Rozhovory

MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

Před startem sezóny jsme v rámci podcastu Mezi námi fanoušky vyzpovídali trenéra Jaroslava Šilhavého. Ten odpovídal především na otázky o herním stylu Slavie pro příští sezónu a o roli zvučných letních posil na hřišti.

Trenér Jaroslav Šilhavý přijal pozvání k rozhovoru před sezónou, včera v Edenu jsme si s ním tak povídali především o tom, jaký fotbal bude Slavia předvádět v nadcházející sezóně a o tom, co můžou fanoušci očekávat od letních posil, jakou roli od nich trenér čeká na hřišti. Dozvíte se také mimo jiné třeba to, jak moc hodlá točit sestavou nebo jak sbírá realizační tým informace o soupeři Slavie v předkole Ligy mistrů BATE Borisovu.

 

Komentáře (141)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    MC_nechva     před 7 lety 20.07.2017 08:23 |  
    15 13

    Super, akorát by byla lepší textová verze. Já vím ze vás ty podcasty baví ale myslím si, že textová verze by byla v tomto případě lepší. Ale samozřejmě děkuji

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      tolsimir     před 7 lety 20.07.2017 08:35 |  
      13 14

      Textová verze by musela být buď velmi výrazně zkrácena, nebo by to bylo pekelně dlouhé (a nikomu by se to nechtělo ani psát, natož číst)

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        PetCC     před 7 lety 20.07.2017 10:54 |  
        11 13

        Já zase nemám čas něco poslouchat. Jednak to přečtu tak 4x rychleji a za druhé při čtení poslouchám něco jiného :-)

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          samciz (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 11:15 |  
          14 3

          Při vší úctě, pokud nemáte čas to poslouchat, tak to prostě neposlouchejte, myslel jsem si, že je lepší tak učinit než psát někam komentář, o tom, že na to nemám čas. Na druhou stranu, někdo jiný třeba neměl čas věnovat přes hodinu přepisování rozhovoru. Už dost na tom, že strávil čas přípravou rozhovoru, cestou, domlouváním s trenérem, samotným rozhovorem, technikou, uploadem... to vše z lásky ke Slavii a nám ostatním fanouškům. Spíš než stěžování si na ne-přepis tady náleží velké díky!

          • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

            Heretic (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 11:56 |  
            2 2

            Já si to s chutí poslechl, díky Ondřeji. I když s vědomým toho, co rozhovor obsahuje, bych to raději v rychlosti jen prolétl očima. Chápu, že nemá cenu takovýto rozhovor bez nových informací, plný neutrálních odpovědí, přepisovat.

          • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

            PetCC     před 7 lety 20.07.2017 12:36 |  
            1 8

            Copak jsme napsal něco divnýho?
            Já zkrátka něco poslouchám skoro pořád a přitom můžu něco číst a psát. Takže si tohle zkrátka neposlechnu :-)

            • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

              Boss82     před 7 lety 20.07.2017 12:42 |  
              11 0

              Tvé mínus a Tvůj problém, ovšem nechápu, proč nám tuhle informaci sděluješ pod článkem hned 3x. Jsem si jist, že drtivou většinu fanoušků ten rozhovor zajímá a poslechnou si ho rádi.

            • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

              Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 12:05 |  
              3 0

              Promiň ale jestli je ti líto si na 20minut místo muziky nebo co to skoro pořád posloucháš pustit rozhovor s trenérem, tak je to tvůj problém a nechápu co vlastně chceš.

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        PetCC     před 7 lety 20.07.2017 10:59 |  
        1 11

        Jo a ještě jedna věc, jelikož mám blokovač skriptů, tak ani nevidím, že tu nějaký zvukový záznam je. Odhaduju z komentářů ostatních, že asi jo :-)

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          Boss82     před 7 lety 20.07.2017 12:43 |  
          7 1

          Hroznej problém si ho vypnout třeba jen pro slavistickenoviny.cz, co?

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        knawi     před 7 lety 21.07.2017 14:41 |  
        0 0

        Mládí často neradi čtou - také příčina jejich pologramotnosti.

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      jarous (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 09:10 |  
      7 0

      Ahoj, moc pěkný rozhovor, mě se víc líbí tato nezkrácená verze. Koho bude budete zpovídat příště? Škodu nebo Dannyho :). Díky a přeji hodně podobně zajimavých hostů.

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      honzaccc     před 7 lety 20.07.2017 11:51 |  
      4 0

      no, v práci nebo na záchodě je lepší, když si to můžeš přečíst.... před spaním, si to zase naopak rád poslechnu :) ... takže za mě dobrý obě varianty :)

  2. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    murena     před 7 lety 20.07.2017 08:53 |  
    11 0

    Moc pěkný výborně položený otázky děkuji

  3. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    Fulham     před 7 lety 20.07.2017 10:20 |  
    1 0

    Dle tištěného Sportu včera s Vyš 7-1 . Poločas prý se sestavou Danny , Halil , Ruslan 0 - 1....:-))

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 12:04 |  
      0 1

      Taky me to prekvapilo. Polocasovy vysledek. Mozna dobre varovani pred BATE.

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Jachym     před 7 lety 20.07.2017 12:09 |  
      0 0

      Tak to byla hezky utajená příprava:-) Nemáš, prosím, nějaké bližší detaily o sestavě nebo střelcích branek?

