B-Tým

Sobota 04. 02. 2017 10:30

Přípravné zápasy U21, 2016/2017
2 - 2
0 - 2
FK Dobrovice
FK Dobrovice

62. a 67. soupeř

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

31. a 34. Telnar

Sestava SK Slavia Praha:
Lisa (46. Přibyl) - Prošek, Stropek, Kodr, Jakab (46. Havrda) - Vávra (46. Schulz), Kocourek, A. Lauricella, Čermák - Telnar (78. Havlina), M. Lauricella (65. Král)

Komentáře (58)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 07.02.2017 22:27 |  
    18 0

    Jde info z Liberce, že Tomáš Souček k nim půjde na hostovačku bez opce. Pokud se to potvrdí, tak by to bylo velice rozumné řešení, protože přes Míšu se do základu asi moc nedostane.

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      Robinator     před 7 lety 08.02.2017 10:13 |  
      2 8

      rovnou bych ho prodal..každá koruna dobrá :D

      • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

        malan (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 13:30 |  
        1 0

        Kdyz daji 40+, tak souhlas

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          Robinator     před 7 lety 08.02.2017 14:22 |  
          1 0

          dobrej vtipek :d

  2. Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

    Fačín     před 7 lety 08.02.2017 08:34 |  
    0 1

    Tak Mario vypadá dobře, celkem se rozstřílel. Snad z něj jednou opravdu něco bude, třeba si vyzkouší letní přípravu s áčkem.

    A koukám, že se nám vrátil ztracený syn V.Prošek. To je trošku smutný, že nám ho vrátí i třetiligový tým (Olympia HK).

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      Tomski     před 7 lety 08.02.2017 10:07 |  
      0 0

      oni na něj už snad nemají a protože hrál už na začatku sezony JL za nás, tak jinám nemůže...

      • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

        hamlo1 (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 12:09 |  
        0 0

        myslíš peníze? dík

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          Tomski     před 7 lety 08.02.2017 12:51 |  
          0 0

          jj, tak jsem to slyšel, ale třeba je to jinak...

  3. Trošku OT

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 09:08 |  
    2 0

    Někde na twitteru jsem zaregistroval, že bychom ještě měli hrát generálku 12. 2. v Edenu proti Slavoji Vyšehrad. Na oficiálkách to není.

    Myslím, že by to bylo docela vhodné. RB i prádelníci hrají v přípravě o zápas víc, navíc stát 11 dní do ligy mi také nepřijde optimální. Vyšehrad sice nic moc, ale rozhodně bych byl rád, kdybychom ještě aspoň jeden zápas do ligy sehráli.

    • Re: Trošku OT

      Robinator     před 7 lety 08.02.2017 09:23 |  
      1 1

      s Vyšehradem? :D Docela zvučný soupeř...

      • Re: Trošku OT

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 09:50 |  
        0 0

        Tak lepší než nic. Spíš bych byl rád kdyby to někdo potvrdil/vyvrátil, protože na oficiálkách nic není.

      • Re: Trošku OT

        Borris     před 7 lety 08.02.2017 11:47 |  
        2 2

        Hlavně uhlídat Laviho a bude to na klid :-)

        • Re: Trošku OT

          Pinturichio     před 7 lety 08.02.2017 13:30 |  
          1 0

          on už konečně nastoupí?

  4. Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 14:03 |  
    4 6

    Tak na oficiálkách je nově, že s Plzní hrajeme v neděli 5.3.2017 od 16 hod. Pro mě úplně naprd. Nedávno tady Navar ujišťoval, že se bude hrát od 18,30 hod. tak jsem kvůli tomu změnil plán nedělního odpoledne několika rodinám (společná akce), abych stihl oboje. Teď už to změnit nemůžu. Skvělé... Kdyby raději nepsal nic...

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      tomcz     před 7 lety 08.02.2017 14:07 |  
      7 0

      Tak psal, že to je na téměř jisté, že je to od televize. Pokud se náhle rozhodla jinak, tak dle mého názoru těžko vyčítat Navarovi, že chtěl pomoci fanouškům..

      • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

        Travinho     před 7 lety 08.02.2017 19:30 |  
        1 0

        Ale jde. Ujišťoval tam lidi, kteří psali, že si nebudou kupovat lístek, když neznají termín tím, že má interní info z televize a je to jisté.

