Přípravná utkání

Slavia - Žižkov 2:1

Slavia zakončila první týden přípravy zápasem proti Viktorii Žižkov. Druholigového soupeře dokázala porazit 2:1, když měla zřetelnou převahu. Vítězství tak mohlo být i vyšší. Šanci dostali všichni připravení hráči.

Jak bývá zvykem, tak Slavia nastoupila v prvním přípravném zápase v hodně improvizované sestavě. Šanci dostali Holík, Musa a zejména testovaný ukrajinský reprezentant Rotaň. Po zdravotních trablech se představil Alvir a kapitánskou pásku navlékl Jugas, kterého tak čekalo tučnější zápisné při premiéře v sešívaném dresu.

Sestava v 1. půli: Kovář – Holík, Jugas, Bílek, Bořil – Ščuk – Mingazov, Alvir, Rotaň, Sýkora – Musa

Slavia nezačala dobře a projevila se nesehranost obrany v improvizovaném složení. Žižkovští odcentrovali z naší pravé strany a na naše dva stopery zbyli tři útočící hráči soupeře. Centrovaný míč přesně našel volného útočníka Stratila, který hlavičkou překonal brankáře Kováře. Slavia pak měla zřetelnou převahu, ale hráči Viktorie hráli obětavě a sešívané většinu času do vyložených šancí nepouštěli. Paradoxně tak slávisté udeřili z ojedinělého brejku. Nadějnou šanci Žižkova překazil dobrým skluzem Jugas, míč se dostal k Rotaňovi, který ho posunul na Alvira. Ten krásnou dalekonosnou přihrávkou vyslal do samostatného úniku Mingazova, který byl po kličce ve vápně jednoznačně sražený brankářem Hrubešem. Nařízenou penaltu bezpečně proměnil Rotaň. Ten byl i u další šance Slavie, když pěknou přihrávkou našel Musu, který již obešel Hrubeše ale z úhlu nedokázal ani zakončit, ani najít spoluhráče. V závěru ještě po rohu hlavičkoval osamocený Bílek, ale trefil jen náruč žižkovského gólmana. První poločas tak skončil smírně 1:1.

Sestava ve 2. půli: Otáhal – Frydrych, Bílek, Jugas, Bořil (68. Kingue) – Ščuk – Sýkora (80. Vejvar), Hušbauer, Rotaň (80. Bucha), Mingazov (60. van Buren) – Tecl

Na začátku druhého dějství i v jeho průběhu provedl trenér Šilhavý několik střídání a postupně se tak dostalo na všechny připravené hráče. Převaha Slavie byla ve druhé půli ještě výraznější a v podstatě se už hrálo jen na jednu bránu. Žižkov ale útočným snahám sešívaných dlouho odolával. Po rohovém kopu Sýkora stejně jako na konci prvního poločasu zakončoval Bílek, ale míč umístil jen o kus vedle. Tecl pak postupoval vstříc Řehákovi, ale na poslední chvíli byl sražený před vápnem. Z dobré pozice pálil Rotaň těsně nad šibenici! V 75. minutě už se Slavia zaslouženě prosadila. Tecl přihrál do pokutového území, kde míč ideálně netrefil Sýkora, z nepovedené střely se však vyklubala geniální přihrávka. Van Buren ve vyložené pozici sice jen napálil Řeháka, ale míč se k němu šťastně odrazil a z dorážky už nizozemský útočník rozvlnil síť - 2:1!  Druhou branku mohl střídající hráč přidat o pár chvil později, ale sám proti brankáři hostí neuspěl a nechal ho vyniknout. Potvrdit výhru mohl i Tecl, ale již překonaného Řeháka zastoupil obránce a střelu zblokoval. V závěru mohl paradoxně z ojedinělého brejku vyrovnat Žižkov, ale jeho hráč střílel těsně vedle Otáhalovy branky. Slavia tak vyhrála zaslouženě, byť vítězství mohlo být o dost vyšší.

Sobota 24. 06. 2017 10:00

Přípravné zápasy, 2017/2018
2 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

27. Rotaň (pen)
75. van Buren

FK Viktoria Žižkov
FK Viktoria Žižkov

8. Stratil

Komentáře (100)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Žižkov

    Mejla1892     před 7 lety 24.06.2017 09:50 |  
    6 0

    Základní sestava: Kovář - Holík, Jugas, Bílek, Bořil - Ščuk - Mingazov, Alvir, Rotaň, Sýkora - Musa
    Lavička náhradníků: Otáhal, Hušbauer, van Buren, Bucha, Tecl, Frydrych, Kingue, Vejvar

  2. Re: Slavia - Žižkov

    Boo_SKS     před 7 lety 24.06.2017 10:08 |  
    5 0

    Rotaň si to tam od samého začátku diktuje, ten musí zůstat!

  3. Re: Slavia - Žižkov

    smichov_2     před 7 lety 24.06.2017 10:24 |  
    2 0

    Rotan připravil Mingimu skoro - tutovku, ten to zazdil.

  4. Re: Slavia - Žižkov

    smichov_2     před 7 lety 24.06.2017 10:29 |  
    0 0

    Alvir (asi) našel Mingiho, pentle. Gól.

    • Re: Slavia - Žižkov

      Mejla1892     před 7 lety 24.06.2017 10:30 |  
      0 0

      Jojo, Ruslan Rotaň dal penaltu

  5. Ruslan Rotan

    JS (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 10:30 |  
    15 2

    Jestli Ruslana nepodepíšeme, tak jsme korunovaní blbové tyvado. To je PAN hráč.

    • Re: Ruslan Rotan

      Kojot007     před 7 lety 24.06.2017 10:51 |  
      6 0

      V prvním poločase, co se týče práce s míčem a přihrávek, je o level výš než ostatní.

