Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

V úterý prožili slávisté trpký večer, když nečekaně vypadli v semifinále poháru. Na domácí půdě sešívaní nestačili na Zlín.

Přitom všechny trumfy měla Slavia na své straně. Hrála doma, Zlínu se na jaře zdaleka tolik nedaří, navíc musel řešit zdravotní problémy v kádru a čekalo ho daleké cestování s o den kratším odpočinkem. Nic z toho ale na hřišti neplatilo, ačkoliv trenér Šilhavý vyslal do zápasu poměrně silnou sestavu. Na Zlínu byla vidět větší touha vyhrát, naše odpočatější hráče přeběhal a podal takticky skvělý výkon, který sice nebyl příliš pohledný pro oko diváka, účel ale splnil dokonale. Slávistům kromě zápalu do hry chyběla i kvalita. Tolik pokažených centrů jsme od našich hráčů neviděli snad za celé jaro.

Slávisté, kterých přišlo na můj vkus opět málo, tak museli spolknout hořkou pilulku. Jasně, nejde o žádnou katastrofu. Pohár se přeci jen netěší takovému respektu u veřejnosti a vyřazení v semifinále s týmem z horní poloviny tabulky první ligy určitě není ani ostuda, nicméně mi přijde jako velká škoda, že Slavia nevyužila štěstí při losu a dobrou výchozí pozici, protože zisk poháru byl celkem blízko. A trofej je trofej. Získat ale ligový titul je samozřejmě úplně jiná písnička a v takovém případě by po neslavné pohárovém konci nikdo ani nevzdechl. Teď se tedy hráči mohou soustředit jen na jednu soutěž, tak to snad bude vidět a podobný výkon už se do konce ročníku nebude opakovat.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Přemysl Kovář - 5 - Třetí střela a potřetí lovil míč z branky. Takto si začátek angažmá ve Slavii určitě nepředstavoval, nicméně těžko ho vinit z inkasovaných branek. Ve zbytku zápasu bylo vidět, že se oproti Pavlenkovi snaží mnohem více vybíhat - třeba až za hranici vápna - na dlouhé míče za obranu. Podle mě je to zbytečně riskantní, ale Kovářovi to v úterý vyšlo, takže nemůžu říct nic. Šťastně přečkal i nedorozumění s Bořilem.

Jan Bořil - 3 - Jeden z nejhorších výkonů Bořila ve Slavii. Jindy bývá jistota, že odvede solidní výkon, tentokrát mu to ale vůbec nesedlo. Spoustu chyb směrem dozadu, a to i výraznějšího charakteru. Dopředu špatné. Frydrych tentokrát citelně chyběl.

Michael Lüftner - 5 - S Floem jediný hráč v poli, který nezklamal a odvedl uspokojivý výkon. Musím souhlasit s kluky z podcastu, že se zatím jeví jako výborná posila. Škoda, že nevstřelil branku po standardní situaci. Dostál proti jeho hlavičce zasáhl dobře. Lepší pětka.

Simon Deli - 2 - Deli má spoustu fotbalových předností, v úterý ukázal ale svou stinnou stránku. K zápasu nastoupil naprosto bohorovně a k ostražitosti ho nepřiměla ani první chyba při rozehrávce, kterou Zlín ještě nepotrestal. Vítězný gól pak soupeři daroval na zlatém podnose naivním a nevídaným kličkováním před vlastním vápnem. Jednoho soupeře ještě obehrál, ale nepochopitelně šel jeden na jednoho i do druhého hráče a přišla pochopitelně ztráta zakončená gólem do otevřené obrany. Vůbec se nedivím rozladění Hušbauera a trenéra Šilhavého - tohle si stoper absolutně nemůže dovolit. I ve zbytku zápasu hrál špatně a nedařila se mu rozehrávka.

Per-Egil Flo - 5 - Jeden ze dvou hráčů, který hrál v kontextu zápasu dobře. Což je zoufale malý počet. Flo hrál směrem dozadu obstojně, dopředu patřil k našim nejaktivnějším  hráčům. I jemu se ovšem nedařily centry tak, jak by si představoval. Potvrdil ale zlepšenou formu, kdy v posledních zápasech patří k lepším hráčům Slavie.

Stanislav Tecl - 3 - Nebyla to taková katastrofa s fatálními důsledky jako u Deliho, i tak ale Tecl prožil další velice slabý večer. Malým plusem může být pár vybojovaných faulů, ale celkově nepředvedl vůbec nic. A to již poněkolikáté. Času na hřišti dostal až nepochopitelně mnoho. O přestávce měl dolů jít on, Zmrhal byl očividně lepší.

Michael Ngadeu Ngadjui - 3 - Podobně bohorovný výkon jako u Deliho. Nevím, jestli afričtí legionáři měli přehnanou důvěru ve své schopnosti, nebo nedostatečný respekt před soupeřem, ale jejich výkon byl celkem podobný. I Ngadeu několikrát naivně ztratil míč, byť je pravda, že až do tak šíleného dobrodružství jako Deli při gólu se  nepustil. Směrem dopředu to byla mizérie. Ngadeu asi získal pocit, že zápas strhne svou nečekanou rozehrávkou, a tak začal sám vymýšelt místo toho, aby míč odevzdal v tomto směru zdatnějším spoluhráčů. Výsledek byl tristní, spoustu zadarmo zakopnutých míčů z jeho kopačky.

Josef Hušbauer - 4 - V záloze asi náš nejlepší hráč, byla na něm vidět snaha, i tak ale nevybředl z bahna našeho podprůměrného výkonu. Ve hře byl vidět příliš málo, alespoň dobře zahrával standardní situace.

Antonín Barák - 3 - Poslední týdny působí dojmem hráče z formy, což vygradovalo v úterý. Po hřišti se ploužil, chyběla mu rychlost a ztrácel míče. Volil i špatná řešení, když nesmyslně pálil z velké dálky místo přihrávky na ideálně nabíhajícího Floa. Špatně rozehrával i rohy.

Jaromír Zmrhal - 4 - Ani z jeho strany to nebyl žádný zázrak, nicméně levá strana během první půle fungovala mnohem lépe než ta pravá. Na hřišti měl zůstat a vystřídán měl být Tecl. Trenér Šilhavý většinou na hru reaguje dobře a dovede správně vycítit, koho stáhnout. Tentokrát se však spletl.

Muris Mešanovič - 4 - Potvrdilo se, že ve většině případů, kdy nastupuje na hrotu útoku sám, to nestojí za moc. Ale nechtěl bych na něj úplně svalovat vinu, protože za to může hlavně mužstvo, které zatvrzele hraje dlouhé míče, jako kdyby byl na hrotu Škoda. Aspoň tak to v úterý vypadalo. Mešanovičovi se tedy nedařilo, alespoň horší čtyřku si zasloužil geniálními nůžkami, kterým chyběly jen centimetry, aby skončily v síti a nikoliv na tyči.

Milan Škoda - 4 - Naši bídnou hru moc neoživil a vidět nebyl. Ale bylo to celkem pochopitelné, protože centry od zálohy byly strašné, takže Škoda byl ve většině případů odsouzen k nezdaru.

Jan Sýkora - 4 - Ani Sýkorovi se nedařilo, což potvrdil i zpackaným rohem. Právě standardky byly jedinou situací, jež Slavii jakž takž držela při životě. Místo jedné z mála možností ohrozit branku soupeře ale Syky poslal míč daleko za všechny hráče. Jen to potvrdilo náš zmar.

Ruslan Mingazov není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Semifinále - Úterý 25. 04. 2017 18:30

MOL Cup, 2016/2017
0 - 1
0 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

FC Zlín
FC Zlín

31. Holík

Komentáře (166)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Lord_Edmund     před 7 lety 27.04.2017 11:48 |  
    8 4

    Já bych Simona zas tak jednoznačně špatně neviděl. Ano udělal hrubou chybu vedoucí ke gólu, ale o nepostupu rozhodla totální neschopnost v ofenzívě. Ani Ngadeu mi nepřišel tak špatný. Snažil se nabízel se a i když se mu nedařilo, tak byl aktivní a souboje vyhrával.
    Podle mě byl tentokrát nejhorší Bořil. Takhle špatně jsem ho zahrát ještě neviděl a snad už ani neuvidím. Vypadnutí z poháru mě stále nepřebolelo. Takhle nízko už žádná trofej dlouho být nemusí. Navíc mohlo být finále v Edenu. Obrovská škoda. Trenérovi sestavu nevyčítám. Kádr je kvalitní a všichni co nastoupili, umí podat mnohem lepší výkon.
    Doufám, že to kluky nepoznamená a v neděli předvedou kvalitu i nasazení.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      Fačín     před 7 lety 27.04.2017 12:11 |  
      4 14

      Souhlasím s názorem na Deliho. Sice udělal jednu chybu, po které jsme inkasovali, ale jinak to od něj byl opět výtečný výkon, nikdo mu neutekl, rozehrávku nekazil. Nevím, jestli je úplně fér to házet jen (nebo především) na něj. Výkon celého týmu byl slabý, on ze svých individuálních dovedností neztratil nic, opět na něj byla radost koukat. Já osobně mu dal 7, nebýt inkasovaného gólu, blížilo by se to devítce.

      Deli nám zápas opravdu neprohrál, to spíš žalostná kombinace, hra na náhodu a neschopnost být nebezpečný v útoku. A samozřejmě pan Šilhavý špatným zvolením základní sestavy a ještě horším střídáním, ale to se tady nesmí říkat..:))

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 13:06 |  
        6 3

        Deli s Bořilem byli jednoznačně nejslabší hráči na trávníku. Deli neudělal jenom tu hrubku před gólem, ale i další které naštěstí gólem už potrestány nebyly. Za 2 zcela oprávněně.

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

          Fačín     před 7 lety 27.04.2017 13:42 |  
          3 4

          Další hrubky neudělal, maximálně jednu. Zas ho nedémonizujte.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        rybka     před 7 lety 27.04.2017 13:58 |  
        2 0

        Fačíne,hodnocení Deliho má své opodstatnění.I pro mě je na naši ligu výborný hráč ale musí plnit úkoly,které má v mužstvu a mezi ně určitě nepatří opuštění svého prostoru a hra na jesle.Je možné.že pokud by to plnil,tak to mohlo dopadnout uhaluzeným postupem na penalty.To,že skoro celé mužstvo hrálo pod své možnosti je věc druhá.Ještě dnes mě ta zahozená možnost výhry v poháru mrzí ale věřím,že si někteří hráči uvědomí v čem je jejich síla a tu vloží ve prospěch mužstva SK Slavia Praha.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        Travinho     před 7 lety 27.04.2017 17:48 |  
        0 1

        Můžu se tě zeptat, jak jsi trávil úterní večer? Pokud jsi byl na fotbale, tak je to až do nebe volající nesoudnost.

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

          Fačín     před 7 lety 29.04.2017 10:43 |  
          1 3

          Jeho chybu mohli napravit ještě dva spoluhráči a celý tým měl ještě opravdu dost času to otočit. A jsem šťastný za to, že ho máme v týmu a za to, že se snaží i nelehké situace vyřešit fotbalově a potěšit fanoušky. Po dobách Cicmanů, Bortelů, a jim podobných tragédů jsem za Deliho šťastný a děsím se toho, jak to bude vypadat, až Simon odejde.

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

            Travinho     před 7 lety 29.04.2017 11:09 |  
            1 0

            Ano, to je samozřejmě pravda, ale přece nemůžeš uprostřed hřiště, když máš míč na dlouho nohu a nemáš ho pořádně pod kontrolou hrát na housle. Navíc i v dalších pasážích zápasů byl Simon dost nejistý a pokud bys mu dal devítku, tak zřejmě nepamatuješ na to, že 90 procent jeho nákopů vůbec nenašlo spoluhráče.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      patras     před 7 lety 27.04.2017 12:26 |  
      3 0

      ...ano, hrubou ! Simon si o to koledoval delší dobu, byla otázka času kdy se mu to vymstí. Teď už jde do tuhýho a všichni musí makat na 100% už není doba hájení, jedna jediná chyba a všechny sny se můžou ...

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      Travinho     před 7 lety 27.04.2017 17:49 |  
      2 0

      Kolik zápasů, kdy vedl, letos Zlín prohrál? Pokud tento tým něco umí, tak zalézt a být velmi nebezpečný z brejků a když je takovou minelou dostaneš na koně? Ne, to se prostě nesmí stát...

