Aktuality z médií

Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

Komentáře (66)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    Fallen (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 09:10 |  
    18 0

    Takže jsetli to správně chápu, tak ve zlíně berou jako fakt výmysl spartu, že Sýkora přišel za 30 míčů a teď ho porovnávaj s Vukadinem. Aha. Já myslim, že si ho můžou nechat... Jen aby bylo v budoucnu jasno, tak to neni Slavia, kdo bortí trh s fotbalisty, ale redaktoři toho plátku...

  2. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    malan (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 09:19 |  
    18 0

    Zajímavá zlínská taktika jak licitovat o ceně, veřejně ze sebe dělat kašpary..

  3. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    Maty22     před 7 lety 11.01.2017 09:25 |  
    3 0

    Vuk u nás hrál celkem slušně, ale žádná díra do světa.
    V Jablonci si nečuch a po povedenejch 4 měsících v regionálním klubečku za něj chtěj 40 mega?
    To jako opravdu vymyslely hlavou?
    Nedělá jim Řepka konzultanta?

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      Sešívaný     před 7 lety 11.01.2017 09:56 |  
      2 0

      Myslím, že sami nečekají, že jim za něho někdo vysolí 40 mega. Jen jinými slovy říkají "Nechceme ho prodat".

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      Sracken     před 7 lety 11.01.2017 10:00 |  
      3 1

      Konzultanta jim dělá Konatého agent. Ten má samé skvělé nápady.

  4. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 09:29 |  
    17 0

    Jestli je tvrzení Páníka pravda a my nabízíme za Vukadinoviće 12 milionů, tak tleskám našemu vedení. Naprosto adekvátní finanční nabídka za hráče jeho věku a schopností. Jestli ve Zlíně porovnávají Vukadina se Sýkorou a chtějí za něj stejnou částku, tak by tam asi měli přestat chlastat meskalin a křížit to s LSD, protože jinak než těžkou intoxikací si podobné úvahy nedovedu vysvětlit...

  5. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    VanDel     před 7 lety 11.01.2017 09:30 |  
    13 1

    Koukam že nejenom Grygerovi v tom Zlíně slušně šibe. Pokud chtějí Vukadinoviče srovnávat se Sýkorou, tak prosím, trochu je srovnáme: Sýkora 23 let, Vukadinovič 26 let........Sýkora 3 starty za reprezentaci, Vukadinovič ani jeden.......Sýkora na podzim 4 goly v Evropských pohárech, Vukadinovič za celou kariéru ani jeden zápas v Evropských pohárech. Takže z toho mi dle zlínské logiky vychází, že Vukadinovič musí být na cca polovině ceny Sýkory.

  6. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    Maty22     před 7 lety 11.01.2017 09:32 |  
    5 0

    Podle mě musela Grygerovi prasknout cévka v tý sparťanský palici.

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      bongor     před 7 lety 11.01.2017 12:32 |  
      3 0

      V rudý palici nic nemusí praskat,to už je daný klubovou příslušností.Každopádně se tomu soudruhovi z toaletný podařil jeho záměr,zblbnout celej manažment Zlína a taky se mu obstojně daří další záměr,totiž nakrknout Vuka
      proti slávistickým fandům.Stačí když si Vuk přečte některé naše názory na něj a přejde ho chuť k nám přestupovat.
      Podle mě je to hráč,který by nám skvěle zacelil problém na pravém křídle a dvacku bych za něj klidně dal.Nelze srovnávat jeho výkony při předešlém angažmá ve Slavii,kdy byl náš kádr o polovinu slabší než je nyní a on se taky teprve rozjížděl se současným stavem,kdy je nejlepším nahrávačem ligy a z jeho výpadů jde strach.Určitě není KJVCD hlupák,když ho chce do repre.Prostě tady nikdo lepší na tento post momentálně není.

  7. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 09:32 |  
    3 0

    Míň slivovice

  8. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    ervin     před 7 lety 11.01.2017 09:35 |  
    3 0

    Nabídka Slavie je velkorysá, agent uvádí že přesahuje hráčovu tržní hodnotu, takže ber nebo neber ale nenechat se vydírat ! Zase ho tak nutně nepotřebujeme a určitě si trenéři i vedení poradí.

