Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

Sešívaní v prvním souboji 3. předkola Evropské ligy doma remizovali s portugalským Rio Ave 0:0, a tak první zápas příliš nenapověděl, kdo by měl mít k postupu blíže.

Prolétl jsem diskusi pod reportem ze zápasu a musím říct, že se tam našlo hodně názorů, které zhodnotily zápas podle mého dosti přesně. Slavia v zápase určitě měla více šancí a je škoda, že alespoň jednu z těch pár vyložených neproměnila. Na druhou stranu byly zřejmé velké nedostatky červenobílých v kombinaci a postupném útoku, což je problém, který tu nejen já dlouhodobě zmiňuji a zatím nejsou ani náznaky, že by se to mělo zlepšit. Slabý je v tomto směru zejména střed naší zálohy, kdy se Hušbauer až příliš stahuje pro míče, Součkovi se v úvodu sezony nedaří a Kenia hraje na podhrotu, přičemž se snaží o samostatné průniky. Hlavně je ale z naší hry očividný fakt, že my se o kontrolu míče ani příliš nesnažíme a sázíme vyloženě na rychlý přechod. Snad trenér ví co dělá, ale můj názor je, že mužstvo, co chce být dlouhodobě úspěšné, by mělo mít zápas a tedy i míč více pod kontrolou.

Co se týče portugalského soupeře, tak myslím, že ve čtvrtek působil na hřišti dobrým dojmem. Šlo o technicky vyspělý tým, který častěji držel míč a diktoval tempo hry, takže to chvílemi vypadalo, že doma hrají spíše hráči ve svítivých dresech. Nicméně naše obrana pracovala velice spolehlivě, a tak optická převaha Rio Ave končila po vápno, kdy se jejich hráči dostali maximálně ke střelám z větší vzdálenosti. Krátkou zmínku si tradičně zaslouží i fanoušci a rozhodčí. Kulisa byla opět vynikající, včetně velice povedené choreografie. K ruskému sudímu Lapochkinovi snad jen tolik, že by se neztratil ani mezi šašky z naší ligy (kéž by s novou komisí rozhodčích nastala změna!) - Škodova krásná branka byla zcela regulérní.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 6 - Podal velice jistý výkon, kdy musel pokrýt docela dost střel z větší vzdálenosti. Ani jedna z nich sice neměla vyloženě gólové parametry, ale i tak si Pavlenka počínal s přehledem. Jedinou chybku udělal těsně před koncem zápasu, kdy špatně vykopl, ale nadějný brejk Portugalců se nám podařilo zastavit.

Jan Mikula - 6 - Myslím, že šlo o jeden z nejlepších výkonů Mikuly v sešívaném. Ačkoliv byl často přečíslován, tak si v obraně počínal velice dobře. Na jeho poměry se mu výborně dařilo i směrem dopředu, když si počínal technicky dobře. A když už se ukopl, tak z toho byl alespoň roh, což značí, že to byl jeho zápas a štěstí stálo při něm. V zápase měl snad jediné větší zaváhání ve druhé půli, jinak opravdu dobrý výkon. Za mě lepší šestka a náš druhý nejlepší hráč po Bílkovi.

Jiří Bílek - 7 - Naprosto jistý výkon, kdy skvěle četl hru a vyhrával souboje. Obranu nejen zpevnil organizačně, ale i v ní ční svými výbornými výkony. Je ale otázka, jestli o víkendovém zápasu s Brnem nedostane volno, protože po prodělané nemoci byl po zápase hodně unavený, jak řekl v rozhovoru.

Simon Deli - 6 - Ve stoperské dvojici s Bílkem je to zase ten starý dobrý Deli z minulé sezóny. Ve čtvrtek si počínal jistě a neudělal žádnou větší chybu. Vyloženě se mu povedl skluz oběma nohama napřed ve druhé půli.

Jan Bořil - 6 - O něco slabší než v minulém zápase, i tak ale podal dobrý výkon stejně jako zbytek obrany, která navzdory územní převaze Ria Ave pracovala velice jistě. Bořil se i správně snažil o podporu útočného snažení.

Gino van Kessel - 3 - Bohužel podal hodně špatný výkon. Zdálo se mi, že je ve hře jaksi utopený a není sžitý s mužstvem. Míčů měl hodně málo a když už, tak opět hodně kazil. Problém byl i s jeho vracením se do obrany, kde byl Mikula několikrát přečíslen. V úvodu zápasu měl velkou šanci, kterou podle mě řešil dobře, ale míč směřující do branky vykopl vracející se stoper. Dobrým momentem byl i přesný centr na Škodu v první půli, po němž přišla zajímavá hlavička. Celkově to ale bylo hodně málo.

Tomáš Souček - 3 - Velká slabota. V úvodu ročníku je očividně bez formy, čemuž napovídá i vyjádření trenéra Uhrina o tom, že Souček prodělal angínu a neměl během léta mnoho času na odpočinek. V rozehrávce byl velice špatný a většinu míčů zkazil. Stejně tak se mu na jeho poměry ani tolik nedařilo směrem dozadu. Předpokládám, že v Brně dostane na jeho pozici šanci uzdravený Ščuk.

Josef Hušbauer - 5 - Problém v neschopnosti déle podržet míč vidím hlavně ve středu naší zálohy, tedy zejména v Součkovi a Hušbauerovi. Ale Josef má očividně od trenéra trochu jiné úkoly, takže ho za to lze těžko vinit. Hušbauerovi se nedá vyčíst velká bojovnost, po které přišla šance van Kessela. Nic nevypustí a hraje zodpovědně, nicméně od středního záložníka prostě čekám větší nadstavbu, ať už ve střelbě, nebezpečných centrech nebo v podržení míče. A k ani jednomu se Hušbauer ve čtvrtek nedostal. Dlouhodobě si myslím, že pozice rozehrávače, co se stahuje mezi stopery, pro něj není ideální.

