Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 17. kolo

Slavia zvládla vstup do jara a zaslouženě doma porazila Jihlavu 2:0. V základu nastoupila hned trojice zimních posil. Jak si vedly? A jak to šlo i ostatním?

Nejprve však k věčem mimofotbalovým - můžeme být rádi, že se kvůli výpadku elektřiny zápas vůbec odehrál. Poděkování za férový přístup patří Jihlavě, která chtěla hrát, ačkoliv čtvrtina světel nefungovala. Myslím, že by bylo zcela proti zájmům fotbalu, aby šlo natěšených cca 14 tisíc fanoušků (mimochodem skvělá návštěva, díky vedení klubu za povedené akce na lístky!) naštvaných domů. Každopádně jde o velkou ostudu majitelů Eden Areny. Už aby CEFC převzala stadion a takový amatérismus se již neopakoval.

Čekání na start duelu slávisty očividně neovlivnilo, protože na soupeře doslova vlétli. První půle patřila jednoznačně sešívaným barvám a Slavia hrála opravdu dobře. Přiznám se, že sám bych si netroufl postavit střed zálohy jen ve složení Barák - Hušbauer, ale ukázalo se, že trenér Šilhavý ví, co dělá. Ofenzivní sestava pracovala proti soupeři ze spodku tabulky poctivě i směrem dozadu. Kaňkou na povedeném výkonu z prvního poločasu byla velká střelecká nemohoucnost našich hráčů. Ti tak navázali na úvodní dějství zápasu s Vyšehradem a opět zahazovali šanci za šancí. Do šaten se klidně mohlo jít za stavu 5:0 a mělo to být alespoň o 3 branky. Realita ale byla taková, že Slavia vedla nejtěsnějším možným rozdílem. Na zakončení je třeba zapracovat, proti silnějším soupeřům by nás spálené tutovky mohly mrzet.

Druhá půle začala spornou penaltou. Faul na Sýkoru se zřejmě stal ještě před vápnem, ale pro rozhodčího šlo o nelehkou situaci. Navíc si myslím, že kdyby se pískal jen přímý kop, tak by hráč Jihlavy měl za zmaření vyložené gólové šance dostat červenou kartu. Buď jak buď, Škoda penaltu proměnil a Slavia se dostala do vedení 2:0, což ji ale uspokojilo poněkud více, než by si zaplněné tribuny představovaly. Jihlava pak vystrčila růžky a vytvořila si několik dobrých šancí, ve kterých nás podržel Pavlenka. A když už byl překonán, tak zasáhla tyčka. Ale celkově byl druhý poločas vyrovnaný, protože i Slavia si připsala velké šance. Zejména Ščuk zahodil téměř nemožné, když překopl poloodkrytou branku. To už ale červenobílé příliš mrzet nemuselo, protože zápas spolehlivě dovedli k zasloužené výhře. Slušný start do jara!

Závěrem upozorním na novinku, po které jste volali. Nově můžete hned po zápase sami hodnotit hráče. Výsledek pak vždy pro porovnání přidám i pod své hodnocení. Snad se vám tedy nová možnost zalíbí a budete jí hojně využívat!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jiří Pavlenka - 6 - Opět nás podržel a jen za zákroky by si určitě zasloužil sedmičku. Hlavně ve druhé půli dvakrát důležitě zakročil. Jen lepší šestku má ale kvůli slabší hře nohou. V první půli si ještě po nepřesné Pavlenkově přihrávce náš obránce s obtížemi poradil, v té druhé ale špatným odkopem založil brejk, který skončil šancí soupeře. Suma sumárum potvrdil, že je oporou a že se na něj tým může spolehnout, ale musí zlepšit rozehrávku.

Michal Frydrych - 6 - Před přípravou by si na jeho start v základu asi mnoho fanoušků nevsadilo, v sobotu se ale ukázalo, že to byla správná volba. Frydrych odehrál velice dobrý zápas, když směrem dozadu nechyboval a dopředu předvedl několik dobrých akcí. Zvláště dalekonosná asistence na Škodův gól měla oči. Několikrát se snažil i o střelbu. V celkové podpoře útoku ale nebyl tak vidět jako Flo, proto jsem se mezi šestkou a sedmičkou tentokrát rozhodl pro lepší nižší známku.

Michael Lüftner - 5 - Ve svém prvním startu za Slavii nezklamal. Jistě vyhrával hlavičky, obranné zaváhání měl jen jedno, když mu v první půli po čáře pronikl hráč Jihlavy, ale nakonec stejně míč dovedl do autu. Horší to bylo s Lüftnerovou rozehrávkou. Často hrál dozadu a když chtěl přenést hru dlouhým pasem, tak nejednou míč skončil až v autu. V tom bude muset přidat, protože Bílek v tomto směru ukazoval na podzim vyšší standard. Jeho sobotní výkon charakterizovalo výborné zatažení míče ve druhé půli zakončené ukopnutím se. Ale to se stane a byl to Michaelův první start, zvládl ho a věřím, že teď bude čím dál jistější a přesnější.

Simon Deli - 6 - Po většinu zápasu naprosto jistý a dominantní v soubojích. Neodpustil si ale ztrátu koncentrace a jedno nebo dvě výraznější zaváhání. Na to pozor. Ale líbil se mi o trochu více než Lüftner, proto dávám horší šestku.

Per Egil Flo - 5 - V diskusích asi nejdiskutovanější a rozporuplná postava sobotního zápasu. Flo ukázal dvě tváře - velmi dobré kombinační schopnosti a ukázkovou podporu útoku, ale pak také poněkud profesorský přístup a nedůraz při bránění. Já se ale k větším kritikům nepřipojuji. Jistě, Flo si připsal dvojici výraznějších zaváhání v obraně a musí se v tom zlepšit, ale byl to jeho první zápas za Slavii (navíc po menších zdravotních problémech) a myslím, že ho víceméně zvládl. Nejsem z těch, co by po posile vyžadoval skvělé výkony od první minuty, někdy to chvilku trvá, viz Ngadeu na podzim. A věřím, že Flo přidá na důrazu a bude velice dobrý. Protože ukázal, že směrem dopředu je velice schopný.

Jan Sýkora - 7 - Jestli Lüftner a Flo začali pozvolna, tak Sýkora do angažmá ve Slavii doslova vlétl. Hned se dostal do první gólovky zápasu, kterou bohužel vyřešil nepřesně. Ale nad tím vzhledem k vítězství přivřu oko, protože ve zbytku utkání jednoznačně vyčníval. Veliká aktivita, šikovné kličky a přesné centry. Navíc se velice poctivě vracel do obrany. Po zákroku na něj navíc byla odpískána penalta v náš prospěch. Opravdu velmi dobrý výkon. Pokud stejnou výkonnost bude potvrzovat i v dalších zápasech, tak máme výborné křídlo, které jsme hledali.

Josef Hušbauer - 6 - První půli měl velice dobrou, skvělou kolmicí třeba vyslal do úniku Sýkoru. Oceňuji i poctivou práci dozadu, když s Barákem ukázali, že není vždy nutností postavit defenzivního záložníka. Ve druhé půli se poněkud vytratil a byl střídán, ale celkově hodnotím jeho výkon kladně.

Antonín Barák - 6 - Podobný případ jako Hušbauer, měl také některé slabší momenty, ale celkově odvedl dobrou práci. V první půli nebezpečně vystřelil, Ščukovi předložil gólovku na zlatém podnose. I dozadu pracovali s Hušbauerem spolehlivě.

Jaromír Zmrhal - 5 - Nebyl vidět tolik jako Sýkora, své si ale odvedl. Kombinace s Floem měla několikrát oči. Poctivě se vracel i dozadu. Negativně ale musím hodnotit dvě zahozené velké šance. Zvláště tu hlavičku na malém vápně měl dávat.

Muris Mešanovič - 4 - V sobotu to Murisovi příliš nesedlo a byl to jeden z těch zápasů, kdy zahazuje šanci za šancí. Občas se mu to stává (třeba minulé jaro shodou okolností také s Jihlavou), ale pak se vždy v dalších kolech opět promění v zabijáka, tak snad to tak bude i tentokrát. Předevčírem se snažil, ale v podstatě jen zahazoval. Jednou mohl jít sám na branku, ale špatně přihrával, podruhé šel sám, ale špatně zakončil. Největší šanci ale neproměnil v samotném závěru první půle, kdy před ním zela prázdná branka a diváci už zvedali ruce nad hlavu. Mešanovič ale nedůrazným zakončením jen nechal vyniknout Hanuše.

Milan Škoda - 8 - Opět potvrdil, že je klíčovou osobností našeho týmu. Dal uklidňující první branku, kdy si skvěle posunul míč do běhu a poté nekompromisně propálil jinak skvělého Hanuše. Vzal na sebe odpovědnost i při penaltě a proměnil ji. Sice to bylo trochu se štěstím, ale mám rád střelce, kteří při penaltě nedoufají, že brankář zrovna skočí na druhou stranu, ale věří si a brankáři nedají šanci. I ve zbytku zápasu byl vidět a byl platný, i když i on některé šance neproměnil. Ale zrovna třeba při hlavičce, která skončila na tyči, udělal Škoda vše dobře a jen vynikající zákrok brankáře ho připravil o další trefu. Vynikající výkon a hráč zápasu!

Stanislav Tecl - 4 - Neměl sice mnoho prostoru, ale nepředvedl v podstatě vůbec nic, což se nedá hodnotit jinak než negativně.

Jasmin Ščuk - 4 - Normálně hráče, co odehraje jen 14 minut nehodnotím, ale tentokrát udělám výjimku, protože Ščuk byl během tohoto času docela vidět. Bohužel ale v negativním slova smyslu. Dvakrát ostřeji fauloval a navrch překopal napůl prázdnou branku, což se mu už stalo proti Litoměřicku, pokud se nepletu. O větší časové vytížení si neřekl.

Mick van Buren není hodnocen, hrál krátce.

17. kolo - Sobota 18. 02. 2017 16:30

ePojisteni.cz liga, 2016/2017
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

28. Milan Škoda
51. Milan Škoda (pen)

FC Vysočina Jihlava
FC Vysočina Jihlava

Komentáře (183)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Jachym     před 7 lety 20.02.2017 12:21 |  
    1 1

    Na hodnocení hráčů jistě budou velmi odlišné názory, takže jen dvě poznámky "bokem". Je pravdou, že penaltový faul se odehrál už před vápnem, a že rozhodčí to měl těžké na posouzení. Nicméně v případě identické situace na Letné nebo v Plzni by v hlavní roli byla určitě prádelna nebo kabela:-)) ...Také já bych chtěl ocenit marketingovou akci k tomuto zápasu. Nicméně při sledování zápasu Plzeň-Příbram mluvili ještě o nadstavbě v podobě plného využití permanentních vstupenek. Jedná se o to, že v případě, že permanentkář se nemůže účastnit, dá svoje sedadlo na příslušný zápas k dispozici a přičte si bonus 50 Kč, který může využít např. ve fanshopu. V konečném důsledku na tom netratí nikdo a počet prázdných míst je eliminován.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 20.02.2017 13:49 |  
      9 0

      Podívej se, až nám za jaro písknou podobných penalt pět a žádnou proti, jako to bývalo zvykem u zmíněných klubů, tak budu první, kdo se ozve, že tu něco smrdí. Stejně jako jsem se ozval na podzim, když chybných rozhodnutí proti nám bylo asi šest za sebou.

      Co se týče sobotního výkonu Zelinky, tak bych taky vypíchl moment, kdy po jeho nešikovném zásahu dostala Jihlava z nebe ideální standardku na prostředku z 22 metrů za stavu 0:0.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Jachym     před 7 lety 20.02.2017 14:32 |  
        1 2

        Však já si tu debatu pamatuji:-) I tvá poznámka o odpískání či neodpískání toho či onoho poukazuje na to, že rozhodčí je tvor chybující a já bych Zelinkovi nepodsouval, že nás chtěl trestňákem poškodit a penaltou odměnit. A úplně nesmyslnými se ukázaly paranoidní úvahy některých zdejších přispěvatelů ohledně "objednávek" na "vyžlucení" některých našich hráčů...

