechat na méně důležité zápasy.

  4. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    spivi     před 8 lety 20.07.2016 19:17 |  
    2 0

    Damy a panove, bavit se tu o sestave muzem jak chcem, ale pravda je takova ze estonsky tym by mela porazit i juniorka, s cily jake mame stanovene bude cokoliv jineho nez postup jen nehorazna ostuda, preci jen jsou to estonci

  5. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Travinho     před 8 lety 20.07.2016 19:25 |  
    2 0

    Uvidíme, jak bude vypadat sestava.
    Pavlenka - S ním v brance mi připadáme jistější.
    Bořil - Nechci, aby hrál přes nohu, zvlášť proti soupeři typu Tallinn tam musí létat centr za druhým a bojím se, že jak bude složení Mikula - Bořil, tak se toho nedočkáme.
    Bílek - Hrát musí. Ví o co jde. Je zodpovědný.
    Frydrych - Deli na mě působí, že si snad chce vydupat přestup nebo co a s Ngadueim Bílek nic neodehrál, takže za mě Michal Frydrych. Potom bych vrátil zpět Deliho, ale zítra prosím ne.
    Jablonský - Má jednu z nejlepších kopacích technik v týmu, to se může hodit. Otázka je, jak je rozehraný.
    Hušbauer - Chodí si hodně hluboko pro míče a vzhledem k absenci Ščuka a slabší formě Součka bych vsadil uprostřed na něj.
    Barák - Sice on ani Hušbauer nejsou nejsilnější, ale měli by řidit hru zbytku týmu, který bych postavil co nejofenzivněji to jde, abychom Estonce zadupali do země. Proti Estoncům si myslím, že by mohla i hra se dvěma středy fungovat.
    Kenia - Postavil bych jej na levo, s tím že falešné levé křídlo by hrál Jablonský a on by se snažil stahovat do středu.
    Van Kessel - Naopak bych jej dal na pravý kraj odkud by mohl mít smrtící náběhy za obranu.
    Mešanovič - Vedle Škody by mohl mít velký prostor pro své náběhy.
    Škoda - Bez něj si to nelze představit.
    Ano, má sestava má díry. Problém je, že takhle hráči nikdy nehráli a nesehranost může hrát své. Druhá věc je, že ani tak ve hře žádný velký systém nevidím a dá se očekávat, že Estonci budou hlavně bránit a proto bych se snažil je zdeptat už od počátku totálním útokem, protože při tomto složení je individuální kvalita jasně na naší straně.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      spivi     před 8 lety 20.07.2016 19:30 |  
      0 0

      Nelze mluvit o nesehranosti, kdy jindy hrat na dva utocniky kdyz ne ted?

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        Travinho     před 8 lety 20.07.2016 19:47 |  
        0 0

        Já osobně hru na dva útočníky ještě s dvěma křídelními hráči, kteří neumí moc bránit úplně nepreferuje, ale ono se dá očekávat, že budou útočit tak ve třech maximálně 4 lidech a k tomu nepotřebujeme v sestavě x - defenzivních hráčů. Navíc každý útočí jen podle toho, kolik mu toho dovolíš.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 23:00 |  
      0 0

      Já bych postavil 4-5-1 s pružnými přechody na 4-4-2, konkrétní jména jsem dával a moc mi lidé nesouhlasili, toto je ale také dobře zdůvodněné.

  6. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Sokrates55 (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 20:10 |  
    6 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Já prostě věřím tomu, že hráči ví, o čem ten zápas bude a taky asi ví, co by to znamenalo pro nás všechny, pokud by ten postup nevyšel. Navíc bude poměrně plno, tak trpělivě a s odhodláním a po celý zápas.
    Sokrates55

  7. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Mates204     před 8 lety 20.07.2016 21:13 |  
    0 0

    Tak zatím dle oficiálek prodáno 14000 lístků. Vypadá to na parádní návštěvu, ale bohužel jí asi trochu sníží špatné počasí, které na zítřek hlásí předpověď....

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Ravik     před 8 lety 20.07.2016 21:23 |  
      0 0

      A špatný počasí je vedro a nebo bouřky?Předpověď hlasí totiž oboje :-)

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        Mates204     před 8 lety 20.07.2016 21:27 |  
        0 0

        Myslím bouřky, protože vedro tolik neodradí jako slejvák:)

        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

          hamlo1 (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 21:39 |  
          0 0

          Eden snad nemá střechu?