Levan Kenia - 6 - Z našich středových záložníků podal nejlepší výkon. Byl opět hodně aktivní, ač nebyl až tolik výrazný jako proti Levadii. Na druhou stranu musím vyzdvihnout jeho centr na Škodu ve druhé půli, který měl vyloženě gólové parametry. Přesně to od něj ve finální fázi očekávám.

Jaroslav Mihalík - 4 - Měl docela dobrý vstup do zápasu, kdy se snažil být hodně aktivní, bohužel se ale s postupujícími minutami vytrácel ze hřiště víc a víc. Ve druhé půli už se mu nedařilo a byl celkem oprávněně stažen, ačkoliv se možná ještě o něco více nabízel van Kessel na druhé straně.

Milan Škoda - 5 - Podle mě podal Škoda herně vynikající výkon, kdy se dokázel ve vápně soupeře opakovaně prosazovat. Za zmínku stojí i perfektní zakončení volejem ve druhé půli a krásná branka nůžkami, která bohužel chybně nebyla uznána. A proto nemohu dát Škodovi ani vyšší hodnocení, jelikož v ostatních šancích selhal, přičemž hlavička po Keniově centru ve druhé půli vyloženě volala po tom, aby se míč zatřepetal v síti.

Jaromír Zmrhal - 5 - Hrál jen půlhodinu a příliš výrazný nebyl. Nakonec jsem se ale rozhodl hodnocení nesnižovat i proto, že ve vápně dobrým důrazem vybojoval míč pro Škodovu střelu z voleje.

Jasmin Ščuk není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

 

3. předkolo - Čtvrtek 28. 07. 2016 19:00

Evropská liga, 2016/2017
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Rio Ave F.C.
Rio Ave F.C.

Komentáře (60)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    afro     před 8 lety 30.07.2016 13:47 |  
    2 0

    "Snad trenér ví co dělá, ale můj názor je, že mužstvo, co chce být dlouhodobě úspěšné, by mělo mít zápas a tedy i míč více pod kontrolou." To by se melo tesat...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      JS (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 14:09 |  
      0 0

      Úspěšné mužstvo snad může hrát i na rychlé kontry, ne? Nejde tak o držení míče, jako spíš o umění pokrýt si míč a vědět, komu a kam ho nahraju. Takže nemusíme mít nutně převahu vyjádřenou 75% držením míče. Jde o to umět si s ním poradit pod tlakem, tzn. mít zvládnutnou rozehrávku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

        afro     před 8 lety 30.07.2016 14:44 |  
        1 1

        Ale samozrejme, ze tym by mel praktikovat i rychle protiutoky, ale dulezite je to "i", protoze dlouhodobe budeme tezko uspesni, kdyz nebudeme mit zapasy tzv. pod kontrolou a ukazatel drzeni mice je jeden z faktoru, ktery toto naznacuje.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

          belmis (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 14:59 |  
          5 0

          Pohárový zápas je něco jiného než liga. V pohárovém zápase musí hrát tým na jistotu, raději bez experimentů. Kam to na ME dotáhlo Portugalsko a kam třeba Španělsko...Kdyby týmy na ME hrály formou dlouhodobé soutěže, věřím, že by Španělsko před Portugalskem jistě skončilo. Proto bych v pohárových zápasech odpustil náš neatraktivní herní projev. Nejdůležitější je výsledek a ten mohl být velmi dobrý, kdyby byl uznán gól a aspoň jedna šance Milana by se ujala.
          V lize bych však očekával zcela určitě jiný herní projev s lepší kombinací a držením míče. S tímto fotbalem bychom moc šancí neměli. A také by si mohl DU vymazat během sezóny z hlavy dogma, že ve středu zálohy musejí hrát Hušbauer se Součkem za každou cenu. Jelikož když budou hrát oba, naše hra se jen tak nezvedne.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

            afro     před 8 lety 30.07.2016 18:17 |  
            0 0

            Co na to rici? Snad jedine, ze souhlasim.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 01.08.2016 08:48 |  
      0 0

      Je to těžké. Kdyby býval dal Milan alespoň jednu branku, věřím, že stejně jako já, by jsme za výsledek 1:0 Dušana pochválili. Rio Ave ukázalo kvalitu a téměř nic jsme jim nedovolili. Což je pro pohárový zápas velice cenné.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    Kenny     před 8 lety 30.07.2016 14:28 |  
    0 2

    Občas s Alanorovým hodnocením nesouhlasím, ale tentokrát jsme celkem ve shodě. Snad bych jen trochu rozporoval to hodnocení středu zálohy. Jestli jsme hosty nepustili prakticky do žádné šance, nezasloužil by si defenzivní záložník či štít Souček více bodů? A naopak když jsme prakticky nebyli schopni držet míč ve středu zálohy za co dostal Hušbauer více bodů než Souček? Vždyť jsme dle výsledku byli lepší v defenzívě než v ofenzívě. A ještě by mě zajímalo jaké jiné úkoly by mohl mít střední halv než tvořit hru?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      Alanor (admin)     před 8 lety 30.07.2016 14:31 |  
      3 0

      Jde o to, co se děje na hřišti, ne že má být Souček na papíře defenzivnější než Hušbauer. Z mého pohledu byl platnější i dozadu Hušbauer. A záloha podle mě hrála celkem slabě, tentokrát jde udržená nula a minimum šancí hlavně za výbornou prací obranné čtveřice.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

        Kenny     před 8 lety 30.07.2016 14:51 |  
        0 0

        Já samozřejmě nevím jaké konkrétní úkoly jednotliví hráči mají, jen usuzuji že Suk více defenzivní a Hušby spíše víc ofenzivních. Nu což, vždyť tvrdím, že se občas neshodneme.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

          JS (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 15:49 |  
          0 0

