Fortuna liga

Slavia - Brno 2:0

Slavia porazila v Edenu Brno 2:0, obě branky vstřelil Tomáš Necid. Zápas se hrál na jednu bránu a skóre je k hostům velice milosrdné, slávisté mohou být zklamaní, že soupeři nenastříleli minimálně dvojnásobek branek, šancí na to bylo dost.

Trenér Jaroslav Šilhavý postavil silnou ofenzivní sestavu s hvězdnými posilami Dannym a Altintopem, hosté naopak postavili několik mladých a ligou nepříliš ostřílených fotbalistů, čekalo se tak, že slávisté budou mít výraznou převahu. A tak se také od prvních minut dělo, hned v té druhé prověřil Hušbauer Halousku, který vyrazil, akce pokračovala a Sýkorův centr našel hlavu Altintopa, kterého vychytal znovu Halouska a vyrazil na roh. Z něj hlavičkoval ... a trefil obloučkem břevno za Halouskou! A v páté minutě další skvělá akce Slavie, Sýkora prošel po pravé straně a našel Necida, jehož pokus opět vyrazil Halouska. Nápor Slavie tím nekončil, v osmé minutě už se slávisté radovali po pěkné akci Altintopa s Bořilem zakončil Danny, mával se však ofsajd. Ve 14. minutě se uvolnil prostor před Hušbauerem, který napřáhl z 25 metrů a trefil tyč! Místo toho, aby Slavia v té době vedla o tři branky, stav byl stále bezbrankový. Gólostroj se nespustil ani v 23. minutě, když Altintop v ideální pozici, do které jej dostalo sklepnutí Necida, pálil jen doprostřed branky a Halouska opět tento souboj vyhrál. Slávisté sice soupeře prakticky nepustili na svou polovinu a hrálo se jen na jednu bránu, jenže počet brankových příležitostí přestal narůstat. Po půlhodině měli opět sešívaní trochu smůly, nakrátko rozehraný roh vedl až k hlavičce Deliho, kterého vychytal Halouska, z dalšího rohu pak vznikla na malém vápně mela, ve které červenobílí nedokázali dostat míč za čáru. V 35. minutě dostal do dobré pozice Hušbauer Sýkoru, ten ale vysoko přestřelil. A v 36. minutě vystřelili hosté svou první střelu, když slávisté chybovali před vlastním vápnem a Michal Škoda poslal na Laštůvku pomalou střelu asi z 20 metrů. O chvíli později to zkusil také Fortes po chybě Jugase, ten však bránu netrefil. Až ve 43. minutě se konečně slávisté radovali, když Necid usměrnil k tyči centr Hušbauera - 1:0! Do konce první půle ještě dostal paradoxně za zdržování hry žlutou kartu Hušbauer a týmy šly do kabin za stavu 1:0, což bylo pro hosty ještě velmi milosrdné.

Druhý poločas pokračoval tam, kde ten první skončil, po pěti minutách Danny pěkně patičkou uvolnil Sobola, který ale zpětnou přihrávkou nenašel nikoho z nabíhajících spoluhráčů. V 59. minutě se po pěkné akci dostal k míči ve vápně Altintop, ale sám se vyhnal z vyložené pozice a vlastně ani neměl šanci pak už vstřelit gól. A o chvíli později Altintop našel Sýkoru, který vystřelil vedle. A jen za minutu Hušbauer z dobré pozice netrefil bránu. Čas běžel a obraz hry se neměnil. Hrálo se jen na jedné polovině hřiště, Brno úporně bránilo milosrdnou jednobrankovou porážku a slávisté hledali cestičky k jeho brance. Jedinou změnou bylo, že když už sešívaní chybovali a hosté se k míči dostali, přeci jen se snažili zaútočit ve více hráčích. V 72. minutě pěkně vystřelil střádající van Buren, Halouska vyrazil na roh. Až v 74. minutě konečně přišel potvrzující druhý gól, když střídající van Buren pěkně našel Necida a ten měl už skoro na brankové čáře lehkou práci - 2:0. Zápas byl druhou brankou prakticky rozhodnutý, snaha vstřelit další branky znatelně opadla a zápas doplynul do svého konce.

Za trenérský tým hostů přišel hodnotit zápas Richard Dostálek: "Než začnu hodnotit utkání musím zmínit to, že jsme měli opět problém se skládáním sestavy. Vypadli nám čtyři hráči z různých důvodů. Měli jsme z toho malinko strach, hráči nejsou sehraní, nastoupili jsme s respektem. Taktický záměr byl dobře bránit a počkat si na situaci, která by nám pomohla do rychlého protiútoku. Kvalita Slavie se ale ukázala už na konci první půle. My jsme si nemohli dovolit vysunout napadání výše, proto jsme hráli v druhé půli stejně jako v té první. Potkal jsem tu pár lidí, kteří tu pracovali ještě když jsem tu hrál. Myslím, že hráči ten zápas odbojovali. Momentálně je to u nás o psychice a ne o kvalitě. Brankáře Halousku musím pochválit, v první půli měl dobře postavenou branku, dokázal, že nedělá dvojku jen tak, chytil minimálně tři brankové příležitosti. Zažil jsem tu dřevěný Eden, kde se dupalo, aby byli fanoušci slyšet. S tím se současná situace nedá vůbec srovnat, Slavia má nejmodernější stadion, to jim můžeme jen závidět. První reprezentační přestávka nám ublížila, upneme se k tomu, že nám ta druhé pomůže."

Jaroslav Šilhavý mohl být s předvedenou hrou spokojený: "Jsem rád, že jsme splnili roli favorita. Skóre mohlo být vyšší vzhledem k převaze, kterou jsme měli. Chtěli jsme na Brno vlítnout, to klaplo, bohužel až na to proměňování. Nakonec jsme byli rádi, že jsme dali gól do šatny. Tým se uklidnil, v druhé půli naše převaha pokračovala. Ale myslím, že jsme fanouškům zůstali trochu dlužni. Tři body jsou ale doma, to je důležité. Tomáše Necida známe dlouho, ví se o něm, že to je kanonýr, že umí dávat góly. Teď má prostoru dost a formu a kvalitu potvrzuje. Milan Škoda si ze Zlína přivezl zranění, v Astaně navíc dostal do toho místa další úder. Po dohodě s ním jsme se rozhodli, že nepojede ani na repre. Josef Hušbauer je lídrem týmu, dnes se té role zhostil velice dobře, po nemoci byl opět motorem našich akcí, jen dobře, že má formu a myslím, že je po právu nominován do reprezentace. Myslím si, že je oproti sezóně 13/14 dál. Kluky kolem sebe ovlivňuje svým výkonem na hřišti, ale v kabině to není typ, který by hráče nějak seřval. Na Michaelu Ngadeuovi byla už na konci zápasu vidět únava z našeho programu, jinak se s tím ale kluci vyrovnali a zvládli to dobře. Souhlasím, že Halil Altintop odehrál jeden z nejlepších výkonů za Slavii, jen mu chyběl gól. Danny je stoprocentně připraven, mohl už v Astaně, ale tam jsme se rozhodli to na umělce ještě neriskovat. Kdybych si mohl vybrat, jako trenér Slavie bych byl nejradši, aby naši hráči zůstali v pauze tady, ale realita je taková, že nám odjede asi deset hráčů. Tu sérii bez porážky nějak nevnímám, trochu jsem to měl v hlavě jen kolem zápasu se Spartou, kdy se to lámalo. Za dva týdny budeme fandit Spartě, aby Plzeň obrala o body, určitě to bude pro Plzeň těžké utkání. Osmibodová ztráta je dost vysoká, ale nemyslím, že v naší lize jsou tak velké rozdíly, aby někdo té soutěži naprosto dominoval."

9. kolo - Neděle 01. 10. 2017 18:00

HET liga, 2017/2018
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

43. Tomáš Necid
74. Tomáš Necid

FC Zbrojovka Brno
FC Zbrojovka Brno

Komentáře (173)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Brno před zápasem

    jfunion     před 7 lety 01.10.2017 17:36 |  
    0 5

    Místo Halila Škoďák,a byl spokojen na 100%, ale i tak dobrý......:-)

  2. Re: Slavia - Brno před zápasem

    zeleznik2     před 7 lety 01.10.2017 17:40 |  
    0 6

    Hm i proti Brnu hrajeme pouze na jeden hrot. Jiná výhra než rozdílem třídy nejméně o tři branky, s posledním týmem tabulky by byla zklamáním. Dobrou zprávou je návrat Dannyho, ale chybí opět Škoda.

  3. Re: Slavia - Brno před zápasem

    Jalo     před 7 lety 01.10.2017 17:45 |  
    0 4

    Myslim že místo Halila tam mohl být Miňo

    • Re: Slavia - Brno před zápasem

      SKSVenca     před 7 lety 01.10.2017 17:51 |  
      4 0

      Miňo toho spolu se Sobolem odehrál v posledních dnech asi nejvíc, zaslouží si odpočinek.

  4. Re: Slavia - Brno před zápasem

    Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.10.2017 17:47 |  
    5 0

    Hlásím, že v tipovačce nelze nastavit vlastní gól. Po zadání vlastního gólu a uložení, se mi tam objeví ''vyberte střelce''.

      • Re: Slavia - Brno před zápasem

        Radek097 (přítel SN)     před 7 lety 01.10.2017 18:53 |  
        0 0

        Vážně... chtěl jsem dát vlastní branku, ale nejde to. :-) Zatím poločas vyšel, tak ještě druhý poločas vyhrát 2:0.

        • Re: Slavia - Brno před zápasem

          jufoun (přítel SN)     před 7 lety 01.10.2017 19:02 |  
          1 0

          Ale jo mě to akorát rozesmálo :)

  5. Re: Slavia - Brno před zápasem

    Varis     před 7 lety 01.10.2017 17:48 |  
    0 0

    Nějaký streem?

  6. Re: Slavia - Brno před zápasem

    Gemplus     před 7 lety 01.10.2017 17:54 |  
    0 0

    Máte někdo stream? Děkuji!

  7. Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

    Vlcoun     před 7 lety 01.10.2017 18:11 |  
    1 0

    Šachy jo, už zase chyba rozhodčího. Zatím, ale hrajeme tak, že nemám strach.

    • Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

      VanDel     před 7 lety 01.10.2017 18:40 |  
      0 3

      Tak to ti tu jistotu závidim. Já to vidim tak, že pokud nedáme gola do poločasu, tak to v tom druhém bude křeč...

  8. Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 01.10.2017 18:12 |  
    1 0

    Zatím neuznaný gól, břevno a dva zákroky brankáře Halousky Brno meleme..

    • Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

      sicilianbrno     před 7 lety 01.10.2017 19:01 |  
      0 1

      Zapomněl si na tyčku od rány pepi

      • Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

        zeleznik2     před 7 lety 01.10.2017 19:04 |  
        0 0

        Jojo to bylo o něco později

  9. Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

    jufoun (přítel SN)     před 7 lety 01.10.2017 18:41 |  
    0 0

    Každý golman proti Slávii atakuje hodnocení 10. Jinak zatím výborně, pouze nejsme produktivní.

    • Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

      zeleznik2     před 7 lety 01.10.2017 18:45 |  
      0 0

      Dneska nejméně 9..

  10. Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 01.10.2017 18:44 |  
    0 0

    Uf Necka!!goooloooooooool

  11. Re: Slavia - Brno 0:0 v 1. pol.

    VanDel     před 7 lety 01.10.2017 18:46 |  
    0 1

    Složitá pozice.....dobře zakončeno.....dobře Necka !!

