Fortuna liga

Slavia - Dukla 5:0

Slávisté v Edenu nadělili Dukle bůra v zápase, ve kterém byly tři body povinností. Dvě branky zaznamenali Škoda se Zmrhalem, výhru pak pečetil Souček.

Trenér Jaroslav Šilhavý postavil do základní sestavy překvapivě Jaromíra Zmrhala, jen na laviččce tak zůstal Sýkora, ani tam pak nebyl třeba Mick van Buren, kterého do zápasu nepustily zdravotní problémy, totéž potkalo také Simona Deliho nebo Jakuba Hromadu. Na lavičce tak měl trenér jen pět hráčů do pole, ani taková situace nedala šanci třeba Pavlu Buchovi, který svým výkonem zaujal v rumunské Craiově.

První střely zaznamenali na obou stranách Zmrhal a Schranz, bránu ale ani jeden z nich netrefil. Pak už se ale slávisté radovali! Zmrhal našel parádním centrem zleva na malém vápně Škodu, který se hlavou nemýlil - 1:0! Další střelou se prezentoval Stoch, který to jako obvykle zkusil z 22 metrů, Rada jeho pokus vyrazil. Hosté zahrozili centrem z volného kopu z hloubi pole, Laštůvka míč na dvakrát v souboji s Podaným kryl. Ve 26. minutě to zkusil z úhlu z hranice vápna Danny, vzdálenější tyč ale minul docela o dost. Obří šanci pak spálila Dukla, slávisté nepokryli ve vápně volného Preislera, ke kterému prošel centr, obránce hostů ale míč pořádně netrefil a Laštůvka tak ani neměl moc práce. A tak se radovali podruhé sešívaní, Sobol v souboji na vlastní půli odkopl míč směrem vpřed, kde jej nevypustil Škoda, v osobním souboji donutil Holka k chybě, zmocnil se míče a obloučkem z otočky přehodil Radu, který byl napůl vyběhlý z branky - 2:0! A hned přišla i třetí branka, ta však nemohla být uznána, Danny totiž po rohovém kopu dopravil míč do sítě z ofsajdu. Do konce poločasu už měli šance jen slávisté, Škoda po Sobolově centru hlavičkoval v záklonu nad a Stochova dalekonosná rána skončila jen velmi těsně mimo tři tyče. Do kabin se tak šlo za stavu 2:0, slávisté na hřišti i na tribunách mohli být s výkonem i výsledkem spokojeni.

 Druhá půle začala bez šancí, ale obraz hry nenapovídal, že by se hosté měli dostat k nějakému zdramatizování zápasu. Naopak, po deseti minutách nejprve Souček přestřelil, o pár vteřín později ale obrana Dukly odvrátila ve vápně míč jen ke Zmrhalovi, který se z první nemýlil a zaznamenal tak svou první branku v sezóně - 3:0. Ihned po rozehrávce slávisté získali míč a znovu to zkusil z dálky Souček, donutil Radu k zákroku. Na druhé straně se do šance dostali i hráči Dukly, Mustedanagič vysunul Tetoura, který tváří v tvář Laštůvkovi netrefil pořádně míč a brankáři Slavie situaci hodně ulehčil. Stoch z přímého kopu z úhlu branku přestřelil, další střelu hostů si připsal Miloševič, minul však o hodně. A tak se radovali opět slávisté, Škoda vybojoval na hranici vápna míč, předal jej Zmrhalovi, který se v tutové šanci nemýlil - 4:0! Výborný Zmrhal pak útočil dokonce na hattrick, jeho střelu z úhlu však Rada tentokrát s vypětím sil vyrazil. Zápas byl rozhodnutý a slávisté se fotbalem už jen bavili, střídající Sýkora udělal kličku brankáři Radovi a hledal někoho ze spoluhráčů, bohužel neúspěšně. Přesto se brzy červenobílí radovali popáté, chybu v rozehrávce hostí využil Hušbauer nahrávkou na Součka, který měl docela lehkou pozici - 5:0. Další šance Slavie zůstaly už nevyužity, nikoho to ale mrzet nemuselo, slávisté si připsali povinné tři body a znatelně si vylepšili skóre.

14. kolo - Sobota 18. 11. 2017 18:00

HET liga, 2017/2018
5 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

Komentáře (135)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    Obr     před 6 lety 18.11.2017 17:36 |  
    11 40

    Zmrhal v zakladu??? To uz je fakt k smichu :-)))

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      Rudolfonc (přítel SN)     před 6 lety 18.11.2017 17:57 |  
      1 18

      Třeba je to fakt dlouhodobě promyšlený vtípek :-D

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      amon     před 6 lety 18.11.2017 18:11 |  
      34 6

      k smíchu jsi ty. Naprosto dokonalý centr od Zmrhala a Milan už to měl snadný. Nádhera a přestante kopat do vlastních hráčů

      • Re: Slavia - Dukla před zápasem

        Obr     před 6 lety 18.11.2017 18:15 |  
        6 31

        Jo poved se mu centr. Tak mi to tam napalcujte ;-)

      • Re: Slavia - Dukla před zápasem

        Obr     před 6 lety 18.11.2017 18:21 |  
        6 31

        A jeste k tomu kopani do hracu. Jenom se divim, podle jakyho klice hraje Jaromír zaklad a Sykora sedi na lavici. Podle formy z poslednich zapasu to evidentne nebude :-) Tak me prosimte neokrikuj ;-)

        • Re: Slavia - Dukla před zápasem

          amon     před 6 lety 18.11.2017 19:58 |  
          19 2

          myslím, že k tomu nemusím ani nic dodávat- 2 goly + asistence= muž zápasu. Evidentně tomu JŠ rozumí líp než ty.

          • Re: Slavia - Dukla před zápasem

            JS (přítel SN)     před 6 lety 19.11.2017 01:11 |  
            1 9

            No to určitě. Zato před utkáním to byl náš suveréně nejhorší hráč v této sezoně.

            • Re: Slavia - Dukla před zápasem

              amon     před 6 lety 19.11.2017 15:58 |  
              5 0

              já nevím, kde bereš pořád tu jistotu, že Suk by zahrál v Plzni líp než MNN, Necka než Milan, Sýkora než JZ a Hušby nebo Danny..?? Tohle já v dobrém JŠ vůbec nezávidím. Řešit, jakého borce- reperezentanta nechat na lavičce. Uvědomil si někdo včera, že nám chyběli 2 klíčový hráči obrany (Simon + Bořil)? Nikdo to nepoznal a to hlavně díky rotaci. Ohledně JZ říkal Šilhavý, že ví, co v něm máme, že to vidí na tréninku, ale až včera to plně prokázal a jsem za to moc rád. Ta hysterie s odvoláváním JŠ, kopání do vlastních hráčů (JZ, Altintop) mi děsně leze na nervy a za úplné blázny mám ty, co volají po odvolání JŠ a chtějí Trpišovského.. Ke včerejší max. spokojenosti mi jen chybělo, aby Milan a JZ dali hatrick a prosadil se Halil, proti kterému je tu taky negativní hysterie a pak aby Laštůvka měl nějaký pořádný zákrok a chytil se.

