Reprezentace

Tomáš Souček u výhry reprezentace

Euro U21: Česko - Itálie 3:1. Tomáš Souček odehrál celý zápas a stal se podle organizátorů turnaje mužem zápasu.

Komentáře (170)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

    zeleznik2     před 7 lety 21.06.2017 18:45 |  
    1 5

    21 hodně bolavý a tvrdý zápas s Itálii, to bude určitě nejméně jedna červená..Trávník zatím jediným střelcem..Souček s Janktem jsou docela vidět. Lüfnter naopak zatím nepříliš výrazný. Simič podobný výkon jako proti Německu. Barák jen na lavičce.

  2. Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

    Fulham     před 7 lety 21.06.2017 19:31 |  
    12 0

    Souček hraje skvěle...

  3. Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

    Fulham     před 7 lety 21.06.2017 19:34 |  
    2 0

    Nááádhera!!!!

    • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

      Fulham     před 7 lety 21.06.2017 19:40 |  
      2 0

      Ani Dollar ani Ruma !!! :-)))))

    • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

      Láryfáry     před 7 lety 21.06.2017 19:41 |  
      0 0

      Ten už bude mrtvej ten tvůj pták, Luftner se zbláznil..!

  4. Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

    qwertz0099     před 7 lety 21.06.2017 19:42 |  
    8 0

    OT: Michal Luftner, TY PÍÍÍÍÍ.....OO. To byla rána, nejde to jinak říct.

    • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

      Fulham     před 7 lety 21.06.2017 19:45 |  
      0 0

      To vykroutil..:-)

      • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

        Liborekk_SKS     před 7 lety 21.06.2017 20:07 |  
        1 0

        Ale prd vykroutil, ta šla úplně rovně...:-)

        • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

          qwertz0099     před 7 lety 21.06.2017 20:09 |  
          2 2

          Pak se ML kroutil na zemi. Pokud zasimuloval, tak ten krásný golový okamžik trochu zkazil.

          • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

            PetCC     před 7 lety 21.06.2017 21:01 |  
            2 2

            Blbost. Dostal ránu z boku do čelisti ramenem. V boxu po tom klidně můžeš jít k zemi.
            A i kdyby to nebylo nic moc silnýho, tak v poslední minutě při takovém stavu je povinnost hráče co nejdéle si na zemi odpočinout :-)

            • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

              Ondráš     před 7 lety 22.06.2017 10:08 |  
              3 6

              Ubohost..neuvěřitelná simulace!

  5. Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

    Fulham     před 7 lety 21.06.2017 19:49 |  
    1 0

    Parádní fotbálek.

  6. Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

    Robinator     před 7 lety 21.06.2017 19:49 |  
    1 2

    V tom Součkovi něco je :)) chtělo by to Teda nahrát jednou špatně jednou dobre.. Ale dneska hrál perfektně, klobouček.. Luftnerovu střelu sem neviděl, byl sem na hajzlu))

    • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

      Fulham     před 7 lety 21.06.2017 19:51 |  
      3 0

      Buď rád, že tě netrefil...by ses potento..:-)))

      • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

        Robinator     před 7 lety 21.06.2017 19:58 |  
        0 0

        Ta byla krásná.. Už to vidím v opakování.. To ho bude milovat ještě víc.. Trenér Kodaně :))

        • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 20:00 |  
          6 0

          Co trenér... ale kodaňská uklízečka!

    • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

      kjandourek (admin)     před 7 lety 21.06.2017 19:52 |  
      2 0

      Ta byla neskutečná...

      • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

        Robinator     před 7 lety 21.06.2017 20:04 |  
        1 2

        A Travnik dneska taky super

        • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

          kjandourek (admin)     před 7 lety 21.06.2017 20:23 |  
          1 1

          Vůbec to byl docela povedený zápas :-)

    • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

      bongor     před 7 lety 21.06.2017 20:28 |  
      1 0

      To jsi posral,/asi na tom hajzlu/

    • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

      Martin 58     před 7 lety 22.06.2017 10:26 |  
      3 0

      Robinátore, Ty jsi se zastavil někde v minulosti, Souček hraje prakticky celé jaro vysoce nadstandardně, ať v lize nebo repre. Jeho sinusoida je minimálně dobrý-vynikající-velmi dobrý, v bodování prakticky 6-9, pořád.

      • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

        Robinator     před 7 lety 22.06.2017 11:18 |  
        0 6

        v Repre? Jeden zápas byl dobrý(nic extra, ale hral celkem dobre), jeden zápas průchoďák jako prase, to jde mimojiné za ním. v repre u-21 jeden zapas s nemcema nic moc, vcera super..to je realita

        • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

          Martin 58     před 7 lety 22.06.2017 12:07 |  
          3 0

          Musíš ho v zápase sledovat individuálně. S hodnocením nesouhlasím. Z posledních čtyř repre-utkání třikrát nadstandard, s mladýma Němcema nefungoval dobře tým a pak můžeš být za tydýta, fotbal je kolektivní hra, při níž v případě dobrého výkonu týmu vyniknou vyjímečné vlastnosti jednotlivců. Někdo zmínil, že není na defenzivním postu u nás konkurence. Je to poněkud nesmyslné, spíše to vypovídá něco o tom, že hrát na tomto postu je jistého druhu umění, a že to nemůže hrát jen tak někdo. A pakliže tam Souček vyniká, není to tím, že by tam nebyla konkurence, ale tím, že je na tom postu fakt dobrým. A myslím, že hráčům by se spíš mělo věřit, než pořád očekávat, že půjdou s výkonností dolů.

          • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

            Robinator     před 7 lety 22.06.2017 12:21 |  
            0 2

            já jsem o konkurenci nemluvil, takže nevím..jestli hrál třikrát nadstandard, tak máme asi každý jinou představu o tom, co to je..dle mého hrál nadstandard včera..Nemůžu říct, že hrál defenzivní záložník nadstandard, když jsem ho prakticky celý poločas na hřišti neviděl, nebo když to byl středem průchodak jako prase a nebo když nedoskočí hráče a ten dá poté gól..Včera hrál skvěle, jestli takhle bude hrát dál a bude takové výkony opakovat, ať hraje základ ve Slavii, potom si ho rozhodně zaslouží..a možná ani hrát u nás nebude, protože ho po opakovaných včerejších výkonech někdo koupí..

      • Re: Jan Laštůvka přichází do Slavie!

        Robinator     před 7 lety 22.06.2017 11:21 |  
        0 2

        zlepšil se hodně, v pár zápasech se mi opravdu líbil, jen to chce ty výkony více ustálit a pak to bude paráda

  7. Luftner

    guyincognito     před 7 lety 21.06.2017 19:53 |  
    10 0

    OT: Ta Luftnerova dnešní střela mi připomněla jeho první zápas za Slavii, když zkoušel něco podobného, ukopl si balón na tribunu a skončil na zemi. Jsem rád, že napodruhé to vyšlo :)

    • Re: Luftner

      Pava1     před 7 lety 22.06.2017 07:57 |  
      0 0

      Na potřetí,už to zkoušel jednou,netrefil to a utrhl si křížovej vaz

  8. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    Rottax (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 20:12 |  
    9 1

    Souček byl opravdu vynikající!! Aby se vedení nemuselo zabývat nabídkami ze zahraničí na dalšího našeho hráče!! :(

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      mirecek1111     před 7 lety 21.06.2017 20:27 |  
      2 0

      No tak to určitě bude. Řekl bych, že i bez toho eura 21 už Součka sledují. Celé jaro se mu fakt povedlo, teď už i starty v základu A repre. No a teď tohle euro 21. Je spíše otázka na kolik si ho bude vedení cenit. 4 mil. eur? :)

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        donford     před 7 lety 21.06.2017 20:30 |  
        3 0

        Prodáme Suka za 4 a koupíme Konpljanku za 10?

