O Slavii

Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

Slavia a Sparta se na závěr tradičně utkali v zápase veteránů a internacionálů. Ve starší kategorii měla navrch Slavia, v mladší Sparta. Za redakci přejeme vše nejlepší do roku 2018 jak vám fanouškům, tak samotné Slavii!

Veteráni nad 45 let:

Slavia - Sparta 2:1 (1:1)

Branky: 14. Kozel, 28. Řehák - 2. Hašek

Slavia: Šimurka – Klusáček, Ondrejčík, M. Šimůnek, Jan Mareš, Medynský, Jeslínek, Jindráček, Janoušek, Řehák, M. Beránek, Šilhavý, F. Veselý, Zákostelský, L. Kozel

Sparta: Blažek – Mlejnek, Vrabec, Bažant, Horňák, Obajdin, Siegl, J. Jarolím, Margolius, Trval, Denk, Mistr, M. Hašek, Zítka

Na straně Slavie nastoupili mimo jiné trenér letošních mistrů Jaroslav Šilhavý, trenér úspěšného ženského týmu Pavel Medynský či šéftrenér mládeže Miroslav Beránek. Za Spartu se pak v brance představil čerstvě 45letý Jaromír Blažek nebo současný trenér Bohemians Martin Hašek.

Právě poslední jmenovaný záhy otevřel skóre, když dostal ve středu hřiště příliš mnoho prostoru a pálil přesně k tyči. Podobnou technickou střelou srovnával po čtvrthodině hry Luboš Kozel. Ve zbytku první půle byla aktivnější Slavia, ale více vyložených šancí si z brejků vytvořila Sparta, takže vyrovnaný stav byl spravedlivý. Ve druhé půli pak zápas rozhodl krásnou střelou z přímého kopu Pavel Řehák. Více branek bohužel nepadlo, naopak bylo k vidění na kategorii veteránů velké množství faulů a hned několik žlutých karet.

 

Internacionálové nad 35 let:

Slavia - Sparta 4:9 (1:4)

Branky: 21. J. Černý, 30. Kuka, 48. Šenkeřík, 50+1. Kuka (pen.) – 12. Jarošík, 15. Stracený, 24. Kincl, 25+1. Jun (pen.), 27. Čížek, 29. Flachbart, 31. Stracený, 33. Zelenka, 34. Koloušek

Slavia: Vaniak – Luk. Došek, Petrouš, Mar. Müller, Hyský, Kalivoda, J. Černý, Ulich, Piták, Šenkeřík, Vlček, Kuka, T. Hrdlička

Sparta: Bičík – Koloušek, Matějovský, Vidlička, Jarošík, Hübschman, Novotný, Stracený, Kincl, Flachbart, Čížek, Luk. Zelenka, Jun

V kategorii internacionálů nastoupilo za Spartu hned několik dosud aktivních prvoligových hráčů. Do branky se postavila dvojka Sparty Bičík a do pole aktuálně boleslavský Matějovský či jablonecký Hübschman. V sešívaném nastoupili dosud aktivní třetiligový hráč Karel Piták. Slavii nakonec neposílil Patrik Berger, Sparta pak postrádala Jana Kollera.

Prvoligové posily letenských byly znát od začátku zápasu a Sparta diktovala tempo. Za stavu 0:2 však snížil po chybě Matějovského do odkryté branky Jaroslav Černý. Vyrovnat mohl záhy Piták, ale z penalty přestřelil. Od té doby už Slavia tahala za kratší konec a až v závěru snížila dvěma góly alespoň na konečných 4:9.

Komentáře (79)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

    malan (přítel SN)     před 6 lety 31.12.2017 11:47 |  
    13 0

    Pavel Rehak ole!

    • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

      TSeguinTS     před 6 lety 31.12.2017 12:35 |  
      20 0

      Pavel Řehák na dotaz ohledně jeho tvrdé hry: ,,O fauly se nejedná, sparťani jenom brečí''.

      • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

        Dobi     před 6 lety 31.12.2017 23:14 |  
        4 0

        Ono se to žel strašně vyhrotilo. Dříve vše končilo pouze naražením klobouku do očí, dnes jde o zdraví. Ale je to o lidech a hlavně o lidech v centru dění. Já jsem na několika odbočkách zažil derby-přáteláčky a společné posezení sparťanů a slávistů. Ti lidičky nejsou zatížení ničím a vždy jsme se dostali na obecné problémy, na historii, na životní slasti a strasti! Prostě lidé jako my, jen s jiným dresem na sobě! Kam se to vyhrotilo dnes? Kdy už jen projít v symbolech druhého klubu kolem party radikálů se blíží pokusu o sebevraždě. A vše jedno - starý / mladý - hlavně nepřítel! Proč?

        • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

          malan (přítel SN)     před 6 lety 01.01.2018 18:05 |  
          1 0

          Treba negativni zkusenost mnohych z nas s temi vypatlanci v poslednich 20 letech? Tezko mit uctu k nekomu, kdo vas dlouhodobe urazi, fyzicky napada atd. Kdo s cim/s kym zachazi...

          • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

            afro     před 6 lety 01.01.2018 19:17 |  
            3 0

            Presne tak, nabubrelost, nadrazenost, opovrhovani... To bych musel byt Jezis Kristus, abych je respektoval.

            • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

              Dobi     před 6 lety 02.01.2018 22:22 |  
              1 0

              Já jsem to přece nemyslel jinak! Že to zhrublo, že jít kolem těch vypatlanců v dresu Slavie je pokusem o sebevraždu! Bohužel se to hodnotí podle těch vypatlanců a dalších sebestředných blbů, u kterých je na druhém břehu Vltavy mentalita jiná, mnohem jiná. Ale na venkově je tomu opravdu často trochu jinak. Hecování ano, parte při porážce ano, ale pak se sejdou na pivu, jdou společně třeba fandit svému FK Vejprty nebo Postoloprty! Aby pak po zápase zašli zase do hospůdky. To si třeba v Praze představit neumím. Tam bych si určitě namohl ruku, kterou bych na svých zádech stále patral, zda už v nich nemám kudlu... A to mi vadí!

              • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                Travinho     před 6 lety 02.01.2018 22:26 |  
                0 0

                Já bych to tak hrozně neviděl. S řadou Sparťanů běžně chodím na pivo a kromě toho, že si myslím, že jsou to podlidi, tak s nimi problém nemám a to jsou lidi, kteří na Spartu chodí.

  2. Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

    TSeguinTS     před 6 lety 31.12.2017 12:41 |  
    18 1

    Já nikdy nechápal, jak může v silverstrovském derby nastoupit hráč či brankář aktivní v nejvyšší soutěži.

    • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

      Alanor (admin)     před 6 lety 31.12.2017 12:58 |  
      0 0

      Souhlas. Taky mě překvapilo, že se tam ti staří místo fotbalu pokopali jako koně. :)

    • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

      mig52     před 6 lety 31.12.2017 14:05 |  
      14 1

      TS, nevím, kolik je ti let, ale ještě v životě sportovním poznáš, co to je rudá fotbalová svoloč. Křiváci nejhrubšího zrna, jistě sis všiml,že byť J. Tvrdík vyzval ke spolupráci "Kabelu", aby udělali vše pro sesazení Berbra, uplakaný Peltův žalovníček si nechtěl pálit prsty a hlasoval pro estébáka. Z té strany se, až na pár výjimek, (p. Pešice)ochoty pro fair hru nikdy nedočkáš. RB by pro výhru zařízla bratra, to mi věř.

      • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

        Dobi     před 6 lety 31.12.2017 15:07 |  
        12 1

        Zkusím zareagovat hlavně vzpomínkami a nekamenujte mě za první 2_3 věty a čtěte dále! Na řadě odboček OP se pořádají různé souboje místních sparťanů a slávistů, přímo nebo pod skrytým heslem - Na hřišti soupeři, mimo ně přátelé. Je tomu tak ve Cvikově, Mníšku, Strakonicích i jinde. Často se bratrské dvojice dělí do obou dresů. Tak by to mělo být a oba silné a tradiční kluby by měly postupovat společně proti různým rychlokvaškám s podivným zázemím. Taková bývala lampasácká Dukla (ta dnešní je spíše sympatická a zcela něco jiného...) a dnes se shodneme v jiném městě, kde se mj. vaří jakési japonské pivo...
        Já chci připomenout rok 1987, přesněji 22.duben. Tehdy se v Písku hrálo finále ČESKÉHO poháru Sparta-Slavia. Oproti dnešku následovalo ještě federální finále Čecha se Slovákem a navíc i poražený finalista ČESKOSLOVENSKÉHO poháru měl nárok na Evropu - PVP, pokud mistr a vítěz poháru byl totožný. Sparta už měla titul prakticky v kapse, ale do Písku jela jak utržená ze řetězu. Pískal sudí Matuštík a postupně nám vyloučil dva hráče. Asi by si to obhájil, ale 2-3 podobné zákroky sparťanů přehlížel. Slavia od 10.minuty vedla a statečně se držela do 80.minuty. Následovaly penalty a až v druhé sérii Slavia podlehla 5:6. Jeli jsme domů jak zpráskaní psi a mně dalo moc práce, abych to nádherné jihočeské město měl zase rád... Doslova vyváděl Ivan Hašek, ale Matuštíkovi snad čouhaly stokoruny z každé kapsy. Tam jsem si definitivně uvědomil, že S + S jsou naprosto rozdílné kluby, co se týká férovosti, když třeba trenér Ježek preferoval "košiláče" Bohumila před naším Frantou Veselým a nakonec byl rád, že Franta zachránil v Záhřebu´76 postup s Holandskem. A když se objevil za pana Korbela ve Slavii, nemohl jsem to vydýchat. Na rozdíl třeba od Straky, z nějž to pokrytectví a podlost podle mě nečišely! Takže se vůbec, ale vůbec z dneška ničemu nedivím!!
        Přeji všem slávistům v novém roce hlavně zdraví, klid a pohodu a aby ten rok proběhl bez podrazů a pokrytectví! Jsem velký snílek????

        • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

          Akuls     před 6 lety 31.12.2017 16:56 |  
          6 1

          Jen si dovolím dvě poznámky:
          a) bylo tehdy neuvěřitěné, že snad jen necelé 2 roky po té co nás sudí Matušík v tom Písku zařízl začal fungovat ve slávistickém managementu. Typická SKS, on do nás kamenem, my po něm chlebem,
          b) F. Veselý 34x za repre, ale jen 3 góly, i když hodně důležité (braráž s Maďarskem v Marseille, vítězný gól proti Rumunsku v kvalifikaci o Evropu a potom to slavné semifinále ME 1976 proti Holandsku). Proto nebylo divu, že Ježek v repre dával příležitost i Košilkovi (26 zápasů), zvlášť když hrál v ACS i v repre s Jurkaninem, Sparta hrála skoro každý rok o titul a my většinou jen o záchranu a navic v repre skončil Lála. Ježek určitě věděl proč to dělá, stavěl ty nejlepší a proto byl i tak úspěšný a to nejen v repre (za 7 sezón v ACS 6x titul, jednou druhý flek), a to tehdy mafie ve stylu Košťál - Pelta - Horník nefungovala. Vždyť Sparta v jeho éře i sestoupila do druhé liga. A kdyby nebyl Ježek, nebyl by Korbel a kdoví kde by dnes byla Slavia.

          • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

            SKEP     před 6 lety 31.12.2017 20:33 |  
            0 0

            Máte pravdu, causu Matusik ve svých memoárech podrobně líčí populární Epi.

            • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

              Akuls     před 6 lety 31.12.2017 21:09 |  
              2 0

              Ano, docela zajímavá knížka, Epi tam píše i o dalších velmi pikantních záležitostech, např. jak se k nám málem přišel po zranění rozehrát už tehdy nenapravitelný opilec Paul Gascoigne, jak by záložník Karel Jarolím nepřihrál Dragišovi Biničovi i kdyby byl posledním fotbalistou na světě atd.

              • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                SKEP     před 6 lety 31.12.2017 22:07 |  
                0 0

                JE v publikaci dále nepřímo zmiňuje jistého činovníka Slavie, jehož zásluhou byla na konci 80. let zastavena adaptace Edenu. Já v této souvislosti slyšel takřka neuvěřitelné jméno. Máte o tomto případu bližší informace? Díky

                • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                  Dobi     před 6 lety 31.12.2017 22:17 |  
                  2 0

                  Neměl rád patronátní podnik IPS a po Listopadu napsal do jednoho deníku "divnej" článek, Ministerstvo kontroly na to skočilo a peníze získané ještě z minulého režimu prý zabavilo. Všechno svědčí o to, že peníze slíbeny byly, to by se neboural východ!

                  • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                    SKEP     před 6 lety 01.01.2018 06:25 |  
                    0 0

                    Členové tehdejšího výboru nechali zbourat východní ochoz, neboť doufali, že se touto demolici urychlí proces výstavby nového stadionu. Následně byly sutiny odvezeny a na jejich místě natazen plot. Áčko poté využívalo Strahov, na hlavním hřišti v Edenu se zabydlela reserva. Matně si vzpomínám, že v kabinach někdy ani netekla teplá voda. Až později byl Edenu znovu upraven pro nejvyšší soutěž.

                    • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                      Akuls     před 6 lety 01.01.2018 12:55 |  
                      2 0

                      Bylo tehdy vydáno jakési pŕedběžné opatření, že stavba nesmí pokračovat do rozhodnutí VLKu, a to do sametové revoluci vydáno nebylo. Jinak stavební povolení na opravu východní tribuny vydáno bylo. Bylo jasné, že se nejedná o prostou opravu nebo rekonstrukci jednotlivých tribun, ale o tzv. technické zhodnocení, které mělo být hrazeno z investic, ale slávisté na ministerstvech se tehdy nebáli jít s kůží na trh, porušit mírně předpisy (koruně ve státním rozpočtu je více méně jedno zda je investiční nebo neinvestiční - jsou to jen hrátky v rámci programového financování, které tehdy ještě ani pořádně neeixistovalo) a ten projekt by se realizoval. Ostatně rekonstrukce Letné za Petra Macha či poskytnutí prostředků na výstavbu tréninkového centra ACS na Strahově mělo k čistotě také hodně daleko, ale žádný sparťanský Zápotocký to holt nepráskl a tak to v klidu prošlo, resp. se později zlegalizovalo. Holt Slavia neměla tu sílu, aby jí soudruzi z SPK dali do plánu výstavbu stadiónu jako Spartě.

                      • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                        Dobi     před 6 lety 01.01.2018 17:15 |  
                        5 0

                        Ono je to možná ještě složitější. Jáí jsem pracoval ve výpočetce, která programovala a počítala pro SPK a jeden z tehdejších náměstků byl velký slávista. A jednou mi ukázal symbolicky - tamhle v šuplíku jsou peníze na Eden... No, a pak ten článek to prý zhatil. Možná, že si pamatujete starý novinový Slávistický Zpravodaj, aby to nebyl měsíčník, tak 11x do roka. Vydávala to SK, ale 90% psali členové OP a hodně i o OP. Šéfoval tomu pan Drož, poprtovní šéfredaktor Večerní Prahy, hlavními přispěvateli byl VZ a já. Já měl času málo, ale snažil jsem se o dvě věci - líčení OSOBNÍCH zážitků a vzpomínek a pak statistiky, k čemuž jsem měl jako matematik blízko. Když si něčím nejsem jistý, uvedu "prý" nebo "říká se" apod. A podobně se snažím i dnes. A nezapomenu na jeen rozhovor s p.Drožem: Míšo, snaž se psát více, u VZ mám někdy dojem, že to, co neví, tak si vymyslí. Takový náš Alois Jirásek... Ale vše bylo čtivé, dočetli jste se o každém z mnoha oddílů a odborů Slavie! Takže asi takhle...

                        • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                          Dobi     před 6 lety 01.01.2018 17:17 |  
                          0 0

                          Zlobí mě klávesnice - ne poprtovní, ale SPORTOVNÍ... Pardon!

                        • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                          Akuls     před 6 lety 02.01.2018 10:54 |  
                          1 0

                          Možná by stálo za to jednu Univerzitu Slavia věnovat historii stadiónu v Edenu a období, kdy se náš klub jmenoval Slavia Praha IPS a pozvat tam i bývalého předsedu Slavie, náměstka generálního ředitele IPS a hlavně velkého Slávistu Ing. Komárka. Pokud je mi známo, tak přes pokročilý věk by měl být stále O.K. Určitě by rád zavzpomínal na dobu kdy jsme na trávníku sledovali hráče jako byl Stárek, Zlámal, Biroš, Mareš, Luža, Smolík, Cipro, Klimeš, Jebavý, R. Svoboda, Veselý, Segmuller, bří Herdové a bojovali třeba proti Slovanu a sudímu Glocknerovi na Tehelném poli o získání mistrovského titulu. Jen nevím, zda by se dostavil i pan V.Z. IPS pro něj byl něco jako červený hadr pro býka.

                          • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                            Dobi     před 6 lety 02.01.2018 14:57 |  
                            2 0

                            Jak jsem poznal pana Komárka, dokázal situaci držet pevně v rukou. Někdo jej nazval despotou, ale to by bylo příliš silné a nespravedlivé hodnocení. Ono platí citát ze Švejka "Disciplína muší bejt, vy kluci pitomí"... Výčet výše uvedených posil nepotřebuje další komentář. Ten patronát IPS byl v dobrém slova smyslu pořádně znát. A těžil z toho i OP. Účastníků Karnevalu přece jen trochu ubývalo, ale IPS to vzal i jako akci pro zaměstnance a zaplnil většinu míst v levém křídle,(to, které INCHEBA asi před 5 lety nechala vyhořet...) A vím z vlastní zkušenosti, kolik ipsáků se i díky Karnevalu stalo slávisty. Za mpř. OP byl kooptován Ing.Štejfa, náměstek IPS a když už nesehnal peníze on, tak pak nikdo..

