Rozhovory

Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

Trpkou premiére s kapitánskou páskou v soutěžním zápase Slavie prožil Josef Hušbauer. Sešívaní po špatném výkonu podlehli doma Zlínu a s domácím pohárem se loučí v semifinále.

První soutěžní porážka pod trenérem Šilhavým přišla zrovna v semifinále poháru. Jak moc to bolí?

My jsme do toho finále moc chtěli, bohužel se nám to nepodařilo a ta porážka přišla zrovna teď. Je to škoda, ale za ten výkon, co jsem dneska předvedli, jsme si to nezasloužili.

Čím to, že vám to dnes nešlo?

 Těžko říct a hodnotit hned po zápase. Zlín asi taky nehrál nějak extra dopředu. Hráli spíš zezadu na brejky, to chtěli, a my jsme předvedli tu největší hrubku, co můžeme, když stoper vyváží balón a ztratí to, takže se jde do otevřené obrany. To se prostě nesmí stávat. Myslím, že kdyby byl stav pořád 0:0, tak bychom tam nějaký gól dali, ale takhle to ještě víc zavřeli a my už jsme hráli jen dlouhé míče a bylo to těžké.

Ta chyba nebyla jediná vzadu. Čemu to připisujete?

Těžko říct. Těch chyb vzadu bylo hodně, bylo to až lajdácké. Ty chyby byly hodně velké, takové se nesmějí stávat. Musíme se zamyslet, zvednout hlavu a jet dál, protože teď nás čeká liga, kde to máme ve svých rukou.

V základní sestavě nastoupilo několik hráčů, co tolik nenastupuje. Mohl být výkon zapříčiněn i tím?

My máme široký kádr a nemyslím si, že by to bylo tím. Každý, kdo tu je, je kvalitní a měl by se chtít ukázat a udělat maximum pro to, aby zase příště hrál. Ale nám se to dnes nepodařilo. Myslím, že nikdo nepodal nějaký extra výkon a všichni jsme hráli pod své možnosti. To je pak těžké něco uhrát.

Je to zvláštní pocit, prohrát po takové době?

Tak porážka přijít musela. Je to těžké, že to přišlo zrovna teď, ale pořád asi lepší, než kdyby to přišlo ve finále nebo v dalším ještě důležitějším zápase. Bohužel se vypadlo v semifinále a náš cíl je teď získat titul v lize.

Může vás porážka třeba nakopnout?

Jo, věřím tomu. Je dobré, že to přišlo zrovna teď v poháru a ne v lize. Tam kdybychom ztratili, tak by to nebylo dobré. Věřím, že nás to nakopne, že se semkneme a že se budeme soustředit už jenom na ten titul.

Budete teda v hlavě koncentrovanější na tu jednu soutěž?

Dá se to tak říct.

Dnes jste nastoupil s kapitánskou páskou.

Nebyl Jirka Bílek, Milan Škoda ani Michal Frydrych, takže z těch starších jsem tam byl já a dostal jsem ji. Tím víc to mrzí, že jsme to nezvládli, protože zodpovědnost je hlavně na těch zkušenějších.

Postupem času jste přešli jen na jednoduché nakopávání, se kterým si Zlín věděl rady. Nedalo se vymyslet něco jiného?

Asi dalo. My jsme to chtěli nakopávat na Škoďáka, ale bohužel jsme ho netrefovali tak, jak jsme chtěli. Ty balóny zezadu nelítaly přesně a když už jsme Milana našli, tak jsme neměli odražený míč. Bylo to takové hektické a chyběl nám systém. Pak když už jsme se dostali do kombinace, do strany, tak ten centr nebyl kvalitní nebo ho soupeř odhlavičkoval.

Po zápase na Slovácku jste říkal, že jestli půjdete po neděli na první místo tabulky, tak už věříte, že to dotáhnete. Jak moc věříte po dnešku?

Já věřím furt. Je pět kol do konce, vedeme o dva body a máme to ve svých rukou. Musíme zvládnout neděli. Sice je ještě dost kol a stát se může cokoliv, ale já věřím, že si to pohlídáme, že se ještě více semkneme, když se nám nepovedl dnešní zápas, a že to dotáhneme.

Ve statistikách jste měli převahu, dali jste tyčku. Byl to pro vás podobný zápas jako v Liberci?

To si nemyslím. V Liberci jsme měli velkou převahu a hráli jsme i dobře po zemi. Dnes jsme možná měli převahu ve statistikách, ale v té hře to nebylo ideální a ani šancí moc nebylo. Měli jsme tu tyčku a závary po standardkách, ale ze hry to nebylo ono. Takže si nemyslím, že to byl výkon jako v Liberci.

Komentáře (115)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    Kunetice     před 7 lety 25.04.2017 21:28 |  
    2 0

    Doufám že vás trenér dojebal a vy sami jste si to v kabině vyříkali a na jabka v letíte s čistou hlavou!!!

  2. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    Obr     před 7 lety 25.04.2017 21:40 |  
    12 9

    Standa Tecl si, podle me, odehral svoje ;-)

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Kunetice     před 7 lety 25.04.2017 21:50 |  
      1 2

      Nedělej si z toho kozy .

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      houston (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 09:03 |  
      2 1

      Jo, protože toho víc nedokáže !

  3. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    Redwhiter     před 7 lety 25.04.2017 21:43 |  
    7 0

    Hlavy vzhůru a vybojovat titul. Nejste kapela, abyste furt vyhrávali. Lépe prohrát teď v poháru, než nedejbože v posledním kole, kde by se přišlo o titul.

  4. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    malan (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2017 21:57 |  
    5 43

    Mas recht rudochu! (palec nahoru)

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Alanor (admin)     před 7 lety 25.04.2017 22:10 |  
      42 6

      Skoro vždycky se objeví nějakej chytrák (nebo si to možná opakovaně ty) a do Pepy si rád kopne. Přitom za Slavii bojuje příkladně a jako málokdo, na hřišti nevypustí vůbec nic. Ani při angažmá ve Spartě se o nás nikdy slovem neotřel a vždy to byl férový hráč (viz slavné přiznání autu za Příbram, kdy se do něj pustil trenér Marko). Takže proč se do něj navážet? Za to že ho rodiče jako dítě přivedli na Spartu? Já jsem rád, že dnes pásku Pepa dostal, patří k tahounům kvalitou i snahou.

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        malan (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2017 22:23 |  
        5 31

        Nevim o co Ti jde. Dal bych mu palec za jeho slova, kdyby to slo. Jeho hru jsem vubec nehodnotil. A to ze je rudej, s tim se jeste nejaci utlocitni SN fanatics jaky Ty jeste nesmirili. To ovsem neni muj problem..;)

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          urs (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2017 22:41 |  
          9 1

          Já ti nevim Malane, rudoši ještě stále žijí v Severní Americe, zkus hledat tam..