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      Pepino44     před 6 lety 18.11.2017 18:56 |  
      10 2

      Nejsi v obraze, na Zmrhala se už moc nenadává, nyní je na tapetě Šilhavý, i když se to taky dá použít, on toho Zmrhala vlastně postavil Šilhavý. Ono se tady nadává na hráče ještě než kopnou do balonu.

    • Re: Slavia - Dukla před zápasem

      Eluin (přítel SN)     před 6 lety 18.11.2017 19:53 |  
      13 0

      Náhodou, Zmrhal dnes fajn výkon.

      • Re: Slavia - Dukla před zápasem

        Obr     před 6 lety 18.11.2017 20:20 |  
        3 7

        Joo dalo se na to koukat

  2. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    zeleznik2     před 6 lety 18.11.2017 17:37 |  
    0 14

    Základní sestava: Laštůvka – Frydrych, Jugas, Ngadeu, Sobol – Souček – Zmrhal, Hušbauer, Danny, Stoch – Škoda

    Lavička náhradníků: Kovář, Flo, Sýkora, Rotaň, Altintop, Necid

    nic než jasná výhra, ale když vidím sestavu, budeme rádi i za 1:0. Nechápu, že opět v sestavě není Škoda i Necid..

    Hromada, Mešanovič, Švento. K tomu Deli, Van Buren. Bořil trest..opravdu rozsáhlá marodka..

  3. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    murena     před 6 lety 18.11.2017 18:11 |  
    1 0

    Gooooooooolllllllllll Milan Škoda

  4. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    Arya     před 6 lety 18.11.2017 18:11 |  
    2 0

    a je taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam dobřeeeee

  5. Re: Slavia - Dukla 1:0

    Arya     před 6 lety 18.11.2017 18:34 |  
    2 0

    2:0 jen do nich!

  6. Re: Slavia - Dukla 1:0

    murena     před 6 lety 18.11.2017 18:34 |  
    5 0

    GOOOlllllll Milan Škoda paráda

  7. Re: Slavia - Dukla před zápasem

    Nosorozec     před 6 lety 18.11.2017 18:35 |  
    9 3

    Milan si ty lampasácký bukvice teď nádherně vychutnal :D

  8. 5:0?

    hiker42     před 6 lety 18.11.2017 18:44 |  
    5 0

    opravdu pěknej živej fotbal. Živá voda? :)

  9. Re: Slavia - Dukla 1:0

    marcocruz (přítel SN)     před 6 lety 18.11.2017 18:46 |  
    13 0

    Stoch dneska výbornej, ta jeho technika s míčem je excelentní

    • Re: Slavia - Dukla 1:0

      lordzach     před 6 lety 18.11.2017 18:47 |  
      15 3

      Danny velkej přehled

  10. Re: Slavia - Dukla 1:0

    Kzlo     před 6 lety 18.11.2017 18:47 |  
    16 1

    První polocas velmi dobry. Jasne se ukazuje ze hrat v nasi lize na dva defenzivní stredaky je zbytecna priposranost. Jen Husby se moc nemuze dostat do hry. Jarda Zmrhal dnes dobry. Hlavne bych vypichl vysoky presink.

  11. Re: Slavia - Dukla 2:0 po 1. pol.

    Kzlo     před 6 lety 18.11.2017 18:51 |  
    23 3

    Na Stocha s Dannym je radost koukat. Byť to ne vždy vyjde chtějí to řešit fotbalove žádný alibismus

    • Re: Slavia - Dukla 2:0 po 1. pol.

      buri     před 6 lety 18.11.2017 19:55 |  
      3 25

      Stoch ano, Danny nejslapší...

      • Re: Slavia - Dukla 2:0 po 1. pol.

        Kzlo     před 6 lety 18.11.2017 20:04 |  
        17 1

        To je spis tvoje čeština

      • Re: Slavia - Dukla 2:0 po 1. pol.

        buri     před 6 lety 19.11.2017 08:52 |  
        0 2

        Danny nejslabší...

  12. Re: Slavia - Dukla 2:0 po 1. pol.

    murena     před 6 lety 18.11.2017 19:13 |  
    8 2

    Gooooooollllll Jaromír Zmrhal

  13. Re: Slavia - Dukla 3:0 po 1. pol.

    Arya     před 6 lety 18.11.2017 19:15 |  
    3 0

    Ještě nejméně 2! :)

  14. Re: Slavia - Dukla 3:0 v 2. pol.

    murena     před 6 lety 18.11.2017 19:23 |  
    5 0

    Goooooollllllll Jaromír Zmrhal 4:0

  15. Re: Slavia - Dukla 3:0 v 2. pol.

    Obr     před 6 lety 18.11.2017 19:25 |  
    39 2

    Jaromirovi Zmrhalovi se timto verejne omlouvam :-)

    • Re: Slavia - Dukla 3:0 v 2. pol.

      Pepino44     před 6 lety 18.11.2017 19:45 |  
      2 1

      Ano, nejlepší je počítat zajíce až po honu.

      • Re: Slavia - Dukla 3:0 v 2. pol.

        Obr     před 6 lety 18.11.2017 19:57 |  
        3 3

        To neni nic pro me. Rad riskuju ;-)

    • Re: Slavia - Dukla 3:0 v 2. pol.

      amon     před 6 lety 18.11.2017 20:01 |  
      2 2

      no vidíš ;) Pro mě moment zápasu, když JZ předává kapitánskou pásku Necidovi- dvou odchovanců a má na pažbě 2+1

      • Re: Slavia - Dukla 3:0 v 2. pol.

        Obr     před 6 lety 18.11.2017 20:11 |  
        3 8

        Heled dneska muz zapsu. O tom nemuze bejt pochyb. Je na miste se omluvit. Nic to ale nemeni na mym presvedceni ;-) Tim nemyslim, ze jsem nad Jaromirem zlomil hul. Vubec. Jeho nasazeni ale bohuzel zapada do podivnejch trenerskejch tahu, kterym od letosniho podzimu nerozumim.

    • Re: Slavia - Dukla 3:0 v 2. pol.

      Slawek     před 6 lety 18.11.2017 22:50 |  
      1 6

      Jo, pro dnešek se mu lze omluvit. Zopakuje to ještě někdy?

      • Re: Slavia - Dukla 3:0 v 2. pol.

