Fortuna liga

Slavia - Jihlava 2:0

Slavia porazila v Edenu ve třetím kole HET ligy Jihlavu 2:0 brankami Hušbauera z penalty a Dannyho, zaznamenala tak povinné tři body. Poprvé za Slavii nastoupil ukrajinský levý obránce Eduard Sobol.

V Praze celý den pršelo, hodinu před výkopem však jako mávnutím kouzelného proutku déšť ustal a zápas se tak mohl odehrát za pěkného počasí. Trenér Jaroslav Šilhavý už měl k dispozici levého obránce Eduarda Sobola, jehož příchod se administrativně dotáhl v pátek během dne, kdy byl hráč zaregistrován na FAČRu. A Sobol dostal rovnou příležitost v základní sestavě na svém postu levého obránce, napravo se pak posunul Jan Bořil, jen na lavičce tak zůstal Michal Frydrych. Jinak trenér Šilhavý postavil stejnou sestavu jako v zápasech proti BATE Borisovu.

Slavia začala docela dobře, pěknou kombinací s van Burenem se do šance zkoušel dostat Danny, ale nastřelil jen obránce. Po rohovém kopu ale šli do rychlého kontru hosté, naštěstí jejich akce k ničemu nevedla. A brzy nato na druhé straně byl stažen při rohovém kopu ve velké šanci Škoda a následovala penalta. Hušbauer ji sice nekopl moc dobře, Rakovanovi ale pod rukama prošla do sítě a slávisté vedli - 1:0. A mohlo být ještě veseleji, v desáté minutě se míč od Ngadea v souboji odrazil před van Burena a ten jej napálil nad bránu. Slavia si udržovala převahu a ještě v první čtvrtině utkání přidala druhou branku. Akce přitom začala rohem Jihlavy, který jistě chytil Laštůvka a založil rychlý protiútok výhozem na Hušbauera. Přestože se hráči Jihlavy vraceli ve velkém počtu, Hušbauer skvělou přihrávkou našel ve výborné pozici Škodu. Jeho střelu Rakovan sice vyrazil, ale jen pod nohy Dannymu, který měl před prázdnou bránou lehkou pozici - 2:0. Hosté vypadali neškodně, když Danny udělal zbytečnou chybu ve středu hřiště a ztratil míč, sami se vyhnali nepřesnostmi z dobré pozice a bránu vůbec neohrozili. Převaha Slavie byla i nadále zřetelná a když Hušbauer rychle rozehrál přímý kop, van Buren z úhlu trefil jen Rakovana. A vzápětí se Rotaň dožadoval penalty po souboji s Rakovanem, sudí Nenadál tentokrát nepískal. Krásnou akci předvedli slávisté v 31. minutě, Danny získal míč po autu soupeře, obhodil si efektně dva protihráče a založil rychlou akci, míč putoval přes Ngadeua k Bořilovi a od něj k Hušbauerovi, který míč doťukl do prázdné branky. Asistent rozhodčího udělal hned dvě chyby, když přehlédl ofsajd Bořila, aby pak naopak odpískal neexistující ofsajd při poslední přihrávce celé akce. Další emoce pak vyvolal sudí Nenadál, když udělil přísně vypadající žlutou kartu Hušbauerovi a na druhé straně naopak nedal druhou žlutou Kerestešovi, který zastavil van Burena v nadějně se rozvíjející akci. V závěru poločasu ještě Danny střílel mimo a v tutové šanci Škoda přestřelil po pěkném Hušbauerově centru. Hosté měli za celý poločas jen dvě zajímavé akce, po půlhodině hry vypadal, že je za obranou Ikaunieks, ale míč mu nakonec ve skluzu odpálil Deli a v úplně poslední akci hlavičkoval Ikaunieks sám ve vápně jen do náruče Laštůvky. Vedení Slavie bylo naprosto zasloužené a mohlo být ještě vyšší.

Do druhé půle vystřídaly oba týmy, v dresu Slavie nahradil zřejmě pro zranění Bořila Frydrych, na druhé straně nahradil defenzivního záložníka Daníčka hrotový útočník Klíma. První šanci měli opět slávisté, po Dannyho akci střílel z hranice vápna van Buren mimo. Po Sobolově dobrém centru se k hlavičce jen těsně nedostal Frydrych a z následného rohu pro změnu Rotaň našel Ngadeua, ten hlavičkoval mimo. V 53. minutě se hostům povedl asi první rychlý brejk, kdy po zisku míče vykombinovali střed pole a Klíma pak v úniku nechal střelou vyniknout Laštůvku. Ještě větší šanci měla Jihlava z následujícího rohu, hlavičku zastavil stehnem na čáře Frydrych, ale jen tak připravil míč pro Hronka, který nepochopitelně z téměř nulové vzdálenosti bránu minul. Velkou vlnu nevole vyvolal sudí Nenadál, když neodpískal faul v pokutovém území na Škodu. V 60. minutě musel vinou zdravotních potíží střídat Simon Deli, na stopera se stáhl Michael Ngadeu a na hřiště přišel Tomáš Souček. Nádherným pasem snad na 50 metrů našel Hušbauer Dannyho, ten si však nedokázal poradit ideálně a do šance se nedostal. Jihlava ale také hrozila daleko častěji než v první půli, Dvořák pálil prudce z 25 metrů, bránu Laštůvky ale minul. V 71. minutě střílel v těžké pozici Danny poté, co mu míč sklepl Škoda, Danny sice trefil bránu, ale Rakovan míč vyrazil. Přestože vedli slávisté jen 2:0, dozadu působili dost laxně a měli štěstí, že Hronkovi za obranou uskočil míč mimo dosah. Sobol pak pěkně našel ve vápně Hušbauera, ten vrátil van Burenovi, jehož nepříliš silnou střelu chytil Rakovan. Do konce zápasu už se nic zajímavého nestalo a slávisté tak splnili povinnost v podobě zisku tří bodů proti slabšímu soupeři.

Trenér Jihlavy Ivan Kopecký zápas hodnotil takto: "Chtěli jsme Slavii potrápit, ale inkasovali jsme z hloupé penalty, která ale byla, šlo o naši nešikovnost. Soupeř si začal věřit, nám chyběly přesné přihrávky po zisku míče. Pak jsme inkasovali po našem rohu, to by se nemělo stávat. V tu chvíli se soupeř dostal do pohody, bylo to vidět, dominoval. Po pauze jsme chtěli dát gól, aktivita byla myslím vidět. Škoda, že Klíma nedal na 2:1, stejně tak Hronek po rohu minul prázdnou bránu. Soupeř pak hru kontroloval a byl nebezpečný z brejků a standardek. Nemyslím, že jsme prohráli na celé čáře, ale pokud chceme bodovat, musíme se vyvarovat takových chyb. Hronek a Klíma - to jsou šance, které musíme dávat. Pokud to neproměníme, nemůžeme chtít bodovat. Takové šance rozhodují, nahlodávají sebevědomí týmu. Myslím, že by to z nás spadlo, pokud bychom branku dali. Na tréninku to pilujeme, my máme v každém zápase aspoň dvě šance, ale nedáme je. Pro nás pro všechny to byl svátek si zahrát v Edenu proti takovým hráčům, ale nabádali jsme hráče, ať hrají beze strachu. Zápas ale hodně ovlivnil první gól. Na to, abychom se bavili o boji o záchranu, je podle mě ještě brzo. O přestupu Hronka do Zlína nebo Ostravy se spekuluje od mého příchodu, já bych byl rád, aby tady zůstal a očekávám od něj víc, než ukázal dnes. Nůžky v kvalitě týmů v lize se možná rozevírají, ale to je realita a strach z toho nemám."

Jaroslav Šilhavý dovedl svůj tým potřetí v Edenu v této sezóně k vítězství s nulou vzadu: "Podle mého názoru velmi dobrá první půle, vstřelili jsme dva góly a měli další příležitosti. Ve druhé půli jsme vyklidili pozice, ztráceli jsme míče, pouštěli jsme Jihlavu do rychlé přechodové fáze. Laštůvka vychytal jednu šanci, druhou velkou měl soupeř po rohu. Za tři body před předkolem s APOELem jsme rádi, máme teď klid na přípravu. Bořila jsme šetřili, van Buren měl jen křeče, nejhůř je na tom Deli, kterého píchlo ve svalu, uvidíme a budeme doufat, že to nebude nic vážného. Nezvažoval jsem šetření hráčů, takto jsme tentokrát nepřemýšleli. Jsme rádi, že nám ostatní vyšli vstříc a ušetřili jsme jeden den. Pokud by se zranění Deliho ukázalo jako vážné, byla by to pro nás nepříjemnost. Žádný soupeř není v lize slabý, vidíme, jak si vedou nováčci, chtěli jsme hrát samozřejmě dobře, v první půli se nám to dařilo, byli jsme aktivní dopředu. Aspoň je posun, že jsme konečně dali gól ze hry. Sobol odehrál velmi dobrý zápas, mám z něj dobrý dojem. Reagujeme na to, že zápasů bude hodně, tak ještě doplňujeme kádr. Možná je v kabině mírná nervozita, ale konkurence nás posouvá dopředu. Van Buren mohl zanedbat pitný režim, nemít dostatek minerálů, to může hrát roli, že ho chytali křeče. APOEL prohrál superpohár 1:2, probírali jsme to zatím jen lehce, pečlivěji to budeme analyzovat v dalších dnech. Nejlepší hráči ale v tom zápase odpočívali. Informace budeme čerpat spíš ze třetího předkola Ligy mistrů. Stocha jsme chtěli už před půl rokem, tehdy to nedopadlo. Považuju ho za velmi dobrého hráče, chce se vrátit ze zahraničí a ukázat, že fotbal hrát nezapomněl."