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          iwanowicz     před 7 lety 26.04.2017 00:04 |  
          10 4

          Neni rudej, je sesivanej!

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          kalex     před 7 lety 26.04.2017 12:23 |  
          2 4

          Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          afro     před 7 lety 26.04.2017 14:00 |  
          2 0

          Zamysli se nad sebou. Tady se kvůli tobě vykartovávaj lidi... :-)))

          • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

            malan (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 14:24 |  
            1 2

            Ja tomu nerozumim, kdybych alespon napsal nejakou kontroverzi ale za cisty konstatovani se nechat vyzlutit, to je fotbalovou terminologii zbytecna karta na puli hriste, neco jako Nedved proti Realu v r. 2003 :)

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      frostt     před 7 lety 25.04.2017 23:05 |  
      10 1

      Malane, jdi uz s prominutim... si treba zabehat do Grebovky, koupim Ti k tomu treba kone...

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Staršina     před 7 lety 26.04.2017 01:13 |  
      18 0

      Nechtěl jsem dnes psát. Velké zklamání z výkonu a výsledku. Ještě větší zklamání je pro mně Váš příspěvek. To vyjádření před závorkou mi přijde docela hnusné. Neuvědomuji si, že by se právě JH v době u druhostraníků bil v prsa a vymezoval se vůči jiným týmům. Od příchodu do SKS si ho vážím pro jeho snahu na hřišti a mluvenému slovu, kdy mně přesvědčuje, že to má v hlavě srovnané. Teď jde jen o to, aby mu v té záloze někdo pomohl a nemusela se třetina hřiště překopávat. AB je každým dalším zápasem více a více dále od Prahy a JH to sám nemůže zvládnout.

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        bongor     před 7 lety 26.04.2017 06:07 |  
        8 0

        Pepík byl včera jedním z mála,co opravdu bojovali.Je to profík a nikdo proti němu nemůže říci ani slovo.
        Většinu těch ostatních jsem nepochopil,mně to někdy přišlo,jako by se na to vybodli.Opravdu mě naštvali.A druhá věc je počet diváků,semifinále Poháru se nehraje každý týden.Co by za to dala bída!

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Robinator     před 7 lety 26.04.2017 09:25 |  
      6 17

      nevím, proč dostal pásku Hušbauer...ještě tu nic nedokázal (nevyhrál), abychom zrovna jemu dávali kapitánskou pásku

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        marp (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 10:05 |  
        11 0

        A kdo jiný v současné Slavii tu něco vyhrál? Jako že by měl mít pásku Švento a nosit ji po nemocnicích?

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          Robinator     před 7 lety 26.04.2017 10:14 |  
          7 10

          tak přece jen je odchovanec Sparty, není tu tak dlouho, nic nevyhrál, nedal zatím žádné důležité góly a navíc, stále sám říká, že není úplně slávista, že to chce ještě čas, aby to mohl prohlásit (což je rozumný) Takovýto hráč by dle mého kapitánskou pásku dostal neměl, protože to by měla být pocta hráči, který je nejen tahoun (což ještě o Pepovi říct s jistotou nemůžeme) a hlavně srdcem slávista. Ať se nejdřív ujme děkovačky, až se na to bude sám cítit, "smyje" ze sebe své sparťanství, udělá tu titul..Zatím není hoden být slávistický kapitán..to je můj názor

          • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

            Jachym     před 7 lety 26.04.2017 10:30 |  
            5 2

            Tak třeba díky jeho gólu jsme překvapivě postoupili přes Rio Ave... Už tady kapitánoval i někdejší sparťan Karolko Kisel, který mi byl daleko méně sympatický než Pepa Hušbauer. Mně jako původem Budějčáka daleko víc štve, že šéfem Budvaru se stal bývalý manažer Plzeňského Prazdroje. Ne primárně proto, že je z Plzně respektive pracoval v Plzni, ale především proto, že střídá manažerské funkce jako ponožky a sbírá zlaté padáky bez valných výsledků své práce. Nic takového není příklad Pepy. Není to sice rozený vůdce, ale zase nepreceňujme roli kapitána. Navíc to včera byla výjimka.

            • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

              Robinator     před 7 lety 26.04.2017 10:35 |  
              3 8

              včera nás za to fotbalový bůh potrestal :D

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          afro     před 7 lety 26.04.2017 10:15 |  
          3 4

          Trefný komentář. I já jsem se nad tím zamýšlel, jelikož nejsem zrovna příznivec, aby nosil kapitánskou pásku hráč odkojený Letnou a viděl bych to snad jedině na Bořila, ale ten není teď stabilním členem základní jedenáctky, no. Jinak proti Hušbauerovi nic nemám, bojuje příkladně, ale včera mi to připadlo tak nějak nepatřičné...

          • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

            Martin 58     před 7 lety 26.04.2017 13:52 |  
            3 0

            Pokud se člověk podíval na základní sestavu, tak už by mohl dělat kapitána jedině introvert Zmrhal. Takže vlastně nevím, nad čím se tady vede diskuse.

            • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

              afro     před 7 lety 26.04.2017 13:59 |  
              1 0

              No jo, na Zmrhala jsem úplně zapomněl - odchovanec, služebně jeden z nejstarších, ale ten flegmatický dojem z něj ho asi diskvalifikuje...

              • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

                Robinator     před 7 lety 26.04.2017 14:19 |  
                1 4

                Mesanovic

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Maeden (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 10:20 |  
      6 2

      Navážet se ve starém Edenu takhle do Stejskala nebo Bergera, tak by si expert posbíral zuby a vrátil se zpátky k Botiči, kde jsou zpruzenci nadávající vlastním hráčům doma.

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        malan (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 10:56 |  
        2 3

        To se Ti povedlo. Dal jsi za priklad dva rude zoldaky kteri ke Slavii nemaji zadny vztah. Tleskam Ti :D

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        afro     před 7 lety 26.04.2017 11:11 |  
        3 0

        Zase neblázni, Stejskal i Berger se odkopali dostatečně v pozdějších letech. Mně jsou celkem volní, ale nějakou zvláštní adoraci si za klubismus nezaslouží...

  5. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    navzdyslavia     před 7 lety 25.04.2017 22:24 |  
    14 1

    Nedelal bych zbytecny humbuk. Vsichni vime,ze nas cil byl se umistit do 3 mista. Jednou prohra prijit musela. Zivot tim nekonci. Hlavy vzhuru. Jde se dal. Nevyhrat pohar zamrzi,ale nedelal bych z toho tragedii.

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      rak (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2017 22:28 |  
      4 0

      Hlavně, aby to bylo příště lepší. S takovouto hrou nás každý přečte a neuděláme do konce ani bod.
      Je to ale ke vzteku. Mít tak dobře rozehraný pohár a takto to po..