    • Re: Ruslan Rotan

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 10:54 |  
      6 0

      je výbornej, moc se mi líbí, takový běhavější Horváth. Věk v jeho případě je fakt jen číslo, klidně tu může 2-3 roky hrát.

  6. Re: Slavia - Žižkov

    Boo_SKS     před 7 lety 24.06.2017 10:50 |  
    19 2

    Od samého začátku jsem se detailně zaměřil na Rotana a jsem z něj naprosto nadšen! Chápu, že Žižkov není extra měřítko, ale když hned v první připravě takhle výrazně převyšujete ostatní, tak to už o něčem svědčí. Neskutečně technický hráč, který nemá žádné problémy se zpracováním, hraje rychle na 1-2 doteky, ale takřka stoprocentní úspěšnost přihrávek, jak po zemi, tak vzduchem za obranu! Narážečky, kolmé pasy, nic není problém. A pohyb? Podle něj bych ho tipoval tak na 25 let. Je všude, perfektní čtení hry, periferní vidění a předvídavost. Před naším vyrovnávacím gólem se při protiútoku Žizkova vrátil přes celé hřiště až do našeho vápna, kde převzal odražený míč a z první ho přesně poslal asi 20 metrů na střed Alvirovi, který pak nádherně poslal Mingiho do sóla. Pokud ho ani po názorné ukázce jeho schopností zadarmo (!!!) nepodepíšeme, tak budu šokován. Takhle mě v přípravě nikdo nezaujal od onoho legendárního zápasu s Bolkou v Čelákovicích, kdy střed pole opanoval do té doby zcela neznámý Kapverďan :-)

    • Re: Slavia - Žižkov

      JS (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 10:52 |  
      4 2

      Souhlas. Díky za podrobnější rozvedení toho, co píšu níže (i výše :))) ). Fakt fotbalista zdaleka převyšující úroveň kaprligy. Kecy o jeho věku byly naprosto nemístné.

      • Re: Slavia - Žižkov

        Boo_SKS     před 7 lety 24.06.2017 10:57 |  
        10 0

        Jsem rád, že to nevidím sám. Právě takový hráč nám podle mě celou minulou sezonu chyběl. Já jsem z něj úplně nadšený a teď akorát trnu, abychom ho podepsali. Hušby snad promine, ale v porovnáním s tím, co na této pozici hrál on, tak Rotaň je prostě úplně jinde. Hušby podhrot, Rotaň CM, MNN či Součis DM a budu úplně spokojený

    • Re: Slavia - Žižkov

      Kenny     před 7 lety 24.06.2017 10:53 |  
      2 0

      Taky se mi strašně líbí. Vím, že Žižkov by pro nás neměl být měřítko, ale v jeho podání ten fotbal vypadá tak krásně jednoduše.

      • Re: Slavia - Žižkov

        Kenny     před 7 lety 24.06.2017 10:54 |  
        2 0

        Myslím tím Rotaně, ne Žižkov. :-)

        • Re: Slavia - Žižkov

          donford     před 7 lety 24.06.2017 10:58 |  
          3 0

          Rotaň excelentní. Taky se mi pohybem a nabízením se líbí Mingazov. Kuba Jugas i ten přátelák bere vážně, hraje pěkně od podlahy, je rychlý a samozřejmě při hře hlavou je špička. Trochu jsem neviděl Alvira.

      • Re: Slavia - Žižkov

        Fačín     před 7 lety 24.06.2017 11:25 |  
        0 1

        To mě taky zaujalo.. Jedinýho Kapverďana v našem dresu pamatuju Nevese. A z ligy ještě Nivaldo..Tak by mě zajímalo, koho tím myslel..

        • Re: Slavia - Žižkov

          Boo_SKS     před 7 lety 24.06.2017 11:29 |  
          0 0

          pardon panove, v euforii jsem zapomnel, koho Tavares reprezentoval :-))

          • Re: Slavia - Žižkov

            Fačín     před 7 lety 24.06.2017 11:39 |  
            0 3

            Aha Tavares. No ten podle mě nereprezentoval nikoho, to byl Francouz a do jejich nároďáku to nedotáhl:)

            • Re: Slavia - Žižkov

              Andul-lhak     před 7 lety 24.06.2017 11:43 |  
              2 0

              nene, senegal reprezentoval :)

            • Re: Slavia - Žižkov

              JS (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 11:43 |  
              2 1

              Senegal. 9 zápasů.

              • Re: Slavia - Žižkov

                Fačín     před 7 lety 24.06.2017 11:49 |  
                0 1

                Wow, to je pro mě novinka..Vůbec si to nevybavuji, Senegal.. No jsem zase o něco chytřejší.

            • Re: Slavia - Žižkov

              Arutha     před 7 lety 24.06.2017 11:44 |  
              0 0

              Reprezentoval Senegal

    • Re: Slavia - Žižkov

      Travinho     před 7 lety 24.06.2017 12:48 |  
      1 4

      No tak Kapveďan...Spíš bych řekl "Kapverďan"...Nicméně jinak samozřejmě souhlas.

  7. Postřehy 1. poločas

    JS (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 10:51 |  
    8 3

    Rozhodčí dost kouskuje hru, jako jo, je to přátelák, ale chtělo by to nějakou plynulost. Ze začátku jsme se do toho očividně dostávali, Žižkov namotivovaný, ale od té vstřelené penalty už jsme byli jasně lepší. Zatím chybí akce z jedné, větší rychlost v přechodu dopředu. Ale je to začátek přípravy. A k jednotlivým hráčům krátce, co mne zaujalo za prvních 45 min, (všechny bych hodnotil až po konci zápasu):

    Kovář na mne nepůsobí zrovna nějak dvakrát jistě. Měl tam slušné kiksy, docela trnu, když je nějaký závar nebo nebezpečná situace před naší bránou. Dobrý nadstandardní zákrok vlastně až teď na konci poločasu. Alespoň na ty předkola a playoff by asi bylo lepší mít k dispozici Pavlenku i Laštůvku.