          Vždyť Alanor tvrdí to samé! :D Akorát říká, že přestože měl Suk defenzivnější úkoly, byl dozadu platnější i Hušbauer.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

            Kenny     před 8 lety 30.07.2016 20:42 |  
            0 0

            No vždyť to je to s čím nesouhlasím..... :-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    1rytir     před 8 lety 30.07.2016 14:34 |  
    2 0

    S hodnocením souhlasím. Podle méhho byl skutečně nejhorší Souček a hned po něm, bohužel GvK. Na něm bylo vidět, že mu hra, kterou Uhrin naordinoval vyloženě nesedí. V jeho výkonu byl velký rozdíl v porovnání s Tallinem, kde se nabízel a dostával hlavně ze začátku balony do běhu. Ve čtvrtek nic z toho vidět nebylo. Byl stažený, míče do prostoru nedostávaL a čišela z něj otrávenost. Moc se obávám, že násilím do něj vtloukat obranné úkoly povede k jeho "zazdění". Osobně si myslím, že trenér stále nedokáže sestavit tým tak, aby vinikly přednosti jednotlivých hráčů. A to je problém!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      xavi     před 8 lety 30.07.2016 15:00 |  
      1 0

      Suk je totálně z formy,proto nechápu jeho nasazení když je Jasmin podle Uhrina připravenej,Ginovi přednosti určitě nejsou v tahání balonů po křídle,ale ve schopnosti dostávat se do šancí a ty pak umí proměňovat,to u nás umí jen Škoda a právě Gino,proto je podle mě hloupost utápět ho na křídle,kde nehrál ani v Trenčíně,ale víc by mu seděla pozice podhroťáka nebo hroťáka.V Brně čekám,že Uhrin pošetří Bílka,Hušbyho,Keniu možná Gina

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

        Liborekk_SKS     před 8 lety 30.07.2016 15:39 |  
        2 0

        Právě že GvK hrával výhradně křídlo, vy experti. Bez urážky, než něco pronesete, račte si ověřit fakta.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

          xavi     před 8 lety 30.07.2016 16:23 |  
          0 0

          právě že hrál křídlo,ale ne krajního záložníka s obranýma povinostma

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

            Liborekk_SKS     před 8 lety 30.07.2016 16:36 |  
            1 0

            Ano, a proto ho chcete cpát na (pod)hrot. My 4-3-3 nehrajeme, čili nejbližší pozice je pak krajní záložník. Samozřejmě pak záleží na tom, jaké má defenzivní povinnosti. Ale to se všechno ještě vypiluje. Já se nestačím divit, jak tady většina lidí je schopná posoudit a de facto odsoudit hráče po odehraných necelých dvou zápasech a dohromady tak osmi tréninzích s týmem. A samozřejmě přijít s naprosto fundovaným řešením. Jak jsem řekl - experti.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

        JS (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 15:51 |  
        4 0

        Já také nechápu, proč hraje Suk, o kterém sám DU! řekne, že prodělal angínu a nebyl 100 % připravený. A naopak Šćuk, o kterém řekne, že je naprosto ready, tak nehraje. To prostě přiznal, že schválně nasadil hráče, který nebyl v takové formě na úkor připravenějšího.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

          dauby     před 8 lety 30.07.2016 21:41 |  
          3 0

          Uhrin je proste alibista, vzdycky si najde vymluvu. Tahle je ale dost hloupa, protoze jestli stavi vedome hrace ktery neni fit, ac ma na lavicce x dalsich zalozniku, pak se sam usvedcuje z nekompetentnosti. Davam Uhrinovi cas maximalne do zimni pauzy.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

        bongor     před 8 lety 30.07.2016 16:23 |  
        1 0

        Tohle jsem několikrát napsal i já,totiž že Gino by mě.l hrát více na hrotu,ve středu někde těsně za Milanem

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    Robinator     před 8 lety 30.07.2016 14:37 |  
    2 3

    moc nechápu proč má Deli jen šestku..udržet nulu v zadu v evropský lize proti ne úplně slabému soupeři je super výkon, oba stoperi měli dostat osmičku..No a Souček..ten si nezaslouží trojku ani omylem..tam bych přemýšlel mezi dvojkou a jedničkou..protože s tím co předvedl by se neztratil ani v okresním přeboru..jinak souhlas..

  5. ..

    Robinator     před 8 lety 30.07.2016 16:04 |  
    1 0

    a Plzeň nám kráčí k první prohře, to by bylo super hned takhle že startu epojisteni.cz ligy :D

    • Re: ..

      Sedrousek     před 8 lety 30.07.2016 16:12 |  
      1 1

      Plzen ma uz svoji chvilku slavy za sebou. Ted uz budou jen prumer v horni polovine tabulky.

      • Re: ..

        Kara (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 16:45 |  
        2 0

        Nu, tak ta radost byla předčasná...

        • Re: ..

          Robinator     před 8 lety 30.07.2016 16:59 |  
          1 0

          HM..koukam na to no..asi furt umí..

          • Re: ..

            Sedrousek     před 8 lety 07.08.2016 16:37 |  
            0 0

            Hmm koukam

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    Sedrousek     před 8 lety 30.07.2016 16:11 |  
    9 1

    A ze to jde i bez svetlic a vsudypritomneho smradu. Jen tak dal

  7. Hodnocení

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 17:03 |  
    4 0

    S hodnocením bych souhlasil, jen bych možná ještě vyzdvihl výkon našich obránců. Rio Ave hrají dost slušně a myslím si, že i v naší lize by hráli tak 3. - 4. místo. Do velkých šancí jsme je prakticky nepustili, takže hrozili jen střelami z dálky (ano, i z toho lze dát branku, ale tady pochopitelně můžeme dát + Pavlenkovi, ve kterém jsme podle mě našli jasnou brankářskou jedničku). Možná bych byl schovívavější i k Hušbauerovi. Odvádí celkem dost černé práce a nehraje to, co jsme si tu mnozí mysleli, že hrát bude. DU s ním má jiné plány. Jestli to jsou plány dobré, to ukáže až čas, ale myslím si, že Pepík Hušbauer zatím ani v jednom zápase vyloženě nepropadl a své si odehrál. Možná by mu skutečno mohlo pomoci nasazení Jasmina namísto trápícího se Součka (který až dožene fyzické manko způsobené nemocí, tak bude určitě zase přínosem pro tým), upřímně bych se na jejich spolupráci dost těšil, protože oba to jak se říká "mají v noze".

