Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

Slavia prohrou na půdě Anderlechtu pro letošní sezonu opustila evropské poháry a nešlo o nejpovedenější loučení.

Jestli jsem minule výkon proti Příbrami omlouval nervozitou, tak tentokrát k ní nebyl žádný důvod. Naopak mohli sešívaní do zápasu nastupovat s pocitem, že za takřka ztraceného průběžného skóre nemají s favoritem co ztratit a naopak se mohou předvést na evropské půdě a na hřišti velkého týmu. Chápu, že trenér Uhrin šetřil některé hráče na nedělní zápas s Plzní, to je podle mě logické. Navíc máme skutečně široký a kvalitní kádr a někteří hráči, kteří si dosud nezahráli, si šanci v ostrém zápase také zaslouží. Se sestavou jsem tedy neměl problém, ten už jsem ale měl s bojácným výkonem, co Slavia předváděla od úvodního hvizdu. Chybělo maximální nasazení, což po zápase přiznal i trenér, vůle uspět, vázla souhra. Slavia ve čtvrtek nevypadala jako jednotné mužstvo ochotné se porvat o úspěch, naopak se prezentovala jako 11 hráčů, co se sešli, aby si zakopali.

Tomu odpovídal i zápas, kdy nás Anderlecht zaslouženě přejel a ještě si v klidu zahrál fotbal. Slávisté mu cestu za vítězstvím téměř vůbec neztížili a jen asistovali v roli komparzu. Nutno uznat, že jednu z hlavních rolí ve čtvrtečním představení hrál i hlavní rozhodčí, který odpískal proti červenobílým dvě penalty. První byla pochybná, druhá už úplně směšná. Chápu, že není snadné hrát v Bruselu, když rozhodčí nastaví stav na 0:2, ale nejde mi ani tak o výsledek jako o výkon, který byl tristní a odevzdaný od začátku do konce. Mužstvu jako by chyběla týmová mentalita, soudržnost a snaha se o výsledek porvat za každou cenu. Aspoň tak to na mě (nejen) ve čtvrtek působilo.

Hráči jsou hodnoceni od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Martin Berkovec - 4 - Nelehké hodnocení. Těžko mu vyčítat dva góly z penalt. Vždy vystihl stranu, chyběl kousek. U třetího gólu přiznal, že nečekal ztrátu a byl až moc venku z branky, těžko ale říct, jestli se krásná rána vůbec dala chytat. Aby měl v takovém zápase, kdy dostal tři branky, průměrné hodnocení, tak bych od něj čekal nějaký opravdu dobrý zákrok, kterým by nás podržel jako v Tallinnu.

Jan Mikula - 3 - Od začátku se mu nedařilo. Těžko říct, jestli ještě nebyl v optimální pohodě po zranění z minulého týdne, nebo se prostě jen ukázal jeho strop. Mikula, jindy přesný v bránění, tentokrát hráče Anderlechtu nestíhal a od začátku měl nemalé problémy.

Michael Ngadeu Ngadjui - 3 - Zavinil první penaltu, když po hráči soupeře trochu hloupě sáhl zezadu, ačkoliv se dá polemizovat o intenzitě zákroku a oprávněnosti penalty. Obrana měla celkově velké problémy a nefungovala dobře, byť je pravda, že Ngadeu měl i některé dobré momenty, kdy vybojoval v osobních soubojích míče.

Michal Frydrych - 4 - Celá obrana byla nekompaktní a nedržela dobře pozice. Ani Frydrych nebyl výjimkou. I když i on podal podprůměrný výkon, tak se mi z naší defenzivy líbil asi nejvíc. Vypíchnutí si zaslouží jeho zákrok v první půli, kdy dost možná zabránil dalšímu gólu v naší síti.

Tomáš Jablonský - 3 - Pravá strana naší obrany byla možná o něco horší, i ta levá hájená Jablonským byla ale také příliš průchozí. Dozadu slabota, dopředu byl Jablonský nevýrazný. Ale těžko to házet na něj jako náhradníka, co hrál první zápas v sezoně. Při takovém výkonu týmu se mohl jen těžko chytit.

Gino van Kessel - 2 - Za celý zápas měl v podstatě jen jeden dobrý moment, když v první půli našel hezkým centrem Mešanoviče. Jinak se mu vůbec nedařilo. To podtrhl i špatně kopnutou standardkou v závěru zápasu, kdy napálil jen prvního hráče.

Tomáš Souček - 2 - Souček určitě není hlavním viníkem naší porážky, tím je slabý výkon celého mužstva. Do této bídy zapadl i Součkův nevýrazný výkon. Navíc si připsal viditelnou chybu před třetím gólem v naší síti, když nedokázal odvrátit míč dostatečně razantně.

Josef Hušbauer - 3 - Nastoupil s kapitánskou páskou, paradoxně se mu zápas ale povedl asi nejméně v sezoně. Z nevýrazného výkonu týmu nevybočil ani kapitán, který by to v těžkých chvílích měl vzít na sebe a jít příkladem. Smolně se nachomýtl i k vymyšlené penaltě. Tu je ale třeba vyčítat sudímu, ne Hušbauerovi.

Antonín Barák - 3 - Jako zbytek týmu nebyl ani Barák vidět. Šanci za pačesy nechytil a po zásluze šel o půli dolů. Ačkoliv kandidátů na vystřídání z naší strany bylo samozřejmě mnoho.

Jaromír Zmrhal - 3 - Už bych se opakoval. Nehráli jsme dobře jako tým a ani individuální výkony nestály za moc. Zmrhal měl dobrou možnost na začátku druhé půle, ve vápně ale trestuhodně promáchl.

Muris Mešanovič - 3 - Měl nadějnou možnost v první půli po centru van Kessela, ale zakončil nepřesně. Jinak téměř nebyl vidět.

Jaroslav Mihalík - 4 - Snažil se a naši hru lehce oživil, byť to možná bylo tím, že bylo více prostoru, protože Anderlecht už nehrál na 100 % a chtěl si spíše zahrát otevřený fotbal.

Mick van Buren - 5 - Byla na něm patrná velká snaha a několikrát se dostal do zakončení. Jednou je škoda, že nenahrál nabíhajícímu van Kesselovi a místo toho jen střelou vytloukl bloky. Nastoupil poprvé na delší časový úsek, protože se prý předtím nelíbil trenérovi v tréninku. Ve čtvrtek byl ale van Buren tím posledním, co by se v přípravě mělo řešit jako problém.

Jiří Bílek není hodnocen, protože hrál krátce a za již rozhodnutého stavu.

Komentáře (104)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    TSeguinTS     před 8 lety 27.08.2016 11:43 |  
    0 0

    Trefné hodnocení, zvlášt slovní u Mv5 se mi líbí. Čekal jsem, zda se v hodnocení objeví ztráta míče před prvním gólem, nejsem si totiž zcela jist, ale tuším, že Jarda Zmrhal při přechodu do útoku velmi špatně nahrál a ztratil míč. (?)