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        bongor     před 7 lety 21.06.2017 20:30 |  
        6 6

        Za drobný nemáme žádnýho hráče.Když ho dnes srovnám se Schickem/za 700 Mega/,tak Suk musí být nejmíň za miliardu

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          mudrc     před 7 lety 22.06.2017 00:35 |  
          7 1

          Bongore, jses si vedom ze Schick je utocnik v Italii a Soucek (za miliardu) DZ u nas? Asi ne..

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            bongor     před 7 lety 22.06.2017 06:27 |  
            2 7

            Díval jsi se včera na ten zápas a taky na ten s Německem.Čím tě Schick zaujal?Kdo byl pro mužstvo větším přínosem,Suk,nebo Schick?Že je útočníkem v Itálii ještě neznamená,že jeho agenti nečarují a že se nenajdou mudrcové co jim na to skáčou.

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              mudrc     před 7 lety 22.06.2017 07:18 |  
              8 0

              Schick me vcera nijak zvlast nezaujal, proc se me na to ptas? Uvadim snad nekde, ze ano? Snazil jsem se ti vysvetlit, ze cena hrace se nevytvari na zaklade jednoho mezistatniho utkani. Zalezi predevsim na dlouhodobe vykonnosti, take na urovni v niz se hrac dokaze prosadit, v neposledni rade zalezi i na pozici. Ve vsem zminenem ma prave Schick vyssi hodnotu, nez vcera skvele hrajici Soucek. Mozna u tebe Schick klesa na cene tim, ze hraval na Sparte (Rude Bide).

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              jarmik     před 7 lety 22.06.2017 10:00 |  
              3 1

              Srovnávat Schicka se Součkem je samo o sobě mimo. A srovnávat jejich cenu jen na základě dvou zápasů na EURO je úplně mimo. Každopádně jsi mimo s tím, že Souček má větší cenu než Schick.

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          honza_sl     před 7 lety 22.06.2017 22:21 |  
          0 0

          Jako fór dobrý, ale chybí Ti tam smajlík :-)

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      donford     před 7 lety 21.06.2017 20:29 |  
      5 0

      Možná, že náš Pavlenka by taky ani jeden gól co dali naši Italům nechytil, opravdu nevím, i když myslím, že prvý ano. A u třetího taky Ital zaspal, nebo Lüftnera podcenil. Ale vskutku jsem dnes velký rozdíl mezi ním a Taliánem neviděl. Jen v ceně. Pavlenka za 3 mil euro, (Werder) Ital za 30 mil. euro. (Juve). A taky si myslím, že Pavlenka ve dvaceti byl na stejné úrovni (to snad začal chytat ligu) jako je teď 18letý Ital.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        bongor     před 7 lety 21.06.2017 20:34 |  
        2 3

        Tem italskej Rumák,to je zdá se taky taková mediální tlačenka jako Schick.To si agenti někoho vyberou a perou to do nás horem,dolem a my jim to baštíme/a hlavně tím krměj majitele mužstev/.No co,tlačenka s cibulí,to mám taky rád.

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          Ernie     před 7 lety 21.06.2017 21:43 |  
          4 3

          Zase neblázněte bože můj. Donnarumma je úplně jinde než všichni čeští brankáři, a to už v osmnácti letech. Respektive byl jinde už v sedmnácti. To je něco, co se tady člověk dočte. Schick je taky výbornej hráč, dneska na hrotu hrozně platnej, že spálil dvě šance proti Němcům, to se holt stane.

  9. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    Vici     před 7 lety 21.06.2017 20:43 |  
    3 5

    Suk skvelej. Libi se mi jeho mysleni. O nedostatcich vime. Ale dneska prevazovaly klady. Vybornej i Travník. A teď očekávam polemiku jako po prvnim zápase. Ale mě se prostě líbí Zima. Je to kus chlapa. Chyta s nadhledem žadnej poplašnák. Prvni gol v prvnim zápase je spornej. Myslim že vůbec neni jista jeho chyba. Navíc stane se. Ale celkově chytá ve velký pohodě. Někdo mi tu odpovídal že je to naše bolavý místo (po prvnim zápase) ja si to nemyslim. Pokud kouknu i na druhou stranu na opěvovanýho golmana itálie co se o něm píše že uz ted je spickou tak mu taky můžeme vyčítat špatný postaveni na Luftnerovu ránu. Chyby se stávaji. Ale Zima není naše slabý místo a mě se líbi hodně na svůj věk hodně sebevědomi a jistota.





    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 20:48 |  
      8 8

      To s tim Zimou nemůžeš myslet vážně, je hroznej.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Vici     před 7 lety 21.06.2017 20:56 |  
        1 1

        V čem konkrétně?

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          fredydj (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 21:06 |  
          3 4

          Vybihani, centry, dela kiksy

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            fredydj (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 21:06 |  
            4 1

            Hra nohama

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              Vici     před 7 lety 21.06.2017 21:10 |  
              4 4

              Možná proto je teda v Itálii a v repre do 21 let jednickou na euru. Už to vím :)

              • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                fredydj (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 21:21 |  
                3 3

                V repre je jen proto že v jeho kategorii neni nikdo lepší, pust si zápasy z kvalifikace a pak mi napiš jak se ti líbí. Je pravda že ted na euru chytá lip nez v kvalifikaci, nicméně me se vůbec nelíbí.

                • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                  Vici     před 7 lety 21.06.2017 22:46 |  
                  3 1

                  Nevidel jsem kvalifikaci. Reagoval jsem na dnesni a castecne na prvni zapas ve skupině. A mile me (vzhledem k tomu co se psalo a pise o postu brankare v tyhle u21) prekvapil. Strasnej je silny slovo. A myslim ze to tak neni. Asi to neni Cech. Ale neni to katastrofa jak pises ty. Katastrofa to je Sacek na beku :))

              • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                fredydj (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 21:22 |  
                2 1

                Jinak v Italii možná je, ale to je tak všechno

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Robinator     před 7 lety 21.06.2017 20:54 |  
      1 1

      jediny, co se mi u neho nelibi, jsou vykopy

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      PetCC     před 7 lety 21.06.2017 21:05 |  
      4 2

      Tak na 21 je Zima dobrej brankář. Ale určitě toho má hodně co zlepšovat.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        donford     před 7 lety 21.06.2017 21:17 |  
        6 1

        Nevím proč, ale trochu mi připomíná našeho Hrubeše. Robustní, hromotlucký, nebojí se, ale pořád v něm necítím 100% jistotu, takovou tu štičí mrštnost, spíš nějakou nešikovnost, a jeho výkopy ....