3. kolo - Pátek 11. 08. 2017 18:00

HET liga, 2017/2018
2 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

6. Josef Hušbauer (pen)
18. Miguel Danny

FC Vysočina Jihlava
FC Vysočina Jihlava

Komentáře (164)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    sicilianbrno     před 7 lety 11.08.2017 17:02 |  
    0 3

    U nás v Brně to bylo v noci..tak snad to tolik nenaruší zápas a náš kombinační fotbal. Nevíte jaká je aktuální situace a hl. jaká bude předpoved kolem 18,19h?

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      Markus     před 7 lety 11.08.2017 17:07 |  
      0 0

      Občas slabý déšť, bude to tady ustávat.

      • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

        Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 17:40 |  
        0 0

        Prosim Vas klid. Neprsi a nad stadionem uz se oblacnost protrhava, obcas vykoukne i slunce. Travnik je uplne v pohode.

        • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

          sicilianbrno     před 7 lety 11.08.2017 17:48 |  
          0 1

          to su klidnej

  2. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    Boo_SKS     před 7 lety 11.08.2017 17:06 |  
    9 0

    Musim rict, ze ze sestavy jsem naprosto nadseny! Presne takhle jsem si to predstavoval :-)

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      Tealc     před 7 lety 11.08.2017 17:12 |  
      0 0

      Já také, tak snad budeme nadšení i po zápase.

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      bongor     před 7 lety 11.08.2017 17:21 |  
      1 0

      já taky,je to sestava snů

  3. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    Kzlo     před 7 lety 11.08.2017 17:10 |  
    4 6

    Sestava dobra. Tajne jsem doufal ze uz dnes uvidime Stocha. Dnes předpovídam gol danny po mokrem terénu. A.jdu si vsadit ze vyhrajeme minimalne o tri góly

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      Kzlo     před 7 lety 11.08.2017 17:51 |  
      1 3

      Ano vse co jsem napsal stoji za minusy . To snad ani neni mozny :D

      • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

        Novasinho     před 7 lety 11.08.2017 21:32 |  
        3 0

        Hlavně se z těch bezcenných mínusů nezblázni, bože... :-)))

  4. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 17:10 |  
    1 4

    No klobouk dolů, Sobol hned v základu, doufám, že se hned předvede. Tipoval jsem ještě Suka, ale hraje MIchael. Dal bych Frýdu namísto Jugase.

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      Travinho     před 7 lety 11.08.2017 17:38 |  
      5 0

      Se stopery se nedá točit jak s kolotočem...

      • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

        zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 18:16 |  
        0 1

        No proti Jihlavě snad můžeme ne.

        • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

          Travinho     před 7 lety 11.08.2017 18:50 |  
          2 0

          Z jakého důvodu? Musí se sehrávat...

          • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

            jufoun (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 19:02 |  
            3 0

            Přesně tak, Jugase podržet já věřím, že se do toho dostane, i když tam dnes taky měl nějakou chybku.

            • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

              zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 22:35 |  
              0 0

              Dnes bych ho nechal, odpočinout, v přípravě perfektní, ale v poslední době mi příjde unavený a dnes docela nestíhal Ikaunikse.

          • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

            zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 22:33 |  
            0 0

            Na to byla přeci příprava ne?Frýďa je a bude vždy především stoper, je vidět, že na beku to není úplně ono. Dnes na konec dohrával Michael za Simona, doufám, že do úterka bude Deli ok!Jakuba i Frýďu mám rád, ale nedovedu si případně ty dva vedle sebe představit..

            • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

              Travinho     před 7 lety 11.08.2017 23:05 |  
              0 0

              V tuto chvíli je potřeba vytvořit stálou stoperskou dvojici a Michal mě nepřesvědčil, že je lepší. Oba si vedle se určitě dovedu představit, ale spíše v lize, přeci jen v mezinárodních utkáních bych v případě ztráty Simona také volil Michaela.

  5. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    kerim1969     před 7 lety 11.08.2017 17:11 |  
    3 0

    Jaroslav Šilhavý dnes postavil nejsilnější sestavu, Jihlava si odveze min. tři banány.
    Jsem zvědavý na Eduarda Sobola.

  6. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 17:11 |  
    1 0

    No ještě lavička: Kovář, Frydrych, Zmrhal, Mešanovič, Altintop, Souček, Švento. Hodně nabušená sestava k tomu ještě Stoch a Hromada...

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      bongor     před 7 lety 11.08.2017 17:22 |  
      2 1

      A co Koňadra?

  7. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    Maty22     před 7 lety 11.08.2017 17:17 |  
    2 0

    Hezky, pekne, dobre von.
    Nikoho nesetrime!!! Hr na ne!!!

  8. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    marp (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 17:26 |  
    0 0

    Je casopis Polocas v prodeji, nebo se rozdava zdarma jako minuly zapas? Diky

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 17:41 |  
      1 0

      Rozdava se zdarma, normale u vchodu ho dostanes.

      • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

        marp (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 17:45 |  
        0 0

        Diky, uz jsem skoro tam :-) Jeste asi pred rokem ho prodavali kluci napr. u lavky od Tesca. Pak zmizeli, ale jeste se jeden vyskytoval u prednich pokladen. Pak jsem si kupoval Polocas ve fanshopu. A minule tam nebyl a k memu prekvapeni ho rozdavali. Tak snad to chvili vydrzi beze zmen.

  9. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    Vici     před 7 lety 11.08.2017 17:30 |  
    2 6

    Sestava top. Jen si myslim ze Frydrych je vic golovej nez Bóřa po čemž u beků voláme. Ale jinak pro mě super.

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      mart     před 7 lety 11.08.2017 17:41 |  
      0 0

      asi jo, ale kdyby to s tim Sobolem neslo 9nebo mu dochazeli sily), tak prijde Fryda a Boril se presune na druhou starnu....

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 18:55 |  
      5 0

      Podívej se, kde se oba v průběhu utkání vyskytují a zjistíš důvod, proč je Frydrych gólový. Někdo ale musí ty centry dá vápna dávat. To máš jako porovnávat gólové křídlo vs. asistující krajní záložník.

  10. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    Mikey     před 7 lety 11.08.2017 17:32 |  
    1 2

    Sestava vypadá hodně dobře, možná jestli nestálo dát Dannyho doprostřed. Teď počítám, že na hostování odejde Mingazov, Ščuk a Alvir. Jsem zvědaví, jak to trenér postaví, až budou na 100% Hromada a Sýkora. A Poté až se dotáhne Stoch.

  11. Re: Slavia - Jihlava před zápasem

    japhy     před 7 lety 11.08.2017 17:47 |  
    2 2

    Tak JŠ se rozhodl mě sestavou nepotěšit, tedy hl. co se středu týká. Ovšem v poslední době mám smířlivou náladu, beru to tedy tak, že chce nechat sehrát sestavu na Hapoel.
    Admini - chtělo by to fotky nových posil do zahajovacích sestav. Některé z nich jsou jak z pátracích relací PČR :)

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      Ferguss     před 7 lety 11.08.2017 18:25 |  
      1 0

      Jedno pismenko a jaký rozdíl:)

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      vojta     před 7 lety 11.08.2017 17:57 |  
      1 0

      ty vole vlasek s nemcem... to zase bude porod. zlaty o2

    • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

      vojta     před 7 lety 11.08.2017 18:03 |  
      8 0

      "i brankar jan lastuvka uz je clenem klubu ligovych kanonyru"

      vlastik zacina pekne zostra :)

      • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

        zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 18:15 |  
        1 0

        Taky jsem se pobavil, nevěděl jsem, že brankáři v ČR jsou v klubu ligových kanonýrů...

      • Re: Slavia - Jihlava před zápasem

        Scrat     před 7 lety 11.08.2017 18:54 |  
        1 0

        je někde informace kolik za to berou?

  12. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 1. pol.

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 18:48 |  
    9 0

    Husbauer je buh!

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 1. pol.

      vojta     před 7 lety 11.08.2017 18:49 |  
      5 0

      za me prvni polocas za 10, zatim hraje famozne

  13. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 1. pol.

