Fortuna liga

Blíží se vršovické derby

V mezidobí mezi dvěma zápasy play off Ligy mistrů Slavia zavítá do Ďolíčku k tradiční bitvě o Vršovice. Utkání nabídne přímým přenos O2 Sport.

Přiznám se, že tak moc nervózní jako před úvodním hvizdem úterního zápasu jsem již dlouho nebyl. Pak přišel jeden šok, druhý šok a vlastně v návaznosti na nadcházející neproměněné šance ještě několik šoků dalších. Co naplat, čekalo se mnohé, dostalo se relativně málo. Je pak samozřejmě velkou otázkou, jak dokáží hráči přeladit z módu boje o stamilióny do módu s názvem HET liga. Ostatně s tímto již měli problém i jinačí velké týmy. Tím spíše, když musí mít slávisté v hlavě i nadcházející odvetu, která se kvapem blíží. Jistou výhodu lze spatřovat v tom, že sobotní zápas by měl být vyhecovaný, bude plný stadión a proti Bohemce je to vždycky řežba. Z tohoto pohledu se zdá los jistě lepší, než kdyby se mělo jet například, já nevím, třeba do Brna.

Právě tuto cestu absolvoval v minulém kole náš zelenobílý sok. V zápase s místní Zbrojovkou pravda nepředvedl nic moc, snad se moji kamarádi s Bohemkou v srdci neurazí, když řeknu že ono vlastně vůbec nic. Pokud tedy nepočítáte neproměněnou penaltu, kterou nedal mimochodem Jan Kuchta, toho času na hostování ze Slavie. No jo, jenže jak už to tak bývá, když se sejdou dva týmy, kterým to zas tak nejde, není překvapením, když zápas skončí bezbrankovou remízou. A tak se i stalo. Pro Bohemku šlo o druhou remízu v sezóně, tu první uhrála za radosti červenobílého tábora na pražské Letné. Zatím jediný domácí zápas sehráli klokani s Karvinou, který soudě dle ohlasů (při nejlepší vůli se přiznám, že jsem zápas neviděl) zaslouženě vyhráli 2:1. Když už jsme u těch domácích zápasů, připomeňme, že v loňské sezóně uhrála Bohemka z 15 zápasů v Ďolíčku 19 bodů za 6 výher a 1 remízu.

Pro nás slávisty je příjemné, že jednu z 8 porážek si připsala ve vzájemném zápase právě se sešívanými. Jestli si na zápas vzpomenete (není to tak dávno), tak si asi řeknete, že by se vám něco podobného líbilo i v tomto blížícím se utkání. Slavia vcelku v poklidu dokráčela pro tři body a zápas měla, snad až na drobnou pasáž v první půli, celou dobu pod kontrolou. V Ďolíčku po dlouhé době, jen co je pravda.

Znovu se jen velmi těžko odhaduje sestava. Takřka s jistotou lze snad jen říci, že nenastoupí zranění Deli s Dannym. Ale jinak? Co myslíte? Bude šetřit trenér Šilhavý opory před důležitou odvetou? A pokud ano, kdo je nahradí?

4. kolo - Sobota 19. 08. 2017 18:00

HET liga, 2017/2018
0 - 0
0 - 0
Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (137)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Blíží se vršovické derby

    TSeguinTS     před 7 lety 18.08.2017 15:44 |  
    5 7

    První.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      TSeguinTS     před 7 lety 18.08.2017 15:50 |  
      4 1

      ...gól dáme do deseti minut. Musíme poznat poslední zápas playoff LM také s druhé strany, už jen fanouškům. Pokud si autor článku nedovolil tipnout sestavu, nevím kdo jiný by mohl tak, aby se trefil. Rád bych viděl např. Mingazova a určitě by se měl sehrávat s novými spoluhráči Stoch. Stopeři asi Jugas Ngadeu, snad bude Deli brzy (odveta PO) připraven. Snad s jistotou se dá říci, že nastoupí Sobol, který bude čerstvý.

      • Re: Blíží se vršovické derby

        bongor     před 7 lety 18.08.2017 18:34 |  
        0 0

        No s našima začátkama bych si tak jistej nebyl.Vačnatci se na nás navíc budou chtít vytáhnout a ani sympatie z minulých desetiletí už nejsou na nějaké skvělé úrovni,takže očekávám boj na place i v hledišti.

        • Re: Blíží se vršovické derby

          TSeguinTS     před 7 lety 18.08.2017 18:39 |  
          0 1

          Boj to bude.. a v čestném boji zvítězíme. Hlavně bez bolavých zoubků a šrámů.

  2. Re: Blíží se vršovické derby

    Mejla1892     před 7 lety 18.08.2017 15:49 |  
    1 6

    Druhý:-)

  3. Re: Blíží se vršovické derby

    Mejla1892     před 7 lety 18.08.2017 15:50 |  
    4 1

    Jinak k tématu, věřím, že žádné šetření nebude, hrajem v sobotu a až pak ve středu, pro hráče ideální rytmus, takže na vačnatce v plné síle

  4. Re: Blíží se vršovické derby

    Ados     před 7 lety 18.08.2017 15:51 |  
    2 5

    Potřebujeme udělat tři body, protože konkurence tohle kolo ztrácet nebude. Za mě ideální sestava: Laštůvka - Bořil, Jugas, Ngadeu, Sobol - Souček - Stoch, Hušbauer, Hromada, Sýkora - Altintop

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Mejla1892     před 7 lety 18.08.2017 15:53 |  
      3 0

      Halila na hrotu bych na Bohemce bral, ale k němu ještě někoho do útoku,klidně Milana, hrát prostě na 2 útočníky

    • Re: Blíží se vršovické derby

      TSeguinTS     před 7 lety 18.08.2017 15:54 |  
      10 0

      Více reálně bych viděl sestavu: Bořil, Jugas, Ngadeu, Sobol - Souček - Stoch, Hušbauer, Altintop, Sýkora - Škoda

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 16:36 |  
        1 0

        Tak teď nevím zda bychom měli hrát powerplay nebo ne... :-)

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Maty22     před 7 lety 19.08.2017 06:38 |  
      1 0

      Myslim že si sestavu tipnul správně.
      Je možný, že JŠVCD dá na hrot Mešiho a Halila na podhrot místo Pepi.

      A mimo jiné bych chtěl vidět IQ test toho kdo tě mínusuje za tip sestavy. Sem se asi vážně choděj bavit rudoši.

  5. Re: Blíží se vršovické derby

    Ondráš     před 7 lety 18.08.2017 16:00 |  
    5 2

    Proti sparťanské farmě je potřeba jít v plné palbě, žádné šetření! Pro ně je to domácí zápas roku a budou nás chtít seřezat, to je jasný..je mi jedno jak, jedno kdo tam ty góly dovalí, ale musíme vyhrát! No rychlostně dominovat asi nebudeme, tak je potřeba to uhrát kvalitou..taky by bylo dobrý neprochrápat začátek, z toho se nám stal takový nepěkný zvyk..

  6. Re: Blíží se vršovické derby

    Karlsson (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 16:02 |  
    0 0

    Kdyby náhodou..zítra budu v Klatovech. Neví někdo, v jakém podniku by šel zápas sledovat (vysílá O2)?

  7. Re: Blíží se vršovické derby

    tupoleff (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 16:05 |  
    0 2

    vzhledem ke spíše opatrnickému přístupu JŠ a poslední negativní zkušenosti (zranění Deliho a Dannyho) bych čekal, že klíčový postavy ofenzivy (hušby, škoda) začnou spíš na lavičce. čekám 4-1-4-1 vepředu s Mešim, uprostřed se Sukem. Obrana by se měla sehrávat na APOEL, čili střed MNN a Jugas, na krajích Bořil a Duško (pokud už je v cajku - jinak Sobol). Záloha samozřejmě s Rotaňem a Altintopem uprostřed, na krajích JM8 a Stoch, případně Sýkorka, aby se rozehrál. Nicméně těším se, jak me JŠ zase překvapí

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Virgil1956     před 7 lety 18.08.2017 16:34 |  
      1 0

      Asi tak nějak, ale určitě bude hrát Sobol, který v odvetě proti Apoelu nemůže nastoupit.