  8. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Fulham     před 8 lety 20.07.2016 21:35 |  
    1 0

    Mno... Celtic vede 3-0 po půli. Tak klucí.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 21:59 |  
      0 0

      Ještě dva góly přidají, tedy doufám.

  9. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    dauby     před 8 lety 20.07.2016 21:42 |  
    0 0

    Misto Mikuly Jablonsky, misto Berkovce Pavlenka. A za uvahu by stala i stoperska dvojice Bilek-Frydrych.

  10. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 21:56 |  
    0 0

    Tak nás zítra pískají rozhodčí z Kypru.
    SK Slavia Praha (CZE) - FC Levadia Tallinn (EST)
    Referee: Christos Nicolaides (CYP)
    Assistant Referee 1: Charalambos Charalambous (CYP)
    Assistant Referee 2: Charalmabos Georgiou (CYP)
    4th Official: Lucas Soteriou (CYP)
    UEFA Referee Observer: Andreas Schluchter (SUI)
    UEFA Delegate: Aubry Ralph (NIR)

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      JS (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 22:07 |  
      1 2

      Já bych řekl, že mu tam Jarda šoupne pár kypříků a je to pojištěné...

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        jufoun (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 22:16 |  
        3 0

        Doufám, že k tomuto hnusu se nikdy nepropujčí.

  11. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    JS (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 22:21 |  
    2 0

    Tak Vardar Skopje právě docela zatápí Dinamu Záhřeb v odvetě 2. předkola Champions League. Dinamo venku vyhrálo 1:2 a doma prohrávalo už 0:2, Pjaca otáčí postupový výsledek dvěma pokutovými kopy. Ale proč to píšu, Vardar má v obraně na balkánské poměry skvělého hráče se zkušenostmi z Británie, Řecka a Nizozemska, Gorana Popova (krajní obránce, 31 let). Kdybych si měl vybrat hráče, kterým zalepím díru na pravém beku po Holíkovi a Mikulovi, ukázal bych na něj.

    http://www.transfermarkt.com/goran-popov/profil/spieler/19721

    Btw Fenecváros nepostoupil na penalty přes FK Partizani z Albánie.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      JS (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 22:27 |  
      0 1

      *Ferencváros samozřejmě.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Travinho     před 8 lety 20.07.2016 22:31 |  
      1 0

      No já dnes koukal na Trenčín a zcela mě okouzlil Salomon Kalu. Ten kluk nemá ještě ani 18 a z obrany Lublaně si dělal vyloženě trhací kalendář, ale myslím si, že na toho asi nemáme.

        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

          Travinho     před 8 lety 21.07.2016 08:31 |  
          0 0

          Za jméno se omlouvám. Jinak Transfermarkt jako objektivní zdroj cen hráčů fakt vnímat nelze. Kalu měl už na jaře velice dobré zápasy, ale to co předváděl v Lublani a nyní i doma bylo úchvatné a Trenčín je velmi, velmi sledován agenty. Loni prodali Baileyho do Genku, než za ně stihl nastoupit v jediném utkání a cena byla údajně také kolem milionu Euro. Oni mu nebyli schopni vzít balon a je mu teprve 17. Myslím si, že jeho hodnota je jistojistě přes milion Euro a myslím si, že už v zimě poputuje pryč.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Robinator     před 8 lety 20.07.2016 22:40 |  
      0 0

      výsledky na hovno..ty Maďaři mě posrali ticket..

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Staršina     před 8 lety 20.07.2016 22:57 |  
      0 0

      Omlouvám se, ale proč po Holíkovi ? Na jeho věk je v tom klukovi neuvěřitelný potenciál. V Tallinu to odnesla celá obrana za zálohu. Nesmyslné ztráty míče, brejky. Záloha jim moc nepomohla. Dva případy z minula. Marek Suchý. Sedmnáct let, stoper. Přes chyby nám vyrostl. Gebre. Jeden zápas v Brně a KJ ho zlikvidoval. Jeho další cestu až do repre všichni známe. Pořád voláme po zařazování mladých. Podle mého názoru je Holík za čtyři roky za 100-150 M. Je potřeba ho nechat dozrát a ne ho odstřelit. Tallin se nepovedl víceméně nikomu, včetně DU.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        honzah (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 23:02 |  
        0 0

        Holíkovi bych dal brzy druhou šanci, ale zítra raději ne. Také věřím, že jeho čas přijde. Cena Holíka za 4 roky bude 15-60M, buďme střízliví.