    Ale obecně jsem rád za tyto příjemné starosti. Rozjímat nad tím, zda má hrát ten nebo onen (přičemž oba kopat umějí) a zda je větší prioritou pro tým liga, EL, popř. obé dvé. To je moc fajn a strašně mi to v těch letech bídy chybělo.
    I proto jsem chtěl hrát poháry (i kdyby skončily už v Estonsku). Fotbal je hodně o emocích a právě mezistátní soupeření tomu dodává tu potřebnou šťávu.

    • Re: Hodnocení

      witty13     před 8 lety 31.07.2016 07:51 |  
      0 4

      Budu reagovat na hodnoceni Pavlenky. Nemyslim si ze by to byla uplne jasna jednicka. Zapas s portugalci odchytal na jistotu, vse pouze vyrazel. Nevim jestli to byl zamer a nebo to proste jinak neumi, ale najdou se souperi, kteri to budou umet potrestat. Proto bych nezazracoval Berkovce, podle me je zkusenejsi a jistejsi. Nevyrazi tolik, mice spis lape, a to je urcite lepsi

      • Re: Hodnocení

        Eluin (přítel SN)     před 8 lety 31.07.2016 11:41 |  
        1 0

        Pravda, Pavlenka hodně vyráží, ale v porovnání s Berkovcem mi přijde jistější a i perspektivnější.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    bramburek (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 17:09 |  
    2 1

    Bílek 8, Deli 7, stopeři odehráli proti silnýmu, technicky vyspělýmu mužstvu, vynikajicí zápas

    Hušbauer 4, to je opravdu slabota, co ten kluk předvádí, tam není pranic navíc, nadstavba nulová

    Škoda 6, on fakt nemůže za to, že mu ten pablb neuznal krásnej regulérní gól, jinak hodně dobrej výkon, za nevyužití dalších šancí něco dolu, ale celkově min. 6

    ostatní tentokrát souhlas, jen se zmíním ještě o nesmyslným hodnocení Kenii minule, kdy podal vynikající výkon, byl nejlepší na place, a dostal stejnou známku, jako teď, kdy byl opravdu lehce nadprůměrnej a šestka mu tentokráte právem patří

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    spivi     před 8 lety 30.07.2016 17:24 |  
    9 3

    Nesouhlas akorat s nizkou znamkou pro Husbyho, chapu ze od nej vsichni chtej neco do utoku ale DU z nej udelal novyho Gedeona a on odvadi neuveritelny mnozstvi cerny prace a dre jak mezek i bez mice dle me hodne vyplnuje prostor pred stopery na coz jsme byli zvykly od soucka ktery na to uplne rezignoval

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      bongor     před 8 lety 30.07.2016 17:40 |  
      0 0

      OT.Voltr,po pár vteřinách goĺ Jabkám

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 20:12 |  
      0 0

      Naprosto přesně zhodnoceno.

  10. GvK

    edenian     před 8 lety 30.07.2016 18:18 |  
    3 1

    Do Edenu prijeli fotbalisti. To me tak napadlo po par minutach zapasu. Celkem me to tesilo, uz dlouho jsem nevidel fotbalisty na vlastni oci.
    Otazka ktera se mi vkradla do mysli je jestli neni 30mio trochu moc, kdyz GvK zrejme vubec nehraje se spoluhraci, ale pouze ceka na mic aby s nim utekl a prihral / byt i dobre / nebo vystrelil / i do site /. Me se opravdu zda, ze jsem jeste nevidel aby s balonem obesel protihrace, pokazde jeden na jednoho prijde o mic uplne detinskym zpusobem pokud se mu ho nepodari poslat zpatky obrancum, nedela proste mimo ty dve veci co jsem popsal vubec nic. Predstava nekterych, ze by mel hrat na podhrotu je absurdni.
    Zpusob, jakym se zapojil do obrany v prvni puli, to se asi ani neda popsat slovy. Jsem teda opravdu zaskocenej. Na tech videosestrizich ze slov. ligy to byly tragicky obrany, ale prece jen ukazal v tech situacich nejaky prehled. Ted to na me pusobi, ze by se mohl prosadit tak mozna proti poslednim peti tymum aktualni tabulky, jinak to nevidim.
    Rad se pripojim ke chvale Mikuly, mohl jsem na nem oci nechat. I proto vynikla GvK pasivita kdyz ma za sebou takovyhle pristup k obrane.
    Ty portugalsky strely z pole pred vapnem, bylo jich docela dost a vetsina do brany, nevis co s micem, vystrel zejo, jak jich pribyvalo, tak bylo videt, ze Husbauer se o nic takoveho nepokusi celej zapas, na to jsme se vsichni tesili, ale hlavne, ja teda nevim o co jde DU, ale i on pri prichodu Huse mluvil predevsim o tom, ze nemame strelbu ze stredni vzdalenosti, proto ho prece take chtel.
    Bonmot portugalskyho trenera ze je Slavia mozna lepsi tym nez Rio byl opravdu velmi spolecensky. DU pravil, ze v druhe puli jsme byli lepsi / tak nejak /, ale my jsme si v Edenu rikali po pause ze jsme jeste horsi nez v prvni puli. Tak nevim. S postupem teda vubec nepocitam.