  8. LM

    Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 16:40 |  
    5 2

    Ja doufam, ze nastoupime v silne sestave. Tohle je zapas, kde si ztratu nemuzeme dovolit. Porad je potreba si uvedomit, ze to je taky kvalifikace LM a mnohem dulezitejsi (a ted uz i realnejsi), nez ta s APOELem.

  9. Re: Blíží se vršovické derby

    stromovous (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 16:56 |  
    0 0

    Ideální asi bude nějaký mix sestavy. Ani harakiri jako proti Teplicím se 7 změnami, ani stejnou sestavu jako bude ve středu. Rád bych, aby v sestavě byli např. čerstvý Sobol, zatím nevyužitý - postupně se zlepšující - Altintop, v dobrém světle jevící se Švento (přestaly-li ho již bolet zuby) a Stoch, kterému ostré minuty s (pro něj novým) mužstvem jen pomůžou. A Stoch by si mohl podělit poločasy např. se Sýkorou (kterého bych nejradši viděl v základu - zejména prorit APOELU, ale záleží, zda už má na to, aby po zranění dal kombo - v neděli za juniorku, v úterý kus zápasu na Kypru, sobota boj na Bohemce, středa odveta LM).

  10. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 17:02 |  
    12 1

    Každý zápas v lize hrajeme o Ligu mistrů, hlavně 3 body a něktěří hráči herní praxi!

    Laštůvka - Bořil, Jugas, Ngadeu, Sobol - Souček - Sýkora, Altintop, Rotaň, Stoch - Škoda

    • Re: ..

      Gino     před 7 lety 18.08.2017 17:31 |  
      1 1

      Tahle sestava se mi líbí

    • Re: ..

      DF007     před 7 lety 18.08.2017 17:36 |  
      1 0

      Se sestavou naprostý souhlas. Napsal jsem ji úplně stejně, a to jsem si četl komentáře až poté, co jsem napsal svůj příspěvek.

    • Re: ..

      smely (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 17:38 |  
      1 6

      Lastuvka - Sykora, Jugas, MNN , Sobol - Danny, Rotan, Altintop, Stoch - Skoda, Mesanovic

      • Re: ..

        Cross     před 7 lety 18.08.2017 22:01 |  
        0 25

        Rotan se na Kypru zesměšnil, nejslabší hráč, a nemuze hrat. Neni dobry ani doma, ani venku. Hraje prd. Jen slepý v nem vidí neco víc, bez lúzra. Bohuzel. Nejsme zaopatřovací ústav.

        • Re: ..

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 22:09 |  
          7 0

          Podívej se třeba v neděli na záznam utkání s Bohemians a zaměř se právě na Rotaně(pokud nastoupí). Možná pak se jen utvrdíš, že slepý může nakonec vidět lépe než ty Crossi.

          • Re: ..

            Cross     před 7 lety 19.08.2017 16:03 |  
            0 2

            Tvrdím, že Rotaň je marný. Naprosto nemoderní fotbalista, hrající do stran a dozadu, slepý a bezradný dopředu, vždy otočka směrem k vlastní bráně. Uz několikrát jsem soustředěné sledoval jeho hru, zvlášť přímo v Edenu, abych videl nejaký smysl a koncept jeho konání.
            Rotaň je Hrobař fotbalu. Prémiant venglošismu, což byl tuhý defenzivní styl přelomu sedmdesátých a osmdesátých let Československé repre. Nedalo se na to dívat.
            Šimáně uz pred dvěma roky řekl dost důležitou vec: může se doma i prohrát, ale ma se hrat rychlý útočný fotbal, nahoru dolů, divák se ma bavit.
            Tak se hraje Premier League. Dokonce i týmy z dolní poloviny tabulky.

            • Re: ..

              Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 20:28 |  
              1 0

              Podívej se na kolik dotyků hraje, když chceš fotbal nahoru, dolů, tak to by hráči v první řadě nesměli ztrácet laciné balóny a kolik takových samotný Rotaň ztratil? Tobě třeba nevadí, že Jugas přihraje Ngadeuovi a ten Bořilovi místo toho, aby samotný Jugas hru přenesl na druhou stranu rychleji(nešel míč přes Ngadeua, ale rovnou přihrál Bořilovi), ale když se Rotaňovi nikdo vepředu nenabízí, tak on přihraje jinde. On nemá za cíl držet míč na pět dotyků a až pak přihrát, když se budou hráči nabízet, tak ty přihrávky budou chodit i dopředu.

        • Re: ..

          Boss82     před 7 lety 18.08.2017 22:34 |  
          5 0

          Jen jestli nejsi slepý náhodou ty sám.

        • Re: ..

          ervin     před 7 lety 19.08.2017 10:01 |  
          1 0

          Je to samozřejmě tvůj názor ale na černou práci už dlouho nikoho takového Slavia neměla, občas mu něco nevyjde ale nejslabší ? To snad ne...

  11. Re: Blíží se vršovické derby

    DF007     před 7 lety 18.08.2017 17:35 |  
    3 2

    Myslím si, že určitě nastoupí Altintop a Sobol se Stochem a pravděpodobně Sýkora. Více bych nikoho nešetřil. Proto podle mě sestava Laštůvka - Bořil, Ngadeu, Jugas, Sobol - Souček - Sýkora, Altintop, Hušbauer, Stoch - Škoda.
    Altintopa bych zkusil i ve středu místo Rotaně. Bude třeba hrát ofenzivněji, přeci jen potřebujeme na postup tři branky, a to je určitě bližší Altintopovi než Rotaňovi. Doufám, že se v sobotu chytí i Milan a ideálně kdyby se dal dohromady Danny.

  12. Re: Blíží se vršovické derby

    Kenny     před 7 lety 18.08.2017 17:35 |  
    0 0

    Apropos, víme něco bližšího o Deliho zranění a předpokládanou dobu léčení? A Danny?

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Akuls     před 7 lety 18.08.2017 19:14 |  
      10 0

      Co jsem slyšel, tak Danny by měl být na středu fit. Dokonce by to možná šlo už zítra, ale počítám, že nebudeme riskovat a Danny bude zítra ještě na tribuně. S Delim je to prý horší, sice vyšetření prokázalo, že zranění je naštěstí lehčího rázu než to v jednu chvíli vypadalo, ale pár dní si Simon odpočine. Prý se dělá všechno proto, aby byl na středu také připraven, údajně se mu zranění hojí rychleji než normálnímu smrtelníkovi. Riziko tam ale určitě bude, aby si to ještě nezhoršil a nestál pak půl sezóny. Prý ale chce v každém případě nastoupit i třeba s "náhradní nohou". CH.L. je pro hráče velké lákadlo. Věřím, že ve středu do toho dají všechno a vyprodaný Eden bude slavit postup jako před 10-ti lety.

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 23:46 |  
        0 0

        Doc. Kolář spolu s našimi lékaři určitě dělají maximum a doufejme, že už na Nicosii bude Simon ready.

      • Re: Blíží se vršovické derby

        bongor     před 7 lety 19.08.2017 11:56 |  
        2 0

        Deli není normální smrtelník,je to Slávista!

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Kenny     před 7 lety 19.08.2017 13:20 |  
        0 0

        Díky za optimistické informace.

  13. Re: Blíží se vršovické derby

    Robinator     před 7 lety 18.08.2017 17:35 |  
    2 5

    Lastuvka - Bořil, Jugas, Ngadeu, Sobol - Souček - Stoch, Hušbauer, Altintop, MvB- Škoda

    Škodu tam mam protoze verim, ze by se konecne mohl chytnout..coz je strasne dulezite pred stredou..Altintopa tam mam, protoze verim, ze uz pujde a jde vykonostne nahoru..a chtel bych ho videl ve stredu v zakladu. MvB tam mam, protoze verim, ze se chytne a bohemce da gola..jestli ne, definitivne me presvedci, ze na to ma jen jako stridajici hrac..

