Hráči Slavie

Komentáře (48)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 10.09.2017 12:37 |  
    33 5

    Obrovska chyba pane trenere,rychlost nam chybi a tak rychle hrace odejdeme

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      kerim1969     před 7 lety 10.09.2017 12:54 |  
      21 4

      A já myslel, že se schání hostování pro Altintopa, tak třeba příště.

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      ervin     před 7 lety 10.09.2017 17:06 |  
      4 3

      Souhlasím s Tebou , poslední dobou některé tahy trenéra taky nechápu, pořádnou šanci v poslední době ani nedostal a je fuč! Navíc v Bolce se hned uvedl slušným výkonem i gólem...Ahoj

  2. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    Sracken     před 7 lety 10.09.2017 12:56 |  
    5 20

    Už nejde napsat nic než :) Cirkus.

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      Arutha     před 7 lety 10.09.2017 15:55 |  
      11 1

      Klaun jste pořádný...

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      jarmik     před 7 lety 11.09.2017 13:42 |  
      2 0

      Vypusťte Srackena! :)

  3. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    afro     před 7 lety 10.09.2017 13:07 |  
    14 5

    To pred derby nechame odejit nejlepsiho hrace toho posledniho? Diletantismus! :-)

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      hiker42     před 7 lety 10.09.2017 13:24 |  
      11 2

      :) tak nám na pravou zálohu zbyl Sýkora, a když bude zraněnej / bez formy, tak tam bude lítat jako utrženej vagon JZ, kterej pravačkou pořádně nenacentruje :) hlavně že jiný posty máme ztrojený / zčtveřený :)) toto

      • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 10.09.2017 13:43 |  
        12 1

        Tak na pravé straně je také Frydrych, který také neumí centrovat... aspoň si nebude jeden, druhému závidět. :-)

        • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

          hiker42     před 7 lety 10.09.2017 14:26 |  
          3 1

          je-li pravým bekem Frydrych, pak na levém máme Bořila, takže centry bude dávat jako obvykle Souček z kruhu :)

          • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

            Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 10.09.2017 14:48 |  
            9 5

            Neřekl bych, že odchod Mingazova bude velké oslabení, ale akutnější problémy vidím na jiných postech a to především na pravé straně obrany a středních záložnících.
            V minulé sezóně byl největší problém na pozici pravého obránce a ten jsme dokázali na poslední chvíli zalepit hostováním levého obránce, jenže pravý obránce je stále ten z minulé sezóny, takže problém je na tom postě stále... místo toho máme 4 levé obránce (Bořil, Flo, Sobol, Švento) a napravo Frydrycha, i když tam by měl hrát Bořil a nalevo Sobol s Floem. Proč sem vlastně šel ten Sobol, když tu máme Floa se Šventem... ano, možná je lepší než oba, ale jaký to má smysl, když ani na tom postu vlastně nehraje a hraje na pozici levého záložníka. V tom prozatím musím litovat i samotného Sobola, který sem určitě nepřišel vysedávat na lavici a kvalitu rozhodně má.
            Kdo měl ve Slavii nahradit Baráka? Měl to být Alvir, Rotaň, ''pravý záložník'' Danny nebo snad Altintop?
            Hledáme útočníka, ale jednoho pošleme hostovat(Tecl). Mohl tady plnit roli druhého, třetího útočníka. Místo toho ho pošleme hostovat a k nám na hostování jde Necid.

  4. ...

    Robinator     před 7 lety 10.09.2017 13:25 |  
    25 6

    Zbavujeme se rychlosti a dravosti..to není úplně chytrý..

    • Re: ...

      Jakob     před 7 lety 10.09.2017 13:51 |  
      19 2

      V tomto případě naprostý souhlas... Když hraje Danny , tak ostatní by měli být co nejrychlejší. Mám pocit že se nějak začíná panikařit i jinde než tady na diskusi

  5. ..

    Chlupp (přítel SN)     před 7 lety 10.09.2017 13:55 |  
    26 5

    Necháme odejít hostovat rychlého kluka, i když mu to občas odskočilo a herní praxi potřebuje a necháme si tady vysloužilého pomalého Altintopa, který se plete hráčům do cesty a chodí pěšky, vždyť to trenér i vedení musí vidět!

    • Re: ..