    • Re: GvK

      donford     před 8 lety 30.07.2016 18:39 |  
      0 0

      GvK patří na křídlo a musí dostávat přihrávky po zemi doběhu, pokud to lze mezi obránce. Pak může udělat průvan. Než se s ním ale ostatní sehrají, může to ještě trvat. Bojím se, že vracení a bránění mu nesedí, příkazy trenéra se musí poslouchat, ale to není jeho kafe. Znovu vzpomínám na bájného Frantu Veselého, který uměl kličky v plném běhu na obě strany, perfektně se dokázal uvolnit a centrovat. Opravdu by dnes hrál za Bayern!
      Vzhledem k soupeři nadstandardnímu na naší ligu, bych klidně dal Bílkovi 8 a Delimu 7.

      • Re: GvK

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 18:50 |  
        0 0

        Přesně GvK bude potřebovat nahrávače jako měl třeba Pepi ve Vlastovi Kopeckém a i jiných.Když se nikdo takový nenajdee tak nám může být celkem k hovnu.

      • Re: GvK

        edenian     před 8 lety 30.07.2016 19:21 |  
        0 0

        Vsechno pravda, jen aby ale doslo na ty klicky. Snad ho v Brne nebude DU setrit na lavicce, nema proc bejt unavenej. V jakym je dneska stavu Brno nevime, ale doufam, ze GvK zacne makat.

      • Re: GvK

        bongor     před 8 lety 30.07.2016 20:07 |  
        0 0

        O Frantovi nepochybuji ani na okamžik,o toho by se nyní popraly nejlepší světové kluby.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    MarcoDomi     před 8 lety 30.07.2016 19:05 |  
    0 0

    Tentokrát velmi dobré hodnocení. Viděl jsem to taky tak. Palec hore!!!

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    zdenek_prachar     před 8 lety 30.07.2016 19:56 |  
    2 2

    Opravdu nechci prudit, ale opravdu byl Mikula lepší Škody a na úrovni Bořila? Mikulovi vypomáhali s obranou tři další hráči a až poté, co se prohodili Mihalík s GvK, přestala Mikulova strana hořet jasným plamenem, ale už jen doutnala. Spolu s Mihalíkem (což je samozřejmě ok) se k Mikulovi stahovali Hušbauer střídavě s Keniou, po prohození Mihalíka s GvK Bořilovi nepomáhal vůbec nikdo. Přesto byla Bořilova strana řekl bych minimálně stejně odbráněná jako Mikulova bráněná ve třech lidech... Mikulova poziční hra je velmi špatná, určitě na tom zapracuje a určitě to zlepší, ale prostě to tak bylo.
    A Škoda? Dal nádherný gól z odkopu "nazdařbůh" kdy byl sám zády k bráně proti výrazné přesile (vážně je jeho chyba, že mu rozhodčí nesmyslně písknul faul?), do několika šancí se dostal jen svým čtením hry a kvalitou, podle mne byl jasně nejlepší na place z našich.
    Je to samozřejmě jen můj názor a jen můj pohled, ale tohle hodnocení mi přijde (snad se autor neurazí) hrozně nekonzistentní a tak nějak jen aby bylo a jen aby se neřeklo...
    Já bych hodnotil:
    Pavlenka - 6 (trochu moc boxuje, ale jistý bezproblémový výkon)
    Mikula - 4 (důvody výše)
    Bílek - 7- (jistý, dobře organizoval obranu, dobře četl hru)
    Deli - 6+ (dobře četl hru, snažil se předskakovat hráče, jistý výkon bez větších problémů)
    Bořil - 7+ (důvody výše)
    GvK - 3- (slabý výkon, který nebyl úplně jen a pouze jeho vinou, ale spíš tím, jaké dostával a nedostával míče, přeci jen něco předvedl, ale bylo oho strašně, strašně málo)
    Souček - 2 (stejně slabý jako GvK, ale navíc jako by hrál se zataženou brzdou, propadal ve svém prostoru, vůbec jsem ho nepoznával)
    Hušbauer - 6- (hrál za dva, obsáhl velký prostor a byl nesmírně platný v defenzivě. Tentokrát to bylo horší v ofenzivě)
    Kenia - 7 (tvůrce hry, nebezpečný, dřel... ne vše se povedlo, ale spolu se Škodou a Bořilem nejlepší v poli)
    Mihalík - 4 (musel jít na opačnou stranu vypomáhat Mikulovi, hrál hodně stereotypně, nebyl tolik nebezpečný)
    Škoda - 7+ (důvody výše)
    Zmrhal - 4- (stejně špatný jako Mihalík, ale řekl bych ještě horší v defenzivě a pomalejší)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      vršek     před 8 lety 31.07.2016 17:18 |  
      0 0

      Souhlasím s Vaším hodnocením Škody - 7 minimální známka. Přesto, že se mi Alanorovi popisy zápasů a hodnocení hráčů líbí, nechápu snižování známky s ohledem na produktivitu(minule to schytal Kenija), hodnocení Škody v zápase s Rio Ave naprosto nepochopitelné.
      Nesouhlasím však s Vaším známkováním Mikuly. Pominu ofenzivu, ale s ohledem na žalostnou defenzivu našich krajních hráčů, a to jak Van Kessela tak Mihalíka, podal Mikula nadstandartní výkon.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    1rytir     před 8 lety 30.07.2016 20:00 |  
    0 0

    Netvrdím, že to tak je, ale dostal jsem echo, že prý kupujeme za 36 mil švédského reprezentanta Viktora Claessona. Pokud to je pravda, co s těmi záložníky jako budeme dělat?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      Grobar     před 8 lety 30.07.2016 20:35 |  
      1 0

      Jako pokud to bude pravda, tak treba ja se zlobit nebudu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      Robinator     před 8 lety 30.07.2016 20:36 |  
      0 0

      tak jelikož nám zaloha funguje nic moc, proč bychom nemohli koupit hráče, který bude s Levanem tvořit..pak by se mohl posadit Husbauer

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      Robinator     před 8 lety 30.07.2016 20:37 |  
      0 0

      píše se o tom někde??nebo zatím ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

          Robinator     před 8 lety 30.07.2016 21:02 |  
          0 0

          díky,takže to vypadá jako hotová věc? muže o něm někdo napsat něco víc..jaký je to typ hráče atd?

