Domácí pohár

MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

S jasným cílem postoupit odjela Slavia na půdu Vysočiny Jihlava k osmifinále MOL Cupu. To se sešívaným nakonec povedlo, když po povedené druhé půli vyhráli 3:1.

Trenér Šilhavý poslal do zápasu dle očekávání kombinovanou sestavu. Po dlouhé době dostali šanci kapitán Bílek a Flo, naopak Altintop zůstal jen na lavici náhradníků. Z opor nastoupili v sešívaném třeba Jugas, Rotaň, Danny, Necid či Stoch. Domácí nastoupili v silné sestavě se dvěma útočníky, kdy v základu nastoupil bývalý reprezentant Rabušic.

O první zakončení se postaral domácí Záviška, hlavou ale mířil nepřesně. První pokus na branku si tak připsali slávisté, když po kombinaci Zmrhala s Dannym pálil druhý jmenovaný. Rakovan ale dokázal ránu vytěsnit na roh, z něhož už sešívaní nedokázali zahrozit. Ve 21. minutě padla první branka zápasu, bohužel do naší sítě. Nový vypálil ze středu hřiště a přesnou ranou k tyči poslal domácí do vedení - 1:0. Slavia se pokusila o odpověď ve 26. minutě, kdy po faulu na Zmrhala pálil z přímého kopu Stoch. Jeho rána ale letěla o něco nad. Ve 38. minutě prostřelil Rakovana Necid, ale jeho branka nebyla pro ofsajd uznána. Slávisté tak šli do šaten s jednobrankovou ztrátou. Na odvrácení blamáže měli stejně jako v prvním zápase poháru proti Třinci ještě druhou půli.

Do druhé půle nahradil Stocha Van Buren. Slávisté  na vyrovnávací trefu nemuseli dlouho čekat. Van Buren posunul míč na Frydrycha, který vstřelil buď geniální, nebo šťastný gól. Jeho centr či střela totiž přeletěl Rakovana a skončil v síti - 1:1! A Slavia zopakovala senzační vstup do druhé půle z minulého pohárového kola. Van Buren po pěkné individuální akci přihrál Necidovi, který zvýšil na 2:1 pro červenobílé! A hned o dvě minuty později po přihrávce Zmrhala rozvlnil síť Flo! Slavia tak během 15 minut otočila zápas a získala pohodlné dvoubrankové vedení. Pražané pak pohodlně hlídali náskok. Ještě jednu branku mohl vstřelit Necid, ale po centru Floa hlavičkoval nad. Na druhé straně se proti ráně Krejčího zaskvěl Kovář. V závěru se ještě na hřiště dostali Altintop se Škodou, k větším šancím na obou stranách hřiště ale už nedošlo. Slavia tak po výborném vstupu do druhé půle nakonec celkem pohodlně zvítězila a postoupila do čtvrfinále MOL Cupu!

4. kolo - Středa 25. 10. 2017 18:00

MOL Cup, 2017/2018
1 - 3
1 - 0
FC Vysočina Jihlava
FC Vysočina Jihlava

21. Nový

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

52. Michal Frydrych
56. Tomáš Necid
58. Per-Egil Flo

Komentáře (155)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 17:12 |  
    0 0

    Snad bude dneska jasný postup...

  2. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 17:13 |  
    0 0

    Tak podle oficiálek dneska takto:

    Základní sestava: Kovář – Frydrych, Bílek (K), Jugas, Flo – Hromada, Rotaň – Stoch, Danny, Zmrhal – Necid

    Lavička náhradníků: Laštůvka, Sobol, Altintop, van Buren, Hušbauer, Škoda

    Na marodce zůstávají Simon Deli, Michael Ngadeu, Muris Mešanovič i Dušan Švento.

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

      japoko     před 6 lety 25.10.2017 17:27 |  
      8 11

      Svento-nejvetsi prestupovy omyl JT. Ten clovek neprinesl Slavii vubec nic!

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

        zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 17:43 |  
        2 5

        I MIčola toho odehrál víc...

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

          PetCC     před 6 lety 25.10.2017 18:01 |  
          0 0

          Když jsem byl minulý týden na YouTube, tak mi to nabídlo sestřih gólů Slavie myslím jaro 2012.
          A kolik tam dal Mičola gólů, to jsem ani nečekal.

          • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

            zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 18:05 |  
            4 0

            Být ten hráč 100% zdravý, tak mohl leccos dokázat..

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

        Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 28.10.2017 08:37 |  
        2 0

        docela nefér vůči Dušanovi i JT. Za zranění nikdo nemůže... Hodně mě to mrzí, kdyby byl zdravý, všem by nám ukázal, že je pořád platný hráč.

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

        Travinho     před 6 lety 28.10.2017 18:02 |  
        0 0

        Loni na podzim byl v několika těžkých zápasech klíčovým hráčem...

  3. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

    lukas8 (admin)     před 6 lety 25.10.2017 17:18 |  
    0 0

    Možnost někde sledovat?

  4. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

    marcocruz (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 17:23 |  
    1 0

    Teda keasně to letos vyšlo, člověk je na festivalu dokumentárních filmů a zeovna tady hraje Slavia. Super

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

      PetCC     před 6 lety 25.10.2017 18:02 |  
      0 0

      Tak to by měl být požitek ve všech směrech :-)

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

        marcocruz (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 18:40 |  
        0 0

        Máš pravdu, zatim je to opravdu “požitek”

  5. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

    Arya     před 6 lety 25.10.2017 17:36 |  
    1 0

    To aby člověk sledoval SK a HC najednou, a do toho psal seminárky. Inu,student musí zvládnout všechno...

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

      malan (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 17:42 |  
      6 0

      Až budeš hákovat, se slzou v oku budeš vzpomínat...

  6. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

    malan (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 17:41 |  
    1 8

    Od první minuty hrát v deseti? Tuším, že i tak to dáme;)

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

      Kzlo     před 6 lety 25.10.2017 17:46 |  
      1 1

      Videl bych to na jednu z poslednich sanci pro JZ jinak v zime hostovacka na vzpamatovani

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

        zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 17:52 |  
        1 1

        No nakonec to mu vždycky unikl, takže se obávám, že i letos to nebude jiné..

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

          Kzlo     před 6 lety 25.10.2017 17:55 |  
          3 0

          Na jednu stranu je chudák x krat mohl jit ven si neco vydelat a nikdy to nedopadlo z různých duvodu. Takze trochu respektu si zaslouží ale ty vykonu sou šílený

          • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

            zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 18:00 |  
            1 3

            asi tak...Kazaň tenkrát udělala super kauf, že jej nekoupila..

  7. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

    Horacio11     před 6 lety 25.10.2017 17:56 |  
    1 0

    Nevím no. Asi bych Dannyho nechal spíš odpočívat v Mol cupu. Jsou tam jiný co by se měli předvést jestli mají na to hrát za SK

  8. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 18:07 |  
    0 1

    Tak přenos pouze přes tipsport. Pro mne pouze textový...

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

      marp (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 18:10 |  
      9 0

      Ani přes Tipsport. To je bezvadná soutěž, že se na ni nemůže podívat ani těch pár lidí, které vůbec pohár zajímá.

  9. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 18:13 |  
    0 0

    Chachaři zatím drží vedení 1:0, že by dnes potěšili?

  10. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 18:18 |  
    1 1

    V hokeji zatím 2:0, no poslední Kadaň docela drtíme...

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

      Arya     před 6 lety 25.10.2017 18:23 |  
      1 1

      No...a ozvala se Jihlava :(

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

        zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 18:24 |  
        0 1

        Z první střely....jsem zvědavý na sestřih, pokud tedy bude...

