Aktuality z médií

Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

Komentáře (76)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

    o-cab     před 7 lety 08.08.2017 14:27 |  
    4 0

    zahralo a dodalo pro me po minulech tydnech tolik potrebny optimismus!

  2. Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

    Oberyn_7     před 7 lety 08.08.2017 14:34 |  
    9 0

    To co napsal David, můžu jenom podepsat. Vlastně se vším souhlasím. Jsem rád, že to vidím stejně jako borec s takovými zkušenostmi.

    • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

      dubas     před 7 lety 08.08.2017 14:53 |  
      16 2

      By si to mělo přečíst hodně slávistů a sestava z posledního "Mezi námi fanoušky" několikrát.

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 08.08.2017 16:49 |  
        4 0

        Také si to snad přečtou novináři odborníci.

  3. Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

    knl66 (přítel SN)     před 7 lety 08.08.2017 14:55 |  
    4 0

    Týýý jo, David Jarolím jako novinář! Hm, jsem zvědavý, jestli mu to půjde stejně dobře u klávesnice jako na hřišti Hamburku. Článek celkem dobrý.

  4. Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

    Obr     před 7 lety 08.08.2017 15:28 |  
    7 0

    Nic co bych nevedel, hlavne o Rotanovi :-P

    • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

      o-cab     před 7 lety 08.08.2017 16:32 |  
      6 1

      presne tak, nenapadny ale genialni hrac

  5. Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

    edenian     před 7 lety 08.08.2017 16:01 |  
    3 1

    OK. Kdyz se tady v novinach zacalo probirat to tema " dohrat karieru " tak jsem si rikal, ze to neni zrovna spatna ambice " dohrat " v tymu ktery nejspise bude hrat eu pohary a jeste ma solidni sanci na LM. Celkem narocny dohrani :-) Takze jsem to moc nechapal, no ale jsme v Cechach, ze jo.

  6. Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

    zeleznik2     před 7 lety 08.08.2017 16:27 |  
    8 0

    Danny se ukazuje, že posilou skutečně bude, Altintop se zlepšuje zápas od zápasu, v Ostravě už o 100% lepší než s Teplicemi. S Davidem Jarolímem naprostý souhlas..

  7. Qýčepu qíz..

    Fulham     před 7 lety 08.08.2017 16:48 |  
    5 0

    Pozor soudruzi - kontrolní otázka. Kdo to řekl!? ,, Kdyby byl David tak dobrý jako Lukáš, je už dávno ve Slavii..":-))

      • Re: Qýčepu qíz..

        Fulham     před 7 lety 08.08.2017 17:42 |  
        4 0

        Koroduje...:-)))

    • Re: Qýčepu qíz..

      Akuls     před 7 lety 08.08.2017 17:38 |  
      8 0

      KJVCD a to před utkaním SKS v Hamburku v poháru UEFA ve kterém se David a Lukáš postavili proti sobě. Slavia sice prohrála 2:0 (hrála hodně minut bez vyloućeneho Kozáčika), ale na třetí místo ve skupině to stačilo a SKS si tak zahrála pohár UEFA i na jaře. Byl jsem tam jako host ČSA, která tehdy Slavii sponzorovala a snad 6 stránek v programu k zápasu bylo věnováno rodině Jarolímových.

      • Re: Qýčepu qíz..

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 08.08.2017 17:40 |  
        1 1

        Hmm :D tak to někdy potom si Bosák zapomněl o pauze vypnout mikrofon ne :)

        • Re: Qýčepu qíz..

          Akuls     před 7 lety 08.08.2017 19:05 |  
          0 0

          Tak to nevím, ale zcela určitě takto diplomaticky odpověděl KJVCD jako trenér Slavie a otec obou synů na dotaz německých novinářů na předzápasové tiskovce, když se ho ptali, zda je lepší fotbalista David nebo Lukáš.

      • Re: Qýčepu qíz..

        Jachym     před 7 lety 08.08.2017 19:48 |  
        1 1

        Výborně, soudruhu! :-D

        • Re: Qýčepu qíz..

          Akuls     před 7 lety 09.08.2017 01:13 |  
          0 1

          Jáchyme, hoď se do stroje a mrkni se na Černé barony. Jedna otázka por. Troníka Ti třeba pak začne být povědomá.

          • Re: Qýčepu qíz..

            Jachym     před 7 lety 09.08.2017 09:11 |  
            1 0

            Asi špatně pochopeno. To bylo volné pokračování "soudružské" konverzace započaté Fulhamem, na něhož jsi skvěle reagoval... :-)) Klobouk dolů i za tvé ostatní historické exkursy.

            • Re: Qýčepu qíz..