  12. Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

    Maty22     před 7 lety 01.10.2017 18:51 |  
    5 0

    Pepa nejlepší, Halil mě taky baví.

    • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

      Hofo78     před 7 lety 01.10.2017 18:57 |  
      6 0

      Halil zatím nejlepší zápas za Slavii

  13. Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

    Harvey     před 7 lety 01.10.2017 18:51 |  
    3 2

    Teda rozhodčí jsou blázni. Neuznaný gól, nesmyslná žlutá pro Hušbyho (to jako hráči nesmí střílet?) a završeno odpuštěnou červenou pro Vraštila za hrubost po odehrání míče. Bravo sudí.
    ...
    Golmanovi Brna respekt...stejně tak celé naší jedenáctce.

    • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

      sicilianbrno     před 7 lety 01.10.2017 18:59 |  
      2 3

      Trošku to prehanis v te jednostranosti. Žlutá pepovi bohuzel zaslouzena. Moc dobre slyšel hvizd a stejne si vystřelil na branku. A ta červená, myslis faul na deliho? Z jedné opakovacky nebylo nic videt, leda ze bys byl na stadionu a videl vic

  14. Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 01.10.2017 18:52 |  
    2 2

    Velice slabý výkon rozhodčího Nenadála těch chyb bylo docela dost..

    • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

      sicilianbrno     před 7 lety 01.10.2017 18:56 |  
      0 1

      Tak fauly na nas píska. Za neuznany regulérní gol nemůže on ale pomezni

      • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

        zeleznik2     před 7 lety 01.10.2017 19:06 |  
        1 0

        No ano, ale ten zákrok na Simona bez karty?ten neuznaný gól padá na pomezního, ale nějak nám to přibývá. Pomalu už je to tradice..

  15. Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

    sicilianbrno     před 7 lety 01.10.2017 18:54 |  
    1 3

    Takhle slabyho soupeře sem v Edenu jeste nezažil. O to vic ta naše golova nemohoucnost mlati do oči... 7 velkých šanci, z toho dve tyče....alespoň ten jeden fík tam padl...jinak vykon se me hodne libi..nas asi baví z golmanu hostu delat golmany kola...bysme ho mohli koupit :-)

    • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

      zeleznik2     před 7 lety 01.10.2017 19:14 |  
      1 1

      No ono by to taky chtělo rány umístit. Když to jde kousek od brankáře, tak je jasné, že to bude mít..

  16. Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

    Hlavis     před 7 lety 01.10.2017 18:59 |  
    0 0

    Minulý zápas je debutant v bráně potopil, dneska zatím zachranuje od blamáže...

  17. Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

    sks9     před 7 lety 01.10.2017 19:08 |  
    11 0

    Halil pecka း)
    Ten balon na Dannyho po kterym padl ten gol byl krasnej bohužel pomezní se zblaznil

    • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

      jufoun (přítel SN)     před 7 lety 01.10.2017 20:13 |  
      9 0

      Přesně, Halil zahrál velmi dobře, a ten gól měl platit.
      Deli v klídečku jako vždy, on je jedinečný borec.
      A musím zmínit Laštůvku, dnes skvělá rozehra.

      • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

        sks9     před 7 lety 01.10.2017 20:30 |  
        6 0

        Pred Delim klobouk dolu odmítl Marseille,Lyon,Lille atd.
        S tím že Slavii má v srdci a nechce ted odcházet a prodloužil smlouvu း)

        • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

          smely (přítel SN)     před 7 lety 01.10.2017 22:21 |  
          2 0

          Simon taky ? Já vím, že neska prodloužil Míša do 2020...

          • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

            sks9     před 7 lety 02.10.2017 16:08 |  
            0 0

            Tohle od nej zaznelo kdyz prodlužoval smlouvu.
            Nevim jak je to dlouho

      • Re: Slavia - Brno 1:0 v 1. pol.

        sasky     před 7 lety 02.10.2017 06:52 |  
        5 0

        Jak si Simon odehrával zase coby poslední přehazoval míč přes hlavu, tak jsem si říkal - 11 tis. infarktů a jeden Deli. Neskutečnej :D

  18. Re: Slavia - Brno 1:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 01.10.2017 19:20 |  
    0 3

    No už to asi JŠ nemohl, vydržet Miro na plac..

  19. Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

    kerim1969     před 7 lety 01.10.2017 19:59 |  
    8 0

    Halila jsem již odepisoval, ale dnes se snad zablýskalo na lepší časy.
    Jinak OK a příště fandíme taky Spartě :-)

    • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

      urs (přítel SN)     před 7 lety 01.10.2017 20:21 |  
      3 0

      Já teda nebudu fandit nikomu, nicméně by měli hoši od bobří řeky vyhrát, ať té Plzni srazíme hřebínek :)

    • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

      ervin     před 7 lety 01.10.2017 21:50 |  
      6 4

      Můžete se na mě zlobit ale fandit Spartě v Plzni určitě nebudu ať bolševikoj naložej co se do nich vejde! To se netýká zbytku ligy tam si přeji aby je o nějaký bodík obrali ale ani my bohužel venku nebodujeme naplno takže problém vidím hlavně v neschopnosti proměňovat i ty 1000% šance a že jich máme víc než dost ! Ahoj

      • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

        Hektor     před 7 lety 01.10.2017 22:06 |  
        3 1

        Tak Spartě tady samozřejmě za jiných okolností nefandí nikdo, ale tady si vyber. Buď fandíš Slavii nebo proti Spartě a jestli vyhraje Plzeň i na Letné, tak už je asi nechytíme. Dnes škoda Bohemky, ale já jsem to tak nějak už čekal, že jim to tam zase spadne.

        • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

          mats     před 7 lety 01.10.2017 22:22 |  
          2 0

          Já to teda taky nemám buď fandíš Slavii nebo proti Spartě. Řečeno jazykem výrokové logiky - u mě platí tyto dva výroky v konjunkci - tedy "fandím Slavii" a zároveň "proti Spartě"... :-)

          • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

            urs (přítel SN)     před 7 lety 01.10.2017 22:36 |  
            1 0

            To vypadá na slušnou "konjunkci sfér" :)

        • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

          ervin     před 7 lety 01.10.2017 22:41 |  
          5 5

          Začít fandit z prospěchu někomu koho k smrti nenávidím není můj styl a Tebe lituji ale každý to máme jinak...Nefandím ani Plzni ale když jim 3 kousky daj tak jen dobře! Kdokoliv jiný když je obere budu rád ,já totiž fandím jen a jen Slavii Praha a to již 63 let! A teď mě dávejte

          • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

            Boss82     před 7 lety 01.10.2017 23:03 |  
            11 2

            Plácáš. Tady samozřejmě nejde o to, přát Spartě nějaký úspěch. Ale jde o to, z čeho bude mít Slavia největší prospěch. A v tuto chvíli je to jednoznačně prohra Plzně na Letné. Proto, v tomto konkrétním případě, budu samozřejmě fandit Spartě. Ne proto, aby Sparta získala 3 body, ale proto, aby Slavia stáhla o 3 body Plzeň.

            Takže když se nad tím kapku zamyslíš, tak dojdeš k tomu, že ve skutečnosti to nebude Sparta, komu budu fandit, ale samozřejmě Slavia.

            • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

              Cross     před 7 lety 02.10.2017 01:53 |  
              4 2

              Největší prospěch bude mít Slavia z remízy. Mezi naše dva největší soupeře se rozdělí pouze dva body.....

              • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

                Travinho     před 7 lety 02.10.2017 07:58 |  
                6 1

                Olomouc s Plzní ovšem už hrála...

              • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

                Boss82     před 7 lety 03.10.2017 09:59 |  
                0 0

                Vzhledem ke sportovní formě Sparty, která zatím rozdává body ve velkém, a nic nenasvědčuje tomu, že by se to mělo zlepšit, pro nás skutečně bude lepší, když Sparta Plzeň porazí a obere ji tak o maximum bodů.

            • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

              ervin     před 7 lety 02.10.2017 08:00 |  
              1 1

              Speciálně u Tebe jsem čekal ,že přijdeš s něčím chytrým a bum je to tady i když elaborát nemá tolik stránek.....Ale nechme to být čas ukáže. Základ je vyhrát v Karviné a pak můžeme kalkulovat co a jak.

      • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

        Slawek     před 7 lety 01.10.2017 22:45 |  
        1 0

        To ani nemusíš, budou hrát v Praze.

        • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

          ervin     před 7 lety 01.10.2017 22:52 |  
          1 4

          Ani to na situaci nic nemění synku...

    • Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

      Borgetti     před 7 lety 01.10.2017 22:39 |  
      1 0

      Pokud to pujde podle plánu a Plzeň prohraje s oběma S a Slavia zbytek zvládne na 100%, tak bychom je mohli stáhnout na 2 body :-)

  20. Re: Slavia - Brno 2:0 v 2. pol.

    zeleznik2     před 7 lety 01.10.2017 19:59 |  
    3 0

    Tak malém 3:0 první půle výborná, druhá slabší, ale tři body a další nula jsou doma. Necka dva góly, Halil, Hušby, Sýkorka a Danny to je záloha jako hrom. Spousta šancí, břevna týče, ale Brno odjíždí jen s prohrou 2:0. Bohužel Olomouc i Plzeň opět se štěstím vyhráli, takže jsme stále jen na třetím místě. Dukla potěšila remízou, ale mohla tu rudou bídu i porazit. Teď pauza a pak Karviná.

  21. Re: Slavia - Brno 2:0

    japoko     před 7 lety 01.10.2017 20:27 |  
    16 38

    Tak neužitečnost Danyho a Altopa v poměru ke gáži je strašidelná! Stoch je strčí do kapsy oba, a ješte mu zbyde !

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Kenny     před 7 lety 01.10.2017 21:55 |  
      22 1

      Užívej si pěknou hru a nestarej se o gáži.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Tomastu     před 7 lety 02.10.2017 07:38 |  
      5 14

      Nechápu kdo ti za to dává mínusy , naprostá pravda . Altintop nejlepší utkání to je pravda ,ale jenom proto , že Brno bylo fakt tragicky a hrálo se na dvaceti metrech . V zápasech kde se musí běhat nepoužitelný a Dany technika a myšlenka famózní , jenže produktivita taky nikde, takový nás Rosický

  22. Re: Slavia - Brno 2:0

    Sracken     před 7 lety 01.10.2017 21:00 |  
    10 7

    Zápas měl spoustu pozitivního a já jsem v zásadě spokojen. Halil sice nejlepší zápas u nás, ale ne zápas, který by ospravedlnil jeho angažmá, je velmi pomalý - neznám jeho kariéru a nevím, jestli tak nebyl vždy.
    Jsem rád, že dal góly Necid, protože mu to strašně zvedne sebevědomí a mohl by to tam sypat. Super je, že máme v kádru takové hráče jako Stoch a Deli, ti jsou opravdu výjimeční. U Deliho by se snad finančně i sportovně vyplatilo si ho nechat do konce kariéry a pak z něj udělat skauta ve frankofonní Africe - pokud je pravda ta klauzule a podíl Sparty - finančně mu ve Francii dají víc než umíme jen v OM, Monacu, OGCN, Lille a PSG, protože jsou tam děsivé daně.
    U Jugase by to chtělo najmout nějakého odborníka na gymnastiku, protáhnout ho, je strašně nemobilní, ale hlavy a defenzivu má super.
    Vidím tam, že se posouvá systém hry, daří se to systematizovat, ještě tak doladit přesnost a zrychlit to, jako v první desetiminutovce, to byla slušná jízda.
    U Dannyho věřím, že se částečně splatí v Plzni, kde rozhodne.
    Před pauzou jsme dnes udělali dobrý počin.