  11. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 18:23 |  
    1 5

    No to si děláte....pr...

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia

      houston (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 18:34 |  
      1 10

      Prdel si nedělají, bohužel ! Oni jsou opravdu tak bídní.

  12. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

    mpik     před 6 lety 25.10.2017 18:29 |  
    5 12

    Pokud vypadneme s Jihlavou, začnu brát variant Trpišovský za zajímavou. Nechápu totiž, proč hraje Zmrhal, který je na podzim asi nejhorší hráč a nehraje Halil Altintop, který v posledním utkání v sešívaném dresu předvedl skvělý výkon.

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

      VanDel     před 6 lety 25.10.2017 18:31 |  
      3 5

      Ja si podobne komentare nechavam az po zapase, zatim je pred nama stale 60 minut..........no ale o to vic jadrnejsi pak pripadne budu.

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

        mpik     před 6 lety 25.10.2017 18:37 |  
        3 6

        Jenomže nasazením Zmrhala už Šilhavý zazdil útočné snahy v závěru utkání s Libercem. A těch přehmatů už bylo víc.. Titul se pomalu rozplývá a přijít i o šanci v poháru, to už by bylo trochu moc.

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

          VanDel     před 6 lety 25.10.2017 18:40 |  
          2 2

          S tim souhlasim. Ale i presto si hodnoceni schovam az po zapase.

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

        rak (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 18:37 |  
        1 1

        Nápodobně, ale byl bych krajně naštvaný. To by bylo trestuhodné nepřehrát Jihlavu.

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Akuls     před 6 lety 25.10.2017 19:40 |  
      5 1

      Protože Péťo je to kromě MvB jediný hráč, který má dnes v SKS tah na branku a zvlášť venku by se to dalo využívat a ne ho jako obvykle odříznout.

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Akuls     před 6 lety 27.10.2017 07:46 |  
      0 0

      Jo a ještě, Altintopa postavit asi měl, ale jedině místo Dannyho. Jinak bychom sice skoro jistě vysoko vyhráli na držení míče, ale gól bychom nedali ani Vyśehradu.

  13. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

    Sešívaný     před 6 lety 25.10.2017 18:39 |  
    1 4

    Že by se nám rodila krize? Kdo by to ve čtvrtek po Villarealu řekl :(

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Arya     před 6 lety 25.10.2017 18:41 |  
      1 5

      Ale na ofsajdy jsme experti :/

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

      zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 18:48 |  
      0 6

      No ještě máme před sebou 45 minut, ale optimista tedy nejsem...

  14. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 18:48 |  
    2 8

    Co říci? trápení, trápení, trápení... K tomu Rumuni vyrovnali, tak jedině ten hokej nám dělá radost zatím 3:1...

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

      Arya     před 6 lety 25.10.2017 18:51 |  
      2 1

      Jj,už by to chtělo, aby se hoši vrátili do extraligy :/

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

        zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 18:56 |  
        0 1

        ano to by chtělo..

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

        Kzlo     před 6 lety 25.10.2017 19:02 |  
        0 0

        Pod tímhle majitelem těžko.

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

          Arya     před 6 lety 25.10.2017 19:06 |  
          1 6

          njn,Pitter...
          Škoda,že se Číňani nezajímaj o hokej, kdyby tak CEFC investovala i do hokeje :/

          • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

            Hektor     před 6 lety 25.10.2017 19:26 |  
            1 1

            Někdy zjara tady byla debata o tom, že CEFC měla zájem investovat i do hokejistů Slavie, ale snad tam sedí nějaká žába na prameni. Podrobnosti by musel doplnit někdo více obeznámen s celou situací kolem hokejek. Byla by samozřejmě bomba, kdyby to vyšlo, kvalitní hráči by se sehnali, viz třeba Lev Praha, a double je prostě double.

            • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

              Kzlo     před 6 lety 25.10.2017 19:45 |  
              4 1

              Majitel rekl ze nema ambice hrat extraligu. Takze to s cinany nedopadlo. Kazdopadne je v tom vic a to jsou lukrativní pozemky a kde neni neni hokej nemusi byt stadion. A to zacala uz vstupem Benyska do tymu ktery potřeboval uvolnit o2 arenu pro spartu. Zkratka jde o dlouhodobou ucelnou likvidaci klubu

              • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

                Arya     před 6 lety 25.10.2017 19:47 |  
                2 1

                :(
                Ach jo,to mě štve :(

              • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 v 1. poločase

                sasky     před 6 lety 26.10.2017 06:25 |  
                0 0

                Nebyl to podle mě majitel HCS, ale nějaký z vedoucích činitelů "velké" Slavie. Pitter co by majitel podle mě dělá co může.

  15. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    honzaccc     před 6 lety 25.10.2017 18:52 |  
    1 0

    Tak kucí, doufám že je ve druhým poločase rozsekáte. Přece ze sebe nebudeme dělat šašky :D

  16. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    Kzlo     před 6 lety 25.10.2017 18:53 |  
    1 6

    Tady uz konci sranda

  17. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    rak (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 18:53 |  
    1 7

    Přece není možné se nechat rozhodit jedním prohraným zápasem. Dnešní vypadnutí z poháru by to tedy dokonale dorazilo. Pak bych už asi ztratil veškerý optimismus.

  18. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    Arya     před 6 lety 25.10.2017 19:00 |  
    1 0

    Tak a otočit,jako s Třincem!!!!

  19. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 19:03 |  
    1 0

    Van Buren na místo Stocha...

  20. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    Arya     před 6 lety 25.10.2017 19:08 |  
    1 0

    KONEČNĚĚĚĚĚĚ

  21. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:0 ve 2. poločase

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 19:08 |  
    1 1

    gól!!!!!nejdříve hokej a teď i fotbal...

  22. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:1 ve 2. poločase

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 19:09 |  
    1 0

    Slavia právě vstřelila branku!
    Van Buren přihrál doprava na MICHALA FRYDRYCHA, který využil toho, že je Rakovan povyběhnutý a poslal míč směr brána. Gólman Vysočiny již nestačil včas zacouvat, aby mohl míč padající za jeho záda dostat mimo tři tyče.

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:1 ve 2. poločase

      Arya     před 6 lety 25.10.2017 19:11 |  
      2 0

      a RB prohrává,což je taky dobře

  23. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:1 ve 2. poločase

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 19:12 |  
    0 0

    ty jó právě jsme dali druhý!!!

  24. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:1 ve 2. poločase

    Arya     před 6 lety 25.10.2017 19:13 |  
    2 0

    JEN DO NICH!

  25. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:2 ve 2. poločase

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 19:14 |  
    0 3

    Bohužel Šural 2:2..

  26. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:2 ve 2. poločase

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 19:14 |  
    1 0

    Bravo Necka kanonýr!!!!

  27. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:2 ve 2. poločase

    Arya     před 6 lety 25.10.2017 19:14 |  
    1 0

    BŮRA,BŮRA,BŮRAAAA!

  28. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

        před 6 lety 25.10.2017 19:15 |  
    28 10

    Tak co bukvičky vyplašený hysterický.....už spokojenost? Slavia olé...

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

      malan (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 19:30 |  
      9 0

      +1

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

      Ulquiorra     před 6 lety 25.10.2017 20:03 |  
      16 1

      Ted je cas na fazi 2 - Nadavat na vykon, ktery 99% lidi nevidelo. :)))

  29. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

    Fačín     před 6 lety 25.10.2017 19:17 |  
    10 1

    Asi slušná otočka, už je to 1:3, ale proč to nikde nedávaj, to prostě nepochopím... Propagace nula...