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Fulham     před 7 lety 20.07.2017 12:13 |  
        1 0

        Jen ten Sport. To bylo tak tajný , že by to mohlo být i z .......:-))

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          Jachym     před 7 lety 20.07.2017 12:24 |  
          0 1

          Rozumím. Asi už bude nutné i u sportovních zpráv a výsledků pracovat s více nezávislými zdroji...:-))

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      PetCC     před 7 lety 20.07.2017 12:37 |  
      1 1

      No blbý je, že jsme zase dostali v první půli gól a žádnej nedali :-)

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        JaymzBond     před 7 lety 20.07.2017 12:54 |  
        6 0

        Bylo to modelové utkání, vylepšený trénink. Výsledek je zhruba tak stejně důležitý, jako to, kdo byl dopoledne nejlepší v bagu.

  4. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    asanin     před 7 lety 20.07.2017 11:03 |  
    9 0

    Zajímavý rozhovor... Pěkně tam rozebírá jednotlivé posily... Mezi řádky čtu, že S.Tecl možná odejde na hostování... Jsem rád, že neuvažuje o nasazení dua Souček, MNN do jedné sestavy a že ví přesně kde jsou jejich přednosti a slabiny...

  5. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    JS (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 11:23 |  
    10 7

    Díky za super rozhovor. Je dobré slyšet od Šilhavého, nad čím zhruba přemýšlí a co zvažuje.

    Nicméně mám pár poznatků, které mne napadly při poslouchání (a píšu je sem ještě v průběhu, abych to nezapomněl), prosím určitě to neber jako nějaký atak, spíše konstruktivní připomínky od člověka trochu z oboru:

    1) Quelhare, občas je ta otázka položena takovým hlasem, že se přistihnu, že jsem v půlce přestal dávat pozor, (to když do toho člověk čte další záležitosti na SN), a musel jsem si vracet čas a poslechnout to znovu. Nikdo tu není profi moderátor, ale přeci, nešel by projev otázek trochu „od-unylý-ovat“?

    2) Působí to na mne, že máš připravenou sadu otázek, po kterých jedeš jako v seznamu. Je ale škoda nereagovat na vývoj diskuse. Např. u Rotaně Šilhavý chválil jeho standardky – hned se nabízí doptat se na to, jestli existuje nějaký pořadník hráčů zahrávající standardky nebo penalty. Prostě to ozvláštnit, doptat se na zajímavosti. Nebo když Šilhavý podotknul, že van Buren přinesl při střídání vzruch do hry, tak bych se hned zeptal, jak se rozhoduje při střídáních – zda zohledňuje taktickou potřebu nebo kondiční atp.

    3) Obecně Šilhavý skvělý kultivovaný projev, ale příšerně nekonkrétní a uznávám, že vyrazit z něj nějaké konkrétní poznatky je asi složité. Obecně vést „živější“ rozhovor znamená i zapojení druhé strany do diskuse.

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Jachym     před 7 lety 20.07.2017 11:38 |  
      4 0

      Myslím, že se Quelhar neurazí. Ne vždy se podaří, aby někdo byl vynikající analytik a zároveň stejně skvělý prezentér. Souhlasím, že by bylo dobré ještě více reagovat na odpovědi, ale předpokládám, že byl vymezený čas cca 20 minut a všechny kladené otázky byly pro fanoušky zajímavé. A neříká se, že je někdo nekonkrétní, ale že je diplomatem :-))

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        JS (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 11:45 |  
        2 9

        Jako příklad v mezích možností skvělého odpovídání na otázky bych dal rozhovor Nezmara pro stránky Slovanu, který dával kolega Ladislav do OT. To je prostě trochu jiné kafe:

        https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/10213-Clanek-pro-diskuzi-off-topic-cervenec#komentar-351244

        Jinak té otázkové šablony i jsem si všimnul už v přechozích podcastech, ve kterých je samozřejmě i víc času a naopak to má být spíše více diskuse než moderovaný rozhovor, tudíž se tam ještě víc nabízí to uvolnění linie otázek s následným navrácením k tématu. :) Já jsem fakt rád, že Quelhar ty podcasty zavedl, to je prostě big improvement zde na SN a určitě bych nechtěl, aby to někomu přepustil, tak proto ty poznatky

        Jinak fakt bych si rád poslech takhle třeba Plíška anebo naopak lidi od marketingu. Jak pracují, kým se inspirují, co je v přípravě....

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      quelhar (admin)     před 7 lety 20.07.2017 11:53 |  
      18 0

      Určitě se neurazím a připravené otázky jsem měl. A protože jsem měl dvacet minut a chtěl jsem pokrýt těch otázek co nejvíce, tak jsem nešel do podrobností. Kdybych měl k dispozici dvojnásobný čas, asi by ten rozhovor vypadal jinak.
      Trenér podle mě nehodlá odhalovat ze své taktiky příliš, což mu nemůžeme mít asi nikdo za zlé, proč ulehčovat soupeřům čtení hry jeho týmu. Ať si každý dá tu práci a analyzuje si to sám, pro fanoušky zřejmě bude muset stačit toto. Málokterý trenér v ČR, co si tak pamatuju, se nějak otevřeně a detailně vyjadřuje k tomu, co po hráčích v určitých situacích chce.
      A nakonec - pořád jsem v tomhle formátu nováček a spíš zkouším, jaký to má ohlas a jestli to má vůbec budoucnost. Nevím, jak moc jsem schopný změnit svůj hlasový projev, abych nepůsobil unyle. Na druhou stranu, důležité je, co říká druhá strana, tak snad to až tolik nevadí.

