Aktuality z médií

Komentáře (120)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

    Alanor (admin)     před 7 lety 09.01.2017 12:33 |  
    19 0

    1) Je vidět, že to v klubu dělají rozumně a šílených 20-30 milionů, jak spekuloval Sport, za Vukadinoviče dávat nebudou. Zatím postupujeme za ten rok a kus při posilování velice racionálně (s jedinou výjimkou van Kessela) a čínské desetimiliony padají hlavně v bulvárních článcích.

    2) Teď záleží, jak moc budeme hráče chtít. I ve Sportu píšou, že hráč má enormní zájem sem jít. Tak půjde o to, jestli se spokojíme s tím, že Zlín nebude chtít jednat, nebo budeme tlačit přes nespokojeného hráče. Já se osobně domnívám, že to spíš necháme plavat. Podle mě by se VV hodil, ale zajímavých hráčů máme i tak dost a zoufale ho nepotřebujeme.

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      Maty22     před 7 lety 09.01.2017 12:40 |  
      1 0

      Trenér chce mít všechny posty zdvojený.
      Kdyby, přece jen Jarda Zmrhal Odešel, tak koho byste braly?

      Mě z naší ligy nikdo nenapadá.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        deny91     před 7 lety 09.01.2017 13:49 |  
        3 0

        Z naší ligy kromě Plzně a Sparty nikdo. V Bohemce je hodně zajímavý Mašek, ale ten je spíš podhrot, i když je taky zvyklý hrát pravé falešné křídlo, tak možná jen ten. Popravdě se divím, že po něm ještě neskočila Plzeň (i když možná že je v jejich hledáčku, kdo ví). Ale jinak v lize nic.

        Takže buď Mašek, nebo zahraničí.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 15:40 |  
        0 0

        tak řekl bych, že i kdyby Jarda odešel, možností tam máme dost - určitě Barák, Švento, Sýkora event. Jablonský, nevím co Alvir nebo Mingazov

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      Alanor (admin)     před 7 lety 09.01.2017 12:40 |  
      8 0

      Ještě dodám, že se z jednoho úhlu pohledu možná může jevit odchod Mihalíka jako unáhlený, pokud VV nepřijde. Ale charakterové vlastnosti asi převážily nad jeho potenciálem, když ho klub uvolnil. Zatím nemám důvod nevěřit, že trenér a vedení rozhodli správně. Navíc ještě není pryč Zmrhal a při 4-4-2 může hrát kraj Barák, případně tam máme nového Alvira se Sýkorou. Ale sám nevím, jak moc tam Alvir může být platný a jak případně Sýkorovi bude vyhovovat hrát napravo. V záloze ještě máme Mingazova, který taky není nějaký zoufalec a třeba se mu na jaře zadaří víc.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        sicilianbrno     před 7 lety 09.01.2017 14:16 |  
        0 0

        Tak napravo bych spíš přes nohu videl Zmrhala, který je zvyklý už ze slavie si měnit strany a Sýkoru nalevo, popřípadě, Alvir napravo, Sykora/Zmrhal nalevo.tech variant je víc.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        Travinho     před 7 lety 09.01.2017 14:20 |  
        1 0

        Asi je třeba i vyčkat na to, jak se bude našim křídelním hráčům dařit v přípravě a pak případně začít jednat.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        kratas88     před 7 lety 09.01.2017 15:26 |  
        0 9

        Mihalíka snad nikdo nelituje mimo Dropta :o)

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          Hektor     před 7 lety 09.01.2017 16:29 |  
          2 0

          Mihalík je hráč, který když nastoupil od začátku, tak mne nikdy moc nepřesvědčil, ale jako střídající hru vždy oživil. Potom začal dostávat více šancí Mingazov, který je podle mě kvalitativně pod Mihalíkem. Proč to bylo, o tom se můžeme my, kteří nemáme bližší informace z klubu dohadovat, asi něco ví Alanor. Věřím Šilhavému, že ví, proč Mihalíka pouští, ale podle mne odchází jeden z nejtalentovanějších hráčů ve Slavii.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        honza_sl     před 7 lety 09.01.2017 15:34 |  
        1 1

        Alanore, nevím, jestli je vhodné spojení "charakterové vlastnosti".
        Podle mého implikuje, že je to lempl a kašle na to. Což samozřejmě může, ale nemusí být pravda. Taky mu to mohlo celkově prostě jen nesednout, může chtít hlavně hrát (což by měla chtít i Slavia) atd.
        Pokud jsi tedy nechtěl opravdu naznačit to, co to implikuje. Ale i tak mi to přijde moc silné - o "charakterových vlastnostech" v negativním významu bych hovořil u absurdit typu Fenina...

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      marty9     před 7 lety 09.01.2017 12:42 |  
      4 2

      Souhlasím s oběma body, já osobně VV nechci, je pravda že je to šikovný hráč, ale těch máme dost a myslím, že Vukadin přesně sednul do stylu Zlína, což jsou hlavně rychlé kontry. Nejsem si jistý, jak by zvládal naši hru a jestli by byl platný, kort na jaře, kde většina soupeřů proti nám zaleze do vápna a my budeme muset kombinovat a tvořit. Tam by toho podle mě VV moc neuhrál. Určitě fotbalově vyrostl, ale......

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        JS (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 12:46 |  
        3 1

        *kor

        Jinak souhlas :)

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          Jachym     před 7 lety 09.01.2017 13:20 |  
          0 0

          Zvláště nebo zejména :-))

          • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

            honza_sl     před 7 lety 09.01.2017 15:35 |  
            0 0

            Obzválště, speciálně, extraordinerně :-) Doufám, že Dobiho nejebne :-)

            • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

              honza_sl     před 7 lety 09.01.2017 15:35 |  
              0 0

              Samozřejmě obzvláště...

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      ervin     před 7 lety 09.01.2017 13:01 |  
      0 0

      Souhlas s ad. přes 15mega bych nešel a opravdu ho tak nutně nepotřebujeme a navíc Jarda Zmrhal ještě nikam neodešel!

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      smely (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 13:42 |  
      4 0

      VV ma ted moznost ukazat nasemu vedeni jak moc k nam chce a to predevsim tim, ze v zapase s RB i FCVP vsiti hat-trick....

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      kratas88     před 7 lety 09.01.2017 15:16 |  
      0 1

      nevím kdo stále tahá takové peníze. Vypadá to, že částka o kterou je jednáno se násobí nějakým koeficientem. Koeficient asi vychází nějakým náhodným číslem.