        Obr     před 6 lety 18.11.2017 23:40 |  
        1 4

        Jo ne jo ne ne ne ne jo ;-)

  16. Re: Slavia - Dukla 4:0 v 2. pol.

    Kzlo     před 6 lety 18.11.2017 19:30 |  
    8 1

    Kdy jindy nez ted tam dat Altintopa

    • Re: Slavia - Dukla 4:0 v 2. pol.

      mudrc     před 6 lety 18.11.2017 19:39 |  
      4 8

      S tím už se evidentně nepočítá, není proto důvod ho tam posílat. Já bych nechal odpočinout Sobolovi / Flo

      • Re: Slavia - Dukla 4:0 v 2. pol.

        spravnej_jezedak     před 6 lety 19.11.2017 13:51 |  
        0 0

        Skoda, ze nemel Jarda na lavicce Buchu.. Idealni zapas na ligovou premieru..

  17. Re: Slavia - Dukla 4:0 v 2. pol.

    oboj     před 6 lety 18.11.2017 19:39 |  
    0 0

    Jarda Zmrhal se furt tváří, jako bychom 4:0 prohrávali :)

    • Re: Slavia - Dukla 4:0 v 2. pol.

      bongor     před 6 lety 18.11.2017 20:15 |  
      4 0

      Jarda holt má takovej smutnej obličej,s tím nic nenadělá,to je příroda.

  18. Re: Slavia - Dukla 4:0 v 2. pol.

    murena     před 6 lety 18.11.2017 19:40 |  
    2 0

    Gooooooollllllllll Tomáš Souček 5:0

  19. Re: Slavia - Dukla 5:0 v 2. pol.

    Arya     před 6 lety 18.11.2017 19:42 |  
    3 0

    Čím víc,tím líp :)

  20. paska

    kapitan.pisoar     před 6 lety 18.11.2017 19:48 |  
    2 2

    Zajimave je, ze i pres to ze se dvakrat predavala kapitanska paska, tak se ani jednou nedostala k Husbauerovi...

    • Re: paska

      Tealc     před 6 lety 18.11.2017 21:23 |  
      2 0

      On mu jí chtěl Jarda dát, ale Hušby ji nechtěl a ukázal mu, ať ji dá Neckovi.

      • Re: paska

        kapitan.pisoar     před 6 lety 19.11.2017 02:59 |  
        0 1

        Diky, toho jsem si nevsiml.

  21. Re: Slavia - Dukla 5:0 v 2. pol.

    Robinator     před 6 lety 18.11.2017 19:51 |  
    4 17

    Tak dneska se to konečně protrhlo, konečně po x zápasech jsem se bavil..i když je třeba říct, že k nám přijel jeden z nejhorších týmu ligy na soupeřových hřištích..počkám si na těžší zápas, abych začal mluvit ó zlepšení

    • Re: Slavia - Dukla 5:0 v 2. pol.

      bongor     před 6 lety 18.11.2017 20:17 |  
      1 0

      Tak nejhorší byla bída,střely 21-4,ale už se zvedají hlásí planeta opic.

  22. Re: Slavia - Dukla 2:0 po 1. pol.

    Nosorozec     před 6 lety 18.11.2017 19:54 |  
    9 0

    Náš výkon byl dnes suverénní jako Chuck Norris při likvidaci padouchů a tak se neřešilo jak to skončí, ale kolik to skončí. Neuhlídatelný byl dnes především Milan Škoda a věřím, že pokud by zůstal na hřišti do konce zápasu, tak by dosáhl hattricku. Parádní výkon předvedli i Zmrhal, Souček, Stoch, líbil se mi i výkon obou krajních beků. Výsledek 5:0 je k Dukle ještě hodně milosrdný, neboť chvílemi byla zoufalá jak feťačka Katka, když nemůže sehnat heroin.

  23. Re: Slavia - Dukla 5:0

    kerim1969     před 6 lety 18.11.2017 19:55 |  
    6 0

    Dnes velká radost a to i z Jaromíra Zmrhala, hoši děkuji !!!

  24. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Novasinho     před 6 lety 18.11.2017 19:55 |  
    14 9

    Šilhavý ven....

  25. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Boo_SKS     před 6 lety 18.11.2017 20:02 |  
    19 4

    Miro Stoch naprosto fenomenalni. Kolik ten jenom dal presnych predfinalnich prihravek...Jenom skoda, ze ty jeho akce vetsinou dalsi hrac zkazil nepresnou nahravkou ci spatnou strelou. Neskutecny prehled, klid a jistota na mici. Ten a Deli v nasi lize proste objektivne nemaji co delat. O to vic si cenim, ze ho tu mame.

  26. Re: Slavia - Dukla 5:0

    sicilianbrno     před 6 lety 18.11.2017 20:04 |  
    12 4

    Super výkon, mělo to hluché místa, ale při takové vysoké výhře se to ztratí.
    Tak co kolego "JS" jak se ti líbil tvůj "oblíbenec" Milan Škoda? Opět hroznej výkon, který se ti nelibil, že? :-)

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      bongor     před 6 lety 18.11.2017 20:19 |  
      9 2

      Ten dneska asi zalez do kanálu.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 18.11.2017 22:33 |  
      9 3

      Tak s panem JS v mnohem nesouhlasim, ale je smutne, ze misto abychom se spolecne Slavisti radovali (a po takovem zapase se urcite raduje i JS), tak nekteri maji nejvetsi radost z toho jak si po takovem zapase muzou rypnout a plivnout (a to nemluve o tom, ze zapas s letos, obzvlaste venku, zcela bidnou Duklou asi neni tim pravym meritkem).

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      JS (přítel SN)     před 6 lety 19.11.2017 01:14 |  
      4 5

      Dneska si spousta věcí sedla. Pro nás “trochu” pozdě, bohužel.

  27. Re: Slavia - Dukla 5:0

    zeleznik2     před 6 lety 18.11.2017 20:11 |  
    3 8

    Bravo!!dnes velká převaha a jasné vítězství. Jen škoda, že to nepřišlo o 14 dní dříve...5:0 je pro Duklu ještě milosrdné, dnes to bylo na desítku. Jen kdybych Kamil a spol. si nedávali ve vápně přednost a nebo trefovali více bránu. Milan hvězda a Jaromír nejlepší zápas za poslední dva roky..snad výsledek potvrdíme i v EL a následně v Jablonci.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      sasky     před 6 lety 19.11.2017 10:32 |  
      1 0

      Kamil? Jako Stoch? To je polský skokan na lyžích...

  28. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 18.11.2017 20:12 |  
    4 1

    Na třicetiminutovce z Villarrealu, přátelském utkáním s Craiovou a na dnešním se musí stavět...

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      hiker42     před 6 lety 18.11.2017 21:06 |  
      3 0

      + na derby + na přípravě s Nice :) (ikdyž tam hrálo snad 20 hráčů). hlavně pustit do hry Dannyho s Miňou Stochem. to je radost.

  29. Re: Slavia - Dukla 5:0

    sks9     před 6 lety 18.11.2017 20:14 |  
    14 1

    Výhra 5:0 to tu moc komentářů nebude.