  2. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    adams89 (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 11:50 |  
    0 0

    Zdravím. Předem se omlouvám, že to píšu sem, ale v OT si to každý nepřečte. Měl bych prosbu, pánové. Nenajde se tu někdo, kdo si teprve bude obstaravat lístek (nebo má navíc) na zítra do Plzně do našeho sektoru? Nedostal jsem se do Prahy a dřepět někde mezi fandy druhého tábora se mi vážně nechce. Mohli bychom se domluvit po mailu (adams17@seznam.cz) nebo pak po telefonu. Díky. Míra z Plzně.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    dauby     před 8 lety 27.08.2016 11:51 |  
    0 0

    Koukam docela tvrde hodnoceni, tvrdsi nez ve Sportu. Nemohu souhlasit ani polemizovat, zapas jsem nevidel, ale asi to musela byt hruza. Asi jedinym kladem zapasu je fakt, ze si taky zahrali Jablonsky a van Buren. Za trapna povazuji chvastava vyjadreni DU pred zapasem, ze chceme vyhrat, kdyz pak necha x hracu na lavicce. Coz chapu, postup jsme ztratili uz v Praze a ze je setri na Plzen, je v poradku. Jen ty kecy si mohl odpustit. Fyzicky i psychicky stav naseho muzstva je tristni, pomalu na kazdem druhem predzapasovem treninku se nekdo zrani, dalsi pry nemaji natrenovano... Ne ze bych tomu tedy veril. Po Plzni budeme moudrejsi. Vidim to na prohru v Plzni, upachtenou remizu v Brne a pak vymenu trenera, kdyz je ta repre-pauza...

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Alanor (admin)     před 8 lety 27.08.2016 11:54 |  
      4 0

      To není o sestavě. Ta byla v pohodě a i ti náhradníci by měli mít kvalitu. Problém je v tom rozdílu mezi odhodlanými vyjádřeními před zápasem a odevzdaném výkonu od začátku do konce na hřišti.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Slawek     před 8 lety 27.08.2016 16:31 |  
        1 0

        Naopak je to Alanore i o sestavě. Šetříme hráče, kteří by měli něco vydržet a pak nastoupí stopeři, kteří spolu ještě nehráli a tím spějeme k ostudě. Hráči nehrají nadoraz a přestože jsou to stále ti samí, hrají i příšrě. Jsem zvědav co předvedou ti odpočatí v Plzni. Nic se nezměnilo, jen peníze to rozhodně neudělají, to musí naši odborníci. Kde je vzít? Ve Slávii zatím nejsou znát.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Faris (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 12:01 |  
      4 0

      Proč si všichni myslíte, že budeme dohravat Brno v repre pauze? Máme 10 repre hráčů,tak jako že by zbytek doplnila juniorka? Nemyslitelné. Brno dohrajeme v týdnu kdy se hrají evropské poháry, odkud jsme vypadli.
      Jinak doufám min ve čtyři body z Plz a Tep, je dobré, že hrajeme venku, doma by se místo fandění vyhazoval trenér. Pokud to nedáme, má se DU na co těšit.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        dauby     před 8 lety 27.08.2016 13:34 |  
        0 0

        Sorry, puvodne to tu tak bylo napsano v rozpisu, a dost dlouho! Ted uz je tam novy termin, 30.9.

        • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

          jane (admin)     před 8 lety 27.08.2016 17:03 |  
          0 0

          To je jen termín kvůli systému, na nějaké datum jsme to museli přesunout. Termín zápasu ještě není určen.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      donford     před 8 lety 27.08.2016 12:16 |  
      5 0

      Zápas jsem taky neviděl, ale jestli jsou někteří hráči hodnoceni za 2, a nejlepší za 5, pak je to jedno z nejhorších vystoupeních, nehodných našeho jména, tradice a historického významu. Je to šílená nepřímá úměra: Čím víc se mají hráči lépe a lépe, tím víc hrají hůře a hůře. Ať se laskavě všichni podívají na Liberec - realizační tým, vedení, trenéra, hráče - (nasazení, fyzická i psychická připravenost, touha zničit, zdeptat soupeře). I ta Sparta v 2. půli bojovala proti Dánům až do padnutí. Je vidět, že někteří hráči Slavie nestačí fotbalově a někteří morálně.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        PetCC     před 8 lety 27.08.2016 13:58 |  
        2 0

        Hodnocení je od 1 do 10, takže je třeba ho zkusit používat naplno.
        Já teda dost často mám nějakou zásadní výhradu, ale neberu autorovu subjektivnímu hodnocení právo dát i nízká čísla.

        A pro tentokrát, když jsem na streamu těžko hráče rozeznával a zároveň v TV žasnul nad schopností Sparty často vypadávat se slabými soupeři, tak se rozhodně do hodnocení plést nebudu.
        Až na van Burena. U něho jsem totiž viděl něco, co u jiných ne. Schopnost řešit situace tak, aby se ohrozila branka soupeře. Jsem na něj dál dost zvědavej.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    spino     před 8 lety 27.08.2016 12:06 |  
    12 0

    Výkony A týmu jsou pro mě v nové sezóně neskutečným zklamáním. Ani ne tak výsledky, ty jsou podle mého názoru zejména v Evropě, se kterou nemáme zkušenosti, OK, ale především předváděná hra je příšerná. Věřil jsem, že se od nové sezóny budu fotbalem bavit, ale když nebudu brát v úvahu vynikající atmosféru na pohárových zápasech v Edenu, která už sama o sobě baví, tak fotbalem jsem se bavil pouze ve druhém poločase zápasu s poslední Příbramí.

    Nejhorší je, že pořád nechápu, kde je zakopaný pes. Hráči určitě špatný nejsou, ale hrajeme bez zápalu, vzájemné pomoci, působíme, jako by to hráče místy ani nebavilo. Jeden příklad ze zápasu s Příbramí. Jaroslav Mihalík se dostává s míčem k rohu hřiště na soupeřově polovině. Sbíhají k němu protihráči, ale nikdo z našich. Ti jen tak bez zájmu stojí na hranici velkého vápna a nikdo k němu neseběhne, aby spolu kombinovali. Když Jaro nemá komu přihrát, obejde díky své kvalitě jednoho hráče, druhého hráče, ale třetí už mu ten míč sebere a je po akci. To samé Milan Škoda. Sebere výkop brankáře, má míč na noze, ale hráči k němu teprve běží, takže na přihrávku musí čekat a celá akce je zabržděná. Hráči si prostě vzájemně nepomáhají. Nefungují automatismy.

    Další, co mě nemile překvapilo, bylo hodnocení trenéra Uhrina, že hráči v zápase nejeli na 100 %. Tohle bych možná přehlédl v Příbrami, nebo Jihlavě, kde hráči podávají (s nadsázkou řečeno) takové výkony, jak se zrovna vyspí, ale ve Slavii, která má nejširší kádr v celé lize, přece není možné, aby hráč na hřišti nedával do zápasu 100 %. Pokud ano, má být okamžitě střídán, protože na lavičce (a na tribuně) čeká zástup dalších hladových hráčů, kteří bojují o místo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Alanor (admin)     před 8 lety 27.08.2016 12:44 |  
      3 1

      Z mého pohledu si to zatím nesedlo a hra je hodně rozháraná. Souhlasím, že chybí automatismy. Z mého pohledu je zásadní pro naši hru absence formy Součka. Pozice DZ je pro Uhrina hodně důležitá a loni byl Souček takovým tím základním kamenem naší hry. Teď je úplně mimo a navíc je zraněný Ščuk, který by jinak hrál. Ngadeu byla spíš nouzová varianta proti silnějšímu soupeři, protože umí dobře bránit. Ale rozehrávka a hra dopředu je u něj na kvalitního moderního DZ špatná.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        vršek     před 8 lety 27.08.2016 18:19 |  
        2 0

        A kdy si to "sedne"?
        Vždyť Slavia odehrála 9 zápasů v přípravě a 9 soutěžních zápasů, a tým neustále herně tápe. Jak je možné, že se v kádru nenajde snad jediný hráč, který by měl stabilně dobrou formu? Stačí si projít Vaše hodnocení hráčů po jednotlivých zápasech. Tohle není o jednotlivcích, jejich kvalitě a formě!
        Jak vůbec může pan Uhrin říct po posledním zápase : "pomalu to směřuje k tomu, abych všechny hráče pořádně poznal a zaměřil se na všechno v tréninku"?