    Hanzwalter     před 7 lety 11.08.2017 18:48 |  
    2 0

    Pekne se na to kouka a zaroven, kdyby to bylo 5:0 pro nas tak se nemuze nikdo divit.... nechci nic podcenovat, ale jsme valec dneska a hrajeme uz bohuzel dle meho na pul plynu:-)

  14. Husbauer

    Jakob     před 7 lety 11.08.2017 18:49 |  
    10 1

    Za mě husby zatím 10, jako jeden z nejlepších výkonů záložníka jaký jsem viděl, za hodně dlouhou dobu!!!!

  15. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    Travinho     před 7 lety 11.08.2017 18:51 |  
    9 0

    Neskutečný Hušbauer, velice solidní kraje obrany i Škoda...Danny super až na tu nesmyslnou ztrátu na půlce...Mick střídá dobré momenty se špatnýma, ta nepřihrávka Škodovi mě dost nadzvedla.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 18:58 |  
      0 16

      No Eda se zatim smerem dozadu hleda. Jednou u lajny branil nesmyslne prostor a za nej si zabehl hrac, i kdyz to nebylo vylozene jeho chyba ale stal tam jak panak misto,aby napadal a nenchal protihrace v klidu dat prihravku a podruhe asi o 1,5 zkazil ofsajdovou past,kterou pak Deli hasil skluzem. Nic jineho jinak resit nemusel. Dobredu jalz takze dobry ale priznam se,ze jsem cekal,ze bude jezdit v plnym behu ale to cekam u kazde posily :D takze cekam,ze se do toho jeste dostane ;)

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

        ervin     před 7 lety 12.08.2017 08:39 |  
        7 0

        Nevím na kterém fotbale jsi byl /já včera v Edenu/ ale Sobol byl včera výborný ať pohybově tak rychlostně. Na první zápas který za nás hrál fakt dobrý!

        • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

          Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 11:00 |  
          1 1

          Psal jsem to po prvni puli. Podivej se na ni jeste jednou a pak se me ptej,jakej fotbal jsem sledoval. Na fotbale jsem byt nemohl,takze jsem to videl v televizi. Jak uz jsem psal, v 32. minute jako jediny nedrzel linii a Ikaunieks bezel sam na Lastuvku. Muze podekovat Delimu. Pak tam mel jeste dve situace,kdy drzel prostor bez hrace a protihrac mohl v klidu odcentrovat nebo prihrat. V jednom pripade,proletel centr cely vapnem a jen o krok na nej nedosahl na zadni tyci Jihlavak. V druhem pripade hlavickoval sam Ikaunieks na penalte. Nekolikrat za prvni polocas mohl zasprintovat po lajne a rict si o prihravku od Dannyho nebo mu tim alespon otevrit prostor. Misto toho tak nejak vyklusaval kolem nej (asi ze strachu aby neotevrel svoji stranu). Neni to vytka,treba i mel takove rozkazy od JS. Ve druhem polocase se zlepsil. Co mel na sve strane,to si ohlidal. Ale je pravda,ze tou dobou Jihlava zacala vyuzivat spise druhou stranu,kde strasne odpadl Buren. Dopredu se zvedl rapidne,nejvice se mi libilo jeho dlouhe a rychle pasy/centry z hloubi pole. S timhle umenim si ani nemusi nikam sbihat. Staci kdyz dostane balon nekde trosku za puli a posle tam tenhle svuj banan :) Suma sumarum povedeny debut. Az se sehraje bude jeste mnojem lepsi. Ja jsem psal,ze u kazde posly jsem v ocekavani,ze to hned od prvni minuty rozbali ve velkem stylu a protivniky i spoluhrace bude prevysovat o parnik. No a to se samozrejme moc nestava :) i u minuleho prispevku jsem pripojil smajlik,aby bylo jasno,ze to nemyslim tak vazne. No to je uz jedno. Kazdopadne mam dalsi pokus - Mino Stochu rozbal to hned od prvni minuty! :D

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

      Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 18:58 |  
      3 4

      Můžeš mi vypsat ty špatné momenty? Díky.
      Byl snad špatný moment (asi v druhé minutě), kdy nešel do souboje, ale svým pohybem skončil odražený míč v náš prospěch a kdyby záloha to lépe vyřešila, tak ten gól mohl být v síti Jihlavy ještě dřív?

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

        Travinho     před 7 lety 11.08.2017 19:12 |  
        2 0

        Třeba když nepřihrál Škodovi před prázdnou bránu?

        • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:11 |  
          0 3

          To zas nebylo tak moc chyb, nemyslíš? Kdo nic nedělá, nic nezkazí.

          • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

            Travinho     před 7 lety 11.08.2017 21:29 |  
            3 1

            Namátkou, pak další tři ztráty, několik nepřihrávek atd...

            • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:54 |  
              0 1

              A třeba namátkou Ngadeu nebo Jugas žádnou ztrátu neměli, všechny přihrávky byly přesné? :-) Když už tu máme to hodnocení, nejnižší známku jsi dal právě van Burenovi nebo byl někdo ještě horší než on?

              • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

                Travinho     před 7 lety 11.08.2017 23:02 |  
                4 2

                Nepopírám, že hlavně Ngadeu měl ztrát také habaděj. Jugas pokazil spíš delší míče, tam to není taková tragédie, ale kolem a kolem Mick opravdu nepředvedl skoro nic a navíc se nevracel.

              • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

                Travinho     před 7 lety 11.08.2017 23:03 |  
                2 0

                A ano, dal jsem mu nejnižší známku, ale čtyři hráči dostali o bod víc.

  16. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    kolisek     před 7 lety 11.08.2017 18:54 |  
    0 0

    Tak zatím pěkný válec! Nedávno jsem komentoval pod video sestřihem z nějakého našeho přáteláku Rotaně, že ty standardní situace nekope příliš dobře. Ostatní byli proti.. Dnes jsme z každé standardní situace nebezpeční!

  17. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    JS (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 18:55 |  
    13 2

    Sobol bomba a Bořil hraje snad o 50 % líp vpravo... pokud bude takhle Eduard hrát pořád, musíme ho ze Šachťaru vykoupit stůj co stůj.

    Co se týká nějaké přípravy na APOEL, zápas se soupeřem jako Jihlava nám asi moc nedá. Oni jsou fakt na odpis z ligy letos.

    Keresteš prase a simulant. Doufám, že půjde ven.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

      bongor     před 7 lety 11.08.2017 22:02 |  
      0 0

      Ten je spíš zralej na pár přes hubu

  18. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    Noddik     před 7 lety 11.08.2017 18:56 |  
    9 0

    Zatím super.. a Sobol? Posila uz tedka

  19. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 18:56 |  
    2 6

    Jihlava není jen sparingparnter, i za stavu 0:2 sympaticky bojuje, třetí gól by jí, asi už dorazil. Za nás jednoznačně nejlepší podzimní výkon, Danny, Mick a především Hušby výborní. Samozřejmě i Škoďák na hrotu velmi dobrý. Sobol na to, že hraje první zápas taky se mi velice líbí. Simon opět parádička ve vápně, zase se mi zastavilo srdce. Nejslabší mi přijde Jugas, toho Ikauniekse měl pokrýt, ikdyž podle mne hlavičkoval z ofsajdu. Keresteš už neměl, být na place, jasně druhá žlutá za faul na Micka, Hušby dostal žlutou prakticky za nic a tohle rozhodčí pomalu ani nepískne. Valášek expert na ofsajdy a fauly...

  20. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    fredydj (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 18:57 |  
    12 0

    Hušbauer architekt! :)

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

      belmis (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 18:58 |  
      3 0

      První poločas nejlepší

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

        fredydj (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 19:00 |  
        8 0

        Ta přihra na gol to bylo něco nádhernýho

  21. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    Boo_SKS     před 7 lety 11.08.2017 19:15 |  
    6 5

    Ach jo, Jugi docela hori i proti Jihlave, o nej mam v utery nejvetsi strach :/

  22. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 19:15 |  
    4 0

    Csaplar si mne ruce..

  23. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    postovni (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 19:16 |  
    3 0

    Na stadaku to nebylo moc videt, ale vypadalo to, ze jihlavaci nedali do odkryty brany. Vzpomnel jsem si na czaplarovu past.

  24. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    VanDel     před 7 lety 11.08.2017 19:16 |  
    11 3

    Milane sorry, ale s timhle jdi do pr......!!

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

      JS (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 19:18 |  
      5 4

      Jako jo, tak to zkusil, ale proč tam pak minutu sedí a rozhazuje rukama? Sám přece dobře ví, co udělal...

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

        VanDel     před 7 lety 11.08.2017 19:32 |  
        4 3

        Tohle fakt ne. Tohle je ubohost a nemam v tom omluvu pro nikoho.

  25. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    Gino     před 7 lety 11.08.2017 19:20 |  
    4 2

    Boril v hajzlu, Deli v hajzlu... to nas ta Jihlava vyjde draho. Nerikalo neco v TV? Tady na stadionu to vypadalo uz asi 15 min, ze Deliho boli neco v pravem trisle...

