O Slavii

Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

Jan Nezmar se stane 5. prosince sportovním ředitelem Slavie. Uvedl to na Twitteru předseda představenstva Slavie Jaroslav Tvrdík a informaci následně potvrdil oficiální web klubu.

O příchodu Nezmara se spekulovalo velkou část podzimu, takže potvrzení jeho "přestupu" z Liberce do Slavie není překvapením. Jaké konkrétně bude mít pravomoce a jak bude vypadat jeho spolupráce s trenérem a generálním ředitelem, na to měla odpovědět tisková konference, kterou avizoval Jaroslav Tvrdík o víkendu. Ta se ale nakonec zítra neuskuteční.

Jaroslav Tvrdík dále na svém Twitteru informoval veřejnost, že Jan Nezmar předložil rozšířenému představenstvu teze výstavby A týmu. V novém představenstvu, které by se mělo brzy zformovat, by měl zasednout mimo jiné i Jiří Bílek, který ukončí hráčskou kariéru a který by měl působit jako jeden z nejbližších Nezmarových spolupracovníků.

Jan Nezmar (1977) je bývalý ligový útočník, odchovanec Dolního Benešova. Do ligy nakoukl v Opavě, v roce 2000 však přestoupil do Liberce, se kterým spojil největší část své kariéry. V sezóně 2001/02 si zahrál s Libercem čtvrtfinále Poháru UEFA a k tomu získal domácí mistrovský titul. Dvě sezóny pak strávil na Moravě v prvoligovém Synotu (nyní Slovácko) a následně rok a půl ve slovenském Ružomberku, kde získal slovenský titul i pohár. Na začátku roku 2007 se vrátil do Liberce, kde byl až do ukončení své aktivní kariéry v roce 2012. Zajímavostí je, že v posledních letech pod trenérem Šilhavým nastupoval ve středu obrany místo hrotu útoku. Po skončení kariéry se přesunul do sportovního managementu Liberce, kde působil pět let a sportovní veřejnost zaujal podílem na solidních výsledcích klubu, který se často spoléhal na hráče na hostování ze Sparty, Slavie nebo zahraničí.

Komentáře (90)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

    Kzlo     před 6 lety 15.11.2017 19:31 |  
    5 4

    Spis mne zajima jeho vize A tymu

    • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

      Stoormzender     před 6 lety 15.11.2017 19:32 |  
      3 2

      Snad na té zítřejší tiskovce proběhne co nejvíce konkrétních věcí, moc se těším...

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        Kzlo     před 6 lety 15.11.2017 19:35 |  
        3 3

        Neco mi rika ze se nic konkrétního nedozvime

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        první rytíř     před 6 lety 15.11.2017 19:58 |  
        4 1

        Z textu plyne, že žádná tiskovka zítra nebude.

        • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

          Stoormzender     před 6 lety 16.11.2017 11:01 |  
          0 0

          Vim, jak vypada, ale v době mé reakce měl článek dvě věty a o TK ani zmínku...

        • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

          Stoormzender     před 6 lety 16.11.2017 11:02 |  
          1 0

          Pardon, respektive o zrušení TK nebyla ani zmínka.

  2. Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

    Stoormzender     před 6 lety 15.11.2017 19:31 |  
    9 2

    No...z té fotky vysloveně čiší nevraživost mezi členy představenstva :))

  3. Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

    amon     před 6 lety 15.11.2017 20:03 |  
    8 4

    Další posun vpřed! Jsem moc rád, že je tam zapracován už náš kapitán.. Bílek & Nezmar & JŠ bude výborný tým a pošlape to. Jen to chce trochu trepělivosti a ne se hroutit po nějaké prohře, herním výpadku.. Bude to chvilku trvat, ale vypadá to, že to bude balzám na bolavou slávistickou duši po těch dlouhých letech utrpení:-) Pro mě to tedy již balzám na duši je.
    Z té fotky vedení na twitteru sálá pohoda :)

    • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

      Jachym     před 6 lety 15.11.2017 21:19 |  
      5 0

      Já jsem zatím střízlivě opatrný. Bílek zatím jenom hrál a teprve se ukáže jaké má k nové roli předpoklady.