        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

          Travinho     před 8 lety 21.07.2016 08:32 |  
          1 0

          Holík má obrovský potenciál, ale dnes potřebujeme psychicky silné hráče. Já si u něj dovedu představit hostování, kde by fyzicky i psychicky ještě zocelil.

          • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

            Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 22.07.2016 16:48 |  
            0 0

            Mezi muži vlastně nikdy nehrál, je mu 18 a všechno má svůj čas, potřebuje hrát, hrát a hrát. Ta hostovačka by mu fakt bodla, potřebuje se tzv. vyhrát a získat potřebné zkušenosti.

  12. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    honzah (přítel SN)     před 8 lety 20.07.2016 22:56 |  
    0 0

    Mikula v základu mě děsí, ale asi to tak dopadne. Pro mě je ovšem otázka beků jasná

    Napravo: Bořil, nouzové alternativy Mikula, Holík, Frydrych
    Nalevo: Švento, alternativně Jablonský (což bude asi časté, např. zítra bych ho tam dal)

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Steve (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 00:25 |  
      0 0

      Je jich tam jeste vice:-)

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        Petr9608     před 8 lety 21.07.2016 00:47 |  
        0 0

        Koukám, no. To se jen uvolnili asi nekoupený rezervačky a teď tam naběhly ty permice. No, hlavně, jak se strašilo už někdy v pondělí s tim vyprodanym severem.

        Těm je tam k dispozici asi 320 lístků.

        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

          Steve (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 00:53 |  
          0 0

          To behem dneska zmizi jak prd, aspon ten sever. Uz jsem zakoupil dalsi pro dalsi kamarady. Snad dorazi hodne lidi. Uvidime zitra jaka bude realita. Kdyby prislo 14-15tis. bylo by to supr

  13. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Petr9608     před 8 lety 21.07.2016 02:07 |  
    1 1

    Ale ta bilance 1-13-12 z posledních 26 zápasů, tak ta je tedy taky unikum...

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 07:12 |  
      1 0

      Je celkem neuvěřitelné, že pod KJVCD jsme se dokázali v pohárech pravidelně proremízovat až skoro do Vánoc :-)

  14. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Fridleifsson     před 8 lety 21.07.2016 02:12 |  
    4 0

    Jestli bude hrát Mikula, tak jsme na tom fakt špatně. Po všem tom posilování, aby se v základu objevil hráč, který má tak max. na ligový základ v týmu hrajícím o udržení? To snad vážně ne, ten kluk je sice slávista, ale taky kopyto.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      honzah (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 07:17 |  
      1 0

      Na krajích obrany jsme měli v lepších obdobích svého Hubáčka, v horších svého Dostála. Snad se tedy Mikula přiblíží tomu prvnímu. (Nutno dodat, že na stoperu si DH4 často odehrál svoje - a držel nás v nejtěžší době, ač jeho levý bek byla opravdová nouzovka.)

      Jak píšu výše, stačilo by Bořila stavět vpravo, jelikož vlevo máme podstatně lepší alternativy.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        JS (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 10:00 |  
        1 1

        Hubáček byl oproti Mikulovi pan fotbalista.

  15. Sestava

    DavidM     před 8 lety 21.07.2016 08:31 |  
    3 0

    Tak já doufám že Mikula hrát nebude, ostatně ani sestava v deníku Sport mě moc nepotěšila. Doufám že v bráně bude Pavlenka, kolik zápasů už bylo že jsme tlačili a pak Berkovec dostal naprosto zbytečný gol - víc se soustředí na žvejkačky než na balony. Dušan a Jasmin budou chybět, určitě by byli v základu.

    Pavlenka - Bořil, Bílek, Deli, Jablonský - Souček, Hušbauer - GVK, Levan, Mihalík - Škoda

  16. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    cage10     před 8 lety 21.07.2016 08:38 |  
    2 0

    No jako nejzásadnější pro celý zápas vidím, co se stane, az se dostaneme do vedení 2.0. Snad to pak kluci nezabetonuji a naopak Tallinn dodelaji.