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Heretic (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 12:09 |  
        2 0

        Ohlas to má samozřejmě kladný, bohužel ale jde o ty odpovědi. Je jasné, že před ligou a poháry se taktika či zákulisní příběhy(nebo třeba hostování,příchody, odchody, přístup v tréningu atd.) nevyzrazují. Takže na rozhovoru je možná chybné jeho načasování. Jestli třeba bude tiskovka před ligou, tak bude říkat zas to samé dokola. Musí být prostě nějaké podměty ze zápasů, aby bylo o čem hovořit. Aktuálně je okurková sezona na všech frontách, takové to pověstné ticho před (úterní) bouří.

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          JS (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 12:11 |  
          2 4

          Právě proto bych takový rozhovor směřoval na nějaké zažité způsoby či zvyky trenéra. Jak se orzhoduje, podle čeho střídá, kdy v minulé sezoně musel nejvíce seřvat kabinu... :)) Super otázky byly na Ruslana, Dannyho a Halila kde je vidí. Bohužel z toho mám pocit že tak někde po celém hřišti... :D

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        bongor     před 7 lety 20.07.2017 17:54 |  
        3 0

        Přesně Kvelhi,vykládat někomu o taktice a strategii mužstva to je jako by generál před bitvou informoval protivníka o svých záměrech.

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Martin 58     před 7 lety 20.07.2017 12:52 |  
      7 2

      Někde jsem četl, že tzv. multitasking je pouze chiméra, že v zásadě hlavně rychle přepínáš mezi různými činnostmi. Jsou-li tyto činnosti podobné, za což lze označit čtení a poslech, neděláš ani jendo pořádně, takže nejspíš nemá smysl si stěžovat na unylost otázek, protože se jedná spíše o Tvůj problém, kdy si myslíš, že toho zvládáš víc, když při poslechu čteš ještě něco jiného, ale v zásadě děláš všechno tak nějak napůl. Já zvukový záznam vítám, protože při tom mohu dělat méně náročnější fyzickou práci, která dobré vnímání poslechu nevylučuje. Ale jinak mě neber zas tak moc vážně, jen jsem chtěl tento zajímavý poznatek vnést do fóra.

  6. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    frostt     před 7 lety 20.07.2017 15:55 |  
    0 0

    To, že nelze tentokrát rozhovor stáhnout, je záměr? ;)

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      quelhar (admin)     před 7 lety 20.07.2017 16:21 |  
      9 0

      Tentokrát ano, chtěl jsem se vyvarovat toho, aby ten rozhovor stáhly redakce jiných médií a využívaly jej pro své účely bez uvedení zdroje. Byť je mi jasné, že pokud by opravdu chtěly, samozřejmě by si i bez možnosti přímého snažení jistě poradily jinak.

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Wulfstan (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 17:04 |  
      0 0

      Nelze? A já už to mám stažené, abych si to mohl pustit večer až budu mimo dosah internetu. :-)

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        quelhar (admin)     před 7 lety 20.07.2017 17:23 |  
        0 0

        To jsi byl jeden z těch tří, co to vychytali v prvních pěti minutách, než jsem to vypnul, ne? :o)

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          frostt     před 7 lety 20.07.2017 17:40 |  
          0 0

          Sám jsi psal, kdo opravdu chce, poradí si i jinak ;)) ale třeba byl Wulfstan mezi těmi třemi :)

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          Wulfstan (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 09:11 |  
          2 0

          Ne, ale ze soundcloudu jde stahovat cokoliv. (i když je to "vypnuté"). :-)

  7. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 19:20 |  
    3 1

    pěkný rozhovor, díky za něj! :) Kromě všech úspěchů za kterými je Jarda Šilhavý podepsán, chtěl bych vyzdvihnout jeho přístup k médiím (jasně, tenhle rozhovor je pro slávisty, ale myslím to všeobecně) plný pokory a věcnosti, kdy se neschovává za frázemi. Nevím proč, ale vzpomněl jsem si na KJ, nemyslím to nijak zle, ale to je nebe a dudy!

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      JS (přítel SN)     před 7 lety 20.07.2017 20:43 |  
      0 10

      Zrovna v tomhle rozhovoru moc konkrétní k ničemu nebyl.

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 13:02 |  
        0 0

        OK, ale jak již bylo naznačeno víš,... ono i debila mužeš poslat do prdele tak, že ti nakonec ještě poděkuje. A právě toto slušné vystupování, nepoužívání frázi jako: "tak určitě", ale klidně i diplomatická odpověd, která působí že nad ní ten na druhé straně i přemýšlel... to je něco za co jsem u trenéra SKS velmi rád :)

  8. Dušan U. ml.

    Petr9608     před 7 lety 20.07.2017 20:12 |  
    3 1

    No, lepší druhý předkolo od něj než před rokem. 0,4 bodu je fajn. Ale dalších min. 0,3 přidat s Albáncema/Kazachama. Dál už se uvidí.

    #DesetinkouKDesetince #KazdaDesetinkaSePocita #KoeficientUltras

    • Re: Dušan U. ml.

      Petr9608     před 7 lety 20.07.2017 22:26 |  
      2 1

      Takže po roce si FKMB zahraje zase s Albáncema. Tentokráte už albánskejma. Tak snad to bude mnohem lepší.

      • Re: Dušan U. ml.

        Robinator     před 7 lety 20.07.2017 22:57 |  
        1 2

        Myslím, ze to bude jejich stopka

        • Re: Dušan U. ml.

          Petr9608     před 7 lety 21.07.2017 00:11 |  
          0 0

          Kurzově jsou podobně jasní favoriti (cca 1,35-1,40) jako my s BATE nebo rudí s CZB...

      • Re: Dušan U. ml.

        JS (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 01:04 |  
        0 4

        :D :D

        Slavia, Bohemians... To si dávali název zrovna podle toho, komu fandila větší část kádru nebo co? Ovšem nejlepší je Aston Villa. FK Manchester United Mladá Boleslav tyvado :D

        • Re: Dušan U. ml.

