Aktuality z médií

Komentáře (42)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    bongor     před 6 lety 07.12.2017 07:43 |  
    8 14

    Takže to bohužel vypadá na ústup z předních pozic.A my snílci jsme si mysleli,že vybudujeme mužstvo konkurenceschopné v Evropě.Asi reakce na varování Evropské komise,že je nutno pohlídat čínské investice a to zejména CEFC.Asi to bude hlídat komise ve složení Berbr,Křetínský,Paclík,Malík,Pelta.

  2. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    Fačín     před 6 lety 07.12.2017 08:32 |  
    9 11

    Skvělý, takže další Danny a spol. už asi nebudou. Trochu škoda, nejen že tito hráči jsou oživením ligy a atrakcí pro fanoušky, ale i marketingovým nástrojem. Takže nastává éra přivádění Coufalů a podobných zoufalců. Nebo jak tomu mám rozumět? Proč takové ústupy z pozic? Chtěli jsme snad vybudovat silný středoevropský velkoklub, k tomu ale nadstandartní hráče budeme potřebovat a takové musíte zaplatit - ať už předchozímu klubu nebo jim. Já jsem třeba byl z letní přestupové politiky nadšen a na všechny tři hvězdy jsem se opravdu těšil (a vlastně mě ani žádná nezklamala).

    • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

      dupy77     před 6 lety 07.12.2017 16:24 |  
      2 0

      Jestli je Coufal zoufalec, co seš potom ty?

      • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

        Fačín     před 6 lety 07.12.2017 16:40 |  
        0 3

        Děkuji za zbytečnou invektivu.

    • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

      sasky     před 6 lety 07.12.2017 18:36 |  
      0 2

      Žádná posila tě nezklamala? Sorry, ale i jako jejich obhájce musím uznat, že kromě Dannyho, který se poslední zápasy dostává do velmi slušné (ale ne hvězdné) formy, tak rozhodně nepřinesli Rotaň a tím méně Altintop nic navíc. Lidsky to jsou sympaťáci, ale Rotaňovu pozici ve středu hřiště může úplně stejně zahrát jakýkoliv běhavý DZ, ale to je na zahraniční akvizici zoufale málo. Jeho rozehrávka je prakticky nulová. Ano, šel dopředu a byl první vzadu, ale to zvládne spousta kluků s výbornou fyzičkou a trochou toho fotbalového myšlení a vnímáním prostoru. A neoddiskutovatelný fakt, že Altintop se nebyl schopný prosadit do sestavy dává dost jasný obrázek o jeho přínosu týmu. Navíc za poslední dobu se ukazuje, že budoucnost (a to zejména v pohárech) mají především rychlí hráči (Stoch např., ale i Sobol, Sýkora apod.) zatímco hráčům pomalým postupně úplně odzvoní. Ano, může být v týmu pozice "mozka" typu Horvátha, který nemusí vynikat rychlostí, ale ten hráč musí mít takové myšlení, že tuto svoji nevýhodu dalece přebije. A stejně na něj zbytek týmu bude muset dřít. Tzn. pro mě je jednoznačná priorita v rychlosti a práci s míčem. Danny sice splňuje druhé kritérium, ale z hlediska rychlosti to není hráč, na kterém by se dalo stavět. Rozhodně kvituji příchod hráčů jako Chaluš atd., kteří mají obrovský potenciál a klidně tu a tam kádr nějakým rozdílovým drahým hráčem doplnit. Nicméně neočekávat, že hráči 33+ nám vykopou poháry. Úplně bych Krobovi nedával za pravdu v tom, že se nebudou utrácet 2 mil. EUR za hráče, jde o to, za jakého hráče. Pokud je to nějaký talent, který má potenciál do roka přerůst ligu o parník, tak proč ne (řekněme 20 letý Chorvat atd.), ale cesta starších cizinců, byť zvučného jména zdá se býti slepá. Nerad dávám PLzeň za vzor, protože je z hloubi srdce nesnáším, ale oni si kádr budovali také nějaký čas a nyní jej jenom vhodně doplňují o pár jednotlivců. A do té pozice se teprve musíme dostat.

      • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

        Fačín     před 6 lety 08.12.2017 09:11 |  
        3 1

        No, mě nezklamali ze dvou důvodů - zaprvé jsem od nich žádné zázraky nečekal, vzhledem k jejich věku a zadruhé si myslím, že ani jeden nehrál to, na co je zvyklý. Dannyho jsme honili půlku podzimu po křídle, Altintopa jsme skoro odstřelili po pár zápasech a Rotaň teď taky měsíc nehrál. I starší zkušenější hráči potřebují čas na aklimatizaci, především kvůli jinému životnímu prostředí, jiným taktickým manévrům trenérů apod.

        A co se budování plzeňského kádru týče, je zajímavá jedna věc. Kupují povětšinou již hotové hráče, ale ti jim nikam neodcházejí! A když už někdo odejde, je zase brzo zpátky. To se to pak staví. My koupíme mladé hvězdy (Barák, Pavlenka) na kterých chceme stavět a oni do roka utečou jinam. Koupíme starší hvězdy a po půl roce na ně nadáváme, jak nemají přínos. Tak nevím.

  3. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    VanDel     před 6 lety 07.12.2017 08:42 |  
    8 9

    Docela by mě zajímalo, koho jsme v létě přivedli za 2mio EURo ?? Danny zadarmo, Rotan zadarmo, Altintop zadarmo, Jugas ani Hromada taky určitě nestáli tolik. Co to tedy má znamenat ?
    Pokud má pan Krob tak rád slovo pokora, tak ať jde dělat fotbal do Brna, Bohemky anebo Karviný. Tam si může s pokorou hrát na malým českým rybníčku, plácat se v klidu (když se bude dařit) ve středu tabulky a žít s klidným pokorným levným srdcem.
    Ale pokud chce Slávie vyhrávat tituly a hrát v Evropě nějakou důstojou roli, tak s nějakou pokorou, se toho rozhodně nikdy nedočkáme ! Rozhodně tedy radši budu mít ve vední megalomanského Tvrdíka, zvlášť když si to můžeme vzhledem k silému vlastníkovi dovolit, než pokorného Kroba !!!

    • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

      VanDel     před 6 lety 07.12.2017 08:59 |  
      7 9

      Koukam že už začínají úřadovat fanoušci, kterým se velmi stýská po nedávných pokorných letech, kdy jsme se klepali o udržení v lize, anebo když se zadařilo, tak jsem třeba byli i šestí !! Krásné to asi pro vás byli časy, že ? Hodně se vám po nich stýská ? Užívali jste si tu nedávnou šestiletku krásně pokorně a v klidu ?? Anebo ty léta předtím, kdy jsme se sice neklepali o bytí a nebytí, ale zase jsme pokorně pravidelně čuměli do prdele Spartě, která si z nás (až na pár světlých výjimek) dělala pravidelně srandu a pouze sem tam nám nechala nějaký ten drobek, který jí upadl od plné pusy...................Dali jste si taky určitě na své trika vytisknout nápis "věčně druzí", je to tak ? Určitě musí, protože přesně tohle pojmenování charakterizuje ty krásné pokorné léta.....

      • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

        Maeden (přítel SN)     před 6 lety 07.12.2017 10:41 |  
        3 2

        Jasně, vždyť do toho průseru nás přece zavedla Rosenova pokora, Doležalova láska ke Slavii a fanouškům, Jarolímova schopnost naslouchat druhým a jeho pověstná nezištnost a uvážlivost při nákupu supertalentů, kteří pod jeho vedením rázem vyrostli v žádané klenoty. Vzadu to jistili Sisákovi světci s respektem k zákonu a láskou k fotbalu, křišťálově čistý upřímný Standa a Paroubek, kterému se říkalo buldozer jen tak ze srandy, byl něco mezi Gándhím a matkou Terezou. Pak nastoupil úplný symbol pokory Řebíček, vzor skromného askety a intelektuála věčně pochybujícího o své pravdě.
        Byla by samozřejmě chyba něco takového zopakovat. Na prvním místě by měla být velkohubost, nesoudnost a řešení sporů přes média. To nás rozhodně posílí.
        Buď me rádi, že ze Syrovátky je dnes sebevědomá vyzrálá osobnost nespoutaná nějakými konvencemi, do českého fotbalového prostředí zapadl dokonale, chybí jen málo a bude to úplný Ivánek Horník s občasnými psotníky. To jsme přece vždycky chtěli. Také mě potěšila zpráva, že Krob se ve Španělsku už o poločase zlil jak ruský šváb na Hradě. Po úzkoprsém abstinentovi Řebíčkovi je osvěžující mít šéfa, co reprezentaci Slavie ani zbytečný respekt k hostitelům tolik neprožívá.
        Závěrem bych chtěl napsat - bez jakékoli pokory - všem, kdo chtějí na tento příspěvek slušně reagovat s vědomím toho, že jejich názory nemusí být 100% pravdivé: držte hubu a táhněte na Letnou!
        :)

    • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

      o-cab     před 6 lety 07.12.2017 12:43 |  
      0 3

      Danny i Altintop dostali takove podpisove bonusy, aspon podle ruznych medii (ted nemyslim Sport)

  4. Výběr hráču

    guyincognito     před 6 lety 07.12.2017 08:42 |  
    17 1

    Dle mého není problém ani tak s částkou dvou milionů, jako spíš s tím, že v případech takovýchto investic je nutné provézt opravdu detailní skauting odpovídající takto velké investici. To znamená, že daného hráče musí dlouhodobě sledovat skauti - tím myslím jejich přítomnost na utkáních v průběhu posledního minimálně půlroku, pokud možno tak i přítomnost na trénincích. Stejně tak hráče musí několikrát na živo a ještě víckrát ze záznamu vidět jak sportovní manažer, tak trenér. Na základě toho by se mělo posoudit, zda hráč dosahuje odpovídajících kvalit A TAKÉ zda zapadá do dlouhodobé sportovní koncepce klubu. Dále je potřeba osobního poznání hráče k získání pojmu o jeho charakteru. Nesmí se zapomenou ani na jeho zdravotní stav. Když se totiž podíváme na největší investice klubu za poslední dvě sezony, je zřejmé, že tento proces pravděpodobně ne vždy proběhl. Dám příklad těch hráčů, kde dle mého v určitých fázích nastala chyba.
    Gino - pokud vím, za jeho příchodem stál hodně DU, který v té době naplno trénoval a nemohl ho tedy vidět na živo více než párkrát. Je také možné, že v dlouhodobém kontaktu s hráčem by se projevila i jeho nepříliš průbojná povaha. No a také by si možná manažeři mohli všimnout, že je to primárně útočník a zamyslet se nad tím, zda se hodí do týmu co hraje 451 a má jasnou jedničku v útoku.
    Halil - zdá se mi, že s ním vedení počítalo spíše do středu zálohy, ačkoli je v této fázi kariéry ryzí podhrot, což je pozice, která v současné pozici ve slavii v podstatě neexistuje a pokud ano, podhroťák si musí často nabíhat hluboko do pole aby vypomohl našim DZ s rozhehrávkou. Samostatnou kapitolou je pak otázka, proč dávat vysokou smlouvu plus bonusy hráči, který je evientně zcela mimo fyzickou kondici.
    Danny - zde bych jen vyzdvihnul nutnost zvážit rizika při podepisování hráčů s dlouhodobými zdravotními problémy.