  17. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    LukySKS     před 8 lety 21.07.2016 09:30 |  
    0 0

    Dneska to vidím tak, že Škoda da minimálně dva goly, přal bych mu jich 6, ale dva postupové taky dobrý!! :-)

  18. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    eomer (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 09:30 |  
    1 0

    Už se nemůžu dočkat. Jen mi připadá sebevědomí snad ještě vetší než před prvním zápasem- trochu pokory. Budeme bušit do zabetonované obrany a brejky mají asi výborné = nula vzadu asi nebude. No a dáme skutečně 4 góly? Na druhou stranu doma hrajeme lépe a před plným domem o to více. V případě černého scénáře to beru tak, že poháry letos jsou trochu předčasné. Loni touhle dobou se „zavíral krám“ a pomalu jsme končili. Nyní máme dvě přestupová období se spoustou nových hráčů a bude si to stále sedat, navíc nás v budoucnu ( dle mého názoru) ještě jedna zásadní výměna čeká .

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      pinochet     před 8 lety 21.07.2016 09:39 |  
      0 0

      Hlavně aby trávník nezmok. Oranice by vyhovovala bránícímu mužstvu.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      lassiter     před 8 lety 21.07.2016 09:50 |  
      0 0

      Tak výborné brejky...pokud v obranné fázi nebudeme stínovat z pěti metrů, tak bychom góla dostat neměli.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      VanDel     před 8 lety 21.07.2016 10:13 |  
      0 1

      Pokud tu obranu dneska konečně bude někdo pořádně řídit, tak by nula vzadu být měla. Tallin žádné extra útoky minulý týden nepředvedl. Všechny tři goly byly způsobeny tím, že jsme měli na stoperu dva tydýty, který absolutně nevěděli kde se mají pohybovat a jak tu obranu řídit.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        japhy     před 8 lety 21.07.2016 11:01 |  
        0 0

        A to já bych na stopery zas tak přísněj nebyl, byť to ideál nebyl.
        1.gól - Míša udělal vše jak měl, i když mu to zkomplikoval Holík. Na náběh z druhý vlny se vybodl Souček, pak byl centr zblízka.
        2. - Tady se jeden stoper zapomněl. Ale předcházel tomu absolutní nedůraz při bránění z naší pravé strany.
        3. - Holík se opět nechal opít rohlíkem a pak si Bořil dal podivuhodné housle a pravděpodobně Souček nezachytil dobíhajícího Estonce.
        Čtvrtou tutovku jsem neviděl, na to jsem už neměl baterky.

  19. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Ferky     před 8 lety 21.07.2016 09:44 |  
    4 0

    Musím říct, že takhle jsem se na fotbal dlouho netěšil. Jen doufám, že nepřijde šok. Věřím že bude dobrá návštěva, kolem 15ti tisíc, a že tam kluci nechají všechno.

    Trochu mám obavu ze SImona. Moc přípravných zápasů jsem neviděl, ale co jsem zde četl, tak co zápas to hrubka. Do sestavy bych ho nedával. To mě na Uhrinovi štve, že pořád staví hráče, co jsou očividně bez formy. Jasně, jsou hráči, u kterých se to dá obhájit. Messi, Ronaldo nebo u nás na jaře Škodovka. Ale i když Škoďák neměl formu, stejně jsem věřil, že to tam procpe. Ale nechávat na stoperu hráče bez formy, v zápase kdy soupeř bude hrát na brejky a betonovat, mi přijde jako nesmysl. Doufám, že když Simon nastoupí, tak předvede naprosto odlišný výkon než v Tallinu a v přípravě.

    Pokud padne do prvních 15 minut gól do sítě Tallinu tak je podle mě přejedem. Když bude poločas bez branky, bude to hrozná křeč.
    Tak doufejme, že to vyjde a že za týden doma Rio Ave.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      JS (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 09:58 |  
      0 1

      Moje slova!