          EdCable     před 7 lety 21.07.2017 11:14 |  
          1 0

          "V roce 1990 se klub přejmenoval na FK Mladá Boleslav, o dva roky později, kdy se stal farmou Slavie, na FK Slavia Mladá Boleslav, v roce 1994 byl krátce pro změnu farmou Bohemians jako FK Bohemians Mladá Boleslav, o další rok později se vrátil k názvu FK Mladá Boleslav."

      • Re: Dušan U. ml.

        Robinator     před 7 lety 21.07.2017 09:37 |  
        0 0

        tak to je vtipný...aston vila :D

        • Re: Dušan U. ml.

          biggris (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 17:12 |  
          1 0

          Aston villa je tu legendarni nazev. Jeste porad je tu hriste, kterymu se rika astonka.

  9. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    Andul-lhak     před 7 lety 21.07.2017 12:11 |  
    4 0

    Vim, ze je to trochu nemravne OT, ale neda mi to. :) Koukal nekdo vcera na generalku sparty? prijde mi, ze stramaccioni jakoby ani sam nevedel, co s tema hracema chce hrat. Typologicky hrajou na spatnejch postech, stred hriste naprosto neexistujici, zadna tvar a ani naznak toho, co by vlastne chteli hrat. Takovej Rada vol. II. A dneska privedou Mavubu na DM, na kteryho dem predem koupili Mandjecka. Mam z toho takovou skodolibou radost, kdyz si ctu nazory spartanu o tom, ze jim chybi desitka (nejlepsi: stramaccioni celou dobu rikal, ze chce 10 a oni si mysleli, ze chce 10 hracu). :)

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      JS (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 12:21 |  
      1 14

      Je to bordel nad bordel. Rozhodně to není na okamžitý úspěch. Netajil jsem se tím, že bych docela přál, aby Stramaccioni uspěl a dokázal, že v Čechách mohou působit zahraniční trenéři, na druhou stranu bude příjemné sledovat, jak se jim to se.e... :)

      Ale hlavně si myslím, že jim to bude trvat dlouho, než se sehrají. Vlastně koupili novou jedenáctku (což udělali asi dobře, protože ti Váchové a Kadlecové jsou zralí na vyhazov), takže si myslím, že to budou teprve tak půl roku dávat dokupy. Ale Lafata na podhrotu, kde musí běhat a tvořit... ROFL :D

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Travinho     před 7 lety 21.07.2017 17:03 |  
        8 1

        Počkat... Ty si jako přeješ, aby kdokoliv, kdo je ve Spartě uspěl???? To nemůžeš myslet vážně!!!

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          JS (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 17:27 |  
          1 11

          Jde mi o princip, ne o spartu. Můžou bejt v klidu druhý za náma. Docela bych jim přál bejt "věčně druhej", bylo by to snad horší, než se potácet někde v prostředku tabulky. Nicméně rád bych popřel to dogma, že zahraniční trenéři nepasují do českého fotbalu.

          • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

            Travinho     před 7 lety 21.07.2017 18:23 |  
            11 1

            Dogma, nedogma. CIzinec, necizinec. Já jim rozhodně nepřeju ani druhé místo, ale třeba třinácté a zahraniční trenér mě nezajímá. Ačkoliv u tebe jsem si všiml, že se rád inspiruješ cizinou a myslíš si, že co je z venku, to je lepší, ale ono to tak mnohdy není.

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Philliip     před 7 lety 21.07.2017 12:25 |  
      8 0

      Sparta totálně obměňuje kádr a sám nevím, co od nich očekávat. Stejně tak od trenéra. Posilují ve velkém a řada z posil jsou docela velká jména. Ale v přípravě to zatím není žádná sláva. Na druhou stranu některé posily ještě nenastoupili. Pevně věřím, že jim to nesedne a bude to pořádný propadák :)

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        sicilianbrno     před 7 lety 21.07.2017 12:38 |  
        2 2

        Nebál bych se toho, ten tým než si sedne, tak to bude trvat nějakou dobu, nedivil bych se, kdyby vypadli ve 3 předkole a zustala jim jen liga...koupí DZ z Francie, a za dalši dva dny koupí zase DZ tentokrat z Lille...a přitom technika do středu hřiště nemají...to je teda taktika.

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          JS (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 12:41 |  
          3 11

          Lille není Francie nebo co?

          • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

            sicilianbrno     před 7 lety 21.07.2017 13:06 |  
            6 8

            Jelikoz si nemohl vzpomenout na nazev toho klubu a nechtelo se me to dohledavat, napsal sem to takto a nevedel sem, ze nejaky nechapavec to nepochopi..a našel se, gratuluju. Opět si potvrdil, že si jeden z mala, který tu často nereaguje na obsah prispevku, ale hleda nejakou chybu. Naštesti takovych jednoduchych lidi tu moc neni

            • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

              JS (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 13:35 |  
              3 5

              :D

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 12:38 |  
      8 0

      Na mne ten jejich trener pusobi jako ze tu je za trest,kdyz na nej byly vcera zabery kamer,tak to spis vypadalo,ze se v duch divi,kam to vlastne vlezl..uvidime,kazdopadne jestli nechytnou hned zacatek ligy,bude sranda:) Rada se uz klepe:)

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Andul-lhak     před 7 lety 21.07.2017 12:55 |  
        3 0

        Me docela prekvapila i jeho uroven anglictiny, to se nedivim, ze mu vetsina kadru rozumi takticky pokyny, protoze jeho uroven AJ je na urovni zakladni skoly (o Kalousovi, kterej by jako reporter, kterej se pta zahranicniho kouce, mel zvladat alespon anglictinu na nejaky normalni urovni, ani nemluve). Prislo mi, ze v prvnim polocase ani moc nedaval takticky pokyny z lavicky, jako by uz vedel, ze mu to stejne nikdo nebude rozumet. Aby to nedopadlo jako s Pastoorem, i kdyz ten aspon nejaky dilci uspechy mel.