  6. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    Eskaes     před 7 lety 25.04.2017 22:34 |  
    3 0

    věřím, že přes špatný nástup, špatnou hru a panickou "třetí třetinu", dotlačit tomu holohlodavci nějak míč za čáru, Zlín bychom pak zlomili a v rámci možností třeba i deklasovali.

    Ukazuje to na naši psychickou nevyrovanost, nedůvěru a nutnost se tím zabývat. Sorryjako ale potřebujem psychologa, když ho trenér s asistenty nedokáží nahradit. :)

  7. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    JS (přítel SN)     před 7 lety 25.04.2017 22:46 |  
    12 3

    Berme to pozitivně. Aspoň to nevyhrajeme a nedarujeme Spartě základní skupinu Evropské ligy.

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Borris     před 7 lety 26.04.2017 09:49 |  
      6 0

      Tak tomu se říká na všem negativním vždycky najít něco pozitivního :-D

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Guly (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 21:29 |  
      0 0

      Je to tak, že když United vyhrajou EL a skončí na 5. místě v lize, tak jde přímo do EL vítěz poháru a ne 3. tým z ligy?

  8. kapitán

    golfer     před 7 lety 25.04.2017 23:12 |  
    8 0

    Tak nejsnadnější způsob jak letos něco vyhrát jsme svévolně zavrhli. Smutné. Výkon to byl velmi špatný. A nyní zbývá ta těžší cesta. Je pravda, že před pár lety ........, ale s tím si my fanouškové dlouho nevystačíme. A nezapomeňte, základní lidské pravidlo praví - nejvíce nemáme rádi ty, kdo nám berou naše představy. A že jich o našem klubu letos a v tuto chvíli při pohledu na ligovou tabulku máme !!!!!!

  9. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    Lunaris     před 7 lety 25.04.2017 23:49 |  
    3 35

    A tady vidíte, proč uděláme howno a ne titul. Takovejhle ansábl by chtěl hrát o trofej. Lejno akorát tak.

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Lunaris     před 7 lety 26.04.2017 09:00 |  
      10 0

      Omluva za tenhle komentář, byl jsem včera pěkně nadranej. Se střízlivější hlavou napíšu, že Deli poslední zápasy předvádí pravidelně minely, Lüftner momentálně stoper č. 1. Zlín jinak nehrál prakticky nic, ale dozadu si to odmakal. Na Jablonec s lepším přístupem k zápasu, jinak to nepůjde.

  10. Divný rozhovor

    Divizni (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 06:32 |  
    3 2

    Osobně jsem za Hušbiho u nás rád, ale ty kecy..... Hlava mi nebere, proč je lepší vypadnout v semifinále než ve finále? Že by se třeba musely zahodit připravený trička, nebo jak to mohl myslet?

    • Re: Divný rozhovor

      travel (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 07:44 |  
      5 0

      Asi,že by bylo větší zklamání,nic jiného mě nenapadá.

  11. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    belmis (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 08:11 |  
    4 1

    Jsou to nemístné připomínky na našeho hráče. Zápas zhodnotil dobře, na rozdíl od některých zdejších prispěvovatelů, kteří mu jistě dají za jeho včerejší výkon šestku a výš. Včera se mu zápas nepovedl stejně jako celé záloze. Což o to, on Hušbauer bojuje. Z něj by si v tomto ohledu měli brát ostatní příklad. Mně ale nikdy nebude stačit jen snaha, skluzy a nakopávané míče Musí tam být obojí. Je zajímavé, že Barák na Slovácku nehrál a třeba záloha hrála výborně v Karviné, kde Hušbauer nenastoupil

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 08:12 |  
      0 0

      To měla být reakce na Staršinu..

  12. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    Dubček     před 7 lety 26.04.2017 08:22 |  
    5 0

    Hráli špatně,ale na druhou stranu pískat se nemělo. Po těch hruzach co hráli dřív je tohle zlatý. Důležitá je liga

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 08:29 |  
      2 0

      Pískání na hráče během zápasu je blbost, to žádnému k lepšímu výkonu nepomůže. A ještě k tomu, když nám jinak celou sezónu dělají radost. Na druhou stranu včera podle mě nedali do zápasu všechno

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Fačín     před 7 lety 26.04.2017 11:42 |  
      4 1

      Já mám teda dojem, že se pískalo akorát na zlínskýho golmana Dostála, když zdržoval. Pískání na naše hráče jsem si teda vůbec nevšiml.

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        Travinho     před 7 lety 26.04.2017 13:09 |  
        0 0

        Ale bylo tam, nicméně šlo spíše o jednotlivce.

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          Fačín     před 7 lety 26.04.2017 14:31 |  
          1 1

          To by mě hodně mrzelo, pískání na vlastní hráče..To by museli předvést něco obzvlášť odpudivého..

  13. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    daadyy     před 7 lety 26.04.2017 08:29 |  
    2 1

    Já bych řekl, že jsme se porazili sami. A to zejména pokusem o profesorský fotbal a notnou dávkou lajdáctví. Snad to bude varování do ligy. A doufejme že se vrátí ta dravost a tah na branku, který nás zdobil a dostal nás, tam kde jsme.

  14. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    Sracken     před 7 lety 26.04.2017 08:33 |  
    5 11

    Neoushlasím s tím, že všichni zahráli špatně. Flo byl výborný a Lüftner hrál též dobře. Výkonost Tecla je naprosto odpudivá, je horší než Gino, protože ten tam alespoň občas plácl gól, navíc není fyzicky dobře připraven, pokud poladíme psychicky Mihalíka, tak bych tam radši viděl jeho. Chyběl nám důraz a touha zvítězit a to je u hráčů s vynikajícími až pohádkovými podmínkami k zamyšlení, zda se za svůj výkon až nestydí. Kovář podle mne není dvojka, musíme mít dvojku lepší, s Karvinou mne nepřesvědčil a jeho řízení hry a některa rozhodnutí (běžet 40 metrů odkopnout míč, když to mohl udělat jeden z těch kluků, co sbírají balony). Mešanovič v základu znamená v podstatě pomrhaný minimálně poločas, není to hráč pro vysoké cíle Slavie, po útočníkovi k Milanovi se musíme poohlédnout i když osobně mám toho hráče rád. Bořil měl včera hodně černý den, nevěřil jsem svým očím. Pepa Hušbauer alespoň maká, ale s Teclem na křídle a Mešanovičem vepředu to nemá absolutně komu dát, jen vlevo bylo pár kombinací.
    Dále nechápu, jak mohl jejich hráč černé pleti dohrát bez karty, minimálně třikrát taháním za dres přerušil rychlou akci. Jejich brankář - zdržování až v 90 za žlutou, nechápu, měl ji dostat již v 50. A skupinka trenérů Zlína, to je případ pro psychiatra, jak tam vbíhali neustále na plochu a stěžovali si na verdikty rozhodčího.
    Bohužel jsme Zlín posunuli k pohárům, což je neštěstí pro náš fotbal. Oni ještě střelí Jugase a Vukadinoviče a vypadnou s kýmkoli 2:0 na zápasy, každý by měl větší šanci. Doufám, že je Boleslav porazí.

