Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 14. kolo

Dukle se proti Slavii nedaří, což se potvrdilo i v páteční večer. Opět ale šlo na Julisce o vyrovnaný zápas, ze kterého jsou tři body sice šťastné, o to ale více cenné.

Jestliže remíza s Bohemkou v minulém kole byla ztrátou a Slavia si zasloužila vyhrát, tak na Julisce si vzala ztracené body zpět. Šlo o velice těžký a vyrovnaný zápas, sešívaní ale opět ukázali svou sílu a výhru urvali po dalším povedeném druhém poločase. Ten první oboustranně nestál za moc. Šancí bylo málo a vedení domácích bylo spíše šťastné, protože i Slavia měla dobrou šanci, ve které ale Barákovu povedenou střelu vychytal Rada. Do druhého dějství ale červenobílí vstoupili jako vyměnění, na čemž měl zásadní podíl i střídající Mešanovič, který naši hru opět výborně rozhýbal. Od 46. do zhruba 65. minuty hrála Slavia velice slušně a zaslouženě otočila vedení na svou stranu. Závěr pak byl hodně nervozní. Obrana bez Deliho zdaleka nepůsobila tak jistě, nakonec však Dukla potvrdila roli sice docela dobře hrajícího, ale zároveň zoufale neproduktivního týmu, a tak mohli slávisté slavit velice důležitou výhru, která je udržela v užší špičce tabulky. A já už se nemohu dočkat domácího utkání s Mladou Boleslaví. Tu jsme neporazili od podzimu 2010, což je tedy pěkná řádka let. Cítím ale v kostech, že teď přišel nejlepší čas to zlomit a že v ideální sobotní termín bude slavit zaplněný Eden!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 6 - Inkasovanou branku mohl těžko chytat. Střela byla dobře umístěná a Pavlenka ji zřejmě včas neviděl, takže zrovna udělal úkrok na druhou stranu. Nemusel si připsat žádný vyloženě špičkový zákrok, ale několik středně nebezpečných střel pokryl jistě. Dobře pomáhal obraně i se sbíráním centrů. Jen v závěru chyboval, když vyrazil míč před nohy hráče Dukly, naštěstí našeho brankáře zachránil Bořil. Plus má i za dobrý výkop, po kterém jsme vyrovnali skóre.

Jan Mikula - 4 - Našim krajním bekům se zápas nevydařil a hráči Dukly měli v jejich prostorech až příliš mnoho místa. A konkrétně Mikulovo zaváhání při bránění dokázali využít, když Miloševič našel Néstora, který přenechal míč skórujícímu Čajičovi.

Jiří Bílek - 6 - Z obranné čtveřice byl naším nejjistějším hráčem, i když ani on se nevyhnul slabším momentům. Ale jím vedená obrana nakonec dokázala ustát dlouhé míče při náporu Dukly, takže si podle mě náš kapitán horší šestku zaslouží. Pokud mě paměť neklame, tak navíc myslím, že jednou zasahoval v poslední moment v našem vápně před hráčem Dukly, který by byl v jasné šanci.

Michal Frydrych - 5 - Stopeři jakž takž v zápase obstáli, Frydrych byl ale určitě o něco horší než Bílek. Málo vyhrával osobní souboje i hlavičky, oproti Delimu je v tom poloviční. Plus má za podíl na naší první brance, kdy se dobře dral do pokutového území a donutil Hanouska k chybě.

Jan Bořil - 4 - Podobně špatný výkon jako u Mikuly. Bořil je očividně v útlumu, protože to je už několikátý nepovedený zápas z jeho strany v řadě. Hráči soupeře měli na jeho straně až nečekaně volného prostoru. Bořil se často zapomínal a nestíhal bránit. Nejlepší okamžik zaznamenal v závěru, kdy pohotově odklidil míč z pokutového území po Pavlenkově špatném vyboxování centru.

Jaroslav Mihalík - 4 - Nemastný neslaný výkon od Mihalíka. Dopředu toho předvedl málo a myslím, že měl alespoň jednu nebezpečnou ztrátu míče. Vzadu párkrát zasáhl, ale celkově ani obranná fáze ve spolupráci s Mikulou nebyla příliš dobrá.

Michael Ngadeu Ngadjui - 3 - Zřejmě nejslabší výkon Ngadeua na místě DZ, čehož si brzy všimli i komentátoři. Michael po reprezentačním srazu nebyl v dobrém rozpoložení a dělal spoustu chyb při rozehrávce i při bránění. Včas nedostoupil při inkasovaném gólu ani Néstora s Čajičem. Jeho špatný výkon si vysvětluji únavou nebo nekoncentrovaností po příletu ze srazu. Věřím, že proti Boleslavi už bude plně připraven, protože Slavia jeho dobrý výkon bude potřebovat.

Josef Hušbauer - 4 - Páteční zápas se nepovedl ani Hušbauerovi. Některé dobré momenty sice měl, ale celkově toho předvedl hodně málo. Navíc hodně tvrdým zákrokem trefil Miloševiče a mohl být rád, že nedostal červenou kartu. Na Pepovu obranu bych ale dodal, že šlo podle mého názoru o neúmyslný zákrok, kdy chtěl hrát míč, ale Miloševič si tam dal nohu dříve a Hušbauer již nestačil pohyb zastavit.

Antonín Barák - 6 - Jediný hráč, který snesl z naší zálohy přísnější měřítko. Barák si přenesl dobrou formu z reprezentace a byl naším nejaktivnějším středopolařem. Dvakrát velice dobře střílel, ale ještě lepší zákroky Rady ho připravily o gólovou radost

Jaromír Zmrhal - 4 - Slabší výkon. Vidět moc nebyl, ale to ostatně zhruba polovina týmu v první půli. Střídán byl z důvodu taktických záměrů i kvůli tomu, že byl údajně unaven z reprezentačního srazu, kde odehrál jeden celý zápas a část druhého.

Milan Škoda - 7 - Milan se dostává do dobré formy, což potvrzuje v posledních zápasech. I na Julisce byl na hřišti cítit a byl u skoro všech našich nadějných akcí. V první půli hezky pálil z větší dálky, předvedl i parádní individuální akci, po níž měl šanci Barák. Ve druhé půli pohotově vstřelil branku po skvělém přiťuknutí Mešanoviče. Povedený zápas.

Muris Mešanovič - 8 - Odehrál sice jen druhý poločas, i tak se ale stal nejdůležitějším hráčem zápasu. První branku suverénně proměnil, na druhou přihrál Škodovi vynikající patičkou. Celkově hru oživil a potvrdil, že je vynikajícím esem v rukávu v případě potíží.

Mick van Buren - 6 - Dostal pár desítek minut místo nevýrazného Mihalíka. Na pro něj netradičním postu krajního záložníka si vedl dobře a za chvíli na hřišti stihl zanechat dobrý dojem po několika povedených individuálních akcích. Alespoň nějaký prostor by si tak zasloužil i v posledních dvou zápasech podzimu.

Jasmin Ščuk není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Komentáře (155)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Jachym     před 7 lety 21.11.2016 12:56 |  
    5 0

    I mé kosti cítí, že je třeba Boleslav konečně porazit... :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Ondráš     před 7 lety 21.11.2016 18:55 |  
      1 0

      No přesně, prostě musíme! Já si normálně ani nepamatuju, kdy jsme je dali..

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      carfi-sks (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 10:34 |  
      0 0

      Doma musíme naplno bodovat, snad se kluci vyhecujou, 3 body ze dvou zápasů potřebujem, jinak nás může teoreticky přeskočit i ta rudá chátra

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 22.11.2016 17:25 |  
      0 0

      My jsme silnější než vloni a Bolka je slabší než vloni, takže matematicky mne vychází naše výhra..Hlavně nemají Skaláka..

  2. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    spino     před 7 lety 21.11.2016 13:07 |  
    3 0

    Byla radost koukat na opětovný hlad Meššiho. :)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    TSeguinTS     před 7 lety 21.11.2016 13:40 |  
    2 0

    Milana bych hodnotil asi za 8. Už během prvního poločasu byl vidět, vstřelil vítězný gól. Mešan to sice rozhýbal, jeho patička byla TOP, jen jsem vnímal Milanův přínos minimálně stejně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      rybář 53     před 7 lety 21.11.2016 14:12 |  
      2 0

      Tvé hodnocení bývá vždy přesné,dnes ale musím drobně nesouhlasit.Byl jsem na Julisce a potom ješte doma zápas shlédl.Jirka Bílek při inkasované brance na polovině hřiště neatakoval soupeře,tam to zacalo.Potom nedostoupili Mikula a Ngadeu.Jinak souhlas se vším.Tonda byl v prvním poločase také slabší,ale to jich bylo víc.Jinak ale Jirka Bílek super.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        PetCC     před 7 lety 21.11.2016 17:47 |  
        1 0

        Přesněji, Bílek nezastavil hráče na půlce, na kraji ho zastoupil Mikula a do obrany se stáhnul Ngadeu. Takže před obranou vzniklo volné místo, do kterého šla přihrávka. V tu chvíli se vracel Bílek na svoje místo a pro naše hráče došlo k nepřehledné situaci, kdy si nebyli jisti, jestli se mají vrátit na pozici ne zůstat a Dukla toho využila rychlou střelou, kterou Pavlenka vůbec neviděl a tak na míč nedosáhnul.
        Oni ti krajní hráči Dukly dělají problém v lize asi všem, takže Mikula a Bořil s nimi měli hodně těžkou práci a občas nestíhali. Ale aby z toho Dukla dokázala vytěžit góly, to jsou pro ně Vánoce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      vršek     před 7 lety 21.11.2016 19:38 |  
      0 0

      Souhlasím. Ve srovnání s ostatními byl u všeho podstatného co Slavia v první půli vyprodukovala a podle mého byl jediným hráčem Slavie v poli jehož výkon, i v první půli, lze hodnotit jako výborný!