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          VaSsa     před 7 lety 21.07.2017 13:53 |  
          2 1

          Ale chudák sir Alex se ještě teď musí vzpamatovávat z toho, jaké dřeváky tu musel koučovat. :D

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          afro     před 7 lety 21.07.2017 14:24 |  
          2 0

          Na tu uroven Stramaccioniho anglictiny jsem docela ziral uz po te jejich prvni tiskovce, protoze jsem mu rozumel komplet vsechno, a to moje anglictina stoji za starou backoru, resp. by se to dalo napsat i o dost peprneji. :-)
          #massabob

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      M@rvin     před 7 lety 21.07.2017 12:44 |  
      26 0

      Na základě předchozích zkušeností s profesionalitou jejich vedení si příchody Mandjecka a Mavuby představuju následovně:

      Stračatella si na post DM vyhlédl Mavubu a vyslal pokyn, ať mu ho koupí. Než tato informace procestovala všechny úrovně realizačního týmu a vedení, kde se nevyznají ani oni sami, ke Kotalíkovi se už doneslo pouze: "trenér chce DM z francouzské ligy, je to reprezentant a jmenuje se na M, nebo tak nějak". Kotalík začal skautovat, ale sekal se mu YouTube. Risknul to a přivezl Mandjecka. Pak to bylo takto...

      Stračatella: To není on, pošlete ho zpátky.

      Kotalík: To nejde, už jsme ho vyfotili s dresem a to pako to šouplo na web. Budeme za pitomce.

      Stračatella: Ok, tak ať zůstane, ale zítra tu chci mít Mavubu.

      Sorry za OT, nemohl jsem si pomoct:-) Jsou to šašci...

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        sicilianbrno     před 7 lety 21.07.2017 13:13 |  
        1 0

        Ale proc ne....pousmal jsem se u jidla :-)

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        smely (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 14:13 |  
        13 0

        Akorat, ze nechtel Mavubu z Lille, ale Matulu z Teplic, ale znate to ...ta italska anglictina...I wanna shit on my bed...

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        afro     před 7 lety 21.07.2017 14:27 |  
        1 0

        Diky, krasny. :-)
        Na druhou stranu, ja si taky myslel z tech kusych zprav, co mam aktualne k dispozici (jsem na dovolene), ze je to jeden hrac... ;-)

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Robinator     před 7 lety 21.07.2017 13:59 |  
      6 6

      abychom se jeste nedivili damy a panove :) hraci jsou to prinejmensim zajimavi..pockejme na ostre zapasy s temi posmesky :))

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Andul-lhak     před 7 lety 21.07.2017 15:35 |  
        5 0

        Vsak to byla zatim jen priprava.. :) Posily jsou podle jmen dobry, i Dobias rikal, ze se u vetsiny docela trefili do cernyho. Akorat ze se to musi sehrat, coz teda nevim, co delali v priprave, ale zadna sehranost moc videt neni. Asi chapu, ze chce hrat pres betonovaci stred a pak pres rychly kridla, ale zatim to proste vubec nevychazelo. Uvidime, podcenovat neradno, ale kalhoty u kolen mit taky nemusime. :)

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          Robinator     před 7 lety 21.07.2017 15:47 |  
          1 1

          to rozhodně ne :) naše výhoda je, že jsme už sehraný, máme super kostru týmu..oni ty posily pořizují hodně pozdě..bude jím to trvat, což je dobře

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Obr     před 7 lety 21.07.2017 16:00 |  
        4 14

        Heled pane, jak Te delsi dobu sleduju, nebudes ty trochu rudej???? Jsi tady takovej vecnej umravnovac vejsplechtu proti rudejm, zastavas se jich...no?

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          Robinator     před 7 lety 21.07.2017 16:10 |  
          10 6

          1) nech si ty kecy, dik
          2) sleduju naše soupeře, to je všechno..

          • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

            Obr     před 7 lety 21.07.2017 17:28 |  
            3 8

            Jaky kecy? Normalne se Te ptam, protoze me k tomu vedou objektivni duvody - tvoje zavanejici komentare obhajujici rudochy.

            • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

              Robinator     před 7 lety 21.07.2017 17:42 |  
              7 1

              Ale já nikoho přece neobhajuji..fotbal mám rád,sleduju i přestupy směrem do Sparty, Plzně..a když se mi ty hraci líbí, nemám problém říct, že to bude pro ně posílá atd..z principu se nebudu smát a hanit někoho za úplně každou cenu..Sparta se prostě mezi slavisty řeší, řeší se v podcastech,řeší se i mezi kovanými slavisty..je to normálni..nevím co ti k tomu mám víc říct

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          Robinator     před 7 lety 21.07.2017 16:12 |  
          6 8

          3) nejsem slavistický fanatik a mám rád fotbal celkově
          4) sparta mi tolik nevadí, mám mezi nimi par dobrých kamaradu, navic sparta ke slavii proste patri a patrit bude, derby, rivalita atd..

          • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

            Travinho     před 7 lety 21.07.2017 17:06 |  
            4 15

            Kamarády mezi rudýma? Mně takoví lidé nesmí přes práh bytu...

            • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

              Robinator     před 7 lety 21.07.2017 17:15 |  
              10 3

              Aha, no já zas tak fotbal vážně neberu..má to být zábava, neměla by to být vyloženě zloba a tak dál..já nikdy smrt Spartě a podobně nekricim

              • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

                starr     před 7 lety 21.07.2017 19:26 |  
                13 0

                Tak ja mam mezi spartanama taky hodne kamaradu, ale smrt sparte jim rikam prakticky misto pozdravu :D

            • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

              biggris (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 17:18 |  
              5 4

              To uz je tvoje hloupost

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          Boss82     před 7 lety 21.07.2017 18:06 |  
          16 3

          Já Robinatora také delší dobu sleduju a ačkoliv mi některými názory pije krev, tak by mě ani náhodou nenapadlo, že je rudej. Tady si fakt úplně mimo, Obře.

          Sledovat konkurenci, a případně ji tady občas rozebrat, není podle mě nic špatného. Sám jsem zvědav, jak bude Sparta v této sezoně s tolika novými hráči a širokým italským realizačním týmem vypadat.

          • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

            Robinator     před 7 lety 21.07.2017 18:27 |  
            3 1

            Díky :)

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          Philliip     před 7 lety 21.07.2017 18:20 |  
          2 1

          Rozhodne neni nic spatneho, kdyz dokazeme objektivne posoudit i klady nasich rivalu. Robinator ma pravdu v tom, ze Sparta posilila kvalitne. Je otazka, jestli z toho poskladaji fungujici tym. Nicmene u nekterych jejich posil jsem si hned rikal, ze to jsou presne hraci, kteri jim chybi.

          • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

            Philliip     před 7 lety 21.07.2017 18:26 |  
            2 1

            Omylem jsem to jiz odeslal. Jmenovite napriklad vysoky Janko v utoku je hrac ktery jim v minule sezone dost chybel. Nebezpecni mohou byt rychlici Ben Haim a Plavsic na kridle. Ve stredu pole ziskali zkusene Mavubu a Mandjecka, dost mozna inspiraci nasim Misou. Typologicky posilili zrejme dobre, ale jestli jim to sedne, to je otazka. Doufam, ze ne.

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      bongor     před 7 lety 23.07.2017 12:15 |  
      0 0

      Kdepak,on nechtěl dvanáctku,že je na něj moc hořká.Jinak tedy ta jejich hra, to byla příšernost.

  10. Kde jsou ?

    Hermód     před 7 lety 21.07.2017 13:53 |  
    4 0

    Jak to vůbec vypadá s Chalušem a Panákem ? Na FAČR

    • Re: Kde jsou ?

      Hermód     před 7 lety 21.07.2017 13:56 |  
      0 1

      Omlouvám se ale omylem jsem to poslal :-)

      Na FAČR databázi jsou furt ve svých klubech.. Jinak co jsem se tu někde dočetl tak Kingue prý neuspěl v Libe protože má špatný charakter..

      • Re: Kde jsou ?

        Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 14:18 |  
        4 0

        Úrovní týmu a způsobem práce s mladýma by mu byl Libe idální volbou. Bohužel, Trpiš to ukázal již několikrát, že NECHCE hrát s cizincema. Ač je to kouč dobrý, tak z pohledu ČR je to typ Vrba, který prostě nezkousne, když hráč nerozumí česky už při příchodu do týmu, a pokud by to překousl, musel by to být hráč typu zdravý Baroš/ Šural ve formě, apod. což do Libe prostě logicky nepřijde. Sám Trpiš to de facto potvrdil, že chce dříče, týmové hráče. Kingue i vystupováním je spíš salámista podobně jako Simon. Holt Trpiše nezajímá, že si soupeře namaže na chleba, ale jestli u toho propotí troje triko...

        • Re: Kde jsou ?

          Hermód     před 7 lety 21.07.2017 14:49 |  
          1 0

          Jo bylo by to krásné :-) To jsem ani nevěděl že on se k tomu takhle staví což je ale škoda..

        • Re: Kde jsou ?

          Travinho     před 7 lety 21.07.2017 17:09 |  
          0 1

          Já bych to zase tak neprožíval. Co jsem Kingueho viděl, tak nevěřím tomu, že by měl v Liberci na základ.

          • Re: Kde jsou ?

            Hesmir (přítel SN)     před 7 lety 23.07.2017 00:01 |  
            0 0

            Tak mašli si z toho nehodím, holt ho upichnem na hostovačku jinde. Spíš to s tím charakterem... v Libe to potřebují zalepit de facto kýmkoliv, a jemu se přes herní kvalitu nelíbí, že není dříč :P

          • Re: Kde jsou ?

            bongor     před 7 lety 23.07.2017 12:18 |  
            1 0

            Ten by měl na základ tak u bolševika.Ale snad se ještě pochlapí.

      • Re: Kde jsou ?

        ojlodea     před 7 lety 21.07.2017 14:44 |  
        3 1

        Dle mě to krachlo, jinak už by to bylo oficiálně oznámeno.

        • Re: Kde jsou ?

          Fačín     před 7 lety 21.07.2017 16:33 |  
          2 2

          To by byla velká škoda, protože oba můžou být budoucností českého fotbalu a třeba i Slavie.. Je možné, že si jejich současní zaměstnavatelé postavili hlavu, zvedli finanční nároky, když vidí, kam se momentálně český trh dostal...

    • Re: Kde jsou ?

      Travinho     před 7 lety 21.07.2017 17:10 |  
      7 1

      Já hlavně nechápu, proč se představovali na tiskovce, když nejsou naši. Představte si, že třeba za 2-3 roky se z nich stanou reprezentanti. To bychom pak vypadali jako ultradementi.