  26. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    Gino     před 7 lety 11.08.2017 19:28 |  
    3 4

    Vsimate si, jak Jihlava chodi pres Frydrycha s Jugasem? :-o

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 19:31 |  
      16 0

      Protoze Buren uz ma dost a absolutne se nevraci,nehrajeme v bloku..

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

      JS (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 19:36 |  
      3 14

      Přesně to jsem si řilkal, Jugas s Frydrychem jsou jak dlážděná silnice k bráně.

      Jakub bohužel nestíhá nic moc. Zatím nepůsobí jako adekvátní náhrada za Lüftnera...

  27. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 19:30 |  
    3 0

    No polocasy jako noc a den.. pulka muzstva presuje a pulka stoji,pak je to roztazeny hriste a lehke prohozy a nabehy Jihlavy..

  28. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    wymaz     před 7 lety 11.08.2017 19:41 |  
    5 11

    První poločas SUPER. Druhý jděte do zádele, to jste se mi zhnusili. Dal bych pokuty. .-)

  29. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 19:43 |  
    18 0

    Buren uplne odesel. A on tedy opravdu da hlavu dolu a nevidi nic kolem sebe.. A to zakonceni,skoda mluvit..

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:09 |  
      0 4

      zdalo se mi,ze si vubec nerozumi s Husbauerem

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

        Peruad     před 7 lety 11.08.2017 21:25 |  
        7 1

        S trochou nadsázky si celý druhý poločas a velkou část toho prvního nerozuměl s nikým, ani s micem. Pro mě nejhorší vykon hráče Slavie na hřišti.

        • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

          edenian     před 7 lety 11.08.2017 21:36 |  
          0 0

          Dneska riskoval zaklad.

          • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

            dauby     před 7 lety 11.08.2017 22:00 |  
            3 0

            Az se uzdravi Sykora, tak pujde za Van Burena vpravo.

            • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

              Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 23:49 |  
              3 0

              Mam takove tuseni,ze vlevo bude Stoch a vpravo Danny (nebo obracene). Dokud neprisel Sobol,tak jsem si rikal,ze si Sykorka uzme natrvalo post leveho beka,v nasem systemu tedy kridlo. Takhle bude asi prvnim stridajicim jednoho z dvojice Stoch/Danny. Pokud tedy budou vsichni soucasne zdravi.

  30. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    Hanzwalter     před 7 lety 11.08.2017 20:00 |  
    1 5

    Taakkkk par postrehu..A. 1 polocas krasny a 2 uz dle meho vypusteny a castecne podceneny a mohl se to v nejakych momentech i vymstit. B. SOBOL vyborny hrac a jistota... super posila. C. DANY, rotan, Husby, Sobol, Lastuvka VYBORNY..... Deli&Ngadeu&Skodak prumerny vykon.... Boril&MvB horsi vykony.... uplne mne ty 2 posledne jmenovany v porovnani s kvalitou co mame nesedi.... kazdopadne misto MvB bude kopat aai Stoch.

  31. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    Hanzwalter     před 7 lety 11.08.2017 20:00 |  
    0 7

    Taakkkk par postrehu..A. 1 polocas krasny a 2 uz dle meho vypusteny a castecne podceneny a mohl se to v nejakych momentech i vymstit. B. SOBOL vyborny hrac a jistota... super posila. C. DANY, rotan, Husby, Sobol, Lastuvka VYBORNY..... Deli&Ngadeu&Skodak prumerny vykon.... Boril&MvB horsi vykony.... uplne mne ty 2 posledne jmenovany v porovnani s kvalitou co mame nesedi.... kazdopadne misto MvB bude kopat aai Stoch.

  32. Re: Slavia - Jihlava 2:0 po 1. pol.

    Hanzwalter     před 7 lety 11.08.2017 20:00 |  
    2 7

    Taakkkk par postrehu..A. 1 polocas krasny a 2 uz dle meho vypusteny a castecne podceneny a mohl se to v nejakych momentech i vymstit. B. SOBOL vyborny hrac a jistota... super posila. C. DANY, rotan, Husby, Sobol, Lastuvka VYBORNY..... Deli&Ngadeu&Skodak prumerny vykon.... Boril&MvB horsi vykony.... uplne mne ty 2 posledne jmenovany v porovnani s kvalitou co mame nesedi.... kazdopadne misto MvB bude kopat aai Stoch.

  33. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    Robinator     před 7 lety 11.08.2017 21:01 |  
    5 3

    Dneska hráli všichni dobře, někdo skvěle někdo méně skvěle..na druhou stranu Jihlava není soupeř..vůbec nás neprověřili..Husbauer geniální přihrávka na Milana..to mi úplně zaplesalo srdce, jak to bylo fotbalový, Danny je fotbalový bůh..Sobol byl malinko nenápadný,ale bude to velká posila, na to v noze, paráda..Dneska se mi moc nelíbil Souček, docela kazil..pro mě jistější po všech směrech Michael..a kdo se mi moc nelíbí je Jugas, je takovej prkenej, nepohyblivej..vedle Deliho to úplně bije do očí..ještě mě zaujalo, že se trenér rozhoduje mezi Frydrychem a Borilem..

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

      kanda (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:53 |  
      1 0

      Souhlas se vším. Jugas musí zlepšit techniku/práci s míčem, přijde mi že se ale pomalinku lepší. Myslím že to není o rozhodování se mezi Frydrychem a Bořilem ale spíš šetření Bořila.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

      Kenny     před 7 lety 12.08.2017 13:04 |  
      1 0

      Ále, ále! Sobol bude velká posila? Vždyť si tady před pár dny tvrdil, že jeho hostovačka u nás je k ničemu. Čemu vděčíme za ten zásadní obrat?

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

        Robinator     před 7 lety 12.08.2017 15:22 |  
        0 2

        Já jsem nikdy neřekl, že nebude posila..ale tyhle přestupy jsou tak trochu kontraproduktivní..sehraje se s týmem, zvykneme si na nej a on za pár měsíců na 90 procent plachne a my budeme muset opět někoho hledat v relativně krátkém čase a přebudovavat..neřekl jsem, že je to špatný fotbalista..

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

        Robinator     před 7 lety 12.08.2017 15:24 |  
        0 2

        Bude posila na rok a to je málo..ani nemáme možnost ho zpeněžit jako třeba Tondu apod. Příští rok bude zase o rok starší Danny, Altintop a Rotan..a k tomu přijdeme například o Sobola a najednou musíš řešit další hráče..radši bych někoho s opcí..ale fotbalista je to evidentně kvalitní, o tom žádná..

        • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

          Kenny     před 7 lety 13.08.2017 12:44 |  
          1 0

          Když se v tom roce jeho působení dostaneme do CHL, tak pomohl prachy vydělat, ne? Navíc tím, že ho nekoupíš na tvrdo, vlastně ušetříš. A kdyby se dlouhodobě zranil nebo ho potkal pokles formy, tak tě to tolik nebolí. A navíc není nikde psáno, že ho nemůžeme koupit až mu skončí ta hostovačka, případně v jejím průběhu. Mě se to naše chování zdá naopak velice rozumný.

  34. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    edenian     před 7 lety 11.08.2017 21:02 |  
    0 0

    Si rikam proc vlastne hrajeme druhou puli ke kotli ? / kdyz nam teda padne mince.
    A dneska me trochu napadlo, ze muzeme mit velky problemy, az narazime na zalohu ktera fakt umi hrat fotbal. Treba APOEL ?

  35. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:05 |  
    4 0

    Zajimala by me z tohohle zapasu statistika faulu na Husbauera a pocet zlutych za tyto fauly. Podle me je to urcite nejakej rekord :D

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

      sTizz (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:08 |  
      1 19

      Josef dnes padal casto sam..

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:11 |  
        3 0

        Aha,uz chapu tvuj predchozi komentar.. nerikam,ze jsem to sledoval s detektivni lupou ale mohl by jsi mi ty momenty presne vypsat?

  36. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    Kara (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:07 |  
    16 0

    První půle velmi dobrá, kombinace krásné, už se to začíná sehrávat a to dokonce i se Sobolem, který nastoupil poprvé. Druhá půle profesorská, nekoncentrovaná, ale budiž. Chybělo více gólů. Tvrdík na twitteru psal, že Hušby má novou, prodlouženou smlouvu, což mě zejména po jeho dnešním výkonu potěšilo - mám z něj pocit, že jej konkurence v záloze zudravě táhne nahoru a to je dobře.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

      Fulham     před 7 lety 11.08.2017 21:20 |  
      20 0

      Ono to bude také tím, že 1) kvalita kol něj se zvedla a balón lítá podstatně rychleji, což se dle mého Pepovi dost líbí... 2) Ruslan tam odvede neskutečný kus práce a Pepovi dost ulevil

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

        Kara (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:22 |  
        7 0

        Jj, to určitě, zejména fakt, že už nemusí být ten, kdo "drží střed" mu dost uvolnilo možnosti.