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      zeleznik2     před 7 lety 28.04.2017 08:44 |  
      0 0

      Deli bohužel svou chybou silně ovlivnil vývoj zápasu, takže nese hlavní, ikdyž ne jedinou vinu na vypadnutí z poháru, kdyby si odpustil, ty svoje parádičky, nemuseli jsme, prohrávat a třeba bychom postoupili. Ale to už je teď jedno, ale pokud je útok impotentní, tak se nemůže, postoupit. Bohužel Bořil hraje, protože jiná alternativa krom snad Zmrhala, za Frydrycha není, ale snad už to nebude, potřeba. Ještě horší je snad Tecl, nevím, proč jej stále JŠ staví, kdyby tam nastoupil, kdokoliv jiný, nemůže snad, být horší. Barák taky už je myšlenkami asi v Udinese...

  2. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Kuliss9     před 7 lety 27.04.2017 11:52 |  
    11 3

    Opět velmi kvalitní hodnocení Alanore :). Jen bych si dovolil menší poznámku u 2 hráčů. Asi bych ještě snížil hodnocení Tondovi Barákovi, protože ten vyloženě zápas vypustil ve velkém stylu. Ten snad za celý zápas nepřeřadil na vyšší rychlostní stupeň. Pokud jsem to dobře z východní tribuny viděl, tak dokonce po chybě Deliho mohl hráče zlína křižovat a ještě tomu zabránit, ale kompletně to vychladil. Za mě společně s Delim dva nejhorší hráči zápasu.

    Druhým hráčem je Pepa Hušbauer, tomu bych možná o stupínek hodnocení zvedl. Jak píšeš z naší zálohy byl v té bídě nejlepším hráčem a alespoň bojoval, klasicky i dost skluzoval aby zabránil útokům, oproti tomu jak se do soubojů a bojovnosti pouštěl Tonda, určitě větší rozdíl mezi těmito dvěma než jen 1 stupěň známky.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      Martin 58     před 7 lety 27.04.2017 13:57 |  
      10 0

      Výborný postřeh Kullisi, pokud by v inkriminovaném okamžiku byl na místě Baráka Hušbauer, tak by takřka jistě skluzem Traorému zabránil v přihrávce. Tím, jak to Tonda vyklusal, zvýraznil Deliho chybu. Je mi líto, Tondu mám rád, ale jak hraje v poslední době, tomu nerozumím.
      Když nepřihrál perfektně rozběhnutému Floovi a namísto toho nevýrazně vystřelil, tak jsem jedinkrát za zápas u televize nepříčetně zařval. Je navíc pak těžké vyčítat Norovi neproduktivitu. On se na půlce soupeře skvěle pohybuje, ale spoluhráči toho nedokážou využít.
      S takovou, jak už jsem dříve napsal, na Tondu vzhledem k jeho krátkému působení u nás a navíc s prudce klesající formou, brzy zapomeneme.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      dupy77     před 7 lety 27.04.2017 16:13 |  
      5 0

      Tonda na jaře velké zklamání mám ho moc rád ale jestli toto bude předvádět v Itálii tak si moc nekopne bohužel

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        bongor     před 7 lety 28.04.2017 06:45 |  
        1 0

        Myslím,že v Itálii to bude rychle zase ten starej,dobrej Tonda.O to víc mě ale bude mrzet to jeho jaro,pro Slavii tak důležité,pro něj asi až tak ne.Prodat ho předem ,to asi nebyl ten nejlepší nápad.

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

          koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 10:26 |  
          1 0

          Já naopak Tondovi přestávám věřit. Moderní fotbal je postaven především na rychlosti a tu Barák jednoznačně nemá.

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

            jufoun (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 23:20 |  
            1 0

            Může být, ale taky nemusí. Míč je vždy rychlejší než hráč :)
            Nemusíš mít 10 sprinterů v týmu, hráč s mozkem v hlavě a správnou technikou se prosadí taky.

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

          dupy77     před 7 lety 28.04.2017 18:44 |  
          0 0

          No nevím jestli se chytne. S tím prodejem J.T nedal žádnou šanci a tomu nic jiného nezbývalo než ho prodat. Myslím si že rok měl vydržet nic by mu neuteklo

  3. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Bogdy     před 7 lety 27.04.2017 11:54 |  
    8 1

    Nechci říct, že Tecl nebo Bořil hráli dobře. Na druhou stranu kolik dostali míčů? Zejména ve druhé půli bylo mnoho situací, kdy se oba vehementně hlásili na pravé straně, kolem 20 metrů dálnice, ale míče šly do přehuštěného prostoru. Nejtragičtější byla rozehrávka z naší poloviny. Když hrajeme na 4 záložníky a potřebujeme srovnat, Ngadeu je na hřišti dost k ničemu. Deliho rozehrávka je příšerná a to kličkování si o podobné potrestání říkalo už rok a půl. Zmrhal se začínal ke konci poločasu zlepšoval, ale ze hřiště. Pak se nalevo začínal rozehrávat Barák, opět šel dolů. Šilhavý poprvé zápas nezvládl, což se mu jistě dá odpustit, jelikož doposud se jevil jako nejlepší trenér v lize. Zároveň platí, že zápas nezvládli především hráči. Nejlepší Flo, škoda nůžek Murise, to byl jediný světlý moment.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      bububu (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 13:29 |  
      2 2

      Souhlasím, doprava nešel ve druhém poločase kloudnej balón, ač kolikrát byla celá strana úplně volná. Rovněž jsem doufal, že JŠVCD stáhne Ngadeua, který byl opravdu na hřišti naprosto k ničemu...

  4. hodoceni

    Robinator     před 7 lety 27.04.2017 11:59 |  
    11 2

    Hodnocení v pořádku..Deli udělal chybu..ale to se prostě někdy stává, často dělá různé ekvilibristiky a celý stadion mu tleská, teď se všichni můžou posrat..Stalo se, pokazil to celý tým, kdybychom hráli na 100%, dali bychom dva góly a vyhráli, ostuda je, že jsme měli snad jednu šanci za zápas..

    • Re: hodoceni

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 13:07 |  
      7 3

      Jasně, ale on jich udělal daleko víc - jednu z nich potrestali gólem, ale bídnej byl víckrát.

      • Re: hodoceni

        Robinator     před 7 lety 27.04.2017 13:30 |  
        2 0

        zapas blbec no, kdyz udela stoper chybu, je to videt hned

        • Re: hodoceni

          koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 10:30 |  
          0 0

          Jasně, ale jde o to, jak se k tomu zápasu postavil. Rozhodně tomu nedal 100%, byl laxní a možná i nekoncentrovaný. Bohužel, stejně jako zbytek týmu. Furt to vyřazení nemůžu přejít ...

          • Re: hodoceni

            Robinator     před 7 lety 28.04.2017 10:44 |  
            0 0

            určitě nedal, bylo to špatný..já už jsem to nějak přešel, ale spíš se bojím, že to na nás něco zanechá..nebylo by to poprvé, kdybychom takhle na konci ligy ztratili titul..ten jablonec musíme zvládnout, zapomenout na pohár a odpíchnout se od toho dál

  5. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Robinator     před 7 lety 27.04.2017 12:05 |  
    4 0

    a ještě jedna věc..dneska se hraje poměrně klíčové utkání, City vs United, tak všichni fandit United, kdyby vyhráli, dostanou se na 3 příčku + mají zápas k dobru

  6. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Plos     před 7 lety 27.04.2017 12:06 |  
    0 0

    Rad bych poukazal na jednu vec, kterou u Luftnera pozuruji uz nekolikaty zapas. Prijde mi, ze zapas od zapasu je to lepsi a lepsi (mene caste), zrejme na popud Silhaveho. Ma to pravdepodobne zazite z Teplic. Obcas, ikdyz to neni nezbytne nutne, tak napali balon ze sve poloviny hriste pres 40 metru vzduchem...bohuzel, vubec to neumi a z 90% jdou vzdy crossy mimo nase hrace. Obcas si toho vsimnete, nemyslim, ze by to melo mit zasadni vliv na jeho pozapasova hodnoceni, protoze v ostatnich vecech je stabilne dobry a jako posila se jevi velmi dobre...nicmene za zminku to dle meho stoji...obcas se tu davaji "pulbody" dolu presne za takove opakovane dejici se veci..

    Kazdopadne, Alanore...diky za klasicky dobre objektivni hodnoceni..

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      Alanor (admin)     před 7 lety 27.04.2017 12:08 |  
      0 0

      Těch dlouhých rozehrávek od něj jsem si všiml, ale přiznám se, že mi nepřišlo, že by v nich měl nějak katastrofální úspěšnost a jen odevzdával míče (myšleno za celé jaro).

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 10:31 |  
        0 0

        Souhlasím. Troufám si tvrdit, že Bílek měl na podzim daleko nižší úspěšnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      Martin 58     před 7 lety 27.04.2017 14:14 |  
      5 1

      Myslím, že Lüftner má dobře našlápnuto, stát se brzy reprezentačním stoperem (pokud Jarolím zbrzdí to protáčení hráčů). Velmi mně postavou a i pohybem připomíná Chielliniho. V čem má velké rezervy, to je přesnost odvracení míčů, které není ve většině případů adresné, zejména hlavou. To už je dneska prakticky nutnost, pokud se chcete uplatnit na "evropské" scéně. Ale nevidím žádnů důvod, proč by to neměl zlepšit. Je technicky poměrně zdatný a na české poměry a při své postavě velmi rychlý.
      Stran rozehrávky jsem, bohužel, skeptický ohledně Deliho, který na jedné straně dokáže občas vykouzlit něco, co ostatní neumí a na druhé straně to degraduje něčím, co vlastně druzí také nedělají.. Toho si pozorovatelé samozřejmě všimnou a jeho případná prodejní hodnota bude nižší, než bychom si přáli. Myslím, že to během zápasu se Zlínem poznamenal i Bosák, než jsem si pro sebe ty jejich nekonečný hovory s Hyským v 63. minutě vypnul, abych se mohl soustředit na zápas.
      Z toho důvodu si myslím, že výkonnost Deliho by v našich poměrech už nemusela růst a protože v naší lize je při všech těch výtkách stejně stoperská jednička, uvažoval bych, jakkoliv ho mám rád, o jeho prodeji. Lepší liga by ho při pravidelně vyšších nárocích mohla ještě o kousek dál posunout.
      Jako stoperskou dvojici bych pak viděl jednoznačně Lüftnera s Ngadeuem, kde roli šéfa a organizátora by musel převzít český Michael a věřím, že budem vzadu přinejmenším stejně nepropustní jako dnes.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        Travinho     před 7 lety 27.04.2017 17:53 |  
        0 0

        Klobouk dolů za to, že jsi to 63 minut vydržel poslouchat. Jinak také souhlas, podle mě je to velmi přesné zhodnocení obou hráčů.

  7. Deli a Ngadeu

    VanDel     před 7 lety 27.04.2017 12:07 |  
    8 3

    Výkon to byl opravdu strašnej. Nemůžu si pomoct, ale teď na jaře mi Deli a Ngadeu připadají hrozně namistrovaní. Přijde mi to tak, že si ti dva myslí, že jsou to neomylní kingové, kteří považují soupeře za primitivy, kteří jim sežerou jakoukoliv jejich kličku a že si můžou dovolit cokoliv. Ngadeu na jaře zasvítil pouze proti "v divizní formě" hrající Příbrami a Deliho začíná v posledních zápasech herně převyšovat Lüftner. S takovouhle můžeme být naprosto v klidu, že by je někdo v létě koupil.

    • Re: Deli a Ngadeu

      Robinator     před 7 lety 27.04.2017 12:11 |  
      3 1

      Deli sice udělal chybu, ale předtím téměř v každém zápase naprosto dominoval a to že jsme první, je hodně jeho zásluha, obranu drží po celou dobu skálopevnou on..to, že se lepší Luftner je právě proto, že hraje s Delim

      • Re: Deli a Ngadeu

        VanDel     před 7 lety 27.04.2017 12:14 |  
        5 1

        Pokud to sleduješ pozorně, tak Deli už měl takových kiksů v letošní sezoně několik. Zatím se to ale vždy podařilo uhasit, teď v úterý už bohužel ne.

