Fortuna liga

Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

Jde to v rychlém sledu, ještě nestačily vyprchat dojmy ze zápasu v Brně a již abychom se pomalu chystali na další zápas. Slavii před kamerami ČT čeká další moravský tým, tentokráte z jihovýchodního Uherského Hradiště.

Pamatuju si, jak mi onehdy ve škole, páč jsem býval vždy od přírody hodně upovídaný, říkali, že by nebylo špatné občas používat tzv. Occamovu břitvu. Tak tedy dobrá, zkusím to a shrnu středeční zápas stručně a jasně - prostě parádní představení. Ono totiž není v tomto případě třeba zas tolik dodávat. Před zápasem jsem zde vzpomínal památné zápasy s Olomoucí a na Letné a ani se mi nezdálo o tom, že výkon podobných parametrů uvidím i o den později. A hle co se stalo. Zatímco o zápasi v Hradci se do jisté míry dalo říci, že šlo dost i o nekvalitu soupeře, o zápase na Srbské se to již dle mého říci nemůže. Slavia totiž nedala soupeři vlastně šanci na to, aby ukázal, zda kvalitu má, či ne. Od první minuty dominovala (však si jen vezměte, kdy se poprvé Brno dostalo pořádně k míči) a ačkoliv přišel blesk z čistého nebe v podobě vyrovnání, přesto jsem nepochyboval o tom, že k vítězství budeme i přesto blízko. Tým totiž šlape, věří si (to je nejdůležitější) a má hlad po úspěchu. Žádný strom však neroste do nebe a není to tak dávno, co jsme byli svědky třeba představení v Plzni. Proto je třeba mít stále dostatečnou pokoru a přistupovat k zápasům svědomitě. Naše liga je totiž stále tak vyrovnaná, že každý může porazit každého.

Což potvrdilo právě i Slovácko, náš zítřejší soupeř, v minulém kole, kdy remizovalo s Plzní. Prezentovalo se zde velmi defenzivní, neřkuli ustrašenou hrou (celkem jen dvě střely na bránu za celý zápas), ale co, úspěch to slavilo, a to se počítá. Ačkoliv totiž Plzeň není zdaleka úplně ve stoprocentní pohodě, bod je pro Slovácko, které jistě hlavně nechce řešit záchranářské situaci, minimálně stříbrný. Bod, který by přišel případně zítra by již měl alespoň lehce nazlátlou barvu. A to ne zas proto, že by Slavia byla v současnosti nějak o mnoho lepším týmem jak Plzeň, ale hlavně kvůli absencím. Představte si, že by najednou chyběl Bílek, Deli a Bořil a jeli jste na zápas ven. To by bylo nadělení (ono se stačí podívat přes řeku, jak dokáží kvůli absencím brečet ti, co prohráli derby 0:2). Slovácku bude zítra chybět celá stoperská dvojice (což bude muset trenér Levý řešit pravděpodobně záložníkem Daníčkem) a navíc i levý bek. Může to však být pro Slavii do jisté míry i dvousečné, noví hráči budou mít motivaci se jistojistě ukázat a ideálně své vykartované kolegy už do sestavy nepustit. 

Slovácko však jinak neprožívá dobrou sezónu. Venku vyhrálo jen 1:0 v Příbrami, dostalo trojku od Boleslavi a nedokázalo se střelecky prosadit třeba právě v Brně. A ani doma to zas taková sláva není. Remíze 1:1 s Plzní třeba předcházela stejná parita s Jihlavou. I tak však není na místě zítřejšího soka podceňovat. Znáte to, kdy jindy se chytit, než v momentě, kdy od vás nikdo moc nečeká. Jako třeba s tím úřadujícím mistrem. Mohou si říci, že Slavia je jen další možný krok. Když prohrajem, tak co, stejně jste nám to všichni předpovídali. Tlak skoro nula (možná jen manželky, kterým bude vadit, že nepřijde na účet prémie za výhru), to taky není tak špatné. 

Co se týče vzájemných zápasů, tak ten poslední si jistě pamatujete. Jak by taky ne, když skončil 5:1. Na férovku je však třeba říci, že tehdy šlo hlavně o skvělý výkon v poslední dvacetiminutovce, předtím tam takový rozdíl nebyl. A jelikož se kádr Slovácka zas tolik neproměnil, mohlo by to být lehkým varováním, že nic nepřijde zadarmo. K výsledku nepomohou znovu marodi Kenia, Mihalík a Mikula. 