    Alvir super kreativní hráč. Možná moc nemusíme hledat nějakého drahého špílmachra.
    Mingazov pokračuje ve výborné formě z konce jara. Snaží se vždy vše řešit fotbalově, je to krásné pro fanouškovo oko, ne vždy efektivní, ale má super techniku, přehled i takový nadhled, že ne vše chce uhrát tou nejpřímější cestou. :)

    Musa je očividně vyskautovaný jako náhrada za Škodovku do budoucna, takový vysoký bijec. Nijak zvlášť nezaujal, dobře napadá.
    Jasmin se nejdřív hledal, trochu se ploužil, předstaovval bych si větší dynamiku z jeho strany. Ale od nějaké 20. minuty funguje suprově, jeho přihrávky mají oči. Vůbec by to neměl být hráč na odchod. Díky němu hrajeme dopředu fotbal. Prostrkává míče na Bořila skrz dva obránce, míče jsou pěkně zahrané. Bez nějaké pohany, ale fakt rozdíl oproti tomu, jak hraje dopředu MNN.

    Nakonec Rusla Rotaň. Skvělý první dotyk, super přihrávky, vždy jdou přesně po zemi kam chce. Přes celé hřiště z něj čiší jistota, klid, úplně v pohodě proměnil pencli. To je chodící zkušenost a zklidnění po hřišti. V něj má člověk prostě od prvního pohledu důvěru, že neudělá blbost, naopak vymyslí co nejlepší řešení. Neodskočí mu míč a tak. Prostě okamžitě podepsat. :)

  8. Re: Slavia - Žižkov

    Oberyn_7     před 7 lety 24.06.2017 10:55 |  
    6 1

    Tak máme za sebou první poločas v plné přípravě a musím se přiznat, že jsem se zaměřil pouze na pár jmen. Hodnotit utkání jako celek nechám na jiné.

    Prvním hráčem byl Jugas: U gólu byl sice namočený, ale i tak z něho čiší pro mne jakási aura, že potvrdí své kvality a z Delim vytvoří neprostupnou hráz.

    Rotan: Doufám, že toho chlapa podepíšeme!! To je pro mne posila do základu. Zpracování do pochybu kam potřebuje, čistě trefované míče, časované kolmice, přehled hře. To, že mu je 36 je spíše číslo a přeci nehrajeme PC managera, kde chceme jen 20 leté kluky.

    Vím, je to pouze jeden zápas proti Žižkovu, ale tahle nějak si představuji středního záložníka. :)

    Alvir: pro mne o trochu slabší než Rotan, ale stále dobré, přihrávka na Mingazova, před penaltou parádní. To co se mi trochu nelíbí, že často trefuje míče nečistě. Spousta přihrávek od něj poskakuje a neletí krásně po zemi.

    Ze současných hráčů pro mne super Sčuk a Mingazov.

    O pozicu defenzívního záložníka nemám starosti, tam máme vážně přetlak.

  9. Re: Slavia - Žižkov

    Andul-lhak     před 7 lety 24.06.2017 10:58 |  
    5 1

    Rotaně okamžitě podepsat, jestli ho JT nepodepíše, tak to bude veliká chyba. S Mingazovem jednoznačně nejlepší hráč na hřišti. Nechápu, jakto že ho JT chtěl jenom jako kamaráda pro Konopljanku, ve středu je vážně suverénní.

    Jinak moc se mi nelíbí Bílek, přijde mi že hraje podobně jako v MOL Cupu se Zlínem, možná bych opravdu přivedla ještě stopera jako třetí volbu (vím, že máme Frydrycha, MNN, Součka atd., ale dlouho na tom postu nehráli a kdo ví, jak by na tom po několika měsících, co se zaměřují na jinou pozici, byli). Nepřesvědčil mě ani Sýkora s Kovářem. Přéma by fakt snad nejlíp pasoval na TS...

    Ví někdo, kdo zazdil ten nájezd dva na brankáře?

    • Re: Slavia - Žižkov

      mtebow9     před 7 lety 24.06.2017 11:01 |  
      2 0

      Petar Musa

      • Re: Slavia - Žižkov

        Andul-lhak     před 7 lety 24.06.2017 11:07 |  
        1 1

        Super, diky. Ten se mi vseobecne taky moc nepozdava, prijde mi spis na urovni prave Zizkova. :) Mozna ho nekde nechat rozehrat u novacka nebo ve druhy lize.

  10. Re: Slavia - Žižkov 1:1 po 1. poločase

    Akuls     před 7 lety 24.06.2017 11:02 |  
    3 6

    Zapomněl jste na Sýkoru. Téměř neviditelný. Drží si formu z konce jara, kdy mohl obejít maximálně suchý strom. Bába s nůši už pro něj byla nepřekonatelnou překážkou. Snad se do toho zase dostane. Mingazov je nyní o třídu lepší. A to se vrátí do sestavy ještě Zmrhal. Aby nakonec naše velká hvězda nevysedávala na lavičce.

    • Re: Slavia - Žižkov 1:1 po 1. poločase

      Alanor (admin)     před 7 lety 24.06.2017 11:08 |  
      7 3

      Nehodnoť před koncem zápasu. Druhou půli začal Sýkora velice dobře.

      • Re: Slavia - Žižkov 1:1 po 1. poločase

        Travinho     před 7 lety 24.06.2017 12:51 |  
        1 1

        Na druhou stranu v první půli toho opravdu Honza zazdil neskutečné množství.

    • Re: Slavia - Žižkov 1:1 po 1. poločase

      Kenny     před 7 lety 24.06.2017 11:26 |  
      4 1

      Druhou půli hraje jednoznačně lépe ta Sýkorova strana (včetně jeho).