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Travinho     před 7 lety 22.06.2017 09:32 |  
      2 1

      Zima sice spoustu věcí dokáže pochytat, ale takhle nejistý není snad ani Berkovec. První branka na turnaji jde jednoznačně za ním, to bych měl snad i já. Včera tam měl taky kiksy. Brankář nemůže přímák, který jde na jeho stranu vyrazit 3 metry před sebe přimo na nohu dobíhajícímu hráči, to prostě nejde. Já si dokonce troufnu říct, že není nijak výrazně lepší než Soukup nebo Otáhal.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      japoko     před 7 lety 22.06.2017 09:39 |  
      0 1

      Právě. Víc sebevědomí než umění.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Martin 58     před 7 lety 22.06.2017 10:30 |  
      1 0

      Vici, říkáš o nedostatcích Součka víme. Můžeš je konkrétně jmenovat, tohle je hodně povšechné.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Vici     před 7 lety 22.06.2017 17:16 |  
        0 1

        Hbitost (zrychleni) nekdy spatnej vyber mista osobne se mi zda ze se nekdy necha strhnout hrou a pak se pomalu vraci. Co na něm cenim je vyska (standartky) hra z prvni a prehled ve hre, strela. Pokud se bavime o tom nejdulezitejsim tak samozrejme diky svy postave hlavne ta obratnost. Posledni dobou se mi zda že by mu mohlo sedět hrat výš než klasickýho DZ.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      fredydj (přítel SN)     před 7 lety 25.06.2017 04:50 |  
      0 0

      Tak co? Ještě se ti Zima líbí? :))))

  10. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    Fulham     před 7 lety 21.06.2017 21:10 |  
    2 0

    Dodatečně se omlouvám za zasvinění diskuse pod Honzou, nechal jsem se unést...:-)))

  11. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    Hofo78     před 7 lety 21.06.2017 21:19 |  
    3 2

    Líbil se mi mimo sešívaných Trávník a Hubínek. Taky Chorý má dobrý pokrytí míče,viděl bych jako případnou náhradu za Superba.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Guly (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 22:04 |  
      8 0

      Souhlas, Chorý mě velice překvapil. Na tu svoji vejšku, je až překvapivě technickej. Taky jsem si říkal, že by to mohla bejt potencionální náhrada za Škoďáka.

      Jinak celkově nutno podotknout, že Lavičkovi střídání vyšla fantasticky, klobouček.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 22:05 |  
        0 0

        Sám prohlásil před pár dny, že chce jít do sparty... u nás tedy nejspíš neskočí.

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          Vici     před 7 lety 21.06.2017 22:47 |  
          2 0

          Jj to Vuk chtěl taky hrozně moc do Slávie :)

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          bongor     před 7 lety 22.06.2017 06:40 |  
          4 1

          No tak v hlavě to ještě v pořádku moc nemá,ale to se dá napravit.Nezapomínej ,že vyrůstal v období bídy,kdy jim jejich "úspěchy" jako bylo cinklý jaro a podobný kouzla , přilákaly spoustu pseudofandů.Oni se z toho vyléčej až uvidí,že se dá vyhrávat i poctivě.Ovšem potrvá to nejmíň jednu generaci,bohužel.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        bongor     před 7 lety 22.06.2017 06:33 |  
        2 4

        Chorýho bych hbitě koupil.Není to žádná superstar,ale nechtěl bych proti němu hrát.Jestli ho nekoupíme ,tak skončí u bídy nebo v prádelně.

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          Ondráš     před 7 lety 22.06.2017 08:47 |  
          4 2

          Tak mě teda neokouzlil se přiznám..

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Martin 58     před 7 lety 22.06.2017 10:33 |  
        3 1

        Viděl jsem Chorého hrát vůbec poprvně, a to jen 25 minut. Nevím, jak jsou na tom ostatní zdejší pozorovatelé, jestli pečlivě sledovali druhou ligu, ale mně to přijde na přestupové závěry setsakramentsky málo.

  12. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 21:38 |  
    0 0

    To teda byl, zaslouzi si samostatnou diskusi! Nejzajimavejsi na tom je, ze hral spis na pozici Husbyho nez Ngadeua, takze u nas muze mit i jine vyuziti nez klasicky DZ. Silnej na mici, dobrej do kombinace, strelu taky ma. Mozna je to pro nej cesta, jako klasicky DZ nekdy vypasa, ze nestiha vykryvat prostor, dneska to rozjel paradne.

  13. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    Guly (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 21:42 |  
    11 18

    Já bych tu euforii ohledně Součka krotil. Sami jsme se v minulosti přesvědčili, že když má formu, tak to jde. Ale jak jí jen trošku mít přestane, je to špatný. Pokud by přišla na něj po EURU nějaká zajímavá nabídka, prodal bych ho. Trošku mě totiž děsí, že třeba v předkole LM nebo dalších těžkých zápasech, by ve středu zálohy nastoupila dvojice Ngadeu-Souček.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Ernie     před 7 lety 21.06.2017 21:46 |  
      12 6

      Taky od konce zápasu přemýšlím, co by se dělo, kdyby za Součka přišla nabídka třeba 4 miliony euro do zahraničí. Taky bych spíš volil prodej, než ho tu držet. Takovou cenu jako po tomhle Euru už mít nikdy nemusí.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Kenny     před 7 lety 21.06.2017 23:47 |  
        0 2

        Ale my ty štyry mukiony nepotřebujem.

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          Ernie     před 7 lety 22.06.2017 08:57 |  
          7 1

          Ale potřebujem. Potřebujeme si sami vydělávat na následné příchody, CEFC nebude jen platit a platit.

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            Kenny     před 7 lety 22.06.2017 18:09 |  
            0 0

            Tak asi by o tom Luftjarda mohl vědět víc než ty, ale když myslíš...

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      JS (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 21:55 |  
      3 21

      Souhlas. Vyšel mu jeden podzim a pak jaro a podzim nic. Teď těží z formy v Liberci... Ale kdo ví, jestli ta výkonnost zas neklesne.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Obr     před 7 lety 21.06.2017 22:58 |  
        9 0

        Ja myslim, ze Suk si za svoje vykony v Liberci a ted, kdyz to budu brat podle posledniho zapasu na Euru, zaslouzi sanci porvat se u nas o zaklad. Kdyz mu to nepujde, tak je tu od toho trener, aby ho nepostavil....Ja osobne bych ho v tuhle chvili urcite neprodaval. Obzvlast v nasi situaci, kdyz za kazdou cenu prodavat nepotrebujeme...

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        spravnej_jezedak     před 7 lety 21.06.2017 23:18 |  
        19 1

        Bože můj a nešel do Liberce právě pro to, aby se dostal zase do fazony? A když se to hráči povede, ci ještě možná fotbalově vyroste, stejně tady bude někdo nespokojený..

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        PetCC     před 7 lety 22.06.2017 10:26 |  
        8 1

        Součkovi nevyšel trochu začátek minulé sezóny, ale bylo spíš lehčí krizí celého týmu. Když pak najednou zazářil Ngadeu, tak pro něj v tu chvíli nebylo na hřišti místo, takže těžko mohl ukázat dobré výkony.

        Sezónu předtím odehrál velice dobře celou a to byla jeho první v lize!
        V Liberci hned od začátku začal držet defenzivu a díky tomu skoro hned přestali mít problém se záchranou.

        Takže psát, že měl formu pár zápasů je neskutečná hovadina.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        sasky     před 7 lety 22.06.2017 12:39 |  
        1 0

        Kdo ví, jestli ta výkonnost neklesne? Tak to bych zrovna tak prodal Pavlenku, Sýkoru, Škodu, Zmrhala, Hušbauera, Deliho, Frydrycha, MNN, co kdyby jim náhodou výkonnost klesla? Sorry, ale co je tohle za úvahu? Kdo se bojí, sere v síni.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      donford     před 7 lety 21.06.2017 22:04 |  
      7 0

      Tak MNN umí vybojovat míč a Suk zase umí přihrát z každé pozice. :-) Spíš mi zajímají dvě věci:
      1. Jak to, že Suk svým pomalejším během (bezesporu) vše stíhal a dokázal i zakončovat?
      2. Přijde mi, že se Suk pořád trochu zlepšuje a má bezva hráčské sebevědomí a velmi dobrou fyzičku k tomu. (Že by vliv Trpišovského?). Myslíte, že už je na vrcholu ve svých 22 letech, nebo že se bude ještě dál zlepšovat? Kdyby ano, kde by pak mohl vlastně skončit?