              Akuls     před 7 lety 09.08.2017 09:30 |  
              1 0

              Tak to pardon. To výborně mi nevadilo, ale ten soudruh, mne vnuka "kulaka" a syna otce který byl oběti akce "20000 do výroby", trošku rozhodil. Podle mne Fulham použil známý výstup poručíka Troníka z Černých baronů a odpověď na jeho řečnickou otázku pro soudruhy PTP-áky: jakou kadenci má samopal sovětské výroby vzor xy, a na kterou si i sám odpověděl zněla: tatatatata.

              • Re: Qýčepu qíz..

                Jachym     před 7 lety 09.08.2017 09:39 |  
                0 0

                Černé barony neznám tak podrobně jako "svého" Jáchyma, ale na tu odpověď s kadencí si samozřejmě vzpomínám. Jinak i já jsem vnukem kulaka z oblasti soběslavských Blat v jižních Čechách...

                • Re: Qýčepu qíz..

                  Akuls     před 7 lety 09.08.2017 09:54 |  
                  0 0

                  Tak to já z oblasti Polabí, okr. Nymburk. Oba dědové vydrželi samostatně hospodařit ve dvou různých vesnicích až do r. 1956. Ač hospodařili jen na cca 16 ha, tak dostávali pěkný záhul. Já byl ještě prcek, tak to znám naštěstí jen z vyprávění.

              • Re: Qýčepu qíz..

                kjandourek (admin)     před 7 lety 09.08.2017 10:39 |  
                1 0

                A někdy i rychlejc! ;-)

      • Re: Qýčepu qíz..

        JohnyPine (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 08:28 |  
        2 0

        To bylo ještě v době, kdy hrálo ve skupině poháru UEFA 5 týmů a každý s každým pouze jednou. Hodně podivný systém. Taky vydržel jen asi 2 roky.

        • Re: Qýčepu qíz..

          Fulham     před 7 lety 09.08.2017 08:34 |  
          0 1

          Čeče to asi ne, páč s HSV jsme hráli i doma....

          • Re: Qýčepu qíz..

            Akuls     před 7 lety 09.08.2017 09:18 |  
            3 1

            Ach jo, HSV samozřejmě hrálo i v Praze, dokonce dvakrát, a to v rámci Poháru veletržních měst někdy koncem 60-tých let minulého století a potom relativně nedávno v rámci Poháru UEFA, což asi máte na mysli, ale tady se jedná o zápas který sehrála Slavia s HSV v Hamburku ve čtvrtek 15.12.2005 od 18:30 hod. rámci skupinové fáze Poháru UEFA. Sestava SKS: Kozáčik - Krajčík, Holeňák, Suchý, Hrdlička - Latka - Vlček, Gedeon, L. Jarolím, Švento - Fořt. A Ještě sestava HSV jak byla uvedena v zápise o utkání: Kirchstein, Atouba, van Buyten, Wicky, Mahdavikia, Barbarez, D. Jarolím, Trochowski, Demel, Beinlich, Mpenza, trenér Thomas Doll.
            Do další fáze poháru tehdy postoupilo Monaco, HSV a Slavia, černý Petr zůstal v ruce Vikingu Stavanger a CSKA Sofia. Tehdy se zápasy ve skupině hráli jen jednokolově, tedy celkem jen 4 zápasy. Doma jsme hráli s Monacem a CSKA, venku s Vikingem a HSV. Čeče věřte mi páč na stránkách SN bych si nedovolil tvrdit něco co není pravda.

            • Re: Qýčepu qíz..

              Fulham     před 7 lety 09.08.2017 09:28 |  
              2 0

              Jéžiš já to nemyslel zle ! Už jsem se zmínil že mám hosipa...:-)) pamatuju jen, že pod KJ jsme proti HSV hráli doma i venku...

              • Re: Qýčepu qíz..

                Akuls     před 7 lety 09.08.2017 09:46 |  
                1 1

                Já to také nijak špatně nebral, jen jsem si povzdechl, že musím jít do svých análů, abych Vás, nevěříciho Tomáše přesvědčil. Už si také všechno nepamatuji i když jsem to utkání tehdy viděl naživo. Naštěstí program, vstupenku i zápis o utkání jsem našel ve svém fotbalovém bordýlku na 1. pokus.

          • Re: Qýčepu qíz..

            Jachym     před 7 lety 09.08.2017 09:19 |  
            3 0

            A nebylo to spíše tak, že se jednalo o odlišné sezóny, ve kterých nám Hamburk nalosovali do skupiny? V sezoně 2005-2006 jsme v Hamburku prohráli 0:2 a ten náhradní slovinský (?) gólman chytil penaltu, přesto jsme postupovali. V sezoně 2008-2009 jsme prohráli stejným výsledkem doma a vypadli jsme.