  23. Re: Slavia - Brno 2:0

    spino     před 7 lety 01.10.2017 21:01 |  
    0 8

    Brno hrál tak špatně jako v éře Aleše Řebíčka. :)

  24. Brno

    pevek     před 7 lety 01.10.2017 21:46 |  
    4 0

    Dobrej zapas, jen mohlo byt vic golu. Ale to je uz ohrana pisnicka. Chtelo by to vic strilet! Ja mam nekdy pocit, ze pred tim vapnem mame respekt, pripadne se tam pokousime o nejaky krasobrusleni misto toho, abychom to tam sazeli. Halil jeste asi neni tam, kde by mel byt, ale uz ty zablesky za to stoji. Centr na neuznany gol (nevim jestli spravne nebo ne, pres cely stadion se to tezko posuzuje), paticka nekdy okolo padesate minuty, kdy uplne elegantne poslal hrace do sance a navic sance, kde kdyby to trefil lip, tak to mohl byt gol. Danny se zatim rozehrava z rekonvalescence. Zdalo se mi, ze byval o dost lepsi pred tim. Minimalne suverennejsi. Po zaverecnem hvizdu sel dat nekomu dres na Vychod. Vi se, jestli to bylo adresne a nebo jestli tam sel proto, ze to nikomu na TS davat po Halilove incidentu nechtel? A Necid me mile prekvapil, v Astane to bylo hodne spatny a ted bylo videt, ze se chce rvat. Jeste jsem si rikal, ze je skoda, ze jsme nevyvolali nejakym zpusobem Richarda Dostalka. Prece jen za nas leccos odehral...

    • Re: Brno

      rak (přítel SN)     před 7 lety 01.10.2017 21:58 |  
      6 0

      No to jo. Dostálka jsem měl rád, odehrál i výborné zápasy v pohárech. Teď i řekl, že na Slávii vzpomíná jen v dobrém,

    • Re: Brno

      kjandourek (admin)     před 7 lety 01.10.2017 22:01 |  
      0 0

      Na východě byla nějaká zajímavá vlajka: kraje modré prostředek žlutý a v něm takový ten portugalský kříž... Tipoval bych to na nějakou přízeň...

      • Re: Brno

        pevek     před 7 lety 01.10.2017 22:10 |  
        0 0

        Ja jsem si to rikal...

      • Re: Brno

        ElBrody     před 7 lety 02.10.2017 10:19 |  
        3 0

        Jo, to je vlajka Madeiry, kde Danny vyrůstal.

        • Re: Brno

          kjandourek (admin)     před 7 lety 02.10.2017 11:14 |  
          0 0

          Díky... marně jsem si říkal, jak to najít, když vím, jak vlajka vypadá, ale netuším kam jí zařadit :-)

        • Re: Brno

          smely (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 12:00 |  
          0 0

          Danny se narodil v Caracasu ve Venezuele, ale jeho rodina z Madeiry pochazi (stejne jako CR7) , prestehovali se tam zpet kdyz mu bylo 14 let. od 16ti hral za mistni klub Maritimo...

    • Re: Brno

      fleder     před 7 lety 01.10.2017 22:21 |  
      12 0

      Víc střílet...ehm..jsme nejvíce střílející team z celé ligy... Spíš prostě se jen přesněji trefovat a nebo mít víc štestí. A nebo oboje.

  25. Re: Slavia - Brno 2:0

    DF007     před 7 lety 01.10.2017 21:47 |  
    4 0

    Je těžké hodnotit výkon proti tak špatnému soupeři. Brno do Edenu přijelo jen bránit. Určitě nejhorší mužstvo letos, které jsem viděl, a to beru i zápas s Třincem. Naši kluci si to mohli užít. Škoda, že jsme jim nenasypali alespoň 5 kusů, protože si je zasloužili.

  26. Re: Slavia - Brno 2:0

    donford     před 7 lety 01.10.2017 22:03 |  
    5 0

    Líbili se mi obě krajní dvojice Sýkora, Bořil a Danny, Sobol. Jsou rychlí, sehraní, nápadití, rozumějí si. Stoch je rychlý a technický všudybyl, který může hrát ve středové lajně kdekoliv. Středová lajna - Danny, Hušbauer, Stoch, Sýkora. Sýkora jde zase herně nahoru. Všichni čtyři mohou bez obav nasadit ďábelské tempo, protože máme za ně plnohodnotné náhradníky. Za nimi pak MNN. Dnes mi přišel celkově unavený, vlastně hned z repre Kamerunu vpadnul do naší ligy s minimem odpočinku. Asi ho Suk mohl střídat o něco dřív. Jinak se JŠ další střídání povedla - Stoch i Buren. Oba hru patřičně rozhýbali. Obrana dobrá, ale soupeř neligový. Tak teď 14 dní pauza a pro některé repre.

  27. Re: Slavia - Brno 2:0

    afro     před 7 lety 01.10.2017 22:35 |  
    4 5

    Pohodovy zapas ve skoro treninkovem tempu, a to i pres otevreni skore az v samem zaveru prvniho polocasu.

    + Velmi dobry prvni polocas, i kdyz nam to souper hodne ulehcil.
    + Vykon Husbauera, dominance Deliho, goly Necida a standardne nadstandardni :-) hra Stocha.
    + Zlepsena hra Altintopa, ale nemyslim si, ze se nekdy stane "vyraznejsim" clenem kadru a v zakladu si ho proti silnejsim souperum s jeho "sneci" rychlosti nedokazu/nechci predstavit.
    + Navrat Dannyho po zraneni do sestavy.

    - Mohli jsme si zastrilet vic.
    - Nektere trochu profesorske pasaze ve druhem polocase.
    - Neuznany regulerni gol Dannyho po skvele prihravce Altintopa.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      malan (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 00:28 |  
      2 34

      + nehral Zmrhal
      - jeste porad je v klubu

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Novasinho     před 7 lety 02.10.2017 08:36 |  
        14 0

        - ještě pořád sem píšeš

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          malan (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 09:27 |  
          4 7

          + a pořád budu

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            Jachym     před 7 lety 02.10.2017 11:21 |  
            3 0

            ...My vždy tu budem' psát,
            zkus se do nás srát,
            toho budeš litovat...:-))

            • Re: Slavia - Brno 2:0

              malan (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 11:40 |  
              1 0

              Já jim ty kuří oka nenechám na pokoji;)

            • Re: Slavia - Brno 2:0

              Novasinho     před 7 lety 02.10.2017 12:16 |  
              0 2

              ...Pojďmě do boje, já už vidím ohně, slyším jak malan píše hovna na severní tribuně..... :-))))

              • Re: Slavia - Brno 2:0

                Jachym     před 7 lety 02.10.2017 12:27 |  
                1 0

                Korektnost olé, korektnost olé, korektnost olé, korektnost olé, olé...:-)

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Jachym     před 7 lety 02.10.2017 11:15 |  
          2 0

          Prostě je to Nezmar, po kterém tady mnozí volají...:-)

  28. Re: Slavia - Brno 2:0

    Horacio11     před 7 lety 01.10.2017 22:39 |  
    14 0

    Po zápase Míša prodloužil smlouvu do roku 2020...

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      afro     před 7 lety 01.10.2017 22:43 |  
      1 0

      Jaka je asi ve smlouve vyse opce...

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        zeleznik2     před 7 lety 02.10.2017 00:03 |  
        1 1

        Doufám, že od 3 mil.€ výše...

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Horacio11     před 7 lety 02.10.2017 00:10 |  
          0 0

          Uvidíme jestli bude nějaké bližší info. Ale tak aspoň nehrozí, že by šel za minimum půl roku před koncem smlouvy.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      donford     před 7 lety 02.10.2017 03:17 |  
      15 0

      Vzpomínám na naše dřívější DZ - např. Tavarese, Ragedeua. Ten první hrál velmi elegantně, překonával protivníka vtipem, ale byl na druhou stranu příliš jemný, ten druhý byl sice bořič, ale přece jen fotbalově dost primitivní, prvoplánový a dal se snáze obejít, nad míru fauloval. Náš MNN je bořič, tvrďas, špičkový hlavičkář i střelec branek, (třeba ta jeho branka Astaně, ta byla opravdu výstavní) ovládá velkou plochu hřiště, fyzicky nezdolný, ohromný srdcař, velmi rychlý, atlet s úžasným výskokem, jen trochu víc přesnosti přihrávek kdyby si vzal právě od Tavarese. Ale nikdo nemůže mít vše. Dík za jeho objevení a získání Uhrinovi a dík za prozíravé prodloužení smlouvy Tvrdíkovi. Pokud u nás ještě zakotví ještě na další 3 roky, bude to jen ku prospěchu Slavie. Takový defenzivní středopolař se na našich trávnících nevyskytuje. Bylo by třeba zajímavé jeho fundované srovnání s Casemirem z Realu - v čem je lepší, v čem horší.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        honza_sl     před 7 lety 02.10.2017 17:32 |  
        1 0

        Myslím, že Ragued byl podstatně lepší, než jak se jevil. Doplatil na horší start svůj osobní a na to, že tým se posouval 3. kosmickou rychlostí do totálního rozkladu. A potom, pod Platilem, na vysokou smlouvu. V té době, kdyby přišel Deli, Hušby či MNN (v té formě, ve které k nám přišli později), dopadli by stejně...

  29. Re: Slavia - Brno 2:0

    mudrc     před 7 lety 01.10.2017 22:56 |  
    2 1

    Díky vám všem, co se trochu rozepisete k vykonum hracu, k prubehu hry. Nemel jsem moznost zapas sledovat. Díky!

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      smely (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 08:49 |  
      18 0

      ja bych to shrnul asi tak : 2 branky jsme dali, 1 branku nam neuznali, tyc, brevno, 3 nadpozemsky zakroky brankare Zbrojovky, mohlo to bejt 7 : 0 v suchym triku, poprve jsem videl tym, kterej prohrava a zdrzuje, aby nedostal vetsi klepec...Brno bylo jeste o fous trapnejsi nez RB minule... At zije Slavia !!!