  9. Zlín

    JS (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 09:43 |  
    2 1

    Jo a Pánik s Grygerou přesně vědí, kolik jsme dali za Sýkoru... Jenom se snažej, dost neobratně, licitovat.

    • Re: Zlín

      Maty22     před 7 lety 11.01.2017 09:48 |  
      14 0

      Vezmem k nám Grygeru jako sportovního řiditele.
      Třeba prodá Mikulu za 60 mega a Berkyho vymění za celej ďolíček.

  10. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    Sracken     před 7 lety 11.01.2017 09:59 |  
    12 1

    Jak říkám, pokud je nabídka degradující, nechť Vuka prodají za jeho skutečnou, nedegradující cenu. Jistě se může spousta klubů přetrhnout, aby jim za něj 40 milionů dalo. Podobně jako stojí dlouhá řada zájemců na Droppu, který je zdarma a pořád nemá angažmá.

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      JS (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 10:33 |  
      0 1

      :D

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      tomcz     před 7 lety 11.01.2017 10:35 |  
      1 0

      a nabídky přehazuje vidlema :D

  11. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    Crispo     před 7 lety 11.01.2017 10:42 |  
    2 2

    Tohle bude ještě telenovela.
    Pánové ve Zlíně logicky vidí Vuka jako nejhodnotnějšího hráče z jejich kádru, ale to by ho taky mohli říct že je Vukadin lepší jak Kessel takže chtít 40 mega, nebo že hraje lépe jak V. Kadlec takže chtít 80. Moc logicky to nezní. Víc logická mi přijde nabídka našeho vedení. Vukadin si asi trhá vlasy, ale měl by se zachovat jako profík i pokud přestup nevyjde. JESTLI má horkou hlavu tak je otázkou jestli takového hráče v týmu v boji o titul vůbec potřebujeme...

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      bongor     před 7 lety 11.01.2017 12:38 |  
      2 0

      Horkou hlavu mají snad všichni Jugoslávci,alespoň ve srovnání s našimi hlavami,na které si necháváme často úspěšně srát.Mešši se taky vztekal,že nehraje ,teď se srovnal,vyříkali si to s Jardou a jakej je to přínos.

  12. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    VanDel     před 7 lety 11.01.2017 10:51 |  
    14 1

    Ale na jednu stranu je to celkem příjemné. Nepamatuju si, že by někdy nějaký fotbalista byl na nože se svým klubem a chtěl si vynutit přestup do Slávie. Je tedy vidět, že jsme opravdu hodně v kurzu ! :)

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      Jachym     před 7 lety 11.01.2017 11:19 |  
      2 0

      My jsme ten klub, který má zvuk...:-))

  13. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    Taho     před 7 lety 11.01.2017 11:12 |  
    2 0

    Pro tohle přestupní období jsou posily OK. Pokud by se Vuk povedl v létě, výborně.
    Prozatím je tedy nejlepší taktika být v klidu a nereagovat. Z naší strany není kam spěchat.
    Zlínské to jejich šponování ceny přestane bavit a srovnají se sami.

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      bongor     před 7 lety 11.01.2017 12:43 |  
      0 2

      Ale můžeme očekávat i naschvály,klidně ho prodají třeba na toaletnou,jen aby nás vytočili.Tam by jásali jak na Silvestra,kdyby jim tam místo tragickýho Vašíka začal kopat skutečnej fotbalista.I plísni by se hodil o tom žádná.
      Takže můj názor je,trochu přihodit,určitě ale nedávat čtyřicítku,to je nesmysl a zkusit dál jednat.

  14. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    dauby     před 7 lety 11.01.2017 11:31 |  
    2 0

    12 milionů je velmi adekvátní nabídka, přes 15 mil. bych rozhodně nešel. Zlín spláče nad výdělkem, my ho zase tak supernutně nepotřebujeme. Co to je za klauni...? :-)

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      Maty22     před 7 lety 11.01.2017 11:40 |  
      0 0

      Asi si to na tom hřišti neuměj říct.

      • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

        dauby     před 7 lety 11.01.2017 12:10 |  
        3 0

        Kdyby jen řekli, že ho nechtějí prodat, tak OK. Ale označit tuto nabídku za degradující? On se jim tenhle přístup vrátí. Zlín není a nebude velkoklub, tohle si nemůžou dovolit... Trochu úcty!