  20. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Borris     před 8 lety 21.07.2016 09:49 |  
    2 0

    Tak slávisti den D je tady! Odpoledne vyrážíme z Pardubic, i moje baba se těší že jí poprvé beru na Slávku, tak doufám, že kromě bouřlivé atmošky kterou uděláme, uvidí i náš drtivý postup. Při vší uctě k Tallinu, jestli máme mít nějaké ambice, tak tým jako jsou oni, dneska musíme spláchnout a v tom červenobílém kotli je uvařit tak, že na to do smrti nezapomenou! Jednou nás mohli porazit, ale porážet už nikoliv! Kvalita je naprosto drtivě na naší straně. Chce to dát do dvacáté minuty góla, prostě co nejdříve. Oni se pak podělají a pak jsem přesvědčený že je přejedeme jak parní válec! Jak po poločase nepovedeme, bude to pak pořádná šichta. Budou čím dál víc polehávat, zdržovat, simulovat, prostě to co dělali i minulý týden. Nesmíme jim vůbec dát šanci tyhle ptákoviny dělat! Prostě dneska je náš čas slávisti, Eden dnes bude vařící kotel a hoši z Estonska naše večeře, kterou od 19:00 začneme hladově žrát! jdeme na to!

  21. Návštěva

    JS (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 10:03 |  
    0 1

    Tak podle Ticketportalu a konečných „zbývajících“ čísel bychom to na těch 15 tisících snad dnes měli mít. :)

  22. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Kara (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 10:46 |  
    0 0

    Věřím, že je oprávněně přejedeme a postoupíme. Škoda a zřejmě i Gino v sestavě mě naplňují optimismem.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      martyni (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 10:55 |  
      1 0

      Mě taky, ale zároveň to tyhle dva kluci budou mít desně těžký, s týmem neodehráli žádnej přípravnej zápas, připojili se nedávno a všichni budou mít velký očekávání, co předvedou. Já tedy hlavně doufám, že to zvládneme jako tým, že budem hrát pozorně a soustředěně a že nebudem panikařit, i když se třeba nepodaří dát rychlý gol.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 11:10 |  
      0 0

      Trošku se obávám, že bušení do plné obrany nebude pro GvK to pravé ořechové. Na druhou stranu, soupeř je tak slabý, že by to snad neměl bejt problém.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 11:43 |  
        0 0

        Já věřím v silnou motivaci se předvést...a doufám, že jim jednoduše uteče.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      smely (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 11:13 |  
      2 0

      snad nebude vecer nakej brutalni slejvak, to by nam moc nepomohlo....maximalne cervenobila vichrice...

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Gino     před 8 lety 21.07.2016 11:53 |  
      0 0

      Dám jim dva fíky dneska ;-) další přidají ostatní kluci ;-)

  23. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    mabr     před 8 lety 21.07.2016 11:04 |  
    0 0

    Nevím, jestli to tady už nepadlo - ale nevíte, zda bude dnes na stadionu normální pivo?

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Guly (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 11:11 |  
      1 0

      Pouze nealko - nařízení UEFY-MAFIE.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        mabr     před 8 lety 21.07.2016 11:16 |  
        0 0

        Achjo. Tak to si z práce sakra pospíším, abych stihl alespoň nějaké vítězné pivko někde mimo Eden. Díky za info!

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        Dresco     před 8 lety 21.07.2016 13:43 |  
        0 0

        To jako vazne existuje takovy narizeni?

        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

          Guly (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 14:48 |  
          0 0

          Psal to Navar na twitteru, takže asi jo.

  24. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Fulham     před 8 lety 21.07.2016 11:16 |  
    0 0

    Už jenom necelých šest hodin!!! Boha jeho pome ...

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 11:45 |  
      0 0

      Zápas začíná až v 19:00.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        smely (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 11:47 |  
        3 0

        asi myslel hospodu :-)

        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

          Fulham     před 8 lety 21.07.2016 13:50 |  
          1 0

          Tak...výkop 16,45 :-))

          • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

            smely (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 15:28 |  
            0 0

            tak bacha na "Cendu"... .-)

  25. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 12:37 |  
    0 1

    Měli bychom hrát systém 3-5-2 , pokud ho alespoň okrajově trénovali...pomalý Husbauer by měl hrát v pětičlenné záloze a střílet ze střední vzdálenosti, Kenia naleptávat obranu kolmicemi do vápna, rychlé kraje zálohy posílat jeden centr za druhým a Škoda s Kesslem skákat do střel a dorážet každý balón který proletí kolem, Zmrhal, Barák, Souček každý jestli bude na hřišti zkoušet rány z dálky, všichni na to mají! Jen to dnes zúročit!!