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        kleofas     před 7 lety 22.06.2017 08:57 |  
        2 0

        dlouhé nohy a perfektní "ekonomický" pohyb, je tam, kde má být

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        PetCC     před 7 lety 22.06.2017 10:31 |  
        7 0

        Ono to vypadá, že běhá jen pomalu, takže "experti" si hned myslí, že k ničemu není. Jenže on je v pohybu pořád, podle těžiště hry a nemusí tak něco dohánět sprintem.

        Včera sice taky běhal pomalu, ale přitom několikrát z pozice 30 metrů před brankou dokázal pomoct krajnímu obránci u brankové čáry.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Martin 58     před 7 lety 22.06.2017 12:18 |  
        7 0

        Součkova kondice je obdivuhodná a zřejmě srovnatelná s bundesligovou úrovní, s kteroužto se těch pár málo hráčů z Čech, kteří tam odešli, museli srovnat. Pomalý rozhodně není a výborně se po hřišti pohybuje. To, že se ocitá i na samém hrotu, a to často, vypovídá o jeho nadstandardním fotbalovém myšlení. Zatím přesvědčil jen Trpišovského, Jarolíma a Lavičku, pomalu se mu dostává uznání i na zdejším fóru. Myslím, že Jarda Šilhavý pomalu přemýšlí o tom, jak hráče na hřišti poskládat, aby tam spolu byli jak Ngadeu, tak Souček a pevně věřím, že řešení najde, už právě pro ofenzivní schopnosti Součka, umí okamžitou nenápadnou přihrávkou velmi zjednodušit a zrychlit hru. Možná už působím jako Součkův advokát, tak jako to měl Boss s Hušbauerem, ale je mně to celkem jedno.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 23:07 |  
      6 1

      A proc by byla horsi nez Ngadeu - Husbauer? Nemusela by.. A kterej hrac hraje dobre, kdyz nema formu? :)

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Guly (přítel SN)     před 7 lety 22.06.2017 09:31 |  
        2 9

        Ani jeden z nich nemá správný fotbalový myšlení pro tvůrce hry. Oba jsou to typy. Prostě si stojím za názorem, že pokud budou hrát ve středu hřiště spolu, tak nám bude scházet kreativita. Podle mě není dobře, pokud ze 3 členného středu zálohy je tvořivej hráč pouze jeden.

        Jenže u Součka je to asi nejvíc vidět, když ztratí formu. Je pak na hřišti do počtu, když to řeknu na plnou hubu. Když ztratí trošku formu třeba Hušbauer, tak si přece jenom nějakým způsobem ten svůj standart odkope.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      bongor     před 7 lety 22.06.2017 06:44 |  
      6 0

      To se týká každýho a nejen fotbalisty.Když má člověk formu,fyzickou i psychickou ,jde najednou všechno samo.Vždyť i náš Superb posledních pár kol nebyl úplně in.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Travinho     před 7 lety 22.06.2017 09:36 |  
      3 0

      Tak je to mladý kluk, výpadky formy jsou tam logický, obzvlášť pokud přestaneš hrát pravidelně.

  14. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 21:52 |  
    12 0

    Sukova cena dneska vzrostla tak o milion eur:)

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      smely (přítel SN)     před 7 lety 22.06.2017 11:01 |  
      1 0

      :-) Luftnerova taky...

  15. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 21.06.2017 22:20 |  
    0 0

    Z trochu jiného soudku, pokud se někdo dostanete k aktuálnímu vydání čtvrtletníku pro fotbalovou kulturu FOOTBALL CLUB, dejte to laskevě sem na web. Jde mi speciálně o článek "Hrajte bosí, poznáte kouzlo fotbalu", kde Simon Deli a Michael Ngadeu Ngadjui, africké opory Slavie, vyprávějí o vášni pro hru, která Čechům schází, i o tom, že svobodu si člověk musí vynutit. Děkuji.
    http://www.footballclub.cz/

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Akuls     před 7 lety 22.06.2017 10:51 |  
      3 0

      Díky za upozornění. Jen pro zajímavost připomínám, že na fotografii na titulní stránce časopisu je mužstvo S.K. Loučeň, které jako jedno z prvních v českých zemích začalo někdy v 8O-tých letech 18. století pěstovat football. Tým sestavený z anglických sloužících a českých zaměstnanců místního velkostatku sestavil kníže Alexader Thurn Taxis, to je ten muž s míčem. Pokud tam někdy vyrazíte s dětmi či vnoučaty do bludišť v zámeckém parku, tak nezapomeňte navštívit i zámeckou expozici, ta část věnovaná fotbalu je velmi zajímavá. Kníže Alexander byl velký příznivec a propagátor fotbalu, který si zamiloval při svých studiích na univerzitě v Oxfordu a tak se nebylo co divit, že byl i jedním z mecenášů prvního mezinárodního zápasu Slavie v Praze právě proti Oxfordu, kterého se i osobně zúčastnil.

  16. Souček

    Akuls     před 7 lety 21.06.2017 22:53 |  
    19 6

    Souček jasně ukázal, že cpát ho na stopéra by byl nesmysl. Je to half a to nejen defenzivní. Také je otázkou zda nefungující střed zálohy ve složení Hušbauer - Souček nebyl spíš vinou Hušbauera. Alespoň KJVCD při nominaci repre na Belgii a Norsko naznačil, že za více postradatelného považuje Hušbauera. Jinak u Součka je třeba v každém zápase ocenit jeho obrovský akční radius, to že se neustále nabízí spoluhráčům a chce balón, absolvuje množství a většinou vítězných soubojů a má i slušnou techniku a přihrávku, a to i na delší vzdálenost. Prostě nedokáže být na pozici hráče číslo 6 nenápadný, tak jak se to daří Ščukovi. Ani s jeho obratnosti a rychlostí to při jeho výšce není tak špatné. Nicméně je to Čech a ne Španěl, takže při tom množství kontaktů s míčem, které v každém zápase má, se občas nějaká chyba v technice (zpracování míče, přihrávka) přihodí. Nicméně v něm má SKS obrovský potenciál. Vždyť je mu teprve 22 let a je už v repre a evidentně je tam prostor pro další zlepšení. Nicméně nikdo ze současného kádru SKS není nepostradatelný, žádný CR7, Messi nebo nový Bican za nás bohužel zatím nehraje, takže každé nabídce rovnající se 4 mil. € asi nelze odolat. Ovšem čeká nás velmi těžká sezóna a proti silným soupeřům budeme možná hrát systém 4-2-3-1. Dovedu si představit, že před obrannou čtveřicí bude hrát MNN a Souček. Navíc je otázkou v jakém stavu se oba naše defenzivní štíty vrátí z plnění reprentačních povinností.

    • Re: Souček

      bongor     před 7 lety 22.06.2017 06:47 |  
      2 3

      Dal jsem Ti nahoru,až na toho Hušbyho.Ten je podle mě pořád ještě na vyšší úrovni.Ale že jim to nejde spolu,to jsme viděli.

      • Re: Souček

        Akuls     před 7 lety 22.06.2017 10:21 |  
        0 0

        Byla to jen řečnická otázka, těžko říct proč jim to spolu nešlo. Každý je trošku jiný, tak by se teoreticky mohli dobře doplňovat. Souček má výhodu, že v repre je na post hráče č. 6 mnohem menší konkurence než na hráče č. 10, kterého by hrál Hušbauer. SKS by potřebovala, aby se hrál fotbal ve 12-ti lidech systémem 4-5-2. V útoku to chce 2 hráče a ve středu pole ještě MNN. Jen Souček s Hušbauerem nestíhali a naše záloha tím pádem soupeře většinou nepřehrávala. Uvidíme jaké ještě přijdou posily, třeba to bude všechno úplně jinak a začneme hrát Tiki Taku.

