Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 19. kolo

Výsledkově přesvědčivá výhra 3:0 na hřišti Mladé Boleslavi se nerodila tak lehce, jak finální skóre nasvědčuje.

První půle byla ze strany Slavie bojácná a naše záloha se po dlouhých odkopech obrany nemohla dostat do hry. Naopak domácí namotivováni změnou trenéra začali postupem času vystrkovat růžky. Zejména aktivní Konaté dělal Sobolovi obrovské problémy. Tentokrát ale snad poprvé v sezóně pomohl Slavii "faktor brankář". Zatímco mnohokrát na podzim i třeba teď v Jihlavě sešívaní nechali vyniknout gólmana soupeře a dostali ho do sestavy kola, tak v Boleslavi tomu bylo konečně naopak. Nová posila Kolář si připsala několik důležitých těžkých zákroků a Slavia se naopak prosadila po důrazu při standardní situaci. Po prvním poločase tak Slavia vedla 1:0, ačkoliv se jí nedařilo a byla horším týmem.

Druhé dějství už bylo o něčem úplně jiném. Pražané nezalezli do obrany, aby bránili šťastně získaný hubený náskok, ale naopak postupem času ovládli hru. Domácí také ukázali, že nejsou v boji o záchranu náhodou a aktivní výkon z prvního poločasu už nedokázali zopakovat. Tím ale nechci snižovat naši hru ve druhé půli, která se pozvolna blížila ideálu, který si jako fanoušci od Slavie představujeme. Tedy dominantní hra s převahou přihrávek po zemi. Nakonec přišly i kýžené góly a Slavia si tak mohla odškrtnou výsledkově velice povedenou sobotu. A v souhrnu to nebyl ani vůbec špatný výkon.

Místo pro oddych ale v Edenu nehledejte. Tento týden nás čekají dva důležité domácí zápasy - pohárový s Libercem a souboj o druhé místo s překvapením sezony Olomoucí. Oba potřebujeme zvládnout. A pak už se blíží velké derby pražských "S"...

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 9 - Ukázal velkou kvalitu a v klíčových chvílích nás podržel. Připsal si výborné zákroky proti Konatému, Přikrylovi i Komličenkovi. V závěru dokázal zažehnat i nebezpečnou malou domů od Součka. Takže skvělý výkon, ale se superlativy to není třeba přehánět, protože jedna vlaštovka jaro nedělá. Na druhou stranu má podle mě Ondra všechny parametry k tomu, aby se stal naší stálou oporou. Talent má podobný jako Pavlenka či Koubek, jen ho v kariéře zbrzdilo zranění.

Jan Bořil - 6 - Jeho návrat do sestavy byl znát. Nedá se říci, že by byl v prvním ostrém zápase po pauze v top formě, ale i tak to byl velký rozdíl oproti Frydrychovi s Jugasem, kteří na postu pravého beka nastoupili v minulých zápasech. Bořil se rozehrával pozvolna, ale ve druhé půli už hrál velmi dobře a dobrým průnikem zajistil týmu penaltu.

Ondřej Kúdela - 5 - Potvrdil, že má ze stoperů asi nejlepší rozehrávku, ale tentokrát nebyl tak jistý při bránění. Třeba na konci první půle si s ním na kraji vápna pohrál Mebrahtu a byla z toho gólovka Konatého. Plusem je pak jeho podíl na první vstřelené brance Zmrhala, kde mu jemně přistrčil míč.

Lukáš Pokorný - 5 - Rozehrávku určitě nemá lepší než Ngadeu nebo i Jugas, minimálně prozatím. Často odkopával míče vzduchem a hlavně nepřesně. Výraznější kritiku si ale nezaslouží, protože směrem dozadu pracoval usilovně a poctivě.

Eduard Sobol - 4 - Potvrdilo se, že jeho bránění na českou ligu nestačí. Konaté ho několikrát lacino obešel a byly z toho velké šance soupeře. Jako obránce by měl být Sobol jen nouzovou variantou. Naopak směrem dopředu hrál dobře a byl aktivní. V tomto směru tedy předvedl to, co bych od moderního krajního beka čekal. Ale obrovská okna v obraně ani jeho ofenzivní přínos nezvládl vyrovnat.

Miroslav Stoch - 6 - Pravidelně patří mezi naše nejaktivnější hráče, v Boleslavi bylo ale jeho nasazení enormní. Často se nabízel a hrál s míčem, po této stránce byl tedy jeho výkon příkladný. Opět ale neměl ideální finální fázi. Chybí tomu nějaká překvapivá přihrávka do vyložené pozice nebo dobře načasovaný náběh do vápna. Ale i tak byla pro nás Stochova hra v sobotu přínosná.

Tomáš Souček - 6 - Rychlý fotbal, kdy se pohybuje od vápna k vápnu mu sedí. Souček tak dovede eliminovat přechod soupeře a stejně tak není špatný ani při zakládání útočných akcí. Podal dobrý výkon, na kterém nakonec neulpěla ani kaňka z možného vlastního gólu, kterému po nebezpečné malé domů těsně zabránil brankář Kolář.

Jakub Hromada - 5 - Poctivost mu neberu a patří k našim nejběhavějším hráčům, kteří odvedou často přehlížený podíl černé práce. Na druhou stranu je otázkou, jestli mít dva typologicky podobné hráče v sestavě, tedy jeho a Součka. Navíc když je Souček lepší dopředu i dozadu. Hlavně v první půli byly Hromadovy přihrávky velmi nepřesné. 'Ve druhé se podobně jako zbytek týmu zvedl, ale dohromady šlo o jen tak tak průměrný výkon. Z mého pohledu bych jednoznačně preferoval ideální střed zálohy ve složení Souček a dva kreativnější hráči Hušbauer - Danny.

Danny - 6 - V první půli se příliš do hry nedostal, když mu míče povětšinou létaly nad hlavou. Ve druhém poločasu ale patřil k naším nejaktivnějším hráčům. Předvedl několik velmi pohledných individuálních akcí, které navíc pro mužstvo měly i praktický přínos. To bylo vidět třeba před penaltou na Bořila. Evidentní je i Dannyho vysoce nadstandardní první dotek s míčem. Navíc není primadonou, které by se nechtělo pracovat směrem dozadu. Pro mě určitě hráč do základu.

Jaromír Zmrhal - 7 - Očekávalo se, že mu Trpišovského herní systém bude vyhovovat a to se zatím beze zbytku naplňuje. V Boleslavi to zatím Zmrhalovi sedlo na jaře nejlépe. Důležitý první gól sám vstřelil, když se pohotově zorientoval ve vápně soupeře. Přesnou dlouhou přihrávkou i dostal do tutovky Škodu.