    Danny,Stoch (je vidět jak si na hřišti rozumí radost je sledovat) ale i Zmrhal,Škoda byly výborný
    Hlavně jsem rád za Jardu Zmrhala že se chytil doufam že bude pokračovat v takovejch výkonech :)

  30. Slavia - Dukla 5:0

    roygrey     před 6 lety 18.11.2017 20:18 |  
    10 1

    Jsem rád, že Jarda Šilhavý Zmrhala podržel a ten se mu odměnil. Je to můj oblíbenec, ale už jsem nevěřil, že si na podzim kopne. A to měl zaděláno na hattrick.
    A jsem rád, že Škoda to těm kritikům taky ukázal.
    Stoch taky paráda. Snad už ale sešteluje mířidla a nějaká střela mu tam zapadne, zasloužil by si to.
    Snad si hoši nějaký gól nechali do Izraele.
    Jo a taky doufám, že Jirka Bílek se ještě symbolicky podívá na hřiště.

    Po Plzni jsem tvrdil, že v lize nás teď na podzim čekají 3 výhry a postup do jarní fáze EL.
    První krok učiněn.

  31. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 18.11.2017 20:20 |  
    2 1

    Tak po delsi dobe pohodovy prijemny zapas. Tak jen vice a vice takovych zapasu.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      bongor     před 6 lety 18.11.2017 20:21 |  
      2 0

      To je dost,že jsi konečně zapracoval kouzelníku.

  32. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Boo_SKS     před 6 lety 18.11.2017 20:32 |  
    7 7

    Nicmene doufam, ze v Tel Avivu nebudeme moc rotovat a naopak se pokusime co nejvic vytezit z dnesni vyhry a mensi euforie. Snad tedy bude max 1 zmena a to Deli na stopera a Ngadeu k Sukovi do zalohy.

    Dale verim, ze v lize uz krom zapasu s RB a Plzni uz upustime od dvou defenzivnich zalozniku. Chtel spolu pravidelne vidat dvojicku Stoch-Danny, kteri jsou fotbalovym myslenim o krok pred ostatnima, a tak si krasne vyhovi. Na souhre teto dvojice a jejich kreativite bychom meli postavit ofenzivu.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      o-cab     před 6 lety 19.11.2017 01:10 |  
      1 8

      jeden z důvodů, proč jsme dnes hráli tak dobře byl právě ten, že zranění donutila JŠ dát stopera MNN na svý místo a my tak mohli konečně mít efektivní střed zálohy. některým se to ale evidentně nelíbí

  33. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Martin Platil     před 6 lety 18.11.2017 20:35 |  
    16 1

    Chtěl bych vyzdvihnout výkon Kuby Jugase, který toho spoustu vyhrál. A potěšil gól na 2:0, jak si Škoda vychutnal to nedoceněný pako ze Sparty.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      jufoun (přítel SN)     před 6 lety 18.11.2017 21:12 |  
      6 0

      Skvělý výkon od kluků na hřišti i od realizačního týmu celkově.
      Takto by to k***a šlo!!!!!
      Věřím, že v Tel Avivu zabojujeme a rozdáme si to s Astanou doma.

      • Re: Slavia - Dukla 5:0

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 18.11.2017 21:36 |  
        4 0

        Po 10 letech by to uz chtelo privest vyhru z venku :)

  34. Re: Slavia - Dukla 5:0

    rak (přítel SN)     před 6 lety 18.11.2017 21:19 |  
    9 0

    Tak dnes konečně pohodové utkání, které jsme si mohli užít. Špatně nezahrál nikdo a dalo se na to koukat. Je fakt, že jako Dukla se na nás asi nesmí hrát. Relativně méně těsné bránění, pak dominujeme, ale stejně. Myslel jsem, že Halil je už odepsaný, ale za těch několik minut tam měl pár chytrých momentů. Stochovi by už to tam mělo padnout. Nejlépe hned ve čtvrtek.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      pevek     před 6 lety 18.11.2017 21:28 |  
      12 0

      Ja doufam, ze odepsany neni. Byl tam dneska 9 minut a byl videt.

  35. Re: Slavia - Dukla 5:0

    afro     před 6 lety 18.11.2017 21:42 |  
    8 0

    Pekny zapas, jehoz vyvoj predurcil jiz prvni vcelku rychly gol. Ocenuji i pomerne rovnomerne rozdeleni golu v case. :-)

    + Takhle nejak si predstavuji uzit si zapas bez nervu.
    + Ofenzivni stred zalohy Danny + Husbauer
    + Dva goly JZ8, ktery je pro zvyseni sebevedomi potreboval jako sul.
    + Pominu-li multistrelce, tak opet vyborny Stoch, ale i Soucek a s prehledem hrajici Jugas.

    - Jednou jsme si za ucelem oslavy golu zbytecne rozvazali salu (po neuznanem golu Dannyho). Kdo to ma synovi furt zavazovat... :-)

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      smely (přítel SN)     před 6 lety 18.11.2017 23:15 |  
      2 0

      Já mám občas nervy rád, ale neska si to rád užil na pohodu ;-)

  36. Re: Slavia - Dukla 5:0

    pevek     před 6 lety 18.11.2017 21:42 |  
    12 2

    Dneska se mi to libilo. Pekny svizny fotbal, krasne individualni akce. Zejmena mazacky Skoda. Jeho druhy gol byla podobna lahudka jako jeho lob proti Slovacku, nebo slalom proti Sparte blahe pameti. Stejne tak se mi libilo, jak dusledne dohral souboj, ktery vedl k druhemu Zmrhalove golu. Stoch postupne serizuje mireni a snad mu to tam v nejblizsi dobe spadne. Jedine, co se mi teda dneska v Edenu nelibilo, byl casty pokrik "Smrt Sparte" na adresu Holka a Poddaneho. Jak jsem psal uz minule, byl bych radsi, kdyby byli podporovani nasi hraci, kdyby doslo k vyvolavani nasich hracu, kterym se neco v dany moment povede (kdyz je to opravdu neco hezkeho, tak at je klidne ocenen i protihrac). Pojdme je zdrave nahecovat! Dnes jsem mel pocit, ze se Slavia konecne rozjela, ale take to pricitam tomu, ze z hracu spadl urcity tlak. Mozna, ze to vyhlaseni rezignace na titul neni nic jineho nez jen chytry psychologicky tah.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      rak (přítel SN)     před 6 lety 18.11.2017 22:00 |  
      4 0

      Možná. V každém případě je třeba hráče přesvědčit, že jedeme do Tel Avivu hrát přátelák. Pak bych to viděl na 4÷0 pro nás. Máme výhodu i nevýhodu, že v Astaně už bude konec a budeme vědět, jestli musíme vyhrát nebo ne.