      • Re: Slavia - Žižkov 1:1 po 1. poločase

        padre     před 7 lety 24.06.2017 15:05 |  
        2 1

        V prvé půli hrála více levá strana - kombinace Bořil, Mingy. Ve druhé, po příchodu Frydrycha, zase pravá. A tam se Syky chytil a slušně motal protihráče, pronikal do vápna, přihrával.

  11. Re: Slavia - Žižkov 1:1 po 1. poločase

    TSeguinTS     před 7 lety 24.06.2017 11:13 |  
    3 0

    Ten gol z rohu neplatil, protože nebyl na kameře? :-D

    • Re: Slavia - Žižkov 1:1 po 1. poločase

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 11:14 |  
      0 0

      Protože míč skončil za bránou...

  12. oukej

    Siddhartha     před 7 lety 24.06.2017 11:17 |  
    2 0

    Ted to tam namaže Van Burák

  13. Re: Slavia - Žižkov 1:1 po 1. poločase

    Sešívaný     před 7 lety 24.06.2017 11:18 |  
    5 0

    Jak tady už píšou ostatní, Rotan je, co se týče prvního doteku a přesnosti přihrávek na jiném levelu než ostatní na hřišti. Toho musíme podepsat. Ten si naši Kapr Ligu bude dávat ještě rok dva úplně s přehledem.

    • Re: Slavia - Žižkov 1:1 po 1. poločase

      JS (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 11:37 |  
      7 1

      Ovace při střídání. Ta jeho zasekávačka teď těsně před vystřídáním, úplě s přehledem, hlava nahoře, dva Žižkováci ze hry.... Masakr.

      • Re: Slavia - Žižkov 1:1 po 1. poločase

        Fačín     před 7 lety 24.06.2017 11:43 |  
        7 1

        Doufám, že víc ukázek jeho kvalit nebude potřeba a smlouvu podepíše ještě teď v šatně..Neměl jsem o jeho kvalitách pochyby, ale byl jsem přeci jen zvědavý, co ukáže v našem dresu. Dneska opravdu skvělý, přihrávky, přehled o hře, myšlení, to všechno na vysoké úrovni. Tak k němu ještě toho Konopljanku a je to:)

      • Re: Slavia - Žižkov 1:1 po 1. poločase

        Luckyduck (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 11:45 |  
        11 0

        Ještě jsem si všimnul, že chvilku před střídáním (78.minuta) Rotaň pressoval až na hrotu, takže s fyzičkou teda rozhodně problém nemá :) Doufám, že ho podepíšeme, je to rutinér.. vlastně takovej klasickej tvůrce hry, kterého jsme už dlouho neměli.

  14. Re: Slavia - Žižkov 2:1 ve 2. poločase

    Hanzwalter     před 7 lety 24.06.2017 11:39 |  
    6 1

    Rotan super... ale vyborne hraje ten cernousek v obrane... podobny stylem Delimu a prijde mne zatim vybornej!!!

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1 ve 2. poločase

      Luckyduck (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 11:47 |  
      4 1

      Taky mě Kingue zaujal. Věří si, hraje jednoduše, přímočaře - na to, že je to asi primárně stoper, tak si s pozicí levého beka poradil velmi dobře.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1 ve 2. poločase

      Travinho     před 7 lety 24.06.2017 12:53 |  
      0 3

      Tak to se přiznám, že mě Kingue zaujal hlavně svou přihrávkou neomylně na nohu soupeřovi a tím, jak nechal pár minut před koncem za sebou hráče Žižkova a málem bylo srovnano. Fyzicky je silný, ale to není vše. Podpora útoku navíc nula.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1 ve 2. poločase

      Ernie     před 7 lety 24.06.2017 14:14 |  
      2 0

      O sebevědomí asi vypovídal jeho první dotyk s míčem na hřišti - střela z 40 metrů :) A toho dlouhého autu jste si všimli? Chtěl rychle vhodit aut... a hodil ho snad přes půl hřiště :)

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1 ve 2. poločase

        Travinho     před 7 lety 25.06.2017 17:07 |  
        0 1

        Bylo to nějakých 35 metrů... Střela sice prudká, ale dost vysoko nad. Navíc to by golman musel spát, aby dostal gól z takové dálky.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1 ve 2. poločase

      Travinho     před 7 lety 25.06.2017 17:05 |  
      1 1

      Výborné bylo hlavně to, jak v 75. minutě namazal soupeři a pak ho ještě nechal projít do šance ve vápně nebo jak minutu na to nechal za 5 metrů sebou borce...Nebo snad to, jak se nechal v 85. minutě nesmyslně předskočit hráčem Žižkova, až jej musel faulovat... Nebo jak v poslední minutě netrefil míč a hráč Žižkova šel sám na bránu... Já opravdu nevím, na základě čeho se ti líbil, ale z mého pohledu to byl jasně nejhorší hráč v našem dresu. Když ti borec za 20 minut na hřišti udělá čtyři takové věci, tak je to hodně tristní.

  15. Re: Slavia - Žižkov 2:1 ve 2. poločase

    Oberyn_7     před 7 lety 24.06.2017 11:46 |  
    10 1

    Po dnešním utkání mám 2 skromná přání.

    Prvním je počkat s jakýmkoliv prohlášením o testovaném hráči až po testech. "Mluviti stříbro, mlčeti zlato" se vyplatí ve většině případů ;)

    Druhým je podepsáni Ruslana Rotana ještě dnes odpoledne abych měl přes víkend klidnější spaní. :D

    Děkuji vedení za splnění alespoň druhého přání. :)

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1 ve 2. poločase

      future     před 7 lety 24.06.2017 11:50 |  
      1 1

      Jaké prohlášení máš na mysli?