Milan Škoda - 7 - Opět byl svou bojovností přínosný pro tým a tentokrát k tomu přidal i důležité góly. V první tutovce přitom selhal, když jeho rána z vyložené pozice jen lízla tyč z vnější strany. To by se mělo proměňovat. Pak však jistě proměnil penaltu a třetí gól si vybojoval úplně sám, byť měl v zakončení i potřebné štěstí.

Stanislav Tecl, Tomáš Necid a Pavel Bucha nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

19. kolo - Sobota 03. 03. 2018 18:00

HET liga, 2017/2018
0 - 3
0 - 1
FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

40. Jaromír Zmrhal
66. Milan Škoda (pen)
73. Milan Škoda

Komentáře (125)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Veta (přítel SN)     před 6 lety 05.03.2018 12:06 |  
    3 1

    Velmi dobré hodnocení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 05.03.2018 12:09 |  
      5 2

      Speciálně pro tebe si neodpustím další "stranickou agitaci":

      Po úvodních 3 jarních kolech máme nejlepší start z týmů top 5 (nehledě na výsledek odloženého zápasu Baník - Plzeň).

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        honzaccc     před 6 lety 05.03.2018 12:15 |  
        3 1

        O to víc mrzí ztráta v Jihlavě :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Novi.sks     před 6 lety 05.03.2018 13:04 |  
          9 0

          Za tou už bych se neohlížel, stalo se a Plzeň s nimi po podobném průbehu ztratila taky... Důležité bude následující kolo, které může hodně napovědět o tom, v jakém rozpoložení budou týmy té horní pětky pokračovat. Ideální by samozřejmě bylo, abychom porazili Olomouc (nevidím důvod proč ne, zatím jsou na jaře špatní, navíc doma musíme vyhrávat) a Plzeň ztatila s Libercem.
          Pak už jen vyplenit Letnou a já budu spokojenej :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Veta (přítel SN)     před 6 lety 05.03.2018 13:21 |  
        12 10

        No když neumíš vzít pochvalu..... ;)

        Hele hrajeme hrozně, to snad každý soudný člověk vidí. Pěkně jsme začali hrát, až když MB rezignovala (jediný hezký úsek ze všech tří zápasů).

        V týmu nejsou beci, což je chyba sportovního vedení. A uchylujeme se k nákopům na Škodu, čímž jsme částečně vyhráli i titul, ale byla snaha to změnit, letním změnám se moc času a tpělivosti nedalo a situace byla díky pohárům a tlaku na obhajobu mnohem mnohem složitější, Teď všichni ostatní ztrácí body, je klid, za námi celá zimní příprava, ale každý týden máš mraky změn v sestavě a herní progres minimální. Ano, zlepšení represinku a presinku a v předchozích dvou zápasech více lidí ve vápně. Což tu najednou v MB zase nebylo (asi i díky absenci Sýkory a Stochovi s Dannym v základu). Já nemám nic proti JiT, jen si stále myslím, že se nejednalo o změnu k lepšímu trenérovi a že vzhledem k okolnostem a slibům bychom měli hrát výrazně kvalitněji.

        A k tvojí agitaci: kdybychom měli nejlepší start ze všech, tak to vezmu jako argument. Ale Olomouc byl půlroční zázrak + hráli s Plzní spolu a btw hráli pěkně, Plzeň má nahráno a je v pohárech, Libe jsme vykostili (rozhodili) + hráli s RB spolu a s RB se snad nebudeme srovnávat. ;) Pro mě je měřítko Jihlava. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Jachym     před 6 lety 05.03.2018 15:00 |  
          1 2

          Zatím to vypadá, že s Jihlavou se budeme prát o jarního půlmistra:-D O to větší škoda ztráty na Vysočině...

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Dr. Fe1     před 6 lety 06.03.2018 01:37 |  
            1 8

            Kuš zlovolný havrane ! Radost je pro tebe cizí slovo. Temnota je tvým domovem.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Jachym     před 6 lety 05.03.2018 12:36 |  
    7 0

    Za ještě větší chybu Kúdely (a de facto obou stoperů) považuji špatný odhad a podskočení míče při hlavičce Přikryla. Měli jsme velké štěstí, protože Přikryl není nějaký extra střelec.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Novi.sks     před 6 lety 05.03.2018 12:59 |  
      9 0

      Kúdelova přihrávka na Bořila, po které Bořil fauloval za žlutou, ta by také stála za zmínku...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Pepino44     před 6 lety 05.03.2018 12:37 |  
    1 0

    Ano, dobré a výstižné.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    CubaCubicula     před 6 lety 05.03.2018 13:00 |  
    1 0

    věděl jsem, že to jednou přijde ... a je to tady - shodnu se s Alanorem bez výhrad.
    A to do posledního písmenka!
    díky

  5. Danny

    smely (přítel SN)     před 6 lety 05.03.2018 13:02 |  
    14 1

    Souhlas s Dannym...ten kluk nemá na lavičce co dělat...a doufám, že v neděli už buď Simonek....

  6. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 05.03.2018 13:03 |  
    3 3

    Hezky napsano. Konecne jsem zapas videl ze zaznamu a musim rict, ze to nebylo vůbec spatny, hlavne utocna faze. Obrana nic moc, ovšem ti kluci toho v obrane spolu moc neodehrali, navíc Sobol dozadu fakt nezvlada. Kolar byl nastesti fantastickej. Libilo se mi, ze jsme se pokouseli o rychle akce po zemi a ze to fakt i vychazelo. Je videt, jak tenhle způsob hry Zmrhalovi svedci, jak je i presnejsi, když všechno dela v pohybu, jakej ma naskok oproti souperi, Naopak při postupnem utoku je polovicni. Skoda je na tom mozna podobne. Mino Stoch byl taky dobrej, ale ne v ty rychlosti uz nebyl tak presnej. Jsem rad, ze konecne zahral i Danny, v priprave mi prisel trochu vycichlej, v bolce to bylo fajn.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 05.03.2018 13:04 |  
      2 3

      Jinak Kudela mi trochu pripomina Miru Holenaka..:).

  7. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Boss82     před 6 lety 05.03.2018 13:06 |  
    24 2

    Přesné hodnocení.

    Souhlas i s názorem na Dannyho, mít tohoto hráče na lavičce je hřích.

    Po začátku jara mi vykrystalizovala optimální sestava takto:

    Kolář - Bořil, Kúdela, Deli, Sýkora - Souček, Hušbauer - Stoch, Danny, Zmrhal - Škoda

    Snad to trenér uvidí podobně...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Novasinho     před 6 lety 05.03.2018 13:24 |  
      10 1

      Místo Kúdely Jugas a je to ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 05.03.2018 13:45 |  
        1 1

        kterykoli z nich:).