              • Re: Qýčepu qíz..

                Jachym     před 7 lety 09.08.2017 09:42 |  
                1 0

                Je to tak. Díky. Tehdy nám pomohl vybojovat postup, takže nechápu, proč mu nemohu přijít na jméno...:-)

    • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

      Kzlo     před 7 lety 08.08.2017 19:53 |  
      1 3

      Zajímavé ze na řeckém serveru uz je fotka a na slavistickych soc. sitich ani stránkách zatim nic

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        VanDel     před 7 lety 08.08.2017 20:58 |  
        3 4

        Zajimave mozna, smutne urcite.

        • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

          SKSVenca     před 7 lety 08.08.2017 21:23 |  
          8 4

          Přesně tak, poslední dobou jsem hrubě nespokojen se sociálními sítěmi SKS, dobře fungují twitterové účty pana Syrovátky a Tvrdíka a paní Kaufnerové (Jane), nicméně oficiální klubové účty funguje velice špatně (mohl bych se rozepsat, ale nechci aby to bylo nějak moc dlouhé)

          • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

            Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 03:07 |  
            2 0

            Pánové, to není řecký web, ale kyperský a proč nás sledují je snad každému jasné . A že si dokáží sehnat relevantní info takhle rychle, to jim slouží jen ke cti. Musíme si na ně dát majzla, asi mají lidi všude (třeba při nacvičování standartek).

          • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

            JS (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 09:53 |  
            0 4

            Přesně tak. Oficiální komunikace velice vázne.

        • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

          Khadgar     před 7 lety 08.08.2017 23:43 |  
          9 0

          Takže hráčovi manažeři pustí ven něco, co očividně pustit neměli, a vina se snese na klub? Přitom na český agenty hráčů se tu pořád nadává, jak jdou často proti klubům. Ale teď to najednou nevadí... Proberte se, hoši.

    • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

      Euforak (přítel SN)     před 7 lety 08.08.2017 20:41 |  
      0 0

      A píšou, zda opce nebo ne?

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        jufoun (přítel SN)     před 7 lety 08.08.2017 22:19 |  
        3 1

        Možná s obcí jak nekteří rádi používají
        :-D

  8. Posily

    Crispo     před 7 lety 08.08.2017 21:02 |  
    3 0

    Více než rozbory tria hvězdných posil mě trápí že jdeme do ev. pohárů s útočným duem Škoda-Muris, to je hodně málo a doufám v akci kulový blesk jako v případě Sobola. Zvláštní je, že ani média tomuto problému nevěnují příliš pozornosti, nedávám jim návod, ale radši bych četl o spekulacích příchodu některého ze zahraničních útočníků než to jestli v Ostravě byla správně odpískaná ruka, a jestli GvK přesoupí do Zlína nebo ne (myšleno v nadsázce)... Co se týká DJ tak článek je to povedený a snad to je první vlaštovka, radši jeho poznatky než rozbory Podroužka...

    • Re: Posily

      Novi.sks     před 7 lety 08.08.2017 22:26 |  
      0 1

      Tak ono kdybychom hráli na dva útočníky, tak je tohle duo smrtící (stačí se podívat na sestřih gólů z loňské sezony), ale když hrajeme na jednoho hrota, tak mi Milan přijde 3/4 a Muris maximálně poloviční...
      Obranu a hru zálohy máme dobrou, ale těch posledních 30 metrů jsme se změnou herního stylu ještě moc pořešit nedokázali a možná se bude nějakou dobu hledat ideální složení. Nezbývá, než to zprvu prostě urvat, snad se chytíme už v pátek :)

      • Re: Posily

        Crispo     před 7 lety 08.08.2017 22:47 |  
        0 1

        To souhlasím, hlavně s tou změnou hry kdy sice držíme míč, dobře kombinujem ale blízko bráně jsme neškodní, i když proti Borisovu doma bylo těch šancí na dva zápasy. Poukazuji ale na to že máme jen dva útočníky, JŠ bere MvB jako křídlo. Takže při hře na dva útočníky máme jednoho náhradníka, který je prioritně stavěn na křídlo. Tohle není dobrý. Ale je jasný že to ví i trenérský tým i vedení takže optimisticky čekám oznámení dalšího přestupu...

        • Re: Posily

          Novi.sks     před 7 lety 08.08.2017 22:57 |  
          0 0

          Souhlas, asi nemám co dodat :)

    • Re: Posily

      pinochet     před 7 lety 09.08.2017 00:14 |  
      4 1

      Cožpak útočníci... Horší bude, až se Laštůvka zraní.