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1 ve 2. poločase

        Oberyn_7     před 7 lety 24.06.2017 12:13 |  
        6 1

        Jaroslav Tvrdík pro Sport.cz

        A další Ukrajinec Rotan z Dněpru?
        Když unikly informace o Ukrajincích, řekl jsem, že přijdou buď dva, nebo žádný. Rotan je starší, bude mu pomalu 36 let. Viděl jsem v něm spíš snahu vytvořit ideální prostředí pro Konopljanku, jako máme mikrosvět dvou Afričanů. Trenéři ještě zvažují, že by tady Rotana týden zkusili, ale nejsem si jistý, že by byl posilou. Jeho příchod spíš vylučuji.

        Pro mne nešťastné vyjádření a doufám, že teď můj příspevek dává větší smysl.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1 ve 2. poločase

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 11:51 |  
      0 0

      Není tva druhá a třetí věta tak trošku v negaci..? Jelikož i Rotaň je zde na testech. :-)

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1 ve 2. poločase

        Oberyn_7     před 7 lety 24.06.2017 11:58 |  
        2 1

        Chápu na co poukazuješ :) a ano možná trochu, ale Ruslan má být na testech týden pokud se nepletu a předpokládám, že tento zápas byl vrcholem testů, kde alespoň pro mne jasně ukázal jaké kvality má a jelikož nejsem na každém tréninku, tak jediné měřítko byl tento zápas. :)

  16. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    Kzlo     před 7 lety 24.06.2017 11:50 |  
    4 2

    Neumim si představit že ho nepodepiseme. Za mne velke trápení v koncovce takovy zapas musi skončit rozdilem třídy minimálně

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      donford     před 7 lety 24.06.2017 12:01 |  
      11 0

      Že jsme vyhráli "jen" 2:1, s tím bych se vůbec nezabýval. První přátelák po dovolených+noví hráči. Poznávání se. Možná, že v celé naší lize takový hráč jako Rotaň není. Kdybychom ho podepsali, velmi brzy by se stal pro svou hru miláčkem tribun. Ten chlap působí pozitivně, klidně, rozvážně, jistě, i když nemá míč. A fyzička taky náramná. Strašnej sympaťák. Věřím, že i tmel v kabině. Nádhera!
      Otáhal se mi líbil víc, než Přemek. Výborní Jugas, Ščuk, Frýďa (bezva se měnili s Hušbauerem), Mingazov a Tecl na svém tradičním místě. Ale přehled jednotlivců nechávám na povolanější.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      travel (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 16:44 |  
      4 0

      Taky doufám,že ho podepíšem,nerad bych se dočkal toho,že by mohl skončit u rumunů.

  17. Celkový dojem

    JS (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 11:53 |  
    5 8

    Co dokázal spálit Tecl s van Burenem, neskutečný. Určtitě budeme potřebovat posilu do útoku. Škoďák nestačí, odejde mu forma, zraní se, a jsme v háji.

    O středu pole platí to samé, co jsem psal k prvnímu poločasu, s dvěmi dovětky: Po nástupu Hušbauera a vysunutí Rotana dopředu jsme přestali tolik kombinovat a hrát po zemi a ve hře byly častější nákopy. Trochu kacířsky se zeptám: A komu chyběl na hřišti Ngadeu? Osobně mám pocit, že touha po přítomnosti štítu-rozbíječe je dána trochu (českou) povahou podceňovat sebe a podělávat se ze (silnějšího) soupeře ještě před výkopem, avšak ono by to šlo i fotbalověji... Nicméně Ruslan za svých 80 minut na hřišti jasně ukázal, že je jinde, než zbytek kádru. Ovace při střídání si plně zasloužil. Kdo se mu nejvíce blížil kvalitou a přehledem, byl Ščuk.

    Vzadu velice potěšil Jugas. Doteď jsem měl trochu obavu, že Lüftnera plně nenahradí, ale už si to nemyslím. Bílčus po půlroce bez herní praxe o dost slabší, než loni na podzim. Bořil, Frydrych hráli svůj standard, u Frýdi mi přijde, že mu jsou výlety po lajně bližší a bližší a možná proto už jo JŠ neškatulkuje do kolonky „stoper“. Kingue běhal na druhé straně a tolik jsem se na něj nesoustředil, jeho hodnocení raději přenechám jiným.

    Otáhal v bráně příjemně překvapil. Suverénní výběhy pro míč. Dobrá brankářská trojka.

    • Re: Celkový dojem

      Robinator     před 7 lety 24.06.2017 12:06 |  
      4 1

      Souhlasím, že ještě jednoho kvalitního útočníka bych tu taky rád viděl.. Pokud se kvalifikujeme do poháru a Milan by se nedejbože zranil nebo by neměl formu.. Byl by prostě potřeba, pokud bychom chtěli hrát zrovna 4-4-2

    • Re: Celkový dojem

      Akuls     před 7 lety 24.06.2017 12:34 |  
      4 1

      Chtělo by to do těžké sezóny mít 5 kvalitních útočníků. Chce je mít i Páník ve Zlíně. Mužstvo je hodnocené podle toho kolik střílí gólů. Kdysi za Beránka jsme měli 4 (T. Došek, Vachoušek, Kuka, Adauto) a padalo to tam, tŕeba 7:0 Ostravě. Kde je ale vzít. Navíc by to chtělo něco co se v mistrovské sezóně povedlo Stuttgartu a Wolfsburgu, kdy Elber a Bobič resp. Džeko a Grafite vystřelili 50 bundesligových gólů a velmi přispěli k titulu. Takže klidně přivést dva skvělé forvardy a Škodu s Mešanovičem mít v rezervě. To je ale asi jen zbožné přání. Jinak proti silnějším soupeřům bude MNN hodně potřeba.