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Gino     před 6 lety 05.03.2018 14:10 |  
        6 2

        Místo Kúdely MNN ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Boss82     před 6 lety 05.03.2018 14:22 |  
        6 3

        Kúdela je pohyblivější a konstruktivnější, Jugas zase silnější v osobních soubojích a ve hře hlavou. Ačkoliv je každý úplně jiný, tak celkově vzato to jsou výkonnostně vyrovnaní hráči a je to jenom o tom, jaký zapadá lépe do Trpišovského systému hry. Byť mám Kubu rád, tak si myslím, že o něco vhodnějším hráčem do Trpišovského systému je právě Kúdela.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Rooney     před 6 lety 05.03.2018 19:05 |  
          3 0

          Presne tak, jeste bych mozna dodal, ze Jugas je vyborny pri hre ve vapne a Kudela je zase lepsi mimo nej. A s ohledem na styl hry se tam proste hodi Kudela vic. A Jugas ma obcas spatny odhad na mic, coz je u vysunute obrany dost problem...

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Boss82     před 6 lety 06.03.2018 10:05 |  
            0 0

            Jojo, souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      DF007     před 6 lety 05.03.2018 14:24 |  
      12 0

      Souhlasím, já měl sestavu úplně stejnou. Navíc se mi zdá, že s přítomností Dannyho jde nahoru výkon Stocha. Na první pohled si spolu hodně rozumí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Boss82     před 6 lety 05.03.2018 15:43 |  
        9 0

        Jojo, také jsem zaznamenal, že mezi nimi je jistá pozitivní synergie. Oba patří k našim rozdílovým hráčům a oba by měli být na hřišti. Jde jen o to, aby byli schopni plnit taktické pokyny J. Trpišovského co se týče pressingu a bránění obecně. Mám pocit, že oba už to pochopili.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      zeleznik2     před 6 lety 05.03.2018 15:03 |  
      0 6

      Střed bohužel nemůže být ve složení Suk - Hušby to prostě nefunguje..Takže Danny nebo Hušby. Kúdela na stoperu je taková jistota, ale Jugase mám radši. Zkusil bych také variantu se dvěma hroty s Teclem vedle Škody. Doma s Olomoucí to by mohlo klapnout.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Boss82     před 6 lety 05.03.2018 15:22 |  
        4 3

        Že střed ve složení Suk - Hušby nefunguje, je chiméra, kterou jsem tady už několikrát vyvracel a nebudu to dělat znovu.

        Proti Jugasovi na stoperu bych nic neměl, nicméně Kúdela mi do Trpišovského systému pasuje více - viz mé vyjádření výše.

        Dva hroty jsou fajn a vytvoříš tím větší tlak na stopery soupeře, ale na druhou stranu zase oslabíš střed hřiště, kde pak naši střeďáci budou hrát 2 proti 3. Je to něco za něco.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        sicilianbrno     před 6 lety 05.03.2018 19:06 |  
        2 2

        Rozhodne bude fungovat víc Suk Huš než Suk Hromada...cokoliv jineho než tito dva DZ vedle sebe

  8. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Alanor (admin)     před 6 lety 05.03.2018 13:40 |  
    14 11

    Ještě bych chtěl vnést pohled z trochu jiného úhlu do otázky stoperů, která se tu často řeší.

    Deli a Ngadeu jsou na ligu špičkoví hráči, o tom žádná. Na druhou stranu je třeba vidět, že už tu něco odvedli a oba se vidí co nejdřív v zahraničí ( a předpokládám, že tam už měli být v zimě, kdyby byla adekvátní nabídka jako každé jiné přestupní období). Zvlášť u Deliho byl ten tlak na přestup dost výrazný, a to i za cenu přesunu do celkem průměrného tureckého klubu... Ostatně ten rozhovor pro francouzská média, kde se vyloženě nabízel, aby si ho někdo všiml a podal nabídku, mluví sám za sebe. Takhle explicitně se ven netlačili ani Pavlenka či Barák. Ale nemám to Simonovi za zlé, odvedl tu toho hodně a přestup si zaslouží. Jen to uvádím jako fakt, jaká je situace.

    Nechci říct, že by se naši afričtí legionáři nesoustředili na své výkony, ale to že se na nich nedá stavět do budoucna (plus připočtěte Deliho zdravotní problémy z poslední doby). A Trpišovský tu staví tým s nějakou perspektivou. Přišlo by vám rozumné stavět na nich stoperskou dvojici s tím, že se v létě začne nanovo, nebo že budou oba naštvaní, že se jim (poněkolikáté) zatrhl přestup?

    To je mi víc líto, že nehraje Kuba Jugas, který je hodně poctivý hráč s dobrými parametry pro stopera. Navíc na něm bylo za podzim vidět značné zlepšení. Ale myslím si, že jeho čas přijde a říká to i trenér. Kúdela zatím ukazuje, že své místo v kádru má. Typologicky je odlišný od ostatních stoperů. Je to takový mladší Jirka Bílek a potvrzuje předzvěst o dobré rozehrávce. Neříkám, že je lepší než ostatní, ale je jiný a chápu, pokud chce mít trenér na hřišti takový typ hráče. Pokorný zatím žádná sláva, ale taky žádný propadák. Dlouho nehrál, perspektivu má, tak mu dejme ještě trochu času. Ostatně vzpomeňte, jako čočku tu dostával Jugas po Borisovu a jak se pak pěkně rozehrál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Veta (přítel SN)     před 6 lety 05.03.2018 13:58 |  
      8 5

      Prakticky souhlas. Jen pár dovětků, poznámek:
      - Když máš reprezentanty a už s nima nepočítáš, máš je prodat a ne posadit. -> neprodáš, jsi špatný manažer
      - Jugas, Pokorný, Frydrych + Chaluš jsou perspektivní a kvalitní stopeři. Příchod Kúdely pak nedává smysl. A to s tebou plně souhlasím, že ve finále hraje velmi dobře a ještě je to sympaťák. Ale argumentujeme-li buoucností jako obhajobou posazení afrického dua, tak by dávalo větší smysl stavět jiné stopery než Kúdelu, dokonc eby bylo i logické stažení Chaluše.

      A věříme nebo nevěříme pohádce o tom, jak hráč po kompletní zimní přípravě vypadne z procesu na 3 dny a není připraven k zápasu ani na lavičku? Sám nevím, nechci být až takový konspirátor, ale zajímá mě názor ostatních. Jestli ve čt trénoval naplno a nemoc byla tak krátká, tak fyziologicky nevidím souvislost.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Alanor (admin)     před 6 lety 05.03.2018 14:04 |  
        8 7

        Když není nabídka, tak prostě neprodáš. Zkrátka to teď vyšlo, že po těchto hráčích nebyla poptávka, naopak přišla velká nabídka na Součka... V létě bývají větší přesuny a dá se čekat, že už tu Afričané nezůstanou.