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

            mirecek1111     před 8 lety 30.07.2016 21:05 |  
            0 0

            No já nevím :D víte vůbec co v tom článku je? Já se to pokoušel už odpoledne přeložit, a moc mi to nešlo :) Každopádně těch 13 milionů, pokud je švédských korun, tak je na naše 36 milionů.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

              sTizz (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 21:10 |  
              0 0

              V clanku se pise,ze meli nabidku na 13 milionu ze Slavie,ale odmitli. Chteji 15,coz je teda uz trosku moc :)

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

          postovni (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 21:09 |  
          0 0

          Deset dní starej článek a píšou, že nás odmítli.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      Ulquiorra     před 8 lety 30.07.2016 21:10 |  
      0 0

      Jestli je to stále aktuální, to netuším....ale zajímali jsme se o něj opravdu hodně, zatrhl to nakonec jeho klub.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      Tchue22     před 8 lety 30.07.2016 21:25 |  
      0 0

      Nevíte někdo pro zajímavost, kdy ve Švédsku končí přestupový okno? Mají odehráno 15 kol v lize a Claesson dal 4 branky, zároveň už má 4 žlutý, počet asistencí jsem nenašel, každopádně si myslím, že by naší momentální hře ve středu hřiště výrazně pomohl, škoda že to nejspíš nevyšlo..

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 30.07.2016 21:31 |  
      0 0

      Psal jsem to v minulém článku. Nevím , neznám, ale vím, že na tři místa ve středu máme Součka,Hušbauera, Ščuka, Kenii, Baráka. Přičemž to vypadá, že min Hušbauer má místo jisté. Aby se nám ten kolektiv nenaboural..

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

        Robinator     před 8 lety 30.07.2016 21:58 |  
        0 0

        nenaboural..ve vyspělých klubech je normální,že je přetlak..jen ať je klidně u nás taky..a ať hrajou ty nejlepší..

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      Tchue22     před 8 lety 30.07.2016 22:11 |  
      0 0

      Co jsem koukal na Twitter, tak to málo, co jsem z překladače pochytil, se i v posledních dnech dost řeší odchod Claessona z Elfsborgu a jeho cena okolo 1,2 mukionů eur. No uvidíme, zda naše vedení ještě bude posilovat....

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    xavi     před 8 lety 30.07.2016 20:47 |  
    0 0

    Matějů je další Dosoudil,za faul na Vaculíka jasná červená a Plzeň měla hrát o deseti

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      donford     před 8 lety 30.07.2016 22:17 |  
      1 0

      Tak jsem se dnes pozorně díval v televizi.V druhé půli Plzeň hrála větší část na 3 obránce - Baránek, Hejda, Hubník a docela jim to šlo, i bez Matějů a Rajtorala (ten byl dnes slaboučkej!) brzy i vyrovnali, hráli na 2 útočníky - Ďuriš a Bakoš, ale teď jsem viděl i Spartu a ta se 3 obránci (Holek, Brabec, Kadlec) těžce plavala. Každý útok Slovácka zaváněl pro ně neštěstím. Jestli budou hrát na 3 i v Rumunsku, tak mají malér. Navíc Zahustel a Kadlec úplně z formy.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    Borris     před 8 lety 31.07.2016 02:06 |  
    1 0

