Fortuna liga

Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

Disciplinární komise FAČR potrestala pražskou Slavii pokutou 100 tisíc korun za řádění fanoušků v Brně, kde poškodili stadion v sektoru hostů.

Komentáře (121)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    dubas     před 8 lety 12.08.2016 10:22 |  
    9 1

    Tak jsem zvědavý, jak tohle někteří obhájí. Já nechápu, že je nejde identifikovat a zákaz vstupu.

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      Jachym     před 8 lety 12.08.2016 10:38 |  
      9 0

      Samozřejmě, že obhájí. Řeknou ti, že jezdí za Slavií po celé republice "fandit" a dělat atmosféru, zatím co my ostatní sedíme na zadku...:-)

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        dubas     před 8 lety 12.08.2016 10:41 |  
        4 0

        Přesně, pyro není zločin a my tomu nerozumíme.

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          Socrates (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 11:43 |  
          3 1

          A teď máš hajzly na chodbě, co dubas? :-))

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            reggaebabicka     před 8 lety 12.08.2016 12:05 |  
            0 0

            :D myslíš ty ukopaný nebo ty hajzly, co je ukopaly? :)))

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            dubas     před 8 lety 12.08.2016 12:10 |  
            0 0

            Tak když si je prodával se slevou, tak to nekup Horste:-)

  2. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    Pedro08     před 8 lety 12.08.2016 11:18 |  
    20 3

    Identifikova a předepsat k úhradě. Nevím proč má klub nebo kdokoli jiný platit za 1-10 individuí, které tohle dělají. Nebo ať se sami přiznají, uspořádají sbírku a uhradí to sami, pokud jsou tak ryzí charakteři. Stejně je to s pyrem. Je to zakázané? je. Platí za to klub nemalé pokuty? Platí. Takže: Ten, kdo použije pyro se sám po zápase nahlásí s tím, že dělal atmosféru a přinese příkaz k inkasu pozdější pokuty ze svého účtu. Nevím, proč jsou všude kamerové systémy, když nefungují. Kluby by měly tyhle panáčky identifikovat a soudně a exekučně po nich vymáhat škodu.

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      dubas     před 8 lety 12.08.2016 11:26 |  
      4 4

      Je škoda, že se neukazuje, kdo ti dal + nebo -, docela by mě zajímalo co za peltu ti dalo mínus.

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        Wulfstan (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:11 |  
        4 0

        Dubasi, dal jsem ti mínus. Ale jen tak, žes to ty. :-)

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        Jachym     před 8 lety 12.08.2016 12:50 |  
        1 1

        Pelta, pokud vím, pyro nepodporuje, takže ten by ti mínus za to nedal:-)

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          dubas     před 8 lety 12.08.2016 12:52 |  
          2 2

          Ty nevíš, že Pelta je .....

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:10 |  
      3 2

      paradoxem je,ze pyromani a maisneri v Tallinnu zpusobili pokutu 400 tisic a jeste dostali permice.. :)

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      winter (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:14 |  
      7 2

      Tohle nemůže udělat normální člověk a souhlasím, že za tohle by měli padat pro individiua co to provedou tučné pokuty nebo i zákazy vstupů na stadion. Nevìm ale, proč tu vytahuješ pyro, který s tímhle nijak nesouvisí.

  3. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 11:52 |  
    9 2

    dobrovolní lepiči plakátů a anonymní rozbíječi hajzlíků jsou největší fanoušci klubu s nezpochybnitelným morálním kreditem; jen a pouze oni mají právo poukazovat na skutečné či domnělé prohřešky jiných. to nevíte?
    fandi, ale zůstaň člověkem

  4. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    reggaebabicka     před 8 lety 12.08.2016 12:01 |  
    13 1

    Musím říct, že tohle je už na úrovni sparťanské verbeže a ne fanouška SKS.
    Pyro chápu, neříkám, že obhajuji, ale chápu, protože opravdu může dodat forbalové atmosféře ještě nadstavbu (při vhodném použití, ne pálit za každou cenu a bez citu pro situaci). Co chci ovšem vyjádřit je moje znechucení nad vandalismem z Brna. Jak přispějí dobré fotbalové atmosféře ukopaná umyvadla a zdemolované záchody mi totiž absolutně uniká. Jedině, že by si ti "hrdí panové a slávističtí fanoušci" o ty pisoáry zlámaly nohy a nedorazili tak pro úraz na další zápas. Tohle je úpadek a budu rád, když se podaří tyhle hovada identifikovat a potrestat.

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:17 |  
      2 2

      Zkusit misto pyra celofanovy konfety s par silnyma reflektorama a stroboskopem..nebo elektricky vyrobnik mlhy a koure,ale netusim,co na to predpisy..

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 12:22 |  
        1 2

        :-D

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          sTizz (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:26 |  
          2 2

          Az nam zavrou na 3 zapasy stadion,tak potom si pyro nezapalite uz ani pri derby.. premyslej o tom :)

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            Makii     před 8 lety 12.08.2016 12:35 |  
            2 0

            Moment, tys ten strobáč a konfety a tak myslel vážně?? :D :D Pobavilo.

              • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                Makii     před 8 lety 12.08.2016 13:10 |  
                0 0

                Jako vypadá to pěkně, ne že ne.. ;) Konfety ok, ale nějaký disco kouře apod.. No nevím.

                  • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                    Makii     před 8 lety 12.08.2016 15:35 |  
                    1 0

                    Helee, to není vůbec špatný ;) Rychle se to rozptýlí.. Šel by udělat i červený dým?? :)

                    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                      sTizz (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 16:10 |  
                      0 0

                      jedine nejakym silnym svetlem,myslim,ze obarveny stlaceny co2 nevyrabej:) a asi by to barvilo i tricka..

                      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                        Makii     před 8 lety 12.08.2016 16:15 |  
                        0 0

                        Aha, v tomhle se vůbec nevyznám, díky za objasnění ;) To je normálně nějak k prodeji? Škoda těch barev no.. ale krátkodobý efekt si to docela splní.. Za dýmovnici.. Ale světlicí bych to asi trochu podpořila..

                        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                          frostt     před 8 lety 12.08.2016 21:42 |  
                          1 0

                          barvy maji prijit brzy, jinac web prodejce http://www.cryofx.com/

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 12:36 |  
            0 11

            To víš žejo, zavřou nám stadion, na kterej stejně půlka lidí odsud nechodí. Minulou sezonu bylo pyrotechniky taky dost a žádný zavření nehrozilo. To je jen výhružka chudáčku z UEFA.

            • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

              sTizz (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:50 |  
              1 0

              i kdyby ne,tak tech penez za pokuty je skoda kvuli par prskavkam,kdyz uz,tak jednou dvakrat za sezonu..

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        reggaebabicka     před 8 lety 12.08.2016 14:14 |  
        4 3

        Spousta lidí se vašemu příspěvku asi zasmála, ale já souhlasím. Je to prostě vývoj. Každý zákaz je v podstatě jen motorem pro stranu, která je zákazem omezena, aby vyvinula nový přístup k věci. Zakázali pyro, pojďme a přijďme s něčím jiným, nezakázaným. A až to zakážou, hned přijďme s něčím dalším. Ono je to časem přestane bavit, pochopí, že cestou zákazu se jít nedá a třeba i přistoupí k diskuzi. To je dle mého pozitivní cesta, kterou se dá jít vzpřímeně a bez vnitřního rozkolu.
        Je-li aktuálně pyro zakázané, tedy pojďme být inovativní a posuňme to zase o kousek dál. Klidně pro začátek těmi konfetami...zní to teple, ale z odkazu sTizze je vidět, že to má potenciál. Co takhle červeno-bílý déšť blýskající se nad ochozy? A co na to potom Peltonen a komise? A co teprve další fanouškovské tábory? Budou následovat? Pojďme pozitivně naladěni dále. Něco se nám nelíbí. Pravda. Proto musíme přijít s řešením a to se vší úctou nejsou rozkopané hajzly v Brně, jak to tady docent Vajgl prezentuje. Pozitivně, dál a ku slávě Slávie.

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          sTizz (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 16:30 |  
          1 1

          Kdysi jsem si o tom psal se Strasakem,dokonce jsem shanel i nejakou firmicku,ktera by vyrobila prototyp,LED pyro-maly vyrobnik koure a ultrasvitivy diody,melo to pripominat svetlice.. Tehdy pro me 20k bylo moc za prototyp:) Dnes se to da poridit od nekolika tisic. Cryo Gun.. A na konfety jsou dneska super dela https://www.alibaba.com/product-detail/CO2-Confetti-Blower-Stage-confetti-Cannon_1968427309.html

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            reggaebabicka     před 8 lety 13.08.2016 00:23 |  
            1 0

            Pojďme to zkusit!

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          sTizz (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 18:14 |  
          1 0

          A ano,nekterym slavistum nejen na twitteru jsem zprijemnil konfetama patek pry az 3nasobne. Priste zkusim pondeli :-)

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            reggaebabicka     před 8 lety 13.08.2016 00:18 |  
            0 0

            Vyčerpávající. Jen ještě zlepšit to načasování, jak píšete. To je jak s GVK :-))

  5. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:17 |  
    2 2

    Jo, to je logika:
    prší -> podmínky neumožní odehrání zápasu -> zdemolujeme toalety Brna, protože rozhodčí FAČRu usoudil, že v rybníce se hrát nedá

    Proč?

  6. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 12:19 |  
    3 40

    Vy jste tady všichni odborníci přes atmosferu a pyrotechniku co? To je dobře, že to takhle zničili, Brno si nic jinýho nezaslouží. A Tvrdík ať to zaplatí. Syrovátka by jim měl ještě poděkovat, protože kluci udělali klubu lepší reklamu, jak on za celou dobu působení ve funkci. Ledaže by pronesli nějaký nože, to bych je hnal.

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      fredydj (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:26 |  
      6 1

      íááá

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:30 |  
      5 2

      To bude mínusů :-) Jeden ti tam šoupu také.