                            • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                              Akuls     před 6 lety 02.01.2018 15:20 |  
                              1 0

                              Co vím, tak Ing. Komárek byl opravdu schopný manažer a proto ho GŘ IPS Krajhanzl udělal svým náměstkem i když nebyl ve straně a to bylo u takového velkého podniku něco neslýchaného. Ostatně že byl fakt schopný svědčí i to, že po revoluci šéfoval řadu let mezinárodní stavební firmě Suter & Suter ČR. O tom, že IPS vytvořil hráčům Slavie výborné podmínky svědčí i to, jak sílný kádr hráčů se tehdy ve Slavii sešel. Panu Zápotockému a některým dalším staroslávistům se nelíbilo, že IPSáci po svém nástupu nenechali ve výboru fotbalové Slavie kámen na kameni. Holt to už tak bývá, kdo plati, ten rozhoduje.

                              • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                                Dobi     před 6 lety 02.01.2018 19:10 |  
                                1 0

                                Co já pamatuji, tak se nejednalo o "kámen na kameni" ale hlavně o doplnění v důležitých funkcích (ing. Śtejfa, potom hospodář a asi dva další, protože někteří rebelanti odešli spíše sami. nesnesli, že to už není Slavia, ale Slavia IPS) Ono i v OP bylo pár antiipsáků; ti si neuvědomili, že hlavní zdroj příjmů - karneval - zachraňoval plný sál ipsáků!

                • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                  Akuls     před 6 lety 31.12.2017 23:41 |  
                  6 1

                  No ano je to tak, pan samozvaný historik Vladimír Zápotocký, jako úředník FMTIR, musel své zbytnělé ego - slávistické srdce, neslávistické srdce - projevit ve vztahu k lidem z nenáviděného patronatního podniku IPS a napsal článek do Hospodářských novin a zhatil tak opravu Edenu, tribunu po tribuně, kterou připravili Slávisté + poslední předrevoluční ministr financí ČR Nykodým, mistr stavebnictví ČR Polák a předseda SKS Komárek a IPS. Peníze na investici (výstavbu nového Edenu) se do státního plánu nedostaly, ale v neinvestiční oblasti je výše uvedení ministři našli a IPS měly rezervovanou stavební kapacitu a během dvou let by za provozu celou akci realizovaly. Takto se ale pouze zbourala východní tribuna, když udání uveřejněné v HN začal vyšetřovat Výbor lidové kontroly. Tím se vśechno na několik měsíců zastavilo a pak už příšla, pro výstavbu nového Edenu možná příliš brzy, sametová revoluce. Pan V.Z. tímto svým práskačstvím připravil SKS o několik titulů a celou jednu generaci fandů (nejen u nás se totiž začíná fandit hlavně těm prvním). Trenér Cipro odhadoval, že naše kočovaní po Praze stálo Slavii v každé sezóně nejméně 9 bodů. Skoro bych čekal, źe by se mohl pan historik konečně třeba někdy na Univerzitě Slavia veřejně omluvit.

                  • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                    SKEP     před 6 lety 01.01.2018 06:10 |  
                    0 0

                    Děkuji za vyčerpávající vysvětlení. Zmiňovaný pán dnes vystupuje v úloze jakéhosi oficiálního historika Slavie.

                    • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                      Akuls     před 6 lety 01.01.2018 12:28 |  
                      1 1

                      Já vím, dost toho zná, ale žádný slávistický prof. V.V.Štech to tedy není. Vím, že např. Z. Zikmund, autor knih Fotbal ve stínu Duceho, nebo Na levém křídle E. Beneš, jehož knihy jsou doslova prošpikované historickými realiemi, pana Zápotockého vůbec jako historika neuznává. Třeba jeho hypotéza, proč se řve Jude Slavia je zcela zcestná a jen Sparťanům nahrává k obhajobě tohoto nesmyslného pokřiku.

                      • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 01.01.2018 14:24 |  
                        1 0

                        Znám ho osobně desítky let,tak až ho potkám.tak se ho zeptám a případně pošlu do prdele.

                      • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                        SKEP     před 6 lety 01.01.2018 15:16 |  
                        0 0

                        Já zaregistroval dvě verse - jednu směrem k původu sekretáře Laufra a druhou stran pojistného.

                        • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                          Akuls     před 6 lety 01.01.2018 16:21 |  
                          4 0

                          Pokud já vím, tak Zápotocký šíří tu verzi o pojišťení mezinárodního zápasu proti nepřízni počasí. Když v den zápasu opravdu lilo, tak holt SKS vyinkasovala pojistku, no a protože se soupeř mohl zdržet do pondělí, tak se nakonec sehrál i zápas, ale před podstatně nižší návštěvou než by byla v neděli. Josef Laufer by mohl vadit Sparťanům těžko, vždyť v meziválečném období měla Sparta dokonce za pŕedsedu klubu hned několik Hebrejců a Pražská židovská obec patřila mezi hlavní mecenáše Sparty. Románový hrdina pan Načeradec byla výjimka potvrzující pravidlo, že pražští Židé fandí Spartě.
                          Podle mne jen nějaký sparťanský blbeček, který neuměl ani do šesti počítat si někdy v osmdesátých, resp. devadesátých letech minulého století spletl slávistickou hvězdu stojící na hrotu s šesticípou hvězdou Davidovou a ostatní to po něm začali opakovat.

                      • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                        SKEP     před 6 lety 01.01.2018 15:41 |  
                        0 0

                        Za skutečného znalce ovšem považují spisovatele a historika p. Jensika, autora Kroniky a mnoha jiných hodnotných svazků. S tímto respektovanym literatem jsme uspořádali dvě nezapomenutelne besedy v dnes již zbouranem hostinci na Plincneraku. Dlužno dodat, že největší láskou p. Jensika je hokej a stará Štvanice, bohužel též dnes neexistující.

                      • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                        Travinho     před 6 lety 01.01.2018 17:01 |  
                        0 0

                        K věci stadionu se vyjadřovat nebudu, ale kydat hnůj na neskutečné encyklopedické znalosti pana Zápotockého mi přijde hodně přes čáru. Jen málokdo z nás ví alespoň desetinu toho co on.