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 13:02 |  
      2 1

      Mě se zase vždycky líbil styl 4-3-3, který se hraje v Holandsku.
      Lepší vyhrát zápas 5:3 než 1:0. Hráče na to máme a navíc se z něj dá snadno přejít do 4-5-1.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 13:03 |  
        0 0

        Sestava by pak mohla vypadat :
        Berkovec - Bořil,Deli,Bílek,Švento-Souček,Barák,Kenia-Van Kessel,Škoda,Mihalík

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        Malvin     před 8 lety 21.07.2016 13:17 |  
        1 2

        Absolutní souhlas. Taky by se mi líbilo, kdyby slávinka hrála 4-3-3 , nebo 3-4-3.
        Radši výsledky 4:3, 3:3, 4:1, než 1:0, 0:0.

        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

          Travinho     před 8 lety 21.07.2016 13:19 |  
          1 2

          3-4-3? A nechceš hrát rovnou 3-2-5?

          • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

            Malvin     před 8 lety 21.07.2016 13:26 |  
            2 2

            Ne, kdybych chtěl, zmínil bych to.

            • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

              JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 13:55 |  
              0 0

              Kde jsou ty časy našich otců, kdy se hrálo 3-3-4. To by byla smršť.
              Pavlenka-Deli,Bílek,Ngadjui-Souček,Ščuk,Hušbauer-Van Kessel,Škoda,Mešanovič,Mihalík

              • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

                Malvin     před 8 lety 21.07.2016 14:10 |  
                0 0

                :o), jj.
                A postavil bych to jak píšeš, akorát bych místo Hušbauera nebo Součka hodně zvažoval Baráka. Ne na post DZ. To by musel dát Ščuk, který je pro mě jasnej základ ze všech záložníků , které momentálně máme.

                • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

                  Travinho     před 8 lety 21.07.2016 14:51 |  
                  0 0

                  Víš o tom, že polovina našich obránců, ne-li všichni, tříobrancový systém nikdy nehrála.

                  • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

                    Malvin     před 8 lety 21.07.2016 15:00 |  
                    0 0

                    Travinho, já to nemyslel tak, že to má tak DU postavit z toho co má dnes. Ale že systém 4-3-3 nebo 3-4-3 se mi líbí. Je to můj osobní pohled na fotbal.
                    Přesněji řečeno, líbilo by se mi, kdyby Tvrdík vyhlásil, že chceme tento systém praktikovat a podle toho vybrat trenéra a následně i hráče + to takto hrát v mládežnických kategoriích.

                    Kdysi jsem četl, že trenéři, kteří přicházejí trénovat Ajax, musí praktikovat jejich herní systém. Tak takhle jsem to myslel.

                    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

                      Travinho     před 8 lety 21.07.2016 15:56 |  
                      0 0

                      Nezlob se na mě, ale kdo dnes hraje 3-4-3? 4-3-3 je hezký systém, ale podle mého není ofenzivnější než 4-5-1, které hrajeme my. Jde spíš o to, jakým způsobem ten styl praktikuješ, navíc se dá mezi oběma styly plynule přecházet v průběhu utkání.

                      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

                        Malvin     před 8 lety 21.07.2016 16:35 |  
                        0 0

                        Rozhodně se nezlobím a nechci trvdit, že nemáš pravdu. Ale myslím si , že konkrétně pro Gina by tento systém byl daleko lepší. A líbilo by se mi, kdyby třeba proti slabším týmům v lize zkusili holandský systém kde by Škoda byl klasický hrot a k sobě by měl na stranách Gina a Mihalíka.

                        Každý systém je hlavně o tom, jaké máš hráče k dispozici. Ale pokud budeme hrát 4-5-1, tak Gino podle mě v tomto systému moc nevynikne. Spíš naopak, jestli je pravda, že s tím bráněním není moc za dobře.

                        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

                          Travinho     před 8 lety 21.07.2016 17:35 |  
                          0 0

                          Není to o systému, ale o tom, jaké úkoly tomu hráči dát. Já myslím, že i v 4-5-1 můžou dostatečně vyniknout křídla.