  37. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Alcapone     před 6 lety 18.11.2017 22:12 |  
    2 0

    Dnes max spokojenost pravda Dukla přijela hrát fotbal a za to jí děkuju. Nebyl to autobus jak Chelsea by Mou jak to praktikujou letos proti nám kluby z menších měst. Viděl jsem od nás fotbal z konce loňskýho podzimu rychlej důraznej a zároveň technickej. Šance jsme proměňovali znamenitě a nějakej tlak z nutnosti vyhrát zápas naší fér ligy už ustal a s ním spojené uvolnění přineslo zasloužený tři body. Od Neznara očekávám jasnej směr kterej může nastavit jen rozdílovej sport manager! Forza Slavia!

  38. Re: Slavia - Dukla 5:0

    DF007     před 6 lety 18.11.2017 23:15 |  
    2 0

    Dnes jsme si užili fotbal a góly a tak to má být. Jen více takových zápasů.

  39. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Billy01     před 6 lety 19.11.2017 03:19 |  
    8 3

    Tolsimire, teď hledej negativa!!! SKS

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      bongor     před 6 lety 19.11.2017 08:28 |  
      14 7

      Já vidím jedno negativum.Vyhráli jsme a tak je tu nějak málo příspěvků.Jó,kdybysme rupli,to by bylo jiný kafe,to by se to tady hemžilo,vyhazoval se JŠ,nebo rovnou i JT.Jestli náhodou nejsme nějaký masochisti.

  40. Re: Slavia - Dukla 5:0

    A.Lima     před 6 lety 19.11.2017 08:10 |  
    8 1

    Tak já musím poděkovat za skvělou podívanou .. Neustále se tlačit do útoku a nezačít betonovat, to je to nejlepší co fanoušek může vidět... včera nelze napsat,že by byl někdo horší, nebo ,že by mu to nesedlo, všichni co byli na place, tak tam nechali všechno Ngadeu jsem si všimnul organizoval obranu.. Jugy jistý kraje bomba.. Fryďova rána z voleje nebo na druhé straně Eda, který má rychlost a důraz ( PROSÍM PODEPSAT SMLOUVU, POKUD JIŽ NEBYLO UČINĚNO)

    Dopředu jedna velká paráda, mohl bych takto pokračovat u každého hráče Škodův druhý gol masaker a Zmrhal? 2 fíky jedna asistence, nu já jen doufám,že podobné výkony bude podávat i nadále, už by tam mohla být nějaká ta stabilita :)

    za včerejšek moc děkuji a SKS :) a nebojte se my tu Plíseň minimálně ještě proženeme :)

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      afro     před 6 lety 19.11.2017 08:24 |  
      8 0

      "nějaká ta stabilita" :-))) Podepisuji "Petici za pětigólovou stabilitu". :-)

      • Re: Slavia - Dukla 5:0

        Jachym     před 6 lety 19.11.2017 12:55 |  
        2 0

        Ale nechal bych si zadní vrátka pro variabilitu směrem nahoru...:-)

      • Re: Slavia - Dukla 5:0

        A.Lima     před 6 lety 19.11.2017 13:05 |  
        0 0

        Asi jsem to blbě napsal.. ale spíš to bylo k Zmrhalovi a ne stabilita ale stabilní výkony ... aby začal podávat ... snad už chápeš :)

        • Re: Slavia - Dukla 5:0

          afro     před 6 lety 19.11.2017 13:26 |  
          1 0

          Napsal jsi to zcela jasne a vsichni to urcite pochopili. Krome me teda. :-)

          • Re: Slavia - Dukla 5:0

            A.Lima     před 6 lety 19.11.2017 19:20 |  
            0 0

            v poho já už se taky v tom ztrácel víš jak :D a ještě si říkám léto afro asi to slunko na mě svítí moc :D

  41. Re: Slavia - Dukla 5:0

    petrnovy     před 6 lety 19.11.2017 08:39 |  
    7 12

    Čau mistři!
    Včera super zápas, byla to pěkná jízda. Na druhou stranu je třeba říci, že Dukla je letos fakt špatná a obrana Holek - Jiránek je opravdu "kvalita", to ale nic nemění na našem dobrém výkonu.

    Jarda Zmrhal včera pěkných 2+1, nicméně je nutno říci že tyhle 3 akce byly snad jeho jediné povedené momenty, když to člověk porovná na druhé straně se Stochem, tak je to jiná káva. Ale hraje se to na góly no :))) Snad to Jarda ještě 2-3 krát do konce podzimu zopakuje a pak ho Slavia konečně zpeněží a Jarda si konečně kopne v cizině.

    Škoďák včera krásný výkon, konečně i bojoval a ne jen rozhazoval rukama, jak to měl poslední dobou ve zvyku. Pro mě hráč utkání i za skvělou asistenci. Krása Milane!

    Hušby dneska nic moc, ale ve finále měl 2 (nebo spíše 1,8) asistencí, takže taky v pohodě :))

    Sestavou bych teď točil minimálně, proti MTV bych to snad nechal stejné.

    Je škoda, že dneska nedostal ani na lavici šanci Bucha, po dobrém výkonu v Rumunsku si dneska mohl klidně kopnout místo Halila...

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      Fačín     před 6 lety 19.11.2017 11:23 |  
      0 1

      Tak Jiránek ještě nebyl úplně špatný, na 39 let docela slušný.. To spíš nesmyslák Holek a super díra Rada, to jsou kujóni...

      • Re: Slavia - Dukla 5:0

        afro     před 6 lety 19.11.2017 11:48 |  
        4 0

        Chudak Rada trenuje kvuli tatovi zongly a na trenink chytani uz nezbyva cas, no. :-)
        Ale zas tak teagickej nebyl, mel to slozity...

        • Re: Slavia - Dukla 5:0

          Fačín     před 6 lety 19.11.2017 11:59 |  
          1 1

          No ten druhý gól, tam si to dali 50 na 50 s Holkem...

  42. Re: Slavia - Dukla 5:0

    dauby     před 6 lety 19.11.2017 08:58 |  
    4 0

    Včera to byla prostě pohodička, absolutně bez nervů. Škoda a Zmrhal excelovali, hlavně druhý Škodův gól byl parádní. Hlavně mi přišlo, že jsme zapracovali na souhře záložní řady, směrem dopředu to bylo hodně dobré. Dukla byla ovšem mimořádně slabá. Kdybychom proměnili všechny šance, bylo by to tak 15:0... :-)

  43. Re: Slavia - Dukla 5:0

    sasky     před 6 lety 19.11.2017 10:39 |  
    13 14

    Asi tu půjdu proti proudu, ale nemít Zmrhal včera 2+1, tak bych řekl že hrál strašně. Nic proti němu nemám, nepatří mezi mé oblíbence, ani mezi hráče, kteří by mi vadili. Nicméně včera mu utíkaly míče, podskočil hlavu, ukopl si míč, opakovaně místo toho, aby startoval po lajně, tak se utopil v kličkách do středu apod. Jasně, počítá se efektivita, tam byl včera nejlepší, takže si to nakonec vyžehlil, ale zase bych jeho výkon hodnotil trošku realisticky. Výkon dobrý nebyl, efektivita skvělá. Jenom jsem si říkal, že ta spravedlnost musí být totálně slepá, když Miňo, který dře dopředu, dozadu, tak nemá nic a Jarda s takovým výkonem nakonec 2+1. No nic, hlavně, že mu to tam spadlo a 3 body jsou v kabele. Pro mě za mě ať hraje třeba jako dřevo, ale když bude mít takový každý zápas, tak houby zle. :)

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 19.11.2017 11:09 |  
      12 0

      Tak kazdej hrac ma nejakej styl. Ten jarduv mozna neni tak libivej jako minuv, ale kdyz se kouknes na statistiky z minulych sezon, tak jarda pravidelne boduje, ma dost golu i asistenci. Letosni sezona je spis vyjimka.