      Khadgar     před 7 lety 10.09.2017 14:40 |  
      0 4

      Vedení to podle mě vidí, ale když trenér řekne, že ho nebude stavět, tak ho pošleš radši jinam, aby měl tu herní praxi tam...

    • Re: ..

      sicilianbrno     před 7 lety 10.09.2017 17:14 |  
      5 0

      Nevím proč tu posuzuješ dva rozdílně typologické hráče, kteří nehrají na stejné pozici.....Altintop ted hraje naprd, stačí ho nechat na lavičce, ale nemá žádný vliv na to, že odešel krajni záložník....Mingzov se vyhraje a v letě nebudeme muset potřebovat kvalitního krajního záložníka...doufam teda. Máme na kraje Stocha, Sykoru, Zmrhala, Dannyho, připadne Burena...neviděl bych v tom problém.

      • Re: ..

        koudys2 (přítel SN)     před 7 lety 13.09.2017 10:58 |  
        0 0

        Já vidím problém v tom, že odejde Mingazov při srovnání Mingazov > Zmrhal, Van Buren (kraj zálohy)

  6. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    VanDel     před 7 lety 10.09.2017 15:39 |  
    9 8

    Dle trenera mame asi zbytecne moc rychlych, typickych krajnich zalozniku......achjooooo

  7. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    Robinator     před 7 lety 10.09.2017 16:27 |  
    3 1

    Mingazov Gol..všimněte si, jakou u toho měl rychlost..

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      Radovan62 (přítel SN)     před 7 lety 10.09.2017 16:39 |  
      8 11

      Na to se da rict jediny Nas trener nevi co dela,bohuzel.

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      lassiter     před 7 lety 10.09.2017 18:16 |  
      3 0

      To je trochu klam, protože ten bek tam tak nějak jen vyklusával :-)

  8. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    Alanor (admin)     před 7 lety 10.09.2017 16:39 |  
    6 0

    Koukám na Boleslav a Mingazov i Chaluš hrají velice dobře.

    Mingazova jsme asi pouštět nemuseli a na křídlech si představuji takové typy hráčů, jako je on. Ale neviděl bych v tom tragédii. Je to jen na pár měsíců a my máme podobné typy ve Stochovi se Sýkorou, příp. Zmrhala.

    Zmíním i Chaluše. Toho jsem si velice přál a jsem rád, že už neztrácí čas v juniorce. Dnes se mi opravdu líbí. Atletický typ, jistý dozadu, kvalitní rozehrávka. Jasně, je to jeden zápas, ale myslím si, že tam 2 roky nevydrží a stáhneme si ho. Dnes lepší než robustní Stronati, který typologicky připomíná Jugase.

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      marcocruz (přítel SN)     před 7 lety 10.09.2017 16:57 |  
      2 3

      A Mingazov ještě ke všemu hned v prvnim zápase gól. Myslim, že poslat ho na hostovaní nebylo nejmoudřejší rozhodnutí.

      • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

        sicilianbrno     před 7 lety 10.09.2017 17:44 |  
        3 1

        Proč ne? Naopak su rád že se mu daří a snad bude dařit dál. Účel hostování je, aby nabral herní praxi a vytiženost v nejlepším připadě se mu dařilo. POkud Mingazov a Chaluš to splní, tak pro nás jedině dobře, jelikož v létě budeme mít dva prověřené hráče, které rovnou mužeme začlenit do týmu a ušetří nám to prostředky finanční... Samozdřejmě druhá strana Mince, jestli bylo správné Mingazova pouštět skrz konkurenci v týmu. Někdo se zraní nebo odejde forma) a tolik krajních hráčů zase mít nebudeme (Zmrhal, Stoch, Sykora,Buren (spíše bych ho videl jako utočnika nebo za nim Bořila jako obrance), Danny (neni nejrychlejší, síš bych ho videl ve středu hřiště)

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      sicilianbrno     před 7 lety 10.09.2017 17:45 |  
      2 0

      Souhlasím, jak pišu níž, pokud se mu hostování povede, tak pro nás jedině dobře

  9. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    benny231     před 7 lety 10.09.2017 16:43 |  
    17 4

    Je odehráno 10 soutěžních utkání, ve kterých Mingazov, podle mne, mnoho prostoru nedostal.
    V poslední době, mi celá řada rozhodnutí s výběrem sestavy, postů, šetření hráče na evropskou soutěž, ale třeba i střídání, přijde ne-li chybná, tak neštastná. Tohle hostování, hodnotím stejně. Výběr padl na nejrychlešího a jednoho z nejsnaživějších hráčů.