                          • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

                            Malvin     před 8 lety 21.07.2016 23:14 |  
                            0 0

                            Ano, to je pravda. Ale Gino je hráč do systému 4-3-3 ke Škodovi jako dělanej. Jsem přesvědčený, že v tomto systému, kdy se bude minimálně vracet a věnovat se především ofenzivě a napadání rozehrávky beků platnější než , když bude v systému 4-5-1 , kde se bude muset daleko více věnovat defenzivě.

              • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

                donford     před 8 lety 21.07.2016 16:11 |  
                0 0

                Já si dobře pamatuju na začátky, když jsem začal chodit na Slavii. To se běžně hrálo 3 - 2 - 5. Nazapomenutelné byly tenkrát slavistické dvoučlenné zálohy Muzikář - Trubač, nebo Nedvídek - Vlasák. Co tihle kluci tenkrát uběhali, 90 minut nahoru a dolů, pořád mezi obranou a útokem. I na Spartě tenkrát hrála velmi dobrá dvoučlenná záloha Hejský - Procházka (Frigo). Frigo byl, jak historie ukázala, i jejich nejčestnější sparťan. Ale to je jiná kapitola.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        smely (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 13:35 |  
        2 0

        5:3 je nam ale uplne k prdu...

        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

          JohnyPine (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 13:52 |  
          0 0

          Dneska jo, ale na ligový zápas by to bylo pěkné skóre.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      MarcoDomi     před 8 lety 21.07.2016 13:03 |  
      3 1

      Myslim, ze to by byl den otevrenych dveri nasi obrany a s velmi spatnym konecnym vysledkem. 4-3-3 to su myslim ze jest jedina cesta. Dusan na to ma konecne hrace a svym z pusobem dned i soupere.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 13:47 |  
        0 1

        Tři záložníci by byli naprosto přečíslováni a byli bychom stále pod tlakem...4-5-1 nebo 3-5-2, ale silná variabilní záloha je velmi důležitá pro mezihru a vytváření šancí...

  26. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Hrubas (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 13:03 |  
    0 0

    Pevně doufám, že to dneska zvládneme. Ani si nechci představit, co by to s týmem udělalo, kdyby to dneska, nedej Bože, nedopadlo dobře.
    Chce to do poločasu 3:0, aby se to trochu uklidnilo. Doufám, že dorazí 15k diváků a kluky pořádně nahecují.
    Už se nemůžu dočkat.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 13:41 |  
      0 0

      co by se stalo..tym by dostal pokutu,fanousci by byli nasrani,hraci zklamani a jelo by se dal. Byla by to ostuda,ale takovej je sport. Cimz nechci rict,ze jim dneska nedame 8:0 :)

  27. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    zeleznik2     před 8 lety 21.07.2016 13:17 |  
    3 0

    2:0 jsme schopni zvládnout, jen s tou 0 vzadu mám obavy. rozhodně mne nepřesvědčila obrana, Deli o 100% horší než na jaře, jsem zvědavý, jak to DU postaví, rozhodně bych se nebál změnit obranu na Bořil - Frydrych, Bílek - Jablonský. Tak uvidíme...

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Travinho     před 8 lety 21.07.2016 13:20 |  
      0 0

      Ano, stejnou obranu bych vyslal na hřiště i já.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        edenian     před 8 lety 21.07.2016 15:13 |  
        0 0

        Ja tez.

  28. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Rudolfonc (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 14:33 |  
    0 0

    Mám jeden lístek navíc do sektoru 110, řada 8. Cena zůstává samozřejmě původní.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Rudolfonc (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 14:41 |  
      0 0

      Tel 778 470 951

  29. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    pinochet     před 8 lety 21.07.2016 14:37 |  
    0 0

    Máme volný lístek do sektoru 104 za 260kč + popřípadě místo v autě na trase Děčín - UL - Lovosice - Eden. TČ: 603843596

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      japhy     před 8 lety 21.07.2016 14:51 |  
      2 0

      Ne, že bych měl zájem, jen chci pozdravit konečně někoho z DC...

