Fortuna liga

Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

Hned první ligový výjezd Slavie v ligové sezóně 17/18 vede na horkou půdu nováčka, soupeřem Slavie bude Baník Ostrava. Zápas má výkop v 18:00 a pokud nejedete do Ostravy, přímý přenos můžete sledovat na O2 Sport.

Slavia ve středu sice podlehla BATE Borisovu, přesto se vracela do Prahy spokojená, postupem do playoff Ligy mistrů totiž splnila podzimní pohárový cíl v podobě účasti v základní skupině některého evropského poháru. Za 10 dní rozehraje duel o postup do základní skupiny Ligy mistrů proti APOELu, do té doby ale musí myslet na ligu, protože i tam se hraje o přímý postup do Ligy mistrů.

Sešívaní rozehráli ligu dobře, v prvním kole porazili Teplice 1:0, a to přestože trenér Šilhavý udělal hned sedm změn v základní sestavě. Podobný scénář se nyní očekávat asi nedá, Slavia má uprostřed dalšího týdne volno, playoff Ligy mistrů začne až o týden později.

Baník Ostrava, ač tradiční ligový klub, je v této sezóně nováčkem. Do české nejvyšší soutěže se vrátil po sezóně ve druhé lize, ve které skončil na druhém místě, když do posledního kola bojoval o postup s Opavou. Povedlo se, ale přesto, nebo možná právě proto nastaly v klubu změny. Tou nejviditelnější je změna na postu trenéra. Tam nahradil Radim Kučera extravagantního Vlastimila Petrželu. Pro Kučeru jde o vůbec první prvoligové angažmá, před Baníkem vedl jen dva roky Znojmo.

A nutno uznat, že Kučera začal svou ligovou kariéru v roli trenéra skvěle. V prvním kole porazil Baník Ostrava Brno na jeho hřišti 3:1 a přivezl cenné tři body zvenku. Výrazně se o to zasloužila největší letní posila Baníku a legenda klubu Milan Baroš. Ten se do Ostravy vrátil po nedávných angažmá v Mladé Boleslavi a v Liberci. A přestože asi ještě nemá fyzickou kondici na start v základní sestavě, v Brně mu stačilo 15 minut na hřišti, aby v té době vyrovnaný zápas rozhodl vítěznou brankou. Baroš však není zdaleka jedinou letní posilou Baníku. Rovnou do základní sestavy přišel z Olomouce stoper Šindelář, z Plzně přišel na hostování útočník Poznar, do Ostravy se také vrátili mladí bratři Šašinkové. A v posledním týdnu dorazili do týmu ukrajinský stoper Azackij a krajní obránce ze Zlína Pazdera.

Dalšími hráči, na které stojí za to upozornit, jsou záložník Robert Hrubý, odchovanec Slavie, který vstřelil v Brně pěknou první branku Baníku, mladý levý obránce Denis Granečný, o kterého se údajně v zimě zajímala i Slavia, a v prvním kole zaujal dobrým výkonem pravý záložník Bronislav Stáňa.

Při vší úctě k Baníku je však Slavia velkým favoritem a bylo by pro ni nepříjemností, kdyby se z Ostravy vracela jinak než se třemi body. Vždyť i poslední vzájemný zápas hraný v Ostravě Slavia vyhrála 3:1, bylo to v 5. kole předminulého ročníku, dvě branky tehdy vstřelil Milan Škoda a jednu Radek Voltr. Pokud jedete do Ostravy osobně, přečtěte si informace pro fanoušky na oficiálním webu zde. Bez ohledu na to, zda jedete osobně nebo ne, nezapomeňte výsledek zápasu tipnout v naší tipovačce.

Přestože bude mít po zápase Slavia týden volno, pro oficiální web trenér Šilhavý řekl: "Plánujeme změny v sestavě, uvidíme, v jakém budou hráči zdravotním stavu. Nechceme každopádně nic podcenit."

Tip na sestavu: Laštůvka - Bořil, Jugas, Deli, Švento - Souček - Danny, Rotaň, Altintop, Zmrhal - Škoda

Kursy Tipsport: 4.70 - 3.85 - 1.76

2. kolo - Neděle 06. 08. 2017 18:00

HET liga, 2017/2018
0 - 0
0 - 0
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (137)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Maryman     před 7 lety 05.08.2017 14:57 |  
    1 6

    Ten tip na sestavu se mi hodně líbí :-). Asi holt nacpu O2 nějakou tu korunu....

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      PetCC     před 7 lety 05.08.2017 19:49 |  
      2 0

      To si radši vsaď u Tipsportu a máš to zadarmo.

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Novi.sks     před 7 lety 05.08.2017 22:53 |  
        2 0

        Přesně tak, navíc tam myslím stále platí pravidlo, že pokud máš zůstatek nad 100,- tak ani nemusíš mít vsazeno (na stream z naší ligy). Já to tak udržuju už docela dlouho, ikdyž teď mě zklamal Klokan, když s rudými jen remizoval, měl jsem na ně vsazenou většinu konta... Ale za prohru Plzně a rudých v Evropě jsem za zbylých 40,- inkasoval pár stovek, takže mám zase vystaráno :)

        • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

          Chowi     před 7 lety 06.08.2017 10:09 |  
          0 0

          Taky přemýšlím, že si koupím přenos buď na isportu nebo o2tv. Jak je to s kvalitou na tipsportu? Dá se přenos přepnout na fullscreen? Díky za info.

          • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

            ve_em     před 7 lety 06.08.2017 10:29 |  
            5 1

            Fullscreen na tipsportu to není, pokud ale používáš Google Chrome, stačí si stáhnout doplněk Fullscreen Anything (případně prohlížeč Maxton, tam ta možnost je taky) a tím video dáš na celou obrazovku (pak je ještě ideální dát chrome na fullscreen, aby Ti zmizela i lišta:)).. samozřejmě je to na úkor kvality, ale já si to takhle posílám do televize a ta kvalita je určitě lepší, než když na to budeš koukat na fromhot.com nebo na streamcomando;)

            • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

              Maryman     před 7 lety 06.08.2017 11:57 |  
              0 0

              Díky. Z kvality na Tipsportu jsem měl právě obavu. Nesázím tak mě to doteď nějak míjelo.Takže to zkusím místo o2.

              • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

                ve_em     před 7 lety 06.08.2017 13:39 |  
                0 0

                já taky nesazim, ale hodil jsem si tam kilo a zápasy tam sleduju:)) na Bate jsem si zaplatil o2 za 69,- na den a už bych to znova neudělal.. nestojí to za ty prachy, navíc zápas nepotřebuju sledovat ve 4k:)) narozdíl od pixelů mě zajímají jiné body:))

          • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

            Novi.sks     před 7 lety 06.08.2017 10:49 |  
            1 0

            Ještě doplním ve_em - ve Firefoxu taková možnost taky existuje a to s doplňkem TabCinema :)

            HD to není, ale kvalita je opravdu o něco lepší, než na běžných streamech...

            • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

              ve_em     před 7 lety 06.08.2017 13:41 |  
              0 0

              to je zajímavý, díky za doplnění. já firefox vůbec nepoužívám, proto jsem ho nezmínil:)

              • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

                Chowi     před 7 lety 06.08.2017 14:09 |  
                0 0

                Dík moc kolegové! :-)

  2. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    DF007     před 7 lety 05.08.2017 15:00 |  
    5 4

    Tak já to nevidím tak jednoznačně. Ostrava není klasický nováček. Navíc v létě hodně posílil a samozřejmě jejich domácí prostředí v prvním letošním domácím zápase. I tak věřím ve výhru, ale lehce se rodit nebude, protože z Ostravy se body vozit nebudou.

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      donford     před 7 lety 05.08.2017 15:19 |  
      7 1

      Vůbec nechci varovně zdvihat prst, to opravdu ne, ale bude to boj od první minuty. Ostrava je nabuzená vítezstvím v Brně, novými puškami v sestavě (Poznar, Stáňa ...) a především jejich Barošem, který to vítězství pro Ostravu naklonil a strhnul. A když si k tomu vezmete natěšené diváky, vyprodaný stadion, patřičné horko, možná potoky piva, bude to řežba. Ještě že máme za sebou zkušenost s nadupaným stadionem v Borisově, ale bude to těžké, přetěžké. Jedině, že se utrhneme a dáme vbrzku nějaký ten gól. A že budeme hrát s chladnou hlavou.

  3. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    SmrtSpartě1892     před 7 lety 05.08.2017 15:14 |  
    1 6

    Jen bych nasadil Součka místo Míši, jinak super sestava, snad to zvládneme za tři body

  4. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    quelhar (admin)     před 7 lety 05.08.2017 15:20 |  
    2 1

    Mno, tak vyšel článek na oficiálkách a jdu ten tip na sestavu teda přepsat... "Plánujeme změny v sestavě, uvidíme, v jakém budou hráči zdravotním stavu. Nechceme každopádně nic podcenit"

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      PetCC     před 7 lety 05.08.2017 19:50 |  
      0 0

      Já bych čekal tak 4.

  5. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Akuls     před 7 lety 05.08.2017 15:38 |  
    8 0

    Ostrava sice není klasický nováček, ale hráčská kvalita by měla být jasně na straně mistra. Za mých mladých let začínal mistr (třeba Masopustova Dukla) novou sezónu na hřišti některého z nováčků a pravidelně vítězil rozdílem třídy. Tak doufám, že zítra potvrdíme i my roli favorita a zchladíme ostravské nováčkovské nadšení. Podle mne je zítra i příležitost si ještě i něco vyzkoušet a mírně zarotovat sestavou. Nechal bych odpočinout Frydrycha, Jugase a Hušbaura, kteří odehráli všechny zápasy a Bořila bych pomalu přešaltovával zpět na pravého beka. Vyzkoušel bych, jak by fungova stpérská dvojice sestavena z našich Afričanů. Sestava by pak mohla vypadat takto: Laštůvka - Bořil, MNN, Deli, Švento - Souček - MvB, Altintop, Danny, Zmrhal - Škoda. Náhradníci: Kovář, Frydrych, Jugas, Rotaň, Hušbauer, Mingazov a Mešanovič.

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      Astrocytoma (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 16:22 |  
      6 1

      se vsim souhlas a prosim vsechny o zamysleni. Mozna mame posledni moznost zkust stopery mnn a deli. Pak uz bude pozde, a Jugas bude hrat s Jihlavou pokud se to neujme

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 16:45 |  
        5 2

        To jsem psal několikrát, ať zkusí obě věže na stoperu, když to hrají ve svých repre...

        Laštůvka - Bořil, Ngadeu, Deli, Švento -
        Souček, Hušbauer - Van Buren, Rotaň, Danny - Škoda

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      bongor     před 7 lety 05.08.2017 16:53 |  
      2 0

      Tahle sestava se mi líbí víc.Ostrava do ligy patří,vždycky tam byla a já jí vítám zpět.Ostrava -Slavia je klasika a lize takové mače chyběly.

  6. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Robinator     před 7 lety 05.08.2017 16:10 |  
    11 5

    Já si nemůžu pomoct ale ten Danny na tom křídle..měl by být prostě ve středu tvořit hru

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      MC_nechva     před 7 lety 05.08.2017 17:19 |  
      0 16

      Souhlasím. Měl by hrát místo Rotaně.

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Romino     před 7 lety 05.08.2017 18:10 |  
        3 11

        Místo Hušbauera.

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Boss82     před 7 lety 05.08.2017 18:55 |  
        12 0

        Rotaň je pracovitý, hrozně toho oběhá, podrží balon a kazí minimálně. Je to klasický box-to-box záložník, kterého na hřišti moc potřebujeme. Danny je úplně jiný typ, ten box-to-box hrát nemůže, není to jeho styl a uprostřed zálohy by v defenzivě vznikaly díry.

  7. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 16:11 |  
    6 8

    Popravdě já se tohoto zápasu hodně obávám. Ostrava hrála v Brně výborně. Navíc první zápas po návratu do ligy doma, vyprodaný stadion. Ty budou jezdit po zadku. Vůbec neumím odhadnout náš výkon. Ono totiž výsledkově to (na rozdíl od Sparty) není zatím tak špatné, ale z těch tří ostrých zápasů byl ten první s BATE dost ovlivněn tím vyloučením (a totální rezignací BATE na útočení a držení dobrého stavu), druhý zápas s Teplicemi byl děs a ten v Borisově taktéž. Chápu, že to bylo dost dáno slabší sestavou (Teplice) a obrovskými nervy (Borisov), ale naše výkony zatím slabší rozjezd. Věřím ale, že díky postupu v kvalifikaci LM z hráčů spadla deka a budou hrát o dost lépe. Chci věřit ve vítězství, ale bude to zítra sakra těžké.

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      Novi.sks     před 7 lety 05.08.2017 23:05 |  
      0 0

      Tak zase Brno je tuhle sezonu asi na sestup, tam to opravdu vedou od desíti k pěti. Že je Baník porazil mě nepřekvapilo...
      Řekl bych, že jediná výhoda Baníku je domácí prostředí, ale po naší loňské sezoně bych to bral spíš jako jejich handicap :)) lehké to nebude, to podle mě není žádný zápas, pokud nemáme fakt šťastnej den (Příbram...), ale myslím, že 2-3 góly jim dáme a dostaneme maximálně jeden - tak snad :)

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      bongor     před 7 lety 06.08.2017 15:55 |  
      0 0

      Tak si Merline připrav hůlku a pár Holoubků do klece a vyřeš to.Kouzelníci nemají žádný prázdniny povolený.Ať se daří!

  8. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 16:29 |  
    5 0

    Hlavně nejsilnější sestavu a 3 body!!

  9. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Bukovina     před 7 lety 05.08.2017 16:29 |  
    16 5

    když se všichni toho baníku tak bojíte, co budete dělat až budem hrát s Bolkou, Jabloncem, Libercem, nedej bože s Plzní?..nebude teda lepší jim ty body dát?...nedělejte z Baníku nějaký super mužstvo..bude rádo za střed tabulky..

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 16:53 |  
      4 0

      Rozhodně se všichni Baníku nebojíme!
      My jsme ten klub, který má zvuk!!