Slavia doma naposledy prohrála loni na podzim se Sigmou a drží tak již roční domácí neporazitelnost. Podobnou drželo v týdnu Brno, než ho o ní sešívaní připravili. Domácí prostředí je tím silnější, čím více lidí tamní klub z hlediště podporuje. Proto neskuhrejte na zimu a vyražte zítra do Edenu. Kdo ví, kdy zase bude mít Slavia současnou formu. 

Tip na sestavu: Pavlenka - Frydrych, Deli, Bílek, Bořil - Ngadeu - Zmrhal, Hušbauer, Barák, Švento - Škoda

Komentáře (86)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    dubas     před 8 lety 21.10.2016 17:23 |  
    0 0

    Prostě jim dáme bůra do poločasu a pak se uvidí:-)

  2. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    navzdyslavia     před 8 lety 21.10.2016 17:55 |  
    1 1

    Nevim,jestli je to dobra zprava,ze nas piska zrovna Ardeleanu. Toho rozhodciho ja rozhodne nejak extra nemusím.

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      sicilianbrno     před 8 lety 21.10.2016 19:33 |  
      8 0

      Když podáme takový výkon jako v Brně, tak ani sebevětší rozhodcovský poleno nás nemuže zastavit.....

  3. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Dresco     před 8 lety 21.10.2016 18:08 |  
    2 1

    Tu absenci v obrane musime vyuzit, jinak bych se toho zapasu hodne bal. Ale takhle, to uz se nikdy nestane, ze by se tri obranci zakladu na nas vykartovali.

  4. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Eluin (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 19:48 |  
    2 0

    Tak pěkně nás ta naše sešívaná kráska navnadila, co?
    Zítra však očekávám tuhý boj, ale za podobou smršť jako proti Brnu bych se určitě nezlobil. Z týmu čiší zatím zdravé sebevědomí a pokora, což mi tedy osobně přijde snad ještě důležitější než předvedená hra. Nemusí to totiž trvat dlouho (a klidně to může nastat hned po Slovácku) a média po "Zlíncesteru" a Bolce zahrnou do kandidátů na titul i nás. To dokáže s hráčskou psychikou zacloumat (i když se přiznám, že třeba v případě Baráka si to moc představit neumím :)).

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      Artur (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 21:10 |  
      1 0

      Ale prd. Zitra to bude golostroj a zlepseni streleckych statistik. Davam 4,5 golu + :-))) ocekavam neco kolem 5:0

  5. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Boo_SKS     před 8 lety 21.10.2016 20:30 |  
    10 0

    Jeste bych se vratil k diskuzi pod minulym clankem, kde se resila vysoka mira uspesnosti u posil. Nevim proc, ale nejak jsem si vzpomnel na slova pana Simaneho, ktery na jedne tiskovce, s nejvetsi pravdepodobnosti v navaznosti na kauzu Sural, ze nekdy je nejvetsim posilenim to, ze se nejaka planovana posila neprivede. Cas ukazal, ze by se mohlo tesat do kamene a me naplne neskonalou radosti, jak jsou v tomto pripade bozi mlyny rychle :-))

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      JS (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 20:48 |  
      0 1

      Takhle – vzhledem k tomu, ze momentalne v zakladni sestave oproti pocatku sezony 15/16 nastupuje asi 7 – 8 nových hráčů je přirozené, že se bavíme o vysoké úspěšnosti posil. Pokud bychom se nebavili, nejspíš bychom byli na sestup.

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        urs (přítel SN)     před 8 lety 21.10.2016 21:08 |  
        2 0

        No a já, jelikož v Brně nenastoupil v základu Ruslan, sním svůj klobouk.. :o)

        • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

          knawi     před 8 lety 21.10.2016 22:21 |  
          2 0

          Nech se inspirovat povídkou G.K.Chestertona a nějaký čas nos na hlavě zelný, kapustový nebo jiný jedlý list.

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        knawi     před 8 lety 21.10.2016 22:18 |  
        0 0

        To je úvaha takřka filosofická ovšem o nic méně pravdivá.