        • Re: Deli a Ngadeu

          Robinator     před 7 lety 27.04.2017 12:17 |  
          2 2

          to měl, ale furt to není nic oproti tomu, jak je naše obrana téměř vždycky pevná jako skála..Luftner by vedle někoho jiného, třeba Bílka, takové výkony nepředváděl, to si sem téměř jistý..to mu umožňuje Deli svoji hrou a spolehlivou prací dozadu..furt máme 2 nejlepší obranu v lize a věřím, že na konci bude úplně nejlepší

          • Re: Deli a Ngadeu

            VanDel     před 7 lety 27.04.2017 12:25 |  
            3 1

            Obranu máme dobrou, to samozřejmě uznávam, to je pravda. Ale říkat, že je pevná jako skála, to je přehnané. Téměř v každém zápase pustíme soupeře do několika dobrých šancí a většinou hlavně díky střelecké impotenci ligových soupeřů z toho nejsou goly. Nenalhávejme si zase něco, co není pravda.

            • Re: Deli a Ngadeu

              Robinator     před 7 lety 27.04.2017 12:27 |  
              3 1

              já si myslím, že obrana je naší velmi silnou stránkou, to mám problém spíš s naší zálohou..

              • Re: Deli a Ngadeu

                VanDel     před 7 lety 27.04.2017 12:35 |  
                0 1

                To s tím samozřejmě souvisí. V dost kolísavé formě hrající Ngadeu, oproti podzimu poloviční Barák a Zmrhal, to je samozřejmě hodně znát.

              • Re: Deli a Ngadeu

                Martin 58     před 7 lety 27.04.2017 14:27 |  
                3 0

                Souhlas Robinátore. Křídla často zmizí dopředu dřív, než ve středu něco stihnem zakombinovat. Už v několika zápasech jsem si všimnul, že v linii s obránci soupeře stojí 4-5 hráčů, přičemž míč je ještě někde u středového kruhu. Tím jsme například Zlínu strašně zjednodušili bránění, ale co je nejhorší, při jakékoliv nepřesnosti a ztrátě míče, vyráží soupeř v klidu, neatakován středem hřiště do protiútoku.
                Myslím, že máme v záloze vesměs nadstandardní hráče, ale se špatným, nekoordinovaným pohybem. Takovéto vysmívané Hřebíkovské pokrývání prostoru, které on viděl dávno, než k nám myšlenkově dorazilo a bez kterého to dneska nejde. Všimněte si, jakmile v tomto pohybu zálohy někdo, byť světový klub, povolí, hned jsou na hřišti problémy. Když to někdo dotáhne do dokonalosti, jako například Juventus, tak to nese jižní ovoce v plné zralosti.

                • Re: Deli a Ngadeu

                  Robinator     před 7 lety 27.04.2017 14:37 |  
                  0 0

                  je to tak :) chybí tam více pohybu, rychlosti..celkově v těch prostorech jsme docela slabý..to se musí vylepšit, protože v EL by nas tam sfoukli jako svíčku...
                  jsem rád, že to vidí i někdo jiný než já..jak říkáš, hráče máme nadstandartní, ale typologicky se k sobě moc nehodí..podle mě z nich stačí, aby tam byl třeba jen ten Hušbauer, k němu rychlého technika, který ten prostor oběhá, rozdá taky pěkný pasy a místo MNN někoho, kdo bude mít lepší rozehru a bude to podporovat trošku víc kontruktivněji ze zadu..

                  • Re: Deli a Ngadeu

                    afro     před 7 lety 27.04.2017 15:14 |  
                    2 0

                    My jsme tu propast v rychlosti a dynamice pocítili na vlastní kůži už v létě s Anderlechtem a příčinou nebyl pouze DUVCD. Takovej Barák ač tehdy nerozehraný působil proti Tielemansovi jako důchodce.

                • Re: Deli a Ngadeu

                  japhy     před 7 lety 27.04.2017 14:57 |  
                  0 0

                  Přesně popisuješ divoký systém 3-3-4, případně ještě vypečenější 4-2-4, o kterém jsem tu psal někdy po Liberci. Je fajn mít tolik lidí vepředu, ale oni nemají pro koho ty míče vybojovávat, jedinou šanci je zpracovat míč pro sebe, což není disciplína pro každého. Tenhle nešvar musí co nejdříve pryč, ale bohužel se nás už delší dobu drží. V posledních zápasech jsem měl dojem, že jsme se toho zbavili, ale bylo to zřejmě jen příznivě se vyvíjejícím skórem. Jak nám teče do bot, nastupuje tahle hrůza.

      • Re: Deli a Ngadeu

        Fačín     před 7 lety 27.04.2017 12:17 |  
        7 4

        Také si myslím, že Lüftner se lepší hodně díky Delimu, odkoukává od něj spoustu věcí. Tak snad nezačne odkoukávat i tu "bohorovnost" nebo "namistrovanost", jak to tomu tady říkáte.

        Teď se tu dá do Deliho krásně kopat, ale nezapomeňte, co už pro nás všechno odbránil, v lize není útočník, který by mu dělal problémy a přiznávám, že nepamatuju, že by mu kdy nějaký útočník utekl. Má totiž i famózní rychlost, když do toho šlápne, udělá ty svoje tři čapí kroky, tak je před každým o metr.

        • Re: Deli a Ngadeu

          Robinator     před 7 lety 27.04.2017 12:22 |  
          2 2

          presne..dost lidi najednou zacalo zapominat, jak si tady mazal na chleba kazdeho utocnika, který k nam prijel.., co se snazil kolem nej prejit..a jeste to vysperkoval tim, ze si z neho udelal prdel a krasne rozehral..

          • Re: Deli a Ngadeu

            koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 10:38 |  
            1 0

            Sorry, ale tady nikdo na jeho povedené výkony nezapomíná! Pouze konstatujeme, že hrál v zápase se Zlínem laxně a vyvrcholilo to jedinou brankou utkání. Toť vše.

        • Re: Deli a Ngadeu

          VanDel     před 7 lety 27.04.2017 12:33 |  
          9 1

          Oprávněná kritika po špatném výkonu završeném chybou, ze které pramenil rozhodující gol zápasu, není žádné kopání ! Většinu sezony tady naše hráče chválíme, takže myslim není nic špatného na tom, pokud je po tak hrozném výkonu jako předvedli teď v úterý, naopak trochu sprdnem.........a bez vulgarit, které jsem tu teda žádné nezaznamenal, takže dle mě je to naprosto v pořádku.

  8. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    kleofas     před 7 lety 27.04.2017 12:14 |  
    1 6

    Bořil doplatil na Tecla, který byl opravdu zoufalej

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      Alanor (admin)     před 7 lety 27.04.2017 12:20 |  
      8 1

      To se dá vždycky otočit, jak se to komu hodí. Myslím, že Bořil byl v úterý úplně stejně zoufalej jako Tecl. A těžko na Tecla házet ta jeho zaváhání vzadu.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 10:43 |  
        1 0

        Začíná mi vadiť, jak jsou někteří vůči Teclovi předpojatí. Deli udělal hrubici jako blázen, po které jsme inkasovali v konečném součtu rozhodující branku. Tecl nezahrál dobře, ale uplně tragickej výkon to nebyl. Nicméně, od uživatelů dostane 16x 1, zatím co Deli "pouze" 11x.

  9. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    w8888     před 7 lety 27.04.2017 12:24 |  
    10 1

    Hodnocení vcelku správné. Zcela určitě bych však ubral body Barákovi, který je totálně z formy. Zřejmě se už v mysli opaluje v Itálii. Po šílené chybě Deliho mohl zabránit akci Zlína, ale jen stínoval. V posledních zápasech mám pocit, že trenér Šilhavý má nějaký problém se Zmrhalem. Už po několikáté ho střídal prvního, přitom v úterý zdaleka nebyl nejhorší. O poločasové vystřídání si kromě Baráka říkal vehementně i Tecl, který je zjevně naší nejhorší zimní posilou. V jeho případě se mi při psaní slova "posila" kroutí prsty nad klávesnicí. Vyhozené peníze. Velmi špatný je v posledních zápasech i Ngadui, kterého by podle mého názoru v neděli měl nahradit Ščuk. Lavička černé perle jen prospěje.

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      pinochet     před 7 lety 27.04.2017 23:27 |  
      0 2

      Já bych na lavičku posadil i Deliho. Mně totiž přijde, že nejlépe Slávia hrála v pohárovém utkání s Karvinou, kdy právě Deli nebyl v základu. Mohlo by ho to i motivovat. S takovouhle totiž nejen nikam nepřestoupí, ale bude mít i potíž se vůbec dostat na hřiště.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 10:45 |  
        1 0

        Já naopak věřím tomu, že tato minela Delimu pomůže a opět bude suveréní.

  10. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    smely (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 13:03 |  
    3 0

    rozumim, ze hodnoceni hracu standardne patri k pozapasovemu "summary" nicmene uz bych se v tom moc nepatlal, v podstate bylo vse jiz probrano v minulych clancich o utkani...ja myslim, ze vsichni zainteresovani ( hraci a JSDVCD ) si moc dobre uvedomujou, ze to byl pruser , a ze se v nedeli da ocekavat diametralne odlisny vykon a presvedcivy vitezstvi nad Peltoncem...#JdemeSiProTitul !!!

  11. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    afro     před 7 lety 27.04.2017 13:57 |  
    0 0

    Když porovnám Alanorovo hodnocení se svým, tak se mi zdá, že jsem na ty naše flinky byl nějak moc mírnej...

  12. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    honza304     před 7 lety 27.04.2017 13:58 |  
    2 3

    Vůbec Ti to hodnocení v tomto zápase nezávidím. Celkem bych s tím souhlasil, hráli jsme pod psa, nakopávali balony na stojící hráče, které zlíňáci v pohodě sbírali. Trochu mě mrzí hodnocení Deliho, vypadá to všude, že on je ten jediný, kdo za to může, protože udělal kravinu. No, když jsem viděl záznam, nebyl v tom sám. Zajišťoval ho Tonda Barák, který se vedle toho Zlíňáka proplazil jako stín a vůbec se přihrávce nesnažil zabránit byť byl od něho půl metru. Deli, kromě toho, zastavil dost velké množství zlínských protiútoků. To, že neměl komu nahrát, snad není jeho chyba, ze zálohy hrál jen Hušba, výsledkem bylo její překopávání resp. odevzdávání balonů soupeři. Mám pocit, že, ačkoli byl na naší lavičce z trenérů kdokoli, hra skončila podobným nehraním a nakopáváním na nikoho. Doufám, že má Šilhavý něco v hlavě, a začneme zase hrát fotbal. Ať žije Slávie!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      honza304     před 7 lety 27.04.2017 14:01 |  
      4 5

      Ještě koukám na to srovnání Tecla s Delim, podle mne Tecl max 1. Proč ten je na hřišti a ve Slávii je mi záhadou.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        smely (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 14:19 |  
        3 0

        aby dal gol Brnu v poslednim zapase v 86. minute na 2 : 1 a zajistil nam titul ? :-))

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

          Robinator     před 7 lety 27.04.2017 14:26 |  
          3 0

          to já doufám, aby radši snad ani nehrál proti Brnu, když to bude zápas o titul :D

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

            VanDel     před 7 lety 27.04.2017 14:30 |  
            0 1

            :)))

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

            smely (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 14:30 |  
            4 0

            ja myslim, ze se budeme jeste vsichni divit... :-) ( aneb vsechno maj svuj duvod...)

    • Re: Straka

      smely (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 14:33 |  
      1 0

      jo, to sem cet uz nekdy po obede a normalne sem si poprskal monitor...to je velkej pasak tenhle pan.. :-))

      • Re: Straka

        donford     před 7 lety 27.04.2017 15:09 |  
        3 0

        Tak jsem si přečetl, že nejhorší byli Deli, Bořil, Ngadeu, Barák, Tecl. Takže polovina mančaftu. Zápas blbec. Dostali jsme jeden gól po značné minele plynoucí z bohorovnosti. Ale proč jsme aspoň jeden sami nedali? Proč jsme pořád nakopávali míče na Škodu? I ve dvou útočnících byl tentokrát útok bídný. Máme výborného brankáře a velmi dobrou obranu. Ti si své uhrajou. Ale je nutné, nesmírně nutné vyřešit zálohu. Teď tam momentálně vidím jen Hušbauera. Na křídlech ve formě jen Mingazova. Ale je docela možné, že kluci oprávněně dostali čočku a proti Jablonci to bude zase naše Slavia. Nakonec nic jiného nezbývá. 5 kol, tj. 450 minut musejí dřít jako koně. A hrát prosím jen po zemi.Přihrávky na nabíhající křídla a kolmice na útočníky a od křídel na nabíhající střed. Teoreticky to není složité. Jen to přetavit do praxe se často nedaří.