        Jo, kvalitních stoperů máme dost. Ale opět, žádný z nich není typologicky jako Kúdela, takže z tohoto pohledu to smysl dává. To už se spíš nemusel vodit Pokorný. Ale na druhou stranu s ním mají Trpišovský a Nezmar dobrou zkušenost, má slušný potenciál a vzhledem k okolnostem nebyl drahý. Navíc se do budoucna počítá s 3-5-2, na které potřebuješ víc stoperů. Takže v tomto to smysl dávalo. Aktuální počet stoperů je sice silně předimenzovaný, ale myslím, že je to jen otázka jara a v létě se vše vyřeší.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Veta (přítel SN)     před 6 lety 05.03.2018 14:10 |  
          1 5

          Až na tu záležitost s prodejem (dobrý manažer prostě musí umět i prodat - nebo poslat na hostování / zviditelnění) jsme ve shodě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 05.03.2018 15:04 |  
          5 15

          Když je nebude jit stavět tak cernousky neprodame ani v létě.ven od nás neodchází zatím odpad a co nepotřebujeme, ale hráči základu s praxí.proto se vrátil pokorný do českého rybníčku.ten ať se chytne v juniorce,základ má hrát zlepšující se jugas nebo jeden z dua deli ngng.kdyz už Míšu nevidí jak dz,tak klidně tito jako duo.ale mali Kudela o tolik lepší hru nohama než deli tak chápu že musí hrát místo něj...kecy o tvoření si nech pro jiné.v libe stavěl co půlrok nový tým.tak b se neposral kdyby stavěl JEDNOHO cernocha, kterého nechce, jako nechtěl černé v Liberci.takto ani na jednom klub nevydela.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Rooney     před 6 lety 05.03.2018 19:28 |  
            10 1

            Prestan tu sirit bludy, ktere jsou navic lehce dohledatelne... Koukni se na sestavy Liberce, kdyz tam JiT trenoval, a pak se zamysli nad tim, zda opravdu cernochy v tymu nechce. A jako bonus tam byl od nas na testech Kingue a to je dle tebe asi bezna praxe, ze si vezmes na testy hrace, ktereho vlastne vubec nechces vid?

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      mirecek1111     před 6 lety 05.03.2018 14:10 |  
      26 3

      Jenomže oni tady pořád jsou. Deli je na odchodu snad už od prvního půl roku co je ve Slavii a pořád tady je. Kdybychom měli stavět hráče jen podle budoucí perspektivy pro Slavii, tak bychom už pomalu měli začít stahovat ze sestavy Součka a zkoušet tam někoho jiného, protože ten jde tak rychle nahoru, že toho tady už asi taky moc neodehraje..

      Měli bychom mít k nim i trochu respektu, zatím ani jeden žádnou neprofesionální rebélii ve Slavii nespustil.
      Řekl bych, že Deliho s Ngadeem ze Slavie nevyžene nějaká jejich (Barákovská a Pavlenkovská) touha po něčem „víc“ než je Slavia ale fakt, jak s jejich kvalitami zachází trenérský šťáb.
      Pokud budou vysedávat na lavičce na úkor hráčů jako Hromada, Pokorný nebo Kúdela, tak se těžko bude k údivu, že budou spřádat zaječí úmysly.

      Minimálně Deli je natolik výjimečný hráč, že bychom měli být rádi za každý další zápas, co ve Slavii v základu odehraje a ne ho „řízeně“ půl roku odsouvat s tím, že přeci stejně jednou odejde, aby potom vypruzený skutečně utekl..

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Fačín     před 6 lety 05.03.2018 14:25 |  
        6 2

        Přesně tak. Vždyť ti hráči nejsou hloupí a když uvidí, že na jejich místě hraje horší hráč, tak je to tak maximálně nakrkne. O to víc pak budou opravdu chtít odejít.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        bongor     před 6 lety 05.03.2018 16:23 |  
        3 1

        My nejsme bohužel zdaleka top evropské mužstvo ale nejhorší by bylo,kdyby od nás odcházeli hráči do takových Kodaní,nebo jiných podobných mužstev a obzvláště aniž by u nás odehráli 2-3 sezony.Rozhodně oba naši černoušci jsou špičkoví "brániči" a jsou potřební i v útočných standardkách.Nechat je sedět není podle mě dobré řešení.Doufám,že se sraltou budou pro bídu opět těmi strašáky,co byli na podzim.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Jachym     před 6 lety 05.03.2018 14:11 |  
      22 2

      Stavět s ohledem na perspektivu je dobrá věc, ale Deli je pořád ještě náš (a na rozdíl třeba od Sobola nikoli na hostování) a pokud je zdravý, což tedy v poslední sezóně často nebýval, je nejlepším stoperem (ne-li vůbec hráčem) ligy. A s Jugasem vytvořili nejlepší stoperskou dvojici v lize. Stavět Deliho nebo koneckonců i Ngadeua na vedlejší kolej pro zbývajících (včetně poháru doufám) 14 zápasů jara by bylo obrovským luxusem.

      Pro mě jsou tito dva našimi nejpřínosnějšími a skutečně rozdílovými hráči ze zahraničí. Jinak bych tě lehce poopravil, neboť Jugasův čas už přišel a ukázal se ve vynikajícím světle. Stavěl bych otázku (při absenci nebo odchodu Deliho) spíše koho k němu. Tým potřebuje i nějakého buldoka a nemilosrdného bijce, kterými Pokorný ani Kúdela přiliš nejsou. V jejich případě bych tedy spíše řekl, že jejich čas ještě přijde.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Fačín     před 6 lety 05.03.2018 14:14 |  
      20 3

      Proč by se na nich nedalo stavět do budoucna? Oba jsou v nejlepším věku a přesně takoví hráči by měli být páteří kvalitního týmu. že chce Deli odejít je dlouhodobě známá věc. Ale posadit ho nedává žádný smysl. Pokud ho již nechceme, tak proč ho neprodáme? Když nebude hrát, jeho jméno i forma půjdou dolů a o to hůř se bude prodávat. A že by Ngadeu chtěl odejít, slyším poprvé. Naopak, vždy říkal, jakou mu je ctí za Slavii hrát - a věřím tomu, protože ve svém fotbalovém životopise nemá lepší adresu, než kde je právě teď.