  4. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Ados     před 7 lety 21.11.2016 14:08 |  
    4 0

    S hodnocením zcela souhlasím a jsem rád, že jsme urvali další 3 body. Nicméně poslední zápasy je vidět, že to není tak suverénní a určitá kvalita týmu schází. Abychom mohli pomýšlet na úspěšný konec (titul), tak budou potřeba 2-3 top posily. Jen doufám, že vedení opravdu nechce přivést toho Ondráška na místo Škody.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      kalex     před 7 lety 21.11.2016 14:39 |  
      2 0

      Kdyby byl ten Ondrášek tak dobrý, tak není zadrbaný někde v Norsku v provinčním klubu. Nebrat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Alanor (admin)     před 7 lety 21.11.2016 14:52 |  
        1 0

        Ondrášek je už v Polsku, tuším ve Wisle.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Alanor (admin)     před 7 lety 21.11.2016 14:58 |  
          2 0

          Tak je to tak. Má tam odehráno za 12 zápasů cca 450 minut a vstřelené 2 branky. Špatný hráč to není, ale podle mě je to blbost. Vím, že s jeho jménem přišel v zimě Šimáně a že to tehdy shodil Uhrin ze stolu. Tím spíš pochybuju, že by ho chtěl ambicioznější Tvrdík, když se mu teď ani moc nedaří. Jediný důvod by byl, že by ho chtěl vyloženě Šilhavý, který by ho teoreticky mohl znát z Budějovic. Ale nedohledával jsem, pod jakým trenérem tam měl to dobré období.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            kalex     před 7 lety 21.11.2016 15:35 |  
            0 0

            Máš recht. Omlouvám se. Stejně nebrat. Raději stáhnout Kuchtu do přípravy.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Sedrousek     před 7 lety 21.11.2016 17:26 |  
              1 0

              Kuchta je na hostovani na 2 roky. Potrebuje hlavne pravidelne hrat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            quelhar (admin)     před 7 lety 21.11.2016 16:08 |  
            0 0

            Ondráška nám sem hlavně dlouhodobě cpe Zíka a když to nevyšlo před rokem a před půlrokem, chce to zkusit nyní, kdy je rozhodovací proces zřejmě o něco jednodušší než byl dříve.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Nosorozec     před 7 lety 21.11.2016 23:31 |  
              0 0

              A zkouší ho Zíka nabídnout i jiným klubům, nebo si umanul, že ho udá do Slavie?

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Jachym     před 7 lety 21.11.2016 16:22 |  
            0 0

            Já si ho jako Budějčák pamatuji. Ano, rozehrál se právě až za Šilhavého, do té doby to byl jen průměr.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Sedrousek     před 7 lety 21.11.2016 17:29 |  
            1 0

            Libi se mi ze prichazi hraci nebo trener o kterych se moc dopredu nemluvi. A tak mi neco nahlodava ze v zime prijde jeden hrac z Polska. Tusim ze zitra bude hrat proti Dortmundu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              TSeguinTS     před 7 lety 21.11.2016 20:03 |  
              0 0

              Toho bych si také přál, bohužel je to asi z kolonky neuskutečnitelné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      qwertz0099     před 7 lety 21.11.2016 21:07 |  
      0 0

      lepší necid, klidně i na hostování...pro mně jsou vhodné posily čelůstka, ten miha zajc (spíš než claesson) a někdo na kraj zálohy (spíš doprava)-někdo rychlej, dynamickej s přesnými centry (v česku vukadinovič)

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        qwertz0099     před 7 lety 21.11.2016 21:11 |  
        0 0

        nebo kromě necida libor kozák (samozřejmě pokud odejde škoda)

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        tomcz     před 7 lety 22.11.2016 16:48 |  
        0 0

        No já furt pamatuju Vukadinoviče u nás, jak vždycky utekl obraně, ale finální přihrávka, centr stáli za prd...

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Obr     před 7 lety 21.11.2016 21:46 |  
      0 0

      A co takhle brnenskej Skodak? Nemusel by byt marny. Formicka tam je, drahy asi nebude. Pokud Milan odejde, jako ze asi jo, byla by to hezka nahrada :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        JS (přítel SN)     před 7 lety 21.11.2016 23:22 |  
        0 3

        Podle mě to není hráč konkurenceschopný v Evropě. Nemůžeme kupovat posily podle momentální „formičky“, to už jsme udělali tolikrát a k čemu to vedlo... Namátkově Toleski např.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Boss82     před 7 lety 21.11.2016 14:34 |  
    4 0

    Po delší době souhlasím s hodnocením v plném rozsahu. A to jak se známkami, tak se slovním hodnocením. Velmi přesné a trefné.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Lukavo     před 7 lety 21.11.2016 14:58 |  
    0 0

    Není teď dokonce někde v Polsku?

  7. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Mike     před 7 lety 21.11.2016 15:12 |  
    3 0

    Hodnocení výborné, strašně důležité 3 body před 2 těžkými zápasy.
    Měl bych dotaz na Quelhara. Úplně hltám jeho statistická okénka, protože to jsou čtenářské lahůdky.
    Nebyl by zase na nějaké čas ?
    Témat by bylo hodně- Kdy jsme naposledy získali v 10 po sobě jdoucích zápasech 24 bodů, kdy nějakému týmu
    stačilo po 14 kolech 26 bodů až na 5.místo, zajímavostí jsou také po 14 kolech 3 týmy, které prohrály pouze jednou. Takže event. předem děkuji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 21.11.2016 15:15 |  
      1 0

      Mám pro tebe dobré zprávy. Okénko už je napsáno a vyjde zítra dopoledne. Nechtěli jsme vydávat 2 články za den a další nic.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Mike     před 7 lety 21.11.2016 15:16 |  
        0 0

        Díky, skvělé.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      quelhar (admin)     před 7 lety 21.11.2016 16:10 |  
      0 0

      Jak píše Alanor, okénko je napsané, sice se nedotýká úplně těch témat, která jsi nadhodil ty, ale i tak snad bude zajímavé :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Jachym     před 7 lety 21.11.2016 16:23 |  
      0 0

      Nechceš to vzít za něj? "Materiálu" máš evidentně dost...:-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      PetCC     před 7 lety 21.11.2016 17:51 |  
      2 0

      Tak tady je jedna statistika - během pár zápasů do nového Edenu na ligu přijde miliontý divák.

      A taky po dlouhých letech (snad) získáme 30 bodů k záchraně už na podzim :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Jachym     před 7 lety 21.11.2016 20:45 |  
        0 0

        Pamatuji si, že jubilejním návštěvníkem za bolševiků byl vždy nějaký domácí nebo zahraniční papaláš...:-))

  8. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Robinator     před 7 lety 21.11.2016 16:16 |  
    2 4

    s hodnocením souhlasím, jen Mikulovi a Hušbauerovi bych dal za 3

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      donford     před 7 lety 21.11.2016 16:38 |  
      1 0

      Za sebe nemám Alanore k hodnocení jedinou výhradu. Všechny "známky" jsi výborně zdůvodnil. Za mne velmi spravedlivé, nikoho neschazuješ, nikomu nenadržuješ. Pokud někdo s tebou drobně nesouhlasí, je to spíš o okamžitých pocitech. Dík.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Jachym     před 7 lety 21.11.2016 16:43 |  
        0 0

        Já sice s hodnocením také souhlasím, ale netroufám si hodnotit či snižovat jiné názory jako "okamžité pocity". Zaprvé nevím co to je a zadruhé mě to neuráží, protože tak hodnotí každý :-))

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          donford     před 7 lety 21.11.2016 18:57 |  
          2 1

          Lehké vysvětlení. Okamžitým pocitem jsem myslel třeba jednu či dvě zkažené nebo naopak zdařilé akce, které hodnotícímu vytanou na mysli a ovlivní jeho celkový názor.Např. když Hušbauer zahodil v poslední minutě desítku, ale jinak celý zápas předtím hrál zdařile a efektivně, dost tenkrát tento okamžik snížil jeho celkové hodnocení. Nebo: mně se v 1. půli proti Dukle Škoda moc nezdál, měl jsem pocit, že je nějak z formy či vyšťavený, a v tom okamžiku bych ho hodnotil nízko, ( můj okamžitý pocit) ve 2. půli po příchodu Murise byl náhle polit živou vodou a dle mého hrál velmi dobře. Hodnocení zaslouženě vysoké. Čili, domnívám se, že je velmi správné hodnotit až s odstupem, jak činí Alanor. Ale hodnocení je jistě svobodou každého z nás. I to zavilé, zlé a shazující. (to se tu bohudík vůbec nekoná).

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Jachym     před 7 lety 21.11.2016 19:08 |  
            0 0

            OK. Tak to beru.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            bongor     před 7 lety 21.11.2016 20:44 |  
            2 0

            Ono to hodnocení od každého z nás může být taky trochu zkreslené náladou,ve které se při sledování zápasu nacházíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      vršek     před 7 lety 21.11.2016 19:57 |  
      2 1

      Myslím si, že známka 4 je dostatečně "špatná" a s udělenými 4 se myslím nedá nesouhlasit, hlavně s ohledem na výkon týmu v první půli zápasu.
      Já osobně bych však ocenil 4 i výkon Ngadeua - byl to určitě jeho nejslabší výkon, dokonce i v osobních soubojích byl úspěšný tak max v jejich polovině, nesouhlasím s tím, že by dělal SPOUSTU chyb v rozehrávce - jistě několik jich bylo ale určitě ne spousty. Nesouhlasím s tím, že by byl ve hře týmu na Dukle horším hráčem než ostatní "čtyřkaři".
      Kdybych měl vybrat jeho největší chybu v zápase - byl to naprosto nesmyslný faul na rohu vápna, po kterém následoval trestný kop!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Crispo     před 7 lety 21.11.2016 17:38 |  
    7 3

    Všechno sedí až na známku Hušbyho. Nepředvedl vůbec nic a k tomu se mu nedařili ani standartky, nesmyslným přehazováním obránců zkazil několik přihrávek, zbytečně naběhl do výborné příhrávky, kterou dával pod sebe myslím Van Buren. Dle pohybu to vypadá že má v týmu největší volnost, ale vůbec toho nedokázal využít. Prostě 4 pro Hušbyho je ještě dost milosrdná. Byl na hřišti spíše na obtíž.
    Zrovna na jeho postu potřebujeme opravdu technického tvůrce hry s ustálenou výkonností a něco mi říká že až sem takový hráč přijde tak Tonda Barák nepůjde z kola ven ale bude to právě Hušbauer. Každopádně doufám že proti Bolce naváže na předchozí výkony. Zatím během angažmá ve Slavii doplácí na to, že naše záloha je HODNĚ mladá, ale i tak dle mého soudu potřebujem v záloze fotbalově výraznější personu, ale to už je zas na jinou debatu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Boss82     před 7 lety 21.11.2016 19:16 |  
      6 6

      a) J. Hušbauerovi se zápas na Dukle zrovna moc nepovedl, s tím souhlas. Přičítám to příšernému terénu, který technickým fotbalistům absolutně nevyhovuje. Očividně tím trpěli i Mihalík a Zmrhal.

      b) Napsat, že byl na hřišti na obtíž, je ovšem kec hodně přes čáru.

      c) Dle dostupných statistik a ukazatelů je J. Hušbauer druhý nejkreativnější tvůrce hry v lize. Výkonnost má, na rozdíl od jiných, velmi vyrovnanou. Zápasy, jako byl ten na Dukle, jsou u něj výjimkou. Každý zápas nehraje jako z partesu ani takový Paul Pogba. Nevím tedy, jakou fotbalovější personu, která by vyšoupla J. Hušbauera ze hry, by sis představoval, ale každopádně pro Tebe mám špatnou zprávu - na toho P. Pogbu vážně nemáme finance.