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        sasky     před 8 lety 22.10.2016 08:51 |  
        1 0

        Tak to, že se hráči dostanou do základu, když tady předtím hrála taková esa jako Juhar a spol (pro punťy - nemyslím těsně před příchodem CEFC) není zas až tak o úspěšnosti. Ale to, jak tito hráči nyní hrají je pro mě úspěšně vybraná posila. Snad se ještě chytí ten Gino...

        • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

          JS (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 10:46 |  
          0 0

          Však ano. :) Hrajeme dobře a vzhledem k tomu, že máme nové hráče, tak jsou úspěšní.

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      Novi.sks     před 8 lety 21.10.2016 21:18 |  
      2 0

      Ono ale taky s tím, kdo tu kopal "před číňanama," by bylo docela dost smutný, kdyby většina těch posil nehrála základ, nebo alespoň pravidelně :) Přecijen nepřiváděli jsme žádný no-name, nebo vyhořelý hráče (v drtivý většině)...

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      bongor     před 8 lety 22.10.2016 06:41 |  
      0 0

      Pan Šimáně je velmi moudrej člověk.Šural by bylo šlápnutí do enona a vypadá to,že je bezvadný,že ho za trest za své zákulisní aktivity dostali právě na toaletný.

  6. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Borgetti     před 8 lety 22.10.2016 08:30 |  
    2 0

    Dnes očekávám míč na kopačkách Slavie, cca.65 - 70%. Slovácko bude bránit zuby, neht,. Díval jsem se kdo jim bude chybět a jsou to zkušení hráči. Za ně budou hrát mladí a myslím, že hlasité publikum jim moc na klidu nepřidá. Přece jen Slovácko nemá tak široký kádr. Snad přijde opět rychlý gól v podání Slavie, pak bych věřil, že jim dáme opět bura.Budu ale pesimista a stát nohama na zemi, tak tipuju 3:0 :)

  7. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 08:43 |  
    1 0

    Tak jsem na iSpartu koukal na tu jejich anketu " Volte sestavu z hráčů Plzně a Sparty. Je víc Bakoš, nebo Kadlec?" A když jsme koukal na tu chabou nabídku obránců, tak bych měl velkej problém vybrat si obrannou čtyřku, kterou bych chtěl ve Slavii. Ťakže jsem fakt rád za stopery i kraje, který u nás máme. No a dneska samozřejmě vyhrát!

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      sasky     před 8 lety 22.10.2016 09:32 |  
      1 0

      Tak jsem na to taky mrknul a obecně bych měl problém si tam vybrat hráče. Jednak si nemyslím, že by tam byli hráči výrazně kvalitnější než nyní u nás, a pokud už ano (třeba ten V. Kadlec), tak bych ho zase velice nerad viděl v sešívaném. Možná jen ten Kopic a některý z pravých beků sparty (Zahustel nehrál v Bolce špatně).

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 09:44 |  
        1 0

        Hlavně nedokážu říct. čím to je, ale docela dost hráčů těch dvou týmu je mi nesympatických a nejsem vůbec přesvědčenej o jejich charakteru, zda by se hodil do našeho týmu, u velký většiny hlavně sparťanů bych si je u nás představit nedokázal

        • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

          bongor     před 8 lety 22.10.2016 10:28 |  
          9 0

          Všimni si,jak se charakter hráčů mění s místem působiště.Třeba takovej Dočkal.To bejval skromnej kluk,než se dostal
          na nesprávnou adresu.Dnes celý zápas pronadává a proplive.Dokonce se mu i změnil xicht.
          Když vidím jak mluví a jak se chová Tonda Barák,tak si říkám"to je slávista podle mého gusta".Ten jeho táta na něj
          musel mít velkej vliv,chtěl bych ho jako trenéra mládeže do Slavie.

          • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

            edenian     před 8 lety 22.10.2016 11:59 |  
            1 0

            " Dokonce se mu i změnil xicht " :-)

            • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

              bongor     před 8 lety 22.10.2016 16:02 |  
              0 0

              xicht,to je novotvar našich kamarádů z offika.Zalíbil se mi a proto jej používám.

              • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

                edenian     před 8 lety 22.10.2016 17:17 |  
                0 0

                Ja take pouzivam "xandy" s hackem nad x, ale ten jde asi jen rucne

          • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

            VitK     před 8 lety 22.10.2016 13:06 |  
            1 0

            Máš stoprocentní pravdu Bongore. To prostředí tam musí být hrozné. Já tomu říkám, že po určitém čase na Toaletné každý zespartí. Není to jen Dočkal, stejný případ je i Lafata. Když tam přišel, byl to takový slušný člověk. Dnes skáče jak postřelená srna, dává rány loktem, nikdy nezapomenu, jak v derby kopnul Berkovce mezi nohy.

            • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

              honza_sl     před 8 lety 22.10.2016 13:35 |  
              2 0

              Přesně, Lafata je smutná, ale případová studie sparťanského kurvení charakteru. A to jsem ho i první rok dva ve Spartě měl docela rád. Fakt, to prostředí je degenerativní a z hlediska morálky patologický až nekrotický...

          • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

            Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 13:58 |  
            2 0

            Nemůžu zcela souhlasit, i když jsem ti dal palec nahoru. :-)
            Například Hušbauer mi vždy přišel jako kluk ''na pohodku''. Na nikoho si nehrál, nedělal ze sebe víc než je. I když se mi u něj nelíbí ty 'vytrucované přestupy'. Ale u nás maká na sto procent, takže si na jeho výkony v dresu Slavie nemůžu stěžovat.

            • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

              bongor     před 8 lety 22.10.2016 16:06 |  
              1 0

              To je právě ono,kdo s partou netáhne káru,tak si koleduje o vyštípání.

          • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

            Eluin (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 14:13 |  
            1 0

            Pravda, i když zrova odchodu Dočkala jsem tedy hodně litoval. Fotbalista je to dobrý.

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        Láryfáry     před 8 lety 22.10.2016 10:32 |  
        4 0

        Mě upřímně přijde V. Kadlec dost hrozný, ostatně jeho statistika 1 epojišťovací gól za prozatimní sezonu je vypovídající. Média se ukájely nad shazováním GVK (2 goly v lize), a nad dvakrát dražším "esem" ligy mlčí, such fun :-)

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        bongor     před 8 lety 22.10.2016 10:37 |  
        0 0

        No tak podle mě by byl ten VK pro Slavii naprosto podřadná kvalita.Na Meššiho nemá ani náhodou,o Milanovi ani nemluvím.Kopic jo,ten by k nám možná seděl.Celkem ale kvalita hráčů ve sraltě je oproti našim klukům nulová,to nakonec bylo nejlíp vidět v derby,jak to říká Vízek,jedinej fotbalista je tam Dočkal,když to vypadá,že už si Rosa moc nezahraje.Plíseň má podle mě taky o něco horší kádr než my.

        • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

          JS (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 10:48 |  
          0 0

          Já bych šel do toho Kovaříka. Jenže teď máme doleva Zmrhala, Šventa a Mihalíka.

        • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

          honza_sl     před 8 lety 22.10.2016 11:00 |  
          1 1

          Nemyslím si. Kvalita našeho týmu (vč. náhradníků, celkově a zprůměrovaně) podle mě nyní odpovídá tomu 3. místu (za Plzní a bohužel i Spartou). Kus za náma je Bolka a Liberec.

          O tom, na jakém místě skončíme (1. - 5.), bue rozhodovat forma, psychika a trenér. Pokud to udržíme na současné úrovni (či i jen o něco málo horší), máme na titul. Ale bacha - taky může přijít propad.

          Jinak Václav Kadlec je namachrovanej frajírek přesvědčenej o tom, že je pupek světa či Mléčné dráhy (typický Sparťan), Na druhou stranu - fotbalista je to fakt na českou ligu nadprůměrnej. Má teď slabší období, ale podle mě se jim docela rozstřílí. Jestli mám z někoho ve Spartě obavu, tak z něj a Dočkala, pokud budou mít formu.

          • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

            juras72     před 8 lety 22.10.2016 11:48 |  
            2 1

            Nesouhlasím kvalita naseho týmu je na prvním místě !!!

            • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

              honza_sl     před 8 lety 22.10.2016 13:39 |  
              1 0

              Přání otcem myšlenky.
              Respektive - perspektivně (za rok až dva) ano, nyní ještě ne. Nyní to tak vypadá, protože jsme v laufu. Součástí teamu je totiž sehranost, ta se blbě měří. V ní jsou oba zmiňované týmy logicky před náma, protože si nezažily těch našich 7 let..

              • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

                juras72     před 8 lety 23.10.2016 10:53 |  
                0 0

                Já ale myslel soupisku a ne sehranost!

                • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

                  honza_sl     před 8 lety 25.10.2016 13:34 |  
                  0 0

                  Ahoj, já to chápu. Jenže jak posoudíš sílu soupisky? Ve finále se počítá to, co předvedou ti hráči na hřišti a tam se ta sehranost právě projevuje.

          • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

            dubas     před 8 lety 22.10.2016 12:59 |  
            0 0

            Tak si napiš naší sestavu, sestavu Plísně a RBCH a porovnej post po postu, řekl bych že velice rychle změníš názor.

        • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

          donford     před 8 lety 22.10.2016 11:10 |  
          4 0

          Sám jsem si nedávno položil otázku, kdybys mohl, koho bys zcela hypoteticky bral ze Sparty? A poctivě říkám, že dnes nikoho. Máme výborného brankáře, (u nich Koubek, nejlepší byl v éře Liberce) lepší celou obrannou čtyřku (přes vodu Karavajev, Mazuch, Holek, Kadlec), Ngadeu proti Brnu snad nezkazil jediný míč (tam Vácha či Mareček), rozehrávač Hušby (v Brně koncert) proti Dočekalovi? Kdo z nich může konkurovat Barákovi? Jejich křídla proti Zmrhalovi, Šventovi, Mihalíkovi? A porovnávat Kadlece, Lžifatu, Juliše se Škodou, Mešanovičem? To ani nelze. Možná, snad časem, bude něco z Pulkraba. Samozřejmě pro Plzeň to je výzva roku. Taky jim nic jiného nezbývá. No a kdyby to byla plichta, a my porazili Slovácko, jsme na úrovni 2. místa!!

          • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

            bongor     před 8 lety 22.10.2016 16:11 |  
            0 0

            Z Pulkraba bude časem celejkrab,ale souhlas,že dnes bych k nám od bídy nechtěl ani vrátnýho.

            • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

              donford     před 8 lety 22.10.2016 17:46 |  
              0 0

              Celejkrab, to je dobrý. A ještě radši rak, ten leze pozpátku.:-) A někteří krabi lezou snad bokem? :-) To by tedy půlkraba dopadl. :-)

        • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

          sasky     před 8 lety 22.10.2016 11:10 |  
          2 2

          No, že by VK byl nějaká podřadná kvalita a že by na Meššiho neměl ani náhodou je velmi troufalé tvrzení. To, že se teď RB nedaří a s tím se sveze i VK a u nás je tomu přesně naopak aktuální vnímání hráčů hodně ovlivňuje. Nedělám z VK nějakého poloboha (venku nemá šanci) a ani bych ho v našem dresu nechtěl, ale je to velmi nadprůměrný ligový fotbalista. Nakonec i v tom derby byl jediný, kdo snesl nějaké měřítko a kdo byl aspoň trochu nebezpečný. Co říká Vízek mě nezajímá, to je právě jenom žvanil.

          • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

            donford     před 8 lety 22.10.2016 11:29 |  
            1 0

            Jsem přesvědčený, že náš Mešši je daleko rvavější typ a momentálně gólovější než celý VK. Vodí sice míč po celém hřišti, ale výsledek? Ano, dal 2 branky Interu, což byl pro mě ze strany Italů zcela záhadný zápas. Z jakýchsi důvodů fotbalová stávka. Teď porazili Southampton. Ale jinak VK v lize? Zatím nic moc. A již kvůli tradiční sparťanské namyšlenosti bych ho u nás nechtěl Třeba se zítra večer gólově polepší. A třeba budou po zítřku za námi už o 5 bodů. Ale i pak budou stejně machrovat, jak je jejich velkohubým zvykem.

            • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

              bongor     před 8 lety 22.10.2016 16:15 |  
              1 0

              No pro mě to done nebyla ani tak velká záhada.Z několika stran jsem slyšel,že daleko víc než sralta je zajímaly český holky a pivečko.No jasně,třeba to jsou jen drby,ale viděl jsem pár střihů a všude mi přišli nějací vláční.Kdyby takhle zahráli na San Sejru,tak je makaroni sežerou zaživa.

          • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

            Boo_SKS     před 8 lety 22.10.2016 11:31 |  
            5 0

            problém Vaška "maturity" Kadlece tkví v tom, že on moc dobře ví, že talentem i potenciálními schopnostmi přesahuje naši ligu, nicméně u něj se projevuje to arogantně-degenerativní RB DNA, tudíž se dokáže vyhecovat a přinutí se k maximálnímu nasazení jen v některých zápasech (např. Inter Milán). Poté zas podlehne uspokojení, v čemž mu dělá (naštěstí pro nás) medvědí službu Deník Kabela, který ho pravidelně přesvědčuje o jeho výjimečných kvalitách, a tak další 3-4 zápasy hraje na půl plynu, protože na nějakou Jihlavu či Slovácko to přece stačí i s prstem v nose. Díky Bohu a panu Tvrdíkovi za Meššiho, který je sice talentem trošku níž, ale žere trávu i za rozhodnutého stavu v zápasech s kvalitativně podřadnými týmy, jako Jihlava, Hradec nebo Sparta.

            • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

              sasky     před 8 lety 22.10.2016 13:28 |  
              2 0

              Já to všechno beru :) Říkám, že bych ho v našem krásném dresu vidět rozhodně nechtěl. A rozhodně nenaplnil pozici pomalu největšího talentu světového fotbalu jak ho v jeho 16 letech při přestupu z Bohemky do RB prezentovala média. Jenom si myslím, že na ligu je to nadstandardní hráč a jeho současné statistiky jsou dané i současnou (díkybohu) nemohoucností RB. A že je to po psychické stránce pako je evidentní (počmáranej až na prdeli, neschopnost prosadit se v zahraničí apod.)

              • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

                bongor     před 8 lety 22.10.2016 16:19 |  
                0 0

                Ale dyť se v Německu prosadil,copak jsi neviděl jak elegantně sedával na lavici,než ho za odměnu vystřelili až na tribunu?Kdo to má?!

                • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

                  sasky     před 8 lety 22.10.2016 16:28 |  
                  0 0

                  Jo a vybíral si z katalogu LV6 nový hadry :D Je fakt, že to se musí taky umět no :)

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        homerinho     před 8 lety 22.10.2016 14:45 |  
        3 0

        Já bych bral Kadlece, abysme ho mohli prodat bídě za 70 mega :D

        • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

          bongor     před 8 lety 22.10.2016 16:20 |  
          0 0

          Takovej talent a za tak malou částku?Jdi do sebe home.

  8. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Hanzwalter     před 8 lety 22.10.2016 11:13 |  
    1 0

    Tak dneska opet do Edenu, podle me je to dnes klicove utkani ukazat, ze jsme uz pripraveny tym rvat se o bednu.... Proc? Bojim se hrozne podceneni a toho vseobecneo ocekavani, ze dostanou 5:0 a ze uz to prohrali v Pruhonicich.... ale pokud vsichni k tomu pristoupi opravdu profesionalne s respektem k souperi tak verim ve vitezstvi...prosim nekamenujte me hned tady...jen rikam, ze je to klicove k tomu, aby jsme sli na bednu a ukazali profwsionalitu;-)

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      Borris     před 8 lety 22.10.2016 12:03 |  
      5 0

      Já naprosto chápu o čem píšeš a kamenovat tě rozhodně nebudu :-) ale já bych se nebál Hanzi. Já myslím že právě pan Šilhavý rozhodně nedopustí, aby něco takového nastalo. Protože neustále po každém zápase je z něj cítit pokora a že hlavně chce dát pozor, aby jsme se z toho nepos...., jak říkával pan Hlinka. Takže podcenění z naší strany, se nebojím. Výhrou v Brně jsme jasně ukázali, že se s náma musí počítat a případnou výhrou dnes, se definitivně přihlásíme do boje o titul.

  9. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Komix     před 8 lety 22.10.2016 11:43 |  
    0 0

    Dneska jsem měl sen.. vyhráli jsme 2:1 po utrápeném výkonu a vítězný gól dával Van Kessel.. velmi nepravděpodobné, ale stejně to jdu zkusit do tipovačky :D

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      mpik     před 8 lety 22.10.2016 12:36 |  
      0 0

      Pokud by GvK měl dát vítězný gól, musel by jít na plac minimálně za nerozhodného stavu a to by příčetný trenér nemohl udělat... :-))))
      Možná až to bude 5:0, pět minut do konce, ale stejně bych tento čas raději věnoval Burenovi, Mešanovičovi, Mingazovovi a dalším...