  14. Re: Blíží se vršovické derby

    urs (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 17:54 |  
    4 3

    Podle mě určitě vprostřed nastoupí Hallil a vpravo dole Bořil.. Dál si též netroufnu odhadovat, ale i přes případnou prohru budu spokojen, pokud se posléze dostaneme do LM

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Cross     před 7 lety 18.08.2017 21:54 |  
      3 8

      To je bezvadné. Ted se podle urs podelame v Dolicku, ale pak nastoupí opory, zázračné se z ničeho nakopnou a pojedeme Ligu mistrů. Childish.

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Quentin     před 7 lety 18.08.2017 22:13 |  
        3 1

        Urs o podělání se nic nepsal. Ta idea je úplně jasná, myslím by většina z nás vyměnila body s klokanem za postup do LM. Samozřejmě chci 3b i zítra v lize, je to ta druhá delší kvalifikaci do LM v příštím roce...

        • Re: Blíží se vršovické derby

          Cross     před 7 lety 19.08.2017 15:45 |  
          0 2

          Urs anticipuje porážku a dokonce ji vlastně předem i omlouvá. To je nepodělaný přístup? To je Slavie?

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Merlinus (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 23:19 |  
      3 2

      Tak to silne nesouhlasim. Jakakoliv bodova ztrata z Dolicku je neodpustitelna. S takto slabymi tymy nemuzeme ztracet body.

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Robinator     před 7 lety 18.08.2017 23:27 |  
        1 2

        Přesně tak..navíc každý bod bude v konečném součtu mrzet..Plzeň je na koni a v lize si myslím, že bude hodně suverénní

        • Re: Blíží se vršovické derby

          Hektor     před 7 lety 19.08.2017 14:09 |  
          1 0

          Tak Plzeň hlavně vyhrává i zápasy, ve kterých hraje úplný hovno. Letos bude na titul možná málo i 70 bodů.

  15. Re: Blíží se vršovické derby

    Akuls     před 7 lety 18.08.2017 18:16 |  
    2 3

    Ne že bych tuto sestavu osobně preferoval, ale tipnul bych si, že to JŠ postaví takto: Laštůvka - Bořil, Jugas, MNN, Sobol - Souček - Sýkora, Altintop, Hromada, Zmrhal - Mešanovič. Zítra, po nočních lijácích, na neregulérním bahništi v Ďolíčku si Čochtan bude troufat, ale i tato sestava by na ně měla stačit. Hlavní je se nezranit, ušetřit opory a ve středu se vypnout k maximálnímu výkonu a postoupit do CH.L. APOEL si víkendové ligové kolo odložil, tak se musíme přizpůsobit.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Cross     před 7 lety 18.08.2017 21:50 |  
      2 8

      Hlavní je hrat naplno, sehrávat se, nešetřit zdravé opory a nepodělat se. Někomu se to muze zdát málo, ale presne tohle my ted potrebujeme.

      Šetrit opory.... ? To je tragický omyl, který - bude lu praktikovan - do Vánoc může vest ke změně trenéra.

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 01:04 |  
        1 0

        I ty Sybylo :)

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 21:50 |  
      2 0

      Mešanovič když hrál sám v útoku tak neukázal nikdy nic, kéž by se to někdy změnilo, ale nevim nevim....dle mě je jen do kombinace k druhému útočníku, když je unavená obrana...

  16. Re: Blíží se vršovické derby

    VaSsa     před 7 lety 18.08.2017 18:44 |  
    1 0

    Laštůvka - Sobol, Jugas, MNN, Bořil (45´Frýďa) - Souček - Stoch, Altintop, Hromada, Sýkora - Mešanovič
    Tipuji ukopanou výhru 1:0.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Travinho     před 7 lety 18.08.2017 19:45 |  
      4 1

      Je to sice jen detail, ale proč bychom střídali v poslední minutě první půle?

      • Re: Blíží se vršovické derby

        VaSsa     před 7 lety 19.08.2017 10:00 |  
        1 0

        :D lstivá taktika.

  17. Re: Blíží se vršovické derby

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 19:00 |  
    0 0

    Sice je to trošku mimo vršovické derby, ale zajímá mě váš názor...
    Jaký hráč je dle vás v současné Slavii nepostradatelný? (pouze 1 hráč)
    Ať tady není mnoho příspěvků, tak pokud už někdo vašeho nepostradatelného hráče zmíní, tak mu dejte pouze palec nahoru. Děkuji.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Kaston     před 7 lety 18.08.2017 19:05 |  
      12 1

      Simon Deli

      • Re: Blíží se vršovické derby

        donford     před 7 lety 18.08.2017 19:09 |  
        24 1

        Hušbauer zvaný Hušby.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      afro     před 7 lety 18.08.2017 19:16 |  
      5 8

      Beru-li v potaz zejména jeho nezastupitelnost, tak Škoda a hned v závěsu Laštůvka.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Travinho     před 7 lety 18.08.2017 19:45 |  
      2 4

      Jednoho říct nedovedu, ale nejvíce zřejmě Deli, Danny, Hušbauer a Škoda.

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Dobi     před 7 lety 18.08.2017 22:58 |  
        3 1

        Souhlas, omezení na "1 kus" se mi nelíbí a toto jsou OPORY!

        • Re: Blíží se vršovické derby

          Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 23:05 |  
          0 0

          Proč se ti to nelíbí? Je to právě účel abys dle svého uvážení rozhodl, kdo je dle tebe nepostradatelný hráč v současné době. Když se vybírá nejlepší obránce ligy nebo čehokoliv jiného, kde to musí určit povolaní lidé, tak taky nevypíšou 5 hráčů, ale pouze jednoho.
          Bohužel jak mabr, tak Boss82 si nejspíš nevšiml, že Deli s Hušbauerem už zmíněni jsou a tak to trošku ztrácí na hodnotě zda někteří jednici nedali ''2 hlasy'' jednomu hráči.

          • Re: Blíží se vršovické derby

            Dobi     před 7 lety 19.08.2017 07:31 |  
            3 1

            Zapomíná se, že fotbal je hra KOLEKTIVNÍ a mužstvo je tím lepší, pokud jsou skloubeny hvězdy a nenápadní "dělníčci", kteří pracují na ty hvězdy. Takže říci, jestli je důležitější Deli, Hušbauer nebo Škoda či spolehlivý brankář, při nejlepší vůli nedokážu. A navíc -každý zápas je jiný, každý má jinou taktiku i zaměření hry. Proto si za názorem, že nemá účel vybírat JEDINÉHO hráče, stojím. Je to jak s volebními průzkumy, nakonec vše dopadne jinak. Podobně jako se zpěváckými anketami, kde často rozhodují různé fan-kluby. Ale na druhou stranu - nic proti této anketě, naštěstí je jasné, že by to nikdy nevyhrál van Kessel nebo Tecl, ti už jsou oba stejně pryč.... Každý názor, pokud se zdůvodní, je cenný - hlas lidu, hlas boží... Takže se vůbec nezlobím na nikoho, kdo vybírá skutečně jednoho hráče. Vždyt o nic nejde a názory lidí mohou být pro odpovědné cenné.

            • Re: Blíží se vršovické derby

              donford     před 7 lety 19.08.2017 10:51 |  
              2 0

              Také proč by ses na nás zlobil. :-) Sam jsi správně napsal - vox populi, vox dei. Já jsem volil Hušbyho, jako nejsilnější personu, která u nás tvoří hru, stmeluje, dře a má vítěznou morálku. Dle mne má největší hráčskou odvahu, a proto také dostává asi nejvíc nakopáno. A vzpomínám přitom na rčení Jeffersona - Jeden muž s odvahou tvoří většinu. Takže Hušby a k němu deset rovných. Ale zcela chápu, že jiným se zase líbí jiný.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      malan (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 20:47 |  
      3 5

      Stoch!