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      PetCC     před 7 lety 20.02.2017 13:52 |  
      0 0

      Co já vím, tak kamarád, co má permanentku, ale ne vždycky čas, říkal, že na Tipsportu jde místo permanetnkáře uvolnit do prodeje a něco z toho mít.
      Já to ale nezkoumal, chodím vždycky :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Jachym     před 7 lety 20.02.2017 14:26 |  
        0 0

        Díky za info. Prověřím to. Mně se totiž občas stane, že musím vynechat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      SLAVISTA86     před 7 lety 21.02.2017 09:26 |  
      0 0

      To s temi nevyuzitymi pernamentkami me taky hodně zaujalo. Myslím, že by bylo vhodné minimálně o tom popřemýšlet

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      jane (admin)     před 7 lety 21.02.2017 10:24 |  
      2 0

      V Plzni mají ale jiný důvod k tomu, že nabízejí místa permanentkářů do dalšího prodeje, a o tom už se asi komentátoři nezmínili - mají problém s kapacitou stadionu, a s tím, že když permanentkář nepřijde na zápas, zůstane neobsazené místo a nemůžou ho prodat dál. Permanentkáři jsou sankciováni za to, když nepřijdou tuším třikrát za sezonu na zápas a nedají své místo k dispozici tím, že ztratí na další sezónu předkupní právo na permici.

      Permanentka na Slavii je přenosná, každý má možnost ji půjčit kamarádovi, známému, dohodnout se s ním na nějaké finanční kompenzaci. Ale samozřejmě podobný systém prodávání svého místa praktikují i jiné kluby, je to jedna z možností do budoucna.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    TSeguinTS     před 7 lety 20.02.2017 12:22 |  
    6 0

    Škoda v hodnocení uživatelů dostal 3x 1ku?? Pochybuji, že jde o 3 překlepy a už vůbec o opačně pochopenou stupnici. Lze to vyhledat?

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Capino (admin)     před 7 lety 20.02.2017 12:59 |  
      2 0

      lze to dohledat :) Opravdu tam takové tři hlasování jsou. Rozpory zatím řešit nebudeme, nechceme zasahovat do hlasování.

      Osobní pohled je, že jedno z hodnocení je z nepochopení stupnice .. a ty další dvě jsou chtěné nízké známky, nebo prostě lážo plážo naklikané :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        vyseptala_analni_sbijecka     před 7 lety 20.02.2017 13:07 |  
        2 0

        možná budu za tupce, ale...kde lze ohodnotit hráče? já teda "něco" nalezl, leč možnost hodnocení je nula. to už je to uzavřené?

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Capino (admin)     před 7 lety 20.02.2017 13:14 |  
          0 0

          Hodnocení je otevřené ihned po zápase (vždy v detailu zápasu nebo v článku k zápasu) a končí následující den o půlnoci. Pro zápas s Jihlavou je nyní již uzavřené.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        TSeguinTS     před 7 lety 20.02.2017 13:56 |  
        2 1

        Děkuji za odpověď. Teď to asi není třeba řešit, ale pokud se tu budou objevovat další sabotáže hodnocení, jinak to snad ani nazvat nelze, tak bych byl pro zavedení individuálních opatření.

        Byl jsem veskrze nadšen možností nejen přečíst si kvalitní slovní hodnocení Alanora, ale navíc se podrobně podívat, jak to vidí všichni ostatní a porovnat udělené známky s průměrem. Ta podrobná škála známek je bomba, palce nahoru :) Jen mne trochu zklamalo, že to někdo takto sabotuje :(

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Bombadil     před 7 lety 20.02.2017 14:23 |  
          2 0

          Tak Quelhar vyloučí odlehlé hodnoty a je to. :) Snad.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            JS (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 14:46 |  
            0 1

            Jojo, první hodina statistiky :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Jachym     před 7 lety 20.02.2017 14:40 |  
          2 0

          Člověče, to jsou návrhy opatření jako kdyby šlo o státní tajemství prvního řádu :-)) A navíc není možné někoho donutit, aby před vložením hlasování si nechal pokaždé ověřit zkušební verzi nebo si hodiny porovnával fakta, aby jeho hlasování bylo "objektivní". Je to anketa, je to ZÁBAVA. P.S.: Já si nedělám alibi, já jsem ani nehlasoval :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            TSeguinTS     před 7 lety 20.02.2017 14:56 |  
            2 0

            Použil jsem to slovo, protože se jedná o výstřelky. Bude se stávat často, že některý hráč zahraje výborně, dá 2 góly a lidi mu tam budou práskat desítky. Ale pokud zahraje takto výborně a bude dostávat 3x jedničku jako katastrofu, tak se to nevyřeší vyloučením odlehlých hodnot, ale právě tím, že se sabotérovi neumožní takto ovlivňovat hodnocení.

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              JS (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 15:05 |  
              1 1

              Tak za A) o sabotáž by se jednalo, pokud by extrémních hodnot bylo vzhledem k vývoji utkání nepoměrně (tzn. 50 jedniček), B) tohle je prostě statistika a odlehlé hodnoty se vylučují proto, že existuje pravděpodobnost, že vznikly omylem (nepochopením, ukliknutím...) a pokud Ti z 1000 respondentů jeden řekne pravý opak, než zbytek, není to signifikantní. Tři jedničky v tomhle počtu hlasujících známku absolutně neovlivní. Takže klid.

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                Jachym     před 7 lety 20.02.2017 15:20 |  
                2 0

                A navíc skutečně si pár jedinců může z bůhvíjakých důvodů myslet, že Škodovka zahrál bídně. A i na takový názor mají právo. Znovu opakuji, že je to anketa a zábava pro pár stovek čtenářů (ve které jde vlastně o o howno), nikoli národněfrontovní povinné hlasování s "předem daným" výsledkem 99,97 %...

                • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                  TSeguinTS     před 7 lety 20.02.2017 23:05 |  
                  2 0

                  Vím, že to je zábava, nechtěl jsem to takto vyhrotit, omlouvám se.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                    Jachym     před 7 lety 21.02.2017 08:56 |  
                    2 0

                    Jasně, v pohodě. Vždyť jsme lidi, slávisti :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        frostt     před 7 lety 20.02.2017 14:06 |  
        3 0

        Ono by možná k tomu hlasování příště jen stačilo dát nějakou legendu (což myslím nyní nebyla, kdyžtak se omlouvám) ve smyslu, že 10 je nejlepší, 1 je nejhorší ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Capino (admin)     před 7 lety 20.02.2017 14:38 |  
          1 0

          legenda se doplnila krátce po zahájení hlasování, přímo do nadpisu .. tam bude i příště :) myslím že se to postupně rychle usadí. Není to žádná vysoká škola :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      bongor     před 7 lety 20.02.2017 19:46 |  
      0 1

      To si někdo musel splést stupnici,otočil to podle školního hodnocení.Jinak to není možný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Nosorozec     před 7 lety 20.02.2017 22:31 |  
        0 0

        A hlasovat můžou jenom přihlášení uživatelé a nebo kdokoliv, kdo naštíví stránky? Kdyby mohl hlasovat každý, tak sem mohlo přijít třeba pár sparťanů a rozdat všem našim hráčům jedničky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Capino (admin)     před 7 lety 20.02.2017 22:37 |  
          1 0

          Pouze přihlášení uživatelé :-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Fulham     před 7 lety 20.02.2017 12:22 |  
    20 1

    Bez výhrad. Jen podotknu k Michalovi , že vzhledem k dispozicím s kterými k nám přišel je jeho hra na kraji obrany a podpora útoku dost nečekaný progres. Takto má vypadat plejer který se chce zlepšovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      dauby     před 7 lety 20.02.2017 15:45 |  
      2 0

      Souhlas a myslím si, že je lepší než Bořil. A Flo půjde taky nahoru. Honza Bořil ale má tu výhodu, že může hrát vlevo i vpravo, takže bude kvalitním náhradníkem. Stejně tak se mi Lüftner líbí víc než Bílek. Nicméně celá obrana jako celek dost chybovala, i Deli si vybral slabší chvilku. Potřebují se chlapci sehrát. Naopak mě mile překvapil Barák, který hrál více zezadu než Hušbauer, a přitom v defenzivě hrál solidně a ještě podporoval ofenzívu.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Robinator     před 7 lety 20.02.2017 12:23 |  
    17 3

    trefné hodnocení, jsem rád, že si se rozepsal u Floa, protože osobně moc nechápu místní kritiku, dle mého na první zápas velmi solidní výkon

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Boss82     před 7 lety 20.02.2017 13:29 |  
      4 3

      Těžko uvěřit, ale vypadá to, že se také jednou za rok shodneme:-). Souhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Robinator     před 7 lety 20.02.2017 13:43 |  
        0 1

        :))

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 14:49 |  
        5 0

        Počkej na konci sezóny si padnete do náruče :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Boss82     před 7 lety 20.02.2017 14:58 |  
          0 0

          :-)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    daadyy     před 7 lety 20.02.2017 12:24 |  
    0 4

    Dnes musím s hodnocením bez výhrady souhlasit. Škoda jen, že není hodnocen i trenér.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Jachym     před 7 lety 20.02.2017 12:30 |  
      5 2

      K hodnocení trenéra stačí, myslím, pohled na konečný výsledek a celkové statistiky utkání... Z dlouhodobějšího hlediska i pohled na tabulku a herní projev jednotlivých hráčů, zvláště ve srovnání s úvodem sezóny...

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        daadyy     před 7 lety 20.02.2017 12:33 |  
        0 1

        Ano, to stačí, když se daří :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Jachym     před 7 lety 20.02.2017 12:42 |  
          1 0

          Samozřejmě to platí i obráceně... :-)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    JS (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 12:29 |  
    0 1

    Líbí se mi to porovnání s „hlasem lidu“. Je vidět, že Alanor je de facto daleko kritičtější, než průměrný čtenář SN. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 20.02.2017 13:34 |  
      1 0

      Podle mě bude záležet na typu zápasu. Když se třeba něco nepovede, tak je často ta kritika v diskusích hodně silná. To platí i na internetu obecně. V takových případech si myslím, že průměr bude nižší u lidového hlasování. Ale uvidíme, každopádně je to fajn věc navíc a bude zajímavé srovnání sledovat. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        biggris (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 16:09 |  
        4 0

        Kdyz na me po zapase vybaflo to ctenarsky hodnoceni, tak se musim priznat, ze mi to udelalo snad jeste vetsi radost nez tri body s jihlavou :-D takze za me oha palce nahoru :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Kara (přítel SN)     před 7 lety 22.02.2017 15:10 |  
        1 0

        Troufnu si odhadnout, že Alanor bude mít to hodnocení konzistentnější, kdežto u nás "laiků" to bude víc záležet i na osobním rozpoložení a typu zápasu (ty vyhrocené budou mít asi více vyhrocené hodnocení). :)

  7. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    kurtman     před 7 lety 20.02.2017 12:32 |  
    7 0

    Super hodncoení, jen možná u Frydrycha bych dal sedmičku. Jinak poznámka k Milanovi a té penaltě: Asi ty břevínka pro zpestření na soustředění k něčemu byly a nešlo o štěstí :)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    lassiter     před 7 lety 20.02.2017 12:42 |  
    8 0

    ad Ščuk - vyčítat mu zahozenou šanci není úplně fér, přihrávka od Baráka nebyla ideální a je hodně obtížné stlačit k zemi skákající míč, který jde na dlouhou nohu

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      biggris (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 16:12 |  
      1 0

      Asi tak, z opakovacek bylo krasne videt, jak ta prihravka nebyla, slovy klasika, zcela komfortni

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2017 11:48 |  
      0 0

      No to si taky myslim! Navíc situaci pekne rozehral prihravkou Barakovi do strany a dobře si nabehl.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Srdcar114     před 7 lety 20.02.2017 12:55 |  
    2 0

    Souhlasím bez výhrad,naprosto přesné.Kritikům výkonu Slavie v části zápasu doporučuji srovnat zápas se zápasem Sparty s Bohemkou.Výkony pražských S se srovnat nedají,byli jsme o hodně lepší.Jediným naším problémem bylo nedávání šancí.Přijdou i zápasy,kdy nebudeme hrát nic moc a vyhrajeme jedna nula.Takhle to někdy funguje v Plzni i u rudochů.Naše výhra je někdy důležitější než výkon.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      daadyy     před 7 lety 20.02.2017 13:04 |  
      2 3

      Předvedená hra Sparty nebyla koukatelná, přesto mají z domácího souboje s Bohemkou o 2 body víc než my..