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      EdCable     před 8 lety 27.08.2016 23:18 |  
      0 0

      Skoda, ze uz tu neni Drzmisek, to by byl vinik jasny ;-)

  5. Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    houston (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 12:09 |  
    13 2

    Jedno ať mi někdo vysvětlí. Proč naši odložení hráči kdesi na hostováních vidíme bojovat a proč ti lepší, tedy zůstavší, jsou bez pohybu, bez zájmu, bez schopnosti si podat míč na deset metrů ? Je to uspokojení těch druhých nebo je to v řízení mužstva ? A schází mi tu již delší dobu vyjádření p. Tvrdíka, potažmo celého vedení, na současný stav v týmu. Čekáme na sehrávání, to podle DU ? Proč včera hrála Bohemka lépe než my ? V létě nový trenér a půlka týmu a jde to. Asi jinde ano...

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      PetCC     před 8 lety 27.08.2016 14:09 |  
      1 11

      Na to je jednoduchá odpověď a mě zaráží, jak málokdo to tady dokázal pochopit.

      Když během roku přijde víc než jednáctka hráčů, tak žádný trenér na světe nedokáže tak rychle vytvořit fungující tým. To se jinak než časem nedá zvládnout. Proto jsem tady jak blázen nejásal nad každým dalším příchodem, protože to jasně znamenalo další problém.

      A to, že hráči na hostování "vidíme bojovat"? To je jen iluze daná třeba tím, že jen doplnili zaběhaný tým. Já teda viděl zápasů dost, ale že by někdo na hostování zářil v každém zápase, to teda určitě ne.

      Mimochodem, někdy kolem roku 2000 jsem chodil na velkou část zápasů Bohemky (docela často se hrálo po sobě), protože naše zápasy byly pomalé a bez zájmu, ale Bohemka byla dynamická a já se tam bavil mnohem víc :-)

  6. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    Travinho     před 8 lety 27.08.2016 12:11 |  
    1 2

    Nevím. Já prostě nesouhlasím s tím, aby byli hráči za podobný jako proti Příbrami dostali jen kvůli rozdílu v kvalitě soupeře diametrálně odlišné známky. U golmana 4, když ani za jeden gól určitě nemohl, to je dost přísné. 3 branky jsou 3 branky, ale když jsou 2 z penalt, tak se náhled musí změnit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Alanor (admin)     před 8 lety 27.08.2016 12:37 |  
      0 0

      Brankáři se v takových zápasech hodnotí těžko. Pětku jsem dal Berkovcovi za Levadii, kde taky dostal 3 branky, s kterými mohl těžko něco dělat, ale navíc měl ten jeden výborný zákrok v nastavení. Proto dnes 4.

      Nesouhlasím, že ten výkon byl podobný jako proti Příbrami. Kvalitou hry možná, v neděli ale byli hráči mnohem více odhodlaní a podali mnohem týmovější a soudržnější výkon.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 13:40 |  
        6 1

        Vůbec s tebou Alanore nesouhlasím, že by hráči byli proti Příbrami nějak víc odhodlaní. Přijde mi, že hrajeme furt stejně, ale hodnotíš podle soupeře, přesně jak píše Travinho. Silnější soupeř = nižší známky, i když výkon je furt stejně špatnej.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    JS (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 12:19 |  
    1 0

    To, že se trenér už ani nepokoušel zvrátit stav 0:3 z prvního poločasu, a raději šetřil hráče na ligu, by mohlo znamenat, že nad ním vidí nějaký damoklův meč ve stylu „neuděláš body, odejdeš“.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      EdCable     před 8 lety 27.08.2016 23:20 |  
      0 0

      Mec je snad jasnej - 3. misto.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    Grobar     před 8 lety 27.08.2016 12:22 |  
    11 0

    Když se dívám na zápasy Liberce, nebo Zlína vidím jak se po zisku míče napolno rozběhne pět, šest hřáču dopředu a okamžitě na ně směřuje kolmá přihrávka. Je to nádhera. U nás to rozhodně nevidím, ani postupný útok nám nejde tak jak bychom si přáli. Máme v týmu deset reprezentantů, což dokazuje nespornou kvalitu kádru, ale předvedená hra tomu neodpovídá. DU už ztrácí důvěru, ale není tu mnoho brilantních trenérů a my potřebujeme top trenéra. Jinak to nepůjde. Musíme hrát rychle a jednoduše a vyvarovat se zbytečných chyb, jinak se neprosadíme ani v lize, natož v evropských pohárech.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    oboj     před 8 lety 27.08.2016 12:51 |  
    5 0

    Já jsem nejvíc smutnej ze Simona Deliho. Minulou sezónu byl pro mě hlavní důvod sledovat naše zápasy. Jeho riskantní ale úspěšné kličky, nebo když od něj sparťani odlítávali jak mouchy, to byla radost, která přihlušila holomajznu na hřišti i výsledky. S posílením jsem doufal, že si podobných oblíbenců najdu víc a zatím mám utrum.
    To jen takový malý a přízemní povzdech.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    malan (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 12:52 |  
    5 1

    Souhlas s hodnocenim, nechapu pristup hracu k zapasum a mam pocit, ze trenera maji uplne na salamu. Konec DU se blizi, kez by tomu tak bylo jiz zitra..

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Bukovina     před 8 lety 27.08.2016 13:06 |  
      2 2

      Tak doufej v naší prohru a třeba se ti tvoje přání splní,..a kdyby se ti to nesplnilo už po Plzni..tak hlavně vytrvej

  11. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    Mates204     před 8 lety 27.08.2016 13:53 |  
    15 3

    Mám nějaké info od zdroje blízko kabiny. Prý se hráči Uhrina bojí, protože na ně řve, snaží se mít autoritu za každou cenu, v kabině je za jeho přítomnosti absolutní ticho, negativní atmosféra... prostě se chová idiot a to je prý taky jeden z důvodů, proč skončil Laty, který se jediný nebál ozvat. Já osobně svému zdroji věřím, a doufám, že Uhrin skončí co nejdřív, protože psychika hraje taky dost velkou roli a tohle může tým hodně srážet.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Grobar     před 8 lety 27.08.2016 13:59 |  
      12 1

      Tomuhle bych věřil, protože tahle je přesně odraz naší hry. Hráči jsou ustrašení a dělají spoustu chyb. To pramení z psychické nepohody. Dlouho jsem DU bránil, ale teď už ho v týmu nechci. Ať je to jak chce. Pokud v týmu nebude pohoda, nebude ani dobrý fotbal ani výsledky. Čím dřív tohle skončí tím líp. Uhrin ven Trpiš sem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      PetCC     před 8 lety 27.08.2016 14:13 |  
      1 6

      Zajímavý, vedle mě si jeden furt stěžuje, že na ně Uhrin ani nezavře a jenom kouká a vám vadí přesnej opak.
      Co takhle trochu myslet?