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      bongor     před 7 lety 05.08.2017 16:57 |  
      7 1

      Tam hraje velkou roli ten slavný návrat mezi českou elitu a taky výborní chachars,to se s řehtačkama teda vůbec nedá srovnávat.Baňýk později půjde dolů,ale my jsme chytli ten nebezpečný začátek.Věřím ale,že to zvládneme.

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      DF007     před 7 lety 05.08.2017 17:33 |  
      4 5

      Tak já si právě myslím, že doma bude Baník nebezpečnější než tebou zmíněné kluby

  10. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Trev     před 7 lety 05.08.2017 16:31 |  
    4 9

    Stoperská dvojice Deli - Frydrych by mohla být zajímavá volba.

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      SKSVenca     před 7 lety 05.08.2017 16:33 |  
      3 5

      A s příchodem Sobola by to mohlo být docela pravděpodobné (Sobol, Deli, Frydrych, Bořil)

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Trev     před 7 lety 05.08.2017 16:37 |  
        2 2

        Přesně tak, vůbec by to nemuselo být špatný.

        • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

          Obr     před 7 lety 05.08.2017 17:49 |  
          7 0

          Ja pujdu asi proti proudu. Pro me je Fryda az 3./4. stoperem za Ngadeu.

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      Obr     před 7 lety 05.08.2017 16:47 |  
      15 1

      Ja nevim, proc odepisovat Jugase. Ze mu nevysel druhej zapas s Borisovem nic neznamena. Byl nervozni jak pes, je to porad mladej hrac a byla to pro nej obrovska skola. Ja bych ho podrzel

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Trev     před 7 lety 05.08.2017 16:50 |  
        6 0

        Jen mě to tak napadlo, že to je slušná alternativa. Dávám ti ovšem za pravdu, že ho nejspíš JŠ podrží.

        • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

          Obr     před 7 lety 05.08.2017 17:47 |  
          5 0

          Jo, je supr, ze i na stoperu mame tlak a je po kom sahnout. JS ho zatim urcite podrzi, byl by sam proti sobe. Verim, ze se nam Jugy za ty nervy revanžuje ;-)

          • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

            Jachym     před 7 lety 05.08.2017 20:41 |  
            5 0

            JŠ ho asi podrží, ale zdejší JS by ho spíše hnal svinským krokem...:-D

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        dauby     před 7 lety 05.08.2017 22:57 |  
        0 2

        Odepisovat urcite ne, ale na druhou stranu, proc by zrovna on mel odehrat vsechno? Jeden zapas pauza mu propeje. Taky bych vzadu vyzkousel obe cerne veze a pred nimi Soucek a Rotan. Kraje Dany a asi Zmrhal, vepredu Skoda. Jina bychom potrebovali jeste posilit o krajniho obrancr (nejlepe praveho) a jednoho poradneho utocnika.

  11. Jihlava

    Mike     před 7 lety 05.08.2017 16:56 |  
    4 0

    Nevite nekdo, zda se vedeni nepokouselo presunout nase utkani s Jihlavou na patek ? A co je k tomu potreba ? Samozrejme souhlas Jihlavy a CT, ktera utkani vysila. Tam by problem asi nebyl, protoze kvuli atletice se vysila na CT 2 a na tomto kanalu se daji porady operativne presunovat. Myslim, ze den navic by nam prospel a na Svazu by se to dalo uhrat na vylepseni letos bidneho koeficientu, kdyz by byl ten den navic.

    • Re: Jihlava

      Ravik     před 7 lety 05.08.2017 17:17 |  
      4 0

      Přesně, pátek 20 hod ideální. V těchto slunečných dnech je začátek v 18 hod pro hráče za trest a pro diváky na východní tribuně o oči. Nechápu, že kluby nechtějí hrát v srpnu večer. Dnešní zápas v Olomouci je divácká ostuda.

      • Re: Jihlava

        PetCC     před 7 lety 05.08.2017 19:56 |  
        1 0

        Já chci nějakou síť na snížení slunečního svitu nad hřištěm.

        • Re: Jihlava

          Ravik     před 7 lety 05.08.2017 21:10 |  
          2 0

          Je pravda, že stadion je dost nešťastně z tohoto pohledu situován. Nejvíce lidí chodí na východ, kam ostré slunce svítí v době pozdně odpoledních zápasů nejvíce.

          Síť zajímavý nápad, ale nevím jestli jsem ji někdy na stadiónech viděl. Myslím, že stačí, aby zápasy začínaly tak hodinu před západem slunce, pak už je to ok. A top zápasy, se mají hrát vždycky za umělýho osvětlení

      • Re: Jihlava

        bongor     před 7 lety 06.08.2017 15:59 |  
        0 0

        No já to viděl a bál jsem se až v obýváku,fuj,tam bylo ale prázdno.

  12. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Crispo     před 7 lety 05.08.2017 17:15 |  
    1 2

    V lize lehký soupeř neexistuje takže bych sílu Baníku nepodceňoval ale ani nezveličoval, kádr máme na ligu nadstandartní tak je na trenérovi aby kluci přepli na ligu a hráli s nasazením jako v předkole LM. Když bude nasazení, bude i dobrý výsledek. Jedinou obavu mám z případné sestavy, zápas s Teplákama jsem neviděl ale dle online popisu se z naší strany nejednalo o dobrý výkon, na to že jsme hráli doma a máme hráče jaké máme. Změn bylo moc.
    Doufám že JŠ moc změn tentokrát neudělá, hráči se potřebují sehrávat. Snad nebude zasahovat do stoperské dvojice a v záloze bych taky rád viděl co nejméně změn, možná Halila místo Rotaně a Součka místo Michela. Zvláště na Halila jsem moc zvědav, už je na čase aby s tou fyzičkou hnul a byl jednou z opor, ne jen někým kdo jen občas pomůže...

  13. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Maty22     před 7 lety 05.08.2017 17:40 |  
    2 4

    Můj tip:

    Laštůvka

    Bořil Ngadeu Deli Švento

    Souček Rotaň

    Zmrhal Altintop Danny

    Škoda

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      donford     před 7 lety 05.08.2017 18:05 |  
      2 3

      A v poločase vystřídat Altintopa Hušbykem.

  14. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    carfi-sks (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 17:50 |  
    3 0

    Tady se dost ukáže , Baník bude nažhavenej a budou hrát do plnejch, hodně těžký zápas , ale jsme favoriti :)

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      Jachym     před 7 lety 05.08.2017 20:02 |  
      9 0

      Analýzy pisálků ze Sportu jsou analýzami asi jako jsou moje kuchařské pokusy z nouze kulinářskými delikatesami...:-)))

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        ElBrody     před 7 lety 05.08.2017 21:20 |  
        3 0

        Jo, to sedí. Když k ilustraci Jugasovo problémů nemohli použít záběry z Borisova, tak tam místo nich pěkně po babicovsku šoupli Laštůvkův odkop ze zápasu s Teplicema :)

        • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

          Kenny     před 7 lety 05.08.2017 21:34 |  
          4 0

          Jednou už jsem to tady taky zmínil, náhodou je sranda to poslouchat. Vsadím se, že si opravdu myslej, že by mohli s úspěchem trénovat.