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          Mejla1892     před 7 lety 09.02.2017 11:45 |  
          0 0

          To, že je to jisté nenapsal, napsal s vysokou dávkou pravděpodobnosti, to prostě u mě není že je to jisté na 100%

          • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

            Travinho     před 7 lety 09.02.2017 11:50 |  
            0 0

            Takže jak si mám pak vyložit slova - "Čas utkání s Plzní známý je"?

            • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

              Mejla1892     před 7 lety 09.02.2017 11:52 |  
              0 0

              na to Ti nemám jak odpovědět. Za mě to nepotvrdil na 100, ale chápu, že to někdo bral jako bernou minci

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      Mejla1892     před 7 lety 08.02.2017 14:11 |  
      7 1

      Navar tu psal, že na 90% neděle od 18:30, že to má od televize, proto to na našich stránkách není ještě zvěřejněno oficiálně. Neděle zůstala, jen se posunul čas, předpokládám kvůli právě té televizi. Těžko něco Navarovi vyčítat, když se alespoň snažil nám všem říct, že by to měla být neděle, jen se prostě posunul o kousek čas. Ale vyčítat tady něco Navarovi ohledně tohoto tématu není úplně fér, to se nezlob

      • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

        tomcz     před 7 lety 08.02.2017 14:19 |  
        3 2

        čili bych nebyl naštvaný na Navara, ale na televizi...

      • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 15:19 |  
        3 1

        No Já mám Navara rád a fandím mu. Ale on "bohužel" psal, že termín je známý a není zatím jen oficiální... Já původně počítal s nedělí od 15 hod. dle loňských O2 TV přenosů. Takže ta naše akce byla původně naplánovaná na 18 hod. Pak jsem to velmi komplikovaně a proti vůli mnohých rodičů přesunul na 16 hod., abych stihl fotbal. A teď se dozvím, že je to od 16 hod. No k naštvání. Navara chápu a jsem rád, že pouští i neoficiální info, ale měl to raději psát více podmiňovacím způsobem...

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          dupy77     před 7 lety 08.02.2017 15:58 |  
          1 0

          Vracíme se ze soustředění z Třeboně, v18.30 jsem stíhal v 16.00 těžko hlavně že jsem si koupil pět balíčku, to prostě zamrzí sakra

      • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

        Travinho     před 7 lety 08.02.2017 19:37 |  
        0 0

        90 %? Rád bych ti připomněl, že Navar reagoval na komentáře, že si někdo nebude kupovat lístek když nezná termín tím, že termín už známý je, jen ne zveřejněný. Nic o devadesáti procentech tam nebylo.

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          Mejla1892     před 7 lety 09.02.2017 11:44 |  
          0 0

          Ano, mas pravdu, bylo tam toto: Tak podesate :-) Hraje se v nedeli 18:30. Ano, neni to oficialni, ale vime to od TV, takze to tak s vysokou davkou pravdepodobnosti bude. S vysokou davkou pravdepodobnosti ale u me neznamena 100%.

          • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

            Travinho     před 7 lety 09.02.2017 11:49 |  
            0 0

            To sice ne, ale pokud začneš větu slovy tak podesáté hraje se o půl 7, tak předpokládám, že to daný ví ne na 90, ale minimálně na 99 procent.

            • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

              Mejla1892     před 7 lety 09.02.2017 11:50 |  
              0 0

              s tím souhlasím

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 14:28 |  
      1 2

      Vyčítat to Navarovi je blbost, každopádně mě to taky sere, neděle od 16:00 je zbytečně brzo. Každopádně si program upravím a budu tam, je mi ovšem líto fanoušků, kterým čas nevyhovuje.

      • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 14:40 |  
        5 1

        Vždy někomu bude jakýkoliv termín nevyhovovat,mě by jen zajímalo jestli v Anglii nebo v Německu si pořád fandové stěžují,že jim termín nevyhovuje.

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 14:53 |  
          9 0

          Tady je spíš smutný, že měsíc dopředu se neví oficiální čas zápasu. To je prostě k pláči.

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          dupy77     před 7 lety 08.02.2017 15:08 |  
          2 0

          Tak v Německu a Anglii hrají celkem pravidelně den i čas nemyslíš?

          • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

            vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 16:04 |  
            0 1

            Nemyslím, správně si použil slovo celkem.

            • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

              dupy77     před 7 lety 08.02.2017 16:15 |  
              1 1

              Nemyslíš a jak to tam hrají? Já tedy myslím ´že víkendy hrají pořád stejně

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      Robinator     před 7 lety 08.02.2017 14:42 |  
      8 0

      neděle odpoledne ideální čas na fotbal si myslím...v Anglii se hraje taky tak..

      • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 15:21 |  
        1 0

        Čas je super. Problém je v tom, že jsem původně s nějakým takovým časem počítal, ale bylo vypuštěno info, že je to až od 18,30 hod. tak jsem to kvůli tomu přehazoval. A teď už to těžko můžu zase vracet zpět. To by mě už sežrali...

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          Travinho     před 7 lety 08.02.2017 22:49 |  
          1 2

          Nikdo by tě nesežral. Musí přece chápat, že Slavie je přednější.

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      dupy77     před 7 lety 08.02.2017 15:05 |  
      1 1

      Tak já s tebou souhlasím lepší nic nepsat

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      Borris     před 7 lety 08.02.2017 15:10 |  
      3 0

      V tomhle si myslím že je Navar nevinně. On to myslel v dobré víře, že třeba pomůže fanouškům, aby si to nějak s předstihem zařídili. Pokud O2 nakonec na poslední chvíli řekla, že v 16:00, tak s tím bohužel nikdo nic moc neudělá. Pokud jde třeba o mě, tak já bych jel v jakémkoliv čase. Ale rozumím ti samozřejmě, že je to pro tebe velký škrt přes rozpočet a že už sis to nějak zařídil. Jen bych řekl, že Navar za tohle nemůže. Celé je to podle mě pořád dokola vína televizí, neustále se skáče tak jak si oni písknou a člověk, který je třeba z Moravy a chtěl by si naplánovat cestu na derby, tak holt kvůli tomu že nejsou jasně dané termíny, to jde dost těžko.

      • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

        dupy77     před 7 lety 08.02.2017 16:02 |  
        0 0

        Přesně tak at už se ujednotí dny a začátky jako je to v Německu a Anglii tohle mi prostě sere

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          lassiter     před 7 lety 08.02.2017 17:06 |  
          8 0

          Tak ono by stačilo to oznamovat dřív. V Bundeslize už dneska vědí program na příštích osm kol, tady televize do poslední chvíle přemýšlí, kdy se jim to tak bude hodit do programu, protože se možná někde pojede rozjížďka ve skeletonu.

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      Maeden (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 17:17 |  
      0 1

      Podle mě si to vydupali svazoví bezpečáci a policajti. Pro TV je rozhodně lepší večer.
      V Edenu je rizikový každý zápas, kdy přijede víc než 10 fanoušků soupeře...

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      DF007     před 7 lety 08.02.2017 18:56 |  
      1 3

      Bohužel to Navar zde na stránkách tvrdil. A tvrdil to on a nikdo z televize. Pokud to nebylo definitivní, měl si to nechat pro sebe. Čili vina je na něm. Pro mě jde o ideální čas, ale chápu hodně zdejších čtenářů, co si podle tohoto tvrzení zajistili program a teď buď mají smůlu nebo budou za voly.

      • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

        Kenny     před 7 lety 08.02.2017 19:06 |  
        1 0

        Když si někdo nepočká na oficiální čas výkopu, tak je za vola oprávněně.

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          Travinho     před 7 lety 08.02.2017 19:36 |  
          0 2

          Někdo bohužel nemá čas čekat dokud bude znám oficiální výkop. Navíc když ti zde napíše jeden z nejvyšších představitelů klubu, že čas je definitivní, jen ne zveřejněný.

          • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

            Kenny     před 7 lety 08.02.2017 19:49 |  
            2 0

            Já to jeho vyjádření nečetl, ale někdo tady psal, že Navar tam udával nějaká procenta pod sto. A definitiva bývá 100 %. Chápu, že někdo nemá čas čekat na oficiální čas, ale potom je nelogické dávat vinu Navarovi.

            • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

              Travinho     před 7 lety 08.02.2017 19:55 |  
              0 0

              Psal, že čas je známý jen ne zveřejněný a změny termínu se není třeba bát.

            • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

              Travinho     před 7 lety 08.02.2017 20:05 |  
              2 2

              Přidám několik citací -
              "Termin Jihlavy a Plzne znamy je."
              "Tak podesate :-) Hraje se v nedeli 18:30."
              Ano pak psal i něco o pravděpodobnosti, ale pokud má někdo nutkání dělat z ostatních blbce a tvrdit jim, že už to píše podesáté a že je termín známý, tak se nedivím dotyčným, že ten termín opravdu považovali za jistý.

              • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

                Kenny     před 7 lety 08.02.2017 20:08 |  
                0 0

                OK. Už se do toho nemíchám......

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          donford     před 7 lety 08.02.2017 21:28 |  
          4 1

          Tak důležitý je, že jsme našli viníka. :-) Že to je Navar a ne žádná televize. Neberme fotbal tak vážně, říkával Barra. :-)

          • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

            Travinho     před 7 lety 08.02.2017 22:48 |  
            1 2

            Nikdo přeci netvrdí, že je viník, ale když tady s takovou neochvějnou jistotou tvrdil, že se bude hrát od půl 7, tak by bylo na místě se daným osobám, které si kvůli tomu měnily plán, alespoň omluvit... Ale samozřejmě to ještě nemusel číst, takže třeba se jedná jen o predikci věcí budoucích.

  5. Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 08.02.2017 23:50 |  
    4 0

    Jednoduché a přitom v Česku neřešitelné.
    Co kdyby se takhle aspoň dva měsíce před začátkem ligy sešli na jednání dva lidi ze svazu (kteří mají termíny domácích zápasů každého týmu), po jednom z každé televize, která ligu vysílá, jeden od policie a sdělili milostivě veřejnosti termíny zápasů 8 kol dopředu. Ten termín schůzky by si také raději mohli naplánovat dva měsíce dopředu. Televize by měly termíny zablokované a pokud by jim to pak na poslední chvíli nevyhovovalo, měly by smůlu.

    Nebo víte o nějakém problému, proč by se na první pohled tak jednoduchá věc nedala řešit?

    Vždyť tady svaz a některé kluby snad dělají maximum, aby na stadiony chodili fanoušci v co možná nejnižším počtu (neznámé termíny výkopů, chování security, rozhodnutí některých klubů, že dědové a děti se šálou musejí do kotle, zbytečné pauzy kvůli poháru, aby se snad muselo hrát v co největším mrazu atd.)

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      Travinho     před 7 lety 09.02.2017 00:27 |  
      2 0

      Kdyby to bylo tak jednoduché, tak už to tak je. Bohužel český fotbal není pro televizní stanice tak atraktivním pořadem a jemu primárně přizpůsobovaly svůj program. Takže se bohužel český fotbal přizpůsobuje časům, které zrovna stanicím vyhovují. Navíc se tv chtějí vyhnout tomu, aby náhodou některý zápas nebyl za dva měsíce uř neatraktivní. Otázka je taky to, jak je sepsána smlouva. Je hezké říkat, jak by měly televize smůlu, ale pokud je s nimi sepsána smlouva dejme tomu do roku 2019 s tím, že to bude takto, tak s tím budeme jen těžko hýbat, protože oni platí určitou sumu i zato, že to bude právě tak, jak oni si budou pískat.

      Nicméně až se budou příště prodávat televizní práva, tak by se na toto mohlo myslet. Protože náš fotbal není zase tak špatný produkt, ale sám se zbytečně degraduje a jeho nepravidelné časy jak v TV, tak jiných utkání tomu jen a jen přispívají.

      Navíc současné vysílání na placené stanici, kterou má u nás zhruba desetina populace považuji za krajně nešťastné a myslím si, že peníze, které klubu přitečou navíc do kasy za příjmy z TV (ten rozdíl není nikterak horentní) musí jít pryč od sponzorů (nejsou tolik vidět) a od diváků.

      Další problém je, že v televizi jsou čtyři zápasy ligového kola, což je nesmyslně moc a pokud si budou určovat termíny 4 zápasů kola televize, tak si stejně moc nepomůžeme. Otázka je, komu vůbec to, že je každý druhý zápas kola v televizi pomáhá?
      Fanouškům? V době internetu, těžko.
      Klubům? Někde peníze přibudou a někde zase ubudou.
      Svazu? I zde je to diskutabilní, ale když se to tak dohodlo, tak to tak je.