  17. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    Redwhiter     před 7 lety 21.06.2017 23:02 |  
    2 0

    Ptal jsem se na dálku Vítě, co je s Barákem. Udělal váhavé gesto a pak ukazoval na stehno/lýtko. Asi sval. Nevím, co měl na konci sezóny, ale jestli něco s tím, tak se to asi znovu objevilo. Na jednu stranu škoda, že nehraje v repre, ale na druhou stranu jsem rád, že se to stalo až teď na konci/po sezóně, kde Slavii o nic nejde. Snad bude brzo v pohodě a uvidíme ho s JJ válet v Udine.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      smely (přítel SN)     před 7 lety 22.06.2017 08:14 |  
      8 0

      Tonda mel trhlinu ve svalu, asi to porad nejde...jinak vcera na twitru to zabil Neobjektivni novinar : K rane Michaela Luftnera se prihlasil Islamsky stat :-)))) ....to sem hodne vyprsk...

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        PetCC     před 7 lety 22.06.2017 10:36 |  
        0 1

        No zrovna včera mi ani nepřišlo, že byl vhodný typ na střídání. Ti, kteří tam šli, byli pro u situaci vhodnější.

  18. Suk

    Fulham     před 7 lety 22.06.2017 09:58 |  
    8 0

    Vzpomněl jsem si včera na jarní zápas Libe proti ševcům . Bob Pánik po něm suše poznamenal , že Tomáš ovládl střed pole a byli v hajzlu....

    • Re: Suk

      donford     před 7 lety 22.06.2017 11:06 |  
      3 0

      Nikoliv střelecky, ale technicky a zejména pohybem mně, jako pamětníkovi, dost připomíná Suk sparťanského Kvašňáka. Ten nakonec všude doběhl včas a ještě střílel góly. Ale možná, že ty jeho dlouhé nohy nepotřebuje tak rozkmitat, že bude jeho pohyb i optický klam. :-)

      • Re: Suk

        sasky     před 7 lety 22.06.2017 12:44 |  
        2 0

        Tak on každý fotbalista nemusí mít nutně stovku za 10 (jako Ašanin). Myslím si, že Suk poznal, že třeba rychlostně už se asi příliš nezlepší, ale o to víc se soustředí na dobrou poziční hru. A co jsem viděl zápasy v Liberci (asi 2) a včera na Euru, tak se mu to velmi daří. Mívali jsme v týmu (florbal) kluka, který se za celý zápas pomalu nerozeběhl a přesto se pravidelně umisťoval v top 3 kanady jak týmu, tak ligy. Měl neskutečné čtení hry, míček se mu velmi špatně odebíral a korunoval to perfektní přihrávkou. Jasně, když byl na hřišti, tak za něj museli zbývající hráči bránit, ale i tak to stálo za to.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      JS (přítel SN)     před 7 lety 22.06.2017 11:25 |  
      2 2

      Jako nevím. Na jednu stranu se mi nelíbí, že může Plzeň posílit, a to asi docela markantně. Na stranu druhou řídil opilý a svědčí to něco o charakteru, navíc nemůžeme kupovat všechny, co bychom s těmi středovými záložníky dělali?

      Jestli ale bude Čermák do dvou let na úrovni Bundesligy, budeme si drbat hlavu. Snad se povede Lobotka.. :)

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        VanDel     před 7 lety 22.06.2017 11:31 |  
        0 2

        V Lobotku nevěřim, ted dostane laso ze západu. Mě bude stačit, když vyjde do středu zálohy ten Rotaň.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      VanDel     před 7 lety 22.06.2017 11:30 |  
      3 1

      Klidně ať jde, co bysme jako s tolika střeďákama dělali ? Hušbauer, MNN, Ščuk, Alvir, Hromada, Souček a věřim že klapne ten Rotaň. Takže hráčů do středu zálohy ažaž.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Ondráš     před 7 lety 22.06.2017 11:38 |  
        3 8

        Pánové já vám říkám, že z něj Vrba udělá top fotbalistu! Budeme litovat, že jsme ho neudělali my..o Rumunech ani nemluvím, ti jsou s tím posilováním Plzně prostě nepoučitelní:)

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          VanDel     před 7 lety 22.06.2017 11:41 |  
          6 1

          A co takhle radši udělat top střeďáka z Alvira nebo Součka ? :)........tak jako všechno je samozřejmě možný, ale myslim že máme teď v týmu dost vlastních dobrých hráčů na tento post. Co nás tlačí jsou spíš kraje a to jak zálohy tak obrany.

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            Ondráš     před 7 lety 22.06.2017 11:49 |  
            2 5

            Souček nikdy žádnej "špílmachr" nebude, nikdy to ani nebyla jeho ambice..Čermák byl jasně nejlepší hráč 21 po celou kvalifikaci, vyloženě mozek týmu - že toho bukvice neuměli využít je jiná věc. Ale jinak, že naším problémem budou kraje obrany, to souhlasím..

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              Robinator     před 7 lety 22.06.2017 12:11 |  
              0 4

              Souček nebude mozek týmu, ani to po něm nikdo chtít nebude, díky bohu..Proto chceme posilovat ve středu hřiště, trenér ho bude využívat jako DZ, tak se neboj :)

              • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                Robinator     před 7 lety 22.06.2017 12:25 |  
                3 3

                teď by mě zajímala argumentace člověka, co mi za tohle dává mínusy. Proč si asi myslíte, že chceme posilovat o tvůrce hry?? Protože tam máme jako tvůrce hry Součka a Hušbauera? Souček nebude mozek týmu, hraje úplně jiný post a má na starosti spíše defenzivní činnost..

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              VanDel     před 7 lety 22.06.2017 12:56 |  
              1 1

              Já psal "střeďák" ne "špílmachr". Střeďák je snad i zataženější defenzivní záložník přeci. A ten špílmachr může být Alvir, v zimě se jevil dobře.

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            Robinator     před 7 lety 22.06.2017 12:13 |  
            1 3

            TOP střeďáka ze Součka, nezlob se na mě, ale to není typologicky hráč na tento post, ani v nejmenším nemůže být mozek týmu..

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              VanDel     před 7 lety 22.06.2017 12:57 |  
              0 1

              viz. reakce na Ondráše.

              • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                Robinator     před 7 lety 22.06.2017 12:59 |  
                1 0

                aha, tak to po tom jo :)

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          JS (přítel SN)     před 7 lety 22.06.2017 11:48 |  
          0 3

          Toho se právě také bojím.

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            donford     před 7 lety 22.06.2017 12:04 |  
            3 0

            Frýďa to má v hlavě srovnané, a hraje, jak (předělaný středový obránce) umí. Ale Bořil by mohl jít ještě nahoru. Je takový někdy zjančelý plašmuška jenž chce být všude, ale kterého by měl JŠ víc usměrnit. Dle mého mínění, za ten rok ve Slavii přece jen "povyrostl". Rozhodně jeho výkony mají pomalu, leč jistě stoupající úroveň. Podzim a konec jara, v tom vidím rozdíl. A co je zajímavé, levá strana mu svědčí asi víc než pravá. Zda to bude stačit na poháry? Nevím. Počkejme na kvalitní přípravné zápasy.

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          Ernie     před 7 lety 22.06.2017 11:58 |  
          2 1

          To já tomu věřím snad přesně naopak. Věřím, že z Čermáka někdo může udělat top fotbalistu. Nevěřím, že to může být Vrba.