  30. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:2 ve 2. poločase

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 19:17 |  
    0 0

    Flo 1:3 to už je fakt jak s Třincem!!!

  31. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

    mpik     před 6 lety 25.10.2017 19:21 |  
    3 5

    Blamáž snad odvrácena. Díky MvB.

  32. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 19:27 |  
    2 3

    Hokej 5:1, na Letné to vypadá na penalty...

  33. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

    Arya     před 6 lety 25.10.2017 19:34 |  
    2 0

    Tak se ukaž,Halile :)

  34. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

    zeleznik2     před 6 lety 25.10.2017 19:39 |  
    11 2

    Tak Sparta to nedala...2:4 na penalty...Blahopřeji k postupu Baníku..

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

      Arya     před 6 lety 25.10.2017 19:40 |  
      8 0

      Ještě by je Baník mohl porazit v lize :)

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

      Kactus     před 6 lety 25.10.2017 19:41 |  
      2 1

      ale ze vladne skodolibost :)

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

        Arya     před 6 lety 25.10.2017 19:42 |  
        4 0

        Je zajímavý,jak je Sparta marná,i v hokeji :)
        Ten jejich Billa Team,to jsou šašci

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

          mudrc     před 6 lety 25.10.2017 21:10 |  
          1 2

          Zato mi v tom hokeji šlapeme...

          • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

            Arya     před 6 lety 25.10.2017 23:03 |  
            2 0

            Jenže Sparta nemá majitele jako my :)
            Kdyby na tom bylo HC stejně jako SK,bylo by všechno jinak... Takže bych si úplně netroufla srovnávat naše HC s jejich.
            Mimochodem,skoro každý rok Billa Team vyhlašuje,že chce titul...Jejich poslední byl 2006/7 , takže na titul v extralize čekají o rok déle než my :)

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

      sicilianbrno     před 6 lety 25.10.2017 20:32 |  
      1 0

      Baník super, taky sem to viděl, pokud by dokazala obrat spratu i v neděli v lize, tak mě něco říká, že ten jejich ukecanej ital končí, což by byla docela škoda, rád bych, aby vydržel alespon do podzimu, a nadělal co nejvíc škod, otatní týmy na tom vidělají..:-)

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

        marp (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 22:24 |  
        0 0

        :-O

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

        Jachym     před 6 lety 26.10.2017 10:43 |  
        0 0

        Vydělají, nejsi přece žádný vidlák :-)) Zdravím do Brna.

  35. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3 ve 2. poločase

    hiker42     před 6 lety 25.10.2017 19:43 |  
    3 0

    škoda, že sousedovi chcípla i poslední koza :)) mohli jsme si vylepšit bilanci v dalším derby. škoda, že zítra nejdu do práce, to by si jedno erbéčko vyslechlo

  36. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    PetCC     před 6 lety 25.10.2017 19:51 |  
    1 0

    On se spíš potřebuje rozehrát, než aby jen odpočíval.

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

      PetCC     před 6 lety 25.10.2017 19:52 |  
      1 0

      Se to nějak ztratilo, tak to ignorujte :-D

  37. Slavia pesimists

    kapitan.pisoar     před 6 lety 25.10.2017 20:29 |  
    4 2

    Koukam se tu schazi cerna kronika...

  38. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    Kzlo     před 6 lety 25.10.2017 20:52 |  
    0 0

    Nekdo odkaz na sestřih? To nemuzu nikde najit. Diky

  39. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    Novi.sks     před 6 lety 25.10.2017 20:54 |  
    25 2

    Poločas 0:1 a tady je to jak údolí slz...
    Konec 3:1 a tady je to jak město duchů...

    To je vážně dnešní společnost tak příšerně negativní, že se chytá jen věcí, na které se dá nadávat a to pozitivní přehlíží, nebo v tom horším případě se snaží degradovat?
    Já jsem i o poločase věřil, že to dneska urveme. Kam se vytratila ta víra v naše schopnosti? Vyčítáme tady hráčům, že si na hřišti nevěří na kličku, zakončení, atp... A potom sami stahujeme kalhoty tak daleko před brodem? Je mi z toho smutno...

    Jinak je ale dnešní večer naprosto parádní a jsem šťastnej za to, jak všechno dopadlo :)
    Dokázali jsme otočit nepříznivý vývoj utkání a slavíme postup v poháru, opět se trefil Necid (toho času nechtěný příchod...) a snad nám to pomůže do utkání na Slovácku.
    A sousedovi chcípla předposlední koza. Dát za statek půl miliardy a potom ho udržovat kvůli jedné koze, která ještě ke všemu kulhá, tím mi vážně dělají radost :)

  40. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    kerim1969     před 6 lety 25.10.2017 21:18 |  
    25 0

    V Jihlavě jsme snad nevyhráli 10 let, tak že velká spokojenost. Jsem z Vysočiny a tak jsem byl na stadionu a musím konstatovat, že v prvním poločase Jihlava zaparkovala ve vápně autobus a naše kombinace v které vynikali zejména Stoch, Danny a Rotaň byla sice na dívání pěkná, ale z ojedinělé střely vedli domácí. Už jsem se bál, že se bude opakovat scénář s Libercem, ale pak přišel Buren a za 15 minut bylo hotovo. Jen pro zajímavost uvedu, že jsem si po zápase všiml jak Altintop daroval svůj dres a tentokrát měla obdarovaná ( zřejmě známá gólmana Kováře) velkou radost. Velký obdiv zaslouží slávistický kotel za neutuchající povzbuzování a naši hráči za krásný sportovní zážitek.

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

      amon     před 6 lety 26.10.2017 22:57 |  
      1 0

      tak to s tím Halilem mě potěšilo obzvlášť:-) Je vidět, že z naší strany šlo na Bohemce o ojedinělý exces a většina našich fanoušků převyšuje myslitele Hudyho mnohonásobně. Btw., jak to šlo Halilovi? MvB je letos střídající žolík, jako vloni Muris.

  41. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    Ondráš     před 6 lety 25.10.2017 21:34 |  
    2 0

    Výhra super, ale byla to povinnost a teď už okamžitě myšlenkama přepnout na nedělní Slovácko (aby to zas nedopadlo jako s Libercem po Villarrealu). Pokud si to chceme s Plzní ještě důstojně rozdat o naději, tak musíme na Slovácku vyhrát, jinak je konec..
    Já myslím, že by PLZ mohla v Karviné zakopnout..papírově to tak sice nevypadá, ale něco mi říká, že tu jejich sérku nečekaně ukončí..ale tak jako tak, pro nás neexistuje nic jiného než nedělní výhra-teď už je to opravdu play off

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 21:48 |  
      0 0

      V šedesáté minutě Villareal prohrává s týmem z třetí ligy 0:1 a to pět hráčů ze základní sestavy Villarealu nastoupili i proti nám. Takže vyloženě s B-týmem tam nepřijeli...

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

        Ondráš     před 6 lety 25.10.2017 21:57 |  
        2 0

        No a jak to s tím souvisí? Mimochodem v lize teď vyhráli 4:0..