  15. Škoda vs. Vukadin

    deny91     před 7 lety 11.01.2017 11:41 |  
    7 2

    V kontextu Vukadinova chování vůči vedení Zlína doporučuju přečíst si rozhovor s Milanem Škodou na iDnes:
    http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-milan-skoda-o-prestupech-a-boji-o-titul-fv6-/fotbal.aspx?c=A170109_151449_fotbal_pes

    Možná, že pak někteří víc pochopí, co znamená profesionalismus v podání hráče. A to je Škoda oproti Vukadinovi ročník 86 a pro Slavii, kterou tehdy prakticky sám zachránil, odvedl mnohem více práce, než Vukadin pro Zlín. Takže pokud si to někdo zasloužil, byl to Škoda, na kterého přišla pohádková nabídka jak pro klub, tak pro něj samotného. No a Šimáně prostě řekl, že nikam nejde, tak nešel. Žádné vyjednávání a chlácholení. Prostě se v tu chvíli jeho odchod neslučoval s cíli a, vizemi a ambicemi Slavie. Nepamatuju si pak, že by byly loni v lednu plné noviny Škodova nářku, jak moc chtěl jít do Arábie, a jsem za to velmi rád. Proto prostě nepochopím některé tendence přiklánět se na stranu Vukadinoviče, který si chce vytrucovat přestup. Klidně mínusujte, ale pro mě jsou na prvním místě fakta a až pak emoce.

    • Re: Škoda vs. Vukadin

      VanDel     před 7 lety 11.01.2017 11:51 |  
      4 2

      Takže zaprvé, Škoda to teď hodnotí s ročním odstupem, kdy se mezitím Slávie vyšvihla do boje o titul a Škoda předpokládam dostal hodně štedré bonusy, které mu ten nepřestup alespon částečně vykompenzovaly. Kdybys třeba tenkrát hned potom. co mu to Šimáně zatrhl, se Škodou mluvil někde o samotě, tak by ses možná divil jaké výrazy by používal (můj názor). A na druhou stranu Vukadinovič-podzimní výkonost se už u něj třeba nemusí nikdy opakovat, takže se mu nezle divit, že na nabídku Slávie chce slyšet. Pochybuju, že mu Zlín (podobně jako Slávie Škodovi) dá nějaké extra bonusy za to že zůstane. Takže ono zůstat ve Zlíně a hrát střed tabulky, anebo jít do Slávie která má nejvyšší ambice v lize, počítá se zápasy v evropských pohárech a brát tady několikrát víc než ve Zlíně...........může se mu někdo divit že do Slávie prostě za každou cenu chce ? Já myslim že ne. A to ještě zmínim fakt, že má blízko k českému občanství. A potom následně pro něj bude zcela jistě snažší se dostat do repre ze Slávie, než ze Zlína.

      • Re: Škoda vs. Vukadin

        deny91     před 7 lety 11.01.2017 11:58 |  
        5 0

        Já nehodnotím, co si Škoda myslel v soukromí, ale jak se choval při rozhovorech s veřejností, které samozřejmě proběhly. A opět musíš srovnávat férově. Ano,Vukadin nemá a nebude mít ve Zlíně to, co má Škoda tady, nicméně Škoda přišel o možnost, o které se Vukadinovi ani nesní. S výkonností na tom byli podobně - z útočníka-stopera se stal z ničeho nic elitní střelec ligy, navzdory jeho vššímu věku.
        Takže je vždycky potřeba porovnávat objektivně. A znovu říkám, že hodnotím to, jak se potom škoda vyjadřoval na veřejnosti. V soukromí si může myslet a říkat, co chce, na to má právo. Na veřejnosti reprezentuje nejen sebe, ale také klub, se kterým je ve smluvním vztahu.