  37. Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

    sTizz (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:07 |  
    3 19

    Pohodovy zapas,Jihlava byla SLABOUCKA. Sobol se uvedl bezvadne,poprosil bych Pepu Husbauera,aby hral fotbal cely zapas a neprokladal to divadelnima vlozkama,je to trapne od hrace jeho kvalit. Aby nam ty nepromenene goly na konci nechybely..

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:09 |  
      7 0

      Divadelni vlozky? Co presne mas na mysli?

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:12 |  
        0 20

        Casto padal v normalnim souboji,rozhodne nekolik piskanych faulu bylo prihranejch.

        • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

          donford     před 7 lety 11.08.2017 21:23 |  
          3 0

          Tak ještě bylo vidět, že má zbytky monoklu pod pravým okem. Spíš jsem se obával, aby ve zdraví dohrál. Byly na něj tuším 2 žluté. V první půli s Delim, Dannym a s Rotaněm Hušby velmi dobrý.

          • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

            sTizz (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 22:07 |  
            0 15

            vykon se mi tez libil,ale pada,jak Sural:)

        • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

          Boss82     před 7 lety 11.08.2017 21:54 |  
          9 1

          Nelži tu takhle hloupě, prosím tě.

        • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

          kanda (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 21:58 |  
          10 0

          To je směšné.... divadelní vložky.... Koukali jsme oba na stejný zápas? Já na stadionu od Hušbauera žádné divadlo neviděl.

          • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

            sTizz (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 22:05 |  
            0 13

            z vychodu to 3x vypadalo,ze upadl sam nebo jako Lafata

            • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

              bongor     před 7 lety 11.08.2017 22:13 |  
              12 0

              Podle mě Hušby nejlepší na hřišti,fauly na něj všechny byly,už proto,že si z jihlaváků dělal kužely a hrozně je sral.Tak ho aspoň pěkně zkopali.

            • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

              kanda (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 22:16 |  
              7 0

              Také jsem se díval z východu ale žádného divadla jsem si nevšiml. Naopak jsem si všiml na něj jednoho zákeřného zákroku, a celé řady faulů.

            • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

              dupy77     před 7 lety 12.08.2017 11:40 |  
              3 0

              Ty si Lafata

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

      Jakob     před 7 lety 11.08.2017 22:58 |  
      6 0

      Asi si to pusť ze záznamu a podívej se na ty fauly znovu. Co jsem viděl já, tak fauly byly všechny. Trapně to tedy nebylo určitě.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0 v 2. pol.

      dupy77     před 7 lety 12.08.2017 11:38 |  
      1 0

      Pepa nejlepší na hřišti

  38. SKS-Jih

    ervin     před 7 lety 11.08.2017 21:14 |  
    9 3

    Nevím proč hrajeme tak profesorsky, Jihlava se na začátku podělala dáme dva góly a do konce poločasu přišly ještě šance,dobrý. Po půlce hrůza,misto aby jim naložili tak hrajeme údržbu a koledujeme si o gól který chvílemi visel ve vzduchu! Nebo se šetřili? Proboha na co? Na Kypru se hraje až za 4 dny a myslím že na regeneraci je čas. Jet 150 km na 45 minut fotbalu si příště rozmyslim.Druhý poločas zato rozhodně nestál! Ahoj

    • Re: SKS-Jih

      Robinator     před 7 lety 11.08.2017 21:18 |  
      6 0

      To je v hlavách..vedli jsme dva nula a šetřili jsme se..nikdo se nechtěl zranit..všichni chtějí hrát s Apoelem..ve druhý půli se hrálo tak na 30 procent

      • Re: SKS-Jih

        edenian     před 7 lety 11.08.2017 21:40 |  
        6 2

        Takovyhle hlavy je treba prevychovat.

      • Re: SKS-Jih

        ervin     před 7 lety 11.08.2017 21:54 |  
        2 1

        Prosim už toho s těma hlavama nechte! Vrcholový sportovec musí byt na tlak připravený a soupeř jako je Jihlava ho nemůže rozhodit, co se bude dít proti silnějším soupeřům? Budou si hlavy vyměňovat nebo co?

      • Re: SKS-Jih

        bongor     před 7 lety 11.08.2017 22:17 |  
        2 0

        Ale trochu jsme to s tou bohorovností přeháněli.Oni byli všude dřív a mohlo se nám to dost vymstít,nechat je takhle rozehrát,když byli prakticky úplně hotoví.Nelíbí se mi taky hraní "ala Barcelona",to už se mi nelíbilo ani u Barcy,i když jí celkem fandím,u nás to ale vypadá ještě hůř.

    • Re: SKS-Jih

      edenian     před 7 lety 11.08.2017 21:40 |  
      3 1

      Jedu tri kilaky a stve me to stejne.

    • Re: SKS-Jih

      dupy77     před 7 lety 12.08.2017 11:48 |  
      0 0

      ervin napsal si to přesně tak jak si to myslím i já s tím rozdílem že to mam do edenu jen 80 km tak snad to kluci zlepší

  39. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    donford     před 7 lety 11.08.2017 21:20 |  
    9 3

    Tak hlavně jsem rád že Hušbauer vůbec dohrál. Sobol bude velkou posilou. Ještě bych mu dal tak 1-2 zápasy. Ale už v prvním se ukázal. Pozičně dobrý, a s Dannym si napoprvé docela rozuměli Bořil byl dle mého o dost dneska lepší než Frýďa. Bylo dobře, že se mohli oba hráči, každý za jeden poločas, porovnat. Trojice v záloze Danny, Hušby, Rotaň byla velmi dobrá. Už jsou dost sehraní. Každý hraje sice svou hru, ale dohromady jsou už ladící orchestr. Buren bohužel ve 2. půli odešel a Škoda podal celkem svůj standardní výkon, dostával se do šancí, ale zakončení bez úspěšné tečky. Myslím, že Muris by si nevedl lépe. Jugas na jistotu, ale bez invence. Spolehliví Laštůvka i Deli. Ngadeu lepší jako DZ, v obraně za Deliho nejistý, nesouhra s Jugasem. První poločas jsme hráli s chutí, ve druhé půli jakoby se hráči šetřili a obávali zranění.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0

      lassiter     před 7 lety 11.08.2017 21:31 |  
      19 1

      Zcela s tebou souhlasím, až na toho Ngadeua v obraně. Vždyť tam kraloval.
      Rotaň výtečný. Hušby, chá!
      Sobol za mě paráda, fotbalově je na tom nejlíp z našich krajních beků, bude to dobré :-)

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0

      Maryman     před 7 lety 11.08.2017 21:33 |  
      16 0

      Já dneska viděl Dannyho poprvé naživo a to je radost se dívat....

  40. Postřehy od prince ;)

    Oberyn_7     před 7 lety 11.08.2017 21:39 |  
    10 1

    Rád přidám svoje postřehy a jak většinou vidím negativa, tak dnes chci být pozitivní, ale musím začít jednou věcí a budu jí opakovat asi jako kolovrátek. Pokud to půjde, tak Deli, Ngadeu vedle sebe.

    - Doufám, že Deli je v pořádku. Toho nesmíme ztratit.
    - Bořil se mi líbil více než Frydrych, ale ten možná doplatil na celkový obraz hry druhého poločasu.
    - Nechci dělat závěry po jednom zápase, ale Sobol bude skvělý. Líbí se mi jeho náběhy a měl tam jeden nádherný centr v druhém poločase, kde Frydrychovi chybělo možná 20 cm. Toto se líbí. Doufám, že naváže.
    - Ngadeu se mi líbil na stoperu více než v záloze. Tam měl pár lehkomyslných ztrát.
    - Zatím nemám moc dobrý pocit z Jugase. Ano, je to dobrý stoper, ale mám k němu spoustu výtek.
    -Mvb měl skvělý start, ale postupem času se hodně vytrácel.
    - líbí se mi spolupráce Hušbauer, Danny, Rotaň.

    Asi tu budu spoustu lidí opakovat, ale prvních 35 minut super. Potom tempo hry trochu opadlo a druhý poločas to byla údržba. Jednu chvíli jsem si vzpomněl na Příbram, kde i za stavu 4:0 jsem se hnali a chtěli dát branky. To jsem dneska z mužstva necítil. Toto není výtka, pouze taková poznámka. Rozumím, že zápas na Kypru je enormně důležitý a riskovat předním je zbytečné.

    Doufám, že podobnou sestavu jako dnes uvidím také v úterý. Jihlava byl slušný test a jsem rád, že jsme vyhráli a velkou část zápasů absolutně kontrolovali zápas. Muž zápasů pro mě Pepa.

    • Re: Postřehy od prince ;)

      lassiter     před 7 lety 11.08.2017 21:44 |  
      1 2

      Taky doufám, že Simon bude ok, ale věřím, že Michael by to za něj dal s přehledem.