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        smely (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 13:13 |  
        15 0

        nastesti maji z naseho vzajemnyho souboje u sebe doma o 3 body min nez my a to je to , co me zajima...

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Robinator     před 7 lety 20.02.2017 13:13 |  
        1 0

        tak hlavně bohemka je úplně jiný kafe než Jihlava, Bohemka už nehraje jen na nákopy a silový fotbal..dost se v posledním roce zlepšili..jinak, viděl sem pulku zápasy sparty i plzně a můžu říct, že mám rádost z jejich formy..chce to teď chytit šanci a nezaváhat, porazit Plzeň doma..pokud budou hrát jak prozatím hrajou, něco ztratí..už teď to budou mít těžké ve Zlíně a Sparta v Jablonci

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          daadyy     před 7 lety 20.02.2017 13:33 |  
          4 1

          To doufám, že Plzeň doma porazíme! A odčiníme ten trapný výkon z Plzně ještě pod vedením Dumla, kdy jsem se za předvedenou bojácnou hru našeho týmu dost styděl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          bongor     před 7 lety 20.02.2017 19:54 |  
          0 0

          Podle mě hraje Plzeň stabilně líp než bída,takže žádné překvapení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      ervin     před 7 lety 20.02.2017 14:29 |  
      10 0

      My se přece nebudeme s nikým srovnávat a koukat jak hrají druzí ! Alespoň pro mne je směrodatný výkon mužstva kterému fandím a ne jak hraje Sparta, to bychom se nikam nedostali.Nehráli jsme na 1 kolo zle 65 min. ale těch zbylých 25 min. určitě nebylo nejen podle mých představ. Kádr je kvalitní , trenér se nesmí bát zasáhnout do sestavy a vystřídat hráče kterým se nedaří! Kritizujete Tecla ale měl nastoupit na celý druhý poločas, ono za 20 min. kdy se nám ne zrovna dařilo je těžké ho hodnotit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        dupy77     před 7 lety 20.02.2017 16:59 |  
        0 0

        Podepisuju palec nahoru ervin

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        mudrc     před 7 lety 20.02.2017 17:42 |  
        4 1

        Dekuju Ervine a přidávám se. Je tragédie jak tady v diskuzích vedeme dokola ty samé reči jak hrála Sparta, jak Viktorka, co Dočkal, jestli o nás Podroužek ve Sportu nenapsal něco ošklivyho a jak jsou rozhodčí nespravedlivi! My jsme Slavia, ať si o nás pinda kdo chce co chce, Spartu i Plzeň porazíme a nazdar hodiny.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    stromovous (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 13:05 |  
    4 3

    Ještě jednou drobnou poznámku k Floovi. Nevšiml jsem si, že by tu někdo volal po tom, že by posily měly podávat super výkony od první minuty a nebo že by tu někdo nákup Floa hanil či ho vyhazoval ze sestavy. Ale to přeci neznamená, že když zahraje někdo nedobře, tak že se to nemá říkat protože hraje poprvé. Když říkám, že někdo nezahrál dobře, tak to přece neznamená, že říkám i to, že příště hrát nemá.

    O tom, že Flo byl vzadu velmi nejistý a že ve většině šancí Jihlavy měl třeba i nepřímo prsty on (a to třeba "jenom" tím, že špatně vykrýval prostor apod.), to je fakt. Vzadu byl opravdu (jak ostatně píše i Alanor) poněkud profesorský a nedůrazný. A těch jeho zaváhání při bránění (kdy třeba nepokryl náběh hráče a věc pak hasil nějaký náš jiný obránce, přičemž v sestřihu ze zápasu tento prvopočátek "problému" nebude znatelný) bylo více, než Alanorem zmíněné dvě zaváhání. A co se hry dopředu týká, tak je tu jeho přínos (mluvím o sobotě, nikoliv o budoucnosti) také trošku nadhodnocen. Ano, místy to docela šlo a snaha byla super celou dobu, ale jeho místní skoro vynášení do nebes, to je spíše kolektivní obranná reakce na zdejší částečnou kritiku (nutno podotknout, že slušnou a věcnou kritiku).

    Co se souhry s ostatními týká, tak spíš mi přišlo, že se snaží hrát, ale se Zmrhalem si zas tak moc nerozumí (abych byl korektní, tak mi přišlo, že spíš Zmrhal to Floovi "dává málo"). A přišlo mi, že i Simon mu občas mohl nahrát, protože Flo se dobře nabízel, ale Simon to dával z nějakého důvodu opakovaně jinam.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    sicilianbrno     před 7 lety 20.02.2017 13:16 |  
    7 5

    Hodnocení vcelku odpovídá, U Pavlenky si ješte mohl doplnit, že trochu chyboval při dalekonsné ráně do tyče, kdy me přišlo, že docela zaspal a nebyl ve správném postavení.
    Co sis alanore ale mohl odpustit je "kopnutí" do Ščuka a jeho 14ti minutového pobytu. Překopl branku no bože, ostatní hráči nedali celkem 9 vyložených šancí, vč vynikajiciho Sýkory, který špatne nahrál ve vyložené šanci a nad tím si jak pišeš přimhouřil oko. Ale to je jen muj nazor, třeba toho hráče moc nemusís, jinak bys byl nestranný a 14ti minutový pobyty bys nehodnotil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 20.02.2017 13:41 |  
      3 2

      Proti Ščukovi nic nemám. Naopak mu přeji, ať se mu daří, v Boleslavi byl výborný. Rozhodl jsem se ho hodnotit, protože mi přišel výraznější než třeba Tecl. Většinou záleží na minutách, ale je to jen zástupný faktor pro to, jakou zanechal hráč stopu v zápase. Pokud by někdo vystřídal v derby za stavu 0:1 v 85. minutě a dal dva góly, tak nemám problém mu dát desítku, protože stopu v zápasech nechal naprosto zásadní. Ale to je jen hypotetické, reálně se to asi moc nestane.

      Ke Ščukovi - při té šance ten míč skákal a jednoduché to neměl, ale dát se to mělo. On už něco podobného předvedl podruhé. A nelíbily se mi ani jeho fauly, žlutou mohl dostat klidně ještě při jednom zákroku dříve.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        bongor     před 7 lety 20.02.2017 20:03 |  
        2 0

        Tyhle žluté zákroky z přemíry snahy se holt stávají,viz třeba Konaté.Ale na Ščuka u nás nikdo nebude bučet,stejně jako na kteréhokoliv našeho hráče a to je rozdíl oproti fandům nejmenované konkurence.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Pepino44     před 7 lety 20.02.2017 20:49 |  
          0 0

          Tak nevím, jestli to byl žlutý zákrok z přemíry snahy, ale podle mého dostal Ščuk žlutou kartu za nesportovní chování, kdy kopl balon (byť lehce) do ležícího protihráče.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      PetCC     před 7 lety 20.02.2017 14:07 |  
      7 0

      Lüftner - rozehrávka a práce s míčem špatná, ale to může být nervozitou z prvního zápasu. Nelíbilo se mi, jak jednou prohrával souboj a rukama chytil protihráče, to se musí odnaučit.

      Flo - asi nečekal, jak důrazně se u nás hraje a že i zákroky lehce za hranicí faulu rozhodčí pouštějí. Takže jednou byl u čáry faulován, podruhé mu vzali míč skluzem, z obou situací byly nebezpečné šance Jihlavy. Tohle by si měl jen srovnat v hlavě a příště se líp připravit, že se to u nás takhle hraje.

      Mešanovič - je tu psáno, že zakročil nedůrazně, ale opak je pravdou. On dal jenom velkou ránu, takže to nešlo k tyči a Hanuš tam už skočil. Podle mě v tom byl právě jen důraz :-)
      Ale kdyš píšu o Hanušovi, jelikož ho beru jako slávistu, tak mě těšil pohled i na jeho výkon, když nám to body nevzalo :-). Zákrok proti Mešanovičovi, jak vytáhnul tu hlavičku na tyč nebo že se dokázal zbavit kličkami dvou našich hráčů, za to jsem mu i zatleskal.

      A k Sýkorovi, ten mě hodně potěšil, tam schází jen dopilovat souhru.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        PetCC     před 7 lety 20.02.2017 14:07 |  
        0 0

        Nevím, proč se mi to zařadilo sem :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Horis     před 7 lety 20.02.2017 16:17 |  
      2 1

      Já ohledně Ščuka naopak souhlasím s Alanorem. Hrál 14 minut a musím říct, že se mi vybaví 2 momenty. Nejdřív ta zahozená šance, ale tu bych mu úplně nevyčítal, stane se... Za stavu 2:0 to není takový problém. Druhým momentem ale byla jeho žlutá karta a teda byla úplně zbytečná a pro mě nepochopitelná. Takže se zapsal do zápasu z mého pohledu také spíš negativně.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    afro     před 7 lety 20.02.2017 13:31 |  
    12 0

    Chtěl bych poděkovat redakci/správci webu za možnost hodnocení hráčů uživateli vč. kompletních statistik. Je to příjemné oživení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Fačín     před 7 lety 20.02.2017 14:02 |  
      2 1

      Ano, přidávám se k poděkování, je to super zpestření, rád jsem si taky zahlasoval. A tím, jak je vidět, který hráč dostal kolikrát konkrétní známku, je to o to zajímavější. Například již zmiňované 3 jedničky pro Škodu. Nebo dvě desítky pro Tecla..

  13. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    MimozemstanSKS     před 7 lety 20.02.2017 13:47 |  
    1 0

    Rád bych ještě vyzvednul malinko Jardu Zmrhala. Sice zazdil velkou šanci na malém vápně, ale to jak akci založil na vlastní polovině, nečekal a rovnou sprintoval do malého vápna a zakončoval, to je to co zdobí jeho hru a je potřeba si takových věcí všímat. Navíc se mi zdálo, že jsme útočili hlavně přes jeho a Floovu stranu i když se jim vše nevyvedlo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Robinator     před 7 lety 20.02.2017 13:50 |  
      0 4

      kam jedete? snad se brzo vrátíte :D

  14. shoda

    Travinho     před 7 lety 20.02.2017 14:12 |  
    1 0

    Ve 12 ze 13 mých hodnocení jsem udělil hráčům stejnou známku a to u Lüftnera jsem byl na vážkách. Zajímavá shoda.