        • Re: Škoda vs. Vukadin

          VanDel     před 7 lety 11.01.2017 12:09 |  
          3 2

          Sorry, ale ani v tomhle s tebou nemůžu souhlasit. Je možná pravda, že když si hráč tu nasranost nechá pro sebe a neventiluje jí do médií, tak to navenek vypadá v pohodě, ale jinak ve finále ten nabouraný vztah mezi ním a klubem je naprosto stejný, jako když si pustí hubu na špacír. A o těch možnostech-Ano, Škoda přišel o peníze z naprosto jiné kategorie než čekají ve Slávii na Vukadinoviče. Ale když to vezmeš poměrově, tak ten přestup Škody - Slávie->Emiráty a Vukadinovičovo- Slávie->Zlín, srovnatelné jsou. Protože jak už jsem napsal, na Vukadinoviče tady čeká nejenom několikanásobně vyšší plat, ale taky nesrovnatelně víc ambiciozní klub s vyhlídkama (sportovníma i dále finančníma) o kterých by se mu ve Zlíně nedalo ani snít. A pro Vukadinoviče může být ten přestup teď v zimě možná poslední šancí na něco takového v kariéře. Takže znova opakuju, já osobně se mu nedivim, že na ten přestup tak tlačí.

          • Re: Škoda vs. Vukadin

            deny91     před 7 lety 11.01.2017 12:18 |  
            1 0

            Samozřejmě, že jsou to srovnatelné případy, proto je taky srovnávám :-) jen mi trochu ten tvůj příspěvek vyzněl tak, že vlastně pro Vukadina je to ještě větší šance než tehdy pro Škodu, proto jsem to tak napsal. Ale asi jsem to špatně pochopil, omlouvám se.
            Jinak znovu opakuji, nehodnotím interní vztahy, rozhovory atd., tam je místo a prostor na to, aby si lidi vyjasnili věci otevřeně. A ano, může to vztahy poškodit a často se tak i děje. Já tady jen hodnotím Milanovo vystupování do médií tehdy před rokem vs. Vukadinovo vystupování do médií nyní, kdy oba byli ve srovnatelné pozici. Toť vše, nic víc a nic míň.

            • Re: Škoda vs. Vukadin

              VanDel     před 7 lety 11.01.2017 12:26 |  
              0 1

              Tak samozřejmě kosmeticky byla lepší ta Škodovo verze to nevynášet ven, to je bez debat. Ale jak jsem napsal, ve finále to na ten následný vztah ke klubu nemá vliv. Co se týče financí, tak Škodovo možnost byla absolutně neporovnatelná, ale ta fotbalová možnost má zase navrh teď u Vukadinoviče.........tím bych to asi uzavřel :)

              • Re: Škoda vs. Vukadin

                deny91     před 7 lety 11.01.2017 12:33 |  
                1 0

                Nesouhlasím jen s tím, že to bylo kosmeticky lepší. Teď je na Zlín obrovský mediální tlak, všude se o tom mluví, a vedení je na hráče naštvané právě kvůli tomu, že si pouští pusu na špacír do médii, nikoli něčemu jinému. A já se jim nedivím. Nespokojený být může, ale nemá to co ventilovat do médií a tím tak vytvářet tlak na vedení, aby ho uvolnilo.
                Jinak souhlasím s tím, co píšeš, díky za názory :-)

                • Re: Škoda vs. Vukadin

                  bongor     před 7 lety 11.01.2017 12:51 |  
                  5 0

                  Hubu na špacír si pustilo především zlínské vedení,Vuk pouze na jejich jednání ,které považoval za podraz,reagoval.
                  Nakonec i to pokračování,ten supercanc o "degradaci",je zase z dílny ševců.

                  • Re: Škoda vs. Vukadin

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 11.01.2017 13:24 |  
                    3 0

                    A hlavně víme houby, jestli si Spart nevycucal z prstu i tu Vukovu reakci... Případně jestli jí šikovně nevystřihl z kontextu... Na to jsou tam experti ....

                    Viz van Kessel a jeho rozhovor s velkým nadpisem: "Mohl bych být fotbalovým Boltem" ...

                    a v textu dotaz: Za kolik uběhnete stovku ... odpověď: Nevím, nikdy jsem si jí neměřil ... dotaz: To je škoda, třeba byste mohl být fotbalovým Boltem ... odpověď: Hmmm, možná ...

                    Víceméně do nadpisu jako Ginův výrok narvali něco, co vymyslel a řekl "novinář" a dotlačil Gina k tomu, aby mu to vehementně nevyvrátil...