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        bongor     před 7 lety 06.08.2017 16:02 |  
        0 0

        Ale oni přece nepíšou,že je to analýza,to si pleteš s paralýzou ,to všichni vidíme.

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      Gino     před 7 lety 06.08.2017 07:08 |  
      0 9

      9 ignorantu neni ochotno priznat, ze JJ ma nedostatky? Kolik z Vas deviti ho chtelo v Borisove rovnou vyradit z kadru? :D
      Teda necekal jsem nadseni, ale ten rozbor mi prijde uzitecny a vsadim boty, ze JS dela podobny, i kdyz se Vam to nelibi.

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        no-nick     před 7 lety 06.08.2017 07:54 |  
        3 0

        Kdo s tebou nesouhlasí je automaticky ignorant? Já se teda řadím mezi ignoranty, protože si nemyslím, že Luftner byl víc nebezpečný naší bráně a ani Jugas není. Že na sobě musí pracovat, s tím souhlasím

        • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

          Gino     před 7 lety 06.08.2017 09:48 |  
          0 1

          Nic o tom, ze je nekdo ignorant, pokud se mnou nesouhlasi, nepisu. Pisu, ze je nekdo ignorant, pokud nechce videt, ze JJ dela kiksy, ktere musi ze sve hry odstrant.

          • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

            sasky     před 7 lety 06.08.2017 21:34 |  
            1 0

            Samozřejmě, že jsi to napsal. 9 nesouhlasných "lajků" jsi nazval ignoranty.

            • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

              Gino     před 7 lety 07.08.2017 06:55 |  
              0 1

              Protoze: pokud nechteji videt, ze... rozumime?

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        jarmik     před 7 lety 06.08.2017 09:06 |  
        1 0

        Jugas v Borisově hořel, měl být asi vystřídán a asi nebylo slávisty, který by si něco nezanadával, emoce jsou emoce. Jeho výkon ale nebyl způsoben jeho (ne)kvalitami, nýbrž psychikou. Tuším Hřebík řekl, že až 70 % výkonu hráče může být psychika. Obecně samozřejmě méně, ale v konkrétním zápase může mít obrovský vliv. A tohle byl ten případ. Důležitost zápasu Jakuba semlela. Po Teplicích byl ale naopak ze všech stran chválen a v lize už své kvality dostatečně prokázal. A já jsem přesvědčen, že kvalita jeho výkonů poroste, protože teď potká další super soupeře, ale v žádném zápase už nepůjde o všechno tak, jako v Borisově. Evropský cíl je splněn a liga teprve začíná. Proto bych JJ ani náhodou nezatracoval. A mimochodem, už je nás, ignorantů, co neodsoudí hráče po jednom zápase ani po "analýze" Spartu, 12.

        • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

          Gino     před 7 lety 06.08.2017 09:47 |  
          0 1

          Pises rozumne, proto se ti pokusim taky tak napsat - co presne se ti nezda na mem vyroku, ze je nyni obcas nebezpecnejsi nasi brane jeste vic, nez Luftner (to byla nadsazka na ty vlastni goly), kdyz se podivas na ten rentgen? Podival ses na to vubec? Nesouhlasis snad s tim, ze ty situace vyresil spatne? A pozor, ja nepisu nic o psychice, nebo neumeni, ale napsal jsem, ze na tom musi zapracovat. A to je myslim zcela bez debat.

        • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

          bongor     před 7 lety 06.08.2017 16:04 |  
          1 0

          na druhou stranu je to dobrý znamení,že má tak velkej zájem aby Slavie vždycky uspěla.

  15. Gratulace

    A.Lima     před 7 lety 05.08.2017 19:09 |  
    1 2

    Tak sice opožděně, ale gratuluji fotbalistům za postup do 4-tého předkola LM.. vím,že pozdě, ale práce mě to dříve nedovolila :) I když co jsem zhlédnul a přečetl, tak výkon opravdu nebyl jeden z nejlepších viz Jugy, ale myslím si,že byl i velký tlak jak na hráče, tak na trenéra :) Já osobně,ale děkuji,že jsme postoupili dále a už se těším na hratelný APOEL :) srdíčko mě buší, věřím v postup a věřím v něj přesně jako jsem tenkrát tajně doufal a snil ,že porazíme Ajax a všichni víme jak to dopadlo :) njn Vlčáci , krásné "plemeno" :) :)

    A zítra Bezručova O(s)trava.. Těším,že uvidím Hrubého, jak mu to půjde v soupeřově dresu. Ale k nám.. Možná mě uniklo (prosím opravte mě, když se budu mýlit :) ) , ale nevidím hostování Trubače a Chaluš dle vyjádření je už taky náš a trénuje s A týmem ... A i když nevím, jak na tom je po fyzické stránce, tak bych se nebál je nasadit.. Trubač ukázal v přátelácích,že na to má a Chaluš? Velká naděje dle mého. Navíc i Tonda Baráků dostal příležitost , chopil se jí a dneska je v Itálii. Navíc by měl přijít Ukrajinský mladík Sobol pro mě osobně neznámá :) nu Slávisté, je nač se těšit a věřím,že i tento týden pro nás bude šťastný :) Na hrudi také zahřál výprask Plzně a Sparty ! ani nedokáži napsat, jak mě to potěšilo :)

    PS. Trocha historie, buď jsem slepoun a blboun nejapný, ale jak se jmenoval Mexičan co u nás hrál v záloze? Jistě mě doplníte :)

    Jinak se omlouvám za dlouhé čtivo v tomto vedru :) SKS !!!!

    • Re: Gratulace

      mudrc     před 7 lety 05.08.2017 19:18 |  
      1 1

      Victorihno. Debut tusim v Moste.

      • Re: Gratulace

        A.Lima     před 7 lety 05.08.2017 19:24 |  
        0 0

        ano ano Victorinho Cesareo tuším :) ano ano děkuji :) njn prostě mudrc :)

  16. Variabilita sestavy

    JS (přítel SN)     před 7 lety 05.08.2017 19:17 |  
    6 17

    Souhlasím s hlasy, které by vyzkoušely MNN na stoperu. S Teplicemi to tam odehrál Michael suprově, naopak by to ve středu hřiště uvolnilo jedno místo pro Dannyho. Představuji si to tak, že by se o defenzivu staral především Rotaň, Hušbauer by se zatáhl níže a Danny mohl operovat pod hrotem. Jemu by to také uvolnilo ruce, protože u lajny je zbytečně omezený a utopený, ve středu hřiště by mohl hrát všemi směry. A naopak na křídle to uvolní místo pro Mingazova nebo Sýkoru, až se uzdraví, tedy rychlé technické štírky schopné výborně centrovat nebo táhnout míč po lajně....

    • Re: Variabilita sestavy

      padre     před 7 lety 05.08.2017 20:42 |  
      6 8

      Přesně tak, Simon a Michael jsou naši nejlepší stopeři a je to ideální zkouška před play-off, Rotaň ve středu nejvíc zezadu, nad ním Pepek a jako volny ofenzívní hráč Danny.