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 25.10.2017 22:04 |  
          0 1

          Použil bych hlášku poslance Míry Roznera a trošku si ji upravil, že mě nezajímá co tam píšeš... ale ne. Jedná se o omyl, nemělo to být psáno pod tvůj příspěvek. :-)

  42. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    Andul-lhak     před 6 lety 25.10.2017 22:10 |  
    0 0

    Byl nekdo/videl nekdo a muze podat hlaseni, jak nasi hraci hrali? :)

  43. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    iwanowicz     před 6 lety 25.10.2017 23:24 |  
    2 0

    Ted jsem dojel dom, vyhra super, porazka Sparty taky potesila. :) Koukam na sestavu a zaujalo me, ze Stoch ted vystridal ve trech zapasech tri ruzne posty. Villareal podhrot, Liberec leva zaloha, Jihlava prava zaloha. Tak snad si to brzy sedne, bo posledni dobou tipnout si sestavu to je fakt loterie :)

  44. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    tomblesk     před 6 lety 26.10.2017 02:38 |  
    1 2

    I takové zápaSY POTŘEBUJEME!!
    Hlavně, že to zase nevzal do ruky zase nějaký "buditel" fotbalu z bandy jménem FAČR... Koukal jsem na RB v TV a včetně Bosáka nezklamal nikdo - ani ten povedenec z našeho zápasu s Libercem. Karet rozdal sice jako za celý večer v kanastě /pravda bylo prodloužení, počítat umím snad trochu/.. al renoncy i tak tam byly rovněž parádní. Jestli i za tohle ta super komise ho nechá dál pískat, no potěš pán bůh a českou ligu zvlášť . Hrubky typu nevyloučení Štětiny za faul bez míče na Azeveda, uznání gólu Šurala - to jen tak mimochodem ...co nešlo si nevšimnout ... Že se mu tady po Liberci někteří pomalu klaněli a udělali z něj "nedotknutelného" mrzí dvojnásob - teď bylo vidět, že pískat ano, cokoliv, jen fotbal ne - proboha a hodně dlouho.... Zdraví a nervy máme jenom jedno. Omlouvám se jen z minula těm Domažlicím a do Mladé Boleslavi taky nemusím, už po jejich šarádě s lístkama na zápas v minulém ročníku u nich /se Slavií samozřejmě/ V době zásahu Strašáka /na poslední chvíli/ a následném prodeji cca 200 lístků slávistickým fandům jsem byl naštěstí už nazpět v Praze a to díky nasraným fandům místních, kteří na tom byli jako my. Vzali mi vcelku rychle zpět autem do Prahy. Díky fandové MB!!!
    Aspoň něco občas v českém fotbalovém rybníčku potěší ...A jestli toho matěje jménem Pechanec nechají dál bez úhony mně nepřekvapí ...
    A že to JŠ tou rotací zase "nepřehnal" / a tady ten folklor nevyprchal/ asi sere někoho jiného mně ale ne. Hráči s takovými smlouvami jako ve Slavii musí prostě něco odehrát, dokud jim někdo dovolí hrát ... a nebude pískat každé zakopnutí soupeře o drn, jakož prasárny á la Bosančič strpí, pak se dá i hrát a něco uhrát. To snad není žádné fňukání ... Jen se chci dívat na spravedlnost jinýma očima a nevidět jen vše v přehmatech trenéra ..
    P.S. A nakonec i ten náhodný gól Frydrycha patří taky připomenout - vždyť tady už byl za dřeváka - a několikrát ...že ano?. Prý jdou sázky, na to, že na Slovácku se bude mezi slávisty dražit bekovka Trpišovského, nebo snad ne?. Je to fuk, jen když vyhrajeme, ať se pak draží cokoliv - nechci být vulgární ani úchylný .....
    Chleba levnější nebude a pplk. R.B. komínem stejně nevyletí ....Hezké dny a vzhůru na slávistické dušičky ...už se těším, legendy si to zaslouží ..

  45. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    Dobi     před 6 lety 26.10.2017 07:03 |  
    31 4

    Přátelé,
    počkal jsem s hodnocením až na ráno, které, jak známo, je vždy moudřejší večera! Včera mě potěšily dvě věci (nepočítám do toho další výbuch Štramákovy "party", která vypadla i přes snahu toho exota z Berbrovo úderky, co nám pískal v neděli Reichenberg...). Především to je OTOČENÍ ZÁPASU ZA PÁR MINUT! To nedokáže "mužstvo v rozkladu" jak se snažilo několik mudrců po neděli tvrdit. Ano, v neděli to byl ZÁPAS BLBEC! Ten se přece hrál NECELÉ TŘI DNY PO ÚSPĚCHU VE šPANĚLSKU! Kdysi "Evropani" hrávali následnou ligu po zápase veku až v pondělí, ale na to už soudruzi ze Strahova jaksi pozapomněli.... Villareal není vzdálenostně srovnatelný se Žilinou, Vídní či Wroclawí, ale je to kus cesty a na odpočinek strašně málo... To ale nevadilo některým kritikům, aby vyháněli JŠ pomalu do kamenolomu a hovořili o Trpišovském jako o spasiteli. Kdyby jím byl, tak by Reichenberg nikdy neprohrál doma 0:3 s Plzní. I proto je pro mě postup s Jihlavou o satisfakcí. Šakali si opět zaštěkali, ale karavana jde dále... Jen mě trochu děsí představa (pokud vše pošlape dále) volby, zda MOL s jistotou EL nebo pofiderní boje o LM a pak třeba - nedej Bůh - srpnový konec evropské sezóny. Protože plzeňská mafie tohoto ne vrabce v hrsti, ale uloveného bohatého orla v kleci nepustí - o to se soudruh Berbr a jeho poskoci Pechanec, Královec a jak se všichni členové té bandy ničitelů českého fotbalu jmenují, postarají!

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

      bongor     před 6 lety 26.10.2017 07:43 |  
      4 3

      Dal bych Ti Dobi dvacet palců nahoru,ale to bohužel nejde.

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

        Dobi     před 6 lety 26.10.2017 08:06 |  
        1 2

        Díky!

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

          bongor     před 6 lety 26.10.2017 19:58 |  
          1 2

          Ale jak vidíš Dobiku,máme tady i pár obdivovatelů tý pakáže,co o ní tak trefně píšeš.

          • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

            Dobi     před 6 lety 26.10.2017 22:43 |  
            3 0

            Jak hlásala v nádherné knížce Boženy Němcové, původem Zaháňské, její pramacecha, zvaná Babička, čímž vůbec nechci snížit význam babičky Novotné i původ naší geniální spisovatelky, jen mám rád skutečnosti, podle výzkumů jak se s největší pravděpodobností staly; tak babička hlásala NA SVĚTĚ NENÍ ČLOVĚK TEN, ABY SE ZACHOVAL LIDEM VŠEM. Takže i ty negativní názory chápu jako protinázoy, na který by měl mít každý právo I ZDE. Pokud je nesouhlas vyjádřen slušně, bez urážek, budiž. Každý si stojíme za svým názorem a nakonec stejně PRAVDA ZVÍTĚZÍ!!! (I když jí to někdy moc dlouho trvá - i to je citát, snad dalšího génia Jana Wericha...)

  46. Pohárová Evropa 2018

    Mike     před 6 lety 26.10.2017 08:19 |  
    3 4

    To bude legrace, až vyhrajeme Mol Cup, skončíme 2. v lize. Ještě je samozřejmě dost kol, ale vše nasvědčuje konečnému pořadí- 1. Plzeň, 2. Slavia, 3. Sparta /já vím, hrajou pod psa, ale nenapadá mě nikdo, kdo by skončil na 3.místě a udržel celou sezonu slušnou výkonnost- Liberec ?, Olomouc?/.
    Potom Plzeň má jistotu evropských pohárů, vítěz Mol Cupu také, ale pokud ho vyhraje tým, který skončí na prvních dvou místech v tabulce, tak Evropskou ligu za MOL Cup hraje 3. tým v ligové tabulce.
    A na 2.tým čeká 2.předkolo nemistrovské části Ligy mistrů /s jednou vyjímkou- pokud vítěz Evropské ligy zároveň přímo postoupí do Ligy mistrů ze své ligové soutěže - zase to není tak nereálné- Dortmund ?, Arsenal ?, AC Milán?,- pak by šel od nás 2. tým v lize až do 3.předkola nemistrovské části Ligy mistrů, a pokud by byl vyřazen, tak do skupinové fáze Evropské ligy.
    Po vypadnutí z 2.předkola nemistrovské části Ligy mistrů by šel poražený do 3. předkola Evropské ligy a pokud by vypadl, tak konec v pohárech.
    Takže skončit 2. v lize a vyhrát Mol Cup znamená pro nás předkola Ligy mistrů a místo skupinové fáze Evropské ligy je delegováno na 3. tým tabulky.
    Je to absurdní a je to tak.
    Takže jistota pohárů je vyhrát ligu, nebo Mol Cup a zároveň skončit od 3.místa v tabulce níže.