  18. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    Robinator     před 7 lety 24.06.2017 11:54 |  
    5 2

    Ten Buren má fakt velký problémy v koncovce..jinak klasický přípravný zápas, spousta chyb a nepřesností..s hodnocením Rotana počkám ještě aspoň jeden zápas..abych pak mohl napsat, že přesně takového hráče jsem měl celou dobu na mysli:) přece jen to byl Žižkov

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      JS (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 11:56 |  
      4 5

      Robinatore, soupeř nesoupeř, to je prostě vidět z jeho pohybu na hřišti a stylu hry. Maximálně by ukázal, jak řeší situace pod větším tlakem. Ale nyní všechny převyšoval o parník. I naše hráče.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        Kenny     před 7 lety 24.06.2017 12:01 |  
        5 0

        A právě to řešení situací pod větším tlakem je rozhodující. Starou gardu dá s prstem v nose spousta kopálistů.

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          JS (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 19:06 |  
          3 2

          Myslím, že jeho vizitka z minulých sezon hovoří za vše.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        Robinator     před 7 lety 24.06.2017 12:03 |  
        1 3

        Však jo, ale abych hodnotil o něco podrobněji a bez pochybností, rád bych ho viděl na živo a třeba proti Žilině.. Nebo prostě se soupeřem, kde se bude hrát ve větším tempu a proti lepším hráčům celkově..

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 18:19 |  
          5 1

          Nestačí sezóna EL a finále proti Seville? Nebo jak.

  19. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    Andul-lhak     před 7 lety 24.06.2017 11:56 |  
    8 1

    Rotaň se mi sice zdalo, že v druhym polocase se trochu vytratil, ale asi jen hral trochu vic zezadu potom, co prisel husbauer. Prisel mi na hristi s Alvirem o neco lepsi, o neco malo ofenzivnejsi. Jinak naprosto rozdilovej hrac, doufam, ze se tady JT chytne za nos a nabidne mu smlouvu jeste dneska, protoze ocividne prevysoval vetsinu naseho muzstva.

    Jinak k dalsim hracum: Sykora sice v prvnim polocase nic moc, ale ve druhym to bylo zase o hodne lepsi, hodne se nabizel, byl v sancich, dobry centry a vyber mista. Zlepseni o minimalne 50 % oproti prvni puli.

    Libil se mi pomerne i Otahal, nevidim zas takovej rozdil mezi nic a Kovarem, naopak se mi snad zdalo, ze Otahal pusobil o neco jistejs. Jugas byl rozhodne lepsi nez Bilek, Frydrych na beku standardne dobre, na druhy strane zajimavej Kamerunec, toho bych jeste parkrat vyzkousela na stoperu (to je jeho hlavni pozice, ne?).

    Jinak teda nejvetsi problem vidim v tom, ze nehral Skoda a Mesanovic, nase promenovani sanci je naprosto priserny. To, co dokazal spalit Standa a MvB, no nevim. Standa sice skvely vyber mista a nacasovani, ale parkrat se ukopl a takovyhle sance musi dat. Podobny MvB, ten je dravej, bije se o mic, dobrej do kombinace, ale pak prijde zakonceni a to je proste prumer az podprumer. Gol dal taky az nadvakrat. Takze uz aby byl Skoda a Mesanovic tady, mohli sme vyhrat vyssim rozdilem. :)

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Siddhartha     před 7 lety 24.06.2017 12:02 |  
      2 2

      řekl bych, že zlepšení Sýkory ve druhém poločase bylo spíš někde kolem 35-40 procent, padesát se mi zdá až moc.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        Andul-lhak     před 7 lety 24.06.2017 12:08 |  
        3 0

        Temi procenty sem vlastne chtela dat najevo jenom to, ze se oproti prvnimu polocasu hodne zlepsil. :) Ale muzeme se shodnout na kompromisu 42,5 % :p

  20. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    Alanor (admin)     před 7 lety 24.06.2017 12:10 |  
    14 0

    Moje dojmy, hodně tu už zaznělo.

    Rotaň bez debat výborný. Jestli mu dobře vyšly kondiční testy, tak podepsat. Bude posilou. Třeba rok + rok opce. Tady JT hodně ustřelil.

    U brankářů se mi také více líbil Otáhal. Ty Kovářovy výběhy nechápu. Jde míč dva metry před vápno do souboje stopera s útočníkem a on vyběhne na okraj vápna. Kdyby chtěl stoper dávat malou domů, tak to může být vlastňák, kdyby vyhrál souboj útočník, tak je Kovář úplně mimo postavení. Jsem rád, že přišel Laštůvka.

    Na obraně bylo hodně znát, že je v úplně improvizovaném složení. Jugas dobrý soubojově i hlavičkama. Holík mě nezaujal, Frydrych ve druhé půli o dost lepší. Doufám, že Kingue dostane ještě nějaký prostor, aspoň poločas, aby se dalo soudit víc. Vypadá zajímavě.

    Obě křídla hrála dobře. Mingazov v první půli, Sýkora hodně přidal ve druhé. Alvir má výborné momenty (přihrávka před prvním gólem), ale trochu by potřeboval zvednout standard, aby byl větší jistotou a nestřídal slabé a dobré chvíle. Ale první zápas za áčko po zranění, myslím si, že když se do toho dostane, tak může být dobrý. Ščuk i Hušbauer hráli dobře.