                    • Re: Škoda vs. Vukadin

                      deny91     před 7 lety 11.01.2017 17:11 |  
                      0 0

                      Když Vukadina takto cituje x dalších serverů a novin, tak to už asi ne... Ano, Sport je třeba brát s rezervou, ale nebýt paranoidní za každou cenu :-)

                      • Re: Škoda vs. Vukadin

                        kjandourek (admin)     před 7 lety 11.01.2017 19:49 |  
                        0 0

                        Který server ještě Vuka cituje? Já to četl jenom na blesk-sportu ... Pokud to najdeš ještě někde, tak je to článek o den starší, kdy někdo převzal slova toho bulváru, aby nebyl pozadu ...

                        • Re: Škoda vs. Vukadin

                          deny91     před 7 lety 11.01.2017 20:55 |  
                          0 0

                          Jo, to je možné... nicméně jsem ani od vedení Zlína, ani od Vukadina v žádném médiu nezaznamenal, že by se proti tomu ohrazoval, že to nikdy neřekl...

                  • Re: Škoda vs. Vukadin

                    deny91     před 7 lety 11.01.2017 17:10 |  
                    0 0

                    Promiň, ale jak přesně si vedení Zlína pustilo hubu na špacír před tím, než začal vyvádět Vukadinovič? Nepleteš si trochu posloupnost událostí?

    • Re: Škoda vs. Vukadin

      malan (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 11:55 |  
      2 0

      Škoda=flegmatik
      Vuk=horká hlava?
      Balkánci to prostě vnímají jinak, viz Mešanovič a jeho reakce na Šilhavýho. Reagují emotivně, mají to v krvi. Mě se líbí, že mu Slavia ulpěla v srdci a touží za ní hrát více než za kohokoliv jiného, za to má u mě +. Přesto si o něm nemyslím, že by byl dlouhodobou oporou. Vyšel mu půlrok v týmu který hraje úplně jiný fotbal než my. To na současnou Slavii nestačí.

    • Re: Škoda vs. Vukadin

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 13:54 |  
      0 2

      A jsme zpátky :)
      Jenom bych podotkl, že Škoda v tom rozhovoru říká, že mu došli slova když měl Šimáněmu předkládat argumenty a zmohl se jen na "no tak zůstanu". Tvoje interpretace zní trošku jinak ne? Jinak i tahle jeho reakce už vypovídá o tom, jak kdo si ten přestup přál. Možná stojí za to se zamyslet nad Škodovou výkoností na jaře. A hlavně tedy jestli se nepletu, tak jsme tady tak nějak většinově všichni chápali, že dřív nebo později přestoupí a nikdo tady nic neřešil. A kdyby se Škoda ozval do medií, jako že si jednom pohovoru postěžoval (aniž by Slavie sama něco vyhlašovala do medií jako Zlín) tak by se tady na něj ani moc lidí nehněvalo si myslím!

      • Re: Škoda vs. Vukadin

        deny91     před 7 lety 11.01.2017 17:08 |  
        1 0

        Moje interpretace se vůbec netýká osobních pocitů Milana, které pociťoval, když mu zatrhli ten přestup. Týká se jen a pouze toho, že pak neměl potřebu na veřejnosti brečet, že ho tam nepustili a jak moc tam chce po tom všem, co pro Slavii udělal, a že by se tam zajistil do konce života. Nic z toho přes media neřešil, i když by to vše byla pravda a on byl zklamaný. To je totiž to jediné, co tady celou dobu komentuji, a jsem za tento profesionální přístup velmi rád. Někteří by se mohli učit...

        Ohledně Škodovy výkonnosti na jaře:

        "Byl jsem zraněný, pak jsme remizovali v Jihlavě a prohráli v Boleslavi a začalo se psát, že jsem z formy a myslím jenom na peníze, protože mi nevyšel přestup do zahraničí. Dokonce to vycházelo i od některých tehdejších lidí ve Slavii. To bylo nepříjemné. (...) Vadilo mi to hodně, ale snažil jsem se to nevnímat. Říkal jsem si, že na všechny kašlu a je mi to jedno."

        Divím se, že to znovu začneš spojovat k sobě jen chvilku potom, co tohle Milan řekne.