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 12:31 |  
        1 6

        Ježiš díky, ale to nemuselo být :-)

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:33 |  
          4 3

          Nedostal tady jednou tenhle chudáček už náhodou červenou?

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 12:37 |  
            4 20

            Však jsem jeden zápas vynechal troubo. Běž na hodinu romštiny na kliniku a neotravuj.

            • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

              koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 13:45 |  
              4 2

              Tu bys mu případně mohl dát Ty :-)

            • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

              jarmik     před 8 lety 13.08.2016 06:29 |  
              1 0

              Vajgle, to bude asi přezdívka, ne příjmení, co? A sedí.

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      Silgar (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:45 |  
      3 2

      Hmmmm pěkně placená reklama.Dej si mokrej hadr na hlavu.

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      Petrus (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:53 |  
      12 1

      Trochu přemýšlím, jestli Vajgl není nějaký troll... Každopádně takovéhle typy "fanoušků" jsem měl vždycky spojené se Spartou... Teda vlastně pseudofanoušků - lidí, co mají podle mě fotbal hlavně jako záminku pro to, aby mohli dělat bordel, u kterýho si trochu nahoněj ego a zvednou chatrný sebevědomí. Jestli poškoděj / nepoškoděj klub jim je jedno. Kéž by jich bylo ve Slavii co nejmíň...

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 13:00 |  
        4 4

        Tak minimálně už jsou tři. Jeden rudej trotl Vajgl a dva, co mu narvali plus.. :D Slavie slávistům! Nic než Slavia. atd. Bylo by to směšné, kdyby to zároveň nebylo smutné.

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          Robinator     před 8 lety 12.08.2016 13:23 |  
          6 0

          co to je za VAJGL tady :D

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      bububu (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 13:27 |  
      5 1

      Troll. Pochvala snad jen za přílehavě zvolený nick.

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 13:30 |  
        4 7

        Taky chválim, jít na SN s tvým rasistickým nickem chce odvahu.

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      honza_sl     před 8 lety 12.08.2016 13:46 |  
      6 1

      No, je vidět, že mezi kluby nejsme výjimka. I u nás mohou být fanoušci, resp. "fanoušci", jejichž inteligenční kvocient se limitně blíží nule...

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        spravnej_jezedak     před 8 lety 13.08.2016 17:11 |  
        0 0

        Já se obávám, že v tomto případě se už nacházíme v záporných hodnotách :-D

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          honza_sl     před 8 lety 13.08.2016 19:33 |  
          0 0

          Tak záporný ne. Je to v kladnejch. Ale od nuly se to pohybuje v rozmezí statistické chyby :-)

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      Jachym     před 8 lety 12.08.2016 13:57 |  
      6 0

      Tak už je jasné, který "odborník" lepil ty bláboly proti vedení. Byly pod nimi navíc odhozené vajgly...:-)

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      reggaebabicka     před 8 lety 12.08.2016 14:24 |  
      6 0

      Docente Vajgle, máte jen kocovinu nebo je to takhle normál? Lepší reklamu? Ukažte mi firmu nebo značku, která ráda spojí své pracně budované renomé s rozkopanými pisoáry a bandou namyšlených sebestředných borců, kteří se takovou stupiditou prezentují.
      To, že sešívaní fanoušci jsou považováni za nej v naší malé, ale srdnaté zemičce, není a nikdy nebude způsobeno tím, že budou objíždět po celé ČR a teď už i Evropě a demolovat tam sociální zařízení. Respekt všem, kteří jezdí podporovat klub do každé řitě, ale zajímalo by mě, jak velkou podporu, dle vašeho názoru, cítí hráči ze zdemolovaných útrob stadionu.

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      Boss82     před 8 lety 12.08.2016 15:17 |  
      4 2

      OMG, co ty si za primitiva...!!! Nespletl sis klub? Toto nejsou sparťanské noviny, jestli sis nevšiml, vajgle!

  7. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    dauby     před 8 lety 12.08.2016 12:40 |  
    13 2

    Tak vam hosi fakt dekujem, opravdu skvele popagujete klub... A co se tyce pyra: jestli nam kvuli pyru zavrou stadion na soutezni utkani, tak jako majitel permice asi urvu nejakemu pyromanovi hlavu...

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:48 |  
      8 2

      Kvůli těmhle hovadům mi zní hlavou písnička „musíš za svou pravdou stát“ spojená se stáden smradlavých řvoucích paviánů a honí se úvahy o lidské debilitě a totálním nepochopení a potřebě neustále někomu sobecky cpát svůj světonázor i za cenu bezohledného poškozování osob i majetku okolo.

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 12:51 |  
        3 13

        Co jsi to vyblil ?:-D

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:53 |  
          7 4

          Hezky je vidět, jakou skupinu populace tu se svým IQ zastupuješ.

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 12:56 |  
            3 7

            No to pak nevim jakou skupinu tu zastupuješ ty :D

            • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

              koudys2 (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 13:42 |  
              7 5

              Hochu, ty musíš mít založený minimálně tři účty a dávat si plusy. Jinak nedokážu pochopit, kdo by ty tvoje výplody "lajkoval".