      V lize jsou jen 2 lepší tvůrci hry než J. Hušbauer: B. Dočkal a T. Hořava. A ani jeden z nich na 99% nepřijde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Crispo     před 7 lety 21.11.2016 21:36 |  
        6 6

        Hušbymu se nepovedl také zápas s Jabloncem i Bohemkou, plus některé zápasy na začátku sezony. Je pravda že si to kolikrát nemá s kým narazit, ale i ten Dočkal dokáže rozhodnout zápas finální přihrávkou když se zbytku týmu nedaří. Proto si přeji hráče na post tvůrce hry, který se nesveze s výkonem zbytku zálohy. Hledat takového hráče v české lize nemá cenu, a pokud jsou prachy tak si myslím že někdo podobný jako třeba Kenia se pro nás v zahraničí najde. Kdyby se nedalo 35 mega za zbytečnou posilu tak už tu takový hráč mohl dávno běhat...

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Boss82     před 7 lety 22.11.2016 09:46 |  
          1 3

          S první větou absolutně nesouhlasím.

          Dále - Hušby se právě se zbytkem týmu obvykle nesveze a svůj standard odehraje vždy. A už několik zápasů za nás dokázal také rozhodnout, když se ostatním zrovna moc nedařilo.

          Tvá představa, že hráčů, kteří by J. Hušbauera výkonnostně převyšovali a zároveň byli cenově dostupní, běhá v zahraničí celá kopa, je dost scestná. Skoro bych si troufnul tvrdit, že jich bude velice málo a dalo by hodně práce takového hráče vyskautovat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Crispo     před 7 lety 22.11.2016 11:01 |  
            3 0

            Já beru povedený výkon či zápas jako ten, kde bude výrazným na hřišti a vytvoří dvě tři šance pro spoluhráče nebo rozhodne zápas sám. Že si odehraje svoje, splní pokyny trenéra, ale jsme prakticky bez šancí tak za to se schovávat nejde. Ještě chci ujasnit jednu věc, Hušbauera neberu jako průměrného hráče, podle mě na hřišti nechává vše a neodpírám mu to že patří k nejlepším v lize, ale když si vzpomenu na Keniu co předváděl za fotbal nejen proti Anderlechtu, rychlost, technika, schopnost obejít hráče, rychlé narážečky, dravost atd., prostě schopnost překvapit soupeře, to je to co si u kreativního hráče představuju jako vlastnosti, které nám v záloze chybí, byť i za tu cenu že nebude bránit u vlastního pokutového území. Hušby má výbornou techniku, fotbalové myšlení a nic neodflákne, ale není na hřišti tak výrazný jako Kenia. Proč zmiňuju Keniu? Protože on je příkladem že se dá najít kvalitní tvůrce hry v zahraničí, ještě před ním to byl Boudjeema. Tito hráči vůbec nedostali tolik prostoru jako Hušby. Jsou ze zahraničí a asi je nebylo moc těžké vyskautovat, třeba Keniu doporučil Latka a to že bude neustále zraněnej nemohl nikdo tušit. Hušby mi nevadí, ale jestli chceme vyhrávat tituly tak potřebujem kvalitu ze zahraničí, klidně za pořádný balík když na to ty prachy jsou, teda aspoň doufám...

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Boss82     před 7 lety 22.11.2016 12:04 |  
              0 1

              Tak zápasů, kde J. Hušbauer vytvořil 2-3 šance pro spoluhráče bych Ti tu mohl vypsat spousty. Odehrát si svoje a splnit pokyny trenéra je jaksi základ. Pokud by se to podařilo vždy a všem hráčům na trávníku, tak bychom nikdy neodehráli žádný zápas, kdy bychom byli bez šancí. Koneckonců - takový zápas jsme snad letos neodehráli vůbec žádný, v každém zápase si vytváříme poměrně velké množství gólových šancí.

              Zápas s Anderlechtem bych tu snad vůbec nezmiňoval.

              Co se týče L. Kenii, tak prostoru u nás dostal poměrně dost. A kolik gólů připravil, kolik šancí vytvořil, kolik gólů vstřelil? Bohužel velmi málo: za 32 zápasů, které za nás odehrál, vstřelil 3 góly a na 2 nahrál. To je na ofenzivního záložníka prostě slabota. A teď to srovnej s Hušbauerem, jehož čísla jsou úplně jinde. Jasně, každý mají úplně jiný styl hry. Ale ačkoliv ten Hušbauerův možná není tak oku lahodící, tak ve výsledku vede k více gólům v sítích soupeřů než ten Keniův. O tom, že když je hráč věčně zraněný (Kenia), tak je týmu prostě k ničemu, ani nemluvě.

              D. Boudjemaa je jiný případ, u něj jsem také doufal, že dostane více prostoru. Viděl jsem v něm velký potenciál, škoda.

              Obecně si myslím, že kvalita české ligy a českých hráčů je dost podceňována. Podívej se, co dokázala loni Sparta nebo v minulých letech Plzeň v Evropské lize. A prakticky tu samou Spartu jsme na Letné přejeli rozdílem třídy. Nesvědčí to o tom, že i se současným kádrem (když se rozšíří o 2-3 nadstandardní hráče) bychom mohli příští sezonu v EL být už také velmi dobře konkurenceschopní? Já věřím, že ano.

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                Crispo     před 7 lety 22.11.2016 13:35 |  
                3 1

                Prostě vidíš Hušbyho jako ideálního hráče a tvůrce hry, já bych radši uvítal jiný typ, rozhodně dynamičtějšího a překvapivějšího hráče. Hráče, který bude rozdílový stejně jako Škoda, tím Hušby rozhodně není. Když se týmu nedaří tak sám nevymyslí nic překvapivého. Statistiku Kenii nemůžeš objektivně přirovnat k Hušbymu, protože Kenia tu je už od dob Beránka kdy jeho tehdejší spoluhráči stáli za prd a on byl právě často tím jediným, o kterém se v novinách psalo, že snesl přísnější měřítka. Dej mu zdraví a stejné spoluhráče jako má Hušby a asi by to bylo veselejší nemyslíš?...Česká liga je právem hodnocená jako málo kvalitní, stačí si pustit jakoukoli jinou ligu v Evropě, nebo si poslechnout co říká každý fotbalový odborník v různých rozhovorech a článcích nebo debatách, že základem moderní hry je rychlost a technické schopnosti. Kolik týmů takovou hru opakovaně zvládá? Úspěch Plzně stál právě na tom mimořádném tvůrci hry po kterém volám, a tím byl Horváth, od té doby co nehraje jsou v pohárech podprůměrní prakticky se stejnými hráči...

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  Boss82     před 7 lety 23.11.2016 09:43 |  
                  0 1

                  Tak zaprvé to vidím já, což automaticky znamená, že to je pravda. A za druhé i čísla hovoří jasně. Podle těch je letos druhým nejkreativnějším hráčem v lize. O číslech, jaká měl ve Spartě, kdy byl nejlepším střelcem ligy a nejlepším ofenzivním hráčem ligy, se ani nemusíme bavit. U nás nehraje podhrot, ale box-to-box záložníka, proto dává méně gólů, ale o to víc vytváří předfinálních přihrávek a tvoří hru z větší hloubky hřiště.

                  Očividně patříš mezi zdejší „keniovce“, kteří budou jeho nemastné-neslané výkony omlouvat vším možným. Tvrdíš, že měl spoluhráče na prd? Tak se podívejme třeba na naší sestavu z podzimu 2015: Berkovec - Švec, Deli, Bílek, Tamás - Baéz, Piták - Kenia, R. Hrubý, V. Vukadinovič - Mil. Škoda. Mně ta sestava tedy opravdu nepřijde tak strašná, aby to mělo L. Keniu brzdit v rozletu! A jestli by hrál teď lépe, kdyby mu zdraví drželo, to se můžeme jenom domnívat.

                  Nejvtipnější na Tvém názoru je, že píšeš, že by sis představoval někoho dynamičtějšího na pozici tvůrce hry, než je J. Hušbauer, a pak se tu vytasíš s P. Horváthem, který byl zcela jistě pomalejší a o dost méně pohyblivý. To je neskutečný protimluv! Nicméně - já i přes tyto nedostatky P. Horvátha vždy velmi uznával jako špičkového tvůrce hry. A právě proto, že J. Hušbauer se mi zdá jako typově i kvalitativně velmi podobný fotbalista, tak jsem rád, že na pozici tvůrce hry máme právě jeho.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                    Betynka58     před 7 lety 23.11.2016 11:03 |  
                    0 0

                    Je zajímavé, jak právě Kenia slávistické fanoušky rozděluje, je buď adorován, nebo dehonestován, ale málokomu je lhostejný, což už samo o sobě je znak svým způsobem výjimečného hráče. Já sám se přiznám, že od počátku jeho působení jednoznačně patřím mezi keniovce, protože přinesl do Slavie něco, co jsme tehdy absolutně postrádali - určitou dravost, schopnost přejít jeden na jednoho apod. Pamatuji se, že jsem byl z jeho výkonu v prvním zápase úplně u vytržení. Je pravda, že v následujících letech se mu ne vždy podařilo zopakovat takový špičkový výkon, ale co jsem viděl, tak skoro v každém zápase, ve kterém nastoupil, patřil mezi ty lepší slávisty, v žádném zápase vyloženě nevybouchl. Je zřejmě pravda, že Hušbauer je efektivnější, ale mně jako obyčejnému fanouškovi-laikovi se na Keniu stejně dívá tak nějak lépe.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                      Boss82     před 7 lety 23.11.2016 11:09 |  
                      0 0

                      Já z Kenii tedy nikdy nebyl u vytržení, na druhou stranu ho ale zase určitě nedehonestuji. Myslím si, že to je velmi dobrý fotbalista, který má určité nadstandardní schopnosti. Problém je, že to většinou nějak nedokáže prodat na hřišti. A dalším problémem samozřejmě je jeho chatrné zdraví.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                    Crispo     před 7 lety 25.11.2016 16:35 |  
                    1 0

                    Píši že bych chtěl v týmu mimořádného tvůrce hry jakým byl třeba Horváth, Hušby se mu bohužel blíží jen málo, časteji ho vidím na zemi na půlce po drobném faulu než že by z půlky hřiště poslal do šance Škodu nebo Zmrhala, stejně jako to uměl Horváth. Když né mimořádného hráče jako byl Horváth, který dokázal udělat loženku z vlastní poloviny, tak aspoň dynamického, který se po hřišti neplouží (opravdu se na Keniu lépe dívá). Hušbymu jeho čísla neberu, ale potřebujem od něj finální fázi, sice dle tebe vytvoří předfinální ale na tu finální nezbývá nikdo, nebo to očekáváš do Zmrhala jehož výkony jsou jak na houpačce nebo od mladého Baráka, který je typický střední záložník, ale určitě ne žádný nahrávač do vyložených šancí? V česku je Hušby možná druhý nebo třetí nejlepší, ale my potřebujem nejlepšího ze všech pokud chceme titul, a k takovému hráči dva další dobré borce, kteří si udrží výkonnost, k nim mladé naděje, které se budou prát o místo a potom máš vyvážený kádr ze svými lídry, v záloze žádného lídra prostě nemáme a Hušby to nezachrání. Keniův přínos pro hru nebyl světoborný a spoluhráče opravdu dobré neměl (s Baézem, Hrubým a Pitákem jsi mě pobavil, nic ve zlém), ale snažil se hrát fotbal, míč u nohy, rychlý pohyb a chytrost, omlouvat jeho výkony a produktivitu nebudu, třeba opravdu jenom umí s míčem a nic víc, ale třeba taky ne. Teď už je to jedno, protože tu zřejmě dohrál...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                      Boss82     před 7 lety 25.11.2016 18:25 |  
                      0 0