      • Re: Posily

        Crispo     před 7 lety 09.08.2017 09:54 |  
        3 1

        Kovář by se z toho nepos... a věřím mu víc než Murisovi jako hroťákovi. Ty Kováře vidíš jako špatnou dvojku? Troufám si tvrdit že tento post po příchodu Laštůvky už JŠ dávno neřeší...

        • Re: Posily

          Sracken     před 7 lety 09.08.2017 11:10 |  
          2 5

          Kovář by se z toho neposral, ale nemá na to, co chceme hrát úroveň. Tak to bohužel je, je tu zeznámosti s trenérem brankářů a hezky ho zabezpečují za čínské peníze na sportovní důchod.

  9. Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

    Hanzwalter     před 7 lety 08.08.2017 21:11 |  
    7 0

    A nebudeto treba tim, ze prichazi i jiny hraci a predstavi je treba na nejake tiakovce v patek? Treba jako Chaluse, Sobola a dalsi? Dle meho to ma logiku, ze se neco takoveho chysta;-)

    • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

      VanDel     před 7 lety 08.08.2017 21:26 |  
      2 20

      V tom pripade by bylo ale hodne zvlastni, ze se dostane ven, pres cizi zahranicni web, fotka, kde Sobol pozuje s nasim dresem. At uz je to jakkoliv, tak je to hrube nezvladnute.

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        Gino     před 7 lety 08.08.2017 21:41 |  
        22 1

        Hrube nezvladnute.... jdete uz do haje, Vy hnidopichove.

        • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

          Fulham     před 7 lety 08.08.2017 22:22 |  
          22 1

          Někdy je to peklo....ty vole některý řešej jestli ti tři frajeři co přišli jsou vlastně posílení, JT napíše že Eda se připojí PO zdravotních testech a zase špatně, za týden hrajeme PO LM ale dumá se jestli máme správného trenéra....já to tady mám rád fakt. Jen si semtam říkám že máme krátkou paměť....

          • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

            VanDel     před 7 lety 09.08.2017 09:24 |  
            7 6

            Mnohem větší peklo jsou věční optimisti a patolízalové, kteří dokážou neskutečně hystericky reagovat na jakoukoliv, byť i velmi malou, výtku.

            • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

              Fulham     před 7 lety 09.08.2017 11:47 |  
              6 0

              .....chlebovou polévkou mne mučte, já jsem nejšťastnější člověk na světě!! Vždyť jsem viděl Rychlé šípy!!!

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        Hanzwalter     před 7 lety 08.08.2017 22:01 |  
        2 0

        No to byla fotka s nejakym managerem, ale ne oficialka a spis je to selhani tech borcu a Sobola, ze to pustili drive si myslim.

        • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

          VanDel     před 7 lety 09.08.2017 09:12 |  
          0 2

          I tak jsem to myslel, nikde jsem neuvedl, že to je primárně a pouze chyba našeho vedení.

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 08.08.2017 22:08 |  
        2 1

        Nepiš kraviny,to by pak mohl být hrubě nezvládnutý skoro každý tweet od jisté osoby.

        • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

          VanDel     před 7 lety 09.08.2017 09:10 |  
          2 4

          No tak, několik těch tweetů nezvládnutých bylo, to musí uznat každý.

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        jarmik     před 7 lety 09.08.2017 08:51 |  
        3 2

        Ty ses taky hrubě nepovedl, protože víš věčně totální prd, ale pořád seš chytrej jak rádio. Fakt se už vzpamatuj!

        • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

          VanDel     před 7 lety 09.08.2017 09:11 |  
          0 5

          Milý jarmíku.......ty mi taky :)

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        sasky     před 7 lety 09.08.2017 09:23 |  
        5 1

        Co je zas hrubě nezvládnuté? Tu fotku určitě nepustil klub, za to dám ruku do ohně. Mohl to být agent, bratr, maminka Sobola, kdokoliv. A sice si jdu pro žlutou, ale prostě řešíš sračky.

        • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

          VanDel     před 7 lety 09.08.2017 09:29 |  
          0 5

          Další hysterickej maniak.....viz.moje reakce na Hanzwaltera.

    • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

      sicilianbrno     před 7 lety 09.08.2017 09:20 |  
      3 0

      Tak určitě už je Sobol podepsaný, Jarda Tvrdík to napsal jasně a na 100%, jinak by si to neodvážil dát na svuj Twitter :-)
      Myslím, že se pracuje ještě na utočníkovi, a pak bych nákupy ukončil, ten tým by byl už hodně silný...