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          Pedro08     před 8 lety 12.08.2016 12:58 |  
          5 1

          Nechcete svézt do Jihlavy, rád si s vámi osobně popovídám, třeba oba změníme názor.

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        travel (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 12:55 |  
        8 0

        Pevně věřím (doufám),že až bude stadion mít stejné vlastníky jako fotbalová Slavii,že investují peníze také do kamerového systému a nebude pro ně problém tyto "fanoušky" identifikovat a povedou je k zodpovědnosti-už aby to bylo!

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        Socrates (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 13:01 |  
        1 6

        To píšeš o nějakých Havlovcích-pravdoláskařích? Politiku sem netahej. ;-)

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 13:02 |  
          3 5

          Ne, to píšu o Vajglovi a spol. a není na tom zbla nic politického, je to konstatování jejich osobnostního nastavení. Jestli v tom vidíte nějakou politiku, je to Váš problém.

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 13:04 |  
            3 5

            Btw jen pro ujasnění – první, kdo sem zatáhl politiku jste Vy svou zmínkou o „havloidních pravdoláskařích“. Tím bych tuto diskusi utnul, protože se zjevně ubírá na nějaká zcestná místa a do slepých uliček.

              • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 13:15 |  
                2 4

                V tom případě mě mrzí, že přes psanou větu bez kontextu nedokážu odhadnout, co je ironie. Můžeme předstírat, že se to nestalo.

                • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                  Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 13:31 |  
                  2 9

                  Ty kráso, ono existuje něco, co bys nedokázal? Tak to klobouk.

                  • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                    Boss82     před 8 lety 12.08.2016 15:13 |  
                    3 3

                    Co takhle, že bys zase zalezl zpátky do díry, vajgle!

                    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                      Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 15:17 |  
                      3 3

                      Na kliniku nechodím, takže do díry nejdu, sorry.

                      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                        Boss82     před 8 lety 12.08.2016 15:21 |  
                        4 2

                        Tak tu hlavně přestaň otravovat s těma ubohostma, co sem píšeš! Stačí mi, že se mi chce morálně zvracet z některých sparťanských "fanoušků", nechce se mi se morálně pozvracet z někoho, kdo si hraje na "fanouška" slávistického.

                        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                          Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 15:24 |  
                          3 4

                          A na co si hraješ ty? Asi fakt na bosse, když mi říkáš, co můžu a nemůžu psát. Mír a láska

                          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                            Boss82     před 8 lety 12.08.2016 15:29 |  
                            0 2

                            No na rozdíl od tebe si slávistického fanouška nehraju, ale skutečně jím jsem. Ale co se s tebou vůbec bavím....ztráta času. Sbohem.

                            • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                              Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 15:35 |  
                              1 4

                              A ty mě znáš, že mě tu soudíš? Kdo ti dal právo určovat, kdo fanouškem Slavie je a kdo ne? No nazdar

                              • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                                JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 15:40 |  
                                5 3

                                A kdo dal právo tobě a podobným určovat, kdo je větší fanoušek slavie? Jestli uřvanci demolující hajzly, odpalovači ohníčků nebo třeba návštěvníci hlavní tribuny? No nazdar.

                              • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                                Gino     před 8 lety 12.08.2016 15:41 |  
                                4 1

                                Je to uplně stejné právo, jako využíváš ty, když pomlouváš ostatní... říká se tomu vlastní názor.

  8. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    (#58882)     před 8 lety 12.08.2016 13:40 |  
    0 2

    sTizz, přítel Slavie-ty permice, to není paradox.Manýry z politiky se přenáší do sportu.

  9. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    Ferky     před 8 lety 12.08.2016 14:17 |  
    9 4

    Nestačím se divit, co se tu strhlo. Kde jsou ty časy, kdy se tu věcně a hlavně slušně diskutovalo. Co se to s námi děje? Vždycky tu byly jeden, dva lidé s řekněme zvláštními názory, ale toto nikdy. Úroveň klesá hodně hluboko, bohužel.

    Co se týče těch pokut, nechal bych je zaplatit viníkům, tedy fanouškům co to způsobili. Proč by klub měl trpět kvůli pár lidem bez fungujícího mozku? Lidé ze Severu si asi myslí, že jsou něco víc. Nejvěrnější fans, oni jediní mají pravdu. Já je vždy obdivoval až do jednoho momentu. Zápas poháru s Olomoucí v květnu 2011. Přemýšleli jste někdy, co by se stalo, kdyby jsme vyhráli a postoupili a pak vyhráli finále? To období bídy mohlo skončit již tehdy.

    Za Strašáka měl Sever aspoň nějakou úroveň, ale teď? Vědí, že UEFA Mafia bude znamenat pokutu a možná zavřený stadion a stejně to křičí. To mi hlava fakt nebere. Dýmovnice? Vždy doufám, že se tam udusí. Tak ať jsou přísnější kontroly, ať to nepronesou. Teď proti Zlínu nějaký 15-letý cucák v kraťasech a s maskou máchá světlicí. Přijde hasič, sebere mu jí a on vytáhne z kraťasů druhou? Co to kruci je? V Anglii by v životě na fotbal už nešel. Jsem pro podobné tresty i v Čechách. Proč by pořád slušní lidé měli doplácet na ty, co porušují zákony?