                      S Tebou je těžká diskuze, protože si meleš to svoje, ale argumenty druhého vnímáš jen minimálně.

                      a) Jestli vidíš Hušbyho častěji ležet na zemi než rozdávat přihrávky, tak si pořiď nové brýle. Tohle je obyčejný nesmyslný kec.

                      b) Právě dlouhé přihrávky, kterými posílá spoluhráče do výborných pozic, jsou u něj na podobné úrovni, jako to vždycky uměl P. Horváth. Ale jestli to opravdu nevidíš, tak se nemáme o čem bavit.

                      c) Hušby má i finální fázi, jak dokládá statistika asistencí a Chance Index. Má tedy finální i předfinální fázi.

                      d) Má potenciál být i nejlepší ze všech, jak ukázel před dvěma lety ve Spartě, kdy se stal nejlepším střelcem ligy a nejlepším ofenzivním hráčem ligy. Třeba tohle video si viděl? https://www.youtube.com/watch?v=esiDecYt42Q
                      Já si přeju, aby ten potenciál naplnil i u nás a stal se nejlepším hráčem ligy.

                      e) Kritizuješ tu Baráka se Zmrhalem? Tedy dva mladé reprezentanty, kteří nás momentálně táhnou a které budeme rádi, když tu ještě nějaký čas udržíme? Baráka nepovažuješ za nahrávače do vyložených šancí? Bože můj....!

                      f) Tvrdíš, že naše záloha nemá žádného lídra? Zaprvé je to nesmysl, ale hlavně - máme nejlepší zálohu v lize, ale ty na ní nenecháš nit suchou. Jaké hráče by sis tam jako představoval? Pogba ani Iniesta vážně nepřijdou!

                      g) Celkově nechápu celý Tvůj postoj k našemu kádru, který nám většina týmů závidí a ve kterém sedí reprezentanti na lavičce! Opravdu nevím, co by sis představoval v našem týmu za hráče, ale myslím, že poněkud postrádáš smysl pro realitu.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                        Crispo     před 7 lety 25.11.2016 19:25 |  
                        1 1

                        Snad se mi podaří to jednoduše shrnout a vysvětlit ti to jak to vidím. Nemyslím si že naše záloha je špatná, jen tam nevidím nikoho kdo by to v těžkých zápasech (např. Bohemka doma, Peltonec venku, Dukla venku, Karviná doma) vzal na sebe a rozhodnul gólem nebo přihrávkou, když už nerozhodne tak aspoň drží hru a sebevědomí hráčů jako vůdce, něco jako byl Kisel, Piták(než odešel) nebo Vlček, i ten Boudjeema tu za těch pár minut co tu odehrál, dokázal táhnout kombinaci při holomajznách s průměrnými týmy. Proč hned Iniestu? Když dokázala Plzeň nebo sparta investovat aby přivedla kvalitního záložníka (Dočkal, Matějovský, Hořava, Zeman) tak proč bychom nemohli my, a k tomu je ještě trumfnout? Je to málo realistický názor?
                        Zmrhal nás netáhne. Táhne nás dobrá obrana, dobrá morálka a Škoda s Murisem. V lize není lepší střední záložník s větším potenciálem než Barák, ale producent finálních nahrávek? Možná za rok...S nejlepší zálohou v lize máme problém doma porazit průměrnou Bohemku a trápíme se v Jablonci, podle počtu reprezentantů bych to neměřil. Do úplné top kvality chybí jeden nebo dva nadprůměrní křídelní záložníci (Mingazov jím určitě není) a jeden moderní krajní obránce (něco jako Karavajev), jinak jsem s týmem spokojen, budoucnost vidím růžově, ale se zahraničníma posilama. Takový Sýkora z Liberce nebo Tecl z Jablonce nás nevytrhnou ze třetího místa...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                          Boss82     před 7 lety 27.11.2016 15:16 |  
                          1 0

                          Já Ti vážně nerozumím. Neustále tu kritizuješ naší zálohu, tvrdíš, že to nikdo nedokáže vzít na sebe a dát v těžkých zápasech rozhodující přihrávku nebo rozhodující gól. Prozradím Ti tajemství - v lize jsou prakticky všechny zápasy těžké a ve velké většině zápasů se našel někdo, kdo tu klíčovou finální přihrávku nebo klíčový gól dal. A jsou to právě Hušbauer, Zmrhal a Barák, které tu kritizuješ, a kteří mají právě klíčových gólů a nahrávek na svém kontě nejvíce.

                          Píšeš o Spartě a o Plzni, kteří dokázali přivést kvalitní záložníky a podáváš to tak, jako my bychom kvalitní záložníky v týmu neměli. Opakuji - naše záloha je nejlepší v lize! O tom se přesvědčili například na Spartě v derby, kterou jsme přejeli především díky vynikajícímu výkonu zálohy rozdílem třídy. A včera se o tom přesvědčila i Boleslav, která ještě před pár týdny hrála o titul, ale v Edenu si ani neškrtla - opět díky výbornému výkonu naší zálohy.

                          Proč asi třeba hráči Brna po prohře s námi 1:4 tvrdili, že kombinačně jsme na tom lépe než Plzeň nebo Sparta?!

                          Zmiňuješ tu Vlčka, Kisela, Pitáka nebo Boudjemuu. Všichni byli bezesporu výborní fotbalisté. Ale nějak si přehlédl, že momentálně máme v týmu fotbalisty ještě lepší! Jak můžeš třeba napsat, že Zmrhal nás netáhne, když ten kluk letos vstřelil minimánlě 3 góly, které znamenaly 9 bodů (Slovácko, Sparta, Boleslav) o jeho celkovém přinosu ani nemluvě.

                          Výborných krajních záložníků máme dostatek, takový Mihalík bude jednou velkou hvězdou ligy. Mingazov v sobě také něco má, snad se probere GvK, o Zmrhalovi už řeč byla.

                          Přestaň pořád vzhlížet k tomu zahraničí. Opravdu tam neběhá v každé ligové soutěži hromada hráčů, kteří by byli lepší než Ti, které máme aktuálně v kádru. A ještě méně je tam těch, kteří by byli opravdu kvalitní a cenově dostupní.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                            Crispo     před 7 lety 27.11.2016 17:00 |  
                            0 0

                            Právě těch pár zápasů, kde se rozdíloví hráči neukáží, rozhoduje o tom, jestli budem čtvrtí nebo první. U nás je tím jediným ofenzivním lídrem Škoda s pravidelnou výkonností(více jak jeden rok, ne jen tři měsíce). Šilhavý to naštěstí chápe a chce tým ještě posílit protože vidí, že to vícekrát nebylo ono i v těch vítězných zápasech, viz. rozhovor s ním.
                            Wilfried, Džeko, Kweuke, Ngadeu, Deli, Karavajev, Kucka, Boudjeema - jen rychlý výčet hráčů kteří převyšují nebo převyšovali zbytek ligy a nestáli moc peněz, jen je umět najít...

                            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                              Boss82     před 7 lety 27.11.2016 18:23 |  
                              0 0

                              Škoda je samozřejmě klíčovým hráčem. Ale i on těží z výborné hry zálohy - jako útočník je na ní velmi závislý.

                              Tvůj seznam cizinců, kteří se "povedli", je sice fajn, ale kdybych Ti tu měl vypsat všechny cizince, kteří v naší lize naopak zcela vyhořeli, tak ten seznam píšu až do rána. A i kdybych měl vypsat jenom ty, kteří zklamali ve slávistickém dresu, tak by to byla SPOUSTA jmen. A pro hodně křiklavý případ z poslední doby nemusíme chodit moc daleko - Gino van Kessel.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                                Crispo     před 7 lety 28.11.2016 13:39 |  
                                0 0

                                Pochybuju, že vedení teď spřádá plány na přestup Vůcha, Malinského nebo Přikryla jen proto, že Gino je omyl. Doufám že se hledá v zahraničí a nejlépe stejným způsobem jakým byl nalezen Ngadeu nebo Van Buren. Že Gino umí s míčem asi stejně jako Pavlenka bylo poznat už po dvou zápasech, někdo asi hleděl jen na gólovou statistiku a na tu by se mělo pohlížet bez emocí a bez vzrušení když jde o slovenskou ligu.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                    TSeguinTS     před 7 lety 25.11.2016 18:02 |  
                    0 0

                    V sestavě, kterou uvádíš jsme tuším prohráli s příbramí.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                      Boss82     před 7 lety 25.11.2016 18:27 |  
                      0 1

                      No a co? Se současným kádrem jsme prohráli třeba se slaboučkou Levadií Tallinn. Znamená to snad, že hráči, kteří u nás tedy teď působí, jsou nějaká kopyta?

                      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                        TSeguinTS     před 7 lety 25.11.2016 19:51 |  
                        0 0

                        Zjednodušeně to znamená, že v té době to nebyl vůbec silný kádr. Škoda, Hrubý, Deli a Bílek jsou dnes daleko lepšími hráči. Nejexemplárnějším příkladem z této sestavy je Vukadin.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                          Boss82     před 7 lety 25.11.2016 23:15 |  
                          0 0

                          Zajímavá teorie...

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  Boss82     před 7 lety 23.11.2016 10:01 |  
                  0 1

                  Jo a ještě k té kvalitě české ligy.

                  a) Není vůbec pravda, že by se každý odborník vyjadřoval, že naše soutěž je nekvalitní.
                  b) Dle koeficientu je naše liga 12. v Evropě, což si myslím, že celkem odpovídá její reálné kvalitě a rozhodně to neznamená, že ta kvalita je špatná.
                  c) Kdyby byla ta kvalita tak špatná, tak by naše kluby nedosáhly solidních výsledků v EL, kterých dosáhly.
                  d) Naše reprezentace složená převážně z hráčů z české ligy se dostala na letošní EURO (třeba na úkor Nizozemska), to také svědčí o její kvalitě.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                    Crispo     před 7 lety 25.11.2016 16:55 |  
                    1 0

                    a) psal jsem že každý mluví o rychlosti a technice, nějakou snesitelnou, s evropou měřitelnou, kvalitu mají dvě až tři nejlepší mužstva, zápasy Jihlavy, Příbrami, Bohemky, Karviné, Teplic, Dukly a Hradce jsou spíš o bojovnosti než o technickém fotbalu, to je skoro polovina týmů
                    b) na koeficient při zápasech nemyslím, zajímá mě hra a schopnosti hráčů
                    c) že máme v lize tři až čtyři koukatelné týmy neznamená, že celá liga je na dobré úrovni, viz bod a)
                    d) naše repre nebyla v kvalifikaci prověřena pořádnými soupeři, trápící se Nizozemsko má probémy doteď, forma a kvalita českých hráčů se ukázala až na EURU

                    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                      Boss82     před 7 lety 25.11.2016 18:01 |  
                      0 1

                      a) Nesmysl. Kdyby to tak bylo, tak by te nejlepší týmy (Plzeň, Sparta, my, Boleslav) musely nad těmito totálně dominovat. Ale to se neděje. A takový Liberece hraje obstojně v EL i letos, přitom v lize je ve spodní polovině tabulky.

                      b) Na co myslíš při zápasech je úplně jedno. Ten koeficient prostě vypovídá o reálné kvalitě naší ligy.

                      c) Viz odpověď k bodu a).

                      d) To snad nemyslíš vážně!!!