      Každopádně teď jsi jen potvrdil, co říkám už nějakou dobu - že s nimi Trpišovský (Nezmar) nepočítají. A jsem přesvědčen, že je to kardinální chyba, protože takové defenzivní hráče jen tak neseženeme. Se vší úctou ke Kůdelovi a Pokornému, ani jeden jim nesahá ani po kotníky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Fačín     před 6 lety 05.03.2018 14:14 |  
        1 2

        KÚdelovi pardon:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Gino     před 6 lety 05.03.2018 14:15 |  
      12 2

      Teda jako napsal jsi to hezky, líbivě, ale přesto je to blbina.... jestli jsme ale tak v pohodě, že Deli a Ngadeu si sestavu nezaslouží a ani nám nevadí, že tedy budou ztrácet na hodnotě, tak prosím... ale protože si ani jedno ani druhé nemyslím (náhrada za ně není lepší než oni a peníze z prodeje se nám vždycky hodí), tak mi prostě současná situace nevoní. A jsem rád, že ti to tady napsali i ti nade mnou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      DF007     před 6 lety 05.03.2018 14:23 |  
      18 2

      Tak já s tímhle názorem nesouhlasím. Ve Slavii mají hrát ti, kteří mají nejlepší formu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      afro     před 6 lety 05.03.2018 14:37 |  
      7 1

      Jak tady zaznělo již přede mnou - hráči z lavičky se moc dobře prodávat nebudou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Jožin     před 6 lety 05.03.2018 15:02 |  
      5 5

      Máš svoji pravdu a proto je tento přístup odlišný od Plzně a to i za Jš ,tam hrají nejlepší a žádné šetření u nás se točí nadupaný kádr a nic to nepřináší, pořád se něco hledá jednou perspektivní stopeři podruhé se šetří hráči na důležité utkání atd něco v tomto duchu, ted třeba Hromada za týden Milan atd výsledek je 0 nebo myslíš že bolka nemohla vést 2:0 jen o štěstí ,vubec nemám žádnou radost čekal jsem jiný přístup.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Alanor (admin)     před 6 lety 05.03.2018 15:56 |  
        7 2

        Není to pravda. Na podzim za JŠ sestava pravidelně rotovala bez ohledu na formu. Stačí si vzpomenout na "wtf sestavu" v Plzni. Proto byly i problémy v kabině.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Jožin     před 6 lety 05.03.2018 19:33 |  
          5 1

          Možná jsi to nepřečetl pozorně,já píšu že špatný přístup byl i za Jš a ted to pokračuje a mne zaráží že to schvaluješ ty který se považuješ za odborníka,já jsem jen obyčejný fanda nějakých pár let asi přibližně 55 tak jsem měl radost když Slávka šlapala i když ne ideálně ,bohužel z průměrných evropských hráčů super mužstvo neuděláš i když většina čekala že ano kluci jsou dobří ale mají svoji hranici jako každý, mám je rád a fandím ale nečekám podstatné zlepšení na ligu to stačit bude evropa jen ztuha.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 05.03.2018 15:53 |  
      6 6

      Jinak bych to ještě trochu uvedl na pravou míru, protože takhle to vyznělo, že by se Deli s Ngadeuem měli odsunout úplně a bez ohledu na formu, což jsem říct nechtěl. Souhlasím, ať hrají ti aktuálně nejlepší.

      Ostatně Deli měl být v základu, pokud byl zdravý. Ale při takové konkurenci a situaci nemá cenu ho rvát do základu za každou cenu, když odehrál dva tréninky po chřipce. Ostatně si myslím, že minimálně jeden zápas v tomto týdnu už odehraje. A je jen na něm, jestli ukáže svou obvyklou kvalitu i v novém systému a místo si získá trvale (v přípravě i Jihlavě to nebylo nic extra).

      Co se týče Ngadeua, tak vynikal hlavně na postu DZ. V Šilhavého pojetí se tam hodil lépe než Souček, u Trpišovského je to naopak. Na stoperu je jistě nadprůměrný, ale až tak kvalitní jako Deli tam není. Proto mi jeho vynechání přijde legitimní a ne jako nějaký velký hřích a přehlížení našeho nejlepšího hráče.

      Takže když budou Afričané ve formě, tak ať samozřejmě hrají (a počítám, že jaro na lavičce určitě neprosedí), ale bylo by krátkozraké na nich stavět novou koncepci za každou cenu. A není pravda, že by o ně nebyl zájem, pokud neodehrají vše. Koukněte třeba na Jankta nebo dříve Paixaa ve Spartě. Oba tam byli naprosto tragičtí, ale na Letné na nich neprodělali, protože stále měli velké jméno z minulosti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Fačín     před 6 lety 05.03.2018 16:32 |  
        9 5

        Určitě si nemyslel Jankta, ale Janka viď?:) Pěkný překlep:) Ale k věci. Pokud je Trpišovského styl fotbalu opravdu takový, že se mu do něj nehodí Deli ani Ngadeu, tak se ho bojím ještě víc než předtím.

        Musí hrát Souček - to chápu, je ve formě, je mladý a v budoucnu za něj dostaneme pěkný peníz. Ale může úplně klidně hrát to, co hraje Hromada a Ngadeu může hrát DZ za ním.

        Mimochodem, my to teď postavíme na Součkovi, Ngadeu kvůli tomu odejde, za rok přiletí "neodolatelná" nabídka na Součka a jsme kde? I s celou koncepcí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        iwanowicz     před 6 lety 06.03.2018 09:56 |  
        13 1

        Ono to ale vazne vypada, ze Ngadeu si ve Slavii uz ani neskrtne. Na stoperu je zjevne cislo 4-5 a DZ si uz zahraje jedine, kdyz se zrani Soucek a to si myslim, ze trener je schopny tam misto nej poslat Hromadu. Pritom loni vybornymi vykony pomohl k titulu, dal jako DZ 6 golu, v priprave byl vynikajici a ma tolik mezinarodnich zkusenosti, ze si o tom Kudela s Pokornym muzou nechat jen zdat. Podle me je to porad jedna z hvezd cely ligy a pro me velky zklamani, ze nehraje..