      • Re: Straka

        chrobak     před 7 lety 27.04.2017 15:10 |  
        3 0

        Ideální realizační tým by byl Rada trener, Straka asistent a Czaplar by jim mohl dělat sportovního ředitele

        • Re: Straka

          Jachym     před 7 lety 27.04.2017 16:46 |  
          0 0

          Straka s Csaplárem by se mohli podělit o roli dementálního kouče :-))

    • Re: Straka

      Fačín     před 7 lety 27.04.2017 15:45 |  
      1 1

      No tak to koukám, že bude další arabský jaro, když skončil pan trenér Straka.. A ještě takovým omylem.. Vždyť tam přeci vyhrál 2 z 8 zápasů!!

      Tak to jsem se opravdu zasmál jako dlouho ne...

    • Re: Straka

      Nosorozec     před 7 lety 27.04.2017 20:42 |  
      0 0

      Straka už absolutně ztratil soudnost. Člověk by z toho jeho rozhovoru měl skoro pocit, že fanoušci Ismaily kvůli jeho konci stvořili ze svých slz nový Nil a že podle jeho podobizny postavěj sfingu :D A ten jeho agent musí být podobný magor jako Franz, když mu to všechno odkejve. :D

    • Re: Straka

      bongor     před 7 lety 28.04.2017 06:57 |  
      0 0

      Tak že bychom se začali modlit,aby se k nám zase jednou vrátil?

  13. Hodnoceni

    Akuls     před 7 lety 27.04.2017 17:15 |  
    9 0

    Co mne tentokrát zarazilo, tak to bylo velmi slabé nasazení celého týmu. SKS třeba udělala za celý zápas je 6 faulů, to nesvědčí o nějaké velké bojovnosti. Rovněž provádění standardek, naší velké zbraně, bylo žalostné, rohy často na krátko a bez efektu, nebo třeba Sýkora netrefí z rohu ani velké vápno (o co byl božský Syky lepší než zde velmi kritizovaný Tecl?). Ani ke konci zápasu jsme se nezmohli na žádný tlak, tak jako třeba v lize při podzimní remíze se ševci 2:2 a to Zlín toho musel mít už plné zuby. Ligu hrál až v sobotu, v poháru postavili stejnou sestavu až na golmana a hráli mnohem běhavějším stylem. Podle mne to bylo velké podcenění, celé mužstvo působilo dojmem, jako kdyby před zápasem skládalo 100 metráků koksu na hlavu. Jinak Deli udělal velkou chybu, ale pořád to bylo ještě 3 na 3 a dalo se s tím něco dělat. Barák však dozadu moc nezabojoval a paradoxně náš nejlepší obránce v tomto zápase Luftner se k volnému Holíkovi také nevím proč vůbec nepřiblížil. Jinak u Luftnera se mi trochu nelíbí, že alibisticky dává důvěru při rozehravce Delimu a ten holt přitom množství přihrávek a nákopů občas kazí. Jinak na Delim je vidět, že to je bývalý záložník a obćas si zahraje na svého krajana Yayu Tourého a chce divákům něco ukázat jako on na ManC. Kdysi jsem ćetl nějakou autobigrafii o Denisi Lawovi (pro mladší připomínám, že to byla v minulém století hvězda ManU v době Besta, Bobby Charltona atd.) a on tam psal, jak dal soupeři dvoje jesle za sebou a úplně změnil ráz nějakého důležitého zápasu, soupeře znejistěl a spoluhráčům vliv do žil sebevědomí. Asi to působí stejně jako když se v hokeji podaří nějaký pěkný hit, tak to se soupeřem také někdy zastřese a ne jenom fyzicky. Asi to Deli četl také, ale nesmí to dělat 10 m před vápnem, tam to je riziko velké. Přesto tvrdím, že zápas nám neprohrál Deli, ale přístup celého týmu a naše naprostá nemohoucnost v ofenzivě. Bez pohybu a invence to nepůjde.

  14. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Travinho     před 7 lety 27.04.2017 17:44 |  
    0 0

    Jen ke Kovářově vybíhání. Ještě není dostatečně sehraný se stopery a proto tak vybíhá. Pavlenka už ví, že Simon i Michael jsou tak rychlí, že dokážou většinu rychlostních soubojů zvládnout, a proto není žádné velké vybíhání třeba.

  15. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Robinator     před 7 lety 27.04.2017 18:28 |  
    0 0

    Nemate ještě někdo jeden listek nebo ten kód, prosím? Chci vzít ještě někoho z rodiny, kdyby něco tak do zprávy, díky :)

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      dropt     před 7 lety 27.04.2017 18:38 |  
      2 0

      Máš to tam!

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        Robinator     před 7 lety 27.04.2017 18:47 |  
        0 0

        Díky moc :) máš u mě pivko před zápasem :)

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

          Travinho     před 7 lety 28.04.2017 08:51 |  
          1 0

          Dropt a pivko? Vidím to spíš na limonádu...

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

            Robinator     před 7 lety 28.04.2017 09:15 |  
            1 0

            tak limču :)) když jsme u toho, nevíš jak to bude v tu neděli probíhat?

  16. Hodnocení zápasu by dropt

    dropt     před 7 lety 27.04.2017 20:29 |  
    8 16

    Přátelé,
    chápu, že mnohým z Vás přestup Baráka leží v žaludku, ale to, jak ho tady v poslední době naprosto neopodstatněně pranýřujete nemá obdoby. Dát Barákovi stejnou známku jako Ngadeuovi nebo Bořilovi a dokonce horší než Zmrhalovi, Mešanovičovi či Sýkorovi, to je objektivní hodnocení asi tak jako objektivita ideologie Islámského státu.

    Davový efekt se opět ukázal. Někdo tady bez špetky osobní známosti s Barákem prohlásil, že už se vidí v Itálii a od té doby to tu všichni papouškují a promítají to do jeho hodnocení. Netvrdím, že hrál světoborně, taky vidím chyby nebo nedostatky v jeho hře a vidím, že hrál už lepší zápasy, ale kdyby na hřišti alespoň další 2-3 hráči předváděli to, co on, tak jsme nevypadli a hrajeme úplně jiný fotbal (mnohem lepší). Opravdu špatných řešení či pochybení jsem za první poločas napočítal cca pět a to byl docela často u míče a počítám mu i situaci když netrefil míč, ale byl faulován, kdy mu to Kovář naprosto nesmyslně rozehrál a on to i tak neztratil v tom nejkritičtějším prostoru před vápnem, nebo kdy se mu jen nepovedla průniková přihrávka, která byla jinak myšlena dobře.

    Lidičky, uvědomujete si, že Zmrhal nenasbíral za celý poločas ani tolik pozitivních momentů? Že jen Deli udělal vzadu tři minely a minimálně stejný počet naprosto tragických rozehrávek? Že Lüftner vedle něho taky minimálně třikrát za první půli poslal míč úplně do háje a Ngadeu to samé?

    Barák zajišťoval první poločas naprostou většinu kombinace po zemi a možná jste si toho nevšimli, ale od té doby, co vystřídal, tak už NIKDO po zemi nebyl schopen přejít střed hřiště a ani se o to nepokusil. Zajímalo by mne, zda si Alanor všiml, že i když s minimem ostrých sprintů se Barák pohyboval od stoperů až po penaltu a jen minimálně po hřišti chodil. Že si chodil pro rozehrávku a vcelku úspěšně rozehrával, narozdíl od zbylého ansáblu vzadu. Že rozdal spoustu dobrých kolmic, ale prakticky nikdo na jeho snahu nedokázal navázat dalším kvalitním dotykem. Nebo třeba, zda si ti, co mu navrhují dokonce známku ještě snížit všimli, že byl u dvou našich nejnebezpečnějších šancí za celý zápas. Ano, byl to on, kdo dal krásný pas na Floa, který nezvládl přihrávku před bránu a také to byl on, kdo hlavou vracel míč k Mešanovičovi před jeho nůžkami.

    Jsem znechucen a zklamán z toho, jak jste si tu z něj udělali jakéhosi svého mučedníka, ale Tonda je náš poslední problém, který na hřišti máme.

    • Re: Hodnocení zápasu by dropt

      Jachym     před 7 lety 27.04.2017 20:45 |  
      4 0

      Hlavním fackovacím panákem je tady pravidelně Tecl, do něho má Tonda hodně daleko. Tentokrát zahrál ale opravdu bídně (nejen že nezahrál světoborně), takže toto promo může maximálně poukázat na to, že ostatní nehráli lépe, tedy hráli podobně mizerně. V tom bych s tebou souhlasil. Já mám také Tondu jako fotbalistu, ale i člověka rád. Ale to, že je hlavou již v Itálii, si myslím také a je to i přirozené. Podobné to bylo kdysi i s Vláďou Šmicerem, který to ostatně i sám přiznává.

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        dropt     před 7 lety 27.04.2017 20:59 |  
        3 14

        Bídu (za účelem vstřelení branky) předváděla ta partička rozehrávačů vzadu (Bořil, Lüftner, Deli, Ngadeu). Předvedl ji Zmrhal, který dal za poločas všehovšudy asi dvě pěkné přihrávky nebo ji stihl Sýkora svým zpracováním s pětimetrovým odskokem či libovou narážečkou do autu. Ne až tak daleko od bídy měli Hušbauerovi centříky, které ač z místa nedokázal dokopnout vůbec do vápna nebo náš druhý roh rozehraný na krátko s Ngadeuem. To byla bída. Dále Mešanovič, který v poli nepřevzal a neuhlídal jediný míč (i když to měl s Jugasem a Gajičem opravdu těžké).

        Hra Baráka byla proti tomu vysoce nadprůměrná a kvalitativně byla úplně v jiných dimenzích. Dokonce i ty rohy, které podle Alanora rozehrával špatně, tak měli mnohem větší kvalitu než ty z druhé strany (hodnotím první poločas, na každé straně byly tuším dva). Mohl bys mi ukázat, co tak bídného na tom hřišti udělal?

        • Re: Hodnocení zápasu by dropt

          Jachym     před 7 lety 27.04.2017 21:19 |  
          11 1

          Na stadiónu ani po běžném zhlédnutí záznamu mě (vzhledem k jeho potenciálu) ničím grandiózním nezaujal, pár dobrých momentů nevyvážilo jeho minimální nasazení a "stínování" u našeho gólu. Hušbauer, který se mi také nelíbil, měl nasazení větší. Tvůj problém je v tom, že křečovitě "vyzobáváš" pozitiva Tondovy hry a zlehčuješ negativa. Naproti tomu u ostatních hráčů bez obalu mluvíš o minelách a katastrofálních chybách. Dělá to na mě dojem, že jste snad příbuzní nebo dobří známí... Souhlasím s tím, že je nesmyslem hledání obětního beránka při tak bídném kolektivním výkonu, ale tyto promo akce opravdu působí spíše komicky.

          • Re: Hodnocení zápasu by dropt

            dropt     před 7 lety 27.04.2017 21:56 |  
            1 10

            My hodnotíme výkon podle toho jak daný hráč naplnil svůj potenciál? Tak to jo. To je potom vše v pořádku. Já myslel, že hodnotíme, co předvedl na hřišti.

            Jaká konkrétní negativa Barákova výkonu zlehčuji?

            Jo, Barák mohl u toho gólu udělat víc. Ale narozdíl od Deliho s Lüftnerem by uhasil chybu někoho jiného, nemluvě o Ngadeuovi, který se v daný moment na návrat úplně vykašlal.

            • Re: Hodnocení zápasu by dropt

              Jachym     před 7 lety 27.04.2017 22:28 |  
              8 0

              Hezká ironie... Ale opět to pouze poukazuje na to, že se nesmyslně chytáš slůvek. Stejně tak bych já mohl říct, proč by tu chybu neuhasil, když fotbal je snad týmová hra a zaskočit za chybujícího spoluhráče by nemělo být újmou. A propos, Deli. Stejně tak (jako ty vyzdvihuješ Baráka) bych mohl po odhlédnutí od několika jeho kiksů tvrdit, že jinak hrál dobře, a většinou mu riskantní kličky vycházely a hezky se na něho dívalo. Jak velmi přesně napsal donford, snad všichni Tondovi přejeme jen to nejlepší. Usilovným hájením Baráka a jeho posledního výkonu při současném dštěním síry na všechny ostatní (většinu hráčů jsi ostatně sám vyjmenoval) mu ale podle mě děláš spíše medvědí službu.