        Jinak Zlín nic nevyhlašoval. Jednoduše se novináři zeptali, jak to vypadá s přestupem Vukadina, a Zlín řekl, že jej zastavili, protože mají jiné představy o podmínkách přestupu. To je úplně normální informace, stejně jako před rokem na tiskovce informovala Slavia, že nepustila Škodu. Nevím, proč pořád hledáš chybu v přístupu Zlína, abys tím mohl omluvit Vukadinovičovy výlevy do novin :-)

        • Re: Škoda vs. Vukadin

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 22:57 |  
          2 1

          No tak ty jsi to v tu chvíli interpretoval takhle: "No a Šimáně prostě řekl, že nikam nejde, tak nešel. Žádné vyjednávání a chlácholení. Prostě se v tu chvíli jeho odchod neslučoval s cíli a, vizemi a ambicemi Slavie. " To mi prostě neodpovídá..

          Ohledně Škodovy výkonosti na jaře:
          Jasně, všem nám teď řekne, že mu to leželo v hlavě, nejspíš trošku polevil v tréninku a najednou to, co si musel vydřít tvrdou prací, protože nemá dar od pánaboha, nebylo na takové úrovni jako předtím.
          Takže spojovat to můžu velmi dobře. Fakt je totiž prostě ten, že Škodovi se to jaro, kdy nepřestoupil moc nepovedlo, zvlášť v kontrastu s podzimem. Tady taky je možná dobré zmínit paralelu s Vukim a názorem, tak prostě počká půjde v létě.. jestli se nepletu, tak Škodovi už se z Arábie nikdo v létě neozval s životní nabídkou, která by ho zabezpečila (to jen kdyby náhodou to tedy Milana vůbec neovlinilo - stejně shodou jiných faktorů nezahrál tak, aby si stejné angažmá vysloužil znova - proto o to víc chápu Vukadinoviče)

          Jinak tedy bych neřekl, že jen oznámili že to stopli ale to je jedno, každému se to může zdát jinak. Každopádně faktem je, že to ve Zlíně nezvládli protože k takové mediální "roztržce" vůbec došlo. Ve Slavii to se Škodou zvládli. Ty si myslíš, že to je akorát hráčem a že když ten má podepsanou smlouvu na nějakou dobu, tak do jejího konce nemá nárok se projevit/bránit atd když se mu něco nelíbí. A já říkám, že má a nemám s tím problém, pokud se to stane i u nás. Tak to prostě ve fotbale chodí a já doufám, že naši manažeři budou vždy prozíravý a to co se teď děje ve Zlíně u nás nedopustí. Protože já za tím vidím manažerské selhání..
          A u mě to není o Vukim. Možná tu někde je můj komentář k příchodu Vukiho,nijak extra jsem o něj nestál možná i psal, že se nehodí do systému. Tenhle princip prostě u hráčů chápu. Nemají tříměsíční výpovědní lhůtu, když se rozhodnout jít za lepším (a ne jen finančně) ani si nemůžou dělat co chtějí jako OSVČ. Takže chápu, že se o své přání/rozhodnutí budou bojovat i takovými prostředky. A zvlášť pokud to třeba nebyla čistá hra. Pochybuji, že by se Vukadinovič, který před týdnem prohlásí, že když to nevyjde dá 100% Zlínu najednou takhle otočil a zničehonic prohlásil, že tedy makat nebude. Něco se tam muselo stát..

        • Re: Škoda vs. Vukadin

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2017 16:38 |  
          0 0

          Jsi odhalen Adame Nenadále! :-D

          • Re: Škoda vs. Vukadin

            deny91     před 7 lety 13.01.2017 02:13 |  
            0 0

            Nejdřív jsem se chtěl zeptat: "Kdo?" A pak jsem otevřel iSport :-D
            Aspoň že nenadál čte moje příspěvky, když už nic... :-D

  16. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    tantalos     před 7 lety 11.01.2017 12:15 |  
    3 0

    Mnoho povyku pro nic. Nesmíme věřit ani Křetínského plátku, ani všem fámám o údajných desítkách milionů, které Slavia údajně zaplatila.
    Myslím, že pokud odejde JZ8, Slavia asi Vukyho koupí, jinak by měl velké potíže dostat se do základu.
    Naprosto chápu výroky připisované Pánikovi nebo Grygerovi. Za pár slov tak ze sebe udělají geroje Čapajeva. Ale asi by rychle změnili názor, kdybychom jim na výměnu uvolnili - i bez opce, maximálně s pár ovcemi - jejich El Capitana, s nímž už trochu počítali, než nečekaně odjel na Chaj-nan.
    Prostě když se hraje poker o velké peníze, člověk musí umět bluffovat.