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Mates204     před 8 lety 27.08.2016 14:22 |  
        1 0

        Já nevím jen reprodukuji co mi bylo řečeno, protože zdroj mi přijde důvěryhodný. Neříkám, že je to 100% pravda.

        • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

          Mates204     před 8 lety 27.08.2016 14:35 |  
          2 0

          Jako takhle myslím si, že strach z trenéra a dusno v kabině není nic co by zvedlo morálku a výkon týmu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Grobar     před 8 lety 27.08.2016 14:24 |  
        5 0

        Upřímně řečeno do tajů trenerské práce absolutně nevidím. Neznám sofistikované taktické metody, trenérskou činnost v týmu na špičkové úrovni. Nevím co je správné, jestli řvát nebo neříkat nic a absolutně nevím co se děje ve Slávii, ale mám čím dál větši pocit že DU by měl skončit. Rád se spletu a třeba hned v Plzni vyhrajem a odstartujeme šňůru, která nás dovede rovnou za titulem. Potom se omluvím a skloním se před trenérem. Teď tomu tak není a obávám se, že ani nebude.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Borgetti     před 8 lety 27.08.2016 15:07 |  
      4 0

      Myslím si, že hraje roli i to, že pan Uhrin nehrál na profesionální úrovni fotbal a tak z tohohle pohledu se těžko vcítí do kůže hráču a takovej ambiciozní klub potřebuje profíka v každém směru. Třeba se mi líbí angažování Zidana v Realu, a ačkoliv jako trenér má min. zkušenosti, tak i CR7 ho hluboce respektuje jako legendu. Pan Kozel sice tak nezářil jako Zidane, ale byl to kvalitní fotbalista. Jak píšeš o dusnu v kabině, tak mi to připomina van Gaala v Man United, kde taky nedokázal nastartovat klub, když se mu nedařilo. Hráči ho nenáviděli. Jako klub musí mít trenéra s autoritou, ale měl by umět taky odlehčit atmosféru.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      mabr     před 8 lety 27.08.2016 15:16 |  
      3 0

      Znám bratra jednoho z hráčů a slyšel jsem od něj totéž. Ještě jsem slyšel, že taktická příprava před každým utkáním se rovná nule. Nevím, zda je to pravda, jen prodávám, jak jsem nakoupil. Třeba to pravda není ale nemám důvod mu nevěřit.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Borgetti     před 8 lety 27.08.2016 15:29 |  
        3 0

        Tak že tam žádna taktická tvář není, to vidí každej :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      mcora     před 8 lety 27.08.2016 16:15 |  
      6 0

      Dumla nemá na trénováni Slavie. Nedokáže sestavit a připravit tým na zápas. Obrovská chyba, kterou udělal je vyhození Martina Latky, to byl lídr mužstva (ano má nedostatky, ale plusy převažují). Slavii pomohl, když byla dole.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        bongor     před 8 lety 27.08.2016 18:17 |  
        1 0

        Obrana Deli-Laty byla podle mě nejlepší v lize.Najednou,že je Laty až číslo 5.To vidíme nyní,kdy při jakémkoliv složení stoperů dostáváme laciné góly.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Tealc     před 8 lety 27.08.2016 16:22 |  
      2 1

      Tak tomuhle docela věřím. Já zas slyšel,ze je Uhrin nervózní a přenáší to na hráče, což je na jejich herním projevu docela vidět. Doufám, že v Plzni vyhrajeme a v repre pauze představíme nového trenéra!

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        bongor     před 8 lety 27.08.2016 18:18 |  
        0 0

        To ani nemusíš někde slyšet,to je na něm vidět na kilometr.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 16:26 |  
      1 1

      Mám stejné info z více zdrojů.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 19:33 |  
      1 0

      Já bych na ně řval taky, to co předváděli v lize, to bych kopal do košů jak sir Alex. Jestli jsou hráči outlocitní a nesnesou zvýšený hlas tak ať se na fotbal vykašlou. Jestli máme tým dámiček, co nesnesou dusno v kabině po špatném výkonu tak s tím žádnej trenér nic neudělá.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        spino     před 8 lety 27.08.2016 20:01 |  
        1 1

        Kolik Vítězslav Lavička v cestě za sparťanským titulem rozkopal košů?

        • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

          Novasinho     před 8 lety 27.08.2016 22:35 |  
          1 0

          Koho zajímá nějakej Lavička ve spartě proboha?!?

        • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

          EdCable     před 8 lety 27.08.2016 23:24 |  
          0 0

          A kolik tech titulu na kolik sezon mel?

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Novasinho     před 8 lety 27.08.2016 22:35 |  
        1 0

        +1

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Mates204     před 8 lety 27.08.2016 21:47 |  
        1 0

        Abys mě nechápal špatně já nemám vůbec nic proti řvaní při tréninku, při zápase, v šatně po špatném výkonu apod. Ale musí to být opodstatněné a nesmí se to přehánět. Podle informací co mám, je to hodně přes čáru. Sám jsem zažil trenéra (i když samozřejmě na sranda úrovni) co se naštval kvůli každý hovadině, řval když něco bylo jen trochu špatně apod. Nikdo ho neměl rád, dlouho u nás nevydržel a na hřišti to rozhodně pozitivní efekt nemělo.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    socolikQ     před 8 lety 27.08.2016 14:11 |  
    6 1

    Asi jen budu opakovat co zde různě zaznělo. Pro mě je nejsmutnější pohled na další zápasy české ligy. Bohemka, Karviná, Zlín, MB /co jsem viděl/. Všechny tyto tým mají lepší /profesionálnější/ přístup k zápasu než my. A rozhodně to není žádná náhoda, tohle je dlouhodobě. Jediná šance je okamžitá změna.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      PetCC     před 8 lety 27.08.2016 14:14 |  
      1 7

      My máme tolik změn za tak krátkou dobu a vám je to málo? 8-O

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        socolikQ     před 8 lety 27.08.2016 14:28 |  
        3 0

        To je pravda :-). Tak prosím ještě poslední změnu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        dauby     před 8 lety 27.08.2016 15:09 |  
        7 0

        To neni pravda, jadro sestavy spolu hraje uz od zacatku jara, a to je dost dlouha doba na nejaky posun! Nejde o to, ze tym nefrci na 100%, on nehraje ani na 30% svych moznosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 16:25 |  
      2 1

      Já s tím nemám problém, ultras odpálili dýmovnici před výkopem nebo o poločase, fajn. Také oceňuji, že dýmovnice je v barvě klubu.
      Znám jeden klub, kde jsou kinderultrasáčci schopní odpálit dýmovnici při fotbale a přerušit ho, přece pyro je důležitější. A jestli jejich tým zrovna potřebuje dát gól, je absolutně nezajímá, páč pyro vždycky odpalujou výhradně ti největší fanoušci a ostatní jsou jen blbí gaučáci a mlčochové. Někteří mají i poruchu barevného vidění nebo se jim nepovede sehnat dýmovnici v barvě jejich klubu, ale to neva, hlavně, že to čoudí a hned je supr atmoška, a pak těch lajků na fesbůčku...
      Ještě jako na potvoru jejich stadion je mnohem uzavřenější, takže se kouř někdy usadí pod střechou, na dýchání je to moc příjemný - v 15. řadě si to hrdina sice tolik nevychutná, ale prostě ten pocit stojí za to.
      Nerad bych ty chlapce nazval pravým jménem, to by mohlo bejt za žlutou ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 16:57 |  
        0 1

        Tak stadion Dortmundu je úplně celej otevřenej, tam se ten dým nezadrží že jo.

        • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

          Maeden (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 18:12 |  
          0 1

          Jj, podle fotky to vypadá, že pod střechu tribuny se kouř z první řady nenatáhne, spíš že se rozptýlí po hřišti dřív, než se začne hrát. Takže dýmovnice
          1) nepodusila hráče ani diváky, kteří to třeba nemusí
          2) bylo vidět na fotbal,
          3) nepřerušil se kvůli ní zápas a nemohla ovlivnit výsledek,
          4) nebyla černá (tam snad nemaj pořádný hůligens nebo co?)
          V Německu se mají od nás ještě co učit - jako ostatně úplně ve všem ;)

  13. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    mcora     před 8 lety 27.08.2016 16:05 |  
    0 0

    Konečně jsi zase objektivní. Když něco někdo kritizuje, tak to neznamená, že tomu nepřeje ( v tomto případě Slavii).

  14. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    LDH     před 8 lety 27.08.2016 16:16 |  
    2 0

    At Gino priveze z repre. srazu trenera Curacaa. Takovy Patrick Kluivert by mel respekt a spolecne se sikovnym ceskym asistentem by to treba slo. :)

  15. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    Radus22     před 8 lety 27.08.2016 16:20 |  
    4 12

    Úplně mě dojímají tady ty konspirační teorie vůči DU, kterým chcete vytvářet tlak nejen na něj, ale i na tým jako celek.

    Neříkám, že je vše v pořádku, že se mi náš fotbal líbí, nebo tak. Ale proč si tady vymýšlíme kdejaké blbiny vůči Dušanu Uhrinovi, který nás dovedl do evropských pohárů a dovedl v nich i dál, než mnozí určitě čekali. A ještě jedna věc: Proč by se měli hráči DU bát? To je absolutní nesmysl. Všimli jste si Šventa, jak DU chválí? Všimli jste si, jak van Kessel v jednom rozhovoru naznačil, že trenér je v pohodě? Tyhle konspirační teorie nikomu nepomůžou, ani Dušanu Uhrinovi, ani hráčům v týmu. Vytváříte na ně tlak a abyste dosáhli prostě svého, tak se snažíte, aby prostě odešel a prostě si vymýšlíte příběhy, které se nemusí zakládat na pravdě a tohle jednoznačně věřím, že pravda není. Kdyby to tak bylo, tak by vedení DU poslalo o dům dál. K tomu teď není důvod.

    Dušan Uhrin je pro Slavii v téhle době asi nejlepší trenér, kterého jsme mohli mít. Já totiž nevidím žádného kvalitního trenéra, který by ho nahradil. Ovšem....Spousta z vás básní o Luboši Kozlovi, ale co ten za celých 5 let odvedl u Dukly? Ano, možná s ní hrál pohlednější fotbal, ale pořád to byl jen střed tabulky věčně a nic většího na obzoru. Můžeme namítat, jak vypadá hra Dukly pod Šilhavým a jak vypadala pod Kozlem, ale když se Dukla pohybuje pořád v té šedi středu tabulky, tak to by nás slávisty asi moc nebavilo, i když neříkám, že by to u Slavie nebylo jiné. Dukla měla jednu sezonu i na evropské poháry, jenže neskutečnými ztrátami v zápasech, kde vedla třeba o dva góly si to podělala sama.

    Proto bych byl rád, kdybychom byli optimističtí a věřili, že se vše změní k lepšímu. Trenéru Uhrinovi já osobně věřím, že se hra ještě pod ním zlepší. První vlaštovka by mohla přiletět zítra v Plzni, kde já osobně ve výhru Slavie věřím a také si na to vsadím. Mělo by jít o atraktivní zápas a tak by všichni slávisté měli táhnout za jeden provaz. Ukázat, že při týmu stojíme v dobách dobrých a zlých a i podpořit trenéra (nejen hráče).

    Při pozitivnější atmosféře mezi fanoušky vznikne i pozitivní atmosféra uvnitř týmu. Když jsem viděl příspěvky po zápase s Příbramí, kde se kritizovalo i po výhře 3:0, tak mi věřte, že to nikomu nepomůže. Ten tým potřebuje podporu i při výhře, která byla vydřená a měla by být i tak nějakým způsobem oceněna. Četl jsem pár komentářů o fanoušcích, co před zápasem vytvářeli negativní atmosféru a to je přesně tohle. Někteří lidi jsou už před zápasem znatelně podělaní z toho, že prohrajeme a to nikomu nepomůže. Proto věřme od začátku až do poslední sekundy, protože to je zrovna to, co potřebuje celý tým. Nalaďme se na pozitivní vlnu a ukažme, že za všemi stojíme. Kritizovat se může, proti tomu nic nemám, ale ta kritika musí být konstruktivní. Vyhazovat trenéra, který nás dovedl do Evropy a i přes ty všechny peripetie, které s týmem na jaře měl, byly výsledky fajn. Výsledky špatné nejsou, prohráli jsme vlastně pouze 3 zápasy i teď na začátku sezony a to máme v lize ještě zápas k dobru a od horního pólu tabulky, kde je Zlín atp. nemáme daleko. V dalších byla remíza nebo výhra. Proto přijde optimistické vyjádření: V Plzni Slavia vyhraje a také si na to vsaďte! :-)

    Přeji krásný den, Radus22

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Maeden (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 17:22 |  
      1 2

      Jaké konspirační teorie? Když vynechám úplné nesmysly známých firem, jako že "Ščuk nehraje, protože byl trenérem odstaven"? Ty jsou náležitě omínusované, takže jim tady asi nikdo nevěří.
      Že zkušenější hráči kroutí nad tréninky hlavou a že DU na hráče dost řve, jsem slyšel z více zdrojů, kterým nemám důvod nevěřit. Že do médií říkají, že vše je v pohodě, ještě neznamená, že je to pravda. Kdyby hráči veřejně ventilovali svoji nespokojenost, byla by to známka totální krize a těžkého konfliktu.
      PS: V Plzni budu, věřím v body, mám vsazeno. Ale než ukopat plichtu po nekoukatelném antifotbalu, radši bych odjížděl bez bodu s dobrým pocitem, že jsou moje obavy zbytečné, tým se sehrává a začínáme hrát fotbal.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Radus22     před 8 lety 27.08.2016 17:43 |  
        1 1

        Možná jste to slyšel z více zdrojů, ale tomuhle prosím nevěřte. :-) Zachází to až příliš daleko....

        • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

          Maeden (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 18:33 |  
          4 2

          Obávám se, že mě neznámý člověk těžko přesvědčí, že nemám věřit důvěryhodným lidem a vyfabulovat si jinou, žádnými indiciemi nepodloženou teorii, proč naši hráči hrají hluboko pod své možnosti nebo si nemyslet vůbec nic. Nesoulad mezi trenérem a kabinou je prostě možnost, kterou vidím jako dost pravděpodobnou.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 18:37 |  
        3 2

        Aha tak tu máme zdroje to tu dlouho nebylo ,no ještě nám tu chybí tajné zdroje blízké vedení klubu.Jinak v body s prádelnou nevěřím oni prostě podruhý doma neprohrajou. Já klidně beru bod s holomajznou,protože při tvém pohledu na věc taky můžeme sestoupit,ale hlavně,že budeme hrát krásně.

        • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

          Maeden (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 19:34 |  
          2 1

          Ano, jeden z těch zdrojů je blízký vedení a jmenovat ho fakt nebudu. Co se týká kvality a věrohodnosti, tak mně tady i v Edenu leckdo ve své době nevěřil, že DU nepřivádí Pavlenku jako dvojku (jak si všichni přáli), že nám hrozí Poulíček jako mluvčí, že Šventa na hostování mít nebudeme (museli bychom ho platit) a i po skončení smlouvy bude chtít ranec vzhledem k zájmu dalších klubů, což se potvrdilo extrémně dlouhým vyjednáváním...
          To mi spíš nevyjdou moje osobní spekulace a tipy.
          Na půdě úřadujícího mistra se dá nula bodů přežít. Jinak můžeš být klidný, v domácích zápasech chci vzhledem k naší hráčské kvalitě minimálně 35 bodů, z venku polovinu možných tj. cca 23, cokoli jiného je neúspěch. Takže sestup z mého pohledu nehrozí.

          • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

            Radus22     před 8 lety 27.08.2016 19:47 |  
            0 0

            Ani zdroj blízký vedení nemusí znamenat nutně, že je to opravdu pravda. :-) Víte, co....My se neshodneme. Vy si věřte, čemu chcete. Uvidíme, co se potom bude dít. Přeji hezký víkend, pokud možno, zakončený třemi body z Plzně. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

              vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 21:05 |  
              1 1

              Ja kaslu na zdroje,info když budu chtit tak si ho sezenu sam,ale jnak s tebou ci píšeš uplně nahoře souhlasím.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Novasinho     před 8 lety 27.08.2016 22:46 |  
        0 1

        Jo jasný, já taky budu šťastnej, když budeme prohrávat, budeme na chvostu, ale budeme hrát krásně :-)) panejo...

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      dauby     před 8 lety 27.08.2016 18:20 |  
      0 2

      To je hrozne placani. Tobe a Tobe podobnym dochazi argumenty, tak tu porad operujete virou, ze to bude lepsi. Absolutne nechapu, na cem se tvoje vira zaklada? Prestan urazet ostatni fandy a koukej nekdy, co se deje na hristi.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Radus22     před 8 lety 27.08.2016 19:42 |  
        1 0

        Mimochodem, já fanoušky neurážím, jen konstatuji, že ta negativní atmosféra mezi fanoušky se třeba prohlubuje i do týmu. Všímají si, že jim lidé nevěří a mají to tak nějak v hlavě....Mysleme pozitivně. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

          dauby     před 8 lety 27.08.2016 21:47 |  
          0 1

          Promin, s tim urazenim jsem prestrelil. Jinak jednota fanousku by byla idealni. A myslim, ze k te jednote jsme blizko, tak 90% fanousku uz proste Uhrinovi neveri. Myslim, ze porad muze odejit relativne se cti.

          • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

            Radus22     před 8 lety 28.08.2016 13:21 |  
            0 0

            Já chápu, že jsou fanoušci rozčilení nad naší hrou. Samozřejmě by bylo hezké, kdyby k výsledkům (které nějak hrozně špatné rozhodně nemáme) přišla i lepší hra. Tak snad dneska :-) .... Buďme trošku optimističtí :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Borgetti     před 8 lety 27.08.2016 19:33 |  
      2 0

      Inteligentní hráč si nedovolí říct jediné křivé slovo na trenéra do médií. Pusť te si off record Bosák, Táborský. Lidi prostě rozlišují kam mluví.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Radus22     před 8 lety 27.08.2016 19:39 |  
        1 2

        A který trenér by popřípadně na hráče neřval? Po některých výkonech je to na místě....a když dělají opakované chyby, tak je to ještě na místě. :-)
        Já neříkám, že to médií museli vypustit, ale podle mě není důvod prostě DU posílat do patřičných míst nebo ho vyhazovat. Všichni voláme po dlouhodobější koncepci, ta se teď děje a je teprve rok, co tu DU je a už zase vyhazujeme trenéra, to je jako správně? Těch změn už tu bylo dost....

        • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

          Borgetti     před 8 lety 28.08.2016 11:25 |  
          0 0

          Hráči potřebují seřvat to ano. Já hrál fotbal do dorostu a taky jsem měl nějakého trenéra radši a jiného jsem zas neměl rád. Jeden byl celkem kliďas, dokázal povzbudit a hráči makali, ale někteří toho zas zneužívali, že byl hodnej. Pak k nám přišel trenér, který snad jen uměl řvát. Pochvaloval jen 2 kluky, zbytek byl hroznej nebo katastrofální. Pak ta hra dle toho vypadala, nervózní, hráči se báli kazit, čímž to bylo pomalé. Tak že každý má plusy a mínusy. U profíku co hrají za obrovské mzdy proti normálně pracujícím lidem, tak tam je potřeba makat a tudíž i zařvat, ale taky se třeba zasmát, pak jde hned všechno lépe. Určitě nic nemám proti DU, byl jsem za něj rád a fandil mu, protože je to profík, ale ta hra je prostě hnusná :-( Vždyť on sám říkal, že je normální v cizině, že přijde 8 nových hráču za přestupové okno, ale hrají pak ty kluby hnusnej fotbal? Třeba jeho letní příprava se mi mooc líbila, proč tak Slavie teda nehraje?

          • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

            Radus22     před 8 lety 28.08.2016 13:24 |  
            0 0

            Já Vám rozumím. Já samozřejmě neříkám, že se mi naše hra líbí. To určitě ne, občas u toho také zívnu :-) .... Jasně, s tím řvaním se to ani moc přehánět nesmí, to je samozřejmě logické, ovšem....DU nemá zas tak strašné výsledky, aby se vyhazoval. Podle mě výsledky jsou zatím docela OK, jen ta hra drhne. No, uvidíme, co dneska.....Dnes se ukáže, jak na tom současná Slavia je. Zápas s Plzní je dostatečně velkým měřítkem pro nás, než duely s Jihlavou a Zlínem. Tady se teprve ukáže, na co máme. Tým špatný nemáme, uvidíme. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

              Borgetti     před 8 lety 28.08.2016 14:42 |  
              0 0

              Remíza se Zlínem se nakonec ukázala, že nebyla zas tak příšerná. Hodně outsideru už zaskočilo jasného favorita doma, ve všech ligách na světě. Levadia hrála urputně, kde je potřeba přihlédnout k hodně spáleným šancím. Nejvíc mě štve ta remíza v Jihlavě, o které teď píšou, že se jí nedaří a 3 poslední poločasy s Anderlechtem. Hráči ukázali, že umí bojovat, kde 1.pol. byli lepší. Tak že určitě je na čem stavět. Hlavně musí hráči nabrat sebevědomí, protože je vidět, že je první gól dokáže zlomit a to hráči nesmí dovolit co chtějí hrát o špičku. Snad to bude lepší a lepší. Trenér ale dokáže mužstvo nabudit. Důkazem je dobrý 2.pol v Jihlavě, kde první byl tragickej a to samé se Zlínem. Tak že máte pravdu, že výsledky jsou na kvalitu kádru zatím docela O.K., avšak v Plzni budu rád za bod. Hrají doma, mají delší odpočinek, víc pro Plzeň nehraje.

              • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

                Radus22     před 8 lety 28.08.2016 15:43 |  
                1 0

                Zlín chytil začátek sezony ve vynikající formě. V prvním poločase jsme jim to ale hodně usnadnili, v tom druhém už jsme konečně hráli jako tým a já samozřejmě cením bojovnost do závěrečného hvizdu. Levadia....Tam jsme první duel hráli až moc hrr do útoku a to se nám pak vymstilo. Navíc nefungující stoperská dvojice, u které trošku DU zaváhal, ale pak to zas napravil. Co se týče Jihlavy - tak té se nedaří pouze výsledkově, jinak herně málem přejela Plzeň a i s námi odehrála výborný první poločas - ale opět - jsme jí to až moc usnadnili. Co se týče těch druhých poločasů. To souhlasím, tam je to fakt vždycky lepší. Je vidět, že když teče do bot, že ten tým umí zabrat. Zatím docela OK jsou, výsledkově na tom nejsme špatně. Věřím, že v reprezentační pauze nějaké věci dopilujeme, ač budou reprezentanti pryč. Myslím ale, že změna prostředí a hlavně samotné reprezentování své země jim pomůže vrátit se do klubu s tím, že už to bude lepší. :-) Co se týče zápasu s Plzní, já věřím ve tři body. Plzeň odehrála pouze jeden zápas dobře, pak druhý poločas s Jihlavou, kde Pivarník dobře zareagoval změnou rozestavení. Ten odpočinek mají sice delší, ale myslím, že je v silách hráčů se poprat o dobrý výsledek. ;) A kdyžtak bych mohl poprosit, aby se mi nevykalo. Jsem ještě mladý člověk, a nějak mi to ještě není úplně po chuti :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

                  Borgetti     před 8 lety 28.08.2016 17:07 |  
                  0 0

                  Dobře. Já jen že si mi prvně vykal, tak jsem si řikal, že si na to potrpíš :-) Taky mi není ještě moc, tak že tykání beru :) Dnes budu rád za bod z Plzně. Výhra by byla luxus, kde by mi nevadila ani strašná hra za 3 body :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Novasinho     před 8 lety 27.08.2016 22:43 |  
      0 0

      Já ti tleskám a zároveň děkuji za názor. Vidím to stejně, ale neumím to tak pěkně napsat :-)) Již delší dobu mě zde štvou stále stejné negativní názory stále stejných lidi, dokonce jsem zde byl i označen za DU :-))) Ale povaha česká je zkrátka taková, kritizovat, kritizovat, kritizovat.... Hezký večer všem!

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Radus22     před 8 lety 28.08.2016 13:25 |  
        0 0

        Ono se kritizuje i po výhře, to je na tom to nejsmutnější. Abychom se radovali i z maličkostí, které nám fotbal může přinést, tak jen pliveme. Já chápu, že hra není pohledná pro oko diváka, ale když porazíme Příbram 3:0, tak snad budeme za to rádi a nebudeme plivat ne? Mimochodem, druhý poločas toho zápasu něco ukázal. Po té první brance jsme hráli dost uvolněně a víc jsme si dovolovali....Z hráčů to spadlo a pak další dva góly. Neviděl bych to černě, uvidíme dneska :-)

  16. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    (#58882)     před 8 lety 27.08.2016 16:30 |  
    7 2

    Už toho tady( navíc i trenérem Uhrinem) bylo řečeno tolik,že kdo si chce dát dohromady 1+1 musí dojít k závěru,že spojení DU+A mužstvo nepřináší to,co by mělo.Nespokojena je zřejmě většina diskutujících,jenže zůstává u toho,že počkáme až do Příbrami,do Anderlechtu,do Plzně,do konce podzimu,potom sezony,příštího roku až si to sedne,sehrají se,trenér pozná hráče! a nepochybuji o tom,že další důvody a termíny se najdou i později.Trenéři jsou odvoláváni i proto,aby mužstvo dostalo nový impuls.Kdo může nový impuls očekávat od současného trenéra?Každé manželství se také nevyvede a tady to také nesedí.Trenér se zřejmě necítí být ani součástí mužstva,když zodpovědnost za polovičaté výkony vidí jen na straně hráčů.Nemají společný zájem?.Klade si toto společenství nějaký vyšší cíl?Řekl bych,že tady ještě ani žádné společenství nevzniklo.A když to viditelně po dost dlouhé době nefunguje,tak proč a nač čekat?Vím,že moje řeči nejsou ani nové ani nepřinášejí řešení.Řešení musí přijít z představenstva a od prezidenta klubu.A poslední vyjádření je známé.Takže trpělivost,trpělivost,trpělivost? Stejně k té výměně na postu trenéra dojde,poněvadž se to prostě nepovedlo.Nic osobního proti panu DU.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    Chlupp (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 16:49 |  
    9 0

    Uhrina sleduji bedlivě každý zápas, jeho výroky, omluvy, výmluvy, střídání...hru bez systému a neschopnost nabudit hráče a probudit v nich větší snahu...pořád jen získává čas a doufá v zázrak, který se tímto způsobem nedostaví! Z úcty a slušnosti k panu Tvrdíkovi nebudu zahajovat kampaň proti trenérovi, budu tiše čekat a sledovat smutně výkony a výmluvy, ale bojím se, že tady jde o přehmat. Plzeň klidně vyhodí tři hráče, kteří odmítají tvrdě pracovat, my se budeme sehrávat. Jak dlouho pane trenére?

  18. hodnocení

    bramburek (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 17:00 |  
    8 0

    souhlas s hodnocením

    nešlo by něco dělat s tím přihlášováním? aby se to furt hned neodhlašovalo... a nemusel se člověk pořád přihlašovat znova a znova... asi blbost, ale docela to votravuje

    • Re: hodnocení

      marp (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 17:04 |  
      0 0

      Taky se přimlouvám.

      • Re: hodnocení

        bongor     před 8 lety 27.08.2016 21:11 |  
        0 0

        já taky,je to zbytečný

    • Re: hodnocení

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 17:23 |  
      1 0

      Vůbec to není blbost. Je to strašně otravná věc. Také se velmi přimlouvám o doplnění této, na dnešních webech zcela standardní funkce. Už jsme na to v nějaké diskuzi upozorňovali, a reakce webu byla "víme o tom". Tak snad na to dělají...

      • Re: hodnocení

        marp (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 17:27 |  
        1 0

        :-D Super překlep :-D Já teda doufám, že na tom dělají, protože jestli na to dělají, tak se na to nakonec vydělají... :-D

        • Re: hodnocení

          dauby     před 8 lety 27.08.2016 18:25 |  
          0 0

          Co nadelas...? :-)

        • Re: hodnocení

          Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 28.08.2016 10:21 |  
          0 0

          :-))) Tak jasne ma byt "na tom delaji..."