        • Re: Hodnocení zápasu by dropt

          Gino     před 7 lety 28.04.2017 10:35 |  
          7 0

          "Hra Baráka byla proti tomu vysoce nadprůměrná a kvalitativně byla úplně v jiných dimenzích."

          Ty vole ty už jsi se snad fakt uplně zbláznil. Může na tebe ještě někdo reagovat? :D

        • Re: Hodnocení zápasu by dropt

          bongor     před 7 lety 29.04.2017 09:02 |  
          1 0

          Já Tě dropte docela rád čtu a většinou Ti dávám plusy.Tentokrát se Tě zeptám:Zdá se Ti že Tonda je tak dobrej jako na podzim,že i tak bojuje jako na podzim,nebo je na něm znát dost velký útlum?Já jako laik na něm vidím,že už to není ten Tonda,kterého jsem obdivoval a přál jsem si,aby byl do budoucna šéfdirigentem Slavie.Ne že by snad na to vědomě dlabal,to ne,ale podvědomí mu asi nedovolí,aby se před svým dosavadním životním přestupem/jak si myslí on a jeho nejbližší okolí/nějak zranil,a taky že už nepotřebuje ze sebe vydávat to nejlepší co v něm je,když už je stejně prodanej.Tak to vidím já,aniž bych zpochybňoval Tvoje názory.

          • Re: Hodnocení zápasu by dropt

            dropt     před 7 lety 29.04.2017 22:06 |  
            2 1

            Rozdělil bych to na dvě části. První dvě utkání, kde mu seděla role rozehrávače a tvůrce, byl ještě lepší než na podzim a potom zbytek jara, kde šel v průměru dolů. V té druhé časti hlavně vnímám mnohem větší výkyvy v jeho výkonech (především lehkosti, resp. těžkosti pohybu). Teplice bychom bez jeho příchodu na hřiště nepřehráli a v Liberci a v Karviné byl také velmi solidní.

            Já hlavně vnímám, že jeho hra ohromně trpí naší pomalou rozehrávkou a neschopností dostat míč k němu dopředu a udržet ho tam rychlou kombinací. Zároveň vnímám, že tím jak se týmu nedaří Barák se snaží to často vzít na sebe, což nedělá dobrotu protože v danou chvíli zvolí nesprávné řešení situace, což se mu dříve stávalo minimálně.

            Pořád vidím kluka, co bojuje když má síly. Pořád vidím hráče, který když to jde chce hrát dopředu a kombinovat, ale téměř nikdo se k němu nepřidává, z čehož mám pocit (a to také vidím) je občas trochu frustrovaný jako třeba v posledním zápase proti Zlínu.

            Každopádně si myslím a mám z jeho projevu takový pocit, že strašně moc touží po titulu! Z toho plyne, že si nemyslím, že by Itálie měla na jeho výkon jakýkoli vliv. Spíše to považuji za vcelku běžný výkyv výkonnosti u mladého hráče doprovázený poklesem kolektivním výkonnosti (soupěři ví, jak nás ubránit) a ovlivněný tlakem na psychiku hráče.

            Celkově tedy nevidím nějaký značný výkyv formy, pořád si Barák odehraje to své a velmi nadstandardně, akorát už jeho hra třeba nedisponuje takovou genialitou, což ale hodně souvisí i se změnou naší hry, kdy soupeři už nám leccos nedovolí.

    • Re: Hodnocení zápasu by dropt

      Pepino44     před 7 lety 27.04.2017 20:49 |  
      3 0

      Nevím, proč taková obhajoba s vyčíslováním kdo kolik přihrávek pokazil, nebo kdo měl kolik minel. Prostě někdo to viděl jinak a s jeho hrou nebyl spokojen. Já jsem také od Baráka očekával víc a jeho hra v posledním zápase se mi moc nelíbila, protože rozhodně umí zahrát líp, ale i tohle chápu, určitě v něm hlodá myšlenka aby se nezranil, nebo aby jej nezranil někdo jiný. Prostě aby si potom "užil toho sluníčka".

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        dropt     před 7 lety 27.04.2017 21:09 |  
        3 8

        Protože je tu mimo jiné známkami srovnáván s ostatními a hodnocení by mělo být na něčem založeno. A já se ptám na čem je založeno to Baráka?

        Jestli Barák ztrácel míče, tak co dělali ti ostatní? Ti je dobrovolně odevzdávali?
        Jestli Barák volil špatná řešení, tak co dělali ti ostatní? Ti se ani nepokoušeli žádné najít?
        Jestli Barák špatně rozehrával rohy tím, že vybídl Bořila, který byl sám na rohu vápna, nebo že poslal pěkný prudký centr, jenž byl pouze odvrácen hostujícími obránci na další roh, tak co dělal Hušbauer na druhé straně v prvním poločase (první roh zazdili s Ngadeuem na krátko a druhý odhlavičkoval první obránce)?

        Ukažte mi kdo v tom zápase předvedl víc povedených přihrávek dopředu po zemi než Barák?
        Kdo jiný chtěl víc hrát kombinačně a jen nenakopávat?

        • Re: Hodnocení zápasu by dropt

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 21:41 |  
          6 6

          Také vůbec nechápu hodnocení posledních zápasů. Vytvořila se tu mantra o špatné formě Baráka, výborné Hušbaera a přes to nejede vlak, ať je realita jakákoliv. Co se týče centrů, tomu také vůbec nerozumím, jelikož i komentátor si "dobrých centrů" též všiml. Nejlepší na té "Barákově krizi" je to, že když odejde ze hřiště, nikdo v záloze již není schopen přihrát po zemi, aniž by hrál alibisticky dozadu nebo do strany :-) Spoustě lidem prostě stačí, aby hráč dělal skluzy a na ostatní věci už tak nehledí.

    • Re: Hodnocení zápasu by dropt

      Ondráš     před 7 lety 27.04.2017 20:58 |  
      6 0

      Já třeba Baráka vůbec nepranýřuju..ale zároveň ani moc nelituju, že v létě odchází. Mám ho rád, jak na sobě dře, pokornej, super charakter..ale trochu si myslím, že ten kluk už našel svůj strop. Já nevěřím, že fotbalově nějak moc poroste, spíš mu v Itálii ani moc nevěřím. Jemu chybí rychlost a to je dnes prostě naprosto nezbytný. Doba se změnila. Když přivedeme na jeho místo nějakého technického rychlíka, já budu spokojen.
      Jinak Tondovi pochopitelně přeju, ať se mu daří, ale na nějakou hvězdnou kariéru to spíš nevidím. Uvidíme, třeba se těžce mýlím.

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        donford     před 7 lety 27.04.2017 21:19 |  
        9 0

        Dle mého laického pohledu zahrál velmi dobře jen Lüftner a Flo. Nikdo z dalších na svůj obvyklý standard nedosáhl. (jen Kovářovi ten jediný gól prakticky z jediné střely na bránu nevyčítám). Myslím, že drtivá většina tady přeje Tondovi v jeho fotbalovém růstu a v novém angažmá bez jakékoliv zatrpklosti to nejlepší. Zda je myšlenkami jinde či nikoliv nedokážu posoudit, protože ani zbylým se zápas nevyvedl. Ale za novodobého mučedníka bych ho nepovažoval. Vskutku není proč. Na to je příliš poctivý a inteligentní a myslím, že především on nebyl se svým výkonem oprávněně spokojen. Ne každý zápas se vydaří a tady shodou okolností sedla deka na mnohé. Že by v podvědomí výprask Zlína u nich? Je to za námi a Jablonec je před námi. Naši stále mají jedinečnou možnost na reparát, byť cesta přes 5 zápasů lehká nebude. Ale dle mého a opakuji se, značně musíme posílit především středovou řadu. Ta současná naše je v průměru pomalá a v boji o střed hřiště ji některé řady dokážou přehrávat. Ale to snad vidí a cítí každý. Věřím, že po tomto pro nás nedobrém zápase kluci budou proti Jablonci cedit krev a trávník pod nimi bude hořet.

        • Re: Hodnocení zápasu by dropt

          dropt     před 7 lety 27.04.2017 22:07 |  
          4 11

          Tak zrovna Lüftner udělal při gólu mnohem větší chybu než, co je tu vyčítáno Barákovi (byli tam s Floem 2 na 2, Holíka si měl pokrýt) a během západu minimálně sedmkrát úplně nepochopitelně zakopl míč při snaze rozehrát.

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        (#58882)     před 7 lety 28.04.2017 07:58 |  
        0 1

        Palec nahoru nestačí.Nejvýstižnější.

        • Re: Hodnocení zápasu by dropt

          (#58882)     před 7 lety 28.04.2017 08:00 |  
          0 1

          Zvoral jsem to.Palec nahoru nestačí....patří k vyjádření Ondráše.

    • Re: Hodnocení zápasu by dropt

      Robinator     před 7 lety 27.04.2017 22:18 |  
      4 10

      souhlasím s tebou, objevilo se to od te doby, kdy se oznamil ten prestup. dost lidi zacalo byt neobjektivnich a merit ho jinym metrem nez ostatni hrace. Asi je to tim, ze si mysli, kdyz jde Tonda do zahranici, ze musi podavat nejaky extra vykon vic nez jini...prijde mi, ze i jeho znamkovani podleha urcite nespravedlnosti..viz Karvina, kde dirigoval celou hru, bez neho bychom ten zapas urcite nevyhrali..hral fakt velmi dobre a dostal jen sestku, myslim..

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 22:57 |  
        2 2

        přesně tak

    • Re: Hodnocení zápasu by dropt

      Akuls     před 7 lety 27.04.2017 23:17 |  
      7 0

      V dubnu 1968 vyhrála SKS v derby nad ACS po krásném lobu Nepomuckého 2:1. Po tomto zápase vyšel zajímavý rozhovor se slávistickým příznivcem scénaristou Jaroslavem Dietlem. Zaujalo mne, jak on si rozděloval hráče z hlediska dvou základních kritérií, a to sice fotbalového myšlení a technické zdatnosti. Pokud se pamatuji, tak hráče rozděloval do 5-ti skupin. V té nejhorší byli hráči, kteří přihrávali nejbližšímu spoluhráči a ještě někdy nepřesně. K nejlepším patřili Ti, kteří vyřešili situaci tak jak on si to z tribuny myslel, že to je nejlepší. A za úplný vrchol pokládal řešení situace na hřišti, které on ani z nadhledu z hlediště neviděl a navíc to hráč provedl dokonale technicky, a to byl právě ten vítězný lob Nepomuckého. Proč tento úvod. Já jsem stejně jako Vy Barákovým příznivcem a to i proto, že u něj občas vidím momenty, které ho řadí do té páté, nejkvalitnější kategorie. Bohužel v poslední době jich je čím dál méně a i proto hra SKS není pohledná a hraje se nakopávaná. Barák i Hušbauer jsou atakování soupeřem při přebírání míče a nejsou schopni se s tím vyrovnat. Chodí si potom pro míće do hloubky pole a míće jen nakopávají na náhodu dopředu stejně jako stopeři. Tím trpí naši útočníci i krajní záložníci. Soupeř nechává volného jen MNN, protože ten není zrovna konstruktivní a žádné nebezpečí z jeho přihrávek, že se stanou finálními, nehrozí. O tom, že Barák právě není v nejlepší formě svědčí i skutečnost, že už dlouho nevyslal gólovou střelu, nepřihrál do vyložené šance, nebyl na něj ani nějaký faul v blízkosti velkého vápna, aby z toho byla nějaká nebezpečná standardka. Prostě se do děje zápasu nijak významně nezapisuje a to u něj nebývalo zvykem. Místo v mužstvu zatím má, ale jen proto, že Ščuk na Slovácku ukázal, že to hrát nemůže. On by ale jako budoucí hráč série A, kde se setká s úplně jinou konkurencí a tempem zápasů, měl být vidět a to bohužel v poslední době není. Luboš Kubík, kterého v ném vidím, nebyl v jeho věku také žádný rychlík, ale byl důraznější a ke střele se dokázal dostat i když mu soupeři věnovali velkou pozornost. Ač byl v mužstvu skoro nejmladší, tak se kolem něj všechno točilo a ještě obstarával góly. Dodnes drží rekord, kdy dokázal dát jako záložník 5 gólů v Banské Bystrici. Neexistovalo, aby v nějakém zápase nebezpečně nevystřelil, což se Barákovi nyní stává běžně. Ty nesmyslné šouráky z 30-ti metrů nepočítám. Prostě některá mužstva hrají trochu jinak než slavící Plzeň, odevzdáná Příbram či HK nebo amatéři ze San Marina a potom má Barák a s ním i celá Slavia problémy. Jestli chce v Itálii uspět, bude muset hodně přidat.