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        amon     před 6 lety 15.11.2017 22:54 |  
        2 1

        tak samozřejmě, nové role i nová pozice ve Slávii. U něj ale nepochybuju, neb je to charakterově výborný člověk a výborně o něm mluví jak JŠ tak i Nezmar. Prošel bundesligou a je profík každým coulem. Zná kabinu, všechny hráče, zná se i s Nezmarem a strašně to Nezmarovi usnadní.. výborný tah. Já jsem spíš zvědavý, kdo ted převezme kapitánskou roli se vším všudy. Byť již toho moc nenahrál poslední dobou, tak to byl stále on, kdo vítal nové hráče pomáhal..

        • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

          TSeguinTS     před 6 lety 15.11.2017 22:58 |  
          1 0

          To máš pravdu, Bílčus plnil svou roli naprosto na výbornou. Štafetu by asi měl logicky přebrat Škoďák.

          • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

            amon     před 6 lety 16.11.2017 08:04 |  
            0 0

            tak by to mělo být, ale popravdě, Milan na mě působí jako tichošlápek- skromný, tichý kluk. Uvidíme :)

            • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

              travel (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 09:45 |  
              1 0

              Sice tu ještě není dlouho,ale tipnul bych si Jugase.

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        tomblesk     před 6 lety 16.11.2017 03:56 |  
        2 0

        Otázkou je zda "střízlivá opatrnost" zahrnuje i elementární a slušnou dávku důvěry. Pokud ano je na místě ji vyslovit. Já ji zatím mám. Žel výsledky, jak známo, jsou "až na prvním místě" /je to jako s CEFC a ti zatím slovo drží. Jen jasnovidec ví jaké budou výsledky A mužstva Slavie a tím já nejsem, ani se jím necítím. Uvítal bych, aby ta "vize" zahrnovala i atraktivní fotbal, - teda ne, že by za JŠ nebyl, ale je to mírně řečeno nějak nestabilní a s výkyvy /rotace???- dle mne asi ne/ /hráči a sestava asi ano/ a co s tím toť otázka. Řešit bych to nechtěl, tak zbývá jen ta důvěra ....pak se do času uvidí, zda se upevní nebo zeslábne... tak to chodí

  4. Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 15.11.2017 20:47 |  
    4 1

    Za mě dobrá volba a doufám,že Nezmar bude nezmar při práci pro Slavii :-)

  5. Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

    Nascimento     před 6 lety 15.11.2017 21:10 |  
    3 0

    Vítej. Hodně štěstí a ať se ti tu daří. :)

    Tak kdo bude první nová posila? Vůch? :D

    • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

      Jachym     před 6 lety 15.11.2017 21:22 |  
      19 1

      No, hlavně aby to nebyl Potočný...:-)

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        PetCC     před 6 lety 15.11.2017 21:50 |  
        1 15

        Lepší mít Potočného u nás, než aby nám fauloval hráče nebo dával góly :-)

  6. Paráda

    Travinho     před 6 lety 15.11.2017 21:27 |  
    5 1

    Výborně! To může pomoci našemu klubu po všech stránkách. Hlavně mi přijde, že pan Nezmar je člověk s vizí a ta nám doposud chyběla.

  7. Vítej

    JS (přítel SN)     před 6 lety 15.11.2017 22:09 |  
    7 44

    Honzo Nezmare! Snad zalzraky v minimalistickém Liberci dokážeš zopakovat v ambicioznějším prostředí a ve větším formátu v červenobílém.

    Zároveň bych si chtěl rýpnout, zda-li se změní nějak pojetí našeho extrémně neefektivního fotbalu příchodem sportovního ředitele. Nezmar může nastavovat iks koncepcí, ale dokud je u kormidla A týmu Jarda Šilhavý, nedovedu si představit nějakou náhlou změnu jeho stylu koučování a pojetí fotbalu.