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Boss82     před 7 lety 18.08.2017 21:21 |  
      8 3

      Simon Deli

    • Re: Blíží se vršovické derby

      mabr     před 7 lety 18.08.2017 22:35 |  
      5 3

      Asi se to nebude líbit většině ale pro mě Pepa Hušbauer.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Robinator     před 7 lety 18.08.2017 23:29 |  
      4 1

      Simon Deli

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Horis     před 7 lety 19.08.2017 09:47 |  
      2 0

      ještě minulou sezonu bych řekl Milan Škoda. Letos mu to zatím tak "nelepí" (i když ta hlava v Bělorusku mu vyšla). Na Apoelu na můj vkus někdy až moc "chrtil" (chtěl to prostě vzít na sebe a prolomit to). Tak si myslím, že nepostradatelný je Pepa Hušbauer.

  18. Re: Blíží se vršovické derby

    Travinho     před 7 lety 18.08.2017 19:49 |  
    0 0

    Nemá někdo lupen na toto utkání navíc?

  19. Vstupenky

    Mako     před 7 lety 18.08.2017 20:50 |  
    1 0

    Mám navíc 2 vstupenky do sektoru hostů. Cena původní, tedy 150 Kč za kus. Pište do zpráv.

    • Re: Vstupenky

      Travinho     před 7 lety 18.08.2017 21:14 |  
      0 1

      Máš tam zprávu. Je to ještě aktuální...?

      • Re: Vstupenky

        Mako     před 7 lety 18.08.2017 21:29 |  
        0 0

        Máš zprávu.

        • Re: Vstupenky

          Mako     před 7 lety 18.08.2017 21:55 |  
          0 0

          Prodáno.

  20. Re: Blíží se vršovické derby

    Fulham     před 7 lety 18.08.2017 21:34 |  
    2 17

    Laštůvka - Holík, Frýďa,MNN,PEF - Sýkorka, Halil , Suk, Hromada,, Stoch ( Dušan) - MvB ...

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Travinho     před 7 lety 18.08.2017 22:11 |  
      4 0

      Holík? Máš k tomu alespoň nějaký argument...

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Fulham     před 7 lety 19.08.2017 07:09 |  
        0 1

        No mám. Co je s ním? :-) hostovat ani na přestup nešel, na soupisce A, jun. ani u19 není, je to reprezentant, hrál ( a na jeho věk slušně ) loni ligu .... všichni tady hejtujou Frýďu , že na pravém beku je na prd, Honza odehrál všechno a potřebujeme ho ve středu plně nabitého .... asi tak.

        • Re: Blíží se vršovické derby

          Fulham     před 7 lety 19.08.2017 07:50 |  
          0 0

          A to jsem ještě zapomněl na Chaluše....:-)))

          • Re: Blíží se vršovické derby

            marp (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 16:59 |  
            0 0

            A na Jamese Dense. Už má natrénováno?

        • Re: Blíží se vršovické derby

          Travinho     před 7 lety 19.08.2017 08:58 |  
          3 0

          Také nevím, co s ním je. Ale vzhledem k tomu, že za měsíc a něco neodehrál ani zápas, tak se domnívám, že je zraněný a i kdyby nebyl, tak dávat do sestavy devatenáctiletého kluka, který nemá herní vytížení, je blbost.

          • Re: Blíží se vršovické derby

            Fulham     před 7 lety 19.08.2017 09:31 |  
            0 0

            Jojo - v pohodě. Já jen abychom toho Honzu neuštvali...

          • Re: Blíží se vršovické derby

            Karel1 (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 11:04 |  
            0 0

            Zraněný není, hraje za juniorku.

            • Re: Blíží se vršovické derby

              Travinho     před 7 lety 19.08.2017 15:10 |  
              0 0

              Tak je po zranění. Mistrák za juniorku pokud vím nehrál...

              • Re: Blíží se vršovické derby

                Karel1 (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 16:47 |  
                0 0

                Poslední dva mistráky, doma s Jabloncem a v Boleslavi celé odehrál.

                • Re: Blíží se vršovické derby

                  Travinho     před 7 lety 19.08.2017 23:10 |  
                  0 0

                  Nu, doma s Jabloncem jsem byl a tak opilý jsem nebyl, abych jej nepoznal...

  21. Re: Blíží se vršovické derby

    Robinator     před 7 lety 18.08.2017 23:31 |  
    2 2

    Když někdo řekne šetřit opory, jsem z toho mírně rozladěný :)) a když vidím Mesanovice samotného v útoku, jsem ještě víc ...zítra musime opravdu nasadit to nejlepší a sehrávat se na středu..nasadit sestavu která bude hodně odlišná od západu ve středu je krok zpět..

  22. Re: Blíží se vršovické derby

    Ladislav (přítel SN)     před 7 lety 18.08.2017 23:56 |  
    0 8

    Moje sestava: Laštůvka - Bořil, Bílek, Chaluš, Sobol - Ngadeu - Zmrhal, Altintop, Hromada, Stoch - Mešanovič
    Nevím, jak je na tom zdravotně Jirka Bílek, pak případně Jugas.

  23. Re: Blíží se vršovické derby

    valkys     před 7 lety 19.08.2017 00:52 |  
    8 3

    Divím se, že to tu nikdo nezmínil, ale já bych rozhodně proti Bohemce nestavěl Sobola. Asi to tak nedopadne, ale dal bych nalevo Floa nebo Dušana, aby měli nějakou herní zátěž před středou, kdy bych přesunul Bóřu doprava a místo něj dal jednoho z těch dvou. Frýďa je bohužel v posledních zápasech úplně mimo a neumím si představit, že by měl v odvetě play off nastoupit...

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Fulham     před 7 lety 19.08.2017 07:27 |  
      1 2

      Já to zmínil a mám neomarxistů neurekom..:-))

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Horis     před 7 lety 19.08.2017 09:43 |  
      5 1

      Také bych Sobola dnes nestavěl, protože ve středu stejně na plac nemůže. Dal bych nalevo Šventa a počítal bych tam s ním i na Apoel, aby se mohl Bořil přesunout vpravo.

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Maty22     před 7 lety 19.08.2017 10:24 |  
        2 1

        Právě proto, že ve středu Eda nemůže, tak musí hrát dnes. Na rotaci základní sestavy si musíme zvyknout.

  24. Zkouška

    pinochet     před 7 lety 19.08.2017 01:15 |  
    1 3

    Očekávám zkoušku na Apoel, tedy maximálně útočnou sestavu, aby si vyzkoušela, jak otočit 0:2. Za mne tedy: Lašttůvka - Frydrych, Ngadeu, Jugas, Bořil - Souček - Sýkora, Altintop, Hušbauer, Stoch - Škoda. Po poločase pak na plac naběhnou Mešanovič, Mingazov a Švento místo Altintopa,Stocha a Sýkory.

    • Re: Zkouška

      celtix     před 7 lety 19.08.2017 01:49 |  
      2 0

      Sobol ???

      • Re: Zkouška

        Fulham     před 7 lety 19.08.2017 07:38 |  
        2 0

        Píše na APOEL - Eda ve středu ne...