                        • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                          Akuls     před 6 lety 01.01.2018 17:43 |  
                          2 0

                          Nevím o jakém kydání hnoje hovoříte, ale jestli jste četl nějaké Zápotockého knihy, jako třeba Temné stíny fotbalu či Fotbalové sedmilháŕe, tak je to psáno stylem jedna paní povídala, prostě bulvár a ještě tam jsou faktické chyby. Něco podobného opravdový historik nikdy nenapíše. Přečtěte si knihy od Z. Zikmunda, to je také historik amatér, ale hned poznáte ten rozdíl.

                          • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                            Travinho     před 6 lety 01.01.2018 18:51 |  
                            1 0

                            Já pravidelně chodím na slávistické vycházky i na Univerzitu Slavia a myslím si, že lidí se znalostmi pana Zápotockého je u nás absolutní minimum. Ano, chyby dělá, ale ty jsou v současné době téměř všude.

              • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                Dobi     před 6 lety 31.12.2017 22:14 |  
                2 1

                Já jako jugofil mám mj.státnici z kdysi společného jazyka-srbochorvatštiny, než to začali uměle dělit. Když přišel Slađan Ašanin (mimochodem při exhibici nedávno mluvil perfektně česky), tak jsem jej tlumočil na odbočce Dobříš, popovídal jsem si i s Marko Alvirem, ale také Vukadinem Vukadinovićem... Zkusil jsem to i na Biniće ale "byl nějakej divnej"... No, a Jarolím, když byl na závěr kariéry v České Lípě, tak se prý vykládalo, že by - pokud by se kupec našel - prodal i Máchovo jezero! Také si nemají co vyčítat!!

                • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                  dalislavista     před 6 lety 01.01.2018 19:49 |  
                  2 0

                  Nerozumím, jak si nemají co vyčítat? Je snad něco jiného, když je Binič "divnej" a když mu Jarolím nepřihrával. Snad by nás mělo zajímat, že někdo někoho při hře "odstavil". A že to tak opravdu bylo, to vím z vlastní zkušenosti, tyto sezóny jsem byl na téměř všech zápasech včetně těch na Slovensku. Biničovi Jarolím a Kuka nepřihrávali, ale on když mohl, přihrál. Kdyby ho tenkrát nesmyslně nebojkotovali a využili jeho předností, byli jsme už někde úplně jinde, mohli jsme hrát LM mnohem dříve díky přímým postupům pro vítěze ligy, které často slízával jiný klub za řekou.
                  To, jestli byl "divnej" mimo hřiště je mi fuk. Ale to, že se bojkotoval výborný útočník (zřejmě i kvůli platu- závist?) jinými hráči, to mě neskutečně vadí ještě dnes.

                  • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                    Dobi     před 6 lety 02.01.2018 18:57 |  
                    1 0

                    Ach to nepochopení psaného textu!!!! Já jsem vůbec nepsal o tom, zda byl "divnej" na hřišti nebo mimo hřiště! To, že Jarolím měl vždy k férovosti "neblízko" je asi každému jasné a "vztah" Jarolíma k Binićovi je jasně negativní. Já jsem nechtěl nic víc ani méně, než napsat o osobních setkáních sebe jako jugofila. Chorvati Ašanin i Alvir, stejně jako Srb Vukadinović (to už uměl česky!) byl šťastnej, že slyšel rodnou řeč a všichni otevřeli srdce. Stejně jako Slovinci Šeliga a hlavně Sanković, i když slovinština je trochu odlišná! Podobně Makedonci, když jsem básnil o Ohridu, Skopje i Velesu. Jen Binić byl "divnej". Kouknul se na mě ve stylu "co otravuješ". Takže by bylo vhodné, než začít hned podsouvat něco jiného, přečíst si znova. Samozřejmě koupě vítěze PMEZ z CZ Beograd byl Kauf století a Jarolím se podepsal výrazně na !odstavení". Ale o tom můj příspěvek nebyl... Mně stačilo, jak hrubě odmítl nabídku př.Maika k návštěvě Maikolandu, když budou blízko někde hrát..Punctum.

            • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

              Dobi     před 6 lety 31.12.2017 21:18 |  
              2 0

              I to je žel Slavia. Nejen Matuštík, ale i další sudí Puček...Já jsem třeba zmínil Straku. On pocházel v ČB ze slávistické rodiny a jeho a Lavičku nám oba už rozjednané ukradl Ježek slibem repre. Moje mám byla učitelka a manžel jedné její kolegyně, velký slávista, učil Ježka ve Dvoře Králové. Ježek se o něm zmiňoval. Profesor byl - na rozdíl ode mne i dalších ve vyjadřování slušný člověk a jeho slovník byl prost vulgarismů. Až když se Ježek objevil ve Slavii, slyšel jsem jej poprvé od plic klít! Co se týká repre, chápu, že se 1976 sázelo na sehraná dvojčata Slovanu Masný-Švehlík! Budiž. Ale že by byl Košiláč lepší než Franta?

              • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

                Akuls     před 6 lety 31.12.2017 22:05 |  
                1 0

                Nebyl, také F. Veselý sehrál v reprezentaci víc zápasů než Košilka, ale jeho produktivita ve Slavii a za nároďák byla nesrovnatelná a tak občas dostal šanci i druhý Veselý.
                Ježek měl hlavně rád peníze. Údajně bylo běžné, že před zápasem otevřel před hráči kufr plný peněz s tím, že když vyhrají, jsou jejich a fungovalo to. Dokázal např. i jen s nedávnými druholigysty Caltou, Procházkou nebo Bartoněm hrát vyrovnané zápasy s Realem Madrid. No a pokud vím, tak do Slavie šel Sparťan Ježek na přání Korbela, protože jinak Čechoameričan nebyl ochoten SKS financovat a Ježek s Epsteinem si určitě uměli spočítat, že škodní také nebudou a tak to i Epi překousl. Ty přestupy bych mu nevyčítal, holt je to vždy o ostrých loktech, šikovnosti a hlavně o penězích. Už F. Scheinost vyfoukl Slavii před 100 lety Káďu a ani lanaři SKS neseděli s rukama v klíně (viz Petrů K. - Dějiny Československé kopané, Nakladatelství Pokorný 1946). No a na obranu Ježka ve vztahu ke Slavii je třeba připomenout, že Spartě doslova ukradl pro SKS Patrika Bergera nebo z D.B.B. Štefana Rusnáka. To já jsem byl spíš naštvaný na údajně slušného člověka trenéra Milana Bokšu, který kdysi ve funkci předsedy trenérské rady fotbalového svazu doporučil, aby na technický přestup přestoupil do Slavie údajně telentovanější brankář Štícha než výborný útočník a střelec Hradce Černý. No a díky tomu příští přestupní termín získala Černého Sparta.