    A JT bych vzkázal, že někdy je přínosnější vyslechnout si lehkou kritiku zvenčí, zvlášť pokud je oprávněná, než se plácat v kroužku spolupracovníků po zádech a podnikat přitom zarážející kroky bez nějaké reflexe. Jako například, když se nechám zatáhnout do nějaké žabomyší války s Deníkem Sport, místo toho, abych je okázale ignoroval anebo je setřel oficiálním prohlášením. Místo toho se veřejně hádá zástupce vlastníka klubu s redaktory o tom, kdo lže. Ve výsledku si připadám jak někde v Rumunsku. A když se ozve střízlivý názor, zda to opravdu máme zapotřebí, radši jej prostě zabanuju, protože „jsme udělali mraky práce a kdo si to nemyslí, ať jde do Sportu“.
    WTF?!

    Obecně – v dnešní době člověk aby nějakého nadhledu, grácie či důstojnosti u společenských elit pohledal.
    Zdraví zabanovaný uživatel twitteru za lajk na quelharově povzdechu.

    • Re: Vítej

      Jachym     před 6 lety 15.11.2017 22:40 |  
      22 1

      No, že zrovna ty se dovoláváš "nadhledu, grácie či důstojnosti" mě málem vehnalo slzy smíchu do očí:-)) Jinak ale máš pravdu, že Jarda by se místo neustálého twitterování a žabomyších válek s mediálním póvlem (díky, pane prezidente:-) měl raději odreagovat jinak. Doporučuji mu běh, při kterém se dobře vyčistí hlava...:-)

    • Re: Vítej

      Gino     před 6 lety 16.11.2017 08:25 |  
      8 2

      Tobě je fakt úplně jedno, že už tě tu skoro nikdo nebere ani vážně? :D

      • Re: Vítej

        smely (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 09:01 |  
        11 1

        na druhou stranu, klobouk dolu pred JS za jeho nazorovou kontinuitu.... :-) #vsechnostojizahovno .... :-)

      • Re: Vítej

        malan (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 09:55 |  
        8 0

        Někdo tu štafetu po jiri1 vzít musel, ne?

        • Re: Vítej

          bongor     před 6 lety 17.11.2017 15:01 |  
          2 0

          Jirka byl proti tomuto paku Pan slávista.

    • Re: Vítej

      Robinator     před 6 lety 16.11.2017 09:27 |  
      2 2

      takže pan Tvrdík to banuje alá Okamura,jo? :D :D

    • Re: Vítej

      Boss82     před 6 lety 16.11.2017 11:08 |  
      7 3

      Nezbytná denní dávka humoru na SN od mistra JS:-). Tebe už člověk čte opravdu jenom proto, aby se upřímně a hluboce zasmál tomu, kam až může sahat lidská hloupost.

      • Re: Vítej

        JS (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 12:05 |  
        1 5

        A kde konkrétně v tom příspěvku spatřuješ lidskou hloupost?

        • Re: Vítej

          Boss82     před 6 lety 18.11.2017 18:49 |  
          2 1

          To bys, milý JS, nepochopil...

          • Re: Vítej

            JS (přítel SN)     před 6 lety 19.11.2017 01:28 |  
            0 7

            Vyliž si prdel

            • Re: Vítej

              Boss82     před 6 lety 20.11.2017 11:35 |  
              2 2

              Tento příspěvek hezky podtrhuje celkovou úroveň tvých komentářů a celkovou úroveň tvého působení zde.

    • Re: Vítej

      bongor     před 6 lety 17.11.2017 14:59 |  
      2 1

      Vždyť ty už jsi v rumunsku skoro oběma nohama,přečti si,jak tě bolševici vychvalujou.Brzy budeš jejich guru.

  8. Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

    Obr     před 6 lety 15.11.2017 23:47 |  
    3 1

    Tiskovka nebude. Na twitru to jede:
    JT:
    10.12.2017 v Obecnim dome oslava 125. vyroci zalozeni Slavie. Bezplatneho moderovani galavecera se ujal fanousek Leos Mares, vystoupi Karel Gott nebo Chinaski. Od 18.00 na CT

    Na VH v prosinci 2017 doplni na zaklade rozhodnuti vlastnika klubu predstavenstvo Slavie sportovni reditel Jan Nezmar, financni reditel Daniel Konrad a odborny poradce Jiri Bilek.