    Dovolím si sem vložit část z historické eseje z www.slavia.cz.
    Na první výborové schůzi byly odsouhlaseny klubové slovanské barva červená a bílá s odůvodněním, že:
    - bílá barva je čistota sportovní myšlenky a čestného boje, kde protivník není nepřítel, ale uznávaný soupeř,
    - červená barva je symbolem srdce, které vkládáme do svých zápasů.

    Při schvalování kroje-dresu na dvě poloviny bílé a červené barvy byla přidána do bílé plochy dresu červená pěticípá hvězda hrotem dolu, která představuje stále novou naději povznášející mysl a sílící ducha i v obdobích nezdaru a neúspěchu.

    Myslím, že by si toto měli někteří několikrát přečíst a zapamatovat!! Ctěme hodnoty Slavie!!
    Čestný boj, čistotu sportu, srdce, naději a sílu ducha.

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      Socrates (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 14:21 |  
      3 3

      "Dýmovnice? Vždy doufám, že se tam udusí. "
      No hezky pěkně!

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      Makii     před 8 lety 12.08.2016 15:30 |  
      6 1

      Už mě začíná unavovat, jak každý podsouvá těm, co fandí na TS, "že si myslí, že jsou něco víc a jediní fandí, mají vždy pravdu apod." Co to je za řeči? Nemůžete takhle generalizovat. Chodím jen do 109 a to proto, že nevydržím prostě celý zápas sedět a mlčet. Baví mě zpívat a řvát, zanadávat si na rozhodčího, na soupeře atd.. Chci být součástí chorea a pyro miluju. Světlice i dýmovnice. Přijde mi nesmyslné, že jsou za to tak šílené pokuty. Světlice nikomu neubližují. Jasně, dýmovnice můžou být nepříjemné, ale ještě se z nich nikdo neudusil.. Každopádně ničení a hajlování, dělbuchy apod. nemá rád nikdo normální. Prostě na TS nejsou jen bezmozci.

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 15:33 |  
        1 2

        Díky za normální komentář :-)

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          reggaebabicka     před 8 lety 13.08.2016 12:19 |  
          0 0

          A pochopil jste, že se Makii svým komentářem vyhrazuje právě proti demenci, která dovolila události jako např. v Brně, které vy o pár příspěvků výše obhajujete?
          A ano, Makii, děkuji za snahu ukázat, že sever nejsou jen ti zlí kluci, máte pravdu, ale bohužel činy těch pár individuí vysílají jinou zprávu. Sever by je sám měl zkusit vyexportovat někam daleko...
          Mmj se mi ještě hrubě nelíbí hajlování na zápasech SKS. Jasně, naštěstí to ani zdaleka není většina, ale vždy to tam vidím a je mi to líto. Chudáci Deli, Ngadeu... a vlastně i všichni cizinci v našem dresu.

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        heftyje (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 15:34 |  
        3 0

        Přesně!
        navíc na TS chodí každej, kdo chce fandit, a poslední dobou bohužel i spousta lidí co chce ušetřit na lístku. No ale neexistuje žádná skupina Tribuna Sever, ve které má každý stejnej názor a tak je to přece super! sou tam děti, důchodci, levičáci, pravičáci, bohatí, chudí... Takže prosím neházet do jednoho koše...

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          Makii     před 8 lety 12.08.2016 15:42 |  
          0 1

          Přesně tak, chodí tam lidi, kteří chtějí primárně fandit. Taky třeba nevydržím mít poločas ruce nad hlavou, ale snažím se :) A vždyť máme přece tak krásný chorály! Melodický i důrazný.. Si ve sprše nezpívám nic jinýho! :)

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        dubas     před 8 lety 12.08.2016 16:37 |  
        3 0

        Makii Pokud ale někdo reaguje, že TS dělá skvělou atmosféru, tak klidně může používat pyro, že mu nikdo nemá právo něco zakazovat, tak ze sebe dělá něco víc. Miluješ dýmovnice, myslíš, že je milují i hráči když v tom musí běhat. Sezóna ještě pořádně ani nezačala a Slavia už platila mega na pokutách, ale tebe to nezajímá, protože pyro přece není zločin.

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          Makii     před 8 lety 12.08.2016 16:44 |  
          2 1

          No moment, to říkáš mně osobně? Že mi to nevadí, že mě to nezajímá, že platíme půl mega na pokutách?? To ale není pravda. Samozřejmě, že mě to štve jako ostatní. Ale mluvím za sebe, když říkám, že se mi pyro líbí, jiným se to nelíbí, to beru. Líbí se mi, to ale i se bez toho obejdu, než platit tyhle nesmyslné sumy. Přijde mi to přehnané, ty pokuty. Ale je fakt, že holt v EL si to budem muset asi odpustit. Ale stejně, UEFA Mafia, to mi nikdo nevymluví :) A nějak nevím o tom, že by někdy hráči říkali, že se dusí krz dýmovnice..