    Když vidím, jak maká Sever a Krasoň na tom klandru odedře, tak mám k těm klukům neskonalý obdiv. Znovu perfektní fandění, byť limitované posunutím nahoru. Díky Severu za to, ta tribuna je požehnáním Slavie.

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      daadyy     před 7 lety 26.04.2017 08:37 |  
      2 2

      Až na to fandění naprostý souhlas.

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Maeden (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 09:52 |  
      14 1

      Kovář běžel odkopnout míč 20 metrů (hřiště má šířku 68) a naprosto správně, podavači míčů nemají takhle daleko na hřišti co dělat.
      Fandění bylo nejlepší, když v 60. minutě skončil čtvrthodinový doblba opakovaný chorál, vykašlali jsme se na toho předcvičovatele a konečně se začalo fandit. Pak se mu ještě při dlouhém střídání Zlína podařilo přerušit spontánní pískot další unylostí, asi mu přišlo nečestné a nesportovní takhle vytvářet tlak na hosty.

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        Ondráš     před 7 lety 26.04.2017 10:18 |  
        9 1

        Souhlas..jako to fandění už v podstatě ztratilo jakoukoliv spontánnost a drive..tohle hráče prostě nemůže vybičovat!

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          daadyy     před 7 lety 26.04.2017 10:23 |  
          2 2

          Přesně! To je jak když se pustí CD do amplionů. Mě to třeba v 2. půli úplně uspávalo.

          • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

            Jachym     před 7 lety 26.04.2017 12:57 |  
            1 0

            Mě už v první:-)

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Travinho     před 7 lety 26.04.2017 13:12 |  
      1 0

      Já ti nevím, ale Zlín opakovaně ukazuje, že umí zahrát proti silnějším soupeřům, což je pro úspěch v poháru hlavním předpokladem. Klidně můžou být úspěšnější než případně Boleslav.

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        Sracken     před 7 lety 26.04.2017 17:18 |  
        0 1

        Na to si klidně vssadím, že Zlín nebude úspěšnější. Celé to tam brousil Jugas a ten jde pryč. Zbylí hráči ani nestojí za řeč. Jedině uhrát dvakrát 0:0 tak, že bude brankář ležet dva zápasy s míčem na zemi. Včera to dělal tak cca 20 minut druhé půle (nadsázka).

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          Travinho     před 7 lety 26.04.2017 17:36 |  
          1 0

          Problém je, že včera i kdyby za to rozhodčí nastavil o 5 minut víc, jakože klidně mohl, tak ten gól stejně nedáme.

          Jinak když mrknu na Boleslav, tak její příspěvek do koeficientu je vskutku úchvatný.
          2012/13 - 2 body
          2014/15 - 2 body
          2015/16 - 1 bod
          2016/17 - 1 bod
          To je pro koeficient, který nyní rozhoduje krásných 6 bodů. Když vezmu v potaz, že se to dělilo buď čtyřmi nebo většinou pěti, tak do současného koeficientu, který činí dohromady 33,175 bodů přispěli krásným jedním bodem a nějakou drobnou desetinkou. To je na to, že hráli v Evropě za poslední roky čtyřikrát zcela tristní.

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      zeleznik2     před 7 lety 27.04.2017 10:01 |  
      0 1

      No krom Hušbyho, Lüftnera a Floa, bych zmínil Murise, ty nůžky byly super, škoda, že to tam nepadlo. Ale dalších 7 hráčů?škoda slov, Bořil a Tecl rozhodně nemají výkonnost na základní sestavu. Nákup Tecla byl velký omyl, nevěřím, že by se mohl, vzchopit podobně jako Ruslan, po sezoně pryč.

  15. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    Obr     před 7 lety 26.04.2017 09:53 |  
    4 1

    Jako, stane se, ze prohrajem. Ale prohrat takovym ostudnym vykonem, kdyz mame ambice vyhrat titul a jsme prvni v tabulce.....??? To neni vubec dobry!

  16. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    Ondráš     před 7 lety 26.04.2017 09:53 |  
    2 0

    Dneska už vidím jen samá pozitiva :D
    Když dáme Jablonec, tak bude dobře a věřím, že to k titulu dotáhneme. Mnohem horší varianta by pro mě bylo, kdybychom třeba ve finále zmákli Bolku a za 3 dny potom u nich rupli a přišli o titul..pohár bych fakt nedramatizoval. Horší byla ta hra a přístup - to musí být proti Jabkám o 2 stupně výš! Taky před plným Edenem si snad hráči nedovolí vypustit jediný souboj..těch 5 tisíc je včera možná trochu "uspalo", ale stávat by se to nemělo.

  17. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 10:27 |  
    4 0

    No, co k tomu říct. Vzal jsem na včerejší zápas bratrance z USA, sliboval mu skvělý fotbal, a pak chudák viděl tohle.

    Každopádně kašlu na pohár, jestli totiž měla někdy skončit naše série, tak teď. Doufám, že teď dá Šilhavý kabinu do kupy, abychom v neděli přejeli Jablonec a vrátili se trošku do pohody. Trošku se bojím, aby na nás teď nebyla deka.

    Zarážející je citelná ztráta formy u některých hráčů, nejmarkantněji asi u Baráka, Zmrhala a bohužel taky Sýkory. Jak jsem zde ještě v zimě adoroval Ngadeua v záloze, tak během jara mě jednoznačně přesvědčil, že jeho místo je na stoperu. V záloze opravdu musí být někdo kreativnější dopředu. Na Míšu jsem se včera zaměřil a za celé utkání dal přesně 1, slovy jeden, smysluplný pas dopředu. Z toho, co předváděla naše obrana, mi vstávali hrůzou vlasy na hlavě. A nelíbil se mi ani Hušbauer, jehož standardky vždycky letěly do vápna týden.

    No, nebude to jednoduchý. Musíme se teď o to víc semknout, jak fanoušci, tak hráči. Musíme Jablonec dát za každou cenu; když to nepůjde fotbalově, tak to tam musíme dotlačit vůlí. Chci věřit, že tato facka bude mít na tým pozitivní efekt, že se chytneme za nos a v lize budeme předvádět o 100 % zodpovědnější výkony.