    • Re: Pohárová Evropa 2018

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 09:30 |  
      3 0

      Ano, bohužel je to přesně tak. To byl zase někdo na UEFA prudce inteligentní. Ono totiž ve výsledku opravdu bude lepší vyhrát pohár a skončit v lize třetí, protože z 2. místa se do LM stejně nikdy nikdo z ČR nedostane. Jen pro informaci, dosud se nemistrovská kvalifikace hrála na 2 předkola a postupovalo z ní do LM 5 týmů (český zástupce z 5 účastí nedokázal postoupit do aspoň závěrečného předkola ani jednou), nově budou předkola 3 a z celé nemistrovské kvalifikace postoupí všehovšudy 2 týmy!

      Když už, tak měli jít i vyřazení z 2. předkola nemistrovské části automaticky do skupiny EL, tohle je hrozně nekoncepční zhovadilost.

    • Re: Pohárová Evropa 2018

      Jachym     před 6 lety 26.10.2017 10:46 |  
      4 0

      Zapomněls ještě na možnost, že jistotou pohárů (a dokonce základní skupiny LM) je vyhrát Evropskou ligu:-)

      • Re: Pohárová Evropa 2018

        Mike     před 6 lety 26.10.2017 11:09 |  
        1 0

        Vím o tom, ale to už mi přijde pravděpodobnější možnost prolézt do evropských pohárů z toho 2. místa v lize.

    • Re: Pohárová Evropa 2018

      Kzlo     před 6 lety 26.10.2017 11:15 |  
      0 0

      Presne proto pisu jiz od nedele at se soustredime hlavně vyhrat pohar a v lize at skoncime treba pátý hlavne at hrajem tak aby se na to dalo koukat.

  47. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 09:04 |  
    18 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Když jsem si přečetl příspěvek svého přítele pana Dobi, tak jsem si řekl, že už nemám co napsat.
    Po přečtení dnešního "odborného deníku Spart" jsem si to jen potvrdil. Ani náznak názoru na naprosto nehorázný unfair zákrok Štětiny na Poznara bez míče (co s tím budou příslušné komise Berbrova komanda dělat dál jsem velmi zvědav), Šuralovi nebezpečné nůžky jakbysmet, faul Hovorky na Poznara ve vápně, na druhé straně žluté karty ostravákům za naprosto běžné fauly........ to byl výkon rozhodčího jako prase. Ještě, že byl ten nejvyšší doma........ Blahopřeji Ostravě.
    My jsme také nezačali nijak nádherně. Mluvil jsem se svým kamarádem, který na zápase byl. Jeho reference beru velmi vážně a tak první poločas jsme se hledali až jsme ho dostali. Jihlava hrála neustále zatažená nejméně s devíti hráči před vlastním vápnem a krom 1 střely a pár kombinací dopředu nepředvedla také nic. Bohužel gól dala Jihlava a byl pěkný. Zase jsme měli problém přejít do finálu a dost se to drbalo. Příchod Van Burena byl pro Hromadu přínosem a najednou se to začalo rozjíždět. Přidala se chuť bojovat a pomoci jeden druhému. Necid měl chuť a v tom je asi teď rozdíl mezi ním a Milanem. Ten se nesmí nechat otrávit, prostě to přijde. Dobrý tah byl i s tím, že si odpočinuli krajní beci a Frydrych i Flo byli platní. Bílek prý byl ve druhém poločase velmi dobrý a s Jugasem paráda. Taky prý jsme je dostávali pod tlak tím, že jsme hráli hodně "nahoru" a to jsme proti Liberci bohužel neudělali. A i Jarda Zmrhal byl daleko lepší.
    Jinak jen otázka, Liberec už pohár nehraje??
    Pro nás teď bude v lize každé!! mužstvo soupeřem, kterého musíme uhrát a to hned od začátku. Když to šlo prpti Villarealu, tak to musíme takhle hrát v každém zápase. Naši klucí musí být i mentálně připravený na to, že se proti nám bude hrát presing, vysunutá obrana, zhuštění prostoru u vápna. Proto musíme zlepšit a zrychlit kombinace a roztáhnout to po křídlech.
    Slovácko se proti nám určitě také hecne. Proto Ti klucí, kteří půjdou na plac a které JŠ k zápasu dá do základu, musí jezdit a makat jeden za druhého na plný pecky. Pořád v pohybu a rychle měnit místa. Donutit je k chybám a těžit ze standardních situací. Musí si to, že budou hrát, zasloužit pořádným výkonem. Ne tím, že se bude na hřišti někdo ploužit a být otrávený, že to nejde. Opravdu hrajeme na hraně, že každá naše další ztráta bodů je pro "RBzL" balzámem. Už z toho důvodu se naši klucí musí při každém zápase vyhecovat (v dobrém) na maximum. Bez maximální bojovnosti to je cesta do pekel. Jak na to, to právě včera ukázali "chachaři".
    Tak snad nám ta "slovácká medicina" půjde k duhu. Ukažme, že jsme ten titul nezískali jen tak.
    S úctou k Vám všem Sokrate55

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

      Divizni (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 09:40 |  
      12 0

      Normálně moc do komentářů nevstupuji, ale teď se musím přidat. Stejně jako ty považuji včerejší výkon rozhodčího na Spartě a obrovský skandál! Nevím jak se tomu chudákovi v noci spalo, když je ho tým, kterému je zcela jistě mocně nakloněn, prohrál. Osobně bych si přál, aby tahle sv... skončila s pískáním. Hezký den.

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

        Mike     před 6 lety 26.10.2017 09:49 |  
        1 0

        Drobná poznámka pro Sokrata, i když nevím, v jaké souvislosti to bylo zmíněno- Liberec pohár hraje, má za soupeře Karvinou, ale vzhledem k tomu, že Karviná hraje ligu s Plzní už v pátek, tak nemohli hrát pohár s Karvinou ani v úterý ani ve středu, protože by nebylo dodrženo pravidlo alespoň o 2 dnech volna mezi zápasy.

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

          Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 10:10 |  
          1 1

          Díky moc příteli Miku.
          Nemohl jsem to najít, a pak jsem to našel taky. Vím, že při losování byl zástupce Liberce přítomen a nějak mi to vypadlo. Rozhodně v tom nebyla žádná jízlivost či něco podobného. Naopak mimo hráče Potočného Liberec docela respektuji už proto, že nás skoro pokaždé posadí na prdel..... Potočného nemám rád, protože nám dává dost gólů :-)).
          Ale to musíme brát s pokorou.
          Váš Sokrates55

          • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

            Mike     před 6 lety 26.10.2017 10:44 |  
            0 0

            Není zač, také jsem se divil proč nehraje Plzeň se Slováckem Pohár, šikla by se nám únava Slovácka po cestě přes celou republiku do Plzně, ale nakonec díky té předehrávce Karviné s Plzní to nešlo.

          • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

            donford     před 6 lety 26.10.2017 14:04 |  
            9 0

            Potočný je pro mě trochu zmije. Je to sparťan a tvrdí, že právě proto se proti nám vyšponuje. Nezapomenu na jeho sražení zezadu s naběhem Bořila a tím zmocnění se míče, rozhodčí Ardeleánu ani nemuk, a z přihrávky pak dal tuším Ekpai vyrovnávací gól u nich.

            • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

              Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 15:29 |  
              4 1

              Zdravím Tě Donforde,
              máš pamatováka. Tak to přesně bylo. To víš, rozhodčí, to je mazec...... A včera na "rudézletné" to byl přímo průser......
              To snad ani není normální. A dnes mám číst experta Vacka, jak Šural dal nádherný gól. Pouštěl jsem si záznam a šuralova noha dokonce lehce zasáhla hlavu ostravského hráče. Takže u těch rudejch kašpárků jsou lokty v obličeji i nohy vysoko, složení za dres v penaltě...... úplně v pohodě. Takhle to asi "Štramák" myslel o tom respektu ke klubu, kde zítra již znamená včera..........
              Sokrates55

              • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                Jachym     před 6 lety 26.10.2017 15:51 |  
                2 2

                Zase ruku na srdce, pokud by takový gól jako Šural dal třeba Škoďák, asi nikdo z nás by takovou "drobnost" jako zásah soupeřovy hlavy taky asi příiiš neřešil. Pamatuji si, že začátkem 90. let dal za nás ještě mnohem krásnější gól podobným způsobem Rusnák...

                • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 16:15 |  
                  8 2

                  Dobré odpoledne příteli Jáchyme. Ruku na srdce jsem si dal...... :-)).
                  Nevím, nechce se mi být zticha. Nám se dávají góly rukou, regulérní se se nám neuznávají, ale asi to tak zřejmě má být. Nikdo neřeší, že první gól Plzně proti Brnu byl Kremečíkův půlmetrový ofsajd a radši už se to neukazuje. Jsem zvědav daleko víc na to, jak se vypořádá příslušná komise s tím úderem Štetiny pěstí do žaludku Poznara bez míče. O tom je úplný ticho. Tak ono je teď na "rudézletné" vůbec ticho :-)).
                  Sokrates55

                  • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                    Jachym     před 6 lety 26.10.2017 16:45 |  
                    0 0

                    Já se těmi žebráky z Letné moc nezabývám. A každým dnem si říkám zaplaťpánbůh za Stramaccioniho, to byl opravdu dar z nebes...:-) Jinak Sokrate, máš samozřejmě pravdu, ale zase v tom svatém zápalu nezapomeň, že i nám na druhé straně rozhodčí něco odpustil, takový Honza Bořil by mohl po zápasovém vychladnutí vyprávět:-D

                    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                      Jachym     před 6 lety 26.10.2017 16:48 |  
                      0 0

                      Myšleno, že se nezabývám výroky rozhodčích v jejich prospěch či neprospěch. To jen aby to nebylo v protikladu hned k následující větě, že mi každý den ve Spartě dělá radost Štramák...:-))

                  • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                    Boss82     před 6 lety 26.10.2017 17:08 |  
                    4 4

                    Sokrate, Vašich názorů a příspěvků si obvykle vážím a rád je čtu. Ale i Vy s někdy necháváte strhnout neobjektivním fanouškovským pohledem.

                    Můžete mi říct, o jakém půlmetrovém ofsajdu při gólu Krmenčíka do sítě Brna to hovoříte? Ta situace neměla s ofsajdem nic společného. Stejně tak jako ostatní góly Plzně - vše zcela v souladu pravidly.
                    http://tv.isport.blesk.cz/video/3736844/cely-sestrih-plzen-brno-3-0-domaci-rozhodli-uz-v-prvni-puli.html

                    Kritizujete tu domnělé připískávání Spartě, ale to, že v posledních dvou domácích derby nám rozhodčí vždy spíše pomohli (chybně odpískaná penalta po zákroku na Mingazova v 90. minutě na jaře; nevyloučení Bořila na podzim), samozřejmě nezmiňujete.

                    A třeba v posledním zápase s Libercem nám byla také odpuštěna penalta po zákroku Bořila, nehledě na to, že ten za své agresivní výpady a oplácení vůči protihráčům v přerušené hře zápas s Libercem také nemusel dohrát, přitom jej dohrál a to dokonce bez karty.

                    To, že v průběhu loňské sezony byly v náš prospěch odpískány minimálně 3 vymyšlené penalty, se mi ani nechce připomínat.

                    A takto bych mohl pokračovat. Myslím, že v posledních dvou sezonách si opravdu na rozhodčí stěžovat nemůžeme.

                    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                      Fačín     před 6 lety 26.10.2017 17:26 |  
                      4 5

                      Bořil dohrál bez karty zcela záměrně v souladu s plánem. Tu dostane až na Slovácku, aby nemohl hrát v Plzni. Ani bych se nedivil, kdyby k tomu ještě někoho přibalili. Takový Hušbauer s Jugasem mají také tři...Preventivně bych je snad radši nechal odpočívat na Slovácku.

                      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                        Boss82     před 6 lety 26.10.2017 17:44 |  
                        3 13

                        Tyhle konspirace jsou jeden velkej nesmysl! Kdyby dostal Bořil za oplácení ČK (někoho z liberečáků tam po odpískání agresivně nakopnul), tak pak mohl dostat od disciplinárky klidně 2 zápasy stop, takže by v Plzni hrát nemohl.

                        Divím se, že v době, kdy Berbr otevřeně válčí s komisí rozhodčích, se tu stále objevují tyhle spekulace, jak rozhodčí Plzeň tlačí.
                        http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/310207/sudi-ve-valce-s-berbrem-odvola-komisi-rozhodcich-uvidime-vzkazal.html

                        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                          Fačín     před 6 lety 26.10.2017 18:20 |  
                          1 2

                          Možná konspirace, možná realita, vždy bude někdo věřit jednomu a někdo druhému.

                          Každopádně ten článek, co jsi sem postnul, je datován k 10.srpnu. Od té doby již uběhlo hodně vody, nemyslím, že je to aktuální.

                          • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                            Boss82     před 6 lety 27.10.2017 09:31 |  
                            1 10

                            Nejde o to, kdo čemu věří, jde o to, kdo má pravdu. A tu mívám obvykle já. Vraťme se k tomuto rozhovoru po zápase na Slovácku. Pokud tam některý z našich ohrožených hráčů dostane vymyšlenou (přísnou) 4. ŽK, tak uznám, že Plzeň má "pořešené" zákulisí a rozhodčí, a že je tedy liga neregulérní. A zároveň napíšu nějaký moc "pěkný" e-mail na FAČR, který sem zkopíruji.

                            Pokud žádný z našich hráčů vymyšlenou 4. ŽK nedostane, tak uznáš svou chybu Ty a přestaneš tu šířit tyhle konspirace, ok?

                            • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                              Kenny     před 6 lety 27.10.2017 12:17 |  
                              5 0

                              Bossi, komise R sice s Berbrem válčí, ale Šádek s Paclíkem mají s Krondlem a spol. nadstandardní vztahy. A obsazuje,pokud vím, Ubias. Stačí sledovat, jací rozhodčí a delegáti tam jezdí. Nevěřím, že nevidíš to drobné připískávání. Dneska ti žádnej rozhodčí neuřízne hlavu, to je o hubu. Koneckonců termín "bezbolestná vrtačka" je znám už několik desetiletí.