  10. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Borris     před 8 lety 22.10.2016 11:55 |  
    0 0

    Dneska je to pro nás hozená rukavice. Pokud porazíme Slovácko, posuneme se minimálně do zítra na druhé místo tabulky. A pokud zítra Plzeň s rumunama bude plichtit, což by byla ta nejlepší varianta protože by ztratili oba, tak na druhém místě pravděpodobně i setrváme díky lepšímu skóre. Už teď se na tabulku kouká moc hezky, ale tohle by bylo ještě lepší. A pokud třeba Brno něco uhaluzí v Bolce, tak, jak říkám Pohlreich, z toho přece musí být radost až do rána :-) buď jak buď, za 3-4 hodinky vyrážím z Pardubic a moc se už těším, snad dnes bude slušná návštěva, kluci si to zasluhují!

  11. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    dauby     před 8 lety 22.10.2016 12:17 |  
    0 0

    Uprimne receno, taky mam nepatrne obavy z podceneni soupere. Ale spise to pro nas dopadne dobre, protoze mame formu a navic Slovacku vypadli 3 obranci kvuli kartam, takze dnes je prejedeme 5:0.

  12. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Fulham     před 8 lety 22.10.2016 13:29 |  
    1 0

    Holky a klucí dnes to tam sím odfanděte i za moji maličkost... Když jsem před rokem kupoval lupeni na Cure, prostě ještě terminovka nebyla.. :-) v případě vítězství Vám večer pošlu virtuálního hudlana.. :-)) jinak mám tip myslím 4-1, takže přeji hezký večer :-)

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      Boo_SKS     před 8 lety 22.10.2016 14:01 |  
      0 0

      uzij si to! tise zavidim, ze uslysis nazivo i muj milovany song Burn, kterou konecne zacali hrat :-))

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      travel (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 14:11 |  
      0 0

      Já věřím,že vyhrajem a žádný gol nedostanem.Jedině,že by rozhodčí (ten co nás v loňské sezoně zaříz v Ml. Bol.) proti nám odpískal pentli.Takže můj tip 4:0.

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      mats     před 8 lety 22.10.2016 15:09 |  
      0 0

      Přesně tak. Tady se připojuju k Fulhamovi. Vemte to v Edenu dneska někdo i za mě. Taky jsem na avizovaný tříhodinovce s Robertem Smithem a spol. ;-) Přeju pěkný fotbal a vítězný večer.

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      Jachym     před 8 lety 22.10.2016 16:17 |  
      0 0

      Rozumím, i když já bych dal před Slavií přednost jedině Scorpions:-)

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      bongor     před 8 lety 22.10.2016 16:23 |  
      0 0

      Tak pozdravuj kuřata Fulhi.

  13. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 13:36 |  
    0 0

    Trochu se bojim podceneni a toho, ze Slovacko bude brutalne betonovat. Takze zadnou divocinu necekam. Proste jen vyhra 2:0.

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 13:51 |  
      2 0

      Já se ani nebojím podcenění,jako toho betonování a dobývání jejich branky,to nám moc nejde jak ukazují domácí zápasy.Venku nám to te šlape.protože přece jenom domácí to před vlastním publikem nemohou zavřít a betonovat a to je voda na náš mlýn,kde soupeře přehrajem,bylo to jasně ted vidět v těch dvou venkovních zápasech a to samé na chátře.Tak mám trochu obavu jak to dnes ubojujem.

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        bongor     před 8 lety 22.10.2016 16:25 |  
        0 0

        Palec Ti Vlčku nedávám a to z pověrčivosti.Ale že umíme na beton,to jsme myslím zatím neukázali.Jarda určitě vymyslí ,jak NATO.

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      Boo_SKS     před 8 lety 22.10.2016 13:51 |  
      0 0

      ale i betonovat se musi umet! Navic myslim, ze spolehat vyhradne na defenzivu, kdyz mam vykartovanou 3/4 obrany by bylo hodne odvazne, mozna i odvaznejsi, nez si to zkusit rozdat na ferovku! Verim v brzky gol a poklidny zapas. 3:1

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        vlk30 (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 15:51 |  
        0 0

        Samo mas pravdu.ale co ja zazil zapasu kde bylo dopředu skoro vse jasne...