    • Re: Variabilita sestavy

      jarmik     před 7 lety 06.08.2017 09:10 |  
      1 0

      Ve spoustě zápasů jsme ale těžili z toho, že jsme uprostřed měli bijce schopné posbírat spousty míčů a vyhrávat souboje. Rotaň je víc nenápadný mozek než sběrač. V lize by to občas asi šlo, ale v pohárech si nedovedu představit, že by to tak JŠ poskládal. Leda by Rotaň seděl a hrál kromě MNN i Souček.

      • Re: Variabilita sestavy

        JS (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 09:15 |  
        1 3

        No právě. Pohár dnes nehrajeme, pojďme to zkusit kreativněji.

        Stavění „defenzivního štítu“, tedy primárně rozbíječe MNN na průměrné týmy z ligy mi přijde trochu (pardon) zbytečně předposrané. Nechci říkat, že bychom někoho měli dávat s prstem v nose, ale šel bych tomu naproti kreativní pohyblivou zálohou, schopnou svou kvalitou přečísli/přejít tu soupeřovu. V posledních zápasech hrála celá záloha hodně stažená dozadu a chyběl plynulý přechod k útočníkovi. Tohle by to mohlo vyřešit.

  17. Co to sem teď píše za experty?

    PetCC     před 7 lety 05.08.2017 19:59 |  
    6 0

    To se sem snad nastěhovali sparťani, že se tady musí pořád vyvracet tolik podivných názorů.

  18. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    ojlodea     před 7 lety 05.08.2017 21:10 |  
    2 1

    Když bychom v pondělí měli podepsat Sobola, myslíte, že dojde ke zúžení kádru (případně kdy)? Očekával bych odchod na hostování u Chaluše (pokud už je náš), Holíka, Alvira, Tecla a vzhledem k přetlaku u hráčů mimo EU i Ščuka. Taky by mě zajímala situace u Panáka. Nevíte, jestli se to povedlo dotahnout? A co Gino? :D Co se týče posil, tak bych to jako většina viděl ještě na jednoho hroťáka. Jak to vidíte vy?

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 15:55 |  
      0 0

      Panák je stále hráčem Karviné.

  19. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Oberyn_7     před 7 lety 05.08.2017 21:14 |  
    3 3

    Na zápas se velice těším. Pravděpodobně všichni víme co nás v Ostravě čeká. Bouřlivá atmosféra, nováčkovo nadšení a hlavně první zápas doma. Všechni hráči Ostravy pravděpodobně předvedou ovětavý výkon na hranici svých možností.

    Tak že budu asi velký optimista, ale věřím, že tam vyhrajeme více než jednobrankovým rozdílem. Kvalita kádru je jednoznačně na naší straně a právě díky přemotivovanosti některých hráčů Ostravy, by se nám mohli otevírat zajímavá okénka v útoku. Nevěřím, že Ostrava doma postavý "autobus" a bude chtít pouze bránit.

    Jsem velice zvědavý jak to pan Šilhavý postavý. Neočekávám tolik změn jako proti Teplicím. Už od přípravy jsem hlasitý zastánce vyzkoušet stoperskou dvojici našeho afrického "mikrosvěta". Pro všechny zastánce Kuby. Ano je to kvalitní stoper, ale zatím odehrál všechny zápasy a možná by měl dostat po BATE jeden zápas volno, aby si pročistil hlavu.

    Pouze dodám moje přání. Tuto sestavu neočekávám.

    Laštůvka - Bořil, Ngadeu, Deli, Švento - Souček - MvB/ Zmrhal, Altintop, Rotan, Danny - Škoda

    Na lavičce by začal Hušbauer, Jugas a Frydrych ze sestavy v Bělorusku.

  20. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Hlavis     před 7 lety 05.08.2017 21:32 |  
    6 5

    Podle mě se tady z Ostravy dělá něco jak minulý rok s Příbrami, když prohrála s Plzní jen 1:0 všichni tady šíleli jak nás bude trápit, jak to bude těžký zápas apod a vypráskali jsme je 1:8. Baník porazil naprosto tragické Brno, které letos bude namočené o sestup a které dneska prohrálo2:1 se Zlínem když vedlo 1:0 a Zlín měl vyloučeného Janíčka. A koho že jsme to vypráskali v boji o tutil 4:0? To samé Brno přece! Slavia zítra zápas musí zvládnout, rozhodně by měl nastoupit Danny, Rotaň a Škoda s Mešanovičem v utoku jsme poloviční, podle mě zítra Baník porazíme a cokoliv jiného bude zklamání a po Teplicích si to hráči snad ani nemužou dovolit. Za ty nervy proti BATE nám dluží zničit chachary rozdílem třídy!!!!!

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 08:39 |  
      1 1

      Tak jen aby se to zklamání nenaplnilo.Chachary pozene dopředu fanaticky publikum,hráči na hřišti budou potit krev,cely týden se na nás chystaji,maji tak zvaný nováčkovsky elan,tudíž to vůbec nevidím jednoznačně.Ovsem prohrát tam by byla ostuda,doufám,ze i my na hřišti budeme jezdit po zadku.

  21. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Kenny     před 7 lety 05.08.2017 21:37 |  
    27 4

    Docela mě překvapuje kolik lidí tady chce na stoperu místo Jugase Míšu. Já si myslím, že PRÁVĚ TEĎ potřebuje Jugy podržet! A doufám, že si to myslí i Jarda.

  22. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    zeleznik2     před 7 lety 05.08.2017 21:50 |  
    1 7

    Těžký zápas, Ostrava nabuzená vítězstvím v Brně a diváci jí určitě poženou kupředu, raději bych tam, hrál později. Proboha hlavně žádné experimenty se sestavou, jako s Teplicemi. Očekávám v základu Suka se Zmrhalem a absenci Dannyho a Frydrycha. Tak uvidíme, jak to nakonec JŠ postaví. Tipnu naší těsnou výhru o gól.

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      spravnej_jezedak     před 7 lety 06.08.2017 12:22 |  
      2 1

      Za mě ideální hrát v Ostravě právě teď. Plný dům a bouřlivé prostředí, takže čím víc podobných zkušeností, tím víc budeme připraveni na poháry;-)

  23. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    petrjir     před 7 lety 06.08.2017 08:20 |  
    0 0

    Nevite nekdo zasvecenejsi, zda se u Sobola bude jednat o hostovani s opci? Ja predpokladam, ze by vedeni nerozehravalo jen tak nevlastni hrace. Jsem zvedav na utocnika za Skodu. Dlouho v utoku nebyl nejaky cernossky zabijak...

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      afro     před 7 lety 06.08.2017 08:45 |  
      0 0

      Zatim jsem tu informaci nikde nezaznamenal, ale zrovna v tomto pripade by mi davalo logiku i hostovani bez opce, i kdyz bych byl potesen kdyby nastavena byla. Mohl by se prosadit, papirove predpoklady na to ma.

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Stoormzender     před 7 lety 06.08.2017 12:39 |  
        1 0

        Já nemám rád, když sem jde hrác hostovat bez opce. Prípadne se ukaze, clovek si ho samozrejme oblibi a frnk :( jen s opci sem, jinak ne :)

        • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

          Fulham     před 7 lety 06.08.2017 12:47 |  
          2 0

          Nebude přijat v naší obci, kdo nemá ve smlouvě opci. Ukaž co naučil tě Horník z venku, do roka jsi náš - holenku...:-)

  24. bukovina

    prorok (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 08:35 |  
    3 0

    Rozumíte tomu špatně, to není strach z Baníku, to je hodnocení momentální situace, formy a novackovskeho nadšení B., které dokáže neuvěřitelně věci každý rok. My doufáme, že vyhrajeme, a budeme fandit, ale nepasujeme se predem za suverénního superviteze.