  30. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Robinator     před 8 lety 21.07.2016 15:53 |  
    0 1

    Jednoznačně musí hrát Deli, nejlepší stoper v lize, takže si nechte ty konspirační teorie a řeči, že by měl být na lavičce..protože kdyby se tak stalo, což se ale nestane, ..naštěstí!,.. mohli bychom taky prohrát, Dneska výhra 4:0

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Travinho     před 8 lety 21.07.2016 15:58 |  
      0 0

      Vysvětlil ti někdy někdo co znamená slovo konspirační teorie? Deli zápas co zápas v létě vyrábí chyby a za posledních 8 utkání zavinil minimálně 5 branek, podle mého je dávat do sestavy hráče s takovou formou hazard. Druhá věc je, že s Bílkem by mohl jít jeho výkon strmě nahoru.

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        Robinator     před 8 lety 21.07.2016 16:01 |  
        0 0

        to nic neznamená, dneska se opět projeví jeho kvality, bude to s nulou vzadu a všechny tyhle hrubky, především v přípravě budou zapomenuty, Deli se rozjíždí pomalu, ale jistě!

        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

          Robinator     před 8 lety 21.07.2016 16:02 |  
          0 0

          jo a dá gol

      • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

        Boss82     před 8 lety 21.07.2016 16:23 |  
        1 0

        Prosím Tě, vyjmenuj mi těch 5 branek, které údajně zavinil. Tohle je zase taková chiméra, která se tu v posledních týdnech rozmohla, přitom je to pravda možná tak z 20%.

        • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

          Travinho     před 8 lety 21.07.2016 17:34 |  
          0 0

          Pravda z dvaceti procent by znamenalo, že může za jednu branku a to je nesmysl. Proti Hajduku jednoznačně jeho gól. Tentokrát nesmyslně nechal volného hráče při druhé brance a podíl měl i na první, kde vůbec nevykrýval prostor, který měl. Proti Rostovu druhá branka a proti Salzburgu byl také ještě jeden gól jeho. A to ještě udělal několik minel, které brankou neskončili. Ale, jak jsem již psal, po boku Bílka může jít jeho výkon razantně nahoru.

          • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

            Boss82     před 8 lety 22.07.2016 09:55 |  
            0 0

            Prakticky všechny góly, které popisuješ, padly po sérii více chyb, více hráčů. To, že stoper je pak na konci toho všeho, takže se zdá, že za gól může jenom on, je jakási deziluze neodborné veřejnosti.

            Včera proti Tallinnu byl Deli opět suverénní.

            • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

              Travinho     před 8 lety 23.07.2016 11:18 |  
              0 0

              Ano, včera to bylo bez problémů a podle mého hlavně díky tomu, že měl vedle sebe Bílka.

              • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

                Boss82     před 8 lety 24.07.2016 16:16 |  
                0 0

                S tím souhlas, také jsem byl pro to, aby hrál vedle Deliho Bílek.

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      zeleznik2     před 8 lety 21.07.2016 16:53 |  
      1 0

      Deli možná na jaře patřil mezi nejlepší stopery v lize, ale v přípravě bohužel velké chyby, třeba proti Rostovu a v Tallinu, to bylo ještě horší. Dnes bych jej nepostavil.

  31. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    murena     před 8 lety 21.07.2016 18:01 |  
    0 0

    Překvapením je Kenia v základu dáme je

  32. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    dArtagnan     před 8 lety 21.07.2016 18:02 |  
    1 0

    Sestava je:
    Pavlenka - Mikula, Bílek, Deli, Bořil - Van Kessel, Hušbauer, Souček, Kenia, Zmrhal - Škoda
    Za mně dobrý :-)

    • Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

      Ladislav (přítel SN)     před 8 lety 21.07.2016 18:08 |  
      0 0

      Za mne velice dobrý, teď to chce jen trpělivost a šance dáme.

  33. Re: Slavii čeká odveta proti Levadii Tallin

    Yester     před 8 lety 21.07.2016 18:13 |  
    0 0

    Tak nervozita se uz splha na maximum... Tohle bude bud krasojizda nebo totalni blamaz, az mam z toho obavy. Sestava si myslim ok, jen to ted ukazat na hristi. Jsem zvedavej na Levana, jestli se chopi sve sance a ukaze, ze z nej muze byt klicovy hrac.