                              • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                                Jachym     před 6 lety 27.10.2017 13:19 |  
                                2 1

                                Proti Slavii si třeba také už nikdo dnes nedovolí udělat nějakou levárnu. I díky pozici CEFC v českém fotbale. To, že Plzeň je zatím 100%, je opravdu anomálií, ale neviděl bych za tím nějaký výrazný příspěvek rozhodčích.

                                • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                                  Boss82     před 6 lety 27.10.2017 13:27 |  
                                  1 3

                                  +1!!!

                              • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                                Boss82     před 6 lety 27.10.2017 13:27 |  
                                2 3

                                Nebudu si hrát na znalce, který by přesně věděl, kdo má s kým nadstandardní vztahy, protože jím ani nejsem. Ale pokud jde třeba o Krondla, tak v této souvislosti jsem na jaře zachytil třeba tuto kauzu a dle toho to zrovna nevypadá, že by spolu měli Šádek s Krondlem nadstandardní vztahy:
                                https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/plzensky-sibr-sadek-rval-vulgarity-a-vyhruzky-alespon-tedy-p/r~7efbb3321b0511e7a8d6002590604f2e/

                                Stejně tak netuším, jaké mají vztahy s Ubiasem.

                                K tomu drobnému připískávání. Když ještě rozhodčím vládli Berbr s Damkovou, tak si toho nešlo nevšimnout. Ale tenkrát na to dojížděla hlavně Sparta (my měli poněkud jiné starosti), tak jsem z toho měl spíš takovou škodolibou radost.

                                Za poslední 2 sezony tam to připískávání opravdu nevidím (pokud bych viděl, byl bych první, kdo by se ozval). Myslím, že spoustu věcí ovlivní neobjektivní fanouškovský pohled mnoha z nás, který je samozřejmě částečně pochopitelný.

                                A někdy vznikají fámy úplně smyšlené - viz třeba na jaře kauza plzeňského gólu do sítě Karviné, kdy se tady a dalších serverech rozjela doslova pekelná diskuze na téma zaplacené ligy, protože Plzeň rozhodla údajným gólem z ofsajdu, a hle - ono se ukázalo, že o žádný ofsajd nešlo. No a pak vznikají fámy menší, jako že třeba někdo vypustí názor (viz Socrates výše), že Krmenčík proti Brnu skóroval z půlmetrového ofsajdu, což se prý nikde raději neukazuje, spousta lidí si to neověří a bere to jako fakt, přitom když si tu situaci pustíš, tak zjistíš, že o ofsajd nešlo ani omylem.

                                A jak už jsem zmiňoval výše - my si na rozhodčí za poslední sezony opravdu stěžovat nemůžeme.

                                On je vůbec ten neobjektivní fanouškovský pohled mocně zkreslující faktor. Sparťané jsou přesvědčeni, že se připískává Plzni a nám. My jsme přesvědčeni, že se připískává Plzni a Spartě. A plzeňáci zase, že dříve se připískávalo Spartě a teď od nástupu CEFC nám. Tak kde je pravda? Určitě ji totiž nemohou mít všichni.

                                Je mi jasné, že za to schytám spoustu mínusů, protože to je hodně nepopulární názor, ale jsem si téměř jist, že poslední ročník (a stejně tak tento), byl ze strany rozhodčích veden férově. Jistě, chyby se stávaly, ale na všechny strany - prostě lidský faktor, člověk je tvor omylný. Nám loni rozhodčí určitě vícekrát pomohli než ublížili.

                                Ono se stačí podívat, kdo získal titul - navzdory tomu, že J. Tvrdík šel tvrdě po Berbrovi a navzdory tomu, že všechno hrálo do karet Plzni (postavení v tabulce, dobře rozehraný ročník, slušná forma hráčů, příznivější los), tak nakonec jsme titul urvali my. Pro mě je toto jasným důkazem, že liga byla čistá, protože kdyby ne, tak by si to Plzeň, která ještě ve 24. kole ligu vedla, už s pomocí rozhodčích musela ohlídat, ne?

                                Tento rok se hraje o půl miliardy. To bude dobrý test regulérnosti ligy a férovosti rozhodčích. Věř, že to budu sledovat velmi pozorně, a pokud budu mít jen minimální dojem, že rovina je nakloněna ve prospěch Plzně (případně Sparty nebo kohokoliv jiného), tak budu první, kdo se tady ozve a budu to hnát v rámci svých možností někam výš.

                                • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                                  Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 27.10.2017 17:51 |  
                                  3 0

                                  A proc jsi se tedy neozval po zapase Jihlava - Plzen? Doporucuji si ten zapas pustit cely,kdyz budes mit chvili..

                                  • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

                                    Boss82     před 6 lety 30.10.2017 15:58 |  
                                    0 1

                                    Protože je blbost za každou chybou rozhodčího hledat hned úmysl a korupci.

                                    Ale přiznávám, viděl jsem pouze sestřih a tam byly vidět pouze 2 sporné momenty, které byly oba posouzeny ve prospěch Plzně. Celý zápas jsem neviděl.

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 27.10.2017 02:53 |  
        1 0

        Jen jedna technická poznámka, rudé pískal stejný rozhodčí, který tři dny před tím rozhodoval náš zápas s Libercem ...

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

      honza_sl     před 6 lety 26.10.2017 11:29 |  
      10 0

      Dobrý den Sokrate,

      v zásadě s Vámi většinou souhlasím, ale tentokrát nesouhlasím s tím, že "Když to šlo prpti Villarealu, tak to musíme takhle hrát v každém zápase."

      Obávám se, že právě takhle to není. Proti Villarealu jsem hráli docela zataženě a v podstatě na rychlé protiútoky, Villareal po většinu času nátlakově kontroloval hru. V lize to bohužel musíme hrát opačně, protože soupeři zalezou. Takže doma jsme my v pozici Villarealu a ostatní obvykle v pozici nás.

      Právě hra na protiútoky byla podle mého názoru jádrem loňského titulu, hlavně na podzim. Soupeři hru dost otevírali, bývala to vyrovnaná utkání a my to hráli dost přímočaře, zjednodušeně: zisk míče -> nákop na MŠ a současně sprint více hráčů dopředu -> MŠ sklepával do stran či do druhé vlny a sám sprintoval vpřed -> přihrávka či centr a gól.

      Přesně tohle letos hrát nemůžeme, protože soupeři jsou zalezlý jak králík v noře. A otevřít zaparkovaný autobus je podstatně těžší, náročnější na techniku, fyzičku (opakovaně se nabízet, i když z 10 náběhů dostanu třeba jednu přihrávku), ale především sehranost. V tom je podle mě jádro toho, proč máme letos problémy a řadu zápasů zremizujeme, ačkoli objektivně (statistiky, včetně těch Dobiášových, či kdo to byl) hrajeme lépe, v některých zápasech i podstatně lépe. Soupeř to prostě ukope a z protiútoků případně dává góly.