    Moje pointa ve zkratce: není apriori chyba nakupovat hráče za vysoké částky - naopak, potenciál takovouto investici udělat z nás může udělat velký středoevropský klub. Nicméně proces výběru takovýchto hráčů musí odpovídat investicím do takovýchto transferů vloženým.


  5. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    Lord_Edmund     před 6 lety 07.12.2017 09:12 |  
    18 0

    Každý si v tom článku a mezi řádky najde co chce. Podle mě , jestli dokážeme přivádět hráče pod 2 M Euro jako Simon, Stoch, Ngadeu, nebo dříve Tavares, Dřížďal, Belajd,tak s tím problém nemám. Vůbec to nemusí znamenat ústup z pozic a nižší cíle.
    Spíše mě znepokojuje evidentní napětí v klubu a řevnivost dvou vyhlášených pohodářů Kroba a Šilhavého. Sám sice nemám vyhraněný názor, jestli má Šilhavý zůstat, spíše asi ano, ale to načasování celé kauzy je k němu neférové a nevhodné.
    Navíc si nejsem vůbec jistý, jestli nejspíše hlavní kandidát, pán v kšiltovce, má na to, aby vedl Slavii. Podle mě je prototypem kvalitního provinčního trenéra, pro Liberec, ZLín, Jablonec...a.t.d.

    • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

      Sapfa     před 6 lety 07.12.2017 10:04 |  
      9 2

      Souhlasím s tebou, že napětí v klubu očividně existuje a že to nevěstí nic dobrého, i když se to Jarda T. před pár týdny snažil dementovat. Přijde mi, že trenér a Krob mají jinou představu. Doufám, že v přestupní politice bude hlas manažerů sloužit pouze k odklepnutí/zamítnutí návrhu, který bude předložen po analýze sportovního úseku (scouting, Nezmar + Bílek + trenér). Co se týká Trpišovského, tak nesouhlasím s hlasy, které tvrdí, že nic za sebou nemá, že je provinční, není zvyklý na "velkoklub" a tlak co to s sebou nese....já tohle neberu, buď na to ten člověk má, nebo ne, na to musíš mít náturu. Nezmar ho zná osobně, tak musí vědět, zda to v sobě má nebo ne...tím neříkám, že ho má přivést...ale nebyl by to výstřel naslepo....obdobné situace jinde po Evropě ukazují, že nemusíš mít za sebou velké kluby, abys při prvním angažmá ve velkém klubu byl úspěšný (Guardiloa, Enrique, Klopp, AC Milán se nebál dát nyní šanci Gatussovi...a spousta jiných) a každý v budoucnu uznávaný trenér byl někdy v nějakém velkoklubu poprvé, takže ty argumnty co tu padají mi nepřijdou ani logické, natož když toho člověka ti lidé znají jen z televize...

      • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

        kjandourek (admin)     před 6 lety 07.12.2017 10:18 |  
        4 2

        Guardiola, Enrique, Klopp... nebo třeba Zidane budiž... Ale víme, kolik existuje trenérů, kteří toho zase tolik nedokázali, dostali šanci vést velkoklub... a opět s ním nic nedokázali? Například ten šikula, co to teď vede za řekou dostal jako mladý šanci vést Inter Milán....Bylo z toho slavné deváté místo... a vyhazov... Podle mého názoru to procento může být vyšší ve prospěch těch druhých...
        Jak dopadne Gatusso v AC, to ještě netušíme... mezi námi, první zápas nic moc - Beneveto má první ligový bod, což asi za úspěch moc považovat nelze, ale hodnoťme jej až po roce

        • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

          Sapfa     před 6 lety 07.12.2017 11:13 |  
          2 0

          Ano, neříkám, že Gatusso uspěje, určitě může shořet jak papír, ale je klidně možné, že se z něj vyklube dobrý trenér, Juventus třeba takhle objevil Conteho....ale ono to procento ve prospěch těch druhých (neúspěšných) bude určitě vyšší i u starých protřelých bardů, podívej se, kolik jich ve Slavii či Spartě za poslednich x let neuspělo (i když ve Slavii často kvůli kádru, který tu byl a přehnaným očekáváním) a takhle to nefunguje jen tady, ale i jinde (nyní třeba Bayern a Ancelotti, Wenger už by byl všude jinde x-krát vyměněný, Chelsea to taky střídalal jak ponožky včetně Mourinha, Manchester taktéž, apod...). No ale je to asi opravdu o přístupu každého člověka, který o tomto rozhoduje, někdo k takovému kroku je nakloněnější, někdo ne.

          • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

            kjandourek (admin)     před 6 lety 07.12.2017 12:19 |  
            3 0

            Já jenom reagoval na to, že jsi Gennara postavil do roviny s Guardiolou a spol ... Osobně si vůbec nejsem jist, jestli takovýhle bývalý hráč -"rapl" může být dobrým trenérem... i když třeba příklad Simeoneho ukazuje, že může, ale takového Řepku bych si na jakékoliv lavičce představit nedovedl :-)

            • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

              Sapfa     před 6 lety 07.12.2017 14:53 |  
              2 0

              Jj, chápu. Dal jsem ho tam spíš v souvislosti s tím, že ani v AC Milán nemají problém ukázat na někoho bez zkušeností s TOP klubem a my to tu řešíme a pokládáme to za stopku diskvalifikují i třeba kvalitního trenéra z toho postu uchazeče. Ono zase je rapl a rapl. On může být ve finále super člověk, za kterým ti kluci půjdou...hezký článek o něm vyšel na idnesu http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-zahranici-italie-serie-a/319875/gattuso-chce-v-milane-prvni-trenersky-uspech-neboji-se-mlatit-hvezdy.html a Řepka, to je úplně jiný level, to je lobotom...:-)

              • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

                kjandourek (admin)     před 6 lety 07.12.2017 15:08 |  
                4 0

                No tak oni v AC obecně v posledních sezónách mají problém trenéra podržet - vždyť tohle je snad sedmý trenér za poslední tři roky... taky od té doby, co v roce 2014 odešel Allegri, žádný úspěch nemají - v lize se potácejí na 6-10 místě, bez pohárů...

                podle mě je normální, že nový trenér nejprve přinese svěží vítr, potom dojde ke vzájemnému "okoukání" a přijde pokles... dobrý majitel (ředitel klubu) trenéra podrží a v dalším roce už to zase může být lepší...

                Vždyť se podívejme na Trpišovského: v Liberci v první sezóně třetí, potom devátý (po podzimu dvanáctý - ztráceli na nás dvacet bodů)... a teď zase čtvrtý...

                Jarda už si dvakrát potěžkal mistrovský pohár, tenhle podzim si vyzkoušel stres v podobě vedení klubu, který má za cíl postup do LM a v kabině má spoustu zahraničních hráčů.. a všichni chtějí hrát...
                To bylo pro něj zase něco nového - teď si tam dosaďme Trpišovského, nebo kohokoliv jiného z ligy - ten se to všechno bude učit zase od začátku - to je krok o rok zpátky...

      • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

        dupy77     před 6 lety 07.12.2017 16:30 |  
        0 0

        Naprostý souhlas s tímto názorem

  6. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    Robinator     před 6 lety 07.12.2017 09:33 |  
    10 4

    Neměli by jste přivádět staré hráče za dva miliony eur!! ať je to utraceno přestupovou částkou nebo vysokým platem. Ale proč nepřivádět mladé hráče za dva, tři miliony EUR, to nechápu..Ti se dají přece skvěle zpeněžit. A to už je na našem skautingovém oddělení, jestli je schopno takové hráče vyhledat. Já si troufnu říct, že pokud například takový Sobol by byl našim hráčem a dostali bychom se do ligy mistrů, klidně bychom ho pak mohli za 150 milionu poslat dál. Nechápu takovéto podobné prohlášení..Nelíbí se mi, jakým stylem komunikuje naše představenstvo + trenér