    A na té celé bídě vidím jedno jediné pozitivum: RB nepůjde přímo do základní skupiny EL :)

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 10:29 |  
      0 0

      * vstávaly

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        donford     před 7 lety 26.04.2017 10:50 |  
        7 0

        Zpětně trochu lituji, že vedle Škody nehrál místo Mešanoviče Tecl. Snad by prokázal, že tam je jeho místo. Rozhodně nikdy ne na křídle. Výjimečně si myslím, že JŠ zápas prokoučoval. Že Mingazov i Škoda měli nastoupit od začátku. Také doufám, že Deli bude teď spytovat svědomí a do konce ligy si dá pozor. Pak by zase obrana - Pavlenka, Frydrych, Lüftner, Deli, Flo měla fest vládnout. Barákovi se nedaří (hlava?) a naši by měli a věřím, že na tom pracují, zajistit pro příští sezonu dva exkluzivní záložníky do pole. Bojovníky, střelce a především nahrávače po zemi. Systém vzduchem na Škodu platí na Hradec apod., ale jinak je velmi čitelný, předvídatelný a pro důležité zápasy, viz včera, i velmi neúčelný, nechci říct přímo zkázonosný. Ještě zjevně nejsme zralí bojovat na dvou frontách, tak teď se konečně soustředíme na tu důležitější, zbývající. Máme 3 hráče na křídla - Mingazova, Sýkoru, Zmrhala a možná na podzim zase Šventa. Zmrhal je velmi náladově a příliš jednoduše hrající, Sýkora momentálně trochu z formy po absenci, Švento bůhví jak a kdy. Mingazov poslední zápasy velmi dobrý. Zkoušení MvB, Tecla a také Baráka neprokázalo jejich vhodnost. Typická křídla to nejsou a nebudou. Vidím to tak, že i křídla potřebujeme posílit, aspoň o jednoho hráče. (navíc možná Zmrhal konečně získá zahr. angažmá?) Takže celkově to vidím na 4 hráče - jeden útočník v poli, jedno křídlo a dva záložníci. Toť názor fotbalového laika.

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          bububu (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 11:42 |  
          2 2

          Souhlas, k včerejší sestavě JŠVCD mám rovněž výtky:

          1) Měl podle mě hrát Bílek, už jen proto, že proti Karviné stoperská dvojice Lüftner - Bílek fungovala a zejména pak proto, že Simon byl po Slovácku docela pokopaný a vzhledem k jeho rozhodujícímu gólu na 2:0 se dalo trošku čekat, že bude víc na hrušce, než by bylo zdrávo. Což se bohužel potvrdilo, jelikož jeho kiks pramenil z čistého machrování. Ale po bitvě je každý generál.

          2) Vyloženě kontraproduktivní mi přišlo hrát 4-5-1 s Ngadeuem. Na Zlín jsme měli vlítnout jednoznačně se 2 útočníky od začátku.

          Jako ideální sestavu jsem viděl: Kovář - Bořil, Lüftner, Bílek, Flo - Mingazov, Hušbauer, Ščuk, Zmrhal - Mešanovič, Tecl.

          Ale jak říkám, po bitvě je každý generál.

          • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

            Jachym     před 7 lety 26.04.2017 12:40 |  
            5 0

            Je celkem zajímavé sledovat, jak jedni nadávají na to, že trenér sahal do sestavy a druzí, že někteří hráči stabilně nastupující v základu neměli vůbec nastoupit:-) Můj názor je, že skoro všichni včera hrající slávisté by měli být na svých postech lepší než jejich protějšci. Včera k tomu zápasu ale hráči nepřistoupili asi s dostatečnou vážností a moc se nezměnilo ani s příchodem Škody nebo Sýkory. Včera to vypadalo, že bychom nedali gól, ani kdyby se hrálo do půlnoci...

          • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

            Travinho     před 7 lety 27.04.2017 07:50 |  
            0 0

            Troufnu si říct, že s touto sestavou by to nebylo o nic lepší. Možná Ruslan od začátku by to tak rozhýbal. Dát k sobě Standu a Murise, to mi moc smysl nedává. Pokud mají hrát v tandemu, tak s Milanem!

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 13:52 |  
      0 0

      To bububu: jak jste přišel na to, že by Sparta šla přímo do základní skupiny EL? Pro všechny: nevíte, kde se dá najít nasazení jednotlivých týmů (resp. umístění) do pohárů po této sezóně. Co bude hrát vítěz, 2., 3., 4. a vítěz poháru. Zkoušel jsem to najít, ale nikde jsem to nenašel...

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        bububu (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 14:58 |  
        0 0

        Hypoteticky vítěz letošního ročníku MOL Cupu může jít přímo do základní skupiny EL. Tuším, že snad v případě, že vítěz EL si zajistí účast v EL ze své ligy (ale může to být jinak, přiznám se, že přesně to nevím). Od příští sezony by to snad už mělo být samozřejmostí bez dalšího.

        No a kdyby vyhrál pohár tým na 1.-2. místě, tak kvalifikace do EL přes pohár přechází automaticky na 3. tým ligy. Čili by se zcela hypoteticky mohlo stát, že kdybychom dali double, tak bychom tím vyslali Spartu přímo do skupiny EL. Což už se teď ovšem stát nemůže...

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 15:23 |  
          0 0

          Tak toto jsem tedy netušil. Tak to mě ta včerejší prohra mrzí o něco méně... :-)

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 15:22 |  
          0 0

          Díky. Toto jsem našel, ale tam je jen přehled koeficientů. Ne ten systém, co kdo u nás bude hrát...

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        Travinho     před 7 lety 26.04.2017 17:38 |  
        1 1

        Nene je to pro případ, že by si vítěz EL zajistil z ligy účast v Champions League.

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          Sracken     před 7 lety 26.04.2017 20:27 |  
          2 0

          EL vyhraje tým, co si z ligy zajistil přímo EL (hypoteticky Lyon, Man Utd): přímo do EL jde náš vítěz poháru.
          EL vyhraje tým, co si z ligy zajistil přímo LM (hypoteticky Ajax, Man Utd): přímo do LM jde náš vítěz ligy
          EL vyhraje tým, co si nic nezajistil z ligy, případně si zajistil jen předkolo EL, nebo LM: nijak nás to neovlivní, pouze ten tým ubude z předkola, takže v nemistrovské, mistrovské (případně Ajax), nebo kvalifikaci EL ubude našim nenasazeným (Slavia, Zlín, MB, Teplice, Opava) jeden silný soupeř. Sparta a Plzeň budou pravdědpodobně nasazeni kromě Plzně v playoff nemistrovské částí LM.
          My budem vždy nenasazeni a tak nám i v předkole EL po vypadnutní z 3. kola překola LM hrozí třeba Arsenal ve 4. předkole EL.

          • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 21:39 |  
            2 0

            Tak Ajax si už můžeme škrtnout, protože Feyenoordu stačí dvě kola před koncem jedna výhra (venku Excelsior a doma Heracles) a United mají strašně těžký los, ale jasněji bude zítra, kdy hrají derby na City. A např. Liverpool má soupeře ze spodku tabulky.

            http://www.livesport.cz/fotbal/anglie/premier-league/program/

            • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

              bububu (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 10:04 |  
              0 0

              Klíčové bude Manchesterské derby. Liverpool je tragický, ten TOP 4 určitě neudrží. Arsenalu také moc nevěřím, mají těžký los a hrají otřesně. Největší pech by byl, kdyby MUFC skončil čtvrtý - pak by ostrouhal český mistr i vítěz poháru.

              • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

                Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 21:32 |  
                0 0

                Já bych tedy Liverpool neodepisoval a i kdyby Utd. zvládli derby, tak nevěřím, že zároveň vyhrají na Arsenalu i na Tottenhamu, ale fotbal je nevyzpytatelný, tak uvidíme.

          • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

            Travinho     před 7 lety 27.04.2017 06:48 |  
            1 0

            Omlouvám se, čerpal jsem ze špatného zdroje (nebo neumím číst) a díky za uvedení věcí na pravou míru.

  18. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    lassiter     před 7 lety 26.04.2017 11:07 |  
    12 1

    Nejhorší zážitek ze včerejšího fotbalu nebyl pro mě ani tak fotbal samotný, jako hysteričtí rozumbradové ve 114ce. Přišlo mi neuvěřitelné, jaká frustrace v některých lidech je a co jsou ze sebe schopni vydat, zvlášť s přihlédnutím k sezóně, kterou letos zažíváme. Podle příspěvků zřejmě někteří přispívají i sem.

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      Jikom33     před 7 lety 26.04.2017 13:21 |  
      4 1

      Přesně tak. Kousek ode mě seděl otec s asi tak šestiletým synem, z toho co říkali jsem pochopil, že starej byl v edenu po dlouhý době a synátora vzal na fotbal poprvé. Každopádně starej pořád nadával, na všechno a na všechny a ten malej po něm vytrvale všechny názory papouškoval. Vyvrcholilo to, když ten fotřík řval něco jako "Tohle není Slavia" a ten malej přitakával že "Tohle je Sparta"........V podobným duchu to jelo celejzápas.Tyhle "takyfanoušci" snad aby příště byli doma.

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        afro     před 7 lety 26.04.2017 13:35 |  
        7 0

        To je šílenost. Napadá mě kacířská myšlenka, že brát děti na východ může být pro jejich duševní rozvoj nebezpečnější než riskovat, že si je dá pan subhuman83 a jemu podobní příznivci dýchání černého kouře z pneumatik ke svačince na severu... :-)

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      ve_em     před 7 lety 26.04.2017 20:14 |  
      5 0

      neseděli jsme teda někde u sebe? v řadě nade mnou seděl člověk (asi blázen..), co nadával od první minuty, při každym dotyku Slávisty s míčem řval: dej to, debile! atd. na Simona s Michelem nadával ve stylu "černý huby" atd. byl to fakt regulérní blázen.. vyšinutej. ale občas byl i vtipnej viz. "dej to Teclovi, debile!" načež hráč to přihrál Teclovi a pán perlil: "Tecle, jdi doprdele, dyť nic neumíš! táhni!" a v tomhle stylu jel celou dobu. když jsem se zeptal, jestli se nechce uklidnit, tak se cítil dotčeně. já mít s sebou dítě (resp. já mít dítě.. a mít ho s sebou:D..), tak snad budu trvat na vyvedení tohohle člověka pryč.. doufám, že už ho tam nikdy nepotkám. a ještě smutnější je ten fakt, že takovejch bláznů tam bylo víc.. snad přišli jen na pohár díky nižším cenám vstupenek a na ligu už zase nebudou.. tam budou kluci na hřišti potřebovat podporu a ne tyhle kecy ještě víc!

  19. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    Fulham     před 7 lety 26.04.2017 18:36 |  
    0 0

    Když se vrátíme k tématu bubububu o přímém postupu do EL , tak momentálně je dost možné, že to bude Opava....:-))) to bude haló

  20. Finále poháru

    Petr9608     před 7 lety 26.04.2017 20:22 |  
    1 0

    Tak jestli se nepřesune do Ostravy nebo Olomouce, tak to bude fakt chujoviny non plus ultra. Jako by mne celkem zajímalo, jak se ten Eden obhájí. Protože "se to řeklo" nebo protože tři týdny jsou příliš krátká doba na postavení několik bannerů s nápisem "šatní hmyz pohár"?

    Ale možná by paradoxně mohla být v tom směru "nápomocna" PČR, která by mohla mít výhrady k prakticky souběžnému přesunu fans po 240km dlouhé trase od Vyškova (větvení D1 x D46) až do Vršovic.

    Ale tady je vidět, že prostě se nemá dělat účet bez hostinského. Všichni si mysleli, jak je jasný finále Slavia - Boleslav a nakonec byl všem slušně vypálen rybník.

    Naše včerejší ostudná porážka získává dnešním výsledkem ještě mnohem odpornější pachuť, domácí finále proti sportovně snadnému ale přitom divácky atraktivnímu soupeři, hlavně pro služebně starší a řekněme "radikálnější" Slávisty.

    Radost rovněž nemohou mít v Teplicích. Na druhou stranu na Bolku ztrácí tři body (resp. dva body s už jistou neg, vz. bilancí), což se dohnat dá.

    No, zápas SFC Opava - AC Milán/Arsenal/Ol. Lyon/Lazio není zdaleka ta nereálný :-D

    • Re: Finále poháru

      donford     před 7 lety 26.04.2017 20:51 |  
      0 0

      Tak co myslíte po dnešku? Dáme u nich Bolku jako Opava, či nioliv?

      • Re: Finále poháru

        Jachym     před 7 lety 26.04.2017 21:52 |  
        1 0

        Každý zápas je jiný, začíná od 0:0 a míč je kulatý. A samozřejmě, to nejdůležitější nakonec: Nejzrádnější je vést po půli 2:0...

    • Re: Finále poháru

      Sracken     před 7 lety 26.04.2017 21:07 |  
      1 3

      Ta vize Opavy přímo do poháru je apokalyptická. Prakticky kdokoli by jim tam dal desítku. A to by ji prosím dostali 6x. Nemalujme si to, tým, který není léta schopen postoupit z 2. ligy, by tam tyhle rychty opravdu dostával, když i Liberec tam se Sýkorou, Pokorným atd. v podstatě vlál, stejně tak Plzeň. Navíc ve skupině s Opavou by hodně šlo o skóre. Ale letos tam hrál Curych, který je také v 2. lize. Jenže Curych sestoupil tak nějak omylem kvůli Luganu zblázněném Zemanem a hned se s prstem v puse vrací. Zlín s Opavou ve finále je pohřeb pro koeficient.