  25. Re: Blíží se vršovické derby

    Fačín     před 7 lety 19.08.2017 08:50 |  
    0 11

    Myslím, že je potřeba sestavu trochu okysličit a některým borcům dát volno. Volno bych dal především Frydrychovi s Bořilem, ti odehráli maximum možného. Také Rotaňovi (kvůli chybám na Apoelu,aby si vyčistil hlavu), Hušbauerovi (také má odehráno skoro všechno a je potřeba ho pošetřit na odvetu). Naopak bych zapřáhl uzdravené (Sýkora, Hromada), nové posily Stocha se Sobolem kvůli rychlému sehrání a zatím méně vytížené borce - Šventa s Altintopem a možná i Floem. Největší otazník u mě vyvolává post útočníka. Škoda by si možná potřeboval odpočinout, Mešanovič je z formy a že je MvB útočník, na to se asi zapomnělo..Nicméně Milanovi se proti Bohemce historicky daří, tak bych na to asi vasdil.

    Takže moje sestava na dnešní zápas s Bohemians vypadá asi takto:

    Kovář - Švento, Jugas, Ngadeu, Sobol - Souček, Hromada - Sýkora, Altintop, Stoch - Škoda

    Na střídačku by se asi mohli vejít: Frydrych, Flo, Hušbauer, Alvir, Mešanovič, van Buren

    • Re: Blíží se vršovické derby

      dauby     před 7 lety 19.08.2017 14:06 |  
      1 0

      Svento na pravem beku? To jako vazne?

  26. Re: Blíží se vršovické derby

    Maty22     před 7 lety 19.08.2017 09:32 |  
    0 5

    Moje sestava:

    Laštůvka - Bořil, Jugas, Ngadeu, Sobol - Hromada, Souček - Sýkora, Altintop, Stoch - Škoda

    A jak si myslim, že to postaví JŠVCD:

    Kovář- Bořil, Jugas, Ngadeu, Sobol - Hromada, Souček - Sýkora, Altintop, Zmrhal - Mešanovič

    Bořila možná pošetří taky.

  27. Re: Blíží se vršovické derby

    Horis     před 7 lety 19.08.2017 09:37 |  
    0 15

    Dnes bych to postavil takto:

    Kovář - Sýkora, Ngadeu, Jugas, Švento - Zmrhal, Souček, Hromada, Stoch - Mešanovič, Altintop

    Na APOEL potom takto:

    Laštůvka - Sýkora, Deli (Bílek, Ngadeu), Jugas, Švento - Danny (Zmrhal), Ngadeu (Souček, Rotaň), Hušbauer, Stoch - Škoda, Altintop

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Horis     před 7 lety 19.08.2017 09:38 |  
      3 0

      na Apoel samozřejmě na pravého beka Honzu Bořila...

    • Re: Blíží se vršovické derby

      VanDel     před 7 lety 19.08.2017 09:56 |  
      5 1

      Z jakeho duvodu bys jako dneska vynechal Sobola ?

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Horis     před 7 lety 19.08.2017 14:10 |  
        2 0

        Protože ve středu hrát nemůže, tak aby si zahrál vlevo Švento, jelikož předpokládám, že tam bude hrát i ve středu a zatím není dostatečně zápasově vytížený

    • Re: Blíží se vršovické derby

      donford     před 7 lety 19.08.2017 10:35 |  
      5 0

      Teď není chvíle pro experimenty. Kolikrát spolu hráli Sýkora a MNN v obraně? Kolkrát vedle sebe hráli napravo vedle sebe Jugas a Švento? Kolikrát vedle sebe hráli Škoda či Mešši s Altintopem v útoku? Kolikrát hráli vedle sebe Hromada a Stoch? Třeba vzniknou časem vedle sebe nové, geniální takto navrhované dvojice. To nevím. Ale vím, že proti Apoelu musí nastoupit osvědčená sehraná jedenáctka hráčů. Je to zápas tzv. hop a nebo trop.

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Horis     před 7 lety 19.08.2017 14:24 |  
        2 0

        Stopery jsem v sestavách omylem přehodil, OK, moje chyba. Švento samozřejmě vlevo, toho mám psaného správně.

        S Altintopem zatím v útoku nikdo nehrál, to je pravda, ale zrovna Halil má dost zkušeností na to, aby třeba i rozhodl, tak proč to nezkusit? Milanovi ani Mešimu to tam momentálně zrovna extra nepadá. Milan do základu patří, Meši může přijít zase jako žolík v případě potřeby místo Halila (nevím, jestli ten už zvládne celý zápas)

        Proti Apoelu těžko nastoupí sehraná jedenáctka. Teda může, ale to by znamenalo pouze to, že by místo Stocha byl na place Danny a místo MNN Simon (MNN by se posunul na DZ místo Součka). Pravda ale je, že této sehrané jedenáctce to zatím příliš nestřílí a my ve středu budeme potřebovat ze všeho nejvíc střílet góly.

        Jen tak mimochodem, podle logiky kdo spolu kdy hrál, by třeba Stoch nemohl nastoupit, vždyť za nás odehrál jediný zápas... A teda nic moc. Nicméně věřím, že se může a bude zlepšovat.

        Co se týče Altintopa, tak může hrát třeba podhrot, nemusí být vyloženě na hrotu, ale má moře zkušeností, tak by měl dostat šanci i v těžkém zápase. A to, že s někým nehrál? Ale trénuje s námi už dost dlouho na to, aby věděl, jak hrají ostatní, takže bych v tom neviděl takový problém.

        Jinak ale samozřejmě ideální by bylo, kdyby na Bohemce nastoupila stejná sestava jako ve středu na APOEL a ideálně rozstřílela oba soupeře, nicméně to se nestane. Na Bohemce určitě nebudeme riskovat Deliho, Dannyho a myslím, že si odpočinou i naši další nejlepší hráči (Hušbauer, Bořil, Škoda). Ale jestli je to dobře nebo špatně stejně ukáží až oba výsledky.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      qwertz0099     před 7 lety 19.08.2017 13:22 |  
      0 0

      Už jsem viděl mnoho sestav, které tvořili fanoušci, ale Sýkoru na PO snad nikdo zatím nedal.

  28. Psychika, zkušenost

    JS (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 10:13 |  
    7 16

    Je strašně nepříjemné, jak týmový psychika v kombinaci s taktickými i individuálnimi chybami sráží týmový výkon. Stačilo proti BATE trefit víckrát bránu, než tyče.. Stačilo nedostat hloupý gól v první minutě na Kypru. Zkrátka všechno by vypadalo jinak, tým by byl v laufu, kombinace by se dařily. Druhá věc je pohyblivost zálohy a krajních hráčů, ale podle mne to souvisí vše se vším – tedy kdyby se dařilo, i hrači by podávali lepší výkony. Nicméně nyní je potřeba - velice rychle - dostat se z této spirály zmaru v podobě „nedaří se > budeme opatrní > zatáhneme se > nedaří se“.

    Myslím, že JŠ by měl postavit to nejsilnější co má, zvlášť z hlediska zkušenosti. Takže by měl přestat opomíjet např. Šventa. Bohemku bude třeba urvat, ale zároveň nastartovat určitou fotbalovost, protože jinak nemáme proti APOELu sebemenší šanci. Co doopravdy potřebujeme je nebetyčná sebedůvěra našich plejerů. Sohlasím s názorem Srackena, že JŠ svým gentlemanským respektem k soupeři, ale zároveň defenzivně laděnou taktikou „hlavně neinkasovat“ na týmovém sebevědomí moc nepřidá. Přesně proto doufám, že budou hrát drzouni (Stoch, Mingazov, Sýkora) v kombinaci se zkušeností (Švento, Altintop, Rotaň, možná Bílek?) a tenhle koktejl hráčů nás zvládne vymanit z momentálního výkonnostního bahna.

    Podle mě by neměl hrát Frydrych ani Jugas, jejich výkony samostatně (násobené kombinací obou hráčů v základu) nás bohužel srážejí dolů. A stejně tak by neměl hrát Škoda, který je prostě marný a víc se vzteká, než volí dobrá řešení. K němu se vážou dva problémy – zaprvé nemáme plnohodnotnou náhradu, zadruhé kdoví co by plnohodnotná náhrada Škody předváděla v našem systému, kdy záloha dostatečně nepodporuje jediný hrot.