      • Re: Kde jsou ?

        mirecek1111     před 7 lety 21.07.2017 17:52 |  
        2 1

        Je to takové divné no.. A už jenom kvůli té představovačce na tiskovce by se k tomu asi měli nějak vyjádřit, jak to teda je. Třeba jen tweetem že teda ne no..

        Ale zejména toho Chaluše by byla škoda, přijde mi že se tak dlouho omílalo jak nemůžeme koupit reprezentanty U21, protože se prodávají až po euru, až jsme představili nepodepsaného borce, který potom odjel na euro o kategorii níže a najednou už je možná problém ten přestup dotáhnout..

        • Re: Kde jsou ?

          Philliip     před 7 lety 21.07.2017 18:32 |  
          1 0

          Byla by skoda nemit takove hrace pod smlouvou. Mit na hostovani mlade borce jako Kingue, Trubac, Chalus a Panak by bylo vyborne s vyhledem do dalsich let. Je potreba ziskavat nejvetsi talenty driv, nez po nich sahne konkurence.

        • Re: Kde jsou ?

          spravnej_jezedak     před 7 lety 22.07.2017 11:03 |  
          0 0

          No mně už během té představovačky přišlo, jestli to nebylo puštěný tak trochu omylem, protože to nikdo neuvedl a ani potom nikdo nijak zvlášť nekomentoval..

          • Re: Kde jsou ?

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 22.07.2017 11:05 |  
            0 0

            Omylem to rozhodně nebylo, bylo řečeno(na tiskové konferenci), že hráči mají zájem do Slavie přestoupit a v nejbližších dnech by se to mělo potvrdit podepsáním smlouvy.

      • Re: Kde jsou ?

        ojlodea     před 7 lety 21.07.2017 19:15 |  
        2 1

        Naprostý souhlas. Už při samotné tiskovce jsem si říkal, že představovat něco, co není hotové, je riziko (zvlášť po zkušenostech z minulosti).

      • Re: Kde jsou ?

        bongor     před 7 lety 23.07.2017 12:20 |  
        0 0

        aspoń by mělo naše vedení něco říct,ale vím že teď máme hlavně starosti s LM a chápu je.

        • Re: Kde jsou ?

          Boo_SKS     před 7 lety 23.07.2017 12:44 |  
          6 0

          muzes byt v klidu Bongore, pan Tvrdik pred patnacti minutami ohledne techto dvou hracu napsal toto: "Matej Chalus se pripravuje s A tymem, Filip Panak bude jeste pul roku hostovat v Karvine."

          JTVCD :-)

  11. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    FanatikSKS     před 7 lety 21.07.2017 19:00 |  
    0 1

    Nemáte nikdo info, jestli náhodou nebude předsezóní tisková konference? Shrnutí letní přípravy, představení dresů atd. Tim, že hrajeme už v úterý, tak předpokládám, že žádná nebude

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Travinho     před 7 lety 21.07.2017 20:32 |  
      0 1

      Já bych se i minul. Stejně se člověk většinou nic nového nedozví...

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Saul_Hudson (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 19:58 |  
        3 0

        @fotbalinsider spíš čerpal od quelhara :-)

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Zane     před 7 lety 21.07.2017 22:14 |  
        0 0

        Myslim, ze puvodni zdroj je twitter
        MLS Transfers @MLSTransfers

        Source: RSL's Yura Movsisyan is closing in on a loan move to SK Slavia Prague. Meetings ongoing today. Free loan,Slavia pays half the salary

        preklad: Yura Movsisyan z RLS je blizko hostovani ve Slavii Praga, jednani pokracuji dnes. Hostovani bude zdarma a Slavia bude platit polovinu platu hrace.

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 21.07.2017 22:23 |  
          0 0

          Ano, tento zdroj je součástí článku, který jsem zde dal.

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Hubacek     před 7 lety 23.07.2017 07:30 |  
      11 0

      Já myslím, ze s tímto hracem nejedname , spis mám tušení ze jednáme s jiným útočníkem, mladým talentem .

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Philliip     před 7 lety 23.07.2017 07:50 |  
        0 0

        To je moc dobre.

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 23.07.2017 09:30 |  
        1 1

        Už to vyvrátil i Tvrdík na Twitteru. Můžeš prozradit, zda se jedná o hráče české národnosti či nikoliv?

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          Hubacek     před 7 lety 23.07.2017 12:32 |  
          7 0

          Cizinec

          • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 23.07.2017 13:42 |  
            2 1

            Skvělá zpráva! Z naších mládežnických reprezentací (kde by měli být ti nejlepší) nevidím nikoho, kdo by byl okamžitě přínosem a vyvíjel by tlak na jiné útočníky.

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      bongor     před 7 lety 23.07.2017 12:22 |  
      1 2

      Už to prý Jarda demontoval.Slovo dementoval se mi nelíbí,je to jako když to má souvislost s dementama.

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 23.07.2017 13:46 |  
        6 1

        Cože to rozebral? :-)
        Když ti vadí dementoval, tak proč nepoužiješ slova jako vyvrátil nebo popřel?

  12. O2 TV Sport

    Petr9608     před 7 lety 22.07.2017 14:39 |  
    5 15

    Jak moc se vám líbí to zčuchávní s O2 TV Sport? Mne teda ani trochu. Je to v zásadě opakování tý TV války z před 8-10 let...

    Ty další dva elitní kluby to nemají zapotřebí.