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        Mikey     před 7 lety 09.08.2017 09:44 |  
        0 2

        Já bych řekl, že ještě podepsaný neni, to už by bylo o něm napsaný něco na oficiálních.stránkách. Podle mě zbývá doladit posledních pár detailů.
        A už bych poslal na hostování ty hráče, který vůbec nepoužíváme. A opravdu by mě zajímalo, co čeká Gino, že všichni před ním kleknout na prd***.

        • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

          sicilianbrno     před 7 lety 09.08.2017 14:29 |  
          1 0

          Tak jelikož už pozoval s dresem na sobě, tak těžko si ho zkoušel jen proto, že je prostě tak krasnej (ten dres). :-)

  10. Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

    SKSVenca     před 7 lety 08.08.2017 22:14 |  
    4 3

    Miroslav Stoch před pár hodinami začal sledovat Slavii na instagramu (sleduje tam jen Real Madrid, Chelsea a Slavii, jeho Fenerbahce ne) Turci se toho chytli a začali spekulovat o jeho možném přestupu k nám.

    • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

      Heretic (přítel SN)     před 7 lety 08.08.2017 22:48 |  
      2 19

      Na to jsi přišel sám nebo opisuješ z twitteru?

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        SKSVenca     před 7 lety 08.08.2017 22:50 |  
        12 2

        50:50 :D A není to jedno? :)

        • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

          Heretic (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 10:17 |  
          2 18

          Tvl 10 mínusů od zdejších myslitelů, za to, že se mi nelíbí, že tu někdo napíše převzaté info a neumí/nechce ho ani ocitovat/uvést zdroj.

          Ne, není to jedno.

          • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

            o-cab     před 7 lety 09.08.2017 11:07 |  
            5 2

            a dalsich 10 za kazdy odmlouvavy prispevek!!! :P

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        dalislavista     před 7 lety 09.08.2017 15:11 |  
        3 0

        I kdyby to opsal, plno lidí twitter nesleduje a jsou rádi i za tuhle spekulaci. Já tedy ano.

        • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

          Heretic (přítel SN)     před 7 lety 10.08.2017 13:17 |  
          0 0

          Já jsem také rád, že to tu je. Ale je takový problém napsat, že Quelhar na twitteru píše následující. Takto uživatel jako jsi třeba ty může usoudit, že na danou skutečnost přišel Venca.

    • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

      VanDel     před 7 lety 09.08.2017 08:51 |  
      2 5

      Ač se to tady hodně lidem líbit nebude, Stocha bych rozhodně bral, ten by mohl být hodně platný.

      • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

        Tealc     před 7 lety 09.08.2017 09:29 |  
        3 4

        Platný by sice být mohl, ale nemáme na levou zálohu hráčů dost?

        • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

          VanDel     před 7 lety 09.08.2017 09:33 |  
          4 6

          Koho ? Zmrhala, který je momentálně zcela nepoužitelný ? Sýkora je zraněn, Dannyho to mnohem více táhne do středu hřiště a u Šventa není žádná jistota, že bude k dispozici celou sezonu. Stoch je rychlý, důrazný, velmi zkušený hráč s vynikající střelou ze střední a velké vzdálenosti. Takového hráče bychom odmítat neměli.

          • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

            malan (přítel SN)     před 7 lety 09.08.2017 10:00 |  
            5 3

            Ty jsi hrozně nedočkavej, musíme počkat až se Jarda dostane do provozní teploty. Co naplat, že pár zápasů bude jalovej, to přeci nevadí. Chce to trpělivost!

            • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

              asanin     před 7 lety 09.08.2017 10:06 |  
              4 2

              Jarda Zmrhal nikdy nebude super hráčem v zápasech do plné obrany (kterých budeme hrát většinu)... Mnohem více bude platnější v zápasech, kde budeme moci hrát na brejky (derby, v Plzni, v pohárech)... Jakmile ovšem máme dobývat branku soupeře, on se tam absolutně neuplatní...

            • Re: Že přišli Danny a spol. do Česka dohrát kariéru? Nesmysl, Altintop se ještě ukáže

              VanDel     před 7 lety 09.08.2017 10:08 |  
              3 4

              To právě nevim, jestli ta trpělivost je u Zmrhala to pravé. Během jeho působení ve Slávii má tyhle výkyvy pravidelně. Jednu chvíli hraje výborně, pak je to zase tragédie. Už toho má dost odkopáno a je dost zkušený na to, aby tu výkonost ustálil a nebylo to u něj jako na houpačce. Bohužel nám ale momentálně opět ukazuje, že k nějakému ustálení formy má hodně daleko.