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      vršek     před 7 lety 11.09.2017 23:15 |  
      0 2

      Naprostý souhlas - také mnoha trenérovým rozhodnutím nerozumím, a nelíbí se mi, ale pořád doufám, že trenér Šilhavý je schopný tým úspěšně vést.
      K té snaživosti či hernímu nasazení bych rád přidal srovnání se snaživostí či herním zaujetím Zmrhalovým, a nezmiňuji to rád, ale bohužel Zmrhal není v současné době pro náš tým přínosem a určitě ne jako krajní halv. Ale kdoví, třeba znovu rozhodne derby...kéž by!
      Navíc jistě už nehrozí ono "odpudivé, hnusné a opovrhované filmování", o kterém tady mnozí píší...avšak, které k fotbalu bohužel patří a patřit bude, ať se nám to líbí nebo ne....a navíc, někdy se prostě "padnout" musí aby rozhodčí zapískal i jednoznačný faul...

  10. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    Borgetti     před 7 lety 10.09.2017 18:08 |  
    3 0

    Co si vzít z toho dobrého? Tak posílit Bolku před Plzní je dobrá taktika a jinak sám hráč si zaslouží po delší době velké vytížení. Co hráč má z kariéry, když by furt jen střídal. Proto doufám, že celý podzim bude furt v základu a jeho rozehranost nám pak pomůže na jaře k titulu a možná i k vyřazáku EL. Bylo by to hezký.

  11. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    Hofo78     před 7 lety 10.09.2017 18:45 |  
    0 0

    Ví někdo jak to vypadá s Panákem z Karviné...jestli je náš a hostuje...

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      Alanor (admin)     před 7 lety 10.09.2017 18:51 |  
      0 0

      Dosud náš není dle systému FAČRu. Ale možná je uzavřená nějaká dohoda o přestupu v zimě...

  12. Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    mcora     před 7 lety 11.09.2017 08:19 |  
    11 5

    Jak to napsal Alanor, trenére budíček a velký. Proč Mingazov? Proč ne Buren, Altintop, Rotaň? Kolik máme klasických pravých záložníků? Co je se Sýkorou? Alvir nedostal čuchnout, proč? To budou hrát jen leváci a defenzivní hráči? Fotbal by měl bavit a zatím hra Slavie je špatná, chybí kombinace a lehkost. Vše hrajeme silou a nákopama.
    Začínáte dělat trenére zvláštní a nepochopitelné kroky.

  13. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    Obr     před 7 lety 11.09.2017 09:00 |  
    11 3

    Proc Mingazov? Kolik mame zalozniku na pravej kraj, ze si muzem dovolit takovej luxus? To tam radsi nechame trapit Burena - stredniho utocnika? A nebo tam bude hrat nekdo pres nohu? Prestavam tem tahum trochu rozumet.....

  14. Mingazov

    Kenny     před 7 lety 11.09.2017 11:45 |  
    3 13

    To je sranda jak tady každý najednou dělá z Mingiho div ne nejlepšího hráče v celé lize, ale v ideální sestavě ho tady nikdo tři čtvrtě roku neměl. Je rychlej, a dál? Přihrávka bídná, střela nic moc, technika nic. Bojovnost má to ano ale stačí to?

    • Re: Mingazov

      afro     před 7 lety 11.09.2017 11:52 |  
      10 0

      To je trefné, ale já bych ho třeba na křídle viděl raději než Van Burena.

      #jesuisMingy :-)

    • Re: Mingazov

      VanDel     před 7 lety 11.09.2017 11:53 |  
      12 2

      Nejde o to, že by to byl nějaký superspasitel. Na jeho uvolnění je ale zarážející to, že to je klasický rychlý krajní záložník !! Takže vzhledem k tomu, že Šilhavý cpe na kraje zálohy hráče, u kterých to není jejich typický post -van Buren a Danny, kterého to většinu zápasu táhne do středu hřiště, tak je zbavení se tohodle hráče opravdu podivné. Teď v Olomouci třeba van Burena střídal na tom kraji zálohy obránce Sobol.......opravdu prazvláštní.