    • Re: Postřehy od prince ;)

      celtix     před 7 lety 11.08.2017 23:40 |  
      3 1

      Souhlasím, Jugas je z formy. Pokud bude Deli v pořádku, tak by vedle něj měl nastoupit Ngadeu. V záloze může hrát Souček a nebo Hromada. Tipuji. že místo van Burena už v play-off nastoupí Stoch.

  41. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    Ferguss     před 7 lety 11.08.2017 21:54 |  
    3 0

    První půlka super, ale rozhodně jsme měli dát víc gólů, Milanovi to tam nějak nepadá. Jak dřív dokázal uplácat šanci z ničeho, teď nedává z relativně jasných pozic. Sobol se uvedl parádně, jak centr na Frydrycha, tak nečekaná příhra Dannymu na vápno luxusní. Pepa skvělej výkon, ta přihrávka na Milana to byla fotbalová poezie. No a teď k negativům, když jsme po půli vedli 2:0, tak jsem si samozřejmě vzpomněl na Csaplárovu past. A ona se bohužel projevila. Ne, že bysme mohli prohrát nebo remizovat, na to je Jihlava moc slabá, ale ta ztráta koncentrace a uspokojení z výsledku byly jasně vidět. A ještě pár slov k MvB, on je individuálně dobrej, silnej na míči, ale chybí mu fotbalový myšlení. Nedokáže dát finální přihrávku ani zakončit. Což je docela problém. A ještě jedna věc, profík si snad dokáže rozvrhnout síly tak, že vydrží hrát 90 minut. Ne, poločas jezdí jak motorová myš a od 50. minuty hrajeme vlastně v deseti

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0

      michal80     před 7 lety 11.08.2017 22:06 |  
      0 1

      taky bych řekl, že Mickovi nesvědčí, že se asi musí stahovat do středu a uvolňovat lajnu pro beka. Když je nalepenej k čáře on, tak právě tam umí využít svojí rychlost a tah.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0

      bongor     před 7 lety 11.08.2017 22:25 |  
      3 2

      No Mick je holt člověk na půl hodiny,to opravdu jezdí jak motorová myš,uteče i dvěma obráncům,akorát ta jeho střelba to je zatím slabina.On prostě do toho dá všechno,aniž by přemýšlel jak dál se silami.
      Dával bych ho ve druhé půli do útoku s Meššim místo Superba.Myslím,že by již unavené soupeře mohli pěkně zbláznit./To ovšem nemyslím dva za jednoho,ale změnit na 4-4-2/

  42. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    buri     před 7 lety 11.08.2017 22:05 |  
    3 2

    Já su z Moravy, ale dnes mě jihlaváci nasrali, hráli prasecky a chápu naše kluky, že se šetřili v druhé půli...Byl bych taky pro novou stoperskou dvojici MNN - DELI...Kraje Bořil - Sobol. V záloze Sýkora -Hušbauer -Rotaň - Dany - Stoch - Škoda...

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0

      Dobi     před 7 lety 11.08.2017 22:09 |  
      2 1

      Netrap se, Jihlava není ČISTĚ MORAVSKÁ, její západní část, cca 1/8 až 1/10 leží na historickém území Čech. Ale že nehráli v rukavčkách - naprostý souhlas!

  43. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    pevek     před 7 lety 11.08.2017 22:14 |  
    2 0

    Rozdil mezi dneskem a nasimi predchozimi vykony byl predevsim v prostoru, ktery nam Jihlava dala. Napriklad Danny dostal hromadu casu a prostoru, aby ukazal, co v nem je. Nejspis by to ukazal uz v Ostrave, ale ta hrala daleko dusledneji. Jihlava byla zatim uplne nejslabsim souperem, se kterym jsme hrali a zaslouzene jsme je porazili. Vlastne jsem ale spis rozcarovany - v prvnim polocase se mi libila urcita dravost, snaha hru zrychlovat a zaroven kontrolovat. Skoda, ze se tam neurodilo vic golu. Druhy polocas me ale ubijel urcitou laxnosti. Ja vim, ze je pred nama nejdulezitejsi dvojzapas sezony, ale trochu jsem cekal, ze kdyz jsem jdou hraci ze zahranici, tak se bude hrat jako v Nemecku, to znamena na plny plyn az do posledni minuty nastaveni a tohle mi prijde jako trosku neuctive k fanouskum. Hodne se mi libil Sobol. Ten je fantasticky a s Dannym i Rotanem si vylozene sedi. A doufam, ze Deli bude v poradku. Kdyz stridal, rikal jsem si, ze to musi byt asi vazny, protoze kdysi za nas dohral zapas i s luxaci ramene. Tak snad se z toho dostane.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0

      bongor     před 7 lety 11.08.2017 22:28 |  
      1 0

      Bez Simona by to na Kypru byl docela průšvih.

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0

        pevek     před 7 lety 11.08.2017 22:31 |  
        0 0

        Taky bych se toho bal

  44. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 22:16 |  
    12 1

    Dobrý večer Vám všem.
    Jsem moc rád, že mně trenér vyslyšel.
    První poločas už naplňoval parametry toho, jak máme hrát. Byla jen trochu škoda, že jsme nedali alespoň ještě jeden gól. To by bylo odpovídající první půli.
    Druhá půle byla taková opatrná. Hlavně bylo patrné, že se nevrací do bloku MvB a tím nám padal celá ta strana. Taky hráči hráli trochu opatrněji a trochu údržbu. Prostě už byl v hlavě pohár a nezranit se.
    Simon snad bude v pořádku, ikdyž si myslím, že ho "Míša" dobře zastoupil. Jugas, víte já sám nevím. Musí si zlepšit rychlost. Je vidět, že hrál ve Zlíně trochu jiný způsob (spíše jako poslední) a u nás není posledním, a ta rychlost je potřeba. Hlavně tam nepomohl MvB. Jinak Laštůvka super a Pepa je 1. Milan Škoda byl také znát. Danny, Sobol, Rotaň opravdu dobře. Tento výsledek byl třeba a pomůže nám. Jakmile jsme hráli rychle, a to bylo hlavně v první půli, byli jsme úplně s fotbalem jinde. Také jsme rychle napadali a toto jsme pak už nedělali. Rozumím, pošetřili si síly na pohár. Tam jde o takový prachy, že je mi to jasné i z pohledu taktiky. A to už se chystá Hromada, Sýkora a teď už i Stoch. A to máme ještě Altintopa. Spíše vidím problém s útočníkem. Potřebujeme ještě jednoho Škodu, ale abych to tady neschytal.
    Přeji Vám všem pěkné usínání. Jo jen takový drb nakonec od mého známého, který je sparťanem. Ve Spartě se to prý v kabině semlelo kvůli V. Kadlecovi a je tam docela mazec a husto (beru to s rezervou) :-)).
    Sokrates55

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0

      edenian     před 7 lety 11.08.2017 22:27 |  
      0 0

      Dobrou.

      P.S. K tomu drbu, za jak dlouho to asi vyjde v deniku sport :-)

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0

        bongor     před 7 lety 11.08.2017 22:37 |  
        1 1

        pšššššššššššt,to se tají,napíšou to až bolševik získá titul.Čili nikdy.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0

      bongor     před 7 lety 11.08.2017 22:35 |  
      2 2

      Ahoj Sokrate,neboj se,že Tě někdo napadne,máš přece úplnou pravdu.O tom poprasku v šatně bídy jsem slyšel taky,Vašýk je velkej kamarád se starou partou a Talián ho chce vyrazit,což se mu vůbec nedivím,tak to tam vře.Už jsi objevil toho našeho kamaráda Tantala?Ten mě zajímá víc než všichni rumuni dohromady.

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 22:46 |  
        2 0

        Ahojky Bongore.
        Tantal se nám určitě ozve. Už jen proto, že nás má určtě rád :-)).
        Sokrates55

  45. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    zeleznik2     před 7 lety 11.08.2017 22:43 |  
    1 3

    Čekali jsme pohodu a nakonec z toho byly docela nervy, zvláště v druhém poločase. První půle senza, druhá bohužel špatná, navíc máme dva zraněné hráče, ale důležité tři body jsou doma a Honza Laštůvka další nula. Zase určitě bude v médií na paškále, že jsme zase kopali pentli, inu před časem jsme dvacet měsíců nekopali ani jednu, teď máme období, kdy jsme kopali třetí, v pěti zápasech. Po 45 minutách jsem si, říkal, je hotovo, přidáme ještě tak dva góly a pohoda, bohužel nestalo se. Laštůvka si určitě zachytal, více než čekal a obrana bez Simona hodně průchozí, k tomu vyčerpaný Mick. Výborně si vedla nová posila Sobol, dále Hušby a Danny. Do úterka zbývají už jen čtyři dny, tak ať se kluci dobře zotaví a připraví.