  7. Nešťastné vyjádření

    Oberyn_7     před 6 lety 07.12.2017 09:40 |  
    10 0

    Celé to vyjádření se mi smíše zdá pouze nešťastné. Podle mého pokud ten hráč bude mít cenu 3 mil. eur, ale naši skauti a datová analýza ukáže, že má hodnotu daleko vyšší, tak nevidím důvod ho nekoupit, pokud na to budou finance. Toto je názor pana Kroba a pokud se nemýlím, tak posili schvaluje více lidí a nyní je bude primárně vybírat pan Nezmar. Tudiž není na místě žádné předčasné černé myšlenky.

    Představa o odchovancích, kteří tvoří třeba 70% týmu je spíše takový bláhový sen. Pokud se podíváme, třeba do Basileje, ale i do Juventusu. Kolik opravdu odchovanců či hráčů stejné národnosti tam hraje? Basilej max 50% a Juventus?

    Líbila by se mi cesta například Tottenhamu, který své odchovance dokáže zapracovat do svého prvního týmu, ale ti kluci hrajou minimálně 2 roky někde v 3 či 2 anglické lize aby byly na ten fotbal připraveni. Pokud se touto cestou vydáme, tak v tom nevidím problém, ale k tomu se určitě nesmíme bát koupit rozdílové hráče, kteří hold budou stát asi více peněz. Hledat nového Tavarese či Ngadeu můžeme, ale pokud chceme úspěch ihned, což většina lidí zde chce, tak to není tak jednoduché někoho takového najít aby nemusel dostávat třeba rok čas na aklimatizaci.

  8. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    Jachym     před 6 lety 07.12.2017 09:44 |  
    2 1

    Nám běžcům zase "chytří" lidé z branže (většinou nějak svázaní s výrobci věžecké obuvi) tvrdili, že boty pod 3 000 Kč jsou k ničemu... Jenže kvalitní boty se dají sehnat i za méně než polovinu, a to se nemusí jednat jen o mimořádné slevové akce...

  9. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    Ondráš     před 6 lety 07.12.2017 10:20 |  
    10 3

    Kdo chce za vším vidět problém, tak si ho prostě najde...to je marný.
    Že jsou nějaké třecí plochy v klubu je úplně normální, obzvlášť když nejsou výsledky, jaké se čekaly..to se děje přeci v každém klubu, který si to pak musí vyhodnotit, tak co tady panikaříte? Teď to vypadá v Plzni všechno sluníčkově, ale to je proto, že se jim daří..vzpomeňte loňskou sezonu, kdy ti zoufalci museli odvolat trenéra, i když vedl ligu..v Olomouci loni na Jílka všichni nadávali a chtěli ho vyrazit..o Rumunech snad ani netřeba mluvit..
    Rozvážnější nákupy jenom kvituju, protože takhle megalomanie nás poslala přesně tam, kde teď jsme..dám krk za to, že kdyby přišel třeba jen Jugas jako náhrada za Luftnera, tak rozhodně nemáme takový manko na PLZ, protože tenhle půlrok se všichni jen seznamovali (na hřišti i v kabině) a proto hra často vypadala tak, jak vypadala.
    Jak uměl Vrba pracovat s cizinci a s hráči, které nezná, jsme měli možnost vidět v Rusku..

    • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

      japhy     před 6 lety 07.12.2017 11:36 |  
      7 0

      Souhlasím v tom, že netřeba zmatkovat, když se přestane dařit.
      A nehodnotit jen v binárním módu - titul není samozřejmost.

  10. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

        před 6 lety 07.12.2017 11:15 |  
    5 7

    Už bychom neměli přivádět manažerský průměr, že pane Kjob?