        • Re: Poslední den v roce proběhne tradiční silvestrovské derby

          bongor     před 6 lety 31.12.2017 17:10 |  
          2 0

          Na to stačí pár slov.Je to prostě pakáž.

  3. Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

    zeleznik2     před 6 lety 31.12.2017 13:25 |  
    5 0

    Tak bohužel Sparta s mateřskou školkou nás rozdrtila v internacionálech a jen potvrdila vítězství z vánočního turnaje. Aspoň že jsme vyhráli ve veteránech. Na jaře doufám bude vítězná odveta na Letné..Všem slávistům Šťastný nový rok 2018!!..

  4. Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

    Eluin (přítel SN)     před 6 lety 31.12.2017 13:43 |  
    3 0

    Inu, nasadit Bičíkovce, to je poněkud netradiční...

  5. Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

    donford     před 6 lety 31.12.2017 14:08 |  
    8 7

    Daly by se říct, že o nic nešlo, ale derby je derby. Už od žáčků. Kdo mě štval, byl Hyský. Sice se chlubí, že je na hřišti každý den, a teoretik je to veliký, nad něj a pána Boha není, ale na hřišti zkazil, co mohl. Takticky, technicky, prostě bída, fotbalová primitivnost, která nás stála nejméně 3-4 branky v naší síti. Myslím, že ten nemá právo hrát za Slavii ani jako veterán. Opak Řeháka. Ale v kecech je to jednička. Jinak hezkej novej rok všem.

    • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

      malan (přítel SN)     před 6 lety 31.12.2017 14:26 |  
      9 0

      Ja myslim ze zahral svuj standard co hraval ne? :)

      • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

        Ragnarok     před 6 lety 31.12.2017 16:45 |  
        3 3

        Martinovi to věru nevyšlo. Ale on způsoboval husí kůži nejdnomu fanouškovi i během aktivní kariéry. Musíme počkat na Dannyho, Rotana, Milana Škodu a další, Sparta do toho totiž jde po hlavě. Pavel Řehák sice sympaticky, ale být někdo takový v rudém dresu, tak se tu poděláme.

    • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

      bongor     před 6 lety 31.12.2017 17:16 |  
      10 0

      Pavel Řehák a jeho přístup ,to je to jediné ,co na ně platí.Výborným učedníkem se ukázal Bóřa v posledním derby.
      Kdo si jen na chvíli pomyslí,že je to s nimi jde jinak,ten za chvíli zjistí,co jsou zač/skok plavmo Jardy T.na taškářovu fintu s stberbrem/.

  6. Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

    marcocruz (přítel SN)     před 6 lety 31.12.2017 15:44 |  
    7 3

    Mně teda přijde víc něz úsměvný, možná i trapný, že jsou sparťani tak lačný po tom snížit svojí tristní bilanci v silvestrovskym derby, který se, pokud dobře vzpomínam, týkalo vždycky hráčů, co už vlastně hráli od 3. Ligy dolů, resp. už skončili profi kariéru, že nasadí čtvrtku hráčů profesionálně aktivních, moc to nechápu, ale sparťani byli vždycky divný, o to víc škoda že jsme je neporazili. Příště teda co? Za Spartu Kadlec, Krejčí a Čech?

    • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

      pavelKa (přítel SN)     před 6 lety 31.12.2017 16:42 |  
      7 10

      Je to těžké jednoduše přiznat, že tentokrát byla Sparta lepší, že? Kdo z diskutujících zná pravidla startu, na kterých se oba tábory dohodly? Nemysím si, že by to sparťani porušili bez souhlasu naší strany.
      Jinak všem Slávistům do nového roku pevné zdraví, hodně koukatelných zápasů a plno radosti z dobrých výsledků naší Slávie

    • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

      honzah (přítel SN)     před 6 lety 31.12.2017 22:48 |  
      5 0

      Pamatuji léta, kdy hrála Sparta obvykle s výrazně užším kádrem, zatímco naši byli sehraní z různých turnajů. Letos to poskládala lépe Sparta, nedá se nic dělat - nečekám, že by začali vyhrávat pravidelně. Pravidlo 35 let přijaly a dodržely obě strany. Mimochodem, za nás nastoupil na Silvestra 2011 Jiří Štajner - tedy v sezóně, kdy byl tahounem Liberce k titulu a snad i Králem ligových trávníků.

  7. Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

    DF007     před 6 lety 31.12.2017 16:12 |  
    8 0

    To derby, které se počítá, jsme letos zvládli. A to je důležité.

  8. Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

    Sedrousek     před 6 lety 31.12.2017 16:41 |  
    12 0

    Sparta vyhrává sranda mače a my zase zápasy ve kterých o něco jde. A je jedno jestli je to fotbal nebo futsal.

  9. Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

    Akuls     před 6 lety 31.12.2017 17:49 |  
    8 1

    Pokud si pamatuji, tak za těch více jak třicet let, co se tento srandamač na Silvestra hraje, se naopak mnohokrát stalo, že SKS nastoupila s mnohem větším počtem hráčů a ještě k tomu mladších. ACS kolikrát ani nemohla skoro střídat. No a k těm dnešním jejich ligovým posílám - to co chytil Bičík, by Blažek chytil taky, Hubschman už hraje fotbal starých pánů za Jablonec druhý rok a tak jedině Matějovský vyčníval, a to hodně, ale i on zavinil gól a v závěru, snad aby nám nedali potupnou desítku ho ani nestavěli. Možná buďme rádi, že to tak dopadlo, vźdyť skoro vždy platilo, že kdo vyhrává derby na Silvestra prohrává derby v lize. Ze slov Jana Mareše ale bylo cítit, že se mu tým "nad 35" let moc nesešel. Chyběli Jarolímové, Skácel, Šmicer, Berger, navíc nebyl moc vidět Ulich, Černý, Piták ( ten zahodil i penaltu), Kalivoda a Hrdlička, ale hlavně to byla velká bída v obraně. Docela mne překvapilo, jak si obtloustlý Zelenka, či nemotorný Kincl, prckové Koloušek a Stracený dělali srandu nejen z Hyského, ale i z Petrouše, Doška a Müllera.

    • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

      kjandourek (admin)     před 6 lety 31.12.2017 18:20 |  
      10 1

      Já bych ještě trochu doplnil, že tahle tradice začala jako setkání bývalých hráčů, ale za nás od začátku hrával Jeslínek, který v té době dělával kapitána ligovému Áčku, nastoupili i Frýda a Vandas... za Spartu ve třetím derby (1989) nastoupili Bílek, Bielik, Čabala, Skuhravý a Hašek - tedy hned pět reprezentantů...

      V roce 1991 hráli aktuální reprezentanti Knoflíček a Straka, o dva roky později přijel hráč Stuttgratu Béda Vrabec a za nás chytal mladičký Jaromír Blažek, t.č. na hostování ve Viktorce

      Takže oba celky nastupovali často posíleny o ligové borce.. Navíc si oba týmy si začátku půjčovali hráče i odjinud - za nás hrával Vízek a Panenka, za Spartu Nehoda, Dobiáš, Samek, Geleta, nebo třeba současný manžel Helenky Vondráčkové a tehdejší majitel Xaverova Martin Michal...

      Jenomže tam nebyla ta rivalita - hrálo se pianko, aby se udělala žízeň....

      Ke konci devadesátých let už to bylo hodně o rivalitě a o boji na ostří nože - snad až potom, co Sparta povolala kapitána reprezentační jedenadvacítky Romana Týceho (protože to prostě byl její bývalý hráč), tak se udělalo omezení na hráče nad 35 let....


      • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

        Akuls     před 6 lety 31.12.2017 18:50 |  
        4 1

        Tak, tak, první silvestrovská derby organizoval kdysi velký fanda SKS, jistý pan Bibeň a hrálo se to na dnes již neexistujícím hřišti Čechie Karlín, vedle hotelu Olympic. Nyní v té tradici pokračuje společnost NIOsport, která patří Václavu Čićatkovi, jednomu z nástupců Jana Lály na pravém beku A-týmu SKS.

        • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

          Akuls     před 6 lety 31.12.2017 21:20 |  
          3 1

          Ještě bych si dovolil doplnit, že ten Beda Brabec hrál ve Stuttgartu "jen" druhou Bundesligu za Stuttgarter Kickers.

        • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

          donford     před 6 lety 31.12.2017 22:50 |  
          2 0

          Na Čechii se hrálo na škváře, tenkrát. Tam jsem poprvně viděl velmi mladého Frantu Veselého. Jeho rychlost, technika, přehled, to působilo jako fotbalové zjevení.

    • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

      honzah (přítel SN)     před 6 lety 31.12.2017 22:52 |  
      2 0

      Ivo Ulich nějak nebyl ve své kůži, obvykle je na něj na Silvestra radost pohledět. Ale jsem rád, že Pavel Kuka si odehrál svoje, je to prostě osobnost. Vaniak to sice hodněkrát lovil, ale některé jeho zákroky se mi líbily, mohlo být ještě hůře. Zato Piták mi připomněl svoji penaltu z podzimní Letné 2004 :-(

      • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

        mig52     před 6 lety 01.01.2018 10:41 |  
        1 5

        No, Pavel Kuka je osobnost, o tom žádná...., ale mám jednu vzpomínku, kdy poslal svůj K´lautern do 2. ligy. V posledním kole bundesligy hráli doma v přímém souboji o záchranu a měli to ve vlastních rukách, stačilo vyhrát. Vedli o gol a Pavel měl asi 7 minut před koncem neskutečnou loženku. Dostal balon na střed brány mezi penaltu a malé vápno, brankář byl zkoprnělý na lajně, nestačil vůbec zmenšit střelecký úhel, jakmile Kuka vystřelil, celý stadion vyskočil a..... pak se chytali za hlavu, Pavel to zazdil. A bylo ještě hůř, soupeř v posledních vteřinách vyrovnal a Kais. šel dolů. A nejhorší bylo, že neudělal to, co Nedvěd, když musel do 2. ligy Juventus, ten udělal vše pro to, aby se vrátili a podařilo se. I proto Nedvěda měli v Juve tak rádi. Kuka při nabídce z bundesligy sbalil kufry a přestože měl na sestupu velký podíl, klubu zamával, žádná snaha pomoci při pokusu o návrat. Pro mne tehdy velké zklamání z jeho postoje.

        • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

          Akuls     před 6 lety 01.01.2018 11:19 |  
          2 2

          Ano, Kuka byl v 1. FCK jak u titulu, tak u vítězství v poháru (u toho byl i Siegl a dokonce v tom finálovém zápase vstřelil svůj jediný gól v Německu a tím se 1. FCK zaplatil. To Kuka jich tam dal rovných 50), tak i u sestupu do 2. Bundesligy. Horší bylo, že po té zmaření šanci, která vedla k tomu sestupu se udělalo na tribuně špatně největší legendě klubu Fritzu Waltrovi (mistr světa z r. 1954) a ten asi po týdnu zemřel.
          Všiml jsem si, že na bariérách měla včera na silvestrovském derby reklamu i německá firma KUKA, která se zabývá robotikou a automatizací. Že by si vypůjčili jméno naší legendy i legendy 1. FCK či tam dokonce Pavel vložil nějaký kapitál?

          • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

            mig52     před 6 lety 01.01.2018 11:57 |  
            0 1

            Dík za doplnění. Tehdy se toho na K´lautern sesypalo!

            • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

              edenian     před 6 lety 01.01.2018 16:51 |  
              0 0

              Ze by mel v te firme Pavel K. podil nepredpokladam. Co se ale predpokladat da je to, ze cinsky kluci proste drzi pohromade. Pan ragnarok nize se trochu myli, firma je sice originalne nemecka, jenze loni /2017/ se stal trochu pruser se kterym si nemci nevi rady, taky uz je pozde. Vetsinu ve firme ziskali cinani. Vsechno proste neuhlidas. Pruser je v tom, ze se tim dostali k nejvyssi technologii a myslim ze i k patentum. Proste situace, ktera se v Evrope prece jen nestava kazdy den. A z toho je v reichu trochu poprask. Takze proc tady meli reklamu, to nechci spekulovat. Ale pribyvajici cinany bloudici edenem s listkem v ruce a hledajici sve misto, ty uz jsme snad videli vsichni ne :-)

          • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

            Ragnarok     před 6 lety 01.01.2018 13:08 |  
            2 0

            KUKA nemá s Pavlem nic společného a ten název je zkratka. Je to klasická německá firma, na kterých jejich ekonomika stojí. Inovace, preciznost, kvalita.

            • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

              edenian     před 6 lety 01.01.2018 16:51 |  
              0 0

              Viz koment vyse.

          • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

            Travinho     před 6 lety 01.01.2018 17:20 |  
            1 0

            V tom případě nechápu, proč všechny zdroje uvádějí smrt Waltra do roku 2002, tedy šest let po daném sestupu. Mám pocit, že zde došlo k nějaké mýlce.

            • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

              Akuls     před 6 lety 01.01.2018 17:56 |  
              1 0

              Ten zápas jsem viděl na SAT 1, určitě tam nějaký kolaps (infarkt?) Fritze Waltra po té zmařené šanci byl. Informaci o smrti Fritze Waltra jsem také viděl na německé televizi, asi jsem si to nějak spojil. Už je to dávno. Omlouvám se za chybu.

        • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

          Dobi     před 6 lety 01.01.2018 16:35 |  
          0 0

          No, a v letošní sezóně je 1.FCK ba padáka i z II.BL! Dost beznadějně. Moji "koně" - Dráždany i Aue ze Saska jsou přitom coby nováčci ve středu tabulky. Z Evropa ale asi před 15 lety FCK vyřadil, myslím, že brankou Lokvence, Slavii. Byl jsem i na tiskovkách, to ještě hrála Chotěbuz I.BL a my tam s rekreačkou jezdili před Listopadem hrát fotbal (toto bylo samozřejmě po Listopadu). FCK měl do toho Cottbusu pak jet na ligu a to, jak o nich mluvili (ti slovanští "wendisch" primitivové a my tam musíme). I bylo cítit, že i Slavia jsou pro ně wendische Primitiven... Od té doby 1.FCK nemám rád..

        • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

          Travinho     před 6 lety 01.01.2018 17:15 |  
          5 0

          Tady tě musím upozornit, že se dost zásadně mýlíš a Pavlovi strašně moc křivdíš. Pavel Kuka odešel z Kaiserslauternu až v roce 1998 dva roky po daném sestupu. Naopak v roce 1996, kdy šel Kaiserslautern i jeho vinou dolů, dostal nabídku z United, ale na rozdíl od Poborského se rozhodl zůstat.

          • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

            edenian     před 6 lety 01.01.2018 17:41 |  
            0 0

            Taktak

          • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

            mig52     před 6 lety 01.01.2018 17:42 |  
            2 1

            Bylo-li to tak, nemám problém se omluvit a vzít slova o odchodu zpět a tobě poděkovat za upozornění! Já to mám ve vzpomínce uloženo takto, ale Pavlovi bych nerad ukřivdil. Do análů jsem se dívat nechtěl, pro mne statistika nuda je, ale svou leností bych nerad komukoliv ublížil,natož takové naší legendě.

            • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

              Travinho     před 6 lety 01.01.2018 18:47 |  
              1 0

              V pohodě, kdo si má taky pamatovat všechno. Vzpomínky nám postupně splývají.

          • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

            Jachym     před 6 lety 01.01.2018 18:15 |  
            2 1

            Poborský ale při odchodu do Manchesteru neopouštěl sestupující, ale naopak mistrovský klub, přičemž na tom titulu měl zásadní podíl...

          • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

            Akuls     před 6 lety 01.01.2018 21:31 |  
            4 0

            Nelíbí se mi ta invektiva vůči Poborskému. Slavia i on přece dostal nabídku od ManUn, kterou nešlo odmítnout. Když Leška přestup oznamoval, tak byl šťastný jako blecha.

            • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

              Travinho     před 6 lety 01.01.2018 22:13 |  
              0 0

              Tak to vůbec nebylo myšleno, zmínil jsem ho jen v tom, že tam mohli jít společně. Ostatně kdo byl ze Slavie do United nešel?

              • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

                Akuls     před 6 lety 02.01.2018 00:38 |  
                0 0

                Aha, tak to beru. Podle mne Kuka neodešel proto, že se v Kaiserslauternu dobře zabydlel, byl tam spokojený, bylo mu hloupé klub opouštět když se sestoupilo a pak měl možná z Premiér League i trochu respekt. Zvlášť v ManUn byla, je a bude vždy konkurence obrovská.

                • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

                  Travinho     před 6 lety 02.01.2018 09:06 |  
                  0 0

                  On to říkal někde v rozhovoru, že se z toho lidově řečeno "posral".

              • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

                edenian     před 6 lety 02.01.2018 11:18 |  
                3 0

                No, ja to tak taky pochopil. Ale o to nejde, pisu jen tak ze jsem tedko mrknul na fotku ze silvestrderby, nektere tvare vidim rad, nektere mene. Ovsem hned jak jsem videl Senkyho, tak jsem si vzpomel, jak vybehl do derby s tim, ze proste Repku zabije :-) to bylo od toho prcka skutecne impozantni, do smrti ho budu milovat.

            • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

              zeleznik2     před 6 lety 03.01.2018 17:40 |  
              0 0

              Jo za ty peníze bych taky byl...

    • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

      Travinho     před 6 lety 01.01.2018 17:10 |  
      1 0

      Müller mi přišel ještě v pohodě, ale obrana byla fakt hrozná, jako by se snad ani pánům nechtělo bránit.

      • Re: Poslední den v roce proběhlo tradiční silvestrovské derby

        TSeguinTS     před 6 lety 01.01.2018 18:13 |  
        6 0

        Já si počkám na článek Hodnocení slávistů ze silvestrovského derby :))