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 11.08.2017 22:48 |  
      4 1

      Zdravím Vás. Tentokrát byla ta pentle úplně jasná a bez disputace. A Pepa měl docela štígro:-)).
      Sokrates55

  46. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    DF007     před 7 lety 11.08.2017 22:51 |  
    5 1

    První poločas velmi dobrý, jen byla škoda, že jsme dali jen dvě branky. Mělo jich být více. Šance byly a v jiných zápasech by nás to mohlo mrzet.
    Co jsme předvedli ve druhém poločase nechci komentovat. To bylo velmi slabé. Tak snad kluci ušetřili nějaké síly na úterý, na Kypru je budou určitě potřebovat.

  47. zápas

    Travinho     před 7 lety 11.08.2017 22:53 |  
    7 2

    Tak dnešní utkání se dalo celkem jednoznačně oddělit na dvě půlky. První poločas výborný, ve druhé půli hra trochu uvadla, na kolik to přičíst šetření se, těžko říct. Důležité jsou tři body a ty máme.
    Celkově ze hry mám pocit, že se to už začíná trochu sehrávat, hráči v záloze už o sobě věděli víc a konečně v naší hře nechyběly kolmice za obranu (nejen Pepa).
    K jednotlivcům -
    Laštůvka - Chytal dobře, ale když vyběhl proti útočníkovi Jihlavy a v půlce výběhu se zastavil, aby ho mohl přehodit, to jsem moc nepobral. Jinak ok, ale tohoto se prosím vyvarovat, mně ty vlasy taky pomalu začínají vypadávat.
    Sobol - Měl nedostatky směrem dozadu, ale dopředu ukázal kombinační kvalitu a jeho centry byly cílené. Na to, že hrál s týmem poprvé jsem byl příjemně překvapen.
    Jugas - Moc ho ve hře vidět nebylo, mně přišlo, že svou práci odvedl v pohodě.
    Deli - Ani tomu není moc co vytknout.
    Bořil - Jen se mi potvrdilo, že napravo mu to přeci jen sedí víc. Když budeme hrát s krajními beky, kteří to nemají přes nohu, budeme podle mě efektivnější.
    Frydrych - Přijde mi, že se poslední zápasy hledá, byl dost nevýrazný. Vzhledem k tomu, že Van Buren před ním pomáhal obraně sporadicky, měl úkol trošku ztížený.
    Ngadeu - Rozporuplný výkon. Řada vyhraných soubojů a krásně třeba sklepl Burenovi, ale také spousta zbytečných ztrát míče. Na stoperu mi pak přišel v pohodě.
    Souček - Po jeho příchodu se hra zklidnila. Ale výraznější nebyl.
    Rotaň - Jeden z jeho lepších zápasů, dobře přenášel hru, bojoval. Velice dobrý, dokonce se několikrát pokoušel o kolmici a jednou chyběly fakt centimetry.
    Hušbauer - Hned v první minutě vytáhl žlutý faul a penaltu kopl blbě. Můžeme být rádi, že to Rakovan nechytil. To jen abych ho nepřechválil, protože jinak podal jedinečný výkon. Možná, že kdyby byl k dispozici na Baníku, zápas tam vypadá jinak.
    Danny - Velice dobrý výkon. Sice mě naštval nesmyslnou ztrátou na půlce ze které šla Jihlava do dost nebezpečného brejku, ale jinak podal velice dobrý výkon. Dokonce několikrát ukázal, že se nebojí tvrdých soubojů, z čehož byla obrovská šance Van Burena. Až jsem se o něj při tomto přístupu před Apoelem bál.
    Van Buren - Dneska si vybral horší zápas. Směrem dozadu se nevracel a dopředu mu to nevycházelo. Po nepřihrání Škodovi před prázdnou si může se Zmrhalem podat ruce, ale je pravda, že měl o něco těžší pozici. Jako plus hodnotím to, že měl po faulu na něj jít ven Keresteš (2.ŽK). Nešel. Ve druhé půli mi přišlo, že odešel i fyzicky.
    Škoda - Četl jsem na něj kritiku, ale úplně nechápu proč. Je pravda, že se opět několikrát rozčiloval, přijde mi, že je poslední utkání podrážděný a chce, aby jej spoluhráči hledali častěji, ale když to vezmeme kolem a kolem, tak hrál dost důležitou úlohu u obou branek a ještě tam několik zajímavých situací měl. Za mě určitě plus.

    • Re: zápas

      Crispo     před 7 lety 12.08.2017 08:58 |  
      1 6

      Pěkně napsáno. Souhlas až na Součka, ten měl rozehrávku ještě horší jak Ngadeu a o žádném zklidnění hry nemůže být řeč, i díky tomu že celkově záloha hodně ubrala ve snaze pokračovat v kombinaci. Jinak bylo super sledovat Michela na stoperu, byl tam jak ryba ve vodě...

    • Re: zápas

      vršek     před 7 lety 12.08.2017 13:48 |  
      3 4

      Mohl bych Vás požádat o vyjádření SPOUSTY zbytečných ztrát ve hře Ngadeua?
      Nesouhlasím, i v tomto zápase se jako v každém jiném dopustí chyb každý z hráčů, včetně včera skvělého Hušbauera, Dannyho i výborného "rozehrávače" Rotaně.
      Pokud bych já něco Ngadeuovi vyčetl, bylo to nesmyslné a pozdní vystoupení z obranné linie v 67. min s následnou střelou Jihlavy. Podle mého jeho jediná výrazná chyba v zápase ať na DZ tak na stoperu.

      • Re: zápas

        Travinho     před 7 lety 12.08.2017 14:01 |  
        3 5

        Co na tom chceš za vyjádření? Znovu si zápas pouštět nebudu, ale těch ztrát tam na můj vkus bylo mraky, navíc často u míčů, které vůbec kazit nemusel.

        • Re: zápas

          vršek     před 7 lety 12.08.2017 15:22 |  
          3 0

          Třeba vyjádření co je to SPOUSTA - 5, 6, 7, 8 ...., ono není snadné, a snad ani možné, zhodnotit objektivně výkon hráče na "první dobrou" a z vlastní zkušenosti vím, že zhlédnutí záznamu utkání je nejlepším způsobem jak korigovat své hodnocení či názor, a věřte, že jsem docela překvapený, jak často záznam zápasu mění mé hodnocení jednotlivých výkonů s časovým odstupem a bez emocí.

          • Re: zápas

            Travinho     před 7 lety 12.08.2017 15:41 |  
            0 3

            Samozřejmě, že pak člověk svůj názor koriguje, ale včera se mi fakt v přechodové fázi moc nelíbil. Kolik těch chyb bylo, nevím...

  48. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    VanDel     před 7 lety 12.08.2017 08:40 |  
    1 3

    Nebudu se rozepisovat o tom co videl kazdy, prvni polocas pekny, druhy na preshubu. Spis mi jde o Dannyho-tomu, jak je videt, bude muset vyclenit Silhavy specialni misto na hristi. Rozhodne to neni kridelni hrac, vetsinu zapasu se toula volne po hristi. Takze neco na zpusob libera, v jeho pripade samozrejme ofenzivniho libera :)

  49. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    Jikom33     před 7 lety 12.08.2017 09:46 |  
    8 1

    Ze včerejšího zápasu asi nelze dělat velký závěry. Bylo vidět, že tým se v druhý půli šetřil a pokud se v úterý zadaří, tak s tím úsporným režimem ve druhé půli nebudu mít problémy.

    Jen tedy trochu v bodech:

    - byl jsem mezi těmi, co chtěli, aby van Buren dostal šanci v základu. Musím uznat, že jsem se asi mýlil, spíš mu zatím vyhovuje post žolíka. Hráč, co v 50. minutě zápasu s Jihlavou viditelně ztrácí síly, nemá na to, aby hrál základ. Navíc mi na něm neskutečně vadí jeho nezájem o hru směrem dozadu. To si můžou dovolit borci, co mají výjimečný přinos směrem dopředu, co jsou nebývale efektivní a pomůžou tak týmu jinak, než bránením. A to rozhodně není přínos MvB. Takže za mě - zapracovat na fyzičce a bránění, pak má na základ. Do tý doby je dobrý jen jako žolík.
    - naopak jsem rád, že jsem se od začátku nemýlil v Hušbauerovi. To je tahoun a lídr. Není nejrychlejší, ale jeho fotbalový myšlení je na vysoký úrovni, pro tým je přínosem a včera na něj bylo spácháno snad 10 faulů.
    - Sobol na mě působil dobře, na to že hrál první zápas (i s přihlédnutím k tomu, že to byla Jihlava) zanechal dobrý dojem a těším se na jeho další výkony.
    - Danny je prostě jinde, hrozně se mi líbí jeho přehled ve hře, často dokáže vymyslet nějaký nečekaný řešení, navíc se podle mě bude zlepšovat až se víc sehraje s ostatními. Jen mi občas přijde, že se někdy chová trochu profesorsky a zkouší fintičky v momentech, kdy by se hodilo jednodušší řešení.