    • Re: shoda

      Alanor (admin)     před 7 lety 20.02.2017 14:39 |  
      1 0

      Však jsi seděl jen o kus ode mě, tak jsme na to měli skoro stejný pohled. :)

  15. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    carfi-sks (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 14:24 |  
    3 1

    S hodnocením i slovním tentokrát plně souhlasím a dávám bludišťáka Alanarovi :)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    japhy     před 7 lety 20.02.2017 14:54 |  
    3 0

    Ze zápasu jsem měl obavy - první domácí utkání po přípravě nám moc nejdou jako celku a jmenovitě Delimu, který se pokaždý pár zápasů hledá. Ovšem první půle byla, nebojím se říci, famózní. Na tom se dá stavět.
    Vypíchnu jen pár věcí:
    Frydrych - jak se mi jeho hra nelíbí, tak mu těžko po tomto zápase něco vyčítat. Dozadu jistota, pěkný centry, 2 výborný střely za vápnem...Jen to křídlo v tom nechá před sebou vymáchat. Přesně tohle dělal Ginovi, ovšem Sýkorovi to je šumák a vystačí si sám :)
    Flo - pokud přidá důraz vzadu, budu spokojenej. Konečně vidíme beka, co většinu času tráví na soupeřově půlce.
    Lüftner - Beckenbauer to není, přesto jsem si říkal, že má oproti Bílkovi rozehrávku zlatou. Ten z ní má až panickou hrůzu. Ovšem už pár lidí tu tvrdí pravý opak, tak nevím...
    Škoda - v přípravě nic moc, tak jsem měl strach. Vypadá to ale, že on má u nás fakt výsadní postavení a ví to, takže se nemusí přetrhnou, kvalitu ukáže v lize. Nemám s tím problém.
    Vzteklej Hušbauer - mohl být naštvanej třeba kvůli zranění, nevím, neznám ho, ale klidně bych to tipnul na rozčarování z naší nehry ke konci zápasu. Být v takovém rozpoložení já, určitě bych si to pro sebe taky nenechal :)

    OT-Docela příjemně mě překvapil Linhart za Příbram a hlavně Bohemka se Spartou. Na tu jsem chvílemi čuměl s otevřenou hubou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      bongor     před 7 lety 20.02.2017 20:11 |  
      0 0

      Linharta jsem si taky všímal,nebyl nejhorší.Suk dneska dostal žlutou,Bohemka to neměla prohrát,byla podle mě lepší,což tedy s rumunem mimochodem není velký problém.

  17. SLA-JIH

    Eluin (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 15:06 |  
    4 0

    No vida, hodnocení hráčů, to jsem nějak prošvihl, tak snad příští kolo :).
    S výše uvedeným od Alanora v podstatě souhlasím. Z celkové přístupu týmu jsem také spokojen. Ono to nějak půjde.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    dauby     před 7 lety 20.02.2017 15:39 |  
    1 8

    S hodnocením se téměř shoduji, akorát Murisovi jsem já osobně udělil známku 2. Co všechno dokázal zahodit, to se jen tak nevidí. Vyšší známku si proto podle mně nezaslouží, protože u něj skončilo mnoho nadějných akcí. Ščuka bych nehodnotil, protože hrál krátce, ale pokud bych ho hodnotil (nechápu tedy, proč ho Alanor hodnotí, ale my ho hodnotit nesmíme, to postrádá logiku...), ale pokud bych ho hodnotil, dal bych mu rovněž známku 2, protože se na hřišti choval jako blázen a rozhodčí ho klidně po pár minutách na hřišti mohl vyloučit. Zajímavý hráč je Flo. Na jednu stranu udělal spoustu nepřesností, ale na druhou stranu ví co má hrát a pohybuje se ve správném prostoru, dobře si nabíhá. Ale potřebuje se vyhrát, pak si myslím, že bude velkým přínosem. Nejlepší hráči: Sýkora, Škoda, Barák. Sýkoru jsem viděl s Vyšehradem i Jihlavou a mám dojem, že ostatní naše hráče výrazně převyšuje. Umí hrát levou, pravou, kope velmi slušně standardky (mnohem lépe než Hušbauer), je rychlý, má skvělou kondici a líbí se mi, jak se neustále nabízí a hledá si prostor po celém hřišti. Až se ještě s ostatními víc sehraje, bude to ještě o dost lepší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      spravnej_jezedak     před 7 lety 20.02.2017 23:14 |  
      4 0

      Zajimave jak ma kazdy uplne odlisny nazor na vykony jednotlivcu..
      Na jednu stranu chvalis Sykoru, ale ten zazdil uplne stejnou tutovku jako Mesanovic. Oba zvolili nesmyslnou a nepresnou prihravku. K tomu mel Mesanovic dve sance. U prvni sance sel do narazecky, pak nasledoval nabeh a bohuzel si to neidealne zpracoval. I tak ale nebezpecne zakoncil. U druhe sance to spravne resil z prvni. Mohl to zkusit cpat vic k tyci, ale nutno ocenit vynikajici zakrok Hanuše. A taky se nesmi zapomenout na prihravku do Zmrhalovy tutovky a nespocet vybojovanych micu.. za me Sykora lepsi 6, Mesanovic 4-5.. ale davat dvojku mi prijde zbytecne podhodnocene.. To bych pak u Standy Tecla musel jit asi do minusu..
      Jen ze zvedavosti, sledoval jsi fotbal v TV nebo na stadaku?

  19. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Fulham     před 7 lety 20.02.2017 15:51 |  
    0 1

    Sorry , ale přes příbuzenstvo jsem na fcb zabrousil na hodnocení rudejch....a prej - Vácha byl včera dobrej až na těch posledních deset minut...:-))))))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      afro     před 7 lety 20.02.2017 18:43 |  
      6 0

      Ona byla vcera nejaka modni prehlidka? :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        bongor     před 7 lety 20.02.2017 20:14 |  
        1 1

        To ne,ale byla soutěž bezmozků.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Alanor (admin)     před 7 lety 20.02.2017 19:13 |  
    5 0

    Lehce offtopic, ale k hodnocení slávistů to vlastně celkem patří, tak to dám sem. :)

    Koukl jsem se na zápas Liberec - Zlín. 0:0, poctivost a bojovnost velká, fotbalová nadstavba minimální. Zvláště v Liberci je enkláva slávistů - Souček, Mikula, Latka, Voltr. Na straně Zlína pak Vukadinovič a Diop.

    Potěšil Souček, který se hned dostal do základu a na hřišti byl jednookým králem mezi slepými. Postupem času ovládl vzduch ve středu hřiště a na poměry utkání přidal i slušnou rozehrávku. Dobrý výkon na úvod hostování a myslím si, že Tomáš ukáže, že je na ligu nadprůměrným hráčem. Jestli to bude v létě stačit na základ ve Slavii, je otázka, ale podobnými výkony se dostane na Euro a přinejmenším bude mít šanci říci si o zajímavé angažmá. Chválili ho Páník i Bosák se Zelenkou a vyzdvihují ho fanoušci v diskusi Liberce.

    Ostatní hráči nám již nepatří a u Mikuly je opce, tak jen v krátkosti. Mikula to neměl na Vukadinoviče snadné, ale dozadu hrál důrazně a docela jistě, takže si své odvedl a podal průměrný výkon. To samé Latka, jenž větší potíže neměl, ale v několika momentech na něm bylo vidět, že je už hodně pomalý. Na Voltrovi je vidět velká chuť hrát, ale kvalita bohužel spíše nižší. Na druhé straně se první půle docela povedla Vukadinovičovi, kdy byl nejfotbalovějším hráčem na hřišti a vypracoval jedinou gólovku svého týmu, v té druhé se ale vytratil. Diop kromě jedné povedené střely těsně nad nebyl vidět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      donford     před 7 lety 20.02.2017 22:20 |  
      1 0

      Zápas jsem viděl v TV a přesně to, co o klukách píšeš, jsem si říkal též. Jen mi připadal Vukadin již od začátku nějaký otrávený. Jeho výkon proti nám na podzim byl rozhodně lepší. To to mastil i kličkami doleva do našeho vápna. Ovšem pravdu máš, že ať byl jakémkoliv rozpoložení (či nebyl), byl na place i tak nejfotbalovější. Tvé postřehy k Mikulovi, Voltrovi, Latymu a k Sukovi 100% sedí. Naopak Suk se rozehrával a poznával s hráči a v 2. půli byl ještě lepší. Ovšem zda to bude stačit pro nás? Nevím. Třeba ho Trpišovský vytáhne výš. Hlavně ať hraje. Mikula na levé straně!! dostal přednost před Bartošákem a myslím, že dobrý.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        JS (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 22:36 |  
        11 1

        Myslím, že pokud Sýkora bude pokračovat v nastoleném výkonnostním trendu, do léta si na nějakého Vukadinoviće ani nevzpomeneme. Což je dobře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Hanzwalter     před 7 lety 20.02.2017 23:09 |  
      1 0

      No nevim co napsat, protoze mne mluvis naprosto z duse az na to, ze jsem dal jen polocas a pak jsem na to nemel.... kazdopadne Voltr, Mikula, Diop jasne ukazali, ze na Slavii bohuzel nemaji a Latka, ze pokud se mu nekdo nerozebehne tak dobry, ale pokud ano tak uz to nedava...nejvic me bavil Bosak jak rikal, ze Traore bude star ligy... uprimne si to nemyslim;-) A Vuk dobry, ale jak pise JS... pokud Sykora bude hrat tak jako s Jihlavou tak na Vuka kazdy brzo zapomene, ale Vuk vypadal nejak otravene tak nevim. Suk hezky docela zahral, ale pres Ngadua do zakladu Slavie ani nahodou...

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Kenny     před 7 lety 21.02.2017 00:35 |  
        1 0

        Mě se Traore líbil už ke konci podzimu. Nedá se říct jestli bude hvězda ligy, ale každopádně si myslím že předpoklady má. Hraje v klidu, je technickej, silnej na balónu, slušná rozehrávka a pohyb v prostoru. Prací s míčem mi připomíná ty naše dva afričany, oni to mají prostě v krvi jak působěj přirozeně. Třeba u nás jednou nahradí Míšu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      sasky     před 7 lety 21.02.2017 11:56 |  
      0 0

      Viděl jsem první půlku a Souček nejlepší na place. Voltr byl z Liberce jediný, kdo se o něco směrem dopředu snažil, ten Ekpai byl hrozný kopyto. Ve Zlíně nevím, jestli vůbec někdo stojí za zmínku, snad jen ten Vuk. Jinak tedy zápas naprosto otřesný a Souček toho popravdě nemusel předvést moc, aby u mě byl hráč zápasu (prakticky vyhrával hlavy uprostřed hřiště a přihrával většinou na jistotu).

  21. Hodnocení slavistů - 17. kolo

    buri     před 7 lety 20.02.2017 19:52 |  
    3 9

    Vaše známkování bych označil za skandální... Já jsem dal nejhorší 7...Škodovi 10...

    • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 7 lety 20.02.2017 19:53 |  
      7 5

      Stupnice od 1 do 15? :)

      • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

        buri     před 7 lety 20.02.2017 20:03 |  
        4 4

        Vaše hodnocení je stejné jako před rokem dvěma lety třemi lety...na naši hru se nedalo dívat...co předvádějí naši poslední půlrok je prostě paráda...v přípravě to nešlo, ale v lize paráda...

        • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

          Travinho     před 7 lety 21.02.2017 06:24 |  
          4 0

          Musíš to brát i v poměru na kvalitu kádru, což tady klidně možné při hodnocení je. Větší průser je, že tohle zohledňují ve svém hodnocení i redaktoři deníku spart a pak z toho vyjde třeba to, že Příbram má jen lehce slabší známky než Plzeň, ačkoliv byla o tři třídy horší a totéž se de facto týká i Jihlavy, kde třeba stopeři dostali pětky, přičemž tam naše borce pouštěli hlavně v první půli skoro zadarmo. Pak je docela směšné, že vyhlašují hráče sezony apod., když se od tohoto nejsou schopni odprostit.

      • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 20:13 |  
        3 0

        taky jsem si nejdřív myslel, že si dělá buri legraci a on to myslí asi vážně :-)

    • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

      Jachym     před 7 lety 20.02.2017 21:06 |  
      9 2

      Tady už některým lidem kvůli hodnocení vážně hrabe. Jeden by si chtěl po vzoru Chovancova ministerstva pravdy posvítit na ty, co nehlasují v souladu "s očekáváním", druhý "skandalizuje" vcelku neutrální a objektivní komentář admina, který opět jen vyjadřuje svůj názor. Za chvíli se tady bude bude posílat do dolů nebo do gulagu?

      • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

        donford     před 7 lety 20.02.2017 22:10 |  
        11 0

        Nezbývá než opět připomínat, slova Barry, neberte fotbal tak vážně. Jsou mnohem horší věci v životě lidském. Viz právě on.

      • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2017 09:06 |  
        2 0

        Některým lidem tady vážně hrabe dlouhodobě, a to nejenom kvůli hodnocení :)

      • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

        MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2017 19:56 |  
        0 1

        Mohl by sis ponechat svoje opakované politické komentáře na doma? Pochybuju, že to tu někoho zajímá

        • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

          Jachym     před 7 lety 21.02.2017 22:07 |  
          2 0

          Já jsem tady doma :-))

          • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

            MDCCCXCII (přítel SN)     před 7 lety 22.02.2017 13:34 |  
            0 1

            Vtipný ;) ale kdyby to byla pravda, tak bych tě litoval

    • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

      JS (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 22:38 |  
      3 2

      To má být vtip?

      7 – 10 jsou nadprůměrné známky. 7, 8 je něco jako „velmi dobře“ a 9 „excelentní“ a 10 z kategorie „neuvěřitelné“. Přišel Vám Škodův výkon nadpozemsky neuvěřitelný?

      • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

        Hanzwalter     před 7 lety 20.02.2017 23:12 |  
        2 0

        10 si zaslouzi nekdo, kdo poda famozni vykon a 9 nekdo kdo hraje fantasticky a 8 Skoda za Jihlavu... ale 9 ci 10???? 10 mozna Standa Vlcek za odvetu s Ajaxem LM na Strahove a to taky mozna ne...spis 9. Nevim zda bych dal zatim nekomu ve Slavce 10? Mozna Vaniak jak chytal treba v Ajaxu... nevim...

        • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

          spravnej_jezedak     před 7 lety 20.02.2017 23:19 |  
          3 0

          Souhlas.. jen teda ten Vaniak by za Ajax zaslouzil 11 z 10;-)

        • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

          JS (přítel SN)     před 7 lety 20.02.2017 23:36 |  
          0 1

          Jo, ten Vaňous tam spadá no.. Nebo kdyby někdo dal třeba té Jihlavě 4 góly a asistenci...

      • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

        buri     před 7 lety 21.02.2017 08:15 |  
        0 0


        Trochu jsem uletěl...možná by pro mě byla lepší stupnice 1 - 5...rozčílila mě 4 u Mešana...neproměnil šance, ale dostavá se do nich a dře celý zápas.Ještě k té 10 - tu dostane podle Vás tedy jen nadpozemšťan ? Škodův první gol byl zpracovaný krkem...prostě paráda...

        • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

          Borgetti     před 7 lety 21.02.2017 08:23 |  
          0 0

          Myslím, že 10 už tady padla. Tuším že jí dostal před rokem Souček v zápase s Baníkem.

          • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

            JS (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2017 11:19 |  
            2 2

            Tu jsem upřímně nikdy nepochopil. Střílel mimo a vždycky se mu to odrazilo do brány. :D Ale právě proto to byl možná „neuvěřitelný“ výkon. :)

        • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

          zeleznik2     před 7 lety 21.02.2017 15:41 |  
          0 0

          No kdyby Muris dal jeden gól, tak čtyřku nedostal, ani kdyby neproměnil deset dalších...ale když nedá ani ten jeden. Alanor to napsal výstižně...

        • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

          bongor     před 7 lety 22.02.2017 19:09 |  
          1 0

          Včera jsem se díval na City-Monaco.Tam by lítaly desítky!Krásnej fotbal,moc lepších jsem v životě neviděl.Jenom mě mrzelo,že červenobílí prohráli,ale ten jejich způsob hry proti soupeři,nabitému jmény,to se nedalo vydržet.Došlo jim asi tak 15 -20 minut před koncem.

          • Re: Hodnocení slavistů - 17. kolo

            Fačín     před 7 lety 22.02.2017 19:17 |  
            0 1

            Jo jo, taky jsem koukal, byl to fakt lahůdkovej fotbal...Absolutní tempo, přímočaré akce, kombinace na 1-2 doteky, všechno ve sprintu a jako nadstavba neuvěřitelná technická kvalita. Taky jsem litoval závěru, kdy Monaco odpadlo, jsou to mí oblíbenci, nejen kvůli krásným barvám a dresům.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Maty22     před 7 lety 21.02.2017 06:40 |  
    4 5

    Tak koukám ráno na net a flusman prej do Číny.
    Já mu to hrozně moc přeju.
    Kéž by ten hnusnej ksichz zmizel z naší ligy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      bongor     před 7 lety 22.02.2017 19:11 |  
      0 0

      Dávají za něj údajně 230 mukionů.No nekup to.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Boo_SKS     před 7 lety 21.02.2017 06:48 |  
    1 0

    Mimochodem dle pravidelného hodnoceni hracu MF Dnes je Simon druhý (s průměrnou známkou 2,08) a Jirka Pavlenka třetí (s průměrnou známkou 2,1) nejlepší hráč dosavadního průběhu ligy. Vede Vukadinovič se průměrem 2,0.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    no-nick     před 7 lety 21.02.2017 07:58 |  
    28 0

    Ve spojení s tímhle zápasem jsem si udělal takovou zajímavou zkušenost, jak funguje sugesce a nepozornost. Zápas jsem sledoval ze stadionu. Čekal jsem výborný výkon od Sýkory a takový jsem i viděl. Když jsem naopak viděl Zmrhala, jak v první půli napálil z centru prvního hráče před sebou, říkal jsem si a jéje, dnes nemá den. Skončil zápas a já vynášel do nebes Sykoru a stavěl jeho výkon vysoko nad Zmrhaluv, který nehrál v sobotu nic krom dvou zahozenych šanci.

    V neděli paní pryč, já sám doma, tak jsem si udělal radost a pustil jsem si zápas znovu. Po chvíli jsem se zaměřil na Zmrhala a sledoval ho celý zápas. Překvapilo mě, že zkazil minimum přihrávek, hodně z povedených patřilo do kategorie těžkých, hrál většinou dopředu, ne jen ustrašeně dozadu. Měl tam několik výborně vyresenych situaci, ať už při 3 na 3 výborným přenesením na Murise, který to zazdil, nebo přihrávku na Sykoru před penaltou. Šance by měl dávat, především tu druhou. Cpal to sice dobře na přední tyč, ale trefit to měl. Jak zmiňuje někdo níže, celá tahle akce začala jeho parádním balónem asi na 60 metrů.

    Měl tam i horší momenty, ale bylo jich úplné minimum. Jednou strašně namazal soupeři zpětnou přihrávkou, zaznamenal jsem asi tři nepovedené centry. Ale jinak v ostatních situacích jsem si dokonce říkal, že to vyřešil nejlépe jak mohl. A těch situaci bylo hodně.

    Například Sýkora měl výrazně více ztrát balónu. Je vidět, že oba hrají úplně jinak. Sýkora se neboji zkusit na sebe a často mu to vychází. To u JZ nevidíme, ten vždy přihrává. Sám žádnou akci neudělá, ale když má k sobě schopného partaka, což v sobotu ve Floovi díky velké podpore útoku měl, tak je stejně prospěšný. Často to vypadá, že volí to nejjednodušší řešení, nejjednodušší přihrávku, ale vůbec to není špatně. Jen díky tomu vypadá velmi nenápadně, vlastně se jednoduše přehledné a pak se jeho výkon hodnotí nemastně neslaně.

    Osobně jsem hodnotil výkon Sykory a Jardy stejnou známkou 6. Sykora měl několik super akcí, ale bylo tam dost pasazi, kdy vůbec nebyl ve hře, zase tak moc těch skvělých situací od něj nebylo. Ale protože byly efektní, zůstaly mi v sobotu v paměti a měl jsem pocit, že hrál jak Ronaldo.

    Opravdu doporučuji podívat se na zápas znovu a zaměřit se na Jardu, budete překvapeni.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      lassiter     před 7 lety 21.02.2017 08:54 |  
      1 0

      Podívat se na to znova nikdy neškodí, rád to vždycky dělám. Pokud se vyhraje tedy... Já bych se zas docela rád zaměřil na Floa, sám píšeš, že měl Jarda v útoku jeho velkou podporu, což mě se zdálo taky, zejména druhý poločas. Naopak Michal v tom po přestávce úplně nevynikal. Na druhou stranu zas ve sportu dneska píšou, že jestli něco zlepšit, tak podporu z levé strany obrany, kde se od zimní posily Floa čeká větší důraz dopředu, tak nevím. Nenahrál na góla, to je pravda no...

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        japhy     před 7 lety 21.02.2017 09:25 |  
        5 0

        S tím Floem se mi to nějak nezdá. Ne, že by nemohl být dopředu lepší, ale rozhodně útok podporoval víc, než Frydrych. Oni se v tom asi nepitvaj tak podrobně, jak my tady, takže se spokojí s tím, že Frydrych dal gólovej centr a 2x krásně vystřelil, tudíž podpora větší, než na druhý straně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        no-nick     před 7 lety 21.02.2017 10:21 |  
        3 0

        Z Floa jsem měl pocit už že stadionu, který jsem si druhým podivanim potvrdil. Dopředu to bylo fakt super, hrál hodně vysoko, hodně Jardovi pomohl, protože měl pořád komu nahrát. Kolikrát náběh okolo Jardy a ten mu to dával až za beky, fakt co se týče útoku, moderní bek jak má být. Dokonce možná dopředu to rval víc než Boril, Frydrychovi nemluvě. Zato dozadu to bylo horší. Respektive řadu akcí zastavil nebo vykryl dobře, ale měl ty třeba čtyři momenty, které byly dost špatný. Třeba jak se nechal obrat u té lajny nebo když na půlce naivně vystoupil, nezachytil balón a pak se na nás řítili z jeho strany. Ale tak věřím, že to vypiluje a budeme z něj těžit, protože směrem dopředu by to mohl být náš nejlepší bek.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          slamacek (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2017 14:39 |  
          0 0

          smerem dopredu FLo celkem dobry, dobra rozehravka, narazecka atd... ale krom defenzivy, kde to zbytecne drbal, bych zminil take prvni dotek, kdy misto aby si dal balon do pohybu jej zpracoval a pak teprve resil co dal a tim se dvaktrat trikrat zbytecne dostal pod tlak a hrozilo i nebezpeci. Je vubec zajimave sledovat rozdil mezi hraci v tomto pohledu. Flo svym zastavenim mice zbytecne zpomaluje hru. Ale byl to jeho prvni ostry zapas a verim ze bude jen lepsi. neco naznacil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2017 09:11 |  
      10 0

      Díky za tenhle příspěvek!

      Já teda musím říct, že jsem ke stejnému závěru o Jardově hře došel už na stadionu (asi to bylo tím, že Jarda hrál celý první poločas přímo pode mnou). Podal velmi dobrý výkon a nechápu, jak ho tady někdo může kritizovat. Občas se mi opravdu zdá, že velká část fanoušků se na začátku nějakého hráče zaškatulkuje a přes to nejede vlak, nehledě na výkony dotyčného.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        no-nick     před 7 lety 21.02.2017 10:24 |  
        1 0

        Je to tak, Jarda je jeden z nich. Něco na tom bude, že se prosadil pod každým trenérem, že byl vždy chválen trenérem a námi kritizován. Pro mě to bylo fakt hodně poučné ta moje zkušenost (i když to samozřejmě mohla být náhoda, nemusí to tak být vždycky)

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Miky44     před 7 lety 21.02.2017 10:29 |  
      9 0

      Když už jsme u toho Zmrhala, tak s Jihlavou to byl jeho dvoustý zápas za Slávii, v jeho letech to je obdivuhodné!