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      deny91     před 7 lety 11.01.2017 12:21 |  
      0 0

      Někdy mi z těch komentářů přijde, jakoby jediná možná náhrada za JZ byl Vukadinovič. Ale jak napsal JT: O Vukadina stojíme, ale ne nutně za každou cenu.
      Vukadin není jediné dobré křídlo na světě :-)

      • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

        VanDel     před 7 lety 11.01.2017 12:28 |  
        0 1

        To je pravda, ale je důležité, jestli máme případně zmapovaného a vytipovaného někoho jiného, když by nevyšel Vukadinovič.

        • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

          deny91     před 7 lety 11.01.2017 12:35 |  
          0 0

          Jelikož nejsme závislí na příchodu VV, tak počítám že ano :-)

      • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

        smely (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 12:31 |  
        5 0

        ja si hlavne myslim, ze dle dnesni sestavy ( kde se JZ8 neobjevil ani v jednom polocase) mame na jaro tym naslapanej i bez JZ8 a VV... a to jeste chybleli SD a MNN...

  17. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    Borris     před 7 lety 11.01.2017 12:52 |  
    12 0

    Koukám že ve Zlíně jim půlroční úspěch pěkně vlezl na mozek. Prý degradující. A k Páníkovi se snad ani nemá cenu vyjadřovat, fakt osel. Dávno by mohl vědět, že cenu hráče určuje hlavně to, jestli něco odehrál v repre a taky evropských pohárech, no a samozřejmě také věk. Srovnání s Honzou Sýkorou je tedy totálně mimo mísu.

    To je přesně to o čem jsem tu nedávno psal. Všichni vědí že máme peníze, tak nás chtějí pořádně podojit a při tom šponování ceny posílají realitu do kouta, jako neposlušné děcko. Takže Červenka, Páník a rumun Grygera, ať jdou tam kam už slunce nesvítí! A velice chválím naše vedení, že nabídku nenavyšuje a nechová se velikášsky, i když by mohlo. Prostě buď ať berou a nebo nechají být. Naše nabídka je více než solidní, možná i ta je až moc velká ( ta o které se píše na aktuálně ). Oni se ve Zlíně budou divit, až Vukadinovi výkony půjdou na jaře dolů, protože bude naštvaný, že ho nepustili k nám. A pak si o takové nabídce jakou teď mají od nás, budou moct nechat leda tak zdát! Jak říkám, nechal bych to být a vyčkával. Buď vytáhnou mozek z kanálu a dostanou rozum a nebo ho nedostanou a bude to hlavně jejich problém, protože my Vukadina nezbytně nepotřebujeme a navíc máme určitě v záloze i jiné varianty. Takže tak.

  18. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    Pepibican     před 7 lety 11.01.2017 13:19 |  
    5 1

    Ve 26 letech je v podstatě téměř na zenitu výkonnosti, dosud nic velkého nedokázal, není reprezentant žádné země, podařilo se mu možná 6-8 zápasů na podzim a nikde není psáno, že bude aspoň průměrný či lehce nadprůměrný i nadále. Já osobně bych ho nebral, je zde momentálně přetlak hráčů, spíše bych pošetřil prostředky na přivedení někoho o dost kvalitnějšího na pohárovou sezónu 2017/18. Teď v tomto přestupním období už by to bylo zbytečné plýtvání penězi, ať hrají ti, co tady jsou, vždyť kádr je nabitý ažaž.

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      johnynz     před 7 lety 11.01.2017 13:51 |  
      2 0

      Přesně.. Navíc proč oslabovat tým, kterej jako jeden z mála, může vzít na jaře sraltě a plzni ňáký body.

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      petrjir     před 7 lety 11.01.2017 14:13 |  
      2 0

      No upřímně říct, že je někdo ve 26 letech za zenitem je odvážný. Co takový Škoda, který k nám v tomto věku přišel a jak nyní hraje? A opět srovnám s Petrželou z Plzně. Je mu 33 let a stále převyšuje ostatní i v rychlosti a také přišel do Plzně v pozdějším věku.

      • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

        Pepibican     před 7 lety 11.01.2017 15:58 |  
        1 0

        Nepíšu, že je za zenitem, ale možná už těsně u něj. Lépe ti 22 nebo 23 letí s perspektivou a za rozumnější cenu. Na co by měl teď za každou cenu přijít ? Jen kvůli vysokému platu, který by tady měl ? Kádr je široký a nabitý a variabilní na různé herní styly a rozestavení.

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      dauby     před 7 lety 12.01.2017 15:08 |  
      0 0

      Nečastujte Sýkoru přezdívkou Sigi, vy Rumuni... :-)

      • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

        dauby     před 7 lety 12.01.2017 15:09 |  
        0 0

        Sorry, to mělo být v jiném vlákně...

  19. Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

    Maty22     před 7 lety 11.01.2017 13:49 |  
    5 0

    Nedávno sem v Hattricku čet Rozhovor s Pánikem a přišel mi jako rozumnej člověk.
    No a pak vybleje takovouhle blbost. Degradujou se sami.

    • Re: Nabídka Slavie na Vukadinoviče je degradující, říká kouč Zlína Páník

      Fallen (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 15:39 |  
      0 0

      Já bych i věřil tomu, že to ten Koštuřík nějak překroutil...

  20. Wtf???

    Hanzwalter     před 7 lety 11.01.2017 17:03 |  
    3 0

    Tak Vazeni mam divny pocit a vazne podezreni, ze komplet cely realizacni tym Zlina snupe prvni ligu a hodne dobrej material.... jinak si jejich tvrzeni neumim vubec predstavit.... jako, ze Vuk stejny jako Sigi???? Twl takze Sigi asi o 3 roky mladsi, repre a zdravej jako repa Vs skoro 27lety hrac, zadne repre zkusenosti a zdravotni stav ne uplne super... tak asi jen Jelito Panik doufam vidi tyhle dva hrace na stejno.... a takove vyrazy jako degradace hrace a celeho zlina???? Pane Paniku nikdy jste nevypadal nejak chytre, ted podle me vypadate i jako docela idiot... nebrat jako nadavku prosim, ale jako nemoc!

    • Re: Wtf???

      Maty22     před 7 lety 11.01.2017 18:46 |  
      0 0

      Trochu se o Vuka bojim.
      Teď si to pohnojil v klubu, na jaře budou stejně prohrávat a skončej 8.
      Nakonec ho za deset mega koupí někdo z druhý turecký a už o něm nikdy neuslišíme.

      • Re: Wtf???

        smely (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2017 08:01 |  
        0 0

        Vuk rikal v rozhovoru, ze slibil rodicum, ze do Turecka nepude...takze v poho...

    • Re: Wtf???

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 11.01.2017 19:09 |  
      1 0

      Přece zase nemůžeš brát, že hráč, který nepůsobil v reprezentaci je méně kvalitní než hráč hrající v reprezentaci. Sýkora by se asi nedostal do reprezentací Rakouska, Švýcarska nebo Walesu. Nejsou to fotbalové velmoci, ale rozhodně kvalitnější než ta naše. Jen bych doplnil, že Sýkora už má zkušenost s Evropskou ligou, Vukadinovič nikoliv.
      Já bych tedy o Vukadinoviče ani moc nestál, a i těch nabízených 12M Kč Slavie mi přijde docela dost za něj. Je zvláštní, že minulý rok si Šimáně pochvaloval Zlín, že akceptovali cenu na Železníka, která odpovídala jeho kvalitám a teď žádají nesmyslné cifry. Přitom jsou ve vedení stejní lidé.

      • Re: Wtf???

        Hanzwalter     před 7 lety 11.01.2017 19:24 |  
        2 0

        Netvrdim, ze kazdy... ale kdyz Panik tvrdi, ze Sigi je to same co Vuk tak ja tcrdim, ze NE;-)

        • Re: Wtf???

          dauby     před 7 lety 12.01.2017 15:09 |  
          0 0

          Nečastujte Sýkoru přezdívkou Sigi, vy Rumuni... :-)

          • Re: Wtf???

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 12.01.2017 15:39 |  
            0 0

            Otázka proč by to nešlo bez přezdívek a nenapsali jen příjmení. Aspoň všichni budou vědět o koho jde. Jen u Součka a Součka by mohl být problém. :-)