    Herně i výsledkově jsme spíše v regresu, ale někdy se ten sestup musí zastavit. Je ale potřeba minimalizovat šance, že se tak nestane. Doufejme, že to JŠ zvládne. Působí na mne jako trenér, který umí uspět s týmy, které mohou překvapit, ovšem zatím nezvládá vedení týmu v roli musíme uspět.

    • Re: Psychika, zkušenost

      jarmik     před 7 lety 19.08.2017 13:33 |  
      4 3

      Ty se snažíš působit jako odborník, ale někdy jsou ty formulace fakt peklo, a co je horší, občas nedávají smysl.

      1) "podle mne to souvisí vše se vším – tedy kdyby se dařilo, i hrači by podávali lepší výkony" – No ano, psychika a výkon souvisejí, říká se to.

      2) "dostat se z této spirály zmaru v podobě „nedaří se > budeme opatrní > zatáhneme se > nedaří se“" – A v té jako jsme? My jsme jen opatrní a zatahujeme se a jen se nám nic nedaří? Nebo obecně z opatrnosti vyplývá, že se nedaří? Chceš říct první, nebo druhé? Smysl nedává ani jedno.

      3) "Bohemku bude třeba urvat, ale zároveň nastartovat určitou fotbalovost, protože jinak nemáme proti APOELu sebemenší šanci" – Co to je určitá fotbalovost? Teď máme neurčitou fotbalovost? Nebo žádnou?

      4) "JŠ svým gentlemanským respektem k soupeři, ale zároveň defenzivně laděnou taktikou „hlavně neinkasovat“ na týmovém sebevědomí moc nepřidá" – Defenzivně laděná taktika "hlavně neinkasovat" je, že hrajeme neustále na polovině soupeře?

      5) Podle mě by neměl hrát Frydrych ani Jugas, jejich výkony samostatně (násobené kombinací obou hráčů v základu) nás bohužel srážejí dolů. – Násobené kombinací? Nestačí napsat, že nás srážejí výkony obou těch hráčů? To jsou výroky jak od Němce/Karocha.

      6) "A stejně tak by neměl hrát Škoda, který je prostě marný a víc se vzteká, než volí dobrá řešení." + "...kdoví co by plnohodnotná náhrada Škody předváděla v našem systému, kdy záloha dostatečně nepodporuje jediný hrot." – Takže je marný Škoda, nebo záloha, která ho nedoplňuje? A nesouvisí to náhodou? Vždyť jsi přece objevil, že vše spolu souvisí.

      7) "Herně i výsledkově jsme spíše v regresu, ale někdy se ten sestup musí zastavit. Je ale potřeba minimalizovat šance, že se tak nestane." – Příště navrhuji "Je potřeba maximalizovat šanci, že bude minimalizována šance eventualita, že se tak nestane".

      8) A na závěr tradiční odsouzení Šilhavého. No comment.

      Osm hrozných. Dneska dobrý.

      ––

      • Re: Psychika, zkušenost

        bongor     před 7 lety 19.08.2017 16:04 |  
        0 1

        Karoch teda včera exceloval při sranda-Slovácko.Rozplýval se nad skvělými akcemi bídy,divím se,že se tam rovnou neběží nabídnout Taliánovi jako dvacátej expert.

    • Re: Psychika, zkušenost

      Eskaes     před 7 lety 19.08.2017 19:02 |  
      1 0

      souhlasím téměř se vším, ta spirála zmaru je přesná.

      A musím se JS zastat. Já ho vnímám sice jako nesmlouvavého kritika, ale obvykle konstruktivního. Proto na SN chodím, pro výměnu zajímavých názorů a pohledů. To, že se po APOELU dostavila frustrace a následná čočka od ostatních chápu, ale to patří k fotbalu. :-)

  29. Re: Blíží se vršovické derby

    skori (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 11:38 |  
    0 0

    Ahoj, neměl by náhodou někdo 2 lístky na dnešek?

  30. Re: Blíží se vršovické derby

    Martin Platil     před 7 lety 19.08.2017 11:40 |  
    3 9

    Podle mě není důvod na začátku sezóny někoho šetřit. A jestli hráče chytají křeče tak si říkám, jaký je vlastně jeho přínos pro tým....

  31. Re: Blíží se vršovické derby

    andre-21     před 7 lety 19.08.2017 12:33 |  
    4 4

    Zápas na Bohemce bude hodně těžký a zároveň důležitý před odvetou s APOELem, a proto nevidím příliš důvod pro nějaké šetření hráčů nebo naopak s přílišnými experimenty. Budeme hrát minimálně EL, takže na to prostor ještě bude, ale vyběhl bych na hřiště se sestavou podobné středeční. Nechal bych odpočívat pouze Frydrycha a možná Bořila, který byl s Hušbauerem nejaktivnější a nejlepší na Kypru.

    Laštůvka - Bořil, MNN (Bílek), Jugas, Švento - Mingazov, Hušbauer, Souček (Rotaň), Zmrhal - Mešanovič, Škoda (Altintop na podhrot)

    Proč bych volil 4-4-2? Musíme ukázat odvahu a hlavně se v rozestavení sehrát, protože nenastoupit takto od začátku v odvetě by byla chyba. Samozřejmě, fotbal není o rozestavení, ale v momentě, kdy hrajeme na jeden hrot, tak se až moc často uchylujeme k jednoduchým řešením. Navíc Bohemka představuje přesně to, co bude hrát APOEL - nepříjemný a důrazný presing, rychlé obsazování a dostupování našich hráčů v kombinaci se snahou o rychlé brejky.

    Střídal bych brzo určitě Sýkoru, aby se dostal do tempa, dále zvážit prostor pro Frydrycha a MvB. Alternativou k Součkovi s Rotaněm zkusit Ščuka, ale zatím jsou za svými možnostmi všichni 3 a zvlášť u Součka mně to mrzí, protože jsem na něj po suverénní hře v Liberci a reprezentace dost spoléhal...
    m
    Takže hlavu vzhůru, bojovat, makat a po sehrání to půjde. Musíme hlavně začít s kombinační hrou a proměňováním šancí...

    • Re: Blíží se vršovické derby

      andre-21     před 7 lety 19.08.2017 12:36 |  
      2 0

      Ještě mi tam uteklo, že by mohl místo Zmrhala začít Stoch, který ukázal na Kypru zajímavé možnosti a slušnou dynamiku, ale potřeboval by se sehrát s týmem. Od Zmrhala naopak čekám více, takže je otázka jestli by nezačal spíše na lavičce.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 13:36 |  
      1 0

      Čeho se nejvíc bojím,že samozřejmě budou hrát jak o život a pořádně nás dokopou na tom jejich hřištátku,tomu by měla odpovídat sestava, křehčí typy bych radši vynechal.Aby člověk nakonec nebyl rád za plichtu,což by mě ovšem hodně nasralo o prohře snad ani nemohu uvažovat.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      bongor     před 7 lety 19.08.2017 16:08 |  
      0 0

      Souhlasím se 4-4-2,v Čechách neexistuje mužstvo,kterého bychom se museli obávat.Ale to je taky jediná věc ve které nesouhlasím s Jardou,protože JŠVDVCD.Dodal jsem tam ještě slůvko "velmi"

  32. Nevím

    Siddhartha     před 7 lety 19.08.2017 13:08 |  
    0 16

    Blíží se i odveta s apoelem, ve které Šilhavý postaví to nejlepší a pojedou na sto procent.. Neni tedy možné, že bude tento zápas "vypuštěn"? Precejen se hraje poslední předkolo, oběť v podobě vypuštění jednoho ligového kola by se dala snadno pochopit. Siddhartha

    • Re: Nevím

      Alcapone     před 7 lety 19.08.2017 13:24 |  
      8 0

      Dobrovolně ztratíme a teoreticky budem na Plíseň ztrácet po 4 kolech 5 bodů? Tak to je na studenou sprchu!