    Nejvyssi vedeni Slavie dnes take resilo alternativy vybudovani bezplatneho verejneho kanalu pro informovani nejen slavisticke verejnosti od zacatku roku 2018.

    Ano, zvazovali jsme nabidku Slavia TV v ramci O2 TV. Preferujeme vsak moznost oslovit fanousky cestou neplacene sluzby o deni ve Slavii na naklady klubu a mame realisticke scenare tohoto projektu.

    • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

      JS (přítel SN)     před 6 lety 15.11.2017 23:56 |  
      2 18

      „Preferujeme vsak moznost oslovit fanousky cestou neplacene sluzby o deni ve Slavii na naklady klubu a mame realisticke scenare tohoto projektu.“

      Tomu se říká marketing a pracujou s tím přes sociální sítě, web, mailing, Poločas atd. Poměrně na vysoké úrovni, i když bych si představoval širší a detailnější informace s větším předstihem. Jinak nechápu, co vymýšlí...

    • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

      Jachym     před 6 lety 16.11.2017 11:59 |  
      0 0

      Jo, Mistr Karel se prý také podílel s mnoha dalšími umělci v 60. letech na zmrtvýchvstání Slavie. Mareš je mi spíše nesympatický, pamatuji si ho již z oslav 120. výročí a nebyl jsem nadšený. Ale i tak se těším. V televizi, nejsem VIP ani aktivní na Twitteru :-)

  9. je to trochu OT, tak se omlouvam, pokud to bude nekomu vadit

    smely (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 08:40 |  
    7 1

    ....ale dovedu si predstavit podobny motivacni video i pro SKS, aniz bych chtel nekoho nabadat k plagiatorstvi...:-) ... z toho normalne naskakuje husi kuze.... https://www.youtube.com/watch?v=EJWA0uGLn7E

    • Re: je to trochu OT, tak se omlouvam, pokud to bude nekomu vadit

      Jachym     před 6 lety 16.11.2017 12:05 |  
      0 0

      Ten akční hollywoodský patos by zrovna v našem prostředí působil poněkud komicky...:-)

      • Re: je to trochu OT, tak se omlouvam, pokud to bude nekomu vadit

        smely (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 12:09 |  
        1 1

        myslim, ze treba velkej slavista Jan Kacer by to zvladl uplne v pohode i bez akcniho patosu... :-)

        • Re: je to trochu OT, tak se omlouvam, pokud to bude nekomu vadit

          Fulham     před 6 lety 16.11.2017 12:22 |  
          0 0

          Myslím, že v tom není patos...oni to tak prostě maj.

      • Re: je to trochu OT, tak se omlouvam, pokud to bude nekomu vadit

        smely (přítel SN)     před 6 lety 17.11.2017 10:47 |  
        1 1

        Skvělý , dekuju !

  10. Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

    Ragnarok     před 6 lety 16.11.2017 08:54 |  
    4 2

    Mám radost. I proto, že jsou nově rozdány karty a trenér má jistotu minimálně na sezonu a půl, aby měl dostatek času posunout Slavii ke snu všech pravých slávistů - k postupu do Ligy mistrů a pokračovat v úspěšném tažení. Jan Nezmar a Jirka Bílek rozhodně trenéra podpoří a zajistí tak kontinuitu bez nesmyslných revolucí. Že se dlouhodobá koncepce vyplácí je vidět třeba v Salzburgu.
    Už s Duklou navážeme na kvalitní výkony před reprezentační pauzou a vylepšímé si pozici v lítém boji o pohárovou Evropu, kde je letos opravdu mimořádně kvalitní konkurence.

    • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

      VanDel     před 6 lety 16.11.2017 09:20 |  
      1 1

      No ten Salzburg bych moc nezmiňoval. Jejich totální neschopnost dostat se do LM je neskutečná. Mam takový dojem, že v novodobé podobě LM jsou na prvním místě v počtů vypadnutí z předkol :)

  11. Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

    Robinator     před 6 lety 16.11.2017 09:22 |  
    2 27

    tak vítejte u nás, těším se na první přestupové období pod taktovkou pana Nezmara, doufám, že už nebudou drazí důchodci, ale mladí dynamičtí fotbalisté :) je třeba hru hodně zrychlit. Dále očekávám v zimě příchod Trpišovského, pokud Jarda Šilhavý neudělá ve zbývajících zápasech tři výhry a postup do EL..máme se na co těšit :)

    • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

      smely (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 09:27 |  
      14 2

      Prichod Trpise neocekavam , zvlaste po te, co vcera predstavenstvo vyjadrilo JSDVCD plnou podporu a klid na praci na dalsi rok a pul, za coz jsem velice rad....