  11. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    Ondráš     před 6 lety 07.12.2017 11:28 |  
    8 0

    Každopádně ale velmi zajímavý poznatek s tím tréninkovým hřištěm Juventusu..možná by stálo za úvahu naše hřiště rozorat, aby se hráči konečně naučili zpracovávat míč:) Pak je nějaké oraniště v Liberci, sníh v Jablonci, nebo písek v Plzni nemůžou rozhodit..

  12. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    Travinho     před 6 lety 07.12.2017 12:00 |  
    6 0

    Já bych trochu polemizoval se zrušením béček. Béčka neustále fungovat můžou. Jen je nesmysl mít povinnou Jun. ligu. Osobně bych se přikláněl k tomu, aby hráči z juniorky byli v béčku. Hráči z U19 v juniorce, z U18 v U19 a tak dále... Podle mého by stálo zato, se pokusit někde odkoupit práva na ČFL a hrát tam od příštího roku s béčkem. Snad by to administrativně šlo a nějaký tým by se pro to dal získat.

  13. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    navzdyslavia     před 6 lety 07.12.2017 13:06 |  
    2 1

    Treba myslel pan Krob, ze nebudem privadet hrace za 2 mio Euro, ale privedeme hrace nad 3 mio euro. Ze budeme kupovat jen kvalitu a ne hrace txpu Krmencika, Choryho atd.

    • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

      Travinho     před 6 lety 07.12.2017 13:52 |  
      7 11

      Ty jsi asi Plzeň na podzim moc nesledoval? Krmenčík byl na podzim o třídu lepší než kterýkoliv ofenzivní hráč našeho kádru.

      • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

        sicilianbrno     před 6 lety 07.12.2017 14:32 |  
        4 0

        Tím ofenzivním myslíš pouze utočniky doufám, tudíž max Škoda, Necid, jelikož krmenčík je muž na stahování balónů a zakončení do vápna. Nechce se mě to počítat, ale myslím si, že Škoda má odehraných mín zápasu na podzim než Krmenčík, a jeho přinos v nich je 7 gólů. Jistě, nějaký zápasy mu nevyšly, což Krmenčíkovi také ne. Proto titulek " o třídu lepší" není zcela na místě. Jinak souhlasím s tím, že Krmenčík je momentálně nejlepší utočník v české lize.

  14. Krob nebo Šilhavý?

    dauby     před 6 lety 07.12.2017 13:45 |  
    11 2

    Tak je jasné, že ve vedení Slavie to vře. Chytřejší budeme po dnešním zápase. Podle mě jsou tu 3 klíčové osoby (přičemž Tvrdíkova pozice je nezpochybnitelná): Krob, Nezmar a Šilhavý. Někdo bude muset z kola ven a Nezmar to pochopitelně nebude. Podle mě klíčová otázka zní: postaví se Nezmar za Šilhavého, nebo naopak přispěje k jeho pádu? Každopádně Krobova kritika "velkých nákupů" mi přijde dost mimo, protože on se na ní sám podílel. A pokud se mu nelíbila a byl přehlasován, měl odstoupit, anebo má být zticha a držet basu. Takhle nemůže klub navenek komunikovat a jen to potvrzuje zvěsti, že mezi Krobem a Šilhavým to minimáně dost jiskří. Já osobně, kdybych si měl zvolit mezi Krobem a Šilhavým, tak bych si nechal raději Šilhavého. Jeho styl komunikace se mi líbí a i když se určitě dopustil chyb, pořád si myslí, že to je dobrý trenér a hlavně má slušné a sympatické vystupování. Zaslouží si dostat ještě minimálně půl roku šanci. Pokud tedy večer postoupíme. Pokud ne, tak jbude letošní sezona jednoznačně neúspěšná, bez ohledu na to, jak dopadne jaro.