    V útoku Musa nulový. Pro áčko určitě ne. Tecl taky nic moc, i když byl ve hře o poznání víc. Van Buren herně tradičně snaživý, ale dvakrát sám před malým vápnem a napálí brankáře... Sice měl štěstí, že jednou se to k němu znovu odrazilo, ale bohužel je toto důvod, proč není v hierarchii výš.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      JS (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 12:13 |  
      3 1

      To vše bych podepsal. Zejména gólmany dvakrát. :)

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        TSeguinTS     před 7 lety 24.06.2017 12:17 |  
        3 0

        Přesně tak, podepsat! Podepsat! Podepsat! :-))

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          Jachym     před 7 lety 24.06.2017 13:09 |  
          2 0

          Rotaně:-)

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Kenny     před 7 lety 24.06.2017 12:52 |  
      2 0

      Souhlas, jen ten útok bych trochu upřesnil. On ten Musa hrál hodně dozadu, jakoby nevěděl co čekat za balóny od spoluhráčů. Ale fotbalově mi tragickej nepřipadal. Tecla jsem viděl podobně jako MVB, ale u tebe je Standa"nic moc" a Mick "tradičně snaživý". Já viděl Standu podstoupit spoustu soubojů a nebylo to jen dneska, ale to je asi ten místní folklór.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      smely (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 15:00 |  
      0 0

      Souhlas se vším, zajimalo by me esi MvB řekli v pripravce , ze se smi vystřelit i jinak než po zemi...

  21. Hušbauer vpravo dole :)

    JS (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 12:12 |  
    11 3

    Jo a co moc nechápu je stahování Hušbyho na pravého beka, odkud nakopává míče skrz celé hřiště nahoru nebo se snaží přenášet hru. Se vší úctou k JŠ mi tenhle tah přijde naprosto zbytečný. Ty míče vzduchem jsou pomalé, obrana soupeře je stačí přečíst a Hušbauer pak chybí ve středu pole, kde je najednou o hráče míň. Takovéto přenášení hry může v klidu dělat i Frydrych ze své pozice, centry přece nemá vůbec špatné. Každopádně to brzdí útok, ztrácíme tlak veprostřed, prostě na tom nevidím vůbec nic pozitivníno. Zajímalo by mě, v čem má tato taktická situace přínos, protože jako lajk to nejsem schopen odhadnout...

    Jo a btw. nedávno to kritizoval Jakub Dobiáš na twitteru nebo FB, tak jsem se na to právě schválně zaměřil dnes a Hušby tam na beku fakt tráví docela dost času...

    • Re: Hušbauer vpravo dole :)

      Robinator     před 7 lety 24.06.2017 12:27 |  
      3 4

      Od tohohle bychom měli opustit..mozna jsme tak hráli minulou sezónu, protože trenér věděl, že jsme na to neměli kombinacne,..ale jak říkáš, ty míče tam letí dlouho, takové padacky si posbira každá lepší obrana v pohárech, i přesto, že tam bude Milan

      • Re: Hušbauer vpravo dole :)

        Kenny     před 7 lety 24.06.2017 12:45 |  
        6 1

        Mě teda v sezóně připadalo, že je to poměrně účinný. Forvardi když viděli Pepu na beku, okamžitě sbíhali zleva na ten nákop a velice často ten poměrně přesnej míč pokryli a získali jsme během vteřiny najednou 40 metrů. Potom dostoupili další halvové a najednou jsme mohli centrovat do vápna. Opravdu mi to připadá jako dobrej prvek a je to ideální i pro nějakou změnu rytmu a způsobu hry. Nemůžeme přece zkoušet 90 minut pořád to samý.

        • Re: Hušbauer vpravo dole :)

          spravnej_jezedak     před 7 lety 24.06.2017 15:58 |  
          2 3

          No presne jak rikas.. proto by to taky chtelo vymyslet i neco jinyho nez dlouhe balony, idealne kombinace...

    • Re: Hušbauer vpravo dole :)

      guyincognito     před 7 lety 24.06.2017 12:49 |  
      3 0

      Pepa o téhle variantě mluvil v posezónním rozhovoru ve Spart magazínu a v podstatě si pochvaloval, že se mu odtud skvěle spolupracuje s Meššim, který si nabíhá za obranu na pravé straně hřiště a že se tímto způsobem snadno dostávají do nebezpečných prostorů na půli soupeře. No nevím.
      Připomíná mi to Spartu, která posílala Matějovského naopak na levého beka, nicméně ten to spíš využíval k rozdávání prudkých přihrávek po zemi ostatním středním záložníkům. A řekl bych, že takhle by to asi dávalo větší smysl i pro lepší pražský tým.

  22. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    Vlcoun     před 7 lety 24.06.2017 12:56 |  
    4 0

    Jsem rád, že jsme hráli proti Žižkovu, který hrál dost slušně a fyziky nám víceméně stačil, než hrát proti amatérům. Určitě nám to ukázalo víc než výhra 10:0.

  23. Hodnocení

    Travinho     před 7 lety 24.06.2017 13:05 |  
    3 3

    Mnoho už tu zaznělo. Takže i já hlásím - ROTANA PODEPSAT! Pokud již tedy podepsán není!
    - Dále se mi velice líbil Ščuk podle mého je škoda jej odepisovat, ale je to box to box záložník a vedle Ngadeua (musí tam být tvořivější hráč) ani Hušbauera (Oba neustále opuští své prostory) zřejmě hrát nemůže. Dneska mu to sedělo. Pokryl obrovský prostor a měl tam i řadu dobrých přihrávek.
    - Alvir - Potenciál v něm určitě je, což ukázal i dnes několika chytrými přihrávkami, ale přijde mi stejně jako v zimě dost nejistý. Ideální adept na hostování, ale myslím si, že u nás ještě neřekl poslední slovo.
    - Kingue, Musa - Přiznám se, že mě nikterak zvlášť nezaujali. Na druhou stranu Musa je poměrně fotbalový a na to, že je mu 19 není úplně špatný. Možná se s ním dá pracovat. Kingue silný fyzicky, ale fotbalově mi přijde špatný.
    - Sýkora - První půle strašidelná, pak se chytil, ale po přesunu nalevo opět horší.
    - MvB, Tecl - Oba spoustu míčů vybojovali, ale ta koncovka... Jsou to plašani. MvB mi nicméně přijde jako ideální typ na střídání. Dokáže neustále zaměstnávat obránce a ačkoliv fotbalově to není žádná hitparáda a na základ to určitě není, já bych mu ještě šanci dal. On s tou svou atypičností může klidně dát nějakou haluz ve 4. předkole Ligy mistrů.
    - Řehák - To co v brance Žižkova chytil Ščukovi bylo neskutečné.