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        japhy     před 7 lety 21.02.2017 11:59 |  
        2 0

        Mě doslova pokaždý, když dojde na jeho věk, překvapí, jak je mladej. Vždyť on se tu snad potkal ještě s L. Jarolímem :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Sracken     před 7 lety 21.02.2017 13:53 |  
          1 0

          Podobný případ je Holzer. Tihle kluci ale musí včas udělat krok do vyšších pater.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            deny91     před 7 lety 21.02.2017 14:01 |  
            6 4

            Přesně tak, Zmrhal by měl nejpozději v létě přestoupit, pokud chce výkonnostně růst. Ve 24 letech přestoupil i Krejčí, který tehdy už taky začal stagnovat, a nový impulz potřeboval jako sůl. V Itálii hraje velmi dobře a pokukují po něm věhlasnější kluby. Myslím, že Zmrhal je podobný případ.

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              kjandourek (admin)     před 7 lety 21.02.2017 15:36 |  
              2 0

              Já osobně bych byl raději, kdyby ten krok do vyšších pater znamenal, že nikam neodejde, ale spolu s ním se o level výše posune celá Slavia...

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                deny91     před 7 lety 21.02.2017 16:43 |  
                2 0

                To by se musela posunout taky celá liga, ne jen Slavia.

                • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 21.02.2017 17:02 |  
                  4 0

                  Myslíš, že třeba Ukrajinská liga je výrazně nad tou naší? A přece tam Šachťar udrží své nejlepší borce ... Pokud je tedy neprodá do absolutní špičky, jako třeba Douglase Costu do Bayernu ....

                  Podívejme se na Plzeň... Těžila ta snad teď celé léta z toho, že by jí hráči opouštěli o krok výše? Kdepak... Odešli jenom Jiráček a Darida... (Pilařův odchod a návrat byla trochu levá) ... Ale jinak to jádro, okolo kterého se tvořily mistrovské party nikam neodcházelo, dokud mělo co dát...Rajtoral, Kolář, Ďuriš, Bakoš, Hořava, Hrošovský, Kozáčik, Hubník... Ti všichni svá nejlepší léta prožili, či prožívají a dávají ve prospěch Plzně...

                  Žádné: zviditelni se a utíkej o level výše...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                    deny91     před 7 lety 21.02.2017 21:12 |  
                    1 0

                    V Šachťaru si ty hráče koupili za obrovské sumy a dávají jim větší peníze, než by dostali na západě, takže je jasné, že tam ta kvalita je (nebo spíš byla). Navíc hráli pravidelně Ligu mistrů a v ní pravidelně postupovali ze skupiny. To se dá těžko srovnávat. Pokud tady dostane Zmrhal to samé nebo víc, než co mu nabídnou na západě, tak asi taky nebude nikam utíkat, pokud mu teda vyloženě nepůjde o to posunout se ještě někam dál sportovně.
                    Jinak Šachťar musel své největší hvězdy prodat, protože jim kvůli situaci na Ukra,ině klesly finanční možnosti, ale to jen tak na okraj.
                    Sám uvádíš, že z Plzně někteří hráči odešli, a právě v tom vidím paralelu např. mezi Zmrhalem a Daridou. Prostě odchovanec, který má na víc a po několika letech, co dobře hrál za svůj tým, si zaslouží přestup. Těžko by byl nyní Darida na stejné úrovni, kdyby nehrál už několikátý rok Bundesligu s úplně jinou náročností a konkurencí, než je tady v ČR. A stejně jako v Plzni i tady si myslím, že většina těch fotbalistů zůstane. Já taky nejsem fanoušek odchodů a chci, aby byla Slavia co nejsilnější, ale asi se jen tak Slavia nedostane na úroveň Šachťaru a podobných týmů, protože to by se musela pohybovat v úplně jiných fin, sférách. Např. taková Basilej je taky hegemon ve Švýcarsku s mnohem větším rozpočtem než Slavia, pravidelně hraje LM, ale své nejtalentovanější opory (hlavně tedy ty mladé s vyššími ambicemi) prostě sem tam prodá, protože po nějakém čase už ten klub přerostou. A Basilej je pro Slavii, myslím si, mnohem příhodnější přirovnání, kam bychom chtěli, ať se dostaneme.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 21.02.2017 23:43 |  
                      1 0

                      V jednom příspěvku napíšeš, že musí přestoupit, pokud se chce posunout dál... a v dalším už je řeč o penězích a o tom, že když jich hráč dostane dost, tak se vlastně nikam "posouvat" nemusí .. To si podle mého názoru trochu protiřečíš...

                      Ukrajině ani tak neklesly finanční možnosti, jako spíše se dostaly do ruských kleští, alenebýt politické situace, tak tam i nadále hráči zůstávají... Neposouvají se do Itálie, nebo Španělska... Pokud tedy opravdu nepřerostou... Ale to už musí být o "parník" a potom jdou do TOP klubu...

                      I my snad tešd máme majitele, který chce klub budovat a vytváří hráčům podmínky, aby neměli důvod odcházet... takový Milan Škoda už si určitě přišel na podobné peníze, jaké by měl v Rusku, nebo Turecku... a jaké by mu kvůli určité neperspektivě už ani nenabízeli v německu, či Itálii....

                      Co se Plzně týče... Já ti napíšu, že za dobu, co se Plzeň pohybuje ve špičce (šest let) jim odešli za lepším JENOM dva hráči... a ty to hned použiješ, jako že jim tedy také odcházejí... Tohle je pro mě trošku taková ta demagogie....
                      Odcházejí, ale málo... dva za šest let je setsakramentsky málo na to, že nemají movitého majitele.... taky se kvůli tomu hned dvakrát prokousali do ligy mistrů a když ne, tak se až na jednu výjimku dostávají do EL...

                      Srovnej to s Erbéčkama, kteří za poslední rok poslali tři hráče "za lepším" a teď se třesou, aby shrábli balík za "nejkreativnějšího" hráče ligy...

                      I s tou Basilejí bych viděl souhlas - mladého s vyššími ambicemi SEM TAM prodat.... Samozřejmě v situaci, jako byla s Barákem - tj. hráč opravdu chce a není to o tom, že někdo zacinkal měšcem a nám se protočí panenky jako strýčkovi Skrblíkovi... Ale hlavně vytváříme hráčům takové podmínky, aby se jim zase až tak moc nechtělo...

                      Ono když si někdo u nás vydělá 12-20 mega ročně... tak po pěti letech mu už může být fuk, že si nekopl v Rakousku, nebo ve Švýcarsku... Když už pouštět, tak jenom do TOP soutěží...

                      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                        deny91     před 7 lety 22.02.2017 12:36 |  
                        0 0

                        Neprotiřečím si, protože posunout se výš sportovně znamená posunout se výš i finančně. Ono to je asi tak půl na půl, i když jak u koho. U někoho převáží spíš peníze, u někoho sportovní hledisko. Taky záleží podle věku. Oni chtějí jít do lepší ligy taky kvůli penězům (peníze až na prvním místě), protože to je v prvé řadě jejich živobytí. Vyšší sportovní úroveň jde ruku v ruce s vyššími příjmy (až na výjimky: Arábie, Čína...). Samozřejmě my to zase bereme jako fanoušci z pohledu klubismu, výkonnosti a kvality hráče/ligy, ale my se tím neživíme. No a pokud někdo nemá tak velké ambice hrát ty nejlepší ligy na nejvyšší úrovni, pak vidina podobných peněz + pohodlného života bez nutnosti adaptace v cizí zemi, stěhování, učení se jazyka apod. může převážit (např. pak není důvod chodit do tebou zmiňovaného Rakouska, Švýcarska apod.).
                        Co se týče financí Šachťaru, tak tam nejde o finanční možnosti Ukrajiny jako takové, ale o finance konkrétního oligarchy (Achmetov či jak se píše), který do toho sypal peníze jak divý. A jelikož se nachází velká část jeho majetku a byznysu v Donbasu a celkově na východě, který je ovládaný separatisty, pak jeho byznys vázne, tudíž musí utahovat šrouby. Ta politická situace se promítla i do fotbalu, jak jsi napsal.

                        Co se týče Plzně, vůbec nevím, jak jsi přišel na to, že prodali pouze 2 hráče. Fajn, Pilaře třeba nebudeme počítat, protože tam byl jen na hostování s opcí, kterou se svým agentem obešel. Už tohle je ale zářný příklad toho, jak je těžké udržet hráče, který vystřelí nahoru. Nicméně tady napíšu reálné odchody a k tomu jen ty do lepších lig, než je ta naše.
                        Jiráček - Wolfsburg (o tom jsi psal)
                        Darida - Freiburg (o tom taky)
                        Petržela - Augsburg
                        Rajtoral - Hannover (hostování s opcí, kterou ale nakonec Hannover neuplatnil)
                        Procházka - Osmanlispor
                        Ďuriš - Orenburg (sice na podzim nehrál, ale jen kvůli dočasnému výpadku formy, dále s ním norálně počítali)
                        Možná jsem na někoho zapomněl, nevím. Každopádně jisté je, že když byl o hráče Plzně zájem, jejich strategií bylo prodat max. 1 hráče za jedno přestupové období a plnohodnotně jej nahradit, aby se dalo pracovat koncepčně. A myslím, že podobně to bude fungovat i ve Slavii. Popravdě nechápu, proč tady mluvíš o nějaké demagogii, když analogie např. mezi Daridou a Zmrhalem je naprosto očividná.

                        Sparta nikoho nikam neposlala, ale už je prostě nedokázala udržet, což je zásadní rozdíl. Odchovanci, kterým je 24 (Brabec, Krejčí, předtím Kadeřábek) a jasně převyšují ligu, hrají za nároďák, a mají vyšší ambice prostě budou chtít ven, i když hraješ pravidelné evropské poháry. Schicka taky nikam neposlali, ten nechtěl prodloužit smlouvu, tak jim nic jiného nezbylo, než ho prodat. Když se někdo podobné kvality a perspektivy objevil v Plzni, taky šel za lepším. Takže spíš tohle je demagogie z tvé strany.
                        Dočkal patří mezi nejlépe placené hráče Sparty a tím pádem i celé ligy, ale v Číně mu nabídnou 80 mega. Myslíš, že bychom toho byli schopni? V současné situaci rozhodně ne. Prostě tohle je mimo naši realitu.