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        Robinator     před 6 lety 16.11.2017 09:29 |  
        4 23

        jako fakt na rok a půl?? tak to je velká tragedie taková to prohlášení..prostě bez ohledu na výsledky a hru máš rok a pul, hmm..aby se tato prohlášení nemusela měnit jako s Dušanem Uhrinem mladším.

        • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

          smely (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 09:34 |  
          12 1

          jelikoz nejsou zatim verejne znamy podrobnosti novy koncepce A tymu, kterou vcera predstavil tolik adorovany JN, povazuji podobna vyjadreni obsahujici slovo "tragedie" za neopodstatnena...kristovanoho, uz se hodte do klidu, chlapi.... .-))

          • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

            Robinator     před 6 lety 16.11.2017 09:41 |  
            2 21

            je teda pravda, že Nezmar by mohl JŠ trošku usměrnit a dát tomu trošku jiný směr, ale taková ta prohlášení, máš rok a půl na práci, to mi přijde trošku nešťastný, ještě k tomu potom, co jsme v tabulce třetí a není ani jistota pohárů na příští rok apod. Ale tak to už je věc pánů z představenstva

            • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

              smely (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 09:53 |  
              12 2

              :-)))) ...tohle je uz na mokrej hadr...#soryjako

              • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

                Robinator     před 6 lety 16.11.2017 09:55 |  
                2 11

                to si povíme za pár týdnů..

                • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

                  smely (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 10:04 |  
                  2 1

                  :-) v pohode...znamenam si do kalendare...

                  • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 16.11.2017 11:10 |  
                    2 0

                    Měli byste si přesněji stanovit termín ... ... protože normálně "pár" jsou dva... tak abyste se tu za dva týdny nenaháněli marně :-)

            • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

              Jachym     před 6 lety 16.11.2017 10:33 |  
              11 0

              Jistotu pohárů na příští rok nemá teoreticky ani Plzeň...:-) Já jsem naopak rád, že trenér, který dosáhl mimořádného úspěchu ten klid na práci má. Zaslouží si ho. Já osobně každý rok titul neočekávám (i když si ho pochopitelně přeji) a rozhodně nebudu žádat hlavu trenéra, když skončí v lize na medailových příčkách a k tomu navíc vyhraje český pohár a uspěje v EL.

              • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

                Robinator     před 6 lety 16.11.2017 10:35 |  
                2 2

                Souhlasím, že pokud postoupíme ze skupiny EL, vyhrajeme pohár a v lize skončíme druzí, je to úspěch

                • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

                  VanDel     před 6 lety 16.11.2017 10:57 |  
                  5 9

                  Pokud vyhrajeme domácí pohár a v lize skončíme druzí, tak pohárová Evropa následující sezonu smrdí průserem.......

                  • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

                    Robinator     před 6 lety 16.11.2017 11:25 |  
                    3 0

                    jo, to máš pravdu, to už jsme řešili s JS, jenže nedokážu si představit, že Slavia bude něco vypouštět, to by byla tak trochu nedůstojné

                    • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

                      VanDel     před 6 lety 16.11.2017 11:55 |  
                      0 1

                      Něříkam že pustit, jenom bychom si měli potom na jaře určit priority :)

                  • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

                    bububu (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 13:22 |  
                    0 0

                    Možná jo, možná ne. Záleží na tom, kdo vyhraje EL. Jinými slovy, taková kalkulace je prakticky nemožná, protože se může také stát třeba to, že úmyslně skončíme v lize třetí a pak prohrajeme ve finále poháru, takže místo do 2. (nebo 3.) předkola LM půjdeme do 3. předkola EL.