      Každopádně tato otázka je složitější než by se mohlo zdát a já bych se vrátil k modelu z minulosti, kdy by v televizi byl jen jeden zápas (maximálně dva) z kola a na stanici, která je veřejně přístupná všem. Přičemž většina ostatních duelů by se hrála v jednotném termínu. Otázkou je i produktivita placených přenosů na internetu. Ano, do fotbalu pak připluje o několik desítek milionů ročně méně, ale to jsou na jeden klub ještě relativně zanedbatelné finance, navíc část z těch peněz by připlula zase někde jinde. Myslím si, že primárním cílem by navíc neměl být momentální zisk, kde by se počítal k dobru každý milionek, který za rok vyděláme, ale dlouhodobé zlepšení obrazu naší ligy, kde by poté mohly růst příjmy v řádu desítek procent. Ale je to všechno běh na dlouhou trať. Nicméně současný systém se musí změnit, jinak se budeme pohybovat v začarovaném kruhu a peníze do fotbalu budou dávat jenom nadšenci, kteří vědí, že se jim to nikdy nevrátí.

      • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 09.02.2017 11:04 |  
        0 0

        Díky Travinho za odpověď. Je mi jasné, že nyní mají TV ve smlouvě, že si mohou určovat termíny "na poslední chvíli". Nedomyslel jsem to, že za dva měsíce může být nejatraktivnější zápas kola už úplně jiný zápas. Nějaké řešení ale asi existuje - viz Německo a svaz by si to měl ověřit a ošetřit při podpisu další smlouvy. Bohužel ten velký rozdíl mezi námi a Německem je v celkovém zájmu o fotbal ve společnosti.

        S posledním odstavcem téměř bez výhrady souhlasím (i když O2 mám), jen si myslím, že sledování jednoho konkrétního zápasu na internetu by mělo být možné (zase kvůli fanouškům, kteří se na zápas dostavit nemohou) Ta cena by modle mě měla být nastavena tak, aby si fanoušek řekl, že je lepší na stadion jet a podpořit svůj klub než zůstat doma u pc. (ale přimět ke stanovení nějaké ceny soukromý subjekt, který bude internetové přenosy přenášet, nelze) Nebo by mohly mít větší kluby svou internetovou placenou televizi. Některé kluby, kterým by se internetový přenos nevyplatil, by se pak mohly spojit.

        • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

          Travinho     před 7 lety 09.02.2017 11:11 |  
          0 0

          Řešení určitě existuje, ale musí to být zanesenu ve smlouvě. Nyní vám někdo nabídne za rok o půl milionu na klub víc a všichni si z něj sednou na prdel, ale tak to nejde dělat.

          Sledování na internetu momentálně možné je a cena asi ani není přemrštěná. Ale při pocitu, že přispívám na výplatu Konečnému a Podroužkovi? Jde spíš o to, že pokud chceme dostat ligu k lidem, tak musí být zadarmo. Mediální obraz je nyní extrémně špatný a tím, že budeme chtít peníze za produkt, kteří lidé považují už tak za nekvalitní jej zpátky k lidem nezískáme. Nyní se zeptáš mezi mladýma a většinu česká liga ani nezajímá. To je smutné. A je to z velké části i tím, že nemají volný přístup ke sledování zápasů a že kluby bohužel nějakou cestu k fanouškům příliš nehledají. Dělají se věci pro ty, kteří klubu fandí, ale získat nové fanoušky je také potřeba.

  6. Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

    Mejla1892     před 7 lety 09.02.2017 11:43 |  
    0 0

    Ano, mas pravdu, bylo tam toto: Tak podesate :-) Hraje se v nedeli 18:30. Ano, neni to oficialni, ale vime to od TV, takze to tak s vysokou davkou pravdepodobnosti bude. S vysokou davkou pravdepodobnosti ale u me neznamena 100%.

    • Re: Juniorka: Dobrovice - Slavia 2:2

      Mejla1892     před 7 lety 09.02.2017 11:45 |  
      0 0

      pardon, špatně vložený komentář