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            donford     před 7 lety 22.06.2017 12:09 |  
            1 0

            Vůbec netvrdím, že jsme měli Čermáka koupit. Ale počítám, že pod Vrbou se mentálně zmátoří, ví, že má tady snad poslední šanci a bude makat jak nikdy. Tak blbej přece jen není, aby to nepochopil. Ale Lobotka je stejně lepší. :-) Ať už bude hrát kdekoliv.

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            Ondráš     před 7 lety 22.06.2017 12:13 |  
            1 2

            To byla asi reakce na mě..no já mám největší vítr z absence rychlosti našich krajních obránců..takovej Frydrych, nebo Flo, to není zrovna synonymum rychlosti a na kraji je větral skoro každej..v Evropě to může být dost hrůza

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              Ondráš     před 7 lety 22.06.2017 12:14 |  
              1 0

              tak tentokrát jsem ustřelil já..to bylo na donforda:)

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      TSeguinTS     před 7 lety 22.06.2017 11:57 |  
      8 0

      Pokud to vyjde tak bude příští sezonu plzen o hodně nebezpečnější venku než doma.. pokud budou jezdit autama..

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Robinator     před 7 lety 22.06.2017 12:07 |  
      1 1

      v neděli budu mluvit s jeho otčímem, tak se zeptám :)

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        JS (přítel SN)     před 7 lety 22.06.2017 12:22 |  
        0 1

        Do neděle bude u prádelníků..

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          Robinator     před 7 lety 22.06.2017 12:26 |  
          0 0

          je to možný no

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            Ondráš     před 7 lety 22.06.2017 12:29 |  
            1 3

            otčím by měl vytáhnout řemen a ukázat Alešovi, kdo má v rodině hlavní slovo:)

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              Robinator     před 7 lety 22.06.2017 12:30 |  
              1 1

              možná jsme fakt narazili na spartu, která nám řekla ne, že rivala posilovat nebude...

              • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                Ondráš     před 7 lety 22.06.2017 12:37 |  
                0 0

                tak Plzeň je snad taky rival ne? Ale jo, rád si pak poslechnu skutečné důvody..dík

                • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                  Robinator     před 7 lety 22.06.2017 12:39 |  
                  1 1

                  no tak přece jen je to něco jiného pražská S, Hušbauera jsme dostali jako odloženého hráče a u Deliho to byl totální ústřel Sparty, pochybuju, že nám budou pravidelně pouštět hráče, z toho už se myslím poučili..proto to asi dopadlo takhle.

                  • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                    no-nick     před 7 lety 23.06.2017 07:18 |  
                    0 0

                    Kolar, Limba, Horvi... Já myslím, že by se měli poučovat nejen z obchodů s námi

  19. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    japhy     před 7 lety 22.06.2017 11:23 |  
    1 0

    Co nám to ten Suk vyvádí? Ještě včera jsem ho bral jako možný záskok za MNN a dneska už leze do zelí Hromadům, Lobotkům, apod. :) Pohybově ho sice řadím někam k Frydrychovi, ovšem včera se vyskytoval snad všude, kde byl potřeba. Sice nemá tu líbivou výbušnost, ale pořád v pohybu, podporoval většinu protiútoků, nahrávky OK, přenášení hry taky (jen jednou to zazdil), do zakončení se dostával.
    Pro JŠ asi bude nejtěžší úkol právě složení středu a pokud tu má zůstat 6+ střeďáků, asi to nepotěší Murise... Pozitivem přetlaku nevyhraněných stř. záložníků by mohlo být posunutí Pepy na podhrot.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      smely (přítel SN)     před 7 lety 22.06.2017 12:19 |  
      0 0

      dovolim si malou spekulaci : nasi postoupi do 1/2 finale na ukor Slovaku, na Suka prijde nabidka na 4m Eur, prodame ho a privedem za 2,5 m Lobotku...

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Martin 58     před 7 lety 22.06.2017 12:25 |  
        5 0

        Proč? Suk na tomhle mistrovství v součtu obou utkání nehraje hůř než Lobotka a je nebezpečnější směrem dopředu a využitelný pro hru hlavou před vlastní i soupeřovou bránou. Už se těším na ty rohové náběhy šestice Škoda, Jugas, Deli, Ngadeu, Frydrych a Souček (snad jsem na někoho nezapomněl), na půlce jistící rychlíci Mingazov/Sýkora a Zmrhal.

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          Jachym     před 7 lety 22.06.2017 13:05 |  
          1 0

          Souhlasím, když se postaví vedle sebe, tak je ten Slovák proti Tomášovi jen taková poLobotka...:-))

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          Robinator     před 7 lety 22.06.2017 13:17 |  
          1 1

          není to jen o výškové převaze, ale také o pohybu, který nám v záložní řadě chybí (viz rozhovor se Šilhavým)

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            Martin 58     před 7 lety 22.06.2017 15:02 |  
            2 0

            No a právě Souček se v té záloze pohybuje úplně vzorově.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        travel (přítel SN)     před 7 lety 22.06.2017 12:51 |  
        0 0

        Hezká spekulace,ale myslím si,že spíš z 2. místa postoupí Portugalci.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Travinho     před 7 lety 22.06.2017 12:52 |  
        1 1

        Přesvědč Lobotku aby šel k nám, když bude mít nabídky z TOP 5 lig. To bude dost těžké.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      goofy38     před 7 lety 22.06.2017 12:27 |  
      0 0

      Suk půjde do Juve. :(

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Robinator     před 7 lety 22.06.2017 13:17 |  
      0 0

      Pepa na podhrotu by byla podle mne super varianta :)

  20. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    Ernie     před 7 lety 22.06.2017 12:42 |  
    1 0

    Jak to vůbec vidíte s nadějemi U21 na postup? :) Já bohužel moc nadějně ne, a to i přes to, že počítám s výhrou nad Dány.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      kjandourek (admin)     před 7 lety 22.06.2017 12:48 |  
      0 0

      Proč ne? Jdeme do zápasu jako úplně poslední, takže budeme vědět, kolik musíme vyhrát, abychom šli z druhého místa... a horší, než druzí při výhře už ani být nemůžeme...

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        Ernie     před 7 lety 22.06.2017 13:05 |  
        0 0

        Ale můžeme. Pakliže Italové porazí Německo o dva goly, můžeme (ale nemusíme) být ještě i po výhře s Dánskem třetí. A já Italům proti Němcům rozhodně věřím. Na postup ze druhého místa bych to moc neviděl. Portugalsko hraje s Makedonií a tam si zastřílí. Možná budou mít Portugalci lehkou výhodu v tom, že Makedonii o něco jde, ale Dánům už ne. Proto to Makedonci mohou po prvním obdrženém gólu trošku otevřít.

        Hodně matoucí jsou informace médií, kdy prakticky všechny hovoří o tom, že když Italové vyhrají 2:0, tak nám stačí jakákoliv výhra s Dánskem k prvnímu místu, protože máme s Italy lepší vzájemný zápas. Na tom vzájemném zápase ale už pak nezáleží.

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          VanDel     před 7 lety 22.06.2017 13:08 |  
          0 1

          Ale s tím výsledkem 2:0 pro Italy by to měla být pravda, ne ? V tom případě bychom měli v minitabulce my a taloši skore 3:3 a Němci 2:2. Takže Německo by bylo třetí a my díky vzájemnému zápasu (doufam že by se v tomto případě uplatňoval) bychom byli první.

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            Ernie     před 7 lety 22.06.2017 13:13 |  
            0 0

            Právěže se neuplatňuje a záleží pak na celkovém skóre. Italové porazili Dány 2:0, my bychom je museli dát o tři góly, nebo 3:1 a výš. Kdyby Italové vyhráli 2:0 a my vyhráli 2:0, rozhodne menší počet žlutých karet (červená se počítá za tři).