  50. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    Fačín     před 7 lety 12.08.2017 09:46 |  
    0 7

    Tak nakonec se vyčasilo, obavy byly zbytečné a bylo dokonce i hezky. Sestava nadupaná, včetně novice Sobola. Ten zahrál velice dobře, ale popravdě si nejsem úplně jistý, jestli je to takový rozdíl, oproti Bořilovi s Frydrychem. Jinak bych řekl, že jsme hráli velice dobře, ve druhé půli už i trochu úsporně. Muž zápasu Josef Hušbauer, fantastické přihrávky, penalta nepříliš dobře kopnutá, ale padlo to tam. Poprosil bych znovu, nenechávejte rozehrávku na Jugasovi, je to nejmíň kreativní hráč z celého kádru a jeho nákopy do nikam mi nahánějí husí kůži. Opět nás potrápila produktivita, zatím nám to létá vedle. Bohužel další minus pro trenéra Šilhavého, byl jsem rád, že nastoupila silná sestava, ale už před zápasem jsem si říkal, jestli někoho šetřit, tak Deliho. Proti Jihlavě ho úplně nepotřebujeme a jinak hraje prakticky všechno. Tak snad to nebude vážné, včera opět potvrdil, že je to hráč, na kterého chodí lidi. Kolik takových stoperů tak běhá po světě, o kterých by se dalo něco takového říct? Ramos, Stones?

    Takže včera pohodová výhra, jednoduchá, zasloužená. Teď hurá na Kypr!!!

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0

      Jachym     před 7 lety 12.08.2017 09:59 |  
      10 0

      Jaké další minus pro trenéra??? V pohodě jsme vyhráli, opět nedostali gól, naopak konečně dali i gól ze hry, ujali se vedení v neúplné tabulce a vylepšili si sebevědomí před odletem na Kypr. Zranit se včera mohl kterýkoli klíčový hráč a za to by mohl trenér? Jinak píšeš, že na Deliho chodí lidi. Tak se ptám, pro koho se ten fotbal vlastně hraje:-)

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0

        Fačín     před 7 lety 12.08.2017 10:22 |  
        1 2

        Tak samozřejmě že zranění se neovlivní. Ale dá se tomu předejít. Chtěl jsem tím říct to, že Jihlavu bychom měli porážet i s béčkem, naopak na APOEL budeme potřebovat hlavně skálopevnou obranu, čili s Delim. Snad to nebude nic vážného.

        Každopádně včera pod námi seděla skupinka Skotů, byli samozřejmě veselí jak se patří, po zápase jsem s nimi prohodil pár slov. Byli nadšení z atmosféry (i přesto, že bylo celkem málo lidí), z našeho výkonu (i když prý proč jsme je ve druhé půli nedorazili?) a především, cituji: "Those two black guys were really incredible" :))

        • Re: Slavia - Jihlava 2:0

          jarmik     před 7 lety 12.08.2017 11:24 |  
          1 0

          Dá se tomu předejít, ale za jakou cenu? Vyloučíš možnost, že se některá z opor zraní, ale zároveň se připravíš o generálku na Kypr, když je nepostavíš a nebudou mít společně odehraný ostrý zápas v plné síle.

        • Re: Slavia - Jihlava 2:0

          kjandourek (admin)     před 7 lety 12.08.2017 11:46 |  
          4 1

          Vzhledem k tomu, že byl zraněn Jirka Bílek a u Michala Frydrycha bylo domluveno, že se s Bořilem prostřídají o půli.. tak moc možností jak šetřit Deliho nebylo..

          • Re: Slavia - Jihlava 2:0

            Travinho     před 7 lety 12.08.2017 14:06 |  
            1 1

            Na stoperu mohl hrát Ngadeu a na DZ Souček...

            • Re: Slavia - Jihlava 2:0

              kjandourek (admin)     před 7 lety 12.08.2017 17:34 |  
              1 0

              Ano, ale to už v rámci "sehrávání na předkolo" máš dvě změny a ne jednu..

              • Re: Slavia - Jihlava 2:0

                Travinho     před 7 lety 12.08.2017 17:41 |  
                0 1

                Nakonec to tak stejně možná bude, ale uvidíme...

                • Re: Slavia - Jihlava 2:0

                  kjandourek (admin)     před 7 lety 12.08.2017 18:10 |  
                  1 0

                  Zřejmě ano, ale bude to vynucené, ne chtěné...

    • Re: Slavia - Jihlava 2:0

      donford     před 7 lety 12.08.2017 12:23 |  
      6 0

      Mě včera Sobol velmi zaujal. Jako že Frýďa není krajní bek, tak Sobol tam byl už v prvním zápase dost suverénní. Docela si rozuměl s Dannym a pochopitelně s Rataňem, který ho asi usměrňoval.
      Je dobrý dopředu, což se u moderních obráncích požaduje a celkem až na drobné asi 2 chybičky, hasil to za něj Deli, i dozadu. Dobrá přihrávka, centry, hra hlavou. Slušná fyzička. Žádné křeče. Netrpí nováčkovskou trémou. Zase naši scouti šáhli dobře. Obrana jím posílila.

      • Re: Slavia - Jihlava 2:0

        Gino     před 7 lety 12.08.2017 13:13 |  
        1 0

        Zadna trema... to je ono... to je to, co me na nem zaujalo.

  51. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    Obr     před 7 lety 12.08.2017 13:40 |  
    3 8

    Ke vcerejsimu zapasu bych si dovoli rict toto. Prvni pule dobra. Druha hrozna, strasliva. Omluvou budiz uterni zlomovy zapas proti APOELu. Ale takhle se pro deset tisic lidi fotbal nehraje. Ngadeu me znovu a ponekolikate presvedcil o tom, ze to je proste stoper a v zaloze nema co pohledavat - jeho hra nohama a rozehravka je nedobra, v nohach nema potrebnej cit. Danny me ponekolikate presvedcil o tom, ze to je skvelej hrac, kterej by ale nemel hrat ze strany, nybrz pod hrotem. Tim, ze hraje zkraje a nedrzi lajnu, jednak trpi bek, ale i utok, protoze chybi centry do vapna z levy lajny. Moc nechapu pohyb Burena, kterej si chodi pro balony a je 90% casu zady k brane. Nekolikrat mohl nabehnou a rict si o balon za beky, ale neudelal to a radsi se otocil. Nevim, jestli je to chyba jeho, nebo to tak ma proste delat. Ale sam musi vedet, ze neni tolik do kombinace a spis by mel nabihat do prostoru. Obecne mi nase hra po stranach neprijde dobra. Chybi tam kombinace, nabehy a centry do vapna. Doufam, ze se to se Stochem a Sykym o hodne zlepsi.....No, furt je na cem pracovat, ale 3 body jsou doma a v utery hura na Apoel.

  52. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    Eskaes     před 7 lety 12.08.2017 14:33 |  
    0 3

    Eda Sobol se skvěle uvedl, jen tak dál! A nechci to zakřiknout, ale Hušby nám roste v další sešívanou ikonu. Zatím se mi moc líbí, jak k tomu přistupuje i když si o kvantitě posilování myslí své-viz. poslední rozhovor.

    Od Dannyho stále čekám o dost víc a zároveň mám pochybnosti o jeho kondici. Doufám, že už si ani v duchu nemyslí, že nějakou Čeko líg si bude dávat s prstem v nose.

    Lašty jednou výborný zákrok, pak hned minela. Dost často trnu. Nevděčník Pavlenka měl prostě skvělou sezonu a namlsal mě.

    Jihlava na svůj outsiderovský úděl nehrála vůbec zle. Zlobila ale fotbalově.

  53. Re: Slavia - Jihlava 2:0

    Sracken     před 7 lety 12.08.2017 16:23 |  
    0 0

    Jestli vidíte Chelsea, tak mělo včera být cca. 5 červených karet.

  54. Gól z ofsajdu

    winter (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 19:35 |  
    1 0

    Tak jsem zkouknul video akce, která vedla k prvnímu gólu z ofsajdu, který nebyl uznán. Samozřejmě správně, jelikož Bořil v ofsajdu byl, každopádně z videa je vidět, že pomezní udělal hned dvě hrubky za sebou nicméně mu to projde. Když Ngadeu poslal balon na Bořil (ofsajd), praporčík běžel dál po lajně a ofsajd nesignalizoval. To udělal až po přihrávce Bořila na Hušbyho, který však už v ofsajdu nebyl. Nám to může být jedno, gól platit neměl a neplatí, takže nic se neděje. Ale to že pomezní neodmával ofsajd a pak odmával neofsajd mě docela zarazilo...

    Možno zkouknout zde.

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/310356/husbauer-ridil-vyhru-dostal-lepsi-smlouvu-a-diky-sparte-napsal-tvrdik.html

    • Re: Gól z ofsajdu

      winter (přítel SN)     před 7 lety 12.08.2017 19:39 |  
      0 0

      Aha, ono se to píše i v článku :D Já ho nečetl, projel jsem jenom komentáře.. Takže se tímto omlouvám za spam.