      • Re: Slavia - Dukla 5:0

        sasky     před 6 lety 19.11.2017 11:45 |  
        3 1

        Já to beru, dával i důležité góly a když hraje svoje standardní křídlo, kde využije svoje rychlé nohy, tak je to podle mě super křídlo. Nicméně to tam včera nebylo, proto mě nadšení z jeho včerejšího výkonu celkem překvapilo. Každopádně je Jarda platným členem kádru a i když letos není jeho nejlepší sezóna, platný může být.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      afro     před 6 lety 19.11.2017 11:45 |  
      3 0

      Je pravda, ze ze zacatku tapasu tam mel nekolik velice nepovedenych zakroku resp. spatne vyresenych situaci a uz uz to vypadalo, ze to od "vychodu" dostane pekne "sezrat".

      • Re: Slavia - Dukla 5:0

        Kara (přítel SN)     před 6 lety 19.11.2017 11:48 |  
        7 0

        Mně přišlo, že mu hodně nevyhovuje hrát zprava, koneckonců i ten jeho parádní centr na první gól byl zleva. Každopádně dva góly a asistence jej jistě povzbudí.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      kjandourek (admin)     před 6 lety 19.11.2017 12:44 |  
      14 0

      Jarda obecně hraje velice jednoduše... žádné kudrlinky, žádné velké obcházení hráčů, nebo nečekaná řešení... jeho síla je v rychlosti a přímočarosti. Hodit si míč, utéct... centr, nebo střela.. maximálně nějaká ta narážečka..
      Díky tomu je dost čitelný, málokdy nás dokáže překvapit...
      A při tomto stylu jsou jenom dvě možnosti: buď to všechno klapne a je z toho akce jak z učebnice (a má jich v našem dresu na svém kontě dost, to ne že né), nebo to neklapne a on vypadá jako "dřevák"...
      Je celkem samozřejmé, že k tomu, aby to vyšlo, si musí sednout více věcí a tak častěji nastává ta druhá varianta..

      je to v jeho případě celkem smutné - lidé daleko více vnímají hráče, kteří hrají líbivější, kreativnější fotbal a tak má Jarda dost početný zástup odpůrců... přitom podle mého názoru právě on má celkem předpoklady k tomu, aby se prosadil v nějaké TOP lize.. protože tam se na rychlost a přímočarost dost dá...

      • Re: Slavia - Dukla 5:0

        PetCC     před 6 lety 19.11.2017 20:19 |  
        0 2

        No problé je, že Danny i Stoch nejsou zvyklí hrát se typem hráče jaký je Zmrhal.
        Zmrhal nehraje na kličky, hraje na uvolnění se do prostoru. A ono je to navíc většinou účinnější, než to individuální obcházení soupeř uprostřed hřiště.
        Takže bych řekl, že zrovna tahle součinost se nám doteď nepodařila vyřešit. A proto hrajem dopředu dost pomalu.

      • Re: Slavia - Dukla 5:0

        Martin 58     před 6 lety 20.11.2017 08:42 |  
        3 3

        Souhlas, pouze s dovětkem, že to není jednoduchá, ale moderní současná hra. Paradoxně v tomhle by se měl Stoch výrazně zlepšit. Zkrátit čas při vedení míče a pohybovat se více dopředu bez míče, až do šestnáctky. A způsob jak vystřelit, by ho v současné době Zmrhal mohl vyučovat - střílet tvrdě, při zemi a přesně.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      vikik_vikik     před 6 lety 20.11.2017 17:16 |  
      1 0

      kkyž Jarda předvede občas takovou parádu jako proti RB , kdy setřásl
      Frýdka jako obtížný hmyz a s přehledem zavěsil, tak budiž mu vše ostatní odpuštěno,
      jsem spokojen :-)

  44. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Fačín     před 6 lety 19.11.2017 11:16 |  
    7 3

    Tak včera super zápas! Přišlo mi, že se kluci na to vysoké vítězství ani moc nenadřeli... Opět výborní stopeři - Jugas s Ngadeuem si z kopyťáka Holendy dělali dobrý den, střed hřiště opanovali Hušbauer se Součkem, i kritizovaný Zmrhal zahrál slušně a dvakrát skóroval. Snad jen ten Danny s Mírou Stochem - na jejich hru se dobře kouká, ale jsou bohužel dost neproduktivní. Radost jsem měl i z Altintopa, že se dostal do zápasu. U nás ve 113 seděla banda Němců na výletě, kteří se na něj přišli cíleně podívat. Zklamala mne snad jen návštěva a trochu chladná atmosféra.

    Pánové, jen tak dál, takhle si to určitě necháme líbit (i my, věční nespokojenci:))

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      PetCC     před 6 lety 19.11.2017 20:12 |  
      1 0

      A jo, Altintop tam po zápase šel s někým pozdravit. A pořád mi přijde, že pokaždé jde do zápasu hodně pozitivní, i když se tam málo dostane.

      Jinak chladná atmosféra byla, protahovalo to pěkně :-)
      Ten vítr byl hodně protivnej, až jsem z toho dotal křeč do stehna, ještě teď to cítím.

  45. Re: Slavia - Dukla 5:0

    první rytíř     před 6 lety 19.11.2017 11:45 |  
    12 0

    Včera mne na tribunách fotbal v Edenu bavil. Po druhém gólu Škody jsem se přestal obávat o výsledek a v klidu sledoval dění na hřišti. Z naší strany se bylo na co dívat. Hodnotit výkony jednotlivců tady nechci. Chci vyzvednou týmový výkon a především a zejména to, že sestava, co včera vyběhla na trávník, o sobě vzájemně věděla! To bylo z mého pohledu něco nového a skvělého. Prostě se sehráváme, na to jsme čekali. Zda zapracoval čas nebo skutečnost, že už "nemusíme" a povolil tlak je jedno. Pokud budeme tímto směrem pokračovat, bude to jen a jen dobré. A pokud bych měl vyslovit s ohledem na včerejší výkon jedno přáníčko, pak by se mi moc líbilo, kdybychom hráli tak jako včera, ale ještě o jeden level rychleji. Podaří-li se to, budeme skutečně solidním evropským týmem.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      bongor     před 6 lety 19.11.2017 12:43 |  
      3 0

      Největší ubrečenci a žalobníci střední Evropy si stěžují na rozhodčího Zelinku až u komise.Ale že uměj kulový,to od nich nikdo neuslyší.