    • Re: Mingazov

      Jachym     před 7 lety 11.09.2017 12:09 |  
      5 3

      Ale to je naprosto přirozené. Stačí si vzpomenout jak tady lidi spílali Teclovi (a koneckonců zprvu právě i Mingazovovi), že jsou Šilhavého protekční děti z předchozího působení. A najednou jsou oba velmi žádaní, zvláště když jim vyšly úvodní zápasy v nových nebo staronových působištích. Totéž se dělo nesčetněkrát dříve, vždy pokud odchozí hráč dal gól v novém klubu, např. Hrubý v Baníku. Pro samotné hráče a pro Slavii je určitě lepší, když budou pravidelně hrát.

      • Re: Mingazov

        Lantenac     před 7 lety 11.09.2017 13:21 |  
        9 2

        Možná že spíše přijde někomu zvláštní, že byl Tecl stavěn během celého působení na pravou zálohu, aniž by se pořádně vyzkoušel v útoku... A posílat pryč Mingazova při současné formě a výkonu krajních hráčů. Myslím, že horší než Mick nebo JZ8 hrající přes nohu by nebyl.

        • Re: Mingazov

          Jachym     před 7 lety 11.09.2017 14:46 |  
          1 1

          Jisté je, že náš kádr je přeplněný a byla by obrovská škoda, aby nám tak kvalitní hráči stáli. Někdo prostě musí z kola ven. Ač Zmrhal nemá zrovna oslnivou formu, je reprezentantem a loni se velkou měrou podílel na titulu, Mick van Buren byl rovněž na hraně hostování, ale výborně mu vyšla příprava a poslední domácí zápas s Boleslaví. Tak černý Petr padl na Ruslana. Předpokládám, že se trenéři rozhodli na základě objektivních skutečností včetně aktuální formy Ruslana.

          • Re: Mingazov

            Lantenac     před 7 lety 11.09.2017 17:10 |  
            0 1

            Na jednu stranu je náš kádr, jak říkáš, přeplněný, ale zároveň na post pravého záložníka máme alternace v často zraněném a do formy se teprve dostávajím Sýkorovi, levonohém Zmrhalovi, původně útočníku Burenovi a možná v Dannym, který také laboruje se zraněním.
            To prostě podle mě není ideální stav.

  15. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    JS (přítel SN)     před 7 lety 11.09.2017 12:19 |  
    20 8

    Jako napsat Mingazova na soupisku EL a pak po poslat na hostování, to je majstrštyk. Koncepce.

    O něčem to svědčí. Minimálně o chaosu ve sportovním úseku, a ten tvoří jen JŠ a jeho asistenti. O tom, že jsme se zbavili jednoho fotbalového hráče a doprava tak máme jen Sýkoru, ani nemá cenu dál lamentovat.

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      Jachym     před 7 lety 11.09.2017 12:26 |  
      3 3

      Třeba ta koncepce spočívá v tom, že se nám parádně rozehraje v Boleslavi a do EL naskočí do závěrečných kol na jaře...:-D

      • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 11.09.2017 18:23 |  
        4 0

        Na jaře se dělá zase nová soupiska. :-)

        • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

          Jachym     před 7 lety 11.09.2017 19:49 |  
          1 1

          Ano, a na ní už Ruslan bude :-)) Takže se to nevylučuje.

          • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

            JS (přítel SN)     před 7 lety 11.09.2017 21:20 |  
            2 2

            *zase bude

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      sicilianbrno     před 7 lety 12.09.2017 08:36 |  
      0 0

      Doprava mame i Dannyho, ktery je obounohy a je mu to jedno,Burena, pokud bude pod nim hrát Boril a ne Frydrych. Takze bych v tom na rozdíl od tebe neviděl problém. Pokud se Mingazovovi bude dařit v Bolce tak mame na léto hotového kvalitního hráče zadarmo...

  16. Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

    pinochet     před 7 lety 11.09.2017 16:54 |  
    10 2

    Nevidím problém v odchodu Mingazova na hostování, problém spatřuji v tom, že Mingazov odchází na hostování, zatímco v týmu zůstává Altintop.

    • Re: Mingazov odchází hostovat do Mladé Boleslavi

      Indurain     před 7 lety 11.09.2017 21:56 |  
      7 2

      Přesně tak, Altintop byl krok vedle, při vší úctě k jeho kariéře, v této jeho formě, nemůže takový hráč být v základu Slavie ani v Olomouci, natož někde v Evropě, kvůli které byl přiveden....