                    • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

                      VanDel     před 6 lety 16.11.2017 13:59 |  
                      0 1

                      Samozřejmě, pár nadějných koní v té EL je. Budeme teda doufat, že i vicemistr bude mít minimálně skupinu EL jistou.....

            • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

              honza_sl     před 6 lety 17.11.2017 13:00 |  
              0 0

              Já si tedy tak nějak myslím, že jistotu pohárů po 13 kolech nezajistí na Honza Nezmar. A asi ani David Copperfield :-)

              • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

                honza_sl     před 6 lety 17.11.2017 13:00 |  
                0 0

                ... ani Honza Nezmar ...

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        petrnovy     před 6 lety 16.11.2017 09:36 |  
        1 5

        Šilhavý dokázal od svého příchodu po zisk titulu udělat skvělou práci. Od té doby ale posun žádný, spíše trochu ve stylu Ruslana Rotaně, vzad :P

        Btw. kde bylo řečeno to s tou podporou na rok a půl?

        Jsem rád, že tu máme konečně SŘ, obzvláště Honzu Nezmara :)) Přeji hlavně pevné nervy! :))

        • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

          smely (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 09:40 |  
          0 1

          prosaklo to... :-)

        • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

          Gino     před 6 lety 16.11.2017 10:23 |  
          0 0

          Tak když má smlouvu na tři roky a za sebou rok a "půl", na jak dlouho má ještě smlouvu? :D

          • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

            Gino     před 6 lety 16.11.2017 10:24 |  
            1 0

            Upozorňuju, že si z toho dělám jenom legraci, protože popravdě sám nevím na jak dlouho má JŠ smlouvu :-)

        • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

          bongor     před 6 lety 17.11.2017 15:18 |  
          0 0

          Jarda Š.určitě nesledoval s nadšením,jak mu vypadli dva hráči kostry mužstva,Pavlenka,Barák.

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        Jachym     před 6 lety 16.11.2017 10:23 |  
        5 0

        Já bych tomu byl také velice rád, protože nic lepšího než Jarda Šilhavý prostě na trenérském trhu momentálně není. Na druhé straně bych se vzhledem k posledním zkušenostem bál, aby tato deklarovaná podpora vydržela. Všichni si pamatujeme na klid na práci, který chtěl Jarda dát Uhrinovi....

        • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

          amon     před 6 lety 16.11.2017 15:29 |  
          1 1

          no ale vybavuješ si ten zápas v Plzni vloni? Tam bylo vidět, že Duml to nemá v kabině srovnaný.. GvK se tam plahočil, on neměl odvahu posadit na lavičku nejdražší posilu. Tam JT musel zasáhnout. Nicméně nesmíme zapomínat, že to byl Duml, kdo poskládal tým, který vyhrál ligu, přivedl MNN atd..

          • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

            Jachym     před 6 lety 16.11.2017 15:38 |  
            0 0

            Naprosto s tebou souhlasím, i když jsem Uhrina dlouho hájil. Ale ten zápas v Plzni a pohárová blamáž s Bruselem, kde jsme dvakrát ostudně propadli, definitivně ukázaly, že tudy cesta nevede.

    • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

      Jachym     před 6 lety 16.11.2017 10:25 |  
      18 4

      No, pokud by měl dotáhnout Trpišovského, tak to by v mých očích přínos Nezmara hodně neutralizovalo...

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        smely (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 10:45 |  
        2 1

        +1

  12. Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

    Fačín     před 6 lety 16.11.2017 10:21 |  
    1 5

    Tak tedy dobrý den, pane Nezmar. Hodně štěstí do vaší nové výzvy. Ale nezapomeňte na jedno - klub je víc než jednotlivec a to platí i pro vás.

    P.S. Žádné Zoufaly a podobné nesmysly prosím!!!