  46. Da_ny X DANY_DANY

    honza304     před 6 lety 19.11.2017 11:46 |  
    5 3

    Nemohl by někdo říct Strašákovi nebo kdo to představuje hráče před zápasem, aby místo Da-ny představoval Dany-Dany? Připadá mi to hrozný. Nakonec tady v hodnocení hráčů je uveden jako Miguel Danny. Proč ho tedy nepředstavovat třeba tímto jménem? Díky, nemám kontakt.

    • Re: Da_ny X DANY_DANY

      Fačín     před 6 lety 19.11.2017 12:01 |  
      2 1

      Ano, to da-nny zní velmi zvláštně. Jmen má dost, tak se to může upravit. Miguel, Gomes.....

      • Re: Da_ny X DANY_DANY

        bongor     před 6 lety 19.11.2017 12:40 |  
        4 0

        Na Slavii to bylo ale těžké, protože je obrovsky silná. Když se rozjede, není k zastavení. Věří si, hraje krásný fotbal a pro soupeře je obtížné jí vzdorovat. Proto jsme dostali bůra.
        Rada uznal sílu Slavie

  47. Vcerejsi goly

    Mike     před 6 lety 19.11.2017 13:01 |  
    1 0

    Pro zajimavost- v minulych zapasech jsme casto hodnekrat nepromenovali jasne tutovky a z brankare soupere udelali hrdinu zapasu a zajistili mu misto v sestave kola /BATE, Olomouc, Brno, Liberec, Villareal/. Podivejte se na vcerejsi goly, tady to Rada odnesl za vsechny vyse jmenovane stastne golmany. Na 3 golove strely si sahnul, 2 sly tesne kolem nej. A vetsina branek krome te prvni nebyla ani vypracovana. Bud neduslednost soupere, laxni odkop, nebo spatna rozehravka. Ke cti nasim hracum, ze diky tomu, ze nic nevypustili, jsme souperi ustedrili debakl. I pocet strel smerem na branku- 24- je ohromujici, z toho neco do branky spadnout musi. Ale paradoxne zase tolik cistych sanci jsme nemeli. Produktivita byla pred utkanim zalostna- 8,4 %, tak ted byla vylepsena. Da se rict, ze Dukla to odnesla za vsechny tymy predtim, ktere take mohli a meli odjet s vyssim pridelem.

    • Re: Vcerejsi goly

      PetCC     před 6 lety 19.11.2017 20:06 |  
      2 0

      No Boleslav si to taky pěkně slízla :-)

      A pokud jde o tu úspěšnost střel, když jsem se dneska koukal na záznam, tak jsem o tom zrovna přemýšlel.
      My střílíme opravdu hodně, i když to pozice nejsou moc ideální. Jenže ono to má význam pro napětí a zábavnost zápasu. Při káždé střele to pěkně zahučelo a lidi si to nabudilo.
      Takže zase byh to nekritizoval, jen ať se snaží střílet, zápas je pak pro nás větší zábava.

  48. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Pepa...     před 6 lety 19.11.2017 13:31 |  
    5 0

    vše bylo napsáno a snad jen bych vyzvedl snahu dát co nejvíc gólů. Za stavu 5:0 vzal Necid balon do ruky a popoháněl Sýkoru rychle kopat roh.

  49. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Grobar     před 6 lety 19.11.2017 13:47 |  
    1 1

    A avizovany rozhovor s JT misto TK nebude?

  50. Re: Slavia - Dukla 5:0

    qwertz0099     před 6 lety 19.11.2017 14:17 |  
    3 0

    O výkonu a hře ve včerejším zápase mám chutˇ psát v superlativech. Abych to zestručnil, tak si ještě přeji, abychom se včera nevystříleli na EL a snad si Jarda Zmrhal udrí takovouhle výkonnost delší dobu. Všichni víme, že on je schopnej hrát 1 zápas bezvadně, další 3 špatně a takhle dokola....

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      dalislavista     před 6 lety 19.11.2017 15:01 |  
      7 15

      No hlavně v 1. poločase byl včera hroznej, o přestávce se v koridorech na více místech lidi shodně bavili o tom, že hrajeme v 10 a nechápou, proč ho JŠ staví... No a pak dá 2 kusy, ale ten prní poloas byl děsnej, nedobíhal balóny, nešel do balonu, kterej by měl mít, atd. Snad se pak konečně probral.

      • Re: Slavia - Dukla 5:0

        Jožin     před 6 lety 19.11.2017 16:32 |  
        9 1

        A co přihrávka na gol Milanovi, to bylo hrozné co?

        • Re: Slavia - Dukla 5:0

          dalislavista     před 6 lety 20.11.2017 23:14 |  
          0 2

          Ne, že přihrál na gól není hrozné. Ale když budeš říkat, že hrál výborně i v 1. poločase, tak si to fakt nemyslím. Hrál přímo pode mnou, a několikrát prostě vypustil souboj, důrazný nebyl, docela se trápil. A na tom nic nezměníš, i když mě tady umínusuješ. V 2. poločase se zlepšil, ano, ale v 1. nebyl dobrý. A to, že se o tom o přestávce v ochozu bavilo mnoho lidí také, to je prostě pravda. Asi to nebude náhoda...

          • Re: Slavia - Dukla 5:0

            urs (přítel SN)     před 6 lety 21.11.2017 08:03 |  
            2 0

            Já ti nevím, na úsudek mnoha lidí kolem ze zkušenosti nedám, dám na svůj a ten mi napovídá, že JZ byl jasně MOTM.
            Záloha v tomto složení byla navíc silná jako "kráva" a snad ji trenér nebude jen tak měnit. Ikdyž rotace je rotace :)

          • Re: Slavia - Dukla 5:0

            Jožin     před 6 lety 21.11.2017 08:38 |  
            0 0

            Nebudu se s tebou přít ani mínusovat ,což je blbost/mínusy a plusy/ dávám přednost debatě ,ale která je podpořena alespon nějakými fakty ,ty jsem některé napsal ty trváš na svém a já stím nic neudělám a vcelku je mě to jedno co si říkají ,,TVOJI okolo" já dám spíše na svoje oči čau Jožin

      • Re: Slavia - Dukla 5:0

        Jožin     před 6 lety 19.11.2017 18:13 |  
        15 0

        Ještě jednu poznámku k tvému hodnocení J. Zmrhala v první půli :ted jsem koukal na záznam tak jen namátkou, jak jseš úplně mimo:16min přihrávka na Milana podobná golové a jen se štěstím odvrácena,19min excelentní uvolnění na pr.křídle přehozením obránci přes hlavu,34min krásně vybojovaný balon a šance Milana,40min po rohu přehození obrany a šance Danyho ,těsný ofsajd,někulik dobrých náběhů a tvrdých soubojů k tomu, asi jsi více povídal s kolegy na tribuně, nic ve zlem ale to hodnocení je moc špatné ,trochu ho pooprav až se podíváš na záznam čau Jožin