                        Milan má určitě lukrativní smlouvu, ale neodešel právě proto, že už nemá nějaké velké ambice, jelikož má už po třicítce. Chtěl se nějak zajistit a nakonec se mu to asi podaří i u nás, i když v Arábii by si stejně vydělal mnohem více. Být mu třeba o 5 či 7 let méně, tak ho prostě dlouhodobě s takovou výkonností neudržíme, protože on sám bude mít vyšší ambice a kluby mu vždy nabídnou víc, než my. Proto není tak výhodné ze sportovního hlediska nakupovat samé mladé hráče, zvláště pak ze zahraničí. Protože když se ukáže, že mají na víc, tak taky budou chtít jít za lepším. Máme sice movitého majitele, ale pořád se pohybujeme v nižších patrech v kontextu celé Evropy. Jedině, že by do toho začali fakt sypat na české poměry nehorázné peníze, kéž by :-) Nicméně právě z těchto důvodů je pro nás výhodnější ze zahraničí kupovat hráče ve věku Floa či trochu mladší. Takové, kteří mají prokázanou kvalitu, která nás posune výše, ale není tam tak pravděpodobný nějaký další masivní progres, který by je vystřelil do sportovně mnohem lepšího klubu/soutěže. U mladých jsou snad vždy ambice hrát v co nelepší soutěži. Tohle by mohl jedině změnit fakt, že bychom opravdu hráli pravidelně LM a v pohárech vydrželi až do jara, aby to aspoň trochu kompenzovalo tu nízkou sportovní úroveň naší ligy (případ Basileje, proto jsem ji uváděl).
                        Navíc tady nikdo neřeší odchody do Rakouska či Švýcarska, nebo o tom aspoň nevím, že by tam třeba ten diskutovaný Zmrhal chtěl jít. S těmito zeměmi se budeme jako Slavia moct velmi brzy srovnávat i ekonomicky, naše liga je na tom kvalitou podobně už teď, možná i lepší. Tady se jedná o přestupy do větších západních lig, než je ta naše + bohatý východ: Rusko, Turecko, teď i Čína, popř. Šachťar či Dynamo na Ukrajině, kteří jsou pořád úplně někde jinde, než Slavia. Např. Dynama Kyjev taky přestoupila svého času největší hvězda Basileje Derlis González za nějakých 7 milionu Euro (teď nevím přesně, ale kéž bychom tady taky měli hráče podobné kvality). Prostě i takový klub jako Basilej prodává, i když nechtějí a ani nemusí, a my na tom nebudeme jinak. Všechny kluby až na pár světových výjimek své nejlepší hráče prodávají ještě výše, než jsou oni sami. Nevím, proč si někteří myslí, že budeme výjimka. To bychom se opravdu museli dostat do úplně jiných fotbalových pater, což by bylo krásné, ale nevím, jestli je to reálné (i s takovým vlastníkem, jakého teď Slavia má).

                  • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                    bongor     před 7 lety 22.02.2017 19:22 |  
                    1 0

                    Já mám přesně stejný názor jako kolega kjandourek a už jsem jej tady několikrát napsal.V Česku
                    se to léta točí kolem nedostatku peněz,ale jinak co může být víc,než hrát za Slavii,jedině snad dostat se rovnou do top evropských mančaftů.Navíc teď zrovna my nedostatkem netrpíme,proto mě třeba tak zamrzel odchod Baráka do průměrného klubu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Jachym     před 7 lety 21.02.2017 16:22 |  
              2 0

              Růst může i se Slavií v Lize mistrů...

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Travinho     před 7 lety 21.02.2017 16:28 |  
              2 0

              Prosím? Jak může růst, když od nás se už nikam výš přestoupit nedá?

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        no-nick     před 7 lety 21.02.2017 20:26 |  
        0 0

        Je to úctyhodné. Na druhou stranu si říkám, jak mohl za necelých pět sezón stihnout 200 zápasů. V pohárech jsme nebyli, v domácím poháru to taky moc zápasů nebylo, v lize jich víc než 150 nebylo... Uniká mi něco?:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2017 10:52 |  
      3 0

      Přeji pěkný den Vám všem a také přítele no-nicka, že to cítí stejně.
      Jak jsem psal v jiné disputaci. Udělal jsem přesně to co Vy, a přesně jak říkáte, už jsem se Toníkovi Baráků omluvil. Prostě na stadionu je to jinak a pak doma u televize také. Chtěl bych samozřejmě poděkovat i za práci Alananorovi. Protože mi při tom káva moc chutná. Zvláště když se bylo na co dívat, zápas byl pěkný a atmosféra taky. To se cení nejvíce a kvůli tomu přece na takové zápasy chodíme. Já si tak dokonce troufnu tvrdit, že na Plzeň bude plno........:-). Bude vypsaná nějaká sázka......??
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        no-nick     před 7 lety 21.02.2017 20:22 |  
        0 0

        Asi tuto praxi začnu provozovat pravidelně:)

  25. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Hlavis     před 7 lety 21.02.2017 11:52 |  
    15 0

    haha na sparťanským foru už se prý spekuluje, že za nabídku z Číny na Dočkala může udajně Slavie, aby oslabila Spartu v boji o titul, tak to mě po*er. :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Romino     před 7 lety 21.02.2017 12:38 |  
      6 0

      Vzhledem k tomu, co jsme slyšel od sparťanů na téma "nechutné čínské peníze" tak by mně ani nepřekvapilo jejich férové gesto - Dočkala pustí, ať si vydělá, ale sparta dá těch 200 milionů na charitu - klobouček.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Hlavis     před 7 lety 21.02.2017 13:42 |  
      2 0

      ZItra v deníku sport: nabídku z Činy obdrželi také Hubnik Kozacik a Petržela. Nejmenovaný čínský klub zvažoval příchod také M. Kadlece, ale po shlédnutí zápasu s Rostovem si vsak svou nabídku rozmyslel. Za vším pry stojí J. Tvrdik a nechutne čínské peníze.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        deny91     před 7 lety 21.02.2017 14:09 |  
        0 2

        To je vtip (zvláště to s tím Kadlecem), nebo to fakt někde je napsané?

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          kjandourek (admin)     před 7 lety 21.02.2017 14:11 |  
          0 0

          Jasně že je to vtip :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            deny91     před 7 lety 21.02.2017 14:35 |  
            2 0

            Po nabídce 200M za Dočkala se už raději nesměju ničemu, je těžké pak rozeznávat vtip od reality :-D

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Borris     před 7 lety 21.02.2017 15:01 |  
            0 0

            No aby ses nedivil, všichni víme že to tu redaktoři Sportu čtou :-D možná Hlavis svým příspěvkem určil zítřejší titulní stranu Sportu :-D

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              kjandourek (admin)     před 7 lety 21.02.2017 15:28 |  
              0 0

              A tak, že je to vějička pro Spart, kterou jsem možná zhatil, to je mi jasné :D

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Jachym     před 7 lety 21.02.2017 14:15 |  
          0 0

          Vtip to není, naopak tam ve výčtu chybí Limberský...

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Borris     před 7 lety 21.02.2017 14:59 |  
      4 0

      Ty idioti ať už si fakt vytáhnou mozek z kanálu :-D a nám se budou smát že jsme ubrečený, když oni sami neustále svalují vinu někam jinam a ještě si vymýšlejí takové konspirační teorie. Ještě před týdnem psali, jak upřednostnili sportovní stránku a že se nenechají zblbnout čínskýma prachama. A teď už jim najednou čínské peníze nesmrdí. Komedianti. No aspoň Křéťa zamázne ty stomilionové dluhy, které každý půlrok vykazují.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 21.02.2017 17:44 |  
      0 0

      Tak prý 230 mega, Číňané hodně přeplácejí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Fačín     před 7 lety 21.02.2017 18:03 |  
        0 1

        Jen ať jim to dají.. Jejich kasu s miliardovým mankem to stejně nezachrání a Sparta přijde o jedinýho kreativního hráče, na kterým to teď několik let stavěla.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      bongor     před 7 lety 22.02.2017 19:25 |  
      0 0

      No určitě za to můžeme.Ve skutečnosti ale Flusmana kupují v důsledku vysychání zemského povrchu,budou mít nejzelenější trávník v Číně.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Sracken     před 7 lety 21.02.2017 14:35 |  
    0 0

    Přátelé, důležitý dotaz k utkání v Příbrami: Jakou tam mají klobásu? Jakou doporučíte?

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      smely (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2017 14:39 |  
      0 0

      co si pamatuju, tak v PBM byla dycky dobra, akorat je tam desnej vopruz s frontou dycky, pac na celej sektor hosti je tam jedno priposrany vokynko...

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Fulham     před 7 lety 21.02.2017 17:23 |  
        0 0

        Když projdeš celej stadion dozadu, tak tam je dobrá.. :-) a kouká na tě Jarda z balkona...

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      zeleznik2     před 7 lety 21.02.2017 15:39 |  
      0 0

      Přesně jak řekl kolega smely, klobásu měli vždy dobrou, ale ta fronta...to samé před vstupem na stadion.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        travel (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2017 16:27 |  
        0 0

        Taky to můžu potvrdit.

  27. Tragické první jarní kolo

    Petr9608     před 7 lety 21.02.2017 15:03 |  
    0 0

    V žádném zápase nepadly více než 2 góly, průměr 1,25 g./z.!!! Takhle ty lidi na fotbal chodit nebudou.

    • Re: Tragické první jarní kolo

      Petr9608     před 7 lety 21.02.2017 15:05 |  
      1 0

      Docela by mne zajímalo, kdy se to stalo naposledy - jestli vůbec. Přitom první dva týmy hostily poslední dva celky tabulky + třetí tým hostil jedenáctý. Více šancí na nějaký brankově bohatší zápas ani snad být nemohlo...

      • Re: Tragické první jarní kolo

        lassiter     před 7 lety 21.02.2017 15:51 |  
        0 0

        17. kolo 2009/10 - 9 gólů. Občas se to tak sejde,

    • Re: Tragické první jarní kolo

      kjandourek (admin)     před 7 lety 21.02.2017 16:06 |  
      2 0

      Takhle to přece nemůžeš brát.... můžeš mít zápas, kde akce střídá akci, k vidění je jedna šance za druhou a fantastické zákroky gólmanů a skončí to 0:0.... A pamatuji třeba zápas, kde jsme se kopali až za ušima, nedalo se na tu holomajznu koukat, ale čtvrt hodiny před koncem donesl útočník míč do sítě doslova v zubech .... a ve zbývajících minutách tam padly ještě dva... teoreticky výsledek 3:0 vypadal na atraktivní zápas, ale ve skutečnosti z toho bolely oči...

      • Re: Tragické první jarní kolo

        Petr9608     před 7 lety 21.02.2017 20:12 |  
        0 0

        Vyjímky potvrzující pravidlo :o)

      • Re: Tragické první jarní kolo

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2017 21:47 |  
        0 0

        Přesně jako ten náš v první půlce, kdyby to bylo 3-4 : 0 po poločase, klidně to mohlo skončit 6:2 :)

  28. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    zeleznik2     před 7 lety 21.02.2017 15:43 |  
    0 0

    Zase podobné hodnocení, i já dal u Murise 4. Jen u Floa jsem dal rovněž 4, za ty kiksy v obraně.

  29. Příbram

    Borris     před 7 lety 21.02.2017 16:49 |  
    4 0

    Jinak pořád se píše všude o našem zápasu s Plzní, ale přijde mi, jakoby se tak trochu zapomínalo, že v sobotu jedeme ještě do Příbrami. I tam je to pro nás důležitý zápas a nečeká nás pravděpodobně nic snadného. Vezměme si, jak se s nima netrápila Plzeň. A doma. Samozřejmě naší povinností je zvítězit, ale hlavně to nepodcenit. V sobotu se do Příbrami těším, jen se trochu bojím abych klukům nepřinesl smůlu. Už třikrát jsem byl na našich klucích v Příbrami a ani jednou z toho nebyla výhra. Poprvé 0:0 v druhé titulové sezóně, podruhé hned v následující sezóně 1:0 pro Příbram, kdy po zápase příbramský Klesa dělal posměšná gesta na nás v kotli a Šenky po něm vystartoval. No a potřetí asi ten nejhorší zážitek, který si jistě všichni pamatují.... Naše prohra 2:0 tehdy pod Radou, kdy jsme poprvé vystřelili na bránu Mičolou někdy v 70 minutě, první náš roh někdy 75 minutě a trenér Rada pak po zápase pronesl tu onu, dnes už proslulou větu "přijeli jsme s cílem Příbram potrápit" :-) doteď si pamatuju jak jsme se s kamarádem styděli na tribuně a fanoušci Příbrami nás litovali :-) moje bilance z Příbrami je tedy velice negativní, tak snad to v sobotu vylepšim a klukům nepřinesu smůlu.