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Cross     před 6 lety 06.03.2018 02:11 |  
      4 5

      Slavia není žádný průtokový ohřívač. Pokud nekdo hraje dobře, má hrát. A my bychom meli držet nejlepsi hráče a hrat s nimi Ligu mistrů! My zde máme stabilnî reprezentanty Pobřeží Slonoviny a Kamerunu a budeme je vyhazovat kvůli padlému andělu z Montpelier, anebo kvůli Jugasovi, který dokazal na prave strane s Bohemians udelat neskutečné minely a při pokusu o strelbu dvakrát témeř trefil rohový praporek? Kam se s tímhle přístupem můžeme dostat, kdyz každy schopny fotbalista bude stát, protoze by mohl odejít a tedy “není petspektivní”? S Jugasem chcete hrat Ligu mistrů? Co je tohle ta přístup? Hvězdy máme stůj co stůj držet!!!! Fakt se mi ted pritížilo. Alanore!!!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    dauby     před 6 lety 05.03.2018 13:58 |  
    4 0

    Tentokrát souhlas s hodnocením, téměř se nelišíme. 3 nejlepší hráči: Kolář, Škoda, Zmrhal. Zmrhal dal třeba Škodovi nádhernou dlouhou přihrávku, kterou Škoda nezužitkoval, ale jinak super.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Lord_Edmund     před 6 lety 05.03.2018 14:44 |  
    3 5

    Stochovi bych určitě bodík přidal . To je neúnavný dříč a poslal spoluhráče nejméně do tří gólovek. Svým naturelem a zaujetím mi připomíná Karola Kisela, škoda jen té výrazně slabší produktivity. Ale třeba až to prolomí(nejlépe v derby) tak to tam bude padat co zápas.
    Ubral bych Sukovi. Kromě malé domů, tam byla ještě jedna hrubka. a Danymu bych také ubral. Druhý poločas kvalitní, ale první půlku se tam toulal tak nějak bez zájmu a nabízení. Jinak ale všechny kluky bych pochválil. Odmakali to poctivě a zhruba 30 minut předváděli i pohlednou hru.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 05.03.2018 14:58 |  
    4 1

    Kolář oprávněná 9..Škodákovi bych dal 8, přece jen vstřelil dva góly. U Bořila bych se klonik spíše k 5, první zápas a dva ostré zákroky na žlutou, ale zase zajistil penaltu. Trocha odbočení:Tak nám prý na Letné odvolali Stramaccioniho?doufal jsem že vydrží do derby a my budeme tím týmem, který ukončí jeho působení, inu přišlo to o 12 dní dříve..

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      honza304     před 6 lety 06.03.2018 06:53 |  
      4 16

      Já bych Škodovi dal max 4. Dlouhé balóny prodlužuje "na sebe", kde není nikdo, to není stoprocentně jeho chyba, ale musí se domluvit, aby tam někdo nabíhal, když tam nikdo není, tak to tam nebudu dávat. Měl několik šancí, které ušmudlil vedle brány. Penaltu kopal do středu brány, budíž, proměnil. Třetí branka, to byla střela zase mimo bránu. Jó, kdyby to tak chtěl, tak to byla geniální myšlenka poslat brankáře střelou mimo na jednu stranu a tečí o obránce na druhou stranu skórovat. Jestli to bylo takto geniální, tak 9, jinak 3 - 4.
      Trpišovský mluvil o změně stylu na dva útočníky, zatím je to návrat k nakopávání na Škodu. To si ohlídá každá obrana.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        JS (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 12:19 |  
        0 14

        Klasika. Mínusy za nezaujatý popis reality.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 15:57 |  
          8 0

          nezaujatý popis reality je ve fanouškovském světě nemožný....vy asi myslíte "za vyslovení názoru se kterým se shoduji", že? (mimochodem podle mého zaujatého názoru je ten popis Škody dost šílený)

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            JS (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 18:20 |  
            1 5

            To, že dal penaltu dělo doprostřed a že trefil gól vo prdel obránce neni žádnej „můj názor“.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 18:44 |  
              8 0

              Bože....penaltu buď dáš nebo nedáš, ne? Nebo se dávaj za vingl body navíc??? Dát 3-4 hráči co dá 2 góly, trefí tyč a vyhraje hlavu před třetím gólem, to je docela silný kafe :-)

  12. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    p!erreCORE     před 6 lety 05.03.2018 19:04 |  
    0 7

    Tak, jak si to napsal vypadá, že je Trpišovský rasista???!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      p!erreCORE     před 6 lety 06.03.2018 07:37 |  
      4 9

      Obecně mi jsou palečky celkem volný,taky si vás znackuju podle nálady :) ale u tohohle se musím pozastavit,

      Hesmiruv příspěvek dost zřetelně naznačil,ze si myslí ze Trpišovský je rasista, me by zajímalo, kde na to přišel..

      Ja s tim samozřejmě nesouhlasím, ani s tim názorem a rasismus netoleruju v žádné podobě!

      Tohle je opravdu citlive téma..tak pozor

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        p!erreCORE     před 6 lety 06.03.2018 07:45 |  
        1 9

        Takže ten, co me "poslal dolů" je bud sám r.... Ani to slovo nechci opakovat nebo věří tomu, ze nas trenér je? Tak nebo tak sem po ránu nasranej, palcujte me dolu za názory se kterejma se mnou nesouhlasite,ale ne za zděšený výkřik na takhle citlivé tema

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 06.03.2018 08:57 |  
          3 0

          palec dolů ber jako nesouhlas... takže třeba někdo nesouhlasí s tím, že to z něčího textu vyplývá....

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            p!erreCORE     před 6 lety 06.03.2018 09:10 |  
            2 8

            Ja vím..a to me prave desi,protože z tohoto:

            tak b se neposral kdyby stavěl JEDNOHO cernocha, kterého nechce, jako nechtěl černé v Liberci.

            To vyplývá dost jednoznačně

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Jachym     před 6 lety 06.03.2018 09:26 |  
              1 1

              Promiň, ale připomínáš mi inspektora Crichota (Louis de Funes) z jednoho dílu Četníků jak se usilovně snaží najít a chytit "alespoň jednoho takového malinkatého nudistu"....:-) Já třeba rasistou určitě nejsem, což je vidět i na tom jak se vyjadřuji o našich černošských perlách. Dám ti ale z kolegiality tip. Zaměř se na toho, který se tady do mě poslední dny "zamiloval" a přečti si třeba v jeho starších příspěvcích jak moc mu vadí, že na nás na této stránce vykukuje Simon Deli:-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                p!erreCORE     před 6 lety 06.03.2018 10:02 |  
                1 2

                Diky,ale já po idiotech na našich novinách pátrat nepotřebuju,jen me praštil ten Hesmiruv text do očí a neskutečně nasral..

                A co se palecku dolu tyce, bud tu par lidi neumí číst nebo to sou "eRka" :) za tím si stojim.

                Ode mně k tématu vše.

                Rasisti do Sparty!