      • Re: Finále poháru

        malan (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 21:14 |  
        7 0

        Takze vlastne stejny jako kdyby tam byla Boleslav..

      • Re: Finále poháru

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 21:17 |  
        2 0

        No a to má jako Opava teď úmyslně prohrát nebo co... Byla by to fantazie, kdyby se to povedlo a taky trošku ostuda ligových celků, ale proč ne. Pokud Opava vyhraje, tak si na jejich EL pojedu podívat osobně.
        Před pár lety tomu nebyl daleko tým z Kroměříže (MSFL; také jsou Slavia) jenže ''šáh na mě a to se nesmí'' zařídil hereckou etudou nesmyslnou červenou kartu pro brankáře Kroměříže a z postupu do finále sešlo... V té době se hrálo semifinále ještě na dva zápasy a venku uhráli 1:1 doma s vyloučeným brankářem podlehli 1:3.

        • Re: Finále poháru

          Sracken     před 7 lety 26.04.2017 22:50 |  
          2 1

          Souhlas, nemůže za to Opava, ta je skvělá. Může za to Sprata, Plzeň, Slavia, Boleslav, že nikdo z nich není schopen pohár vyhrát. Pro český fotbal je dobře, pokud tam budou ty nejlepší týmy a to Zlín ani Opava nejsou. Bolka má určitě větší šance než Zlín, protože prostě sestaví kádr. Zlín ne. Ten dva kluky prodá a nabere šrot, ze kterého někdo možná vyjde. Bolka vypadla s Teetovem, které zrovna bylo neskutečně nabušené a měla smůlu. Před pár lety dělala Marseille, Palermo atd. Kdy to dělal Zlín s Opavou?

        • Re: Finále poháru

          Robinator     před 7 lety 26.04.2017 23:38 |  
          2 0

          Já Opavě fandím a velmi rád se na ni v pohárech podívám..Taková raritka, to mám rád :)

  21. Všichni hráli hluboko pod své možnosti

    houston (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 21:59 |  
    3 14

    Celý jaro je takový neslaný nemastný. Jsou tu sem a tam výkyvy k lepšímu, ale chybí tomu lehkost a i hlad po úspěchu. Je mi jasný, že Příbram se nemůže opakovat týden co týden, ale ten zbytek byl utrápenej a výsledky se urvaly v posledních minutách. Díky za to, ale chybí mi kombinace a pohyb. Oba afričani mi připadají, jakoby už jim byla po jejich mistrovství česká liga těsná a oni tu ten půlrok do doby, co se o ně budou agenti klubů přetahovat, museli nějak přetrpět. Před Zlínem jsem si říkal, že bych chtěl ještě jednou v našem dresu vidět řádit Tondu Baráka, ale asi už ne. Budu si muset vyhledat nějaký starší záznam, Toník se už vidí víc než v sešívaným v Talijánsku... A Tecl ? Napsáno už bylo tolik, že bych nebyl nijaký originál. Jen bych rád, aby nám trenér řekl, proč ho pořád staví a co od něj čeká a jak to Standa naplňuje. Jinak ale pořád věřím, že do konce uděláme nejmíň stejně bodů, jako ty plzeňský létavice ! I já na tuhle chvíli slasti čekám a musím říct, že jsem ji mockrát v životě nezažil. Bože, dej... a vy naši kluci sešívaní, vy mu pomožte !

    • Re: Všichni hráli hluboko pod své možnosti

      Alanor (admin)     před 7 lety 26.04.2017 22:23 |  
      7 0

      Neslaný nemastný? V lize máme bilanci 7-2-0, skóre 23:5. Co bys chtěl víc? Do nebe volající nesoudnost.

      • Re: Všichni hráli hluboko pod své možnosti

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 26.04.2017 22:53 |  
        1 0

        Je pravda, že řadu zápasů jsme nevyhráli lehce, no a co, to je prostě fotbal a spíš je to plus, protože to vypovídá o charakteru mužstva. Navíc je třeba vidět, že Jaroslav Šilhavý není u mužstva ani rok a měl jen jeden přestupní termín k dispozici, aby si postavil mužstvo podle svého, všechno chce svůj čas.

      • Re: Všichni hráli hluboko pod své možnosti

        houston (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 11:53 |  
        1 1

        Je zajímavý, že vás všechny zaujal z celého článku jenom výraz nemastný neslaný. Ostatní nerozporujete, jsem za to rád. Alanore, vyčítáš mi do nebe volající nesoudnost. Tak jsem popojel jen o pár článků níž a počítal jsem tvé hodnocení se Slováckem. Průměr cca 5,6. A kdybych šel dál, tak kdy bylo nad šest ? Položím twdy klasickou otázku, Vám se to tedy líbilo ? Mě moc ne. Jsem Slávistou od roku 65, tedy víc než padesát let trápení, posměchu a trochu málo radostí. O klubismu hráčů si myslím svý, jsou to profíci a půjdou vždycky za lepším a Slavia bude vždycky jenom přestupní stanicí., nic víc. Ale i tím, že se chtějí blýsknout před cizinou prospívá nám. A ukazuje to cestu dalším, aby si kvůli odchodu ven nemuseli chodit kurvit charakter k prvomájový tribuně. Myslím si jenom, že je třeba využít maximálně možností, jaké jsme nikdy neměli a proto chci trochu snahy, i když to třeba snadno nejde. Nic víc.

        • Re: Všichni hráli hluboko pod své možnosti

          Alanor (admin)     před 7 lety 27.04.2017 12:27 |  
          0 0

          Já jsem z dosavadního průběhu jara naprosto nadšený. Samozřejmě ne vždy tým podá úplně oku lahodící výkon, ale to je ve sportu úplně přirozené. A co se týče průměrného hodnocení týmu, tak hodnoty okolo 7 značí špičkový výkon, vše nad 6 je velice dobré. Nejde dát všem 10 a i průměry nejlepších hráčů se pohybují spíše okolo známky 6 než 7. Podobné je to ve Sportu, na iDnesu je nejlépe hodnoceným hráčem ligy Deli s průměrnou známkou 2,08.

    • Re: Všichni hráli hluboko pod své možnosti

      Fallen (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 06:39 |  
      0 0

      Zvlášť třeba v tý Příbrami, to bylo strašně nemastný, neslaný :D

  22. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    vikik_vikik     před 7 lety 27.04.2017 08:23 |  
    5 0

    nemastný, neslaný ?

    chápu, že s jídlem roste chuť, ale buďme soudní, přátelé :-), pokud se nemýlím, tak před zimní pauzou
    jsme ztráceli na Viktorku 4 bodíky a za sebou jsme měli RB 3 bodíky , a dnes ? 2 bodíky před Viktorkou
    a RB nám funí na záda s odstupem 12 bodů !!! , já jsem spokojen, klukům a trenérovi patří uznání a poděkování

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      zeleznik2     před 7 lety 27.04.2017 09:55 |  
      0 0

      Spíš jde o zklamání, mohl být krásný double, ale pokud vyjde titul, nikdo se určitě zlobit, nebude!! Zlín nebyl lepší a nebýt naší(Deliho)obrovské chyby, tak možná došlo na prodloužení či dokonce na penalty. Výkon většiny našich hráčů však nebyl ani průměrný...