  25. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Obr     před 7 lety 06.08.2017 09:24 |  
    4 1

    Dneska to bude velkej zapas! Bude vyprodano a Ostravaci budou hrat jako o zivot. Rad bych to videl talhle: Lastuvka - Boril, Jugy, Deli, Svento - Mick, Suk, Husby, Rotan, Denny - Skodak. Ocekavam ale, ze v zakladu (na pravym beku) bude Fryda a misto Husbyho asi Halil. A nemam s tim problem. Je jenom otazkou casu, kdy nam Halil zacne delat velkou radost.

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      Maty22     před 7 lety 06.08.2017 09:52 |  
      3 0

      Sestava zdá se v poho. Možná, jestli je Mingy zdravej, dá JŠ přednost jemu před Mickem.
      U Halila se obávám, že to neni ideální soupeř na chycení se. Strašně do toho pudou.

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Maty22     před 7 lety 06.08.2017 09:54 |  
        3 0

        A určitě by JŠ neměl následující 2 kola nikoho moc šetřit, aby se kluci sehráli na kypřáky.

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Obr     před 7 lety 06.08.2017 10:09 |  
        2 1

        S tim Mingym mas mozna pravdu. S Teplicema me sice nepresvedcil, ale bylo by dobry mit ho rozehranyho. Halila bych tam poslal, tyhle zapasy mu pomuzou. Navic z BL je na fyzickej fotbal urcite zvyklej. Ale je to vec nazoru.

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        dubas     před 7 lety 06.08.2017 10:11 |  
        5 15

        Místo MvB bude naštěstí hrát Zmrhal, naštěstí.

        • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

          Maty22     před 7 lety 06.08.2017 10:26 |  
          4 1

          Jarda by potřeboval chytit tempo, už od přípravy mi příjde takovej bezradnej.

          • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

            dubas     před 7 lety 06.08.2017 12:01 |  
            6 6

            Hlavně je problém, že Mick je sice luxusní co se týče útoku, ale brání jako GvK, hrát Jarda v Borisově, tak jsme ten druhý gól nedostali. I když chápu, že to Mickův fanklub slyší nerad. V době kdy Stasevič střílel, stál Mick 10 metrů před vápnem a to byl jeho hráč.

            • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

              Akuls     před 7 lety 06.08.2017 12:27 |  
              0 2

              To takhle nejde brát. Každý hráč má nějaký hříšek. Škodovi utekl jeho hráč při gólu Nice, ćerstvý Hušbauer s ledovým klidem přihlížel ze dvou metrů, jak "jeho" záložník Teplic Kučera střílí jen díky těči Jugase 3 min. před koncem zápasu 20 cm vedle brány atd. Hlavně nesmí kiksnout stopér. Odvracet balón na vápno, to znamená skoro na 100% loženku pro soupeře. Když je stopér v tísni, tak to musí dát někam na jistotu, nejlépe na roh či aut. Rozhodně bych z gólu nevinil MvB. Nelze nadřazovat následek před příčinou. Nejsem žádný člen fanklubu MvB, ale je mu 24 let, prakticky rok nehrál, v jeho letech hrál Škoda za Bohemku a na vlastní uši jsem slyśel od fandů Bohemky, jak jeho tátovi, bývalému dobrému hráči Bohemky a Slušovic, také Milanovi, říkali v hospodě U tři soudku, hned vedle Ďolíčku, jaké je jeho syn kopyto, že on byl jiný borec. A otec Škoda jim to nevyvracel, spíš s tím souhlasil. MvB ukázal, že to v něm je. Počkejme, uvidíme, třeba se bude dále zlepšovat jako Škoda mladší a Vy změníte názor.

              • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

                dubas     před 7 lety 06.08.2017 14:01 |  
                2 1

                Já ale neposílám Micka do pekel, navíc mě je jedno jestli hraje Franta nebo Karel, ale pokud chceme aby měl Danny určitou volnost, tak to ostatní musí bránit za něho a Mick uznává jen na steč, kdo brání nevěří svému brankaři:-)). Jen si nejsem jist, že v LM budeme nastupovat s tím, že dáme Realu bůra.

                • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

                  Akuls     před 7 lety 06.08.2017 14:36 |  
                  1 1

                  Ne, tak to pardon, já bych tak skoro té Vaší větě: "Místo MvB bude naštěstí hrát Zmrhal, naštěstí", skoro tak rozuměl. Na dvojité "naštěstí" výkon Zmrhala po vystřídáni MvB v Borisově rozhodně o tolik lepší nebyl. Jaromíra ale omlouvá, že pravá strana není jeho místo. To ale pro MvB asi také ne, ale zvyká si.

                  • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

                    dubas     před 7 lety 06.08.2017 16:58 |  
                    0 0

                    To druhé tam už nepatří, toho jsem si všiml až po odeslání. Po tom co Nastoupil Zmrhal, si Bate přestal vytvářet jednu šanci za druhou. takže lepší byl, protože se zlepšilo bránění.

              • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

                bongor     před 7 lety 06.08.2017 16:17 |  
                1 0

                Já do toho nechci moc kecat,protože nejsem odborná síla.Ale proč vlastně jsme úplně přestali hrát na dva hroty,když nám to v některých zápasech docela dobře šlo,hlavně s průměrnými soupeři.Takhle si Mešši moc nezahraje a to je určitě škoda.Nakonec se nasere a uteče,on si všechno moc bere.

            • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

              Fulham     před 7 lety 06.08.2017 12:40 |  
              3 2

              Tam bych asi Micka zrovna moc nevinil. Kuba to netrefil ,Mick se už odtrhl . Jinak mi přišlo, že s Dannym tam rotoval celkem slušně. A když tam za nima bude Bóřa mohlo by to fungovat. Frýďa ať se popere s Kubou o místo vedle Simona. Ale opravdu důvěřuji JŠ.

          • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

            Akuls     před 7 lety 06.08.2017 13:26 |  
            0 1

            To určitě, ale jedině na levé straně. Přes nohu mu to nejde. On je tahový hráč s dobrou střelou. Potřebuje balóny do běhu. Na pravé straně si to musí přihodit na levou, to ho zabrzdí a navíc je ještě víc patrný jeho problém s prvním dotykem.

        • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

          Akuls     před 7 lety 06.08.2017 11:59 |  
          2 5

          MvB proti Nice i v dalších přípravných zápasech ukázal, že na to má. V současné době je to na pravou stranu jediná možnost (Sýkora zraněný, ze Zmrhala nový Arjen Roben nikdy nebude, Mingazov nemá formu, Tecl je na odchodu a to hlavně proto, že nepřesvědčil, ačkoliv dostal od JŠ hodně příležitostí). Asi by tam mohl JŠ postavit ještě Dannyho, ale ten bude všude a nikde, rozhodně to žádná útočná smršť z křídelního prostoru od něj nebude a jestli nyní někdo vyčítá MvB rezervy v bránění, tak u Dannyho nelze očekávat vzhledem k jeho hernímu stylu, že by to bylo lepší. MvG a vlastně každý, kdo tam bude hrát bude potřebovat větší podporu od pravého beka a od záložníků. Jediný, kdo s ním nyní trochu spolupracuje je Antiltop, ale ten hraje málo.

          • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

            Akuls     před 7 lety 06.08.2017 12:04 |  
            1 1

            Pochopitelně Altintop. Já se z toho textového procesoru v mém IPadu zblázním.

          • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

            dubas     před 7 lety 06.08.2017 12:09 |  
            5 1

            Jenomže jestli má mít Danny určitou volnost, tak ji nemůže mít i Mick a je jedno jestli hraje Danny na křídle nebo uprostřed. Prostě to za Dannyho musí ostatní odbránit.

            • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

              Akuls     před 7 lety 06.08.2017 12:43 |  
              1 4

              Takže kvůli jednomu hráči, který bude mít volnost, by měli všichni ostatní, doufám, že alespoň s výjimkou Škody, bránit. Zajímavý názor. Kdo ale bude dávat góly. Už takhle je střílíme těžko. Že by Danny, ale ten na to zatím nevypadá.

              • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

                Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 13:26 |  
                0 5

                Já bych dal Halila na rozehrání proti Příbrami, teď musíme sehrávat tým a dávat nejsilnější sestavu...

                • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

                  Obr     před 7 lety 06.08.2017 13:32 |  
                  1 0

                  Kdyz ne proti Pribrami, tak aspon proti Taborsku, ne?

                  • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

                    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 14:37 |  
                    0 2

                    Klidně i proti Táborsku v českém poháru, proč ne? I tam bude potřeba jistá zkušenost....

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Fulham     před 7 lety 06.08.2017 10:56 |  
        10 1

        Myslím že Halil nemá (po tom co má odkopáno) obavu z Ovy která do toho ,,pude" ... jsem zvědav jak to JŠVCD postaví. A dle fcb Ruslana se hodně těší až dorazí ten jeho mikrosvět. A já taky. Měl by to být mazec na stranách. Dnes za tři a pojedem :-)

  26. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    k.u.b.a.28     před 7 lety 06.08.2017 13:16 |  
    2 3

    Co se týče sestavy na soupeře středu tabulky bych preferoval hrát na dvě útočníky. V předchozím ročníku když jsme nastoupily se dvěma útočníky ten herní projev se mi líbil a byly i výsledky. Jsem zvědav jak to dnes dopadne. Už se nemůžu dočkat na večer.

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      jarmik     před 7 lety 06.08.2017 15:29 |  
      2 0

      "Soupeř středu tabulky" znamená co? Na "dvě útočníky"? "Nastoupily" jsme? "Dočkat se na večer"?

      Do pr**** chlape, ty být cizinec, nebo pila moc alkohola?

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Robinator     před 7 lety 06.08.2017 15:39 |  
        0 8

        Dočkat se na večer je špatně? :D Nebo se píše dočkat se večera? Teď si nejsem jistej :))

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        Maty22     před 7 lety 06.08.2017 16:19 |  
        0 0

        Jak se to píše nevim, ale alkohol už sem měl.

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        bongor     před 7 lety 06.08.2017 16:21 |  
        0 0

        Ne on kuba mínil,že jsme taky pěkný ku vy.

  27. Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

    Cross     před 7 lety 06.08.2017 14:09 |  
    8 17

    Sakra, jde o 200 mega na zvýšení prestiže a na další budování klubu a tady se chce experimentovat s úplně marným Jugasem! Prumerni hraci Borisova si z nej delali snop slámy... Překvapuje mě, kolik lidí je tady sentimentálních. Chystáme se na Ligu mistrů a budeme znovu riskovat ty zmatky na prave strane? Jugas se, doufejme, v budoucnu zapracuje, ale na klíčové zápasy jednoznačně musi na stopera Míša Ngadui. V repre Kamerunu šlo pres nej minimum gólů a jeste stihl efektivně podporovat útok. Takového hráče, kterého nerozhodí žádný africký útočník, budeme vytéžovat na 50 % a budeme ho na jednom postu střídat s českým reprezentantem Součkem? No to je luxus!!! Takze jednoznačně africká stoperská dvojice uz dnes, aby se sehravali a ukázali zda jim to spolu jde. Dnešní zapas pro to je ideální. Jugasûv čas jeste přijde, pokud na to má.

    • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 14:43 |  
      4 6

      Přesně tak naprostý souhlas, Jugas byl silně nervózní včetně Frydrycha a Bořila, dnes proti Ostravě by to chtělo vyzkoušet na stoperu Ngadea vedle Deliho, doleva Šventa a napravo buď Frydrycha nebo Bořila, tam zatím jiná varianta není.....

    • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

      Robinator     před 7 lety 06.08.2017 14:57 |  
      2 2

      ja doufám, že Michael bude hrát..každý hráč chce hrát furt..a jestli bude Michael hrát 50 procent zápasu a bude se poctivě točil..no být jim bych se na to tady pak vykašlal a šel bych do nejdřív tam, kde bych dostával 100 procent času..

      • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 15:13 |  
        2 1

        Držet se toho všichni hráči, tak na jeden tým by bylo 11 hráčů... to by bylo fajn. :-)

        • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

          Robinator     před 7 lety 06.08.2017 15:28 |  
          4 1

          Tak zrovna Michael je opravdu vynikající hráč na českou ligu, mistr Afriky..a že by hrál v kapr lize jen 50 procent času mi prostě přijde k smíchu..patří k oporám týmu a i v daleko lepších týmech než jsme my opory nešetří, pokud jsou v pořádku.. takže pochybuju, že my si to můžeme dovolit..viz. Teplice

          • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

            bongor     před 7 lety 06.08.2017 16:31 |  
            0 3

            ale já myslím,že můžou hrát klidně spolu/myslím Míšu se Sukem/.Ono je to "krabičkování" dost pofiderní věc,výbornej fotbalista zahraje všude.Podívej ,jak hrál Superb v obraně,byla to taky opora,jako když to mydlí vepředu.Naopak když to někdo neumí,tak mu nepomůže ani kdyby pro něj trenér vymyslel nějakou zlepšovatelskou pozici.Podívej se za řeku.

      • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

        sasky     před 7 lety 06.08.2017 15:49 |  
        2 1

        Pokud hráč není idiot nebo megasobec, kterému jde jen o vlastní, nikoliv týmový prospěch, tak 100% času vyžadovat nebude.

        • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

          Cross     před 7 lety 06.08.2017 16:50 |  
          1 2

          Co je na tom prospěšného pro tým, kdyz se na defenzivním zàložníkovi budou střídat dva reprezentanti Ngadui a Souček? Ani Real si nemuze dovolit nechat vysedávat Marcela nebo Ronalda. Zvládnou pres šedesát zápasů za sezónu. Když tak čtu Saskyho, hned me napadne slavná věta Winstona Churchilla:"největším argumentem proti demokracii je desetiminutový rozhovor s voličem". ---- Sasky soudí, ze kdyz trenér nechá vysedavat nejlepsi hráče, aby si zahrál Jugas, bude to dobre pro tým. Jo, jeste necháme sedět Zmrhala, a dáme tam Ščuka...
          Nikoho neodepisuju, ale na place maji být ti, kdo mají formu. Nedovedu si predstavit, ze v Nicosii, kde se dostaneme pod tlak, bude sedět Ngadui nebo Souček, a hrat bude vytřepaný Jugas, ktery je u nas dva mesice. Fakt bomba. A pecka. Experiment za 200 milionu.

          • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

            sasky     před 7 lety 06.08.2017 21:17 |  
            1 1

            Co je na tom prospěšného? To myslíš vážně? Takže budeme hrát na 11 chlapů, nasereme lavičku a zbytek kádru a když se někdo vyžlutí x zraní, tak nebudeme mít žádnou alternativu. A Jugas hraje dobře, na Bate mu to nevyšlo, ale to není důvod ho vyndat ze sestavy. A teď si přečti, co jsi napsal o Zmrhalovi a jak hrál parádně, co? No je vidět, že jsi odborník na slovo vzatý.

    • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 15:01 |  
      3 2

      Sám Šilhavý řekl, že jeden stoper ze zahraničí je až až...

    • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

      sasky     před 7 lety 06.08.2017 15:52 |  
      3 3

      Jo, Jugas je po jednom zápase v tvých očích na odpis. Hlavně že Míša hrál vloni v předkole stopera tak suverénně, co? #krátká paměť
      Právěže před klíčovými zápasy potřebujeme Jugyho dostat do herní pohody a ne nesmyslně experimentovat s tím, že si vyřadíme střed pole (sorry Suku, ale Míša to hraje momentálně líp) a ještě rozkopeme stoperskou dvojici. Takže vlastně rozbijem celou defenzivu. Když k tomu připočtu nevyrovnané výkony krajních beků, tak je na úspěch stopro zaděláno.

      • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

        Kenny     před 7 lety 06.08.2017 15:56 |  
        0 3

        Omluv ho, on si to nemůže pamatovat, protože je slávistou teprve osm měsíců.....

        • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

          Cross     před 7 lety 06.08.2017 16:23 |  
          1 2

          Kenny, jsi na hlubokém omylu

          • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

            Cross     před 7 lety 06.08.2017 16:33 |  
            3 2

            Jsi na velkém omylu, a i kdybys o tom neco vedel, k čemu by bylo mistrovat Slávisty, kteří fandí osm měsíců? Buďme rádi za každého noveho fandu/fanynku a přestaň je kádrovat. Slavia není jehovistická sekta, ani klub vyvolených, kteří rádi trpí a milují stesk.

            • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

              Kenny     před 7 lety 06.08.2017 17:12 |  
              1 1

              Zřejmě máš pravdu. Spojil jsem si tvou neznalost s údaji na tvém profilu, moje chyba. Teď když vidím, že si nepamatuješ ani jak hrál Jugy před týdnem, vím že problém je jinde.

            • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

              sasky     před 7 lety 06.08.2017 21:30 |  
              0 1

              Jde o to, že chceš dávat na stopera kluka, který tam hrál vloni a vůbec tam nepřesvědčil a vyndat kluka, který tam hraje dobře.

      • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

        Cross     před 7 lety 06.08.2017 16:15 |  
        2 2

        Sasky si nevšiml, ze o Jugasovi - vzhledem k tomu co hral v Borisovu, i doma s Tepláky - píšu velmi uctivě. Urcite ho neodepisuju. Tvrdím ale, ze střídat dva reprezentanty na defenzivní m zaloznikovi, a vytěžovat je na 50%, by byla evidentní pitomost. Snad to tak nebude.

        • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

          Virgil1956     před 7 lety 06.08.2017 16:57 |  
          0 0

          Teď jsem trochu mimo. Na jedné straně souhlasím, že by se měl Míša vyzkoušet vedle Deliho na stoperu, na druhou stranu - píšeš co hrál proti Borisovu i doma s Tepláky, ale proti Teplicím byl Jugas, podle názoru mnohých i hodnocení tady na SN - našim nejlepším hráčem. Jak jsi to teda myslel?

    • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

      bongor     před 7 lety 06.08.2017 16:24 |  
      4 0

      Ale jen se neboj Jugy na to má a brzy to ukáže.To není žádný experiment,jen si poslechni bídy jak bědujou,že jsme jim ho vyfoukli.Ale jinak nic proti dvěma černým věžím,ale jako alternativě,kterou stejně potřebujeme.

      • Re: Na Kypru půjde o vic, nez 200 miliónů

        Pava1     před 7 lety 06.08.2017 17:34 |  
        1 2

        Plně souhlasím.Jugas potřebuje hrát,hrát každý zápas jak v lize tak ve všech pohárech.Potřebuje praxi na herní automatismy.Bude se zlepšovat a bude si věřit víc a víc.
        Mě osobně mrzí,že tu až příliš lidí zapomíná,kde jsme byli před pár lety a nejsou soudní.Přece nemůžete chtít všechno najednou,Na každý post kde se nezadaří hned kupovat nějké zahraniční eso a pokud možno ještě chodit s permicí na všechny zápasy zadarmo,Tak to nejde a nemůže to tak fungovat.

  28. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    Eskaes     před 7 lety 06.08.2017 17:28 |  
    0 0

    Myslím, že nás čeká těžký mač, takže skvělá zkouška na Kypřany. Zvlášť mně bude zajímat náš začátek zápasu a Laštyho zákroky, dnes by si mohl zachytat.

  29. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    bububu (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 17:31 |  
    1 1

    Laštůvka – Frydrych, Jugas, Deli, Bořil – Souček – Danny, Altintop, Rotaň, Zmrhal – Mešanovič

    Minimálně jsem čekal, že JŠVCD posadí utaveného Frydrycha a místo něj půjde do základu Švento, ale kdo ví, jak na tom Duško je zdravotně. Zásah do stoperské dvojice se u JŠ čekat nedal, škoda. Jsem zvědavý hlavně na střed zálohy, jestli to takhle bude fungovat. Rovněž doufám, že nebudeme opět pouze nakopávat na Mešanoviče vepředu.

    No jsem na to zvědavý. Tak hoši s chutí do toho, ať jsme vždy a všude vítězní!

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      Pava1     před 7 lety 06.08.2017 17:42 |  
      0 0

      Obrana aby stoprocentně fungovala musí hrát pohromadě co nejvíc zápasů a právě Frydrych z Jugasem musí hrát každý zápas,aby se sehráli.

  30. Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

    zeleznik2     před 7 lety 06.08.2017 17:35 |  
    1 1

    Podle oficiálek na hrotu Muris!!obrana beze změny. DZ Souček namísto Michaela. Kraje Danny a Zmrhal..nechybí ani Halim.

    • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

      Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 17:43 |  
      0 0

      co je s Pepou, že není ani na lavici? .... hvězda je přeci on :-/

      • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

        michal80     před 7 lety 06.08.2017 17:48 |  
        0 0

        pepa má ten super monokl ze zápasu s bate přeci

        • Re: Ve druhém kole se Slavia představí v Ostravě

          Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 06.08.2017 17:56 |  
          0 0

          ajo vlastně ... :-/