  24. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    qwertz0099     před 7 lety 24.06.2017 13:27 |  
    2 1

    Neproměňovali jsme dnes šance, což je škoda, ale na vítězství to stačilo. Jo a jen tak mimochodem, podle zdrojů máme podepsanou nějakou velkou posilu.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Citymat     před 7 lety 24.06.2017 13:37 |  
      17 0

      Tady má každý druhý zdroj,já ne tak si asi dám Prazdroj a počkám na oficiální ohlášení od vedení.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Robinator     před 7 lety 24.06.2017 13:37 |  
      2 2

      podle jakych zdroju

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 14:36 |  
      1 0

      Já to slyšel dokonce o dvou prý dost dobrých hráčích,ale ne tedy,že je to už podepsané,jména ovšem nikdo neřekne,což po jistých zkušenostech chápu.Pokud to bude a pravda a navíc to bude takto utajeno já budu spokojen.

  25. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    honzah (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 13:44 |  
    18 0

    Kdo zná azbuku, ten dobře ví, že HET ligu můžeme vyhrát jedině s kvalitním POTAHEM.

  26. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    Lennon80     před 7 lety 24.06.2017 13:54 |  
    7 0

    Na testech je ve Slavii Ruslan Rotaň. „Ruslan je zkušený hráč, vidíte na něm, že co udělá, má hlavu a patu. V zápase to potvrdil, je na něm znát klid, zkušenost. Je to dobrý hráč, ale je tu zatím týden na zkoušce. Teď se budeme bavit s ním a s vedením, jak to bude,“ vysvětlil trenér Šilhavý. Tak uvidíme jak to dopadne

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Varis     před 7 lety 24.06.2017 14:53 |  
      5 0

      Prosím jen ať zůstane..takový hráč je obrovský přínos :-)

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      1rytir     před 7 lety 24.06.2017 14:53 |  
      1 1

      Moc tomu vyjádření nerozumím. Všichni, kdo viděli dnešní zápas volají velice nahlas aby byl Rotaň podepsán. Vyjádření JŠ je ale takové nijaké, spíše jakoby ho v týmu nechtěl. Rád bych se mýlil.

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 22:53 |  
        3 0

        A co měl JŠ říct, když vůbec neví, o jak velký plat si Rotaň řekne ? Podle toho, jak ho chválil, je celkem jasné, že ho chce. Ostatní je na našem vedení.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      jarmik     před 7 lety 24.06.2017 17:45 |  
      4 0

      Už jsem mu to komentoval, ale asi ho to baví. Nicméně to mě taky. :)

      • Re: Slavia - Žižkov 2:1

        Varis     před 7 lety 24.06.2017 19:25 |  
        3 0

        To je blbec :-D

        • Re: Slavia - Žižkov 2:1

          Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 22:57 |  
          0 0

          On je ta blbej, že ten svůj výplod ještě obhajuje ...

  27. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    ojlodea     před 7 lety 24.06.2017 16:52 |  
    1 0

    Nevíte někdo, co bude s Berkovcem, Kuchtou a Linhartem? A taky by mě zajímalo, proč už se nedělají video vizitky k nové příchozím hráčům. Vždy jsem se na to velmi těšil...

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 24.06.2017 22:58 |  
      1 0

      Bekyho chce Karviná, ale jestli dojde k dohodě je otázka.

  28. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    lassiter     před 7 lety 24.06.2017 23:22 |  
    2 2

    Celkem mě zaujal Jugas, jako odehrál to naprosto spolehlivě, ale na to, že je to vůdčí typ a hecíř, tak na hřišti v podstatě nepromluvil...zvláštní. Pokud to má hrát se Simonem, tak by tam někdo něco povídat měl.

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 25.06.2017 08:38 |  
      5 0

      tak hrál s Jirkou Bílkem, tak si asi nedovolil tolik šéfovat obraně při svém prvním zápase, navíc v přáteláčku. Nebál bych se toho, to přijde ;)

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Dennis     před 7 lety 25.06.2017 13:40 |  
      2 0

      Přesně jak píše Marwek, organizoval to hlavně Bílek. Mám pocit, že ale něco řval i Jugy, je fakt, že jsem se na to ale nezaměřoval, on furt pokřikoval Přéma z brány, do toho Bílek jeho obvyklé "souboj!", ale myslím, že i Jugy se do té organizace zapojoval. Nebál bych se toho, to přijde.

  29. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    zeleznik2     před 7 lety 26.06.2017 16:10 |  
    0 1

    No byl to první zápas a navíc s Viktorkou, takže vítězství, ikdyž vydřené beru, ale měřítko srovnání, jak na tom Rotaň a a spol. jsou, ukáží až zápasy se Celticem nebo Krasnodarem, takže ještě počkáme..

    • Re: Slavia - Žižkov 2:1

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 26.06.2017 17:06 |  
      2 0

      Chlape ale my ho tady nemame na mesicni zkousku.. byl tu na tyden a ten vyprsel,takze bud se vedeni pro nej rozhodne ted po zizkovu nebo uz si za nas nezahraje.. ale myslim,ze se ceka,jestli se povede jeste jiny prestup..

  30. Re: Slavia - Žižkov 2:1

    Dobi     před 7 lety 27.06.2017 13:24 |  
    0 0

    Teď se dovídám, že zápas s "pome, Žilina" bude hrát v Chomutově. To na naás udělalo vedení habaďůru s "balíčkem". Prý vstup na Žilinu zdarma. Kdybych věděl, že bude počasí, tak se do Komotau vypravím, populární Kamenčák stojí za to... Ale kde je omluva těm, kteří si v dobré víře zakoupili????