  30. Re: Slavia - Brno 2:0

    Rudolfonc (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 07:36 |  
    5 0

    Buď to od nic byla včera hodně špatná taktika nebo je sparta fakt úplně marnotratná, jelikož si nedovedu vysvětlit, jak je mohli porazit.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        afro     před 7 lety 02.10.2017 08:27 |  
        3 0

        Marnotratná taky... :-)

  31. Re: Slavia - Brno 2:0

    Travinho     před 7 lety 02.10.2017 08:16 |  
    10 5

    Dneska to bylo fajn, ale přišlo mi, že Brno je soupeř tak na úrovni Třince. Bylo strašidelné. Ale jak ukázala Sparta, i s takovým soupeřem se dá ztratit. Ani bych neřekl, že jejich golman podal nějaký zázračný výkon, většinou to byla zakončení, která měl mít (pokaždé tomu chyběl kousek). Jediný opravdu excelentní zákrok byl po hlavičce Jugase.
    K jednotlivcům
    Laštůvka - Neměl vůbec práci. Když ano, tak si spolehlivě sebral těžký centr. Doufám, že se díval Martin Berkovec.
    Bořil - V pořádku, oproti minulým utkáním se výrazně zlepšil.
    Jugas - Jednou tam propadl, jinak také bez problémů. Hezky hlavičkoval po rohu.
    Deli - Tady asi není moc co komentovat. Takhle dominantní výkon se u stopera vidí málokdy, ač mu to Brno značně ulehčilo. Jen škoda, že nedal i branku, dvakrát k tomu bylo blízko.
    Sobol - Do hry se dostával přece jen méně, ale i tak vcelku obstojný výkon.
    Ngadeu - Dozadu posbíral co mohl, ale tolik pokažených přihrávek dopředu. Na tom musí zapracovat. Přišlo mi, že na jaře se v tomto výrazně lepší, ale teď mi připadá, že se to vrací co starých kolejí.
    Danny - Občas si nerozuměl se spoluhráči, ale měl tam i několik geniálních věcí. Hlavně aby zůstal zdráv.
    Altintop - S míčem dobrý, ale na můj vkus moc statický. Proti silnějším soupeřům jako Brno, bychom obranu s ním a Neckou rozbíjeli složitě. Zlepšení je však znát a věřím, že se dokáže prosadit i proti silnějším soupeřům. Pro mě je to momentálně slušný žolík na nějakých 20 minut.
    Hušbauer - Král zápasu. Ten snad nepokazil míč. Milimetrový centr na gól. Krásná střela do tyče, ale také spousta vybojovaných balonů. Někteří hráči měli problém s pohybem bez míče, ale to není Pepova záležitost, protože ten se nabízel v podstatě neustále.
    Sýkora - Nebylo to špatné, ale některé situace řešil zbrkle. Když mohl jít z boku sám na bránu střílel. Když mohl přihrát hráči do nájezdu, tak šel sám.
    Necid - Mimo vápno se mi vůbec nelíbil (podobně jako v Astaně), ale co je důležité - Útočník je od toho, aby dával góly a ty Tomáš dal. Hlavně první situace nebyla vůbec jednoduchá a hlavička byla krásná. V tomto je přeci jen lepší proti Milanovi, který je ale zase výrazně komplexnější (lepší technika, rychlost). Právě do utkání proti slabším soupeřům, kdy bude létat do vápna množství centrů by nám Tomáš mohl výrazně pomoci. Zatím dal 4 z 5 branek hlavou (Milan se hlavou loni neprosadil ani jednou).
    Stoch - Po jeho příchodu se hra zvedla. Občas mi přišlo, že si před vápnem neporozuměl se spoluhráčem, ale opět nadstandardní výkon.
    Van Buren - Ukázal, že právě role žolíka do unavené obrany může být to pravé. Krásně připravil gól.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      VanDel     před 7 lety 02.10.2017 09:08 |  
      0 3

      Dneska s tímhle tvým hodnocením takřka se vším naprostý souhlas. Tentokrát i co se týče Ngadea a jeho zkažených přihrávek. Po Astaně jsem se ho zastával, protože tam kazil téměř výhradně pouze těžké nahrávky, ale včera měl opravdu hodně pokažených i zcela jednoduchých nahrávek na pár metrů.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Tealc     před 7 lety 02.10.2017 12:45 |  
      0 0

      Souhlasím skoro se vším, jen ne s beky, oba hodně chybovali. A Bořilovy auty? To bylo hrozné, téměř vždy je hodil tak, že měl hned míč soupeř.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Travinho     před 7 lety 02.10.2017 13:08 |  
        3 0

        Nejhorší je, že auty jsou dlouhodobě od nás strašné. Téměř výhradně nám to dlouho trvá a pak to podle toho dopadá.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Novi.sks     před 7 lety 02.10.2017 15:15 |  
          6 0

          V tomhle se mi moc líbí Miro Stoch, on nečeká, nepodává minutu míč bekovi... Prostě ho vezme a hodí do hry. Osobně vůbec nechápu, proč se tak lpí na tom, že auty háže bek a vždy si hráči míč předávají jak horkou bramboru... Přitom je jedno, kdo to blbě hodí...

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            Travinho     před 7 lety 02.10.2017 16:30 |  
            1 0

            V určitých momentech to jde pochopit, ale dbát nato jako na dogma je nesmysl. Já si vzpomínám, jak měl kvůli tomuto problém Barák s Frydrychem, kdy první jmenovaný chtěl rychle vhodit míč na Frydrycha, ale ten to vůbec nečekal, protože už se připravoval, že půjde vhodit aut. A to se stalo opakovaně.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          sasky     před 7 lety 02.10.2017 19:01 |  
          1 2

          No naše auty, to je něco strašnýho. Takhle si představuju auty někde v přípravce, kde mladík pomalu neví, co má s míčem dělat. U nás hrozně chybí jakákoliv nabídka, hráči se rozestaví a ten co má házet pak vlastně ani nemá komu. Jasně, občas si za to může sám, že mu děsně trvá, než se vůbec zrychtuje, ale většinou je to o tom, že všichni stojí.

  32. Re: Slavia - Brno 2:0

    Ondráš     před 7 lety 02.10.2017 08:35 |  
    3 2

    Super, důležitá výhra! A je dobře, že dal góly právě Necid..nechtěl jsem ho tu, jeho hra se mi nelíbí, ale když to tam bude sázet a zbytek odchodí, tak nemám problém..hlavně, aby z toho bodově profitovala Slavia.
    Teď by to chtělo dát Karvinou a mohlo by to být dobré..myslím, že by Plzeň na Spartě mohla ztratit..ideálně plichta..a pak už by to bylo zase v našich rukách..

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      daadyy     před 7 lety 02.10.2017 09:00 |  
      2 3

      Mě včera přišlo, že i docela makal. Namíchnul mě jen jednou, když mohl přihrávat na úplně volného hráče, snad Hušbauera a on místo toho začal motat nohama a pak slabě zakončil..

  33. Re: Slavia - Brno 2:0

    kleofas     před 7 lety 02.10.2017 08:38 |  
    7 8

    Michael Ngadeu hotovej po zápase, kde se jediný v chodecké záloze vracel, Dani a Halil OK, ale tak na Brno

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      daadyy     před 7 lety 02.10.2017 08:46 |  
      4 14

      Musím souhlasit. Halil to je lenochod horší jak Pavel Horváth svého času..Danny mi přijde, že si myslí, že hraje někde s klukama na plácku. Na Brno to stačí, ale je otázka jestli je potřeba mít drahé hráče v týmu, kteří však zvládnou tak možná zápas se slabým Brnem..?!

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Aloha     před 7 lety 02.10.2017 09:53 |  
      3 8

      S Michaelem naprostý souhlas, jsem byl pěkně naštvanej, když jsem viděl jak dozadu vyklusává a vedle něj se Pepa vrací zpátky sprintem. Obecně mi přišlo, že to po chvíli oba s Delim vzali jako kopání někde na plácku. Naštěstí bylo Brno úplně nemožný

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        hajnej     před 7 lety 02.10.2017 11:09 |  
        7 0

        Michael měl v nohách těžkej čtvrteční zápas kde hrál skvěle a dlouhej přesun zpět, nezapomínat!

  34. Re: Slavia - Brno 2:0

    Jardiiis     před 7 lety 02.10.2017 10:04 |  
    1 7

    Ot: Nevíte někdo jestli Necka dostal nějakej pojeb za tu Astanu? Nikde jsem o tom nic nečetl.Diky

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      PetCC     před 7 lety 02.10.2017 10:20 |  
      0 5

      A jako za co?

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        PetCC     před 7 lety 02.10.2017 16:30 |  
        0 4

        Argumenty žádný, co?

        A proč?

        Protože nic neudělal.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Jardiiis     před 7 lety 02.10.2017 21:31 |  
        0 0

        Něco sem viděl na netu ohledně pásky,ty argumente

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      dubas     před 7 lety 02.10.2017 10:41 |  
      2 0

      Býček psal na twitteru, že Necka byl naštvaný sám na sebe a té pásky si nevšiml.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Jardiiis     před 7 lety 02.10.2017 21:29 |  
        0 0

        Aha,dík moc

  35. Re: Slavia - Brno 2:0

    Jachym     před 7 lety 02.10.2017 11:13 |  
    0 0

    Quelhar zašifroval Deliho v článku třemi tečkami:-)) ...Z něj (rohu) hlavičkoval ... a trefil obloučkem břevno za Halouskou!

  36. Re: Slavia - Brno 2:0

    martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 11:35 |  
    5 0

    Včera to byla pohodička, az na to, ze porad chybi lehkost v utoku. Myslim, ze na kluky sedla kolektivni deka uz od prvního soutěžního zapasu v sezone proti Borrisovu. Mezitím si hraci nasli svoje role v tymu, zvladaji stridani sestavy, posilili jsme o Mina a Necku, zlepsili jsme pohyb, ale kolem vápna je to porad takovy.. bud zbrkly nebo vahavy, chybi proste takovy akorát nacasovani, mozna i trochu durazu. Bohuzel kazdym zapasem se tahle deka prizivuje, zase v prvních 20 minutach jsme spalili nekolik lozenek a to je pak tezky souperi nasypat bura, i když by si to zaslouzil a nam by to moc pomohlo. Skoda ze i Mino, kterej vypada psychicky silny a hraje fantasticky, se v ty koncovce zatím moc neprosadil. Az nas tahle deka spadne, projevi se, jak skvely tym mame a zacneme radit, furt tomu verim.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Jachym     před 7 lety 02.10.2017 11:47 |  
      1 0

      Důraz!!! Ano, jak prosté a jak jednoduché. Asi by měl Šilhavý přijít s nějakou variací na tataráčky...:-) Někdo tady uváděl, že máme z celé ligy nejvíc střel. Nicméně na počet vstřelených gólů jsme na tom stejně jako Baník! A už je také na čase, aby se Hušbymu a ostatním začaly ty střely odrážet od tyčí do brány a ne zpět do pole...

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 12:48 |  
        1 0

        No myslim, ze Jarda není uplne tatarackovy typ..:). Nebo to chce chladnejsi hlavu a lepsi rozhodovani ve vapne. Takovy situace, jako sance po Altintopove paticce nebo ta Altintopova po Borilove hlavicce musí koncit golem.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        PetCC     před 7 lety 02.10.2017 16:28 |  
        1 1

        Máme nejvíc střel. Ale proč je z toho málo gólů předvedl třeba včera Sýkora. My střílíme hned, jak je to možné, ale často ty střely postrádají nebezpečnost.
        Tohle je teď čas začít měnit. Kvalitu na to máme, takže doufám, že to trenér do hráčů začne dostávat.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      slamacek (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 12:13 |  
      8 1

      dali jsme jeden gol. sudi ale udelal chybu. byt to 1:0 od 8 minuty, tak polocas vypada jinak. No nestalo se, ale vyhra jednoznacna a zcela zaslouzena. Ja zadnou deku nevidim.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        martyni (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 12:50 |  
        5 2

        To je pravda, to by nam pomohlo. Prijde mi, ze drobna deka tam proste je, ono nevadi, ze Brnu dame jen 2:0, ale pak jsou zapasy, kdy dame jen jeden gol z x sanci a třeba to na vyhru nestaci. Kluci jako Stoch, Husbauer, Danny hrajou tak kvalitne, ze by se to mělo projevovat na skore mnohem vyrazneji.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          slamacek (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 08:13 |  
          1 1

          jako priklad si vezmi treba olomouc a strelu necida. zpracuje mic, otaci se, ono to o moc rychleji asi udelat neslo, vystreli. obrance se stihne vratit alespon tak ze mic tecuje, coz jak vsici vime je nebezpecnejsi pro golmana, proto reaguje na strelu a najednou to leti jinam. mic tedy leti na druhou stranu, misto toho aby se uz trepetal v siti. tedy leti na druhou stranu tak nestastne ze trefi golmana, zde nemuze byt o zakroku golmana rec a od nej se odrazi kousek vedle. stacilo aby sel o dva cm vice do prava a je v siti. To byla proste smula a jasna ukazka toho ze nam proste nebylo prano z vysi moci. Deku bych tam nehledal. v urcitych momentech nedostatek kvality, zbrklosti ale tez smuly.