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 23:29 |  
        3 5

        Hezky napsáno, ale kdo z našich záložníků poslední zápasy střílí na bránu dobře? Pokud to má být kritika Baráka, proč tu není kritika ostatních záložníků? Pokud chce hrát serii A, musí samozřejmě přidat v nasazení a důrazu. Ale kdo jiný z našeho týmu by jí v budoucnu mohl hrát? Možná Sýkora. Proč tu je pouze kritika Baráka a ne ostatních. Bez Barák na Slovácku nás přehrávali, že jsme měli něco přes 30 % držení míče. Kde byla ta velká kritika naší zálohy?
        A myslím, že Kubík zrovna v tom zápase v Banské Bystrici hrál v útoku s Knoflíčkem, který dával zbývající 2 góly

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        malan (přítel SN)     před 7 lety 27.04.2017 23:59 |  
        2 8

        "hráči, kteří přihrávali nejbližšímu spoluhráči a ještě někdy nepřesně." Tuhle charakteristiku dokonale splnuje MNN.

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        TSeguinTS     před 7 lety 28.04.2017 02:35 |  
        2 7

        Tak to by pro Ngadea musel vytvořit ještě jednu nultou skupinu ''hráči, kteří občas zpracují balón a někdy nezkazí nahrávku''. Berte to s nadsázkou, ale Michaelova technika se v takových zápasech, kde držím balón a máme tvořit, projevuje v negativním světle. A všimli jste si někdo, že už poněkolikáté při zpracování míče si ho tak špatně pokryje nebo si ho nechá vypíchnout a vzniká velmi nebezpečný protiútok? Zatím z toho nic nebylo, ale může to dopadnout podobně jako po Deliho chybě. Doufám, že se toho v lize již vyvarují a v příští sezoně bych rád Ngadeua viděl na stoperovi, tam bude nepřekonatelný a nepropustný.

        • Re: Hodnocení zápasu by dropt

          Jachym     před 7 lety 28.04.2017 10:10 |  
          0 0

          To ale Akuls ve svém příspěvku nezpochybňuje. Naopak píše, že soupeři nechají v záloze hrát jen Ngadeua, protože od něho velkou konstruktivnost nečekají.

          • Re: Hodnocení zápasu by dropt

            bongor     před 7 lety 29.04.2017 09:11 |  
            0 0

            A nebo se raději pro jistotu nepřibližují,něco jako k tračnímu vedení pod něpětím.

            • Re: Hodnocení zápasu by dropt

              bongor     před 7 lety 29.04.2017 09:12 |  
              0 0

              Chyba tisku:pod napětím

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        donford     před 7 lety 28.04.2017 14:56 |  
        2 0

        Tak pokud si taky vzpomínám, pozápasové rozhovory s Jaroslavem Dietlem vycházely tenkrát ve sportovním týdeníku Stadion a na svou dobu byly vemi inteligentní a překvapivé. Tenkrát se Dietl vyptával na pocity hráčů rozebíral, proč zrovna to a to v určitou minutu na hřišti dělal, rozebíral i jejich posunky, řeč těla, taktiku a pod. Tenkrát to bylo revoluční chápání jiného pojetí hry než jsme byli zvyklí. O jedné věci jsem taky přesvědčen, kdyby žil tehdejší Dietl, určitě by jako psycholog, jeho rozbory, byl fakt vemi psychologicky pojaté, si všiml Franty Rajtorala a věnoval by se jeho duši. Ne jako dnešní agentury, kteří nemocného hráče prodají a tím pro ně spadla klec. A pak jsou pojednou všichni překvapení a litujou. Ale to jen úvaha na okraj.

        • Re: Hodnocení zápasu by dropt

          bongor     před 7 lety 29.04.2017 09:14 |  
          0 0

          To jsem si taky říkal,když jsem se dozvěděl tu smutnou zprávu.Člověka s narušenou psychikou poslat zrovna do Turecka..................

    • Re: Hodnocení zápasu by dropt

      Miky44     před 7 lety 27.04.2017 23:43 |  
      8 5

      Vidíš a já bych zase čekal, že Barák dostane klidně nejnižší známku za to, co se Zlínem předvedl. Bez jakékoli zaujatosti bych ho o poločase posadil - což JŠ udělal o pár minut později. Byl laxní, dělal na jeho poměry neskutečné množství chyb a špatných rozhodnutí, bez důrazu, bez zájmu. Jestli se vidí v Itálii nebo ne netuším, ale ten výkon byl hroznej, podle mě jeho nejhorší ve Slavii.

      Za druhé nevím, proč tak agresivní komentář. Barák rozhodně za mučedníka není, naopak si myslím, že si obdiv Slávistů získal velmi rychle, a většina by ho za 70M možná ani neprodala. Jestli je někdo mučedník, tak rozhodně Tecl, na kterého lidi na tribuně (115) nadávali ať udělal, co udělal.

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        dropt     před 7 lety 27.04.2017 23:53 |  
        2 9

        Jako mnoho dalších použiváš obecné výrazy, ale jakými konkrétními situacemi jsou podložené?

        Jaké konkrétní chyby udělal?
        Jaká konkrétní špatná rozhodnutí?
        Kde byl bez důrazu? Bez zájmu?

        A prosím víc než jen situaci u obdrženého gólu.

      • Re: Hodnocení zápasu by dropt

        bongor     před 7 lety 29.04.2017 09:21 |  
        0 0

        Tecl je ten fackovací panák to máš pravdu,ale je jím zatím oprávněně.Říkám zatím,protože asi má na víc než nám předvádí.Nevěřím tomu ,že JŠ mu nadržuje,určitě ho vidí na ténincích o hodně detailněji než my při mači.JŠ si může myslet,že Teclovi chybí sebedůvěra a snaží se mu ji dodat.Asi to nejhorší co můžeme udělat,to je nadávat mu při zápase,aby to slyšel,odnáší to celé mužstvo.Ale stejně si myslím,že to s ním není to "průměr nestačí. "

    • Re: Hodnocení zápasu by dropt

      TSeguinTS     před 7 lety 28.04.2017 02:24 |  
      4 4

      Souhlasím s tebou. Každý teď od něj očekává ob zápas gól, ale nikdo nevidí, že je jako jediný schopen přejít přes 2 protihráče a vytvořit přečíslení.

    • Re: Hodnocení zápasu by dropt

      Betynka58     před 7 lety 28.04.2017 13:59 |  
      2 2

      Děkuji Ti, dropte, za tento příspěvek. Přiznám se, že fotbalu moc nerozumím a považuji se za totálního fanouška - laika. Také mně se se totiž zdálo, že při té úterní bídě byl Barák ještě jedním z těch lepších hráčů. Jistě řadu přihrávek třeba pokazil, ale na rozdíl od jiných mi připadá, že Tonda vždy chce hrát, neschovává se, a jak se říká, kdo nic nedělá, nic nezkazí. Proto mi bylo také smutno z toho, když byl tady zrovna on všemožně napadán (když by se našla řada jiných adeptů) a hlavně obviňován z toho, že už je v myšlenkami v Itálii. Jistě, nemá takovou formu jako na podzim, ovšem kolísavost formy je zvlášť u mladších hráčů obvyklým jevem a rozhodně bych za tím nehledal myšlenky na jeho budoucí angažmá.

  17. Barákovi rohy

    dropt     před 7 lety 27.04.2017 23:13 |  
    4 5

    Alanore, vysvětli mi prosím tvou kritiku špatných rohů v podání Baráka. Kopal tři rohy (pokud jsem nějaký přehlédl, tak mne opravte):
    1. Rozehrávka na roh vápna na Bořila, který měl dost času a prostoru nacentrovat (dle mne dobře přečtená hra, kdy nikdo ze zlínských hráčů nehlídal rozehrávku na krátko).
    2. Prudký centr na prostředek malého vápna, který byl obráncem nadzvednut na další roh (nevím co se tomu dá výslovně vytknout).
    3. Centr na zadní tyč a hlavička Lüftnera (Bosákem označena za jedinou šanci Slavie ve druhém poločase, za mne jedna ze dvou, ale ta největší).

    Co měl podle tebe udělat v této herní činnosti lépe?

    • Re: Barákovi rohy

      Alanor (admin)     před 7 lety 28.04.2017 14:10 |  
      5 0

      Vadil mi zadrbaný roh nakrátko, ale jestli u toho byl Hušbauer, tak se za chybu omlouvám. Nicméně to byla jen malá poznámka, která na hodnocení neměla podstatný vliv.

      Obecně k Barákovi:

      Myslím, že u Baráka je jarní pokles formy dostatečně patrný. Pokud vím, tak má z 23 jarních ligových gólů výrazný podíl jen na 2 - asistence Zmrhalovi v Liberci a rozhodující gól v Karviné. To je hodně málo i v porovnání s jeho podzimními statistikami. Na hřišti se mu příliš nedaří a je nevýrazný, což vidí většina fanoušků a zřejmě i trenérský tým, protože Tonda často střídá mezi prvními. Ztrácí míče, často střílí z úplně nesmyslných pozic a ani na něm není vidět taková bojovnost jako na Hušbauerovi, který navíc na jaře přidává i výrazně větší nadstavbu.

      Itálie mi je fuk. Pokles formy s tím může mít spojitost, nebo nemusí. To nevím a neřeším to.

      Nemyslím si, že by měl být Barák za nějakého obětního beránka. Mezi fanoušky patří mezi velice oblíbené hráče a teď lidi prostě jen vidí, že mu to nejde. Víc bych za tím nehledal. Mně přijde mnohem pravděpodobnější, že vidíš jeho výkony zkresleně ty (přes růžové brýle), než že by se mýlila většina fanoušků (včetně trenérů, dá se říci vzhledem k jeho častému stahování ze hřiště). Nakonec už v minulosti si ukázal, že pro některé hráče máš slabost a měříš je nesmyslně jiným metrem. Adoroval jsi tu Mihalíka, který si nekopne ani v podprůměrném týmu v Polsku a pokud nepředvede něco na Euru U21, tak bude mít Slavia problém se ho vůbec zbavit. Stejně tak si myslím, že jsi to byl ty, kdo tu propagoval van Burena na úkor Škody (pokud si to pamatuju blbě, tak se omlouvám a beru zpět). U Mihalíka jsi vždy argumentoval statistikami, kde jsou tedy teď ty statistiky u Tondy na jaře?

      • Re: Barákovi rohy

        belmis (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 15:08 |  
        2 4

        Barák začal na jaře tvořit hru víc zezadu. A tam si myslím, že mu to jde určitě lépe než Hušbauerovi. Proto se nedostává tolik do zakončení co na podzim. A je jediným hráčem (ještě se Sýkorou), který schopen dokázat přečíslit zálohu soupeře.

        A teď k droptovi:
        Co se týče Mihalíka, tam je problém v hlavě, ne ve fotbalovosti. Je to zřejmě machýrek, který na sobě nedokáže tolik pracovat a být dostatečně trpělivý - to není chyba dropta, fotbalově ho myslím odhadl správně.
        A také si vzpomínám na to, že byl první, kdo kritizoval ofenzivní schopnosti MNN a také měl tady na začátku skóre asi 1-31 :-) Takže pojem "většina fanoušků říká..." byl nebral jako ten nejlepší správný názor.

        Vždycky to, co tvrdíme, nám potvrdí nebo vyvrátí až čas. Před zápasem na Slovácku jsme psal, že ten zápas ukáže, jak budeme hrát v záloze bez Baráka. Téměř stoprocentně jsem věděl, že v záloze budeme tahat výrazně za kratší konec.
        Před zápasem doma teď na jaře (už nevím, co to bylo za zápas, ale není problém to dohledat) jsem psal, že mám velké obavy z naší hry, že zápas ukáže (kdy hrál v záloze Hušbauer jen s MNN) a zápas byl špatný.