                      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                        Crispo     před 7 lety 25.11.2016 18:52 |  
                        0 0

                        Některé zápasy české ligy mě baví, ale dobrý fotbal tu pravidelně hrají opravdu jen tři až čtyři týmy. Někdy mají hráči problém přihrát na dva metry nebo aspoň jednou za poločas vystřelit na bránu. Zápas Teplic s Jihlavou nebo Slovácka s Duklou apod., si nepustím ani z nudy.
                        Česká liga ke zlepšení kvality potřebuje sebevědomé hráče, kteří chtějí hrát v Premier league, a ne se spokojit se základní sestavou v Boleslavi nebo Jablonci, řekne ti to Nedvěd, Šmicer, nebo Poborský, že českým hráčům chybí hlad po úspěchu, stačí jim peníze. Podle toho tady ten fotbal vypadá...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                          Boss82     před 7 lety 25.11.2016 23:17 |  
                          0 1

                          Nemáš pravdu, ale nemá smysl to dál rozebírat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 21.11.2016 22:01 |  
        3 0

        Takový hráč musí umět hrát prakticky na každém povrchu,svádět to na terén je poněkud směšné.Přístě to budem zase svádět na něco jiného? Pokud chceme aby slavie opravdu uspěla,tak je prostě némá cenu omlouvat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Boss82     před 7 lety 22.11.2016 09:37 |  
          1 1

          Na nic to nesvádím, jen konstatuju fakt. Že se technickým týmům, jakým disponujeme, hraje na špatném povrchu mnohem hůř je snad stará známá věc.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 17:10 |  
            0 0

            Jo aha,tak nesvádíš,ale přičítáš,tudíž i ja slovo svádět měním na přičítat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 03:39 |  
        3 3

        Napíšeš, že JH je DRUHÝ nejkreativnější tvůrce hry v lize. A hned poté, že v lize jsou jen dva lepší tvůrci hry: Dočkal a Hořava.
        Tak si už vyber, jestli je Hušbauer druhý nebo třetí nejlepší špílmachři.
        Zápas na Dukle mu vůbec nevyšel, a nebylo to vinou terénu. Nedokážu posoudit, zda byl na obtíž, ale vím, že ku prospěchu rozhodně tentokrát nebyl. A zákrok JH byl bezesporu na červenou kartu. Jestli neúmyslný, je úplně jedno, málem tomu protihráči zkurvil kariéru. Něco podobného tady bylo kdysi na Marka Jarolíma ( Spa:Sla 1:4) a tenkrát jsme také měli pěnu u huby.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Boss82     před 7 lety 22.11.2016 10:16 |  
          0 3

          Zřejmě máš problémy s chápáním psaného textu, tak se pokusím Ti to vysvětlit ještě jednou.

          Dle dostupných ukazatelů a čísel (Chance Index, úspěšnost přihrávek, „kanadské bodování“ atd.) je druhým nejkreativnějším tvůrcem hry v lize. První je B. Dočkal.

          Nicméně můj osobní názor je, že kvalitativně je o stupínek výše nejen B. Dočkal, ale také plzeňský T. Hořava. Kdybych si mohl v lize vybrat hráče, kterým bych J. Hušbauera v sestavě nahradil, byl by to právě Hořava, byť není tak produktivní a nemá tak dobrá „čísla“.

          Že se J. Hušbauerovi na Dukle (a nejen jemu) nedařilo, bylo z velké části vinou terénu.

          Ano, ČK měl dostat. Ale srovnávat to s prasárnou, jakou tenkrát předvedl Kučera na M. Jarolíma, to nemyslíš úplně vážně, že?

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Robinator     před 7 lety 22.11.2016 09:29 |  
      1 2

      ještě bych dodal, že na jeho místo bych si představoval někoho více rychlého a dynamického. Záloha je trochu pomalá a chtělo by ji rozhýbat. Rozhodně koupit někoho víc kvalitního, vedle kterého by náš klenot Barák mohl růst a růst. Až budeme hrát poháry, bude se to hodit..takhle bychom konkurovat příliš nemohli

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Boss82     před 7 lety 22.11.2016 09:58 |  
        0 1

        Jestli sis toho nevšiml, tak právě vedle J. Hušbauera roste T. Barák naprosto parádně. Koho z nás by před pár měsíci napadlo, že bude v reprezentaci? Je to samozřejmě zásluha především Tondy. Ale právě to, že si s J. Hušbauerem na hřišti vyhoví, a že J. Hušbauer toho za něj hodně odbrání, tak Tonda může vynikat a růst.

        A že by sis představoval někoho víc kvalitního? Tak představovat si můžeš co chceš, ale to je asi tak všechno. Hráče české národnosti, kteří by byli lepší než J. Hušbauer na jeho pozici, bych spočítal na prstech jedné ruky. Můžeme se samozřejmě pokusit ulovit nějakého zahraničního hráče, ale ti, kteří by byli opravdu lepší než Hušby, budou cenově zcela nedostupní.

        A obecně si troufám tvrdit, že naše záloha je nejlepší v lize a hrají v ní prakticky samí reprezentanti, takže to, že Tobě připadá, že "je pomalá a potřebovala by rozhýbat", je vskutku úsměvné.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Robinator     před 7 lety 22.11.2016 10:43 |  
          3 0

          možná je to utopie, kdo ví, ale já bych nás s tak silným majitelem rád viděl za pár let někde na úrovni Basileje, Šachtoru, Ludogorce...

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Crispo     před 7 lety 22.11.2016 11:18 |  
            3 0

            Přesně tohle jsem si představoval když vedení klubu mluvilo o konkurenceschopnosti v Evropě a o silném týmu. Jen s českými hráči nemáme šanci se k těmto týmům aspoň přiblížit. Kombinační hra zálohy svou rychlostí možná stačí na Karvinou, Teplice nebo Brno, ale v těžkých zápasech kdy si soupeř pohlídá křídla, jsme v pasti a nakopáváme na Škodu. A tohle hrajeme pořád když se nedaří, to je potřeba vidět, když se teda bavíme o reprezentační záloze. Doufám že jednou na úrovni Basileje nebo Šachťaru budem, ale potřebujem moderní rychlé hráče. V lize až na pár vyjímek žádní takoví nejsou. Pokud nemáme na ty zahraniční tak by se nemělo mluvit o nějakém konkurenceschopném týmu v Evropských pohárech...

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Boss82     před 7 lety 22.11.2016 12:05 |  
              0 0

              Nesouhlasím, viz má odpověď na Tvůj příspěvek výše.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Boss82     před 7 lety 22.11.2016 12:07 |  
            0 1

            Když se tým citlivě doplní o 2-3 nadstandardní hráče a nikdo z opor neodejde, tak se příští rok s těmito týmy budeme moci měřit i se současným kádrem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        honza_sl     před 7 lety 23.11.2016 10:31 |  
        2 0

        Aniž bych chtěl nějak rozviřovat tento spor, tak vedle Josefa Hušbauera roste Barák parádně (viz níže Boss), ale velde něj a díky jeho klidu a přehledu vyrostl loni výrazně Tomáš Souček. A také si myslím, že Hušby dodává klidu i MNN, stoperům za sebou atd. Ti prostě vědí, že je tam hráč kterej je ochotnej si pro míč seběhnout (což třeba Barák zdaleka tolik nedělá) a rozehrávat.
        A navíc mám takový pocit, že Hušbauer prohrává minimum soubojů, kdy je atakován a drží míč (samozřejmě často za cenu pokusu o rychlou přihrávku vpřed, které se mu daří zatím o něco méně, než bych čekal, ale alespon je zkouší). Takovému hráči busdeš automaticky nahrávat radši než někomu, kdo je sice dravější, ale ten míč zadrbe tím, že se pustí do tří soupeřů současně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Boss82     před 7 lety 23.11.2016 18:56 |  
          0 1

          Vystihl si to naprosto přesně, souhlas.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    pinochet     před 7 lety 21.11.2016 17:55 |  
    3 3

    Dle mého byl nejhorším na place Mihalík a není to poprvé, co dostal šanci, a nic.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Crispo     před 7 lety 21.11.2016 18:18 |  
      5 3

      S Mihalíkem bude ještě hodně práce, ale je v něm velký potenciál. Má dobrou dynamiku, techniku i rychlost, ale chybí mu tah na branku. Dost toho zadrbe místo toho aby si to s někým narazil a procpal se do vápna. Ve Slavii se to momentálně ani nemá od koho naučit. Snad to z něj zvládne trenérský tým nějak dostat, určitě bych ho nezatracoval, ale na základ určitě nemá a hraje jen proto, že Mingazov je zraněnej...

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        TSeguinTS     před 7 lety 21.11.2016 20:10 |  
        4 1

        Přesně tak, taky se na Jara vždycky těším co předvede, všichni vidíme, že v něm něco je. Nemyslím si, že mu chybí tah na branku, v první půli se myslím dvakrát dostal do dobré příležitosti, pokaždý uhašené obráncem. Strašně se mi na něm líbí fotbalovost - technika, zpracování, přihrávky, stále si s někým snaží narážet a nabíhat si, bohužl často to končí špatně či nepochopeně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          bongor     před 7 lety 21.11.2016 20:49 |  
          0 0

          Myslím,že by se neměl bát vbíhat občas do vápna a udělat tam pár hráčů.Má na to.Podruhé může centrovat a tak tyhle dvě možnosti střídat,abychom nebyli zbytečně čitelní.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Crispo     před 7 lety 21.11.2016 21:42 |  
          3 0

          Já ho častěji vidím spíše v pohybu od branky. Málo si věří a když mu v cestě stojí hráč nebo dva tak se otočí dozadu a hledá spoluhráče. Van Buren mu jasně za těch pár minut ukázal co to tah na branku je. Srovnej to s jeho výkonem a pochopíš co jsem tím myslel. I tak ale Mihalíkovi věřím, jen mu chybí sebedůvěra stejně jako Zmrhalovi...