  37. Re: Slavia - Brno 2:0

    rak (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 14:03 |  
    10 0

    Čekal jsem včera, že v obraně budou hrát Flo a Frydrych, protože Bořil a Sobol měli v nohách čtvrteční zápas.
    Přitom myslím, že zrovna tento zápas by Floovi seděl. Je lepší dopředu než dozadu a proti Třinci mně tak špatný nepřišel. Nebyl ani na lavici. Zřejmě je už odepsaný, protože zraněný už není. Škoda teď té přestávky. Deset hráčů prý pryč. Nic nám to nepřinese. Při této šíři kádru potřebují všichni hlavně hrát s mužstvem.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 15:33 |  
      0 0

      souhlasím, Flo se mi proti Třinci velmi líbil, doufám, že ve Slavii ještě poslední slovo neřekl byla by to škoda. To samé Dušan, hodně mě mrzí, že víc nehraje. Jinak doufám, že nějaký přáteláček v repre pauze odehrajeme...i kdybychom měli dát šanci pár klukům z béčka.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Pepino44     před 7 lety 02.10.2017 15:48 |  
        0 2

        No,jestli se Dušanko zase nepůjde zranit do repre Slovenska. Ať si raději zahraje nějaký přáteláček u nás, kde se snad nezraní. Stejně asi půjde v zimě někam jinám, i když jej mám rád a těšil se na něho při vědomí, že to už nebude ten Duško než odešel.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          kjandourek (admin)     před 7 lety 02.10.2017 16:21 |  
          4 1

          Dušinka chce po téhle sezóně ukončit kariéru - proč by na poslední půlrok někam chodil?

  38. Re: Slavia - Brno 2:0

    Marwek23 (přítel SN)     před 7 lety 02.10.2017 15:39 |  
    13 5

    Ngadeu včera 100% výkon, rozhodně nic nevypustil...ostatně jako snad nikdy. Nechápu některé komenty. Včera se mi konečně líbil i Halil, který předvedl pěkné momenty a Danny je po zranění, dá se očekávat, že má trochu respekt. Věřím, že u obou to bude jen lepší. A jinak super včera opět Pepa Hušbauer. Celkově bych za včerejšek kluky jen chválil, hráli opravdu dobře, škoda jen, že nepadlo víc gólů...

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      PetCC     před 7 lety 02.10.2017 16:24 |  
      2 1

      Jak sám trenér řekl, na konci zápasu už byl dost unavený. Asi proto několikrát přihrál soupeři.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      sasky     před 7 lety 02.10.2017 19:07 |  
      5 9

      U Míši jsou dvě diametrálně odlišné činnosti. Ta defenzivní je takřka bezchybná, zejména v kombinaci se Simonem. Ta ofenzivní je naopak ne-li přímo tragická, tak minimálně velmi špatná. Čím dál víc si začínám myslet, že Míšovo místo je jeho primární post - stoper. Proti silnějším soupeřům může hrát DZ, protože výborně čistí prostor před stopery, ale rozehrávat prostě nemůže. Tzn. v zápasech, kde potřebujeme tvořit bych upřednostnil zřejmě nejtvořivějšího z našich DZ Hromadu před Míšou, Součkem i Rotaněm.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Jachym     před 7 lety 02.10.2017 19:42 |  
        13 2

        Na to jak je jeho ofenzíva mizerná, tak dal na svém postu docela dost gólů a v posledním zápase na Strahově měl třeba kromě gólu i precizní asistenci. Podle mě je jedním ze základních stavebních kamenů naší hry a je i suverénně nejlepší DZ v lize při vší úctě k jeho konkurentům ve Slavii.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Travinho     před 7 lety 03.10.2017 08:45 |  
          3 4

          To že dá někdo spoustu branek hlavou a že umí přihrát v brejku 3 na 2 neznamená, že nemůže pokazit 8 z 10 pokusů o přihrávku na větší vzdálenost. Precizně už to sepsal kolega výše.

          • Re: Slavia - Brno 2:0

            Boss82     před 7 lety 03.10.2017 10:11 |  
            4 2

            Ovšem MNN 8 z 10 pokusů o přihrávku na větší vzdálenost nekazí, jak si si jistě ráčil všimnout:-)!

            Hele, mě občas také nějakou tou pokaženou přihrávkou vytočí, ale když sečtu všechny jeho plusy a mínusy, tak nevidím v lize lepšího DZ. A musel bych hodně dlouho pátrat v paměti, abych si vzpomněl, kdy byl v kádru Slavie lepší DZ.

            Jeho síla v osobních soubojích, fantastická úspěšnost hlavičkových soubojů, velký akční rádius, platnost při obranných i útočných standardních situacích a solidní gólová potence z něj v mých očích dělají základní stavební kámen naší sestavy. A to říkám jako velký zastánce T. Součka. Ale v tuto chvíli je oproti MNN poloviční.

            • Re: Slavia - Brno 2:0

              sasky     před 7 lety 03.10.2017 11:16 |  
              2 2

              Bossi, víš, že se tady spolu většinou shodnem. Já s tebou do puntíku souhlasím, co se defenzivy týče, taky většina pozitiv, které jsi vyjmenoval ty, je defenzivního charakteru. Ofenzivní potenciál u standardních situací má na druhou stranu i Jugas nebo Deli. Ano, MNN dal spoustu gólů, leč 3 z toho při kanonádě proti nulové Příbrami a to je prostě extrém, který je nutné ve statistice zanedbat. Budu se opakovat, proti silnějšímu soupeři, kdy potřebujeme opanovat střed pole, abychom nenechali soupeře rozvinout útok je Míša naprosto jasná volba (s Rotaněm, který toho zase neskutečně mnoho oběhá). Nicméně mi vyvraťte někdo nějak racionálně (ne potenciálem, potenciál má ve finále každý) jeho přínos pro ofenzivu. Např. v zápase s Brnem mi připadala (stats si nevedu) každá trochu riskantnější nahrávka zkažená, několik nákopů naprosto do prázdného prostoru, kam buď nikdo nenabíhal, nebo to byla taková šlupka, že to doběhnout ani nešlo. Nahrávky na dva metry (na stopery, do strany) neberu jako přínos k ofenzivě. Docela by mě zajímalo hodnocení dropta, který k mému pocitovému hodnocení je schopen přispět i nějakou tou analytikou.

              • Re: Slavia - Brno 2:0

                Boss82     před 7 lety 04.10.2017 11:11 |  
                2 0

                "taky většina pozitiv, které jsi vyjmenoval ty, je defenzivního charakteru"
                -> Ano, a to je přeci u DZ stěžejní.

                "Ofenzivní potenciál u standardních situací má na druhou stranu i Jugas nebo Deli."
                -> Ne takový jako MNN, který dává po standardních situacích více gólů než Jugas s Delim dohromady.

                "leč 3 z toho při kanonádě proti nulové Příbrami a to je prostě extrém, který je nutné ve statistice zanedbat"
                -> Příbram v dalším průběhu jara ukázala, že zdaleka tak nulová nebyla. Zanedbat můžeme gól, který dal MNN z penalty, ale určitě ne pěknou hlavičku po rohu a ani povedenou střelu z 18 m.

                "Nicméně mi vyvraťte někdo nějak racionálně jeho přínos pro ofenzivu."
                -> Přínos je prostě v tom, že vybojuje míče/vyhraje souboje, které by jiný hráč nevybojoval/nevyhrál/nezískal a míč následně předá spoluhráčům, kteří jsou kvalitnější v rozehrávce (Rotaň, Hušbauer). Sám dokáže dát kvalitní finální přihrávku nebo kvalitní přihrávku za obranu (obojí by se dalo dohledat), ale připouštím, že v tomto je jeho úspěšnost nižší, než by se mi líbilo.

                "Např. v zápase s Brnem mi připadala (stats si nevedu) každá trochu riskantnější nahrávka zkažená, několik nákopů naprosto do prázdného prostoru, kam buď nikdo nenabíhal, nebo to byla taková šlupka, že to doběhnout ani nešlo."
                -> Je paradoxem, že za rozehrávku je v zápase s Brnem MNN hodně kritizován (zmiňuje to i Alanor ve svém hodnocení), ale přitom jeho úspěšnost přihrávek v tomto zápase byla 89,1 %, což je Ngadeuovo nejlepší číslo v této sezoně! Ono to bude tím, že lidé si zapamatují 2-3 zkažené přihrávky, ale desítky dalších, které našly svého adresáta, snadno zapomenou.

                "Docela by mě zajímalo hodnocení dropta, který k mému pocitovému hodnocení je schopen přispět i nějakou tou analytikou."
                -> Hodnocení Dropta mě v tomto případě nezajímá, protože ten má svou skupinu hráčů, na kterých nenechá nit suchou (a MNN do ní jednoznačně patří), hledá na nich chyby za každou cenu a pozitiva pak zcela přehlíží. Naposledy tu Dropt asi před 14 dny psal cosi o tom, že Hušbauer není lídr, neumí dirigovat hru, nedostatečně se nabízí spoluhráčům a má špatný výběr místa, a proto NESMÍ hrát nikde jinde než na pozici podhrotového hráče. A BUM, přijde zápas s Brnem, Hušbauer hraje místo Rotaně z větší hloubky hřiště, tvoří hru a je nejlepší na hřišti. Ale to jsem odbočil. Tímto chci jen poukázat na to, že hodnocení Dropta nelze brát v některých případech jako bernou minci.

                Celkově jsem si vědom toho, že MNN nikdy nebude takovým Kroosem, který prakticky za celý zápas nezkazí balon a to dává často velmi těžké přihrávky do správných prostorů pro spoluhráče, ale v našich podmínkách je MNN natolik nadstandardním hráčem, že bych si opravdu vůbec nedovolil uvažovat o tom, že by měl být v sestavě někým nahrazen (ať už s lehkými nebo těžkými soupeři).

                • Re: Slavia - Brno 2:0

                  Travinho     před 7 lety 05.10.2017 08:12 |  
                  0 1

                  U jsme se o tom bavili včera. Já vidím problém hlavně v tom, že soupeři v momentě, kdy máme na hřišti Michaela pokryjí naše v rozehrávce kvalitnější hráče. To bylo vidět proti Astaně...

                  • Re: Slavia - Brno 2:0

                    Boss82     před 7 lety 05.10.2017 10:02 |  
                    1 0

                    Tím chceš jako říct, že soupeři si na hřišti jako řeknou "Hele, ten černej se 13 na zádech nenahraje na 2 metry, na toho sereme, budeme zdvojovat ty ostatní!" Ne, promiň, ale takhle fakt fotbal nefunguje. Soupeři musí plnohodnotně stále hlídat všechny naše hráče, nemůžou dát někomu mraky prostoru, aby si ve středu hřiště dělal, co chce. Navíc opakuji - MNN nemá zdaleka tak špatnou rozehrávku, jak se tu pořád dokola omílá! A soupeři to jistě vědí!