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              kjandourek (admin)     před 6 lety 06.03.2018 09:29 |  
              4 0

              No tak ten, kdo ti dal palec dolů, si to zřejmě nemyslí.... nedělej si z toho hlavu...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Jachym     před 6 lety 06.03.2018 09:15 |  
      2 6

      A ve vlnách odporu, hnusu a závisti, nadávaj' nám lidi, že jsme rasisti...:-) Mimochodem, neuvěřitelně prorocký song z počátku 90. let.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        edenian     před 6 lety 06.03.2018 13:53 |  
        5 2

        Tv Barrandov, Parlamentni listy, Landa, jeden prorok za druhym.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Jachym     před 6 lety 06.03.2018 15:32 |  
          1 2

          Bok po boku svorně jdem', proti světu, proti všem...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    p!erreCORE     před 6 lety 05.03.2018 19:35 |  
    0 0

    To bylo Hesmirovi...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 05.03.2018 22:07 |  
    3 3

    Pokorný, Hromada 4
    Souček, Danny 7
    ostatní souhlas

  15. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Vici     před 6 lety 06.03.2018 10:07 |  
    5 10

    Vyborne zhodnoceno. Jen pár drobností.
    1)Kolár :jedna vlaštovka jaro nedělá ale mě osobně se libil v každým zapase takže pro mě rozhodně naše top posila a to nejsem zvyklej po 3 zapasech dělat soudy. Skvělá hra nohama.
    2)Kůdela. Ano můžeme tu vypíchnout 2-3 věci který se mu nepovedli. Ale upřímě. Pro mě 2 ka v posilách a určitě hráč do základu. Výbornej přehled.
    3) Pokorný tady je to slabší a vedle Kůdeli se musí vrátit Simon.
    4) Danny. Možná výbornej hráč kterej není línej ale co mi u něj vadí je velkej počet soubojů který prohraje. Osobně myslím že je Hušby na podhrotu v tuhle chvíly lepši.
    5) Škodák. Kapitola sama pro sebe. Není to snad ani jeho chyba. Ale jak hraje. Máme tendenci hrát nakopávaný balóny což mě nebaví nelíbí se mi to. Nějakou shodou okolnosti tam ten balón do brány urve viz.3 ti gol. (Penaltu neberu) ale spoustu akcí takhle zazdíme. Kéž bych se dočkal chvíle kdy od tohohle upustíme. Jinak slušnej výsledek hra určitě né až tak skvělá ale ja tomu věřím že se budem zvedat. Osobně ně je jasný a výsledky letošního ročníku mě to jen potvrzují ať jde o Olomouc ,Plzeň na druhou stranu Spartu Ostravu a nás že to chce čas. Není to vždy o trenérovi hráčích ale o času. Zažití si věcí , souhře a neposledni řadě o charisma u trenéra a moralních a lidských vlastnostech u hráču. Charisma u Trpišovskýho vidím větší než u JŠ. Třeba se pletu ale doufám že si to sedne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Jachym     před 6 lety 06.03.2018 10:20 |  
      6 9

      Podle mě má naopak Jindra mnohem menší charizma než Šilhavý. Trpišovský také v rozhovorech působí méně elegantně a jistě, má třeba ruce v kapsách apod. Podstatné jsou ale výsledky. Pokud budou, budeme možná i my všichni spontánně nosit kšiltovky. Já osobně nepotřebuji nutně trenéra, který bude miláčkem médií nebo reklamních agentur. A mimochodem, největší charisma, ať se to někomu líbí nebo ne, měl z našich trenérů Franz...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Vici     před 6 lety 06.03.2018 10:33 |  
        10 2

        Charisma neni o eleganci ale mj o slovni zásobě. O tonu hlasu atp. Nicmene ti tvuj nazor neberu. Jen to vidim jak to vidim. Trp je schopnej komunikovat a rozebirat. Jš jsem měl hodně rád a mám ale tiskovky a vubec rozhovory mi vůbec nic neřekly. Porad stejny fraze.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Jachym     před 6 lety 06.03.2018 10:45 |  
          3 5

          Samozřejmě, to je věc názoru. Mně ale právě Trpišovského projev připadá hodně monotónní a nevýrazný a zdá se mi, že se cítí před mikrofonem trochu nesvůj. To ale samozřejmě není vůbec nutně ke škodě. Nikdo z nás by asi nestál o egocentrika o přechytřelého experta Csaplára.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Vici     před 6 lety 06.03.2018 10:34 |  
        5 1

        Nesouhlasím. Charizma měli Bruckner a třeba Hlinka v hokeji. Franz je idiot.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          martyni (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 11:24 |  
          1 0

          Haha, to je pravda.. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        edenian     před 6 lety 06.03.2018 10:36 |  
        3 1

        Asi si pod pojmem charisma predstavujeme kazdy neco jineho. Prome teda JS ani Trp. teda nejakym charismatem nedisponuji. A Franz ? Nepusobi spise s prominutim jako sasek ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          afro     před 6 lety 06.03.2018 10:47 |  
          9 0

          Straka je rodák z Č. Budějovic, tak je z něj Jáchym celej křivej... :-)

          Tohle mě jednou totálně rozsekalo:
          Redaktor(ka): Máte mezi známými nějakého gaye?
          Franz: Jak to myslíte? Ach so, gáj! Ne, nemám a co vím, neznám. A jestliže se lidi se mnou baví a jsou… jiného pohlavního styku, tak já sám určitě vyzařuju nějaké fluidum, které ten druhý automaticky vnímá.

          Takže má hlavně to fluidum. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Jachym     před 6 lety 06.03.2018 11:21 |  
            0 4

            Ano, Franz je srdcař se srdíčkem. Láskyplně se vyjadřoval o všech svých štacích: Budějičkách, Plzničce, Spartičce i Slávince... :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            edenian     před 6 lety 06.03.2018 11:47 |  
            0 0

            Tak to je vostry :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 12:11 |  
        8 0

        Mne tedy prislo, ze JŠ má charizma, ale dobrý řečník to není. JiT naopak sice až takové charisma nevyzařuje, ale mluví líp, oproti obvyklému standardu nepoužívá tolik fotbalových frází a mluví vcelku k věci.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          p!erreCORE     před 6 lety 06.03.2018 12:21 |  
          0 0

          souhlas, proto sem nedokoukal ani jednu tiskovku, na nich na mně JT působí něco mezi vexlákem a nervozním chlapem, ale vždycky si to rád přečtu, protože to je psaný k věci.

          Jinak Jarda byl sympaťák, ale charizma taky moc nepobral.