  14. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Guly (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 14:43 |  
    0 0

    Trošku OT: Nevíte někdo, jak se jmenuje ten bojovnej song, co hraje při nástupu hráčů?

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      Berry1892     před 8 lety 22.10.2016 14:55 |  
      0 0

      Ready for war :-)

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 14:58 |  
        0 0

        Díky, já furt psal na ytb war, war songs atd a nic mi to práce nenašlo :)

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        Guly (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 14:58 |  
        0 0

        Díky. :-)

  15. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Grobar     před 8 lety 22.10.2016 14:43 |  
    0 0

    Při pohledu na ticketportal to zatím nevypadá na žádnou extra návštěvu. Dneska jsem doufal že euforie přiláká 10 tisíc diváků, ale asi marně. Snad všechno půjde ve správných kolejích a od dalšího domácího zápasu s Bohemnkou se budem pohybovat jenom okolo této hranice a výš.

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      Merlinus (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 16:23 |  
      1 0

      Bohuzel sobota vecer je uplne nejhorsi termin pro zapas. Pro mimoprazske bez auta neresitelne, pro deti a mladsi lidi taky spatne, pro vikendare-chalupare neresitelne, pro ty co maji ruzne vikendove akce, oslavy, atd. taky na prd. K tomu prsi a je zima. Neatraktivni souper. A je to v TV. Jen ta forma a paradni hra je plus, co prilaka lidi. Ja vyrazim urcite. Nebudte lide lini a prijdte. Osobne odhaduji tak 7-8 tis.

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        bongor     před 8 lety 22.10.2016 16:28 |  
        1 0

        7133.

        • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

          Grobar     před 8 lety 22.10.2016 22:20 |  
          0 0

          Nakonec tip nevysel pouze o 25 divaku. Neuveritelne.

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        Jachym     před 8 lety 22.10.2016 16:52 |  
        4 0

        O každém termínu může kdokoli říct, že je nejhorší možný. Mně sobota, i když pozdě večer, vyhovuje. Beru s sebou opět synka, který nemusí druhý den do školy a zažije opět večerní dobrodružství. Nazdar v Edenu!

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        dauby     před 8 lety 22.10.2016 19:28 |  
        1 0

        To je proste otazka priorit. U nas proste lidi na fotbal moc nechodi, stejne jako treba nechodi k volbam. Ze musi nekdo o vikendu na chatu? Musi jenom umrit, ostatni je vec vyberu... :-)

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      dalislavista     před 8 lety 22.10.2016 19:38 |  
      0 0

      No tak ale kdo má Lyoness card vstupenku nepotřebuje, tak třeba někdo k počtu lístků přibyde...

  16. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    Komix     před 8 lety 22.10.2016 17:23 |  
    0 0

    OT: Boleslav proti Brnu 0:1! Že by..? :)

  17. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    travel (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 17:27 |  
    0 0

    Brno vede v Ml. Bol. 1:0,ale zatím je odehráno něco přes 20 min.Aspoň kdyby neprohráli...Tak kolik nás dnes přijde do Edenu?

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      Borgetti     před 8 lety 22.10.2016 17:57 |  
      1 0

      1:1 by aspoň mohlo zůstat, ale Bolka je drtí, ikdyž ne zdaleka tak jako Slavia. Zítra Plzeň-spa... by taky mohla být remíza a všichni kolem Slavie by měli po bodu. To by bylo nej.

      • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

        marcocruz (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 18:22 |  
        0 0

        Ja pořád nechápu jaktože je ta Boleslav tak dobrá tyjo, je tlačí celej zápas Brno si skoro nešrtne, ale je pravda, že to ukazuje, že je Brno celkově dost slabej tým.

        • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

          travel (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 19:00 |  
          0 0

          Brno tu remízu uhrálo a teď hurá na Slovácko

  18. Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

    TSeguinTS     před 8 lety 22.10.2016 18:51 |  
    8 0

    Michal Škoda 5 vteřin před koncem na 3:3 :)

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      Radek097 (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 18:51 |  
      0 0

      Trefil to pěkně!

    • Re: Slavia se pokusí prodloužit vítěznou vlnu se Slováckem

      jufoun (přítel SN)     před 8 lety 22.10.2016 18:52 |  
      0 0

      Doufám, že Milan ho dnes přestřílí :)