                    Chtěl si odkaz na ty statistiky, tak tady ho máš:
                    http://www.hetliga.cz/hrac/3301-michael-ngadeu-ngadjui

                    Krásně tam uvidíš, že zrovna v zápase z Brnem, za který to, co se týče rozehrávky, tady MNN schytal, měl úspěšnost přihrávek 89,1 %! Takže jeho nejlepší číslo v sezoně, co se týče ligy.

                    • Re: Slavia - Brno 2:0

                      Travinho     před 7 lety 05.10.2017 13:38 |  
                      0 1

                      Zrovna ta statistika s Brnem mi přijde hodně podivná. Netýká se to jen přihrávek, ale moc se mi nezdá, že by nevyhrál ani polovinu osobních soubojů.

                      • Re: Slavia - Brno 2:0

                        Boss82     před 7 lety 05.10.2017 15:45 |  
                        1 1

                        Není nad to zpochybnit jasná fakta, když se mi nehodí do krámu, že;-)?

                        Tak si ten zápas pusť a klidně mu to sám spočítej:-).

                        Neříkám, že se nemůže do oficiálních statistik dostat chyba, ale určitě nebude nějak zásadní, aby ovlivnila výrazným způsobem celková čísla.

                        • Re: Slavia - Brno 2:0

                          Travinho     před 7 lety 05.10.2017 17:52 |  
                          0 1

                          Vzhledem k tomu, že znám některé lidi, kteří ty statistiky dělají (ač ne zrovna u nás), tak bych se spíš divil, kdyby tam chyby nebyly. Že by Michael prohrál víc jak půlku soubojů, to se mi fakt nezdá. V sobotu dopoledne na to mrknu a jak souboje, tak i přihrávky spočítám. Tohle si musím ověřit!

                          • Re: Slavia - Brno 2:0

                            Boss82     před 7 lety 05.10.2017 20:53 |  
                            1 0

                            Já myslím, že to z velké části vyhodnocuje počítač. Ale přiznávám, že nevím přesně, jak to funguje.

                            Mám také v plánu si zápas ještě jednou pustit. Tak si také budu dělat čárky u MNN v podobě povedených/zkažených přihrávek a vyhraných/prohraných soubojů. Tak jsem zvědav, k jakým číslům dojdeme.

                            • Re: Slavia - Brno 2:0

                              Travinho     před 7 lety 07.10.2017 09:59 |  
                              0 1

                              Jsem v polovině, zatím 38-4, souboje 1-0, složitější míče (ne pasy) 6-1, pasy 0-3. Až budu mít celý zápas, tak to pošlu i s komentářem k tomu. V některých věcech jsem měl pravdu, ale v některých jsem se mýlil (což se často nestává :D)

                              • Re: Slavia - Brno 2:0

                                Boss82     před 7 lety 07.10.2017 13:51 |  
                                1 0

                                Také to dnes projedu. Schválně dej pak vědět, k jakým celkovým číslům si došel, a porovnáme to.

                            • Re: Slavia - Brno 2:0

                              Travinho     před 7 lety 07.10.2017 10:11 |  
                              0 1

                              Jinak co vím, tak spoustu z těch věcí dělají lidi, ale je pravda, že ti možná odklikávají u sporných momentů a tak.

            • Re: Slavia - Brno 2:0

              Travinho     před 7 lety 03.10.2017 11:50 |  
              1 2

              Já také jeho defenzivní kvalitu nepopírám a s klady souhlasím. Jen jsem mluvil o jeho kvalitě v přechodové fázi... Proti soupeřům typu Brna jej asi úplně nepotřebujeme. Proti kvalitnějším týmům nebo v Evropě nepochybně.

              • Re: Slavia - Brno 2:0

                Boss82     před 7 lety 04.10.2017 11:14 |  
                1 0

                Potřebujeme ho i proti Brnu, protože jeden z důvodů, proč proti nám bylo Brno tak jalové, byla právě MNN dominance ve středu hřiště.

                Zbytek viz má odpověď Saskymu výše.

            • Re: Slavia - Brno 2:0

              Travinho     před 7 lety 08.10.2017 17:23 |  
              0 1

              Tak a mám to :D
              Nejprve statistické vyjádření, které se od oficiálních statistik zase tolik neliší.
              Přihrávky 74 - 10
              Souboje 8 - 3 - 6. Tam jsem zahrnul i remizu, u některých nešlo rozhodnout jestli je vyhrál nebo prohrál.
              Složitější přihrávky 10 - 3
              Pasy 0 - 4
              Fauly 0 - 3 Vždy se jednalo o taktické fauly na půlce, nevím jestli toto se nepočítalo do prohraných soubojů.
              Ztráty při vedení míče - 2

              Obecně bych Michaelův výkon ohodnotil jako průměrný. Žádná katastrofa ani hitparáda. Je pravdou, že hodnotit výkon hráče proti tak tragickému týmu, kterým Brno bezesporu bylo, není nic lehkého. Napsal jsem si pár poznámek k jeho hře.

              1. Vysoké procento úspěšnosti přihrávek souvisí s tím, že hrál hodně hluboko. Ve druhé půli se posunul trochu výše, ale většinu utkání byl pod krajními beky. Z celkového počtu 84 míčů bylo hned 67 na zcela neobsazeného spoluhráče ve velmi krátké vzdálenosti. Pokusů o průnikové přihrávky nebylo tolik.
              2. Přijde mi, že svou hru oproti minulosti zjednodušil a už nepotřebuje tolik doteků s míčem, což je jistě pozitivní.
              3. Delší přihrávky po zemi mu nedělaly problémy a měly velmi slušnou úspěšnost, ač nebyly třeba jednoduché.
              4. Velký problém byl při přenášení míče na delší vzdálenost vzduchem. Zde nebyl Michael ze 4 případů úspěšný ani jednou. U jedné bych provedení úplně nezatracoval, tam si blbě rozuměl se Sýkorou.
              5. Velice slušná prostorová hra, kdy kryl střed hřiště.
              6. Měl velmi málo osobních soubojů. Vyhrával především vzdušné, na zemi se nechal několikrát vykoupat. Nízký počet osobních soubojů byl dán tím, že Brno nakopávalo přes něj na stopery. Takže rozhodně nesouhlasím s tím, že by byl nějak extra důležitý při boření brněnských akcí, jak jsi psal.
              7. Michael se jen dvakrát pokusil vyvézt míč, jednou úspěšně, jednou nikoliv.
              8. Posledních 15 minut už na něm byla znát únava a tolik se nenabízel. Jinak byl ovšem aktivní velice slušně.
              9. V utkání měl několik hodně špatných momentů, ale nebylo jich úplně přehršle. Ve 39. minutě se nechal lacině obejít na kraji vápna a byla z toho šance Brna. Ve 45. minutě zazdil nadějný brejk. V 81. minutě pak hodně jednoduše přišel o míč a Brno se hnalo do nadějného brejku.
              10. Jako nejlepší momenty hodnotím několik hezkých průnikovek po zemi a především výhru v hlavičkovém souboji z 51., kdy poslal Necida do velmi zajímavého úniku.
              11. Svou roli na hřišti zastal. Dobře pokryl prostor a Brněnští se středem moc nedostávali, případně zaskakoval za krajní beky. Určitě však mohl podat i lepší výkon.
              12. Michaela v mých očích často devalvují často až nepochopitelné chyby, kterých sice nedělá tolik a mnohdy nejsou ani příliš klíčové, ale člověk si je snadno zapamatuje.

              • Re: Slavia - Brno 2:0

                Boss82     před 7 lety 09.10.2017 14:21 |  
                1 0

                Zdar,

                tak musím říct, že jsi došel k velmi podobným číslům, jako já - plus/minus pár přihrávek. Celkově lze říci, že oficiální statistiky sedí.

                Oceňuju, že sis dal práci i s rozborem. Trochu bych se k těm Tvým poznámkám vyjádřil. Očísluju to stejně, jako to máš Ty:

                1. Ale tenhle způsob hry je u DZ přece v pořádku, za to ho nemůžeš kritizovat. Takto hrají i ti nejlepší DZ na světě.
                2. Souhlasím.
                3. No vidíš, já to říkal:-)!
                4. Ano, jestli mu nějaký typ přihrávky ulítne častěji, než by se mi líbilo, tak jsou to hlavně přihrávky vzduchem na delší vzdálenost. Holt ne každý může mít kopací techniku jako Hušby:-), který naopak umí míče vzduchem na dlouhou vzdálenost asi nejlépe v lize.
                5. Souhlasím.
                6. Ale byl! Právě ty vyhrané hlavy jsou velmi důležité, stejně tak dobrá prostorová hra a zajišťování ofenzivních záložníků nebo krajních obránců. To všechno přispívá naší dominanci a tlaku i se slabším soupeřem.
                7. To přece nevadí, vyvážení míče není úloha DZ.
                8. Na to měl po náročném programu nárok.
                9. Ano, stane se. Dokonalý není, to samozřejmě vím.
                10. Jojo, pěkný moment.
                11. Vždycky to může být lepší. Ale také mnohem horší!
                12. I přes tyto chyby, které mě u něj také občas naštvou, ale nelze zapomínat na to, jaká všechna pozitiva nám jeho hra přináší.

                Celkově si to hezky shrnul, převážně ho chválíš, vlastně si připustil, že zdaleka neměl tak mizernou rozehrávku, jak si tady (nejen Ty) po zápase s Brnem tvrdil, ale přesto píšeš, že jeho výkon byl průměrný? Tak tomu nějak nerozumím:-/.

                • Re: Slavia - Brno 2:0

                  Travinho     před 7 lety 09.10.2017 15:20 |  
                  0 1

                  Jednotlivé body moc rozebírat nebudu. Ale proč průměrný?
                  - Měl prsty ve všech trochu nebezpečnějších akcích Brna.
                  - Nedal ani jeden přesný pas.
                  - Nevyhrál zase tolik soubojů, aby bylo třeba ocenit jeho defenzivní činnost. Jak jsem psal výše, Brno to nakopávalo přes něj.
                  To mě vede k tomu, že jeho výkon byl průměrný.

                  • Re: Slavia - Brno 2:0

                    Boss82     před 7 lety 09.10.2017 17:00 |  
                    1 0

                    Ach jo, už jenom ta vysoká úspěšnost přihrávek a dobré vykrývání prostoru by zasloužilo ocenit. Ale nechme to raději být. Myslím, že kvality MNN doceníš až ve chvíli, kdy bude v sestavě chybět.

                    • Re: Slavia - Brno 2:0

                      Travinho     před 7 lety 09.10.2017 17:31 |  
                      0 1

                      Ale takovou úspěšnost přihrávek by měl téměř každý hráč, kdyby jej dával jen hráči vedle sebe nebo za sebe, navíc když Brno téměř nepresovalo. Vykrývání prostoru ano, ale za mě prostě průměr.

                      • Re: Slavia - Brno 2:0

                        Boss82     před 7 lety 09.10.2017 18:38 |  
                        1 0

                        S tou úspěšností přihrávek nemáš pravdu. U horších hráčů není problém kazit mnohem lehčí přihrávky, než některé z těch, které musel MNN v zápase s Brnem zvládnout.

                        Ale hlavně se mi z celé této naší diskuze zdá, že ne zcela chápeš roli defenzivního záložníka na hřišti.

                        • Re: Slavia - Brno 2:0

                          Travinho     před 7 lety 10.10.2017 12:54 |  
                          0 1

                          Ale chápu, chápu. Jen si za a) myslím, že většina našich hráčů tyto problémy nemá a za b) v utkání s Brnem byla stylem hry Brna úloha DZ zásadně oslabena a myslím si, že tento post by lépe zastali jak Rotaň, tak Souček, kteří umějí přenést lépe míč na větší vzdálenost a nebojí se tolik průnikových přihrávek.