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        patras     před 7 lety 27.04.2017 10:07 |  
        0 0

        Snad ty poslední výkony se nebudou opakovat, chci věřit, že to byl jen výpadek a podcenění soupeře. TEď se bude lámat chleba a ten tlak bude sílit. Pokud to ustojíme, tak jen dobře, Jablonec napoví ... Poháru je velká škoda, protože po těch létech by každá trofej byla velká výhra a povzbuzení. Abych byl upřimný, tak už i já pocituji jakousi nervozitu zda vše zvládneme. Musíme věřit a hlavně(hráčí) nepropadat panice.

  23. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    tirionek     před 7 lety 27.04.2017 08:47 |  
    2 4

    https://sport.aktualne.cz/fotbal/vitez-poharoveho-finale-zlin-opava-muze-skocit-primo-do-evro/r~37e7d2202aad11e7b5e5002590604f2e/?_ga=2.62065580.1487015843.1493275275-1266624536.1490361256

    A přesně kvůli tomu nás ta blamáž se Zlíne může mrzet. Jasně LM je LM, ale určitá jistota skupiny EL by jistě ani pro nás nebyla málo. Fakt mě to vyřazení z poháru mrzí :-(

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      zeleznik2     před 7 lety 27.04.2017 09:53 |  
      1 1

      Co na to říci?jen se opakuji, Zlín se měl doma, porazit...

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      JS (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 10:28 |  
      1 2

      To bychom ale museli skončit nejlépe třetí v lize, kvůli jistotě základní skupiny EL.

    • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

      maca10     před 7 lety 27.04.2017 10:30 |  
      4 0

      Jelikož máme téměř jistou kvalifikaci LM, tak by jsme stejně do žádné skupiny nešli. Místo nas by do skupiny šel 3. tým tabulky, tedy sparta.

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        tirionek     před 7 lety 27.04.2017 12:23 |  
        0 0

        Takže ve skutečnosti jsou např. druhé místo a kvalifikace LM pěkně ošemetné a nezaručují nic? To jsou tedy vyhlídky. :-) Musím se přiznat, že v tom, kdo kam a jak postupuje mám trošku hokej. Zvlášť, když do toho zasahují ty elementy, zda se někdo v jiné lize dostane na pohárové místo či nikoliv. V rámci LM to ještě chápu, kdy by mistr postoupil, ale jak se to pak posouvá i v EL, tak to už jsem těžce mimo :-)

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          kjandourek (admin)     před 7 lety 27.04.2017 13:28 |  
          1 0

          No nic... tým, který vypadne v jednom předkole LM jde automaticky do dalšího předkola EL.. (pokud vypadne v posledním předkole LM, má jistotu skupiny EL) ...

          Takže pokud jsi postoupil do jakéhokoliv předkola LM, tak Tě o základní skupinu EL vyřadí teprve druhá porážka....

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          kjandourek (admin)     před 7 lety 27.04.2017 13:33 |  
          1 0

          http://www.coen.wz.cz/evropskaliga17-18.htm

          Tady je to ideálně znázorněné - v té tabulce se tedy počítá s tím, že Zlín vyhraje pohár...

          a jak se tam nahoře píše: Pokud by Manchester United vyhrál EL a z ligy si zajistil přímý postup do skupiny EL, pak by se vítěz českého poháru přesunul přímo do skupiny a polský a kyperský zástupce z druhého do třetího předkola.

          Liga mistrů teď vypadá takhle:
          http://www.coen.wz.cz/ligamistru17-18.htm

      • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

        kjandourek (admin)     před 7 lety 27.04.2017 13:23 |  
        1 1

        Já tedy mám dojem, že místo nás by šel do skupiny finalista poháru... třetí tým tabulky by postavení,které náleží vítězi poháru, přebíral pouze tehdy, kdy by finále hrály dva týmy, které se z ligy kvalifikovaly do předkol ligy mistrů...

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          goofy38     před 7 lety 27.04.2017 13:34 |  
          1 0

          Finalista poháru nemá nic, viz minulej rok Jablonec. :)

          • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

            kjandourek (admin)     před 7 lety 27.04.2017 13:37 |  
            2 1

            To bylo něco jiného - Finalista poháru jde do EL jenom v případě, že jeho přemožitel si z ligy zajistí postup do vyšší soutěže - tj do předkola ligy mistrů

            Boleslav coby loňský vítěz poháru si nezajistila postup do předkola ligy mistrů, ale pouze do předkola Evropské ligy... V takovém případě využívá vítěz poháru své místo, které si vydobyl vítězstvím v poháru, protože to je výš, než postup z ligy... a tím pádem došlo na dalšího v lize...

            • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

              Grobar     před 7 lety 27.04.2017 17:34 |  
              1 0

              UEFA změnila před dvěma lety regule. Z domácího poháru může startovat v EL pouze vítěz, poražený finalista nikoliv.

        • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

          Robinator     před 7 lety 27.04.2017 13:36 |  
          0 0

          a kdyz Opava nedostane povoleni, kvuli nevyhovujicimu stadionu nebo ekon. situaci nebo co ja vim, pujde primo do EL treti sparta ne? :D

          • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

            kjandourek (admin)     před 7 lety 27.04.2017 14:10 |  
            1 1

            Když Opava vyhraje pohár a nedostala by povolení kvůli stadionu, tak může hrát jinde....

            Kdyby vítěz poháru nemohl hrát v Evropě, tak jeho místo v první řadě přejímá finalista... až kdyby nemohl ani on, tak právo využít místo, které si vybojoval vítěz poháru, přechází na nejlépe umístěné mužstvo z ligy, které se nekvalifikovalo do vyšší soutěže... Mimo jiné je to proto, že poražení semifinalisté už jsou dva a těžko určovat, který z nich má mít právo zabrat si pro sebe místo v Evropě...

            Všeobecně z pohledu UEFy je místo v EL pro vítěze poháru vždy výše, než pro postupující z ligy...

            • Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

              Robinator     před 7 lety 27.04.2017 14:13 |  
              0 0

              aha, tak dobry

  24. Re: Kapitán Hušbauer: Všichni jsme hráli pod své možnosti

    Robinator     před 7 lety 27.04.2017 10:33 |  
    4 0

    blbý, že včera padla ta Boleslav..Ta se bude rvát v lize do poslední chvilky a my ji máme venku