      • Re: Nevím

        bongor     před 7 lety 19.08.2017 16:12 |  
        0 0

        Ale zase uznej,že bysme velmi potěšili soudruhy,oni se tak snaží,dokonce včera porazili i Slovácko,což je podle některých novin počin na vyhlášení národního svátku,a my bychom jim to zase zkazili.Mějme přece taky trochu ohledů.

        • Re: Nevím

          Alcapone     před 7 lety 19.08.2017 16:29 |  
          0 0

          :-) myslím že ta výhra je pro média důležitá jak přistání na Měsíci. Myslej si jak teď povalej když makaróna učili svý vítezný skřeky v kabině. Přitom to mohla bejt remíza viz ten rozbor v isportu a gól Lopaty z ofsajdu. A kdyby to Navrátil nezvoral tak mohli i prohrát a jejich ultras tu rakev zakopou ve středovým kruhu.

    • Re: Nevím

      vlk30 (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 13:28 |  
      4 0

      Co to je za kravinu kádr je stavěn na to aby zvládl obě utkání.Jestli ne, tak se pak peníze vyhazují oknem.Něco vypouštět se taky nemusí vyplatit a mohlo by nás to na konci ligy mrzet.

  33. Derby

    Sracken     před 7 lety 19.08.2017 13:38 |  
    6 8

    Pevně doufám, že se na tom nechutném stadionu pobavím fotbalem a naším vítězstvím.
    Věřím, že pan Krob, Vrba, Plíšek, Tvrdík vidí, že nešťastná vyjádření trenéra do tisku sráží psychiku týmu a trenérovi poskytnou mentálního kouče, který mu vysvětlí, že když trénuje tým, který má možnosti a rozpočet jako zbytek ligy kromě TOP 3, tak musí vystupovat a motivovat tým úplně jinak, před očima mu musí běhat Cristiano, Zlatan, Lebron, Sidney, Floyd, a ne rvově zhroucený uzlíček, co se bojí druhořadých vysloužilých hispánců, co to přišli dokopat na Kypr, a vedra a sluníčka ve 21:45!!!
    Co se týče vstupenek, myslím, že liga by měla zavést pravidlo: Pro fanoušky hostů 5% kapacity, avšak zároveň minimálně 1 000 lístků. Člověk takhle nemůže se symboly Slavie skoro nikam kromě Dukly a Liberce zatímco u nás všem poskytujeme přijetí vpravdě královské, sprostá chátra z Ďolíčku nám vždy kazí představovačku a táhne to z nich weedem na 100 honů. Dneska to bude na hlavní opět zajímavé, vím, že nás tam bude dost, jejich prodej lístků dlouhodobě nefunguje :)

    • Re: Derby

      pevek     před 7 lety 19.08.2017 14:03 |  
      0 0

      Predstavovacku nam kazi vic tymu, nez jen klokani. Namatkou takovy Plzenaci taky nepredvadi neco, co by slo nazvat respektem k souperi

    • Re: Derby

      Travinho     před 7 lety 19.08.2017 15:12 |  
      1 0

      Souhlasím s prodejem lístků, Bohemka jsou v tomto ohledu šmejdi. Ale už nesouhlasím s vyjádřením na adresu pana trenéra, protože si myslím, že je to velmi dobrý psycholog.

    • Re: Derby

      Cross     před 7 lety 19.08.2017 15:13 |  
      0 5

      Fakt je, ze předem avizovat, ze tento zápas s Bohemians jaksi nemusíme odjezdit naplno a s momentálně nejlepším kadrem, jak se to povedlo Šilhavému, je v evropském kontextu ojedinělé. Tým má jezdit naplno vždy a herní praxi nic nenahradí. Očekávám z naši strany dalsi predposraný výkon, ale zároveň věřím, ze nas kádr je o tolik dražší (cca 10-15x), ze ty body nějak ukopeme. Ale budování "silného středoevropského týmu" narážī na mentální mantinely. Loni jsme vesměs hráli docela bezradný fotbal doma, ale venku jsme byli vynikající. Letos, s Rotaněm, jsme průměrní doma i venku. Rotaňův styl symbolizuje letošní Slavii: hra čelem k vlastní brance, zády k brance soupeře. A ještě blbě.

  34. Klokaní zaujatost

    Alcapone     před 7 lety 19.08.2017 14:05 |  
    0 0

    Prosím mohl by mi někdo vysvětlit jako mimopražskýmu vysvětlit co se s bohemákama stalo? Vycházelo se s nima celkem v pohodě... Že by závist? Nikdo ze známých bohemáků mi nedokáže odpovědět. Dík.

    • Re: Klokaní zaujatost

      donford     před 7 lety 19.08.2017 14:45 |  
      7 0

      Je to dle mě prachobyčejná pražská (česká) závist. Dokud jsme "ryli držkou v zemi" (Kryl), tak s námi i soucítili. Teď tu jsou peníze, schopný management, stadion, posily, naše TS, tak jsme vystoupili výrazně z vršovického stínu průměrných či podprůměrných. A to se neodpouští. Víc bych v tom nehledal. Vždyť se podívejte přes řeku - vše, co je čínské, je hanebné. A že doma každý z nich má aspoň 5 čínských výrobků, o tom cudně pomlčí. A že JaT je spoluvlastněna Číňany, takže i oni jsou spoluvlastníci Sparty? O tom ani šeptem! A že mají v mančaftu rodilého Izraelitu? (Čestné slovo, to není nic pro ti němu!!), stále budeme pro ně, ubožáky a dementy, Jude Slavia! Vše to je ubohé, malicherné, leč pravdivé. Pro závist si nevidíme často ani na špičku bot.

      • Re: Klokaní zaujatost

        Alcapone     před 7 lety 19.08.2017 15:03 |  
        0 0

        Jo dík něco v tom smyslu jsem si myslel. Já jdu většinou proti proudu a spíš mám z takovejch lidí srandu.

      • Re: Klokaní zaujatost

        sTizz (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 15:20 |  
        1 1

        Zacalo to jejich hostovanim v Edenu..
        J&T,ktera vlastni spartu,neni spoluvlastnena cinany,jedna se o jinou divizi.

    • Re: Klokaní zaujatost

      edenian     před 7 lety 19.08.2017 17:15 |  
      0 0

      Nestalo se nic. Blbci jsou vsude. Tady ve Vrsovicich jsme sousedi pratele, fandime si normalne jeden druhymu a jsme radi, ze jsme jediny mesto v cr, ktery ma 2 prvoligovy kluby. Spory maj jen zamindrakovany pitomci kdoviodkud.