    Opět s menším zpožděním také napíšu svoje dojmy ze čtvrtka. Moje hodnocení nebude ani nijak hodně kritické, ani nijak extra pochvalné. Ale určitě nesouhlasím s tou, k mému překvapení, docela velkou spoustu kritických hlasů. Kluci nehráli vůbec špatně. Ale myslím že naší hře hodně větší přesnost, trošku větší odvaha při presinku a občas prostě takové ty zažité automatismy. Je podle mě docela vidět, že kluci se sehrávají a sžívají za pochodu a chvilku to ještě zabere, než si to pořádně sedne. Portugalci potvrdili, že jsme v nich potkali určitě kvalitního soupeře, s Levadií se to vůbec nedá srovnávat. V naší lize by v TOP 5 asi byli. Bylo vidět že jsou šikovný s balonem a že jsou spolu více sehraný než my. Na druhou stranu mám pocit, že nekteří tu z nich dělají div ne Real Madrid.... Je to kvalitní soupeř, ovšem rozhodně ne soupeř, přes kterého by se snad nedalo postoupit. A troufám si tvrdit, že máme kvalitnější kádr. Ale podle mě jsme byli ve čtvrtek o fous lepší. Oni víc drželi balon, ale víceméně byli nebezpečný jen po vápno. Někdo tu psal že nejdůležitější je držet co nejvíce míč, ale to je přece nesmysl. To by jinak Leicester nemohl vyhrát titul, protože jejich herní styl spočíval v bleskových a nebezpečných kontrech ihned po zisku míče a ne v nějaké zdlouhavé házené. Proto taky to, že oni více drželi balón vůbec nic neznamená. Protože žádnou vyloženou gólovku narozdíl od nás neměli. Všechno jen střely zpoza vápna, u kterých jsem byl v klidu. Protože Jirka Pavlenka na ně téměř pokaždé dobře viděl a vzhledem k tomu že vím že je to kvalitní gólman, tak jsem byl v klidný. Se všema si s klidem poradil a mohl je chytat i do zubů, jak se říká. K ničemu většímu se Rio nedostalo a naše obrana tak zaslouží už podruhé za sebou pochvalu. Co mě naopak praštilo do očí už druhý zápas po sobě, je to velké množství pokažených centrů z křídla do vápna. To jsem fakt trpěl. Máme ve vápně nejlepšího útočníka naší ligy, snajpra který si je schopný každý kvalitní centr najít a kvalitně zakončit. Jenže my do toho vápna posíláme takové mrchy, že s tím ani Škoďák nic nezmůže. A to i v situacích, kdy je centrující hráč nikým neatakovaný a má čas si míc nachystat a poslat kvalitní centr. Proboha tohle fakt musíme zlepšit a zapracovat na tom, protože naše centry do vápna jsou hrůza děs běs. Jakmile začnou do vápna lítat pořádné centry, tak ještě víc vzroste počet našich šancí. A druhá věc je naše malá odvaha při presinku. Představoval bych si trošku odvážnější napadání a kor doma. Já chápu že kluci třeba nechtěli tolik bláznit a nedostat góla ( pravidlo o gólu vstřeleném na hřišti soupeře je fakt nesmysl, který by se měl zrušit, ale to je na jinou diskuzi ), ale zároveň bych si představoval trochu vyšší napadání. A i ve čtvrtek bylo vidět, že když na ně kluci trochu víc při napadání zadupali, tak začali zmatkovat a dělat chyby a kolikrát se z toho dalo těžit. A to je jeden z receptů do odvety. Nebýt tak zasunutý a trochu výše je napadat. A za třetí, víc klidu v koncovce. Protože těch šancí co se zase nedalo. Tohle prostě musíme odbourat, nemůžeme si myslet, že si v pohárech v každém zápase vypracujeme tolik šancí jako proti Riu a nebo ještě ke všemu jako proti Levadii. Ne ne. To budou tak jedna dvě šance a prostě to musíme nemilosrdně proměnit. Jinak nás soupeř okamžitě ztrestá. Ale bohužel svou roli sehrála i smůla. Ginova střela z kraje utkání už do sítě šla, ale nakonec ji zastavil obránce a Škoďákův gól parádníma nůžkama byl samozřejmě naprosto regulérní a rozhodčí nás tímto okradl o jasný gól a možná o výhru. To co vůbec předváděl rozhodčí v tomto zápase byla hanebnost a ostuda. To jak okatě někdy otáčel věci ve prospěch Portugalců, to bylo až k smíchu. A střední záložník Wakaso, ten do teď nechápu jak mohl dohrát zápas. Tenhle hráč vůbec nic nepředvedl a celý zápas okopával každého kdo kolem něj proběhl. Jen na Pepu Hušbauera udělal takové 2-3 fauly zezadu. Tento hráč dohrál jen s obrovskou benevolencí naprosto příšerně pískajícího Rusáka. Jinak to od nás nebyl nijak špatný výkon, šance si kluci vytvářeli, nebyl to žádný zanďour a i celkově to byl na koukání pěkný zápas. Ale samozřejmě je toho hafo co zlepšovat. O tom vůbec žádná! A pokud jde o jednotlivce:

    Pavlenka - Jirka působil velmi spolehlivě a jistě. Měl jsem z něj hodně dobrý pocit. Sice nemusel řešit žádnou loženku, ale pár střel zpoza vápna na něj šlo a ty naprosto v klidu a suše pochytal. Berky se do kasy asi jen tak nedostane.

    Mikula - též Honza podal povedený výkon. Tedy na jeho poměry. Dozadu naprosto bezchybný a směrem dopředu, to už asi lepší nebude no. Jen bych mu vytknul tu lacinou ztrátu na konci zápasu po které šli Portugalci do nebezpečného brejku. To jsem ho v tu chvíli hodně proklel. Ale naštěstí to dopadlo dobře.

    Bílek - král nejen naší obrany, ale i zápasu. Bravo našemu kapitánovi. Bílčus opět ukázal, že je pro nás stěžejní hráč! Všechny balony měl, hrál bez chyby a ještě zvládal konstruktivně rozehrávat. Zaplaťpánbůh že nevyšel jeho loňský dvojí plánovaný odchod, nejprve v létě do Dukly za Bergra a pak v zimě jako součást transferu za Šurala. Nechápal jsem to už tehdy že by jsme ho chtěli obětovat. Bílčus je vynikající hráč s plno zkušenostma i z bundesligy a takových se nesmíme zbavovat. Kor když se klub unáhleně zbavil Latyho. Nicméně v Brně bych ho nechal odpočinout před čtvrteční odvetou a dal bych šanci Frýďovi. Máme široký a kvalitní kádr, tak toho využijme.

    Deli - po boku Bílčuse se opět pozvolna začíná vracet ke svým loňským výkonům. Opět oplýval jistotou, sebedůvěrou a kvalitní rozehrávkou a klidem na míči. Jen tak dál Django.

    Bořil - Bóřa sice nehrál tak skvěle jako před týdnem, ale i tak si svoje odehrál. A je potřeba taky zohlednit, že dnes proti nám stál nesrovnatelně silnější soupeř. Ale i tak si Bóřa dozadu opět splnil svoje a tradičně se opět snažil podporovat útok. Až se uzdraví Dušan a budeme mít na obou krajích obrany útočné beky, bude to super!

    Van Kessel - bohužel pařil k naším nejhorším hráčům. Čím dál víc si začínám říkat, jestli by mu to víc nesedělo na centru. Klidně bych v Brně nechal Škoďáka odfrknout před odvetou a Gina zkusil místo něho na hrotu. Tam by navíc i Gino mohl mít víc prostoru pro brejky. Z těch dvou zápasů co jsem ho viděl hrát, se celkem potvrdilo co se o něm psalo. Že jeden na jednoho není moc silný. A na křídle to je dost často souboj jeden na jednoho. A rovněž i centrů v obou zápasech dost kazil. No a na křídle by ho to taky nutilo hodně centrovat. Prostě zkusil bych ho na hrotu. Ale samozřejmě nerad bych mu křivdil, viděl jsem ho pouze ve dvou zápasech. Třeba až se víc sžije s týmem a střední zálohou a víc si tady zvykne, tak třeba ukáže že právě křídlo je jeho post. Nechme se překvapit co přinese čas. Gino je tu přecejen zatím dost krátce. Dejme mu čas.