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            TSeguinTS     před 7 lety 22.11.2016 00:17 |  
            2 0

            To máš asi pravdu, já ho mám stále za jednoho z nejsebevědomějších hráčů, s kamarádem si stále připomínáme ten jeho první rozhovor, kdy o sobě řekl, že je silovo-technicko-rychlostní typ hráče a zpočátku na mě tak působil v projevu na hřišti. Teď se to otočilo, víc se bojí, aby nezkazil, možná to jsou plody jeho přeučování z křídelního útočníka na záložníka. Ten jeho jeden námaz proti dukle kdy vedl míč ze strany na střed na naší polovině a pak strašně naivní kličkou o míč přišel působil strašně.

            S Mickem souhlas, vypadal opravdu jak bulldog, moc se mi navzdory jemu nezvyklé pozici líbil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        JS (přítel SN)     před 7 lety 21.11.2016 23:18 |  
        0 4

        Upřímně nechápu mínusy u Tvého příspěvku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      valkys     před 7 lety 21.11.2016 18:24 |  
      4 0

      Mihalíka bych nechal na zimní přípravu a jestli se radikálně nezlepší, tak bych ho poslal na hostování. Jeho potenciál je vidět z každého jeho pohybu, ale pro mě nepochopitelně ho teď vůbec nedokáže využívat. Asi teď hlavně potřebuje hrát pravidelně a víc si zvyknout na naší ligu a to myslím, že mu u nás zaručit nemůžeme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Jachym     před 7 lety 21.11.2016 22:18 |  
      1 0

      Na to jak ho tady někteří (podobně jako předtím Keniu) doslova zbožšťují, tak mě tedy v tomto směru ani trochu nepřesvědčil. Na základní sestavu to podle mě není...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Petr9608     před 7 lety 21.11.2016 18:27 |  
    0 13

    No ale řikám si neni to % vydřených výher už skutečně až moc vysoké? Pak stačí relativně málo k tomu, aby z vydřených výher byly remízy a citelné 2-bodové ztráty. Viz. Jabloínec, Bohemka a Plzeň se Zlínem odskakují.

    BTW: Asi by byly lepší z posledních 2 kol 1+1 než 0+3/3+0, co?

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Petr9608     před 7 lety 21.11.2016 18:28 |  
      1 5

      ....možná to 3+0 by bylo lepší než 1+1.... pokud by někdo měl za to, že Zlín půjde na jaře dolů

      (Hlavně bez mouder, že nejlepší by bylo 3+3)

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.11.2016 21:45 |  
      3 0

      Mají snad v konečném součtu 3 body vydřené nebo 3 body ''v suchém triku'' nějakou jinou hodnotu? Já tedy preferuji vydřené, alespoň hráči musí sami uznat, že ten tým zas tak nepřevyšují a mají ještě kus práce před sebou.
      Jinak nesouhlasím, že by ztráty znamenaly nějakou katastrofu... Za posledních 5 zápasů máme 11 bodů, stejně jako Plzeň(dělíme se o 1. a 2. pozici). Zlín má za posledních 5 zápasů o bod méně než Slavia. Někdy je lepší ztratit s týmem, který je na druhé straně tabulky a zápasy ''o 6 bodů'' vyhrát, protože ty budou v konečném výsledku hrát mnohem větší roli než remíza s Bohemians nebo Jabloncem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 21.11.2016 21:53 |  
      11 1

      Že nám ta Plzeň tohle kolo odskočila, že. A já beru jako skvělou věc, že po tak krátké době, kdy jsme byli téměř na dně, se po půlce soutěže můžeme poměřovat s Plzní coby lídrem tabulky. Stěžovat si na to, že se až moc výher zdá být vydřených, je podle mě hloupost a nedostatek pokory.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Petr9608     před 7 lety 21.11.2016 22:39 |  
        2 4

        Vydřená a těsná výhra znamená to, že stačí kousek k tomu, aby z toho výhra nebyla a 2 body jsou v čudu.

        V minulém a předminulém kole nám Plzeň odskočila celkem o 4 body.

        Zlín byl loni na jaře zcela bezzubej, nemá za sebou čínský boháče a dokáže to. U toho se to musí vyzdvihovat, že se může poměřovat. U nás je poměřování se s Plzní očekávatelným odrazem kvality našeho kádru. Ostatně její evropské výsledky jasně poukazují na to, že šla od odchodu Vrby dolu. Bohužel na kvalitu ligy to stále stačí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          JS (přítel SN)     před 7 lety 21.11.2016 23:16 |  
          0 5

          Tentokrát s Tebou souhlasím. Nemůžeme se pořád ohánět tím, že „loni jsme byli na sestup“, to není měřítko současnoti. Teď máme jiné možnosti a jiné zázemí a logicky i jiné cíle a měřítka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Petr9608     před 7 lety 22.11.2016 00:15 |  
            0 0

            Tak možná Alanor myslel spíš finanční dno.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Alanor (admin)     před 7 lety 22.11.2016 08:44 |  
            0 0

            A ty si myslíš, že se silným majitelem automaticky přijde mávnutím kouzelného proutku nové mužstvo plné špičkových hráčů, kteří jsou hned sehraní?

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              JS (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 15:10 |  
              0 1

              A co to má co dočinění s očekáváním? Předloni bylo úkolem nesestoupit a letos chce JT min. třetí místo. To je oficiální postoj Slavie. Proč tedy říkáš, že očekávat větší kvalitu je nesoudnost? Majitel ji očividně očekává.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Jachym     před 7 lety 22.11.2016 09:04 |  
            1 0

            Ano, máme oproti loňsku vyšší cíle. Byly poměrně realisticky stanovené na umístění do třetího místa v lize a účast v evropských pohářech. A nyní jsme v tabulce třetí a stále jsme ve hře v českém poháru...

  12. Výjezd MB

    Kliki     před 7 lety 21.11.2016 19:14 |  
    0 0

    Ahoj, omlouvám se za OT, ale se to Slavie, navíc mám pocit, že diskuzi OT nikdo nečte.
    Nevíte někdo o nějakém výjezdu na sobotní utkání z východních Čech? Četl jsem něco na Facebooku, ale Facebook nemám, takže jsem se nemohl optat tam. Hrozně rád bych jel, ale ještě nemůžu vlastnit auto, ani řidičák...
    Díky za pomoc.

      • Re: Výjezd MB

        Kliki     před 7 lety 21.11.2016 21:46 |  
        0 0

        Okres Náchod

        • Re: Výjezd MB

          fredydj (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 19:27 |  
          0 0

          Tak to bohužel, odtamtud nikoho neznam

  13. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Gino     před 7 lety 22.11.2016 06:41 |  
    0 0

    Ty kraso!! A neni to jedno, jestli je druhej, treti, nebo patej? Proste patri mezi nejlepsi.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    uru100     před 7 lety 22.11.2016 08:23 |  
    2 10

    "....Navíc hodně tvrdým zákrokem trefil Miloševiče a mohl být rád, že nedostal červenou kartu. Na Pepovu obranu bych ale dodal, že šlo podle mého názoru o neúmyslný zákrok". No, hrozně rád bych si přečetl hodnocení @Alanora, kdyby to bylo obráceně. Pravděpodobně bych se dočetl něco o spiknutí rozhodčích proti Slavii a něco o jasné červené. Fakt jsem čekal, až nám rozhodčí něco prominou jestli @Alanor k tomu něco napíše. Tak nic no.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 22.11.2016 08:46 |  
      4 3

      Já nevím, jestli jsi tak hloupý, nebo jen provokuješ. Až bude takových výroků v náš prospěch šest za sebou, tak se můžeme bavit o trendu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Travinho     před 7 lety 22.11.2016 08:56 |  
        0 0

        Ale vzhledem k minulým dost sporným momentům tady nebylo relativně co řešit. Druhá věc je, že naši rozhodčí jsou k podobným brutálním zákrokům nesmyslně tolerantní a na druhou stranu by červenou asi taky nedal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        uru100     před 7 lety 22.11.2016 11:22 |  
        4 1

        Jen abys věděl, dal jsem Ti palec nahoru. Ne dolu. Rozhodně provokuju. Ale asi jsem i hloupý. Jednou už jsem napsal, že to vzdávám, ale někdi mi k tomu připsal, že nejsem sám. Já fandím Slavii fakt děsně moc dlouho. Fotbal mě poslední dobou bere méně, kdybych nefandil Slavii tak bych fotbal vypustil.
        Mě jen ta ublíženost prostě na Slavii vadí. Ani hráči s trenérem to neřeší, jen fanoušci. Jsem naivní, ale fakt by se mi líbilo, pokud by si tu fanoušci nenadávali, pokud by tu většina fanoušků nekňučela. Pamatuji si, jak jednou v před zápasem v Edenu mluvila do mikrofonu paní Bicanová a vzpomínala jak Slavističtí fanoušci byli vždy gentlemani. Nepamatuji si, s kým jsme hráli. určitě ne se Spartou. Nicméně i tak kotel křiel během zápasu Smrt Spartě. Docela brzo po tom, začala hrát v Edenu Bohemka. A gentlemanský fanioušek Slavie se mohl vzteknout, všude se to řešilo. Já byl třeba pyšný, že jsem druhému vršovickému klubu pomohli. Takže ano, @alanore jsem hloupý, naivní pitomec, který by si přál aby fanoušek Slavie ctil pravidla (třeba sebeblbější, ale už to pravidla jsou) nepálil světlice (tím škodil klubu), nenadával sprostě nikomu (i když si to řada lidí zaslouží) a hlavně aby se fanoušek nad nespravedlností usmál, bral jí z nadhledem. A ro mi tady, hlavně u nkterých tvých hodnocení chybělo. Jasně, je to fanouškovský web, ale bylo by fajn, kdyby se tu možná víc než skučení nad tím jak nás všichni zařezávají, psaly články s větším nadhledem a to gentlemanství nějak propagovalo.
        Ale je tu fanouškovský web, a jestli je většina fanoušků stejného názoru jako ty a chce brečet na tím spiknutím proti Slavii, pak chápu, že jen se snažíš tu poptávku nějak pokrýt.
        Jsme fanoušci, nikdy bych si nedovolil nikdy jsem to ani neudělal, někoho kritizovat, nadávat mu jak se tu občas děje. Bylo by fajn, kdyby místo přidělování žlutých karet se tady trošku fanoušci snažili dát tomu trochu kultury. A ne tím, že na nadávku odpoví nadávkou. Ale třeba ".. hele chlape, co blázníš. Vždyť jsme všichni na jedný lodi. Tak pojďme nybýt na sebe sprostí ..."
        Brečící klikněte na dislike, ti co se mnou souhlasíte dejte like. třeba zvedneme poptávku po nadhledu a slušnosti.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Alanor (admin)     před 7 lety 22.11.2016 11:37 |  
          3 0