  2. Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

    mabr     před 7 lety 09.01.2017 12:41 |  
    3 0

    Jestli je pravda to, co se píše - tedy že Vuk má enormní zájem jít do Slavie, tak je to pro Zlín docela blbá situace. Hráče si takhle akorát pěkně naštvou. Ale to už není naše starost :-)

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      Alanor (admin)     před 7 lety 09.01.2017 12:45 |  
      3 0

      Je to pravda. Myslím, že i z hlediska Zlína by bylo lepší udělat kompromis, než hráči přestup natvrdo zatrhnout. Na druhou stranu Balkánci jsou horké hlavy a třeba VV stejně rychle vychladne. Ostatně trucováním si hráč nepomůže, viz Konaté.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        petrjir     před 7 lety 09.01.2017 13:01 |  
        2 0

        A nekončí v létě nebo za rok v zimě Vukadinovičovi smlouva? Já myslím, že nemá Zlín zrovna dobrou vyjednávací pozici. Třeba jsou i naštvaní za Železníka, respektive chtěli přestupy spojit.

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          bongor     před 7 lety 09.01.2017 17:12 |  
          0 0

          Je možný,že je naštvalo ,že Železo odletěl do Číny,s tím bych souhlasil,asi s ním počítali do té rošády.Jinak ale vedení,rozuměj Grygera dobře ví,jaké nebezpečí pro konkurenci by znamenalo spojení Vuk.Škodovka Mešši.To by rudí nekopové nerozdýchali.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        Travinho     před 7 lety 09.01.2017 14:23 |  
        3 2

        Jenže oni už pustili Harbu a Hájka. Vukadin není jediný hráč, který chce jít pryč a s pomocí těchto kompromisů by na jaře nemuseli mít o co hrát.

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 15:34 |  
          2 3

          Tak Zlín popravdě nemá na jaře o co hrát. Na poháry to nebude a zachráněni prakticky jsou...

          • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

            honza_sl     před 7 lety 09.01.2017 15:36 |  
            3 1

            Zlín klidně na pohárech skončit může a podle mého i skončí. Rozhodně mu to přeju víc než např. Bolce.

          • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

            Travinho     před 7 lety 09.01.2017 15:42 |  
            3 0

            To je docela odvážné tvrzení pro mančaft, který má na 6. místo náskok devíti bodů...

  3. Hlavně nepřeplácet

    deny91     před 7 lety 09.01.2017 13:43 |  
    8 1

    Slavia na tom vůbec není závislá, jestli přijde, takže hlavně nepřeplácet a nesázet za něj nesmyslné částky (v jeho případě nad 15 milionů). Aspoň se uvidí, jestli to byl jen povedený podzim, nebo dokáže ve Zlíně kvalitně odehrát celou sezonu.
    Vedení jasně deklarovalo, že má více variant, navíc není jistý odchod JZ. Takže mě tahle zpráva nechává naprosto klidným, spíš jsem asi rád, protože nejsem přesvědčený, že by pasoval do herního systému a stylu Slavie.

    • Re: Hlavně nepřeplácet

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 13:49 |  
      1 1

      Zůstává ve stejném týmu, v základní jedenáctce budou maximálně dvě, tři změny oproti podzimu a budou praktikovat stejný styl jako na podzim. Tudíž nevidím důvod, proč by se Vukadinovičovi nemělo dařit i na jaře, ale naprostý souhlas s tvojí poslední větou. Zlín hraje jiným stylem než Slavia a Vukadinovičovi sedí (a bude sedět) styl, který praktikuje Zlín a ne Slavia. Proto mu přeji úspěch ve Zlíně a poté přestup do zahraničí!

      • Re: Hlavně nepřeplácet

        deny91     před 7 lety 09.01.2017 13:53 |  
        1 0

        Těch faktorů je podle mě víc. Po povedeném podzimu si na něj třeba můžou dát ostatní týmy extra pozor, třeba už nebude mít tolik prostoru a hned může spadnout dolů. Já mu to samozřejmě nepřeju, jen jsem na to prostě zvědavý, jestli si tu výkonnost udrží.

        • Re: Hlavně nepřeplácet

          Robinator     před 7 lety 09.01.2017 13:56 |  
          3 0

          já čekám, že půjde celý Zlín tabulkou dolů, myslím, že to ovlivní i jeho výkony

          • Re: Hlavně nepřeplácet

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 14:10 |  
            0 0

            Výš se dostat to má Zlín docela nereálné, ale pokud chytne vítěznou vlnu, tak se třeba i na to třetí místo dostat může, ale nejreálnější je místo 5.. Na 6. Teplice už mají komfortní náskok a to si nenechají stáhnout.

            • Re: Hlavně nepřeplácet

              Robinator     před 7 lety 09.01.2017 14:16 |  
              3 0

              já si i myslím, že VV tuší, že už se taková půlsezona nemusí opakovat a proto chce přestoupit teď, ve správný čas..vyjednal by si nejlepší možné podmínky..

              • Re: Hlavně nepřeplácet

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 14:25 |  
                1 0

                Chce přestoupit, protože má o něj zájem kvalitnější klub, což je logické. Přestupem by si i víc vydělal a měl možnost nakouknout do Evropy a tím pádem by byl více na očích zahraničních týmů, kde by měl podmínky ještě lepší než u nás.

                • Re: Hlavně nepřeplácet

                  bongor     před 7 lety 09.01.2017 17:24 |  
                  0 0

                  Vuk ví,že nejlepší by pro něj bylo přestoupit do nejlepšího a hlavně finančně zdaleka nejlíp zajištěného klubu a to co nejdříve.Jinak s tím "přeplácením" je to jen úhel pohledu.Pro mě je třeba litr hromada peněz,ale pro souseda je to pár drobáků.To samé ale ve velkém platí pro čínské možnosti,teď třeba nabídli za CR7 8 miliard a klidně půjdou ještě mnohem výš,Tevezovi budou platit tuším 3 mukiony týdně a asi se jim nezdá,že by ho nějak přepláceli.

                  • Re: Hlavně nepřeplácet

                    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 17:40 |  
                    0 0

                    Pogba byl v létě prodán do Manchesteru United za tři miliardy a člověk by se až divil, jestli se ty peníze někdy vrátí... Už teď na Pogbovi United vydělává a to stačí tak málo jako jsou dresy.
                    Četl jsem, že hodlají zavést maximální strop... jen jsem nepochopil jestli ten strop se bude týkat 1 hráče nebo celého týmu.