  35. Re: Blíží se vršovické derby

    OldZbysek     před 7 lety 19.08.2017 15:01 |  
    2 9

    Řada z vás by hráče nešetřila, tak já dnes nebudu šetřit vás. Proč máme více než 2 jedenáctky hráčů, aby pak zahřívali lavičku? Mohla by se sehrát jedna na ligu a druhá na poháry. Mezi hráči není výrazný rozdíl. Vidíme, že i ti zkušení dělají chyby. Hráči, kteří sehráli těžký zápas v horku na Kypru, by se měli nechat odpočinout, aby mohli uplatnit náročný presink, který těm kyperským komediantům moc nevoní. Nedovedu si představit, že by mohli zvládnout 3 těžké zápasy v maximálním tempu krátce po sobě a hlavně odevzdat maximální výkon. Je třeba vše soustředit na středu!
    Obrana na Kypru zahrála dobře bez výrazných chyb. Při rohu brání takřka celé mužstvo a stane, že balon někdy nešťastně propadne nebo se tečuje, odrazí. To samé druhý gól lob přes obránce. Žádné vypracované šance ani chyba obrany. Měl bych spíše výhradu k brankáři, který přišel jako jasná jednička a myslím, že tato pozice mu moc nesvědčí. Zdá se mi v poslední době dost nejistý. Při prvním gólu jako by uhnul. Ani nezkusil míč vyrazit tělem nebo hlavou. U druhého proč vybíhal, když před ním byl ještě obránce? Myslím, že ho Kypřané dobře přečetli. V Borisově ho také přehodili. Takže by si měl nyní odpočinout a chytat Kovář, aby byl připravený také pro případ…
    Myslím, že Deli moc nechyběl, spíše tím, že Ngadeu pak nehrál v záloze. S Delim jsme dostali v Borisově také 2 góly a obrana tam dost hořela. Samozřejmě je to výborný hráč a umí si naběhnout na gól, ale i vyrobit kiks. Není vůbec fair svalovat druhý gól na Frydrycha, který čekal přihrávku v momentu, kdy jsme zakládali útok!
    Proto sestava na Bohemku: Kovář – Mingazov (Holík), Chaluš, Ngadeu Sobol- Sýkora, Altintop, Stoch, Zmrhal- Mešanovič, Van Buren. Střídání: Švento, Hromada (za Stocha)
    Nevím, co je s Holíkem, který je sehraný z reprezentace s Chalušem. Jsou to ligoví hráči a reprezentanti. Anglie U19 rozhodně není horší než Bohemka. Tak proč by neměli hrát a zvládnout ligu? Mingazova bych zkusil na pravém beku. Je rychlý, když takto může alternovat Švento?
    Na závěr otázka. Myslíte, že je lepší vyhrát doma 3:1 a jet pak na Kypr nebo prohrát na Kypru 2:0 a pak hrát doma? Já bych bral spíše tu naši variantu a musíme jim dát 4:1 nebo třeba 3:0 po prod!oužení!

  36. Re: Blíží se vršovické derby

    Oberyn_7     před 7 lety 19.08.2017 15:02 |  
    8 2

    Vážené slávistky, vážení slávisté,

    Dnes očekávám 3 body. Nemůžeme si tady hrát na alibi, že Bohemians jsou namotivovaní atd.. Naši hráči mají větší kvalitu a musí takový zápas zvládnout. Je to dlouhodobá kvalifikace pro Ligu mistrů a nesmíme ztrácet žádné body.

    Pouze napíšu mé přácí a určitě nepředpokládám, že bych takovou sestavu někdy viděl.
    Laštůvka - Bořil, Ngadeu, Jugas, Flo/Švento - Hromada, Rotaň - Sýkora, Hušbauer, Stoch - Altintop

    Pro mě to je sestava, která má výjímečné kombinační schopnosti a můžeme s ním v pohodě přehrát kohokoliv v lize. Bořil vpravo, protože to je jeho primární pozice a měl by tam už konečně hrát stále. Flo nebo Švento z druhé strany, protože chci stejného hráče, co nastoupí dnes vidět i ve středu. Tak aby si trochu zvyknul. Hromada s Rotaněm ve středu by mohla být zajímavá kombinace a věřím, že by mohla skvěle fungovat a asi poslední hráč Altintop. Halil na hrotu hrával. Už v Ostravě ukázal, že se zvedá a při neformě Škody a Muris jako jediný útočník je spíše oslabení pro tým bych tam vyzkoušel právě Halila. Plus máme další tři golové hráče hned za ním.

    Prosím všechny ty, kteří mi budou chtít dát mínus a určitě jich nebude málo bych vážně pořádal i o argument proč ne takovou to sestavu? Jsem otevřený ostatním názorům.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      Fulham     před 7 lety 19.08.2017 15:34 |  
      3 0

      Honzu s Ruslanem a Hušbym bych asi nechal dáchnout, ale obecně i s argumentací souhlas. Já třeba nás kádr nedělím na A a B , ale beru to jako rovnocenné hráče na post. Alespoň zatím...

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Oberyn_7     před 7 lety 19.08.2017 16:20 |  
        0 0

        Já také nerozděluji hráče na A a B. Nemám to rád. Máme vysokou kvalitu na všech postech zdvojenou, ale já se ohlížím z velké části na středu a aby si hráči vyzkoušeli souhru v soutěžním zápase. Chybí nám ta pomyslná chemie směrem dopředu a pokud potřebujeme vstřelit minimálně 2 branky APOELU, tak Bohemias by nám mohla posloužit jako dobrý test.

        Máme stále na regeneraci spoustu času a nemusíme nikam cestovat. Zranit se hráč může i na tréninku. I když samozřejmě v ostrém zápase je riziko větší. Tudíž, třeba šetřit Pepu by byla škoda, protože on aktuálně tu formu má. Také jeho spolupráce s Ruslanem je výborná. Pepa, strašně moc těží z práce Ruslana ve středu pole. To bych nerad rozděloval.

        Kdo mě napadá a mohl by vypadnout ze sestavy je Jugas. Odehrál toho spoustu a stopera by si Frydrych s Ngadeu taky odehrál.

  37. Re: Blíží se vršovické derby

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 16:08 |  
    3 3

    Vcera jsem se dival druhy polocas na bidu a musim vam rict,ze jim toho izraelce docela zavidim + ten bibion jsou hraci ,ktery se asi nebudouoc vracet,ale rychlost a praci s micem maji. Opravdu se mi zda,ze jsou vic platny pro tym nez nase nejvetsi posilly.

  38. Re: Blíží se vršovické derby

    Siddhartha     před 7 lety 19.08.2017 16:15 |  
    0 0

    2:1 pro nás, góly dá altintop a Stoch, ze hry!!!

    • Re: Blíží se vršovické derby

      bongor     před 7 lety 19.08.2017 16:20 |  
      0 1

      Kalhoty zase vytáhni: 4-1 bez diskuse

      • Re: Blíží se vršovické derby

        Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 19.08.2017 16:29 |  
        0 0

        Uz ted,ja myslel az ve stredu.

  39. Re: Blíží se vršovické derby

    Jarinho     před 7 lety 19.08.2017 16:41 |  
    0 0

    OT:
    Ahoj, promiňte, že otravuju, ale nevi nekdo o 2 lístkách na středu ? měl jsem jet na dovolenou, ale nakonec nejedu, tak zkouším štěstí, díky všem

    • Re: Blíží se vršovické derby

      robinho25     před 7 lety 19.08.2017 16:47 |  
      1 0

      Pošli sz

  40. Re: Blíží se vršovické derby

    Jikom33     před 7 lety 19.08.2017 17:04 |  
    0 0

    Sestava je velmi, velmi zajímavá. Jsem hodně zvědavý na Hromadu, těším se, co po zranění předvede Sýkora. Jen mi v sestavě vadí Zmrhal, co je s Mingazovem? A doufám, že bude záloha pomáhat Mešimu, protože když hrajeme nakopávaný míče na jednoho útočnika, kterým je Meši, často se na to nedá koukat.

  41. Re: Blíží se vršovické derby

    zeleznik2     před 7 lety 19.08.2017 17:12 |  
    0 0

    No když vidím základní sestavu, nevím, zda mám jásat anebo mít obavy...obrana ok, ale ta záloha, s hrotem Murisem...

  42. Re: Blíží se vršovické derby

    zeleznik2     před 7 lety 19.08.2017 17:16 |  
    0 1

    Do nominace na utkání se nevešli Per-Egil Flo, Ruslan Mingazov a Mick van Buren, Jasmin Ščuk a Marko Alvir. Ze zdravotních důvodů nemůžou nastoupit Simon Deli, Danny a Jiří Bílek.

    Lavička: Kovář, Hušbauer, Stoch, Frydrych, Škoda, Švento, Rotaň.

    Šetřit Hušby se Škodou mi nepřijde jako ideální nápad. Jsem zvědavý na marody Sýkorku s Hromadou, aby se kluci dnes zase nezranili, to bude hodně bolavé utkání...snad to dáme.

    • Re: Blíží se vršovické derby

      zeleznik2     před 7 lety 19.08.2017 17:16 |  
      0 0

      Hušbyho..