          Oháníš se gentlemanstvím a přitom máš hned potřebu se navážet do druhých s brečením. Já jsem tím článkem jen poukázal na sérii rozhodnutí, co šla proti Slavii. A minimálně odůvodnění faulu na Frydrycha v derby a přikrytí zápasu v Jablonci mi přišlo jako vyložená chyba komise. Navíc lze vidět souvislosti - byla kauza s Kozlem, kde se CEFC ostře ohradilo proti FAČRu a najednou rozhodčí začali chybovat jen proti nám. Každý ať si to posoudí sám. Ale ty bys zřejmě psal o brečení i v "nejlepších" dobách Pelty, Horníka, Košťála či Starky. A s takovou se fotbal fakt neposune, média tu jsou od toho, aby poukazovala na pochybné věci. A zvlášť fanouškovský web by měl hájit férové zacházení s jeho klubem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            uru100     před 7 lety 22.11.2016 12:00 |  
            2 0

            Hele, já Ti rozumím. A když jsem si přečetl první větu, tak uznávám, že máš pravdu. Mohl jsem to prostě napsat jinak. K té provokaci jsem se přiznal a bylo to, teď to vidím možná za hranou. Chtěl jsem maličko tuhle diskuzi vyprovokovat, a zase by to zapadlo. Každopádně, pokud se tě to dotklo, tak se fakt omlouvám. Určitě se s tebou neshodnu, názor na celou věc mám úplně jinou. A není to celé jen tím, že neumíme se na to podívat nestraně? Nevím jestli máš děti, já jo. A mockrát jsem si uvědomil, že ty moje zlatíčka vidím prostě v růžovějších barvách. Třeba fanoušci na jicých webech zase vidí svůj klub úplně stejně. Ale to já fakt nevím. Já mám kamarády snad samé sparťany a že se mě docela vychutnávají - ale fakt mi přijde, že jsou vůči Spartě objektivnější než my ke Slavii.
            Jinak fotbal se neposouvá už dlouho, peníze a taktika ho drtí nějak moc. Ale to je bohužel i v dalších sportech. Měj se.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      slamacek (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 08:48 |  
      1 0

      komise to jednoznacne vidi jako pochybeni rozhodciho, ale pokud se podivas na zaznam, tak je z toho jasne patrne, ze husby po slapnuti na nohu, se okamzite snazi nohu dat pryc a tedy se v zadnem pripade nejedna o umysl, brutalni, nebo surovou hru a proto bych toto videl posouzeno jako spravne rozhodnuti pana kralovce. v kazdem pripade je usmevne jak to vidi komise. myslim ze mohla tento moment vyhodnotit jako spravne posouzeni situace. Z toho je videt ze v zakulisi nemame silu. myslim ze se jeste budeme hodne cilit!

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Jachym     před 7 lety 22.11.2016 08:59 |  
        1 0

        Ano, ano. Nicméně je jisté, že kdyby se stejného zákroku dopustil Dočkal nebo třeba Limba, už nikdo by zde nedodal větičku na omluvu, že se nejednalo o úmysl... Ale to je normální. Toto je fanouškovský web. Rozhodčí chybují na všechny strany. Včera byli potrestáni právě ti, kteří pískají evropské soutěže. A já kvůli tomu, že tentokrát rozhodčí omylem posoudil věc v náš prospěch, nebudu sebemrskačsky jako Strašák vykřikovat do médií, že takhle tedy ne...

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          slamacek (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 11:29 |  
          1 0

          Myslim že kdyby se stejného zákroku dopustil Petrzela nebo třeba Limba, tak nohu radne proslapnou. U Dockala bych si myslel, ze se zachova stejne jako Husby. Ale mozna mu moc verim :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          afro     před 7 lety 22.11.2016 13:26 |  
          0 0

          Když Limba, tak i Dočky, ne? Ale to už si tady netroufneš, že jo? :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Jachym     před 7 lety 22.11.2016 14:16 |  
            0 0

            Plivník samozřejmě taky...:-))

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              afro     před 7 lety 22.11.2016 14:23 |  
              0 0

              Vybruslil jsi z toho elegantně. Neděláš do politiky? ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        honza_sl     před 7 lety 23.11.2016 10:36 |  
        0 0

        Ne, to nebylo správné rozhodnutí. Byl to sice neúmyslný, ale de facto likvidační faul - ten maník má štěstí, že má pevný kosti. Měla to být červená . hráč je zodpovědný za to, co dělá, byť neúmyslně a v zápalu hry.
        Ostatně tolerance rozhodčích v české lize vůči praseckým a tvrdým zákrokům je jeden z největších problémů, pak do toho hráči jsou podvědomě tvrději a i neúmyslně můžou někoho snadno zrakvit

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      stromovous (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 08:52 |  
      6 2

      Pokud rozumíš psanému textu, tak Alanor přeci napsal, že Hušbauerův zákrok, který byl ohodnocen žlutou kartou, byl na kartu červenou, a že Hušbauer mohl být jen rád, že jí nedostal. Stručné a jasné. Co chceš jako od slávistického redaktora víc, aby volal po hlavě rozhodčího, který tasil místo možné červené "jen" kartu jiné barvy? A že Alanor hodnotil i míru zavinění (úmysl/nedbalost)? Pravděpodobně reakce na internetové výkřiky, že to Hušbauer udělal schválně a jakej je to vůl. A že se nepíše o spiknutí? O tom se přijď bavit, až nám rozhodčí odpustí červenou kartu 5x za sebou. Hňupe.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 09:06 |  
        3 0

        Naprostý souhlas až na toho hňupa

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        uru100     před 7 lety 22.11.2016 11:29 |  
        2 1

        Díky @belmis. Jojo, pochopil jsi to @stromovous naprosto správně. Fakt je škoda, že slávista napíáše sláviostovi, že je hňup. Mě to vůči mě vůbec, ale vůbec nevadí, Jen z principu mě to mrzí.
        A mě nejde o nějaké sledování trendů. Popravdě řečeno mi je i ukradený, že nás prostě rozhodčí někdy zařízne. Prostě musíme hrát tak, abycho sbírali body i tak. Já jen, že se tu hlavně řeší když se nám stane nějaká nespravedlnost. A rozhodně jsem nepsal, že by to snad Hušbauer udělal schválně. Červená řeci není jen za úmysl, někdy se to prostě stane. Mě jde i jinou věc a tu, že kdyby to bylo opačně tak by @alanor napsal to hodnocení zákroků jinak. a nemusí jít o trendy.
        Hele @stromovousi, jestli se mnou souhlasíš aspoň v tom, že si nemusíme nadávat, tak pojď me tady tu kulturu trošku změnit,

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          stromovous (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 16:01 |  
          1 0

          S tím, že bychom si nemuseli nadávat souhlasím a také to tady obvykle nedělám. A i při dnešní "výjimce" jsem zvolil poměrně nevulgární výrazivo. Slibuji ale, že se budu snažit s i tímto výrazivem šetřit.

          A když už se tak hezky bavíme, tak mně teda není ukradený, když nás někdo zařízne, spíš mě to pěkně štve. Ale když nás někdy zaříznou a jindy poškodí soupeře, tak to prostě beru jako život - chyby se stanou, co naplat. Ale právě sledování trendů je užitečné, některé trendy totiž nejsou náhoda. A když píšeš, že "musíme hrát tak, abycho sbírali body i tak" tak to je sice hezký, ale někdy to prostě nevyjde, někdy je zápas blbec, hraješ špatně, na závěr máš ale kopat jasnou desítku a díky chybě rozhodčího jí nekopeš. A dva body v čudu. A na konci ligy se prostě spočítaj všechny body ze všech zápasů, nejen ty ze zápasů s jasnou převahu o tři góly.

          A že by se tu na SN prohřešky sudích řešily jen když se nám stane nějaká nespravedlnost, to prostě není pravda. Slávisti jsou snad jediní sebemrskači v lize, kdo ve velkém řeší chyby i ve svůj prospěch, pseudoaféra s údajnou nakloněnou rovinou budiž důkazem, vlna odporu a nesouhlasných reakcí pod posledním článkem o rozhodčích (který víceméně jen věcně upozornil na konkrétní chyby) budiž také důkazem.

          A to, že bys psal ty, že by to snad Hušbauer udělal schválně, to také nikde netvrdím. Kdybych si myslel, žes to psal ty, tak bych těžko mohl napsat, že to Alanor asi psal v článku, pod kterým komentuješ, v reakci na internetové výkřiky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      japhy     před 7 lety 22.11.2016 08:54 |  
      1 0

      Neumíš číst nebo co? Napsal, že mohl být rád, že dostal jen žlutou.
      Červenou asi vážně mohl dostat, na jeho obranu je ale nutno říct, že o úmysl nešlo. Celou dobu sledoval míč, chtěl ho vzít pod sebe a protihráči nastavit záda. O zlomek sekundy to nevyšlo. Nebyla to situace, kdy do souboje dojedete s křížkem po funuse s kolíkama napřed.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        travel (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 10:43 |  
        1 6

        Proč na uru100 reagujete.podle mě to není fanoušek Slavie,ale rumunů.Ignorujte ho i když vím,že to není jednoduché.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Jachym     před 7 lety 22.11.2016 11:55 |  
          2 1

          Takového nálepkování ve stylu "Kdo nejde s námi, je proti nám" jsme bohužel svědky čím dál tím víc...

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            travel (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 15:27 |  
            1 2

            Tvůj příspěvek mi připomněl jednu krásnou povídku od Šimka a Grossmana...Co se týče příspěvků od uru100,tak v podstatě jsou všechny o tom,jak jsme ubrečení,že si pořád stěžujeme na rozhodčí a nebo se naváží do redakce (např alanorovi vytýká,že napsal článek"Rozhodčí vs. Slavia").Zajímavé je,že po našich vítězných zápasech nenapsal příspěvek,kterým by vyjádřil radost z vítězství-a to ani po výhře na Letný. Jestli toto je pro tebe fanoušek Slavie,který chodí na tyto stránky a jenom popichuje,to je tvoje věc.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              Jachym     před 7 lety 22.11.2016 15:59 |  
              0 0

              Šimka s Grossmannem mám rád, ale netuším, o jaké povídce mluvíš... Já přispěvatele uru nijak zvlášť nesleduji a nevylučuji, že je pravda, co píšeš. Nicméně při každém odlišném názoru (já jsem např. jak proti sebelítosti tak proti sebemrskačství) posílat někoho na toaletnou už je jako označovat každého, kdo radostně nepěje novodobé bolševické europochody, za agenty putinovského Ruska. Čínskými agenty jsme vzhledem k majiteli Slavie už samozřejmě všichni...:-))

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                travel (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 16:14 |  
                0 0

                Trochu bych to uvedl na pravou míru.Já neposílám uru100 na letnou pro jiné názory,ale pro jeho příspěvky všeobecně (jak už jsem uvedl předtím).