                  • Re: Hlavně nepřeplácet

                    deny91     před 7 lety 09.01.2017 18:08 |  
                    1 0

                    Je pár hráčů, možná jen dva celosvětově, za které je pochopitelné, že se utratí takové částky. V kontextu západního fotbalu, kde se miliony Eur mezi velkokluby točí jako nic, je pak tato pro nás nepochopitelná částka asi adekvátní (teď vůbec neřeším Čínu, ta je úplně mimo).
                    V rámci české ligy by taky bylo adekvátní zaplatit třeba těch "kadlecovských" 70 milionů, ale to by musel být opravdu hráč, který v rámci ligy nemá konkurenci (pravděpodobně jedině někdo na trase Slavia - Plzeň - Sparta). A tím prostě Vukadinovič není.
                    Přestupy uvnitř ligy se pohybují v rámci jakéhosi zdravého stropu, který je ale úplně jiný při prodeji hráče z ligy ven do zahraničí, nebo příchodu kvalitního cizince do ligy. Je nesmysl nabízet za Vuka sumu, která neodpovídá jeho hodnotě. Zvláště pak při vědomí skutečnosti, že v zahraničí je podobně kvalitních a kvalitnějších, pro novou Slavii dostupných cizinců spousta. Jen je potřeba dobrý scouting a finance.

              • Re: Hlavně nepřeplácet

                kjandourek (admin)     před 7 lety 09.01.2017 14:26 |  
                3 0

                Já asi trochu naivně doufám, že mu hlavně Slavia a fanoušci tak přirostli k srdci, že k nám prostě chce ... :-)

                • Re: Hlavně nepřeplácet

                  jane (admin)     před 7 lety 09.01.2017 16:16 |  
                  1 0

                  Ale to není naivní, tak to je :)

                • Re: Hlavně nepřeplácet

                  deny91     před 7 lety 09.01.2017 17:57 |  
                  0 0

                  Myslím, že tohle je celkem nezpochybnitelné. Na druhou stranu se tady musí sejít s nabídkou i poptávka ze strany Slavie. A nároky se velmi zvedly, tudíž největší šanci podívat se zpátky do Edenu jako domácí hráč má jen tehdy, bude-li podávat špičkové výkony. Jenže ta forma mu právě nemusí vydržet celou sezonu a zatímco dneska o něm Slavia uvažuje, po případném průměrnějším jaru to v létě už vůbec nemusí být aktuální téma. Navíc, když se rozhlížíme po nějakém šikovném hráči ve Španělsku, jehož hypotetický příchod bude reálný asi jen v létě nebo později, teď v zimě už asi ne...

  4. Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 13:46 |  
    18 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Vukadinovič je velmi dobrý hráč, ale když nepřijde, tak se toho zase tolik nestane. Zatím je postup při získávání hráčů vcelku rozumný a má to logiku. Když jsem viděl v posledních zápasech schopnosti van Burena, tak si myslím, že pokud dostane šanci, bude lepší než Mihalík a bude určitě využit. Van Kessel si svou šanci musí vybojovat sám, ale já osobně to moc nevidím.
    Prostě si myslím, že doplnění kádru je velmi dobře promyšlené, nebude působit kontraproduktivně a všichni hráči budou na sebe cítit tlak v potřebné síle tak, aby si nikdo z nich nedovolil něco "odfláknout", nebo dokonce vypustit.
    Tak hodně zdraví nám všem v celém tomto roce a naší Slávii ať hvězda krásně září.............
    Sokrates55

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      deny91     před 7 lety 09.01.2017 13:57 |  
      3 3

      Lepší než Mihalík určitě být může, o tom žádná, ale na svém postu - hrotu. Van Buren rozhodně není křídlo a zatím jsem moc nepochopil těch několik příspěvků, resp. přispěvatelů, kteří by ho tam klidně dali hrát a ještě byli přesvědčení, že tam zazáří. Naštěstí to netrénujeme my, ale JŠ :-)

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 14:21 |  
        2 0

        Zdravím pane Deny91.
        Omlouvám se za svou možná nepřesnost.
        Jsem rád, že van Buren zůstal. Určitě se bude hodit více než Mihalík, a tím nechci říci, že Buren bude nahrazovat Mihalíka na křídle. Buren se bude hodit jako další útočný typ a pokud jsem viděl jeho akce právě z pravé strany do středu hřiště a to docela ve fofru, tak se mi to od něj líbilo. Tak asi tak.
        Sokrates55

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          deny91     před 7 lety 09.01.2017 17:52 |  
          0 0

          vůbec se neomlouvejte, za slušný názor se není proč omlouvat :-)

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        dropt     před 7 lety 09.01.2017 14:36 |  
        9 0

        Van Buren je určitě primárně útočník. Nicméně není to typický hroťák jako Škoda s Mešanovičem, je zvyklý si chodit hluboko pro balóny, zapojovat se do kombinace nebo si sběhnout do volného prostoru až do křídla. Když k tomu přičteme jeho charakterové vlastnosti, jeho profesionální přístup a hlavně jeho schopnost 100% práce pro tým, o čem svědčí už pouhý fakt, že bez řečí vysedával na lavičce a chodil za juniorku a poctivě čekal na svou příležitost, myslím si, že ta myšlenka dát ho na kraj nemusí být úplně od věci. Rychlost má, umí obejít hráče i nahrát a když hraje v útoku, také spíše připravuje šance ostatním, než že by to byl ryzí zakončovatel.

        Ostatně na kraji nastoupil na Dukle a jeho výkon byl pro mne milým překvapením. Poctivě se vracel a měl tam jeden parádní průnik, jenž mu nepochopitelně zblokoval Hušbauer. Vzhledem k tomu, že máme na kraj jen jednoho praváka, Mingazova, který není zrovna zárukou funkčnosti, určitě bych tuto myšlenku nezahazoval a ponechal bych jí jako alternativu, stejně jako to, že tam může nastoupit Alvir (ač je primárně střední záložník). Jediným otazníkem pro mne zůstává, zda by vydržel celý zápas.

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          Travinho     před 7 lety 09.01.2017 15:39 |  
          1 0

          Já ti nevím. Van Buren tam měl proti Dukle dva docela zajímavé průniky, ale jestli se podle toho dá soudit, že by ten post zvládl? Je na trenérovi, aby jej tam kdyžtak vyzkoušel v přípravě, ale zatím jsme nezjistili jak je na tom s centry případně herním přehledem, které na tomto postu hodně potřebuje. Těžko říct i jak zvládá defenzivu.

          • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

            sasky     před 7 lety 09.01.2017 16:08 |  
            1 0

            Já souhlasím s Droptem. Je pravda, že tam hrál chvilku, ale to, jak to zvládnul ho určitě může kvalifikovat na další šanci. Byl-li schopen se vrátit, tak to může v pohodě fungovat. Osobně na jaře čekám spíš větší zapojení krajních obránců do útočné činnosti (zejména Flo nalevo) s tím, že krajní záložníci se budou stahovat víc do středu a do vápna. Že bychom tahali míče z brankové lajně a sypali do vápna centry, tomu nevěřím. Takže spíš čekám kombinace do vápna mezi krajními beky, krajními a ofenzivními záložníky a útočníkem.

            • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

              Travinho     před 7 lety 09.01.2017 16:18 |  
              0 0

              Další šanci v přípravě jo, ale úplně si nejsem jistý, že by to zvládl. Při dvacetiminutovém zapojení zvládne defenzivu každý, při dlouhodobějším využití na tomto postu bychom teprve mohli poznat nedostatky zde.

              • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                dropt     před 7 lety 09.01.2017 16:47 |  
                0 0

                Věci, které jsem popsal v předchozí odpovědi na tvůj komentář nejsou defenzivní prvky, které by zvládl a dělal automaticky každý a nesouvisí s dobou na hřišti. Samozřejmě otazník nad fyzickou kondicí a schopností odjezdit na lajně 90 minut vyloučit nemohu.

          • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

            dropt     před 7 lety 09.01.2017 16:44 |  
            3 0

            Před chvílí jsem znovu zkouknul jeho 20 minut na Dukle. Níže jsou poznatky v bodech:

            - průnik a gólová přihrávka od zadní lajny, kterou zblokoval nesmyslně Hušbauer
            - kolmá přihrávka za obranu na Mešanoviče (neprošla)
            - odskakování od hráčů, chytré a přesné přihrávky na krátko prokazující jeho přehled o hře
            - přesun za míčem na druhou stranu hřiště, lokální přečíslení soupeře a narážečka, kterou mu nezvládl Mešanovič vrátit přes bránu
            - vždy se poctivě vracel a v soubojích je důrazný (rozhodně je výrazně těžší ho obejít než van Kessela s Mihalíkem nebo se Šventem)
            - obranné automatismy, které by mu mohl leckterý slávistický hráč závidět (návrat za středního záložníka, rychlé přistupování k hráčům atd.)

            Vážně mě na tom postu hodně překvapil a přestože nevím, zda na něm někdy nastoupil, pohyboval se ve svém prostoru velmi dobře nahoru i dolů. Pro mě jednoznačně lepší van Kessela i Mingazova.

            • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

              Travinho     před 7 lety 09.01.2017 17:35 |  
              0 0

              Taky jsem se na podíval.
              Aby to nevyznělo tak, že proti Mickovi něco mám, to ani náhodou. Jen nejsem příznivec urychlených soudů podle jedné dvacetiminutové pasáže, kde určité věci, jež můžou být dost problematické, vidět příliš nebyly.

              Určitě se mi líbí jeho nebojácnost ve hře jeden na jednoho, která na tomto postu je dost důležitá. Je i poměrně dynamický.
              Ale co se týká defenzivy, tak podstoupil jen několik málo soubojů, podle kterých nelze příliš posuzovat. Ano, poctivě se vracel, ale musíme brát v potaz, že tam šel na 20 minut a byl na tom se silami mnohem lépe než soupeři, navíc byl těžký terén a síly odcházely rychleji. To souvisí i s odskakováním od hráčů, kdy měl výhodu, že Dukláci už v těch momentech neměli na bránění dost sil.
              Jinak co se týká přihrávek na krátko, tak šly ve většině případů na zcela neobsazené spoluhráče, což zvládne kde kdo a proto je pro mě pořád Mick v tomto směru otazníkem.

              • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                dropt     před 7 lety 09.01.2017 17:45 |  
                1 0

                Uzavřel bych to tím, že varianta to je a nemusela by být špatná. Podle mne i za tak krátkou dobu prokázal mnohé předpoklady a možná největší komplexnost pro tenhle post ze všech. Mněse na něm líbí i jeho intuitivní hra. Dokáže velmi dobře číst herní situace a využít je ve svůj prospěch (viz průnik na Dukle nebo proti Mladé Boleslavi). Celkově si vybírá spíše dobrá řešení.

                • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                  Travinho     před 7 lety 09.01.2017 17:58 |  
                  0 0

                  Ale pořád máme k dispozici příliš malý vzorek z jeho hry, ale jistý potenciál v něm je, to určitě, jen se bojím toho, že jeho nenasazováním na kraji pan Šilhavý ví, co dělá.

                  • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                    dropt     před 7 lety 09.01.2017 18:03 |  
                    0 0

                    Já si naopak myslím, že do zápasu s Duklou ho vůbec nenapadlo (a ani neměl moc důvod o tom přemýšlet) dát ho na kraj. Myslím, že ho tam rozhodně nezklamal.

                    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                      dauby     před 7 lety 09.01.2017 19:33 |  
                      0 0

                      Mne se v tom zapase Mick taky moc libil, ale opravdu bych si netroufnul ho hodnotit podle 20 minut hry. Ale rozhodne budu rad, kdyz dostane vetsi prostor ukazat, co umi.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 15:01 |  
        5 1

        Van Buren nastoupil na pravém křídle na Dukle a i za těch 20 minut tam předvedl víc než Mihalík za předchozích 70. Jeho primární post to není, ale kdyby nebyla jiná možnost, tak jsem si jistý, že by MvB pravé křídlo v systému 4-5-1 (nebo 4-2-3-1) bez problémů zvládl. V případě, že se bude hrát na 2 útočníky, se tam spíš nabízejí Barák/Alvir. A nakonec nesmíme zapomínat ani na JZ8, který ještě nikam neodešel (a jestliže neodejde, tak už ani žádný příchod nedává moc smysl).

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          dropt     před 7 lety 09.01.2017 15:07 |  
          2 2

          Zmrhal napravo nepatří. Z trojice Zmrhal, Švento, Sýkora tam podle mne může hrát akorát Sýkora, ale ani u něj to není ideální.

          • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

            sicilianbrno     před 7 lety 09.01.2017 15:17 |  
            0 0

            Zmrhal je zvyklý hrát přes nohu, a myslím si, že by platilo i nadále, že se křidelní záložníci budou během zápasu střídat....

            • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

              dropt     před 7 lety 09.01.2017 15:21 |  
              3 4

              Nesouhlasím. Zmrhal byl tlačen Šilhavým hrát přes nohu. Nikdy dříve tak nehrál a není to ani odpovídající jeho tahovému stylu hry, při kterém hráče křižuje střední obránce a potřebuje střílet vnější nohou (zleva levou, zprava pravou), aby si dokázal pokrýt míč.

              • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                sicilianbrno     před 7 lety 09.01.2017 15:36 |  
                5 1

                nesouhlasím, po pravé straně muže zmást obránce, jelikož si od začátku zvykl na jiný herní styl protihráče, který se mu pak v prubehu zápasu změní, za druhé, nemusí centrovat, ale muže si míč zavézt ke středu hriště, kde muže svoji šikovnou levačkou tvrdě vypálit...ale respektuju tvuj nazor.

                • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                  JS (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 16:26 |  
                  5 4

                  To by musel Zmrhal umět udělat kličku nebo se jinak zbavit obránce...

                  • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                    Crispo     před 7 lety 09.01.2017 16:52 |  
                    1 0

                    No upřímně, kdo z našich hráčů umí udělat kličku a s přehledem přejít přes hráče? V ČR je tahle schopnost nedostatkovým zbožím...

                    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                      dropt     před 7 lety 09.01.2017 17:15 |  
                      1 3

                      100% úspěšnost nemá nikdo, ale v podzimním kádru byli podle mne dva takoví hráči, kteří si to dovolí a mají i vysokou úspěšnost: van Buren a Mihalík. Potom jsou hráči, kteří na to mají z pohledu kontroly míče, ale chybí jim trochu výbušnosti a u těch je to spíše o dobře vyřešené herní situaci než o schopnostech přejít 1 na 1.

                      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                        Travinho     před 7 lety 09.01.2017 17:37 |  
                        1 0

                        Ač se to nezdá, tak mně se v soubojích jeden na jednoho zdá velmi úspěšný i Milan Škoda.

                        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                          dropt     před 7 lety 09.01.2017 17:47 |  
                          1 1

                          Určitě, nicméně zařadil bych ho do té druhé skupiny. On velmi dobře dokáže využít různé herní situace. Nevím, zda by byl tak úspěšný i v případě, kdybys ho postavil na hřišti samostatně 1 proti 1, tzn. klička ze stoje bez dalších alternativ atd.

                      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                        Crispo     před 7 lety 09.01.2017 17:55 |  
                        0 0

                        Nejde ani tak o 100% úspěšnost jako spíše o to, kdo z hráčů Slavie to má v sobě, má to nadání a je mu to vlastní. S Mihalíkem a Van Burenem souhlasím. Ale jinak je to chabé. V tom má a měla výhodu plíseň, že jim po lajně běhá Petržela, i když je to simulant a infantilní trouba tak tu kličku, rychlost a techniku má, to stejné Zeman a Pilař dříve. My musíme spoléhat na jiné zbraně a jsem rád že máme hráče kteří jsou schopni se prosadit i bez těchto schopností...

                        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                          dropt     před 7 lety 09.01.2017 18:00 |  
                          2 4

                          Je fajn, že se dokážeme prosadit i bez těchto věcí, nicméně se domnívám, že s rostoucí kvalitou soupeře bude tahle disciplína nabývat na významu. Jeden z důvodů, proč jsem těm dvěma fandil a rád bych je měl na hřišti je i větší různorodost ofenzivního snažení a tím menší čitelnost pro soupeře.

                        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                          deny91     před 7 lety 09.01.2017 18:34 |  
                          1 0

                          Bez těchto schopností to může stačit na ligu, ale v Evropě s takovou moc daleko nedojdeš, když se kluci budou bát udělat kličku soupeři a místo toho se budou raději alibisticky zbavovat míčů, nebo nakopávat vysoké balony. Takhle prostě progress nepřijde.
                          Nehledě na to, že tímto přístupem při výchově mládeže i v dospělém fotbale trpí hodně viditelně naše repre. V zahraničí naše hráče skoro nikdo nechce, protože to právě nemají v sobě, nikdo je to nenaučil a nevyžadoval to po nich. A pak se divíme, že v PL a LaLize máme všehovšudy jednoho brankáře. Nadějemi by v tomto ohledu měli být Jankto, Černý, Schick a třeba i Barák či další z momentální 21.

                          • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                            Crispo     před 7 lety 09.01.2017 18:54 |  
                            0 0

                            Moje poznámka ani nesměřovala k tomu že s tím co hrajem máme šanci v Evropě. Bylo to míněno vzhledem k současnému stavu kádru a stylu hry na podzim. Tonda Barák je určitě nadějí do budoucna, ale ne v dovednostech o kterých je řeč, je to úplně jiný typ fotbalisty než jsou Petržela, Zeman, Černý nebo Schick. Ve všem ostatním s tebou ale souhlasím...

                            • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                              deny91     před 7 lety 09.01.2017 19:12 |  
                              0 0

                              Samozřejmě, Barák je úplně jiný typ hráče než třeba Černý či Schick. Myslel jsem to tak, že je příslibem ve své herní kvalitě, která samozřejmě vyplývá z jiných předností. Nicméně všichni ti jmenovaní mají společně skvělou techniku, vysokou herní inteligenci, cit pro kombinaci a prostě takovou tu fotbalovost, která tolik většině českých hráčů tolik schází, nehledě na post.

                              PS. je velice zajímavé, že všechny ty ofenzivní fotbalové naděje jsou leváci: Jankto, Barák, Černý, Schick, Čermák, ... to se jen tak nevidí :-)

                              • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                                Crispo     před 7 lety 09.01.2017 19:37 |  
                                0 0

                                Malinko jsem tušil že to myslíš v tomhle smyslu. Jednadvacítka má teď dobré hráče, mají šanci se vyrovnat vrstevníkům ve vyspělejších fotbalových svazech. Uvidíme co předvede T. Souček a Lüftner. S těma levákama je to zajímavé, nevěděl jsem že jsou všichni leváci. Pro repre jedině dobře...

                  • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                    Boss82     před 7 lety 09.01.2017 18:05 |  
                    0 0

                    A neumí snad???

                    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                      JS (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 19:13 |  
                      2 3

                      Ne.

                      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                        Boss82     před 7 lety 09.01.2017 20:54 |  
                        0 6

                        Takže pořád platí to, co jsem Ti tu psal nedávno: v některých věcech se s Tebou celkem shodnu, ale fotbalu prostě nerozumíš.

                • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                  dropt     před 7 lety 09.01.2017 16:55 |  
                  2 3

                  Proti přebíhání během zápasu nic nemám, ačkoli jsem spíše příznivcem virální změny postu během hry než umělého prostřídání stran, které jsme mohli vidět na podzim (virální změnu jsem popisoval výše v případě van Burena s Duklou, kdy si zkrátka šel pro míč nejprve do středu a pak až k Barákovi vlevo a vzniklo z toho přečíslení na druhé straně a málem narážečka do gólové příležitosti).

                  Kdy jsi viděl Zmrhala zakončovat zpoza vápna a hráčů? To mu vůbec není vlastní. Tyto návyky má Barák nebo je měl třeba Mihalík, ale Zmrhal střílí z běhu v době kdy se dostane k vápnu anebo je tísněn. Mně osobně neutkvěla v paměti jediná jeho střela při hře z pravé strany. Jeho přesunutím vpravo bychom zbytečně omezili z 80% jeho nejsilnější dovednost.

                • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

                  deny91     před 7 lety 09.01.2017 18:29 |  
                  0 0

                  jasně že u křídel má hra přes nohu velké plusy a já jsem velkým zastáncem tohoto primárně holandského přístupu. Sám taky doufám, že k tomu bude JŠ hru mužstva čím dál tím více směřovat (myslím celkově ten systém, ne pouze tuto jednotlivost).
                  Myslím, že ani droptovi to nevadí, spíš naopak. Jen říká, a v tom má pravdu, že Zmrhal to nikdy nehrál a poprvé to po něm chtěl teprve Šilhavý na podzim. Zmrhal je spíš tahový hráč s jinými přednostmi, než technicky zdatný a sebevědomý borec silný v soubojích 1v1, který obránce 3x z 5 pokusů v pohodě obejde. Do tohoto systému jsou primárně potřeba hbitá křídla/křídelní útočníci, která jsou silná na míči a v kombinaci, popř. zakončení. Typickým příkladem je Mihalík, který ještě zdaleka nenaplnil potenciál stát se právě takovým hráčem a který byl v tomto systému právě od mládeže vychováván (na rozdíl od Zmrhala, který byl vychováván jako střední/levý záložník).

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          deny91     před 7 lety 09.01.2017 18:19 |  
          1 0

          Právě že tam nastoupil jen na 20 minut a z toho dělat nějaké relevantní závěry mi přijde takřka nemožné. Třeba z něj bude skvělé falešné křídlo a já budu muset svůj názor změnit (ideální případ), ale zatím bych počkal, co teprve předvede v přípravě a jaké záměry má trenér.

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      dauby     před 7 lety 09.01.2017 14:33 |  
      1 0

      Já bych VV určitě bral a pokud nepřijde, je to škoda pro Slavii, Zlín i hráče samotného. Ale souhlasím s tím, že víc než 15 mil, bych za něj rozhodně nedal, i těch 15 bych se hodně rozmýšlel. Není dobré všechny hráče přeplácet...

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      bongor     před 7 lety 09.01.2017 17:28 |  
      2 1

      Tobě taky Sokrate hlavně to zdraví a hlavně častěji piš,moc rádi Tě tady čteme,je to vždycky takový čerstvý a příjemný závan moudrosti.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 18:22 |  
        6 0

        Také zdravím Bongore.
        Abych se přiznal, někdy se mi to s tím závanem moudrosti moc nepovede a pak se směju sám sobě. A tady na disputacích SN už jsem se "seknul" mockrát. Ale důležité je, že tu spolu všichni fandíme Slávii. To má přednost před všemi mými hloupostmi.
        Sokrates55

  5. Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

    Hanzwalter     před 7 lety 09.01.2017 16:12 |  
    9 0

    Ja jsem spokojeny jak to dopadlo, protoze nejsem uplne presvedcen o tom, ze by Vuk mel hodnotu jakou si Zlin a pan Rumun Grygera predstavuji 20 UP.... osobne si myslim, ze ma hodnotu realnou ke svemu zdravotnimu stavu a veku do 10 milionu korun plus zeleznik na hostovacku na rok bez opce.... pokud by nase vedeni na hru pana Grygery pristoupilo tak by si z nas zacali delat v lize dojnou kravu...chapu Sykoru za 20, kdyz je v repre, super veku a dlouhodobe predvadi vykony se vzrustajici vykonosti... Vuk za 10 super za vic NE. Ted Grygous bude mit v tymu nastvaneho balkance a to je jen a jen dobre:-)

  6. Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

    Crispo     před 7 lety 09.01.2017 16:37 |  
    5 0

    V plánu už asi žádné posilování není. Jsem moc rád, že posily které přišly tak přišly před společným soustředením, jaká to změna oproti předchozím letům. Paměť nemám extra dobrou, ale troufnu si tvrdit že ani během úspěšných sezon KJ nepřišla vetšina nových hráčů v první fázi přípravy, ale chodili až průběžně a proto bylo potřeba více času na soužití s týmem.
    Je super že tým už teď je víceméně kompletní a zasahovat se do něj bude asi jen pokud odejde Zmrhal. Ohledně Vukadina jsem klidný. Momentálně jej opravdu za každou cenu nepotřebujem, a pokud odejde Zmrhal tak se nebojím toho, že na takovou variantu nemá JŠ a vedení připravenou variantu a řešení.
    Co se týká Zlína tak se nedivím že nechtějí hráče hromadně prodávat každý půlrok jako Liberec. Pokud si udrží současný kádr, tak jarní část může mít super náboj pokud se jim podaří potrápit Plíseň a ty frajírky z Letné...

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      JaymzBond     před 7 lety 09.01.2017 17:14 |  
      0 0

      Přesně, je zcela v našem zájmu, aby Zlín na jaře zůstal silným týmem a bojoval na čele ligy o poháry. Pokud zůstane Jarda Zmrhal, byl by návrat Vuka zatím zbytečný. V opačném případě máme snad i jiné alternativy, případně lze obnovit jednání. Grygera neřekl kategoricky ne a bude záležet na tom, jak moc naše vedení zrovna po Vukovi touží. Zatím to vypadá, že posily přivádíme s rozmyslem (kromě médii nesmyslně nafouknuté aféry Sýkora).

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        Hanzwalter     před 7 lety 09.01.2017 18:04 |  
        1 0

        S Rumunem se nevyjednava... nechce tak nechce... bud si to Vuk vydupe a nebo treba Rumun dostane rozum a nebo proste Vuk u nas nebude;-)

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          afro     před 7 lety 09.01.2017 20:25 |  
          0 0

          No, není tak daleko doba, kdy jsme nejspíš přistupovali na různé obskurní smluvní požadavky bolševika (viz Deli; nejsem insider, ale šušká se o tom mocně...). Ale snad už je těmto dnům definitivní konec...

          • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

            Hanzwalter     před 7 lety 09.01.2017 23:21 |  
            0 0

            v tomhle mas samozrejme pravdu, protoze vsichni vime, ze jsme byli tesne pred zanikem skoro a v takovou dobu nam nic jineho nezbyvalo... ale ta doba je pryc a vlajka primeri opet hozena do rohu a nevrazivost s Rumunem je zpet zase v plne sile a myslim, ze to chybelo obema taborum;-) vse ber s nadsazkou ode me, je to jen fotbal a to je hra... ale bavi me to:-)

            • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

              afro     před 7 lety 10.01.2017 07:27 |  
              0 0

              A tak to má být... :-)

  7. Nevadí

    Borris     před 7 lety 09.01.2017 17:17 |  
    9 0

    Podle mě se nic tak hrozného zase neděje. Vukadin by určitě posilou byl o tom žádná! Ale Já jsem už teď s posílením naprosto spokojený a už klidně nikdo přicházet nemusí podle mě. Snad jedině kdyby Jarda Zmrhal nakonec přecejen zamířil směr Bundesliga, tak bych přitlačil a zkusil Vukadina přivést. Ale žádné šponování ceny zase. Jestli si rumun Grygera myslí, že nás podojí, tak ať se rychle probere. Ale pokud zůstane Jarda, v což doufám, tak bych to už nechal protentokrát být. Třeba můžeme během Jara Vukadina sledovat, jestli udrží výkonnost i na jaře a pak ho případně můžeme přivést v létě.

    • Re: Nevadí

      Hanzwalter     před 7 lety 09.01.2017 18:07 |  
      4 0

      Podival bych se spis nekde venku at tady nemusime kvuli lehce nadprumernemu hraci podlezat caru... myslim, ze vedeni to vidi stejne... dalo nabidku a je to tak, ze bud chces a nebo nechces... kdyz ne tak si jdeme vsichni svoji cestou....rumun Grygera chce vyjit z toho za kinga a vi, ze SKS neprida ani korunu, tak radsi proto pustil do novin: STOP VYJEDNAVANI.... alespon tak to vidim ja;-)

    • Re: Nevadí

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 18:24 |  
      0 0

      Zdravím Borrisi a dal jsem velké plus. Naprostý souhlas.
      Sokrates55

  8. Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

    zeleznik2     před 7 lety 09.01.2017 18:07 |  
    2 0

    Ztotožňuji se s názorem Alanora a spol. Podle mne to není žádná tragédie, když Vukadinovič nakonec nepřijde. Za tak vysoké odstupné mi tak kvalitní nepřijde, navíc nikde není psáno, že by hrál v základu. Na druhou stranu pravá strana po odchodu Mihálika může skřípat. Ale je tu Alvir, Van Kessel, Tonda Barák a MIngazov. Což je docela hodně ne?

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      Hanzwalter     před 7 lety 09.01.2017 18:13 |  
      0 0

      Presne, souhlas.

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      JS (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 18:26 |  
      4 1

      *Mihalíka

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        afro     před 7 lety 09.01.2017 20:12 |  
        4 3

        Je to marný, je to marný, je to marný (tím nemyslím jen zelezníka2). Budiž nám útěchou, že to jméno v nejbližší době moc používat nebudeme... ;-)

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      Lord_Edmund     před 7 lety 09.01.2017 18:31 |  
      1 2

      Ano tragedie to neni, ale byl by asi nejplatnější posilou. Nic s tím teď stejně nenaděláme. Když neprodaj, tak neprodaj. Doufejme, že nám pomůže aspoň jako soupeř Plzně a sparty.

  9. Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

    Vici     před 7 lety 09.01.2017 21:13 |  
    3 4

    Napíšu to takhle. Když ho budeme opravdu chtít. Tak si ho vezmeme ať se pan Grigera třeba postaví na hlavu. Ale pokud ho budeme fakt chtít. Pokud ne je mraky jinejch křídel.... krásná to doba :))

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      Jachym     před 7 lety 09.01.2017 21:44 |  
      0 0

      Zas tak dobrý Jaro asi nebude, když mu tady mnozí nemůžeme přijít na jméno...:-)

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      Artur (přítel SN)     před 7 lety 09.01.2017 23:01 |  
      2 1

      1. Zdeněk Grygera 2. Doufam, ze timhle stylem na tebe si ukazeme tak te mame obchodovat nebudeme, ono se to take muze stat brzo nam. Jsem pro pratelske vztahy mezi kluby a pro kvalitni ligu, kde se nikdo nevydira.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        Borris     před 7 lety 10.01.2017 00:28 |  
        1 0

        Jako bylo by to hezké no. Ale to by nesměla být část sportovních ředitelů v naší lize taková sebranka chamtivá. A pokusit se nás neúměrně podojit při každé příležitosti, která se jim naskytne, jenom proto že jsme na tom finančně takhle nadstandardně. Takže asi tak.

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          Artur (přítel SN)     před 7 lety 10.01.2017 00:40 |  
          1 0

          Borrisi ale to byla spis reakce na prispevek typu: Tak a teď si vás kůpím všecky! ;-) to co jsi napsal vubec nerozporuji

          • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

            Vici     před 7 lety 10.01.2017 08:09 |  
            0 0

            Moc si ten příspěvek nepochopil. Je to bussines. A pan Červenka moc dobře slyší na dobrej obchod. Ostatně tím jak hráče prodává to jenom dokazuje. Buď je nabídka dobrá a prodá nebo není a neprodá. Pak je otázka jestli zvednout nabídku ,jestli ten hráč za to stojí nebo ne. To je otázka pro vedení. Pokud ho budou chtít a věřit mu nevidím důvod proč by to měl být problém. Zlín z toho můźe koupit posilu jinou a ještě mu to půl roku může zajistit provoz. Takźe v čem přesně vidíš to vydírání je mi záhadou.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        Vici     před 7 lety 10.01.2017 07:30 |  
        0 0

        Vůbec jsem neměl na mysli žádný vydíráni. Ono to ostatně dost dobře ani nejde ,netuším jak by jsi chtěl vydírat jinej klub :))) Bavim se o tom že pan Grygera Zdenda (sorry za první překlep) je sportovní manažer. Pořád je majitelem p.Červenka pokud se nepletu a když se mu naše nabídka bude zdát zajímavá což si myslim že je ,protože to jsou jistý peníze (sláva za ty časy) tak holt přestup bude. Někde jsem četl že přestupy Zlína si dělá on.

  10. Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

    Borgetti     před 7 lety 10.01.2017 05:25 |  
    2 0

    Tak se nám Vukadin naštval. Jen aby nedopadl jako Konate.

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      bongor     před 7 lety 10.01.2017 06:48 |  
      0 1

      Chtějí za něj 40 Mega,Grygera má noty,zřejně zblbnul Červenku.No tak ho budou muset prodat jinam,oni Jardové taky nejsou žádný mejdlíčka.Vuk se může objevit na jaře v plísni,nebo ještě hůř na toaletný,nebo si to odkope v juniorce.