                          • Re: Slavia - Brno 2:0

                            Boss82     před 7 lety 10.10.2017 14:01 |  
                            1 0

                            Tak jistě - jelikož soupeř byl slabší, tak síla a schopnosti DZ nemohly tolik vyniknout. Ale to ještě neznamená, že byl MNN průměrný.

                            Proti Brnu by to místo Ngadeua určitě zvládli i Rotaň nebo Souček. Ale i tak jsme Brno drtili tak, že celý zápas byl pouze otázka skóre a 3 body zůstaly po zásluze v Edenu. Takže vše fungovalo, jak mělo a nevidím důvod, proč na tom něco měnit. A už vůbec nevidím důvod naše hráče za výkon v tomto zápase kritizovat.

                            • Re: Slavia - Brno 2:0

                              Travinho     před 7 lety 10.10.2017 14:25 |  
                              0 1

                              Já jeho výkon označil za průměrný, což rozhodně není kritika... Nadstandard však odvedli jiní - Deli, Hušbauer, v určitých momentech pak i Danny, Necid a Altintop.

                              • Re: Slavia - Brno 2:0

                                Boss82     před 7 lety 10.10.2017 23:19 |  
                                1 1

                                Průměrný výkon u vysoce nadprůměrného hráče v celkově povedeném zápase JE kritika!

                                Já už bych to neřešil. Budeš se muset smířit s tím, že rozehrávku jako Kroos mít MNN nikdy nebude, ale přesto je to špičkový DZ, kterého v týmu potřebujeme. A ANO, i proti slabším soupeřům.

  39. Zápas

    PetCC     před 7 lety 02.10.2017 17:18 |  
    6 2

    Tak po zápase jsem nijak v radostné náladě nebyl, přišlo mi to málo.

    Jenže jsem skouknul záznam a viděl statistiky.

    A ono toho asi ani moc víc být nemohlo.
    Protože Brno vsadilo na to, že chce dostat co nejmíň gólů, takže hrálo prakticky se 7 obránci.
    My jsme zkrátka jen dobývali úplně zataženou obranu a rozhodně se nedá říct, že špatně.

    Mohli jsme dát gól hned na začátku, mohli uznat gól Dannymu, ale Brno by určitě nezměnilo vůbec nic.
    Přijeli si zkrátka natrénovat obranu na pro ně důležitější zápasy.

    A z takového přístupu nijak moc skvělý zápas nikdy nebude.
    Takže vcelku nejde našim hráčům nic moc vytknout. Naopak, je nutné pochválit, jak tým zvládnul zápas po dlouhém přesunu z Astany a i celkový blok sedmi zápasů.

    • Re: Zápas

      sasky     před 7 lety 02.10.2017 19:12 |  
      3 0

      Celkem souhlas, jediné co mě na naší hře hrozně vytáčí je fakt, že nedokážeme takhle zataženou obranu roztáhnout až k lajnám. Opakovaně se stává, že křídla se místo kombinace s obráncem doslova nacpou až skoro do vápna a tam pak sice máme asi 5 hráčů, ale s našimi nepříliš kvalitními centry je to k ničemu. Místo toho, abychom hru (neříkám pořád, ale občas, střídat to) roztáhli a nějakou uličkou, případně narážečkou dostali míč do vápna po zemi, tak si sami zahustíme prostor jako kráva a motáme se sami sobě. Včera hra nebyla špatná, Brno drželo míč vždycky tak cca 5-10 vteřin, ale myslím, že můžeme hrát ještě chytřeji.

  40. Re: Slavia - Brno 2:0

    Petr9608     před 7 lety 03.10.2017 03:09 |  
    0 16

    https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/kouc-vrba-si-srovnal-kabinu-plzen-uz-to-k-titulu-asi-dotahne/r~d7f184d8a74811e79603002590604f2e/?_ga=2.237241476.540721276.1506959452-1298421424.1506959452

    https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/914970126587449346

    Myslim si, že Tvrdík tu komunikaci přes Twitter moc nedává. Jo, klohníme to. Ten postup do EL jsme "uklohnili" teda určitě a v lize... v lize zkrátka ztrácíme body na 1. místo osm bodů. I vinou ztrát na hřištích týmů jako Baník.

    Titul je záležitost minulé sezony a šňůra 35 zápasů bez porážky z většiny též. Postup do EL byla povinnost.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Jakubisko     před 7 lety 03.10.2017 09:09 |  
      0 0

      Co bylo v tom Tweetu? Zdá se že už ho smazal.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Petr9608     před 7 lety 03.10.2017 15:22 |  
        0 1

        Že Petržela dehonestuje Šilhavýho nebo tak něco...

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Boss82     před 7 lety 03.10.2017 10:02 |  
      10 2

      Baví tě hodně dělat tu ze sebe opakovaně úplného vola?

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Petr9608     před 7 lety 03.10.2017 15:26 |  
        1 2

        Radši ze sebe udělám vola než podlejzavce, pro kterýho jsou lidi ze Slavie "modly", jejichž kritika "odjinud" je zcela nepřípustná.

        Z toho je mi celkem zle.

        • Re: Slavia - Brno 2:0

          Boss82     před 7 lety 04.10.2017 11:19 |  
          1 0

          Nevšiml jsem si, že by tu někdo někomu podlejzal. Kritika je určitě přípustná, ale musí být konstruktivní, věcná a postavená na reálných základech.

          Ten článek, co si sem postnul, je slátanina.

  41. Re: Slavia - Brno 2:0

    Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 09:34 |  
    10 1

    Na Baniku nevyhral jeste nikdo. To same v Olomouci a ve Zline,tam dokonce neztratili ani bod krome zapasu s nama. Pripominam ze vyhru jsme ztratili golem rukou,respektive zbytecnou penaltou. Bohemka prohrala jedine utkani s Jabloncem nejtesnejsim rozdilem z jedine sance Jablonce. Sama pred tim nastrelila tyc a nekolikrat nevyuzila sance na gol. Jablonec se krome golu zmohl jeste na jednu sanci v uplnem zaveru zapasu. Plzen nehrala ani u jednoho soupere doma,kde my jsme ztratili body. Ano Plzen je ted v laufu a mela pro to taky nejlepsi predpoklady ze vsech. Duvody proc to tak je vis asi sam. Jestli jsi ale videl utkani s Jihlavou,tak vis,ze na to neni “sama”. Tam mela jednoznacne ztratit dva body ale rozhodci to zaridil za tri. A buh vi,co by to s ni udelalo a co naopak s nami. Z meho pohledu je velice pravdepodobne,ze jin
    v nektere pasazi dojde dech. Je jen na nas,jestli budeme pripraveni tehle sance vyuzit. Ja verim,ze jo!

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 09:35 |  
      0 0

      To mela byt reakce na Petr9608. Mobil pos*****...

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Petr9608     před 7 lety 03.10.2017 15:35 |  
      2 1

      Jenže další část pravdy je to, že Baník pot= doma inkasoval vždy min. 2x, my jsme byli proti němu bezzubí.

      Vymlouvat se na to, že tam ti a ti taky nevvyráli, je alibismus. Oni totiž nejsou horcí favortiti na titul. My ano.

      Min. dva ze čtyř zápasů venku jsme zkrátka vyhrát měli. Pak bychom ztráceli jen čtyři body a byli bychom na dohled.

      • Re: Slavia - Brno 2:0

        Kmotr (přítel SN)     před 7 lety 04.10.2017 15:21 |  
        1 0

        Ano,o ty dve vyhry nas pripravil uznany gol rukou,respektive zbytecna chyba golmana.
        Ano,ostatni nejsou favorite,taky se na ne Banik a jeho fanousci nenahecujou,tak jako na nas. Pro me bude vypovidajici az uvidim,jak tam,kde my jsme remizovali bude hrat Plzen..

  42. Re: Slavia - Brno 2:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 10:57 |  
    22 0

    Přeji Vám všem pěkné dopoledne.
    Sice tady na jihu prší, ale i to je třeba.
    Nejdříve jsem si říkal, že se asi tentokrát k disputaci nepřipojím, protože ten nedělní zápas byl takový zvláštní.
    Zvláštní v tom, že jsme zase rozchytali dalšího brankáře a Brno evidentně s 8 hráči v obraně utvořilo "autobus". Naše kluky tento zápas chvílemi bavil i nebavil. Bavil tím, že si mohli zastřílet, zakombinovat, nebyl ani nijak namahavý. Nebavil tím, že museli do plných a komplikovali si to v některých pasážích tím, že to sami zahustili do středu vápna ještě víc. Myslím, že výhra 2:0 je pro Brno velmi milosrdná a pro nás to byl zápas o dobrou náladu při reprepauze.
    K připojení do této diputace o zápase mě donutili nejen články p. Podrouška, komentáře pana Vláška v dohráno a dohráno plus, ale i komentáře tady na SN.
    1) Tolikrát předhazovaná Plzeň jako příklad.
    Plzeň oproti minulé sezoně nepřivedla krom trenéra a na poslední chvíli obránce Havla nikoho, kdo by zásadně měl problém s adaptací v českém fotbalu. Takže šla do ligy konsolidovaná a zajetá. Trenér Vrba pouze obnovil některé prvky, které v Plzni už fungovaly a to se mu povedlo. Proto Plzeň vede zaslouženě ligu a její herní styl je velmi pěkný. Jak ale poznamenal včera jeden s diskutujících v pořadu dohráno+, její obrana až tak pevná není a nikdo krom Bukurešti ji ještě pořádně neprověřil. Tak uvidíme.
    2) Slávia a její hra.
    Uznávám to, že náš rozjezd je přeci jen trochu upracovanější, než jsem předpokládal. Přišlo hodně nových tváří, měli jsme i velké oči z posil a sám trenér neměl asi úplně jasno, jak to celé poskládat a využít dobře hráčský potenciál. Na jeho obranu řeknu, že by to neuměl nikdo a k tomu se přiznal např. i trenér Brukner nebo Uličný. Přesto si myslím, že náš trenér už ten začátek překonal a teď dává dohromady využitelnou skupinu hráčů, kteří budou kostrou týmu a k této kostře hledá dobré satelity. A k tomu třeba slouží i takový zápas jako s Brnem. Teď už je jasné, že v kostře jsou hráči jako Deli, Jugas, Ngadeu, Hušbauer, Laštůvka, Bořil, Sobol, Stoch a také Škoda i Necid. A k tomu podle potřeby a vývoje zápasu přichází v úvahu Hromada, Sýkora, Danny, Souček, Buren, Zmrhal, Frydrych, Altintop, Floo.......
    Ano, padlo na to několik remízových zápasů a ztráta bodů, které nás štvou. Na druhou stranu uznejme s rukou na srdci, že vyhledat a najít, přitom držet pohodu v mužstvu a zatížit rovnoměrně hráče je dost náročný úkol. Proto jsem moc rád, že jsme postoupili do EL a máme 4 body, s přehledem vyhráli derby a také pevně věřím, že obstojíme v Plzni. Pokud ano, je to dobře. Přitom vůbec nepodceňuji zápas s Karvinou, Jabloncem či Slováckem.
    Pokud mohu tedy dodat, mělo by být v našich silách už neztrácet body a umazávat z náskoku Plzně. Snad už další neuznané góly či góly rukou nepřijdou :-))?
    Tentokrát děkovačka dopadla dobře.
    Trochu mě jen zarmoutilo vyjádření TS, které nás všechny, kteří se nedostanou na všechny zápasy, nazvalo "gaučáky".
    Vím, že stáří není zásluha. Ale v době, kdy dnešní fandové TS byli ještě velmi malí a někteří ještě nebyli na světě, tak naše generace jezdila fandit Slávii také a nebylo to jednoduché. Taková Trnava, nebo Košice či Banská Bystrica, to byly výjezdy, kdy to byl taky mazec. Až budou dnešní mladí v našem věku 60 a "vejš", taky jim nebude příjemné, že je někdo hodil do škatule "gaučák" s tím, že jen oni (TS) jsou ti skuteční fandové.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      rak (přítel SN)     před 7 lety 03.10.2017 12:05 |  
      1 0

      Ode mně souhlas 100 %.