        • Re: Slavia - Dukla 5:0

          mats     před 6 lety 19.11.2017 19:19 |  
          12 0

          Je to prostě tak, že jakmile člověku z nějakýho důvodu některý z hráčů prostě nesedí, pamatuje si od něj po zápase jen to horší. A zase naopak, někdo z těch oblíbenějších si může nějakou tu chybu dovolit a na to se zapomene. Za mě tedy hráč, co dá v zápase dva góly a na třetí přihraje, byl ten zápas pro tým důležitej i kdyby zbytek času hledal u lajny čtyřlístky. ;-)

          • Re: Slavia - Dukla 5:0

            Jožin     před 6 lety 19.11.2017 19:48 |  
            3 0

            Asi bych to taky tak viděl,ale Jarda nehrál špatně, proti jindy to je nebe a dudy

            • Re: Slavia - Dukla 5:0

              mats     před 6 lety 19.11.2017 21:10 |  
              2 0

              Jo, souhlasím, zahrál dobře.

              • Re: Slavia - Dukla 5:0

                dalislavista     před 6 lety 20.11.2017 23:07 |  
                0 0

                Jo, máte oba pravdu. Jarda hrál dobře.

        • Re: Slavia - Dukla 5:0

          PetCC     před 6 lety 19.11.2017 20:00 |  
          2 0

          No ono je to docela zvláštní.
          Nejde jenom o to, co hráč dělá s míčem. A právě u Zmrhala platí, že v posledních měsících jsme s ním na hřišti hráli jako celek organizovaně a bez něj to bylo blbý buď dozadu, nebo chaotický vepředu.
          Kdyby se to stalo jednou, tak bych si toho asi nevšimnu, ale ono se to opakovalo.

  51. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 19.11.2017 15:45 |  
    5 3

    Dnes jsem snad poprvé dal známku 10, a to Milanu Škodovi. Nejenom za 2+1, ale i za to, že konečně zase bojoval, rval se o každý balon a nevztekal se, když někdo něco pokazil. Bravo. Snad bude hrát i v Tel Avivu, já bych snad nechal stejnou sestavu, krom toho, pokud je zdravý Deli, tak místo Ngadeua.
    Co mě pořád trochu mrzí je strašně nízká produktivita M. Stocha a Dannyho, ono je sice pěkné se na ně dívat, ale hraje se na goly a oni dva tam zrovna od přípravy a střílení golů jsou a zatím jejich příspěvek je chabý. Tak věřím, že v TelAvivu se jim něco podaří.
    Sumasumárum jsem byl včera nadšen.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      o-cab     před 6 lety 19.11.2017 20:44 |  
      6 3

      zrovna Danny tam ale včera kromě super souhry v útočný fázi vyslal celou řadu velice chytrých finálních přihrávek kolem vápna. bohužel párkrát nebyl pochopen a párkrát to o krok nevyšlo.

      a Mino operuje na obrovským prostoru, není to hráč do vápna. zajímala by mě statistika kolikrát se podílel na předfinální fází nějakou rozehrávkou, myslím že by to bylo vysoký číslo. co se gólů týče tam mi stačí když vyjde pár těch děl za sezónu:)

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 20.11.2017 11:18 |  
      2 0

      Ano fanoušek čeká od takových hráčů góly a asistence. Na druhou stranu. Třeba právě díky tomu, že soupeř si pořádně hlídal Stocha a Dannyho tak měl Zmrhal šanci přečíslit a soupeře a byla z toho jedna asistence a dva góly.

  52. Příští kolo- Jablonec

    Mike     před 6 lety 19.11.2017 16:45 |  
    8 0

    Tak Standa Tecl zase gól v Karviné, předpokládám, že proti nám nastoupit nemůže, když ho platíme.
    A Trávník 4. žlutá, to se hodí.

    • Re: Příští kolo- Jablonec

      PetCC     před 6 lety 19.11.2017 19:54 |  
      3 0

      Standa Tecl je pro Jablonec vcelku zásadní hráč, bez něj jsou určitě v útoku slabší.

  53. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Ondráš     před 6 lety 19.11.2017 16:59 |  
    2 0

    Moc pěkný..trochu jsem doufal, že to střelecký trápení protrhneme už minulé ligové kolo..škoda. Ale i tak super zápas.

  54. Kde ty dávné sněhy jsou...

    Petr9608     před 6 lety 19.11.2017 18:50 |  
    2 3

    První čtyři vzájemné zápasy skončily 0:0, to tedy včera nehrozilo.

    Plzeň pro změnu vyhrála. No, Tepláky nehrajou zas nic extra. Myslim, že tu půlsezónu 15-0-0 už udělaj. Snad to je opravdu jen ukáz s četností výskytu jak Halleyova kometa a příští sezóna bude jakože normální.

    Protože fakt si nedovedu představit, že se třeba s Plzní utkáme v 11. kole a budem mít oba 11-0-0...

    Potěšily dnešní výsledky. Byl bych skutečně rád, kdyby se Peltonec s Bolehlaví držely od pohárů co nejdále. Sousedům naopak celkem přeji zcela klidný boj o záchranu.

    Cesty dvou loňských druholigistů se brutálně rozdělují. Ale Chacharů by byla škoda.

    P.S. Díky za pátek. Nyní konečně vím, které místo dalo vzniknout ovocným jogurtů. Rád si ho občas dám. :o)

  55. Re: Slavia - Dukla 5:0

    travel (přítel SN)     před 6 lety 19.11.2017 19:03 |  
    4 0

    Zaslouženě vysoká výhra a aniž bych ji chtěl podceňovat,tak své jistě sehrálo i to ,že Dukla se snažila hrát otevřený fotbal a přitom se ukázal velký rozdíl v kvalitě mužstev.Holek mě nezklamal,hrál stejně "kvalitně",jak ve spartě,mohl by se tam vrátit.
    Příští týden musíme bodovat v EL a doufat,že španělé to v Astaně neodfláknou.No a pak vyhrát v Peltonci.Snad to kluci zvládnou.Jsem hodně zvědavý na základní sestavy.

    • Re: Slavia - Dukla 5:0

      o-cab     před 6 lety 19.11.2017 20:47 |  
      1 0

      s Duklou je vždy dobrý fotbal, snaží se hrát za každé situace, to mi na nich vždy bylo sympatické. až mi jich bylo líto

  56. Re: Slavia - Dukla 5:0

    Fulham     před 6 lety 20.11.2017 13:43 |  
    0 0

    Hoj - vidím blbě, nebo není v tipovacce MTA ?