        Když mi bylo 17, průměrný věk naší zálohy byl 18 let, přičemž střednímu záložníkovi bylo 19 let. Bojovali jsme s Blšany (které jsme v té sezóně 2x porazili, a kteří měli v záloze bývalé ligové hráče Plzně a Dukly o postup do ČFL) Tím chci říct, že jsme měli vynikajícího trenéra. Tehdy se v 5. minutě jednoho zápasu zranil střední záložník a trenér tam poslal mě. Zahrál jsem si skvěle. Chvíli jsem si to dával s levým záložníkem, chvíli s pravým, někdy jsem si šel pro míč k obráncům, pak jsem byl vpředu. Ale trenér mi už ve 35. minutě za stavu 0-0 řekl, abych šel hrát na svou pravou stranu a na střed dal méně běhavého zkušeného hráče. O poločas mě i lidi chválili, jakou chuť mám hrát, že jsem často u míče, nekazím a jezdím v zápase jak fretka. Po zápase, který jsme nakonec vyhráli 3-0 jsem se ptal trenéra, pro mě ve středu zálohy nenechal, když se mi tam tak dařilo. On mi řekl: "Tobě možná ano, ale týmu ne. Byl jsi všude a přitom nikde, takhle to hrát nemůžeš, potřebuješ ještě čas." A měl velkou pravdu.

        Zkus se zaměřit na celkovou hru Slavie s Barákem a bez Baráka, s Hušbaerem a bez Hušbaera. Uvidíš ten rozdíl.

        • Re: Barákovi rohy

          belmis (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 15:13 |  
          0 0

          Myslím Baráka a Hušbauera na pozici tvůrce hry. Ve předu Hušbauer špatně nehraje

        • Re: Barákovi rohy

          kjandourek (admin)     před 7 lety 28.04.2017 15:37 |  
          6 0

          Omlouvám se, ale troufnu si nesouhlasit skoro se vším, co jsi napsal... případně z toho udělám právě opačné závěry...

          Mihalík: fotbal je z větší části o hlavě - pokud někdo má problém v hlavě, tak má problém i ve fotbale. To jsou spojité nádoby, které nelze oddělovat. fakt, že nedostává čuchnout ani v týmu, co je v Polsku na sestup, ukazuje, že ten hráč prostě není kvalitní... A je úplně jedno, jestli je to nohama, nebo hlavou...

          Souhlasím s tím, že Barák se začal více stahovat pro balóny.... ale nesouhlasím s tím, že je v tom lepší než Hušbauer... hra najednou drhne - a proč? Protože se změnilo něco, co na podzim fungovalo... Ti dva se tam pletou a přímo jako taková analogie se nabízí právě ta historka, kterou jsi použil o sobě...
          Tonda je v pozici toho méně zkušeného - řekne si o míč a pak ho nemá komu distribuovat, protože by musel zase hledat sám sebe - je všude a nikde... Hušby je oproti tomu ten zkušenější... a přesně jak jsi napsal - lidé ho chválí jakou má chuť hrát a jak je často u míče...

          vyvozuješ závěry z toho, jak jsme hráli na Slovácku bez Baráka a jak v Karviné bez Hušbauera... nezlob se na mě, ale to se přece nikdy nedá přesně říci, jak by to vypadalo, kdyby to bylo naopak...
          Jenom tak mimochodem se dá poukázat i na to, že v Karviné se zápas celkem vydařil Ščukovi, zatímco na Slovácku mu to vůbec nesedlo... Takže klidně můžu udělat závěr, že rozdíl nebyl v tom, že jednou hrál Barák a jednou Hušbauer, ale v tom, že jednou zápas Jasminovi povedl a podruhé ne...
          A jak jsem naznačil výše, to celé je stejně celkem irelevantní, protože šlo o různé soupeře...
          Mohli bychom se zase podívat na to, že v poháru doma proti Karviné naše záloha Hušbauer-Ščuk soupeře přehrála daleko více, než proti stejnému soupeři se středem Barák-Ščuk... Vzhledem k tomu, že jde o toho samého soupeře, tak by tato skutečnost měla být daleko více vypovídající...

          Omlouvám se - ber to jenom jako takové malé popíchnutí - fotbal je kolektivní hra a málokdy z něj jde dělat jednoznačné závěry, jako třeba v atletice, kde je prostě lepší ten, kdo dohodí dál a hotovo...

          • Re: Barákovi rohy

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 20:26 |  
            1 3

            Jen Karviná v poháru hrála s pozměněnou sestavou oproti lize... Takže víceméně porovnáváš zase 2 ''rozdílné'' celky, i když oblékají ten samý dres. Jen hráli stejným stylem, což by samozřejmě taky měli několik změn oproti lize.
            I přesto všichni vidíme rozdíl, když dvojice uprostřed zálohy je (při formaci 4-5-1) Barák-Hušbauer, Barák-Ščuk, Hušbauer-Ščuk (+Ngadeu ke všem třem trojicím) nebo při 4-4-2 Hušbauer-Ngadeu.

          • Re: Barákovi rohy

            belmis (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 22:19 |  
            1 0

            Vůbec se nemáš za co omlouvat ;-). Jsme tu na diskuzi a každý máme nějaký názor. A pokud diskutujeme a neurážíme se, je to jen ku prospěchu věci. Uvidíme po dalších čtyřech zápasech, některé věci se třeba ukáží až na podzim. Fotbal není atletika, a dokonce pět fundovaných trenérů,má pět různých názorů na jeden zápas, natož my tady :-)

            • Re: Barákovi rohy

              kjandourek (admin)     před 7 lety 28.04.2017 22:32 |  
              0 0

              Přesně to jsem chtěl svým příspěvkem říct :-)

              Je možné, že ani budoucnost neukáže.... Protože jak je vidět - i závěry z již odehraných zápasů může každý vidět jinak.... :-)

              Každopádně třeba to, že Milan Škoda je úžasný útočník a na naši hru má neskutečný vliv, asi nezpochybní nikdo...

              • Re: Barákovi rohy

                belmis (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 22:34 |  
                1 0

                Škody jsem se tu tehdy zastával, když byl pod palbou kritiky a hodně lidí ho posílalo pryč. To byly doby, kdy hrál v útoku chudák sám proti třem :-)

                • Re: Barákovi rohy

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 28.04.2017 22:42 |  
                  0 0

                  To jsem tu ještě nebyl registrován :-)

                  Ale faktem je, že v začátcích nevzbuzoval zrovna velké naděje.... Řekl bych, že kdyby tu byly peníze jako teď, tak od nás rychle odejde - takhle s ním trenéři museli mít trpělivost... a najednou začal pod Beránkem hrát jako z partesu

                  • Re: Barákovi rohy

                    belmis (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 22:51 |  
                    0 0

                    Ale i tehdy byl pro tým platnější než vzývaný Škutka :-)

                    • Re: Barákovi rohy

                      kjandourek (admin)     před 7 lety 28.04.2017 22:54 |  
                      0 0

                      Škutku někdo vzýval? To snad ne...

                      • Re: Barákovi rohy

                        belmis (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 22:59 |  
                        0 0

                        Bylo tady dost lidí, kteří ho upřednostňovali před Škodou. Bohužel hrál asi často v turfech, tak mu to často klouzalo :-)

                        • Re: Barákovi rohy

                          kjandourek (admin)     před 7 lety 28.04.2017 23:11 |  
                          0 0

                          Buďme vděčni, že žijeme v těch časech, kdy se můžeme hádat jestli je lepší jeden reprezentant, nebo druhý :D

        • Re: Barákovi rohy

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 20:31 |  
          1 0

          Ten zápas myslíš, když jsme hráli proti Teplicím. (Hušbauer-Ngadeu) Bohužel i laik po zhlédnutí sestavy, tuší jak bude fotbal z naší strany vypadat... Jako za Uhrina středová dvojice Hušbauer-Souček.

      • Re: Barákovi rohy

        kjandourek (admin)     před 7 lety 28.04.2017 15:17 |  
        6 0

        Musím souhlasit víceméně se vším,co jsi napsal...

        Tondův pokles formy je viditelný ve všech aspektech. Je otázkou, jestli na to má vliv podepsaný přestup do Itálie, či blížící se EURO U21 - přeci by už zranění bylo větší průšvih větší než v únoru... Jestli je v tom mediální pozornost, které se mu v poslední době dostalo (všechnopárty apod)... a nebo je to prostě jenom normální výkonnostní křivka mladého kluka.

        Rohy obecně Tondovi nešly nikdy - na podzim se na nich zprava střídal se Zmrhalem... a často končily protiútokem, nebo malou domů k našemu gólmanovi... paradoxně si toho hodně lidí nevšimlo a brblali, že je Hušbauer zahrává špatně... na jaře převzal jejich rozehrávání Honza Sýkora.

        Dropt dovede zajímavě a poutavě psát o fotbale a evidentně má spoustu času pouštět si záznam a vypichovat každý krok sledovaného hráče...

        Tady si tedy myslím, že nepropagoval MvB místo Škody, ale prosazoval jej na kraj zálohy místo kohokoliv, kdo zrovna nastoupil vpravo.

        Jako problém vidím, že na svých oblíbencích vidí každý pohyb jako správný... postávání u lajny je "dobrá nabídka, kterou spoluhráči ignorovali", podběhnutý centr je "náběh do správného místa, ale špatný centr"... i minutí míče je popsáno, jako "výborně podstoupený souboj, po němž měl šanci získat míč spoluhráč"

        Je pro mě otázkou, kdo bude další v postupné řadě: Mihalík, van Buren, Barák...

        Na druhém pólu oblíbenosti je Pepa Hušbauer, u něhož jsou výše popsané situace komentovány jako "nachází se mimo těžiště hry" a tak podobně... :-)

      • Re: Barákovi rohy

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 20:16 |  
        0 0

        Jen v Příbrami měl Barák 2 předfinální přihrávky, které vedly ke gólu. (jako kdyby druhá asistence)

  18. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    travel (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 00:02 |  
    0 0

    MC-MU : 0-0

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      Robinator     před 7 lety 28.04.2017 08:15 |  
      0 0

      To je docela dobrý výsledek..spíš jsem myslel, že prohrajou..sou furt ve hře..zápas k dobru na Liverpool, uvidíme :)

  19. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Staršina     před 7 lety 28.04.2017 01:58 |  
    7 0

    Velmi zajímavá diskuse po velmi nepovedeném zápase. Zklamání obrovské. Po přemítnutí zápase v hlavě, i druhý den kroutím hlavou.Co se vlastně stalo ?.Dnes jsem už srovnaný.Co se týká Alanora. P.E.Flo. Dal bych mu za 6. Přišlo mi, že on jediný nechápal co je Český pohár. S.Delimu bych dal za 3. Jako J.Bořilovi. Přijde mi, že S.Delimu bylo sečteno něco i z předcházejících zápasů, Asi celkem oprávněně. Milujeme jeho drzost vůči soupeřům. Jednou to však nemusí vyjít. Což se stalo. J.Bořil také namazal, ale nebyl to gól. Gólové přihrávce asi mohl zabránit A. Barák. Kdyby. Dropt. Velmi si vážím Vašich názorů a rozborů. Možná jsem byl iniciátor názorů na A.Baráka. Jsem s PB spřízněn s rodinou. Znám lidi kolem fotbalu a Příbramské akademie. Vždy jsem v diskuzích požadoval nasazení AB. Dnes jsem jinde. Po repre přestávce mi přijde, že AB se s každým dalším zápasem vzdaluje dále od Prahy. Belmis. Pochopil jsem, že Vaše vlákno bylo někde jinde. Odpovím Vám. J.Hušbauer je hodnocen jako nejlepší hráč České ligy. Závěrem. Nikdo z nás si nedovede představit obrovský tlak médií a nenávisti proti úspěšným. Vítězství a neprohry. Beru to tak, že jsme po x-zápasech prohráli. Tlak je otupen. Druhé semifinále. Opava, další moje přízeň z otcovi strany, nám asi pomohla snížit tlak. Média jásají. Možná nejlepší scénář. Co dodat. Jdeme do toho. Zvedneme se ze zadku a zavřeme hubu všem. Věřím.