    • Re: Slavia - Brno 2:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 7 lety 04.10.2017 16:02 |  
      0 0

      Omlouvám se, ale zapomněl jsem na Rotaně.
      Sokrates55

  43. Král Hušby (a Ngadeu) vs Brno - speciální vydání pro Boss82

    dropt     před 7 lety 07.10.2017 17:03 |  
    5 5

    Přátelé, nemohl jsem nezareagovat na Bossovu82 (a Alanorovu) výzvu a tak jsem si pustil znovu zápas s Brnem a podíval se na práci našich středních záložníků podrobně. 10 minut mi stačilo k tomu, abych pochopil proč nedáváme góly. Důvod je prostý. Volíme špatná řešení! A to včetně našeho Krále Hušbyho.

    Pod odkazem níže naleznete 14 snímků, které dokumentují 8 situací, kdy jsme si sami sobě špatným pohybem, postavením nebo špatnou volbou řešení, házeli klacky pod nohy. Plné šipky ukazují skutečný pohyb hráče nebo míče a přerušované ten, který by byl v dané situaci mnohem vhodnější a otevřel by nám prostor k útoku do otevřenější obrany.

    https://www.dropbox.com/sh/ppulbyw119hthux/AAD10hOe2CvaBj2aYuk53r7fa?dl=0

    1. situace (snímek 1):
    Systematická chyba v rozestavení při rozehrávce. V pozicích Ngadeua a Hušbauera by bohatě stačili Jugas s Delim. Minimálně 1 střední záložník (spíše Hušbauer) by měl vytvářet nabídku ve vymezeném území. Kdyby tomu tak bylo, Bořil by nemusel přenášet míč zpět na druhou stranu, odkud ho před chvíli dostal.

    2. situace (snímek 2):
    K čemu je nákop na 1 hráče, když zbylých 8 spoluhráčů mám těsně kolem sebe (omlouvám se za chybnou číslovku na snímku)? Hušbauer nebyl v lehké pozici, měl kolem sebe 4 hráče, ale bylo to Brno a Král by si měl v takové situaci poradit lépe...

    3. situace (snímky 3-5)
    Před Sobolem se otvírá volný prostor, který přímo vybízí k tomu, aby jej využil. Hušbauer s ním může jít do tandemu, ale zcela nepochopitelně se stahuje za něj, čímž se jako špílmachr dostává úplně mimo hru (snímek 5). Díky Sobolově dobré práci se dostáváme do situace 4 na 4, ale podle mě by to mělo být 6 na 4 (2 ze 3 - Hušbauer, Ngadeu, Bořil - tam chybí).

    4. situace (snímek 6)
    Hušbauer se potuluje středem, aniž by se mu dalo nahrát. Stačilo pohnout zadkem do jiného prostoru a tu možnost by měl možná Sobol a určitě Deli, poté, co mu Sobol míč vrátí. Kdyby šel míč z jednoho dotyku po ose Sobol - Deli - Hušbauer - Sobol rázem bychom se dostali do přečíslení na téhle straně a nemuseli bychom přenášet hru na Ngadea, který to jen odevzdal dlouhým pasem na nikoho (protože většina hráčů byla na druhé straně a neměl to komu dát).

    5. situace (snímky 7-9)
    Hned dvojí špatné provedení v podání Krále Hušbyho. Nejprve přihrává dozadu Delimu, i když má čas a nabízí se mnohonásobně lepší řešení přes Dannyho, čímž bychom se rychle dostali do volného prostoru nalevo, kam správně startuje Sobol.

    V zápětí Hušbauer opět volí pohyb zpět místo k Dannymu (osobně si myslím, že nabídku nazpět má v tomto případě tvořit Ngadeu), který po následné přihrávce Sobola nemá míč komu dát. Jak to celé mohlo vypadat je znázorněno na snímku 9.

    6. situace (snímky 10-11)
    Král Hušby jako správný špílmachr stojí na druhé straně hřiště, kam nemůže dostat přihrávku, ačkoli na středu je díra jako kráva. Mohl by tam dostat pas od Jugase i sklepnutí od Sýkory, který tak nemá jinou variantu než míč vrátit Jugasovi.

    Vtip je v tom, že ani když potom míč přeneseme, tak se Hušbauerovi nedá nahrát (snímek 10), takže Deli to kope dlouhé. Ještě, že toho špílmachra máme a umíme ho využít...

    7. situace (snímek 12)
    Opět máme nepochopitelně 6 hráčů před všemi hráči soupeře (a tzn. pouze 4 vpředu). Hušbauer táhne míč a hledá patrně sám sebe v tom prázdném prostoru za 1. obrannou linií soupeře. Bohužel tam není a tak to kope dlouhé až na hrot, kde to obrana pod velkým tlakem jediného útočníka bez problémů odvrací.

    8. situace (snímky 13-14)
    Poslední situace je výjimečně z naší defenzivní činnosti (výjimečně proto, že Brno bylo v tomto zápase snad ještě méně nebezpečnější než Třinec v MOL Cupu). Ostatně posuďte sami.
    Král Hušby ztrácí míč v útoku v dost špatnou chvíli, kdy je většina hráčů v náběhu a tak jde soupeř rychle do brejku a přečíslení. V klíčový okamžik se Hušbauer na návrat vykašle a nechává střed nepokrytý i s volným hráčem. Kdyby si Brno dokázalo nahrát, dostalo se do situace 4 na 3, naštěstí to nepochopitelně zakopli do autu. Jakýkoli silnější tým by si s tím však mohl poradit daleko lépe.

    Tomuhle říkáte vynikající výkon ohodnocený známkou 8? Takhle hraje rozdílový hráč a špílmachr? Mimochodem za ten stejný časový úsek jsem viděl od Hušbauera 2 situace, kdy řešil situaci správně a řekněme nadstandardně. Poprvé při přenesení hry před gólem Dannyho a podruhé při výměně míče s Dannym než ztratil míč (následuje situace na snímkách 13 a 14).

    Král Hušby je mrtev! Ať žije král!

    • Re: Král Hušby (a Ngadeu) vs Brno - speciální vydání pro Boss82

      Jožin     před 7 lety 07.10.2017 19:36 |  
      2 1

      Přátelé naše/ krize?/ je vyřešena král Jš je mrtev at žije král dropt .

    • Re: Král Hušby (a Ngadeu) vs Brno - speciální vydání pro Boss82

      kjandourek (admin)     před 7 lety 09.10.2017 10:24 |  
      1 2

      Na to se snad dá říci jenom to samé, co prohlásila Simona Stašová v pelíšcích: "To muselo dát práce.... a přitom je to taková blbost!"

      My jsme Brno svírali první čtvrthodinku v takových kleštích, že se nedostalo vůbec za půlku, donutili jsme brankáře k pěti, nebo šesti excelentním zákrokům, trefili dvakrát brankovou konstrukci, dali regulérní gól.... ale tady mistr z toho vyčte, že nám špatně pracovala středová řada...

      jako za deset minut si vymyslet osm situací, zastavit si je a namalovat si tam lepší řešení... jenom proto, abych mohl plivat na našeho nejlepšího hráče... to je opravdu už zralé pro Chocholouška...

      • Re: Král Hušby (a Ngadeu) vs Brno - speciální vydání pro Boss82

        dropt     před 7 lety 09.10.2017 11:40 |  
        0 2

        Proč Německo dá stejně gólů Ázerbajdžánu jako naše reprezentace San Marinu?
        Proč jsme nepostoupili na MS 2018?
        Proč je Slavia třetí s osmibodovou ztrátou na vedoucí Plzeň a vstřelila v mistrovských utkáních (bez MOL Cupu) 17 gólů v 15 utkáních (tj. pouhých 1,13 gólů na zápas), zatímco na poměry ligy srovnatelné týmy ze Španělska, Anglie, Itálie, Německa či Francie střílí 2,5-3 góly na zápas?

        Protože lidé jako ty si odmítají připustit, že není všechno zlato, co se třpytí.

        V naší hře jsou vážné nedostatky a můžeme se chlácholit, jak jsme dobří, že s rozpočtem větším než je součet rozpočtů pomalu 1/2 týmů ligy dohromady jsme v rámci ligy v TOP 3 a dělat potom překvapené, když titul bude mít někdo jiný a obdobně být překvapení, že LM zase nebude, nebo že naše reprezentace není schopná postoupit do baráže o MS ani na úkor Severních Irů (49. stát v žebříčku národních koeficientů) atd.

        Nebo se můžeme vážně zamyslet, proč nemáme plný počet bodů jako Plzeň, protože mimo jí a teoreticky Sparty té lize z podstaty věci prostě musíme dominovat, jinak vyhazujeme peníze do luftu.

        Hra Hušbauera, která je vidět na těch snímcích (mimochodem až na dvě minuty ze začátku a ten gól to byl zcela platonický a bezzubý tlak) je vidět hra průměrného hráče. Pokud chceme být v Evropě průměrní nebo podprůměrní, tak fajn, uspokojme se tím, že je to náš nejlepší hráč. Ale jestli chceme víc, tak se s tím spokojit nesmíme.

        • Re: Král Hušby (a Ngadeu) vs Brno - speciální vydání pro Boss82

          kjandourek (admin)     před 7 lety 09.10.2017 12:51 |  
          2 0

          Samozřejmě a ještě lidé jako já mají na svědomí globální oteplování, tání ledovců a válku v Sýrii...

          Člověče, prober se!

          Nikdo neříká, že se máme s něčím spokojit... Vývoj týmu je normální postupný proces... je normální postupně nahrazovat své horší hráče hráči lepšími lepšími ... až se Hušbauer stane v naší jedenáctce největší slabinou, nebude normální chtít ho nahradit někým lepším ... V této chvíli máme v sestavě deset jiných problémů

          Ale není normální si sednout nad deseti minutami jakéhokoliv zápasu a z něj dělat závěry... Nota bene závěry, kdy si situaci zastavíš....takže není vidět pohyb jednotlivých hráčů, namaluješ tam nějaký kosočteverec a vítězoslavně začneš vykřikovat, že tudy se dalo jít a že to tedy někdo (kdokoliv) udělal špatně.....

          A to celé je padlé na hlavu na druhou, když to uděláš u těch deseti minut, kdy se soupeř točil jak na centrifuze a vůbec nevěděl, jestli má jízdenku...

          ještě bych chápal, kdybys podobnou analýzu udělal u druhé půle zápasu s Apoelem, kdy jsme sice měli míč na kopačkách, ale šance jsme si nevytvářeli...

          • Re: Král Hušby (a Ngadeu) vs Brno - speciální vydání pro Boss82

            Jožin     před 7 lety 10.10.2017 14:01 |  
            1 1

            dropt odborník teoretik ,alespon podle jeho článků /blábolů/ a sež..l šalamounovo .....