    • Re: Krob nebo Šilhavý?

      chrobak     před 6 lety 07.12.2017 14:20 |  
      3 0

      Ono to nemusí být tak horké a už vůbec to nelze brát podle novinářů. Nemyslím si, že by někdo musel z kola ven. To co Krob říká naznačuje chápu tak, že by zpětně asi postupovali jinak a že nejspíš příště budou postupovat jinak. A naopak bylo by divné, kdyby to tak nebylo. A že by měli všichni na všechno stejný názor by také bylo divné. My pamětníci si sice pamatujeme na jednomyslná usnesení, ale také si pamatujeme, že většinou to nebylo nic moudrého.

    • Re: Krob nebo Šilhavý?

      Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 07.12.2017 17:13 |  
      2 0

      Ale on přece říká, že na základě získaných zkušeností už by to neudělal. Co je špatné na tom přiznat chybu?
      Já už bych taky na základě zkušeností některé věci neopakoval, protože je zpětně vidím jako chybné nebo ne tak dobré.

      • Re: Krob nebo Šilhavý?

        dauby     před 6 lety 08.12.2017 07:38 |  
        0 2

        Já vidím prohlášení Hušbauera a Kroba a Šlihavého (o špatné komunikaci zevnitř klubu) a takhle se to prostě nedělá. Klub působí navenek rozhádaným dojmem. Když už je rozhádaný, nemá se to ventilovat navenek, a už vůbec by to neměl ventilovat ředitele klubu. Po včerejší blamáži v Astaně očekávám přes zimu zemětřesení.

        • Re: Krob nebo Šilhavý?

          dauby     před 6 lety 08.12.2017 07:39 |  
          0 0

          ...doma s Astanou pochopitelně...

        • Re: Krob nebo Šilhavý?

          Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 08.12.2017 08:56 |  
          0 0

          A to nějak odporuje tomu co jsem napsal?

  15. proč?

    Gino     před 6 lety 07.12.2017 16:51 |  
    10 1

    "Po nabytých zkušenostech je Krob mimo jiné přesvědčený, že v týmu Slavie by mělo být cca 70 procent Čechů a Slováků. „Máme silného investora, ale stejně si nemyslím, že bychom k nám měli vodit hráče za dva miliony eur. To by prostě neměla být naše filozofie. Chceme systematicky hledat mladé,“ uvedl."

    Martine, Martine, tohle mi fakt zní až příliš Šimáňovské. Nic proti tomu, ale apriori se zaklínat, že by tu mělo být 70% čechu/slováků - sakra proč jako? Když budeme mít možnost koupit kvalitního cizince, proč ho do prčic nekoupit? A proč ho nekoupit klidně za 3 miliony euro, když na to Jarda vyjedná love?

    Za tenhle článek nejsem moc rád. Navíc. když už, měl přijít opravdu až po konci podzimu a ne před posledním zápasem. Někdy mlčeti zlato, Martine.

  16. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    Ferguss     před 6 lety 07.12.2017 16:58 |  
    10 3

    Jedna z velkých (a častých) manažerských chyb je přístup: úspěchy jsou moje, neúspěchy vaše. Krob je zodpovědný za sportovní úsek a pokud vnímá podzim jako neúspěšný měl by z toho vyvodit důsledky v první řadě sám pro sebe. Případně špatně nastavené kompetence jdou opět za ním.

    • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 07.12.2017 17:10 |  
      0 2

      Taky jsem si rikal,ze u tech prestupu byl taky..

    • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

      Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 07.12.2017 17:10 |  
      5 0

      Taky od jara Krob už sportovní úsek nepovede ale bude to Nezmar :)

  17. Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

    zeleznik2     před 6 lety 08.12.2017 08:43 |  
    0 1

    Že by majitelé utáhli kohoutky?to asi ne, každopádně doufám, že se tím opravdu budeme řídit a nekupovat hráče typu Halil a spol... Coufal asi tolik stát nebude..

    • Re: Ředitel Slavie Krob: Už bychom neměli přivádět hráče za dva miliony eur

      mig52     před 6 lety 10.12.2017 11:23 |  
      2 1

      Tak majitel koupil stadion cca za miliardu.... to si málokdo připomene, takže může být.