          Trpišovský mi přijde lehce arogantní ve veřejných výstupech, ale za lajnou je to úplně jinej člověk.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      smely (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 14:55 |  
      3 0

      nejaka statistika Dannyho prohranych souboju by byla, nebo je placnuti padlem do vody ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Vici     před 6 lety 08.03.2018 13:13 |  
        0 1

        Smely vim na co narážíš ale nevím co po mě chceš. Nepitvám zápasy u videa a nestříhám a nezapisuju minuty kontakty s míčem. Mám jenom oči a live přenos takže sory nemám přesné minuty kdy se to stalo. Ale stává se to.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          smely (přítel SN)     před 6 lety 08.03.2018 13:39 |  
          0 0

          tak alespon porovnani vesrsus souboje ktery vyhraje ? :-)))

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Vici     před 6 lety 08.03.2018 17:02 |  
            0 0

            :)) smely tohle po mě fakt nechtěj. Jen sem si párkrát všimnul že když šel do souboje o balón jako že k němu doběhne stejně s protihráčem tak to šprajcování prohrává. Možná se mýlim což by bylo jenom dobře pro naší hru. :)

  16. Omluva a díky redakci

    p!erreCORE     před 6 lety 06.03.2018 12:27 |  
    0 0

    V nedávném příspěvku jsem se dožadoval toho, abychom viděli přesné počty známek a hodnotících.

    Teprve při tomto hodnocení jsem si všiml možnosti podrobného zobrazení, kde jsou přehledně zapsány všechny známky a počty. Bezvadné, perfektní. Díky!

  17. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Ondráš     před 6 lety 06.03.2018 14:21 |  
    0 0

    Tak nám na ten pohárovej mač s Libercem pěkně nasněžilo..ty se tu budou cejtit jak doma..
    Jsem na to docela zvědavej, podle mě na sebe narazí týmy, které chtějí praktikovat podobný způsob hry..

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      smely (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 14:30 |  
      2 0

      zejtra ma bejt +6 a slunecno...v nedeli s olomouci +14 , to bude uz i na pivko na zahradce....

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        pethead (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 14:53 |  
        0 0

        Můžu to brát jako hotovou věc? ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          smely (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 14:58 |  
          0 0

          ja, sichr....

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            pethead (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 15:13 |  
            0 0

            Das ist nicht normal, das ist SUPER! :)

            Takže oproti Bohemce a Bolce zítra odhazuji jednu až dvě vrstvy, v neděli pak tři až čtyři... ;)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Jachym     před 6 lety 06.03.2018 16:51 |  
              0 0

              Není to neplacená reklama na pánský striptýz? :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                kjandourek (admin)     před 6 lety 06.03.2018 16:59 |  
                0 0

                Není... platil běžnou taxu ;-)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 06.03.2018 17:08 |  
                    3 0

                    Nejsem si jist, jestli jsou naše zápasy až tak "vzrušující", že by to někdo nemohl vydržet ;-)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                      Fulham     před 6 lety 06.03.2018 17:33 |  
                      3 0

                      Ale až si to ,,sedne", tak si ho tam budem honit vši...:-)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                        Jachym     před 6 lety 06.03.2018 19:39 |  
                        0 0

                        Jo, ty vši jsou prevít, každou chvíli je děti přinesou ze školy...:-))

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                pethead (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 17:25 |  
                0 0

                Není, neboj, ještě mi dvě až tři vrstvy zbudou... :-D

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Robinator     před 6 lety 06.03.2018 15:02 |  
          0 0

          rikala to dagmar honsova

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            martyni (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 15:24 |  
            0 0

            Hlavne aby to ještě potvrdila Tatana Mikova..:)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              bongor     před 6 lety 06.03.2018 17:39 |  
              2 0

              Ta Míková nějak stárne do krásy.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                Ragnarok     před 6 lety 06.03.2018 19:19 |  
                0 0

                Zbláznil ses? Vždyť je poměrně dost obézní.

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 06.03.2018 19:26 |  
                  3 0

                  To se ti zdá... ona je malinká... a blbě jí oblíkají ;-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  edenian     před 6 lety 06.03.2018 20:29 |  
                  0 0

                  karel ma pravdu, ona je opravdu drobna a v podstate hubena. Je to typickej priklad toho, co s lidmi dela kamera.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Jachym     před 6 lety 06.03.2018 15:26 |  
            4 1

            Dokud to neřekne Zákopčaník, tak to slibované slunce v duši mít nebudu...

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              smely (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 17:54 |  
              2 0

              Nejtepleji bylo v oslu ..

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            afro     před 6 lety 06.03.2018 15:26 |  
            3 0

            Redaktor a vedoucí meteorologického oddělení SN. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Jachym     před 6 lety 06.03.2018 15:28 |  
              1 0

              a oddělení auto-moto...:-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              kjandourek (admin)     před 6 lety 06.03.2018 15:45 |  
              1 0

              Zřízení meteorologického oddělení Sn vůbec není špatný nápad, to budu muset nadhodit :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                edenian     před 6 lety 06.03.2018 20:30 |  
                1 0

                To ovsem muze delat jen nekdo s hrosi kuzi. Kazdou hodinu rikat neco jinyho a tvrdit ze to tak bude :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 06.03.2018 20:59 |  
                  0 0

                  Náhodou... Já i oni stoprocentně víme...že v noci bude to... tma... :-)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                    edenian     před 6 lety 06.03.2018 21:13 |  
                    0 0

                    Tak to jo :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        martyni (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 15:23 |  
        1 0

        pivko na zahrádce? no nevim, to ses moc zasnil..:)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Fulham     před 6 lety 06.03.2018 16:22 |  
          4 0

          Tak v nejhorším si vezmu květináč do Koule no...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        bongor     před 6 lety 06.03.2018 17:38 |  
        5 1

        To budou na hřišti pěkný srágory a zítra ještě podmrzlej spodek,klouzačka.Šádek už by telefonoval.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          edenian     před 6 lety 06.03.2018 20:32 |  
          1 0

          Ten by to mel pod kontrolou uz minuly tyden.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Ragnarok     před 6 lety 06.03.2018 20:56 |  
    1 5

    Myslíte, že někdy nějaký český klub bude hrát alespoň podobně tomu, co Paris a Real? Tzn. přímočaře, rychle, bez chyb, jeden dva doteky přímo k vápnu soupeře... Ti hráči hrozně běhají, aby byli tam, kde mají. To je pro mne totální fotbal. Snad se to Trpišovskému povede.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      TSeguinTS     před 6 lety 06.03.2018 21:33 |  
      7 0

      Bude mít Česká republika někdy HDP jako Německo? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        smely (přítel SN)     před 6 lety 06.03.2018 21:55 |  
        5 0

        ...a moře ?

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          bongor     před 6 lety 07.03.2018 09:54 |  
          1 0

          djó móře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 06.03.2018 23:10 |  
      2 0

      Jako že by někdo dvacet minut před koncem simuloval a potom se nechal vyhodit za protesty.... to snad raději ani ne....

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      bongor     před 6 lety 07.03.2018 09:55 |  
      1 0

      Paris bez Neymara byla poloviční,mě teda zklamali.Real byl mnohem lepší