  13. Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 11:29 |  
    21 1

    Dobré dopoledne přeji Vám všem.
    Za sebe jsem rád za příchod pana Nezmara do Slávie na uvedený post. Pokud mám informace, tak pan Nezmar předložil JT a dalším členům představenstva Slávie svou koncepci práce u Áčka a ta byla přijata. Pan Nezmar postupuje logicky, protože bez takto jím navrženého a přijatého plánu by do Slávie prostě nešel. Člověk jeho zkušeností a schopností se dost těžko hledá a tak mu věřím. Koncepce, kterou předložil a byla schválena, to určitě nebude nějaké blablabla, ale bude tam určitě krom jiného i vymezení kompetencí a pravomocí tak, aby to bylo ku prospěchu stability kádru, jeho zkvalitnění a sportovního růstu.
    Nechme nyní pana Nezmara pracovat a čas ukáže, zda se to povedlo či nikoliv. Ten klid i od nás, ten je bezesporu nutnou součástí naší další etapy výsledků Áčka. Dukla, Maccabi, Jablonec, Astana a Baník. Teď je opravdu potřebné se spojit a povzbudit celou naší Slávii a ne tady pořád vyhazovat do éteru všelijaké pochyby ve stylu "oni mi kopli na písku do bábovičky".
    Pro mne znamená příchod pana Nezmara příchod kvality a i znalosti fotbalu. Navíc byl vždy obrovským bojovníkem i na hřišti. A i to se cení. Byl jediným útočníkem, který si namazal "rudého řepouna" na chleba tak, že tomu stříkaly nervy až "Vypich".
    Pojďme všichni Slávii podpořit. Ona nás opravdu potřebuje, věřte mi :-)).
    "Melius tacere quam mala verba loqui" - Cicero
    Je lépe mlčet, než hanlivě mluvit.
    Sokrates55

    • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

      PetCC     před 6 lety 16.11.2017 13:52 |  
      4 21

      Pane Sokrate,

      těšíte se tu zřejmě slušné oblibě.

      Ale prosím Vás, nemohl byste se naučit svoje dlouhé komentáře lépe strukturovat a používat častěji Enter na oddělení odstavců a souvětí?

      Přiznávám se, já to nejsem schopen přečíst.

      Díky.

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 14:07 |  
        2 0

        Mně zas vadí ta latina. Latinsky neumím. (ironie).

        • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

          Jachym     před 6 lety 16.11.2017 15:03 |  
          10 0

          Pánové, na druhé straně si myslím, že jistá formální neutříděnost projevu a latinské citáty k filozofovi, navíc se jménem Sokrates, tak nějak patří...:-)

          • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

            Ragnarok     před 6 lety 16.11.2017 15:08 |  
            11 0

            Sokrat je velmi distingovaný a má to srovnané v hlavě a já jeho příspěvky čtu strašně rád. Je to oáza klidu a moudrosti ve srovnání s mnohými nemístnými kritikami a jedovatými slinami zde. Dnes jsem například zaslechl výsměch nad tím, že slávistické předstvanestvo stojí Slavii víc, než je rozpočet Liberce. Co je komu do toho? Jsou to snad jeho peníze. JTVCD a kvalita něco stojí.

            • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 15:54 |  
              9 0

              To jsou starosti... :-) Představenstvo Liberce je zase určitě dražší než rozpočet Jiskry Horní Dolní a představenstvo Realu než rozpočet Slavie.

          • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

            kjandourek (admin)     před 6 lety 16.11.2017 17:04 |  
            18 0

            Já myslím, že i skladník ve šroubárně si může přečíst Vergilia v originále.... ne? ;-)

          • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

            cunak     před 6 lety 16.11.2017 20:02 |  
            1 1

            Sokrates byl přece fotbalista, ne?

          • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

            honza_sl     před 6 lety 17.11.2017 12:59 |  
            2 0

            No tak úplně nejstylovější by bylo, kdy by citáty házel ve starořečtině. Ale to bychom se opravdu nechytali nikdo :-)

        • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

          Fulham     před 6 lety 16.11.2017 16:05 |  
          1 0

          Ja tóže něpanimáju..:-)))

          • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

            bongor     před 6 lety 17.11.2017 15:25 |  
            0 0

            Ty plochý malčik!

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        Pepino44     před 6 lety 16.11.2017 15:05 |  
        14 0

        Nevím, co není na článcích pana Sokrata k nepřečtení, mně připadá tak časté používání entru naprosto zbytečné,nakonec zde nejde o styl psaní ale o obsah, který je vždy věcný. Sokrate,děkuji za Tvé články a pokračuj.