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            steev (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 20:57 |  
            4 0

            To je porad dokola,ultras jsou lidi co fandi,delaji atmosferu mnohokrat jsou tim dvanactym hracem ktery zvrati vysledek utkani a obcas hold zapali nejakou svetlici,dymovnici. Tak to proste je. Hraci je maji radi,ostatni kluby nam je zavadi a my sami na ne nadavame. Reste si rozkopany hajzly od par idiotu,nespojujte je ale s lidmi co pro klub dychaji a na rozdil od velke casti z vas budou vzdy na tribune podporovat svuj klub. Clovek ktery nechodi ani na domaci zapasy,s nickem ktery si tu zalozil pred mesicem se nestydi vyhanet ultras ze stadionu. Fotbalovy ultras nejsou nijak slusny lidi,fandej,pijou a jsou sprosty a taky chodej na fotbal,ne do kina nebo divadla tak co vas na tom stale prekvapuje?! To je porad naky moralizovani ale zvednout karton nebo zadek ze sedacky to nekdy obrovskej problem ze?!

            • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

              Vajgl     před 8 lety 13.08.2016 01:05 |  
              0 1

              Klaním se a lajkuji. Díky

  10. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 14:36 |  
    8 4

    Hrách na zeď, pánové. Diskuze s náckem nemá žádného významu. Dřív jsme se za tyhle lidi smáli RB, dnes si tuto položku můžem škrtnout. Zbytečně se tu vedou debaty o pyru. O něm tenhle článek neni. Je o rozbitejch hajzlech, který tady jeden inženýr označil za skvělou reklamu. Co chcete řešit?

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 15:11 |  
      4 7

      Je jednoduché označit někoho, kdo má odlišný názor, za nácka. Kdo je potom k tomu náckovi blíž? Podle Vás jsem jen hloupej nácek, co má malý IQ.. Řekněte mi teda, co jste potom vy, s takovýma kecama co tu vedete? Jste fakt úplně mimo a půlka z vás tady čeká přesně na takovýhle situace, kdy se něco rozbije nebo odpálí pyro. Pak tu okolo sebe kopete jak malý holčičky a děláte, jak nejste inteligentní.

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 15:22 |  
        3 6

        Nebreč, nácku.

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        Boss82     před 8 lety 12.08.2016 15:25 |  
        3 4

        V jednom máš pravdu - označit tebe za hloupého nácka s nízkým IQ je opravdu velmi jednoduché. Potom, cos tu předvedl, to opravdu nevyžaduje žádnou složitou analýzu.

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 15:32 |  
          1 2

          Jo? Podle čeho jsi mě tak označil? Označ JS, u toho to bude ještě jednodušší. Jen nechci bejt sprostej, abych ti poradil, co by ti vyšlo.

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            Boss82     před 8 lety 12.08.2016 16:11 |  
            3 2

            Ačkoliv se s JS absolutně neshodneme v pohledu na fotbal, tak jinak to má v hlavě dobře srovnané, tudíž nevím, proč bych ho měl označovat za nácka.

            Jelikož je pod mojí úroveň bavit se s primitivem, jako jsi ty, tak poslední reakce - žij dál ve své ubohosti, buď dál přesvědčen o svém hloupoučkém světonázoru, klidně si připadej jako hroznej hrdina, že ti policisté klečeli na krku, ale dýmovnice si odpaluj doma ve svém obýváku, případně si doma rozmlať vlastní koupelnu, a hlavně přestaň škodit Slavii, ty "fanoušku"!

            • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

              Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 16:15 |  
              1 7

              Dýmovnice patří na stadion, ne do obýváku. Pyru zdar !

              • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                reggaebabicka     před 8 lety 13.08.2016 12:24 |  
                1 0

                A rozkopaný zýchody nepatřej na stadion, ale k vám do toho obýváku. Slušnosti zdar!

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        sasky     před 8 lety 12.08.2016 15:43 |  
        9 2

        Hele hrdino, to si klidně nadávej do holčiček, ale pak měj taky koule na to, abyste škodu z Brna zaplatili. Jsem zvědavej, jestli budeš takovej hrdina, až tě drapne ochranka nebo jak vy s oblibou říkáte ACAB a klekne ti na krk. Budeš pochcanej. Nazdar, kašpare. Všem slušným diskutujícím se omlouvám za silné výrazy, ale na hrubý pytel hrubá záplata.

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 15:46 |  
          2 2

          Ahoj, proč bych platil něco, co jsem nerozbil? Však už klekli a pohoda.

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            sasky     před 8 lety 12.08.2016 15:53 |  
            3 2

            Jo takhle to je. Takže ty s tím, co se v Brně stalo souhlasíš, ale sám bys to neudělal, protože jseš na to moc velkej posera? Jinak Slavia za pyro a vandalismus pár pitomců platit může, ale ty by ses na kámoše nesložil, co? Zajímavej přístup.

            • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

              Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 16:03 |  
              0 1

              Nikde jsem nenapsal, že bych to neudělal, tak co si vymýšlíš holomku. Ja bych se na kamarády složil, jen si nejsem jistý, že to moji kamarádi byli, spíš ne. A Slavii přispívám vstupným a vším možným docela dost:)

              • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                Gino     před 8 lety 12.08.2016 19:28 |  
                8 0

                Vajgle!! Ty a par desitek dalsich sice platite vstupny a dalsi veci, ale kdyz z toho, co z Vas Slavia ma, odectu ty pokuty, tak jste tvrde v minusu!!

                • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

                  Boss82     před 8 lety 13.08.2016 09:52 |  
                  0 0

                  Hehe:-), trefné.

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 15:44 |  
        4 2

        nácka máš za to, že se tady oháníš nějakou klinikou. Absolutně nesouvisející věc a cpeš jí sem jenom ty. Pletu se snad? Jinej einstein se tu ohání pravdoláskařema ... vy se tu serete do lidí, kteří vás označí za blbce, a pak byste snad ještě chtěli politovat. Měj si odlišný názor a přijmi, když ti za něj někdo ukáže fakáče, ty reklamo.
        Jsem rád, že jsem "mimo". Nikdo tu nečeká , až "se něco rozbije" (samo se to rozbilo viď), lidi samozřejmě štve, že má klub platit nemalý prachy za pár frustrátů. Pamatuju doby, když se něco takovýho stalo, že se nějaká "známá postava" TS ozvala a řekla, že to byl exces a že se to nebude opakovat. Teď je ticho a ještě to tu chce někdo vydávat za fandění a reklamu.

        • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

          Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 15:52 |  
          2 3

          A že se seru do kliniky, ze mě dělá nácka? Aha chytrolínku. Politování si nech pro někoho jinýho:-) pac a pusu

          • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

            JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 15:56 |  
            0 4

            Kolik ti je let, hochu?

  11. ...

    Robinator     před 8 lety 12.08.2016 14:52 |  
    5 3

    Tak to vidíte, někdy se tady hádáme kvůli fotbalu, někdo stojí za Uhrinem někdo ne, někdo má rád jednoho hráče, další zas toho druhého..Ale furt je to diskuze o fotbale..Takže za to můžete být vděční, protože vidíte, jak to může dopadnout když sem vlítne nějaký mongoloid, který to tady začne rozvracet. Myslím, že to je ten samý co už byl jednou vyhozen za ty rasistický kecy

    • Re: ...

      Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 15:13 |  
      2 6

      Tohle je článek o fotbale? Dojdi si k očnímu, jen si nejsem jistej, jestli to fakt bude očima a ne hlavou.

      • Re: ...

        Robinator     před 8 lety 12.08.2016 15:17 |  
        1 0

        není, už to taky nebudu řešit a jdu si radši vsadit :D

    • Re: ...

      bongor     před 8 lety 12.08.2016 22:21 |  
      2 0

      Tahle diskuse,to je teda klenot.V žádném případě nelze to,co se stalo v Brně omlouvat.Co tomu asi říká v červenobílým nebi Barra?To tak milujeme Peltu a spol.že jsme se rozhodli,pravidelně je sponzorovat a dělat jim radost?Ale nelze za to vinit TS,to je parta lidí,kteří po řadu let pomáhají svým fanděním,nejlepším v kaprlize držet naši Slavii nad vodou.Jasně,že se i mezi nimi najdou ošklivý káčátka,ale oni z toho vyrostou.Nejlepší řešení bude,když si to rázně proberou sami mezi sebou na TS.Věřím ,že se něco podobného už opakovat nebude.

  12. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    uku (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 15:49 |  
    7 3

    Dekuji vsem "hrdinum" za niceni cizího stadionu. Na utkani jsem chtel jit, ale diky pocasi a sledovani infa jsme to zrusil. Rekl jsem si nevadi - budu-li moci pujdu na odlozene utkani. Ale ted uz ani nemam chut, protoze si myslim, ze:
    a) nam to domaci ochranka da pekne vyzrat (a nebude rozlisovat mezi temi slusnymi a hovady)
    b) domaci fans budou mit dalsi duvod proc neco nezkusit vyprovokovat (a nebudou rozlisovat mezi temi slusnymi a hovady)
    c) proc chodit mezi hovada, ktera si bohuzel vybrala stejny klub jako ja
    ps. omlouvam se hovadum, ze jsem je pouzil jako primer...

    • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

      Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 15:58 |  
      2 10

      To jsi to mohl zkrátit a jednoduše napsat, že jsi se posral.

      • Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

        spravnej_jezedak     před 8 lety 13.08.2016 17:23 |  
        1 0

        A to jsem si myslel, ze pana Jiriho nikdo netrumfne...

  13. „Diskuse“

    JS (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 16:03 |  
    5 3

    Začíná to tady bejt docela absurdní. Co kdybychom se domluvili, že na ty jeho cancy už tu nikdo nic nenapíše? Pojďme se věnovat zajímavějším věcem.

    • Re: „Diskuse“

      Vajgl     před 8 lety 12.08.2016 16:07 |  
      1 7

      Vadím ti hodně viď? Nikdo tě nenutí na mě reagovat, je hezký, že se snažíš strhnout i ostatní. Myslím, že u některých se ti to povede, protože hloupost je u pár lidí docela velká. No něco jako u tebe, však to znáš.