  20. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    zeleznik2     před 7 lety 28.04.2017 08:37 |  
    1 2

    Ve Spartu takhle:
    Kovář 5 - Bořil 4, Lüftner 6, Deli 2, Flo 6 - Ngadeu 4 - Tecl 4, Hušby 7, Barák 5, Zmrhal 4 - Muris 5.

    Škoda 4, Sýkora 5, MIngazov - nehodnocen.

    Střely: 6/1:2. Rohy: 9:0!

    hodnotil Stanislav Hrabě.

    Bořil je tragický celé jaro, takže nejen v tomhle zápase, o Teclovi ani není třeba mluvit. Hušby mi přišel krom Lüftnera a Floa nejlepší, všem třem o stupeň větší známka. Kovář 5?za co?i 4 by přišla milosrdná...

  21. lístky na Jablonec

    Wommi     před 7 lety 28.04.2017 09:47 |  
    3 0

    Zdravím,
    mám dva volné lístky na Jablonec do 203, pokud by někdo měl zájem, napište e-mail a pošlu Vám je.

  22. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Martin 58     před 7 lety 28.04.2017 09:59 |  
    2 0

    Také mám dva volné lístky do sektoru 115. Upřednostňuji osobní předání. Ideálně pro mimopražské, možná spolujízda na trase Chrudim-Pardubice-Praha nebo Chrudim-Čáslav-Kolín-Praha. Dejte mně, případně, vědět do zpráv.

  23. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Robinator     před 7 lety 28.04.2017 10:11 |  
    0 0

    tak Dropt mi sice poslal kod, ale pak jsem zjistil, ze uz jsem to propasl a na kod to bohuzel nejde..kdyby jste mel nekdo listek,dva..prosim napiste mi sem zpravu, diky moc :)

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      Wommi     před 7 lety 28.04.2017 10:44 |  
      0 0

      možná kdybys četl:), stačí o 2 zprávy výše,....nabízím lístky,.....pošli mi e-mail a pošlu ti vstupenky.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        Robinator     před 7 lety 28.04.2017 11:10 |  
        0 0

        si tam měl jeden palec nahoru, tak už jsem myslel, že jsou pryč :)) Jinak Judu81 mi je už mezitím poslal, ale i tak díky :)

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

          Jachym     před 7 lety 28.04.2017 11:33 |  
          1 0

          Ten palec nahoru byl ode mě. Solidaritu je třeba ocenit, zvláště, když i mě zde už párkrát pomohla:-)

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

            Jachym     před 7 lety 28.04.2017 11:36 |  
            0 0

            mně pomohla

  24. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    zaba123     před 7 lety 28.04.2017 12:20 |  
    1 0

    Nabízím dva lístky na Jablonec do sektoru 123, kdo má zájem, napište.

  25. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 28.04.2017 20:56 |  
    2 2

    V lete bych koupil z Pribrami Mateje Chaluse. Hraje dobre a zvladne vice postu..

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      Nosorozec     před 7 lety 28.04.2017 22:14 |  
      2 0

      Když jsme v Příbrami hráli, tak si s nim Zmrhal dobře vytíral zadek :D

    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

      michal80     před 7 lety 28.04.2017 22:50 |  
      1 1

      mě se z příbrami hrozně líbí Pilík - má techniku, přehled a neni línej na krok. A umí kopat standartky.

      • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

        kjandourek (admin)     před 7 lety 28.04.2017 22:53 |  
        4 0

        A bude mu letos 29....

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

          Robinator     před 7 lety 28.04.2017 23:33 |  
          1 1

          Já bych přemýšlel nad GolGolem mebrachtu, plus tím mladým klukem že Slovácka..nevím jak se jmenuje..a pak z Dukly Olyanka není spatny

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

            kjandourek (admin)     před 7 lety 28.04.2017 23:39 |  
            0 0

            Machalík, ne? Ten nás asi zaujal všechny :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

              Fačín     před 7 lety 29.04.2017 10:59 |  
              0 5

              Pokud se tu hází jména, tak taky přidám:
              Trubač z Hradce - v poslední době jediný jejich hráč, co je schopen vystřelit na bránu
              Chaluš a Tregler z Příbrami - Treglera jsem sledoval hlavně na podzim, kvalitní defenzivní univerzál, ale na jaře nehraje, možná je zraněný, nevím. Chaluše jsem pozoroval i včera a ten v sobě má určitý potenciál, navíc už má v lize něco odkopáno
              Panák z Karviné - podobný pohyb, vzhled, pozice a stejné číslo jako náš odcházivší A. Barák. Místo Baráka Panáka?
              Plšek z Olomouce - jako střední záložník dal už 17 gólů, to je nevídaná bilance, připomíná mi Hušbauera ve svém nejlepším roce za Spartu. Ano vím že je to druhá liga, ale stejně.

              A pokud někdo zkušenější - tak za mně Hejda z Plzně, vynikající stoper, navíc dává důležité góly. Stokrát lepší než opěvovaný Hubník, což je kopyto největšího kalibru. No a ze Sparty třeba Karavajev, ten se mi líbil už v Dukle a pořád se zlepšuje, nemá výkyvy formy. V Teplicicích chytil formu Fillo, bezpochyby vynikající fotbalista, ale s nestálou výkonností a bůhvíjak nastavenou hlavou.

              No a cizinci jsou v české lize obecně zajímaví, Mebrahtu, Olayinka, Soungole.. Ale nejzajímavější mi momentálně přijde brněnský Borys Tašči, to je hráč zvyklý na vyšší úroveň a je to na něm vidět.

              Všechny Machalíky, Trávníky, Hořavy, na to zapomeňte, nesmysly.

              • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

                kjandourek (admin)     před 7 lety 29.04.2017 12:27 |  
                3 0

                Takže abych si to ujasnil: máme zapomenout na to, že bychom přivedli hráče ze širšího kádru naší repre (Hořava), na stabilního hráče základu naší jedenadvacítky (Trávník) a na frajera, co v jedenadvaceti zajímavě motal naší zálohu ve vzájemném zápase....

                A místo toho přivedeme borce z Příbrami, kterým jsme dali osmičku, případně z Hradce, nebo Karviné ...
                jenom tak mimochodem Trenglera máš opravdu nasledovaného, když nevíš, že na jaře nehrál pouze včerejší zápas. Nebude hrát ani příště protože má osm žlutých... V repre nikdy nehrál a to ani v jedenadvacítce...
                Panák dal ve dvou sezónách v lize čtyři góly za Karvinou - to mi taky moc nepřijde jako borec pro klub s ambicemi na ligu mistrů....

                Hejda, Karavajev, Fillo...proč ne, Tašči je taky hodně zajímavý ....

                Golgol má zajímavé jméno, ale nebýt hattricku Brnu, tak je coby útočník na pěti gólech.... To je na úrovni Zlínského Diopa...

                Ale některá jména mi přijde, že vysloveně taháš z klobouku :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

                  Fačín     před 7 lety 30.04.2017 11:48 |  
                  0 1

                  Spíš jsem se snažil vytáhnout jména, o kterých se moc nemluví a přitom myslím, že to jsou zajímaví hráči. Taky jde navíc o cenu těch hráčů. Počítám, že právě třeba Hořava by stál minimálně 20 milionů a to je jedna z hlavních věcí, proč bych ho nechtěl. Totéž Trávník, ten jako reprezentant taky nebude z levného kraje. Vím, že máme peněz "dost", ale neznamená to, že bychom měli přeplácet.

                  • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

                    JaymzBond     před 7 lety 30.04.2017 12:32 |  
                    0 0

                    Takže můžeme začít tahat hráče třeba z okresu. Ti budou za sud piva a tabulkové odstupné. Následně to bude jako za KJ - 50 hráčů po hostováních a v klidu si počkáme, jestli se některý náhodou nechytí. Super strategie!!!

                    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

                      Fačín     před 7 lety 01.05.2017 10:03 |  
                      0 1

                      Řekl bych, že jsi úplně mimo a můj příspěvek si vůbec nepochopil.

                  • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

                    kjandourek (admin)     před 7 lety 30.04.2017 14:29 |  
                    1 0

                    Jak už ti psal kolega "s povolením zabíjet": když budeme brát jenom levné hráče, dostaneme se tam, kde jsme byli před vstupem CEFC....

                    Z tech, co jsi psal mi přijde zajímavý Chaluš - je mladý, už hraje ligu, je tu předpoklad, že bude dále růst, podobně jako třeba Tonda Barák...

                    Jinak jsi jmenoval Hejdu a Karavajeva - myslíš, že ty by nám naši konkurenti ze špičky české ligy pustili za levný peníz? Vzhledem k tomu, že jsou perspektivnější, než Hořava se obávám, že by stáli právě daleko více...

                    Mě by zajímalo, jestli by neměl chuť k návratu Bekim Balaj... v šestadvaceti je stále ještě perspektivní, letos v ruské lize osm branek, v sezónách předtím za Rijeku 10 a 9... za Albánii hraje celkem stabilně, v současné kvaldě dal dva góly...

                    • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

                      Fačín     před 7 lety 01.05.2017 10:02 |  
                      0 1

                      No vida, Bekim Balaj. Z toho jsem byl nadšený, když přišel a nešťastný, když odcházel. Toho bych bral zpátky všema deseti. Se Škodou jim to v útoku klapalo.

              • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

                TSeguinTS     před 7 lety 29.04.2017 18:32 |  
                0 0

                Pokud bys celé to své hodnocení otočil, dávalo by větší smysl, než jak je napsáno :D

        • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

          vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 29.04.2017 07:36 |  
          0 1

          No a co spousta hráčů k nám přišla v tomto věku a bylo to v pohodě .

          • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

            kjandourek (admin)     před 7 lety 29.04.2017 12:06 |  
            3 1

            Mohl bys tu spoustu konkretizovat?

            Pilík v naší lize dejme tomu patří k nejlepším hráčům stále se zachraňující Příbrami, ale v životě si nezahrál poháry, nikdy nenakouknul do repre... hraje jenom na tom ćeském písečku - s tím chceme prorazit do Evropy?

            My bychom měli cílit na hráče, kteří jsou lepší než Ti, co v kádru máme... Frajer v devětadvaceti je na vrcholu, už se zlepšovat nebude... Takže poku takhle starého borce, tak reprezentanta se zkušenostmi z pohárů, či ze zahraničí... jinak radši mladíka, ca na sobě chce pracovat - jako Tondu, nebo Honzu Sýkoru....

            • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

              vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 30.04.2017 07:10 |  
              0 0

              Podívej se do historie a najdi si je sam,to snad zvladnes.btw.kolik je ted našemu norskému obránci ?

              • Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

                kjandourek (admin)     před 7 lety 30.04.2017 10:50 |  
                2 0

                Takže jich tolik nebude, když je nedokážeš jenom tak vysypat z rukávu, že?

                Našemu Norskému je obránci je 28 let, má za sebou čtyři starty v norské reprezentaci, získal jednou norský titul, dvakrát norský pohár... Zahrál si v evropských pohárech proti Lutychu, Ajaxu, Seville... Takže přesně splňuje to, co jsem psal o starším hráči....

  26. No kdy se stalo naposledy

    Petr9608     před 7 lety 28.04.2017 21:24 |  
    0 0

    Aby rudí měli 2x za sebou soupeře, kterýmu bychom skalp rudejch příliš nepřáli. :-D

    Rada bude určitě v poločasu chválit :-D

    • Re: No kdy se stalo naposledy

      Petr9608     před 7 lety 28.04.2017 21:25 |  
      0 0

      No, asi to mělo být spíš v OT, pardon.

    • Re: No kdy se stalo naposledy

      Petr9608     před 7 lety 28.04.2017 21:27 |  
      0 0

      Admine, prosím, vymaž to tady.

  27. Re: Hodnocení slávistů - semifinále Mol Cupu

    Obr     před 7 lety 29.04.2017 07:32 |  
    0 0

    Nechcete nekdo dva lupeny na zitrek?

  28. Lístky na zítra

    Mejla1892     před 7 lety 29.04.2017 10:37 |  
    0 0

    Ahoj všem, vyzvedl jsem si 4 lístky zadarmo na 2 permice a z mého okruhu blízkých bohužel nikdo z různých důvodů nejde,takže nabízím 4 lístky sektor 111 řada 19 a místa 18-21. Samozřejmě zadarmo. Někomu, kdo opravdu přijde, ať je plno. Budu u stadiónu určitě už 2 hoďky před zápasem, takže předání tam