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        Vici     před 7 lety 10.01.2017 08:15 |  
        1 0

        Tak pokud je to pravda tak za něj 40 mega nedostanou. I 30 je až moc. Cenny samozřejmě neznám. Díky tomu že se nezveřejnují. Ale to co uniká do medii tak si myslim že 20 je strop.
        1. Není to žádnej super talent (26.let)
        2. Vyletěl poslední půlrok
        3. Je to hráč hlavně pro jeden styl (do otevřený obrany)
        4. Jeho cena na trasfermarketu je necelých 600 tis eur

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 10.01.2017 08:57 |  
          4 0

          Nemůžu si pomoct, ale Vukadin má při vší úctě k němu cenu maximálně 15 milionů. Snad jen jedině Turek by za něj dal 20 a milion eur možná tak někdo z Číny nebo Kataru. 40 milionů je naprosté scifi a nesmysl.

          • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

            kjandourek (admin)     před 7 lety 10.01.2017 09:22 |  
            1 0

            Takhle se to ale nedá brát.... Bavíme se o fotbale, ne o obchodě s ojetými auty, kde si podle značky, stáří vozu a podle najetých kilometrů řekneš, jakou má který vůz asi cenu....

            Pro Zlín ....ve chvíli, kdy mu na začátku sezóny odešel Poznar a teď i Harba Vukadin takovou cenu má.... Pro nás v porovnání s tím, kolik stáli ostatní hráči zase ne...

            Smiřme se s tím, že cena hráčů je hodně relativní a proměnlivá....

            Podobně jako čas: Když vedeš o gól a soupeř Tě mačká jako citrón, tak ti dvě nastavené minuty přijdou jako věčnost... Pokud o gól prohráváš a marně se snažíš vyrovnat, tak i pět minut nastavení uteče jako voda :-)

            • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 10.01.2017 10:55 |  
              1 0

              Tak samozřejmě, ale nějaká pravidla "cenotvorby" přece jen ve fotbale jsou. Za 40 milionů je zkrátka Vukadinović neprodejný, takže takovou cenu zkrátka a dobře nemá. Je to stejné, jako by si za něj Zlín řekl miliardu...

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      Maty22     před 7 lety 10.01.2017 06:58 |  
      0 1

      To jako že by se z něj stal rudý Gentleman?

  11. Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

    Hanzwalter     před 7 lety 10.01.2017 08:11 |  
    1 2

    aaaaa uz je to tady.... Vuk je nastvanej a chce k nam a Grygera a Cervenka se zblaznili, protoze chteji 40 mega:)))) a my jsme poloblazni, kdyz nabizime 20:-(

    • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

      Vici     před 7 lety 10.01.2017 08:20 |  
      0 0

      Nj tak pan obchodník Červenka cítí že by na Slavii mohl vydělat slušný peníze. :)) je to hra. Neustoupit. I 20 nakonec vezme. :)))

      • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

        VanDel     před 7 lety 10.01.2017 08:45 |  
        1 1

        I těch 20 je ale moc !

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          Obr     před 7 lety 10.01.2017 09:31 |  
          0 0

          No to je otazka. Je relativne mladej da se rict, ze v idealnim veku pro SKS, nejlepsi nahravac igy, jedno z nej kridel v lize....takze z toho pohledu cena OK. Ale na druhou stranu ma chatrne zdravi a buh vi, jak by byl u nas platnej pri hre do zavreny obrany, coz bude na jare nas denni chleba. Takze jestli W nevim, ale na pravou stranu by to chtelo posilit.

          • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

            VanDel     před 7 lety 10.01.2017 09:52 |  
            1 1

            No nevim, v 26 letech by za tuhle cenu už měl mít něco pořádného za sebou. On má zatím za sebou pouze jeden velmi vydařený půlrok, jinak nic. Žádnou zkušenost s evr.poháry. Takže tady mi přijde adekvátní cena kolem 15 milionů + eventuelně jim pustit na jaro někoho na hostovačku. Pokud se to Grygerovi nelíbí, tak ať si ten rumun nasere. Svého kapitána Hájka pustí klidně do Plzně za 10 milionů a u Vukadinoviče budou dělat takové caviky.

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 10.01.2017 09:36 |  
          3 0

          Dobré dopoledne Vám všem.
          Je to výsledek i vývoje naší disputace tady na SN. Já jsem za tuto disputaci se všemi Vašimi názory moc rád. Teď už je jasné, že to pánové ze Zlína normálně "prokaučovali" s tím, že na to doplatil i sám Vukanovič. Ano, Slávie má nyní možnost disponovat potřebnými penězi, ale snad krom Kesella, se docela se svými nákupy trefila. A úsměvný sobotní článek pana Filípka v Spartu toho je důkazem.
          Tak ať se nám nikdo v Číně nezraní a naše Slávia at jde do jarních :-) (18. února) bojů v co nejlepší kondici.
          Sokrates55

        • Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

          sasky     před 7 lety 10.01.2017 10:12 |  
          1 0

          Myslím, že těch 20 je odpovídající částka.

  12. Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

    Fulham     před 7 lety 10.01.2017 09:41 |  
    1 0

    Byl bych v klidu...Červenka ani Zdeno nejsou blázni. A kdyby hypoteticky byli, tak za 40 pustí HF Claessona. Bubliny do novin...

  13. Re: Zlín řekl STOP! Vukadinoviče do Slavie nepustí

    kobo (přítel SN)     před 7 lety 10.01.2017 09:53 |  
    0 0

    Tech 40 milionu, co za nej chce Zlin, bych mnohem radeji dal stavajicim hracum jako cilovou premii za titul.
    Vukadin se muze zranit, a nic z toho.

  14. Vukadin

    majklinho (přítel SN)     před 7 lety 10.01.2017 09:56 |  
    5 0

    Vukadin by se mi líbil z pohledu toho, že Slavia by pro něj v současné situaci byla (snad to tak mohu nazvat) vrcholem kariéry. Zatímco my máme spoustu hráčů z osy týmu, kteří mají/musí mít ambice dostat se do zahraničí (Pavlenka, Deli, Sýkora, Zmrhal, Barák, možná i Škoďák). A nebylo by úplně od věci mít i několik takových, vzpomeňme třeba Plzeň, která právě díky podobným typům (a sehranosti z toho vyplývající) prožila velmi úspěšnou éru.

    Jinak se mi nelíbí ta kritika Grygery, naopak jsem rád, že je tu další klub, který nechce pouze prodávat, ale naopak chce být úspěšný, samozřejmě v rámci svých možností. Ta cena je samozřejmě vyšponovaná nesmyslně, ale to je dáno hlavně tím, že si Vukadina nemohou dovolit prodat za žádnou cenu, pokud nechtějí ohrozit ambice týmu a naštvat další opory. Nikdo nemá zájem hrát v týmu bez ambic a Zlín logicky nechce zahodit historický podzim.