    • Re: Příbram

      donford     před 7 lety 21.02.2017 17:01 |  
      1 0

      Tak 2 naši kluci, (Linhart, Bazal) co hostují v Příbrami asi hrát nebudou, což jejich útočnou vozbu oslabí a jinak jsem si jist, že naši to nepodcení v žádném případě. Právě proto, že se s nimi doma Plzeň tak natrápila. Plzeňáci to táhli po křídlech, ne moc úspěšně a naši teď mají možnost dokázat, že jsme na křídlech lepší. Taky budou doma Příbramáci snad víc útočit a tak se otevřou. A náš kotel? Ten všechny překřičí. Což by právě tam neměl být velký problém. Tentokrát našim Borrisi jistě štěstí přineseš. Když už sis to 3x vytrpěl a přetrpěl. :-)

      • Re: Příbram

        bongor     před 7 lety 22.02.2017 19:29 |  
        0 0

        určitě to bylo podle hesla třikrát a dost,tak si to Borýsku tak neber a vlítni tam!

    • Re: Příbram

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 21.02.2017 18:05 |  
      3 2

      Pěkný podvečer přeji Borrisi.
      Já jsem byl v Příbrami poprvé, když tam nastoupil Mára Suchý ke svému prvnímu zápasu. Myslím, že jsme vyhráli 1:0 a branku dal Pavel Kuka, to nás ještě trénoval KJVCD. Ale ten fotbal moc pěkný tehdy nebyl. Já sice jedu v pátek do Prahy s manželkou do divadla (divadlo ROKOKO - Hodina před svatbou). Ale teď mám velké ponoukání, že bych do té Příbrami taky jel. A na ten zápas s tím Radou tehdy, to mi ani nepřipomínej, měli jsme pak ještě problém odjet z parkoviště, protože tam se to u stadionu nějak semlelo a honili nás tam nějací blázni v securiťáckých mundůrech.
      Tak kdyby náhodou, ještě se ozvu.......
      Sokrates55

      • Re: Příbram

        Borris     před 7 lety 21.02.2017 19:22 |  
        1 0

        Taky přeji pěkný večer Sokrate. Ano ano tento zápas ve kterém Mára debutoval Di také pamatuji, ale tehdy jsem byl u televize. Je pravda že to tehdy žádná extra podívaná nebyla, ale důležité tři body nakonec Pavel z té penalty trefil. Pamatuji že byla nařízená za ruku, kterou nastřelil Standa Vlček. A zápas tam pod Radou, to si asi pamatujeme všichni slávisté. Tohle byl asi snad nejhorší zápas, jaký jsem kdy na svých cestách za Slavií zažil. A odkud vlastně tedy jste Sokrate? Kdyžtak se ozvěte.

        • Re: Příbram

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 22.02.2017 11:21 |  
          0 0

          Moc se omlouvám Borrisi,
          že jsem už včera neodpověděl. Pocházím ze Strakonic a jsem dudáček Švandovic s kapsou prázdnou. Pokud bych jel, tak se na SN ozvu a přeji Vám pěkný den.
          Sokrates55

          • Re: Příbram

            Jachym     před 7 lety 22.02.2017 11:24 |  
            1 0

            V Strakonicích za oltářem, leží dudy i s dudářem... :-)) Jsem rád, že je nás tady dost Jihočechů.

            • Re: Příbram

              knawi     před 7 lety 22.02.2017 19:33 |  
              0 0

              Neveselý, přesto poetický text. Ač z Prahy, dudy mám rád.

              • Re: Příbram

                Dobi     před 7 lety 24.02.2017 10:40 |  
                0 0

                Já mám dudácké písničky moc rád a jezdíval jsem pravidelně hlavně do Domažlic na Chodské slavnosti, než se z toho stal spíše jarmark. Sice jsem tu asi jediný původem Severočech, ale všechny kraje mám rád, hlavně ty, kde žijí dobří lidé!

          • Re: Příbram

            Borris     před 7 lety 22.02.2017 13:42 |  
            0 0

            V pohodě Sokrate :-) jsem právě myslel že bych vás kdyžtak mohl vzít autem, ale vidím že jsme každý víceméně na opačném konci :-) určitě se tu ozvěte, pokud nakonec v tu sobotu vyrazíte.

          • Re: Příbram

            bongor     před 7 lety 22.02.2017 19:33 |  
            0 0

            Tady je nejlíp vidět,jak se bohužel málo mezi sebou známe.Já myslel ,že jsi pražák.A to si tady píšeme dobrých deset let.

            • Re: Příbram

              Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 23.02.2017 07:31 |  
              0 0

              Zdravím Bongore.
              Ale já jsem také v Praze pár let pobýval. Jenže pak mně odvál vítr pracovně na jih do Č. B., a teď na stará kolena jsem doma ve Strakonicích, odkud pocházím. A omlouvám se všem těm, které to vůbec nezajímá a možná tím tady otravuji.
              Sokrates55

              • Re: Příbram

                Jachym     před 7 lety 23.02.2017 09:25 |  
                0 0

                Zajímá. Já právě pocházím z Budějc a pravidelně tam jezdím za rodiči.

              • Re: Příbram

                Dobi     před 7 lety 23.02.2017 22:47 |  
                0 0

                Ve Strakonicích je nyní silná a aktivní odbočka Odboru přátel a poslední víkend v červnu pořádají 17.Setkání slávistů, které, nakolik jsem je poznal, bude opět na jedničku... Snad se potkáme!

          • Re: Příbram

            jarodo57     před 7 lety 22.02.2017 23:00 |  
            0 0

            Já tam v neděli budu ,tak doufám,že se tam někde setkáme a dáme řeč.Nemáš Sokrate někoho známého z pivovaru Dudák?Scháníme na ten Memoriál Jana Maika sponzora na točené pivo.Pozvánku a propozici jsem ti poslal emailem.

            • Re: Příbram

              Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 23.02.2017 07:35 |  
              0 0

              Zdravím Jardo,
              pokud jde o Příbram, tak ta je teď v sobotu večer. Na Plzeň nevím, jak dopadnu. Ale ozvu se.... :-). S tím pivem je to složité, protože pivovar Dudák podporuje zdejší slávistickou pobočku a už to mají všechno dojednané.
              Sokrates55

              • Re: Příbram

                Dobi     před 7 lety 23.02.2017 23:09 |  
                0 0

                Já marně přemýšlím, kde je jaký pivovar se slávisty, který by pomohl. Ta akce bude na uctění památky Jana Maika a snad se to taky povede... No, kdyby někdo něco věděl, napněme síly...

                • Re: Příbram

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 24.02.2017 12:42 |  
                  0 0

                  Zdravím Vás pane Dobiáši.
                  Kousek o nás je ještě pivovar v Protivíně a dělají tam pivo Platan. Ale tam žádné známé nemám. Pak je také pivovar v Březnici a tam dělají to Březňáka. Sokrates55

                  • Re: Příbram

                    Dobi     před 7 lety 24.02.2017 13:01 |  
                    0 0

                    I Já zdravím po čase, Sokrate! Nakonec se ukazuje, jak je svět vlastně malý... Protivínský pivovar míval dobré pivo,, ale pak jsem se dozvěděl, že jej zakoupil sparťanský boss Košťál. Ten mi nesmí do baráku (Platan i Košťál). Ale třeba se změnilo. I Březnice vařívala dobré pivo V PIVOVAŘE HEROLD a stejně se jmenují i jednotlivé značky. BŘEZŇÁK se vaří u nás na Severu, ve Velkém Březně u Ústí nad Labem a je to dnes moje nejoblíbenější značka. Snad jsem tím neodradil ty, kteří spojovali vše s Březnicí. Ale což? Češi vždy uměli uvařit pivo!

                    • Re: Příbram

                      goofy38     před 7 lety 24.02.2017 13:48 |  
                      0 0

                      Na severu je nejlepší pivovar Rohozec a Svijany. :)

                      • Re: Příbram

                        Dobi     před 7 lety 24.02.2017 23:59 |  
                        0 0

                        Nic proti nim, naopak, moc dobrá piva, ve Svijanech dokonce pracuje synek mého bratrance. Ale Březňák je pro mě jedničkou!

  30. Zelinka flastr na dva zápasy

    Petr9608     před 7 lety 21.02.2017 21:17 |  
    0 17

    No, věřme, že i kvalitní rozhodčí udělá velkou chybu. V opačném případě by mi bylo poněkud nedobře.

    • Re: Zelinka flastr na dva zápasy

      Orwell_1892 (přítel SN)     před 7 lety 22.02.2017 11:32 |  
      2 0

      jasně, tohle už tu dlouho nebylo...

  31. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Sracken     před 7 lety 22.02.2017 21:03 |  
    0 0

    Docela zajímavý pohled na občasnou debatu zda jeden nebo dva útočníci dává v posledních zápasech i dnes Massimiliano Allegri. Hraje na 4 útočníky a k tomu Pjaniče s Khedirou, což také nejsou právě ultradefenzivní bořiči, spíše naopak. My k tomu v podstatě také nemáme daleko, pokud by vysunuté kraje hrál Sýkora se Zmrhalem, Mezi nimi Barák a před ním škoda, za nimi Ngadeu a Hušby. Přišlo by mi to jako ideální varianta do dalších utkání.

  32. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    sicilianbrno     před 7 lety 23.02.2017 09:10 |  
    1 0

    Nepatří to přimo sem, ale ted jsem dokoukal zaznam včerejších zápasů LM, představil si tam Slavii a napadlo mě jedno téma na které se tu zeptat:
    Kam myslite, že je Slavie vubec schopná pravidelně dokráčet (třeba v LM) a kde má svuj strop, když by vše šlo tak jak si vedeni CEFC a Slavie naplánovalo?? Sme schopni pravidelně postupovat do osmifinale LM nebo muže malý středoevropský klub dosáhnout i výše? (když beru v potaz uroven naší ligy, že by k nám v budoucnu velké hvězdy težko přichazeli, atd...)
    Zajímá mě váš nazor. Za mě si myslím, že POKUD PUJDE VŠE JAK MÁ tak dokažem vybudovat v budoucnu klub, který bude lídr v česku a pravidelný učastnik LM, kde 2 z peti učastí bysme dokazali přetavit v postup, ale osmifinale bude vždy naš strop a spíše se mohli prosadit v další jarní fázi evropske ligy, kde si umim představit i semifinale

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 7 lety 23.02.2017 09:43 |  
      4 0

      Upřímě, já nemyslim, že máme teď tak kvalitní tým abychom se do LM vůbec dostali, takže pokud nezačneme kupovat zahraniční hráče za miliony eur, tak to vidim tak na základní skupinu EL a občas první jarní kolo. Zvlášť když ti dobří hráči (Simon, Michael, Milan) od nás chtějí spíš odejít do lepších lig, tak jako teď Barák

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Sracken     před 7 lety 23.02.2017 09:43 |  
      3 0

      Strop je to, co dokáže Porto, ale mnohem spíš je strop to, co dokáže Basilej. Tzn. skupina, občas kolaps a neskupina a jednou za 5 let osmifinále. Ve chvíli, kdy tam po reformě bude miimálně 16 týmů z ITA, GER, ENG, ESP, tak na osmifinále moc míst nevidím, když k tomu vezmu náš zoufalý koeficient, takže se v případě naší účasti klidně může sejít skupina Real, Chelsea, AS Roma a v té asi neuhrajeme vůbec nic. Po reformě tam budou týmy jako ty z ČR vysloveně za hejly. Ale peníze dobré.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Jachym     před 7 lety 23.02.2017 10:06 |  
      8 0

      Stropem a současně úspěchem pro JAKÝKOLI tým z české ligy je a bude podle mě základní skupina, a to bez ohledu na to, zda si ji bude muset vybojovat v předkolech nebo se do ní dostane přímo díky koeficientu.