  19. Zdarec!

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 lety 27.08.2016 18:19 |  
    2 0

    Tak i já přispěji s troškou do mlýna. Beru že jsme hráče šetřili na zápas s Plzní, proto jsem se sestavou neměl sebemenší, problém, napsal jsem to i do diskuze. Taktiku, sehranost jsme probrali již po zápase s Příbramí, tím se již nemíním zaobírat, Dušan má ještě 2 zápasy aby jsme se sehráli. Přeci po nějakých 11 zápasech již musí být vidět rukopis našeho trenéra. Ale co mne naštvalo, řekl bych i urazilo, byla totální neschopnost bojovat! Vždyť oni tam šli jako by se nesměli spotit! To že tam nebojovali, že se hrálo z naší strany bez zápalu, tak to jde přeci na vrub trenéra, nebo ne? Když tak mne opravte, ale trenér je ten co má hráče nabudit, nakopnout a to nejen před zápasem, ale i během něj! A ne jen sedět jako oukropeček... S hodnocením Alanore nemám dnes jediný problém. Díky.

    • Re: Zdarec!

      bongor     před 8 lety 27.08.2016 21:16 |  
      1 0

      Já jsem tady nedávno napsal,že jedinou výjimkou,kdy jsem ochoten tvrdě kritizovat mužstvo je případ,kdy se nebojuje a zápas se odflákne.Beru polehčující okolnost,dvě velmi podivné penalty.To si člověk řekne,jsme tady pro srandu králíkům a to mu nedovolí bojovat naplno.

    • Re: Zdarec!

      Novasinho     před 8 lety 27.08.2016 22:52 |  
      0 0

      Když si přečtete diskuzi nahoře, tak tam zjistíte, že z důvěryhodných zdrojů bylo zjištěno, že DU na hráče strašně moc řve, tak já teda fakt už nevím jak to je... :-)))

  20. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    Romino     před 8 lety 27.08.2016 18:26 |  
    5 2

    Myslím, že velký podíl na našem nesystému má lpění DUmla na Hušbauerovi, nemáme střed zálohy, nikdy nebyl tvořivý, nikdy nebyl lídr a u nás mu dáme (jako odchovanci sparty) kapitánskou pásku a divíme se, že to nevzal na sebe ? Nevím, proč dostává mnohem více důvěry, než někteří jiní a podle mne kvalitnější hráči. Asi chceme ukázat spartě, že umíme oživovat vyhaslé hráče, kdyby na to měl, tak u nás není a zůstane doma. Největší problém je, že jeho místo je klíčové pro tvoření systému hry, její rychlost atd. To vše není chyba toho kluka, ale jen a jen trenéra. Slavie vždy chtěla hrát rychle, kombinačně a technicky, půjde to takto ?

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Alanor (admin)     před 8 lety 27.08.2016 18:36 |  
      8 3

      Myslím, že Hušbauer je v úvodu této sezony ten poslední, v kom by byla chyba. Hraje dobře.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        bongor     před 8 lety 27.08.2016 21:17 |  
        1 0

        Přesně,kluk se snaží co může.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        rybka     před 8 lety 27.08.2016 21:53 |  
        3 1

        Alanore,hraje dobře a to je za 3.Ale to je bohužel málo.Problém je spíš kdo hraje vedle něj?

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Boss82     před 8 lety 27.08.2016 20:25 |  
      0 2

      Hledáš problémy tam, kde absolutně nejsou.

      • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

        Romino     před 8 lety 28.08.2016 11:53 |  
        0 0

        Myslím, že jste nepochopili co mám na mysli. On hraje "dobře", jak umí, ale Slavia na jeho místě potřebuje jiný typ hráče,který má určovat rytmus a styl hry. Hráče, který dělá ostatní.

        • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

          Boss82     před 8 lety 28.08.2016 13:09 |  
          0 0

          Naopak - přesně hráče, jako je Hušbauer, na hřišti potřebujeme. Problém je v hráčích, kteří hrají ve středu zálohy s ním: Souček a Barák z formy, Ngadeu si tam teprve zvyká, Kenia a Ščuk zranění.

          Střed hřiště Ščuk (DZ), Hušbauer (box-to-box), Kenia (OZ) by mohl být excelentní, ale okolnosti nám zatím nedovolují to vyzkoušet.

          • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

            Romino     před 8 lety 28.08.2016 14:36 |  
            0 0

            Husbauer přece nemůže být box to box s jeho pohybem a rychlostí, pokud máme na mysli stejnou kvalitu, které chceme u Slavie dosáhnout. Myslím, že ostatní trochu doplácí na jeho hru.

            • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

              Boss82     před 8 lety 28.08.2016 18:42 |  
              0 0

              Ach jo, nevím, jestli má tahle debata význam. Hušbaurův pohyb po hřišti je naprosto v pořádku, naběhá toho při zápase mraky a na velkém prostoru. Rychlost má na tuto pozici také naprosto dostatečnou, to jen někteří neználci z těchto stránek z něj dělají šneka, kterým ovšem zdaleka není.

              Znáš hráče jako Xavi, Iniesta, Modrič, Kroos? To nejsou také žádní sprinteři. Ale vůbec to nevadí, protože na pozici, na kterých se pohybují (různé typy středních záložníků), není rychlost primární atribut, kterým musí hráč disponovat. Z české ligy bych uvedl třeba Horvátha, který byl vždy určitě pomalejší hráč než Hušbauer, přesto byl klíčovým hráčem Plzně v její nejlepší éře a byl konkurenceschopný i v Lize mistrů.

              • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

                Romino     před 8 lety 29.08.2016 12:13 |  
                0 0

                Tak ty jsi opravdu ználek, s velkou fantazií, srovnávat hráče, které uvádíš s Hušbauerem mě opravdu nenapadlo, tito hráči mají vynikající techniku, kombinační schopnosti a vyjimečné periferní vidění, pravda není to jenom o rychlosti, ale i o startu na míč, předvídavosti a dirigentských schopnostech. Slavia vždy chtěla hrát rychle a kombinačně, z rudého odpadu opravdu Xaviho neuděláš.

                • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

                  Boss82     před 8 lety 29.08.2016 13:21 |  
                  0 1

                  Meleš kraviny, tudíž končím tuto zbytečnou diskuzi.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    dauby     před 8 lety 27.08.2016 18:27 |  
    1 0

    Kazdopadne po Plzni je nejlepsi cas na zmenu, v zimni pauze uz bychom mohli mit na pohary dost velkou ztratu.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

    Tonda     před 8 lety 27.08.2016 20:01 |  
    3 0

    Pokud je pravda že se Uhrin po hráčích vozí, potom se výkonům hráčů nedivím. JE možné, že hráči hrají pod svoji výkonnost záměrně, aby trenér dostal nůž na krk, a hráči ho v rozhodujícím zápase odstřelí. Pokud je Uhrin opravdu v rozkolu s hráči, měl by asi odejít on. Pokud je to ale výmysl, potom je potřeba profackovat právě hráče. Těžko říct, ale mě připadne pravděpodobnější ta varianta číslo jedna. Všiml jsem si u nějakého gólu že se ani Vlček na lavičce z gólu nějak neraduje, a Uhrin tam nadšeně skáče jako malý Jarda. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Anderlecht - Slavia 3:0

      Jachym     před 8 lety 27.08.2016 22:51 |  
      1 0

      Hráči jsou placení, aby odváděli 100% výkony bez ohledu na to, kdo je na lavičce. Pokud někdo něco záměrně sabotuje, ať jde do... Pelhřimova...