      • Re: „Diskuse“

        Silgar (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 16:49 |  
        1 3

        Ty máš ještě prázdniny viď,páč kdyby jsi byl starší tak by jsi možná už něco i vlastnil ne jenom mobil od rodičů a v tom případě by tě nenapadlo něco rozsekat nebo to schvalovat protože kdyby jsi se byť jen jedinkrát ocitl na straně poškozenýho tak budeš odsuzovat.

    • Re: „Diskuse“

      Boss82     před 8 lety 12.08.2016 16:13 |  
      3 1

      Souhlas, už s tím trotlem končím, beztak to nemá smysl.

  14. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    uku (přítel SN)     před 8 lety 12.08.2016 22:45 |  
    0 0

    Vajgl - nomen omen...

  15. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    Mates204     před 8 lety 13.08.2016 00:50 |  
    2 0

    SN rád čtu už několik let, a i když skoro vůbec nepřispívám tentokrát mi to nedá. Přijde mi zajímavý, jak může jeden troll "vytvořit" skoro 100 komentářů za jediný odpoledne. Nenechte se tak snadno vyprovokovat, to je pak jasný, že to ty lidi bude bavit... Když si vzpomenu jak se tu dřív slušně diskutovalo je mi líto, že se tady z toho stává podobná žumpa, jako jsou oficiálky.

  16. Pyro a trollové

    jarmik     před 8 lety 13.08.2016 06:41 |  
    2 1

    Nevím, proč se tu rozpoutala tak divoká diskuse o pyru, když ta individua rozkopaly záchody a umyvadla a nevím, co ještě. Samozřejmě souhlasím, že nést odpovědnost by měli tito jedinci, což se mělo řešit na místě a ne potom dodatečně pokutovat Slavii. Mně tohle přijde jako totéž, jako by někdo vykradl obchod v dresu Slavie a problémy z toho měla Slavia. Pro mě absurdní.

    Co se týče pyra, vždy jsem měl stejný názor. Různé ohně a světlice jsou krásné a nikomu neubližují, takže bych je povolil. Cokoli, co zadýmí stadion, bych zakázal. Cokoli, co může někoho popálit a co bouchá hlasitostí granátu, bych přísně trestal. Ani ohledně pyra se nelze koukat na věc černobíle, jak tu vidím. Někomu opravdu jde o atmosféru a fandění, dělbuch hozený na hřiště nebo mezi lidi je však čistá demence.

    A na závěr jen taková poznámka. Když jsem se začal v rámci dizertace zabývat trollingem, netušil jsem, že tyto exempláře bude možné pozorovat i tady. Nový web je vskutku boží, ale ta diskuse se nějak, nechci říct zhoršila (i když asi jo), ale prostě tak nějak zaplevelila.

    • Re: Pyro a trollové

      Karel13     před 8 lety 13.08.2016 13:52 |  
      0 0

      Ta diskuze o pyru se tu rozpoutala a si proto, že hlavně za pyro v EL byla pokuta 450 tis., kdežto za rozkopané záchody atd. "jen" 100tis. Jinak si myslím, že diskutovat o tom, které pyro ano a které ne je bezpředmětné, protože každé pyro je zakázané, jak u nás, tak i v Evropě.

  17. Re: Slavia dostala pokutu. Za řádění fanoušků v Brně musí zaplatit 100 tisíc

    Thane (přítel SN)     před 8 lety 13.08.2016 10:13 |  
    3 1

    Tak jsem nad tím chvíli přemýšlel než jsem se rozhodl k tomu vyjádřit.
    Předně Souhlasím s tím že trestán má být klub. Dokud to tak nebylo tak z toho vsichni měli akorát prdel. Potom by škoda měla být vymáhána na jednotlivcích což je ovšem složité. Nesouhlasím úplně s tím že to nejde uhlídat. Musí k tomu být ovšem vůle. A tím myslím od jednotlivých ostatnich fanoušků protože si myslím že není v lidských silách zabránit aby se něco proneslo.
    Co se pyrotechniky obecně týče tak bych to rozdělil.
    1. Dýmovnice podle mě absolutně na stadion nepatří zejména pak na takový uzavřený stadion jako je v Edenu. Pokud tam někdo odpálí dýmovnice tak je podle mě akorát tupec. Jiná situace je se svetlicema. Tady bych k tomu zaujal asi toto stanovisko. Nevím že by klub někdy vydal nějaké razantní vyjádření že si nepřeje aby na stadionu nebyly. Myslím si že kdyby to klubu vadilo tak vyda razantní prohlášení a bude ho opakovat tak dlouho dokud to vsichni nepochopí. Jiná věc je že co se evropských pohárů týče tak už ho vydal!! Pokud teda nekdo na Evropě používá jakoukoli pyrotechniku tak zcela zjevně vystupuje proti praní svého klubu!!!!! A nemůže se za nic schovat kromě anonymity davu nebo internetové diskuse.