    Souček - Suk v tomto zápase našim jasně nejhorším hráčem. Hodně kazil rozehrávku a ani směrem dozadu tentokrát žádná sláva. Je vidět že je hodně z formy. Nebylo to ono už v přípravě a teď to vrcholí. Myslím že je čas, aby si Suk na pár zápasů odpočinul.

    Hušbauer - žádný náš hráč asi nerozděluje fanoušky tak jako právě Pepa. Já ho za dnešní zápas pochválím, mě se prostě vcelku líbil. Je samozřejmě jasné, že umí zahrát ještě mnohem lépe. Ale spousta lidí pořád nechce vidět jednu důležitou věc. Že Pepa prostě nehraje svůj flek. On byl vždycky zvyklý hrát hned pod utočníkama a najednou hraje hluboko v poli před stoperama a má hodně odebírat míče a na dostřel branky se nedostane tolik jak býval zvyklý. Pepa proti Rio Ave opět dřel, vybojoval hodně balonů, snažil se i konstruktivně rozehrávat a šance Gina z kraje zápasu, byla především jeho zásluha. Pepa se s pro něj nezvyklým postem snaží prát co to jde a podle mě to zvládá se ctí. Ale proti Brnu bych zkusil Levana nechat odpočívat na odvetu a Pepu postavil na podhrot, kde se mnohem více dostane k té své pověstné střele a k finálním přihrávkám. Ale jinak je samozřejmě jasné, že když tam teď Levan hraje tak skvěle, tak by byl nesmysl ho dávat pryč. Ale na tenhle zápas v brně bych to takhle zkusil. Co jsem chtěl říct je, že by se mělo zohlednit to, že Pepa hraje něco jiného než na co býval zvyklý, snaží se s tím poprat a není fér mu nadávat. Já osobně Pepovi fandím a držím palce. Hraje za nás a zaslouží si podporu tak jako každá náš hráč.

    Kenia - Levan se mi líbil spolu s Bílčusem úplně nejvíc. Opět byl u téměř všech našich útočných akcí a ukázal jak je pro nás momentálně důležitý. Je vidět že i obrovsky zamakal na fyzičce a vydrží lítat celý zápas. On je prostě opravdu nadstandartní hráč který umí udělat rozdíl a věřím že půjde ještě víc nahoru. Jen tak dál Levane!

    Mihalík - Jarovi se zápas tentokrát moc nevyvedl. Stejně jako Ginovi mu vůbec nešli tentokrát souboje jeden na jednoho a spoustu míčů poztrácel. Ale líbilo se mi, že i když se mu třeba dvakrát nepovedlo přejít přes protihráče jeden na jednoho, stejně to příště zkusil i potřetí. Je vidět že mu sebedůvěra nechybí a že si věří a to je důležité. Ale tento zápas nepatřil k jeho povedeným. Nepochybuju ovšem, že příště to bude určitě zase ten starý dobrý Jaro.

    Škoda - co říct no.... Dal překrásný a regulérní gól, který mu rozhodčí sprostě a nesprávně upřel, obrovsky bojoval, snažil se to protrhnout, ale bohužel mu tam už nic dalšího nespadlo. U svojí obrovské šance už bych řekl, že to Milan malinko podcenil a už asi nepočítal s tím, že tam ještě gólman natáhne ruku. No stalo se no, kdyby byl Milan neomylný, tak by řádil v Realu Madrid po boku Cristiana a Garetha. Ale Milan se do šancí dostává a to je důležité. Přiště mu to tam určitě opět spadne. Není každý den posvícení.

    Toť zhruba můj pohled na zápas. Dneska pro tři body do Brna ať chytneme začátek ligy a pak už myslet na odvetu. Ale pozor, zápas v Brně je neméně důležitý jako proti Rio Ave, takže žádně odsouvání ligy na druhou kolej. Přesto bych ale některé hráče pošetřil, od čeho máme tak široký kádr. V Brně bych to postavil následovně. Pavlenka - Mikula, Frydrych, Deli, Bořil - Ščuk, Barák - Mihalík, Hušbauer, Zmrhal - Van Kessel.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

      tsv1     před 8 lety 31.07.2016 08:16 |  
      0 0

      Pavlenka mi připadal nervózní jak ..... Je to asi Uhrinovo taktika, ale nechápu, že Pavlenka čeká až hráči odstoupí a potom nakopne míč na Škodu. Žádná rozehra přes obránce. Pokud Škoda souboj prohraje, tak se to valí zase zpět. Jinak Kessel, Mihalík a Souček špatný. Pozice pravého záložníka nebude pro Kessela to pravé ořechové, Mihalík se snažil, ale prostě to nešlo a Souček nemá formu.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Rio Ave 0:0

    Travinho     před 8 lety 04.08.2016 17:59 |  
    0 0

    To se na mě nezlob, ale toto hodnocení moc neodpovídá realitě. Van Kessel byl určitě nebezpečnější než Mihalík, kterého hodnotíš lépe, přitom nepředvedl vůbec nic a ještě několik akcí zadrbal nesmyslným kličkováním. Levan také nebyl příliš výrazný a kromě centru na Milana neměl de facto nic. Navíc co jsme se shodli s chlapama na tribuně naprosto příšerně kopal rohy. Naopak pětka pro Škodu? To je špatný vtip? Dal krásný gól, který mohl platit a při většině zakončení volil dobré řešení, spíš šlo o smůlu, než o nějakou vraždu.