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        Eluin (přítel SN)     před 6 lety 16.11.2017 15:42 |  
        7 0

        Mně osobně to přijde k přečtení úplně v pohodě.
        Navíc obsah je vítanou změnou oproti jiným diskusním stránkám a činí tak ze SN něco výjimečného.

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        davy     před 6 lety 16.11.2017 19:07 |  
        2 0

        Dle mého názoru jsou Sokratovy příspěvky velmi čtivé a latinské citáty přeložené.
        (Opačný extrém: Vzpomínám na jednoho legendárního přispěvatele, který mimo jiné nepoužíval ani tečky na konci vět, ani otazníky za mimořádně častými řečnickými otázkami. Jednu dobu se uživatel jménem Matlafous pokoušel o překlad těchto perel do češtiny, potom ho to asi přestalo bavit. :-) )

      • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

        knawi     před 6 lety 16.11.2017 21:47 |  
        2 1

        Je potřeba se naučit číst, tedy nejen odslabikovat ale i chápat smysl.

        • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

          Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 17.11.2017 10:02 |  
          10 0

          Dobré ráno přeji Vám všem.
          Vím, že jsem trochu upovídaný a mám radost se s Vámi o všechny ty mé myšlenky a názory podělit. Uznávám, že je to někdy víc myšlenek najednou a může to působit i trochu nepřehledně. Jsem ze staré školy, kdy se na slovní zásobu docela dbalo a asi se to v této moderní době už tolik nebere. A kritika pokud je slušná, tak tu já beru. Vždyť sám říkám, že stáří není žádná zásluha.
          Zároveň mě potěšilo na druhé straně to, že se mými články přeci jen zaobíráte.
          Latina je krásná a vznešená, ale vychloubal bych se, kdybych říkal, že ji vůbec nějak ovládám. A jak už tu bylo napsáno, pokaždé ten latinský text překládám do jazyka českého.
          Fotbal jsem hrál snad od narození asi do 40let, pak mi odešla plotýnka a musel jsem toho po operaci nechat závodně. No nebyla to žádná liga (hrál jsem "okjesní pjeboj" a dva roky 1.B třídu). Hrál jsem levou zálohu a dal jsem několik desítek gólů.
          To podstatné co chci říci je, že na SN píšu moc rád a disputace tady o naší milované Slávii jsou pro mne velikou vzpruhou a to včetně těch kritických příspěvků. Prostě je dobře, že tu každý může napsat svůj názor a hned se sám dozví, jak je jeho názor přijat či nepřijat.
          Své články sem nepíšu proto, abych se nějak zalíbil. Ale snažím se mít na paměti hlavně Slávii jako takovou. To se snažím sdělit, to se snažím vysvětlit a někdy se mi to povede líp, někdy hůř.
          Tak to prosím se mnou tady vydržte, starého psa novým kouskům už lze učit těžko :-)).
          S úctou k Vám všem
          Sokrates55

          • Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

            bongor     před 6 lety 17.11.2017 15:32 |  
            1 0

            Ahoj Sokrate,zrovna nedávno mi říkal můj lékař,"věk to je pouze číslo",takže mě potěšil a já zas s radostí potěším Tebe.

  14. Re: Jan Nezmar sportovním ředitelem Slavie

    spravnej_jezedak     před 6 lety 17.11.2017 12:58 |  
    4 2

    Paradá!
    Mám velikou radost, že Honza přichází.
    Jednak proto , že je to velkej profík, za kterým stojí dobrý kus práce, ale hlavně proto, že se vyřeší post sportovního ředitele.
    Údajně teď bylo uvnitř klubu celkem dusno, kvůli přestupům, protože Tvrdík si přivedl nějaké hráče, Krob si přivedl nějaké hráče, ale hráče, který si chtěl přivést Šilhavý mu z velké části smetli ze stolu..
    A do toho jsou prý hráči, kteří udělali titul, naštvaní, protože nehrají..
    No, tak snad se teď situace stabilizuje a budeme se zase všichni držet hesla: Sešívaní drží spolu!