      Proto si myslím, že nás v lize čeká spousty zápasů jako proti Ostravě, Olomouci či Zlínu než jako proti Villarealu. Ale ono to půjde, sehrát se do nátlakového, kombinačního (až totálního) fotbalu chce prostě čas (jakkoli mě za tuhle větu místní škarohlídi asi roztrhají :-)). Obecně se stále lepšíme (samozřejmě s výkyvy), bude to dobré, JŠ zjevně opravdu ví, co dělá :-)

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 11:56 |  
        1 0

        Také Vás zdravím příteli a děkuji za Váš příspěvek.
        Rozumím Vaší poznámce, jen tedy doplňuji, že jsem tím myslel především bojovnost a maximální nasazení. To jsme proti Villarealu právě měli od začátku a i náš pressing byl hodně nahoře. Už jsem psal v jiném článku, že této probíhající sezóně hrajeme jinak. My jsme Ti co musí tvořit, tlačit a útočit a to bohužel i do plných. To nám někdy líp a nebo také hůř. Máme menší klid na zakončení a bojujeme po celé utkání proti zhuštěné obraně.
        Proto si i v kontextu Vašeho článku myslím, že jsme v podstatě ve shodě. Jen jsem možná to, o čem se zmiňujete s nesouhlasem myslel tak, jak to nyní vysvětluji. Ale díky za Váš názor. Beru to tak, že jsme tu všichni především proto, že prostě fandíme naší Slávii a že si tu prostě "pokecáme".
        S úctou Váš Sokrates55

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

        rak (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 12:13 |  
        1 0

        Něco podobného jsem už naznačoval v několika příspěvcích. Vidím to úplně stejně, tedy prakticky stoprocentní souhlas.

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

          Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 12:25 |  
          0 0

          Zdravím Vás příteli Raku.
          Taky jste měl ode mne palec :-).
          Sokrates55

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

        PetCC     před 6 lety 27.10.2017 15:59 |  
        0 0

        Problém zápasu s Libercem byl, že nám trochu chyběla dynamika. Moc jsme se s míčem rozhlíželi.
        A zrovna proti agresivnímu a fyzicky silnému Liberci to byl problém.

        Ale on to byl celkově dost specifický zápa, kdy to byl opravdu souboj taktik.
        My jsme velice aktivně napadali jejich rozehrávku a oni opravdu nechtěli nakopávat.
        Zároveň jsme mnohokrát velice dobře dokázali jednou přihávkou překonat obranu a jít do rychlého protiútoku.
        Bohužel ani jednou jsme to nezvládli, možná pak začali moc chtít a otevřeli tak obranu na jejich gól.

        Myslím, že z nastávajících soupeřů hrát jako Liberec nikdo nedokáže.

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

      vršek     před 6 lety 27.10.2017 19:47 |  
      2 0

      Pokud tady Boss s Jachymem píší jak je liga vlastně "čistá" a jak si dnes proti Slavii nikdo vlastně nedovolí žádnou "levárnu" - rád bych jim připomenul skandálně neuznanou první branku Slavie v derby se Spartou, která se jim poněkud z jejich argumentace kamsi "vytratila".........

  48. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    Fačín     před 6 lety 26.10.2017 10:02 |  
    0 1

    Nedá se někde najít alespoň sestřih? Ať hledám, jak hledám, nemůžu najít vůbec nic.

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

      Pava1     před 6 lety 26.10.2017 10:08 |  
      0 0

      Já též,ale marně.

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

        Fačín     před 6 lety 26.10.2017 11:17 |  
        3 1

        Děkuji!!! Shlédl jsem to, bylo to tedy opravdu krátké, jaký fotbal jsme hráli z toho sice nezjistím, ale aspoň jsem viděl góly. Všechny pěkné, Van Buren jim tam pláchl moc hezky. Ale Frydrychův gól, to je na Puskás Award!!!

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

          afro     před 6 lety 26.10.2017 12:16 |  
          11 0

          Frydrych se krásně ukopl. :-) Ale ta přihrávka Dannyho Zmrhalovi před třetím gólem byla excelentní.

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

          Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 12:53 |  
          2 0

          No musím říct, že Necka se dostává do slušné formy, takhle si podržet ve vápně na sobě hráče soupeře a zakončit...

          • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

            Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 15:22 |  
            0 0

            Dobrý den přátelé,
            malá korekce. Přihrával Jarda Zmrhal a góla dával Fló.
            Sokrates55

            • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

              Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 16:19 |  
              0 0

              A teď se opravuji já...... :-)).
              Danny přihrál Zmrhalovi a ten pak to dával pod sebe na Floa.
              Abych sám nebyl za pitomce. A dobře mi tak.
              Sokrates55

  49. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    rak (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 13:19 |  
    14 0

    Vypadá to, že MVB je opravdu nejlepší, když nastupuje později a rozhýbe obranu. V tom je podobný Mešanovičovi.
    Podle on-linu se také zdá, že Flo by velmi aktivní. To je podle mně výborný hráč právě proti slabším soupeřům, protože je docela rychlý a přesný v ofenzívě jako krajní obránce. V defenzívě má nedostatky. Čekal jsem ho proti Brnu, kde ale nehrál, takže to vypadalo, že se s ním nepočítá. To by podle mně byla škoda. Že není na pohárové soupisce by mně tolik nevadilo, ale v lize by našel uplatnění často.

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

      rak (přítel SN)     před 6 lety 26.10.2017 13:20 |  
      0 0

      Tedy myslel jsem soupisku pro EL.

  50. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 27.10.2017 17:11 |  
    0 0

    Je stale mozne,ze na konci roku v prestavce muzeme mit 4 bodovy naskok na Plzen :)

  51. Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

    Petr9608     před 6 lety 27.10.2017 17:38 |  
    0 0

    Nepřijde vám, že se pohároví soupeři velice často potkají kratce předtím či potom i v lize? Nejvíce tam takto "křičí" Sparta - Baník, ale třeba Olomouc - Jablonec se taky hrálo před chvílí.

      • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

        Petr9608     před 6 lety 27.10.2017 18:01 |  
        0 0

        Jen pro zajímavost. Spíš, že je to ve fotbale poměrně nezvyk hrát se stejným (českým) soupeřem takto 2x po sobě. Narozdíl od hokeje, kde člověk hraje v play-off nebo v baráži se stejnými týmy klidně 5x v sedmi dnech.

        • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

          sTizz (přítel SN)     před 6 lety 27.10.2017 18:06 |  
          2 0

          Jsem se lekl,ze v tom vidis spiknuti:) Ale mas pravdu,u nas je to nezvyk

    • Re: MOL Cup: Jihlava - Slavia 1:3

      Petr9608     před 6 lety 27.10.2017 20:16 |  
      0 0

      Tak snad zase nebude příští sezonu bojkot. Dnes už se na ten tehdejší záměr kotle člověk dívá trochu s nostalgickým úsměvem. Nicméně já se tehdy skutečně celkem bál toho, že se fakt na TS celou sezonu nic dít nebude. Nakonec se to omezilo na "pseudodomácí" Vršovické derby, domácí zápas s Boleslaví a v další sezoně proběhlo "pseudodomácí" (rovněž 1. kolo) bez účasti tvrdého jádra. Pak už Bohemka sestoupila, což dost možná bylo pro její návrat do Ďolíčku klíčové. Tj. kdyby nesestoupila, tak kdo ví, zda by se "jen tak" návrat kdy uskutečnil. Kdežto v případě sestupu byl návrat do Ďolíčku (resp. opuštění Edenu) zcela logickým vyústěním. A při následném návratu do 1. ligy v roce 2013 by si přesun zpět do Edenu asi už skutečně nikdo nedovolil.

  52. Karvina - Plzen

    Mike     před 6 lety 27.10.2017 22:04 |  
    3 0

    Shlednul jsem Karvina- Plzen, vcelku vyrovnany zapas, urcite si Karvina proti nam nevytvorila tolik sanci jako dnes proti Plzni, neuznany zcela regulerni gol Karvine na 2-2, uder Limberskeho do hlavy mimo hru pouze za zlutou. Ja myslim, ze uz je hotovo.

  53. Standa Tecl

    houston (přítel SN)     před 6 lety 28.10.2017 17:19 |  
    0 0

    Nevzpomenete si někdy na něj ? A jak mu to tam padá...

    • Re: Standa Tecl

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 28.10.2017 18:09 |  
      0 0

      Na pravého záložníka to není vůbec zlé. :-)