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              VanDel     před 7 lety 22.06.2017 13:24 |  
              0 1

              Už na to koukam na wikipedii, pravdu máš :) Pokud by Itálie dala němce 2:0, tak my musíme dát dány minimálně o dva goly s tím, že při výhře 2:0 musíme mít míň karet než taliáni. Takž sichr je 3:1 a víc.

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            kjandourek (admin)     před 7 lety 22.06.2017 13:25 |  
            0 1

            Já se obávám, že pravidlo o vzájemných zápasech vytvoří tu minitabulku... v níž my, Italové a Němci budeme mít šest bodů... a dál už ho znovu uplatnit nelze...

            Ale tím si vůbec nejsem jist....

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              VanDel     před 7 lety 22.06.2017 13:28 |  
              0 1

              JJ, už jsem to napsal kousek vedle. No nejlepší scénář je dneska Slovensko-Švédsko cokoliv jenom ne výhra Slovenska a v druhé skupině Portugalsko-Makedonie cokoliv jenom ne výhra Portugalska. V tom případě nám i na postup z druhého místa stačila jakákoliv výhra s dány. U slováků by to vyjít mohlo, ale u Portugalska nevim nevim.

              • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                Ernie     před 7 lety 22.06.2017 13:35 |  
                0 0

                Dnešní zápasy v tom moc velkou roli hrát nebudou, tomu nevěřím. Osobně bych si přál výhru Slovenska a nevýhru Anglie, což je podle mě hodně reálný scénář. Pak by Slováci postupovali z prvního místa a Angličani na druhém měli 4 nebo 5 bodů. A i kdyby Anglie vyhrála a postoupila a Slováci porazili Švédy, nebude to vyšším rozdílem, než třeba o gol. A to Portugalci Makedoncům naloží víc a doufejme, že i my Dánům. Každopádně je fajn, že se turnaj takhle zamotal. Před včerejším zápasem a už vůbec ne po vyrovnávacím gólu Italů jsem nevěřil v to, že můžeme být po zápase ve hře o postup. Před turnajem jsem tomu věřil, doufal jsem, že zatopíme Němcům a body s nimi uhrajeme, to proti Italům jsem nám naopak nevěřil vůbec. Třeba budu pokračovat v trendu a teď když nevěřím v postup, tak nakonec postoupíme :)

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      goofy38     před 7 lety 22.06.2017 12:50 |  
      0 0

      Taky to vidím bídně. Podle mě ze druhého místa půjde Portugalsko.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      japhy     před 7 lety 22.06.2017 13:01 |  
      2 0

      Ten systém musel vymyslet naprostej kretén.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Jachym     před 7 lety 22.06.2017 13:02 |  
      1 0

      Já jsem s postupem do semifinále vůbec nepočítal, a současný stav (tři body) je pro mě velmi příjemným překvapením. A ani hra proti sebevědomým Italům nebyla vůbec špatná. Jak by řekli fotbaloví klasikové: "Musíme porazit Dány a uvidíme na co to bude stačit...:-))"

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      VanDel     před 7 lety 22.06.2017 13:05 |  
      0 1

      Naší výhodou oproti mužstvům z ostatních skupin je, že před zápasem budeme přesně vědět, jaké skore bude potřeba na eventuální postup z druhého místa. Body myslim že jsou jasné, bude jich potřeba 6. Takže uvidíme jak to hoši zvládnou hlavně psychicky. Herně by dle mě měli být po včerejšku ve slušném laufu a alespoň o dva goly dány porazit.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 22.06.2017 13:40 |  
        0 0

        Pelta se už zázračně uzdravil po ppropuštění z basy,tak by měl ty dány cinknout at si to odpracuje :-)

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          VanDel     před 7 lety 22.06.2017 13:49 |  
          0 1

          To by je musel pozvat do toho jeho pronajatýho šmajchlkvartýru v Praze kam tahal tu náměstkyni, ale na to by mu myslim dánové neskočili :)

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Robinator     před 7 lety 22.06.2017 13:29 |  
      0 0

      osobně si myslím, že to nevyjde. Tabulka druhých míst: Italie, Cesko, Portugalsko - tri body, vsichni skore 3:3. nejlepsi výchozí pozici, mají portugalci, ti maji posledni zapas makedonii, tak ocekavam vetsi golovy pridel, tím padem, pokud budu pocitat s tim, ze porazime dany, musime je rozstrilet co nejvice to jde..

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Ondráš     před 7 lety 22.06.2017 13:41 |  
      1 2

      Já teda hlavně myslím, že Dány neporazíme..

  21. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    Ernie     před 7 lety 22.06.2017 13:48 |  
    1 0

    Tak tu hodinu něco řešíme a já vaše názory "chytře" vyvracel.. až jsem teď nakonec zjistil, že nemám pravdu, omlouvám se. Nedává to sice moc smysl, ale po přečtení pravidel na UEFĚ to bude asi opravdu tak, že pokud Italové porazí Německo 2:0 a my jakkoliv porazíme Dány, tak budeme první. Budeme mít totiž v minitabulce skóre 3-3 stejně jako Italové. Německo bude se skórem 2-2 třetí a o prvenství rozhodne vzájemný zápas, který máme lepší s Itálií. Nechápu smysl uplatnění vzájemného zápasu v rozhodování vícekrát, ale dejme tomu.

    Mění se tedy to, že když Itálie vyhraje 2-0, jakákoliv výhra nás posouvá na první místo. Na druhou stranu výhra Italů o dva góly v poměru 3-1 a výš nás automaticky posouvá na třetí místo. Bude to zajímavé. Trošku se bojím, že šanci na postup ze druhého místa nám už zítra zhatí Portugalci velmi vysokým vítězstvím nad Makedonií.

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      martyni (přítel SN)     před 7 lety 22.06.2017 14:40 |  
      1 0

      Hezky jste me zmátli..:) Ale víš co, vyhrajou Němci..:)))

  22. Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 22.06.2017 19:09 |  
    7 2

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Musím s Vám svěřit, že Tomáš Souček byl spolu se Simičem nejlepšími hráči na hřišti. Hra Tomáše mi také připomíná hru Andrje Kvašnáka s tím, že jeho akční rádius je mnohem větší a i rychlostně je na tom líp a to včetně střelby. Máme v něm jako Slávie hráče, kterého je nutné do mužstva zapojit. To bude práce pro JŠ a bude to i o konkurenci v mužstvu. Uznávám, že jeho zkušenosti s rytmem hry, přenášením a rozehráváním ještě potřebují herní praxi, ale co se týče odebírání míčů, pokrytí velkého prostoru aktivním presingem a umění i zrychlit hru do předfinálu, to jsem včera u něho opravdu viděl. Moc se mi líbil, klučina jeden-:).
    Tak uvidíme jak to bude pokračovat a hlavně držím klukum palce.
    Trochu se obávám o Toníka Baráka. Nevím nevím, ale ta Itálie mu sedět nebude. To není typ na jejich fotbal a už jsem to tu před časem říkal. Rád se budu mýlit.
    Tak si držme palce přátelé navzájem a snad naše Slávie do toho vletí na plný pecky :-).
    Sokrates55

    • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

      Dennis     před 7 lety 22.06.2017 23:33 |  
      5 6

      Já pro Součka ve Slavii nevidím místo. Bohužel. Na jeho pozici hraje Ngadeu, a ten je směrem dozadu prostě lepší. Směrem dopředu je lepší Souček, ale ne dost na to, aby hrál ofenzivního záložníka. Na dva defenzivní fakt hrát nepotřebujeme a doufám, že nebudeme. Nehledě na to, že naše záloha potřebuje především zrychlit a s tím nám Souček fakt nepomůže. Takže za mě po Euru prodat.

      • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

        JS (přítel SN)     před 7 lety 23.06.2017 08:20 |  
        2 4

        Připrav se na mukiony mínusů. Racionální příspěvky tohoto typu se tu nenosí. To kdybys napsal, že Suk jede bomby, a že už se těšíš, jak bude válet vedle MNN a třeba i potáhne útok, to by bylo něco jiného... ;)

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 23.06.2017 15:39 |  
          0 0

          Dobré odpoledne přeji Vám všem.
          Proč by to mělo být o tom,jestli bude mít někdo mínus či ne. Nebo o tom, jestli je něčí článek víc racionální a druhý míň. Pokud máte jinýnázor, tak je to dobře. Také mohu mít pochybnosti nad tím,jestli Tomáše po tomto ME "21" prodat. Je mnoho variant jeho využití a zatím jsme je nevyzkoušeli a šanci mají mít všichni stejnou.
          Vaše poznámka příteli JS tak trochu postrádá právě tu racionalitu.
          Sokrates55
          Sokrates55

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            JS (přítel SN)     před 7 lety 23.06.2017 18:43 |  
            0 1

            Zdravím, Sokrate.

            Máte pravdu, nejde o mínusy, jde o nesouhlas s vyřčeným. S posazením či odchodem Součka tu všichni nesouhlasí, s posazením či odsunutím Ngadeua na stopera tu také nesouhlasí a se hrou na dva čisté defenzivní štíty také ne.
            Přitom Ngadeu i Souček kromě střední obrany a defenzivního štítu nic jiného hrát neumí. Je tedy v pořádku napsat, že tu kolega na úkor MNN nevidí pro Součka místo. Je přinejmenším zvláštní s tím nesouhlasit a zároveň si myslet, že v základu mohou hrát všichni místní oblíbenci. Toť vše.

        • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

          Dennis     před 7 lety 23.06.2017 16:16 |  
          1 0

          Minusy nebo plusy je to poslední, co mě zajímá. Chtěl jsem jen napsat můj názor a docela by mě zajímalo, kde teda Součka v sestavě vidíte? Sokrate? Ostatní? Koho by měl posadit na lávku? A přiznejme se, ofenzivní záložník to fakt není a hrát na dva defenzivní záložníky je v naší lize nesmysl a v pohárech podle mě taky. A na stopera prosím také ne, jednak to vůbec nehraje a především tam máme Deliho a Jugase. Aby u nás seděl Souček na lávce je úplně nejhorší řešení, protože potřebuje hrát, je ve věku, kdy se může zlepšovat, pokud bude získávat herní praxi.

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 23.06.2017 16:22 |  
            0 0

            Stopera hrával v mládeži/dorostu docela dlouho, takže s tímto postem má dost zkušeností.

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              Dennis     před 7 lety 23.06.2017 16:39 |  
              1 0

              A v dospělém fotbale to hrál kde? Zdá se mi docela rozdíl hrát něco v dorostu a mezi dospělými. Nehledě na to, že stoperů máme aktuálně (bez Součka) 5, což mi připadá celkem dost. A všichni jsou podle mě na stoperu lepší než on.

              • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 23.06.2017 17:18 |  
                0 0

                Stoper se hraje jinak v dorostu a jinak mezi dospělými? Pouze je to náročnější, ale úkol má stoper víceméně furt tu stejnou... Ano je rozdíl, když hraješ obránce v U10 (kde se nehraje na menším hřišti a s méně hráči) a mezi dospělými, ale když hraješ stopera v U18(nebo klidně U16) nebo mezi dospělými, kde se hraje klasicky 11 na 11, tak už takový rozdíl není(myslím tím, co má stoper dělat, ne rychlost, důraz a další věci, které jsou v mládeži na nižší úrovni než mezi dospělými).
                Souček do hostování v Žižkove (hostoval na jaře v sezóně 2014/2015) hrával stopera. Defenzivního záložníka tedy hraje dvě a půl sezóny. Škoda taky hrával stopera jen v dorostu a možná mu to v té sezóně(2013/2014) šlo na stoperovi lépe než na hrotu útoku.
                Máme jich pět a usilujeme ještě o Chaluše (do budoucna)...

                • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                  Dennis     před 7 lety 23.06.2017 20:41 |  
                  0 0

                  Já myslím, že je to fakt rozdíl, přechod do dospělého fotbalu je pro fotbalistu kritická fáze kariéry, přičemž Souček tenhle krok nepochybně zvládnul, ale na pozici defenzivního záložníka. Jestli je schopný ve velkých zápasech zaskočit na stoperovi, to upřímně nevím, neviděl jsem ho na tom postu v těžkém zápase hrát. Co hraje ve Slavii, tak jen v záloze.

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            JS (přítel SN)     před 7 lety 23.06.2017 18:30 |  
            1 2

            Mínusy reprezentují nesouhlas. Jinými slovy tedy „obdržíš spoustu nesouhlasu“. Otázka je, proč. Také netuším, kde Součka všichni vidí v sestavě, když ne na úkor MNN. Ale když napíšeš, že nebude hrát Michael, zase jen nesouhlas...

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              Dennis     před 7 lety 23.06.2017 20:40 |  
              0 0

              Já myslím, že je to fakt rozdíl, přechod do dospělého fotbalu je pro fotbalistu kritická fáze kariéry, přičemž Souček tenhle krok nepochybně zvládnul, ale na pozici defenzivního záložníka. Jestli je schopný ve velkých zápasech zaskočit na stoperovi, to upřímně nevím, neviděl jsem ho na tom postu v těžkém zápase hrát. Co hraje ve Slavii, tak jen v záloze.

              • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

                Dennis     před 7 lety 23.06.2017 20:41 |  
                0 0

                To mělo být o kousek výš, sorry.

          • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

            Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 23.06.2017 18:38 |  
            0 0

            Dobrý den přeji příteli Dennisi.
            Já bych třeba viděl Tomáše v lepší startovací pozici než je Jasmin Ščuk. Navíc bych možná viděl větší variabilnost Tomáše na několika postech ať už např. právě zmiňovaného stopera, kdy se může při zápasech stát cokoliv a zastupitelnost je potřebná, a Tomáš může být v průběhu zápasu využit i na to, aby pomohl změnit hru, pokud to trenér bude potřebovat třeba nějak udržet. Navíc si myslím, že on umí zrychlit hru, to jsem viděl několikrát právě proti Italům. A že by neuměl vystřelit, to umí také dobře. Ale jak sám správně říkáte, jde tu pouze o názory a Vy jste díky bohu vždy velmi slušný disputující a tak si Vás vážím. Pořád mámmoc krásný pocit z toho, že se můžeme v pohodě bavit o tom,koho všeho dnes v mužstvu máme. Byly doby, kdy jsme byli rádi za aspoň nějakého dorostence.
            Sokrates55

            • Re: Tomáš Souček u výhry reprezentace

              Dennis     před 7 lety 23.06.2017 20:37 |  
              1 0

              Ale jo, já netvrdím, že je Souček špatný hráč, já ho mám docela rád, je pracovitý, skromný a slušný, jenom si myslím, že ho aktuálně nedokážeme dostatečně vytížit/využít. Pokud zůstane u nás, hrát podle mě nebude, nebo jenom sporadicky. Protože má potenciál i pro naší současnou repre, tak bych byl raději, aby byl někde, kde se bude zlepšovat. Je pravda, že to jsou příjemné diskuze, bavíme se o tom, jestli máme místo pro hráče naší repre. :-)