    • Re: O2 TV Sport

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 lety 22.07.2017 18:24 |  
      7 2

      Jaký války proboha? Co nemaj za potřebí? Že máš náš kádr hodnotu, kterou zaplatí ve vysílacích právech O2 víc než ČT je nějaká válka?

    • Re: O2 TV Sport

      tolsimir     před 7 lety 22.07.2017 18:50 |  
      13 5

      ty ses vazne nemocnej

    • Re: O2 TV Sport

      bongor     před 7 lety 23.07.2017 12:23 |  
      0 1

      Elitní,to jako my a Plzeň?

    • Re: O2 TV Sport

      sasky     před 7 lety 23.07.2017 17:28 |  
      5 0

      Co konkrétně ti na tom vadí? O2 prostě zaplatilo za práva (ať už na přáteláky, nebo předkolo LM) peníze, tak mají právo to vysílat. Konec, tečka. Buď ostatní televize zájem neměly, nebo je O2 přeplatilo. Každopádně na tom vydělala Slavia. Zápasy na ligu jsou zase v gesci STES (nebo kýho čerta se ta marketingová agentura jmenuje) a O2 má právo první volby, takže se dost dobře dá čekat, že pokud se nám bude dařit, tak budeme na O2 každou chvíli. Nicméně to opět není nějaké spojování s O2. Každá koruna, která jde do fotbalu je dobrá koruna (a ta, která nejde přes pracky Berbra, Svobody a dalších dvojnásob).

      • Re: O2 TV Sport

        Petr9608     před 7 lety 23.07.2017 21:53 |  
        0 1

        Já jsem myslel, že by třeba jako mohlo být fajn, abychom byli snadno vidět. A s tím i třeba bannery našich partnerů.

      • Re: O2 TV Sport

        Petr9608     před 7 lety 23.07.2017 23:29 |  
        0 2

        Prostě vedení by mělo projevit určitou velkorysost a všem, kdo nemůžou být na stadionu, nedělat potíže kvůli pár korunám od O2...

  13. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 22.07.2017 18:52 |  
    0 0

    Jak hrala ta juniorka proti Bayernu a 19 na CEE Cupu? nikde nemohu najit

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Paldi55     před 7 lety 22.07.2017 19:39 |  
      0 0

      To nebylo součástí CEE cupu. Byl to normální přátelák a Slavia prohrála 4:0.

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        Paldi55     před 7 lety 22.07.2017 19:52 |  
        1 0

        Sorry, jsem si to blbě přečetl. :D Juniorka 0:4, u19 1:3

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          sTizz (přítel SN)     před 7 lety 22.07.2017 20:14 |  
          1 0

          diky

  14. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    Hubacek     před 7 lety 23.07.2017 12:32 |  
    9 0

    Cizinec

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 23.07.2017 13:39 |  
      1 0

      ze severu,jihu,vychodu nebo zapadu? :)

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Fulham     před 7 lety 23.07.2017 13:42 |  
      2 0

      Je našinec..:-))

    • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

      Paldi55     před 7 lety 23.07.2017 15:10 |  
      0 0

      Kdy?

      • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

        sicilianbrno     před 7 lety 23.07.2017 15:29 |  
        1 0

        Odhaduju, ze to ma vliv na uspechu 3predkola a tum padem zajisteni evropy, takze nejdriv tak za 10 dni

        • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

          Paldi55     před 7 lety 23.07.2017 15:43 |  
          1 0

          Zase v soupisce pro Ligu mistrů je od nás zaregistrovaných jenom 24 hráčů, pokud vím, limit je 25. Třeba s ním počítají již na Bate...

          • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 23.07.2017 15:54 |  
            3 0

            24 je z toho důvodu, že 4 hráči museli vyrůst ve Slavii a my tam máme tři (Otáhal, Souček, Zmrhal). Ale je možná úprava, že půjde ''kus za kus'', například se něco zraní a přijde zmiňovaná posila, tak se to prohodí, ale jsou tam ještě další omezení, ale ty bychom měli splňovat v pohodě... Pokud bychom třeba Součka nebo Zmrhala prodali, tak naše soupiska by měla jen 23 hráčů nebo bychom tam dopsali někoho z juniorky, ale to je zbytečné. Jelikož hráče z juniorky můžou nastoupit i přesto, že nejsou zapsáni v soupisce.
            Všiml jsem si, že tam chybí Sýkora takže stále nejspíš není fit a zraněný Hromada, což je logické.

            • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

              Paldi55     před 7 lety 23.07.2017 16:05 |  
              3 0

              To je pravda. Zapomněl jsem na svoje znalosti z Football managera. :-D

            • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

              sicilianbrno     před 7 lety 23.07.2017 16:33 |  
              1 0

              On tam chybi Sykora?odhaduju, ze cca v zari bude fit, bylo by skoda ho mit jen na ligu....

              • Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

                Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 23.07.2017 16:53 |  
                0 0

                Ještě může nastat několik změn v soupisce, ještě den před prvním zápasem to jde změnit a pak v další fázi to půjde změnit. Ale teď už tam není místo, takže musí jít kus za kus. Pokud by šel Sýkora na soupisku, tak někdo z trojice van Buren, Tecl, Mingazov půjde ze soupisky. Zmrhala tam nepíší úmyslně, protože by se snížil počet odchovanců ze 3 na 2 a pak by soupiska mohla mít maximálně 23 hráčů.

  15. Re: MNF Rozhovor: Jaroslav Šilhavý

    Komix     před 7 lety 23.07.2017 17:50 |  
    9 0

    Twitter JT: Matěj Chaluš se připravuje s A týmem, Panák bude ještě půl roku hostovat v Karviné.
    Tak už jsou naši.