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      rybka     před 7 lety 22.11.2016 14:01 |  
      0 1

      Asi nebude většina souhlasit ale zákrok Hušbauera byl na jasnou červenou.Stačilo málo a hráč Dukly měl zlomeninu obou kostí a tím možná navždy konec s fotbalem.Já takovou situaci za dobu co hraju viděl dvakrát a opravdu bych ty následky nepřál nikomu vidět.Poškozený se dnes navíc může soudit.Také si myslím,že to Pepa neudělal schválně ale to ho neomlouvá.Uru tady sice svým článkem něco vyprovokoval ale urážky některých nejsou argument.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      tantalos     před 7 lety 22.11.2016 18:32 |  
      2 1

      Celá tahle diskuse je na ho.no. Kdyby totéž udělal Vácha nebo Limba, nikdo by si toho ani nevšiml. Tentokrát to rozvířil Bosák, který začal ajvajovat jako starej Kohn, když měl doplatit stovku na daních, že ten dukelskej Jugoš je už určitě skoro mrtvý, že si aspo'n rok nezahraje,ale kupodivu se ten Miloševič hned sebral, utkání dohrál a evidentně ten faul nebyl tak hrozný, jak se Bosákovi zdálo. Nevím, co ten pán tím sleduje, ale měl by se konečně začít víc věnovat golfu, kde prý dokáže přejít hřiště se slabými 40 ranami přes par.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 08:49 |  
    4 0

    Dnes jsem si procházel příspěvky z doby, kdy se nám pod Uhrinem vůbec nedařilo. Zjistil jsem, že jsem Barákovi věřil míň než je nakonec realita :-)

    komentář z 10.8.2016
    "A zazdít Baráka, kterému dává Uhrin minimum šancí, bude pro Slavii v budoucnu velká chyba. Ten kluk, kdyby dostal aspoň polovinu šancí, co zmíněná nerozlučná dvojice, byl by do roka v reprezentaci."

    Stejně tak doufám, že Hušbauer naváže na svůj výkon v Brně a v Hradci a začne se nám opět dařit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Slawek     před 7 lety 22.11.2016 19:19 |  
      0 0

      Barák je velice talentovaný fotbalista, navíc s perfektní levačkou, ale měl by se mu věnovat nějaký opravdový odborník a pokusit se zapracovat na jeho rychlosti. Rozhodně by se s tím v jeho věku stále ještě dalo něco dělat. Pak by byl ještě přínosnější a také žádanější.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 23:15 |  
        1 0

        To je pravda. Jeho největší slabina. Ale nevím, jestli se dá v 21 letech nějak výrazněji zrychlit s jeho postavou.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 09:00 |  
    2 0

    Také se do hodnocení přidám, i když něco nového asi nepřinesu. Z hráčů mi přišel hodně slabý MNN, ale třeba to byl jen momentální výkyv. Dost se mi nelíbil rovněž Mihalik, a to už několikátý zápas. Talent má bezesporu velký, ale nějak podle mě do týmu v posledních zápasech, kdy musíme často hrát do plných, nezapadá (můj laický názor, budu rád když mě opravíte).
    Ocenil bych ale přístup k týmu při "honbě za otočením výsledku", to bylo parádní a já osobně si myslím, že pokud se bude podobná vůle opakovat, tak to ani s tím titulem nemusí být zcela marné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Jachym     před 7 lety 22.11.2016 09:47 |  
      0 0

      Já tě neopravím, pouze se podepíši pod napsané :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      VanDel     před 7 lety 22.11.2016 10:47 |  
      2 1

      Byla to prostě nešikovnost, rozhodně žádná záludnost. Když se na to člověk podívá, tak vidí, že když mu Hušbauer na tu nohu šlápl, tak okamžitě tu svou nohu povolil, takže rozhodně do toho nešel s tím, aby ho zranil. Ale i přesto samozřejmě za to klidně červená být mohla, nebezpečné to bylo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Romino     před 7 lety 22.11.2016 12:43 |  
        0 0

        Ano, poprvé se zastanu Hušbyho, nebyl to určitě úmysl, ale jen a pouze nešikovnost a pomalost.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          japhy     před 7 lety 22.11.2016 13:36 |  
          4 1

          Tomu teda říkám někoho se zastat, náčelníku :)
          Překlad: "Není to hajzl zákeřná, ale jenom líné kopyto".

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Romino     před 7 lety 22.11.2016 15:21 |  
            0 0

            Pochopil, ale takto hrubě jako vy bych to nikdy nenapsal, protože diskutuji korektně.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              japhy     před 7 lety 22.11.2016 20:38 |  
              1 0

              Máš pocit, že nediskutuji korektně? Jen jsem si dělal legraci z vyznění tvého příspěvku.

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                Romino     před 7 lety 23.11.2016 12:43 |  
                0 0

                Já vím a přiznám se, že jsem to přesně tak, jak jsi to přeložil myslel :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  Boss82     před 7 lety 23.11.2016 18:47 |  
                  0 3

                  Tys byl vždycky hlupák.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Slawek     před 7 lety 22.11.2016 19:24 |  
            0 0

            A co mistr Lafata a jeho koleno na páteři Šislera? To byla karta a pentle jak vyšitá. A nikdo to neřeší. Pravděpodobně by byl stav 1:1 a nervozita na straně Sparty, protože do té doby to byl naprosto vyrovnaný zápas. Vůbec Lafatovy lokty jsou mnohem zákeřnější, než ten Dočkalův.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              donford     před 7 lety 23.11.2016 12:28 |  
              2 0

              Přesně, co tu napsal Slawek o faulu (neodpískaném) Lafaty jsem si myslel též a doma u televize hlasitě projevil. Zbytečně. Jasná karta a penalta. Dost podobné faulu na Neymara na MS, i když bohudík nikoliv s tak neblahým vyústěním. Také si pochopitelně glosátor Henn pospíšil s okecáváním, jak to faul nebyl. Zákeřnost, záludnost Lafaty je všeobecně známa a nevím proč, všeobecně tolerovaná. Až tenhle zlý a zákeřný zmetek definitivně opustí ligový trávník, otevřu lahev vína. Vůbec to u něj nevyváží jeho skvělý pohyb ve vápně a zakončování proti slabším soupeřům. Jeho teatrálnost a "umírání" mi vskutku chybět nebude.

              • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                belmis (přítel SN)     před 7 lety 23.11.2016 19:49 |  
                2 0

                Je vážně až neuvěřitelné, kolika hráčům sparta zkřivila charakter. Buď jsem Lafatu v Jablonci moc nesledoval nebo ty prasárny a simulace začal dělat až po nějakém čase na spartě tak jako mnoho jiných rudých....

                • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

                  Luckyduck (přítel SN)     před 7 lety 23.11.2016 21:46 |  
                  0 0

                  Příležitost dělá zloděje..

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Betynka58     před 7 lety 22.11.2016 14:05 |  
      1 0

      Vidíš, ani jsem si to neuvědomil, že tenkrát to od toho hovada Marka schytal Hušby. Ještě k tomu Rosovi - v podstatě je hrozně smutné, když je fotbalista za to, že řekne pravdu, pomalu vyzdvihován až do nebes. Přitom měl v momentě, když se ho sudí na tu teč zeptal, v podstatě jen dvě možnost: buď být za blbce a hajzla, nebo za opravdového rytíře, hodného ceny fair play. Jsem pochopitelně moc rád, že si zvolil druhou cestu, to by ale měla být základní norma a samozřejmost. Bohužel ne v našem fotbale...

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        smely (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 14:11 |  
        0 0

        ja bych z toho "Bohužel ne v našem fotbale... " vynechal to "nasem" ... uz vidim nakyho Itala nebo Albance jak se zene k rozhodcimu priznat :-)..... ( nic proti Italum a Albancum, samozrejme.... )

  17. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    VanDel     před 7 lety 22.11.2016 10:44 |  
    3 6

    Viděl jsem jenom druhý poločas, takže zhodnotim ve zkratkách ten: Ngadeu opravdu nejhorší hráč, chvílema byl doslova trapný. Doufam ale také, že to bylo tím "výletem" na repre a ted v sobotu už bude zase v pohodě. Mešanovič+Škoda vepředu pohoda. Barák dobrý, ale přecijenom na něm byl vidět ten středeční zápas, nebyl tak aktivní. Ale i přesto slušný výkon. Bílek+Frydrych žádný zázrak ale taky žádný extra skrat. Mikula + Bořil špatné špatné špatné a nakonec van Buren-ten mi udělal radost, ten i za tu chvíli se mi líbil a ukázal, že by na jaře měl dostávat mnohem více prostoru. A nejen ve vztahu k tomuto zápasu napíšu můj názor na potencionální zimní posily - minimálně jeden kvalitní krajní obránce je hodně potřeba a stejně tak jeden kreativní střední záložník, který dokáže pořádně režírovat hru. Tyhle dva posty opravdu potřebujeme nutně, pokud chceme myslet na nejvyšší příčky a slušné zápasy v Evropě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Slawek     před 7 lety 22.11.2016 19:27 |  
      0 0

      Proč trapný? Hrál podobně jako ostatní. Od zápasu s Brnem nehrají chlapci vůbec dobře, to je evidentní. Naštstí neprohrávají, tak se snad zase chytnou. Nejlépe hned v sobotu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        VanDel     před 7 lety 22.11.2016 21:33 |  
        0 2

        Protože neměl jedinej pořádnej míč a do soubojů chodit docela tragikomicky neohrabaně, jako kdyby byl na hřišti poprvé.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 22.11.2016 17:15 |  
    1 0

    Dobrý večer přeji Alanore.
    Děkuji za hodnocení a práci, kterou tomu věnuješ. Pro nás ostatní je to k zamyšlení a vlastní sebereflexi. I tentokrát jsem při kávě uznal, že s Tebou souhlasím. Díky moc i za disputaci a některé postřehy od Vás. Stále a pořád se mám co učit.
    Sokrates55

  19. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 22.11.2016 17:34 |  
    2 0

    Jako téměř vždy shoda, Byl jsem zvědavý jak budeš hodnotit výkon Bořila, Zmrhala a Ngadeu. Právě tito hráči v poslední době hrají hodně špatně, 4 u Zmrhala je ještě velice milosrdná. Hušby asi jinak hrát nebude, ale bojuje narozdíl od jiných. Van Buren se mi líbí více než Van Kessel, ale je ve Slavii až jako třetí v pořadí a proti Bolce a ve Zlíně asi těžko dostane větší prostor, proč jej nedostal třeba s Bohemkou, to je škoda.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    samop     před 7 lety 23.11.2016 11:00 |  
    0 0

    Dle mého názoru to byl nepovedený zápas a naše hra byla ovlivněna katastrofálním terénem. Copak na Dukle neumí zapnout vyhřívaní plochy ? Nebo šetří ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      donford     před 7 lety 23.11.2016 12:30 |  
      1 0

      Souhlasím, ten terén byl šílenej, neligovej. Samozřejmě, pro všechny stejný. Zřejmě z přírodní stráně, na které je hlavní tribuna, se ženou pod trávník proudy vody.